People as things, that’s where it starts.
Ik vind hem echt geweldig! De T1 en M6 vond ik beide ook erg leuke tanks om mee te spelen, de T29 speelt niet helemaal hetzelfde (iets langzamer, maar heb nog geen top engine erop) maar hij bevalt me heel erg goed. Het is bijna of geen potje verkeerd kan gaan met die tank.VasZaitsev schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:48:
Maar 30% korting op de T29? Normaal gaat er 50% vanaf...
Ach, ik koop hem wel direct. En dan direct vrije xp opofferen om de 90mm te kopen.
Lijkt me een geweldig ding eigenlijk.
XBL: Sgt Rik NL
Achja, 6e plek is alsnog een erg goede prestatie waar ik best trots op mag zijn, staan we deze periode (per 4 weken) zelfs in de top 20 met maar 2x spelen!
Extra Livestream avond!
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 19-05-2013 21:54 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Meer dan 100.000 spelers online, en elkaar toch direct tegenkomen het volgende spel,

En ja, ik weet dat ik momenteel een scumbag arty ben
Weinig echt leuke potjes gehad in de tier 10's en ik heb ook veelal de losses daarvan weten mee te pikken. Echt soms zulke onwetende teams dat we een aardige voorsprong toch nog op magische wijze wisten te verliezen.. Tier 8jes gingen daarentegen wel weer prima, die hebben we dan ook veelal wel gewonnen
Ja die tier 10 potjes... dude wat een faalteams waren datpsychoclown schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:24:
Potjes in tier 10's waren echt lelijk vanavond.
Weinig echt leuke potjes gehad in de tier 10's en ik heb ook veelal de losses daarvan weten mee te pikken. Echt soms zulke onwetende teams dat we een aardige voorsprong toch nog op magische wijze wisten te verliezen.. Tier 8jes gingen daarentegen wel weer prima, die hebben we dan ook veelal wel gewonnen

Hoop dat ik morgen een betere dag zal hebben... iets van 40% gewonnen vandaag en toch 2300+ average damage per battle.. genoeg battles met 3-5k damage verloren vandaag

Ik vond die Panzer ook best goed, maar ook de AMX38/40 vond ik redelijk. Ok niet alle potjes waren goed (te langzaam bij de aktie), maar als je er eenmaal bent, heb je best goede armor en een goede gun. Ik vind bijvoorbeeld de M5 Stuart en de M7 helemaal niets. Ik speel dan liever de Franse lights (M7 is geen light, maar ook geen medium...).VasZaitsev schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:18:
De Panzer driekwart vond ik wel redelijk, leuk om T-50's mee te pesten omdat je even snel en wendbaar bent.
De AMX40 is tot nu toe wel de grootste horrortank,
Je kan goud ook kopen met paypal en volgens mij ook Ideal hoor.
Doe de groeten aan Menkaures, Merkske en Lurium. Zeg ook maar dat ik ze niet vergeten ben, maar een tijd zonder Inet heb gezetenNemean schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:41:
[...]
Leuk gesprek met EFE gehad, kan je niet weigeren heh.
[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 20-05-2013 09:26 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik was net verplaatst naar de andere kant van de Pit omdat het veld leeg was en die T62 idd nog niet gespot was...wsLy schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:27:
Daarstraks een lekkere combo hit gedaan op een T-62A samen met ShockwaveReality was voor ons aan het spotten en de T-62A vormde een bedreiging voor hem en ons dus die moest uitgeschakeld worden.
[video]
Ik dacht dat Reality er geweest was en wij het haasje...

Dus dan maar een shell erop kan nooit kwaad en scheelt weer als hij voor je staat, zie ik een 10e van een seconde voordat mijn shell inslaat er ineens een dikke damage afgaan en ik doe zelf het laatste 148dmg tikje....

Helaas kan ik het hier op mijn werk niet terugkijken ivm brakke citrixsoftware....
Iemand tips voor equipment en crewskills op de leopard1?
Ik kan er 3 crewskills opzetten.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sowieso de standaad skills en equipment dus Vents, Rammer, VS/Optics en BIA + Sixth Sense (en andere perks) kun je de derde skill wat andere handige skills/perks doen gecombineerd met 2-3 man danwel repair danwel camo.
denk dat ik save stowage nog toevoeg aan crewskills omdat het een duitse tank is
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ben in mijn duitse tank nog nooit geammoracked fikken doen ze wel graag.Bean77 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:13:
thanks! Heb nu vents, rammo en camo net. Ik zal eens experimenteren met optics.
denk dat ik save stowage nog toevoeg aan crewskills omdat het een duitse tank is
Safe stowage helpt ook niet veel als ze 2 keer op je ammorack schieten kapot gaat hij toch...
Vindt safe stowage meer iets voor de britten en de nieuwe USA autoloaders waar ik bij bijna elke eerste schot wat ik mag ontvangen wel mijn ammorack kwijt ben....
De Type 58 daarentegen is heel erg leuk en goed! De T-34-1 valt me nog steeds tegen en ik heb eigenlijk ook nooit zoveel zin om die te spelen.
@Kyozu, wat valt je tegen aan de T-34-1? En zijn ze vanaf de Type 58 al vergelijkbaar met de Type 59 qua speel stijl (beetje bounchen, goede gun, redelijke mobiliteit).
Maar, wat moet ik allemaal als eerste researchen. De 90mm is al gedaan met free xp, maar, wat komt daarna?
En iemand nog tips ervoor?
Die aiming time is enorm en daarnaast heeft die nog minder gun depression dan de Type 58 (welke ik wel prima gun depression vind hebben). De combinatie van die twee punten vind ik het een erg lastige tank.Doler schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:04:
De volgende interactive special gaat de Chinese T-34-1 centraal stellen; Mooi moment om hem dan aan te schaffen en nu nog door de T-34 & type 58 heen te grinden.
@Kyozu, wat valt je tegen aan de T-34-1? En zijn ze vanaf de Type 58 al vergelijkbaar met de Type 59 qua speel stijl (beetje bounchen, goede gun, redelijke mobiliteit).
Ik houd best van een beetje uitdaging maar dit voelt gewoon niet lekker
http://wiki.worldoftanks.com/T29VasZaitsev schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:23:
Jeej, ik heb de T29.
Maar, wat moet ik allemaal als eerste researchen. De 90mm is al gedaan met free xp, maar, wat komt daarna?
Onderaan staat de volgorde voor research
Ik heb geloof ik de tracks gedaan, levert wel veel op qua mobiliteit, en daarna turret en nieuwe gun.VasZaitsev schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:23:
Jeej, ik heb de T29.
Pro's:
Redelijk bouncy op de turret
Doet leuke damage op de topgun
Con's:
Gevoelsmatig traag.
Geen draaisnelheid.
Reload te traaaaaaaaag met de topgun.
Aimtime te laaaaaaaaaang met de topgun. (iets van 7sec ofzo)
Te lage penetration met de topgun om te kunnen snipen van afstand zodat je minder last hebt van de vorige punten.
Te inaccuraat met de topgun om te kunnen snipen van afstand zodat je minder last hebt van de vorige punten.
Te inaccuraat met de topgun om drive by shootingstyle te doen..
Was zelf blij dat ik er vanaf was....
Geweldige tank. Wat betreft heavies waarschijnlijk de heavie waarmee ik het meeste plezier heb gehad.VasZaitsev schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:23:
Jeej, ik heb de T29.
Hull-down=kontschoppen. Ikzelf vond de 90mm het fijnst als ik toptier was (170 pen is genoeg +leuke rof).
De 10,5cm vind ik de beste gun voor een tier 7 tank. Veel plezier ermee en weet dat je hull van papier is en je turret praktisch ondoordringbaar.
Wuttt............ Dat is 2x zo lang als een is7ShockWave schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:30:
Aimtime te laaaaaaaaaang met de topgun. (iets van 7sec ofzo)

Volgens wiki is die "maar" 2,9sec (is7 is geloof ik 3,4)
Op de wiki staan de schoten per minuuteL_Jay schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:45:
[...]
Geweldige tank. Wat betreft heavies waarschijnlijk de heavie waarmee ik het meeste plezier heb gehad.
Hull-down=kontschoppen. Ikzelf vond de 90mm het fijnst als ik toptier was (170 pen is genoeg +leuke rof).
De 10,5cm vind ik de beste gun voor een tier 7 tank. Veel plezier ermee en weet dat je hull van papier is en je turret praktisch ondoordringbaar.
[...]
Wuttt............ Dat is 2x zo lang als een is7![]()
Dus voor seconden (60/getal op wiki)
Weet je het zeker? Of hebben we het over een andere gun en misinterpretatie? We hebben het niet over rate of fire (RoF) waar jij naar verwijst, maar over aim-time (de tijd die het duurt om vanaf het moment dat je stopt met bewegen naar 100%(zo ver de engine dat toelaat) steady-shot te komen)Pirate-Bozz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:48:
[...]
Op de wiki staan de schoten per minuut![]()
Dus voor seconden (60/getal op wiki)
http://wiki.worldoftanks.com/T-34-1100 mm 44-100JT 34-45(ammo) 250/250/330 HP(damage) 175/235/50 mm(pen) 6.45-6.59 r/m(RoF) 0.42 m(acc) 2.9 s(aim-time) 79,000(credits) 2,257 kg
[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 20-05-2013 15:58 ]
Ik zie het 2.9 sec aimtime, het voelde echter als 7 seconden omdat naar mijn idee hij pas na 3 seconden begon met aimen had ik het idee.eL_Jay schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:45:
Wuttt............ Dat is 2x zo lang als een is7![]()
ik denk dat hij dacht dat we het over het aantal schoten per minuut haddeneL_Jay schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:55:
Weet je het zeker? Of hebben we het over een andere gun?
http://wiki.worldoftanks.com/T-34-1
Dit inderdaad, als je het ziet en voelt duurt het onwijs lang voordat je volledig geaimed bent.ShockWave schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:57:
[...]
Ik zie het 2.9 sec aimtime, het voelde echter als 7 seconden omdat naar mijn idee hij pas na 3 seconden begon met aimen had ik het idee.
[...]
ik denk dat hij dacht dat we het over het aantal schoten per minuut hadden
Helaas moet je wel volledig aimen anders mis je sowieso heb ik gemerkt.
De med wordt soms wel eens meegenomen maar niet zo heel vaak
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2013 16:07 ]
Althans wij gebruikten die bijna nooit in CW tenzij het niet anders ging.
T28 prototype nu full-ops
[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 20-05-2013 16:06 ]
Ben zowel de medium als heavy (nog) niet tegengekomen in ClanWars wel in TankCompany's maar daar kom je ze ook niet vaak tegen.Doler schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:01:
Oei, dat klinkt wat minder lekker voor de chinese meds; hoe zijn de tier 9 en 10? Wordt de tier 10 gebruikt bijv. in CW; bijv. aanvulling op T62a's?
Medium heeft geen gundepression dus je hoeft maar een klein hobbeltje te hebben en je kan niet eens op de cuppola van een T110e5 schieten..bij wijze van spreken dan
De heavy schijnt zelfs sneller te zijn dan de medium dus tsja.....
Naar mijn idee is de lijn er in gezet om de chinese speler tevreden te houden aangezien dit een grote markt is of kan worden.
psychoclown schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:05:
Geen idee heb ik nog niet, moet eerst de T-34-1 door. Ik weet in ieder geval dat ze 0,0 gun depression hebben.
Vrij duidelijk dus...wsLy schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:05:
Tier 10 medium wordt eigenlijk alleen gebruikt als T-62A en Bat Chat gelocked zijn, of als er geen andere beschikbaar is. Gun depression hebben die dingen sowieso niet.
Althans wij gebruikten die bijna nooit in CW tenzij het niet anders ging.

Rijdt zelf momenteel in de 110 en vindt hem maar mweh.....IS-3 is leuker.
Vondt de grind met de full ops T28 Proto geen straf, T30 unlocked en met plezier nog even doorgegaan voor de sidekick, T28..wsLy schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:05:
T28 prototype nu full-opsTijd om te grinden naar de T28 en de T30

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 20-05-2013 16:15 ]
Verwijderd
Draw!
Map: Westfield
Date: maandag 20 mei 2013 16:27:10
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Exp: 1.167 + Credits: 89.887
Achievements: : Top Gun, Defender
6 kills, dik 7000 damage en dan een bosje moeten opzoeken omdat je shells op zijn.......
Laatste 4 kills waren tegenstanders die om de beurt naar "mijn" cap kwamen terwijl ik nog maar 38 hp had.
Volgens mij stonden we 9-14 achter toen ik alleen overbleef
2-3 shells meer was genoeg geweest voor de laatste arty en batchat met low hp
http://forum.worldoftanks...enh-hd-minimap-gen-2-85g/Zethiel schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:24:
Weet iemand hoe die mod heet voor het inzoomen van de map als je ctrl indrukt, voorheen zat het dacht ik bij J1mB0's Crosshair Mod in maar dat lijkt nu niet meer het geval
Die! Lijkt me ook wel een zeer handige mod.
In XVM zit ie ook...Zethiel schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:24:
Weet iemand hoe die mod heet voor het inzoomen van de map als je ctrl indrukt, voorheen zat het dacht ik bij J1mB0's Crosshair Mod in maar dat lijkt nu niet meer het geval
In de XVM die ik heb doet ie dat niet. Alleen control met + teken zoomt in en - zoomt uit. Deze vergroot de map tijdelijk als je control inhoudt.
Dank, ga hem gelijk even testen.Rik027 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:36:
[...]
http://forum.worldoftanks...enh-hd-minimap-gen-2-85g/
Die! Lijkt me ook wel een zeer handige mod.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
CTRL hoef je daar niet eens voor in te drukken als je het mij vraagt..Rik027 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:46:
[...]
In de XVM die ik heb doet ie dat niet. Alleen control met + teken zoomt in en - zoomt uit. Deze vergroot de map tijdelijk als je control inhoudt.
Klopt, kwam ik ook net achter.Nemean schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:07:
[...]
CTRL hoef je daar niet eens voor in te drukken als je het mij vraagt..
'E-100' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.
Ik heb hem eindelijk
Leuk museumstukwsLy schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:42:
Purchased:
'E-100' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.
Ik heb hem eindelijk
Wel een tank die bij je moet passen. ik kan echt totaal niet overweg met die gun.
Na 8.6 wordt het misschien weer de moeite deze museumstukken af te stoffenoosterhofjf schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:30:
[...]
Leuk museumstuk
Wel een tank die bij je moet passen. ik kan echt totaal niet overweg met die gun.
(ik kijk er naar uit, heb zelf een Maus staan
Jep, forum is ook traag, schijnen wat issues te zijn die ze aan het uitzoeken zijn. Je kunt hem direct opstarten door in de gamefolder WorldofTanks.exe op te starten.maxers1973 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:42:
Wot blijft bij mij steken op Updating launcher : ckecking for updates ..julie ook ?
Battles: 65
Victories: 53
Losses: 12
Kills: 111
Total experience: 69.940
Damage caused: 134.666
Wat een gruweltank.
Kom op zeg WG. Zo ongeveer elk potje dat ik heb gespeeld word me ammo rack opgeblazen, de motor beschadigd of tracks eraf waarna je een schietschijf bent voor iedereen...
Dan is er de 8.8cm KwK 36 die gewoon crimineel zwak is. Ik had die geïnstalleerd om te testen en die ging er na een potje ook weer af. Waarom? Nou als je een leuke "that one bounced off" krijgt op de voorkant van een Pz IV die recht voor je staat op 50 meter afstand dan weet je het wel...
De 7.5cm KwK 42 L70 doet gewoon geen schade. Gelukkig nog maar 12.000 xp voordat de 8.8cm kwk 43 erop mag. Dan word het misschien wat leuker...
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-05-2013 23:05 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb hem gekocht, er even ingereden en direct verkocht, dat ding past totaal niet bij mijn speelstijl.
Ik kap ermee voor vandaag, hopelijk morgen beter
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Was een geslaagd avondje
Vandaag ook mijn T32 gekocht en onderstaand verliespotje is net wat hoger dan mijn gemiddelde per pot

Dat te bedenken dat de Tiger vroeg in het spel een grote buff had gekregen, daarvoor was deze nog slechterVasZaitsev schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:05:
De Tiger is idd van karton gemaakt, en zoals bij elke duitser kun je idd je motor telkens repareren.
Heb hem gekocht, er even ingereden en direct verkocht, dat ding past totaal niet bij mijn speelstijl.
Ik zou de Tiger spelen als 2e lijns tank. Je hebt een accurate gun met veel penetratie. m.a.w. zorg dat je niet geraakt wordt
De andere TC ging ook goed. Van de 15 games die ik meegedaan heb hebben we 14 gewonnen, waarvan één tegen HARD.oosterhofjf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:49:
[...]
Was een geslaagd avondjeGaat de goede kant op met D_tch
oosterhofjf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:49:
[...]
Dat te bedenken dat de Tiger vroeg in het spel een grote buff had gekregen, daarvoor was deze nog slechterEr waren genoeg mensen, waaronder ik die de Tiger achterstevoren reden om zo minder module schade op te lopen.

En anglen. Je hebt een blokkendoos met overal rechte armour. Als je een goede hoek weet te vinden tov binnenkomende schoten gaan er verbazingwekkend veel bouncen. Ga je recht tegenover iemand staan, dan gaat het pijn doen.Ik zou de Tiger spelen als 2e lijns tank. Je hebt een accurate gun met veel penetratie. m.a.w. zorg dat je niet geraakt wordtVergt wat ervaring om de plekjes uit te zoeken waar je geen prime target bent.
Over pijn doen en ammoracks gesproken, zojuist in m'n E-75 (kleinkind van de Tiger
Ik was een nOOb.
Ik had geluk.
Ik was het soort persoon dat als hij honger kreeg terwij hij op toilet opgesloten was toch geen honger zou lijden
Enz enz enz.
Dat ik hem zo hard rackte was geluk ja, maar verder... beetje frusti. Beetje maar

Oslik blyat! Oslik!
Je hebt een redelijk korte reload en je bent accuraat. Ooit eens in de goede ouwe tijd in m'n eentje een IS-3 opgeruimd in close range, ja hij was een noob maar dan nog. Door gebruik te maken van de korte reload raakte ik hem 2x als hij mij 1x raakte. Als hij dan ook nog een keer mist op close range...
Die tegenstander was ook niet happy, mja eigen schuld.
[ Voor 7% gewijzigd door Plato112 op 21-05-2013 01:04 ]
Speed limits are like herpes.
* JeroenNietDoen was wel trots dat er gister dikke 50 man op TS hing en 2 TC's on the roll waren2crashandburn schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:54:
[...]
De andere TC ging ook goed. Van de 15 games die ik meegedaan heb hebben we 14 gewonnen, waarvan één tegen HARD.

15:36 is mijn cooldown voorbij, even kijken of het me lukt via de telefoon te joinen en anders even wachten totdat ik thuis ben van het werk.Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 06:45:
[...]
* wsLy was wel trots dat er gister dikke 50 man op TS hing en 2 TC's on the roll warenHopen dat dit project heel ver gaat komen...
En ik heb er wel vertrouwen in.
Verwijderd
allemaal tier 3 tanks, + een Hetzer en VK20.01(D)
Nu heb ik geen tier 3 tanks meer op mijn STPZ II na
en heb ik de T-28 ( met nog 600 xp te gaan voor KV-1),
de M3 lee (gewoon omdat ik de T1 heavy wil teste),
En ben ik bijna toe aan mijn PZ III/IV
ik ga deze week heel blij worden denk ik met de tanks die ik vrij ga spelen
Tiger.... die tank vergeet ik nooit. In de beta fase zowat killing geweest voor me. De nodige tanks moeten verkopen om de mighty tiger te kunnen kopen. Stock dan wel. Wat een gruwel ding was dat in de beta en compleet stock. Je raakte helemaal niks met die gun, erg langzaam, en maakte alleen maar verlies. En dat terwijl ik juist de credits nodig had.....
Na inmiddels bijna 3 jaar WOT is dit mijn vreselijkste tank ooit gespeeld.
Verwijderd
Had enkele matches met zo'n 60k credits zonder premium, moet je er ook wel voor werken natuurlijk. Het beste moment was in de enorm hoge T5 tank een tiger in een 1 v 1 duel te verslaan, blijkbaar hebben jullie dan toch allemaal gelijk als jullie zeggen dat de Tiger een PoS is.
Die 1e TC zat gister echt belachelijk snel vol.Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 06:45:
[...]
* User was wel trots dat er gister dikke 50 man op TS hing en 2 TC's on the roll warenHopen dat dit project heel ver gaat komen...

Leuk! Het begin is er, succes met de vervolg stappenKaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 06:45:
[...]
* dramborleg was wel trots dat er gister dikke 50 man op TS hing en 2 TC's on the roll warenHopen dat dit project heel ver gaat komen...
en ik ben pas 1x uitgescholden! haha.. de M37 is niet super, en je hebt bijna geen impact op heavy's.. maar ja soms staat een enemy zo lomp dat je hem lekker in zijn achterkant of zijkant kan raken en dan doe je veel dmg!..
de m7 priest schijn ook niet super te zijn?..
De Tiger is geen pos.. je moet alleen weten hoe je ermee om moet gaan
het is geen IS-3 waar je veel fouten kan maken en er mee weg kan komen, met de Tiger kan je bijna geen fouten maken, want iedereen knalt door je armor heen als je niet angeld..
Verwijderd
ik heb voor artillery veel youtube bekeken, over targets, penetration, wat je wel en niet moet doen enzo
ik merk wel dat ik 9 vd 10 x sneller met aimen e.d. ben omdat ik het gevoel krijg dat er nog veel niet weten Ctrl ingedrukt houwe en right klik op map om snel naar target te switche, volgens mij hebbe nog veel mensen een versleten muismat
Maar persoonlijk vind ik artillery zeer gaaf
Verwijderd
Zal eerst eens mijn duitse afmaken
Moet wel zeggen, Arty is bijna een game-appart binnen het spel, zodra ik ongeveer 10 potjes arty weer heb gespeeld en weer terug ga naar mijn Medium tanks merk ik pas hoe defensive ik speel hahahah
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen: De M37 was beter, zelfs tegen tanks van een hogere tier. De m37 is zeker geen traditionele tank, met zijn ammoload van >100 kan hij dood en verderf verspreiden over een gebied zonder veel te verliezen als je mist. (Niet fatsoenlijk geaimed schieten is niet de beste tactiek
Ik was op een quest om alle T5 arty te unlocken en was gestopt bij de M7 priest, terwijl ik wel de Franse(Tier 6) en Russische (Tier 5) arty unlocked heb.
Zelf vind ik arty helemaal niet meer leuk om te spelen, het spel gaat om de kennis van je tegenstanders en op voor- en zijkanten de zwakke punten te vinden, arty is de enige ''class'' die dat niet per se hoeft.
Oh en a.u.b. geen gerant over arty, hebben we nu wel genoeg gehad!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
maar dat vind ik dus persoonlijk weer leuk aan arty
Maja.. ieder zijn ding
p.s. : Humor = YouTube: World Of Tanks - 10 kills - StPz II - Mountain Pass
( vooral de T1 die inde game wordt gegooid hahaha
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 09:13 ]
Ik speel arty ook meer om te kijken wat het nou precies inhoudt, ik heb alleen de M37 en zal denk ik wel de lijn aflopen naar verdere tiers..Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:07:
[...]
Laat ik het zo zeggen: De M37 was beter, zelfs tegen tanks van een hogere tier. De m37 is zeker geen traditionele tank, met zijn ammoload van >100 kan hij dood en verderf verspreiden over een gebied zonder veel te verliezen als je mist. (Niet fatsoenlijk geaimed schieten is niet de beste tactiek)
Ik was op een quest om alle T5 arty te unlocken en was gestopt bij de M7 priest, terwijl ik wel de Franse(Tier 6) en Russische (Tier 5) arty unlocked heb.
Zelf vind ik arty helemaal niet meer leuk om te spelen, het spel gaat om de kennis van je tegenstanders en op voor- en zijkanten de zwakke punten te vinden, arty is de enige ''class'' die dat niet per se hoeft.
Oh en a.u.b. geen gerant over arty, hebben we nu wel genoeg gehad!
Wat ik wel merk als ik arty speel is dat het potje zo voorbij is
Ik vindt lage tier potjes wel vervelend trouwens, je targets zijn echt ini mini en de meeste tanks rijden snel,
en niemand boeit het of er een T50 doorbreekt en de arty afknalt...
En wat je zei over de ammo van een stuk of 140 ofzo, ik zou mijn god niet weten hoe ik dat op moet krijgen
Ligt er aan wat voor match je zit. Je heb ook in tier III VI tanks die heel traag zijn. En dan is het snel gedaan. Ook heb je mensen die achter rotsen of iets gaan hiden maar door de positie waar jij staat kan je ze daar vandaan weg schieten.
dat is waar, en in lage tier potjes zijn mensen ook wat minder bewust van artymanstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:29:
Moguh,
Ligt er aan wat voor match je zit. Je heb ook in tier III VI tanks die heel traag zijn. En dan is het snel gedaan. Ook heb je mensen die achter rotsen of iets gaan hiden maar door de positie waar jij staat kan je ze daar vandaan weg schieten.
Verwijderd
Maar zoals gister voelde ik me wel baas
Ik steeds heen en weer rijde, ze turret lekker bezig houde !!
heerlijk gevoel, met zown klein ding zown groot bakbeest neer te halen haha
Verwijderd
Ik reed erop af zo van ... oh gossie... im f*kkd... maar ik moest eerst wel een paar keer prikken om het goeie plekkie te vinde
Ja misschien die laatste gun van de Luchs,
Oh.........misschien ahndig te zeggen dat ik niet in arty meer zat
Als je de Panther voorzichtig speelt wel, ding staat veel in de hens en is een slagschip dus wees voorzichtig ermee;)manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:59:
Best tank, half jaar geleden verkocht. Weet niet of hij generft is. Sherman E8 met alles er op en er aan. BOSS nu sparen voor een Panther. Goeie tank?
Verwijderd
Zodra ik zown ding tegenkom, heb ik altijd zown hit and run gevoel erbij.
Zo kwetsbaar als papier, maar schieten met een giga-kanon !!!
vooral als je met je piete peuterige luchs er tegenover staat
een lurch heeft dan ook maar 310 hp ofzo? dus ik kan je bijna oneshotten... hellcat doet al snel 200+ dmg per schot..Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:19:
Hellcats........ vreselijk irritante dingen idd !!
Zodra ik zown ding tegenkom, heb ik altijd zown hit and run gevoel erbij.
Zo kwetsbaar als papier, maar schieten met een giga-kanon !!!
vooral als je met je piete peuterige luchs er tegenover staat
de hell kitty's zijn gewoon altijd lekker verstopt achteraan de map en knallen maar.
Verwijderd
om te kijken hoe mijn team het doet ,en wat voor schade tank X op tank Y doet e.d.
om er van te leren zeg maar
En uit het ''meekijken'' heb ik wel geleerd dat die hellcats in sommige situaties best sublieme tankjes kunnen zijn
Dus bedoelde meer dat punt hehe !
ahh op die manierVerwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:27:
Jaa maar ik bedoelde ook meer op het feit, i kben zo iemand die 9 van de 10 games uitzit
om te kijken hoe mijn team het doet ,en wat voor schade tank X op tank Y doet e.d.
om er van te leren zeg maar
En uit het ''meekijken'' heb ik wel geleerd dat die hellcats in sommige situaties best sublieme tankjes kunnen zijn
Dus bedoelde meer dat punt hehe !
maar een hellcat is in close combat echt de sjaak.. turret is super sloom.. dus je kan zelfs door een luchs gekilled worden als die rondjes om je heen gaat rijden..
En over de Panther, ik vond het een heel fijne sniper tank, waarbij ik niet vaak in de fik gestaan heb, heb meer in de fik gestaan met mijn Type 59 dan met de Panther.
[ Voor 65% gewijzigd door TheJukeBox op 21-05-2013 11:42 ]
Te weinig geld voor alle gadgets.
Verwijderd
Leaden is niet erg moeilijk, de meeste problemen komen dan ook wanneer je een kleine tank zoals de ELC op hoge snelheid wil snipen en je RNG niet echt meewerkt 9 van de 10 keer.Masuchievo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:44:
Hellcats zijn een graag geziene gast (op een klein afstandje) in mijn SU-100. 1 shots all the way! Ik vind die 122 mm gun echt fenomenaal. Met een beetje oefening kun je alles in de loop(niet dat ding dat schiet, maar wanneer het beweegt) raken. De kogel heeft een beetje traveltijd.
Af en toe komt het nog steeds op geluk neer
Daar doelde ik op met een beetje oefening, een grote logge tank kan je met ieder ding raken. De kleine tanks zijn juiste de uitdaging. Het is gewoon een lekker gevoel wanneer je een ELC AMX op een flinke afstand 1 shot of op zijn minst flinke dmg doet.Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:47:
[...]
Leaden is niet erg moeilijk, de meeste problemen komen dan ook wanneer je een kleine tank zoals de ELC op hoge snelheid wil snipen en je RNG niet echt meewerkt 9 van de 10 keer.
Af en toe komt het nog steeds op geluk neer
Te weinig geld voor alle gadgets.
Wat zijn je verwachtingen van de clan?
Alle goeie NL spelers bij elkaar brengen en te gaan domineren denk ik.BramSd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:53:
@Kaap: is de D_TCH clan de clan die de beste spelers uit Nederland gaat samenbrengen om te domineren in Europa?
* ShockWave heeft er erg veel zin in om ouderwets Nederlands te kontschoppen........Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 06:45:
[...]
* ShockWave was wel trots dat er gister dikke 50 man op TS hing en 2 TC's on the roll warenHopen dat dit project heel ver gaat komen...

Ja dat potje was lachen andere team dacht oowww mediums die gaan naar de hill...NOT!!
Wij hebben ook nog een potje tegen HARD gevochten en uiteraard gewonnen, had niet eens door dat we tegenover ze stonden....2crashandburn schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:54:
De andere TC ging ook goed. Van de 15 games die ik meegedaan heb hebben we 14 gewonnen, waarvan één tegen HARD.

En ik nog zeggen aan het begin van de avond dat er helemaal geen Tankcompany werd gedaan....

Domineren vind ik een groot woord. Dan zou je stellen dat je jezelf kan meten met PTS en Kazna. Dat is een mooi streven, maar wel een hele hoge lat. Ik blijf zelf liever bescheiden. Structureel meedoen in europa.BramSd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:53:
@Kaap: is de D_TCH clan de clan die de beste spelers uit Nederland gaat samenbrengen om te domineren in Europa?
De missie is een Nederlandstalige clan te bouwen en te onderhouden, die de focus heeft op het competitief meespelen van clan wars op het europese gedeelte van de map. En daarnaast een gezond, vriendelijk en gezellig thuis te vormen voor nederlandstalige spelers met diezelfde gedachtegang.
En nee, dat betekent niet dat iedere grapjas die dat leuk lijkt hoeft aan te kloppen. Tank stats, teamplay en clan wars ervaring is waar we naar kijken. Enig niveau wordt wel vereist.
dan wordt competitief meespelen met CW erg lastigmanstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:21:
En wat als ik ervaring heb. Geen geld investeer in de game. En hoogste T25 AT Van de American heb?
Clan wars kun je (nog) enkel spelen met de top tiers, iets anders doet niet meemanstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:21:
En wat als ik ervaring heb. Geen geld investeer in de game. En hoogste T25 AT Van de American heb?
PFFF makkiepsychoclown schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:25:
[...]
Clan wars kun je (nog) enkel spelen met de top tiers, iets anders doet niet mee
Jij bescheiden ja?Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:18:
[...]
Domineren vind ik een groot woord. Dan zou je stellen dat je jezelf kan meten met PTS en Kazna. Dat is een mooi streven, maar wel een hele hoge lat. Ik blijf zelf liever bescheiden. Structureel meedoen in europa.
De missie is een Nederlandstalige clan te bouwen en te onderhouden, die de focus heeft op het competitief meespelen van clan wars op het europese gedeelte van de map. En daarnaast een gezond, vriendelijk en gezellig thuis te vormen voor nederlandstalige spelers met diezelfde gedachtegang.
En nee, dat betekent niet dat iedere grapjas die dat leuk lijkt hoeft aan te kloppen. Tank stats, teamplay en clan wars ervaring is waar we naar kijken. Enig niveau wordt wel vereist.
Dit topic is gesloten.
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel