[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:16:
[...]

Beide zijn geunlocked bij mij en voor beide heb ik er een crew voor (allebei medium) alleen de 3002 crew is een stuk beter met 3 skills :)
3 skills heb je echt niet nodig in dat soort battles hoor :P
Het gros van de battles ben je gigantisch overpowered
Maar ja, als je de crew toch hebt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:55:
[...]

US heeft dit weekend de Prem Shells voor 1/2 prijs en 2x Crew XP. Ik hoop wij ook :)
Hopenlijk ook korting op crew retrainen (of was dat vorige week al).
Heb nog een heavies crew klaarstaan die ik op de SP wil gaan inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:24:
[...]

Dat zou idd goed kunnen. Ik hoop dat ik snel een nieuwe applicatie kan sturen zodra er plaats is in de clan en ik een tier 6 heb
Wat al wel leuk is om te doen is het in game chat kanaal "gathering of tanks" joinen. Hier kun je al vast platonen met clan members en iedereen leren kennen. (helpt denk ik stiekem ook wel met de wachtlijst als je je gezicht regelmatig laat zien).

Ook kun je dan even naar de teamspeak gegevens vragen. Dat is waar de echte actievelingen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:58

Oxigeon

En zo is dat!

perpixel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:27:
[...]

Wat al wel leuk is om te doen is het in game chat kanaal "gathering of tanks" joinen. Hier kun je al vast platonen met clan members en iedereen leren kennen. (helpt denk ik stiekem ook wel met de wachtlijst als je je gezicht regelmatig laat zien).

Ook kun je dan even naar de teamspeak gegevens vragen. Dat is waar de echte actievelingen zitten :P
GOT kanaal heb ik me gisteren "aangemeld". Toch leuk hoe je ziet hoe ze (nieuwe) mensen helpen waaronder ik zelf ook nog val. TS server zal ik idd even navraag naar doen. Platoonen weet ik niet of ik daar al geschikt voor ben. Zie eigenlijk een beetje voor me dat ik dan gigantisch afgeschoten ga worden. En hoor dan eigenlijk de echte GOTTERS al vloeken door de microfoon etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
ach welnee, gewoon lekker naar de channel gaan en dan rondvragen of iemand wil platoonen in een bepaalde tier.

Teamspeak is wel handig, dan kan je snel dingen afstemmen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:25:
[...]

3 skills heb je echt niet nodig in dat soort battles hoor :P
Het gros van de battles ben je gigantisch overpowered
Maar ja, als je de crew toch hebt......
Als ik het doe dan doe ik het ook goed :P
Was dat maar zo in het eerste jaar na de launch dan had ik zowel op de verste USA crews als op de German al (bijna) 5 skills!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:26:
[...]

Hopenlijk ook korting op crew retrainen (of was dat vorige week al).
Heb nog een heavies crew klaarstaan die ik op de SP wil gaan inzetten
Was afgelopen weekend ook al ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:29:
[...]

GOT kanaal heb ik me gisteren "aangemeld". Toch leuk hoe je ziet hoe ze (nieuwe) mensen helpen waaronder ik zelf ook nog val. TS server zal ik idd even navraag naar doen. Platoonen weet ik niet of ik daar al geschikt voor ben. Zie eigenlijk een beetje voor me dat ik dan gigantisch afgeschoten ga worden. En hoor dan eigenlijk de echte GOTTERS al vloeken door de microfoon etc.
Niemand zal op je vloeken als je wordt afgeschoten hoor. Platoonen moet je gewoon doen, de mensen op TS leren je graag genoeg dingen die je kunt gebruiken om beter te worden. In de tijd dat ik in GOT2 en GOT zat heb ik mezelf heel veel verbeterd door met andere te platoonen en naar advies van bepaalde mensen te luisteren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ken dat gevoel van afreageren, alleen neem ik geen klapper pistooltje, maar een machinegeweer, m'n Foch(155) 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:51:
Bij mij is 't de PZ4 geworden omdat ik die ooit al eens ge-unlocked had.
Heb eerder de Hetzer misbruikt als troll-mobiel, dat was helemaal een one-shot feest, maar ik speel toch veel liever met een draaibare koepel, vandaar de PZ4 voor als ik me ff moet afreageren......
Zo, die is nog pijnlijker.
Mickroz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:19:
[...]

ik heb hem ook :P meer damage gedaan dan de toptier in het winnende team

[...]
<alu hoedje>
Het moet de MM zijn, net zoals je bij een nieuwe tank, een betere MM krijgt, krijg je vast bij een elite DB een slechtere MM.
</alu hoedje>
Seraphin schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:51:
3002DB vond ik heerlijk om mee te spelen.... totdat ik hem elite had! Voor mijn gevoel hebben de WoT-goden toen besloten dat ik geen lol meer mag hebben met de DB :(
...

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

schools out, tijd om te stoppen.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
@Knowuse: waarom plaats je altijd je reactie op een quote BOVEN die quote? Telkens als ik een post van je lees waarin je ingaat op de opmerking van iemand anders, met name als je meer dan 1 quote in je post hebt staan, sta ik altijd eerst 5 seconden met mijn ogen te knipperen omdat ik geen idee heb waar je post op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Om nog maar eens de discussie aan te zwengelen, waarom was er ook alweer geen GoT3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... top-engine ligt ook op de T-44, tijd om de grind naar de T-54 te beginnen :)

@hierboven, lees de startpost van dit topic, Gathering of Tanks gedeelte. En dan stoppen met continu dat onderwerp aan te halen -,- is nu al 5 keer aan bod gekomen de laatste 3 weken ofzo.

[ Voor 53% gewijzigd door wsLy op 19-04-2013 13:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
haha ik zat ook al te kijken :)
BramSd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:51:
@Knowuse: waarom plaats je altijd je reactie op een quote BOVEN die quote? Telkens als ik een post van je lees waarin je ingaat op de opmerking van iemand anders, met name als je meer dan 1 quote in je post hebt staan, sta ik altijd eerst 5 seconden met mijn ogen te knipperen omdat ik geen idee heb waar je post op slaat.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:29:
[...]
Platoonen weet ik niet of ik daar al geschikt voor ben. Zie eigenlijk een beetje voor me dat ik dan gigantisch afgeschoten ga worden. En hoor dan eigenlijk de echte GOTTERS al vloeken door de microfoon etc.
Nee hoor doen we niet hoor tenminste ik niet en wat een voordeel is voor ons als een beginner meespeelt is dat we gelijk een bunny hebben die shells aantrekt zodat de rest van het platoon er geen last van heeft... O-)

geintje.. ;)
eL_Jay schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
Om nog maar eens de discussie aan te zwengelen, waarom was er ook alweer geen GoT3?
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/31808637.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 13:59 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
oops dubbelpost..

[ Voor 91% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ShockWave schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:
[...]

Nee hoor doen we niet hoor tenminste ik niet en wat een voordeel is voor ons als een beginner meespeelt is dat we gelijk een bunny hebben die shells aantrekt zodat de rest van het platoon er geen last van heeft... O-)

geintje.. ;)
Haha... Je kan veel zeggen maar liever sta ik wat te wachten tot de enemy zich verplaatst tot ik mezelf ga verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
Please....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

As a part of usual security practices, we recently became aware that some personal information may have been compromised due to a security incident. We immediately launched an investigation into the incident and can assure you that no financial information was accessed. However, we believe that some password hashes and email addresses were affected by the compromise.

The security of your account is very important to us at Wargaming. As a precaution, we are launching a global campaign to increase the security of your account. Please reset your Wargaming ID account password using the account management page straight away.
http://worldoftanks.eu/ne...se-your-account-security/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:18
http://worldoftanks.eu/news/6960-change-your-password-event/

300 goud als je nu je paswoord verandert.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Net gedaan, gratis goud :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Cool. Nu kan ik gratis mijn commander op de IS-4 hertrainen. Zag tot mijn verbazing dat ik er nooit 6th sense op had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BramSd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:07:
Cool. Nu kan ik gratis mijn commander op de IS-4 hertrainen. Zag tot mijn verbazing dat ik er nooit 6th sense op had gezet.
Wacht er even mee.
Waarschijnlijk weer 50% crew skill reset ;).

Althans dat zit in de special op NA, dus ben benieuwd hier.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo de wotpage is niet meer te bereiken..waarchijnlijk is elke pool oosteuropeaan zijn pasword aan het veranderen voor gratis goud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik kan weer Poolse vlaggetjes op mijn tank zetten.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nice, weet op dit moment nog niet wat ik ermee ga doen, maar ik heb het in elk geval binnen nu :). En idd, de site is zeer langzaam nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:10:
Zo de wotpage is niet meer te bereiken..waarchijnlijk is elke pool oosteuropeaan zijn pasword aan het veranderen voor gratis goud..
lol zo zat ik ook net idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

haha 300 gold om je pw te veranderen. Wou dat ik op mijn werk ook gold kreeg om dat te doen. Het is bijna een halftijdse betrekking om al mijn paswoorden te onthouden en met tijd en stond te veranderen.

Maargoed 300 gold is altijd welkom, Mss eens wat cammo kopen ermee als die nog eens in aanbieding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
PW veranderen..check
Gratis goud voor pw veranderen...check
Website die niet laad...check

Website die nog steeds niet laad...check
Website die nu wel laad maar heeeel erg langzaam...check

Rokende server...check
Brandweer onderweg...check

Brandweer word tegengehouden door een IS...check
IS knalt de server kapot...check
:(

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

mhindrik schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:27:
PW veranderen..check

Rokende server...check

Fantasie werkt.. check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Omdat als ik op de quote knop druk dat de positie is waar de tekst tevoorschijn komt en verder nooit echt over nagedacht.
BramSd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:51:
Zal me leven beteren O-)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
mhindrik schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:27:
PW veranderen..check

Rokende server...check

Jij bent er zeker zo eentje die op de snelweg rijdt, langzaam zijn turret naar rechts draait, schiet en zich afvraagt waarom hij niet de auto naast zich kon detracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
504 Gateway Time-out

Trollollol :) Maar was nog optijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Weet niet of dit echt is, maar het klinkt goed: http://forum.worldoftanks...erview-with-wot-producer/
Q:Are there plans to improve player ranking system and matchmaking which would be based on personal skill of the player.

A:Currently,we consider few ideas in relation with matchmaker.Many players suggested separated queues for ,,Quick battle`` and ,,Balanced Battle`` (a type of battle that is considered where difference in tiers would be minimal,but players would wait more).

Q:What new benefits will you introduce for players with premium accounts?

A:One of ideas related to Premium Account is to enable,the players to set battles with parameters like:
1.Tier Limit
2.Restrictions in vehicle numbers (basically you can make hardcap on heavy tanks,artillery,Tds...)
3.Map choice (system similar to practice maps)
We are not sure if all of these will be implemented but we are briefly considering options.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

heb ik trouwens iets gemist dat er een anti T-50-2 special is?
ik kom in teams zeg, te erg voor woorden, alleen met deze tank is het echt een drama vandaag.

edit: zo eindelijk een potje gewonnen, heeft me 8 potjes gekost :(

[ Voor 18% gewijzigd door Mickroz op 19-04-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Relatief nieuwe WoT-speler hier. Heb ongeveer 1,500 games gespeeld op de NA server toen ik in de VS studeerde. Door de lage spelersaantallen en het niet kunnen spelen van toernooien in de toekomst (vanwege het tijdsverschil) heb ik maar een account op de EU server gemaakt. Was wel handig door de "2YEARS" invite code die me een week premium + 1,000 gold geeft :)

Heb wel even een vraagje aan jullie eigenlijk. Ik zou graag een premium tank willen om meer credits te verdienen, maar gezien mijn 45% WR in de IS op de NA server lijkt het me beter om maar even te wachten met een Tier 8 premium :P

Zelf dacht ik aan een T-127. Goede MM en lijkt me best leuk om te spelen. Het enige wat ik me afvraag en niet kon vinden op de WoT forums is hoe groot het verschil in creditmaking is vergeleken met Tier 5 premiums als de T14 en de Churchill III. Weet iemand dat toevallig? En tips zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Bij voorbaat dank voor een verlossende reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:20:
Hey allemaal,

Relatief nieuwe WoT-speler hier. Heb ongeveer 1,500 games gespeeld op de NA server toen ik in de VS studeerde. Door de lage spelersaantallen en het niet kunnen spelen van toernooien in de toekomst (vanwege het tijdsverschil) heb ik maar een account op de EU server gemaakt. Was wel handig door de "2YEARS" invite code die me een week premium + 1,000 gold geeft :)

Heb wel even een vraagje aan jullie eigenlijk. Ik zou graag een premium tank willen om meer credits te verdienen, maar gezien mijn 45% WR in de IS op de NA server lijkt het me beter om maar even te wachten met een Tier 8 premium :P

Zelf dacht ik aan een T-127. Goede MM en lijkt me best leuk om te spelen. Het enige wat ik me afvraag en niet kon vinden op de WoT forums is hoe groot het verschil in creditmaking is vergeleken met Tier 5 premiums als de T14 en de Churchill III. Weet iemand dat toevallig? En tips zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Relatief nieuw zegt hij ook nog met 1500games. Dan ben ik nog meer dan nieuw met mijn 36 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:20:
Hey allemaal,

Kijk hier eens: http://www.vbaddict.net/w...tion=0&fieldname=creditsn

Dat is een mooie link met hoeveel je per battle netto overhoud. Met andere woorden, met een normale tier 4-5 waar je goed mee uit de voeten kan, kan je meer verdienen dan met een T-127. Eventueel kan je kijken of je een tier V premium kan aanschaffen (liefst ook met een natie waar je graag mee speelt, handig om crew mee te trainen). Bijvoorbeeld een T14 als je USA tanks wel leuk vindt, of een Churchill III voor USSR tanks. Persoonlijk heb ik een T-25 (Duitse tier V med), die is ook wel OK. Redelijke gun, snel en veel hp, maar echt niet wendbaar en nauwelijks armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker in het begin zou ik het vele geld voor een tier 8 premium lekker in je zak houden of spenderen aan een premium account. Met een premium account maak je ook goed geld en kun je dat doen in de tanks die je ook echt leuk vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:25:
Relatief nieuw zegt hij ook nog met 1500games. Dan ben ik nog meer dan nieuw met mijn 36 games
Haha, idd, jij bent echt compleet nieuw dan :P Maar laat ik het zo zeggen, ik speel als iemand die ook compleet nieuw is :P Ga wel mijn best doen daar verandering in aan te brengen!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:26:
Kijk hier eens: http://www.vbaddict.net/w...tion=0&fieldname=creditsn

Dat is een mooie link met hoeveel je per battle netto overhoud. Met andere woorden, met een normale tier 4-5 waar je goed mee uit de voeten kan, kan je meer verdienen dan met een T-127. Eventueel kan je kijken of je een tier V premium kan aanschaffen (liefst ook met een natie waar je graag mee speelt, handig om crew mee te trainen). Bijvoorbeeld een T14 als je USA tanks wel leuk vindt, of een Churchill III voor USSR tanks. Persoonlijk heb ik een T-25 (Duitse tier V med), die is ook wel OK. Redelijke gun, snel en veel hp, maar echt niet wendbaar en nauwelijks armor.
Aha, die site kende ik nog niet. Enorm bedankt daarvoor! Denk dat ik toch maar naar een Tier V premium moet kijken; die verdienen twee keer zo veel.

En met die site kan ik ook statistics vergelijken van alle tanks zie ik nu. Dat maakt het ook iets makkelijker om te bepalen welke tech trees ik wil grinden. Heb de site direct in mijn favorieten gezet. Nogmaals bedankt! :D
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:34:
Zeker in het begin zou ik het vele geld voor een tier 8 premium lekker in je zak houden of spenderen aan een premium account. Met een premium account maak je ook goed geld en kun je dat doen in de tanks die je ook echt leuk vindt
Goed punt idd. Heb nu 8 dagen gratis premium, en ben benieuwd of ik nu een stuk minder in de credits-problemen kom. Als het het waard blijkt heb ik er absoluut geen problemen mee om 10 euro per maand uit te geven aan een premium account :)

Bedankt voor de reacties! Ga mijn eerste paar games maar eens spelen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wat een matige special...

From Saturday 20th April 07:10 CEST (GMT+2) until Tuesday 23rd April 07:00 CEST (GMT+2), you will be spoiled with bonuses.

X3 experience for the first victory

Every day during the special, you will earn 3 times more experience on the first victory of the day with all of your vehicles.

Pile up your experience points and research the vehicle of your dreams!

Medal Hunt: Defender

Prevent the capture of your base. Each time you earn the Defender medal by reducing the amount of enemy capture points on your base by 70 or more, you will be rewarded with 15,000 credits!

Don’t let them steal your flag!

30% discount on the following Tier VII Tank Destroyers:
SU-152 (Soviet)
SU-100M1 (Soviet)
Jagdpanther (German)
T25 AT (American)
T25/2 (American)
AMX AC Mle.1946 (French)
AT 7 (British)

You will also be able to enjoy 30% increased profits on all of these vehicles except the Jagdpanther (which is already enjoying the bonus all through April for being our Tank of the Month).

30% Discount on this Premium Tier VII Tank Destroyer:

SU-122-44 (Soviet)
Every tanker likes to get new vehicles for less!

100% profit more with the following Tier III Tank Destroyers:

SU-76 (Soviet)
Marder II (German)
T82 (American)
Renault UE 57 (French)
Valentine AT (British)

Never played a tank destroyer? Give it a go and enjoy earning more credits with these deadly machines!

Up to 50% discount on emblems

Whether you want to stick them on for a week or forever, you can do it for less credits or gold.

Customise your favourite vehicle! Which emblem do you prefer?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Matig matig??? Nee man! :D Ik wacht al sinds november vorig jaar op deze special! :D En wel hierom, de enige prem tank die ik nog graag d'r bij wil hebben:

30% Discount on this Premium Tier VII Tank Destroyer:

SU-122-44 (Soviet)
Every tanker likes to get new vehicles for less!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

X3 is lekker, kan ik alles behalve matig noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

mooi, kan ik de T25/2 ook een plekje gaan geven in mn garage, en hopenlijk met de X3 eindelijk de SU-14 unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dafuq is dit,
wil je paswoord wijzigen, oud paswoord check, nieuw paswoord x2 check, captha dinges kopieren, save,

ding draait 20sec rond, dan zieje die captha veranderen op de achtergrond, dan zegtie dat ik het verkeerd het ingegeven, no shit... Nog mensen last mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, gewoon een aantal keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekker potje met de E-75.
Kreeg op het einde wel een 350hp team damage hit in mijn achterkant... daardoor was ik niet aan het opletten en kon een arty in TD mode mij uitschakelen -,- Altijd fijn mensen die op hun teammates schieten terwijl er nergens een vijand te bekennen is...

Maarja, 3 kills, 5300+ damage done en iets van 1100 damage upon detection ofzo.

Victory!
Map: Prokhorovka
Date: vrijdag 19 april 2013 16:17:28
Vehicle: E-75
Exp: 2.037 + Credits: 75.711 (Fine: 225; Compensation: 2.595)
Achievements: : Confederate, Sniper

Fine is van een scout die tegen mij aanreed... compensation van die 350hp damage -,-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Nice, die special, helaas twee weeken terug als de T25AT en SU152 gekocht,
maar moet ook die Ac Mle en SU100M nog dus, die komen dit weekend in de garage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

No-brainer dit weekend voor mensen die een klein beetje willen investeren: 30% Discount on this Premium Tier VII Tank Destroyer: SU-122-44 (Soviet)

Heerlijk apparaat waarmee je bovendien lekker wat credits naar binnen schept!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

100% credit increase op de marder --> ben benieuwd hoeveel mensen er gaan seal clubben.

tbh overweeg ik nu zélf om ff flink huis te gaan houden met de marder..... gezien mijn eerder gestelde doel om mn overall winrate op te krikken. Maar dat zou "valsspelen" zijn; wil het gewoon met mijn huidige ontwikkelingsplan doen (russian, german en US heavy lijnen aan het ontwikkelen... vooral US nog een flinke weg te gaan).

[ Voor 66% gewijzigd door Seraphin op 19-04-2013 16:58 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Helaas zit ik nog te ver van de tier 7 franse td af :P
De x3 daarentegen is wel mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Seraphin schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:53:
100% credit increase op de marder --> ben benieuwd hoeveel mensen er gaan seal clubben.

tbh overweeg ik nu zélf om ff flink huis te gaan houden met de marder..... gezien mijn eerder gestelde doel om mn overall winrate op te krikken. Maar dat zou "valsspelen" zijn; wil het gewoon met mijn huidige ontwikkelingsplan doen (russian, german en US heavy lijnen aan het ontwikkelen... vooral US nog een flinke weg te gaan).
Is dat ding nog niet doodgenerfed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mooie special hoor! Ik heb zowel de Jagdpanther als de T25/AT al unlocked, expres gewacht met de aanschaf tot het weekend :D T25/2 gaat me ook nog wel lukken om te unlocken dit weekend, dus die ga ik ook nog aanschaffen. Wordt t alsnog een duur weekend :p
En die SU-122-44 is ook wel errug nice, ik heb momenteel nog geen premium tanks, maar dit lijkt me toch wel een hele vette tank om te spelen. Misschien maar weer eens even wat gold kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Mr_Size schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:09:
En die SU-122-44 is ook wel errug nice, ik heb momenteel nog geen premium tanks, maar dit lijkt me toch wel een hele vette tank om te spelen. Misschien maar weer eens even wat gold kopen ;)
Van wat ik heb meegekregen en zelf kort heb mogen spelen op de testserver, een Type 59 onder de TDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 15 spelletjes gespeeld, 6 ervan hadden een idle/bot medespeler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Voor iedereen die het nog niet heeft gezien, recentelijk zijn er inloggevens van wot gestolen, iedereen die nu z'n wachtwoord veranderd krijgt daarvoor 300 gold :)

http://www.4gamers.be/nie...n-buit-bij-World-of-Tanks

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zethiel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:42:
Voor iedereen die het nog niet heeft gezien, recentelijk zijn er inloggevens van wot gestolen, iedereen die nu z'n wachtwoord veranderd krijgt daarvoor 300 gold :)

http://www.4gamers.be/nie...n-buit-bij-World-of-Tanks
Even teruglezen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goud is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

voor de geintresseerde, WoT Community event Warsaw foto's https://www.facebook.com/...41826.494440040376&type=1
zitten wel een paar bekende tanks tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Joindry schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:17:
dafuq is dit,
wil je paswoord wijzigen, oud paswoord check, nieuw paswoord x2 check, captha dinges kopieren, save,

ding draait 20sec rond, dan zieje die captha veranderen op de achtergrond, dan zegtie dat ik het verkeerd het ingegeven, no shit... Nog mensen last mee?
Ik heb 5 keer die captcha in moeten vullen.
Ingevuld -> fout, probeer het nog eens -> SAY WHAT ik ben niet blind, ok nog een keer:
ingevuld -> fout, probeer het nog eens -> WTF 1 keer ok, maar 2 keer, ik heb mijn lenzen in hoor, ok nog een keer:
ingevuld -> fout, probeer het nog eens -> :(
ingevuld -> fout, probeer het nog eens -> ;( ;( ;w
ingevuld -> password succesfully changed -> 7(8)7

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Bij mij blijft de launcher hangen bij het zoeken naar updates?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik had net ook al fouten met het inloggen en veranderen van men password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Bij die captcha moest ik echt op save drukken en niet op enter.

Launcher blijft bij mij ook hangen (daarom keek ik hier ook).

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
gewoon wachten totdat hij de melding geeft dat hij geen verbinding kan maken met de update server ... daarna doet hij het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Begin van de middag dus mijn wachtwoord verandert. Vlekkeloos. Gold? Niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:29:
Begin van de middag dus mijn wachtwoord verandert. Vlekkeloos. Gold? Niet ontvangen...
Mailtje naar support tikken, ook gedaan moest vervolgens een screenshot van mijn mail versturen.

*O* Nogmaals gefeliciteerd. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 19-04-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

idd, congrats Kaap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Net een match waarbij ik echt een facepalm deed.

Ik stond achter een T34 en die oetlul (ja oetlul) besluit met zijn gun continue naar links en naar rechts te gaan. Vervolgens wordt er een E-75 gespot ik schiet er op.. gaat die T34 met zijn gun in mijn aiming circle staan terwijl ik op dat moment schiet. Dus ik schiet zijn gun aan diggelen. Roept die T34 in de chat: "WTF?!", dus ik leg de situatie uit, begint ie in mn reet te schieten.. mafkees :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik had totaal geen problemen met het veranderen van het password moet ik zeggen en had het goud ook meteen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, maar de updater blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Ik moest 3 keer de captcha invullen maar daarna ging alles vlekkeloos.

Morgen mijn T82 + marder maar weer eens van stal halen. Dat blijven beide toch leuke troll tankjes en met 100% extra inkomen kun je ook wat meer met goud schieten ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:01:
Ik moest 3 keer de captcha invullen maar daarna ging alles vlekkeloos.

Morgen mijn T82 + marder maar weer eens van stal halen. Dat blijven beide toch leuke troll tankjes en met 100% extra inkomen kun je ook wat meer met goud schieten ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.gatheringoftanks.nl/forum/images/smilies/kaap.gif Foei! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Een nieuwe medal, zo fijn als lekker tegen elkaar aan gaan staan :)
Victory!
Battle: Murovanka 19 April 2013 22:24:34
Vehicle: Object 212
Experience received: 2,246 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 25,678
Battle Achievements: Bombardier

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Laatst online: 23-12-2023
Nemean schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:56:
Ik stond achter een T34 en die oetlul (ja oetlul) besluit met zijn gun continue naar links en naar rechts te gaan.
Dat is behoorlijk common practice voor elke tier VII+ tank om het moeilijker te maken voor de tegenstander om op weakspots te richten. De T34 heeft eenmaal hulldown nog één weakspot op de turret, zo'n slecht idee is het dan nog niet.

Dat hij vervolgens op jou schiet is dan weer not done. Maar om die andere speler dan maar volledig de schuld te geven is wat kort door de bocht, en hoewel het wel eens kan gebeuren dat je een medespeler per ongeluk raakt, is het ook je eigen verantwoordelijkheid om in te schatten hoe risicovol je schot is voor je medespelers. Collateral damage kan er ook bij horen en ook op de langere afstanden kan er eens een zwabershot naast vliegen, maar van dichtbij is het knap lastig, zeker als je al weet dat de T34 zijn weakspots probeert te verbergen en continu in beweging blijft.

[ Voor 61% gewijzigd door HMeijer op 19-04-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

HMeijer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:45:
[...]

Dat is behoorlijk common practice voor elke tier VII+ tank om het moeilijker te maken voor de tegenstander om op weakspots te richten. De T34 heeft eenmaal hulldown nog één weakspot op de turret, zo'n slecht idee is het dan nog niet.

Dat hij vervolgens op jou schiet is dan weer not done. Maar om die andere speler dan maar volledig de schuld te geven is wat kort door de bocht, en hoewel het wel eens kan gebeuren dat je een medespeler per ongeluk raakt, is het ook je eigen verantwoordelijkheid om in te schatten hoe risicovol je schot is voor je medespelers. Collateral damage kan er ook bij horen en ook op de langere afstanden kan er eens een zwabershot naast vliegen, maar van dichtbij is het knap lastig, zeker als je al weet dat de T34 zijn weakspots probeert te verbergen en continu in beweging blijft.
Als dat common practice is om continue je turret te gaan bewegen en zo je aiming circle te verpesten als je aan het snipen bent, be my guest. Bovendien maakte hij het juist de enemy makkelijker om continue zijn side armor te laten zien. Het lijkt er op dat je de situatie in beeld probeert te krijgen maar totaal geen idee hebt wat er daadwerkelijk gebeurd is. Daarnaast lijkt het me enorm sterk dat de enemy op 500 meter afstand een lucky shot heeft op de commander hatch van de T34..

Het enige wat hij continue zat te doen was naar onze base op Malinovka (South Base) te aimen en vervolgens weer op een ally IS-3. Om zijn gun continue in mijn scherm te ontwijken ben ik voor hem gaan staan. Vervolgens besloot meneer nog steeds zijn gun door mijn turret heen te bewegen om 1 of andere vage reden waardoor mijn 2e shell (na dat de eerst een hit was op de E-75) op zijn gun belande. Waarna hij op mij schoot.

Uiteindelijk bleek het ook wel dat meneer geen klap had uitgevoerd, 0 damage en rond de 800 damage op een ally. GG

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 19-04-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:22
Nemean schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:00:
[...]

Als dat common practice is om continue je turret te gaan bewegen en zo je aiming circle te verpesten als je aan het snipen bent, be my guest. Bovendien maakte hij het juist de enemy makkelijker om continue zijn side armor te laten zien. Het lijkt er op dat je de situatie in beeld probeert te krijgen maar totaal geen idee hebt wat er daadwerkelijk gebeurd is.

Daarnaast lijkt het me sterk dat de enemy op 500 meter afstand een lucky shot heeft op de commander hatch van de T34.
Dus jij hebt liever dat je in je weakspot geraakt wordt, omdat jij je aim circle wilt behouden? Meestal ben je aan het herladen, of kon je toch geen goed schot nemen. Dan kun je veel beter je weakspots verbergen. Als ik een tank met een obvious weakspot op de turret speel, bijvoorbeeld de T26E4, blijf ik deze net zolang verbergen totdat zij ergens anders op geschoten hebben. Dan kan ik hem veilig laten zien, terug schieten, en weer afschermen. Zo heb je veel meer kans op overleven, omdat ze op de andere plaatsen zeer waarschijnlijk boucen of in ieder geval veel minder schade doen. Behalve als de vijand me toch bijna overal penetreert, dan maakt het niks meer uit.

En qua commander hatch van de T34, hangt het er vanaf of de tank wel of niet "achterover geleund" staat of de je commander hatch wel of niet kunt raken. Maar als je naast de gun matle schiet kom je ook door de turret heen. En als een stukje opzij draaien en vast houden in die situatie geen zin heeft, dan maar heen en weer draaien. Doe ik ook altijd met TDs als ik toch al gespot ben, en aan het herladen ben. Ziet er voor andere misschien lomp uit, maar het is zeer effectief.

Ik heb er zelf altijd een hekel aan als andere spelers achter mij gaan schuilen, terwijl dat niet nodig is. Staan vaak alleen maar in de weg, of schieten tegen je aan. (Zijn natuurlijk situaties waar het wel nodig en zelfs zeer handig is.) Heb ook al vaak genoeg gehad dat er een flapdrol gespot wordt, en dan snel achter mij (niet gespot) gaat schuilen. De vijand schiet dan om hem, maar raakt mij. En vaak kan je dan nog niet weg ook, omdat ze in de weg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ThomasG schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:16:
[...]
Dus jij hebt liever dat je in je weakspot geraakt wordt, omdat jij je aim circle wilt behouden? Meestal ben je aan het herladen, of kon je toch geen goed schot nemen. Dan kun je veel beter je weakspots verbergen.
Nogmaals je hebt de situatie niet gezien en je hebt ook niet gezien waar wij stonden. Dat je nu deze onzin loopt uit te kramen bevestigd het gewoon. Als je aan het snipen bent, zie ik geen reden er toe om als een malloot mijn turret te draaien als er geen mensen gespot zijn. Mocht er een enemy gespot worden ben je te laat met aimen. Daarnaast hoef je mij echt niet de basis van dit spel uit te leggen ;).
[...]
En qua commander hatch van de T34, hangt het er vanaf of de tank wel of niet "achterover geleund" staat of de je commander hatch wel of niet kunt raken.
Op 500 meter afstand ga je met een overdosis geluk alleen de weakspot raken en dan nog maar hopen dat hij penetreert. Om het nogmaals te herhalen, hij liet zijn zijkant meerdere malen zien en ik kon uit zijn ER/WN6 merken dat het ging om een newbie.
[...]
Ik heb er zelf altijd een hekel aan als andere spelers achter mij gaan schuilen, terwijl dat niet nodig is. Staan vaak alleen maar in de weg, of schieten tegen je aan. (Zijn natuurlijk situaties waar het wel nodig en zelfs zeer handig is.) Heb ook al vaak genoeg gehad dat er een flapdrol gespot wordt, en dan snel achter mij (niet gespot) gaat schuilen. De vijand schiet dan om hem, maar raakt mij. En vaak kan je dan nog niet weg ook, omdat ze in de weg staan.
En daar was hier geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:34

thijsco19

KTM 990 SMT

[...]
Dus jij hebt liever dat je in je weakspot geraakt wordt, omdat jij je aim circle wilt behouden? Meestal ben je aan het herladen, of kon je toch geen goed schot nemen. Dan kun je veel beter je weakspots verbergen.
Om je turret zoveel te bewegen dat je in andermans view komt is gewoon onzin, daarmee creëer je alleen maar meer weakspots omdat je al gauw je zijkant laat zien.
Een beetje heen en weer met je turret is genoeg zeker bij een T34 waar je soieso niet makkelijk doorheen komt aan de voorkant van turret.

En inderdaad bij het snipen is dit zeker niet een noodzaak, en trouwens een t34 heeft redelijke aimtijd dus dat verhaal met aim circle is wat overdreven.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

thijsco19 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:32:
[...]

Om je turret zoveel te bewegen dat je in andermans view komt is gewoon onzin, daarmee creëer je alleen maar meer weakspots omdat je al gauw je zijkant laat zien.
Een beetje heen en weer met je turret is genoeg zeker bij een T34 waar je soieso niet makkelijk doorheen komt aan de voorkant van turret.
Zoals ik zei.. nogmaals.. *sigh* de T34 deed meerdere malen zijn turret meer dan 90 graden van links en naar rechts bewegen zonder enige reden en het leek meer op een bot dan dat hij actief aan het spelen was. Mocht hij zijn weakspots daadwerkelijk willen beschermen dan had hij het minimaal gedaan waar dus geen sprake van is ;). Daarnaast is het to be rather honest alleen noodzakelijk om je weakspots echt te beschermen als je in close range zit en daar was ook geen sprake van. :+
thijsco19 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:32:
En trouwens een t34 heeft redelijke aimtijd dus dat verhaal met aim circle is wat overdreven.
Aiming time van 3.4 kan beter tbh.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 19-04-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan toch nog voor noob uitgemaakt worden.....
Overwinning!
Map: Westfield
Date: vrijdag 19 april 2013 23:26:49
Voertuig T69
Ervaring ontvangen 1.401 Credits ontvangen: 36.645
Gevechtsprestaties: Pascucci's Medaille, Sluipschutter, Magere Hein
5 kills

Degene die me halverwege een noob noemde in vergelijking met mij:
Damage: 368 vs 2608
XP: 364 vs 934
Kills: 0 vs 5
Hitratio: 33% vs 89%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Je WoT op Nederlands instellen is voor noobs ja :P

Gisteravond met de T82 drie keer top gun geworden, net mijn eerste battle weer. Blijft gewoon een goud apparaatje :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
NoxiuZ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:58:

Gisteravond met de T82 drie keer top gun geworden, net mijn eerste battle weer. Blijft gewoon een goud apparaatje :)

[video]
knip, nu doet ie het wel

[ Voor 3% gewijzigd door oosterhofjf op 19-04-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ninja-edit :D

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gevecht was mijn inziens niet zo speciaal, tot ik op een gegeven moment keek hoeveel damage ik al had aangericht; op dat moment al meer dan 5k :) Uiteindelijk 5629 damage gedaan, voldoende voor ace tanker.

Victory!
Map: Airfield
Date: vrijdag 19 april 2013 23:52:47
Vehicle: T32
Exp: 3.108 (x2) + Credits: 50.279
Achievements: : Pascucci's Medal, Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
mhindrik schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:23:
Bij mij blijft de launcher hangen bij het zoeken naar updates?
De map updates leeggooien en opnieuw proberen.
Detail beschrijving staat in FAQ bij wot support O-)

Wat kan een money grinden soms toch saai zijn. Nu net 5mil bij elkaar om een tier X te kopen dan nog 2 tier 7 en geld voor een tier 8. Nog even geduldig goede wallet warrior platoontjes. :+

[video]
Leuk apparaatje vna het weekend ook maar eens aanschaffen, kan ik ook eens eenkeer seal clubben.

[ Voor 32% gewijzigd door SimpelenLeuk op 20-04-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Met een T32 is 5k6 erg netjes, helemaal leeg geschoten zeker? Wat is jouw gemiddelde XP eigenlijk? Ik had ook een enorm hoog gemiddelde maar dat was voor de ace badges kwamen...

T32: 784 avg XP/battle
T29: 719 avg XP/battle

Volgens mij moet dat voldoende zijn om een Ace te halen maar ik krijg hem niet, heb hem al gekocht om er ff een potje mee te spelen en dan die Ace te krijgen maar helaas. Mailtje naar support?? Zelfs een 2nd of 1st class zit er niet in :(

[ Voor 5% gewijzigd door Nox op 20-04-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:22:
Met een T32 is 5k6 erg netjes, helemaal leeg geschoten zeker? Wat is jouw gemiddelde XP eigenlijk? Ik had ook een enorm hoog gemiddelde maar dat was voor de ace badges kwamen...

T32: 784 avg XP/battle
T29: 719 avg XP/battle

Volgens mij moet dat voldoende zijn om een Ace te halen maar ik krijg hem niet, heb hem al gekocht om er ff een potje mee te spelen en dan die Ace te krijgen maar helaas. Mailtje naar support?? Zelfs een 2nd of 1st class zit er niet in :(
Ik heb nog maar 7 spelletjes gespeeld met de T32, dus echte 'conclusies' mogen er nog niet worden getrokken :9
Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/4065/t32c.png
Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/156/shot250h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:29:
[...]

Ik heb nog maar 7 spelletjes gespeeld met de T32, dus echte 'conclusies' mogen er nog niet worden getrokken :9
Nette score hoor, maar ik heb ooit al wel eens gelezen dat het zo schijnt te zijn dat de eerste X matches in een nieuwe tank, je een gunstige MM krijgt.
In hoeverre dit klopt, durf ik niet te zeggen maar als ik naar mijn eigen stats per tank kijk, dan zie ik eiglk altijd wel een bovengemiddelde score de eerste dag waarna die later inzakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:40:
[...]

Nette score hoor, maar ik heb ooit al wel eens gelezen dat het zo schijnt te zijn dat de eerste X matches in een nieuwe tank, je een gunstige MM krijgt.
In hoeverre dit klopt, durf ik niet te zeggen maar als ik naar mijn eigen stats per tank kijk, dan zie ik eiglk altijd wel een bovengemiddelde score de eerste dag waarna die later inzakt.....
Goh, ik had nochtans een failplatoon in mijn team zitten :)

Details van die pot: http://www.vbaddict.net/w...renaid=152376288453180592

Edit: dit gevonden in een pdf die nog niet zo lang geleden released is:
Freshly unlocked (NOT bought in garage) stock vehicles get better MM for a few battles
(unclear how many).
Nu weet ik niet echt ofdat ik geniet van die betere MM. Mijn T32 is al fully ops, en had ik al een twee maanden unlocked toen ik hem eindelijk heb gekocht.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:40:
[...]

Klopt, die krijg je soms in het begin al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Haha geweldig. Net uit de kroeg gerold, maar nog niet echt moe, maar wel lekker dronken. Dus dacht bij mezelf: kom laat ik nog een paar potjes spelen. eerste 4 potjes 1300+ exp vervolgens een potje kansloos verloren en dacht bij mezelf: hoe stom kan ik zijn :P gewoon midden in het open stil gaan staan. Daarna weer een loss maar wel 800 exp. Vervolgens weer 1400 exp win en afgesloten met iets 1700 win exp en top gun.

Dat allemaal met de T34 premium tank. Toch blij dat ik dat ding gekocht heb. Credits komen binnen als een malle! toen het speciale weekend van 2 jaar begon zat ik op 800.000 credits en nu al op 4.2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb sinds gisteravond een KV-1 maar ik kan daar niet echt een lekkere speelstijl bij vinden ik zit echt wat xp bij elkaar te sprokkelen om dat ding te upgraden maar het schiet voor geen meter op ben al blij als ik 2-3 andere tanks raak en/of 1 kill maak. Echt te triest voor woorden.

En dat terwijl de T28 en T46 ervoor zo lekker speelden. Iemand wat tips hoe met een KV1 om te gaan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Chaoss schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:21:
Ik heb sinds gisteravond een KV-1 maar ik kan daar niet echt een lekkere speelstijl bij vinden ik zit echt wat xp bij elkaar te sprokkelen om dat ding te upgraden maar het schiet voor geen meter op ben al blij als ik 2-3 andere tanks raak en/of 1 kill maak. Echt te triest voor woorden.

En dat terwijl de T28 en T46 ervoor zo lekker speelden. Iemand wat tips hoe met een KV1 om te gaan?
De KV1 kan enorm goed bouncen! zet je tank een beetje schuin neer en alles van tier 4 of lager bounced zelfs de meeste tier 5 tanks komen er dan niet doorheen. Je moet dan alleen opletten voor arty (duh). Maak gebruik van de reguliere heavy routes op de map en gewoon alles afschieten wat je tegenkomt. Zorg dat je altijd iemand bij je hebt om je flank te beschermen. Je bent eenmaal te traag om te reageren op light tanks. Die gun is gewoon piew piew piew piew doodschieten. Als je er niet doorheen komt, gewoon mikken op de weakspots.

Kom anders een keer op TS en ga platoonen met iemand die dat ding vaker gereden heeft. kan je een hoop van leren waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127912064-4.jpg

En mijn nieuwe aanwinst is binnen. _/-\o_

T32 crew omgezet naar de T57 en gelijk maar ff een retrain gegeven. :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yf7Kv9f.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Nemean op 20-04-2013 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Dus mensen die het spel spelen in hun moedertaal, zijn automatisch noobs?

Right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:24:
[...]

Right.
Je hapt heul voorspelbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Raar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
<3 mijn nieuwe SU-122-44 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

User schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:24:
[...]

Right.
Ah, vandaar dat ik het soms zo slecht doe...

Engels als moedertaal hebben is niet altijd een pre :+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

+1 :D

En @ Nemean; ik heb die actie gebruikt om een account op de US server aan te maken, gratis 1000 gold een een Minimaus!

Als er iemand trouwens nog behoefte heeft aan een invite code (met gratis 2500 gold en volgens mij ook een paar dagen premium) stuur dan ff een DM, dan krijg je er eentje (heb er nog een stuk of 8 ), alleen te gebruiken bij het aanmaken van een nieuwe account

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel