Ik heb de Churchill III een tijd geleden gekocht, in de tijd voordat gold ammo voor credits en daarmee de tier 5 derps beschikbaar kwam, toen was het een heerlijk tankje. Zeer fijne snelschietende gun. Zeer goede armor, op de vrij kleine turret na, als je iemand tegenkomt die weet waar die moet schieten krijg je best wel op je klote, maar dat is niet zo heel vaak. In tier 5 battles, als toptier dus, is het heerlijk tanks afknallen, in tier 6 is hij behoorlijk zwak, maar nog steeds wel acceptabel, zeker als er niet te veel tier 6 heavies zijn.lightdestroyer schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:18:
Beste,
Heeft iemand ervaring met de premium tanks Churchil III ?
(dankzij event kan ik met gratis verkregen gold deze tank aankopen namelijk en daar meeste van mijn favoriete tanks russische heavy's zijn dacht ik dat deze tank handig zou zijn voor het trainen van mijn kv crew leden)
Op het eerste zicht lijk de turret met z'n 88mm nogal zwakjes in armor (voor een heavy) te meer auto aim altijd naar de turrets mikt en nooit naar de hull, en een tier V tank toch vaak in battles terecht komt waar velen gewoon auto aimen ..
Overall een leuke tank, maar ik weet niet of de tier5 derps daar verandering in hebben gebracht, het lijkt mij wel.
Qua credits, verdien je niet veel meer dan een KV-1, waarschijnlijk iets meer doordat de repair en ammokosten erg laag zijn
erutangiS