[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* voelt zich geneigd een tier 8 aan te schaffen *

hahahha geduld is niet mijn beste punt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Derby schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:18:
[...]

Een mening gevraagd, wat is er mis met de amx40?
Het ding is dodelijk traag, Franse slag zeg maar. Maar eenmaal op elite kan ik er leuke damage mee doen. Er bounced ook redelijk veel.
Tier 5 tanks lachen als ze een AMX40 zien.

Ik ben er ook totaal niet bang voor, ze worden wel irritant als ze met HE beginnen te schieten op mijn PzIV, dan slinger ik twee HE's naar ze en is het einde verhaal voor hun :+

En ik doe nieteens moeite om op ze te schieten als ik in mijn KV-2 zit, vind ze de 22sec reload niet waard.

En jan: ik zou nog geen tier 8 premium kopen, niet lullig bedoeld, maar het is een grote stap van tier 4 naar tier 8 heavy.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Gister nog een draw in mijn T34, 162k credits ( nee weet de netto verdiensten niet meer :P )

Wat ik wel leuk vind is dat je gewaardeerd word als speler, heb het nou twee keer gehad op één dag, één in de T34, die hierboven beschreven staat, en één in mijn Ausf Panther waarbij ik gewoon goed aan het scouten was, waarna ik als de game over is een reactie van iemand krijg doormiddel van PM dat ik goed bezig was en hij bedankte me daarvoor, hierdoor heb je wel weer zin om te spelen :)

Wat hierboven staat Jan, misschien eerst slim om even op de hoge tiers te spelen voordat je er één koopt.

[ Voor 10% gewijzigd door TheJukeBox op 16-05-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik d8 ik pak gweoon een tier 8 en het went wel :P maar dan wacht iker nog effe mee haha ;)

Ik zal eens kijken of ik vanavond eindelijk die T-50 kan kopen :) eens even lekker ouderwets spotten en een steen zoeke om onder te kruipen haha ;)

Vind ik persoonlijk toch het meest leuke deel van het spel :) het scouten!!

Met die giga tanks langzaam aan komen rollen en iemand one-shotten ligt mij niet egt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Ja ondanks, dat je verrot geschoten gaat worden in t8 battles, ga je wel heel veel geld verdienen. Ondanks dat je elk potje geroffelstomped wordt. Dus gewoon kopen! Ga voor de lowe of de super pershing, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
VasZaitsev schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:31:
[...]

En jan: ik zou nog geen tier 8 premium kopen, niet lullig bedoeld, maar het is een grote stap van tier 4 naar tier 8 heavy.
Persoonlijk vind ik dat geen rede om niet een tier 8 te kopen. Ik ben met je eens dat de stap redelijk groot is maar uiteindelijk gaat het om de fun. En als iemand (jan) denkt dat hij daar veel plezier aan beleeft, moet hij em vooral kopen. Tijdens de eerste 100 potjes in mijn premium bakte ik er ook niets van. Maar een lol dat ik had... :)
BTU_Natas schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:44:
Ja ondanks, dat je verrot geschoten gaat worden in t8 battles, ga je wel heel veel geld verdienen. Ondanks dat je elk potje geroffelstomped wordt. Dus gewoon kopen! Ga voor de lowe of de super pershing, succes
Valt wel mee toch? Kheb niet het idee dat ik een belangrijk doelwit ben in mijn Premium tank.

[ Voor 26% gewijzigd door ChojinZ op 16-05-2013 14:49 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als je wilt scouten, moet je sowieso geen T8 prem kopen, het zijn allemaal langzame bakken, de IS-6 is nog een beetje snel, maar de Löwe wordt nog ingehaald door een oma met looprek.

Löwe zal echt wel de laatste tank zijn die ik zal aanraden aan iemand die nog nooit in een heavy heeft gezeten. Dat ding speelt moeilijk door zijn snelheid [het gebrek eraan] en het armor van papier.

De IS-6 is al makkelijker, die is sneller, prima kanon en prima pantser.

De SP is dan wel leuk een medium, maar de snelheid is ook bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:47:

De SP is dan wel leuk een medium, maar de snelheid is ook bagger.
De pen van een med en de snelheid van een heavie, hij is niet voor niets een stuk goedkoper dan andere tier 8 premiums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gelijk in, ook al los je maar 1 à 2 schoten per wedstrijd, je maakt waarschijnlijk evenveel winst als met een goed potje in een Tier V.

Toch zou ik wel wachten met een Tier VIII premium, tenzij je er plezier aan beleeft elk potje binnen no-time afgemaakt te worden. Daarnaast is het misschien zonde van het geld om nu al een premium te kopen als je nog niet weet wat voor tanks je echt leuk vindt. Zou toch zonde zijn om het crew-training voordeel van premium tanks niet te benutten.

Ik hoorde trouwens dat er in 8.6 een Chinese premium heavy aankomt. Een heavy die sneller is dan de IS-6 en ook nog betere front-armor heeft. Misschien is dat iets voor in de toekomst, als je houdt van de wat snellere heavies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:49:
[...]

De pen van een med en de snelheid van een heavie, hij is niet voor niets een stuk goedkoper dan andere tier 8 premiums
Ik vind het een hele moeilijke tank om mee te spelen. Frontarmor is schitterend om mee te trollen maar zodra je geflankt wordt is het zo goed als over. Pen is goed maar de damage is aan de lage kant.
Je moet flink wat hits hebben wil je iemand slopen.

Persoonlijk vind ik de KV5 het leukst spelen. Degelijk snelheid en dito damage. Alleen de pen is wat minder. Armor is ook goed, op de R2D2 na. Maar die schijnen heel veel spelers niet te kunnen vinden.

En zijn geheime wapen is ramming damage. Voor zijn tier is het de zwaarste tank die er is. En dat merk je met rammen. 450HP damage na een ramactie is echt geen uitzondering. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vindje info dan over komende patches ? ik kijk op WotEU maar vind daar alleen patch notes van 8.5
Of ik kijk weer neit verder dan me neus lang is, maar enige knopje kwa patches wat ik vind haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

staan vaak op sites als for the record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Interessante link om te volgens is ftr-wot.blogspot.nl. Daarin komt alle nieuwe informatie redelijk snel op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:51

Seraphin

Meep?

Joindry schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Even terzijde, dit moet wel ongeveer het slechtste plaatje zijn dat je ooit kan maken voor radioranges te tonen.Ok het principes staan erop, maar de beperkingen in praktijk worden hier niet benadrukt.
In praktijk heb je maar enkele beperkingen wat betreft ranges volgens mij.

-1 een scout spot zaken en rijdt buiten de gedeelde radiorange waardoor hij eigenlijk niks nuttig meer doet. Met artys heb je dit zelden omdat zij grote arty radioranges hebben. Echter op midtier komt dit wel voor. neem een elc spot enemy arty en jij in jouw hummel zal dat mogelijks niet zien achteraan de linie. Dit is wanneer heavies je beginnen uitmaken voor noob omdat zij, die in het midden van het veld staan, de arty, de elc en jou wel nog in radiorange hebben. Kanje niks aan doen. Die mensen moeten inderdaad de wiki gaan lezen.
Ik zie niet in wat er mis is met dat plaatje. Al je punten m.u.v. bovenstaande 1. hebben betrekking op de mechanics van viewrange (en hoe je de afstand waarop je iemand kan spotten dus afwijkt van je viewrange), en dus niet radiorange (waarvoor dat plaatje is bedoelt).

Voor radio's is het heel simpel: indien jouw afstand t.o.v. je teammaat kleiner of gelijk is aan de straal van jouw radio + de straal van zijn radio, kun je elkaars gespotte targets zien.

In het geval van een hummel en een ELC kun je dus op 970meter afstand van elkaar nog spots doorgeven. Oftwel in meerderheid van de gevallen een halve map. Hier is niets onduidelijks aan.

[edit]
Blijft overigens een vaststaand feit dat een ELC zeker niet een "typische" scout is, daar is de radio range inderdaad te beperkt voor. Desalniettemin kun je er zeker een scoutende rol mee oppakken, al zul je dan dus wat dichter bij eigen linies moeten blijven. En enemy arty; ach daarvoor hoef je ook helemaal geen radio verbinding met je eigen arty te hebben; de 90mm op je ELC is goed genoeg om tier 6 arty zélf op te blazen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Seraphin op 16-05-2013 15:09 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:55:
Waar vindje info dan over komende patches ? ik kijk op WotEU maar vind daar alleen patch notes van 8.5
Of ik kijk weer neit verder dan me neus lang is, maar enige knopje kwa patches wat ik vind haha
Zoals BramSd al zei, ftr-wot.blogspot.nl is erg handig om te volgen. Al het WoT nieuws wordt daar veel eerder gepubliceerd dan op de officiële WoT website :)

Specifieke informatie over de nieuwe Chinese premium tank, de 112, vindt je daar ook (hier om precies te zijn).

Ik ben benieuwd of de 112 ook speciale MM krijgt, net als de IS-6. Zo ja, dan baal ik er haast van dat ik een IS-6 heb, want dan is de 112 veel beter.

EDIT: Jan, mocht je besluiten een Tier 8 premium te kopen, let me know. Misschien kan ik je een beetje wegwijs maken in de hogere tiers via een platoon, mocht je daar behoefte aan hebben. Maar zoals ik al aangaf, ik zou pas een premium kopen als je echt weet welke tanks je leuk vindt en welke tech trees je wilt doorlopen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist een potje in mijn E-50M op Widepark waarbij ik pas 7 minuten later het potje in kom vanwege een telefoontje.. het resultaat? Top gun, 5.256 damage en een cap gereset die op 94% stond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:51

Seraphin

Meep?

rgras schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:17:
Zojuist een potje in mijn E-50M op Widepark waarbij ik pas 7 minuten later het potje in kom vanwege een telefoontje.. het resultaat? Top gun, 5.256 damage en een cap gereset die op 94% stond. :D
Ik ga vanaf nu allééén nog maar idlen, en pas na minimaal 5 minuten iets doen ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Ik ga vanaf nu allééén nog maar idlen, en pas na minimaal 5 minuten iets doen ;)
Was gister 10 seconden in-game een muziekje op aan het zetten, ik kom terug staat er en KV-1S vol tegen me te rammen en complaint dat ik afk ben en gereport moet worden....

Ik was dus na 5 minuten al dood geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Da's ook weer overdreven, maar ik report een idle tank na 1-2 minuten.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
MSalters schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:05:
Ik ook, alhoewel ik ook al een paar keer een potje juist heb gewonnen door pas na 5 minuten in het spel te komen (trage loaden of gewoon iets te lang internetten ;) ). Het leert je wel dat af en toe wat afwachten nog niet zo slecht hoeft te zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij maar lekker idlen :P

Gister schiet de enemy artillerie naar mijn idee na 5 seconden al op onze base, heeft wat te veel films gekeken ofzo, die gast bleeft gwoon zijn kogels op maken zonder wat te zien !!

hopen op een lucky shot ofzo ? als jij dan idlet hoop ik dat je hem tegenkomt :P heeft hij ook nog eens een schot raak op ze after-game lijstje :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Premium tanks die je voor Gold (echt geld) moet kopen. Kost je reallife cash maar met de gemiddelde tier 8 premium maak je makkelijk 40.000 netto per potje. Avondje spelen en je zit al snel op de 1.000.000 credits met je premium tier 8 tank.
Klopt en zorgt ervoor dat je ook gewoon T9 en T10 kan spelen die anders behoorlijk in de papieren kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Yes! zo'n nice potje net gehad, en geluk gehad, heel veel geluk.

Overwinning!
Gevecht: Murovanka donderdag 16 mei 2013 16:22:38
Voertuig: BDR G1B
Ervaring ontvangen: 1.846
Credits ontvangen: 46.539
Gevechtsprestaties: Top Gun, Verdediger, Spartaan, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Ik heb al 5 tanks afgemaakt, Vijand heeft nog een Hetzer en Panzer 4, allebij 100%, ik en een T82 zijn nog over, T82 heeft nog 5% over, ik heb al 2 shoten mogen opvangen van een 57mm, dus ik mis 150 hitpoints.

Cap bij ons, hetzer is aan het cappen. Ik schiet: bounce. Laad een HE: mis. Cap is nu 95%, HE geladen, richten, 96,97, vuur, 98, hit, reset. Ik raak de Hetzer nog 2 maal met een HE en schiet hem dan af met een AP.

Panzer 4 komt er nu aan, flankt mij, raakt mij met een HEAT shell ik heb nog 40hp over. Ik raak hem, penetreer, hij heeft nog 40% over. Hij schiet, bounced, ik moet nog laden, hij rijdt weg, ik schiet maar mis. Hij schiet, mist. Hij gaat verstoppen achter een huisje, shell bij mij geladen, bij hem geladen, hij doet peek, ik doe BOEM en schiet zijn laatste hitpoints eraf.

Wij winnen, met twee zwaar beschadigde tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
even een snelle vraag. Ik zag iemand van het forum een filmpje plaatsen met een bat chat, hulde trouwens het zag er goed uit.

Ik zag volgens mij een mod waarbij je kon zien hoeveel schade je per schot deed en hoevee lschade je in totaal deed. welke mod is dat?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

XVM, verzorgt die feature. Google maar op xvm updater. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:16
MSalters schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:05:
Stel je voor dat er opeens iets IRL zich voordoet... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Had ik ook laatst. Reed een E-75, stond op een hoekje (met lower glacis afgeschermd en 1 tier 7 backup) en er kwamen een KV-4, KV-1S en een Tiger 2 de hoek om peek-a-boo'en. Toen liep mijn pc vast, duurde denk ik 3 minuten voordat ik weer in Wot zat.

Kwam terug, E-75 op 75%, god weet hoeveel shots gebounced :)

Gelukkig hadden ze geen premium ammo of enige kennis van weakspots. 1 van die weinige potjes dat de magic armor van de E-75 goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
BTU_Natas schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:02:
Dank je, ik had de XVM mod al gevonden maar wilde daar niet aan beginnen...totdat ik de updater zag!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
BTU_Natas schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:02:
Ik zal de XVM updater ook in de TS zetten, XVM zelf staat er wel in :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:16
My contacts on the US server have just told me arty will get an own server with redesigned gameplay
Afbeeldingslocatie: http://static.onemansblog.com/wp-content/uploads/2007/09/Tank_Game.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
User schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:01:
[...]
WAT!? 50 free XP gebruikt!?

GOLDWARRIOR!

:P

[...]
Hihi, had die 50 free xp niet eraan hoeven te besteden aangezien ik de E-75 toch nog even speel totdat ik de credits heb en alle crewmembers de 2e skill op 100% hebben :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
defiler1974 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:03:1 van die weinige potjes dat de magic armor van de E-75 goed werkte.
Als er één tank is waarvan ik het armor vertrouw is het de E-75 wel, alhoewel er tegenwoordig steeds meer mensen zijn die je commanders copula weten te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Kaap schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Ik wil je vriendin niet imiteren, maar zet de vuilnis voortaan buiten voordat je gaat gamen :P

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Alsjeblieft niet je bent je team dan tot last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Koop alsjeblieft geen tier 8 tank als je tier 8 nog niet via de reguliere tree gehaald hebt. Ik heb mede door die korting op premium tanks nu al meerdere potjes gehad waarbij mijn top tiers tier 8 premium tanks zijn met <1000 battles totaal. Die kun je dus al afschrijven voordat het het potje uberhaubt begonnen is.
9/10 keer hebben ze geen flauw benul van wat hun rol zou moeten zijn in de tank die ze hebben gekocht, en tja als je drie tier 8 wallet warriors niet eens de basis uit durven tja.. dan heb je al verloren. En bakken met geld verdienen kun je wel vergeten aangezien er nog steeds een verhouding zit tussen de damage die je doet en de credits die je krijgt.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Kaap schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Als je ze gewoon ingame een complaint geeft gebeurt er toch niets mee tenzij ze vaak zo'n complaint krijgen. Oftewel als ze vaak 'RL' iets hebben krijgen ze pas een probleem :) Ik zend dus ook regelmatig complaints hiervoor, maar dan pas na een minuut of 5 of aan het eind van de battle.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
GJP80 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:28:
Ik heb mede door die korting op premium tanks nu al meerdere potjes gehad waarbij mijn top tiers tier 8 premium tanks zijn met <1000 battles totaal. Die kun je dus al afschrijven voordat het het potje uberhaubt begonnen is.
Yup, net weer gezien. Top tier T34 die op abbey gewoon naast de basis niets staat te doen terwijl die gecapt wordt, en onze arty een spotter nodig heeft. Kansloos.

Was een Pool, overigens, maar ook dat zal wel geen verbazing wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn max xp verhoogd (eindelijk terug premium, dus een grotere kans om mijn vorige max van 2641 te verhogen).

Victory!
Map: Steppes
Date: vrijdag 17 mei 2013 0:25:42
Vehicle: Churchill III
Exp: 5.480 (x2) + Credits: 52.623
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun

En tijdens het gevecht had ik niet echt het gevoel dat het zo speciaal goed was, maar de chruchill III genereert dan ook heel veel xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:26:
Ga jij maar lekker idlen :P

Gister schiet de enemy artillerie naar mijn idee na 5 seconden al op onze base, heeft wat te veel films gekeken ofzo, die gast bleeft gwoon zijn kogels op maken zonder wat te zien !!

hopen op een lucky shot ofzo ? als jij dan idlet hoop ik dat je hem tegenkomt :P heeft hij ook nog eens een schot raak op ze after-game lijstje :P haha
Helemaal niet zo gek.

Er zijn erg voorspelbare plaatsen op de meeste maps waar arty gaat zitten of waar campers gaan staan. Als je als arty geen targets hebt kun je op de goede gok daar een shell heen gooien. Als de tegenstander daadwerkelijk zo voorspelbaar is heeft hij fors hoofdpijn dan :P

Dat is ook een van de redenen dat ik - vooral als ik arty speel - echt die plekken vermijd. Ja, ze hebben mooie cover en toch vrij schieten in alle richtingen, maar het zijn ook de eerste plek waar vijandelijke scouts en arty kijken en schieten.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij dit weekend een andere special dan in de USA.
Hier heet de special "mixed party" and in USA hebben ze rapid fire:

Rapid Fire Weekend

1,250 Bonus Experience for Earning the Defender Medal

x2 Crew Experience

50% Gold Discount on Barracks for your Crewmen

50% Credit Discount for the Following Vehicles

II Cruiser Mk. I Cruiser Mk. I II M2 Light Tank M2 Light Tank III M2 Medium Tank M2 Medium Tank III M3 Stuart M3 Stuart III T-46 T-46

III Pz.Kpfw. I Ausf. C Pz.Kpfw. I Ausf. C IV M5 Stuart M5 Stuart IV Pz.Kpfw. II Luchs Pz.Kpfw. II Luchs IV T-50 T-50 V VK 16.02 Leopard VK 16.02 Leopard

100% Credit Income Bonus for the Following
II Cruiser Mk. I Cruiser Mk. I II M2 Light Tank M2 Light Tank III M2 Medium Tank M2 Medium Tank III M3 Stuart M3 Stuart III T-46 T-46 III Pz.Kpfw. I Ausf. C Pz.Kpfw. I Ausf. C
80% Credit Income Bonus for the Following
IV M5 Stuart M5 Stuart IV Pz.Kpfw. II Luchs Pz.Kpfw. II Luchs IV T-50 T-50 V VK 16.02 Leopard VK 16.02 Leopard

30% Credit Discount and Income Bonus for the Following Vehicles

VI AMX 12t AMX 12t VII AMX 13 75 AMX 13 75 VII T71 T71

50% Gold Discount for the Following Vehicle

II T2 Light Tank T2 Light Tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:05
Besloten toch maar besloten om de E-50 te halen om eens lekker te gaan rammen, maar de Panther II wou niet meewerken, 5 potjes gedaan 0 gewonnen. Aan de andere kant de T54E1 18 potjes en 72.22% gewonnen, de Type 59 8 potjes en 75% gewonnen.

Het lijkt erop dat redelijk wat gold ammo generfed gaat worden, weet niet of het genoeg is om de JPE-100 weer leuk te maken. Gelukkig heb ik de Foch 155 nog, het blijft leuk om je drum te legen op andere tier x's.

Wat denken jullie dat de best Tier X medium brawler is? Voor tier 9 is het de T-54 denk ik, voor tier X de chinese 121 misschien?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Target voor de komende dagen: 130.000XP en 1.8mio credits binnenharken voor de T57Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:
Target voor de komende dagen: 130.000XP en 1.8mio credits binnenharken voor de T57Heavy
Daar doe ik normaal wel een paar maanden over :+ speel dan ook meestal alleen daily doubles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-10 20:31
Knowuse schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:04:
Wat denken jullie dat de best Tier X medium brawler is? Voor tier 9 is het de T-54 denk ik, voor tier X de chinese 121 misschien?
De 121 heeft absoluut geen gun depression. En geloof me, dat wil je wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
Als je veel tanks hebt kunnen alleen al daily doubles veel opleveren ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
*kuch*

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
[...]
klopt valt (zwaar) tegen van de 121. Op diverse mappen loop je daar tegenaan en trek je aan het kortste eind. OP mappen of in situaties waar het wat vlakker is, is het wel een leuke tank met een leuke dmg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Bean77 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
Vraag het user, die heeft aan alleen de dubbels draaien al meer dan een dagtaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Vorst8 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Vraag het user, die heeft aan alleen de dubbels draaien al meer dan een dagtaak.
Ik weet dat user er heel veel heeft. Heb er zelf ook het nodige.
Maar reactie was op antrikko gericht (had hem even moete quoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
Ja, maar dan moet je ze converten en dat kost veel gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:28:
[...]

Ja, maar dan moet je ze converten en dat kost veel gold
En dus? :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik heb nog een 800/900k xp staan die ik een keer kan converteren. Als ik dat zou willen doen, ben ik snel een 120 euro kwijt. Leuke is dan wel dat je een stuk of 2 volledige lijnen van voor tot achter kan unlocken.

Ik heb een dergelijk grapje eenmaal uitgehaald toen de T30 nog een tier X heavy was. Ik ben toen vanaf de T1 Heavy (tier 5) ineens naar de T30 gesprongen. Koste toen een 600k xp als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:34:
Ik heb nog een 800/900k xp staan die ik een keer kan converteren. Als ik dat zou willen doen, ben ik snel een 120 euro kwijt. Leuke is dan wel dat je een stuk of 2 volledige lijnen van voor tot achter kan unlocken.

Ik heb een dergelijk grapje eenmaal uitgehaald toen de T30 nog een tier X heavy was. Ik ben toen vanaf de T1 Heavy (tier 6) ineens naar de T30 gesprongen. Koste toen een 600k xp als ik me niet vergis.
Gaat je nog vies tegenvallen hoeveel lijnen je er mee kan unlocken. Ik heb laatst even gekeken hoeveel XP de Britse lijnen kosten, maar je bent al snel meer dan 700k per lijn kwijt.

Hoewel je natuurlijk minder nodig bent als je de helft van de modules als hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Gisteren weer heerlijk bezig geweest! http://www.noobmeter.com/..._00009414_20130517_054936

Allicht eens gaan platonen met echt goede spelers, zien of die scores nog verder omhoog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Nu ja, dat is wel een beetje mijn punt. Als ik bijvoorbeeld de T57 Heavy lijn wil vrijspelen, zijn er zoveel radio's, engines en guns dat ik echt wel onder de 600k voor een lijn blijf. Daarnaast rekent WOTDB volgens mij een gun die je op 3 opeenvolgende tanks kan gebruiken ook 3x mee. Maar daar kan ik me in vergissen.

Edit: even nagerekend wat de minimale researchcost is van de T1 Cunningham naar de T57 Heavy. Ik kom dan uit op 690265xp. Dat is dus het echt minimum, waarbij je alleen dat researched dat je nodig hebt om bij de volgende tank te komen. Geen tracks, geen engines etc.
Als ik WOTDB gebruik om de minimale researchcost te berekenen, verteld hij me dat dit 732145xp kost. Ik vraag me af waar dit verschil hem in zit.

Ik denk dat ik binnenkort eens de T71 ga unlocken. Dat is een goed begin aan de T57 lijn en dan kan ik vanaf tier 7 eens kijken welke tanks me het meest bevallen.
Vrijspelen van de T71 kost met 126485xp en om de T71 elite (behalve de T69) te maken, ben ik nog eens 24800xp kwijt, voor een totaal van een dikke 150k. Totaal een 6000 gold om dat vrij te spelen, oftwel iets meer dan 20 euro. Ik denk dat ik dat er wel voor over heb.

[ Voor 61% gewijzigd door BramSd op 17-05-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik moet nog iets van 105K xp en 5.3 mil creds :) Heb niet super veel haast, maar vind het wel een leuke tank om te spelen.
Bean77 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:23:
[...]

klopt valt (zwaar) tegen van de 121. Op diverse mappen loop je daar tegenaan en trek je aan het kortste eind. OP mappen of in situaties waar het wat vlakker is, is het wel een leuke tank met een leuke dmg.
Te weining gun depression kan inderdaad erg fustrerend zijn, maar welke tier 10 is dan een betere brawler?

Hebben jullie trouwens de resultaten gezien van die Razer's Edge wedstrijd? Voor zover ik kon zien was het een T32 die een top score had van 2454 zonder premium, wat ongeveer gelijk is aan mijn beste score over al mijn tanks, maar dan met premium.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Knowuse schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:49:

Te weining gun depression kan inderdaad erg fustrerend zijn, maar welke tier 10 is dan een betere brawler?
Doorgaans de T62-A, zeker met de nodige crewskills. Ligt een beetje aan je speelstijl. E50M vind ik ook erg leuk (prefereer ik boven batchat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
De beste brawler is denk ik de T-54 op tier 9. Die speelt ook lekkerder dan de T-62A vind ik. Eigenlijk spijt van dat ik de T-54 ooit heb verkocht.
Maar goed, ik heb op dit moment ook de E-50 en de M46 Patton om dat gat te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
GoldenSample schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:33:
[...]

Alsjeblieft niet je bent je team dan tot last.
Eigen plezier > team tot last zijn. ;)

Oftewel, als jij denkt veel plezier aan een premium 8 tank te kunnen beleven moet je em gewoon kopen. Al heb je maar 10 potjes gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ChojinZ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:00:
[...]

Oftewel, als jij denkt veel plezier aan een premium 8 tank te kunnen beleven moet je em gewoon kopen. Al heb je maar 10 potjes gespeeld...
Ja, want je weet absoluut zeker dat je plezier hebt aan een tier 8 als je 10/100/500 potjes hebt gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

ChojinZ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:00:
[...]

DIt, vooral omdat mensen die het hier niet mee eens zijn, ook eigen plezier boven dat van het team stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:42:

Ik denk dat ik binnenkort eens de T71 ga unlocken. Dat is een goed begin aan de T57 lijn en dan kan ik vanaf tier 7 eens kijken welke tanks me het meest bevallen.
Vrijspelen van de T71 kost met 126485xp en om de T71 elite (behalve de T69) te maken, ben ik nog eens 24800xp kwijt, voor een totaal van een dikke 150k. Totaal een 6000 gold om dat vrij te spelen, oftwel iets meer dan 20 euro. Ik denk dat ik dat er wel voor over heb.
Mijn persoonlijke tips: de t21 spelen, is verrassend leuk als je graag als een light rondcrosst, start met spotten en later links/rechts op de map opduiken om de heavies tot last te zijn.
T69 overslaan, was voor mij net zo'n tussenstap als de Lorraine in de franse lijn. Geen bijzonder fijne tank, gewoon een middelmaat. ik vond 'm te langzaam en z'n pen is ook niet "je van het" waardoor je toch regelmatig wat clips gold gaat gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:08:
Mijn persoonlijke tips: de t21 spelen, is verrassend leuk als je graag als een light rondcrosst, start met spotten en later links/rechts op de map opduiken om de heavies tot last te zijn.
T69 overslaan, was voor mij net zo'n tussenstap als de Lorraine in de franse lijn. Geen bijzonder fijne tank, gewoon een middelmaat. ik vond 'm te langzaam en z'n pen is ook niet "je van het" waardoor je toch regelmatig wat clips gold gaat gebruiken.....
Ik heb juist het omgekeerde. T21 vond ik een slechte light en de T69 is fantastisch.

T69 z'n pen is heel normaal voor een tier 8 med en zijn premium ammo is gestoord voor zijn tier. Verder ook een goede tank om te houden en zeer goed bruikbaar in champion compagnies en ESL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:01:
[...]
Ja, want je weet absoluut zeker dat je plezier hebt aan een tier 8 als je 10/100/500 potjes hebt gedaan!
Duh.... Dat geldt toch voor elke aankoop? Of het een fototoestel, game of een virtuele tank is, je weet toch vaker van te voren niet of je aankoop een succes is?

Maar iets kopen waarvan je denkt veel plezier te hebben is dus in jouw ogen raar? Vreemde jongen ben je toch.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BTU_Natas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:04:
[...]

DIt, vooral omdat mensen die het hier niet mee eens zijn, ook eigen plezier boven dat van het team stellen.
Idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ChojinZ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:42:
[...]

Duh.... Dat geldt toch voor elke aankoop? Of het een fototoestel, game of een virtuele tank is, je weet toch vaker van te voren niet of je aankoop een succes is?

Maar iets kopen waarvan je denkt veel plezier te hebben is dus in jouw ogen raar? Vreemde jongen ben je toch.... :>
Dus als jij denkt dat je fotograferen leuk vind, koop je ook direct een top dSLR van duizend euro?

Maar ik zie dat deze discussie toch op niets uit gaat lopen, gezien je laatste opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
User schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
[...]
Hebben we het dan over IS achtige praktijken of erger?
[...]

Hebben jullie trouwens de resultaten gezien van die Razer's Edge wedstrijd? Voor zover ik kon zien was het een T32 die een top score had van 2454 zonder premium, wat ongeveer gelijk is aan mijn beste score over al mijn tanks, maar dan met premium.
Wut??? 2K oke, 2,5k XP is ZIEK!!!!!! Zal wel 10 kills +10k damage en een steel wall zijn oid.

Vinden jullie overigens dat de britten en de chinezen iets toevoegen aan het spel?
Ikzelf speel geen van die naties, maar ervaar in randoms alleen dat de britse TD's een redelijke impact kunnen hebben op het spel. (moet mijn angst voor die tier X met HESH-shells nog kwijtraken) De rest is niet noemenswaardig imo. (niet zo'n impact zoals de fransen, of de amerikaanse autolader tree)

[ Voor 71% gewijzigd door eL_Jay op 17-05-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
eL_Jay schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:55:
[...]

Hebben we het dan over IS achtige praktijken of erger?
Erger.

Je depression is 3 graden. Trust me, it's shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

laat maar, ik wordt te oud voor internet gedrag :P

[ Voor 89% gewijzigd door BTU_Natas op 17-05-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:52:
[...]
Dus als jij denkt dat je fotograferen leuk vind, koop je ook direct een top dSLR van duizend euro?

Maar ik zie dat deze discussie toch op niets uit gaat lopen, gezien je laatste opmerking.
Lol, een camera van 1000 euro is wel even wat anders dan een tank van 3 tientjes.... 8)7

En als je ziet dat de discussie toch op niets uitloopt waarom reageer je dan?
BTU_Natas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:05:
laat maar, ik wordt te oud voor internet gedrag :P
Nu maak je me alleen maar nieuwsgierig naar je post. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ChojinZ op 17-05-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
eL_Jay schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:55:
[...]
Wut??? 2K oke, 2,5k XP is ZIEK!!!!!! Zal wel 10 kills +10k damage en een steel wall zijn oid.
[...]
Voor Steel Wall krijg je geen specifieke xp. Volgens mij hebben ze ook geen xp voor events meegenomen, maar echt alleen de basis, non-premium xp. Dan is 2,4k inderdaad absurd. Dat is 3600 normale xp.

Trouwens, 2k is oke? Dat is ook nog altijd 3k op een premium account. Ik heb zelf ooit 2989xp gehaald (1993 non-premium) en ik kom echt HEEL weinig mensen tegen die een hoger maximum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Hmm van die game zou ik nou graag is een replay zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:58

p0st

Dutch Reefer

/offtopic houeensop!

/ontopic ben benieuwd naar de nieuwe special van dit weekend!

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2013 11:25 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat 'm deze ochtend nie worden nie....
Matchmaking lijkt behoorlijk gecrashed of het is de bedoeling dat ik een flinke losstreak maak.
Winrate 36% op 16 battles. Zeker 7-8 battles met vooraf winchance 30-36%
En als je dan als topdog een tier 9 met een eff van 143 (!) in je team hebt, dan weet je zeker dat 't niets gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Voor Steel Wall krijg je geen specifieke xp. Volgens mij hebben ze ook geen xp voor events meegenomen, maar echt alleen de basis, non-premium xp. Dan is 2,4k inderdaad absurd. Dat is 3600 normale xp.

Trouwens, 2k is oke? Dat is ook nog altijd 3k op een premium account. Ik heb zelf ooit 2989xp gehaald (1993 non-premium) en ik kom echt HEEL weinig mensen tegen die een hoger maximum hebben.
Het zijn niet battles die erg vaak voorkomen gok ik zo maar als je die lijst even door scrolled zie je op wel meer tanks zulke scores behaald in die periode. KV-1S, tier 5 scouts, T29 etc.
Erg zieke scores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Mijn max is de voormalig is4 (nu is8) met 2074 in de servicerecord. (neem aan dat dat basis xp is?)
Maar dan praten we ook wel over een tijd dat WoT nog wat minder gepolijst was :p. Met nieuwe tanks heb ik de 2k nog niet gepasseerd, maar heb ik wel nog 4 tanks in de 19xx-ish. Dus ja 2k is voor een alleszins gemiddelde, maar ervaren speler zeker haalbaar. 2,5k moet ik wat meer fantasie voor gebruiken helaas;)

Wat betreft die steel-wall. Is het niet zo dat je XP krijgt voor damage die je hapt/dingt/absorbeerd?
Ik heb het gevoel dat als ik in een heavie* goed damage zit te tanken dat me dat ook het e.e.a. oplevert. (staan de credit- en xp-mechanics ergens cijfermatig uitgelegd?)

*of TD of E50 zou het in een arty ook mogelijk zijn een steel wall te halen ?:D

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 17-05-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
De xp in je Service Record is de xp zoals die in het spel behaald is, uitgezonderd multipliers als daily bonussen en xp voor events. Premium account wordt echter wel meegenomen. Als jij normaliter met premium speelt, dan is die 2k xp van je niet super bijzonder. Dat heb ik de meeste van mijn veelgespeelde tanks wel eens gehaald.
Is de 2k zonder premium, dan kun je dat prima classificeren als een zieke score.

Scoten bouncen of schade oplopen levert op geen enkele manier xp op, behalve dan als er toevallig een event voor Steel Wall is.

XP en credits haal je door: damage (hogere tier damagen = meer xp/credits), spotting damage, spotting, capping, defending en een klein beetje voor hoe je team het doet. Winnen is automatisch meer xp/credits dan een loss.

Je kunt het makkelijkste werken vanuit de aanname dat damage=credits. Damage speelt hierin de grootste rol. De prijs van ammo is daarom ook geen enkel issue (als je een premium account hebt), als je tenminste raak schiet en niet 4/5 schoten bounced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
Nieuwe special van deze week:

From Saturday 18th May 07:10 CEST (GMT+2) until Tuesday 21st May 07:00 CEST (GMT +2) you will be able to benefit from the following in-game bonuses:

Medal Hunt: Steel Wall

Be strong as you will have to endure at least 11 shots to be considered tough enough to deserve this achievement. Each time you earn the Steel Wall medal, you will be rewarded a 7,000 credits bonus!

x2 crew experience for all in-game vehicles

Give your tank crews a workout this weekend so that they can learn their skills faster!

50% off the following Tier IV and V tanks:

Type

AMX 40
M5A1 Stuart
T-28
Pzkpfw III
M3 Lee
Pzkpfw III/IV
KV-1
T1 Heavy Tank
BDR G1B
Churchill I

You will also be able to enjoy 80% increased profits on all of these vehicles.

edit
Kan ik de m3 Lee weer eens goedkoop oppakken, ook wel weer fijn, wil toch een keer de amerikaanse medium lijn gaan volgen

[ Voor 8% gewijzigd door mhindrik op 17-05-2013 11:47 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:40:
De xp in je Service Record is de xp zoals die in het spel behaald is, uitgezonderd multipliers als daily bonussen en xp voor events. Premium account wordt echter wel meegenomen. Als jij normaliter met premium speelt, dan is die 2k xp van je niet super bijzonder. Dat heb ik de meeste van mijn veelgespeelde tanks wel eens gehaald.
Is de 2k zonder premium, dan kun je dat prima classificeren als een zieke score.

Scoten bouncen of schade oplopen levert op geen enkele manier xp op, behalve dan als er toevallig een event voor Steel Wall is.

XP en credits haal je door: damage (hogere tier damagen = meer xp/credits), spotting damage, spotting, capping, defending en een klein beetje voor hoe je team het doet. Winnen is automatisch meer xp/credits dan een loss.

Je kunt het makkelijkste werken vanuit de aanname dat damage=credits. Damage speelt hierin de grootste rol. De prijs van ammo is daarom ook geen enkel issue (als je een premium account hebt), als je tenminste raak schiet en niet 4/5 schoten bounced.
Jammer, de tiger 2 en is4 reed ik inderdaad nog met premium. De 1390, panther2 en e50 daarentegen })
Wat betreft damage happen, helder. Doet me voortaan wel twee keer nadenken om anderen te shielden.
weekend event
Was de BDR G1B niet de beste non-premium money-maker?

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 17-05-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
eL_Jay schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:46:
Nu met 80% meer oOo

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:46:

Yep, en dit weekend dus een betere moneymaker dan de meeste T5 (/6) prem tanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die x2 crew experience is toch wel erg fijn, misschien kan ik dit weekend mijn AMX 50 100 en BatChat eens naar de 3e crew skill werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
psychoclown schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:20:
Die x2 crew experience is toch wel erg fijn, misschien kan ik dit weekend mijn AMX 50 100 en BatChat eens naar de 3e crew skill werken! :)
Batchat platoon ftw..... >:)

Moet nog 7% tot de 5de skill.

[ Voor 5% gewijzigd door wiskid op 17-05-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26

Thompson

Beeromaniac

Hmm wel raar/jammer dat schade oplopen/bouncen je geen XP oplevert (op Steel Wall event na). Is toch voor sommige tanks (bijv KV1) een belangrijk iets waar ze het team mee kunnen helpen, als KV1 jezelf anglen en een andere tank achter je laten schuilen kan veel schelen.

Hoe kun je trouwens zien met welke tank je welke maximum score hebt gehaald?

[ Voor 12% gewijzigd door Thompson op 17-05-2013 12:39 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
psychoclown schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:20:
Als je ondersteuning wilt van een heavy dan invite me maar :p duurt nog wel even voordat ik zelf mijn tier 10 medium heb...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wiskid schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Lijkt me goed ;)
5e skill is voor mij nog toekomstmuziek op die twee tanks!
wsLy schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:30:
[...]

Als je ondersteuning wilt van een heavy dan invite me maar :p duurt nog wel even voordat ik zelf mijn tier 10 medium heb...
Komt voor de bakker ;)

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:28

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wiskid schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:26:
[...]

hoeveel xp is dat dan? klein miljoentje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
BramSd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:54:
De beste brawler is denk ik de T-54 op tier 9. Die speelt ook lekkerder dan de T-62A vind ik. Eigenlijk spijt van dat ik de T-54 ooit heb verkocht.
Maar goed, ik heb op dit moment ook de E-50 en de M46 Patton om dat gat te vullen.
Idd, het duurde bij mij even voordat de T-54 lekker ging, maar na een tijdje vond ik het echt een hele fijne tank. Het is echt jammer dat de T-62A zo anders speelt, die begin ik de laatste tijd wel weer een beetje te spelen, maar die heeft voor mij de wow factor nog niet. De M-48 Patton heeft het ook net niet voor mij, dus die speel ik ook niet meer.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:58

p0st

Dutch Reefer

Ah weer een medal erbij die ik nog niet had!

Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/3281/shot026jt.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kyozu: je bent beroemd!
http://forum.worldoftanks...ubers/page__fromsearch__1

Of is Lemmingtrain je 2e account??? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

50% off the following Tier IV and V tanks:

Type

AMX 40
M5A1 Stuart
T-28
Pzkpfw III
M3 Lee
Pzkpfw III/IV
KV-1
T1 Heavy Tank
BDR G1B
Churchill I

You will also be able to enjoy 80% increased profits on all of these vehicles.
Prachtig, kan ike indelijk deze rottank upgraden naar de AMX 40, en dan: op naar de batchat

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Thompson schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:29:
Hoe kun je trouwens zien met welke tank je welke maximum score hebt gehaald?
Ingame op de servicerecord aan de rechterzijde staat Maximum Experience per Battle: 2.820 T29 bij mij en op de site als je bent ingelogd kan je het ook zien in je player profile alleen dan zonder de tank erbij.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha nee dat is een follower die mij vorige week gevonden heeft en er erg tevreden over was. Hij had ook meteen een bericht op zijn clan forum geplaatst voor degenen die het interesseerden :)
Kan ik zeker wel waarderen want dan kan ik misschien nog wat meer mensen bereiken ze wat leren terwijl ik speel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:03:

Kan ik zeker wel waarderen want dan kan ik misschien nog wat meer mensen bereiken ze wat leren terwijl ik speel! :)
Psycho als leraar.. :+

Afbeeldingslocatie: http://resources2.news.com.au/images/2012/03/07/1226292/598838-jake-picken.jpg

Tactics op het bord uitwerken en kijk op de achtergrond de most 1337 game pc.
Afbeeldingslocatie: http://www.seraphin.fi/profclown.jpg

Close up from his most secret tactic op Murovanka....sssssstt
Afbeeldingslocatie: http://i60.servimg.com/u/f60/15/10/31/08/turtle10.jpg

NEUH denk niet dat dat gaat werken...

[ Voor 25% gewijzigd door ShockWave op 17-05-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

:D Shockwave _/-\o_

Heb besloten dat ik me toch is wat meer op 1 tree ga focussen. Tot nu toe heb ik altijd alle trees (op arty na) allemaal tegelijk gegrind. Echter de laatste tijd begin ik hier toch een beetje van terug te komen. De meeste trees heb ik op tier 7 en 8. Ook omdat de grinds op de tier 9 tanks me iets te lang zijn om alleen wat dubbels op te doen. Voorlopig ga je mij dus vooral in een T32 of Indienpanzer vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Hier hetzelfde, ik ga toch meer de focus op een tweetal zetten de aankomende periode.
Dit zullen dan vooral de T29 (voor de huidige sale) en de Tiger wezen (duitsers zullen er dan ook aan gaan komen voor t8,9,10). Daarnaast de SP en 122-44 voor de credits.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Ik ga mijn focussen op geld, eerst 6 miljoen binnen halen om vervolgens de GwtypE en de OBJ212 te halen voordat update 8.6 uitkomt, hierna focus ik mij op mijn ausf Panther zodat ik naar de indien panzer kan, ik hoef nog maar 40k dus als ik elke dag de dubbel even doe heb ik hem zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 16:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Shock, heeft PanzerPunisher je account gehacked? :P

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Plato112 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:03:
Shock, heeft PanzerPunisher je account gehacked? :P
Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs38/f/2008/347/2/3/ssst____by_maDideA.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 17-05-2013 15:09 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel