[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
En zonder premium uiteraard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:01

Oxigeon

En zo is dat!

Premium ben ik inderdaad niet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Met premium gaat je gehaalde xp omhoog met 50% of meer (ja officieel is het 50% maar ik zie regelmatig dat ik dubbel heb in premium van wat er in de normal colom staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
dynosu schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:46:
Mja, sommige mensen weten dat jip, echter de meesten niet :) en daar maak ik dan misbruik van en rij gewoon, gaat het goed dan heb je een leuke score, zo niet dan merk je dat snel zat
ik heb het ook met mijn super pershing hoor, veel mensen weten niet dat je er op de meeste plekken van voor niet doorheen komt..

gister nog een lekker potje! op Erlenberg.. ik was naar het linker flank gereden om via de kasteel kant aan te vallen omdat daar bijna niemand heen reed.. ik was alleen met een Tiger die op de heuvel achterin ging staan snipen.. en toen kwamen er een cromwell, 2 super pershings en een IS aan.. dus ik dacht fuck en deed mijn best die kant te houden.. Tiger ging best snel dood en de cromwell was als eerste dood, daarna de IS..

de 2 SP's probeerde mij te flanken en dat ging ze lukken ook. maar gelukkig kwam er een IS aan en hielp mij ze afslaan.. op het einde had ik 3500 dmg gedaan en 5 kills :) dat was nog eens een leuk potje.. en we hebben nog gewonnen ook!. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Joindry schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:33:
Gisteren in een opwelling nog even snel de T25 AT gekocht (slugger buitengegooid, Hellcat is een blijvertje). Nog maar één potje gespeeld en zelfs stock is die tank niet slecht. (incl 90% crew)
Ongeveer de beste stock tank waar ik ooit mee gereden heb en ben alvast benieuwd wat dit tankje wordt wanneer hij full ops is.
...
Ik heb hem gehouden <3 Die gun (topgun) is heerlijk, je komt zo ongeveer overal doorheen en kunt leuke klappen uitdelen. Erg prettig vind ik de korte aim-time. De armour is niet bijzonder, maar je bent erg mobiel en als je dat goed gebruikt kun je zelfs lekker brawlen :)

Ik hem altijd gespeeld met een rammer, binocs en een netje, maar onlangs heb ik in plaats van het camonet vents op gezet. Ik merk niet zoveel verschil.

Veel plezier ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ilikebananas schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:59:
[...]

Ik heb hem gehouden <3 Die gun (topgun) is heerlijk, je komt zo ongeveer overal doorheen en kunt leuke klappen uitdelen. Erg prettig vind ik de korte aim-time. De armour is niet bijzonder, maar je bent erg mobiel en als je dat goed gebruikt kun je zelfs lekker brawlen :)

Ik hem altijd gespeeld met een rammer, binocs en een netje, maar onlangs heb ik in plaats van het camonet vents op gezet. Ik merk niet zoveel verschil.

Veel plezier ermee! ;)
Ik speel mijn JP al met vents en BiA en dan merk je echt wel het verschil. De twee spelen wat gelijkaardig en de JP is zowat mijn favoriete tank ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Bij welke tanks begint de nieuwe duitse medium tree is hier een schema van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 20:05
sneakeye schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:14:
Bij welke tanks begint de nieuwe duitse medium tree is hier een schema van te vinden?
3002(DB) -> Indien Panzer -> Leopard Prototype Arbeitsgruppe A -> Leopard 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Of VK2801 -> Aufk. Panzer -> Indien Panzer -> etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:15:
[...]

3002(DB) -> Indien Panzer -> Leopard Prototype Arbeitsgruppe A -> Leopard 1
Jup helaas wel, ik heb nu de DB maar ik kan er niet echt aan wennen. Mobiliteit is uiteraard prima maar de gun is niet geweldig en de armor is vrijwel nutteloos (zij het sloped). Wordt dus een lange grind naar de Indien :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb gisteren ook de T25/AT en de JagdPanther gehaald. Mijn eerste T7 tanks! Vanwege tijdgebrek met beide maar 1 match gespeeld, maar wel allebei meteen gewonnnen. Met de T25/AT had ik de mazzel op mijn favo map (Murovanka) terecht te komen. Lekker aan de rand van het bos staan snipen en aardig wat dmg gedaan met de stock gun. Dat vind ik overigens een heerlijke gun, die zat ook al op de Jackson en heb ik ook op m'n Hellcat. Heerlijke gun waar ik al heel veel dmg mee gedaan heb. Maar als ik die topgun van de T25/AT zie kan het alleen nog maar beter worden :)

Vandaag is de laatste dag van de special toch? Dan ga ik vanavond ff m'n eerste premium aanschaffen: de SU-122-44, lijkt me ook een erg leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:17:
Of VK2801 -> Aufk. Panzer -> Indien Panzer -> etc.
Zit die er al in dan? Die nieuwe tier 8 light moet namelijk ook nog ergens tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Wut? komt er ook een tier 8 light tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:22:
Wut? komt er ook een tier 8 light tank?
Jup, RU251.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Intredasting.

Wotdb.info geeft nu nog een tree weer met een tier 7 light die naar de tier 8 medium gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb voor de afwisseling (alle high-tiers van me zijn volledig uitgerust en moeten gewoon grinden, grinden, grinden) eens een paar low-tier battles gedaan. Dan merk je dat je stiekem wel iets beter wordt met de tijd. Voor het eerst T40 en Matilda gespeeld. Op de T40 gelijk mastery 2, sniper en een respectabele 4 kills, en dat zonder top tier te zijn, met de Matilda mastery 1, top gun, reaper en nog eentje (allicht iets van sharpshooter ofzo) en 6 kills. Was 7 geweest als rest van team niet op een kluitje was gaan cappen ipv mee te jagen. Had laatste arty van tegenpartij in visier toen het 100% werd :( Toch: hoezo sealclubbing? O-)

Die Matilda speelt trouwens echt leuk, traag maar verder goede view range, accuraat, zeer goede pen voor z'n tier, redelijke alpha en armour waar vrijwel niets op gelijke tier doorheen komt, zeker niet frontaal. Een paar goed spelende T-50-jes zouden je met gemak af kunnen maken, maar wat is de kans dat je in een T3-5 potje twee zulke spelers gaat hebben? :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
*had ik bijna hier mijn tekst gezet
Jip99 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:37:
[...]
Gister nog een AT-8 voor me met mijn T-34-85.. hij dacht denk ik precies hetzelfde als jij.. maar ik weet heel goed dat je door die enorme puist van een commander koepel kan schieten.., dus hij rolt lekker naar beneden alsof die koning is.. en pief paf poef.. dood.. gaat die lopen huilen dat ik nog meer goud moet gebruiken.. hahaha

altijd grappig dat soort mensen
Had dat gisteren met een Tortoise, ik stond in een greppel en hij er boven zodat alleen z'n puist uitstak. Daar mocht ik drie keer op schieten, allemaal raak en het was gedaan hem hem. Ben nu bezig om de Tortoise the unlocken, maar dit soort weakspots maken mij niet blij.

Gisteren 1 keer de defender medal gehaald en 15k credits extra gewonnen, einde van de avond een 56% winrate, 2000 Efficiency en gemiddeld 2222 damage per game.

@Oxigeon: ik denk dat die 2K potjes voor de meeste mensen slechts af en toe voorkomen. Met premium is voor mij een potje boven de 1K goed, boven de 1K5 heel goed en boven de 2K was echt bijna ieder ander in de battle slecht :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26
Ashrah schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:56:
Met premium gaat je gehaalde xp omhoog met 50% of meer (ja officieel is het 50% maar ik zie regelmatig dat ik dubbel heb in premium van wat er in de normal colom staat)
Waarschijnlijk is dat bij specials en soms ook bij teamdamage. De getallen van zowel de specials als compensatie van teamdamage worden vaak op de verkeerde plekken gezet. Zo had ik dit weekend een 100% (credit) bonus die ruim meer was dan wat ik standaard kreeg. Na wat uitzoeken bleek dat de compensatie voor teamdamage bij de 100% bonus was opgeteld ipv bij mijn standaard opbrengsten voor de battle. Daarnaast kloppen de premium/normale kolommen bij specials standaard al niet want volgens mij is de bonus voor zowel premium als niet-premium altijd hetzelfde in het overzicht.

Het uiteindelijke getal klopt volgens mij trouwens altijd wel, alleen de vergelijking tussen premium en niet premium gaat met specials gewoon overhoop.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik had gisteren ook nog een keer een pot waarbij ik 5500xp in een triple haalde en daarmee 3e was in xp van mijn platoon. Met zijn drieen 13 kills, dus BIA en Crucial Contribution. Helaas net geen Top Gun.

Was overigens op Prokhorovka in mijn T34 in een platoon met een Type 59 en een IS-3. Wij waren met ons drieen over op een gegeven moment tegen een T34, Type 59, Lowe, Jagdpanther 2, SU-122-44 en M7 Priest. Die waren niet zo heel goed met zijn allen.

Mooiste moment was toen we gecapped werden en ik in het midden vanuit een redelijke cover onze cap kon beschieten die zo ver weg was dat ik hen en zij mij niet konden spotten. Mijn 2 platoonmaten spotten voor mij en ik deed de damage. Dat was leuk, want ik kon zo een kleine 2k damage doen in 6 schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dion_b schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:31:
Die Matilda speelt trouwens echt leuk, traag maar verder goede view range, accuraat, zeer goede pen voor z'n tier, redelijke alpha en armour waar vrijwel niets op gelijke tier doorheen komt, zeker niet frontaal. Een paar goed spelende T-50-jes zouden je met gemak af kunnen maken, maar wat is de kans dat je in een T3-5 potje twee zulke spelers gaat hebben? :z
QFT, de Mathilda is één van mijn favoriete tanks. Ik word de laatste tijd wel vaak in t5/t6 battles ingedeeld met de Mathilda, maar ook daar ben je zeker niet kansloos. Die 2 ponder schiet heerlijk accuraat en heel snel en je komt ook nog door veel T6 tanks heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Mr_Size schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:49:
[...]

QFT, de Mathilda is één van mijn favoriete tanks. Ik word de laatste tijd wel vaak in t5/t6 battles ingedeeld met de Mathilda, maar ook daar ben je zeker niet kansloos. Die 2 ponder schiet heerlijk accuraat en heel snel en je komt ook nog door veel T6 tanks heen :D
Er zijn zoveel mensen die de Matilda onderschatten dat het gewoon grappig is.. de meeste denken ohww een tier 4.. hop die maken we ff dood.. maar dan zien ze langzaam aan hun hp verdwijnen en dat ze zelf niet zo goed door de voorkant van de Matilda heen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ergst waren de Matildas wanneer ik in mijn B1 aan het spelen was, hij is vrijwel undamagable en ik krijg gewoon de volle laag.
Dat was ook meteen de reden dat ik naar de BDR gegaan ben met free exp, geen seconde spijt gehad.

p.s. Ik zit nu dus op de ARL 44, iemand een idee welk wapen het beste is op die tank? Ik heb nu de 2e 90mm, en moet gaan upgraden naar de 105 met meer damage of naar de 90mm met een monster pen voor een T6. het moet een flexibel wapen zijn aangezien ik niet een vaste speelstijl heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Op overlords blog een QenA over Blitz http://overlord-wot.blogspot.nl/.
Lijkt me echt een prima idee, wot op je tablet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Pfff ik heb geen idee wat er met de matchmaking aan de hand is vandaag maar het slaat weer op niks.
Continu faalteams en continu een van de weinige tier 8 tanks in alleen maar tier 10 battles -,- Ben je met je platoon de enige 3 tier 8s in de hele battle tegenover 5 tier 10 tanks en nog een zooi aan tier 9 tanks en tier 7 arty. Fijn is dat.

Een keer tegen tier 10 tanks maakt niet zoveel uit, maar als je continu bottom tier bent... Dat slaat gewoon nergens op..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:05:
Ben je met je platoon de enige 3 tier 8s in de hele battle tegenover 5 tier 10 tanks en nog een zooi aan tier 9 tanks en tier 7 arty. Fijn is dat.
En met WG's goede balance is het dan 90% van de keren ook zo dat het andere team een platoon heeft van 3 top tiers, zelf heb ik een stuk of 10 platoons gedaan met een vriend van me, wij rijden in tanks zonder speciale mm maar we staan wel steeds tegen full 3 man top tier platoons. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip hoe ik de consumables op andere hotkeys kan zetten?
Wil bijv graag consumable 6 (fire extinguisher) op de space bar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equip ze in de volgorde je ze wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:15:
Equip ze in de volgorde je ze wil hebben.
Hij bedoelt de hotkey.

Afaik kan je dat gewoon bij je settings veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:16:
[...]
Hij bedoelt de hotkey.

Afaik kan je dat gewoon bij je settings veranderen.
Ik kan daar niet de hotkeys voor consumables wijzigen.....enkel voor vooruit/achteruit/vuren en dergelijke :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:23:
[...]

Ik kan daar niet de hotkeys voor consumables wijzigen.....enkel voor vooruit/achteruit/vuren en dergelijke :?
Scrol naar beneden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik moet thuis eens in mijn screenshots kijken, maar ik had laatst een pot waarbij 30 van de 30 spelers in een platoon zaten. Dat was erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:29:
Is er een mod om de chat uit beeld te krijgen? Het wordt in 99% van de gevallen alleen gebruikt door mensen om met elkaar in hun eigen taaltje te praten.
Ik probeer al heel lang de chat weg te krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:28:
[...]

Ik probeer al heel lang de chat weg te krijgen. :'(
Kan niet ingame, maar er is wel een analoge chat blocker. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!!! 8)7

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:27:
Gister de AT2 gekocht, mooi ding is dat. Mensen weten niet hoe ze door je heen moeten schieten. Prachtig :)
Ooit kom ik erachter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:28:
[...]
Wil je die kennis met ons delen?
Maar die moet ik zeker met iedere patch opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

De gigantische commander's hatch dus :P
en van achteren niet op de turret richten, maar op de hull :)

Nevertheless, een geweldige tank waarvan gelukkig lang niet iedereen weet dat ze op de hatch moeten schieten >:)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet weet, de meeste Britse TD's hebben een enorme commanders koepel, deze zijn erg zwak vergeleken met de rest van de tank.

Zo had ik een tijdje terug in m'n BDR een platoon van 3 AT 2's achter me aankomen, had er mooi 2 van de 3 meegenomen en de derde had nog maar <100 hp over.

Veel mensen denken dat deze TD's de speler onsterfelijk maakt, waar dus abrupt een einde aan komt zodra je iemand tegenkomt die weet waar hij moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:42:
[...]

Als je het niet weet, de meeste Britse TD's hebben een enorme commanders koepel, deze zijn erg zwak vergeleken met de rest van de tank.

Zo had ik een tijdje terug in m'n BDR een platoon van 3 AT 2's achter me aankomen, had er mooi 2 van de 3 meegenomen en de derde had nog maar <100 hp over.

Veel mensen denken dat deze TD's de speler onsterfelijk maakt, waar dus abrupt een einde aan komt zodra je iemand tegenkomt die weet waar hij moet schieten.
Geen TD, maar:
Gisteren stond ik met mijn Churchill VII tegen een M4 Easy Eight. Dat was een eitje dacht ik, ging goed totdat ie 2% was. Verder kreeg ik um niet. Toen werd ik afgeknald. Zo gek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:12:
[...]

En met WG's goede balance is het dan 90% van de keren ook zo dat het andere team een platoon heeft van 3 top tiers, zelf heb ik een stuk of 10 platoons gedaan met een vriend van me, wij rijden in tanks zonder speciale mm maar we staan wel steeds tegen full 3 man top tier platoons. :F
Platoons worden niet gebalanced, beste is dus altijd om een platoon te spelen met anderen die dezelfde tier/type spelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:42:
[...]

Dat is ook zo, echter daar ben je snel zat achter met spelers. Het maakt de AT2 wel leuk om te spelen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Je was me net voor :)
En nee deze hoe je niet met elke patch te vervangen, gaat om het mod mechanisme heen.
User schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:28:
[...]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

analoge chat blocker:

Afbeeldingslocatie: http://edboogaard.nl/wp-content/uploads/2010/04/post-it-notes.jpg

no chat mod werkt ook nog volgens mij:

http://forum.worldoftanks...torics-dirty-no-chat-mod/

[ Voor 37% gewijzigd door dynosu op 22-04-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: WoT en Windows 8.
Een vriend van mij is fanatiek gamer en die probeer ik ook aan de World of Tanks te krijgen. Maar hij vindt de WOT graphics niet mooi genoeg en speelt dus nog steeds Tombraider en meer van dat rondrennen-met-geweertjes-gedoe, want het moet allemaal mooi en snel. Ik heb het probleem op zijn pc aangezien: downloaden vanaf www.worldoftanks.eu gaat goed. Starten van de launcher, downloaden en uitpakken ook. Maar bij start game gaat het mis. De launcher verdwijnt gewoon uit beeld, zonder foutmelding. Ik weet dat de Windows 8 discussie hier eerder voorbij is gekomen, maar waar moet hij nog meer op letten? Ik heb hem de Systeemvereisten van World of Tanks gestuurd.
Alvast bedankt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook weer briljant, ik speel (lage tier ) met mijn kleine Amerikaanse scout (M2 light?) zeg ik dat goed :P tier 2 geloof ik .. ben nog vrij nieuw !!

Ga ik mooi ergens in het midde van een map op een heuveltje staan, in een brush, de boel te scouten
komt er een andere scout follow me, die rijd zo hopla het kruis vuur in en spot 3 tanks en is dood ...

eind van het potje heb ik 5 spots, door alleen niets te doen op het heuveltje en stilstaan in de brush!
eind van de pot help ik nog wat door rondjes te rijden om een Tankdestroyer (PzJ 1) en zo een beetje de game helpen te winnen.

is dit alleen mijn mening maar voor mij werkt scouten beter met erheen racen, en een spot uitkiezen en gwoon stil blijven zitten en doen aslof je niet mee doet :P zodat je kan spotten
ipv er VOL op in te rijden en hopen dat je wat spot....

ik w8 liever tot ons team beetje weet waar ze zitten enz, omdat ik op en heuveltje camp dan dat ik er vol in ga en kapot ga na 5 seconde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
That's the one! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.s. hoop dat ik strx die volgende kan kopen :) nog beetje XP ... hoe heet dat ding ?? iig de 3e tier geloof ik van de light amerikaanse :P is dit wel een goeie aankoop of is die poep ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:04:
is dit alleen mijn mening maar voor mij werkt scouten beter met erheen racen, en een spot uitkiezen en gwoon stil blijven zitten en doen aslof je niet mee doet :P zodat je kan spotten
ipv er VOL op in te rijden en hopen dat je wat spot....
Als scout is het beste meestal een combinatie van de 2. Eerst een snel rondje zodat je ze kunt spotten maar dan wel op zo'n manier dat ze je niet kapot kunnen schieten (over heuveltje kijken en weer terug e.d.). Daarna een mooi plekje op zoeken en in een bosje gaan scouten. Een goede scout weet wanneer hij welke van de 2 moet doen afhankelijk van de map + tanks van de tegenpartij + wat er al gespot is.

Iig is recht naar de vijand rushen maar zelden de beste manier :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa zie het veel gebeure, maar zit dan ook nog in de low tiers, misschien dat dat er invloed op heeft haha

ik zit echter te twijfelen omdat scouten me wel bevalt ( alleen wel low dmg haha) is de vraag of ik beter over kan stappen naar de BT-7 (rusland) of dat ik het beter kan houden bij de Amerikaanse light tanks.

Die russische gaan namelijk ook wel poepie snele hahaha :P en de snelheid is wel belangrijk bij scouten haha :) vind het alleen soms nog lastig, nadat ik wat gescout heb, om nu te vluchten en een bosje te zoeken, of om dan gwoon het vuur te openen en mezelf maar kapot laten gaan!! in schatten is wel belangrijk heb ik gemerkt,
zo rolde ik gister recht op een Marder II Af zonder dat ik het door had, en die one shotte mijn kleine baby-tankje zo de prakbak in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@scouting
Als passieve scout kun je erg veel xp's verdienen door de damage die anderen doen op door jou gespotte tegenstanders. Zodra je wat meer ervaring hebt en de mappen beter kent, ga je de plekken weten waar je veel tegenstanders kunt verwachten. Stil blijven zitten, niet schieten en xp's verzamelen.

Je moet wel een team hebben dat snapt dat ze achter je moeten blijven zodat ze zelf niet gespot worden.
Ik vind het telkens weer magistraal om te zien dat de tegenstanders afgeslacht worden terwijl ze niet weten waar hun vijand staat opgesteld.

Prokhorovka, startend vanaf zuid en dan E1 is bijv een mooi voorbeeld.

Tip: er zijn wat goede video's op you tube, oa. van WG zelf en van Highriser15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:19
Erg bizarre pot!
Victory!
Map: Ruinberg
Date: maandag 22 april 2013 13:09:51
Vehicle: IS-7
Exp: 4.491 (x3) + Credits: 54.399 (Fine: 135)
Achievements: : Dumitru's Medal, Steel Wall, Top Gun, Reaper, Spartan

Wel 20k credits verloren maar wel een heerlijke win,
Op het laatsten een close combat tussen allerlei wrakken tegen 3-4 arty's

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:05:
P.s. hoop dat ik strx die volgende kan kopen :) nog beetje XP ... hoe heet dat ding ?? iig de 3e tier geloof ik van de light amerikaanse :P is dit wel een goeie aankoop of is die poep ? haha
De Tier III is de M3 Stuart; die heb ik op de NA server gespeeld. Hij rijdt op zich best lekker en kan itt de M2 Light wel fatsoenlijk sturen zonder al te veel snelheid te verliezen. Probleem van Tier III is wel dat je zo'n beetje de helft van de gevechten tegen Tier V speelt (dat is mijn ervaring iig). Maar als je het leuk vindt om te scouten, dan zul je er best plezier in hebben :)

Trouwens, de M5 Stuart, die na de M3 Stuart komt, vond ik echt verschrikkelijk :P Kwam de hele tijd tegen Tier VIII en IX (tegenwoordig is het geloof ik max. Tier VIII). Je moet dus scouten wel echt leuk vinden als je voor de Amerikaanse Light Tanks gaat ;)
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:18:
Jaa zie het veel gebeure, maar zit dan ook nog in de low tiers, misschien dat dat er invloed op heeft haha

ik zit echter te twijfelen omdat scouten me wel bevalt ( alleen wel low dmg haha) is de vraag of ik beter over kan stappen naar de BT-7 (rusland) of dat ik het beter kan houden bij de Amerikaanse light tanks.

Die russische gaan namelijk ook wel poepie snele hahaha :P en de snelheid is wel belangrijk bij scouten haha :) vind het alleen soms nog lastig, nadat ik wat gescout heb, om nu te vluchten en een bosje te zoeken, of om dan gwoon het vuur te openen en mezelf maar kapot laten gaan!! in schatten is wel belangrijk heb ik gemerkt,
zo rolde ik gister recht op een Marder II Af zonder dat ik het door had, en die one shotte mijn kleine baby-tankje zo de prakbak in :P
Ben zelf bezig met de Russische tanks nu. BT-7 is bijna klaar, daarna komt de A-20. Lastige van deze tanks is dat ze slechte viewrange hebben, waardoor de enemy je vaak nog eerder ziet dan jij hun. Ik ben er iig geen fan van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De A-20 wordt niet vaak aangeprezen als een goede tank, maar in de nieuwe 8.5 update kan je er langs werken doormiddel van de nieuwe light lijn bij de russen, misschien is het handiger als je daarop wacht?
Jouw keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het gaat me voornamelijk om lekker klein tankje wat goed scout, ik heb zelf uit mijn mening en (kennis whaha) maar besloten om de amerikaanse light te pakken !!

weet niet wat een ander goed alternatief is om te scouten ?? (graag ff volledige namen, ben nog nieuw :P) haha

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met de chinese lights bezig, ik vind ze wel fijn, maar het is ook mijn eerste hoge tier light tank lijn, dus uit veel ervaring met lights kan ik ook niet spreken.
Verder is de amerikaanse T5 Chaffee de light tank met de beste view range, de Russische T50-2 de tank voor de snelheid, de Franse voor damage en autoloaders, de chinese voor draaisnelheid en groot caliber wapen.
De duitse tanks vind ikzelf moeilijk goed te plaatsen, ze lijken me niet erg goed.
Verder moet je ook kijken of je bij Tier 5 of bij tier 8 wil stoppen met je light tank lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die chinese lijn snap ik idd niet helemaal.... kan vanaf de begin tank maar 1 andere unlocken, of ligt dat aan mij dat ik neit goed kijk ?? kreeg de indruk dat die lijn idd nog gevuld moet worden haha :)
kon er ook totaal geen Tankdestroyer in vinden... ik ben dan ook nieuw he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

China is idd nog niet helemaal uitgebreid, net zoals UK (die nog geen arty heeft, maar sinds 8.4 wel TDs), het verschilt gewoon per land. RU en US heb je zelfs meerdere heavy/TD lijnen ;)

Gewoon lekker wat uitproberen en zien wat jou het beste ligt. Soms komen daar rare dingen uit. Normaliter ben ik van de trage, nauwkeurige gevallen die het meer van strategie dan van snelle reacties moeten hebben (ben ook niet meer de jongste :P ), maar m'n beste winrate heb ik op de Chinese Type 58, oftewel een medium die het vooral van snelheid moet hebben :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:29:
ja het gaat me voornamelijk om lekker klein tankje wat goed scout, ik heb zelf uit mijn mening en (kennis whaha) maar besloten om de amerikaanse light te pakken !!

weet niet wat een ander goed alternatief is om te scouten ?? (graag ff volledige namen, ben nog nieuw :P) haha

:)
Ik ben absoluut geen WoT expert hoor, maar wat ik je met mijn geringe kennis zou aanbevelen is de Duitse scouts. Deze zijn leuk om te spelen, hebben uitstekende view range, en zijn behoorlijk snel :)

De Tier III PzKpfw I C bijv. heeft een autoloader met 40 schoten van 8 dmg. In één burst kan je dus slecht bepantserde tanks wegvagen. Daarnaast is het volgens mij de snelste tank in-game met een topsnelheid van 79 km/h.

Ook de Tier IV PzKpfw II Luchs is erg leuk om te spelen. Die tank is echt enorm behendig en heeft een leuk wapen gekregen in 8.4 (de M.K. 103).

Ik ga zeker nog met die tree aan de gang iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
leuk nieuws, accounts zijn gehacked op wot server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel: het is dan wel heel leuk om met een snelle tank een beetje rond te scheuren. Goed scouten (dus goede bijdrage voor je team PLUS in leven blijven) is verdomd moeilijk.
Scouten ga je pas leuk vinden als je wat meer ervaring hebt, je krijgt altijd battles in hogere tiers waardoor je ook sneller kapot bent tegenover vijanden met meer ervaring.

Mijn advies is om het scouten pas later op te pakken en voorlopig wat meer ervaring op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
oostland33 schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:50:
leuk nieuws, accounts zijn gehacked op wot server :(
Goed nieuws, als je nu je paswoord verandert krijg je 300 gold :) (staat ook eerder in dit topic trouwens)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:44:
[...]

Ik ben absoluut geen WoT expert hoor, maar wat ik je met mijn geringe kennis zou aanbevelen is de Duitse scouts. Deze zijn leuk om te spelen, hebben uitstekende view range, en zijn behoorlijk snel :)

De Tier III PzKpfw I C bijv. heeft een autoloader met 40 schoten van 8 dmg. In één burst kan je dus slecht bepantserde tanks wegvagen. Daarnaast is het volgens mij de snelste tank in-game met een topsnelheid van 79 km/h.

Ook de Tier IV PzKpfw II Luchs is erg leuk om te spelen. Die tank is echt enorm behendig en heeft een leuk wapen gekregen in 8.4 (de M.K. 103).

Ik ga zeker nog met die tree aan de gang iig :D
Die T-34-85 pot die je gemist had staat een pagina (of twee) verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:21:

Tip: er zijn wat goede video's op you tube, oa. van WG zelf en van Highriser15
Volgens mij bedoel je highFlyer15? Dat is inderdaad een goede, die maakt duidelijke filmpjes en soms becommentarieerd hij ook andermans replays. Ook een van mijn favo WoT filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:52:
[...]

Die T-34-85 pot die je gemist had staat een pagina (of twee) verder ;)
Ah, had ik die match bijna opnieuw gemist. Er worden ook zó veel reacties geplaatst binnen een dag :P

Anyway, mooi om te zien hoe een gecoördineerd platoon een bijna zeker verloren match alsnog weet te winnen. Ook erg handig hoe je op het einde die laatst over gebleven VK te slim af bent door de heuvels goed te gebruiken.

En 2300+ XP is echt enorm veel! En het grappige is dat het eigenlijk nog hoger had kunnen zijn. Je had namelijk behoorlijk wat pech met de RNG (vrij veel schoten gingen op de een of andere manier mis). Mooi dat je ondanks dat toch nog de match naar je toe wist te trekken :D

Nu ik weet dat je komende vrijdag en zaterdag weer gaat streamen zorg ik dat ik erbij ben :D Handige en leuke manier om wat meer te leren over de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:56:
[...]

Volgens mij bedoel je highFlyer15? Dat is inderdaad een goede, die maakt duidelijke filmpjes en soms becommentarieerd hij ook andermans replays. Ook een van mijn favo WoT filmpjes.
Inderdaad Highflyer, niet alleen goede commentaren maar ook erg funny _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:05:
[...]

Ah, had ik die match bijna opnieuw gemist. Er worden ook zó veel reacties geplaatst binnen een dag :P

Anyway, mooi om te zien hoe een gecoördineerd platoon een bijna zeker verloren match alsnog weet te winnen. Ook erg handig hoe je op het einde die laatst over gebleven VK te slim af bent door de heuvels goed te gebruiken.

En 2300+ XP is echt enorm veel! En het grappige is dat het eigenlijk nog hoger had kunnen zijn. Je had namelijk behoorlijk wat pech met de RNG (vrij veel schoten gingen op de een of andere manier mis). Mooi dat je ondanks dat toch nog de match naar je toe wist te trekken :D
Het waren niet eens gasten waarmee ik vaker platoon maar ze wisten wel wat ze deden gelukkig. Wat vooral jammer was dat sommige schoten op een crit hit zonder damage uitkwamen zoals op de PzIV (die mij later ook nog een keer weet te raken..). Desalniettemin een erg leuke pot, sowieso haal ik de laatste tijd wel veel meer winst maar niet heel vaak meer 2k+ exp potjes :)
Nu ik weet dat je komende vrijdag en zaterdag weer gaat streamen zorg ik dat ik erbij ben :D Handige en leuke manier om wat meer te leren over de game :)
Yup, hopelijk kan ik weer wat mooie potjes livestreamen! Op de chat op Twitch reageer ik ook mocht je prangende vragen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
waar kan ik spelen met Nederlanders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Laten we het wel een beetje op niveau houden aub.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

glorixjim schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:30:
Op de Europese server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:25:
[...]

De Tier III is de M3 Stuart; die heb ik op de NA server gespeeld. Hij rijdt op zich best lekker en kan itt de M2 Light wel fatsoenlijk sturen zonder al te veel snelheid te verliezen. Probleem van Tier III is wel dat je zo'n beetje de helft van de gevechten tegen Tier V speelt (dat is mijn ervaring iig). Maar als je het leuk vindt om te scouten, dan zul je er best plezier in hebben :)
Yup. Bovendien is het voor z'n tier helemaal niet zo'n slappe tank, het heeft alleen last van een relatief hoog profiel. Je kunt als je top tier bent prima als medium spelen erin.
Trouwens, de M5 Stuart, die na de M3 Stuart komt, vond ik echt verschrikkelijk :P Kwam de hele tijd tegen Tier VIII en IX (tegenwoordig is het geloof ik max. Tier VIII). Je moet dus scouten wel echt leuk vinden als je voor de Amerikaanse Light Tanks gaat ;)
Matchmaking is flink aangepast. Dat herinner ik me ook van toen ik een halfjaar terug M5 Stuart deed onderweg naar M7 en de high-tier US scouts (T21, T71). Ondertussen wilde ik toch eens de Chaffee unlocken, dus ben ik de M5 weer aan het grinden. Erger dan tier 6 heb ik niet tegenover me gehad, ik zit vaker in T4/T5 matches dan iets anders, en daar kun je met de howitzer prima meekomen. Damage output ervan is enorm onvoorspelbaar, maar het komt vaak zat voor dat je een andere tier 4 tank oneshot ermee :P
[...]

Ben zelf bezig met de Russische tanks nu. BT-7 is bijna klaar, daarna komt de A-20. Lastige van deze tanks is dat ze slechte viewrange hebben, waardoor de enemy je vaak nog eerder ziet dan jij hun. Ik ben er iig geen fan van :P
Tja, het zijn wel lights, maar geen scouts. Je moet dus meer in groepsverband spelen. Dan kun je met hun hoge snelheid flanken terwijl iemand anders (in een zware medium of TD bijvoorbeeld) de vijand frontaal bezig houdt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:04
psychoclown schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:13:
[...]

Het waren niet eens gasten waarmee ik vaker platoon maar ze wisten wel wat ze deden gelukkig.
[...]
Die game was inderdaad wel mooi, vooral het begin over het wel of niet gebruiken van teamspeak. Dat die kerel zei van dat hem dat vaak afleidde en daarom liever zonder speelt. Ik begrijp ook wel waarom, want zelf bleef die maar aan de gang over koeitjes en kalfjes haha. Beetje halverwege de game ging die zich meer op de game focussen.

Duurde wel wat lang voordat er besloten werd om die churchill uit te schakelen had die KV1S met gemak kunnen doen met jou als cover van boven. ( had je ook meerdere keren aangegeven ) en daarna rustig de base platleggen.

en een VK3601H met een derpgun is ook niet iets van je hedendaags tegenkomt?

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 22-04-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
;( tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
knip

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
waar moet ik spelen met nl players, wat een belachelijk domme vraag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
glorixjim schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:30:
Als je graag met Nederlanders wil samenspelen, kan ik je aanraden om een Nederlands clan te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

glorixjim schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:39:
waar moet ik spelen met nl players, wat een belachelijk domme vraag ?
Misschien, heeeeeel misschien zou je je vraag beter kunnen formuleren en specifiek neer zetten wat je bedoeld.. wil je met Nederlandse spelers gamen dan zul je opzoek moeten gaan op de EU server naar Nederlandse spelers.. Je vraag is namelijk enorm breed..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
iemand een idee welke clan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb je zelf al onderzoek gedaan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Voor jouw niveau kan ik D3K (De 3 Kannoniers) aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:43:
[...]
Voor jouw niveau kan ik D3K (De 3 Kannoniers) aanraden.
_O- En toen kwam er extra lucht uit mijn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
?
Nemean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
tnx User ik heb me aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:30
Is een van de beste clans in NL..... :)

[ Voor 3% gewijzigd door hopiconjo op 22-04-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
jantje 2 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:35:
[...]

Die game was inderdaad wel mooi, vooral het begin over het wel of niet gebruiken van teamspeak. Dat die kerel zei van dat hem dat vaak afleidde en daarom liever zonder speelt. Ik begrijp ook wel waarom, want zelf bleef die maar aan de gang over koeitjes en kalfjes haha. Beetje halverwege de game ging die zich meer op de game focussen.

Duurde wel wat lang voordat er besloten werd om die churchill uit te schakelen had die KV1S met gemak kunnen doen met jou als cover van boven. ( had je ook meerdere keren aangegeven ) en daarna rustig de base platleggen.

en een VK3601H met een derpgun is ook niet iets van je hedendaags tegenkomt?
Ja die gast kon wel slap ouwehoeren inderdaad :P
Sinds de gold shells voor credits zijn alle derpguns wel heel erg gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yup, moet er alleen nog wat leuks voor maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:04
psychoclown schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:04:
[...]

Ja die gast kon wel slap ouwehoeren inderdaad :P
Sinds de gold shells voor credits zijn alle derpguns wel heel erg gewild.
ja voor die Derps van de PzV en M4 en SU152 kijk tegenwoordig wel 2x uit voordat ik het hoekje omga. Nooit bij stil gestaan eigenlijk dat een Vk3601H dat ding ook zou kunnen gebruiken. Niet dat ik vaak tier 6 speel (nu alleen de awesome ARL V39 ) maar toch iets om rekening mee te houden.

Blijft altijd leuk zulke replays kijken, je kan er altijd weer wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:00:
Probleem: WoT en Windows 8.
Een vriend van mij is fanatiek gamer en die probeer ik ook aan de World of Tanks te krijgen. Maar hij vindt de WOT graphics niet mooi genoeg en speelt dus nog steeds Tombraider en meer van dat rondrennen-met-geweertjes-gedoe, want het moet allemaal mooi en snel. Ik heb het probleem op zijn pc aangezien: downloaden vanaf www.worldoftanks.eu gaat goed. Starten van de launcher, downloaden en uitpakken ook. Maar bij start game gaat het mis. De launcher verdwijnt gewoon uit beeld, zonder foutmelding. Ik weet dat de Windows 8 discussie hier eerder voorbij is gekomen, maar waar moet hij nog meer op letten? Ik heb hem de Systeemvereisten van World of Tanks gestuurd.
Alvast bedankt. 8)7
Ik heb op WIndows 8 x64 geen problemen om de game te starten, heb je misschien zijn systeemspecificaties ?
Staat er misschien meer info in de eventviewer ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Overigens kan ik hier ook gelijk weer even spammen.

Zoals jullie weten is er nog steeds een event gaande op GatheringofTanks.nl waar Crizyz en ik (Nemean) games weg geven en dit event eindigt 1 mei (2013). Aan het einde van het event zullen er prijzen (Steam Keys) worden weggegeven voor onder andere de volgende games;
  • Trine
  • Cities in Motion
  • Painkiller: Black Edition
  • Deponia
  • Home
  • Victoria II
  • Red Orchesta 1
  • Red Orchesta 2
  • Magicka bundle (Magicka + Magicka Vietnam DLC)
  • Europa Universalis III Chronicles
Wat moet je nu doen tijdens dit event? Heel simpel haal zoveel mogelijk kills in een ELC AMX. Op dit moment zijn Rumbler76 en Vicecomes de hoogst scorende spelers met 6 kills, gevolgd door RedWing met 5 kills. En dit moet toch in te halen zijn? Ik moet er wel bij zeggen dat er nog maar weinig aanmeldingen zijn.. dus reken er op dat er ook prijzen zijn te winnen als je onder 5 kills zit! Daarnaast wint de winnende replay een totaal pakket van 7 games (!). Plaats een replay op het forum (en als extra mag een screenshot ook altijd) van Gathering of Tanks en in dit topic.

Dus doe gezellig mee en misschien heb je kans op een leuke prijs ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 22-04-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
jantje 2 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:08:
[...]

ja voor die Derps van de PzV en M4 en SU152 kijk tegenwoordig wel 2x uit voordat ik het hoekje omga. Nooit bij stil gestaan eigenlijk dat een Vk3601H dat ding ook zou kunnen gebruiken. Niet dat ik vaak tier 6 speel (nu alleen de awesome ARL V39 ) maar toch iets om rekening mee te houden.

Blijft altijd leuk zulke replays kijken, je kan er altijd weer wat van leren.
Ik las laatst dat Wargaming wel iets aan de goldshells gaat doen. Alleen wat is nog onduidelijk.
Maar het is inderdaad puppy sealclubbing, rij rond met su152, derp gun met gold.
Knal alles op mijn tier met 2 schoten weg, alles eronder meestal one-shot.

T18 is ook vrij vervelend met gold derp gun. Die one-shot wel alles praktisch op zijn tier.
Enigste nadeel is natuurlijk dat het lastig mikken is op afstand met derp guns, lage accuracy.

Overigens iemand hier die aan de nieuwe lijn van duitse mediums gaan beginnen? Ik heb een filmpje gezien van de leopard top tier, van MrJingles. Briljante tank, waar je een heel speelveld mee kan doldraaien.

[ Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 22-04-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
Ik hoor een hoop tankers klagen over de KV-1s. Veel klagen over het feit dat ie OP is.

Waarom denken ze dat de KV-1s OP is?

Gun is de traagste en de meest dure om te schieten in tier 6, laagste HP van alle tier 6 heavies en lage signal range.

Ik snap het werkelijk echt niet.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
mhindrik schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:36:
Ik hoor een hoop tankers klagen over de KV-1s. Veel klagen over het feit dat ie OP is.

Gun is de traagste en de meest dure om te schieten in tier 6, laagste HP van alle tier 6 heavies en lage signal range.

kijk naar de winrates. Dat ding heeft van alles goede stats. Beweeglijk, goede sterke gun, ook op hogere tiers. Af en toe een bounce en voldoende hp.

Kv1-s heeft als enigste nadeel de reload tijd, maar als je tactisch speelt, een zeer sterke tank.
Maar zoals gebruikelijke, de persoon die hem bestuurd is het belangrijkst.

EDIT: dacht eerst dat het kv-1 was, miste het s'je

[ Voor 39% gewijzigd door defiler1974 op 22-04-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
defiler1974 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:38:
[...]

bedoel je niet kv-2? Kv-1 heeft geen derp gun en is tier 5.
KV-1S

edit// Damnit ninja-edit :P

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 22-04-2013 15:39 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
mhindrik schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:36:

Heel simpel hoor: de KV-1S heeft een absurd sterke gun voor zijn tier. Dat maakt hem de beste van alle tier VI heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

gun is erg goed van kv1s ja. Als je weet hoe kan je echter wel winnen van een kv1s, ding heeft reload from hell en geen armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 18:07
dynosu schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:45:
gun is erg goed van kv1s ja. Als je weet hoe kan je echter wel winnen van een kv1s, ding heeft reload from hell en geen armor.
Probleem is moet hij je wel missen/al net een schot gelost hebben. 9 van de 10 tanks in dezelfde tier zijn oneshot voor dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
UdiBenLudi schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:50:
[...]

Probleem is moet hij je wel missen/al net een schot gelost hebben. 9 van de 10 tanks in dezelfde tier zijn oneshot voor dat ding...
Nou 400 HP schade, met non-gold ammo, is niet one-shot 9 van de 10 tanks. Je doet een hap schade, maar je bent 15 seconden ongeveer bezig (uitzondering skills en perks) met herladen. Turret draait als dikke stront dus als de kv-1s in het open staat, cirkelen tot je een ons weegt.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KV-1S is net als de FV215b 183 op T10, de gun is erg goed voor de tier en als je tegen tanks van 1 of 2 tiers lager moet dan is het een 1-shot paradijs. De KV-1S heeft dan nog het geluk om niet gedamaged te kunnen worden door tier 4 tankjes.

OP in een T6vT6 battle? Valt nog over te discussieren, OP in een T4-6 tegen T4-6? Zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik afgelopen weekend aangaf op zoek te zijn naar een Tier III of Tier V premium, is er uiteindelijk toch een SU-122-44 in mijn garage beland :P

Eigenlijk vond ik hem te duur (dankzij de invite code van atticus182 viel het trouwens mee; nogmaals dank) en ben ik nog niet zo ervaren met Tier VII, maar 2 keer zoveel credits verdienen als in een Tier V premium is toch wel aantrekkelijk. Bovendien is de combinatie van snelheid en hoge alpha damage zeldzaam, en lijkt het me een erg leuke tank om te spelen :)

Nu maar hopen dat 'ie ook zo goed is als iedereen hier en op het WoT forum zegt :P Ik ga iig mijn best doen er beter mee te spelen dan met de IS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:55:
OP in een T6vT6 battle? Valt nog over te discussieren, OP in een T4-6 tegen T4-6? Zeker weten
In een random weet 9/10 niet of de KV-1S al geschoten heeft of niet. Wat je dan ook meestal ziet is dat je makkelijk die 15 seconden krijgt om te reloaden. Daarnaast ben je 1 tegen 1 ook niet snel binnen 15 seconden dood dus meestal kun je nog wel een 2e keer schieten wat ook iedere tier 6 zeker dood schiet. Ook in T6 vs T6 is ie gewoon OP.

Wat je ziet is dat zo'n beetje alle tanks met een derp gun OP zijn vanwege bovenstaande reden. In randoms kun je meestal gewoon 1* schieten en als je dan om het hoekje gaat staan zijn er maar weinig die je gelijk durven aan te vallen waardoor je gereload bent voordat er wel iemand komt.

[removed]

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel