Nemean schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:00:
[...]
Als dat common practice is om continue je turret te gaan bewegen en zo je aiming circle te verpesten als je aan het snipen bent, be my guest. Bovendien maakte hij het juist de enemy makkelijker om continue zijn side armor te laten zien. Het lijkt er op dat je de situatie in beeld probeert te krijgen maar totaal geen idee hebt wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Daarnaast lijkt het me sterk dat de enemy op 500 meter afstand een lucky shot heeft op de commander hatch van de T34.
Dus jij hebt liever dat je in je weakspot geraakt wordt, omdat jij je aim circle wilt behouden? Meestal ben je aan het herladen, of kon je toch geen goed schot nemen. Dan kun je veel beter je weakspots verbergen. Als ik een tank met een obvious weakspot op de turret speel, bijvoorbeeld de T26E4, blijf ik deze net zolang verbergen totdat zij ergens anders op geschoten hebben. Dan kan ik hem veilig laten zien, terug schieten, en weer afschermen. Zo heb je veel meer kans op overleven, omdat ze op de andere plaatsen zeer waarschijnlijk boucen of in ieder geval veel minder schade doen. Behalve als de vijand me toch bijna overal penetreert, dan maakt het niks meer uit.
En qua commander hatch van de T34, hangt het er vanaf of de tank wel of niet "achterover geleund" staat of de je commander hatch wel of niet kunt raken. Maar als je naast de gun matle schiet kom je ook door de turret heen. En als een stukje opzij draaien en vast houden in die situatie geen zin heeft, dan maar heen en weer draaien. Doe ik ook altijd met TDs als ik toch al gespot ben, en aan het herladen ben. Ziet er voor andere misschien lomp uit, maar het is zeer effectief.
Ik heb er zelf altijd een hekel aan als andere spelers achter mij gaan schuilen, terwijl dat niet nodig is. Staan vaak alleen maar in de weg, of schieten tegen je aan. (Zijn natuurlijk situaties waar het wel nodig en zelfs zeer handig is.) Heb ook al vaak genoeg gehad dat er een flapdrol gespot wordt, en dan snel achter mij (niet gespot) gaat schuilen. De vijand schiet dan om hem, maar raakt mij. En vaak kan je dan nog niet weg ook, omdat ze in de weg staan.