[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.034 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Odessa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:29:
Matilda <3 Ze weet hoe ze mij kan opvrolijken.
Ik wist bij de start al wel dat het goed ging komen maar dit had ik niet verwacht.
Wow, dit is wel een heel ziek potje met de Mathilda. _/-\o_

De Mathilda is de enige T4 tank die ik gehouden heb, erg leuke tank idd. Heb er voor mijn doen ook een relatief hoge WR van 55% op. Ik heb de laatste tijd steeds meer teams tegenover me die wel om weten te gaan met een Mathilda, dus de laatste tijd gaat het wat minder. Ook heb ik niet zo vaak meer pure T4 potjes zoals jouw potje, zodra je tegenover T5 of soms zelfs T6 komt te staan wordt de tank toch al gauw vrij nutteloos.

Maar 54 hits, 2300 dmg en 12 kills is wel heel extreem voor een T4 potje, dan heeft de tegenstander ook wel massaal zitten slapen zeg. Doet uiteraard niets af aan jouw potje, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo even wat olie op het artyvuurtje gooien, 2e potje in de GW Type E...Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/arta.gif
Victory!
Map: Redshire
Date: maandag 13 mei 2013 16:18:50
Vehicle: GW Typ E
Exp: 8.375 (x5) + Credits: 86.503
Achievements: : Mastery Badge: "Ace Tanker"
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/shot_030.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/shot_031.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/shot_032.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/shot_033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/03146d53620de86c23a9a8435586a6ab.png

Zo moeilijk is het dus niet om met arty te spelen... :+

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 13-05-2013 16:44 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
ShockWave schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:42:
Zo even wat olie op het artyvuurtje gooien, 2e potje in de GW Type E...[afbeelding]

Zo moeilijk is het dus niet om in arty te spelen... :+
Damn, ik ben met aansteekhoutjes bezig, maar jij rolt gelijk een oliedrum erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik aan met met level 5 tank haha! Duurt uren voordat ik een level 6 tank heb:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Het jammere aan deze match is ook gewoon dat er dus 5 arties per team in een game zitten. Op die manier wordt arty echt gigantisch OP inderdaad.
Damage nerfen alleen is niet genoeg, gewoon max 1 arty per team doet ook al wonderen. De arty speler kan dan maar 1 flank helpen ondersteunen en moet dus goed kiezen waar hij z'n shells aan gaat verbruiken.
In zo'n potje met 5 arties wordt elk gedeelte van de map met arty bestookt en ben je dus nergens veilig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
2 arty's waren we al snel kwijt door counterarty en een scout die er 1 gespot had maar ben het eens meer als 3 is teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mr_Size schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:50:
Het jammere aan deze match is ook gewoon dat er dus 5 arties per team in een game zitten. Op die manier wordt arty echt gigantisch OP inderdaad.
Damage nerfen alleen is niet genoeg, gewoon max 1 arty per team doet ook al wonderen. De arty speler kan dan maar 1 flank helpen ondersteunen en moet dus goed kiezen waar hij z'n shells aan gaat verbruiken.
In zo'n potje met 5 arties wordt elk gedeelte van de map met arty bestookt en ben je dus nergens veilig..
Als de arty-spelers een beetje samenwerken ja, ook artyspelers kunnen soms ongelofelijk prutsen.

Maar eens dat minder arties leuker is, max van drie lijkt me ideaal, twee is ook goed te doen. Vier of meer en het is niet zozeer OP maar vooral saai, alles draait om vinden en uitschakelen arty. Dat is hooguit voor de light tanks leuk.

Een enkele arty max lijkt me minder omdat je dan geen redundancy hebt als team: dood is dood (en volstrekt incompetent kan even goed dood zijn), dan heb je een achterstand waar je weinig aan kunt doen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

E-25 - Tier 7 Premium TD
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kKOi8nk.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EdIo6sG.jpg

Tier: 7
MM balance weight: 27
HP: 830
Hull armor: 50/30/30
Turret armor: 0/16/16
Speed limit: 65/20
Penetration: 198/244/38
Damage: 135/135/175
Rate of fire: 18.75
Accuracy: 0.31
Aim time: 1.5
View range: 360
Signalrange: 710
Weight: 26 025
Price: 3 200 Gold

112 - Tier 8 Heavy Tank
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pIZYGMX.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0wNny3M.jpg

Tier: 8
MM balance weight: 48
HP: 1 550
Hull armor: 120/80/60
Turret armor: 240/130/60
Speed limit: 45/15
Penetration: 175/300/61
Damage: 390/390/465
Rate of fire: 5
Accuracy: 0.46
Aim time: 3.1
View range: 380
Signal range: 600
Weight: 45 725
Price: 12 250
Elevation arc: -6..+17

http://ftr-wot.blogspot.sg/2013/05/e-25-and-112-stats.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-25 eindelijk :D snel even een crew gaan optrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hell, bijna 20rpm bij die E-25? Met flinke pen en schade, ik dacht dat de SU-122-44 richting op ging...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
Fest schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:09:
[...]

Toevallig ben ik daar enkele dagen geleden ook over begonnen. Maar vergeet niet dat de arty ook duurder wordt, aangezien de 261 van tier 8 naar tier 10 gaat. Dus je moet afwegen: meer credits en minder xp, tegenover minder credits en meer xp.
Dat is natuurlijk waar, had eerst nog gehoopt op een beetje winst met verkoop na 8.6, maar dat zit er niet in. Denk dat ik maar ga proberen om hem voor 8.6 te krijgen. Dan kan ik de Object 261 proberen en na 8.6 verkoop ik dan de minst leuke (of beide ) zonder al te veel verlies.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nice day for me..
Victory!
Map: Mountain Pass
Date: maandag 13 mei 2013 17:14:04
Vehicle: T69
Exp: 7.310 (x5) + Credits: 37.897
Achievements: : Dumitru's Medal, Invader, Reaper
Even 4 arty's geraped..omdat ze zo OP zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:16:
Hell, bijna 20rpm bij die E-25? Met flinke pen en schade, ik dacht dat de SU-122-44 richting op ging...
RPM? :>

En 135 damage vind jij flink? Misschien in totaal wordt het nog wat maar per schot is het niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

met 20 schoten per minut vind ik dat op tier7 best wat ja.

das een dpm van 2700..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:25:
[...]

RPM? :>

En 135 damage vind jij flink? Misschien in totaal wordt het nog wat maar per schot is het niet veel.
Rounds per minute van 20 ;) kom je toch gauw op een DPM van 2700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit topic zo snel gaat heb ik niet de tijd genomen om helemaal terug te lezen tot vrijdag...maar weten jullie van de tijdelijke give-away actie op de officiele facebook pagina van World of Tanks?

In verband met de Military Appreciation Month geeft Wargaming aan iedereen die de officiele facebook pagina bezoekt een code voor een gratis gift-package. Je kan een code kopieren die je dan in-game kan inwisselen voor een gift-package met cases of cola, chocolate etc...

De actie duurt tot en met 15 mei EN het is gratis! Dus als je het nog niet gedaan hebt...

Edit: Blijkbaar dus al bekend onder de naam Parade.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
"World of Tanks SEA" - South East Asia.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

2700dpm valt eigenlijk wel mee. De SU-122-44 haalt 2950, maar is minder accuraat.

Persoonlijk vind ik bijna 20rpm wel fijner dan 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:31:
Aangezien dit topic zo snel gaat heb ik niet de tijd genomen om helemaal terug te lezen tot vrijdag...maar weten jullie van de tijdelijke give-away actie op de officiele facebook pagina van World of Tanks?

In verband met de Military Appreciation Month geeft Wargaming aan iedereen die de officiele facebook pagina bezoekt een code voor een gratis gift-package. Je kan een code kopieren die je dan in-game kan inwisselen voor een gift-package met cases of cola, chocolate etc...

Check deze link met daarin het volledige artikel:
http://www.computerandvid...eciation-month-give-away/

De actie duurt tot en met 15 mei EN het is gratis! Dus als je het nog niet gedaan hebt...
Ziet er meer uit als een schaamteloze zelf promotie voor je eigen website (zie je eigen signature). Met daar op een onzinnig lokkertje voor een bonus code die voor alle server hetzelfde is (Oftewel;PARADE, niets meer en niets minder).

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 13-05-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
VasZaitsev schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:48:
Ok, dat kan al helpen. Gelukkig is de matchmaking redelijk genadig, zit voornamelijk in tier 4 battles, dan kun je nog een beetje schade doen.

Wat is nogmeer handige equipment voor de IS-8? Heb de Rammer en Vert Stab al, dus vents of gld? wet-ammorack lijkt me niet zo nuttig, wordt niet heel veel geammoracked, in tegenstelling tot de IS-3
Sowieso Vents!

Heerlijk potje van afgelopen zaterdag in de Batchat :)

Gisteren ook al een potje in de BatChat met 8 kills:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w7VLqNpf9jxusSWwDbkXgC8o/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TsZLg178F8jD77WouIcHKXgt/medium.jpg

Wordt gewoon beter met de keer dat ik het speel! Mooiste was nog wel (in dat potje van gisteren) dat ik van de heuvel van Malinovka afreed en langs MrBlue het spottingbush in dook met de gedachte een E75 spotten.. die was blijkbaar samen met een BatChat arty en T30. Voordat ik gespot was was de BatChat arty dood en de andere 2 kon ik ook nog met mijn clip meepikken :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:51:
[...]

Wordt gewoon beter met de keer dat ik het speel! Mooiste was nog wel (in dat potje van gisteren) dat ik van de heuvel van Malinovka afreed en langs MrBlue het spottingbush in dook met de gedachte een E75 spotten.. die was blijkbaar samen met een BatChat arty en T30. Voordat ik gespot was was de BatChat arty dood en de andere 2 kon ik ook nog met mijn clip meepikken :D
Potje met die kill feed in jouw BatChat was erg netjes, die op El Halluf en Live Oaks waren ook lekker toen ik in mijn T57 zat. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 12-10 17:46
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1596633-W466Q9N.jpgReplay

Scrubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Holy fuck. Heb net de UC 2pdr gekocht, en nu al 8 losses waarvan de meeste compleet kansloos. "Preferential MM" voor nieuwe tanks slaat overduidelijk niet op je teamgenoten.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:58:
[...]

Potje met die kill feed in jouw BatChat was erg netjes, die op El Halluf en Live Oaks waren ook lekker toen ik in mijn T57 zat. :Y
Ja dat schoot lekker op zeg! Sowieso gisteravond erg fijne potjes gehad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:40:
[...]
Maar 54 hits, 2300 dmg en 12 kills is wel heel extreem voor een T4 potje, dan heeft de tegenstander ook wel massaal zitten slapen zeg. Doet uiteraard niets af aan jouw potje, maar toch ;)
Haha, nee je hebt gelijk hoor. Ging wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
MSalters schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:16:
"Preferential MM" voor nieuwe tanks slaat overduidelijk niet op je teamgenoten.
Die aparte MM hebben we toch ook maar een paar dagen gehad voordat het zo slecht bleek te werken dat ze het maar weer uitgezet hebben ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zojuist penetreert een Object 261 mij frontaal (T110E3) en deed gelijk 1800 damage, ik zat in mijn T110E3. Gunner, Loader en Ammo-rack kapot en ben maar direct out of game gegaan, hopeloos.

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 13-05-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:45:
[...]

Die aparte MM hebben we toch ook maar een paar dagen gehad voordat het zo slecht bleek te werken dat ze het maar weer uitgezet hebben ?
Nee, dat was matchmaking die ook de modules die je op dat moment had mee nam in de matchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 10:12
ShockWave schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:57:
2 arty's waren we al snel kwijt door counterarty en een scout die er 1 gespot had maar ben het eens meer als 3 is teveel.
Waarom niet gewoon net als bij de SU 5 minder ammo meegeven.
die arty is best sterk maar je moet echt zuinig zijn met je schoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:46:
Zojuist penetreert een Object 261 mij frontaal (T110E3) en deed gelijk 1800 damage, ik zat in mijn T110E3. Gunner, Loader en Ammo-rack kapot en ben maar direct out of game gegaan, hopeloos.
leuk hoor maar naar mijn mening ben je een lul Zeer onsportieve speler :'), misschien voelt het goed maar je naait je team.

Is het niet een idee dat we een aparte 'Zeik hier over artillery in WOT' thread komen, word er DOOD EN DOOD ZIEK VAN. Dit halve topic staat er mee vol, elke 5 pagina's weer precies het zelfde liedje.

We weten dat veel mensen artillery bagger vinden, PRIMA, we weten het, we doen er verder in dit topic weinig aan dus KAP eens met dat zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
User schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:47:
[...]
Nee, dat was matchmaking die ook de modules die je op dat moment had mee nam in de matchmaker.
Maar ze hadden toch eerst ook een MM die je de 1e x battles in een tank voordelige MM gaf (meer van je eigen tier) ? Ik dacht dat die ook verdwenen was binnen een paar dagen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:55:
[...]

leuk hoor maar naar mijn mening ben je een lul, misschien voelt het goed maar je naait je team.
En jij bent? Heel het team zat op Murovanka in het magic forest te campen, het team naait zich zelf.. en ik had echt het verschil niet meer gemaakt met 100+/- hitpoints en een kapot ammorack, dode gunner/loader(s). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:00:
[...]

En jij bent? Heel het team zat op Murovanka in het magic forest te campen, het team naait zich zelf.. en ik had echt het verschil niet meer gemaakt met 100+/- hitpoints en een kapot ammorack, dode gunner/loader(s). ;)
Een echte militair vecht tot het bittere einde ! :+ (ik zou trouwens wel gewoon doorspelen, het zal niet de eerste keer zijn dat ik uiteindelijk toch nog net het verschil maak)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[...]

Doet dat ter zake? Wie ik ben kun je boven mijn Avatar vinden, GoldenSample, als je op mijn nickname klikt vind je zelfs mijn profiel!
Moeten we eerst de E-Penis meten aan de hand van de stats? Mag je alleen een mening hebben als je WN6/WN7 rating paars is?
Als je niet tegen het spelletje kan dan moet je het niet spelen.
Naar anderen wijzen is nooit een argument voor je eigen onsportiviteit.

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 13-05-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 09:12
Ik zelf heb eigenlijk alleen echt last van het feit dat de cap op 5 staat... 2 of max drie van de huidige arty's per match zou ik persoonlijk geen probleem vinden. Nu moet wargaming alle artys opnieuw "balancen" en tja we weten allemaal hoe goed wargaming in balancen is. Balancen volgens WG = luisteren naar de groep die het hardst schreeuwt. Met de huidige maps onkomt je er niet aan om arty te hebben. Als de tegenstander een paar T29's hulldown heeft staan tja dan weet je al hoe het voor je team gaat aflopen als arty zit te slapen. Ja ze kunnen veel dmg doen, maar aan de andere kant heb je ook vaak zat potjes als arty dat je niets kan. Persoonlijk ligt mijn gemiddelde dmg per battle op TD's hoger dan op de arty die bij die tier hoort.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:10:
[...]
Mag je alleen een mening hebben als je WN6/WN7 rating paars is?
Om alleen hier op in te gaan: er zijn een aantal repeterende discussies die telkens aangezwengeld worden. Telkens komen de 'betere spelers' met argumenten om de 'beginners' wat bij te brengen. Het feit dat je een hoge rating hebt, bewijst dat je verstand hebt van het spel en goed bent. Dus wat mij betreft, heeft iemand met een betere rating meer recht van spreken.

[ Voor 9% gewijzigd door Fest op 13-05-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:08:
[...]

Een echte militair vecht tot het bittere einde ! :+ (ik zou trouwens wel gewoon doorspelen, het zal niet de eerste keer zijn dat ik uiteindelijk toch nog net het verschil maak)
Een realist ziet dat iets niet gaat werken ;).
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:10:
[...]

Doet dat ter zake? Wie ik ben kun je boven mijn Avatar vinden, GoldenSample, als je op mijn nickname klikt vind je zelfs mijn profiel!
Moeten we eerst de E-Penis meten aan de hand van de stats? Mag je alleen een mening hebben als je WN6/WN7 rating paars is?
Als je niet tegen het spelletje kan dan moet je het niet spelen.
Naar anderen wijzen is nooit een argument voor je eigen onsportiviteit.
Dat jij die zaken als WN6/Wn7 er bij haalt zegt meer over jou dan over mij. ;) Al ben je donkerrood zal mij een worst wezen. Ik vind zoveel dingen hier in dit topic onzinnig, ga ik daar elke keer mijn ongenoegen over uiten? Nope. Daarnaast wie zegt dat ik naar jou aan het wijzen ben, straks ga je hier ook nog plaatsen dat ik verliefd op je ben.. ga nou een eind fietsen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:55:
[...]

leuk hoor maar naar mijn mening ben je een lul, misschien voelt het goed maar je naait je team.

Is het niet een idee dat we een aparte 'Zeik hier over artillery in WOT' thread komen, word er DOOD EN DOOD ZIEK VAN. Dit halve topic staat er mee vol, elke 5 pagina's weer precies het zelfde liedje.

We weten dat veel mensen artillery bagger vinden, PRIMA, we weten het, we doen er verder in dit topic weinig aan dus KAP eens met dat zeuren.
Dus.

Een artillerie schiet bij iemand met met 2050HP er 1800HP vanaf. Dat doet hij via een frontal armour van 295mm.
Een artillerie schiet bij iemand met een reload van ~18 seconden de loader en de ammorack aan puin. Waardoor de reload naar, weet ik veel, 45-ish seconden gaat.
Een 2e artillerie splashed zijn 2 loader aan puin. Hallo reload van meer dan een minuut.

Degene die hier de lul is, ben jij. Beetje 'I am mightier than thou' spelen, terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat.

[ Voor 4% gewijzigd door User op 13-05-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:17:
[...]

Een realist ziet dat iets niet gaat werken ;).

[...]

Dat jij die zaken als WN6/Wn7 er bij haalt zegt meer over jou dan over mij. ;) Al ben je donkerrood zal mij een worst wezen. Ik vind zoveel dingen hier in dit topic onzinnig, ga ik daar elke keer mijn ongenoegen over uiten? Nope. Daarnaast wie zegt dat ik naar jou aan het wijzen ben, straks ga je hier ook nog plaatsen dat ik verliefd op je ben.. ga nou een eind fietsen. :D
Je quote me toch 8)7
User schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:21:
[...]
Dus.

Een artillerie schiet bij iemand met met 2050HP er 1800HP vanaf. Dat doet hij via een frontal armour van 295mm.
Een artillerie schiet bij iemand met een reload van ~18 seconden de loader en de ammorack aan puin. Waardoor de reload naar, weet ik veel, 45-ish seconden gaat.
Een 2e artillerie splashed zijn 2 loader aan puin. Hallo reload van meer dan een minuut.

Degene die hier de lul is, ben jij. Beetje 'I am mightier than thou' spelen, terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat.
Wat voegt het toe om het er pagina na pagina steeds weer over te hebben, ELKE pagina weer, wat voegt het toe? En je team in de steek laten is sowieso onsportief, met 1 HP en alle modules kapot en je halve crew kan je nog steeds damage doen en dus bijdragen. Al bied je alleen maar afleiding dat kan al wat waard zijn -> een teammate die net ergens overleefd en nog een extra schot kan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:26:
[...]
En je team in de steek laten is sowieso onsportief, met 1 HP en alle modules kapot en je halve crew kan je nog steeds damage doen en dus bijdragen. Al bied je alleen maar afleiding dat kan al wat waard zijn -> een teammate die net ergens overleefd en nog een extra schot kan lossen.
Hmm sorry maar als in de eerste 5 minuten ik door arty tot categorie nutteloos wordt geschoten dan is voor mij de lol weg. Zoals jij zei, waarom iets spelen waar je geen lol aan beleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Als je staat te voetballen/andere teamsport en je verliest dik, het regent pijpenstelen, je hebt je dag niet, je team heeft alle wissels al gebruikt etc. stap je ook van 't veld? Als het echt zo erg is kan die pot nooit lang duren.
Fest schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:16:
[...]

Om alleen hier op in te gaan: er zijn een aantal repeterende discussies die telkens aangezwengeld worden. Telkens komen de 'betere spelers' met argumenten om de 'beginners' wat bij te brengen. Het feit dat je een hoge rating hebt, bewijst dat je verstand hebt van het spel en goed bent. Dus wat mij betreft, heeft iemand met een betere rating meer recht van spreken.
De discussie komt alleen al topic na topic geen millimeter verder, wat schieten we er dan mee op, imho alleen maar ruis tussen interessantere onderwerpen in dit topic.

[ Voor 70% gewijzigd door GoldenSample op 13-05-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:29:
Als je staat te voetballen/andere teamsport en je verliest dik, het regent pijpenstelen, je hebt je dag niet, je team heeft alle wissels al gebruikt etc. stap je ook van 't veld? Als het echt zo erg is kan die pot nooit lang duren.
Real life met een spelletje vergelijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:29:
Met het verschil dat je vergelijking krom is. Je voetbalteam moet je vergelijken met een Tank Company, ESL of Clanwars team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dus omdat ik je quote ben ik naar je aan het wijzen! Aha! TIL.
Kaap schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Real life met een spelletje vergelijken 8)7
Wel weer een geniale vergelijking! Die is nieuw voor me! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GoldenSample schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:26:
[...]

Wat voegt het toe om het er pagina na pagina steeds weer over te hebben, ELKE pagina weer, wat voegt het toe? En je team in de steek laten is sowieso onsportief, met 1 HP en alle modules kapot en je halve crew kan je nog steeds damage doen en dus bijdragen. Al bied je alleen maar afleiding dat kan al wat waard zijn -> een teammate die net ergens overleefd en nog een extra schot kan lossen.
Tsja, ik zit ook niet te wachten op je gehuil.

Maar om mezelf te herhalen:
terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat.
Je hebt geen fláuw idee wat het is om in dezelfde situatie te zitten als Nemean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Petertjuh schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:47:

Waarom niet gewoon net als bij de SU 5 minder ammo meegeven.
die arty is best sterk maar je moet echt zuinig zijn met je schoten...
Heb in mijn potje maar 6 shells gebruikt om tot die damageoutput te komen dus minder shells heeft ook niet echt nut.
Gewoon kwestie van rustig afwachten met aimen en alleen schieten op highvalue targets..

En voor de rest van het arty verhaal.....

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/155/941/13055058134.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Oja, had ik al verteld dat arty kut is? ;)
- 8.6 will be finished before 23.6 and work on 8.7 will be finished soon after (cca 2 weeks) - actual release date is not yet set
Is er al iets bekend over 8.7? Ik kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Fest schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:31:
[...]
Met het verschil dat je vergelijking krom is. Je voetbalteam moet je vergelijken met een Tank Company, ESL of Clanwars team.
Inderdaad, als ik met wat vrienden aan het voetballen ben en het begint te regenen ga ik lekker naar binnen als ik geen zin meer heb. Als het nu een echte wedstrijd is zal ik tot het einde doorspelen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik meestal tot het eind door speel (zowel reallife als in het spel ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:22:
[...]

Inderdaad, als ik met wat vrienden aan het voetballen ben en het begint te regenen ga ik lekker naar binnen als ik geen zin meer heb. Als het nu een echte wedstrijd is zal ik tot het einde doorspelen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik meestal tot het eind door speel (zowel reallife als in het spel ;) )
Als het een ClanWar of een TC was geweest had ik wel door gespeeld ;). Maar met het niveau van het spelers in sommige matches op dit moment zag ik het nut niet. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 10:12
Ik heb ook eindelijk weer een lekker potje :)
Afbeeldingslocatie: http://hattricker.com/shot001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
;( Net 2 schoten ontvangen van 2 T110e4's ik was binnen 1 seconde 98% van mijn hitpoints kwijt. Die dingen zijn zo OP ;(

Edit: Potje daarna, 15 goede tegenstanders, 14 betere medespelers, 1 schot kunnen raken met mijn GW Tiger 100 damage, 1 kill, counterarty na spot, dagelijkse dubbel, de rest stond perfect opgesteld in de gevechten. Ik kon niks beginnen. Arty so OP...

Potje erna, shit mm, kom out of position m46 vs batchat, dood binnen 20 sec. BATchat OP

Volgende potje open map, tier 9, 3 tier 9s per kant, 1 artillery. Ene team 3x TD tier 9, andere team 2x heavy, 1x medium. Compleet kansloos outdamaged, want ze waren niet te pakken op hun zwakke plek. TD so OP.

[ Voor 79% gewijzigd door MrOleo op 13-05-2013 21:33 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Petertjuh schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:53:
Ik heb ook eindelijk weer een lekker potje :)
[afbeelding]
Beter :)

Zojuist geniaal encounter potje gehad in Himmelsdorf dat je helaas niet uit de stats kon terughalen. 0 kills en 729 base XP. Waarom geniaal? Omdat ik in m'n T-34-1 samen met een AMX12t erin geslaagd ben om achter de vijand aan de voet van de heuvel te komen, daar eerst op zuidelijke oprit een IS-3 en IS naar beneden heb kunnen lokken, vervolgens op de noordelijke oprit een Tiger II en een AMX12t. Daardoor is hun front op de heuvel ingestort en zijn ook nog eens de resterende tanks van de vijand ipv richting cap op ons afgekomen - terwijl ze een voor een afgeschoten werden door rest van de team. Heb de Tiger II bijna dood gekregen voor ik van achteren beschoten werd door hun voorlaatste tank :P

Zelden zo tevreden m'n dood ingegaan, potje was 10 sec later afgelopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 13-05-2013 21:27 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://stranamechty.net/media/othersiteimages/StatsFiringCompressed.gif

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/785663-C9QWU68.gif

[ Voor 67% gewijzigd door 2crashandburn op 13-05-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
User schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:21:
[...]

[...]

Tja, zo'n reactie lok je natuurlijk wel uit. Toen ik het in eerste instantie las dacht ik ook: Tjesus, wat een pussie....

Niet wetende dat het hele team in het bos zat te campen. Maar dat vertel je later pas. En dan nog: opgeven vindt ik dan wel erg makkelijk. Als je niet kan winnen, maak het ze dan in iedergeval moeilijk.
Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:32:

[...]

Wel weer een geniale vergelijking! Die is nieuw voor me! _O-
Jaja, de bromance tussen jouw en Kaap is sterk. Maar leg het er nou niet te dik bovenop.... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand meer last van het volgende:
Niet gespot worden, geen 6th sense activatie en toch arty hits krijgen. Op plekken waar ik niet iets omver gereden heb of zo, niet te zien dat ik daar rijdt......
Ik ben er meer en meer van overtuigd dat het iets is met die nieuwe mod (toch zichtbaar zijn)

Gebeurt me net iets te vaak de laatste dagen waardoor ik grote twijfels zijn of het lucky hits zijn. Kan gewoon niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:51:
Gebeurt me net iets te vaak de laatste dagen waardoor ik grote twijfels zijn of het lucky hits zijn. Kan gewoon niet!!
Viel me ook al op al zou het geen cheat moeten kunnen zijn aangezien alles serverside geregeld wordt. Maar het viel me vandaag bij 2 potjes op dat een teamgenoot geraakt werd die volgens mij niet gespot kon zijn. Dus ook niet door tanks die nog niet zichtbaar waren aangezien die allemaal verder weg waren.

Maar ja, mocht het toch echt een bug zijn zie je het snel genoeg op het wot forum voorbij komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 10:23
MM is af en toe erg raar:

http://img706.imageshack.us/img706/433/shot014de.jpg

Nee dit was geen training room, gewoon een random battle. Het duurde ook zeker een minuut of drie voordat het potje begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:58:
[...]

Viel me ook al op al zou het geen cheat moeten kunnen zijn aangezien alles serverside geregeld wordt. Maar het viel me vandaag bij 2 potjes op dat een teamgenoot geraakt werd die volgens mij niet gespot kon zijn. Dus ook niet door tanks die nog niet zichtbaar waren aangezien die allemaal verder weg waren.

Maar ja, mocht het toch echt een bug zijn zie je het snel genoeg op het wot forum voorbij komen.
Is een paar dagen geleden al iets over gepost, ook op dit forum.
Er zouden een aantal verschillende mods in omgang zijn, waaronder deze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:56:
[...]
Maar ze hadden toch eerst ook een MM die je de 1e x battles in een tank voordelige MM gaf (meer van je eigen tier) ? Ik dacht dat die ook verdwenen was binnen een paar dagen.
Dat is inderdaad degene die ik bedoelde. En die knikkerde me dus telkens in tier II games die evengoed kansloos waren. UC 2-pdr is waardeloos met de 2-pdr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10:50

Seraphin

Meep?

goedverdegoedverdegoedver

al 3x vanavond hetzelfde: lagspike, 10-20sec bevroren, zodra het beeld weer tot leven komt sta ik ergens god-weet-waar out in the open (terwijl ik juist al ben gestopt met de "autopilot" om te voorkomen dat ik blijf doorrijden bij lag), en zie precies op tijd het laatste levenspuntje van mijn tank in een zielig vonkje / hoopje as veranderen.

Toch maar eens kijken of mijn modem / kabels nog wel 100% zijn, want dit gebeurt nu wel erg vaak.

/rant

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ok, ik zou de indien niet meer spelen, maar wou toch gebruik maken van de 5x bonus, niet uber maar nice:
Victory!
Battle: Airfield 13 May 2013 22:46:30
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 9,435 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 49,420
Battle Achievements: Sniper, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

En het potje erna, aan het begin lekker snipen van een heuvel en aan einde met een su-5 zonder ammo overtegen een 1375 en T28:
su-5 trollede de T28 zodat kon ik schieten, daarna T28 huggen en de 1375 afschieten. T28 speelde het niet slim, maar kon toch nog een shot op me afvuren voordat ik hem had.

Victory!
Battle: Arctic Region 13 May 2013 22:53:18
Vehicle: Panther II
Experience received: 8,615 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 66,091
Battle Achievements: Top Gun, Hunter, Mastery Badge: "1st Class"

Edit: @Nemean Hoe is die T57?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Niet gespot worden, geen 6th sense activatie en toch arty hits krijgen. Op plekken waar ik niet iets omver gereden heb of zo, niet te zien dat ik daar rijdt......
Ik ben er meer en meer van overtuigd dat het iets is met die nieuwe mod (toch zichtbaar zijn)

Ik heb het vandaag ook al een paar keer meegemaakt, in een td, met crew die full camo heeft plus een camonet, niet bewegen en dan ineens vol geraakt worden door iets wat aan komt rijden maar nog niet voor mij zichtbaar is, plus binnen twee sec 2 artyhits. Totaal onmogelijk. Meekijkend platoonmaatje vroeg het zich ook al af hoe dat kon. Maar begin het nu wel te snappen.
Is er al iets meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Knowuse schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:51:
Edit: @Nemean Hoe is die T57?
T57 is een beest van een tank en nu zeker 1 van mijn favoriete tanks, ik heb de crew van mijn M48 er in geplaatst (5e skill 52%). Reload is 22seconden bijna 23 en 2 seconden tussen de shells door. Accuracy is niet altijd even goed maar voldoende om van 100-200 meter nog 3 van de 4 schoten raak te schieten. 0 damage pens lijken mee te vallen met deze tank. :Y Armor is wat wisselend ene keer bounce je veel shells, andere keren gaat alles er door heen en moet je je ammo-rack repareren. Heb er zelf Safe Stowage opstaan en intuition zeker omdat je vaak prioriteit bent is het wel makkelijk om een snellere reload te hebben als je bijna kapot bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:26:
[...]
Is een paar dagen geleden al iets over gepost, ook op dit forum.
Er zouden een aantal verschillende mods in omgang zijn, waaronder deze.....
Kan wel zijn, maar zolang alles server side geregeld wordt kan zo'n mod simpelweg niet. En er zijn wel vaker (betaalde) mods geweest die beweerde dingen te kunnen die echt niet konden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
T57 is idd een beest, jammer dat ik hem gisteren niet heb kunnen dubbelen omdat ik kapotgeartied werd :+ waaronder 1 keer op highway, vrijwel identiek aan zoals eerder beschreven. De enige OK pot (4k damage) was een loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

redwing schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:58:
[...]

redwing schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 07:09:
[...]

Kan wel zijn, maar zolang alles server side geregeld wordt kan zo'n mod simpelweg niet. En er zijn wel vaker (betaalde) mods geweest die beweerde dingen te kunnen die echt niet konden.
http://forum.worldoftanks...t-hacks-and-cheats-issue/

Gaat over die artillery hack. Is een hacktool die punten markeert waar tracers gezien zijn, ook al keek je niet naar dat punt van de map. Er zijn filmpjes van die bewijzen dat het wel werkt, maar die kan ik hier natuurlijk niet posten ;)

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-05-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:16:
[...]

Sorry hoor maar ben ik niet geheel met je eens. Ik vind persoonlijk dat de mening die jij hebt onjuist is. Een ieder heeft even veel recht van spreken. Mocht jij vinden dat vanwege je paarse stats dat zo is dan vind jij je in principe om met wat woorden uit een klassieker te spreken "All animals are equal, but some animals are more equal than others" kortom trek je eigen conclusie maar ik vind het verwerpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:33:
[...]

Sorry hoor maar ben ik niet geheel met je eens. Ik vind persoonlijk dat de mening die jij hebt onjuist is. Een ieder heeft even veel recht van spreken. Mocht jij vinden dat vanwege je paarse stats dat zo is dan vind jij je in principe om met wat woorden uit een klassieker te spreken "All animals are equal, but some animals are more equal than others" kortom trek je eigen conclusie maar ik vind het verwerpelijk.
Iedereen heeft recht van spreken en stats zeggen niet alles, maar kennis van mechanics en ervaring met de gespeelde tanks/maps/skills whatever zorgen er wel voor dat dit soort spelers vaak een betere kennis hebben van WoT en beter gefundeerde meningen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 07:57:
http://forum.worldoftanks...t-hacks-and-cheats-issue/

Gaat over die artillery hack. Is een hacktool die punten markeert waar tracers gezien zijn, ook al keek je niet naar dat punt van de map. Er zijn filmpjes van die bewijzen dat het wel werkt, maar die kan ik hier natuurlijk niet posten ;)
Dat klinkt inderdaad logisch alleen zou je (als ik de game goed begrijp ;) ) dan alleen tracers kunnen zien die binnen een bepaalde hoek liggen van waar je naar toe kijkt. Nu is die hoek groter dan dat je zelf ziet (als je uitgezoomd bent zie je al dat ver in de hoeken je vaak ook nog tracers kan zien.

Maar dit betekent dus waarschijnlijk dat de tracers weer generfed gaan worden :( Hopelijk gaan ze nu eens een mod-check inbouwen die bekijkt of er geen illegale mods zijn geinstalleerd.
Ashrah schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:48:
[...]
Iedereen heeft recht van spreken en stats zeggen niet alles, maar kennis van mechanics en ervaring met de gespeelde tanks/maps/skills whatever zorgen er wel voor dat dit soort spelers vaak een betere kennis hebben van WoT en beter gefundeerde meningen neerzetten.
Helemaal mee eens alhoewel het natuurlijk wel zo blijft dat iemand die 100 potjes heeft gespeeld ook een mening heeft en die hier gerust neer mag zetten. Mits goed onderbouwd natuurlijk. Helaas gaat het mijns inziens bij de arty discussie trouwens hierbij mis. Pro-arty kom ik nl. weinig meer tegen dan dat je maar beter arty-safe moet gaan staan terwijl dat nu net het probleem is aangezien je daardoor het spel gaat blokkeren/beperken.

[ Voor 36% gewijzigd door redwing op 14-05-2013 09:13 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:33:
[...]

Iedereen mag zijn mening verkondigen, graag zelfs. Alleen de meningen van personen die goede stats hebben, zijn gewoon meer waard. Die hebben namelijk bewezen hoe het spel in elkaar steekt en weten er dus ook meer vanaf dan een siema noob. En leuk dat je Animal Farm er bij haalt, maar dat is een kromme vergelijking. Iedereen wordt gelijk behandeld, maar niet iedereen is hetzelfde... Een 'paarse speler' is namelijk geen siema noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Gisteren vrij veel gespeeld. Het was zoals gebruikelijk redelijk beroerd met de bizarre special van dit weekend. Wel leuk: 9300 (x5) xp op de IS-7, waarna ik eindelijk de Ace badge erop heb kunnen plakken. Dit gekoppeld aan de x3 crew xp en de multiplier wegens accelerated crewtraining, zorgde voor een absurde stijging in crew xp. Degene met de multiplier kreeg, als ik het goed bereken, 1860x5 + 1860x3 + 1860x2 = 18600xp erbij in een enkele pot. Of is het 9300x3x2 = 55800xp?

Hoe ook, veel bezig geweest met het levelen van mijn crew op de tier 9 en 10 tanks en de tier 7 en 8 arty. GW Tiger helaas beroerd gespeeld: 2 van 9 potten gewonnen. E-100 ging beter (3 uit 4), maar de eerste pot was meteen met 5 tier 7/8 arty. Ik werd gespot voor ik cover had gevonden en krijg ALLE vijf de arty over me heen.

Het is dat ik laat op de avond nog een 10-tal potjes in een Champion TC heb gespeeld, anders was ik ruim onder mijn normale winrate geeindigd. Voorlaatste pot was vooral leuk: HARD tegen GoT.

Edit: geinig moment in 1 van de TC battles: een T32 was gespot en stond heel vriendelijk stil voor ons. Alle 3 de arty ging mikken en we telden af zodat iedereen tegelijk vuurde. Exit T32.

[ Voor 17% gewijzigd door BramSd op 14-05-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Wanneer ik begin te spelen kon ik de namen zien van spelers. Nu zie ik alleen de namen van Tanks tijdens het spelen. Hoe kan ik weer terug naar het oude? Bvd Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Nemean schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:46:
ik ben het met je eens hoor, ik heb de laatste tijd zoveel kut potjes dat als ik in een hopeloze situatie zit en het team toch al verloren is.. ik gewoon quit.

een paar voorbeelden zijn..

als je met 4 tanks tegen 8 een front probeert te houden en na 2 min al je team maatjes dood zijn en jij half kreupel staat te wachten om dood geschoten te worden.. en met kreupel bedoel ik tracked, ammorack en driver of loader dood.. dan weet ik gewoon dat ik niks meer kan beteken..

en net zoals nemean werdt ik getroffen door een art, gun kapot, driver dood, koepel vast, en loader dood.. en dan komen er 4 vijandelijke tanks aan... nou sorry maar dan ga ik niet toekijken hoe ik wordt afgeschoten, dan quit ik gewoon en ga ik weer lekker verder met een andere tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:
Kan iemand mij helpen? Wanneer ik begin te spelen kon ik de namen zien van spelers. Nu zie ik alleen de namen van Tanks tijdens het spelen. Hoe kan ik weer terug naar het oude? Bvd Jan
Same here. In het optie menu meerdere malen het vinkje "display player name" uit- en aangevinkt. Ook bij de alternative settings. Maar helaas... geen namen te zien.

Maakt het soms ook wel lastig. Iemand zegt wat maar je weet niet welke tank het wat.... :/
Jip99 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:28:
[...]

ik ben het met je eens hoor, ik heb de laatste tijd zoveel kut potjes dat als ik in een hopeloze situatie zit en het team toch al verloren is.. ik gewoon quit.
That's the spirit! *O*

[ Voor 21% gewijzigd door ChojinZ op 14-05-2013 09:40 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Het zou me niks verbazen als er ook een mod is voor arties die voor elke map de standaard spots aangeeft. Zodat ze alleen hoeven klikken en dan een redelijke kans hebben om iets te raken.

M'n Tortoise dankzij de 5x bonus helemaal geresearched (op de radio na) en hij gaat lekker, gisteren 6 van de 10 potjes gewonnen.
Nemean schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 02:17:
[...]

T57 is een beest van een tank en nu zeker 1 van mijn favoriete tanks, ik heb de crew van mijn M48 er in geplaatst (5e skill 52%). Reload is 22seconden bijna 23 en 2 seconden tussen de shells door. Accuracy is niet altijd even goed maar voldoende om van 100-200 meter nog 3 van de 4 schoten raak te schieten. 0 damage pens lijken mee te vallen met deze tank. :Y Armor is wat wisselend ene keer bounce je veel shells, andere keren gaat alles er door heen en moet je je ammo-rack repareren. Heb er zelf Safe Stowage opstaan en intuition zeker omdat je vaak prioriteit bent is het wel makkelijk om een snellere reload te hebben als je bijna kapot bent.
Ik heb mij M48 crew overgezet naar de T54E1 :) Nog iets van 125K xp en dan heb ik hem ook. Die 2 seconden reload is echt zo snel, je kan daar echt weinig tegen doen, ben bang dat ie in 8.6 wel een klein nerfje gaat krijgen. Bedoel je trouwens niet Adrenaline Rush?
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:
Even kijken bij het settings menu, laatste tabs geloof ik. Je kan instellingen doen voor normale mode, sniper mode en wat er gebeurd als je de ALT indruk (Speelde hiervoor misschien met de ALT ingedrukt >:) )

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond zaten we op bijna 300k ingelogde spelers.....paar maandjes terug waren het er volgens mij nog maar 140k!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ChojinZ schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:38:
[...]

Same here. In het optie menu meerdere malen het vinkje "display player name" uit- en aangevinkt. Ook bij de alternative settings. Maar helaas... geen namen te zien.

Maakt het soms ook wel lastig. Iemand zegt wat maar je weet niet welke tank het wat.... :/

[...]

That's the spirit! *O*
op ctrl drukken en dan links boven zie je een paar blokjes/menuutje.. daar kan je sorteren hoe je die namen wilt hebben.

en tja, ik speel voor mijn plezier :D en ik heb er geen plezier aan om te wachten om afgeschoten te worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Jip99 op 14-05-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:42:
[...]

en tja, ik speel voor mijn plezier :D en ik heb er geen plezier aan om te wachten om afgeschoten te worden.
volgens mij niemand.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Ik wacht altijd met plezier op enemies die mijn Pz II J aan puin willen schieten.

Dat lukt ze namelijk bijna nooit, laat maar komen dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xasus
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Hallo iedereen,

wil graag eens WoT uitproberen en zag dat er een mogelijkheid is om een invite code bij je account in te voeren (neem aan voor bonus/startspul?) . Vroeg me af of iemand wellicht nog eentje over heeft?

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Xasus schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:50:
Hallo iedereen,

wil graag eens WoT uitproberen en zag dat er een mogelijkheid is om een invite code bij je account in te voeren (neem aan voor bonus/startspul?) . Vroeg me af of iemand wellicht nog eentje over heeft?

grt
Stuur me maar een dm. Ik heb nog wel een invite code van de nvidia actie. Dat is volgens mij 2,5k goud.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:
[...]
Ach, gisteren anders toch weer een potje gehad die het tegendeel bewijst. Ik zat in mijn IS8 met nog 150 HP over met verder alleen nog een GW Panther tegen 6 tegenstanders (2* tier9 die nog 50% over hadden en de rest was tier 8 ). Mijn IS8 had alleen nog een radioman en mijn ammorack was ook beschadigd. Uiteindelijk heb ik 3 * de GW kunnen redden door net op tijd zijn aanvaller af te schieten en hij kreeg het voor elkaar 4 * iemand die mij aanviel te killen/afstoppen zodat ik weer reloaded was. Uiteindelijk beide 4k damage gedaan, 1k+ exp en gewonnen :+

Meestal is het inderdaad zinloos door te gaan, maar dit soort potjes zorgen er wel voor dat ik altijd tot het einde toe door vecht omdat je nooit weet wat je nog kunt doen. Zo heb ik ook ooit wel eens met 1 schot van een loss een win kunnen maken door cap te resetten met een tank waar alles van beschadigd was (3 vs 8 tegenstanders was die)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
redwing schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:52:
[...]

Ach, gisteren anders toch weer een potje gehad die het tegendeel bewijst. Ik zat in mijn IS8 met nog 150 HP over met verder alleen nog een GW Panther tegen 6 tegenstanders (2* tier9 die nog 50% over hadden en de rest was tier 8 ). Mijn IS8 had alleen nog een radioman en mijn ammorack was ook beschadigd. Uiteindelijk heb ik 3 * de GW kunnen redden door net op tijd zijn aanvaller af te schieten en hij kreeg het voor elkaar 4 * iemand die mij aanviel te killen/afstoppen zodat ik weer reloaded was. Uiteindelijk beide 4k damage gedaan, 1k+ exp en gewonnen :+

Meestal is het inderdaad zinloos door te gaan, maar dit soort potjes zorgen er wel voor dat ik altijd tot het einde toe door vecht omdat je nooit weet wat je nog kunt doen. Zo heb ik ook ooit wel eens met 1 schot van een loss een win kunnen maken door cap te resetten met een tank waar alles van beschadigd was (3 vs 8 tegenstanders was die)
jawel maar bij jou was het zo dat je nog kans had om te winnen, ik quit gewoon als ik zie dat mijn team al 2-10 staat ofzo.. dan weet ik dat we toch al verliezen..

en er is nog geen potje geweest waar ik vroegtijdig de strijd verlaat en mijn team alsnog won..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xasus
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Gizzy schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:51:
[...]

Stuur me maar een dm. Ik heb nog wel een invite code van de nvidia actie. Dat is volgens mij 2,5k goud.
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12
zaterdag en zondag lekkere dagen gehad met 5x. Gisterenavond was het bagger, mogelijk ook omdat ik wat "gehaast" was. In ieder geval aardig wat crew kunnen trainen en ook een flinke stap naar de leopard 1 kunnen maken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over die eerder besproken invite codes, ik speel nu een klein tijdje,
Maar vriend van mij wil nu ook gaan spelen ? kan ik ergens invite codes hier vragen ?

of moet ik ze zelf al hebben ? ik kan in mijn mail of in wot namelijk niets terug vinden (ook niet wot site)

dus mocht iemand een over hebben voor um !! laat me weten wat ik ervoor moet doen :)

P.s. Net de A-20 vrijgespeeld =] love that tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
dit lijstje: http://forum.worldoftanks...statement-about-this/#top

Verklaart soms wel hoe mensen mijn IS binnen één seconde na gespot te zijn mijn frontaal weakpoint kunnen knallen.
Je moet toch verdomd snel zijn om te kunnen mikken op zo'n klein targetje op soms grote afstand.

Ook merk ik dat ik soms geraakt wordt door arty terwijl er niks in mijn buurt zit terwijl achter in het veld sta.

Heerlijk zulke hacks. Ik had al zo'n vermoeden van een auto aim of aimbot.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:
P.s. Net de A-20 vrijgespeeld =] love that tank :D
Ben je één van de weinige, ik vond het een waardeloze rot tank

[ Voor 17% gewijzigd door mhindrik op 14-05-2013 11:39 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
Ilikebananas schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 07:19:
T57 is idd een beest, jammer dat ik hem gisteren niet heb kunnen dubbelen omdat ik kapotgeartied werd :+ waaronder 1 keer op highway, vrijwel identiek aan zoals eerder beschreven. De enige OK pot (4k damage) was een loss...
Helemaal mee eens!!!. Ik vond de T54E ook fijne tank maar die T57........Kan niet anders dat die generfd gaat worden. Ik was eerst sceptisch omdat ik de 50B ook al lekker vond (en nog steeds) maar de damage die je doet binnen elke 22 sec pfffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Gisteren wat minder vooruit gekomen in platoon spelen, zaten nog wel wat leuke potten bij maar meeste waren echt nutteloos om als t5 of 6 in meerdere t8 of t9 potjes rond te rijden.
Dacht doe nog 1 potje SP alleen en gelijk mijn meest epische er mee gehaald, zal replay vanavond eens uploaden.

Heb nog wel een invite code liggen mocht iemand er 1 willen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Jip99 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:55:
[...]

jawel maar bij jou was het zo dat je nog kans had om te winnen, ik quit gewoon als ik zie dat mijn team al 2-10 staat ofzo.. dan weet ik dat we toch al verliezen..

en er is nog geen potje geweest waar ik vroegtijdig de strijd verlaat en mijn team alsnog won..
Dat lijkt me logisch, want jij bent er niet meer om net dat beetje extra toe te voegen.

Ik had dat eigenlijk ook in het Arctic Region potje met mijn Panther II waar ik gisteravond over poste. We hadden de opgang by H0 verloren en 4 van hun heavy reden richting onze flag en arties. Normaal zou dit een verlies zijn, ware het niet dat ik twee heavies kon killen vanuit mijn sniping positie en de andere twee beschadigen zodat de arties het werk kon afmaken. Dit is natuurlijk een uitzondering, omdat meestal als een flank met alle heavies valt het moeilijk wordt om te winnen, maar blijven kan zich soms dus uitbetalen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Knowuse schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:40:
[...]

Dat lijkt me logisch, want jij bent er niet meer om net dat beetje extra toe te voegen.

Ik had dat eigenlijk ook in het Arctic Region potje met mijn Panther II waar ik gisteravond over poste. We hadden de opgang by H0 verloren en 4 van hun heavy reden richting onze flag en arties. Normaal zou dit een verlies zijn, ware het niet dat ik twee heavies kon killen vanuit mijn sniping positie en de andere twee beschadigen zodat de arties het werk kon afmaken. Dit is natuurlijk een uitzondering, omdat meestal als een flank met alle heavies valt het moeilijk wordt om te winnen, maar blijven kan zich soms dus uitbetalen.
nee, want in alle gevallen werd een flank overlopen en zou ik binnen 5 seconden omsingeld worden door meerdere tanks.

het enige aandeel wat ik nog zou kunnen doen is misschien 1 schot.. whoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:
[...]

Helemaal mee eens!!!. Ik vond de T54E ook fijne tank maar die T57........Kan niet anders dat die generfd gaat worden. Ik was eerst sceptisch omdat ik de 50B ook al lekker vond (en nog steeds) maar de damage die je doet binnen elke 22 sec pfffffffffff
Moet ook eiglk de T54E grinden naar de T57, maarrrrrr.....heb zo verdomd veel lol in de batmobile!!! _/-\o_

Edit: hierom dus >:)
Victory!
Map: Siegfried Line
Date: dinsdag 14 mei 2013 11:50:08
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Exp: 1.620 + Credits: 70.674 (Compensation: 112)
Achievements: : Dumitru's Medal, Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "1st Class"

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Jip99 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:47:
[...]

nee, want in alle gevallen werd een flank overlopen en zou ik binnen 5 seconden omsingeld worden door meerdere tanks.

het enige aandeel wat ik nog zou kunnen doen is misschien 1 schot.. whoop..
Toch weer één shot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik ben dan toch zo in wot, als ik dan toch doodga neem ik er zoveel mogelijk mee. dus ja ik neem dat ene schot wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
mhindrik schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:37:
dit lijstje: http://forum.worldoftanks...statement-about-this/#top

Verklaart soms wel hoe mensen mijn IS binnen één seconde na gespot te zijn mijn frontaal weakpoint kunnen knallen.
Je moet toch verdomd snel zijn om te kunnen mikken op zo'n klein targetje op soms grote afstand.

Ook merk ik dat ik soms geraakt wordt door arty terwijl er niks in mijn buurt zit terwijl achter in het veld sta.

Heerlijk zulke hacks. Ik had al zo'n vermoeden van een auto aim of aimbot.

[...]

Ben je één van de weinige, ik vond het een waardeloze rot tank
Een IS is een en al weakpoint dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken, auto aim is een functie van het spel geen hack.

Die punten in dat topic zijn wel zorgelijk. Het wordt namelijk allemaal client side afgehandeld, ga dat maar eens zien af te vangen. De hacks blijven ook niet beperkt tot alleen de tracers. Succes WG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

dramborleg schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:07:
[...]

Een IS is een en al weakpoint dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken, auto aim is een functie van het spel geen hack.

Die punten in dat topic zijn wel zorgelijk. Het wordt namelijk allemaal client side afgehandeld, ga dat maar eens zien af te vangen. De hacks blijven ook niet beperkt tot alleen de tracers. Succes WG!
Een IS is echt niet 1 grote weakspot hoor, heb er genoeg steelwalls mee gehaald, als je weet hoe je ermee omgaat.

Een autoaim die automagisch op weakspots richt hoort niet in het spel thuis hoor,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Ik vraag me een ding af, en dat is :) iedereen heeft het over het feit dat WOT niet te hacken is omdat alles serverside is. Wat bedoeld men hier mee?
Hitregistratie is in bijvoorbeeld CSGO ook serverside, movement ook alleen wordt er client side dan geinterpolate waardoor eea vloeiend lijkt te lopen.

Volgens mij is dit in WOT niet anders en voor CSGO (of counterstrike/shooters in het algemeen) zijn zeer geavanceerde aimbots te krijgen(organner bijvoorbeeld) die volledig te customizen zijn (en ja, headshots schieten in csgo is mijns inziens (bot)technisch gezien net zo moeilijk als weakspots raken op tanks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Het verschil zit hem volgens mij in het feit dat je shell in WOT (bijna) nooit inslaat op de plek waar je je groene punt hebt staan en dat de berekening van pen/niet pen ook op de server gedaan wordt. Kortom je kunt wel precies op de tank mikken maar dat betekend niet dat je daar dan ook raakt. Er zit zelfs een auto-aim functie in WOT ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Er wordt aan de serverkant gekeken of er bijv. geen huis in de weg zat, of je hem überhaubt kon pennen en als je wel kan pennen, wordt er een "roll" gedaan die pen en schade bepaalt. Daarom doe je soms met je IS-3 450 schade en soms 300. en soms heb je maffe bounces.

Dingen als een wallhack dat je een niet gespotte tank door de muur kan zien, is onmogelijk, spothacks ook. Dwars door een muur schieten kan ook niet. Allemaal serverside.

Maar berekenen hoeveel "lead" er moet zijn om bijvoorbeeld de motor van een Tiger te raken die op 200m afstand 30kmh rijdt, dat is blijkbaar mogelijk, en als je dit doet met behulp van een programmatje, vind ik het zeker valsspelen, want je zorgt ervoor dat je een voordeel hebt wat je zonder dat programma niet hebt.

Natuurlijk kunnen sommige mensen dat ook met skill, dat is in mijn ogen prima. Hoe goed je in iets bent moet uitmaken, niet welke mods en "mods" je installeert.

En Dramborleg: Die autoaim richt NIET op weakspots en houdt totaal geen rekening met snelheid. Hij zet hem keurig in het midden van de tank. Die autoaim vind ik prima, wel fijn als je in je Panzer 1c aan het rondkarren bent. Een autoaim die automatisch lead en richt op weakspots, ik neem aan dat jij ook wel weet dat dat niet in WoT thuis hoort.

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel