[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 16:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, goed bezig daar bij HARD. Besluiten ze me te kicken na een paar weken inactiviteit, kicken ze de rest van de clan ook maar meteen :P

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
Plato112 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:21:
Hmm, goed bezig daar bij HARD. Besluiten ze me te kicken na een paar weken inactiviteit, kicken ze de rest van de clan ook maar meteen :P
een voor allen, allen voor een ;)

zulke saamhorigheid zie je niet meer zo vaak

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Nu ja, saamhorigheid...
quote: JaGuaR_GR
Hello Hard community! This text is to inform people what really happened in HARD today.

Well in simple words the clan was decided by it's last commander to be disbanded because it's soldiers weren't capable of carrying on the flag. As simple as that all soldiers in the clan were kicked by the commander and the clan came back to the hands of the founder of hard since beta test and that is ierax(current commander).

Soldiers of Hard if you believe that you are capable of carrying on that flag (trust me it's really heavy)go ahead and do so! We await you to fight side by side to prove that hard's fate can't be decided by one or two persons.Hard will be back and will be built again from ground zero. All players that were in the clan before they were kicked, will get and invite in 3 days from now.New commanders are already assembled and we will do our best to prove that this clan cannot die but it will be reborn from it's ashes stronger.

For those wondering who are we you can simply search our name for clan history.

We await you on the field soldiers of Hard.

Sincerely
ierax - JaGuaR_GR - psychopan
Het was wel een beetje een eenzijdige beslissing. Sterker nog, ik kwam er zelfs pas vandaag achter (paar dagen niet ingelogd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
bwehehehhe

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Joindry schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:41:
[...]

hoeveel xp is dat dan? klein miljoentje ofzo?
moet nog maar 6% tot de 5de skill (410K xp )

wel van afgelopen week maar toch. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24njhhx.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door wiskid op 17-05-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Plato112 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:21:
Dus, kom je nu weer naar GoT? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Wat een geweldige teams weer <3

Weer 3 battles achter elkaar gespeeld (mijn eerste 3) waarin het team een zekere win gewoon om weet te toveren in een loss...
Oh en de 0 damage hits en bounces op papieren armor zijn ook weer tevoorschijn gekomen <3

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Silentstalker had zijn mond moeten houden over die hack.. nu schreeuwt iedere idioot dat het gehele vijandelijke team hacks gebruikt. :')

[ Voor 185% gewijzigd door rgras op 17-05-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

crizyz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:10:
[...]

Dus, kom je nu weer naar GoT? O-)
Gezien de huidige staat van GoT qua CW's?
Fat chance ;)

Het gedoe en niveau van CW's in HARD en geen zin in randoms is de reden dat ik op het moment niet meer speel. Dus mocht ik weer gaan spelen dan in een clan die actief CW's speelt en redelijk georganiseerd is.

Misschien dat Kaap's Droom ooit nog wat wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Voor de geïnteresseerden, ik ben weer aan het streamen! :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
psychoclown schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:29:
Voor de geïnteresseerden, ik ben weer aan het streamen! :)
wil best ff kijken, maar het lagged enorm (andere wot channels op twitch niet)

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 17-05-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:03

DvE

ORA-00000

gotfurrr schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:37:
[...]

wil best ff kijken, maar het lagged enorm (andere wot channels op twitch niet)
Blijkbaar is twee te veel. Bij mij ook lagfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Blijkbaar inderdaad, maar doet het nu weer zonder problemen :)
Vreemd, van mijn zijde zijn geen problemen :/

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hmm nog steeds stuttert de video, audio loopt nu wel door lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 23:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:40:
Nu ja, saamhorigheid...

[...]

Het was wel een beetje een eenzijdige beslissing. Sterker nog, ik kwam er zelfs pas vandaag achter (paar dagen niet ingelogd).
1 ding moet je HARD wel geven en dat is dat ze volhoudend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03-2024
psychoclown schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:50:
Blijkbaar inderdaad, maar doet het nu weer zonder problemen :)
Vreemd, van mijn zijde zijn geen problemen :/
Moet zeggen dat ik bijna altijd lag heb als ik jou stream bekijk. Ook anderen laggen veel, maar die van jou is vaak niet echt leuk om naar te kijken. Zou het graag doen, ga zo weer even proberen, maar meestal stop ik er na een paar minuten mee.

Maar misschien ligt het aan mijn download. Daar wordt aan gewerkt! Ga van 8mb naar iets van 50mb, dus moet goedkomen!

GOT FTW!

[ Voor 11% gewijzigd door arnom op 17-05-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
stream lijkt nu vloeiend te lopen (edit, toch niet helaaS)

[ Voor 27% gewijzigd door gotfurrr op 17-05-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lijkt wel iets van Twitch te zijn want het gaat soms wel soms niet vloeiend en normaal gesproken hoor ik er veel mensen niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:02:
Lijkt wel iets van Twitch te zijn want het gaat soms wel soms niet vloeiend en normaal gesproken hoor ik er veel mensen niet over :)
misschien omdat mensen te lui zijn om het je te laten weten :) ik kijk en keek veel op twitch en normaal gesproken merk ik weinig van lag veroorzaakt door twitch (ok soms wel als er 150k+ viewers zijn op 1 stream), zou het niet zo kunnen zijn dat je hardware niet snel/krachtig genoeg is icm evt. upload snelheid voor 1080p? Het gekke is namelijk dat audio vaak wel door loopt en video niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zoals ik zei, normaal gesproken nooit last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 22:19
Hier doet je stream het prima, geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Game mechanics changes in 8.6:
Dear all,

In this article, we will explain the major changes coming to the game mechanics that our producer, Michael Jivetc (Storm) has shared with us.

Note: The statistical theory behind some of the explanations below has been simplified to make the article accessible to all. For those mathematicians in the audience - please do not judge us too severely.

Changes to gun accuracy

In our opinion this is one of the most significant changes that we are bringing to the game since 0.8.0!

For those who might be interested, here is the statistical theory behind the mechanic. In game, we currently use the normal (Gauss (https://en.wikipedia...al_distribution)) distribution to calculate the values for shot dispersion. However, a limit for shot distribution has to exist, so all extreme values are restricted to the edge of the aiming circle. In simple words, the limits for the most inaccurate gun would still be the limits of the aiming circle.

Currently, in Version 8.5, we have 1.3 sigma set as a limit. This means that approximately 19.4% of shots will land at the edge of the aiming circle.

There were good reasons which this limit was chosen back in 2010, but the game has developed since then and we are ready to move on.

For Version 8.6, we have decided to change the distribution model used for accuracy calculations, by increasing the limit to 2-sigma. This means that now only 4.6% of shots will land at the edge of the aiming circle. That’s nearly 4 times less than under the old model!

We have also decided that the spike on the edge of distribution is no longer required, so the landing points for shells will be distributed equally from the center to the edge of the aiming circle. This means that overall there will be much fewer shots landing directly on the limit of the aiming circle. In other words, the shots will be more evenly distributed throughout the aiming circle.

How will it affect the gameplay?

It means that the accuracy of all guns will greatly increase. Players will notice much fewer shells falling on the edge of aiming circle – in fact such shots will become incredibly rare. We are decreasing the influence of random factors in-game, which means a corresponding increase in the value of player skill.

These changes will apply to all tanks and tank destroyers in the game. We have decided not to apply these accuracy changes to SPGs as it could potentially damage gameplay too much. The change will be compensated for by a slight increase in shell dispersion. If you've already seen leaked information about Version 0.8.6 SPG characteristics, please do not worry. It's not a nerf, just measures to avoid “over-buff”. The overall accuracy of SPGs will be pretty much the same, just more predictable.

New mechanics for HEAT shells:

Currently the way the mechanics work means that the effect of HEAT shells is barely different to normal Armour-Piercing shells. To increase the difference between them, and also to decrease the influence of HEAT shells on gameplay, we have decided to change their mechanics in Version 0.8.6 to make them more realistic:

• HEAT shells will start to ricochet if the impact angle is greater than 80 degrees. (please note that every shell can have slightly different settings). The armour penetration after ricochet will remain the same.
• After penetration, a HEAT shell cannot ricochet inside the tank (as the shell is transformed into a continuous stream.)
• After penetration, the HEAT shell will lose 5% of armour penetration force for each 10cm of travelling distance
• After penetration, the force with which the HEAT shell continues to travel through the armour will take into account the angle of impact between the armour and penetration spot.

Overall, these changes mean that HEAT shells will now have ricochets instead of penetrations with 0 damage and less armour penetration values when it meets spaced armor (Maus drivers will love this change).

Note: The tracks of a vehicle will also count as spaced armour for HEAT shells.

New mechanics for camouflage:

Currently, camouflage patterns and camouflage net values work as multipliers in the overall camouflage calculation formula. So if the base camouflage values for a particular tank are low, the provided advantage from the both devices will also be close to zero.

We have decided to change this. From now on, the values for vehicles and camo devices will be cumulative. This means that now the camouflage net and camouflage pattern will provide fixed bonuses which will only differ based on the class of the vehicle (for example, TD's will receive the highest bonus).

To avoid side-effects with having nearly invisible TD's, it was decided to decrease the overall camouflage bonuses provided by bushes and fallen trees.

Changes to amount of credits and experience points received for battles:

Currently TDs and SPGs receive penalties on the amount of experience points they receive per battle - TDs currently receive 33% less XP, while SPGs receive 50% less than regular tanks.

In Version 0.8.6, we will remove these penalties. This means that TDs and SPGs will receive much more XP per battle

We will also add an assistance bonus for keeping enemies tracked. If you track an enemy and your allies then damage it or even destroy it, you will receive a bonus in credits and XP. The mechanics will be similar to the way the bonus for spotting currently works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Zo! Dat zijn toch wel wat meer wijzigingen dan alleen arty nerfs :o

Ik moet wel lachen om die cammonet bonus, spot je dadelijk een Maus pas op 50 m omdat ie met cammonetje staat :+

Alleen die HEAT changes snap ik niet helemaal....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Zo dat was gisteren een lekker dagje, @ stats

http://www.noobmeter.com/..._00009439_20130518_064932

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
themaxter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:41:
Zo! Dat zijn toch wel wat meer wijzigingen dan alleen arty nerfs :o
If you've already seen leaked information about Version 0.8.6 SPG characteristics, please do not worry. It's not a nerf, just measures to avoid “over-buff”. The overall accuracy of SPGs will be pretty much the same, just more predictable.
Geen accuracy nerfs dus volgens WG.
Ik moet wel lachen om die cammonet bonus, spot je dadelijk een Maus pas op 50 m omdat ie met cammonetje staat :+
Een Maus zijn base camo zal nog steeds laag zijn en de camo bonus voor Heavy tanks als klasse zal ook niet heel hoog zijn. Wel een buf voor tanks met extreem lage base camo waardes (en waarschijnlijk dus ook voor high tier arty) omdat de bonus nu cumulatief wordt en niet procentueel. Mogelijk dus ook een buf voor de gemiddelde effectiviteit van camo patterns?
Alleen die HEAT changes snap ik niet helemaal....?
Komt er op neer dat spaced armor effectiever zal worden vs HEAT. Ook zullen tracks meer HEAT damage absorberen omdat die als spaced armor gaan tellen voor HEAT penetratie.

[ Voor 5% gewijzigd door djengizz op 18-05-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Uitstekende veranderingen! Het begint er steeds meer op te lijken dat skill daadwerkelijk belangrijker gaat worden om goed te kunnen presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:03

p0st

Dutch Reefer

Ik heb met groeiende tevredenheid zitten lezen welke changes er aan komen in 0.8.6.
Gelukkig stuk voor stuk maatregelen die de game gebalaceerder maken (in theorie) voor alle spelers.
Dus geen major nerf voor arty, eindelijk de welverdiende XP voor TD's, betere accuracyverdeling (daar geef ik nog wel eens een klein vloekje/jubeltje voor nu wanneer het fout/goed gaat), XP voor detracken en HEAT ammo wordt minder beslissend.
Mijn zegen hebben ze!

Edit: Zojuist mijn eerste Teamkill ooit gemaakt. Een ally-KV1 vond het nodig om onze 2 arties uit te schakelen, dus ik heb me maar opgeworpen om hem uit te schakelen. Geen lovenswaardige actie, maar ik vond 'em gerechtvaardigd..

Gelukkig een TopGun gehaald in het potje daarna met mijn KV1 om de frustratie weg te knallen O-)

[ Voor 26% gewijzigd door p0st op 18-05-2013 10:46 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Kleine visuele toevoeging hoe de nieuwe dispersion er uit gaat zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XGSq1Yy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat is wel een behoorlijke accuracy buff als je het mij vraagt... ben alleen benieuwd wat dit in de praktijk gaat betekenen. Firing on the move moet zo een stuk beter gaan als je het mij vraagt.
djengizz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:49:
Een Maus zijn base camo zal nog steeds laag zijn en de camo bonus voor Heavy tanks als klasse zal ook niet heel hoog zijn. Wel een buf voor tanks met extreem lage base camo waardes (en waarschijnlijk dus ook voor high tier arty) omdat de bonus nu cumulatief wordt en niet procentueel. Mogelijk dus ook een buf voor de gemiddelde effectiviteit van camo patterns?
Dat snap ik, was ook met een knipooog bedoeld... Maar een cammonet gaat zo wel meer waarde hebben volgens mij.
Komt er op neer dat spaced armor effectiever zal worden vs HEAT. Ook zullen tracks meer HEAT damage absorberen omdat die als spaced armor gaan tellen voor HEAT penetratie.
Ah duidelijk, tnx!

Die detrack xp is trouwens ook wel netjes, want ik wil nog wel eens een scout detracken zonder damage, maar dat wordt nu dus beloond :)

[ Voor 70% gewijzigd door themaxter op 18-05-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met het detracken van friendlies, wordt dat ook geregistreerd door het bansysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Excuus, verkeerd gelezen. Dat wordt nu ook al gedaan, je moet alleen wel damage doen, of in hitpoints of module damage.

[ Voor 72% gewijzigd door BTU_Natas op 18-05-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRacer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 21:30
Lijkt me inderdaad een buff voor accuracy.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1GJwb7X.png

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

On the move schieten gaat dus beter gaan... hmmm.
Ik heb mijn bedenkingen hierbij...
Tanks met een snelle aimtime lijken een beetje hun edge te verliezen, evenals de skills snapshot en smooth driving minder efficiënt zullen worden.

De cammorework zie ik dan wel zitten, hopelijk lost het een deel "magicforrestsyndrome" op.
Mijn JP I zal dan zowat onzichtbaar worden met 100%cammo, BiA en gold cammo.

Moonracer, jouw plaatje begrijp ik niet echt. ik zie weinig verschil om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
BTU_Natas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:05:
Wat denk je zelf? Denk je werkelijk dat wargaming friendly fire gaat belonen?
Lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
NP, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRacer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 21:30
Joindry schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:09:
Moonracer, jouw plaatje begrijp ik niet echt. ik zie weinig verschil om eerlijk te zijn
Die dikke ring bij 'Old' zijn 20% van de schoten die je afvuurt. Bij 'New' is de verdeling veel netter en realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Joindry schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:09:
Tanks met een snelle aimtime lijken een beetje hun edge te verliezen, evenals de skills snapshot en smooth driving minder efficiënt zullen worden.
Dit is ook het enige wat mij een beetje dwars zit nu ik er meer over nadenk. Een leopard heeft hier bijvoorbeeld een nadeel aan. Deze moet het hebben van snelheid en aim/accuracy. Nu andere tanks ook (in verhouding) betere accuracy krijgen wordt dit verschil volgens mij ook kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Themaxter? is dat ook je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weet niet of dit al is geplaatst hier?
http://worldoftanks.com/n...changes-coming-86-update/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

BTU_Natas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:07:
Themaxter? is dat ook je ingame naam?
Nee die was al vergeven mijn ingamenaam is the_maxter
Komt toch op hetzelfde neer als die quote hierboven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Waarschijnlijk op phone gekeken en die syncen niet goed, daar heb ik ierdergevall last van op mijn S2.

Ben echt benieuwd hoe de battles gaan verlopen met 8.6 (match making fix ? X-my fingers....).

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
themaxter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:36:
[...]

Nee die was al vergeven mijn ingamenaam is the_maxter

[...]

Komt toch op hetzelfde neer als die quote hierboven :?
Die post ging over de accuracy alleen, dit gaat ook over andere dingen. HEAT, camouflage etc. ook dat de XP penalty op TD's en SPG's verwijderd gaat worden. Die hebben nu een penalty van 33% en 50%.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Nóg een MM-fix? Ik vind hem eigenlijk prima zo, ik weet precies waar ik aan toe ben, met een normale tier 5 tank kom je hooguit tier 7 tegen.

Dat is wel anders geweest. Kwam je met je KV gewoon een E-100 tegen. Toen kon je ook heel snel het verschil tussen een T-34 en een T34 leren.

Skill-based MM lijkt me trouwens afschuwlijk, Juist dat je gewoon random in een team wordt gegooid in standard battles maakt het intressant. Wat wel intressant kan zijn is dat je het aan kan zetten, leuk voor de mensen met een erg hoge EFF, kunnen ze eindelijk zonder TC's en CW's tegen "soortgenoten" vechten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Die post ging over de accuracy alleen, dit gaat ook over andere dingen. HEAT, camouflage etc. ook dat de XP penalty op TD's en SPG's verwijderd gaat worden. Die hebben nu een penalty van 33% en 50%.
Gast, dat staat er gewoon hoor 8)7 (no offense)

djengizz in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, dat zijn interessante wijzigingen. Misschien dat Plato dan toch nog eens terug gaat keren naar de jachtvelden.
Nemean schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:14:
[...]

1 ding moet je HARD wel geven en dat is dat ze volhoudend zijn.
Lol, ik kreeg vannacht een invite binnen om HARD weer te joinen. Terwijl ik al een meer dan een maand niet gespeeld heb. Volhardende zijn ze wel, realistisch is denk ik een ander verhaal.
Als je in korte tijd zoveel herstarts/wijzigingen moet maken en het lukt nog niet, dan denk ik dat het tijd wordt om je conclusies te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:05
Die wijzigingen voor 8.6 zie er goed uit. Denk alleen dat die cammo wijzigingen nog wel meer invloed gaat hebben dan ze nu zeggen. Als je geen cammo net /skill hebt, kun je echt moeilijk verbergen. Voor TD's zonder turret kan dit nog wel een zeer nadelig uitpakken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Elk hard oud-lid heeft dat toch gekregen? Tenminste, dat staat hier boven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

BTU_Natas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:49:
Elk hard oud-lid heeft dat toch gekregen? Tenminste, dat staat hier boven toch?
Wat één iemand schrijft maakt nog geen waarheid, er zijn namelijk meerdere verhalen waarvan er maar één hier op het forum/openbaar is.
Daarnaast nogal slecht begin om mensen te recruiten die toch niet spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Plato112 op 18-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ga geen pagina's terug om te kijken of iets al gepost is.
Maarja, /care dat het 2 keer geplaatst is nu.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

wsLy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:10:
[...]

Ik ga geen pagina's terug om te kijken of iets al gepost is.
Maarja, /care dat het 2 keer geplaatst is nu.
1 pagina....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Plato112 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:57:
[...]

Wat één iemand schrijft maakt nog geen waarheid, er zijn namelijk meerdere verhalen waarvan er maar één hier op het forum/openbaar is.
Daarnaast nogal slecht begin om mensen te recruiten die toch niet spelen.
Nou vertel, wat is de waarheid?
Al dat praat over die HARD clan maakt mij nieuwschierig :)

En ik heb idd geen idee, waarom ze jou een invite sturen. Allicht dat je een goede speler bent, die ze willen behouden?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

After penetration, the HEAT shell will lose 5% of armour penetration force for each 10cm of travelling distance.
Begrijp ik het nu verkeerd (zou heel goed kunnen) of betekent dit dat HEAT shells wel erg zwaar generfd worden? Lijkt me dat voor zwaar bepantserde tanks HEAT shells nauwelijks nog effectiever zijn dan AP(CR) shells in veel gevallen.

Jammer, ik keek er naar uit om in de Chinese lights Tier 9s en 10s met HEAT te bestoken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

HEAT wordt erg zwaar generfd inderdaad, omdat heel veel mensen HEAT shells gebruiken in de 105mm's op tier 5, nu ze voor zilver te kopen zijn, en je er nogsteeds dikke winsten mee kan krijgen.

Zelf ben ik weer afgestapt van HEAT's, omdat je met HE nog irritanter kan zijn dan met HEAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
VasZaitsev schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:53:
HEAT wordt erg zwaar generfd inderdaad, omdat heel veel mensen HEAT shells gebruiken in de 105mm's op tier 5, nu ze voor zilver te kopen zijn, en je er nogsteeds dikke winsten mee kan krijgen.

Zelf ben ik weer afgestapt van HEAT's, omdat je met HE nog irritanter kan zijn dan met HEAT.
Hoe dan? Mijn HE gaan vrijwel nooit door de armor heen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Derby schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Daar ben ik inderdaad ook nieuwschierig naar. HE blaft er meestal maar 10-50 HP vanaf, en tsja het zal wel wat crew/modules beschadigen maar dat merk ik amper als ik met HE schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:45:
Lol, ik kreeg vannacht een invite binnen om HARD weer te joinen. Terwijl ik al een meer dan een maand niet gespeeld heb. Volhardende zijn ze wel, realistisch is denk ik een ander verhaal.
Als je in korte tijd zoveel herstarts/wijzigingen moet maken en het lukt nog niet, dan denk ik dat het tijd wordt om je conclusies te trekken...
Lol das echt vreemd! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:37
Derby schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:02:
[...]

atticus182 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:09:
[...]

Daar ben ik inderdaad ook nieuwschierig naar. HE blaft er meestal maar 10-50 HP vanaf, en tsja het zal wel wat crew/modules beschadigen maar dat merk ik amper als ik met HE schiet...
HE en HEAT zijn 2 verschillende dingen. High Explosive en High Explosive Anti Tank. HEAT is een AP shell met HE gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:16:
[...]

[...]

HE en HEAT zijn 2 verschillende dingen. High Explosive en High Explosive Anti Tank. HEAT is een AP shell met HE gedrag.
Ja zover was ik wel ;)

Wat gezegd wordt is: "HEAT wordt erg zwaar generfd inderdaad, omdat heel veel mensen HEAT shells gebruiken in de 105mm's op tier 5, nu ze voor zilver te kopen zijn, en je er nogsteeds dikke winsten mee kan krijgen. Zelf ben ik weer afgestapt van HEAT's, omdat je met HE nog irritanter kan zijn dan met HEAT."

Dan vraag ik me af hoe je met HE nog irritanter kunt zijn dan met HEAT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
HE doet ook damage als je op de grond naast ze schiet. Of op een object naast de tank. Maar is dat irritanter?

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:37
atticus182 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:22:
[...]

Ja zover was ik wel ;)

Wat gezegd wordt is: "HEAT wordt erg zwaar generfd inderdaad, omdat heel veel mensen HEAT shells gebruiken in de 105mm's op tier 5, nu ze voor zilver te kopen zijn, en je er nogsteeds dikke winsten mee kan krijgen. Zelf ben ik weer afgestapt van HEAT's, omdat je met HE nog irritanter kan zijn dan met HEAT."

Dan vraag ik me af hoe je met HE nog irritanter kunt zijn dan met HEAT :)
Ik snap nu wat je bedoelt. Met je eens, ik snap niet hoe je als je een derp gun hebt niet voor HEAT zou kiezen maar voor HE. Het is juist die HEAT die hem zo derp maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

omdat HEAT irritant omgaat met armor: je bounced veel sneller. En als je de weakspots kent, kun je met HE makkelijker oneshotten dan met HEAT.

Een HEAT op de koepel van een Panzer 4 laat hem vaak leven, een HE en hij doet 9 van de 10x boem.

Ook is het inderdaad leuk om iemand uit te schakelen die achter cover staat door naast hem te schieten. Grotere kans op kritieke schade, zoals ammoracks, motorschade en brand zijn ook fijn.

Ik gebruik HEAT nog wel, maar wel steeds minder vaak.

En met de KV-2 schiet ik alleen HEAT op doelen die ik eigenlijk ook wel kan slopen met HE. Ook omdat ie anders te snel bounced, maar de KV-2 is natuurlijk ook anders, de 152mm shell zorgt er vaak voor dat je sowieso pent, onder veel hoeken. En dan is 1000hp schade doen met 1 HE shell heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
En een Derp gun is een gun met de premium ammo? Ik heb echt gezocht, maar kan geen eenduidig antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Een derpgun is een HE/HEAT only kanon met hoog kaliber en hoge schade voor die tier, zoals de 105mm op de Panzer 4 en de Sherman, die korte 122mm op oa. de KV-1 en natuurlijk de 152mm op de KV-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Hetzer met de 105 en heat schops kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik vraag mij al een tijdje iets af... bij eigenlijk alle tanks zie ik een andere 'total experience' staan dan wat ik met die tank al heb behaald...
Weet iemand hoe dit komt of waarom dit is?

Zie screenshot
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HQAjPAH.jpg

edit//
antwoord al gekregen, bij de total experience worden de dubbels niet meegeteld.

[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 18-05-2013 18:43 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

in een Hetzer kom je genoeg tier 4 en 5 tegen, ik zou daar amper HEAt op gebruiken, bijna elke T4 kun je oneshotten met een HE shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

wsLy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:41:
Ik vraag mij al een tijdje iets af... bij eigenlijk alle tanks zie ik een andere 'total experience' staan dan wat ik met die tank al heb behaald...
Weet iemand hoe dit komt of waarom dit is?

Zie screenshot
[afbeelding]

edit//
antwoord al gekregen, bij de total experience worden de dubbels niet meegeteld.
Doe eens maal 1,5 :)

Edit: Op jouw edit: ik denk dat mijn uitleg iets waarschijnlijker is? Benieuwd wat het nu echt is.

[ Voor 9% gewijzigd door Plato112 op 18-05-2013 18:45 . Reden: Reactie op edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Plato112 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:44:
[...]

Doe eens maal 1,5 :)

Edit: Op jouw edit: ik denk dat mijn uitleg iets waarschijnlijker is? Benieuwd wat het nu echt is.
Heeft niet met premium te maken. Met x1,5 kom je uit op 89.649xp namelijk..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik dacht misschien 1 dagje zonder premium ofzo, maar bij 100% premium zul je inderdaad gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Plato112 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:54:
Ik dacht misschien 1 dagje zonder premium ofzo, maar bij 100% premium zul je inderdaad gelijk hebben.
Net even gekeken, maar premium wordt gewoon meegenomen in de total experience. Dus dan zal het wel door de dubbels komen. Denk ik.

edit//
eens een bericht op Reddit geplaatst, kijken of ze daar een antwoord weten.

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 18-05-2013 19:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFuse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 17:47
Dat is de experience op de tank + je free experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-10 20:31
ColdFuse schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:00:
Dat is de experience op de tank + je free experience
Wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFuse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 17:47
EDIT: NVM. Ik snap het ook niet

[ Voor 76% gewijzigd door ColdFuse op 18-05-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
Ik zie hier regelmatig patch notes voorbij komen die ik graag lees (we willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van eventueele buf's/nerf's ;) ).

Soms zie ik aanpassingen voorbij komen op premium tanks. Wat ik me dan altijd afvraag:
Mogen ze zomaar aanpassingen maken op premium tanks? Je hebt betaald voor een stukje software wat later (soms ten nadelen van jouw) word aangepast.

Ik heb zelf flink wat premiums staan maar mij boeit het niet heel veel wat er aangepast wordt (hoort nu eenmaal bij het spel) maar ik ben wel nieuwsgierig naar de juridische kant. Iemand iets die mij hier wat meer over kan vertellen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal heus wel ergens in de kleine lettertjes over staan dat je er mee akkoord gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

ChojinZ schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:02:
Ik zie hier regelmatig patch notes voorbij komen die ik graag lees (we willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van eventueele buf's/nerf's ;) ).

Soms zie ik aanpassingen voorbij komen op premium tanks. Wat ik me dan altijd afvraag:
Mogen ze zomaar aanpassingen maken op premium tanks? Je hebt betaald voor een stukje software wat later (soms ten nadelen van jouw) word aangepast.

Ik heb zelf flink wat premiums staan maar mij boeit het niet heel veel wat er aangepast wordt (hoort nu eenmaal bij het spel) maar ik ben wel nieuwsgierig naar de juridische kant. Iemand iets die mij hier wat meer over kan vertellen?
Ze kunnen zelfs je goud afpakken zonder dat je daar ook maar iets aan kunt doen.
Dus nee, je hebt er niks over te vertellen behalve evt. klagen. Juridisch heb je gewoon dikke pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Juridisch kun je er niks mee.

WG is zelf anders wel redelijk voorzichtig met de premium tanks. Als ze te grote veranderingen doorvoeren erop krijgen ze een flinke shitstorm over zich heen (net omdat mensen er echt voor betaald hebben). Zie het hele gedoe met die Type-59 bijvorbeeld doen die een ruimere matchmaking kreeg (wat overigens terecht was dat die een ruimere matchmaking kreeg).

Ik denk dat je met de premium tanks van alle tanks eigenlijk nog wel het patch-veiligst zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Na toch 179 dagen bij CUTE te hebben door gebracht ben ik nu weer clanloos, maar voor hoe lang? :+
You are no longer a clan member. The data will be updated shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:25:
Na toch 179 dagen bij CUTE te hebben door gebracht ben ik nu weer clanloos, maar voor hoe lang? :+

[...]
Ik denk dat ik weet voor hoelang, schat <3

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Ik denk dat ik weet voor hoelang, schat <3
Leuk gesprek met EFE gehad, kan je niet weigeren heh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:41:
[...]

Inderdaad dat kun je niet weigeren <3
Speel vaker met iemand uit efe, chille gasten

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-10 13:26
Vanwege het weekend event eens begonnen met spelen van de matilda.
Ik moet zeggen wat een leuke T4 tank.
Beviel me zo goed dat ik het bijna heel de avond heb op gespeeld en nu heeft die elite status en is men garage een tier V heavy rijker.
Morgen nog wat grinden op de M3Lee voor de T1heavy maar dat gaat met minder plezier zijn want ik haat die tank echt.
Verder heb ik vandaag nog de KV-4 unlocked en de AT-8.
De duitsers, chinesen en fransen heb ik vandaag maar links laten liggen.
Welke tier 4 tank vinden jullie leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Heb daar niet zo veel goede ding over gehoord de laatste 2 weken.

Het is daar tegen woordig meer en finnse aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-10 16:04
Zo, net m'n allereerste potje in m'n E50-M en meteen Mastery Badge!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oqPNWGr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DiYc6tY.png

Ziek >:)

[ Voor 21% gewijzigd door sc0ut84 op 19-05-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Sure dude :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Afgelopen vrijdag een erg leuke match gehad met de AMX 50 100 op Arctic Region. Sommige schoten hadden beter geplaatst kunnen worden want dat had ik het overleefd en Top Gun gehad maar het was wel een erg fijne match:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

belgian1 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 02:08:
Vanwege het weekend event eens begonnen met spelen van de matilda.
Ik moet zeggen wat een leuke T4 tank.
Beviel me zo goed dat ik het bijna heel de avond heb op gespeeld en nu heeft die elite status en is men garage een tier V heavy rijker.
Morgen nog wat grinden op de M3Lee voor de T1heavy maar dat gaat met minder plezier zijn want ik haat die tank echt.
Verder heb ik vandaag nog de KV-4 unlocked en de AT-8.
De duitsers, chinesen en fransen heb ik vandaag maar links laten liggen.
Welke tier 4 tank vinden jullie leuk?
Zoveel. Muv arty en Fransen is het een geweldige tier.

Persoonlijk vind ik de Matilda ook fantastisch, maar daarnaast natuurlijk de Hetzer, de Luchs, de SU-85B en als ik er zin in heb de M5 en M3 Lee. Die laatste vinden veel mensen ranzig slecht, maar het heeft wel wat vind ik - enig probleem is dat het boven eigen tier slecht meekomt. M3 Lee tegen KV-1 is tracken en maken dat je weg komt... ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:33:
Afgelopen vrijdag een erg leuke match gehad met de AMX 50 100 op Arctic Region. Sommige schoten hadden beter geplaatst kunnen worden want dat had ik het overleefd en Top Gun gehad maar het was wel een erg fijne match:

[video]
Was eerlijkgezegd zo geen pro potje (niks afdoend aan je kunde). De fcm was gewoon retard en je kon hem killen in een volle clip. De ferdi was te agressief en werd niet gedekt door de mongoloïde Tiger broer van de fcm. Dat waren je eerste drie kills en twee clips.
Dan wel een zéér goede call (vind ik) om terug te keren naar de cap. Daar had je een T29 die ook te agressief was en zichzelf plots vond zonder steun in de vijandige basis. Toen kwam jij in een 4-1 situatie en werd je ingeblikt (nadat je pech had met de lowe en véél geluk met de T-34-1) Ik heb al betere potjes gezien van je maar 5k blijft niet weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Soms moet je ook tevreden zijn met minder ;)
Daarnaast, potjes met veel exp/damage komen niet als je team binnen een minuut is weggevaagd of andersoms en moet je juist geluk hebben dat je de kans krijgt veel te kunnen doen. Ik ben het zeker met je eens dat dit niet een heel bijzondere pot was (volgens mij staat dat zelfs in de description) maar daarentegen wel een erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Leuk joh, die WoT press-accounts. Een Maus (http://worldoftanks.eu/co.../#wot&at_search=wot_1_045) roept meteen bij de start "Maus best tank" en rijdt vervolgens bij G6 het water in om binnen 15 seconden door arty gepakt te worden. :')

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-DASqP6tsBa8/T3XgOearZsI/AAAAAAAAAVQ/3SktLPHNYts/s640/Live+Oaks+Map+.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Geloof je me nou niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 16:17

Thompson

Beeromaniac

M3 Lee is echt de grootste ramp tank die ik gespeeld heb :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 10:12
Thompson schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:37:
M3 Lee is echt de grootste ramp tank die ik gespeeld heb :9
Eens!
Ik heb hem gespeeld om de t1 heavy te unlocken, is uiteindelijk de m4 geworden..
Kan het niet opbrengen nogmaals erin te spelen voor de t1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ik vond het wel een leuk tankje, niet echt aan geërgerd. Heb de T1 en M4 beide unlocked erop. Als ik een tank moest aanwijzen die niks waard is, dan is het wel de Pz III/IV. Wat een schijtding, is wel lekker snel, maar die gun is niks waard. Ik wou 'm opnieuw spelen om richting de Indien-Pz te gaan, maar dat plannetje heb ik uitgesteld. :P

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 15:27
hallo. Ik ben bezig om voor de leopard te sparen, maar, dat gaat wel lang duren met mijn luchs :-) . Wil dus ff wat goud kopen, maar zo te zien kan dat alleen met creditcard. weet iemand of dat ook anders kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De Panzer driekwart vond ik wel redelijk, leuk om T-50's mee te pesten omdat je even snel en wendbaar bent.

De AMX40 is tot nu toe wel de grootste horrortank,

Je kan goud ook kopen met paypal en volgens mij ook Ideal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
kuwerti schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:17:
hallo. Ik ben bezig om voor de leopard te sparen, maar, dat gaat wel lang duren met mijn luchs :-) . Wil dus ff wat goud kopen, maar zo te zien kan dat alleen met creditcard. weet iemand of dat ook anders kan?
Het kan ook met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 15:27
rgras schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:58:
[...]

Het kan ook met iDeal.
ok, dan ga ik dat ff bekijken.
thx. Iemand ervaring met die leopard ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vanaf morgen start de special met de T-29, en vanaf volgende week is dat de Chinese T-34-1.

Oftewel Nu:

The following tanks will receive a 50% discount:
Tier II T2 Medium Tank
Tier III M2 Medium Tank
Tier IV M3 Lee
Tier V T1 Heavy Tank
The VI and VII tier tanks of the branch will receive a 30% discount:
Tier VI M6
Tier VII T29

En volgende week:

The following tanks will receive a 50% discount:
Tier II VAE Type B
Tier III Chi-Ha
Tier IV M5A1 Stuart
Tier V Type T-34
The VI and VII tier tanks of the branch will receive a 30% discount:
Tier VI Type 58
Tier VII T-34-1

En daar bovenop natuurlijk nog 50% extra Crew XP op de hierboven genoemde tanks!

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel