If so, then I don't care. Mij werd toen door iemand van 322 gezegd dat het invite-only was.Kojoottii schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:44:
[...]
erm je bedoelt dat 322 platoon kanaal? Dat wachtwoord staat gewoon op het WoT forum hoor...
Dit kanaal bedoel je ? : http://forum.worldoftanks...ic/214253-combine-forces/wsLy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:29:
[...]
If so, then I don't care. Mij werd toen door iemand van 322 gezegd dat het invite-only was.
[removed]
Maakt het alsnog wel een leuk kanaal met veel goede spelers van verschillende clans, veel waarmee ik normaal niet echt snel contact mee zou hebben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
mwah ben er een dagje geweest, maar vond het puber blaat gehalte er vrij hoog, maar er zitten ook wel leuke mensen inderdaadpsychoclown schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:41:
Maakt het alsnog wel een leuk kanaal met veel goede spelers van verschillende clans, veel waarmee ik normaal niet echt snel contact mee zou hebben
Heeft er trouwens al iemand zijn beloning gekregen voor het insturen van zijn verjaardagskaartje? Of weet iemand wanneer ze dat gaan bekendmaken? Ik kan intussen wel een type 59 gebruiken 
Ik volg atm de livestream maar wtf die kerels kunnen hard lullen over niks...
Ik volg atm de livestream maar wtf die kerels kunnen hard lullen over niks...
Ja, en zoals ik al zei is mij verteld geworden dat het invite only was. Wist niet dat er een topic over was.redwing schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:38:
[...]
Dit kanaal bedoel je ? : http://forum.worldoftanks...ic/214253-combine-forces/
Nja ik zit er graag in en speel graag platoons met de mensen die erin zitten.
Maarja tijd voor wat TC's
Ben ik ook wel benieuwd naar maar dat zullen er vast wel meer dan 2 zijnJoindry schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:50:
Heeft er trouwens al iemand zijn beloning gekregen voor het insturen van zijn verjaardagskaartje? Of weet iemand wanneer ze dat gaan bekendmaken? Ik kan intussen wel een type 59 gebruiken
Vooral faal dat het niet op de wotproleague site staat maar goed op het officiële forum is er toch al een topic met verbeterpunten voor de livestreams omdat het gewoon zoveel beter kan (zeker als je kijkt naar de Golden League in RU).Ik volg atm de livestream maar wtf die kerels kunnen hard lullen over niks...
Zelfs de "tieten" waarmee ze volk willen trekken kan een stuk beter...
wat tieten ? linkje?
btw deze patchnotes maakten me toch wel aan het lachen;
E-100
- Changed the ammo capacity of the 12,8 cm KwK 44 L/55 gun from 42 to 72 shells
- Changed the ammo capacity of the 15 cm KwK 44 L/3 gun from 28 to 50 shells
ja echt ...so fucking what?
Maus
- Changed the DB 603 A2 engine type from diesel to gasoline
ok en dus? gaat die nu nog sneller in de fik? of wat ...
WG patchnotes zijn echt zo nutteloos vaak
E-100
Maus
Hoop niet dat dit de rest van de avond wordt, te langzaam om bij de actie te komen.
Victory!
Battle: Lakeville 18 April 2013 20:07:04
Vehicle: AT 15
Experience received: 764 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10,762
Of meer van dit is ook niet funny:
Defeat
Battle: Prokhorovka 18 April 2013 14:28:15
Vehicle: Type 59
Experience received: 1,005
Credits received: 91,267
Victory!
Battle: Lakeville 18 April 2013 20:07:04
Vehicle: AT 15
Experience received: 764 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10,762
Of meer van dit is ook niet funny:
Defeat
Shuttle st20g5
In mijn E-100 nog nooit mijn ammo kwijt geraakt, met de IS-4 daarin tegen wel.Kojoottii schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:17:
wat tieten ? linkje?
E-100
Maus
nope 1500 battles gedaan in de e100, echt nooit dat ammo ook maar 1 keer een probleem is geweest, 16secs reload x28 ...najaNemean schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:19:
[...]
In mijn E-100 nog nooit mijn ammo kwijt geraakt, met de IS-4 daarin tegen wel.
maar WG zal het ammo rack wel hebben vergroot ofzo, dan is het fair dat we ook meer ammo krijgen
edit:
oh hi melly
[ Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 18-04-2013 20:24 ]
Jongens jongens wat een potje net.
M'n KV-1S en VK3601h lagen in de prak, dus ik ging een potje met m'n SU-26 arty aan de rol. We speelde op Lakeville, begonnen aan de zuidzijde.
In eerste instantie bleef iedereen gewoon staan. Na verloop van tijd gingen een paar Hetzers en een T-28 door de kloof links. Ze maakte een paar kills maar werden al vrij snel afgeslacht.
Een paar anderen gingen naar het stadje en wisten er daar een paar de nek om te draaien. Uiteindelijk waren er nog 7 tegenstander over. Wij hadden nog een T-46 en twee Pz38nA's. En die bleven gewoon langs de vlag staan.
Heb zelf uiteindelijk de aanval maar geleid (met een arty
), m'n ene kill uit weten te breiden naar 6 terwijl ik voorop reed. Uiteindelijk een gelijkspel uit weten te trekken, maar dat was met pijn en moeite...
M'n KV-1S en VK3601h lagen in de prak, dus ik ging een potje met m'n SU-26 arty aan de rol. We speelde op Lakeville, begonnen aan de zuidzijde.
In eerste instantie bleef iedereen gewoon staan. Na verloop van tijd gingen een paar Hetzers en een T-28 door de kloof links. Ze maakte een paar kills maar werden al vrij snel afgeslacht.
Een paar anderen gingen naar het stadje en wisten er daar een paar de nek om te draaien. Uiteindelijk waren er nog 7 tegenstander over. Wij hadden nog een T-46 en twee Pz38nA's. En die bleven gewoon langs de vlag staan.
Heb zelf uiteindelijk de aanval maar geleid (met een arty
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Toch geweldig! kan je meteen vanaf de start beginnen met schieten en met een beetje geluk duurt het potje 15 minuten en dan heb je nog shells over!Kojoottii schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:17:
wat tieten ? linkje?
E-100
Maus
Waarschijnlijk een mooie ninja nerf: 2x zoveel ammo = 4 keer zo snel je ammo naar de knoppen en gasoline brand gewoon veel sneller.
Dadelijk wordt de Duitse crew zwaarder van gewicht omdat ze zoveel bradwursten eten en daarom dus de tank zwaarder. make sense toch?
Mit senf?oosterhofjf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:17:
[...]
Dadelijk wordt de Duitse crew zwaarder van gewicht omdat ze zoveel bradwursten eten en daarom dus de tank zwaarder. make sense toch?
Ok dat de E-75 een goede rammer is weet iedereen wel, maar 130hp damage doen, laatste 130hp van die IS-3, is toch wel een beetje veel met 10km/u of niet
?
Is niet zo heel gek, aangezien de E-75 bijna twee keer zo zwaar is. En als je hem dan lekker raakt..wsLy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:47:
Ok dat de E-75 een goede rammer is weet iedereen wel, maar 130hp damage doen, laatste 130hp van die IS-3, is toch wel een beetje veel met 10km/u of niet?
Ja op volle snelheid, maar ik stond 10 meter van hem af of zo toen ik begon op te trekken. Dus dan vind ik 130hp best veel.ThomasG schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:52:
[...]
Is niet zo heel gek, aangezien de E-75 bijna twee keer zo zwaar is. En als je hem dan lekker raakt..
Op vlakke grond in de middle of nowhere wel ja. Maar als hij door het rammen enigszins klem stond, of het was heuveltje af. Dan is dat iets makkelijker te behalen. Heb je een driver met ramming skills? Ik vraag me trouwens af hoe de ram schade precies berekend wordt.wsLy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:55:
[...]
Ja op volle snelheid, maar ik stond 10 meter van hem af of zo toen ik begon op te trekken. Dus dan vind ik 130hp best veel.
Het is echt niet normaal wat voor figuren er NU online zijn.. het is nog erger dan een half jaar terug.. 3 tanks met allen rond de 800 hitpoints verliezen het van 2 tanks met 200 en 50 hitpoints.. te triest voor woorden..
/rant out.
Nog 48k te gaan en dan heb ik mijn T57.
/rant out.
Nog 48k te gaan en dan heb ik mijn T57.
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 18-04-2013 22:10 ]
http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Ramming_DamageThomasG schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:57:
[...]
Op vlakke grond in de middle of nowhere wel ja. Maar als hij door het rammen enigszins klem stond, of het was heuveltje af. Dan is dat iets makkelijker te behalen. Heb je een driver met ramming skills? Ik vraag me trouwens af hoe de ram schade precies berekend wordt.

erutangiS
Yup, gelukkig welNemean schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:04:
Het is echt niet normaal wat voor figuren er NU online zijn.. het is nog erger dan een half jaar terug.. 3 tanks met allen rond de 800 hitpoints verliezen het van 2 tanks met 200 en 50 hitpoints.. te triest voor woorden..
Maar het is af en toe echt triest ja. Net ook een potje assault waarbij iedereen het groene vierkant aan het defenden was (de bedoeling is natuurlijk de vlag aan de overkant te veroveren
[removed]
redwing schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:41:
[...]
Yup, gelukkig wel(Ik had net zo'n zelfde potje maar toen was ik degene met 50 hitpoints over)
Maar het is af en toe echt triest ja. Net ook een potje assault waarbij iedereen het groene vierkant aan het defenden was (de bedoeling is natuurlijk de vlag aan de overkant te veroveren)

Het is een van de redenen waarom Assault standaard bij mij uitstaat.
Vandaag voor het eerst >100K voor 1 potje gehaald met de 8.8 

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
wat moet ik researchen: de Churchill GC of de Church VII?
De GC lijkt me persoonlijk erg fijn. Goede kanonnen.
People as things, that’s where it starts.
12 van de 15 kills waren in/rond dat vierkantwsLy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:57:
[...]
[afbeelding]
Het is een van de redenen waarom Assault standaard bij mij uitstaat.

Maar ik zit ook te twijfelen of ik die niet eens uit moet gaan zetten. Het probleem is alleen dat ik de afwisseling wel leuk vind. Het is alleen jammer dat er bovengemiddeld veel mensen zijn die geen flauw idee hebben wat de bedoeling is
[removed]
Voor de liefhebbers, het NL vertaaltopic in de Support is weer open. Topic is hier te vinden.
Als mensen bugs doorgeven, waar mogelijk graag screenshots bijvoegen.
Als mensen bugs doorgeven, waar mogelijk graag screenshots bijvoegen.
Gisteren heb ik dan mijn eerste potje weer gespeeld sinds 12 juli 2012. Ik ben op dit moment dan ook bezig met het unlocken van de Amerikaanse tank tree. Mijn vraag is echter wat daar nu het slimst te volgen is. Op dit moment ben ik bezig om de M3 Lee te unlocken. Of is het verstandiger om eerst van een andere nation een tank te unlocken.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Beetje lastig om daarin een advies te geven, elke tanktree heeft zijn voor- en nadelen, leuke tanks en minder leuke tanks. Ben zelf bijv. een liefhebber van de USA-lijn, speel daarvan alle lijnen behalve artillerie.Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:21:
Gisteren heb ik dan mijn eerste potje weer gespeeld sinds 12 juli 2012. Ik ben op dit moment dan ook bezig met het unlocken van de Amerikaanse tank tree. Mijn vraag is echter wat daar nu het slimst te volgen is. Op dit moment ben ik bezig om de M3 Lee te unlocken. Of is het verstandiger om eerst van een andere nation een tank te unlocken.
Je zit nu net bij 1 van de meest gehate tanks, de M3 Lee.
Daar moet je gewoon zo snel mogelijk doorheen zien te komen, dan krijg je een paar leuke tanks om uit te kiezen. T1 Heavy is goed (i.m.h.o. ondergewaardeerd), M4 is fun, T29 is de beste/leukste in Tier 7.
Naar miin beleving maakt het niet zo heel veel uit welk land je kiest, belangrijker vind ik dat je niet te snel probeert door te gaan richting tier 10 maar lekker rustig de tijd nemen en ervaring opdoen. De hogere tiers worden zwaar beinvloed door arty en toch ook veel noobs die met bizar slechte stats naar de hoogste tiers zijn gegaan.
Edit: ik zou wel eens een geheel andere lijn erbij nemen, bijv een TD of arty. Leuk voor de afwisseling en je leert zo ook hoe dat soort tanks werken en wat hun zwakheden zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 08:35 ]
Verwijderd
Ik ben zelf begonnen met de Duitse TD én de Amerikaanse med lines, dus mijn eerste T4 tanks waren de Hetzer en de M3 lee. Vaak hoor je dat de M3 Lee de slechtste tank is in-game, zelf vond ik dat niet. Dit kan natuurlijk gelegen hebben aan mijn onwetendheid van het spel.
Maar het gaat natuurlijk niet om de tank waar je nu zit, het gaat om de tanks waar je heen wilt gaan en dat is helemaal persoonlijke voorkeur.
P.s. De M4 sherman is wel sterk, en met 105 HEAT gewoon OP voor een T5.
Maar het gaat natuurlijk niet om de tank waar je nu zit, het gaat om de tanks waar je heen wilt gaan en dat is helemaal persoonlijke voorkeur.
P.s. De M4 sherman is wel sterk, en met 105 HEAT gewoon OP voor een T5.
Bedankt voor de info. Dan zal ik door blijven spelen met de USA tanks. Moet wel zeggen dat ik pas een potje of 30 gespeeld heb ongeveer. Als ik afgeschoten wordt sla ik meestal (als er nog veel over zijn) meteen op de esq knop om terug te keren naar de garage en dan weer met een andere USA tank een nieuwe pot ga starten.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:33:
[...]
Beetje lastig om daarin een advies te geven, elke tanktree heeft zijn voor- en nadelen, leuke tanks en minder leuke tanks. Ben zelf bijv. een liefhebber van de USA-lijn, speel daarvan alle lijnen behalve artillerie.
Je zit nu net bij 1 van de meest gehate tanks, de M3 Lee.
Daar moet je gewoon zo snel mogelijk doorheen zien te komen, dan krijg je een paar leuke tanks om uit te kiezen. T1 Heavy is goed (i.m.h.o. ondergewaardeerd), M4 is fun, T29 is de beste/leukste in Tier 7.
Naar miin beleving maakt het niet zo heel veel uit welk land je kiest, belangrijker vind ik dat je niet te snel probeert door te gaan richting tier 10 maar lekker rustig de tijd nemen en ervaring opdoen. De hogere tiers worden zwaar beinvloed door arty en toch ook veel noobs die met bizar slechte stats naar de hoogste tiers zijn gegaan.
Edit: ik zou wel eens een geheel andere lijn erbij nemen, bijv een TD of arty. Leuk voor de afwisseling en je leert zo ook hoe dat soort tanks werken en wat hun zwakheden zijn.
EDIT: Wat doen jullie met tanks die jullie ooit gekocht hebben... verkopen jullie die weer? Of houden jullie die ergens in het depot?
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 19-04-2013 08:38 ]
Yep, absoluut
Eerder al een paar keer rond de 90K gekregen, maar die 100K passeren voelt toch even als een Victory momentje

Verwijderd
@Oxigeon: je hebt maar een beperkt aantal garageslots, dus als je alle gespeelde tanks behoudt kun je op een gegeven moment geen nieuwe meer kopen zonder goud te spenderen. Als je je tank verkoopt, kun je de crew naar de barracks zenden en die vervolgens in je nieuwe tank zetten waardoor ze een stuk meer ervaring (XP) hebben dan een compleeet vers team.
Ik bijv. houdt alleen die tanks die ik erg leuk vond om te spelen en goede stats mee behaal.
Koop ook wel eens een tank terug. Zo heb ik nu de KV1-S weer terug gekocht, tijdens mijn grind had ik daar zeer slechte stats mee (winrate van 41%). Heb 'm terug gekocht omdat ik van mening ben dat ik met dat monster ook goede stats moet kunnen hebben als iedereen er zo enthousiast over is. Dus zo heb ik niet alleen grind projectjes, maar ook projectjes om beter te worden in bepaalde tanks.
Verder lees ik ook veel op het WOT-forum over allerlei tanks om te zien welke tanks er nu erg goed gewaardeerd worden en dan maak ik er een projectje van om bijv. te grinden naar de T29 omdat ie zo favoriet is. Zo pik ik er allerlei leuke tanks uit die ik behou. De USA heavy lijn ga ik bijvoorbeeld niet verder naar de T32 omdat ik in Tier 8 al de IS-3 heb als heavy en daar zeer content mee ben.
Ik bijv. houdt alleen die tanks die ik erg leuk vond om te spelen en goede stats mee behaal.
Koop ook wel eens een tank terug. Zo heb ik nu de KV1-S weer terug gekocht, tijdens mijn grind had ik daar zeer slechte stats mee (winrate van 41%). Heb 'm terug gekocht omdat ik van mening ben dat ik met dat monster ook goede stats moet kunnen hebben als iedereen er zo enthousiast over is. Dus zo heb ik niet alleen grind projectjes, maar ook projectjes om beter te worden in bepaalde tanks.
Verder lees ik ook veel op het WOT-forum over allerlei tanks om te zien welke tanks er nu erg goed gewaardeerd worden en dan maak ik er een projectje van om bijv. te grinden naar de T29 omdat ie zo favoriet is. Zo pik ik er allerlei leuke tanks uit die ik behou. De USA heavy lijn ga ik bijvoorbeeld niet verder naar de T32 omdat ik in Tier 8 al de IS-3 heb als heavy en daar zeer content mee ben.
Ik behoud alleen maar de tanks die ik leuk vind om te spelen of ergens voor kan gebruiken ESL/CW.Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:37:
[...]
EDIT: Wat doen jullie met tanks die jullie ooit gekocht hebben... verkopen jullie die weer? Of houden jullie die ergens in het depot?
Speel dan ook veel potjes op dezelfde tanks om de crew te trainen
Vond gisteren SPALE vs MOUZ wel erg cool om te zien, snap alleen niet zo goed hoe SPALE de eerste 2 matches zo makkelijk ten onder gingen. De 2x grille setup van MOUZ op Ensk snap ik dan ook weer niet goed..
Klopt inderdaad. Je kan maar een tank of 6 a 8 in die slots plaatsen als ik het zo uit mijn hoofd zeg. Dan moet ik inderdaad eens ff wat tanks gaan verkopen en zorgen dat ik die vul met alleen maar USA tanks ofzo. Of eventueel nog een 2e tank treeVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:08:
@Oxigeon: je hebt maar een beperkt aantal garageslots, dus als je alle gespeelde tanks behoudt kun je op een gegeven moment geen nieuwe meer kopen zonder goud te spenderen. Als je je tank verkoopt, kun je de crew naar de barracks zenden en die vervolgens in je nieuwe tank zetten waardoor ze een stuk meer ervaring (XP) hebben dan een compleeet vers team.
Ik heb een stuk of 25 tanks in mijn garage staan, maar ik heb dan ook doordat ik al vrij lang speel best een heel aantal gratis kadotankjes gehad die altijd met garageslot kwamen. Daarnaast een aantal keren extra garageslots bijgekocht toen ze in de aanbieding waren. Ik denk dat ik totaal een kleine 40 slots heb.
Overigens verkoop ik de meeste tanks zodra ik de opvolger heb vrijgespeeld. Uiteraard hou ik alle end-of-the-line tanks (tier X, tier VIII arty, scouts), maar los van die en de huidige grind projecten hou ik alleen premium tanks, een tier 6 arty, een T32 en een KV-1S in mijn garage.
Overigens verkoop ik de meeste tanks zodra ik de opvolger heb vrijgespeeld. Uiteraard hou ik alle end-of-the-line tanks (tier X, tier VIII arty, scouts), maar los van die en de huidige grind projecten hou ik alleen premium tanks, een tier 6 arty, een T32 en een KV-1S in mijn garage.
Verwijderd
goeiemorgen!!
ik heb na een x het WOT noobish te hebben gespeeld , (proberen en verkopen, proberen en verkopen) maar eens het spel weer opgepakt !! ik ben zelf wel erg fan van de Franse tanks, Sloom ... maar in mijn visie Effectief.
Heb ik er dan een goed beeld van of ??
Daarnaast de vraag, ik houd van een lekker gepantserd ding (sloom mag) die lekker hard dmg doet !
zit ik dan bij de fransen goed ?
Heb nu een volledig geupgrade D2 franse tank, maar ik koop puur upgrades en de tank zelf dus
mis ik dan ook een essentieel iets bij het spel ?
...
ik heb na een x het WOT noobish te hebben gespeeld , (proberen en verkopen, proberen en verkopen) maar eens het spel weer opgepakt !! ik ben zelf wel erg fan van de Franse tanks, Sloom ... maar in mijn visie Effectief.
Daarnaast de vraag, ik houd van een lekker gepantserd ding (sloom mag) die lekker hard dmg doet !
Heb nu een volledig geupgrade D2 franse tank, maar ik koop puur upgrades en de tank zelf dus
...
Verwijderd
Latere Franse tanks zijn alles behalve gepantserd, zelfs de heavy tanks niet. Wil je gepantserd en een redelijke damage output zou ik de Duitse heavies aanraden (Let wel op, ze starten pas bij Tier 7) waar je kan starten met een Tiger of Tiger P. Ook de Russische heavies zijn erg easy 2 play, de KV-1S wordt vaak als OP gezien, de russische tanks hebben verschillende armor waarden (2 Heavy lijnen).Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:28:
goeiemorgen!!
...
Verder zou ik niet meteen gaan focussen op Tier 10 tanks, met de hoeveelheid ervaring die je krijgt van direct T1-10 rushen zal je vast wel iets belangrijks niet onder de knie krijgen.
Of je iets essentieels mist bij het spel wordt meestal duidelijk als je langer speelt.
De fransen zijn juist verderop in de tree erg snel, armor van papier maar wel een flinke damage output door de autoloaders. Als je sterke tanks (armor-wise) wil dan zijn de russen (naar de IS4 toe) of de duitsers wel wat voor jou.
die slome franse is tot tier 6 ofzo, daarna worden ze een stuk sneller met weinig armor en een goed kanon.. en autoloaders.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:28:
goeiemorgen!!
...
Het enige goede aan de CGC is de top gun, zolang je die niet hebt kun je erg weinig. Met de top gun slechts 1 ding doen, maar wel heel goed, en dat is snipen van midden tot lange afstand. Ondanks dat het een langzame, grote, zachte tank is heb ik me er prima mee vermaakt. Na de CGC komen er nog aantal leuke tanks die wel goede armor hebben, alleen de AT 15 waar ik nu mee bezig ben is wat minder.
De Britse heavy lijn vind ik behalve de tier 10 erg fijn spelen.
De afgelopen dagen zijn maar vreemd, ik sluit de avond af met win rate van 60%+, alleen eindigt de type elke keer met een win rate van zo'n 25-30%. Heb al eerder zo'n periode gehad, dus denk dat ik de type maar eens een weekje laat staan. Speel de T54E1 steeds meer en ben echt verbaast hoe lekker het tot nu toe gaat. Heb gisteren de tracks unlocked en hoef alleen de top engine nog, alleen twijfel ik daar wel over aangezien die slechts 10hp extra beidt.
Edit:
@JandeFrieseMan: De franse top tier TD's zijn snel, maar hebben we goede armor aan de voorkant, maar misschien moet je de Britse TD's eens bekijken, goede armor en goed damage (geen hoge damage, maar wel een snelle relaod)
De Britse heavy lijn vind ik behalve de tier 10 erg fijn spelen.
Ik bewaar tanks die ik leuk vind om te spelen of nog wil leren spelen, alle premium tanks en alle tier 10 TD's en Meds.VasZaitsev schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 01:40:
wat moet ik researchen: de Churchill GC of de Church VII?
De afgelopen dagen zijn maar vreemd, ik sluit de avond af met win rate van 60%+, alleen eindigt de type elke keer met een win rate van zo'n 25-30%. Heb al eerder zo'n periode gehad, dus denk dat ik de type maar eens een weekje laat staan. Speel de T54E1 steeds meer en ben echt verbaast hoe lekker het tot nu toe gaat. Heb gisteren de tracks unlocked en hoef alleen de top engine nog, alleen twijfel ik daar wel over aangezien die slechts 10hp extra beidt.
Edit:
@JandeFrieseMan: De franse top tier TD's zijn snel, maar hebben we goede armor aan de voorkant, maar misschien moet je de Britse TD's eens bekijken, goede armor en goed damage (geen hoge damage, maar wel een snelle relaod)
[ Voor 9% gewijzigd door Knowuse op 19-04-2013 09:47 ]
Shuttle st20g5
ja die upgrade snap ik ook niet helemaal?... misschien zit het in de verborgen stats?. want het blijft ook een benzine.. 20% fire.. enzo..Knowuse schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:41:
alleen twijfel ik daar wel over aangezien die slechts 10hp extra beidt.
Verwijderd
Ja ik heb ook de (1ste?) tier 3 tank nu van de duitsers, klein ding, lekker rap maar naar me gevoel nog weinig dmg.. misschien daarm aar is wat meer potjes mee doen dan 
anageizne ik geen papieren armor wil xD
tier 3 doet sowieso weinig dmg.. de meeste lijnen komen pas tot bloei bij tier 5 en hoger.. dus nog ff doorspelen en kies een tank en werk daar naartoe.. light/medium/heavy.. welk land enzo..Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:53:
Ja ik heb ook de (1ste?) tier 3 tank nu van de duitsers, klein ding, lekker rap maar naar me gevoel nog weinig dmg.. misschien daarm aar is wat meer potjes mee doen dan
als je geen paper armor wilt hebben zijn de duitse en russische heavy's wel goed.. maar vergis je niet in de Tiger die word paper Tiger genoemd
de russische heavy lijn is volgens mij wel het meest "newb" friendly
[ Voor 17% gewijzigd door Jip99 op 19-04-2013 09:58 ]
Verwijderd
Ja weetje, ik heb er zown hekel aan heb ik nieuwe tank, upgrade ik hem een beetje, kom ik in fight en knalknal !! ben ik meteen af
dus ik heb ook al even gekeken naar de Tankdestroyers, alleen ik ben zo vreselijk noob nog! dat ik niet weet wanneer ze me wel of niet zien in die brush
+ Daarbij dat ik nog niet egt gewend ben aan het snipen met een tank hahaha
dus ik heb ook al even gekeken naar de Tankdestroyers, alleen ik ben zo vreselijk noob nog! dat ik niet weet wanneer ze me wel of niet zien in die brush
wat je vooral moet doen is rustig zijnVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:04:
Ja weetje, ik heb er zown hekel aan heb ik nieuwe tank, upgrade ik hem een beetje, kom ik in fight en knalknal !! ben ik meteen af![]()
dus ik heb ook al even gekeken naar de Tankdestroyers, alleen ik ben zo vreselijk noob nog! dat ik niet weet wanneer ze me wel of niet zien in die brush+ Daarbij dat ik nog niet egt gewend ben aan het snipen met een tank hahaha
dus een tip: wacht de eerst minuut ff af wat iedereen doet en sluit je daarna aan bij een kant.. en rij met mediums en heavys mee..
en zoek cover.. altijd van cover naar cover rijden.
en je leert vanzelf de maps.. waar iedereen vandaan komt enzo.. waar je niet heen moet.. dat soort dingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jip99 op 19-04-2013 10:08 ]
Verwijderd
Kijk anders even de WG filmpjes over Spotten en camo ratings, zullen vast wel ergens op het WoT youtube kanaal staan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:04:
dus ik heb ook al even gekeken naar de Tankdestroyers, alleen ik ben zo vreselijk noob nog! dat ik niet weet wanneer ze me wel of niet zien in die brush+ Daarbij dat ik nog niet egt gewend ben aan het snipen met een tank hahaha
Verder komen de speelstijlen gewoon met ervaring
Wees blij dat het niet de Panther is, de DB is iets sneller, kleiner, minder kans op fire en heeft nog iets van armorsolique schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:06:
Gisteravond echt een dramatische avond. Steeds in enorm hoge potten terecht komen waar je echt niets te zoeken hebt en/of in teams waar je alles in je eentje mag proberen.
De grind met de DB is al een hel maar op deze manier bijna ondraaglijk.
Verwijderd
Met mijn SU-152 weet ik vaak niet wanneer ik nou gespot ben. Als ik in gevecht ben waar tier 10-8 in zit word je zowieso sneller gespot dan dat je hun ooit zal spotten... Ook al heb ik de recon skill, coated optics en binocular
Verwijderd
Veel goede spelers zeggen inderdaad dat 6th sense een must is, zelf heb ik het nooit gehad en blijf keurig op afstand van m'n enemies in een TD. Laat je allies lekker spotten, al werken je allies niet vaak mee.
Verwijderd
Achjaa ik rijd ook wel van cover naar cover, maar dan schiet ik weer (mis, of ricochet) op iemand en dan is me cover blown, en dan raak ik meestal in paniek ! van OHGOD! Straks backdoor-ed iemand mij 
hahahah .. maar die tank destroyres zijn wel gaaf ! alleen moet je best wat map kennis hebbe lijkt mij wil je daarmee egt goeie spots kunne krijge..
zo dacht ik gister leuk in een dorpje op een heuvel te wachten naar beneden loerend tot er iemand omhoog komt om hem in ze smoel te schieten, vervolgens komen er 2 van die Rappe jongesn acther me
en ja... ik draaide nooit zo snel
hahahah .. maar die tank destroyres zijn wel gaaf ! alleen moet je best wat map kennis hebbe lijkt mij wil je daarmee egt goeie spots kunne krijge..
zo dacht ik gister leuk in een dorpje op een heuvel te wachten naar beneden loerend tot er iemand omhoog komt om hem in ze smoel te schieten, vervolgens komen er 2 van die Rappe jongesn acther me
en ja... ik draaide nooit zo snel
Ik vind de DB zelf 100x lekkerder spelen dan de Panther, veel wendbaarder, kleiner profiel en je bounced nog eens iets.psychoclown schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:15:
[...]
Wees blij dat het niet de Panther is, de DB is iets sneller, kleiner, minder kans op fire en heeft nog iets van armor
Ben al voorbij de Panther welke ik vele malen beter vond spelen.psychoclown schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:15:
[...]
Wees blij dat het niet de Panther is, de DB is iets sneller, kleiner, minder kans op fire en heeft nog iets van armor
Daar kon je nog wat mee raken en/of irriteren.
Met de DB kan je echt weinig tot niets, zeker niet als je in hoge potten wordt ingedeeld.
Sta zelfs vaker in de brand met de DB dan ik met de Panther had.
6th sense werkt ook alleen in het begin. Tenzij je aan het campen/snipen bent of artillerie speelt, heb je er niet zoveel aan. Als je een heavy speelt, dan weet je dat je gespot bent. Maar als je vervolgens gespot blijft (wat vaak voorkomt, als je bijv. pushed met heavies) dan heb je er niks meer aan. Dan had je beter iets anders kunnen nemen. En met een beetje ervaring kun je ook enigszins zelf bedenken of je gespot bent.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:23:
Veel goede spelers zeggen inderdaad dat 6th sense een must is, zelf heb ik het nooit gehad en blijf keurig op afstand van m'n enemies in een TD. Laat je allies lekker spotten, al werken je allies niet vaak mee.
Uhm 6th sense is zeer handig als je als TD of arty speelt... vooral als er een scout doorbreekt of de vijand op een bepaalde afstand is. Je moet toch weten wanneer je gespot bent en dan verplaatsen zodat je niet een sitting duck bent voor artillery...ThomasG schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:51:
[...]
6th sense werkt ook alleen in het begin. Tenzij je aan het campen/snipen bent of artillerie speelt, heb je er niet zoveel aan. Als je een heavy speelt, dan weet je dat je gespot bent. Maar als je vervolgens gespot blijft (wat vaak voorkomt, als je bijv. pushed met heavies) dan heb je er niks meer aan. Dan had je beter iets anders kunnen nemen. En met een beetje ervaring kun je ook enigszins zelf bedenken of je gespot bent.
edit//
Wakker worden wsLy. verkeerd gelezen

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 19-04-2013 11:00 ]
zoals je zelf al een beetje aangeeft ligt er er maar net aan waar je in rijdt.. in heavy's is het minder nuttig.. maar in een snelle medium of light is het zeker wel handig.. vooral als je mensen probeert te flanken en sneaky probeert te zijn.ThomasG schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:51:
[...]
6th sense werkt ook alleen in het begin. Tenzij je aan het campen/snipen bent of artillerie speelt, heb je er niet zoveel aan. Als je een heavy speelt, dan weet je dat je gespot bent. Maar als je vervolgens gespot blijft (wat vaak voorkomt, als je bijv. pushed met heavies) dan heb je er niks meer aan. Dan had je beter iets anders kunnen nemen. En met een beetje ervaring kun je ook enigszins zelf bedenken of je gespot bent.
Recon is een skill die je enkel pas moet nemen als je niks anders nuttigs meer kunt grinden op je crew.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:18:
Met mijn SU-152 weet ik vaak niet wanneer ik nou gespot ben. Als ik in gevecht ben waar tier 10-8 in zit word je zowieso sneller gespot dan dat je hun ooit zal spotten... Ook al heb ik de recon skill, coated optics en binocular
Gauw retrainen naar Sixth Sense!
Dat komt omdat het een bug is die in 8.5 opgelost wordt, en dan nog is het een perk die ook voor heavies vrijwel een must-have is. Daarnaast is het nog steeds een van de beste perks die beschikbaar is voor de crew.ThomasG schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:51:
[...]
Ik heb op alle crews met 2 volledige skills sixth sense zitten. Vind het ZEER handig om te hebben.
Ervaring kan mischien ook werken, echter dan kan je nog twijfelen. Met sixth sense twijfel je niet meer
Ervaring kan mischien ook werken, echter dan kan je nog twijfelen. Met sixth sense twijfel je niet meer
Verwijderd
Recon zit nu op 96% dus die ga ik niet ff hertrainenpsychoclown schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:57:
[...]
Recon is een skill die je enkel pas moet nemen als je niks anders nuttigs meer kunt grinden op je crew.
Gauw retrainen naar Sixth Sense!
[...]
Dat komt omdat het een bug is die in 8.5 opgelost wordt, en dan nog is het een perk die ook voor heavies vrijwel een must-have is. Daarnaast is het nog steeds een van de beste perks die beschikbaar is voor de crew.
Verwijderd
Meestal is het handiger om eerst te beginnen met een skill die al ingaat met de 1% als camo en repair. Deze kan je dan bij de 100% retrainen naar iets als 6th sense zodat je ten minste een bonus hebt ook al is je skill nog geen 100%.
Volgens mij is recon niet eens geactiveerd voor 100%, ik weet dit niet zeker.
Volgens mij is recon niet eens geactiveerd voor 100%, ik weet dit niet zeker.
Recon werkt altijd en word beter met een hoger percentage.
Ik doe meestal repair als eerste en als ik dan op ongeveer 120% zit retrainen naar 6th sense.
Ik doe meestal repair als eerste en als ik dan op ongeveer 120% zit retrainen naar 6th sense.
Wat Asrah zegt, maar dan met mentor. En dan opnieuw in de tweede skill om dan opnieuw te trainen naar BiA.Ashrah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:19:
Recon werkt altijd en word beter met een hoger percentage.
Tegen je tweede skill uiteindelijk vol is voor de commander hebben je andere crewleden alweer 50% in de derde skill (wat dan meestal repair is bij mij)
Maar ja, 6th sense is de beste perk en al zeker omdat het maar voor één crewmember is. Ik bedoel "brandblusser" skill moetje op iedere crewlid hebben en dan nog doet hij niet zoveel. Wat volgens mij dan weer de meest nutteloze skill is die je kan hebben
Geeft je nu maar 1,92% meer view range vandaarVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:14:
[...]
Recon zit nu op 96% dus die ga ik niet ff hertrainen
Ja exact, vond ik vroeger niet maar daarna nog wel wat mee gespeeld in verband met 3vs3 ESLAshrah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:25:
[...]
Ik vind de DB zelf 100x lekkerder spelen dan de Panther, veel wendbaarder, kleiner profiel en je bounced nog eens iets.
Verwijderd
seal clubbing in pz4 met 105derp/gold
Overwinning!
Map: Malinovka
Date: vrijdag 19 april 2013 11:31:44
Voertuig PzKpfw IV
Ervaring ontvangen 1.615 Credits ontvangen: 32.934
Gevechtsprestaties: Radley-Walters's Medaille, Top Gun
9 kills
Encounter battle....ik blijf het geweldig vinden om te zien hoe de newbies massaal naar voren sprinten om zo snel mogelijk afgeknald te worden. De strijd wordt vaak op heel andere plekken gestreden dan in hogere tiers
Overwinning!
Voertuig PzKpfw IV
9 kills
Encounter battle....ik blijf het geweldig vinden om te zien hoe de newbies massaal naar voren sprinten om zo snel mogelijk afgeknald te worden. De strijd wordt vaak op heel andere plekken gestreden dan in hogere tiers
Vond de DB in het begin heel lekker spelen, op het einde niet meer. Dit was een tank waar het slechter ging hoe langer ik er op speelde oO. De Panther vind ik dusfijner spelen. Zag trouwens dat in de volgende patch je niet meer van de DB direct naar de Panther kan trainen.
Shuttle st20g5
ik heb ook de pz4 met derp, maar welke tier 5 tank is nou leuker om mee te derpen? de M4 of de pz4?..Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:45:
seal clubbing in pz4 met 105derp/gold![]()
Overwinning!
Voertuig PzKpfw IV
9 kills
en ik heb gister ff geprobeerd te derpen met gold maar dat ging niet bepaald winst gevend
Verwijderd
Derpen met gold kost je altijd geld, ik heb zelden een potje dat ik er aan verdien.Jip99 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:48:
[...]
ik heb ook de pz4 met derp, maar welke tier 5 tank is nou leuker om mee te derpen? de M4 of de pz4?..
en ik heb gister ff geprobeerd te derpen met gold maar dat ging niet bepaald winst gevendik moet nog ff oefenen volgens mij..
Maar ik had 't effe nodig......vandaag al zoveel drama potjes gehad dat t dan wel effe lekker is om te trollen.
Dit potje kostte me 34000 credits!!
3002DB vond ik heerlijk om mee te spelen.... totdat ik hem elite had! Voor mijn gevoel hebben de WoT-goden toen besloten dat ik geen lol meer mag hebben met de DB 
Ja hij is lekker snel, wendbaar, en met de sloped armour bounce je wat. Maar voor mijn gevoel schiet je er nog geen deuk mee in een pakje boter. Ben zelfs terug gegaan van de 88 naar de 75mm vanwege de betere pen, maar nog steeds niet met lekker resultaat.
Sowieso lijk ik de laatste tijd een beetje ruzie te hebben met de Duitsers in mijn garage; tijdens het holiday weekend de KT aangeschaft. Nog slechts een handjevol potjes mee gespeeld, maar vooralsnog voelt het aan als een kopie van de Tiger (zelfde armor, mobiliteit, pen, dmg), maar dan dat je structureel tegen hogere tiers moet....
Komt uiteraard (deels) doordat ik nog met de stock turret + gun zit, maar ik hoop wel dat ik hier binnenkort wat verbetering in ga zien.
De andere Tier-8 aankoop van afgelopen weekend is ronduit hemels: IS-3 ftw
Heb besloten om toch éérst de turret te upgraden (zit er inmiddels op), en dan pas naar de top gun toe te werken; mijn idee is dat je overlevingskansen met de top turret dermate veel toenemen, dat je per saldo nog (flink) meer damage kan doen met de van de IS overgenomen guns.
En in het kader van stathoeren heb ik voor mezelf ten doel gesteld om in de komende maand mijn overall winrate naar 52% te krijgen (nu 51%); toch een beetje de "leercurve uit het verleden" (lees: te vaak nodeloos gestorven in de #$%^##& PzIII) wegpoetsen
Ja hij is lekker snel, wendbaar, en met de sloped armour bounce je wat. Maar voor mijn gevoel schiet je er nog geen deuk mee in een pakje boter. Ben zelfs terug gegaan van de 88 naar de 75mm vanwege de betere pen, maar nog steeds niet met lekker resultaat.
Sowieso lijk ik de laatste tijd een beetje ruzie te hebben met de Duitsers in mijn garage; tijdens het holiday weekend de KT aangeschaft. Nog slechts een handjevol potjes mee gespeeld, maar vooralsnog voelt het aan als een kopie van de Tiger (zelfde armor, mobiliteit, pen, dmg), maar dan dat je structureel tegen hogere tiers moet....
Komt uiteraard (deels) doordat ik nog met de stock turret + gun zit, maar ik hoop wel dat ik hier binnenkort wat verbetering in ga zien.
De andere Tier-8 aankoop van afgelopen weekend is ronduit hemels: IS-3 ftw
Heb besloten om toch éérst de turret te upgraden (zit er inmiddels op), en dan pas naar de top gun toe te werken; mijn idee is dat je overlevingskansen met de top turret dermate veel toenemen, dat je per saldo nog (flink) meer damage kan doen met de van de IS overgenomen guns.
En in het kader van stathoeren heb ik voor mezelf ten doel gesteld om in de komende maand mijn overall winrate naar 52% te krijgen (nu 51%); toch een beetje de "leercurve uit het verleden" (lees: te vaak nodeloos gestorven in de #$%^##& PzIII) wegpoetsen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Altijd eerst de topgun op IS3!!!
Wereld van verschil, de BL9 maakt de IS3 zoveel leuker!!!!
BL9 kan toch alleen op de top turret? of was dat alleen zo voordat ze de turrets veranderden?
Nope. BL9 kun je direct kopen. De tracks hoef je bij de IS-3 ook pas als laatst te doen
(engine en radio heb je al van de IS)
Ghehe tsja; op zich was ik me daar van bewust, maar vond de statverschillen tussen stock & standard turret ZO groot, dat ik redeneerde dat "lagere DPM maar wel 100% uptime", beter was dan "hoge DPM maar vaker dood".Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:52:
Altijd eerst de topgun op IS3!!!
Top gun kan voor zover ik weet (tegenwoordig) in de stock turret.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
De acc (van .46 naar .4) en de 50 extra pen (175 naar 225) is zo veel verschil, zou iedereen aanraden eerst BL9 te doen. Maar gedane zaken kunnen niet zo makkelijk ongedaan gemaakt worden. Lekker sparen dus (of wat free XP tegen aan gooien)
Verwijderd
Hoe erg ik die 105 HEAT spam ook vind, ik heb toch een tip voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:50:
[...]
Derpen met gold kost je altijd geld, ik heb zelden een potje dat ik er aan verdien.
Maar ik had 't effe nodig......vandaag al zoveel drama potjes gehad dat t dan wel effe lekker is om te trollen.
Dit potje kostte me 34000 credits!!![]()
Op sommige events is premium ammo beschikbaar voor de halve prijs, koop dus erg veel in en in een goede match kan je zelfs een profit maken! (moeilijker te berekenen natuurlijk zonder de ammokosten.)
Een premium account wordt dan ook aangeraden.
finally 
Die kreeg ook een dikke thx en gg in de chat.
bijna 5k damage gedaan, en 4 kills, stond echt perfect samen op de heuvel met een KV-1S, zag er naar uit dat we het potje gingen verliezen, maar toch nog gewonnen door goed samenspel met de KV-1S.Victory! on Himmelsdorf
Battle: vrijdag 19 april 2013 11:45:29
Vehicle: Ferdinand
Exp: 3.600 (x2) + Credits: 60.880
Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Die kreeg ook een dikke thx en gg in de chat.
Verwijderd
Premium account: check
Gold inkopen tegen discount: check, maar da's alweer een hele tijd geleden dat die actie er was, dus ben met de pz4 door mijn voorraadje heen.
Gold inkopen tegen discount: check, maar da's alweer een hele tijd geleden dat die actie er was, dus ben met de pz4 door mijn voorraadje heen.
Heb zelf alleen premium account en maak met mijn PZ IV derp de meeste potjes toch echt wel winst.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
Je moet wel proberen alles raak en damage te schieten anders kost het inderdaad een aardige duit.
Edit: we zitten alweer op 44 pages...psycho

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 12:20 ]
Nee ik ga eens proberen hoe het loopt als we van patch tot patch werken (of misschien 100 pagina's) 
Zeker met de huidige snelheid waarbij de 40 pagina's al binnen 2 weken vol zitten.
Zeker met de huidige snelheid waarbij de 40 pagina's al binnen 2 weken vol zitten.
Verwijderd
Joh???ShockWave schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:17:
[...]
Heb zelf alleen premium account en maak met mijn PZ IV derp de meeste potjes toch echt wel winst.
Je moet wel proberen alles raak en damage te schieten anders kost het inderdaad een aardige duit.
Edit: we zitten alweer op 44 pages...psychotijd voor deel 35....
Heb een winrate van 60% op dat ding met een stijging van 10% in de laatste maand (toen ik 'm terug kocht) en een hitratio van 62%. Lijkt me dus aardig oké...
Moet wel zeggen dat ik met derp schieten meer mis dan anders (heb dat idee tenminste). Derp heeft een langere airtime waar je veel meer rekening mee moet houden
Misschien dat ik toch maar een keer een PZ IV of Sherman moet aanschaffen, voor beide heb ik wel een crew 'over'. Kan ik gelijk de stats op mijn PZ IV oppoetsen
persoonlijk vind ik de M4 beter trollen dan de P4, omdat de M4 net wat beter pantser heeft door de schuine voorkant, ook iets minder weakspots. Wel is de M4 hoger en is de turret langzamer.
Verwijderd
Bij mij is 't de PZ4 geworden omdat ik die ooit al eens ge-unlocked had.
Heb eerder de Hetzer misbruikt als troll-mobiel, dat was helemaal een one-shot feest, maar ik speel toch veel liever met een draaibare koepel, vandaar de PZ4 voor als ik me ff moet afreageren......
Heb eerder de Hetzer misbruikt als troll-mobiel, dat was helemaal een one-shot feest, maar ik speel toch veel liever met een draaibare koepel, vandaar de PZ4 voor als ik me ff moet afreageren......
Even voor de zekerheid (sorry voor de beginnersvraag); maar met "derpen" bedoelen jullie (in het geval van de M4) het gebruiken van de 105mm houwitser, niet per sé het gebruik van gold met die 105mm.... toch?
Verwijderd
Die PZ IV heb ik ook nog steeds. Is een leuke tier 5 tank waar ik xp mee haal en omzet naar vrije xp. Is een vlot tankje die zijn mannetje wel staat, mits je het slim speelt want stuk is-ie zopsychoclown schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:30:
Misschien dat ik toch maar een keer een PZ IV of Sherman moet aanschaffen, voor beide heb ik wel een crew 'over'. Kan ik gelijk de stats op mijn PZ IV oppoetsen
al kun je met gold for silver ook winst maken hoor, als je elk schot laat pennen.
Maar, met HE kom je ook al heel ver, soms zelfs verder.
Maar, met HE kom je ook al heel ver, soms zelfs verder.
tier 5 bedoel je?Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:54:
[...]
Die PZ IV heb ik ook nog steeds. Is een leuke tier III tank waar ik xp mee haal en omzet naar vrije xp. Is een vlot tankje die zijn mannetje wel staat, mits je het slim speelt want stuk is-ie zo
US heeft dit weekend de Prem Shells voor 1/2 prijs en 2x Crew XP. Ik hoop wij ookVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
Beide zijn geunlocked bij mij en voor beide heb ik er een crew voor (allebei medium) alleen de 3002 crew is een stuk beter met 3 skillsVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:51:
Bij mij is 't de PZ4 geworden omdat ik die ooit al eens ge-unlocked had.
Enige tijd geleden heb ik me aangemeld voor de GOT2 clan. Helaas ben ik daarvoor geweigerd maar helaas kan ik mijn mail niet meer terugvinden. Maar wat zijn nu daadwerkelijk de toelatingseissen voor de GOT2 clan.
ik heb hem ookKnowuse schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:18:
Defeat
Defeat! on Karelia
Battle: vrijdag 19 april 2013 13:02:56
Exp: 1.251 + Credits: 114.378
Achievements: Sniper
Minimaal tier 6, Ik denk dat ik jou nog een mailtje heb gestuurd. Helaas stond daar ook in dat got2 op het moment vol is. Je bent wel op de wachtlijst gezet.Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:19:
Enige tijd geleden heb ik me aangemeld voor de GOT2 clan. Helaas ben ik daarvoor geweigerd maar helaas kan ik mijn mail niet meer terugvinden. Maar wat zijn nu daadwerkelijk de toelatingseissen voor de GOT2 clan.
Dat zou idd goed kunnen. Ik hoop dat ik snel een nieuwe applicatie kan sturen zodra er plaats is in de clan en ik een tier 6 hebperpixel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:20:
[...]
Minimaal tier 6, Ik denk dat ik jou nog een mailtje heb gestuurd. Helaas stond daar ook in dat got2 op het moment vol is. Je bent wel op de wachtlijst gezet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel