[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Gisteren had ik een soortgelijk potje maar dan andersom.

Had voor de x5 de IS7 weer eens uit de kast getrokken ( wat een beest is dat zeg ) Samen met een platoonmate ook in een is7 kwamen in de map encounter Ensk terecht. Stadsmappen zijn altijd pure fun. Uiteindelijk hebben we samen met een random batchat alles weggeveegd op een AMX 50f 155 en een obj 261 arty na.

Iets voorbij de cap spot ik die 50f en ben hem maar gaan rushen, cq facehuggen. Hij bounced driekeer op mij en ik schiet paar keer raak en bounce (2-3x zijn cupola, like wtf? ) Na wat aanmoediging via de chat kwam die batchat via de flank. Hij kan 1x schieten en wordt dan geoneshot door die sneaky 261 die ineens opdook.

Uiteindelijk probeert die 50f er vandoor te gaan maar ik blijf hem huggen en schiet hem op 36hp. ( low rolls ftw ) en wilde er voorbij rijden voor de finishing blow totdat ineens die arty weer achter mij opduikt en me ff one shot ( 1500+ hit )

Mijn maat was toen al onderweg, maar moest van de andere kant van de stad komen en rushde die 155 en wilde hem door middel van een ram killen ( 36hp moet te doen zijn toch? ) tevens een HE shell geladen voor het geval dat het niet zou werken. Dus hij komt full ramming speed aanrijden en ramt hem voor warempel 32hp! daarna gelijk de HE shell erop geschoten BAM! pen no damage... En wat kwam daar sneaky in de rug? jawel de 261 arty weer en bam 800+ damage hit en ook dood.

Uiteindelijk na samen meer dan 12k( ik 7k hij meer dan 5k )damage geschoten te hebben werd het ons niet gegund om te winnen. Frustatie ten top maar wel een vette pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:50:
zo, eindelijk mn ferdi elite, en nog 16k te gaan op de SU-8.
had trouwens gister de update van gunmod erop gezet, was ik al mn geluiden kwijt, hoorde alleen maar bij elk schot een pfieuw, haha was echt grappig, en ook wel lekker rustig, maar toch maar ff weer naar een versie eerder gegaan.
dus nu heb ik weer de thumb op de m103.
V1.6 werkt niet op 0.8.4: "NOTE: This will ONLY work for the 0.8.5(test server) version!"

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 16-04-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

jantje 2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:38:
Gisteren had ik een soortgelijk potje maar dan andersom.

( low rolls ftw )
Daarover gesproken, speelde laatst een pot met mijn JP E100 en er stond een ferdi voor mij met 800hp. Hij schoot op me en ik had nog een goeie 1000hp over. Ik schiet en hij had 2 hp over. Waarna hij tijd had om twee schoten te plaatsen en ik was dood... Altijd leuk, geowned worden door een twee tier lagere tank :(

op het moment dat ik besliste vanachter het hoekje te komen had ik 1500 HP over, de ferdi 800. Hij is twee tiers lager. Leek mij een goede call om gewoon te pushen... WG says no :(

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 16-04-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Joindry schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:46:
[...]

Daarover gesproken, speelde laatst een pot met mijn JP E100 en er stond een ferdi voor mij met 800hp. Hij schoot op me en ik had nog een goeie 1000hp over. Ik schiet en hij had 2 hp over. Waarna hij tijd had om twee schoten te plaatsen en ik was dood... Altijd leuk, geowned worden door een twee tier lagere tank :(

op het moment dat ik besliste vanachter het hoekje te komen had ik 1500 HP over, de ferdi 800. Hij is twee tiers lager. Leek mij een goede call om gewoon te pushen... WG says no :(
Soms heb je hoge, soms lage rolls, werd laatst in 2 schoten gekilled door een sneaky jpE100 op grote afstand in mijn e100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Als ik dat zo lees, dan krijg ik sterk het idee dat jullie eerst de arty hadden moeten opruimen. Botte pech als dit is nooit te vermijden, maar ik denk dat er ergens in je verhaal ook een tactische fout is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

eL_Jay schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:11:
[...]

Soms heb je hoge, soms lage rolls, werd laatst in 2 schoten gekilled door een sneaky jpE100 op grote afstand in mijn e100.
Dat zijn dan wel weer de leuke kantjes ervan. Niksvermoedende tanks oneshotten :) een scoutende 1390, snipende ferdi.
Als je een kill maakt met die JP E100 waarbij je meer dan 1000hp hebt weggenomen in een schot en je 6th sense lampje is niet aangegaan. Die maken het allemaal goed, dan voel ik zo een interne gniffel :+

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 16-04-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Masuchievo

Cpt. Average

Joindry schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:25:
[...]

Dat zijn dan wel weer de leuke kantjes ervan. Niksvermoedende tanks oneshotten :) een scoutende 1390, snipende ferdi.
Als je een kill maakt met die JP E100 waarbij je meer dan 1000hp hebt weggenomen in een schot en je 6th sense lampje is niet aangegaan. Die maken het allemaal goed, dan voel ik zo een interne gniffel :+
Ik voel me echt koning wanneer ik een scout die full speed gaat, met mijn arty op 2.2+s range 1 shot.

De rage die volgt maakt het nog beter.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Cheat!" "Hack!" en meest onzinnig van allemaal: "NOOB!"

Niks nOOb, scouts killen is #1 skill voor een arty :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
Masuchievo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:29:
[...]

Ik voel me echt koning wanneer ik een scout die full speed gaat, met mijn arty op 2.2+s range 1 shot.

De rage die volgt maakt het nog beter.
Ik vind het altijd grappig als je met artillerie op een tank mikt, en (per ongeluk) een andere tank die niet gespot was one-shot. Heb ooit stom toevallig een multi-kill gemaakt toen ik op een TD die achter een heuvel stond schoot, en m'n shell achter twee lights op de heuvel bleef hangen (welke niet gespot waren, platoon: samen campen in zelfde struikje). Duurde even voordat ik door had wat er nou gebeurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

2crashandburn schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:58:
[...]

Than you are doing it wrong. Voor sound mods geld altijd:
1) copy /res/audio naar /res_mods/0.x.x/
2) apply alle sound mods in /res_mods/0.x.x/audio
3) ...
4) Profit!

Moet je een file 2 keer overschrijven? -> you're fucked
ja ik weet hoe je mods moet installeren, maar na 30x proberen op deze manier werkte het nog niet, en alles in res/audio werkt wel...
rgras schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:45:
[...]

V1.6 werkt niet op 0.8.4: "NOTE: This will ONLY work for the 0.8.5(test server) version!"
had het ook over 1.57 ;)

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:36:
[...]
Maar waarom ik Ieeeuw ESL denk :+
-Ja het is zeker een uitdaging, echter heb ik ESL gespeeld en ge FC'ed met 7 kapiteins op kwalitatief goed team, maar bedank ik hartelijk voor. Sindsdien geen ander team meer gevonden.
Waarom bedank je er voor, dat is me niet helemaal duidelijk.
[...]
- tier 1 vs tier 8, ik snap de functie en de uitdaging, maar toch is dit ietwat scheef.
Je vult je punten in op wat voor manier dan ook, je hoeft geen tier 1s mee te nemen.. maar je moet wel het aantal spelers en het aantal punten halen.
[...]
- Wachten, wachten en nog eens wachten bij ESL. 4 mathces ESL kost je een middag ipv een 1 uur. :O
Dat is alleen bij Go4WoT zo, dat is nu 1 maal een ladder/match waar je jezelf voor aanmeld en dat duurt inderdaad lang. Als je op LANs als Dreamhack of Insomnia komt zul je ook moeten wachten tot je weer aan de beurt bent. Als je niet van wachten houdt maar wel de uitdaging wilt moet je gewoon een ladder joinen.
[...]
EDIT:

Ik heb vroeger ook meegedaan aan de medium ladder van WOT. Maar dat komt neer op wie het eerste schot heeft met gold die wint. 8)7
Gold ammo is per definitie niet 'click to win', je zult nog steeds moeten aimen op de juiste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Laatst online: 03-08 19:55
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:04:
[...]

Gold ammo is per definitie niet 'click to win', je zult nog steeds moeten aimen op de juiste plek.
Dat leer je heel snel als je met een JPz E-100 een gold shel bounced op een 13 90...

Die pot toevallig met mijn tweede shell 1100 damage gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Heb ik weer met CW op map Erlenberg. Wij beginnen aan oostkant en rushen met 8 T110E5 over de rechter brug richting greppel aan uiterst rechterkant. Batchat spot ons en natuurlijk van die 8 tanks wordt ik geoneshot door T92. Zo, toch 20 sec actief kunnen spelen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door hopiconjo op 16-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:12:
[...]

Dat leer je heel snel als je met een JPz E-100 een gold shel bounced op een 13 90...

Die pot toevallig met mijn tweede shell 1100 damage gedaan.
Jep, die JagdPanzer E-100 is ook een ruk tank overigens..

Doet me ook denken aan dat ik voor het eerst mijn IS-4 had geunlocked (tier 9) en een 12t tegen kwam.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_2V9ytvPj2s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
BramSd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:23:
[...]

Als ik dat zo lees, dan krijg ik sterk het idee dat jullie eerst de arty hadden moeten opruimen. Botte pech als dit is nooit te vermijden, maar ik denk dat er ergens in je verhaal ook een tactische fout is gemaakt.
Tjah als er een 50f en een 261 arty over is een stadsmap wie is dan de prio? Inderdaad die 50f. Die 261 was in het begin ook nog totaal niet gespot geweest of iets. Ik heb denk ik ook wel 1 minuut of meer me bezig gehouden met die 50f. Wetende dat die arty op elk moment kon opduiken.

Maar die komt dan het hoekje om wordt gespot door mijn range en schoot zowat instant. Heb me turret denk ik net een kwart slag kunnen draaien. Ik denk niet dat er een tactische fout is gemaakt. heel misschien van die batchat maar dat heb ik niet zo goed meegekregen omdat ik een 50f in me face had ;)

Ik durf ook gewoon stellig te beweren dat 60% van mijn deaths arty zijn, of hoofdzakelijk door arty zijn ( zeg 50% kwijt door arty ) * wachtend op de reacties dat je beter arty safe en dat ongein moet staan *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
jantje 2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:11:
[...]
verhaal
* wachtend op de reacties dat je beter arty safe en dat ongein moet staan *
Weet niet of het zo zeer aan arty safe staan ligt, jah uiteraard als je arty safe staat kun je niet geraakt worden. Maar ik probeer er ook altijd op te letten of arty iets beters te doen heeft dan op mij schieten. Als dr een scout door breekt kun je prima een paar schoten niet-arty safe staan. Ben je de enige die gespot is in 3 minuten dan kun je er van uit gaan dat je volgende peek een paar voltreffers op je dak worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:15
jantje 2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:11:
[...]
Tjah als er een 50f en een 261 arty over is een stadsmap wie is dan de prio? Inderdaad die 50f. Die 261 was in het begin ook nog totaal niet gespot geweest of iets. Ik heb denk ik ook wel 1 minuut of meer me bezig gehouden met die 50f. Wetende dat die arty op elk moment kon opduiken.
In eerste instantie geef ik je gelijk. Op het moment dat die arty echter gespot is (door de batchat te killen) weet je dat ie op je aan het azen is en je weet ook dat ie je kan oneshotten of iig zeer zwaar kan beschadigen. De vraag is wie er op dat moment dan de prio moet krijgen.

Daarnaast snap ik niet helemaal waarom je platoonmate niet van iets verder af met AP op die AMX ging schieten. Rammen geeft nogal random damage en geeft een grote kans dat je detracked raakt (wat je niet wil met die arty in de buurt) . HE bounced tegenwoordig redelijk vaak terwijl je met AP (zeker als je nog een gold-round hebt) die AMX toch wel makkelijk moet kunnen beschadigen. Ik zou denk ik in dit geval niet over gegaan zijn op HE.

Maar dit is achteraf geneuzel, soms heb je gewoon pech en soms gaat het allemaal wel net goed :)
Ik durf ook gewoon stellig te beweren dat 60% van mijn deaths arty zijn, of hoofdzakelijk door arty zijn ( zeg 50% kwijt door arty ) * wachtend op de reacties dat je beter arty safe en dat ongein moet staan *
Och, het probleem is dat als je een foutje maakt met een gewone tank tegenover je dat je 500 HP kwijt bent. Doe je hetzelfde terwijl arty je in het vizier heeft ben je zo 100% kwijt. Ze moeten gewoon arty afschaffen :+

[ Voor 15% gewijzigd door redwing op 16-04-2013 14:40 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
redwing schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:39:
[...]
Och, het probleem is dat als je een foutje maakt met een gewone tank tegenover je dat je 500 HP kwijt bent. Doe je hetzelfde terwijl arty je in het vizier heeft ben je zo 100% kwijt. Ze moeten gewoon arty afschaffen :+
Eensch, of anders een klein beetje minder 'one-shot' achtig en meer 'shit ik ben geraakt ik heb niet veel meer over maar het gaat nog wel' achtig

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Naja als ik aan het peek a booen/ sidescraped etc ben dan heb ik weinig last van arty. Maar ik ben nogal aggresief ingesteld en leid dan ook vaak de aanval voor mijn team met m'n platoontje. En als je aan het pushen ben kan je gewoon niet arty safe staan:) Het is dus ook vaak vloeken tieren en brullen als ik weer zon 1000-2000 hit krijg van een tier 6-7 arty op mijn tier 10 tank:)

En over het algmeen heeft arty nooit wat beters te doen dan op mij schieten haha. Laatst ook zo bizar iets. Sta ik lekker in Siegfried Line met 'Batchat achter de huizen in de stad te campen was nog niet gespot geweest. Platoonmaatje rijdt hoekje om spot een obj 704 en rijdt weer lekker in dekking. Tevens is er een gevecht gaande in het veld met mediums en heavies zijn in de stad aan het vechten. Ik zag dat die object iets ging verrijden en rushde dat ding met mijn bat en mijn platoonmate kan gelijk mee 2-3 shoten gedaaan en obj was dood. En nog geen seconde later krijg ik 4 arty shells om me oren heen gegooid ( waren 4 enemy arties ) Hoe groot is de kans nu dat alle arty kijkt naar een object die niets aan het doen was eigenlijk. Zulke voorvallen heb ik echt vaak met Batchat dat alle arty altijd op me gericht staat:)

* arty whine off *

Die batchat kwam in de flank maar ging van afstand schieten zodat ik die arty nooit kon raken en verdween ook zowat instant na het schot ( goede arty spelers bestaan dus toch? inplaats van de point en click liefhebbers ) en wegrijden bij een 50f is ook niet zo'n goed idee haha.

Een replaytje zou iets makkelijker zijn denk ik. Uiteindelijk goed gespeeld van die arty en zwaar pech voor ons.

Met een is7 van een afstandje op die 50f schieten is vragen om problemen. Dat ding was instaat om mijn platoonmate te oneshotten (hij had nog iets van 850hp ) en kon dat daarna nog 2x proberen. Met een is7 van afstand een 50f raken is meer geluk dan wijsheid, ik bouncede zijn cupola op 1 meter nog 3x namelijk. Een ram was het enige wat in mijn ogen hem gelijk had af kunnen maken en anders moet een HE shell van een is7 dat wel doen ( dat caliber lijkt me raar als dat bounced )

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 16-04-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:50:
zo, eindelijk mn ferdi elite, en nog 16k te gaan op de SU-8.
had trouwens gister de update van gunmod erop gezet, was ik al mn geluiden kwijt, hoorde alleen maar bij elk schot een pfieuw, haha was echt grappig, en ook wel lekker rustig, maar toch maar ff weer naar een versie eerder gegaan.
dus nu heb ik weer de thumb op de m103.
Als je het topic had gelezen op de NA server dan had je gezien dat die versie (1.57) op 1 april was gepost en alleen piew piew deed bij alle tanks..
Soundmod april foolsday

Er is al een update voor 0.8.5 gereed versie 1.6.
Uiteraard let niet iedereen op bij het downloaden maar er staat toch echt alleen geschikt voor 0.8.5 bij 0.8.4 crasht de boel..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:09:
Met een is7 van afstand een 50f raken is meer geluk dan wijsheid, ik bouncede zijn cupola op 1 meter nog 3x namelijk. Een ram was het enige wat in mijn ogen hem gelijk had af kunnen maken en anders moet een HE shell van een is7 dat wel doen ( dat caliber lijkt me raar als dat bounced )
Daarom bedoel ik ook meer dat hij hem van de zijkant/achterkant moet proberen te raken. Een HE bounced nl. ook best vaak dus bij die voorkant van die 50f moet je weg willen blijven. Daarnaast zou ik dan alsnog eerst schieten en dan pas rammen. Je voorkomt daarmee nl. dat je detracked kunt raken als het schot hem killed en dan kun je op snelheid door rijden zodat je minder kans hebt op arty die je te pakken neemt.

Maar arty blijft lastig, ook in TD mode. Ze kunnen weliswaar meestal maar 1 keer schieten, maar als die raak is is dat vaak al genoeg.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me nu 2x is overkomen ( in 2000+ matches ), in de eerste 10 a 15 seconden van een match, word ik ge-oneshot door een arty.. Lucky shots, of wat? Een arty kan nooit binnen die 15 seconden gericht op tanks schieten, toch? of ben ik nou gek?

( Ik heb geen replay )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:04:
Wat me nu 2x is overkomen ( in 2000+ matches ), in de eerste 10 a 15 seconden van een match, word ik ge-oneshot door een arty.. Lucky shots, of wat? Een arty kan nooit binnen die 15 seconden gericht op tanks schieten, toch? of ben ik nou gek?

( Ik heb geen replay )
Met een crew die 100% is en een gunrammer heb ik een reload time van 17.23 seconden (dacht ik). Tel daar 2+seconden bij op voor shell travel tijd. 19,5 seconden is de eerste shell geland. De accuratesse haal je wel in die tijd. De view niet echt, of je moet een scout hebben die zo ontzettend snel is. Of gewoon de map zo goed kennen dat je weet waar wat spawnt.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:06:
[...]

Met een crew die 100% is en een gunrammer heb ik een reload time van 17.23 seconden (dacht ik). Tel daar 2+seconden bij op voor shell travel tijd. 19,5 seconden is de eerste shell geland. De accuratesse haal je wel in die tijd. De view niet echt, of je moet een scout hebben die zo ontzettend snel is. Of gewoon de map zo goed kennen dat je weet waar wat spawnt.
Goed, zeg dat het 20 a 25 seconden is. Maar ik rijd direct weg aan de start, en dat gaat met 15 tanks alle kanten op, dus spawn plek maakt dan toch niet zo veel uit, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat is eigenlijk de beste premium tank voor personen met nog weinig goud?

Ik heb nog 1500 over, en zou eigenlijk toch nog een simpel premium tankje willen hebben, ja, serieuze moneymakers zijn het niet, hoeft ook niet.

Alleen, de keuze is niet bepaald reuze. Ook is niet alles even intressant, aangezien ik de duitse medium lijn toch niet wil volgen, is een T-25 niet heel intressant volgens mij. Fransa Arty of TD kan mij ook gestolen worden.

De T14 lijkt mij wel okay, maar ook niet bijster goed.
Churchill III lijkt me erg leuk, vooral omdat ik de Churchill I al geweldig vind.

Verder lijkt het me niet heel interessant.

Of is er een ander goedkoop premium tankje die een beetje de moeite waard is, onder de 5k goud het liefst.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:10:
[...]

Goed, zeg dat het 20 a 25 seconden is. Maar ik rijd direct weg aan de start, en dat gaat met 15 tanks alle kanten op, dus spawn plek maakt dan toch niet zo veel uit, lijkt me?
Let maar eens goed op hoe iedereen altijd rijd en waar iedereen rijdt...geijkte paden altijd hetzelfde, mensen zijn gewoonte en kuddedieren
dus een goede artiespeler doet gewoon een blindshot op de plekken waar altijd wel iemand rijdt of campt.. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 16-04-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:17:
[...]

Let maar eens goed op hoe iedereen altijd rijd en waar iedereen rijdt...geijkte paden altijd hetzelfde, mensen zijn gewoonte en kuddedieren
dus een goede artiespeler doet gewoon een blindshot op de plekken waar altijd wel iemand rijdt of campt.. ;)
Ja, dat zie ik ook gebeuren ( en ben dus waarschijnlijk 1 van die kuddedieren :D ).. Maar uiteindelijk zijn het lucky arty shots 8)7

Thanks voor de replies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:03:
[...]

Daarom bedoel ik ook meer dat hij hem van de zijkant/achterkant moet proberen te raken. Een HE bounced nl. ook best vaak dus bij die voorkant van die 50f moet je weg willen blijven. Daarnaast zou ik dan alsnog eerst schieten en dan pas rammen. Je voorkomt daarmee nl. dat je detracked kunt raken als het schot hem killed en dan kun je op snelheid door rijden zodat je minder kans hebt op arty die je te pakken neemt.

Maar arty blijft lastig, ook in TD mode. Ze kunnen weliswaar meestal maar 1 keer schieten, maar als die raak is is dat vaak al genoeg.
Haha ja dat was inderdaad beter geweest, als dit mogelijk was geweest. Ik zou eigenlijk de replay moeten uploaden zodat de situatie wat duidelijk is. Alleen dunno hoe ik dat ding moet omzetten. en ook geen account op MWreplays.

Als je inderdaad logisch denkt klopt het ook wat je zegt maar de situatie was zo apart. Ik denk dat ik zoiets soortgelijks maar zelden heb meegemaakt (1-2 keer ) in de 10k battles die ik gespeeld heb. Ik ga zelf vanavond die replay nog maar eens een keer terugkijken of er nog wat anders kon. Maar dit zijn wel de potjes die WoT geweldig maken.

EDIT: @ KayD

Of Haxor 1337 Leet skills wat eigenlijk een forward scout is die je base scout zodat arty lekker kan schieten. Zijn zat mappen waarbij heel de basis al gespot kan zijn voordat je er uberhaupt uit ben( Steppes, Encounter Sand River etc. )

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 16-04-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:17:

Ik heb nog 1500 over, en zou eigenlijk toch nog een simpel premium tankje willen hebben, ja, serieuze moneymakers zijn het niet, hoeft ook niet.

Alleen, de keuze is niet bepaald reuze. Ook is niet alles even intressant, aangezien ik de duitse medium lijn toch niet wil volgen, is een T-25 niet heel intressant volgens mij. Fransa Arty of TD kan mij ook gestolen worden.

Churchill III lijkt me erg leuk, vooral omdat ik de Churchill I al geweldig vind.

Of is er een ander goedkoop premium tankje die een beetje de moeite waard is, onder de 5k goud het liefst.
Ik heb zo veel plezier met de M22 Locust.. gewoon een grappig bakje om mee rond te scheuren, en de enige tank waar ik wat moeite mee heb 1v1, is de Pz I c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik lees steeds meer over 1v1 in World of Tanks. Kan iemand mij vertellen hoe ik een dergelijke game doe? Lijkt me zeer leuk.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Niet

Het enige om 1 vs 1 te spelen is via een Ladder in de ESL. daar heb je af en toe van die toernooien.

In de reguliere game moet je toevallig iemand tegenkomen die alleen staat en dat je daarmee een battle kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:28:
[...]

Ik heb zo veel plezier met de M22 Locust.. gewoon een grappig bakje om mee rond te scheuren, en de enige tank waar ik wat moeite mee heb 1v1, is de Pz I c
Locust is niks voor mij, en ik heb panzer 1 c al

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
ShockWave schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:17:
[...]

Klopt, met mijn hummel (en nu de Gwpanther) schiet ik vaak binnen een minuut de eerste arty van de tegenpartij af. 9 v/d 10x staan ze op vaste plekken zodat je daar direct kunt mikken, als je geduld hebt kun je wachten tot je hem de eerste x ziet schieten, maar je kunt het ook blind doen, bijna altijd succes. Zelfde geld voor TD's die staan bij de start ook vaak op dezelfde plekken. Tevens zijn er op een paar kaarten chokepoints waar je altijd blind iemand raakt als je even wacht staan er daar 3 a 4 op elkaar gepakt waardoor je haast niet kunt missen zonder dat je ze gezien hebt.

Om arty goed op die manier te spelen moet je de kaart goed kennen (en dan vooral de eerste minuut goed onthouden, daarna wordt het vaak wat dynamischer en minder voorspelbaar, maar de eesrte minuut kun je vaak wel een kill maken met een lucky shot.

---------------------------------------- edit>>>

Over de Pz1c, gisteren kwam ik een tier 6 arty tegen die in platoon zat met een Pz1c, eerst baalde ik ontzettend echter is die tank zo klein en snel dat veel tier 9's een te lange reload hebben om hem te raken als ze mis hebben geschoten danwel een te slome turret traverse. Nu denk ik haast dat je (exp. wise) bijna beter met de Pz1c kunt scouten dan een gemiddelde amx-elc oid. Ben alleen benieuwd hoe de credits en exp uiteindelijk uitkomen.

[ Voor 31% gewijzigd door Sneezzer op 16-04-2013 16:42 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRacer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 21:30
VasZaitsev schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:17:

Tier 5 premium tanks hebben ze nog wel eens in de aanbieding. Dan kun je ze met 50% kopen en heb je ineens twee tanks voor je 1500 goud ;-). Moet je natuurlijk wel wat geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:50:
[...]

Als je het topic had gelezen op de NA server dan had je gezien dat die versie (1.57) op 1 april was gepost en alleen piew piew deed bij alle tanks..
Soundmod april foolsday

Er is al een update voor 0.8.5 gereed versie 1.6.
Uiteraard let niet iedereen op bij het downloaden maar er staat toch echt alleen geschikt voor 0.8.5 bij 0.8.4 crasht de boel..
Stom, had het kunnen weten :P download hem meestal gelijk van blogspot af, lees de topics op de NA server nooit eigenlijk, tenzij ik wat zoek.

Zal wel eens aan loca vragen of hij zijn sounds hardcoded heeft, want in zijn mod archive staat de audio map ook echt in res/audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:39:
[...]
Ze moeten gewoon arty afschaffen :+
Nog niet eens een gek idee, vind arty ook 1 van de grootste sfeer verpesten in dit spel. Leuke gevechten tussen tanks worden altijd verpest door een arty die zich er mee gaat bemoeien, zodat de 1 op 1 niet meer op skill aan komt maar op wie de beste arty cover heeft. En dan nog maar op te houden over de kill hungry arty spelers die perse een tank moeten slopen die jij aan het huggen bent zodat deze jouw weakspots niet meer raken, met als resultaat, je wordt geteamkilled of je krijgt zoveel damage dat je gedood wordt door de tank die je aan het huggen was.

En de vergoeding die je krijgt is een lachertje, want het was 'per ongeluk'. Ik weet dat het nooit gaat komen een optie om arty matches te skippen (zou er met liefde langer voor in de matchmaking willen zitten).. maar ik zou een gat in de lucht springen als ik niet meer met kakkerlakken hoef te spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:46:
[...]

Nog niet eens een gek idee, vind arty ook 1 van de grootste sfeer verpesten in dit spel. Leuke gevechten tussen tanks worden altijd verpest door een arty die zich er mee gaat bemoeien, zodat de 1 op 1 niet meer op skill aan komt maar op wie de beste arty cover heeft. En dan nog maar op te houden over de kill hungry arty spelers die perse een tank moeten slopen die jij aan het huggen bent zodat deze jouw weakspots niet meer raken, met als resultaat, je wordt geteamkilled of je krijgt zoveel damage dat je gedood wordt door de tank die je aan het huggen was.

En de vergoeding die je krijgt is een lachertje, want het was 'per ongeluk'. Ik weet dat het nooit gaat komen een optie om arty matches te skippen (zou er met liefde langer voor in de matchmaking willen zitten).. maar ik zou een gat in de lucht springen als ik niet meer met kakkerlakken hoef te spelen. :+
Tja, zo is er altijd wel wat. Goede arty aan je zijde is goud waard vind ikzelf.
Als je weet dat de tegenpartij arty heeft dan moet je daar simpelweg rekening mee houden.
Anders mogen ze ook wel toptier TD's weghalen of die snelle scouts als ik op een traagladende medium zit als lowtier. Persoonlijk vind ik het juist wel leuk dat er niet slechts 1 soort gevaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:46:
[...]

Mensen die altijd lopen te @$#$^$^ op artillerie zijn zelf de grootste sfeer verpesters. Als je raak schiet is het #$%$% van de vijand, schiet je mis is het $%$%$ van je eigen team. Het maak niet uit wat je doet, al doe je helemaal niks, het is altijd gezeik.

Artillerie is juist een strategisch element van het spel. Er is soms wel gewoon te veel artillerie, of de mappen zijn gewoon te klein. Maar als je om de haverklap wordt afgeschoten door een artillerie, dan doe je gewoon iets verkeerd.

Er zijn plekken of mappen waar je als artillerie heel moeilijk iets kunt raken. Wat veel artillerie spelers dan doen is gewoon net zo lang wachten tot iemand op het stukje waar je wel kunt schieten rijden. En ja, dan zijn ze het haasje. En komt de lading scheldpartijen weer over je heen. Maar dat is dan gewoon hun eigen schuld. Hadden ze niet zo dom geweest daar te rijden (wat ook niet eens nodig was), waren ze niet geraakt.

Soms wordt je in gesloten, en heb je geen keuze. Maar dan heb je of zelf, of je team, een grote fout gemaakt.

Wat een veel grotere sfeer verpester is, zijn de autoloaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Heeft iemand trouwens al een plaatje van de nieuwe map? Routes enzo, heb hem zelf niet gespeeld (speel nooit op de testserver)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:29
Ik heb liever een optie om te kunnen spelen zonder tier 10 en/of zonder autoloaders dan zonder arty. Arty voegt vaak een interessante dimensie toe als er niet te veel van zijn. Protoypes die nooit zijn gebouwd met de meest belachelijke guns en raceauto's die je binnen 15 seconden afknallen vanuit het niets heb ik meer moeite mee.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
MrOleo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:04:
Ik heb liever een optie om te kunnen spelen zonder tier 10 en/of zonder autoloaders dan zonder arty. Arty voegt vaak een interessante dimensie toe als er niet te veel van zijn. Protoypes die nooit zijn gebouwd met de meest belachelijke guns en raceauto's die je binnen 15 seconden afknallen vanuit het niets heb ik meer moeite mee.
Correct, al wacht ik nog tot WG gek genoeg is om de Wikipedia: Landkreuzer P. 1500 Monster in het spel te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ThomasG schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:01:
[...]
Mensen die altijd lopen te @$#$^$^ op artillerie zijn zelf de grootste sfeer verpesters. Als je raak schiet is het #$%$% van de vijand, schiet je mis is het $%$%$ van je eigen team. Het maak niet uit wat je doet, al doe je helemaal niks, het is altijd gezeik.
Het is een persoonlijke mening, die ik hier neer zet..

Arty is op dit moment (lees altijd al) gewoon OP geweest, mensen die dit ontkennen vinden het gewoon leuk om hier misbruik van te maken. Ja, arty kan niet overal bij.. maar arty heeft ook op diverse maps een dikke boost gekregen.. El Halluf is alles behalve leuk om te spelen met heavies sinds ze op A1/A2/A3 alles maar dan ook alles kunnen raken. Red Shire in de hoek van A9/A0 kan arty schieten (van uit de Noord Base), je staat er niet veilig meer als mediums zijnde. De heuvel die in Red Shire was (C7/8-D7/8) zodat een scout kon spotten is niet meer mogelijk omdat ze deze lager hebben gemaakt waardoor arty ook daar bij kan.

Het gaat mij niet eens om het afgeschoten worden van arty, het verpest gewoon de situaties die heel leuk hadden kunnen wezen zonder de aanwezigheid van arty. Mensen zijn veelste 'kill hungry' met arties en de damage van arty is gewoon te OP... maar deze discussie voeren is vaak nutteloos omdat ze altijd wel weer een smoes of een reden verzinnen waar bij ze de damage goed kunnen keuren.. 2000 damage of een one shot op een Heavy Tank of tier 10 medium is gewoon een no-go en vind ik totale onzin. Zelfs ik in mijn GW Type E vind het bullcrap dat ik 2k damage kan doen op een T110E5.

Ik ben niet iemand die in de chat gaat schelden op arty als het team verliest, vaak zijn het de heavies en mediums die een complete flank open laten. Maar er zijn gewoon mensen (zoals hierboven al gezegd, 'kill hungry spgs') die wel eens een paar insults om hun oren horen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ThomasG schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:01:
[...]
Artillerie is juist een strategisch element van het spel. Er is soms wel gewoon te veel artillerie, of de mappen zijn gewoon te klein. Maar als je om de haverklap wordt afgeschoten door een artillerie, dan doe je gewoon iets verkeerd.
Ik word dan ook niet constant afgeschoten. Ik vind het alleen irritant dat heel vaak leuke 1 vs 1's eindigen doordat een arty er een shell op gooit en sowieso dat er tanks (arty) rond rijden die veel te veel health in een schot weghalen. Hetzelfde geldt inderdaad ook voor sommige van de nieuwe TDs.

Het is een arcade game en zou niet een spel moeten zijn waarbij ieder foutje resulteert in het einde. 9/10 keer dat dat wel gebeurt komt door arty. Daarnaast zorgt arty vaak voor campen ipv een leuke aanval. Door arty raak je gewoon veel opties van aanvallen kwijt. Precies wat je zegt, arty staat al te mikken op bepaalde punten oftewel die punten kun je al niet gebruiken en dus minder opties.

Potjes zonder arty zijn gewoon veel leuker en dynamischer. Als ze arty zouden aanpassen zodat ze spelen zoals in de lagere tiers (schieten meestal wat sneller en doen minder damage) zou dat veel leuker zijn :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik moet zeggen dat ik in het geheel niet tegen arty ben, ja er zijn voor- en nadelen maar ik vind ze een toevoeging aan het spel mits er niet teveel van in het spel zitten. Soms kan arty knap irritant wezen maar in principe als je er goed voor uitkijkt is er nog geen man overboord.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ik ben ook niet persee tegen arty, maar van mij mag die limiet van arty wel naar beneden, max 3 is wat mij betreft al meer dan genoeg.
Ik moet zeggen dat ik niet vaak (meer) wordt geoneshot, maar als je binnen 4 seconden 5 shells om je oren krijgt vind ik toch wel een beetje teveel van het goede.

Was het weekend weinig online door omstandigheden, dus heb niet veel gebruik kunnen maken van de 5x.
En zondagavond had ik echt een bagger dag, bijna alleen maar losses of 5x's van < 3000 :(
Ook nog zo stom geweest om te vergeten een paar setjes equipment aan te schaffen |:(

[ Voor 32% gewijzigd door themaxter op 16-04-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:25:
Ik moet zeggen dat ik niet vaak (meer) wordt geoneshot, maar als je binnen 4 seconden 5 shells om je oren krijgt vind ik toch wel een beetje teveel van het goede.
Minimaal 1 arty en max 3 zou ik mee kunnen leven.

Maar net als op Sand River is het geen optie meer om via de E-lijn (als je in de westelijke basis spawned) naar de 'medium' spot te gaan als het enemy team een BatChat of scout tank heeft. Ik heb het nog 1 keer geprobeerd in mijn E-50M en kreeg 3 arty shells om mijn oren heen wat gelijk einde verhaal was, en dat was 1 minuut in de match. Het liefst speel ik op dit moment alleen nog maar city/closed maps (vooral kleine maps) waar arty geen reet in kan uitvoeren. Ook de 9/0 lijn op Steppes is niet leuk meer om te gaan staan met je mediums omdat ook daar arty nu goed bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
Arty is de grootste balance faal van WG, en zou zogenaamd erin zijn gezet om er voor te zorgen dat mensen minder gingen campen....

Nu begrijpt iedereen met een beetje hersens dat een unit die indirect tanks kan one-shotten daar juist geen oplossing voor is. Sterker nog dat heeft uiteraard alleen maar een averechts effect.

Van mij mogen ze alle arties schrappen zonder vergoeding, zou de game een stuk leuker maken qua tactieken. Nu is het alleen maar spotten voor arties en de arties in de juiste positie krijgen in 90% van de maps om te winnen.

Ik speel niet tot nauwelijks arty en speel net zo goed arty als dedicated arty spelers ....of te wel, het stelt ook nog eens geen ruk voor, enige wat je moet weten is waar de tanks gaan verschijnen. Enige elite stapje dat je kan maken is ook nog eens 100% rijdende mediums raken, dat kan nog lastig inschatten zijn, maar oefen daar even op en je weet ook precies waar en wanneer je moet schieten.

[ Voor 12% gewijzigd door Kojoottii op 16-04-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Researched:
Module Engine 'Maybach HL 295 Ausf. A' researched. Undistributed experience spent: 50000. Free Experience spent: 0.

Eindelijk de top engine op de E-75. Nu kan de grind richting E-100 beginnen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik moet enkel nog de turret en tracks, maar vind de e75 nu al fun. Mss eens wat platonen wsLy later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:59:
Ik moet enkel nog de turret en tracks, maar vind de e75 nu al fun. Mss eens wat platonen wsLy later?
Straks misschien, ik ga eerst even trainen en dan denk ik rond half 8-8 uur terug te zijn voor WoT. En dan moet ik even kijken wat de plannen zijn mbt CW vanavond.
Ik ben in ieder geval dan ook op de GOT TS te vinden.

ShockWave, herinner je je dit nog van daarstraks }) }) ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aDCNsiU.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:08:
[...]

Ik kom vaak _shockwave tegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean, herinner je je deze map niet dat je ons tegenkwam O-) ? En we je niet mochten killen :P?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Degenen die arties zo overpowered vinden zouden eens een paar keer high-tier arty moeten spelen.

Ja, als je de kans krijgt kun je een slachting aanrichten onder de andere partij, maar arty is zoals geen andere unit afhankelijk van hoe de team speelt. Als er een AMX 13 90 in je basis doordringt is alle arty onherroepelijk dood. Als niemand scout en alleen maar gaat zitten campen kan je arty niets (behalve idd blind schieten op 'standaard' plekken). Alleen als de team arty beschermt en van targets voorziet kan arty wat aanrichten.

Als je dus klaagt over arty ben je eigenlijk aan het klagen over teams die goed samenspelen en ervoor zorgen dat ook de meest asymmetrische units hun rol kunnen vervullen. Omgekeerd betekent het dat als de arty van de tegenpartij jouw team afmaakt, jouw team niet zo goed samen aan het spelen is.

En mbt sluiproutes die nu niet meer werken: terecht ;)

* dion_b speelt overigens hooguit 1/5 van de tijd arty, maar vind dat vaak wel leukste 20% van speeltijd :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
dion_b schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:19:
Degenen die arties zo overpowered vinden zouden eens een paar keer high-tier arty moeten spelen.

Ja, als je de kans krijgt kun je een slachting aanrichten onder de andere partij, maar arty is zoals geen andere unit afhankelijk van hoe de team speelt. Als er een AMX 13 90 in je basis doordringt is alle arty onherroepelijk dood. Als niemand scout en alleen maar gaat zitten campen kan je arty niets (behalve idd blind schieten op 'standaard' plekken). Alleen als de team arty beschermt en van targets voorziet kan arty wat aanrichten.

Als je dus klaagt over arty ben je eigenlijk aan het klagen over teams die goed samenspelen en ervoor zorgen dat ook de meest asymmetrische units hun rol kunnen vervullen. Omgekeerd betekent het dat als de arty van de tegenpartij jouw team afmaakt, jouw team niet zo goed samen aan het spelen is.

* dion_b speelt overigens hooguit 1/5 van de tijd arty, maar vind dat vaak wel leukste 20% van speeltijd :)
Heb 2 tier 8 arty die ik graag inlever voor games zonder arty :) en wat jij beschrijft zijn dikke fails van je team en heeft niets te maken met hoe OP de arty is. Natuurlijk moet je team spelen voor de arty omdat het de meest OP units ingame zijn...als je het goed speelt heb 3-4 arties en de rest, zijn spotting bitches

[ Voor 5% gewijzigd door Kojoottii op 16-04-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:14:
[...]

Nemean, herinner je je deze map niet dat je ons tegenkwam O-) ? En we je niet mochten killen :P?
sshhh! :+ M'n crew is inmiddels opgedroogd.
Want met een paar keer high tier arty spelen heb je in eens het gevoel van OP zijn kwijt? Ik heb zelf een GW Type E en heb meerdere malen op ander mans accounts gespeeld waar ik high tier arty heb kunnen spelen en kan niet anders zeggen dat de damage output gewoon on-gebalanceerd is ten opzichte van de tanks, oftewel OP.
Ja, als je de kans krijgt kun je een slachting aanrichten onder de andere partij, maar arty is zoals geen andere unit afhankelijk van hoe de team speelt.
Je bent _altijd_ afhankelijk van je team, in welke tank(-type) dan ook. Scouts zijn net zo gevaarlijk voor heavies en medium tanks en dat kan de Chaffee bewijzen.
Alleen als de team arty beschermt en van targets voorziet kan arty wat aanrichten.
Want arty heeft geen view van boven af waar ook tracers zichtbaar zijn van tanks..
Dus omdat ik de damage output van de huidige arty OP vind en daar over 'klaag' vind ik in principe de teams failen. De logica ontgaat me hier in.. OP damage output staat niet gelijk aan de fouten van een team.
Sluiproutes? Zijn er nog nooit geweest in dit spel, je wordt automatisch gespot dus sluipen zit er niet echt in. Dat bepaalde spots zo generfd zijn zodat arty nog meer kan uitrichten is gewoon totale onzin (van WarGaming).

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 16-04-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:00:

Dus omdat ik de damage output van de huidige arty OP vind en daar over 'klaag' vind ik in principe de teams failen. De logica ontgaat me hier in.. OP damage output staat niet gelijk aan de fouten van een team.
Misschien mis ik gewoon nog de ervaring van tier 8+, maar de keren dat ik matches heb gehad waarbij er een arty in de top 3 van damage done zat zijn echt zeldzaam.
Tuurlijk, hun damage per schot kán hoog zijn (maar dat is behoorlijk random), maar daar staat dan meestal een behoorlijke aimtijd en reload tegenover.

Ik doe in mijn KV-1S en M4 met Derp meer one-shots dan met mijn arties. Hebben die dan ook een OP damage output :?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:05:
Misschien mis ik gewoon nog de ervaring van tier 8+, maar de keren dat ik matches heb gehad waarbij er een arty in de top 3 van damage done zat zijn echt zeldzaam.
Vanaf tier 6 arty is dit heel normaal en de damage per battle standaards voor tier 8 arty liggen een stuk hoger dan voor tier 10 heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]
Tuurlijk, hun damage per schot kán hoog zijn (maar dat is behoorlijk random), maar daar staat dan meestal een behoorlijke aimtijd en reload tegenover.
Als de damage van een arty niet hoog is, schieten ze wel of de helft of meer dan de helft van je crew dood. Ja er staan nadelen tegen over, maar die hebben tankers ook.
Ik doe in mijn KV-1S en M4 met Derp meer one-shots dan met mijn arties. Hebben die dan ook een OP damage output :?
Want de totale damage die je in 1 match doet staat natuurlijk gelijk aan 1 schot van een (top tier) arty. Wat voor vergelijking is dit nou weer? 8)7 En ja, de M4 is OP als je continue HEAT ammo aan het spammen bent, zelfde met de Hetzer en PzIV, het verbaasd me dan ook niets dat er een nerf aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:12:
[...]

Als de damage van een arty niet hoog is, schieten ze wel of de helft of meer dan de helft van je crew dood. Ja er staan nadelen tegen over, maar die hebben tankers ook.
In arties gebeurt het me ook regelmatig dat ik binnen een minuut dood ben. Tegen een groep rushende scouts doe je maar weinig als je team besluit er geen aandacht aan te schenken.
Dat gebeurt me in andere tanks echt bijna nooit. Ik denk dat de nadelen van een arty wat groter zijn dan veel mensen willen doen voorkomen.

Begrijp me niet verkeerd, zoals al eerder gezegd zou ik het liefst zien dat er een hardcap komt op 1 of 2 arties per kant. En als ze geheel verwijderd worden vind ik het ook al prima. Maar veel van de arty-klagers doen er mijns inziens veel te dramatisch over.
Want de totale damage die je in 1 match doet staat natuurlijk gelijk aan 1 schot van een (top tier) arty. Wat voor vergelijking is dit nou weer? 8)7 En ja, de M4 is OP als je continue HEAT ammo aan het spammen bent, zelfde met de Hetzer en PzIV, het verbaasd me dan ook niets dat er een nerf aan komt.
Ik heb van mijn leven nog nooit ook maar één gold-round geschoten. Die heb je in de M4 ook helemaal niet nodig, gaat prima zonder. 55% WR in dat ding, 58% in de KV-1S. Mijn arties daarintegen... 53% in de Grille, 49% in de Hummel en nog maar 45% in de GWPanther (maar goed, da's maar 10 matches, klimt vast nog wel wat op).

Anyways, ik weet het, vanaf tier 8+ is het wat anders en wat mij betreft mag het allemaal best generfed worden. Maar zeker in de lagere tiers is het allemaal echt niet zo "OP" en "gamebreaking".

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:21:
Anyways, ik weet het, vanaf tier 8+ is het wat anders en wat mij betreft mag het allemaal best generfed worden. Maar zeker in de lagere tiers is het allemaal echt niet zo "OP" en "gamebreaking".
Ik schiet regelmatig in medium TC's rond de 1k damage weg in een su-26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Die speel ik (op eigen account ben ik pas bij de GWTiger trouwens.
Ja, als je de kans krijgt kun je een slachting aanrichten onder de andere partij, maar arty is zoals geen andere unit afhankelijk van hoe de team speelt. Als er een AMX 13 90 in je basis doordringt is alle arty onherroepelijk dood.
Ik schat dat ik 25% van de keren dat ik in mijn GWPanther een AMX 13 90 tegen kom in basis ik hem kill en het gewoon overleef. Als hij op 50% of lager zit is die kans zelfs nog veel groter. Meestal kun je hem zeker 1 keer raken en als je een beetje verdekt staat lukt een 2e keer vaak ook nog, zeker als er meer arty zit.
Als niemand scout en alleen maar gaat zitten campen kan je arty niets (behalve idd blind schieten op 'standaard' plekken). Alleen als de team arty beschermt en van targets voorziet kan arty wat aanrichten.
Lijkt me logisch :)
Nee, ik klaag er over dat als ik in het spel zit en een tank leuk zou kunnen flanken ik dat meestal niet doe omdat ik weet dat er een arty op me aan het mikken is. Het spel wordt daardoor minder dynamisch en dat is de reden waarom ik over arty klaag.
Absoluut niet juist, je krijgt er nl. door dat verschillende maps veel minder mogelijke routes krijgen en daarmee veel minder opties. Oftewel de battle wordt erdoor beperkt en wederom minder dynamisch.
Ik zeg niet dat arty niet leuk is om te spelen, ik vermaak me er altijd prima mee. Alleen arty maakt het spel in zijn geheel minder leuk (mening, alleen wel een die veel mensen delen) omdat je minder snel kunt aanvallen/flanken en er minder routes op een map gebruikt kunnen worden.
[...]
Ja, die derp guns zijn inderdaad OP en de meeste ervan staan ook op het punt generfed (gebalanced ;) ) te worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]
In arties gebeurt het me ook regelmatig dat ik binnen een minuut dood ben. Tegen een groep rushende scouts doe je maar weinig als je team besluit er geen aandacht aan te schenken.
Dat gebeurt me in andere tanks echt bijna nooit. Ik denk dat de nadelen van een arty wat groter zijn dan veel mensen willen doen voorkomen.
De nadelen die een arty heeft als het op scouts aan komt, hebben de tankers ook.. misschien in mindere maten maar ze zijn er zeker. Vooral met de huidige tier 8 scouts (Chinese en Franse) zijn gevaarlijke tankjes en vooral voor Tank Destroyers. ;).
[...]
Maar veel van de arty-klagers doen er mijns inziens veel te dramatisch over.
Begrijp ook mij niet verkeerd ;), ik heb niets tegen arty mits ze op de juiste manier gebalanced worden en dan voornamelijk op damage output en dan een buff op Camo/Viewrange/Accuracy. Ik vind het niet kunnen dat een tier 6 of 7 arty (Is mij al overkomen) een tier 10 (T110E4) kan one-shotten. Daar kan ik het spel van afsluiten en bederft enorm het plezier in dit spel.
[...]
Ik heb van mijn leven nog nooit ook maar één gold-round geschoten. Die heb je in de M4 ook helemaal niet nodig, gaat prima zonder. 55% WR in dat ding, 58% in de KV-1S. Mijn arties daarintegen... 53% in de Grille, 49% in de Hummel en nog maar 45% in de GWPanther (maar goed, da's maar 10 matches, klimt vast nog wel wat op).
Ho, wacht! Ik beschuldig je er ook niet van dat je premium/gold rounds schiet. En dat interesseert me niet ook.. hoe meer mensen het gebruiken hoe sneller ze generfd worden. GW Panther is een leuke en 1 van de betere allrounders als het op arty aan komt, met veel plezier die tank gespeeld en voelt ook het meest gebalanceerd aan.
[...]
Daar denkt de SU-26 toch echt anders over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:08:
[...]

[afbeelding]
Prutstank... Met de stockgun... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:34:
Daar denkt de SU-26 toch echt anders over. ;)
Die is niet voor niets een tijdje geleden al hard generfed. Tegenwoordig is hij nog steeds de beste arty maar iig niet zo erg meer als voorheen al blijft het wel een lekker troll-tankje. Met een arty op weakspots mikken is naar mijn idee dan ook iets te precies ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Geweldige pot zojuist :+

PTS platoon met ene Cover_man en Genesis_aix werden op Live Oaks vrij snel afgeschoten. Begonnen ze meteen met alles en iedereen uitschelden etc. Poeh poeh is dat nou de glorie van de grote almachtige Pirates clan :r We zien ze weer in Turkije op hun goldfarms zitten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er zitten wel wat heethoofden in PTS maar dat heb je in bijna elke clan wel :)
Stijlvol is het niet maar het is niet iets nieuws, om de pot kom je wel iemand tegen die alles en iedereen in de chat uitscheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:56:

PTS platoon met ene Cover_man en Genesis_aix werden op Live Oaks vrij snel afgeschoten. Begonnen ze meteen met alles en iedereen uitschelden etc. Poeh poeh is dat nou de glorie van de grote almachtige Pirates clan :r We zien ze weer in Turkije op hun goldfarms zitten :')
Dat soort lui zul je altijd houden :/

Ik kwam zojuist 3 gasten tegen van KAZNA, een kereltje in zijn tier 8 Chinese Light tank dacht mijn T54E1 aan te kunnen 2 schoten, hem zachtjes aangetikt en hij was weg. Begon die te mieren dat ik een noob was en dat ik veelste hoge stats had voor hoe ik speel. Vervolgens kwamen zijn 2 platoon maatjes er aan rushen (ik was in een reload) en werd dus gesloopt zat ie heel de chat vol te spammen met; "noob, you're a shitter" blablabla.. ik had echt zoiets van.. gast get on my level and stfu. :+
redwing schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:45:
[...]

Die is niet voor niets een tijdje geleden al hard generfed. Tegenwoordig is hij nog steeds de beste arty maar iig niet zo erg meer als voorheen al blijft het wel een lekker troll-tankje. Met een arty op weakspots mikken is naar mijn idee dan ook iets te precies ;)
Klopt maar hij speelt niet echt verschillend. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Nemean op 16-04-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

owh KAZNA, die kom ik ook vaak tegen, niet de aardigste nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:19:
owh KAZNA, die kom ik ook vaak tegen, niet de aardigste nee.
KK_Lord en Evul zijn wel aardige gasten van KAZNA. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:15
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:28:
[...]

KK_Lord en Evul zijn wel aardige gasten van KAZNA. :Y
Evul is dan ook ex-GoT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:32:
[...]
Dat houdt je je hele loopbaan bij je dus je dient je ten alle tijden te gedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:32:
[...]
En ex-HARDS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik kan nog zo een hele rits met aardige lui van KAZNA opnoemen maar sinds mijn ESL team onderdeel geworden is van de KAZNA community ben ik misschien wel biased :+
In addition, improvements to basic Clan functionality were also proposed, including Clan treasury logging, Global Map image change and numerous other features to the client and interface. It is hoped that these changes will make Clans more appealing and easier to run, as well as enhancing the lifespan of them in the game.
Man man man, dat werd tijd en had er vanaf het begin al in moeten zitten! Ik ben in ieder geval blij dat dit er naar alle waarschijnlijkheid wel aan gaat komen.

[ Voor 60% gewijzigd door psychoclown op 16-04-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:15
ShockWave schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:33:
[...]

Dat houdt je je hele loopbaan bij je dus je dient je ten alle tijden te gedragen
Inderdaad. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Vanmorgen lukte helemaal niets met mn Jackson, constant faal teams. En nu eerste match van de avond met de Jackson gespeeld om de dubbel nog te halen en gelijk:

Overwinning!
Gevecht: Poolgebied dinsdag 16 april 2013 21:14:04
Voertuig: M36 Jackson
Ervaring ontvangen: 2.666 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 34.708
Gevechtsprestaties: Sluipschutter, Meesterschapsbadge: 1e Klasse
2324 dmg

in een T6/T5 battle, niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff vandaag 52 battles gedaan ofzo en 27 gewonnen. Meer dan 2k damage gemiddeld per battle, belachelijke losses -,- Doe je 4k of meer dan 5k damage en dan verlies je... doe je 1000-2000 damage en dan win je... Doe je 11 kills met je platoon, verlies je -,- Echt bagger teams vandaag. Hoop dat het morgen beter gaat want dit is 3 keer niks.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

psychoclown schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:38:
Ik kan nog zo een hele rits met aardige lui van KAZNA opnoemen maar sinds mijn ESL team onderdeel geworden is van de KAZNA community ben ik misschien wel biased :+
dan ben ik gewoon de rotte appels tegen gekomen :P

maarem, wat een rot avond zeg, ik raak geen zak, en als ik ze dan raak, doe ik geen damage.... en dan ook de potjes nog winnen, echt geweldige avond weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wtf, net al die gruwelijke pot in de Jackson, daarna dik gewonnen in de VK3601H en nu dit:

Overwinning!
Gevecht: Erlenberg dinsdag 16 april 2013 21:43:33
Voertuig: Churchill VII
Ervaring ontvangen: 1.756
Credits ontvangen: 41.239
Gevechtsprestaties: Meesterschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Ace op de Churchill, in een T7/T6 match, me likes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mr_Size schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:55:
Wtf, net al die gruwelijke pot in de Jackson, daarna dik gewonnen in de VK3601H en nu dit:

Overwinning!
Gevecht: Erlenberg dinsdag 16 april 2013 21:43:33
Voertuig: Churchill VII
Ervaring ontvangen: 1.756
Credits ontvangen: 41.239
Gevechtsprestaties: Meesterschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Ace op de Churchill, in een T7/T6 match, me likes :D
Dat je met dat apparaat kan spelen.. :X Das ook een tree die ik never en nooit niet ga aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nemean schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:59:
[...]

Dat je met dat apparaat kan spelen.. :X Das ook een tree die ik never en nooit niet ga aanraken.
Haha, ja 't is wel ff wennen ja, maar nu ik de top gun erop heb zitten gaat t wel. Maar je hebt wel een redelijk team om je heen nodig, in je eentje red je het niet. Dan wordt je zo geflanked namelijk.

edit: zojuist de T-34-85 geresearched, ben benieuwd :) Meteen ff wat free XP gebruikt om de 85 mm ZiS-S-53 gun te unlocken.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 16-04-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mr_Size schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:06:
[...]
Haha, ja 't is wel ff wennen ja, maar nu ik de top gun erop heb zitten gaat t wel. Maar je hebt wel een redelijk team om je heen nodig, in je eentje red je het niet. Dan wordt je zo geflanked namelijk.
Och, ik vind het op zich niet eens zo'n slechte tank. Het grootste probleem is dat ie zo traag is en je dus aan het begin de goede kant moet kiezen (net als b.v. KV1). Voor de rest bounced ie veel en is de top gun goed mee te spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Sneezzer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:13:
[...]

Correct, al wacht ik nog tot WG gek genoeg is om de Wikipedia: Landkreuzer P. 1500 Monster in het spel te gooien.
Lol was toevallig deze aan 't bekijken (wel echt gebouwd, die van jou word dan een equivalent aan de Tier XI Ratte denk)
Wikipedia: Karl-Gerät

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Churchill VII, irritant ding, vooral met die gun die om de 2 sec ofzo schiet... Ding hield mijn Tiger P tracked voor een halve minuut ofzo... en hij stond hull-down... jammer genoeg kom je lastig door die turret heen -,-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Laatst online: 12-11-2021
Is er ook een server o.i.d. voor GOTters?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Alles vind plaats op de EU1 of EU2 servers van de EU multicluster, het is niet zoals BF of CoD dat je aparte servers hebt waar je joined en battles op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07

Thompson

Beeromaniac

Nice, m'n eerste Ace badge gehaald, met de KV1 :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:25:
Churchill VII, irritant ding, vooral met die gun die om de 2 sec ofzo schiet... Ding hield mijn Tiger P tracked voor een halve minuut ofzo... en hij stond hull-down... jammer genoeg kom je lastig door die turret heen -,-
Yup. dat is heel leuk. Vandaag deed ik hetzelfde met een Tiger II :D Ik + een IS waren nog over en de IS was aan het cappen aangezien we het beiden niet tegen die Tiger II konden opnemen. Hij wilde mij neerschieten vanachter een gebouwtje maar ik trackte hem voordat zijn turret voorbij het gebouw was. Zo heb ik hem 1 1/2 minuut gehouden totdat de cap op 100 stond. Hij was trouwens wel zo sportief om er leuk commentaar op te geven.
Thompson schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:41:
Nice, m'n eerste Ace badge gehaald, met de KV1 :)
Altijd leuk die mastery badges :)

[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 17-04-2013 00:10 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De x5 dagen zijn overduidelijk gedaan:
Wins/Battles 7/9 77.7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Vandaag met mijn zoon aan het "map hacken" geweest op de testserver.
Je kunt dus op de heuvel van Pearl rivier komen, bijna tot boven in.
Uitzicht op beide capcirkels met nog 50m rijden tussen de positie's

Heb een replay en screenshots voor de ongelovigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Vandaag een topdag gehad, dikke fun met 2 nieuwe spelers in HARD..uiteraard weer Nederlanders...lekker rapen met de type59 en eindelijk mijn T69 leren waarderen...wat is dat ding OP in een threesome platoon.. }) .
TC ging ook super met heerlijke non standard tactics waarbij we soms op de enemy spawn stonden terwijl zij ons vergeefs aan het zoeken waren in de magic forrest... _O-
Focusfire kreeg daar een hele nieuwe betekenis doordat er telkens maar 1 tank werd gespot die dus de volle laag kreeg, daarna op naar de volgende.. O-)
vbaaddict geeft iets van 80% winnrate aan over 44 battles... :9~
Vorst8 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:25:

Heb wel interesse in een replay en screenshots, kan via dm geloof ik.

[ Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 17-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vorst8 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:25:

Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

psychoclown schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:00:
Er zitten wel wat heethoofden in PTS maar dat heb je in bijna elke clan wel :)
Stijlvol is het niet maar het is niet iets nieuws, om de pot kom je wel iemand tegen die alles en iedereen in de chat uitscheld.
ohja? alleen bij de hoge levels dan? ben zelf nog niet lang bezig en speel op Tier 3 & 4 maar voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit gescheld in de chat gezien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Chaoss schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:07:
[...]

ohja? alleen bij de hoge levels dan? ben zelf nog niet lang bezig en speel op Tier 3 & 4 maar voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit gescheld in de chat gezien.
Die kunnen de chat functie ook nog niet vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nemean schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:37:
[...]

Die kunnen de chat functie ook nog niet vinden. :+
Viel me vandaag juist op dat er vrij regelmatig een spelers zijn die voordat het begint iedereen een goed potje toewensen ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Kaap schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:56:

Allemaal nieuwe gasten in PTS, zegt niet zo veel. Het gaat er vooral om hoe de oude spelers zich gedragen. Daar bij moet PTS het hebben van een bpaalde speel/FC stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Ik kan niet opmaken welke kant ik nou op wil. Ik heb nu sinds kort de AMX 13 75, maar ik vind het een verschrikkelijke tank vanwege de slechte penetration op de top gun. Nog 85K tot de AMX 13 90, maar dat lijkt met deze tank zo fucking ver weg.

De andere optie is de T71 te gaan unlocken. De T71 en T69 lijken mij supervette tanks, maar ook de tier 9 en T57 hoor ik goede dingen over.

Feitelijk is het de AMX 13 90 & Batchat versus T71, T69 en T57.

Iemand suggesties? Hoe speelt die US autoloader lijn? Ik hoor mensen over dat premium ammo bijna een must is.

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2013 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
1390 vind ik persoonlijk een van de beste scout tanks. Heb weekend de T69 aangeschaft en ondanks lage winrate vind ik het een leuke tank. Damage is goed enkel lage pen en is toch langzamer dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Frans medium autoloaders zijn snel, licht bepantserd, redelijke/goede alpha damage, redelijke penetration, slechte reload tussen drums.
US medium autoloaders verschillen nogal van elkaar, T71 snel, licht bepantserd, hoge pen, lage dam, wel grote drum van 6. Een echte scout. Terwijl de T69 een echte medium tank is: medium bepantsering, niet meer zo snel, lage pen, medium damage, slechts 4 rounds in een drum, wel snelle reload. Moet je als flanker spelen. T54E1 met topgun (die ik nog niet heb) lijkt me ongeveer hetzelfde. Alleen de alpha damage en pen is een stuk beter (hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Persoonlijk vind ik de amerikaanse autoloader lijn geweldig (ben nu bezig met de T54E1). Ze hebben de wendbaarheid die alle amerikanen hebben en de T71 is ronduit snel. Armor is slecht, maar je kunt voor mijn gevoel net ietsje meer hebben dan de franse autoloaders. Alleen bij de T69 had ik meer gold ammo mee dan dat ik standaard al mee neem, want die laat het op zijn penn soms echt afweten. De T54E1 is adequaat en de T71 gewoon goed, daarmee kun je zelfs op medium/long range tegen hoge tiers nog mee snipen. De accuracy is goed.

Mijn ervaringen per tank:

De T71 is snel en heeft een erg goede gun. De penn is ruim voldoende, ik heb nooit extra gold meegenomen. Ik speelde hem met een netje en binocs en heb hem gebruikt als active scout, passive scout, sniper, af en toe als finisher en gewoon als trol :) Ik ga deze absoluut een keer terugkopen!

De T69 vind ik de minste uit de lijn tot nu toe. Het is echt een medium, beweegt goed en is mobiel, maar de penn laat het een klein beetje afweten (voelt als T32). Mede daardoor is de burst damage eigenlijk te laag. Ik speelde hem vooral als finisher en het gebeurde regelmatig dat ik een target net niet dood kreeg. Vandaar dat ik relatief veel gold ammo meenam. Desalnietemin vond ik het geen vervelende grind naar de T54E1.

De T54E1 vind ik echt een geweldige tank. Hij is iets trager dan de T69, maar erg wendbaar en mobiel. De penn van de gun is adequaat (ik neem geen extra gold mee) en waar de burst damage van de T69 te weinig is, is die van de T54E1 ruim voldoende. De grootste lol heb ik met de reload tussen de schoten van 2.2 seconden. Met een gemiddelde damage van 390 betekent dat met een volle drum, 1560 damage in 6.6 seconden. Ik speel hem uit de tweede lijn en als finisher, hij is ideaal om crippled targets af te maken.

Al met al vind ik dit misschien wel de leukste lijn die ik heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Dat is wel het sterke punt van de Britse heavies en TD's. Vond de hele britse heavy lijn leuk om te spelen, wat me verbaasde want meestal speel ik mediums en TD's. Nu alleen hopen dat ze de tier X vervangen door iets beters, een rijdend pakje boter ter grote van een huis werkt niet echt lekker als tier X.
wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:25:
Gisteren een avond zeer veel lows, kreeg m'n type zelfs na 5 keer nog niet gedubbeld. Alleen de T28 Prototype deed het goed en die is nu dus elite en verkocht. Uiteindelijk maar de AMX-50 Foch (155) gepakt en hij stelde niet teleur. Het valt me trouwens mee dat ie nog steeds niet generfd is, ding heeft nog steeds een hoge win rate. Zal wel in 8.6 gebeuren, geloof dat ze dan redelijk wat balans dingen gaan doen.

Edit: Heb de franse gespeeld toen de Bat nog tier 9 was en speelde als een light :) De amx 1375/90 vond ik wel aardig, de Lorraine 40 t als tier 8 was goed te doen, als tier 9 is ie volgens mij veel minder.

T71 is een leuke tank, gebruikte hem als sniper/finisher. Ik was altijd verbaasd over hoeveel je penetreerd als je aan het snipen. Met de T69 had ik een haat liefde verhouding, soms ging het super, soms niet. Ben nu net bezig met de T54E1 en bevalt goed tot nu toe, moet nog wel de tracks en de top engine (10hp extra 8)7 ). Vind het wel stom dat de lijn eindigd met een heavy.

[ Voor 21% gewijzigd door Knowuse op 17-04-2013 09:16 ]

Shuttle st20g5

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel