Omdat de Engelse client geen 'Positive' gebruikt.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik herinner me opeens wat het precies was.
4 consumbles waren vertaald met aan het einde "tijdens de strijd" en twee andere waren vertaalt als "tijdens het gevecht".
I see.
Edit: Fouten kunnen pas per patch verbetert worden, en 8.5 is de deur al uit. Voor de vertaling van 8.6 staat wat groots op stapel, maar dat merken jullie waarschijnlijk vanzelf wel.
Edit: Fouten kunnen pas per patch verbetert worden, en 8.5 is de deur al uit. Voor de vertaling van 8.6 staat wat groots op stapel, maar dat merken jullie waarschijnlijk vanzelf wel.
[ Voor 94% gewijzigd door User op 15-04-2013 12:18 ]
Verwijderd
Als ik nog wat vind zeg ik het wel hier. Hoef ik geen topics op het wot forum te maken in het Engels over Nederlands.
Zo'n topic is er al.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:23:
Als ik nog wat vind zeg ik het wel hier. Hoef ik geen topics op het wot forum te maken in het Engels over Nederlands.
En er zijn meerdere NL vertalers, en die zwerven niet hier rond. Wel op het officiële forum.
Verwijderd
Linkje naar het topic?User schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:24:
[...]
Zo'n topic is er al.
En er zijn meerdere NL vertalers, en die zwerven niet hier rond. Wel op het officiële forum.
Helaasch, ik ga niet alles voorkauwen. Met een beetje zoekwerk is hij makkelijk te vinden.
Zo... topgun ligt op de T-44, nu de engines nog en dan op naar de T-54!
Wat dacht je van simpel "Nee!"?User schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:59:
[...]
Klopt. Maar de chef wil dat het op deze manier vertaald wordt, dus wordt het op deze manier vertaald.![]()
Een ander probleem is dat we nog geen fatsoenlijke vertaling voor 'Negative' hebben gevonden.
Engelsman meldt zich[...]
Niet helemaal. Je kan wel begrepen hebben dat een tank naar plaats X gaat, maar je hoeft er nog niet per se mee eens te zijn. Dan is 'Begrepen' wel op zijn plaats, maar 'Akkoord' niet.
Edit: Afaik betekend 'Affirmative' niet direct dat je er akkoord mee gaat, maar daarvoor zal ik mijn woordenboek voor moeten hebben, en die heb ik hier niet.
To affirm = bevestigen.
"Affermative" betekent dus dat je bevestigt wat gezegd is. In het Engels heb je ook de ambiguiteit tussen er wel of niet mee eens zijn. Als iemand "Attention A0" roept en ik vind niet dat we daarheen moeten zou ik niet "Affermative" roepen maar "Negative".
Lijkt me dat je een probleem in het Engels niet hoeft op te lossen in je NL-vertaling

Oslik blyat! Oslik!
Volgens mij hadden we *ooit* een fatsoenlijke reden om geen 'Nee' te gebruiken, alleen ben ik vergeten wat de reden ook alweer was.dion_b schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:06:
[...]
Wat dacht je van simpel "Nee!"?
[...]
Engelsman meldt zich
To affirm = bevestigen.
"Affermative" betekent dus dat je bevestigt wat gezegd is. In het Engels heb je ook de ambiguiteit tussen er wel of niet mee eens zijn. Als iemand "Attention A0" roept en ik vind niet dat we daarheen moeten zou ik niet "Affermative" roepen maar "Negative".
Lijkt me dat je een probleem in het Engels niet hoeft op te lossen in je NL-vertaling

Verder heeft de Nederlandse vertaling wel andere problemen om mee te werken. Hoofdzakelijk de maximumlengte van woorden/zinnen.
Daarnet deze speler tegengekomen in een battle met zijn M24 Chaffee.. Die gast is goed... en met goed bedoel ik ook echt goed. 3100 damage gedaan met zijn chaffee in een tier 9 battle... 0 damage received. En hij was agressief aan het spelen.
Het is een tweede account van hem puur voor ESL en toernooien, maar de stats.. damn.
http://www.noobmeter.com/player/eu/roces_
Het is een tweede account van hem puur voor ESL en toernooien, maar de stats.. damn.
http://www.noobmeter.com/player/eu/roces_
[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 15-04-2013 13:39 ]
Ja sommige van die Russen zijn echt onwijs goed, helaas zijn veel van die Russische teams echt zo asociaal als de pest.. Al meerdere malen meegemaakt in ESL.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik ben echt een groot fan van arty's en op het moment bijna bij mijn su-14. Nu zou ik eigenlijk toch wel een ander soort arty erbij willen nemen. Nu zie ik iedereen rondwandelen met de duitsers dan wel de amerikanen. Waarom niet met de fransen? En wat zijn de pro's en con's? Ik kan dit niet echt opzoeken hier op stage (blokades ed.) en het zit nu vast in mijn brein.
Te weinig geld voor alle gadgets.
Als we even uitgaan van het einddoel en alleen de tier 8 arties vergelijken, kun je ruwweg dit stellen:
Object 261: snel, accuraat, matige damage en nauwelijks splash. Kracht ligt in accuratesse icm AP shells. Potentieel de beste arty, mits je ermee overweg kunt (lage shell arc).
GW Typ E: redelijk langzaam, niet erg accuraat, goede damage. Beetje tussen de 261 en T92 in.
T92: traag, inaccuraat, goede damage met leuke splashrange. Veel gebruikt in CW icm premium ammo door de hoge alpha damage en 13m splashrange.
BatChat arty: snel, accuraat, weinig damage en minste splash van allen. Feitelijk een snel vurende tier VI arty. De turret is een grote plus. Enormre reload tijd tussen drums.
De GW Typ E is een mooie alrounder die redelijke accuratesse combineert met leuke damage. De T92 en 261 zijn een beetje uitersten; ofwel accuraat, ofwel massieve damage output. De BatChat is een geval apart en kan ik slecht beoordelen. Waarschijnlijk frustrerend weinig damage per schot.
Voor randoms zou ik de 261 aanraden en voor CW de T92 of Typ E.
Object 261: snel, accuraat, matige damage en nauwelijks splash. Kracht ligt in accuratesse icm AP shells. Potentieel de beste arty, mits je ermee overweg kunt (lage shell arc).
GW Typ E: redelijk langzaam, niet erg accuraat, goede damage. Beetje tussen de 261 en T92 in.
T92: traag, inaccuraat, goede damage met leuke splashrange. Veel gebruikt in CW icm premium ammo door de hoge alpha damage en 13m splashrange.
BatChat arty: snel, accuraat, weinig damage en minste splash van allen. Feitelijk een snel vurende tier VI arty. De turret is een grote plus. Enormre reload tijd tussen drums.
De GW Typ E is een mooie alrounder die redelijke accuratesse combineert met leuke damage. De T92 en 261 zijn een beetje uitersten; ofwel accuraat, ofwel massieve damage output. De BatChat is een geval apart en kan ik slecht beoordelen. Waarschijnlijk frustrerend weinig damage per schot.
Voor randoms zou ik de 261 aanraden en voor CW de T92 of Typ E.
Dat is de reden dat ik zelf het esl systeem niet leuk vind. Teveel geruzie en gezeik met polen en russen. Heb dat nu 2x meegemaakt en was voor mij een flinke afknapper.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:47:
Ja sommige van die Russen zijn echt onwijs goed, helaas zijn veel van die Russische teams echt zo asociaal als de pest.. Al meerdere malen meegemaakt in ESL.
Franse arty zie je inderdaad bijna nooit, ik heb met de AMX 40AM gespeeld, waardeloos ding. Tegen je eigen tier kon je nog eens leuk schieten, tier 6 ook nog wel, maar tier 7 en hoger is een ramp. Geen splash, lage alpha, geen pen (60mm), waardeloze aim time en niet erg accuraat.
Dit komt grotendeels omdat je "maar" een tier 5 kanon tot je beschikking hebt in tier 4. Je komt door de hogere tier niet heen. En met een beetje pech zit je altijd tegen tier 8 te knallen.
Dit komt grotendeels omdat je "maar" een tier 5 kanon tot je beschikking hebt in tier 4. Je komt door de hogere tier niet heen. En met een beetje pech zit je altijd tegen tier 8 te knallen.
Alle vragen hebben een antwoord
Mja toch heb ik clan mates die de Batchat arty hebben en die ook de lorr 155 50 goed gebruiken in TC. Tis even doorbijten, maar zij spelen die franse arty dingen graag.
Deze tanks schieten dus vrij snel.dynosu schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:54:
Mja toch heb ik clan mates die de Batchat arty hebben en die ook de lorr 155 50 goed gebruiken in TC. Tis even doorbijten, maar zij spelen die franse arty dingen graag.
Hoe zit het dan met die skill/perk dat je eerder critical dmg doet? Is daar een voordeel te behalen?
Te weinig geld voor alle gadgets.
De tier 6 en 7 zijn goed maar de BatChat arty heeft een wel heel erg willekeurige damage output van wat ik hoor.Masuchievo schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:32:
Ik ben echt een groot fan van arty's en op het moment bijna bij mijn su-14. Nu zou ik eigenlijk toch wel een ander soort arty erbij willen nemen. Nu zie ik iedereen rondwandelen met de duitsers dan wel de amerikanen. Waarom niet met de fransen? En wat zijn de pro's en con's? Ik kan dit niet echt opzoeken hier op stage (blokades ed.) en het zit nu vast in mijn brein.
Ruzie zie ik vrijwel nooit maar sommige teams denken de regels beter te kennen en gaan dan problemen veroorzaken. Zet ze recht in het aansluitende potje en ze zullen zich voortaan gedragen (of zoals ons is overkomen het team gelijk laten verwijderendynosu schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:52:
[...]
Dat is de reden dat ik zelf het esl systeem niet leuk vind. Teveel geruzie en gezeik met polen en russen. Heb dat nu 2x meegemaakt en was voor mij een flinke afknapper.
Mja ik had een keer meegedaan en andere team begon dingen te veranderen en zelf zeggen dat wij dit deden. Werd daar beetje misselijk van, vind dat wargaming best wel support voor zoiets mag inbouwen.
Het meest gevaarlijke van een BatChat arty vind ik het feit dat ze je kunnen perma-tracken. Met die reload tijden helpt zelfs je repair skill je niet meer op tijd als je getracked wordt.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:05:
De tier 6 en 7 zijn goed maar de BatChat arty heeft een wel heel erg willekeurige damage output van wat ik hoor.
Mijn allergrootste ergernis in WoT: chronisch gebrek aan 'situational awareness' bij 85% van de spelers.
Voorbeeld: gisteren een tier X battle met 5 tier 7/8 arties per team op Ruinberg. Nu is er in het midden aan de westkant (A5 ofzo) de plek waar bij Encounter de cap is en waar alle heavies op elkaar knallen.
Ik sta daar in een straatje met mijn IS-4 en voor mij staan een E-100, IS-7 en T110E4. De E-100 en IS-7 doen peekaboo en in 10 seconden is het exit E-100. Nu denk je dat men daarvan leert. Ik roep nog "Fall back!" tegen de IS-7, maar nee hoor, hij blijft rustig doorgaan met peekaboo spelen. Gevolg, bij zijn tweede schot wordt hij detracked en gedood.
De E4 is iets slimmer, maar staat daar nu alleen, omdat ik inmiddels bezig ben om aan de andere kant van de straat een IS-7, E-50 en E-75 tegen te houden. E-50 afgeknald, E-75 afgeknald en IS-7 naar 330hp geschoten. Wat hulp gehad van een Obj. 268.
Ik wordt uiteindelijk afgemaakt vanuit de plek waar de E4 eerder nog stond te verdedigen. Wat denk je: hij was het wachten beu en ging TOCH peekaboo spelen. WTF!
Voorbeeld: gisteren een tier X battle met 5 tier 7/8 arties per team op Ruinberg. Nu is er in het midden aan de westkant (A5 ofzo) de plek waar bij Encounter de cap is en waar alle heavies op elkaar knallen.
Ik sta daar in een straatje met mijn IS-4 en voor mij staan een E-100, IS-7 en T110E4. De E-100 en IS-7 doen peekaboo en in 10 seconden is het exit E-100. Nu denk je dat men daarvan leert. Ik roep nog "Fall back!" tegen de IS-7, maar nee hoor, hij blijft rustig doorgaan met peekaboo spelen. Gevolg, bij zijn tweede schot wordt hij detracked en gedood.
De E4 is iets slimmer, maar staat daar nu alleen, omdat ik inmiddels bezig ben om aan de andere kant van de straat een IS-7, E-50 en E-75 tegen te houden. E-50 afgeknald, E-75 afgeknald en IS-7 naar 330hp geschoten. Wat hulp gehad van een Obj. 268.
Ik wordt uiteindelijk afgemaakt vanuit de plek waar de E4 eerder nog stond te verdedigen. Wat denk je: hij was het wachten beu en ging TOCH peekaboo spelen. WTF!
Ik vind het ook erg apart, als je als WG zijnde een ESL opzet zorg je er toch voor dat niemand ook maar iets in kan stellen en de regels in het spel ingebakken zitten. Zo moeilijk moet dat toch niet zijndynosu schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:12:
Mja ik had een keer meegedaan en andere team begon dingen te veranderen en zelf zeggen dat wij dit deden. Werd daar beetje misselijk van, vind dat wargaming best wel support voor zoiets mag inbouwen.
[removed]
Mijn verklaring voor het afnemende niveau de laatste tijd.
-> Jou situational awareness wordt groter en je weet wat to do if....
-> Veel reclame voor nieuwe leden, zelf commericial op discovery
--> Gebrekkig opleidingsysteem. Je krijgt namelijk niks uitgelegd over mechanics van wot, enkel uit zelf initiatief kan dit opgezocht worden of uit ervaring.
--> Free to play trekt zombies aan.
- Maar het heeft ook voordelen. Met een goed platoon kan je een enorme stempel drukken op een team en compenseren.
-> Jou situational awareness wordt groter en je weet wat to do if....
-> Veel reclame voor nieuwe leden, zelf commericial op discovery
--> Gebrekkig opleidingsysteem. Je krijgt namelijk niks uitgelegd over mechanics van wot, enkel uit zelf initiatief kan dit opgezocht worden of uit ervaring.
--> Free to play trekt zombies aan.
- Maar het heeft ook voordelen. Met een goed platoon kan je een enorme stempel drukken op een team en compenseren.
WG zet ESL niet op, ESL is zijn eigen organisatie.redwing schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:21:
[...]
Ik vind het ook erg apart, als je als WG zijnde een ESL opzet zorg je er toch voor dat niemand ook maar iets in kan stellen en de regels in het spel ingebakken zitten. Zo moeilijk moet dat toch niet zijnMaar ja, het blijft natuurlijk WG met af en toe rare prio's.
Het nieuwe lights event wordt wel door WG georganiseerd en gebruikt de software (registreren op de site en special battle voor event).
Het voordeel wat ik vind: Ja, de nietsnutten in jouw team zuigen keihard, maar, er zitten evenveel sukkels in het vijandelijke team.
Vooral in de lage tiers is het humor. Ze weten niet wat ze moeten doen tegen een platoontje van 2 Panzer 1 Cs die rondjes gaan draaien. Tweemaal T-46 met autocannon is ook woensdaggehaktdag.
Vooral in de lage tiers is het humor. Ze weten niet wat ze moeten doen tegen een platoontje van 2 Panzer 1 Cs die rondjes gaan draaien. Tweemaal T-46 met autocannon is ook woensdaggehaktdag.
People as things, that’s where it starts.
SealclubberVasZaitsev schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:29:
Het voordeel wat ik vind: Ja, de nietsnutten in jouw team zuigen keihard, maar, er zitten evenveel sukkels in het vijandelijke team.
Volgens de website : Go4WoT is a series of events organized jointly by Wargaming and Electronic Sports League (ESL) in which you can win real money!djengizz schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:28:
[...]
WG zet ESL niet op, ESL is zijn eigen organisatie.
Het nieuwe lights event wordt wel door WG georganiseerd en gebruikt de software (registreren op de site en special battle voor event).
Oftewel het is gesupport vanuit WG en die 2 werken samen om dit op te zetten (ok, zou moeten
[ Voor 16% gewijzigd door redwing op 15-04-2013 15:42 ]
[removed]
Dit komt mede omdat ESL matches in een trainingsroom worden gespeeld en het opzetten van een trainingsroom heeft te weinig opties om daadwerkelijk iets te kunnen instellen. Call of Duty en Battlefield hebben allemaal dedicated servers, waarbij de servers beschikken over een zogenaamde config (server config), waarin de configuratie staan van de server.. op die manier worden de spelers geforceerd tot een bepaalde wapen of uitrusting maar ook de maps worden zo bepaald/geforceerd.redwing schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:21:
[...]
Ik vind het ook erg apart, als je als WG zijnde een ESL opzet zorg je er toch voor dat niemand ook maar iets in kan stellen en de regels in het spel ingebakken zitten. Zo moeilijk moet dat toch niet zijnMaar ja, het blijft natuurlijk WG met af en toe rare prio's.
Maar WarGaming heeft altijd nog achter de feiten aangelopen en het is nog wachten tot iemand binnen de eSport Community een mod maakt waar ESL matches mee gespeeld kunnen worden en als die er is kan WarGaming het idee weer jatten en onder hun eigen naam 'creëren'.
We moeten nu alleen hopen dat WarGaming wel naar de eSport community luistert en niet de fout begaat als EA/Dice door de gehele Battlefield serie om te gooien tot een 'easy-mode-call-of-duty-spray-and-pray' -game.
Pubhero vind ik een betere naam ;D.
[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 15-04-2013 16:06 ]
Dan zouden de sign-ins zich moeten plaats vinden via de WoT site in plaats van via ESL om zodoende de special battles te kunnen laten poppen. Opzich niet zo'n gek idee maar op het moment is er al vrij weinig wat er mis kan gaan. Enkel dat de games uitlopen omdat er draws gespeeld worden of dat één van de teams te weinig af weet van de regels en moeilijk te overtuigen is.
8.6 is ook de update waarmee arties naar tier 10 gestretched worden.
Ben benieuwd hoe de gaatje opgevuld gaan worden.
Er moet gewoon onder trainingsroom een knopje komen te staan genaamd ESL Room, waar een config bij WG draait die gebaseerd is op de rules van ESL. Mochten de rules van ESL wijzigen is het een kwestie van de config aanpassen. Daarnaast zouden ze er vor kunnen kiezen om de ESL rules ook nog te laten zien in een apart veld zodat een discussie niet meer noodzakelijk is.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:42:
Dan zouden de sign-ins zich moeten plaats vinden via de WoT site in plaats van via ESL om zodoende de special battles te kunnen laten poppen. Opzich niet zo'n gek idee maar op het moment is er al vrij weinig wat er mis kan gaan. Enkel dat de games uitlopen omdat er draws gespeeld worden of dat één van de teams te weinig af weet van de regels en moeilijk te overtuigen is.
Geloof er geen bal van, WarGaming kennende voegen er nog 4 arties aan toe.
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 15-04-2013 16:53 ]
Je hebt gelijk, maar je werkt met russen die een hele andere mentaliteit hebben van werkenNemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:53:
[...]
Er moet gewoon onder trainingsroom een knopje komen te staan genaamd ESL Room, waar een config bij WG draait die gebaseerd is op de rules van ESL. Mochten de rules van ESL wijzigen is het een kwestie van de config aanpassen. Daarnaast zouden ze er vor kunnen kiezen om de ESL rules ook nog te laten zien in een apart veld zodat een discussie niet meer noodzakelijk is.
[...]
Geloof er geen bal van, WarGaming kennende voegen er nog 4 arties aan toe.
Het ideaalste inprincipe de TC/CW rooms hiervoor.
Maar verder ieeeuw ESL
Ik zou de ballen uit mijn broek lachen als de huidige arties tier 8 blijven en er tier 9 en 10 bijkomen
Justice served

Dat betwijfel ik kaap, maar de 8.6 patch is wel de reden dat ik nu met arty grind bezig ben. Wil voor 8.6 minimaal de gw typ E hebben en hopenlijk ook een aardig eind richting de t92
Denk dat dat wel een beetje rage zou opleveren. Of ze zouden een free xp compensatie moeten doen, aangezien ze al aangegeven hebben dat het bereiken van tier 10 even lang gaat duren als voor andere tanks.
Kaap schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:58:
Ik zou de ballen uit mijn broek lachen als de huidige arties tier 8 blijven en er tier 9 en 10 bijkomenJustice served
Shuttle st20g5
Ben keylogged mn account kwijt geraakt, wachtwoord veranderd en account is transfered naar SEA.
Ik inloggen op mn account op SEA blijkt dat er helemaal niks op mijn account staat. Niks verkocht ofzo gewoon letterlijk alles 0.
Ik inloggen op mn account op SEA blijkt dat er helemaal niks op mijn account staat. Niks verkocht ofzo gewoon letterlijk alles 0.
euh ... what?dr34m3dd schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:01:
Ben keylogged mn account kwijt geraakt, wachtwoord veranderd en account is transfered naar SEA.
Ik zou even support ticket aanmaken op http://support.worldoftanks.eu/
Hello Tank Commander,dynosu schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:02:
[...]
euh ... what?
Ik zou even support ticket aanmaken op http://support.worldoftanks.eu/
Thank you for contacting us.
Case of this transfer seems to be a little complicated, as such, we will have to investigate it. We have contacted SEA Support ourselves, as soon as we solve this issue, we will contact you again.
Thank you for your patience and understanding.
Kind Regards,
Michal Vessar
Customer Service Representative
Ik ben er al een week mee bezig ofzo. Eerst EU contacten daarna SEA daar duurt het 3 dagen voordat ik bericht krijg. SEA zegt weer dat ik EU moet contacten daarna zeggen hun weer SEA en nu krijg ik dit bericht ^
Ja wij kunnen niet veel meer doen dan WG zelf helaas, je zal dus toch af moeten wachten.
Ik weet het. Gelukkig heb ik nog een ander account (:
Als spel is World of Tanks klaar voor eSport, maar de huidige manier van werken is WoT niet klaar voor ESL. Maar vanwaar je reactie; 'ieeeeuw ESL'? Als je van uitdaging houdt is ESL een leukere en betere oplossing dan bijvoorbeeld Clan Base. Ben nu al jaren lid (daarvoor ook al een account gehad in 2005), en heb me goed vermaakt met Battlefield 2 gathers en ladders.. KlikSimpelenLeuk schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:56:
[...]
Je hebt gelijk, maar je werkt met russen die een hele andere mentaliteit hebben van werken.
Het ideaalste inprincipe de TC/CW rooms hiervoor.
Maar verder ieeeuw ESL
Waarom zouden ze free xp moeten geven, ik zie Serb (of wat zijn naam ook mag wezen) al met een dikke troll face kijken.Knowuse schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:01:
Denk dat dat wel een beetje rage zou opleveren. Of ze zouden een free xp compensatie moeten doen, aangezien ze al aangegeven hebben dat het bereiken van tier 10 even lang gaat duren als voor andere tanks.
[...]
Je bent keylogged?dr34m3dd schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:01:

me mama zat ff een weekendje op mn pc ahahaNemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:10:
[...]
Als spel is World of Tanks klaar voor eSport, maar de huidige manier van werken is WoT niet klaar voor ESL. Maar vanwaar je reactie; 'ieeeeuw ESL'? Als je van uitdaging houdt is ESL een leukere en betere oplossing dan bijvoorbeeld Clan Base. Ben nu al jaren lid (daarvoor ook al een account gehad in 2005), en heb me goed vermaakt met Battlefield 2 gathers en ladders.. Klik
[...]
Waarom zouden ze free xp moeten geven, ik zie Serb (of wat zijn naam ook mag wezen) al met een dikke troll face kijken.
[...]
Je bent keylogged?
Masuchievo schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:32:
Franse Artyrijder meldt zichmhindrik schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:52:
Franse arty zie je inderdaad bijna nooit, ik heb met de AMX 40AM gespeeld, waardeloos ding. Tegen je eigen tier kon je nog eens leuk schieten, tier 6 ook nog wel, maar tier 7 en hoger is een ramp. Geen splash, lage alpha, geen pen (60mm), waardeloze aim time en niet erg accuraat.
Om te beginenn: ik vind nagenoeg alle T4 arty shit spelen, zit momenteel met de Grille erbij te spelen en heb ook de M7 Priest gehad, maar die zijn erger dan de AMX105AM. Bij de Grille kun je kiezen tussen hoge RoF maar geen damage, of hoge damage maar halfuur tussen schoten - maar in beide gevallen een miniscule arc of fire en waardeloze accuracy. De M7 is met top gun iets beter qua accuracy en RoF dan de Grille, maar damage is nog te laag. Daarmee vergeleken is de AMX nog snel, gevaarlijk en nauwkeurig schietend.
Op hogere levels is Franse arty vooral nauwkeurig en snel. De 155/50 en 51 rijden sneller dan menige scout. Voordeel is dat je er kunt rijden naar plekken waar je geen arty verwacht en in de flank kunt raken waar een slome arty alleen van voren iets zal raken. Ook kun je sneller weg komen als een flank in gaat storten. Nadeel is dat je damage dus beperkt is, maar in de flank heb je daar minder last van. Heb menig T8 heavy geoneshot van achteren
Met beetje geluk heb ik vanavond de top gun op m'm 155/51 binnen. Dat zou damage 30% moeten verhogen en ondanks lagere RoF iets betere dpm moeten geven, plus kortere aim time en iets betere accuracy. Heb er zin in!
Die lage aim time is trouwens ook een voordeel van FR arty - het helpt stukken met schieten waar nodig is.
Allicht een tip: pas vanaf de 155/50 is het echt leuk spelen met FR arty, en daar kun je via de AMX 12t bij komen. Ipv alle arty te grinden kun je de - leuke - FR scouts doorlopen en dan overstap naar arty maken
* dion_b heeft beide gedaan, vanavond AMX 13 75 inruilen voor AMX 13 90
Oslik blyat! Oslik!
Ja franse arty, snelle rijders, vanaf plekken schieten waar men niet verwacht, denk dan aan de heuvel op Campinvoka als jouw team die heeft vrijgespeeld.
Je kan dan heerlijk de campers op de enemy base achter de huisjes vandaan schieten.
Accuraat maar helaas weinig damage en vooral weinig splash wat wel jammer is, kan niet eens een capper achter het rotsje splashen op El Halluf tijdens een encounterbattle.
GW Tiger...hmmm ben bijna bij de GW E.
Traag, lange aim en reload maar wel redelijke splash en redelijk accuraat.
Vandaag bijna een Jagdpanzer E100 ge 1 shot door 2004dmg te doen.
Waarschijnlijk penetrerende HE shell op zijn ammorack ofzo...
Je kan dan heerlijk de campers op de enemy base achter de huisjes vandaan schieten.
Accuraat maar helaas weinig damage en vooral weinig splash wat wel jammer is, kan niet eens een capper achter het rotsje splashen op El Halluf tijdens een encounterbattle.
GW Tiger...hmmm ben bijna bij de GW E.
Traag, lange aim en reload maar wel redelijke splash en redelijk accuraat.
Vandaag bijna een Jagdpanzer E100 ge 1 shot door 2004dmg te doen.
Waarschijnlijk penetrerende HE shell op zijn ammorack ofzo...

Ik vond de M7 Priest anders prima. Geregeld 3k+ potjes. Wel met premium natuurlijk, anders is ie niet te doen.
Babs out!
Babs out!
Het blijft me toch verbazen hoe snel sommige battles een stand hebben van 1-7... Daarstraks speelde ik even een potje met mijn GwTiger, volgens mij was er net anderhalve minuut of twee minuten gespeeld en het stond al 1-7 o.O En dat in een tier 10 battle! Het is dan bijna al niet meer leuk om zo een battle verder te moeten spelen, wonderbaarlijk genoeg hebben we die wel gewonnen, maar het was echt close.
Vandaag is het redelijk gegaan, hoop dat het morgen nog een stuk beter gaat.
Vandaag is het redelijk gegaan, hoop dat het morgen nog een stuk beter gaat.
Als ze dat gewoon koppelen hoeft er niets te veranderen en krijgt WG de data van ESL waarna ze de special battle automatisch kunnen genereren. Games die uitlopen en teams die de regels precies moeten kennen horen gewoon niet voor te komen. Het is gewoon erg amateuristisch.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:42:
[removed]
Heb je ooit de ESL site gezien? Die is echt crappy, vage links die weer terugleiden naar waar je was etc.
Ben het wel met je eens hoor dat het 'gestroomlijnder' mag maar ik moet zeggen dat het gelukkig wel vaak genoeg goed gaat voor mijn doen
Ben het wel met je eens hoor dat het 'gestroomlijnder' mag maar ik moet zeggen dat het gelukkig wel vaak genoeg goed gaat voor mijn doen
ESL is inderdaad niet veel beter
Maar vind het gewoon amateuristisch dat iets dat je officieel support niet ook standaard op de goede manier in het spel zit. De enige reden dat het meestal goed gaat is omdat de mensen die meedoen dat meestal doen omdat ze ook echt leuk willen spelen en dus niet al te veel gaan lopen klieren.
[removed]
Heb je wel eens clanbase gespeeld? Zo niet, geloof me dat is zoveel malen erger.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:49:
Heb je ooit de ESL site gezien? Die is echt crappy, vage links die weer terugleiden naar waar je was etc.
Clanbase is in de afgelopen 12 jaar volgens mij ook helemaal niet verandert... Althans het uiterlijk van de site niet, code misschien wel, maar volgens mij nog even bagger als 12 jaar geledenNemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:04:
[...]
Heb je wel eens clanbase gespeeld? Zo niet, geloof me dat is zoveel malen erger.
edit//
WOW! 11 minuten geleden is XVM 3.5.0 eindelijk geupload en dus uit de testfase gegaan
Alhoewel het voor 0.8.5 CT2 is
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 15-04-2013 22:12 ]
Ja maar daar kon ik alles wel vinden en waren er geen 'loopende' linkjesNemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:04:
[...]
Heb je wel eens clanbase gespeeld? Zo niet, geloof me dat is zoveel malen erger.
Hoe is het toch mogelijk dat ik keer op keer op keer in het absolute n00b team terecht kom? Zo fkin frustrerend. Net ook weer: 2809 dmg gedaan met JgdPZIV, 4 kills, basis lopen verdedigen, 8-4 voorstaan... en niet winnen
Victory!
Map: Karelia
Date: maandag 15 april 2013 22:28:12
Vehicle: IS-7
Exp: 5.240 (x5) + Credits: 35.794
Achievements: : Defender, Mouse Trap
92 defense points. Was op de 8-9 lijn bezig en we waren daar aan het pushen, ineens breken 2 scouts door omdat onze scouts het midden niet aan het spotten waren... 1 scout rijd naar de cap toe en begint te cappen... onze 2 scouts rijden naar de vijandelijke basis en gaan tegen tier 10 tanks vechten
Toen maar besloten om terug te gaan naar de cap omdat we anders zouden verliezen omdat we nog lang niet konden cappen.. Resultaat 92 base defense points. Maarja.. lage x5 omdat ik hierdoor flink wat damage done ben misgelopen
Overigens mijn 10e MAUS gekilled
, vandaar die achievement voor de mensen die het zich afvragen wat dat is.
Map: Karelia
Date: maandag 15 april 2013 22:28:12
Vehicle: IS-7
Exp: 5.240 (x5) + Credits: 35.794
Achievements: : Defender, Mouse Trap
92 defense points. Was op de 8-9 lijn bezig en we waren daar aan het pushen, ineens breken 2 scouts door omdat onze scouts het midden niet aan het spotten waren... 1 scout rijd naar de cap toe en begint te cappen... onze 2 scouts rijden naar de vijandelijke basis en gaan tegen tier 10 tanks vechten

Overigens mijn 10e MAUS gekilled
Fail team monday, ik ben er klaar mee
erutangiS
Toch nog even voor mezelf een verjaardagskadootje gekocht; 8,8cm jagdtiger.
Wat een gruwlijk ding
Heerlijk recht voor een vijand gaan staan (front armor 250mm) en naar de tering knallen. Gun is ook lekker accuraat dus kunt er goed mee snipen.
Heb er camo net, binocular telescope en tank gun rammer op gezet.
Wat een gruwlijk ding
Heb er camo net, binocular telescope en tank gun rammer op gezet.
Beeromaniac
Wat voor crew skills hebben mensen op hun Stug 3? Ik heb nu BiA, retrained vanaf camo. Ik denk om weer camo te gaan...
Het was of overtuigend winnen of keihard verliezen... En ik snap nu ook waarom mensen de S35 CA en ARL V39 zo klote vinden. Zo ontzettend veel bounces of 0-crits zelfs als je met gold schiet dat is gewoon niet leuk meer.. Daarnet ook een hel gehad om de x5 op de V39 te halen (heb ik niet eens andere 'prioriteits' tanks gedubbeld..). Ik heb dan nog wel niet de top gun maar wel de top gun van de V39 en dat ding 0-crit en bounce zelfs op de kont van een T29 op 10 meter afstand, verliezen we daardoor de battle ook nog

ClanBase bevatte zoveel fouten dat sommige matches niet gespeeld konden worden omdat deze niet zichtbaar waren.. punten verdwenen op de ladders om wat voor vage reden dan ook.. een clan aanmaken was een dag taak en dan nog maar op te houden om je clan pagina te bewerken.. werkelijk niets was te vinden.psychoclown schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:11:
[...]
Ja maar daar kon ik alles wel vinden en waren er geen 'loopende' linkjes

Zo goed als van het weekend ging, so slecht ging het vandaag. Zal me niks verbazen als ik onder de 30% uitkomen 
Edit: Het is een 42.5% winrate voor de avond geworden. Ik moest zo nodig een stock Tiger II spelen en heb uiteindelijk slechts 1 potjes van de 10 gewonnen
Denk dat ik deze maar weer parkeer en verder ga met mediums/td's.

Edit: Het is een 42.5% winrate voor de avond geworden. Ik moest zo nodig een stock Tiger II spelen en heb uiteindelijk slechts 1 potjes van de 10 gewonnen
[ Voor 50% gewijzigd door Knowuse op 16-04-2013 08:30 ]
Shuttle st20g5
Ik moet eerlijk toegeven, ik vond de S35CA veel fijner spelen dan de ARL V39. De V39 is echt een onding om er ook maar iets nuttigs mee te doen.
Het enige waar die goed in is, is het opscheppen dat de gun langer is dan de body.
Het enige waar die goed in is, is het opscheppen dat de gun langer is dan de body.
WoT/WoWs name: Onarf
Dat + die lange aimtijd/smalle gun arc maakt dit wat mij betreft 1 van de slechtste tanks ingamepsychoclown schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:30:
[...]
Het was of overtuigend winnen of keihard verliezen... En ik snap nu ook waarom mensen de S35 CA en ARL V39 zo klote vinden. Zo ontzettend veel bounces of 0-crits zelfs als je met gold schiet dat is gewoon niet leuk meer.. Daarnet ook een hel gehad om de x5 op de V39 te halen (heb ik niet eens andere 'prioriteits' tanks gedubbeld..). Ik heb dan nog wel niet de top gun maar wel de top gun van de V39 en dat ding 0-crit en bounce zelfs op de kont van een T29 op 10 meter afstand, verliezen we daardoor de battle ook nog
Dacht gisteren doe even een dubbel op die tank, maar na 5 keer heb ik het maar opgegeven

Gisterenavond nog wel even Acetanker gehaald met de AT2 in het tweede potje met die tank
Wat een bouncemachine is dat zeg

Als je verder gaat grinden richting tier 10 toe zou ik niet terugkeren naar cammo, vanaf tier 8 hebben duitse TD's echt niks mee van cammo. BiA is een veel grotere aanwinst dan.garfiel.d schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:10:
Wat voor crew skills hebben mensen op hun Stug 3? Ik heb nu BiA, retrained vanaf camo. Ik denk om weer camo te gaan...
Als je de stug III gaat houden (wat me weinig waarschijnlijk lijkt) kan je het overwegen om terug te keren naar cammo. Maar ik zou het persoonlijk niet doen. Verder is voor een TD sixth sense altijd handig (zeker als je TD nauwelijks armor heeft)
Gisteren trouwens eindelijk de E-75 gekocht (had bijna per toeval mijn tiger II verkocht
én voldoende XP verzameld voor de indienpanzer. Laat 8.5 maar komen nu.
Klopt dat WOT niet klaar is voor implementatie van ESL in WOT.Nemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:10:
[...]
Als spel is World of Tanks klaar voor eSport, maar de huidige manier van werken is WoT niet klaar voor ESL. Maar vanwaar je reactie; 'ieeeeuw ESL'? Als je van uitdaging houdt is ESL een leukere en betere oplossing dan bijvoorbeeld Clan Base. Ben nu al jaren lid (daarvoor ook al een account gehad in 2005), en heb me goed vermaakt met Battlefield 2 gathers en ladders.. Klik
Maar waarom ik Ieeeuw ESL denk
-Ja het is zeker een uitdaging, echter heb ik ESL gespeeld en ge FC'ed met 7 kapiteins op kwalitatief goed team, maar bedank ik hartelijk voor. Sindsdien geen ander team meer gevonden.
- tier 1 vs tier 8, ik snap de functie en de uitdaging, maar toch is dit ietwat scheef.
- Wachten, wachten en nog eens wachten bij ESL. 4 mathces ESL kost je een middag ipv een 1 uur.

EDIT:
Ik heb vroeger ook meegedaan aan de medium ladder van WOT. Maar dat komt neer op wie het eerste schot heeft met gold die wint.

Voorlopig hou ik van leuk platoonen en af en toe mee doen met CW als het "german" gehalte niet te hoog is
[ Voor 13% gewijzigd door SimpelenLeuk op 16-04-2013 08:39 ]
zo, eindelijk mn ferdi elite, en nog 16k te gaan op de SU-8.
had trouwens gister de update van gunmod erop gezet, was ik al mn geluiden kwijt, hoorde alleen maar bij elk schot een pfieuw, haha was echt grappig, en ook wel lekker rustig, maar toch maar ff weer naar een versie eerder gegaan.
dus nu heb ik weer de thumb op de m103.
had trouwens gister de update van gunmod erop gezet, was ik al mn geluiden kwijt, hoorde alleen maar bij elk schot een pfieuw, haha was echt grappig, en ook wel lekker rustig, maar toch maar ff weer naar een versie eerder gegaan.
Moet binnenkort overstappen naar de V39. Vind de S35CA niet verkeerd spelen. De TD heeft een leuke hoek waaronder je kan schieten en een grappige gun, hoop damage. Alleen trage aiming time, die is wel lastig. Gisteren nog een potje gespeeld met 5 kills.BolleBeer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 03:27:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vond de S35CA veel fijner spelen dan de ARL V39. De V39 is echt een onding om er ook maar iets nuttigs mee te doen.
De Sau is trouwens ook wel een grappig ding, als je weet hoe je hem moet spelen. Je kan namelijk maar weinig met dat ding. Het eerste wat de tegenstander ziet is die gigantische cupola op je dak. Voordat je een schot kan vuren ben je al dood door dat ding.
Hij is wel leuk te spelen met de DERP gun en gold ammo. Dan knal je op je eigen tier alles in 1 schot neer. Zo heb ik in de city maps leuke potjes gespeeld.
Maar de franse TD lijn begint volgens de experts leuk te worden na de V39, we zullen zien......
Heb je wel eerst de geluiden van de 'res' folder eerst naar 'res_mods' gezet?Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:50:
zo, eindelijk mn ferdi elite, en nog 16k te gaan op de SU-8.
Zolang er geen goede observer mode komt in WoT zal het nooit een populaire E-sport titel worden.Nemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:10:
Als spel is World of Tanks klaar voor eSport, maar de huidige manier van werken is WoT niet klaar voor ESL.
Verwijderd
Ik zit er over te denken om de chinese lijn eens te gaan grinden......
Do of don't??
Ben een liefhebber van light tanks, is de chinese light lijn aan te raden of min of meer kopie van......?
Do of don't??
Ben een liefhebber van light tanks, is de chinese light lijn aan te raden of min of meer kopie van......?
ik kwam dit tegen bij esl uitslagen. Dit lijkt erop dat ze een soort observer tank hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door perpixel op 16-04-2013 10:02 ]
Klopt, die zit er al een poosje in, maar zat nog in de testfase.perpixel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:01:
ik kwam dit tegen bij esl uitslagen. Dit lijkt erop dat ze een soort observer tank hebben.
[afbeelding]
Zo, dat was een fijne actie die 100% credits. PZIV lekker veel credits mee verdient zeker in samenwerking met gratis premium.
WG lijkt een beetje op een dealer van drugs: "don't forget the first one's free, if they get hooked they are customers for life".
Nu dat premium afgelopen heb ik weer 'meh' winsten
Gaan ze bij de update nog een keer een lekkere actie doen?
WG lijkt een beetje op een dealer van drugs: "don't forget the first one's free, if they get hooked they are customers for life".
Nu dat premium afgelopen heb ik weer 'meh' winsten
Gaan ze bij de update nog een keer een lekkere actie doen?
Alle vragen hebben een antwoord
Met de top gun hoop ik toch wel een stuk beter te kunnen spelen door de stuk hogere penetratie (als ik dat had gehad gisteren had ik best wel dikke potjes kunnen hebben, ~50% was bounce/ricochet of 0-crit).BolleBeer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 03:27:
Correctie, het is tier 1 vs tier 1 (mits je geen setup hebt met tier 6 arty bijv.).SimpelenLeuk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:36:
[...]
Klopt dat WOT niet klaar is voor implementatie van ESL in WOT.
- tier 1 vs tier 8, ik snap de functie en de uitdaging, maar toch is dit ietwat scheef.
Observer mode voor streamers? Want dat zit er namelijk wel in (alleen kan het wel iets beter geregeld worden (genoeg accounts).djengizz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:55:
[...]
Zolang er geen goede observer mode komt in WoT zal het nooit een populaire E-sport titel worden.
Dit weekend de E-50, E-100, Maus en SU-101 unlocked. Ik heb de E-100 gisteren ook maar gekocht en mijn beste crew erin gezet. Alle crewleden zitten op 456% skill, behalve de laatste loader, die slechts 220% ofzo heeft. Wel allemaal BIA.
Twee potjes gespeeld om de x5 mee te pakken en de eerste pot was het meteen goed raak. Enorm faalteam op Arctic Region, waarbij er maar 5 tanks daadwerkelijk een beetje damage hebben gedaan. Mijn twee platoonmaten en ik stonden bovenaan in xp.
Ik heb vrijwel alleen de zuidelijke flank verdedigd en werd halverwege de pot bijgestaan door een IS-4 platoonmaat. Uiteindelijk maar weinig damage kunnen doen (2800 ofzo), maar wel 25 hits overleefd en pas bij de 26e hit als laatste tank van het team het loodje gelegd.
Leuk detail: potential damage received: 10.900.
Twee potjes gespeeld om de x5 mee te pakken en de eerste pot was het meteen goed raak. Enorm faalteam op Arctic Region, waarbij er maar 5 tanks daadwerkelijk een beetje damage hebben gedaan. Mijn twee platoonmaten en ik stonden bovenaan in xp.
Ik heb vrijwel alleen de zuidelijke flank verdedigd en werd halverwege de pot bijgestaan door een IS-4 platoonmaat. Uiteindelijk maar weinig damage kunnen doen (2800 ofzo), maar wel 25 hits overleefd en pas bij de 26e hit als laatste tank van het team het loodje gelegd.
Leuk detail: potential damage received: 10.900.
nee heb de audio map naar res map gecopieert, anders werkte de countdown geluidjes van locastan niet meer, en sixth sense van xvm volgens mij ook niet, maar dat weet ik niet zeker.User schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:55:
[...]
Heb je wel eerst de geluiden van de 'res' folder eerst naar 'res_mods' gezet?
Dit is alleen voor de grote WG toernooien en finales van wat ik heb begrepen.psychoclown schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:04:
Observer mode voor streamers? Want dat zit er namelijk wel in (alleen kan het wel iets beter geregeld worden (genoeg accounts).
Op die manier ontstaat er nooit een amateur shoutcaster scene waaruit de pro scene kan cherrry-picken zoals die er wel is bij grote e-sport titels Dit is ook hoe de grote casters van bv. WoW of Starcraft zijn begonnen en deze gasten genereren ontzettend veel viewers en zijn naast de spelers bijna even grote bekendheden geworden. Ook bepaalde toernooien hebben zich op deze manier kunnen profileren en zijn zo gegroeid tot belangrijke E-sport events.
E-sport gaat om viewers, een observer mode die voor iedereen beschikbaar is en goed werkt is dan voorwaarde. Sponsoren willen dit ook.
Volgens mij moet je het juist andersom doen.Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:11:
[...]
nee heb de audio map naar res map gecopieert, anders werkte de countdown geluidjes van locastan niet meer, en sixth sense van xvm volgens mij ook niet, maar dat weet ik niet zeker.
Eerst je audio map naar res_mods, en daar je mod overheen installeren.
Die top gun van de arl heb ik er weer afgegooid. Pen is goed, maar verder heb je er helemaal niks aan, speel nu met de 105mm schneider. Die bevalt eigenlijk het beste (goede damage en bij hoge tiers switch ik dan maar naar gold). Die topgun heeft gewoon een te lange aimtijd (2.9 sec) met de gun traverse van de ARLpsychoclown schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:04:
Met de top gun hoop ik toch wel een stuk beter te kunnen spelen door de stuk hogere penetratie (als ik dat had gehad gisteren had ik best wel dikke potjes kunnen hebben, ~50% was bounce/ricochet of 0-crit).
Die loader met maar twee skills is toch geen probleem, Bia en repair erop en klaar. Je andere loader dan BiA, repair, safe stowage en dan zie je maar. De andere skills zijn wat mij betreft best nutteloos.BramSd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:08:
Dit weekend de E-50, E-100, Maus en SU-101 unlocked. Ik heb de E-100 gisteren ook maar gekocht en mijn beste crew erin gezet. Alle crewleden zitten op 456% skill, behalve de laatste loader, die slechts 220% ofzo heeft. Wel allemaal BIA.
De maus zou ik echt niet meer kopen. Is veel te traag voor pubs en in CW ben je er niks mee sinds gold ammo domineert. Het is een leuke presse papier, meer niet. E-50 moet je wel doen, die is leuk full ops (stock een drama)
Is de gun-ange (links en rechts) dan kleiner dan de 90mm gun? Want dit vond ik niet eens zo heel gek als je toch op afstand aan het schieten bent, enig probleem wat ik heb is dat ik zelfs met gold niet zo goed betrouwbaar kan pennen op tier 7+.themaxter schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:20:
[...]
Die top gun van de arl heb ik er weer afgegooid. Pen is goed, maar verder heb je er helemaal niks aan, speel nu met de 105mm schneider. Die bevalt eigenlijk het beste (goede damage en bij hoge tiers switch ik dan maar naar gold). Die topgun heeft gewoon een te lange aimtijd (2.9 sec) met de gun traverse van de ARL
Juist!User schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:19:
[...]
Volgens mij moet je het juist andersom doen.
1)Alle audio van res naar res mod kopieren.
2) installer sound mod X
De Maus is ook meer een langetermijn project. Volgende tank die ik koop is de E-50, gevolgd door de AMX 50 120. Daarna moet ik even kijken, aangezien de SU-101, T95, AMX 50 Foch en M48 Patton ook op het verlanglijstje staan.
Tot slot ben ik ook bezig met de grind naar de GW Typ E en de Lorraine 155 51.
De E-50 wil ik ergens in de loop van deze week of dit weekend aanschaffen. Heb nu 1,3m credits en de Panther II staat klaar voor de verkoop, nu de special is afgelopen. Dan moet ik nog een 700k credits grinden ofzo. Ik heb voor de E-50 al wel de tracks, engine, radio en turret vrijgespeeld. Dan moet ik alleen de top gun nog bij elkaar spelen. Crew heb ik alvast omgetraind.
Tot slot ben ik ook bezig met de grind naar de GW Typ E en de Lorraine 155 51.
De E-50 wil ik ergens in de loop van deze week of dit weekend aanschaffen. Heb nu 1,3m credits en de Panther II staat klaar voor de verkoop, nu de special is afgelopen. Dan moet ik nog een 700k credits grinden ofzo. Ik heb voor de E-50 al wel de tracks, engine, radio en turret vrijgespeeld. Dan moet ik alleen de top gun nog bij elkaar spelen. Crew heb ik alvast omgetraind.
Van het weekend toch 2x Maus gespeeld in CW (ook echt de enigeJoindry schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:21:
[...]
Die loader met maar twee skills is toch geen probleem, Bia en repair erop en klaar. Je andere loader dan BiA, repair, safe stowage en dan zie je maar. De andere skills zijn wat mij betreft best nutteloos.
De maus zou ik echt niet meer kopen. Is veel te traag voor pubs en in CW ben je er niks mee sinds gold ammo domineert. Het is een leuke presse papier, meer niet. E-50 moet je wel doen, die is leuk full ops (stock een drama)
User schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:19:
[...]
Volgens mij moet je het juist andersom doen.
weet ik, maar dan werkt locastans countdown niet meer, en volgens mij xvm sixth sense geluid ook niet meer.SimpelenLeuk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:25:
[...]
Juist!![]()
1)Alle audio van res naar res mod kopieren.
2) installer sound mod X
daarom doe ik het zo, dan werkt alles, behalve als ik de 1.57(v2.1) erbij zet.
Verkocht:
-Panther
-Hummel
-Jgpanther
Gekocht:
-Panther2
-GwPanther
-Jgpanther2
-T26E4
Al met al een goed weekend gehad, ondanks het vrij weing spelen (iets met terrasjesweer ed.).
Moet wel zeggen; de T26E4 is een STUK!!! trager dan ik had verwacht maar de plaatstaal op de voorzijde maakt veel goed als brawler. En natuurlijk, het is een flappentap (mijn eerste prem. tankje).
-Panther
-Hummel
-Jgpanther
Gekocht:
-Panther2
-GwPanther
-Jgpanther2
-T26E4
Al met al een goed weekend gehad, ondanks het vrij weing spelen (iets met terrasjesweer ed.).
Moet wel zeggen; de T26E4 is een STUK!!! trager dan ik had verwacht maar de plaatstaal op de voorzijde maakt veel goed als brawler. En natuurlijk, het is een flappentap (mijn eerste prem. tankje).
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
100 octaan benzine als consumable gaan gebruiken en inkopen bij een volgende actie.Sneezzer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:49:
Maakt 'm net effe wat vlotter
En offroad driving, scheelt ook weer iets.
Gratis premium code gemist. Is die nog geldig/wat is ie?
Than you are doing it wrong. Voor sound mods geld altijd:Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:35:
[...]
[...]
weet ik, maar dan werkt locastans countdown niet meer, en volgens mij xvm sixth sense geluid ook niet meer.
daarom doe ik het zo, dan werkt alles, behalve als ik de 1.57(v2.1) erbij zet.
1) copy /res/audio naar /res_mods/0.x.x/
2) apply alle sound mods in /res_mods/0.x.x/audio
3) ...
4) Profit!
Moet je een file 2 keer overschrijven? -> you're fucked
[ Voor 4% gewijzigd door 2crashandburn op 16-04-2013 10:59 ]
"BONUS CODE:eL_Jay schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:58:
Gratis premium code gemist. Is die nog geldig/wat is ie?
2NDBDAYTANKS
(in capital letters)
After inputting the bonus code, you will receive all of the following:
1 Day of Premium Account
5x Case of Cola
5x Chocolate
5x Improved Combat Rations
5x Pudding and Tea
5x Strong coffee
5x Extra Combat Rations
You can start using your premium day and rations right after you input the code! The bonus code will only be available from 12th April 02:00 CEST (GMT+2) until 25th April 01:59 CEST! Please, bear in mind that the bonus code can only be used once per account."
[ Voor 28% gewijzigd door Fest op 16-04-2013 11:00 ]
Oftewel een lading gratis credits in ration-vorm (of gebruikt iemand die dingen daadwerkelijk ipv gelijk verkopen?)
Oslik blyat! Oslik!
De chocola en de cola zijn best te nassen, de pudding en thee heb ik aan mijn oma gegeven ;p
Defeat!
Map: Airfield
Date: dinsdag 16 april 2013 10:57:51
Vehicle: E-75
Exp: 1.072 + Credits: 60.789
Tja... 5k damage en 4 kills, als enige over zijn en dan gaan 2 vijanden cappen -,-
Map: Airfield
Date: dinsdag 16 april 2013 10:57:51
Vehicle: E-75
Exp: 1.072 + Credits: 60.789
Tja... 5k damage en 4 kills, als enige over zijn en dan gaan 2 vijanden cappen -,-
Ja die gebruik ik (behalve de engelse omdat ik die toch niet ga spelendion_b schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:10:
Oftewel een lading gratis credits in ration-vorm (of gebruikt iemand die dingen daadwerkelijk ipv gelijk verkopen?)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel