Thanks heb een nieuwe account aangemaakt. Elke bonus code die ik kan vinden, zet ik erop. Zal over een jaartje wel een leuke account hebben
Average xp heeft niks te maken met ace badge, deze badges krijg je voor een goede single battle. (Overigens vind ik je gemiddelde niet enorm hoog)NoxiuZ schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:22:
Met een T32 is 5k6 erg netjes, helemaal leeg geschoten zeker? Wat is jouw gemiddelde XP eigenlijk? Ik had ook een enorm hoog gemiddelde maar dat was voor de ace badges kwamen...
T32: 784 avg XP/battle
T29: 719 avg XP/battle
Volgens mij moet dat voldoende zijn om een Ace te halen maar ik krijg hem niet, heb hem al gekocht om er ff een potje mee te spelen en dan die Ace te krijgen maar helaas. Mailtje naar support?? Zelfs een 2nd of 1st class zit er niet in
erutangiS
Rant:
Zojuist een redelijk gebalanced match dat finaal mis ging. De noordelijke flank hield in m'n JP2 met een IS. Ik was top tier, dus dat had prima moeten gaan. We worden aangevallen door een WZ-131 en een T26E4. Hadden we prima aangekund, ik zat stuk naar achteren met gedekte flank en kon over de IS heen schieten, hij zat achter een bottleneck waardoor de andere twee gedwongen zouden zijn om hem frontaal aan te vallen terwijl zowel ik als hij ze onder schot konden nemen.
Piece of cake? Niet als de IS angsthaas blijkt en zodra de Super Sherman eraan kwam kont keert en achter mij rent. Gevolg is dat hij in z'n reet afgeschoten werd en de WZ-131 mij ondertussen van achteren kon flanken
Zojuist een redelijk gebalanced match dat finaal mis ging. De noordelijke flank hield in m'n JP2 met een IS. Ik was top tier, dus dat had prima moeten gaan. We worden aangevallen door een WZ-131 en een T26E4. Hadden we prima aangekund, ik zat stuk naar achteren met gedekte flank en kon over de IS heen schieten, hij zat achter een bottleneck waardoor de andere twee gedwongen zouden zijn om hem frontaal aan te vallen terwijl zowel ik als hij ze onder schot konden nemen.
Piece of cake? Niet als de IS angsthaas blijkt en zodra de Super Sherman eraan kwam kont keert en achter mij rent. Gevolg is dat hij in z'n reet afgeschoten werd en de WZ-131 mij ondertussen van achteren kon flanken
Oslik blyat! Oslik!
Overwinning!
Gevecht: Vliegveld zaterdag 20 april 2013 12:57:54
Voertuig: Matilda
Ervaring ontvangen: 4.887 (x3 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 31.825
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Top Gun, Koelbloedig
1486 dmg in een T4 match, ik doe de Mathilda nooit meer weg
Gevecht: Vliegveld zaterdag 20 april 2013 12:57:54
Voertuig: Matilda
Ervaring ontvangen: 4.887 (x3 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 31.825
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Top Gun, Koelbloedig
1486 dmg in een T4 match, ik doe de Mathilda nooit meer weg

Misschien speelt hij wel zonder premiumMrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:59:
[...]
Average xp heeft niks te maken met ace badge, deze badges krijg je voor een goede single battle. (Overigens vind ik je gemiddelde niet enorm hoog)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heeft premium invloed op die scores? Volgens mij niet.
[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 20-04-2013 13:44 ]
erutangiS
Verwijderd
Maar wel op de average xpMrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:44:
Heeft premium invloed op die scores? Volgens mij niet.
1 code gegeven aan: ILK92atticus182 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:10:
Als er iemand trouwens nog behoefte heeft aan een invite code (geeft gratis 2500 gold) stuur dan ff een DM, dan krijg je er eentje, alleen te gebruiken bij het aanmaken van een nieuwe account
7 codes over
[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 20-04-2013 16:41 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat bedoel ik ook ja, ben het met je eens.Nemean schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:38:
[...]
Zoals ik zei.. nogmaals.. *sigh* de T34 deed meerdere malen zijn turret meer dan 90 graden van links en naar rechts bewegen zonder enige reden en het leek meer op een bot dan dat hij actief aan het spelen was. Mocht hij zijn weakspots daadwerkelijk willen beschermen dan had hij het minimaal gedaan waar dus geen sprake van is. Daarnaast is het to be rather honest alleen noodzakelijk om je weakspots echt te beschermen als je in close range zit en daar was ook geen sprake van.
Ja tuurlijk kan beter daarom zei ik ook, redelijk goede aimtijd.[...]
Aiming time van 3.4 kan beter tbh.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Nope, de 1,5x wordt er later overheen gegooid, in het postbattle scherm staan ook alle scores zonder preimum.MrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:50:
[...]
Hmm, dat maakt vergelijkingen dan wel gecompliceerd...
People as things, that’s where it starts.
Die badge krijg je niet voor één goede battle. Dan zou ik met een max van 2175 hem wel verdiend hebben denk ik.MrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:59:
[...]
Average xp heeft niks te maken met ace badge, deze badges krijg je voor een goede single battle. (Overigens vind ik je gemiddelde niet enorm hoog)
Ik heb het even opgezocht, 't is voor de laatste week. En het gemiddelde niet hoog?

Hier; deze kerel snapt het spelletje zo te zien wel. En kijk dan naar het gemiddelde...

Mijn JP heeft die ace ook en die heeft hem met slechts 617xp gemiddeld.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Je moet die max score wel hebben gehaald nadat die badges zijn ingevoerd, eerdere battles tellen niet mee.
Je gemiddelde is enorm hoog zonder premium, met premium is het goed maar niet enorm hoog
Edit: Trouwens die screenshot is niet echt van een hoogvlieger naar mijn mening
Je gemiddelde is enorm hoog zonder premium, met premium is het goed maar niet enorm hoog
Edit: Trouwens die screenshot is niet echt van een hoogvlieger naar mijn mening
In je service record is de average exp wel degelijk incl premium bonus, vreemd genoeg telt de x2 bonus dan weer niet mee.VasZaitsev schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:29:
[...]
Nope, de 1,5x wordt er later overheen gegooid, in het postbattle scherm staan ook alle scores zonder preimum.
[ Voor 85% gewijzigd door MrOleo op 20-04-2013 17:21 ]
erutangiS
Noxiuz, het gaat om de XP die je in één potje behaald. Average XP heeft er geen hol mee te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door rgras op 20-04-2013 17:23 ]
Ze zouden eigenlijk de experience altijd zonder premium moeten weergeven, net zoals op het scorebord na de battle. Het zelfde geld voor XVM (maar die haalt het gewoon van de site, waar het met premium erbij op gesteld staat). Mensen met een premium account hebben dan al gouw een hogere efficiency rating, puur omdat ze altijd met premium spelen. Maar dat geld natuurlijk niet voor win percentage etc. En als je veel in platoon speelt/CW's wint, gaat het natuurlijk ook al gouw omhoog.MrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:14:
Je moet die max score wel hebben gehaald nadat die badges zijn ingevoerd, eerdere battles tellen niet mee.
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 20-04-2013 17:27 ]
Je haalt wat dingen door elkaar. Je moet in 1 battle zo'n score halen dat je in de gemiddelde exp van de afgelopen week bij de top x (afhankelijk van de medaille) zit. Dus ze pakken van iedereen die de afgelopen week met een tank heeft gespeeld de average exp. en als jij daarna een battle haalt die bij de beste 1% zit krijg je de ace-badge. Die 2175 heb je waarschijnlijk al heel lang geleden gehaald voordat de badges er waren.NoxiuZ schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:06:
[...]
Die badge krijg je niet voor één goede battle. Dan zou ik met een max van 2175 hem wel verdiend hebben denk ik.
Ik heb het even opgezocht, 't is voor de laatste week. En het gemiddelde niet hoog?
[removed]
Verwijderd
Zooooo, na de zoveelste lemmingtrain en kansloos verlies heb ik het wijze besluit genomen om er vanavond mee te stoppen!
Wel jammer, moet nog maar 10k XP tot aan de T54E1, maar da's dan een mooi doel voor morgen....
Wel jammer, moet nog maar 10k XP tot aan de T54E1, maar da's dan een mooi doel voor morgen....
Ik heb nu 10 matches achter elkaar verloren met keer op keer 6k damage.. elke keer zitten die matches vol en dan ook bom vol met arty. Als er 1 reden is waarom ik met die spel zou stoppen is door arty.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:58:
Zooooo, na de zoveelste lemmingtrain en kansloos verlies heb ik het wijze besluit genomen om er vanavond mee te stoppen!
Kan je dat eens laten zien Nemean die 10x 6k damage op een rij
.
Is dat zo lastig voor jou dan, om dat te behalen?Astratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:05:
Kan je dat eens laten zien Nemean die 10x 6k damage op een rij.
Dan weet ik niet waar jij uit mijn post haalt dat ik een 12t gebruik.
Nergens niet gewoon,
anyway terug naar die 6k dmg met welke tank? En als je wilt mag je replays uppen
.
anyway terug naar die 6k dmg met welke tank? En als je wilt mag je replays uppen
Geen van de ratings worden de beïnvloed door average exp dus die vlieger gaat niet opThomasG schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:25:
[...]
Ze zouden eigenlijk de experience altijd zonder premium moeten weergeven, net zoals op het scorebord na de battle. Het zelfde geld voor XVM (maar die haalt het gewoon van de site, waar het met premium erbij op gesteld staat). Mensen met een premium account hebben dan al gouw een hogere efficiency rating, puur omdat ze altijd met premium spelen. Maar dat geld natuurlijk niet voor win percentage etc. En als je veel in platoon speelt/CW's wint, gaat het natuurlijk ook al gouw omhoog.
Niet een heel slechte speler maar ook niet bepaald goed te noemen.NoxiuZ schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:06:
[...]
Die badge krijg je niet voor één goede battle. Dan zou ik met een max van 2175 hem wel verdiend hebben denk ik.
Hier; deze kerel snapt het spelletje zo te zien wel. En kijk dan naar het gemiddelde...
[afbeelding]
Mijn JP heeft die ace ook en die heeft hem met slechts 617xp gemiddeld.
Met elke random tier 10 die ik in mijn garage heb staan.. wil je weten welke zoek je dat op. En waarom zou ik voor jou speciaal replays moeten gaan uploaden om te bewijzen wat ik hier neer zet?Astratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:20:
Nergens niet gewoon,
anyway terug naar die 6k dmg met welke tank? En als je wilt mag je replays uppen.
Neem dan een prt scr van wot statistics last battles played he das mij ook goed.
Of heb je mss iets overdreven?
Even goede vrienden hoor.
Wie zegt dat ik WoT statistics gebruik? Zal je een tip geven.. als je niets nuttigs hebt bij te dragen, plaats dan ook niets. Einde verhaal.Astratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:38:
Neem dan een prt scr van wot statistics last battles played he das mij ook goed.
Lol ok toch bedankt voor je antwoord,
toch mooi door de mand gevallen...
Je zal van goeie huize moeten komen wil je dat ik iets upload voor jou, daar mee gezegd te hebben; Ik heb niets te bewijzen aan jouAstratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:41:
Nou mij hoor je niet slow chatten zoals zovelen hier met mijn daily winrate enz blabla.
Als het waar is dat jij 10 battles op 6k dmg gedaan te hebben zoals je beweerd dan is dat zeer goed van u en ik wou daarvan enkel een bewijs zien. Kennelijk kan/wil je ons dat niet geven dus trekt ik ook mijn conclusies he.
Ik begraaf de strijdbijl nu
.
Als het waar is dat jij 10 battles op 6k dmg gedaan te hebben zoals je beweerd dan is dat zeer goed van u en ik wou daarvan enkel een bewijs zien. Kennelijk kan/wil je ons dat niet geven dus trekt ik ook mijn conclusies he.
Ik begraaf de strijdbijl nu
Het enige wat leuk is om te zien zijn goede replays en YouTube filmpjes van mensen waar te zien is hoe ze gepresteerd hebben. Ik zie er geen nut van om screenshots te maken of überhaupt de moeite te nemen om replays te uploaden van matches waarin ik 6k damage doe en waarin ik ook nog eens verlies.Astratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:47:
Nou mij hoor je niet slow chatten zoals zovelen hier met mijn daily winrate enz blabla.
Ik begraaf de strijdbijl nu.

Wat betreft het slowchat gedeelte, hou je toch niet tegen.. zo wordt er vaak over arty gewhined (me included) over ruk teams (me included) en zo heb je ook mensen die graag hun stats willen laten zien (ze vergeten echter dat een groot gedeelte er gewoon voorbij scrolled).
Voor de geïnteresseerden, ik ben weer aan het livestreamen
Mensen zeggen dat ik een troll ben, maar jij bent er ook 1. En ook nog eens een gigantische slechte. Als je niets nuttigs hebt toe te voegen, ga dan ergens anders wat verzieken in plaats van hier mensen de grond in proberen te trappen.Astratuner schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:41:
+1, Astra had zeker niets beters te doen vanavondUser schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:11:
[...]
Mensen zeggen dat ik een troll ben, maar jij bent er ook 1. En ook nog eens een gigantische slechte. Als je niets nuttigs hebt toe te voegen, ga dan ergens anders wat verzieken in plaats van hier mensen de grond in proberen te trappen.
Oh en voor de non-beliebers:

Hmmzz in WoT zelf over die ace badges enzo staat het nogal vaag maar op de wiki staat er dus duidelijk wel een enkele battle. Het kwam altijd over van gemiddeld, niet of je in je uppie een lemmingtrain neer kan maaien. Jammer dat je niet kan kijken hoe je gemiddeld speelt in plaats van iedere keer mensen die geluk hebben en 10 kills kunnen maken...
Over die T32, die speelde ik als eerste na introductie en toen ik mijn M103 en T110E4 kreeg ben ik er mee gestopt. Het was echt een kuttank maar in die tijd kom je prima faceguggen met het apparaat zolang je je hull maar kon beschermen. Dus op heuveltjes ging dat prima, menig steel wall mee gehaald
En je moet écht goed schieten met dat apparaat, op een IS-3 doe je echt weinig tenzij je de plekjes weet te vinden of je moet ze sneaky gaan flanken.
Naar wat ik hoor is de T32 nog weer verder generved
Over die T32, die speelde ik als eerste na introductie en toen ik mijn M103 en T110E4 kreeg ben ik er mee gestopt. Het was echt een kuttank maar in die tijd kom je prima faceguggen met het apparaat zolang je je hull maar kon beschermen. Dus op heuveltjes ging dat prima, menig steel wall mee gehaald
Naar wat ik hoor is de T32 nog weer verder generved

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Wat zijn de beste crewtrainingen voor de T34? Momenteel heb ik bijna 100% repairs en denk dat ik hertrain naar BIA en dan weer aan repairs begin. Heeft camo nog meerwaarde op dit ding?
Zojuist een lekkere pot met de T-34-85, ben aan het livestreamen en had een aardige pot op Sand River, Razor's Edge Contest here I come?
Victory!
Map: Sand River
Date: zondag 21 april 2013 12:09:14
Vehicle: T-34-85
Exp: 7.095 (x3) + Credits: 61.881
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Verwijderd
Ben zojuist ingeschakeld op je livestream. Wie weet leer ik er nog wat vanpsychoclown schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:30:
Zojuist een lekkere pot met de T-34-85, ben aan het livestreamen en had een aardige pot op Sand River, Razor's Edge Contest here I come?
[...]
En btw, 1269 avg XP tot nu toe is zeer netjes
Ja had hoger kunnen blijven als die ik die onnodige losses niet had gehad.. 
Maarja wel mijn best gedaan in die potjes!
Maarja wel mijn best gedaan in die potjes!
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 21-04-2013 13:40 ]
Verwijderd
Was het bij de T25/2 de laatste pot voor unlocken van de volgende.......Bij de T69 haal ik de Ace badge bij het een na laatste potje LOL
Overwinning!
Map: Havengebied
Date: zondag 21 april 2013 13:28:03
Voertuig T69
Ervaring ontvangen 2.119 Credits ontvangen: 50.682
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Top Gun, Meesterschapsbadge: Tank Aas
Overwinning!
Voertuig T69
Ik blijf grinniken bij het zien van de nederlandse vertalingen. Zo foutVerwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:41:
Overwinning!
Voertuig T69
Nederlandse vertalingen bij software slaat vrijwel altijd nergens op. Het wordt bijna altijd letterlijk vertaald, terwijl dat in het Nederlandse taalkundig gezien compleet onjuist is. Wordt vaak gedaan door spelers die toevallig die taal als moedertaal hebben, maar kennis hebben ze er niet van. Net zoals bij het KoningsliedKaap schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:44:
[...]
Ik blijf grinniken bij het zien van de nederlandse vertalingen. Zo fout

Moet wel toegeven dat er soms gewoon geen goede vertaling voor is. Maar dan kun je misschien beter naar iets zoeken wat wel een juiste en zinvolle toevoeging heeft.
Muur van staal zou Stalen muur moeten zijn. Meesterschapsbadge moet Bekwaamheidsinsigne zijn, of desnoods Meesterschapsinsigne of Bekwaamheidsonderscheiding. Meesterschapsbadge slaat nergens op, het is geen Pokémon.
Pas maar op wat je zegtThomasG schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:59:
[...]
Nederlandse vertalingen bij software slaat vrijwel altijd nergens op. Het wordt bijna altijd letterlijk vertaald, terwijl dat in het Nederlandse taalkundig gezien compleet onjuist is. Wordt vaak gedaan door spelers die toevallig die taal als moedertaal hebben, maar kennis hebben ze er niet van. Net zoals bij het Koningslied
Moet wel toegeven dat er soms gewoon geen goede vertaling voor is. Maar dan kun je misschien beter naar iets zoeken wat wel een juiste en zinvolle toevoeging heeft.
Muur van staal zou Stalen muur moeten zijn. Meesterschapsbadge moet Bekwaamheidsinsigne zijn, of desnoods Meesterschapsinsigne of Bekwaamheidsonderscheiding. Meesterschapsbadge slaat nergens op, het is geen Pokémon.
Verwijderd
Was voor mij de eerste keer dat ik zo'n livestream bekeek. Best leuk, en goed om eens te zien waar de goede spelers heengaan op bepaalde mappen en hoe ze terrein gebruiken 
Volgende keer zal ik proberen wat eerder in te schakelen. Succes met ESL!
Volgende keer zal ik proberen wat eerder in te schakelen. Succes met ESL!
Ik heb exact hetzelfde, maar dit komt ook deels door het feit dat het Nederlands niet echt gracieus klinkt.ThomasG schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:59:
[...]
Nederlandse vertalingen bij software slaat vrijwel altijd nergens op. Het wordt bijna altijd letterlijk vertaald, terwijl dat in het Nederlandse taalkundig gezien compleet onjuist is. Wordt vaak gedaan door spelers die toevallig die taal als moedertaal hebben, maar kennis hebben ze er niet van. Net zoals bij het Koningslied
Edit: Verdomme! Het is mogelijk! Zojuist in een pub een team waar iedereen samenwerkte en communiceerde.. ik moet bijna huilen van geluk!
Edit2: Iemand die aan het begin van de ronde wordt geoneshot feliciteerd diegene en wenst iedereen nog een leuk potje toe.. WHAT IS HAPPENING?!?!
[ Voor 13% gewijzigd door rgras op 21-04-2013 15:33 ]
woohooo eindelijk mijn ace tanker op mn T34
mede mogelijk gemaakt door de retards in mijn team 

Nee, maar je neemt wel de moeite om het telkens te verkondigen.Nemean schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:59:
[...]
Ik zie er geen nut van om screenshots te maken of überhaupt de moeite te nemen om replays te uploaden van matches waarin ik 6k damage doe en waarin ik ook nog eens verlies.
En laten we eerlijk wezen: 6k damage, tien potjes achter elkaar is zeer boven gemiddeld. Natuurlijk dat mensen dan willen weten hoe je daar aan komt. Al was het alleen maar om van te leren...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Post je beste faalpot op het forum van GOT. Momenteel heeft quantor de hoogste score met 1323 exp. Als je in GOT zat, kon je een leuke gamecard winnenNemean schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:01:
[...]
Ik heb nu 10 matches achter elkaar verloren met keer op keer 6k damage.. elke keer zitten die matches vol en dan ook bom vol met arty. Als er 1 reden is waarom ik met die spel zou stoppen is door arty.
Heb net even op de test server mijn eerste rondje in de Indien-Panzer gereden en moet eerlijk zeggen, ik was verbaasd hoe lekker deze het doet voor een Duitse tank (fully ugraded met een 100% crew)
Heerlijk mobiel, lekkere gun die goed zijn mannetje staat. Vond de aim time en precisie goed. Teven wist de tank ook nog wat schoten van andere tier8s te bouncen.
Hopelijk blijft de test server nog een paar dagen open, zodat ik wat meer rondjes ermee kan rijden.
Heerlijk mobiel, lekkere gun die goed zijn mannetje staat. Vond de aim time en precisie goed. Teven wist de tank ook nog wat schoten van andere tier8s te bouncen.
Hopelijk blijft de test server nog een paar dagen open, zodat ik wat meer rondjes ermee kan rijden.
WoT/WoWs name: Onarf
Is er een mod om de chat uit beeld te krijgen? Het wordt in 99% van de gevallen alleen gebruikt door mensen om met elkaar in hun eigen taaltje te praten.
De kans is zeer groot dat we aankomende week 8.6 krijgenBolleBeer schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:12:
Heb net even op de test server mijn eerste rondje in de Indien-Panzer gereden en moet eerlijk zeggen, ik was verbaasd hoe lekker deze het doet voor een Duitse tank (fully ugraded met een 100% crew)
Vind dat als je het lef hebt om 'telkens' neer te zetten in een reactie op mijn bericht je ook duidelijk mag aan gaan geven waar ik dit meerdere keren heb verkondigd. Ik moet toegeven heb veel geklaagd in eerdere topics over World of Tanks zoals vele hier doen, maar kan mij niet heugen dat ik vaak heb lopen klagen over meerdere losses met 6k damage.ChojinZ schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:02:
[...]
Nee, maar je neemt wel de moeite om het telkens te verkondigen.
En laten we eerlijk wezen: 6k damage, tien potjes achter elkaar is zeer boven gemiddeld. Natuurlijk dat mensen dan willen weten hoe je daar aan komt. Al was het alleen maar om van te leren...
Daarnaast waarom zou ik er over gaan liegen? Net of het onmogelijk is 6k damage te halen in een JagdPanzer E-100, E-100, T110E5, T57 of BatChat (of alle andere tier 10s die ik in mijn garage heb staan). En als ik zeg dat ik bijna 9k damage heb gedaan in een BatChat in 1 ronde moet ik dan ook gelijk met bewijzen komen? Voordat jullie gelijk weer aan komen met dat het onmogelijk is en dat ik lieg, hier heb je een link; Click
Ik zal is kijken wat ik kan doen Wapperoosterhofjf schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:07:
[...]
Post je beste faalpot op het forum van GOT. Momenteel heeft quantor de hoogste score met 1323 exp. Als je in GOT zat, kon je een leuke gamecard winnen
8.6?psychoclown schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:46:
[...]
De kans is zeer groot dat we aankomende week 8.6 krijgen
da's wel heel snelpsychoclown schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:46:
[...]
De kans is zeer groot dat we aankomende week 8.6 krijgen
Oeps, 8,5 natuurlijk

Zit op 8.6 nog niet echt te wachten.. overvloed aan artys..
Dat wordt even flink doorgrinden met de GwTiger
Maar het moet wel lukken voor 8.6 ik hoef nog maar 185.000xp ofzo.
In 8.6 zouden ze juist iets aan de arty MM doen.Nemean schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:57:
[...]
![]()
Zit op 8.6 nog niet echt te wachten.. overvloed aan artys..
'zouden', zegt genoeg. M.a.w eerst zien dan geloven.rgras schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:00:
[...]
In 8.6 zouden ze juist iets aan de arty MM doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 21-04-2013 19:04 ]
Arty blijft gewoon 5 per kant, maximaal. WG heeft al aangegeven dit niet te gaan aanpassen. Maarja.. 5 arty per kant is gewoon teveel... Vooral met high-tier arty worden de potjes echte camp festijnen... Want als je niet safe staat en je wordt gespot dan is het snel voorbij...
Maar die arty MM wat ze willen doen is volgens mij gewoon de aanpassingen mbt de nieuwe tiers van de arty.
Maar die arty MM wat ze willen doen is volgens mij gewoon de aanpassingen mbt de nieuwe tiers van de arty.
Tref je het helemaal goed dan spawn je op Zuidkant van Steppes, die is zo vlak gemaakt dat er gewoon geen fatsoenlijke artycover meer is.
Als ik het goed heb wordt de huidige Tier 8 artillerie gewoon Tier 10, en sommige Tier 7 een Tier 9, en verzinnen ze er wat nieuwe bij, die de lege gaten opvullen. Het is niet zo dat er artillerie bij komen die nog meer schade doen.wsLy schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:12:
Arty blijft gewoon 5 per kant, maximaal. WG heeft al aangegeven dit niet te gaan aanpassen. Maarja.. 5 arty per kant is gewoon teveel... Vooral met high-tier arty worden de potjes echte camp festijnen... Want als je niet safe staat en je wordt gespot dan is het snel voorbij...
ze buffen ze echt wel een beetje, anders zit er heel weinig verschil tussen tier 7 en tier 10.
Het fijnste zou inderdaad zijn als je arty uit kon zetten, met sommige tanks [zoals de KV-2] is het niet leuk spelen met arty, aangezien elke hummel of Grille op jou gaat knallen.
Het fijnste zou inderdaad zijn als je arty uit kon zetten, met sommige tanks [zoals de KV-2] is het niet leuk spelen met arty, aangezien elke hummel of Grille op jou gaat knallen.
Het zou beter zijn dat je kan instellen hoeveel arty je per game wilt hebben, met als minimum 2 per kant ofzo.
@ThomasG. Waarom autoloaders? Dat zijn gewone heavy's. En dan scouts beperken met hoeveel arty ofzo.
Maar allemaal leuk en aardig maar ze gaan het toch niet veranderen.
@ThomasG. Waarom autoloaders? Dat zijn gewone heavy's. En dan scouts beperken met hoeveel arty ofzo.
Maar allemaal leuk en aardig maar ze gaan het toch niet veranderen.
[ Voor 44% gewijzigd door thijsco19 op 21-04-2013 19:43 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dan wil ik ook kunnen instellen hoeveel scouts, hoeveel autoloaders, hoeveel TDs die bijna alles kunnen one-shotten, etc.
Ze kunnen arty niet meer buffen anders word het echt OP, ergens hebben ze ook gezegt dat ze dat niet meer gingen doen.VasZaitsev schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:28:
ze buffen ze echt wel een beetje, anders zit er heel weinig verschil tussen tier 7 en tier 10.
Er komen mogelijk dergelijke functies voor premium account users 
Uitsluiten bepaalde maps, tanks/types en daarbij een korte of lange MM om het daadwerkelijk te kunnen realiseren.
Uitsluiten bepaalde maps, tanks/types en daarbij een korte of lange MM om het daadwerkelijk te kunnen realiseren.
ik zou graag bepaalde maps willen uitsluiten, mappen als El Halluf of Zandrivier vind ik zo slecht geworden, vooral Zandrivier [hoe ie ook mag heten in het engels] is echt waardeloos geworden.
Van mij mogen er best een paar echte stadsmappen komen, die helemaal dicht zijn, dus geen park/rangerterrein/hill zoals Himmelsdorf. Ik vind stadsmappen namelijk wel erg leuk.
Qua types zou ik alleen hightier arty niet willen. TD's, autoloaders en scouts zijn leuke uitdagingen, arty die 700m verderop mij kan oneshotten, niet zo'n leuke uitdaging.
Van mij mogen er best een paar echte stadsmappen komen, die helemaal dicht zijn, dus geen park/rangerterrein/hill zoals Himmelsdorf. Ik vind stadsmappen namelijk wel erg leuk.
Qua types zou ik alleen hightier arty niet willen. TD's, autoloaders en scouts zijn leuke uitdagingen, arty die 700m verderop mij kan oneshotten, niet zo'n leuke uitdaging.
Zou inderdaad mooi wezen als dat toepasbaar is.. dan gaan bepaalde maps en vehicle types zeker uitgeschakeld worden.psychoclown schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:12:
Er komen mogelijk dergelijke functies voor premium account users

Verwijderd
Waar ik, naast de nieuwe arty zelf, ook benieuwd naar ben is hoe de MM van de bestaande arty zal veranderen. Wat ik vrees (tenminste, als ik zelf niet arty speel) is dat de MM spread voor arty een stuk verkleind word, en dat de minimale battle tier voor arty 1 tier boven de eigen tier is.
Aannemende dat de huidige Tier 7 arty naar Tier 8 gaat (dat lijkt er toch op), zou dit dus betekenen dat Tier 8 tanks veel vaker de oude Tier 7 arty gaan zien. Ook Tier 7 tanks zullen dan vaak te maken krijgen met de oude Tier 6 arty. Ik vond in mijn IS de Hummel's en SU-8's al genoeg schade doen, laat staan dat ik dan regelmatig S-51's tegenover me krijg.
Maar goed, ik hoop maar dat het meevalt en dat Tier 7 en 8 nog steeds goed te spelen zal zijn.
Aannemende dat de huidige Tier 7 arty naar Tier 8 gaat (dat lijkt er toch op), zou dit dus betekenen dat Tier 8 tanks veel vaker de oude Tier 7 arty gaan zien. Ook Tier 7 tanks zullen dan vaak te maken krijgen met de oude Tier 6 arty. Ik vond in mijn IS de Hummel's en SU-8's al genoeg schade doen, laat staan dat ik dan regelmatig S-51's tegenover me krijg.
Maar goed, ik hoop maar dat het meevalt en dat Tier 7 en 8 nog steeds goed te spelen zal zijn.
Veel mappen zijn met de huidige game modes niet meer leuk om te doen, maar dat komt ook omdat sommige mensen echt geen flauw benul hebben in welke mode ze zitten volgens mij.VasZaitsev schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:22:
ik zou graag bepaalde maps willen uitsluiten, mappen als El Halluf of Zandrivier vind ik zo slecht geworden, vooral Zandrivier [hoe ie ook mag heten in het engels] is echt waardeloos geworden.
aan de andere kant, als je in een team zit die wel weet hoe het moet is het gewoon prijs schieten.
ben van plan de de SU-122-44 te kopen, lijkt me een erg goed ding, en past wel bij mijn speelstijk.
Maar, ik heb ook nog wat goud over, genoeg om 1 andere premium te kopen.
Mij lijkt de IS-6 wel de beste keuze voor mij, omdat ik dan mooi crew kan trainen en hij past bij mijn liefde voor de IS serie.
De T34 lijkt me ook wel wat, maar, langzame reload en de kinda waardeloze bepantserng lijkt me niks.
Duitse en franse heavies ga ik niet volgens, dus de FCM en de Lowe zijn niet zo heel intressant.
Of is er nog een ander tankje erg intressant?
Maar, ik heb ook nog wat goud over, genoeg om 1 andere premium te kopen.
Mij lijkt de IS-6 wel de beste keuze voor mij, omdat ik dan mooi crew kan trainen en hij past bij mijn liefde voor de IS serie.
De T34 lijkt me ook wel wat, maar, langzame reload en de kinda waardeloze bepantserng lijkt me niks.
Duitse en franse heavies ga ik niet volgens, dus de FCM en de Lowe zijn niet zo heel intressant.
Of is er nog een ander tankje erg intressant?
T34 is wel een fijne tank vind ik, alleen heb ik er elke keer pech mee, de IS-6 schijnt ook goed te zijn volgens User.
edit: wat een crap teams weer zeg, ik laat deze special wel lekker schieten, het bot gehalte is weer hoog, en er zijn geeneens bots...
Over bots gesproken, voor degene die het interesseren, we hebben in het irc kanaaltje een bot draaien, die je WoT stats kan opvragen en het laatste nieuws van WoT post.
edit: wat een crap teams weer zeg, ik laat deze special wel lekker schieten, het bot gehalte is weer hoog, en er zijn geeneens bots...
Over bots gesproken, voor degene die het interesseren, we hebben in het irc kanaaltje een bot draaien, die je WoT stats kan opvragen en het laatste nieuws van WoT post.
[ Voor 56% gewijzigd door Mickroz op 21-04-2013 22:02 ]
Het lijkt wel hoe beter je zelf speelt, hoe slechter het team waarmee je wordt opgescheept. In de laatste 10 potjes eindigde ik 5 keer bovenaan, maar desondanks 8 ervan verloren. Dat is prutswerk van WG. Het idee van gaming moet zijn dat je invloed uitoefent.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Toch de E50m maar gekocht en absoluut geen spijt van gehad 
De gun geeft lekkere klappen en accuracy. In mijn beleving het echt waard tov de E50, die vond ik wel oke..

Battle on El Halluf solo in a Random:
Victory!
Map: El Halluf
Date: zondag 21 april 2013 22:06:43
Vehicle: E-50 Ausf. M
Exp: 2.149 + Credits: 86.952
Achievements: : Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"
4.5k dmg and spot dmg
Deze week 8.5, doet snel nog een potje in zijn VK3002DB, heb nu 77k XP dus komt goed
De gun geeft lekkere klappen en accuracy. In mijn beleving het echt waard tov de E50, die vond ik wel oke..

Battle on El Halluf solo in a Random:
Victory!
Map: El Halluf
Date: zondag 21 april 2013 22:06:43
Vehicle: E-50 Ausf. M
Exp: 2.149 + Credits: 86.952
Achievements: : Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"
4.5k dmg and spot dmg
Deze week 8.5, doet snel nog een potje in zijn VK3002DB, heb nu 77k XP dus komt goed
[ Voor 23% gewijzigd door SimpelenLeuk op 21-04-2013 22:27 ]
Je hebt ook invloed, dat wil alleen niet zeggen dat je elk potje dat je goed speelt wint.MSalters schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:00:
Het lijkt wel hoe beter je zelf speelt, hoe slechter het team waarmee je wordt opgescheept. In de laatste 10 potjes eindigde ik 5 keer bovenaan, maar desondanks 8 ervan verloren. Dat is prutswerk van WG. Het idee van gaming moet zijn dat je invloed uitoefent.
[removed]
Ik moet echt naar de lange-termijn cijfers kijken om dat te zien, helaas. Nu is het alsof je eredivisie en 5e klassers door elkaar laat voetballen. Daar is niemand bij gebaat.
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Hoe meer slechte spelers hoe meer invloed je hebt. Wil je nu tegen betere spelers spelen of wil je meer invloed hebben?
erutangiS
Hoe werkt datt dan? Had het al wel gezien, maar wist niet hoe.[b]Mickroz schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:56:[
Zo... vanavond weer wat clanwars gespeeld, geprobeerd te landen in Bulgarije maar daar hebben we door wat domme fouten verloren in de kwart finale volgens mij. Op Portugal in de owner battle verloren van Quo Vadis Post-Mortem, wat een zeer mooie battle was.
Achja we hebben weer wat meer ervaring op gedaan en weer geleerd van de fouten.
Achja we hebben weer wat meer ervaring op gedaan en weer geleerd van de fouten.
Ik wil met betere spelers spelen.MrOleo schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:09:
Hoe meer slechte spelers hoe meer invloed je hebt. Wil je nu tegen betere spelers spelen of wil je meer invloed hebben?
Als alle spelers ongeveer even goed zijn, dan pas wordt het spannend.
Zoo.. vandaag toch best wel een leuke dag gehad, helaas geen ESL maar wel lekker kunnen platoonen.
Mooi filmpje van gisteren in mijn kersverse PzIV en de T-34-85 match waar ik het eerder vandaag al over had!
Mooi filmpje van gisteren in mijn kersverse PzIV en de T-34-85 match waar ik het eerder vandaag al over had!
Goed onderbouwd ook allemaal.ThomasG schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:59:
[...]

Nou, schrijf alle suggesties op en post ze op het WoT forum. Er is een speciale thread voor waar je dit kwijt kunt. Als je het zo slecht vind doe er dan wat aan om het te verbeteren en laat zien dat je niet zo'n speler bent die alleen maar klaagt.ThomasG schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:59:
[...]
En toch zie je aan je cijfers dat je stiekem best veel invloed hebt. Een verschil tussen 40 en 55% (ongeveer wat je het meeste tegenkomt) is toch 15% Oftewel zo'n beetje 1 op de 6 potjes wordt gewonnen/verloren door wat jij doet. Daarnaast heb je bij echte gebalanceerde teams juist minder invloed en is dat gebalanceerd krijgen ook wel erg lastig in een spel als dit (TDs vs heavies vs meds vs lights , maar sommige tanks van dezelfde klasse zijn weer heel anders als anderen etc.)MSalters schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:26:
[...]
In beide gevallen heb je dus ook weinig invloed op het resultaat.
[ Voor 32% gewijzigd door redwing op 22-04-2013 08:02 ]
[removed]
Dit.redwing schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:58:
[...]
Nou, schrijf alle suggesties op en post ze op het WoT forum. Er is een speciale thread voor waar je dit kwijt kunt. Als je het zo slecht vind doe er dan wat aan om het te verbeteren en laat zien dat je niet zo'n speler bent die alleen maar klaagt.
Voor het topic op de officiële forums, zie hier.
Als je !help typt, krijg je een notice met alle commands die je kan gebruiken.SimpelenLeuk schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:16:
[...]
Hoe werkt datt dan? Had het al wel gezien, maar wist niet hoe.
Gisteren wel aardig gespeeld. Jammerlijke pot op het einde: Prokhorovka in mijn E-100 met 5 high-tier arty per kant. Dan heb je ook slechts de keus uit proberen mee te doen en alle arty op je dak krijgen of achterin campen en weinig tot geen invloed op de pot hebben.
Maar goed, toch 18 uit 24 gewonnen en aardige damage kunnen doen. Het blijft alleen jammer om een pot waar je 5-6k damage doet te verliezen om daarna met 1200 damage te winnen, maar dat zul je altijd houden.
Maar goed, toch 18 uit 24 gewonnen en aardige damage kunnen doen. Het blijft alleen jammer om een pot waar je 5-6k damage doet te verliezen om daarna met 1200 damage te winnen, maar dat zul je altijd houden.
User, ik vind dat jij hier wat kort door de bocht gaat. Thomas geeft wel degelijk onderbouwing (niet altijd even netjes geformuleerd, maar de spirit is er) en geeft ook goede suggesties.
Hou je veilig!
Babs out!
[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 22-04-2013 09:08 ]
'Het is hier geen Pokemon' vind ik geen goede onderbouwing. Als iemand met zulke opmerkingen gaat gooien, heb ik het al snel gehad.filipy23 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:07:
[...]
User, ik vind dat jij hier wat kort door de bocht gaat. Thomas geeft wel degelijk onderbouwing (niet altijd even netjes, maar de spirit is er) en (goede) suggesties.
Hou je veilig!
Babs out!
Ik zie hier toch echt geen enkele vorm van onderbouwing bij.Muur van staal zou Stalen muur moeten zijn.
Ik moet zeggen, 'Meesterschapsinsigne' is een goeie, dat kan ik rustig zeggen, maar als iemand zonder fatsoenlijke onderbouwing zegt dat een bepaalde vertaling iets anders MOET zijn, omdat het anders op Pokemon lijkt... nee dank je, dan heb ik er allang geen zin meer aan om er op in te gaan.
Voor de meeste vertalingen hebben we redelijk weinig tijd, voor een grote patch hebben we een week en soms zelfs minder. En ja, we werken part-time dus overdag werken we gewoon. Wij moeten dus in een paar dagen een sluitende vertaling vinden waar iedereen het mee eens is, en dat gaat simpelweg niet altijd. En dat realiseren wij ook, er loopt niet voor niets een topic op het officiële forum over de vertalingen. Ik heb ook niet voor Jan Lul een topic op GoT lopen. Maar als iemand komt met onderbouwingen als 'Het lijkt op Pokemon', dan kan hij beter tegen een muur gaan staan schreeuwen. Onderbouwde kritiek is welkom, als je wilt bashen rot je maar op. Zo simpel is het.
Als vertalers gaan we er vanuit dat, wanneer wij geen kritiek krijgen, de vertaling juist is. Logischerwijs gaan we de vertaling dan ook niet aanpassen.
Gister de AT2 gekocht, mooi ding is dat. Mensen weten niet hoe ze door je heen moeten schieten. Prachtig
Gisteren in een opwelling nog even snel de T25 AT gekocht (slugger buitengegooid, Hellcat is een blijvertje). Nog maar één potje gespeeld en zelfs stock is die tank niet slecht. (incl 90% crew)
Ongeveer de beste stock tank waar ik ooit mee gereden heb en ben alvast benieuwd wat dit tankje wordt wanneer hij full ops is.
Verder sta ik klaar voor 8.5
En tot nu toe rij ik in mijn E75 rond met de stock turret, man dat ding is poreus, heb het idee dat ie nog zwakker is dan de top turret van de KT. De hull is héél wisselvallig, soms veel bounce soms brandt bij de eerste papierprop.
Ongeveer de beste stock tank waar ik ooit mee gereden heb en ben alvast benieuwd wat dit tankje wordt wanneer hij full ops is.
Verder sta ik klaar voor 8.5
En tot nu toe rij ik in mijn E75 rond met de stock turret, man dat ding is poreus, heb het idee dat ie nog zwakker is dan de top turret van de KT. De hull is héél wisselvallig, soms veel bounce soms brandt bij de eerste papierprop.
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 22-04-2013 09:34 ]
Gister nog een AT-8 voor me met mijn T-34-85.. hij dacht denk ik precies hetzelfde als jij.. maar ik weet heel goed dat je door die enorme puist van een commander koepel kan schieten.., dus hij rolt lekker naar beneden alsof die koning is.. en pief paf poef.. dood.. gaat die lopen huilen dat ik nog meer goud moet gebruiken.. hahahadynosu schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:27:
Gister de AT2 gekocht, mooi ding is dat. Mensen weten niet hoe ze door je heen moeten schieten. Prachtig
altijd grappig dat soort mensen
Mja, sommige mensen weten dat jip, echter de meesten niet
en daar maak ik dan misbruik van en rij gewoon, gaat het goed dan heb je een leuke score, zo niet dan merk je dat snel zat
Afgelopen weekend nog wat potjes gespeeld. Maar zie hier nu verschillende dingen voorbij komen waar ik zie dat mensen 2k aan XP binnen harken. Ikzelf, totale noob haal maar max 100XP op per potje. Soms kill ik geen enemy, soms 1. Als ik er 1 kill krijg ik misschien 15xp meer ofzo.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar jij zal ook nog niet op hogere tiers aan het spelen zijn...Oxigeon schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:48:
Afgelopen weekend nog wat potjes gespeeld. Maar zie hier nu verschillende dingen voorbij komen waar ik zie dat mensen 2k aan XP binnen harken. Ikzelf, totale noob haal maar max 100XP op per potje. Soms kill ik geen enemy, soms 1. Als ik er 1 kill krijg ik misschien 15xp meer ofzo.
Ik zal hem wel een keer op nederlands zetten mijn WOT, heb al een paar tenenkrommende te letterlijke vertalingen gezien. Maar dat gebeurd op het gemakje
Tier 4 of 5 zeg ik uit mijn hoofd.Kaap schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:51:
[...]
Maar jij zal ook nog niet op hogere tiers aan het spelen zijn...
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel