Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar is helaas weinig van te maken, zie een pracht staaltje krabbelen.Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Als er voor getekend moest worden kan je volgens mij op mijnpakket.nl zien wiens handtekening er staat. Misschien dat dat helpt.

als je wil, DM mij je ordernummerNivali schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Daar is helaas weinig van te maken, zie een pracht staaltje krabbelen.
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 07-01-2015 10:31 ]
Een deze dagen ontvang ik m'n Nut Bluetooth tracker. De use cases die ze met de Flic uitleggen zijn eigenlijk precies hoe ik dat apparaatje wou gebruiken. Hij is ook superklein, op te plakken op oppervlaktes, staat in verbinding met je telefoon via Bluetooth 4.0 (Doet de Flic ook denk ik) en hij heeft een knop natuurlijkKitser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 03:36:
Heeft iemand al een Chinese variant van de Flic gezien?
http://flic.io/#/
[ Voor 7% gewijzigd door -Tim- op 07-01-2015 11:29 ]
Ik ben er bang voor dat het niet gaat werken met IFTTT/ tasker. Dagje met de Nut2 zitten spelen en is in de avond al 1x de connectie verloren tussen telefoon en de Nut.-Tim- schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:29:
[...]
Een deze dagen ontvang ik m'n Nut Bluetooth tracker. De use cases die ze met de Flic uitleggen zijn eigenlijk precies hoe ik dat apparaatje wou gebruiken. Hij is ook superklein, op te plakken op oppervlaktes, staat in verbinding met je telefoon via Bluetooth 4.0 (Doet de Flic ook denk ik) en hij heeft een knop natuurlijkNu is het dus alleen de vraag of die button-press op te vangen valt en dan kan je met bijvoorbeeld Tasker er mee doen wat je wilt. Ook IFTTT valt er dan wel aan te hangen.
Hopen dat dit een beetje orde schept aan deze kant haha
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Maar zo heb je niet meer de verassing als je na zes weken een pakketje krijgt wat je al lang weervergeten was dat dat toen "heel handig" wasMrMilco schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:08:
Dit jaar begin ik goed. Ik ga alles in een excel bestand opslaan wat ik heb gekocht, wanneer, waar, wat het gekost heeft, en of het uiteraard binnen is.
Hopen dat dit een beetje orde schept aan deze kant haha
Dat is uiteraard waar, maar ik kan nu wel even in de gaten houden wat ik per maand uit geef aan china, en wat ik dus eigenlijk in mn zak had kunnen houden haha.LearnDriver schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:13:
[...]
Maar zo heb je niet meer de verassing als je na zes weken een pakketje krijgt wat je al lang weervergeten was dat dat toen "heel handig" was
Zo zit ik deze maand al op €28.46 aan allerlei troep.
Paar G4 led lampjes,
Spulletjes voor mn zus haar nieuwe Sony Z3.
Paar lekkere warme mutsen ( waar ik er komende tijd nog meer van moet bestellen )
Ik gebruik geen gmail voor dagelijkse mail. Gebruik een doodgewone hotmail adres-Tim- schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:16:
Wat ik altijd doe is als ik wat besteld heb, is de bevestigingsemail in Gmail het label "Nog te ontvangen" geven. Zo heb ik makkelijk een overzicht van wat (nog steeds niet) binnen is gekomen als pakketje.
[ Voor 24% gewijzigd door MrMilco op 07-01-2015 13:17 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ik heb mijn nut2 vandaag ontvangen. Ik wist spijtig genoeg te laat dat de app enkel te gebruiken is met facebook of twitter. Ik gebruik geen van beide en wens er ook geen account voor aan te maken en de app op mijn smartphone te draaien voor iets dat alleen via bluetooth moet werken. Ik zal dan maar een andere bestellen waarvan de app geen account nodig heeft.-Tim- schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:29:
[...]
Een deze dagen ontvang ik m'n Nut Bluetooth tracker. De use cases die ze met de Flic uitleggen zijn eigenlijk precies hoe ik dat apparaatje wou gebruiken. Hij is ook superklein, op te plakken op oppervlaktes, staat in verbinding met je telefoon via Bluetooth 4.0 (Doet de Flic ook denk ik) en hij heeft een knop natuurlijkNu is het dus alleen de vraag of die button-press op te vangen valt en dan kan je met bijvoorbeeld Tasker er mee doen wat je wilt. Ook IFTTT valt er dan wel aan te hangen.
Ziet er voor de rest wel degelijk uit met1 batterij geïnstalleerd en 1 extra.
(ps fake Chinese gsm nummer werkt niet want ze sturen een sms)
Waar koop je die? Is dat een beetje goede kwaliteit?MrMilco schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Paar lekkere warme mutsen ( waar ik er komende tijd nog meer van moet bestellen )
toettoett
Ik heb deze gekocht op eBay:Thecola schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:20:
[...]
Waar koop je die? Is dat een beetje goede kwaliteit?
http://www.ebay.com/itm/311244688861/
Zeker goede kwaliteit, zitten lekker, en voor die prijs, kun je het zeker niet laten
Binnenkort bestel ik er een 15 a 20 stuks, voor een klein projectje. Mutsen laten borduren...
Verwijderd
Thx, heb er eentje besteld.. Voor dat geld kan je t inderdaad niet laten liggenMrMilco schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:24:
[...]
Ik heb deze gekocht op eBay:
http://www.ebay.com/itm/311244688861/
Zeker goede kwaliteit, zitten lekker, en voor die prijs, kun je het zeker niet laten
Binnenkort bestel ik er een 15 a 20 stuks, voor een klein projectje. Mutsen laten borduren...
toettoett
Ik draag altijd eigenlijk een muts, ( of een beanie zoals ze het zo mooi noemen ) En deze zitten heerlijk. beter dan diegene die ik hier voor een stuk meer bij de sportzaak gekocht heb.Thecola schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:33:
[...]
Thx, heb er eentje besteld.. Voor dat geld kan je t inderdaad niet laten liggen
Maar ik raak ze ook nog wel eens kwijt,
als ik deze bestelling binnen heb, dan heb ik van hun:
3x zwart
2x grijs
1x geel
Zolang je telefoon wel kan verbinden met het bluetooth signaal van het ding heb je eigenlijk alle functionaliteit al (van de tracker, knop mis je dan dus helaas wel). Als er een manier is binnen Tasker of een andere app om te kijken of je verbonden bent met het apparaat kan je al veel van de leuke dingetjes doen die ze hebben gemarket. Of gebruik het als een 'iBeacon', bijvoorbeeld om je autoprofiel te laden wanneer je in bereik komt van je auto waar dat ding in ligt.Snuffelke schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Ik heb mijn nut2 vandaag ontvangen. Ik wist spijtig genoeg te laat dat de app enkel te gebruiken is met facebook of twitter. Ik gebruik geen van beide en wens er ook geen account voor aan te maken en de app op mijn smartphone te draaien voor iets dat alleen via bluetooth moet werken. Ik zal dan maar een andere bestellen waarvan de app geen account nodig heeft.
Ziet er voor de rest wel degelijk uit met1 batterij geïnstalleerd en 1 extra.
(ps fake Chinese gsm nummer werkt niet want ze sturen een sms)
Verder is het natuurlijk wel vervelend dat die shit zo dichtgetimmerd zit. Zelfde had ik met de Miband, leuk dingetje maar kon er alleen wat mee binnen de app. Begreep echter wel dat er mensen aan het hacken zijn geslagen en er inmidels meer mee kan, hopelijk heeft die Nut tracker dezelfde toekomst
Spijtig genoeg kan je deze niet pairen enkel via bluetooth zonder de app.-Tim- schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Zolang je telefoon wel kan verbinden met het bluetooth signaal van het ding heb je eigenlijk alle functionaliteit al (van de tracker, knop mis je dan dus helaas wel). Als er een manier is binnen Tasker of een andere app om te kijken of je verbonden bent met het apparaat kan je al veel van de leuke dingetjes doen die ze hebben gemarket. Of gebruik het als een 'iBeacon', bijvoorbeeld om je autoprofiel te laden wanneer je in bereik komt van je auto waar dat ding in ligt.
Verder is het natuurlijk wel vervelend dat die shit zo dichtgetimmerd zit. Zelfde had ik met de Miband, leuk dingetje maar kon er alleen wat mee binnen de app. Begreep echter wel dat er mensen aan het hacken zijn geslagen en er inmidels meer mee kan, hopelijk heeft die Nut tracker dezelfde toekomst
Ik heb het ook al met andere apps getest (bv van de title of Itracking) maar ze werken allemaal niet.
Het is hun app of niks
[ Voor 8% gewijzigd door Eboman op 07-01-2015 17:25 ]
Signature
Ik kom net terug uit SG. Vorige week dinsdag (30/12) rechtstreeks via Xiaomi besteld en op 2/01 kon ik het afhalen in een POPstation. Wel enkel de 10400 leverbaar (en komt beschikbaar op dinsdagen om 12u in de middag)Eboman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:24:
offtopic: vandaag in Singapore een echte 10400 xpb gevonden in sim lim square, het kan dus wel. En dat voor S$20 wat een nette prijs is en natuurlijk geen wachten op de postbode, helaas hebben ze geen shipping naar nederland. Ze zitten op 03-19 en heten icool. Ze hebben overigens ook de nieuwe modellen
Heb ook 4 paar Pistons besteld, voor 20$$/stuk kun je het ook niet laten liggen, MET garantie dat ze echt zijn.. Wou ze in Hong Kong kopen maar kwam enkel namaak tegen dus dan maar iets duurder via Xiaomi SG besteld...
[ Voor 15% gewijzigd door Dima_2005 op 07-01-2015 18:35 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Eerst zelf ingelogd en naar shopping cart gegaan. Was leeg. Toen maar op de link geklikt in de mail en werd ook doorgestuurd naar de lege shopping cart. Raaarrrrrr
Iemand dit ook wel eens gehad?
Zo'n mail heb ik ook wel eens gekregen, maar ik had ook daadwerkelijk iets in mijn cart staan. Vond het wel een beetje "opdringerig" omdat de bestelling pas een half uurtje in de cart stond, ik was nog aan het bekijken of ik nog meer ging bestellen.Tigerblood schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:19:
Kreeg vandaag deze wat vreemde mail binnen van TinyDeal:
[afbeelding]
Eerst zelf ingelogd en naar shopping cart gegaan. Was leeg. Toen maar op de link geklikt in de mail en werd ook doorgestuurd naar de lege shopping cart. Raaarrrrrr![]()
Waiting on the world to change
Yep, ook iets in die trant gehad toen ik m'n 1ste order voor 'n Xiaomi Yi camera cancelde...Tigerblood schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:19:
Kreeg vandaag deze wat vreemde mail binnen van TinyDeal:
[afbeelding]
Eerst zelf ingelogd en naar shopping cart gegaan. Was leeg. Toen maar op de link geklikt in de mail en werd ook doorgestuurd naar de lege shopping cart. Raaarrrrrr![]()
De dag erna gewoon besteld, maar toch nog mail krijgen over die gecancelde order

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 08-01-2015 00:39 ]
Producten worden serieus getest voor ze verkocht worden
ontopic, 15% korting op de Zopo ZP920 bij Tinydeal met
Kunnen ze eentje niet leveren maar gaan ze wel doodleuk die andere opsturen. Geen idee wat ik nu met dat ding moet. Weggegooid geld een beetje zo
Kan je m niet gewoon retour sturen, en refund vragen ?lasharor schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:13:
2 items besteld bij BIC. Was wel redelijk duidelijk dat die bij elkaar horen.
Kunnen ze eentje niet leveren maar gaan ze wel doodleuk die andere opsturen. Geen idee wat ik nu met dat ding moet. Weggegooid geld een beetje zo.
Na wat heen en weer gemail vandaag reactie terug gekregen van banggood.
Met andere woorden "low quality batch" met firmware 20141122V02 is dus inderdaad fake.I have figured out why, the supplier has provide us a low quality batch(V02 version), a few customers have received this model and have the same problem like yours, we have stopped send the V02 version and exchange them back to V01 version with the supplier now
Ik kan nu korting krijgen op een SJ5000, maar ik ga er gewoon voor om m'n geld terug te krijgen.
Dank aan allen die hebben met vergelijken etc.
Let op, registered airmail verplicht i.v.m. bevatten van batterij a 1.87 euro.Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:43:
[...]
Sorry, tikfoutje![]()
![]()
het is mi30off , niet mi30ff
Product: 11.38 euro
Shipping: 1.87 euro
Totaal: 13.25 euro
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Die WLtoys L959 h eb ik hier ook, en een keertje getest/reviewen voor de mensen die het leuk vinden om er meer van te weten.Kenzi schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:14:
[video]
Producten worden serieus getest voor ze verkocht worden![]()
![]()
ontopic, 15% korting op de Zopo ZP920 bij Tinydeal metMembers only:(of 6% of groot gedeelte van de andere telefoons met
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. InloggenMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
tokko1 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"
En mijn soortgelijke video
Als je iets anders meebesteld kun je wel gratis verzenden kiezen, had zelf een setje oordopjes meebesteld (bestelling is wel nog niet binnen).thof schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Let op, registered airmail verplicht i.v.m. bevatten van batterij a 1.87 euro.
Product: 11.38 euro
Shipping: 1.87 euro
Totaal: 13.25 euro
Een 180W 12V-supply die er zo uit zag :

Rijp voor de recyclebak, helaas, want de PCB is gewoon gescheurd op 2 plaatsen

Hiervoor had ik al 'n refund gehad, dus ik ga d'r verder ook niet moeilijk over doen
geweldige afwerking en een mega licht! echt een aanrader!
na de eerste bestellingen toch nog maar een paar extra besteld, kreeg ik ineens Ultrafire C8 lampen opgestuurd die qua kwaliteit niet eens in de buurt komen bij de Convoy C8. ook het licht niet.
Inmiddels heeft banggood toegezegd nieuwe op te sturen (de juiste)... afwachten dus!

links de slechte, rechts de orginele
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
mrdogeman
editPinooo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:29:
Afgelopen tijd gekeken voor leuke LED zaklampen in china. eentje sprong er uit, de Convoy C8...
geweldige afwerking en een mega licht! echt een aanrader!
na de eerste bestellingen toch nog maar een paar extra besteld, kreeg ik ineens Ultrafire C8 lampen opgestuurd die qua kwaliteit niet eens in de buurt komen bij de Convoy C8. ook het licht niet.
Inmiddels heeft banggood toegezegd nieuwe op te sturen (de juiste)... afwachten dus!
[afbeelding]
links de slechte, rechts de orginele
[ Voor 3% gewijzigd door Dusche op 08-01-2015 19:56 ]
There, I fixed itlucweghorst schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:17:
ik heb 3 dagen geleden de jjrc h8c bij banggood gekocht en order staat nog steeds op ''ready to process''. is dit normaal en ben ik gewoon een beetje ongeduldig?
Soms kan het gebeuren dat je order lang op 'ready to process' staat.
Verwijderd
Dat staat er toch? Inmiddels heeft banggood toegezegd nieuwe op te sturen (de juiste)Dusche schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:19:
[...]
Waar heb je deze (rechste) gekocht als ik vragen mag?
Banggood dus. Rond de 12 euro, komt inderdaad een bak licht uit.
Oeps sorry overheen gelezen, toch bedankt voor antwoorden.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:54:
[...]
Dat staat er toch? Inmiddels heeft banggood toegezegd nieuwe op te sturen (de juiste)
Banggood dus. Rond de 12 euro, komt inderdaad een bak licht uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Dusche op 08-01-2015 20:12 ]
Ik ben aan het denken om de onda v101w te kopen. Alleen heb ik nog een paar vraagjes:
- Iemand ervaringen met deze tablet? Of adviezen om juist een ander type te kopen?
- Welke vervoersmaatschappij kan ik het beste pakken?
thanks alvast
Ik denk dat je die vragen beter hier Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets kunt stellen.dexter18 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:13:
Hi
Ik ben aan het denken om de onda v101w te kopen. Alleen heb ik nog een paar vraagjes:
- Iemand ervaringen met deze tablet? Of adviezen om juist een ander type te kopen?
- Welke vervoersmaatschappij kan ik het beste pakken?
thanks alvast
Dusche schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:16:
[...]
Ik denk dat je die vragen beter hier Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets kunt stellen.
Heb de Syma x5c op 1 januari besteld en duurde 6 dagen voordat ie shipped was(gisteren dus verstuurd). Komt vast goed;)lucweghorst schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:17:
ik heb 3 dagen geleden de jjrc h8c bij banggood gekocht en order staat nog steeds op ''ready to process''. is dit normaal of ben ik gewoon een beetje ongeduldig?
Verwijderd
Hoe vaak kan de gemiddelde telefoon eigenlijk met de 5000mah opgeladen worden? 2x moet lukken toch?
n = rendement*capaciteit powerbank/capaciteit batterij =0.8*5000/2500 = 1.6xVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:53:
Eindelijk een xiaomi Powerbank en earson speaker besteld.earson bij Banggood en xiaomi bij Tinydeal.
![]()
Hoe vaak kan de gemiddelde telefoon eigenlijk met de 5000mah opgeladen worden? 2x moet lukken toch?
Even eenvoudig gehouden
[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 08-01-2015 20:58 ]
Verwijderd
Er vanuit gaande dat de 5000mAh bij 3.7V is.... hou je ongeveer 3375mAh bij usb 5V.Frozen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:55:
[...]
n = rendement*capaciteit powerbank/capaciteit batterij =0.8*5000/2500 = 1.6x
Even eenvoudig gehouden
x rendement 0,8 = 2700mAh effectief
Mijn Note heeft een accu van 3220mAh dus nog niet 1x volledig kunnen opladen.
Verwijderd
Hmmm dan haal ik mijn Nexus 4 ongeveer 1,5x zo uit mijn hoofd. Jammer had verwacht dat 2x toch wel te redden moest zijn. Bedankt voor de informatie.Frozen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:55:
[...]
n = rendement*capaciteit powerbank/capaciteit batterij =0.8*5000/2500 = 1.6x
Even eenvoudig gehouden
De DC-DC converter in de XPB is ongeveer 95% efficient. Mijn gok is dat de DC-DC converter in een mobiel ook ongeveer zo efficient is.
Hoe vaak je een device kan opladen kan je zo berekenen:
-Capaciteit XPB in Wh*0.95*0.95 delen door capaciteit accu device in Wh
-Capaciteit XPB in Ah*0.95*0.95 delen door de capaciteit accu device in Ah
druk en typefouten voorbehouden
Gewoon ff mail aan de costumer service sturen, met de vraag waarom hij nog op process staat.lucweghorst schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:17:
ik heb 3 dagen geleden de jjrc h8c bij banggood gekocht en order staat nog steeds op ''ready to process''. is dit normaal of ben ik gewoon een beetje ongeduldig?
Ging bij mijn ook zo, een dag of zes.
Pletteren ze hem metéén op de post, of ze geven je een track nr.
Zijn ze van je af, en posten hem alsnog dagen later.
Die van mij kom met post nl , dus helaas wel invoeren, tenminste die kans is groot.
Helaas moet je uitgaan van anderhalf keer, hier met een Samsung S4Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:53:
Eindelijk een xiaomi Powerbank en earson speaker besteld.earson bij Banggood en xiaomi bij Tinydeal.
![]()
[ Voor 24% gewijzigd door Supertip op 08-01-2015 22:29 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Verzending duurde 15 dagen met registered air mail, niet slecht. Ben er erg tevreden mee. Ik verwachtte voor 13 euro eigenlijk niet veel maar het valt me alles mee. Het ding is vrij zwaar, de afwerking is in orde en de hij loopt goed. De LED functies (tijd, datum, weekdag en ook nog een alarm) zien er niet super elegant uit maar kunnen eventueel wel van pas komen als het donker is en de wijzerplaat niet af te lezen is.
Bij Tinydeal lijken ze die praktijken nog erger te hebben:Supertip schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:27:
[...]
Gewoon ff mail aan de costumer service sturen, met de vraag waarom hij nog op process staat.
Ging bij mijn ook zo, een dag of zes.
Pletteren ze hem metéén op de post, of ze geven je een track nr.
Zijn ze van je af, en posten hem alsnog dagen later.
Besteld op 9-12, kreeg tracking op 25-12. Eerste keer dat ik hem kon tracken was op 5-1-2015... Received from customer en is op 7-1-2015 pas China uit....
Ziet er uit als een clone van een shark watch....Tigerblood schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:50:
Vandaag dit horloge binnengekregen van Banggood:
Als je hierin geinteresseerd bent, raad ik je aan hier eens te kijken - http://www.aliexpress.com...tch/217199_212249253.html
En dan met name rond de sale op ali, dan bieden ze op sommige modellen 50%korting.
Paar erg leuke klokjes van binnen, waar menig collega geinteresseerd in was
Vandaag (eigenlijk gisteren dus) lag eindelijk mijn pakketje met goodies in de bus! De tracking staat nog steeds op 19-12-2014 met een laatste update... Anyway, nu weer wachten op de volgendewootahH schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:45:
[...]
Bedankt voor uw update. Soms duurt het gewoon meer dan een maand.
[ Voor 16% gewijzigd door fredkroket op 09-01-2015 00:44 ]
Voor de rest komen er Efox shops voor diverse Europese landen (Spanje, Duitsland, Italië, etc.). Ook wil het moederbedrijf in de komende 2 jaar naar de Chinese beurs maar of dat ons China shoppers voordelen biedt
http://www.dx.com/p/ruiq-...-gray-223850#.VK-qTSuG9HU
Iemand ervaringen met deze projector?
Resolutie is 320x240, en beeldformaat 4x3, dus om te huilen. Die 400 lumen zal eerder 40 lumen zijn, in een verduisterde kamer zal het net zichtbaar zijn.VAnTurenhout schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:20:
Ik kreeg deze als aanbieding in mijn mail":
http://www.dx.com/p/ruiq-...-gray-223850#.VK-qTSuG9HU
Iemand ervaringen met deze projector?
In de praktijk zal je in een donkere kamer bij een projectie ter grootte van een A4tje redelijk beeld hebben.
Ok, ik hou die centjes maar in mijn zak... tnx ;-)Rdegoede schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:41:
[...]
Resolutie is 320x240, en beeldformaat 4x3, dus om te huilen. Die 400 lumen zal eerder 40 lumen zijn, in een verduisterde kamer zal het net zichtbaar zijn.
In de praktijk zal je in een donkere kamer bij een projectie ter grootte van een A4tje redelijk beeld hebben.
Daar hebben ze namelijk de SJ4000 voor maar 50 dollar. (56 dollar incl verzendkosten)
http://www.onda-tablet.co...ull-hd-action-camera.html
Is geen SJCAM SJ4000 in ieder geval, en dan is de prijs ook niet echt bijzonder voor een kloon actioncam.hondacb50 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:50:
iemand ervaring met de site onda-tablet.com?
Daar hebben ze namelijk de SJ4000 voor maar 50 dollar. (56 dollar incl verzendkosten)
http://www.onda-tablet.co...ull-hd-action-camera.html
Diezelfde alu plaat kost nu vreemd genoeg 9,99 dollar daar, jammer dat die Xiaomi alu muismat er nog niet isKenzi schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:26:
[...]
Dat is gewoon een alu plaat, niks xiaomi aan
Verzenden naar China is 23,80 (zonder tracking 18 euro, maar liever niet). Kortom op een bedrag van 55 euro, houd ik 31 euro over.Then please send the whole package back, but I should tell you that we have to receive the package first, then we will refund you the money, so it will take longer, if you want, I can exchange one for you, then you just need to send the camera back with a tracking number, I will send a new main camera when I have the tracking number.
Andere offer was $20 store credit (voor zijn afdeling, dus ik gok alleen camera's) of 40% korting op een SJ5000 (Plus).
Aan beide heb ik echter niet veel, na dit debacle denk ik eerder dat je voor 125 euro de budget GoPro kan halen. Weet je zeker dat je goed zit en de beeldkwaliteit lijkt me beter.
Als ik de SJ5000 bestel 148.19*0.6=88.91 euro. Komt daar evt de douane bij, zit je weer bijna op de 148 euro. Verder zou ik deze dan hier of op Marktplaats moeten verkopen om een deel van m'n geld terug te krijgen, maar liever niet. Net als de fake SJ4000 proberen te verkopen doe ik niet, ga geen andere mensen problemen in de maag splitsen.
Dus de vraag, hoe nu verder. Ik wil nog proberen aan te dringen op een beter credit offer en anders PayPal dispute? Maar weet niet of een dispute een kans van slagen heeft, want ik mag het gewoon terug sturen. Het is alleen niet heel rendabel.
Harde lesLearnDriver schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:34:
Weer even terug naar dit topic, aangezien de afhandeling met Banggood me meer voor hier lijkt.
[...]
Verzenden naar China is 23,80 (zonder tracking 18 euro, maar liever niet). Kortom op een bedrag van 55 euro, houd ik 31 euro over.
Andere offer was $20 store credit (voor zijn afdeling, dus ik gok alleen camera's) of 40% korting op een SJ5000 (Plus).
Aan beide heb ik echter niet veel, na dit debacle denk ik eerder dat je voor 125 euro de budget GoPro kan halen. Weet je zeker dat je goed zit en de beeldkwaliteit lijkt me beter.
Maar simpel genoeg, als de fout bij Banggood ligt moet je niet akkoord gaan met terugsturen op jouw kosten.
Jammer van de verzendkosten! Dan is dit misschien een betere optie:iPodKiller schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:25:
[...]
Diezelfde alu plaat kost nu vreemd genoeg 9,99 dollar daar, jammer dat die Xiaomi alu muismat er nog niet is
http://www.aliexpress.com...r-Medium/32247150510.html
Zitten inderdaad een paar mooie tussen. Maar wat is volgens jou het verschil tussen Shark en Weide? Is de ene beter qua kwaliteit en afwerking of zijn het gewoon eigenlijk OEM horloges met een verschillend logo erop geplakt?paulus_01 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 00:26:
[...]
Ziet er uit als een clone van een shark watch....
Als je hierin geinteresseerd bent, raad ik je aan hier eens te kijken - http://www.aliexpress.com...tch/217199_212249253.html
En dan met name rond de sale op ali, dan bieden ze op sommige modellen 50%korting.
Paar erg leuke klokjes van binnen, waar menig collega geinteresseerd in was
Ik heb er 1 besteld en die werkt niet. Daarom zou ik graag weten welke wel werkt zodat ik geen tweede miskoop doe.
Sure, gewoon op MiniIntheBox voor 2 Dollar, werkt perfectBuntmans schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:38:
Iemand die voor een paar euros een chinese bluetooth dongle heeft gekocht en daar tevreden over is ?
Ik heb er 1 besteld en die werkt niet. Daarom zou ik graag weten welke wel werkt zodat ik geen tweede miskoop doe.
Edit: Heeft er iemand trouwens ooit via China een lederen riem gekocht? Ik ben nog op zoek naar een zwarte en een lichtbruine riem.
[ Voor 10% gewijzigd door Salmon op 09-01-2015 18:45 ]
Mooi zal ik me daar ook eens inschrijven. Vijfde chinashop inmiddels dan waar ik ingeschreven sta.Salmon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:41:
[...]
Sure, gewoon op MiniIntheBox voor 2 Dollar, werkt perfect(En gratis aangezien je zo vaak gratis tegoed krijgt/kreeg via de mailing)
Om de hoeveel tijd gaan (of gingen) die mailings uit ?
Misschien dat je kenzi kan vragen of hij deze eens uittest voor jouw.Salmon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:41:
[...]
Edit: Heeft er iemand trouwens ooit via China een lederen riem gekocht? Ik ben nog op zoek naar een zwarte en een lichtbruine riem.
Mij lijkt het grootste obstakel de juiste maat vinden, aangezien er vaak maar een maat is
[ Voor 10% gewijzigd door dutchmartin op 09-01-2015 19:19 ]
Kun je beter op Ali bestellen. Veel meer keus en goedkoper. Ik heb er een gekocht maar ik was vergeten in de beschrijving te kijken, daar waren verschillende maten te verkrijgen. En omdat ik niets als opmerking had gegeven stuurde hij mij maar de grootste. 120cm geloof ikdutchmartin schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
[...]
Misschien dat je kenzi kan vragen of hij deze eens uittest voor jouw.
Mij lijkt het grootste obstakel de juiste maat vinden, aangezien er vaak maar een maat is
Dit is de link. Op zich is het een zeer goede riem met een mooie kleur. Hij stinkt alleen wel enorm bij het openen van het pakje

[ Voor 36% gewijzigd door bottom line op 09-01-2015 20:44 ]
Tja, het vervelende is dat ik geen credit card heb en oplossingen zoals v3card niet heel erg geweldig vindt.bottom line schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:28:
[...]
Kun je beter op Ali bestellen. Veel meer keus en goedkoper. Ik heb er een gekocht maar ik was vergeten in de beschrijving te kijken, daar waren verschillende maten te verkrijgen. En omdat ik niets als opmerking had gegeven stuurde hij mij maar de grootste. 120cm geloof ik. Zal eens een foto trekken
Maar als er een dienst zou zijn die een virtuele credit card aanmaakt en automatisch naar een bepaald bedrag opwaardeert als er geld van de kaart af gaat, wil ik er best naar kijken.
Op Ebay dan eens kijken?dutchmartin schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Tja, het vervelende is dat ik geen credit card heb en oplossingen zoals v3card niet heel erg geweldig vindt.
Maar als er een dienst zou zijn die een virtuele credit card aanmaakt en automatisch naar een bepaald bedrag opwaardeert als er geld van de kaart af gaat, wil ik er best naar kijken.
dat wel.
maar nu even gekeken op ebay en de goedkoopste die in de buurt komt is 20 euro en niet eens in mijn maat
Andere usb-devices springen meteen weer aan/in laadstand, met de Xiaomi MiLight niet.
Heb ik een feature ontdekt? Of ben ik gewoon laat
Zo'n riem kun je eenvoudig inkorten door het schroefje bij de gesp los te maken en daar een stuk van de riem af te knippen. Dus beter iets te lang bestellen...bottom line schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:28:
[...]
. Zorg dat je een maat doorgeeft want als oplossing zegt hij enkel dat je het maar moet laten inkorten in de buurt.
[afbeelding]
Vaag trouwens die maten, begint vanaf S110cm,M115cm,L120cm,XL125cmbottom line schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:28:
[...]
Kun je beter op Ali bestellen. Veel meer keus en goedkoper. Ik heb er een gekocht maar ik was vergeten in de beschrijving te kijken, daar waren verschillende maten te verkrijgen. En omdat ik niets als opmerking had gegeven stuurde hij mij maar de grootste. 120cm geloof ik.Zal eens een foto trekken..
Dit is de link. Op zich is het een zeer goede riem met een mooie kleur. Hij stinkt alleen wel enorm bij het openen van het pakjemaar dat betert wel naargelang je het gebruikt. Zorg dat je een maat doorgeeft want als oplossing zegt hij enkel dat je het maar moet laten inkorten in de buurt.
[afbeelding]
Ik vind 110 echt geen S hahaha. Meestal hebben mensen met normaal/iets te dik postuur 95 of 105 toch?
Enne:
Belts Material: Cowskin,Faux Leather. Faux is dus kunstleer? Zie wel een stamp erop real leather. Je gaf aan dat ie stonk. Naar leer of naar plastic? ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door wimpie007 op 10-01-2015 00:09 ]
Ik heb zelf deze http://m.dx.com/p/men-s-s...tchet-buckle-black-346745 op de markt in China gekocht. Ideaal geen gedoe meer met aantrekken Etc. Ook krijg je geen stretchmarks.Salmon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:41:
[...]
Vraags anders of je hem naar hun UK warehouse mag sturen? Kost jou minder en is die veel sneller bij hun terug.LearnDriver schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:34:
Weer even terug naar dit topic, aangezien de afhandeling met Banggood me meer voor hier lijkt.
[...]
Verzenden naar China is 23,80 (zonder tracking 18 euro, maar liever niet). Kortom op een bedrag van 55 euro, houd ik 31 euro over.
Als ik de SJ5000 bestel 148.19*0.6=88.91 euro. Komt daar evt de douane bij, zit je weer bijna op de 148 euro. Verder zou ik deze dan hier of op Marktplaats moeten verkopen om een deel van m'n geld terug te krijgen, maar liever niet. Net als de fake SJ4000 proberen te verkopen doe ik niet, ga geen andere mensen problemen in de maag splitsen.
Dus de vraag, hoe nu verder. Ik wil nog proberen aan te dringen op een beter credit offer en anders PayPal dispute? Maar weet niet of een dispute een kans van slagen heeft, want ik mag het gewoon terug sturen. Het is alleen niet heel rendabel.
Super! Zal ik eens proberen!BigSurf schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:33:
[...]
Zo'n riem kun je eenvoudig inkorten door het schroefje bij de gesp los te maken en daar een stuk van de riem af te knippen. Dus beter iets te lang bestellen...
Toen ik hem bestelde kon ik nog 'kiezen' vanaf een lengte van 90cm. Hoe het komt dat de maten zijn veranderd snap ik niet. Er zijn trouwens ook riemen bijgekomen zie ik.wimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:03:
[...]
Vaag trouwens die maten, begint vanaf S110cm,M115cm,L120cm,XL125cm
Ik vind 110 echt geen S hahaha. Meestal hebben mensen met normaal/iets te dik postuur 95 of 105 toch?
Enne:
Belts Material: Cowskin,Faux Leather. Faux is dus kunstleer? Zie wel een stamp erop real leather. Je gaf aan dat ie stonk. Naar leer of naar plastic? ;-)
Geen idee. Heb het gevraagd aan mijn vriendin maar ze weet niet wat het is. Het voelt meer richting plastic maar lijkt wel enorm op kunstleer (In de riem staat wel 100% real leather
Dit is samengeperst..bovenkant is dun laagje leer. Geperst op onderkant van nepleer. Als dit niet gestikt is gaat het na een tijdje vaak loslaten bij de mindere kwaliteit riemen.[b][message=43546336,noline]wimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @
Enne:
Dit soort riemen koop je vaak al voor 5 euro bij die euroshops in het winkelcentrum in NL.
Volledig leer is uiteraard beter maar ook een stuk duurder.
Je kan testen of het echt (volledig) leer is door er een aansteker bij te houden... is wel je riem verrot als het toch nep blijkt te zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Medione1210 op 10-01-2015 10:49 ]
Veel goedkope riemen hebben geen schroefje...BigSurf schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:33:
[...]
Zo'n riem kun je eenvoudig inkorten door het schroefje bij de gesp los te maken en daar een stuk van de riem af te knippen. Dus beter iets te lang bestellen...
Bij mij gaat ie aan als ik hem er in doe, maar kan hem wel aan/uit zetten met de powerknopdodge_911 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:00:
De powerknop van een XPB werkt als echte powerknop icm zo 'n Xiaomi MiLight usb lampje.
Andere usb-devices springen meteen weer aan/in laadstand, met de Xiaomi MiLight niet.
Heb ik een feature ontdekt? Of ben ik gewoon laat
Subiet eens testenMedione1210 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Dit is samengeperst..bovenkant is dun laagje leer. Geperst op onderkant van nepleer. Als dit niet gestikt is gaat het na een tijdje vaak loslaten bij de mindere kwaliteit riemen.
Dit soort riemen koop je vaak al voor 5 euro bij die euroshops in het winkelcentrum in NL.
Volledig leer is uiteraard beter maar ook een stuk duurder.
Je kan testen of het echt (volledig) leer is door er een aansteker bij te houden... is wel je riem verrot als het toch nep blijkt te zijn
+ @BigSurf! Bedankt, riem is korter nu! Toch nog een goede koop geweest dus
Oh je had toch een schroefje? Goed om te horen!bottom line schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Subiet eens testenheb toch 20cm teveel.
+ @BigSurf! Bedankt, riem is korter nu! Toch nog een goede koop geweest dus
Jupswimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:08:
[...]
Oh je had toch een schroefje? Goed om te horen!

Probeer eens de zoekfunctie binnen dit topic_l_Arjan_l_ schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:51:
Ik heb recent een xiaomi powerbank besteld bij bangood en deze vandaag ontvangen. Ik was verbaasd dat er op de envelop een sticker van postNL en een Nederlandse PO box stond. Dat zou betekenen dat je producten van banggood voortaan retour zou moeten kunnen sturen naar Schiedam? Weet iemand hier meer van?
[afbeelding]
Speciaal even de zoekfunctie geraadpleegd, resultaten matig maar duidelijk._l_Arjan_l_ schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:51:
Ik heb recent een xiaomi powerbank besteld bij bangood en deze vandaag ontvangen. Ik was verbaasd dat er op de envelop een sticker van postNL en een Nederlandse PO box stond. Dat zou betekenen dat je producten van banggood voortaan retour zou moeten kunnen sturen naar Schiedam?]
Zo, ben je ff goed de weg gewezen lijkt mij, je zou het ook voorkauwen kunnen noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 10-01-2015 15:26 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Voor ios weet ik niet maar ik ben wel benieuwd of je ook zoveel privégegevens moet prijsgeven voor gebruik.verbraakje schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:34:
Is er iemand hier met de ENglische IOS app voor de NUT 2? zo ja hoe krijg ik de IOS app in het engels?
Nut2 zie ik meer als een Chinese spion, al heb ikzelf niets te verbergen natuurlijk.
Ik heb zelf er nu 3 liggen, en wacht op alternatieve apps software voor Android.
Alleen locatie gegevens en aanmelden kan met Twitter (wat ik alleen gebruik om aan Postnl te vragen waar mijn pakketjes blijven)Supertip schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Voor ios weet ik niet maar ik ben wel benieuwd of je ook zoveel privégegevens moet prijsgeven voor gebruik.
Nut2 zie ik meer als een Chinese spion, al heb ikzelf niets te verbergen natuurlijk.
Ik heb zelf er nu 3 liggen, en wacht op alternatieve apps software voor Android.
De Chineze app werkt opzich ook wel maar zou toch graag een englische app zien;)
[ Voor 7% gewijzigd door verbraakje op 10-01-2015 15:47 ]
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Kun je aub de link posten waar het serienummer van de Xiaomi 5000 gecontroleerd kan worden?
dcell schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:25:
30 december bij Banggood de XPB 5000mah ultra-thin besteld, 3 januari verzonden en vandaag al binnen (registered airmail). Even een check gedaan d.m.v. de code en zoals verwacht een echte dus geen namaak
Staat op je doosje, vlak naast de code die je kan wegkrassen.user-100 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:47:
Zowel hier op Tweakers als op youtube gezocht waar het serienummer ingevoerd moet worden, maar ik kom niet verder dan de www.xiaomi.com site en de Chinese Xiaomi site maar daar kom ik al helemaal niet verder.
Kun je aub de link posten waar het serienummer van de Xiaomi 5000 gecontroleerd kan worden?
[...]
chaxun.xiaomi.com
Ik heb zojuist ook mijn xpb ontvangen. Heb het hier gecheckt: http://order.mi.com/service/dyscodeuser-100 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:47:
Zowel hier op Tweakers als op youtube gezocht waar het serienummer ingevoerd moet worden, maar ik kom niet verder dan de www.xiaomi.com site en de Chinese Xiaomi site maar daar kom ik al helemaal niet verder.
[...]
Phentaq schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Ik heb zojuist ook mijn xpb ontvangen. Heb het hier gecheckt: http://order.mi.com/service/dyscode
De iOS-app is gewoon Engels, maar op de een of andere manier schakelt hij bij veel gebruikers niet over op Engels. Ik heb de app gedownload op m'n iPhone 6 Plus en iPad, en deze stond automatisch in de Engelse taal. De iPhone en iPad staan ingesteld in het Nederlands.verbraakje schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:34:
Is er iemand hier met de ENglische IOS app voor de NUT 2? zo ja hoe krijg ik de IOS app in het engels?
Van veel andere mensen hoor ik echter dat hij bij hun de Chinese versie laat zien bij het openen. De iPhone instellen in het Engels werkt, maar als je terugschakelt Nederlands is de app meteen weer Chinees.
Het lijkt dus puur om een bug te gaan. De app wordt echter vaak geüpdatet dus wellicht is het probleem binnenkort verholpen.
ook ff gecheckt, inderdaad door de test heen gekomen
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 10-01-2015 16:34 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dit topic is gesloten.
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a