Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.169 views

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:10

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Supertip schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Voor ios weet ik niet maar ik ben wel benieuwd of je ook zoveel privégegevens moet prijsgeven voor gebruik.
Nut2 zie ik meer als een Chinese spion, al heb ikzelf niets te verbergen natuurlijk.

Ik heb zelf er nu 3 liggen, en wacht op alternatieve apps software voor Android.
Als je een Android of gejailbreakte iOS hebt kan je zeggen dat de app niet met data netwerken mag verbinden. Dan gaat er waarschijnlijk geen persoonlijke data naar China. Of zou ie dan gaan mekkeren dat ie niet meer kan inloggen? Ik heb via Facebook ingelogd en de permissies die ie vroeg waren redelijk netjes (gewoon de standaard als openbaar profiel).
Verder wacht ik ook op een alternatieve Android app, met het liefst functionaliteit dat ik het als beacon kan gebruiken. Verlies namelijk nooit echt m'n spullen :P

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

In de Volkskrant stond vorige week een artikel over DIY sous-vide koken, een manier van koken waarbij je vlees heel lang op een specifieke lage temperatuur vacuumverpakt onder water klaarmaakt zodat het egaal gaar wordt. Wordt door topchefs gezien als de beste manier om je eten te bereiden, maar de apparaten ervoor zijn smerig duur. Hun voorstel was om met een goedkope Chinese PID en een hittebron als bv een waterkoker zelf de watertemperatuur stabiel te houden. De PID die zij voorstelden was de Rex C-100, en de hele set daarvoor inclusief relais en thermokoppel bleek op banggood maar 14eu te zijn (overigens ook een stuk goedkoper dan ze bij de volkskrant ervoor betaald hebben).

Tjah 14 eu, dan kan ik het niet laten, besteld dus :D

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 22:42

verbraakje

🚦

Acolyte57 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:30:
In de Volkskrant stond vorige week een artikel over DIY sous-vide koken, een manier van koken waarbij je vlees heel lang op een specifieke lage temperatuur vacuumverpakt onder water klaarmaakt zodat het egaal gaar wordt. Wordt door topchefs gezien als de beste manier om je eten te bereiden, maar de apparaten ervoor zijn smerig duur. Hun voorstel was om met een goedkope Chinese PID en een hittebron als bv een waterkoker zelf de watertemperatuur stabiel te houden. De PID die zij voorstelden was de Rex C-100, en de hele set daarvoor inclusief relais en thermokoppel bleek op banggood maar 14eu te zijn (overigens ook een stuk goedkoper dan ze bij de volkskrant ervoor betaald hebben).

Ik ben al jaren een fanatieke Chinashopper en daarnaast ook een leuke hobbie kok! graag lees ik hier wat meer over. Heb je hier een linkje van?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Acolyte57 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:30:

cool een homemade nomiku!

http://www.nomiku.com/product-info/

hou ons op de hoogte!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34
verbraakje schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:51:
Ik ben al jaren een fanatieke Chinashopper en daarnaast ook een leuke hobbie kok! graag lees ik hier wat meer over. Heb je hier een linkje van?
;)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/style.oversubstance.net/wp-content/uploads/2015/01/volkskrant.jpg

Voor diegenen zonder volkskrant abbo.

En ik heb deze PID besteld:
http://www.banggood.com/R...troller-Kit-p-960592.html

[ Voor 30% gewijzigd door Acolyte57 op 10-01-2015 18:26 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:49
Ook ik heb vandaag de 5000mAh powerbank van Xiaomi binnengekregen. 24 december besteld. Geen fake volgens de website, betreft dus gewoon een echte :) . Formaat viel voor mij ook kleiner uit dan verwacht.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Jummy op 10-01-2015 18:46 ]

Sultana?

Verwijderd

Kun je trackingcodes die er zo uitzien RYXXXXXXXXSG van singaporepost tracken met die site van postNl als ze al in Nederland zijn?

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 20:25
Hier vandaag ook 3 Nuts binnen gekregen. Mijn iPhone staat ingesteld op Engels, en de app is bij mij dus ook Engels. Wat ik wel irritant vind is die 'connected' en 'disconnected' meldingen. Verder werkt het echt leuk. Om je sleutels of telefoon te zoeken.

• TweakVigi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 18:18
verbraakje schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:34:
Is er iemand hier met de ENglische IOS app voor de NUT 2? zo ja hoe krijg ik de IOS app in het engels?

:'(
De app start bij iOS in het Engels op wanneer deze taal is geïnstalleerd. Ga hiervoor naar Instellingen/Algemeen/Taal en regio en selecteer "voeg taal toe". Voeg op deze manier Engels toe. Door Nederlands bovenaan de lijst te houden blijft dat je voorkeurstaal.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:30
Nou heb ik vanuit china enkele COB led strips besteld.

Maar daar wil ik nu een achterlicht van maken.

Nu branden deze nogal erg fel op normale werkspanning (12~14v) maar ik wil ze als rem en achterlicht gebruiken. nu werken ze pas vanaf 10v en eigenlijk is 11,5~12 de ideale spanning als normaal licht en 13~14 goed als remlicht. De motor levert een spanning tussen de 13,2 tot 14,5 (dynamo toeren afhankelijk)

Hoe zou ik dit voor elkaar kunnen krijgen?
Welke chips/weerstand/condensator regeleenheid zou ik nodig hebben en zijn die ook aan de overkant te vinden?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:45
Musta schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:13:
Lijkt wel alsof iedereen zn powerbank van BG vandaag binnen krijgt, heb hem namelijk ook een paar uur geleden ontvangen :) Zal dan waarschijnlijk ook wel een echte zijn. Het valt me wel op hoe licht die is vergeleken met de 10400 versie. Denk dat ik voortaan deze maar mee zal nemen in mn jaszak ipv de 10400. Bestaan er ook al hoesjes voor deze 5000mAh versie? Ik kan er wel voor de 5200 versie wat vinden, maar niet de 5000

ook ff gecheckt, inderdaad door de test heen gekomen
er is een sleeve te pre-orderen bij Banggood. Volgens mij kwam er in dit topic ook een andere shop langs die het verkoopt.

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 16:22
De zoekfunctie al geprobeerd?
Lijkt wel alsof iedereen zn powerbank van BG vandaag binnen krijgt, heb hem namelijk ook een paar uur geleden ontvangen :) Zal dan waarschijnlijk ook wel een echte zijn. Het valt me wel op hoe licht die is vergeleken met de 10400 versie. Denk dat ik voortaan deze maar mee zal nemen in mn jaszak ipv de 10400. Bestaan er ook al hoesjes voor deze 5000mAh versie? Ik kan er wel voor de 5200 versie wat vinden, maar niet de 5000

Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:13:
http://www.mi.com/dianyuan5000
De Engelstalige site van Mi is hopeloos verouderd 8)7

200mAh minder dan de 'oude' 5200mAh. Maar wel een stuk dunner en lichter.
Er zit ook geen 18650's meer in.
Prestaties durf ik je nog niet te zeggen. Ben bezig met een test van verschillende modellen.

Overigens is de 5200mAh verdwenen, ik denk dat de 5000mAh ervoor in de plaats is gekomen.
Zie http://www.mi.com/dianyuan

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-11 00:53

Hier is ook de Xiaomi 5000 mAh Power Bank binnen via BangGood. Gecheckt via de eerder vermelde pagina en hij is legit.

Aangezien ik nog nooit in bezit ben geweest van een power bank heb ik geen referentiemateriaal, maar vond de 5000 mAh power bank toch vrij zwaar. Hij is in ieder geval zwaarder dan m'n Nexus 5 (156g vs 130g). Het formaat is wel ideaal maar ik denk dat ik hem toch net iets te zwaar vindt om zo even in m'n jaszak te gooien. In een stevige winterjas met grote zakken geen probleem, in een dunne windbreaker jacket gaat het toch aardig hangen. Desondanks een ideale oplossing om in je laptoptas of rugzak te stoppen voor onderweg.

• verbraakje

verbraakje

🚦

TweakVigi schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:05:
[...]

De app start bij iOS in het Engels op wanneer deze taal is geïnstalleerd. Ga hiervoor naar Instellingen/Algemeen/Taal en regio en selecteer "voeg taal toe". Voeg op deze manier Engels toe. Door Nederlands bovenaan de lijst te houden blijft dat je voorkeurstaal.
Thanks precies wat ik zocht! Ik ga eens testen of dit goed werkt en of het eventueel leuke cadeautjes zijn.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Kenzi kun jij aangeven wat ze hiermee bedoelen http://m.tinydeal.com/pro...ank-Battery-Pack-p-142788 is dit wel of niet origineel? Met goede batterijen?

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 13:38
dangerousp schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:22:
Kenzi kun jij aangeven wat ze hiermee bedoelen http://m.tinydeal.com/pro...ank-Battery-Pack-p-142788 is dit wel of niet origineel? Met goede batterijen?
Als ik het zo lees orginele behuizing met zelf bestempelde A+ batterijen.
Info over de batterijen is er niet dus of ze goed zijn is de vraag...
Zou het risico niet lopen omdat als je niet tevreden bent over de batterijen dan is er geen reden om ze terug te sturen (volgens mij).

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

0Burner0 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:47:
[...]

Als ik het zo lees orginele behuizing met zelf bestempelde A+ batterijen.
Info over de batterijen is er niet dus of ze goed zijn is de vraag...
Zou het risico niet lopen omdat als je niet tevreden bent over de batterijen dan is er geen reden om ze terug te sturen (volgens mij).
Ik lees nergens dat het zelf bestempelde batterijen zijn? :?
dangerousp schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:22:
Maandag kan ik het voor je navragen :)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

Voor refurbished moet t bij xiaomi gerepareerd zijn lijkt me, definitie is factory repaired toch? Anders ga ik ook wat zooi repareren en het refurbished noemen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:05:
Voor refurbished moet t bij xiaomi gerepareerd zijn lijkt me, definitie is factory repaired toch? Anders ga ik ook wat zooi repareren en het refurbished noemen.
Refurbishment is the distribution of products (usually electronics) that have been previously returned to a manufacturer or vendor for various reasons.
Hoeft niet perse de fabrikant te zijn. Het kan namelijk ook gaan om bijv. incomplete retouren, (bijv de usb kabel die er niet meer bijzat) of defecte verpakkingen.

zou zelf gewoon voor die paar dollar meer een nieuwe halen maar dat is mijn mening :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 11-01-2015 13:19 ]

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
harley schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:31:

Nu branden deze nogal erg fel op normale werkspanning (12~14v) maar ik wil ze als rem en achterlicht gebruiken. nu werken ze pas vanaf 10v en eigenlijk is 11,5~12 de ideale spanning als normaal licht en 13~14 goed als remlicht. De motor levert een spanning tussen de 13,2 tot 14,5 (dynamo toeren afhankelijk)

Welke chips/weerstand/condensator regeleenheid zou ik nodig hebben en zijn die ook aan de overkant te vinden?
Denk dat je die vraag beter hier ergens kan stellen. Denk dat je daar sneller en beter geholpen zult worden...
Of misschien dat hier nog iets tussen staat waar je wat aan hebt/mee kan...

[ Voor 7% gewijzigd door KillStream op 12-01-2015 01:15 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Pinooo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:29:
Afgelopen tijd gekeken voor leuke LED zaklampen in china. eentje sprong er uit, de Convoy C8...

geweldige afwerking en een mega licht! echt een aanrader!

na de eerste bestellingen toch nog maar een paar extra besteld, kreeg ik ineens Ultrafire C8 lampen opgestuurd die qua kwaliteit niet eens in de buurt komen bij de Convoy C8. ook het licht niet.

Inmiddels heeft banggood toegezegd nieuwe op te sturen (de juiste)... afwachten dus!

[afbeelding]
links de slechte, rechts de orginele
Maar de Ultrafire T6 is dus slechter dan de Convoy c8?
Ik snap het namelijk niet, in beide namen stoppen ze C8 en T6 als je ze opzoekt op internet. Doen ze dat expres?

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 12-01-2015 02:19 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

Sherlock

No Shit

Llewy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:41:
[...]
Tip: koop er eentje van het merk Honest. Heb er zelf ook een stalen variant van en die is echt bijzonder goed. Beter dan die plastic meuk.

http://www.dx.com/p/hones...r-w-key-ring-black-188255
Kun je deze dingen opnieuw vullen, of moet je er cartridges opdraaien ofzo? Ik heb er niet heel veel gebruik voor (BBQ aansteken en sterrenregen met oud en nieuw ;)) maar heb toch wel interesse.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-11 22:26
Ik lees dat hier veel de xiamomi power bank wordt besteld via banggood.

ik neem aan dat het om deze gaat?

http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html

Als ik deze ga bestellen en binnen heb, waar kan ik aanzien dat ik een ¨echte¨ heb gekocht?

in de omschrijving staat ook

Compatible with iPhone, HTC, Samsung, smartphone and Tablet PC

Zou een Nexus 5 ook werken?

[ Voor 17% gewijzigd door Zaratrass op 12-01-2015 09:49 ]

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
manii schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:47:
Ik lees dat hier veel de xiamomi power bank wordt besteld via banggood.

ik neem aan dat het om deze gaat?

Als ik deze ga bestellen en binnen heb, waar kan ik aanzien dat ik een ¨echte¨ heb gekocht?

in de omschrijving staat ook

Compatible with iPhone, HTC, Samsung, smartphone and Tablet PC

Zou een Nexus 5 ook werken?
Geen zin om alles uit te leggen
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/

Ja. Die opsomming is gewoon gedaan om in bepaalde searches op te vallen.

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 17:34
Frozen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 02:19:
[...]

Maar de Ultrafire T6 is dus slechter dan de Convoy c8?
Ik snap het namelijk niet, in beide namen stoppen ze C8 en T6 als je ze opzoekt op internet. Doen ze dat expres?
Ja, die ultrafire is als geheel slecht afgewerkt en slecht van kwaliteit. Als voorbeeld alleen de spiegel die erin zit. Bij ultrafire krijg je een hele mooie verchroomde plastic spiegel die snel beschadigd. In de convoy zit netjes een aluminium gedraaide spiegel (dus geen slecht afgewerkte gegoten aluminuim rommel)

Ook de opbrengste van de zogenaamde xm-l2 led is in de convoy veel beter. De drivers en led borden zijn in de ultrafire ook veel slechter gesoldeerd en afgewerkt.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 07:43
Sherlock schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:17:
[...]

Kun je deze dingen opnieuw vullen, of moet je er cartridges opdraaien ofzo? Ik heb er niet heel veel gebruik voor (BBQ aansteken en sterrenregen met oud en nieuw ;)) maar heb toch wel interesse.
Gewoon hervulbaar met een busje aanstekergas van eene paar euro. Voor 't aansteken van de barbecue raad ik je overigens een groter model van 'tzelfde merk aan. Zoek maar eens op Honest op de gemiddelde chinashop,

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

Sherlock

No Shit

Llewy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:12:
[...]
Gewoon hervulbaar met een busje aanstekergas van eene paar euro. Voor 't aansteken van de barbecue raad ik je overigens een groter model van 'tzelfde merk aan. Zoek maar eens op Honest op de gemiddelde chinashop,
Thanks! Met het aansteken van de barbeque bedoel ik trouwens de aanmaakblokjes in de brikettenstarter, dus daar zal ik niet zo'n groot model voor nodig hebben :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

*knip*, niets zinnigs toe te voegen? Post dan niet.

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 12-01-2015 11:10 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Heeft er iemand een tip om van de nieuwsbrief van banggood af te komen? Ik heb me al 3 keer uitgeschreven via de link erin maar hij blijft komen...

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
mark-k schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:43:
Heeft er iemand een tip om van de nieuwsbrief van banggood af te komen? Ik heb me al 3 keer uitgeschreven via de link erin maar hij blijft komen...
Haha lukt mij ook niet om me af te melden... |:(

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:47
In je mailbox een filter aanmaken dat hij gelijk verwijderd mag worden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 12:07
Volgens mij kan je als je met je account inlogt bij BG aangeven welke nieuwsbrieven je wél en welke je níet wilt ontvangen

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:41
M'n Earson is in Nederland aangekomen *O*. Ik heb net ook een nieuwe Xiaomi powerbank besteld want ik denk niet dat m'n eerste bestelling nog goed gaat komen ;( ik had ook gewoon registered shipping moeten nemen in plaats van de gratis unregistered optie (toen dat nog mogelijk was). Ik denk dat m'n eerste bestelling niet door de post/douane is gekomen doordat er een accu in zat.

[ Voor 14% gewijzigd door O88088 op 12-01-2015 13:48 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:43:
M'n Earson is in Nederland aangekomen *O*. Ik heb net ook een nieuwe Xiaomi powerbank besteld want ik denk niet dat m'n eerste bestelling nog goed gaat komen ;( ik had ook gewoon registered shipping moeten nemen in plaats van de gratis unregistered optie (toen dat nog mogelijk was). Ik denk dat m'n eerste bestelling niet door de post/douane is gekomen doordat er een accu in zat.
Je kan me nog steeds een dm met je ordernr sturen. Unregistered mail duurt wel langer dan normale mail maar kan altijd ff kijken.

(had eerder al aangeboden)

• Medione1210
kwelbast schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Volgens mij kan je als je met je account inlogt bij BG aangeven welke nieuwsbrieven je wél en welke je níet wilt ontvangen
Yep, dat doe ik ook, maar banggood blijft mails sturen :9

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Ronald8 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:43:
Mijn Tinydeal xiaomi powerbank is sinds 21 december despatched to overseas via singpost.

Modbreak:Da's leuk voor je. Maar lees svp de topicwaarschuwing, dit is een typisch voorbeeld van een statusupdate en die zijn ongewenst hier.

(de rest van het gebabbel wat er op volgde is foetsie)

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 12-01-2015 17:49 ]

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:35
Ik wordt gek :X
Laatst was er een hele discussie over sj4000/sj5000 en volgens mij is er toen een apart topic aan gemaakt.
Nu zit ik zelf ook te kijken naar de SJ5000 maar kan ik het topic niet vinden :9
Heeft iemand een link voor mij O+ of is het topic verwijderd?

• bottom line
mathy_ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:04:
Ik wordt gek :X
Laatst was er een hele discussie over sj4000/sj5000 en volgens mij is er toen een apart topic aan gemaakt.
Nu zit ik zelf ook te kijken naar de SJ5000 maar kan ik het topic niet vinden :9
Heeft iemand een link voor mij O+ of is het topic verwijderd?
[SJCAM] Ervaringen & Discussie

• Tigerblood
Ik ziet het :+

Sorry, kon het niet laten

• bottom line
mathy_ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:15:
[...]

Dankje! zat te zoeken op 4000 :o
Zoeken op GoPro en dan in hetzelfde forum te kijken naar het topic was dus doeltreffender :p

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sinds kort een beetje op Aliexpress aan het rondneuzen. Lijkt veel op eBay. Vanaf hoeveel beoordelingen/score kiezen jullie ervoor om bij een bepaalde merchant te bestellen ? Bij eBay ga ik vaak voor de powersellers die al langere tijd actief zijn op de site.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Bij eBay boven 98% en minimaal 5000 klanten.

druk en typefouten voorbehouden

• bottom line
lutkeveld schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:53:
Bij eBay boven 98% en minimaal 5000 klanten.
Lol :p 5000 klanten.
Hangt er gewoon sterk vanaf van welk product je wilt. Producten als electronica zijn nu eenmaal gewilder om te kopen en hier zal je dus je meer kunnen baseren op het aantal klanten of het degelijke producten zijn. Maar als je dan weer eens een case wilt voor je telefoon, zal de keuze die jij wilt nu eenmaal minder beroemd kunnen zijn. En dan ben je een van de 10 mensen die een order plaatsen.

Het is heus niet zo dat bij verkopers, die slechts een tiental klanten hebben gehad, je moet vrezen voor je product. Je moet je er gewoon rekening mee houden dat je misschien een mindere versie zou krijgen. En afhankelijk van het product kan dit helemaal niet erg zijn, of juist levensgevaarlijk maar dat is iets dat je zelf moet uitmaken.
Als je natuurlijk al weet van jezelf dat je geen gezever wilt met de verkoper of met aliexpress dan kies je natuurlijk gewoon voor degene met genoeg feedback. Met een beetje spanning en zin in avontuur kan je dan weer de mindere sellers verkiezen.

PS: elke verkoper die op AliExpress zit moet ergens beginnen dus is het perfect mogelijk dat je met een jonge, maar degelijke shop te maken hebt.

Succesvol koper geweest van een shop met 16 feedback (66% oke :p) - 46 feedback (100%) - 120 feedback (92%) in de laatste 12 maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 12-01-2015 23:26 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Heb liever zekerheid. Heb twee keer van een seller gekocht met <500 klanten. Eerste keer een namaakproduct, tweede keer helemaal geen product (uiteindelijk via PayPal een refund gekregen).

druk en typefouten voorbehouden

• bottom line
lutkeveld schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:25:
Heb liever zekerheid. Heb twee keer van een seller gekocht met <500 klanten. Eerste keer een namaakproduct, tweede keer helemaal geen product (uiteindelijk via PayPal een refund gekregen).
Dan moet je naar degene die over de 1000 feedback zit :) of zoek altijd op de producten met de meeste orders ipv het goedkoopste/beste match.

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-11 19:43
Hoe betalen jullie bij AlieXpress?

Ik snap dat paypal niet kan maar in de beginpost staat iets met dat het via ideal kan. Als ik naar betalen ga zie ik echter Visa en Mastercard, en wat andere opties die super random in het russisch of spaans zijn en dus nergens over gaan..

• Rylo
  • Niet online
thescorpi0n schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:54:

Ik snap dat paypal niet kan maar in de beginpost staat iets met dat het via ideal kan. Als ik naar betalen ga zie ik echter Visa en Mastercard, en wat andere opties die super random in het russisch of spaans zijn en dus nergens over gaan..
Er staat in de openingspost een stuk over betalen bij Aliexpress, behoudens het stuk over moneybookers moet het overige nog wel actueel zijn!.

En bij bestellen op aliexpress, aan welke voorwaarden moet de merchant voldoen, voordat jullie tot koop over gaan ?

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Je kan de verkoper vragen of ze ook paypal accepteren, ik heb daar positieve ervaringen mee. Maak niet zomaar geld over, maar vraag of zij jou een factuur willen sturen.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:37
Rylo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:12:
[...]

Er staat in de openingspost een stuk over betalen bij Aliexpress, behoudens het stuk over moneybookers moet het overige nog wel actueel zijn!.

En bij bestellen op aliexpress, aan welke voorwaarden moet de merchant voldoen, voordat jullie tot koop over gaan ?
Mijn stappenplan:

- Sorteer op aantal orders (sorteren op laagste prijs kan je beter overslaan, koop liever producten die anderen al eerder hebben gekocht)
- Kijk naar het aantal voltooide feedback bij de verkoper (minimale eis bij mij ligt rond de 60)
- Kijk naar het aantal feedback bij het product zelf
- Zoek naar negatieve feedback en kijk of het gerechtvaardigd is (sla alle 'not delivered/received' feedback over...)
(- Kijk of je de juiste kleur kan aanklikken of dat je het in de comment moet vermelden)

Shortlist:
Sellers met <20 feedback, kan je 'als nieuweling op aliexpress' beter skippen... laat anderen proefkonijn spelen
Abnormale lage prijzen (zonder overtuigend feedback) vergeleken met andere verkopers, sla ik over
Sellers met weinig feedback + lage abnormale prijzen (new seller, <10 feedback) >>> vragen om problemen...
Kopen bij iemand met diamantjes zijn in de meeste gevallen 'veilige' aankopen.
Koop nooit geheugen op aliexpress (maar in Nederland), vertrouw 64GB class 10 voor 10~20 dollar niet ongeacht het feit dat deze 1000+ feedback heeft.

Echter, wil je een beter bescherming hebben qua aankoop, koop dan gewoon op ebay met Paypal. Het grote voordeel van Aliexpress vind ik dat je de feedback (positief en negatief) bij het product zelf kan vinden. Echter, de meeste mensen geven het 5 sterren met als tekst 'Excellent' of 'ok' (wat eigenlijk een goed teken is).... in ieder geval bekijk de negatieve commentaar. Bij ebay is jouw feedback van dat ene product verdronken tussen de 1000 verschillende producten die een powerseller verkoopt. Negatieve feedback over dat ene product bij ebay teruglezen kan je eigenlijk vergeten. Andere Chinese webshops plaatsen het merendeel van de negatieve feedback bij een bepaald product niet. Sommige verkopers op aliexpress hebben wel de neiging producten met negatieve feedback compleet te verwijderen en deze opnieuw te plaatsen/verkopen met 0 feedback.

• Rylo
  • Niet online
Bedankt voor je hele uitgebreide reply :-)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Nog wat codes kunnen verkrijgen :)

Pipo W5
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Teclast X90HD
Members only:

Zopo ZP920
Members only:
of
Members only:

Xiaomi Pistons v2
Members only:

Het feedback systeem van ebay (en in mindere mate van aliexpress) is aardig lek. Het wordt door zowel de verkopers als ook de kopers misbruikt. Ik zie bij vrienden hier vaak genoeg mailtjes van kopers voorbij komen in de trant van "geef mij korting / refund of ik laat negatieve feedback achter" ook als ze gewoon een goed product hebben ontvangen. Als verkoper moet je wel omdat anders je rating naar beneden gaat. Maar ook de verkopers hebben teams zitten wiens job het is om mensen die negatieve feedback achterlaten te contacteren en te verleiden tot het veranderen van hun feedback in positief.
Eigenlijk zegt dat hele feedback systeem dus totaal niks. |:(

Laat trouwens nooit negatieve feedback achter op Taobao. ik krijg nu al een jaar lang elke keer als ik mijn telefoon reboot een smsje van een verkoper om feedback te wijzigen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 13-01-2015 03:50 ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55

Gewoon met creditcard. Ik vind het ook jammer dat Paypal niet kan

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie nog iets bij DX wil bestellen. Momenteel is er een Xiaomi campagne waarbij je 5% korting krijgt bij $60 of meer of 5% bij 3 producten op deze pagina http://c.dx.com/collection/201501/xiaomifeast/nl/index.html

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-11 01:46

KofjeKoppie

Professioneel prutser

harley schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:31:

Je kan hem ook aansturen met PWM, komt er op neer dat je hem heel snel an en uit laat gaan waardoor het lijkt alsof hij minder fel is.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Medione1210 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:54:
[...]

Haha lukt mij ook niet om me af te melden... |:(
Na zorgvuldige analyse van de link (lees dom geluk) kwam ik erachter dat er een yahoo emailadres staat in de uitschrijflink (2x). Die maar eens veranderd in mijn eigen adres in de hoop dat het nu wel werkt.

• Medione1210
mark-k schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:05:
[...]

Na zorgvuldige analyse van de link (lees dom geluk) kwam ik erachter dat er een yahoo emailadres staat in de uitschrijflink (2x). Die maar eens veranderd in mijn eigen adres in de hoop dat het nu wel werkt.
Hier staat ook iemand met een yahoo adres in mijn link....ik denk dat ik Banggood maar heel erg links laat liggen....
nu ook afgemeld door de link te wijzigen..dank _/-\o_

• bananenbennie
  • Laatst online: 16-05-2021
Ik heb ook wat goederen besteld met Aliexpress en vroeg me wat af. Is het eigenlijk mogelijk deze rechtstreeks te laten bezorgen bij bijv. een postkantoor in de buurt. Nu worden ze bij de buren gedropt als ik niet thuis ben, verre van ideaal.

Hier word ik ook niet veel wijzer van:
http://www.postnl.nl/klan...-bij-een-postkantoor.html

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bananenbennie schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:45:
Ik heb ook wat goederen besteld met Aliexpress en vroeg me wat af. Is het eigenlijk mogelijk deze rechtstreeks te laten bezorgen bij bijv. een postkantoor in de buurt. Nu worden ze bij de buren gedropt als ik niet thuis ben, verre van ideaal.

Hier word ik ook niet veel wijzer van:
http://www.postnl.nl/klan...-bij-een-postkantoor.html
Nee, niet op een normale manier. Je kan wel als opmerking door de verkoper "Niet bij buren afgeven" op het pakket laten zetten maar mijn ervaring is dat 9 vd. 10 pakketbezorgers zich daar geen ene fluit van aantrekken.

• bananenbennie
  • Laatst online: 16-05-2021
Kenzi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:49:
[...]

Nee, niet op een normale manier. Je kan wel als opmerking door de verkoper "Niet bij buren afgeven" op het pakket laten zetten maar mijn ervaring is dat 9 vd. 10 pakketbezorgers zich daar geen ene fluit van aantrekken.
Ok, ik was er al bang voor. Ik heb net een MijnPakket account gemaakt, maar volgens mij heb je daar alleen wat aan met verzendingen binnen Nederland. Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft dan hoor ik het graag. (verzenden via DHL is natuurlijk een optie maar helaas erg duur)

• Herr Flicker
  • Laatst online: 21-11 10:47
Eind december ook eens iets besteld bij TinyDeal (normaal een Banggood shopper). Het verwerken+versturen duurde een aantal dagen waar ik wel verbaas over was maargoed.

Sinds gister (12-1-2015) staat bij mijn tracking : Received from Customer met een tijd er bij.

Heel erg vaag want ik ben niet eens thuis en er ligt ook niks in de brievenbus, geen note o.i.d.
Uiteraard ook even contact opgenomen via de chat. Helaas het standaard verhaal in brak Engels : Please wait few days please thank you |:(

Ik mag er toch vanuit gaan dat als er staat Received from Customer dat de klant het heeft ontvangen? :?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Herr Flicker schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:59:
Eind december ook eens iets besteld bij TinyDeal (normaal een Banggood shopper). Het verwerken+versturen duurde een aantal dagen waar ik wel verbaas over was maargoed.

Sinds gister (12-1-2015) staat bij mijn tracking : Received from Customer met een tijd er bij.

Heel erg vaag want ik ben niet eens thuis en er ligt ook niks in de brievenbus, geen note o.i.d.
Uiteraard ook even contact opgenomen via de chat. Helaas het standaard verhaal in brak Engels : Please wait few days please thank you |:(

Ik mag er toch vanuit gaan dat als er staat Received from Customer dat de klant het heeft ontvangen? :?
Received from Customer = de customer is in dat geval Tinydeal (die neemt een dienst af bij de koerier).

Dat verwerken / versturen een paar dagen duurt is vrij normaal. Dat gebeurd bij elke webshop, ook bij Banggood.. Kan bijv zijn dat het product niet op voorraad is, slecht leverbaar of andere redenen.

En zoals al eerder gemeld hier, bij kerst en oud & nieuw zijn er een paar vrije dagen geweest dus dan duurt het een paar dagen langer.

• Herr Flicker
  • Laatst online: 21-11 10:47
Ik had hier niks gelezen over vertraging tijdens oud & nieuw. Het stond in ieder geval niet aangegeven tijdens mijn bestelling. Maar ik ben wel wat gewend met China shopping. China shops doen niets liever dan dozen schuiven en de klant op de 2e plek zetten (is mijn ervaring & no offense)

En dat van customer = TinyDeal had ik niet verwacht. Wel een wat vreemde manier van een status geven.

• verbraakje

verbraakje

🚦

Iemand al eenig idee waar (MI)Xioami nu weer mee komt?
https://www.facebook.com/events/1544532295806852/?ref=22

• bottom line
Een smart gloednieuwe foone :)

• NSG
  • Laatst online: 22-11 13:06

NSG

Je weet niks!

Nieuwe smartphone met twee schermen.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10885199_826491137386481_7533384394925645943_n.png?oh=332332f53c5f3ebff728357b180b02c8&oe=552AB6DB&__gda__=1429084778_279e9247072a341518c5a40672bff2c1

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:02
Of gewoon 2 nieuwe telefoons ;)

• LearnDriver
  • Laatst online: 22-11 19:42
How about you tell me what you want to do? And I will see if we can manage that, you don't want a free coupon, you don't want a discount to buy SJ5000, and you don't want to send back for exchange, I don't know what else I can offer, you don't need to choose the expensive method to send, as long as there is a tracking number of the package is ok.
De Banggood mensen zijn blij met me zo te lezen :9
Vind het maar een onvriendelijk antwoord op mijn, mijns inziens redelijke vraag:
The shipping costs will be 25 euro's, so 50% of the purchase price of the camera. I assume these costs will be returned according to the terms https://www.banggood.com/Product-Warranty-Claims_hi436 ?

I'm not interested in getting another camera, but I'm open for a better offer in store credit.
Ik wil wel een coupon, geef ik zelf aan, maar niet van 20 dollar in de camera department waar ik niets aan heb...

• bottom line
LearnDriver schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:46:
[...]

De Banggood mensen zijn blij met me zo te lezen :9
Vind het maar een onvriendelijk antwoord op mijn, mijns inziens redelijke vraag:

[...]

Ik wil wel een coupon, geef ik zelf aan, maar niet van 20 dollar in de camera department waar ik niets aan heb...
Vraag dan achter een $20 / $25 coupon die geldig is op alle producten? :)

• LearnDriver
  • Laatst online: 22-11 19:42
bottom line schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Vraag dan achter een $20 / $25 coupon die geldig is op alle producten? :)
Heb ik net gedaan, heb maar om 30 gevraagd, wie weet pingelt ie er nog wat af :P

• kl570
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09-2024

Met Maestro betalen zou ook moeten lukken, zie mijn recente reactie hieronder.
kl570 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:47:
[...]

Je kan bij AliExpress ook een Maestro-kaart (= je gewone bankkaart) gebruiken om te betalen. Toegegeven, je hebt niet de extra bescherming die je bij een kredietkaart hebt, maar nog wel altijd de AliExpress buyers protection. Met mijn Belgische bankkaart van Argenta werkte het alvast perfect (en aangezien op die kaart geen percent op de wisselkoers wordt genomen, ook de beste wisselkoers die je kunt krijgen). Op Belgische bankkaarten staan er geen CVV-code, maar dan werkt 000 of 999 meestal wel. Daarna kon ik zoals normaal met mijn kaartlezer de transactie bevestigen. Werkt overigens ook zo om bij Ryanair zonder creditcard-kosten te boeken.

• bottom line
kl570 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Met Maestro betalen zou ook moeten lukken, zie mijn recente reactie hieronder.

[...]
Nederlanders hebben deze toepassing niet. Hun banken doen op een of andere manier daar niet aan mee. Lucky us dus :D

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:43

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hm, ik had veel goeds gelezen over van die tips voor in-ears die gemaakt zijn van geheugenschuim, dus had een paar besteld op ebay.

Wat een rommel zeg :-(
Mijn siliconen dopjes dempen veel meer geluid, en ik had ook een veel meer bas met mijn normale tips. Ik moet zeggen, ze bleven wel beter in mijn oor zitten, maar het geluid is gewoon helemaal naar de knoppen. Back to silicone, dan maar.

(Tja, heb er ook maar €3 voor betaald. Gelukkig maar een goedkope les geleerd :+)

Android developer & dürüm-liefhebber

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
bananenbennie schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:56:
[...]

Ok, ik was er al bang voor. Ik heb net een MijnPakket account gemaakt, maar volgens mij heb je daar alleen wat aan met verzendingen binnen Nederland. Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft dan hoor ik het graag. (verzenden via DHL is natuurlijk een optie maar helaas erg duur)
Je kan altijd een briefje op de deur plakken, dat je niet wilt dat je pakket bij de buren word afgegeven, maar bij een postkantoor.
Dat dat niet gebeurd komt door de ZZP-ers die bij postNL werken. Iedere x dat zei een pakketje afleveren op het postkantoor, moeten ze daar voor betalen. Dus gaan ze gewoon je halve buurt rond om hem daar maar af te geven.

• NSG
  • Laatst online: 22-11 13:06

NSG

Je weet niks!

Mavamaarten schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:38:
Hm, ik had veel goeds gelezen over van die tips voor in-ears die gemaakt zijn van geheugenschuim, dus had een paar besteld op ebay.

Mijn siliconen dopjes dempen veel meer geluid, en ik had ook een veel meer bas met mijn normale tips. Ik moet zeggen, ze bleven wel beter in mijn oor zitten, maar het geluid is gewoon helemaal naar de knoppen. Back to silicone, dan maar.

(Tja, heb er ook maar €3 voor betaald. Gelukkig maar een goedkope les geleerd :+)
Heb je comply's gekocht of die dopjes zonder 'inner-tube'?

Ik had eerst van die goedkope en mijn ervaring daarmee is vergelijkbaar met die van jou, maar met de comply's gaat er een nieuwe wereld voor mij open, zie ook mijn reactie van een tijdje terug:
NSG in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

NSG schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Ik had eerst van die goedkope en mijn ervaring daarmee is vergelijkbaar met die van jou, maar met de comply's gaat er een nieuwe wereld voor mij open, zie ook mijn reactie van een tijdje terug:
Zonder inner tube en goedkoop, zoals jij inderdaad zei :)

Het probleem is eigenlijk dat Comply-tips niet compatibel zijn met de Nocs NS400 (ze staan specifiek op dit lijstje: http://www.complyfoam.com/incompatible-device-list/).
In een review (http://www.head-fi.org/pr...tanium-black/reviews/9401) staat dat ze wel werken met wat tape enzo, maar dan weet ik dus nog steeds niet welke grootte van tips ik moet bestellen. Ik dénk T500, maar dat weet ik dus niet. En zo'n paar chinadopjes kost €3, maar als dit weer niks blijkt te zijn, of als ze gewoon niet passen, ben ik wel direct €12 kwijt voor 6 ministukjes schuimrubber :P

EDIT: zie net dat jij ze van Ali hebt. Ik heb geen CC, dus ali is geen optie. Op ebay vind ik ze niet, of toch niet voor die prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 13-01-2015 14:05 ]

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 21:21
Ik heb eergisteren een Convoy C8 besteld, omdat ik daar zulke goede geluiden over hoor.
Maar nu is mijn vraag, wat voor batterijen gaan daar nu in? Ultrafire dingen heb ik gehoord?

En hoe laad ik die op? Nu lees ik over unprotected en protected etc? Iemand een idee waar ik die baterijen kan halen / welke webshop goede heeft? Er was eerst zo'n merk dat heel goed was? 8)7

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

supayoshi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:25:
Ik heb eergisteren een Convoy C8 besteld, omdat ik daar zulke goede geluiden over hoor.
Maar nu is mijn vraag, wat voor batterijen gaan daar nu in? Ultrafire dingen heb ik gehoord?

En hoe laad ik die op? Nu lees ik over unprotected en protected etc? Iemand een idee waar ik die baterijen kan halen / welke webshop goede heeft? Er was eerst zo'n merk dat heel goed was? 8)7
Er gaan 18650's in (Ultrafire is een merk). Het beste haal je die gewoon in Nederland bij bijv. nkon.nl
Ik zou je aanraden om protected 18650's te halen.

Gezien de vele namaak en aftermarket protectionzooi zou ik geen batterijen halen uit China tenzij je zeker weet wat je koopt.

meer hier : [Ervaringen] Oplaadbare Batterijen

Oplader kan je een Nitecore i2 / i4 halen. Die krijgt erg goede reviews.

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 13-01-2015 14:31 ]

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:04
NSG schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Haha, mijn ervaring ook! Mooi om te zien dat iedereen net zo lovend is als die foam tips als ik! (met harde binnenkant).

Ik snap niet dat niet elke in-ears standaard met deze dingen worden geleverd, wat een absurd verschil in draagcomfort en geluidskwaliteit!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Nou ben ik naar aanleiding van verhalen in dit topic ook op zoek gegaan naar Comply tips voor mijn Soundmagic E10, gevonden dat ik hiervoor de -400 serie moet hebben, maar nog nergens zo goedkoop als op Aliexpress kunnen vinden. Helaas heb ik nog maar 2,20 op mijn Neteller account staan en verder geen creditcard mogelijkheden. Zijn deze doppen nog ergens anders voor een vergelijkbare prijs te vinden, waar wel met Paypal kan worden betaald?

• Tigerblood
Mavamaarten schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:38:

Ik heb een tijdje geleden ook die el cheapo memory foam dingen besteld via eBay. Afgezien dat ze bij mij wel ene goede seal bieden waren er grote verschillen tussen elke tip waardoor je van een setje van 10 misschien 4 tips hebt die echt goed zitten. Ik heb in het verleden ook memory foam tips gehad die werden geleverd bij Brainwavz in-ears die veel op de eBay tips leken, maar die waren wel beter afgewerkt en meer uniform qua vorm en formaat.

Het is duidelijk een inferieur product t.o.v. Comply tips. Kan ook niet anders voor die prijs maar een beetje betere afwerking had wel gekund.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 23:48
Zo, gisteren ook ff flink wat ordertjes geplaatst op AliExpress... Ben erg benieuwd. Dit waren allemaal wat goedkope meuk dingetjes (fietslampjes, zaklampje en die heerlijk ER-151).

Graag wil ik ook zo'n 5000mah powerbankje kopen van Xiaomei, maar klopt het dat er vele fakes op AliExpress staan? Zelfde geldt eigenlijk voor die SJ4000, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Zijn er personen die deze producten onlangs ergens hebben gekocht?

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

SemperFidelis schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:46:
Zo, gisteren ook ff flink wat ordertjes geplaatst op AliExpress... Ben erg benieuwd. Dit waren allemaal wat goedkope meuk dingetjes (fietslampjes, zaklampje en die heerlijk ER-151).

Graag wil ik ook zo'n 5000mah powerbankje kopen van Xiaomei, maar klopt het dat er vele fakes op AliExpress staan? Zelfde geldt eigenlijk voor die SJ4000, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb mijn SJ4000 van ebay, wel eerst de reviews gecheckt of de seller legit was.
Bij banggood verkopen ze normaal gezien ook echte producten (daar heb ik mijn XPB 10400mAh vandaan, ook legit).

Op Ali zitten best veel fakes, ja.

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Een tijd terug hebben een aantal tweakers de ip camera ESCAM qd520 besteld in china.
Is er nog iemand die mij de bijgeleverde software kan bezorgen? cdtje kwijt 8)7

Verwijderd

Ik heb zelf 2 powerbanks 10400mah besteld op Banggood, met de volgende link:
deze waren beide origineel, Banggood verkoopt ook de 5000mah variant, en dat lijkt me deze pagina
http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-957081.html
enigste die op de site te vinden is en daarnaast is de 10400 op Banggood origineel, dus ik verwacht de 5000 ook. Misschien dat ik de 5000 daar zelf ook nog wel bestel.

• bottom line

Omdat de 5000mAh nog nieuw is zijn er nog maar zeer weinig fakes van in omloop. Kan je gerust kopen. Al wordt tinydeal/banggood wel aangeraden.
De SJ4000 daarentegen...

[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 13-01-2015 17:58 ]

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 13:30
*knip* daar is een TR voor

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 13-01-2015 20:38 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor discussie of er een apart topic over Powerbanks moet komen.

Maar, zoals al eerder aangegeven: dit topic is ook niet bedoeld voor technische vragen, discussie over specs en aankoopadvies. En ja, het is de bedoeling dat mensen in de techforums aparte topics openen over Earsons etc als ze over dat product willen discussieren :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xiaomi Pistons voor € 15.27 met
Members only:

Er is nu ook een forum :p wel beetje leeg nog.

Originele hier voor € 83,55
Of hier voor €83,46

[ Voor 69% gewijzigd door Kenzi op 14-01-2015 03:42 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:36
Nou ik heb ook mijn eerste bestelling gedaan bij ali express. alles verloopt tot nu toe goed.
Het gaat om dit product.
http://www.aliexpress.com...-Celeron/32254195376.html
Dus het heeft een waarde van 102 euro, maar nu krijg ik net een berichtje dat ik 49,90 euro invoerrechten e.d.moet betalen. Dit lijkt mij nogal heel veel. Ik had zelf een bedrag tussen de 20 en 30 verwacht

[ Voor 5% gewijzigd door Ruudox op 14-01-2015 08:49 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
pruimman schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:47:
Nou ik heb ook mijn eerste bestelling gedaan bij ali express. alles verloopt tot nu toe goed.
Het gaat om dit product.
http://www.aliexpress.com...-Celeron/32254195376.html
Dus het heeft een waarde van 102 euro, maar nu krijg ik net een berichtje dat ik 49,90 euro invoerrechten e.d.moet betalen. Dit lijkt mij nogal heel veel. Ik had zelf een bedrag tussen de 20 en 30 verwacht
Dat is vrij fors.
Je zult sowieso eerst moeten betalen, daarna kun je kijken of alles klopt en eventueel bezwaar indienen.

Ik gok dat ze standaard verzendkosten er bovenop hebben gezet, over dat bedrag BTW hebben berekend en dan nog inklaringskosten erbij van €17,50.
http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 14-01-2015 08:58 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:36
cypher21 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:53:
[...]

Dat is vrij fors.
Je zult sowieso eerst moeten betalen, daarna kun je kijken of alles klopt en eventueel bezwaar indienen.

Ik gok dat ze standaard verzendkosten er bovenop hebben gezet, over dat bedrag BTW hebben berekend en dan nog inklaringskosten erbij van €17,50.
http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/
Ja, ik zal alles even goed nakijken als ik het heb ontvangen.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Even een vraag die hier misschien niet helemaal thuishoort, maar toch ook wel weer een beetje.

Bij mijn Jiayu telefoon zat een lader met twee platte pinnen en daarbij een verloopje naar een EU stekker.
Ik gebruik die lader verder niet, want heb een paar Sony laders die het prima doen.

Nou gaat mijn vrouw naar de Dominicaanse Republiek (Zuid Amerika dus) op vakantie. Daar hebben ze stopcontacten van het type A / B, ook twee van die platte pinnen.

Weet iemand of die lader inderdaad te gebruiken zal zijn en of die Jiayu laders een beetje betrouwbaar zijn?
Want dan kan zie die lader meenemen en hoeft ze geen reisstekker aan te schaffen.

[ Voor 14% gewijzigd door hars73 op 14-01-2015 09:21 ]

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:16

ViezeVis

Sample Text

pruimman schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:09:
[...]

Ja, ik zal alles even goed nakijken als ik het heb ontvangen.
Je betaalt BTW over de waarde die genoteerd staat op de zending, de administratiekosten van bijv. PostNL/DHL (ong. 13 euro) en als klap op de vuurpijl betaal je óók nog belasting over een standaardbedrag die is vastgesteld door de belastingdienst.

Zelfde verhaal laatst met DHL en een mediaplayer.
Waarde van de zending was 30$, maar de belastingdienst hanteert een standaardwaarde van €86,- waar je ook BTW overheen betaalt. Hiervoor kun je een verklaring geen bezwaar aantekenen met de originele prijs van het product. Ik betaalde dus 21$ over de waarde die genoteerd stond op de zending en daarnaast ook nog eens BTW over die €86,00.

*tips om belasting te ontduiken zijn hier niet de bedoeling :+

[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 14-01-2015 17:23 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

hars73 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:16:
Even een vraag die hier misschien niet helemaal thuishoort, maar toch ook wel weer een beetje.

Bij mijn Jiayu telefoon zat een lader met twee platte pinnen en daarbij een verloopje naar een EU stekker.
Ik gebruik die lader verder niet, want heb een paar Sony laders die het prima doen.

Nou gaat mijn vrouw naar de Dominicaanse Republiek (Zuid Amerika dus) op vakantie. Daar hebben ze stopcontacten van het type A / B, ook twee van die platte pinnen.

Weet iemand of die lader inderdaad te gebruiken zal zijn en of die Jiayu laders een beetje betrouwbaar zijn?
Want dan kan zie die lader meenemen en hoeft ze geen reisstekker aan te schaffen.
Die plug met 2 platte pinnen is de Chinese versie van NEMA 1. En China werkt op 220v

De Dominicaase Republiek gebruikt NEMA 5 - 15 ( 5 tot 15 hebben een grounding pin ) op 110v.

Zou het niet aanraden dus ;)

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:41
Hoe gaat dat met de Tinydeal Seckills? Ik heb net zo'n smartwatch proberen te bestellen, snel alles gedaan, captcha ingevuld, en toen kwam ik bij m'n winkelmandje en toen stond er "out of stock". Is dat zodat ze alle bestellingen handmatig kunnen controleren of heb ik gewoon niet gewonnen?

Edit: Ah, ik sta bij de winnaars dus het zit wel goed denk ik.

Edit2: Gaat helemaal goed! Ik heb net de bestelling afgerond. Als ik hem heb schrijf ik wel een leuke review.

[ Voor 23% gewijzigd door O88088 op 14-01-2015 10:30 ]

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:43
Ronald8 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:
Hoe gaat dat met de Tinydeal Seckills? Ik heb net zo'n smartwatch proberen te bestellen, snel alles gedaan, captcha ingevuld, en toen kwam ik bij m'n winkelmandje en toen stond er "out of stock". Is dat zodat ze alle bestellingen handmatig kunnen controleren of heb ik gewoon niet gewonnen?

Ah lucky bastard :p Laat je weten of het iets is? Korte review ofzo?

Gefeliciteerd ;)

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 23:48
Kenzi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 02:32:
Xiaomi Pistons voor € 15.27 met
Members only:

Er is nu ook een forum :p wel beetje leeg nog.

[...]

Originele hier voor € 83,55
Of hier voor €83,46
Thanks man! Heb een 5000mah powerbank besteld en die SJ4000 :)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:

Gefeliciteerd :P Server lag er een minuutje ofzo uit hier door de drukte _/-\o_
Pagina: 1 ... 70 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.