[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.895 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:14:
[...]

Het gaat mij om de volgende versterker: SMSL SA-36A

Bij baotao is ie toch nog wel wat goedkoper dan op eBay, dus als het zo lukt, dan scheelt dat toch weer 15 a 20 euro.
Hij is eindelijk binnen :9

Zie hier een foto van de mini versterker op een Kenwood KA-87 die normale Hi-Fi afmetingen heeft:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e1sUfXVjBd3q5t7EQGlhCn1/full.jpg?nohitcount=1

Hier een foto van de speakers waar hij op aangesloten is:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rHwBlCRrMVcmkzeemAmlqgSl/full.jpg?nohitcount=1
JVC 30 Watt 6 Ohm speakers die ooit bij een oude stereotoren hoorde uit de jaren 90.

Nu merk ik dat wanneer ik de muziek eens wat harder zet bij een leuk nummer dat het gaat stotteren en ploppen. Ik vermoed dat ik dan de limiet van de versterker bereik. :/

Zou daar nog wat aan te doen zijn behalve een zwaardere versterker kopen?

Ze zitten nu aangesloten met "dropveters", zouden die teveel weerstand geven? Misschien dat een wat dikker snoer zou helpen?

De speakers staan nog op de planning om ooit vervangen te worden door waarschijnlijk de Eltax Monitor III oid: http://www.eltax.com/en/model/201_Monitor-III.html
Zouden 8 Ohm speakers meer volume kunnen produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Ossi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:07:
[...]

Hij is eindelijk binnen :9

Zie hier een foto van de mini versterker op een Kenwood KA-87 die normale Hi-Fi afmetingen heeft:
[afbeelding]

Hier een foto van de speakers waar hij op aangesloten is:
[afbeelding]
JVC 30 Watt 6 Ohm speakers die ooit bij een oude stereotoren hoorde uit de jaren 90.

Nu merk ik dat wanneer ik de muziek eens wat harder zet bij een leuk nummer dat het gaat stotteren en ploppen. Ik vermoed dat ik dan de limiet van de versterker bereik. :/

Zou daar nog wat aan te doen zijn behalve een zwaardere versterker kopen?

Ze zitten nu aangesloten met "dropveters", zouden die teveel weerstand geven? Misschien dat een wat dikker snoer zou helpen?

De speakers staan nog op de planning om ooit vervangen te worden door waarschijnlijk de Eltax Monitor III oid: http://www.eltax.com/en/model/201_Monitor-III.html
Zouden 8 Ohm speakers meer volume kunnen produceren?
Of 8Ohm speakers meer volume kunnen produceren weet ik zo 1 2 3 niet. Maar er is een hifi topic waar je dat even na kan vragen. Hier bijvoorbeeld :)

Maar dat ploppen en zo, het kan ook gewoon zijn dat je huidige speaker aan vervanging toe is, of dat die het volume niet aan kan. Denk niet dat het bij de versterker weg komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Zojuist de 16000 Xiaomi powerbank binnen gekregen via xiaomishop.com (cadeautje van een vriend). Qua uiterlijke kenmerken (logo's, usb aansluitingen en kleur) is het een echte, de krascode is helaas niet meer goed te lezen. Er zat een dusdanig stugge zilverlaag op, dat ik per ongeluk een deel van de code met mijn nagel heb weggekrast :F :/
Even in mijn Nexus 5 gedaan en via een appje kon ik zien dat er gelijk met 1090mA begonnen werd met laden, dat ziet er dus op het eerste gezicht dus goed uit.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

ViezeVis

Sample Text

DHL is wel heel erg streng met die waardes. Mijn pakket is gedeclareerd op basis van 30$ wat er op het pakket is geschreven. Dan komen er nog shipping/inklaringskosten bij en ook nog een BTW bedrag van 21%.

Nu heb ik met DHL contact op genomen over de naheffing die ik moet betalen en was van mening dat er een veel te hoog bedrag in rekening werd gebracht op basis van die verzendkosten. Ik betaalde namelijk maar 5.73$ voor de shipping naar NL via DHL. Heeft iemand ervaring hoe je een herberekening kunt laten uitvoeren op basis van de shipping costs?

//
En bezwaar kunt aantekenen uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 05-01-2015 16:57 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:26

Chocoball

瞧好吧!

Buntmans schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:12:
Wat is jullie ervaring met de Nut Trackers?

Het lijken me wel handige dingetjes, maar als ik de review van de app lees in de google play store dan werkt het voor geen meter...
Ik ben deze aan het testen. Je moet inloggen en dat kan alleen met een Chinees mobiel nummer, Twitter, Facebook, QQ of Weibo.

Op iOS krijg ik netjes een kaartje te zien maar op Android met 3 verschillende SOC geen kaartje. In de Play ?Store staat trouwens een oude versie van de software 2.3.1 (laatste is 2.3.2).

Verder ben ik nog niet gekomen hoop de komende dagen meer te kunnen vertellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 05-01-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

ViezeVis schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:57:
DHL is wel heel erg streng met die waardes. Mijn pakket is gedeclareerd op basis van 30$ wat er op het pakket is geschreven. Dan komen er nog shipping/inklaringskosten bij en ook nog een BTW bedrag van 21%.

Nu heb ik met DHL contact op genomen over de naheffing die ik moet betalen en was van mening dat er een veel te hoog bedrag in rekening werd gebracht op basis van die verzendkosten. Ik betaalde namelijk maar 5.73$ voor de shipping naar NL via DHL. Heeft iemand ervaring hoe je een herberekening kunt laten uitvoeren op basis van de shipping costs?
Laat mij raden; er stond op het pakket: Value $30 en verder niets?

Dan rekenen ze die waarde + standaardverzendkosten naar Nederland. Dit komt (veel) hoger uit dan dat je normaal in China betaald.

Je kan in bezwaar door te mailen naar het mailadres wat je krijgt bij de aanslag (mocht je hem willen DM maar). Je krijgt dan een verklaring van geen bezwaar van DHL (per post). Met deze verklaring van geen bezwaar kan je dan weer een brief schrijven naar de belastingdienst.

Als de belastingdienst je in het gelijk stelt dan geven die het geld weer aan DHL die het weer overmaakt naar jou.

Oh, en dit bovenstaande duurt allemaal wel een week of wat :+ (dat laatste heb ik de moeite niet meer voor gedaan).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

RobertowNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:01:
[...]

Laat mij raden; er stond op het pakket: Value $30 en verder niets?

Dan rekenen ze die waarde + standaardverzendkosten naar Nederland. Dit komt (veel) hoger uit dan dat je normaal in China betaald.

Je kan in bezwaar door te mailen naar het mailadres wat je krijgt bij de aanslag (mocht je hem willen DM maar). Je krijgt dan een verklaring van geen bezwaar van DHL (per post). Met deze verklaring van geen bezwaar kan je dan weer een brief schrijven naar de belastingdienst.

Als de belastingdienst je in het gelijk stelt dan geven die het geld weer aan DHL die het weer overmaakt naar jou.

Oh, en dit bovenstaande duurt allemaal wel een week of wat :+ (dat laatste heb ik de moeite niet meer voor gedaan).
Ja, jij hebt dus hetzelfde meegemaakt als in welke situatie ik me nu bevind. Er stond enkel 30$ op de invoice en de verzendkosten waren inderdaad niet opgenomen op de invoice. Ik kreeg van DHL een sales nummer waar ik hetgeen kon navragen over het laten doen van een herberekening maar die zijn al vrij snel om 16:00 gesloten.

Ik denk dat ik wel van plan ben om een brief te schrijven naar de belastingsdienst, ik betaal slechts 5$ voor de shipping naar NL en niet de volle pond. De BTW en alle kosten die DHL rekent is meer dan de waarde van het pakket zelf, belachelijk. Maar ja, "standaardwaardes". 5$ is overigens het maximale wat ik heb betaald aan dat pakket en dat is enkel de shipping.

En ik kan het ze ook nog eens aantonen :D

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 05-01-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
DHL kan nog erger hoor!

Mijn laatste dhl pakketje bevatte electronica onderdelen van minininthebox.com
waarde 40 dollar hadden ze erop gezet, klopte keurig, kreeg paar weken later brief van DHL

56 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woot!

Ze rekenden gewoon 28 euro voor het openmaken van het doosje alle onderdelen er uit te halen, te bekijken terug in het doosje en dichtplakken!

En dan ook nog allemaal andere domme dingen 8)7 8)7

voor mij de volgende keer elk artikel los bestellen en 0 euro betalen voor shipping!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Chocoball schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Ik ben deze aan het testen. Je moet inloggen en dat kan alleen met een Chinees mobiel nummer, Twitter, Facebook, QQ of Weibo.

Op iOS krijg ik netjes een kaartje te zien maar op Android met 3 verschillende SOC geen kaartje. In de Play ?Store staat trouwens een oude versie van de software 2.3.1 (laatste is 2.3.2).

Verder ben ik nog niet gekomen hoop de komende dagen meer te kunnen vertellen.
Ok daar wacht ik dan even op. Het concept spreekt me in ieder geval erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ok vaag weer dit. Ik had een bluetooth dongle besteld. Deze.

Hij installeert de windows default driver en vindt devices. Hij pairt zelfs. Maar daar houdt het dan ook mee op. Met muis en headset geprobeerd. Beiden niet werkend gekregen.

Mailtje gestuurd naar verkoper of ik soms een driver nodig heb. Ik zou de driver per email krijgen. Nou inderdaad meteen de volgende dag een email. Echter niet met een driver, maar met een excel file.

Nou is mijn Chinees niet zo, maar volgens mij gaat het hier om een klanten/order lijst. Check hier.

Edit: naw gegevens toch maar even doorgestreept, wel zo netjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Buntmans op 05-01-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
Buntmans schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:44:
Ok vaag weer dit. Ik had een bluetooth dongle besteld. Deze.

Hij installeert de windows default driver en vindt devices. Hij pairt zelfs. Maar daar houdt het dan ook mee op. Met muis en headset geprobeerd. Beiden niet werkend gekregen.

Mailtje gestuurd naar verkoper of ik soms een driver nodig heb. Ik zou de driver per email krijgen. Nou inderdaad meteen de volgende dag een email. Echter niet met een driver, maar met een excel file.

Nou is mijn Chinees niet zo, maar volgens mij gaat het hier om een klanten/order lijst. Check hier.
Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik heb onlangs een echte en een neppe SJ4000 WIFI gekocht. De originele heeft firmware W20140928V02
en de neppert heeft N201409120ZV01. De neppert heeft minder scherp beeld (720p geextrapoleerd?) en een kleinere kijkhoek. Hiervoorheb ik bij Ali wel een vette refund geclaimed en gekregen. Ik ben er nog niet achter welke variant mijn neppert is, het is geen SD28.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O3kTPDL.jpg

Screenshot original

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOkry7M.jpg

Screenshot fake

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uRqUpx2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:37
en waar heb je die echte vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
ViezeVis schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:44:
Heel toevallig iemand hier op het GoT die voor €181,- aan 600mAh WLToys batterijen heeft gekocht? :+
Ik niet, maar vanwaar je vraag? Iemand anders zijn bestelling ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Verdere discussie over SJ4000/5000 etc in een specifiek topic in een daarvoor bedoeld forum, svp. Zelfde voor Powerbanks etc, dit topic gaat over bestellen en de ervaringen, niet over de producten. Een enkele post, soit, maar mensen gebruiken dit topic voor technische discussies en aankoopbeslissingen, en daar is het niet voor bedoeld.

Dus iemand zal een topic per product/productgroep moeten maken en mag dan hier de link posten. Dus GEEN algemeen topic over Chinese producten, blijkbaar moet dat heel expliciet gezegd worden :)

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 05-01-2015 21:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Pfff, waar slaat dat op....
Moeten we dan een topic maken genaamd: 'producten uit china (ervaringen en discussie) -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
pinda powerrr schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:56:
Even in mijn Nexus 5 gedaan en via een appje kon ik zien dat er gelijk met 1090mA begonnen werd met laden, dat ziet er dus op het eerste gezicht dus goed uit.
Welke app is dit? Misschien wel interessant om zo eens een aantal van mijn USB kabels te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
Boehoe Light en Mini zijn opgehouden met het geven van gratis bonustegoed

Ik heb bijna alles gebruikt, en alles bij mekaar opgeteld heb ik in de maand december 30 euro!!!
Aan gratis producten besteld, waaronder :

een zaklamp,
een zaklamp opberg doosje
een ipad kabel,
3 micro usb kabels
een powerbank
een oplaadbare batterypack voor de x360 controller,
een printer usb kabel,
een setje met krimpkous
''gouden'' 3,5 mm connectoren
''apple'' oordopjes
schroevendraaiers
een auto usb lader
een 3,5mm naar rca kabel
een pen in de vorm van een injectie naald!
kabletjes voor de arduino
2 protoype pcb's
en veel laserlampjes om de zaklamp om te ''tweaken'' tot een laser!!

volgend jaar weer!!!

Maar w8 es ff wat is hier ooit het verdienmodel 30 euro aan producten weggeven!!! voor niks?

*knip* overdreven gebruik van emoticons is niet de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 05-01-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

LearnDriver schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:33:
[...]

Welke app is dit? Misschien wel interessant om zo eens een aantal van mijn USB kabels te vergelijken.
Current widget

https://play.google.com/s...d=com.manor.currentwidget

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Heeft iemand toevallig ervaring met een jet/turbo aanstekers uit china. Kan bijna niks vinden met goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

krissie100 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:33:
Pfff, waar slaat dat op....
Moeten we dan een topic maken genaamd: 'producten uit china (ervaringen en discussie) -_-'
Nee. Als je over de SJ4000/5000 wilt praten, dan maak je daar een topic voor, maar niet in het Shopping Forum.

En waar dat op slaat: men gebruikt dit als vergaarbak voor posts die hier niet thuishoren, en dat geef ik als moderator aan. En dan kun je ook wel voorspellen wat er gebeurt als men de aanwijzingen negeert :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:18:
[...]

Nee. Als je over de SJ4000/5000 wilt praten, dan maak je daar een topic voor, maar niet in het Shopping Forum.

En waar dat op slaat: men gebruikt dit als vergaarbak voor posts die hier niet thuishoren, en dat geef ik als moderator aan. En dan kun je ook wel voorspellen wat er gebeurt als men de aanwijzingen negeert :)
Dit topic is sowieso al een grote vergaarbak. ;) ik denk dan ook dat je dit topic wat soepeler moet behandelen dan de rest, anders zal dit topic niet goed kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
gambieter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:18:
[...]

"dit topic gaat over bestellen en de ervaringen, niet over de producten."
Dit stond er in je post, maar volgens dit stukje zouden we dan toch echt een topic moeten maken: "(ervaringen en discussie) producten uit China"
Maar goed, ik erger mij hier inmiddels veel te vaak aan, helaas...

En het probleem van duizend topics is dus dat ik elke dag 100 topics moet bezoeken, en daar zou ik gek van worden, lijkt mij logisch toch?

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 05-01-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:27:
Dit topic is sowieso al een grote vergaarbak. ;) ik denk dan ook dat je dit topic wat soepeler moet behandelen dan de rest, anders zal dit topic niet goed kunnen werken.
We zijn al een stuk soepeler hier. Maar de laatste 4 pagina's gaan driekwart van de posts over technische details van de SJ4000/5000, en dat hoort in een apart topic over dat apparaat. Dat maakt ook dat meer mensen er aan mee kunnen delen, want dit topic gaat alleen de in-crowd trekken.

Het is dus niet zo moeilijk: gewoon apart topic openen in de techfora :)
krissie100 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:32:
Dit stond er in je post, maar volgens dit stukje zouden we dan toch echt een topic moeten maken: "(ervaringen en discussie) producten uit China"
Nee, dus niet. We willen geen tweede topic waar hetzelfde gedrag gaat komen, specifieke topics voor de specifieke producten. Ik heb de modbreak nog explicieter gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 05-01-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
gambieter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:32:
[...]
Nee, dus niet. We willen geen tweede topic waar hetzelfde gedrag gaat komen, specifieke topics voor de specifieke producten.
Die zin moet je dan weghalen ;) wat je ook al in de quote gedaan hebt -_-.
Maar ik ga er toch wel van uit dat wij het hier zo nu en dan over producten mogen hebben want dat is toch een heeeeel groot deel van het china shopping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:11

NSG

Je weet niks!

psycoxl schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:09:
Heeft iemand toevallig ervaring met een jet/turbo aanstekers uit china. Kan bijna niks vinden met goede reviews.
Wat dacht je van deze:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_1320_6.jpg

Over de 1000 reviews op DX en als je een beetje googled of Youtubed vind je genoeg reviews.

[ Voor 11% gewijzigd door NSG op 05-01-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Deze:?

http://m.banggood.com/Hon...lting-Torch-p-924644.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kitano schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:22:
[...]

Ik niet, maar vanwaar je vraag? Iemand anders zijn bestelling ontvangen?
Nee maar zag dat in mijn affiliate orders staan. Meende dat iemand in het Online shoppen in China een soort van handelde in quadcopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
verhuizing voor gesprek over de SJcam : [SJCAM] Ervaringen & Discussie

[ Voor 19% gewijzigd door timmert26 op 05-01-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

krissie100 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:37:
Maar ik ga er toch wel van uit dat wij het hier zo nu en dan over producten mogen hebben want dat is toch een heeeeel groot deel van het china shopping.
Ja, maar niet op de manier waarop de Xoami Powerbank en de SJ4000 het topic overheersen. Dus een paar posts, soit, maar geen pagina's lang. Heb je een technische vraag: dan niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Excuses voor het herhalen van de vraag, maar ik denk dat deze ondergesneeuwd raakte in de camera-discussies. Nieuwe poging:
Free rider schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:12:
Heeft iemand een headset voor in de auto gezien, die bedraad is? Dus geen Bluetooth?
Ik had een Nokia headset die "over the ear" ging, en maar één oor bediende, en een draad naar mijn mobiel. Perfect ding was dat, ik wil geen dopjes voor in mijn oor, of koptelefoons over beide oren. En bedraad betekent geen problemen met headsets die op het verkeerde moment opgeladen moeten worden.

Ik heb op een stuk of vijf sites gezocht, maar ik vond ofwel "gaming headsets" met koptelefoons, of "over the ear" headsets met Bluetooth.

Iemand een suggestie? Alvast bedankt!
Dus nogmaals, wie heeft een "over the ear" headset gezien, die bedraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als er iemand nog een 10.400 XPB zoekt, met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
voor €15.91 bij Tinydeal :+

De meeste weten het al hier maar de voorbereidingen voor Chinees Nieuwjaar zijn hier al in volle gang.
Spring Festival February 18 - 24 (7 days in total)
February 28 (Saturday) and February 15 (Sunday) are official working days.
De meeste shops hebben maar 5 dagen: Feb 17 - Feb 22, maar postkantoren weer langer. Reken dus op wat langere verzendtijd ;)
Als je nu besteld zal je er nog geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Vraagje over tracking. Ik heb zowel van Banggood en TinyDeal een pakketje onderweg maar na wat updates de dag van verzending en dag na verzending blijven de updates uit. Laatste update van beide pakketjes gaat over vertrek vanuit land van verzending. Dat was op 29 december. Sindsdien volledige radiostilte. Is dit gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tigerblood schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 03:35:
Vraagje over tracking. Ik heb zowel van Banggood en TinyDeal een pakketje onderweg maar na wat updates de dag van verzending en dag na verzending blijven de updates uit. Laatste update van beide pakketjes gaat over vertrek vanuit land van verzending. Dat was op 29 december. Sindsdien volledige radiostilte. Is dit gebruikelijk?
Helaas... ja
Gebeurd wel vaker. Wil niet zeggen dat er niks met het pakketje gebeurd maar dat er niks in het systeem wordt ingevoerd / gescanned. Met Oud & Nieuw er tussen ook niet heel erg verwonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Tigerblood schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 03:35:
Dat kan even duren, hoor. Laatst twee telefoons die allebei met Singpost op 8 December de status 'despatched to overseas' hadden en de 31e aankwamen. Het is ook wel vaker in anderhalve week gelukt, maar dat is meer uitzondering dan regel.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Hyp Hyper schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:23:
[...]

Dat kan even duren, hoor. Laatst twee telefoons die allebei met Singpost op 8 December de status 'despatched to overseas' hadden en de 31e aankwamen. Het is ook wel vaker in anderhalve week gelukt, maar dat is meer uitzondering dan regel.
Mijn pakketje, ook verzonden met Singapore post, is op dit moment 2 weken geleden verzonden maar is helemaal nog niet te vinden. Komt dit vaker voor? (Tinydeal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
MrGangstaQ schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:38:
[...]

Mijn pakketje, ook verzonden met Singapore post, is op dit moment 2 weken geleden verzonden maar is helemaal nog niet te vinden. Komt dit vaker voor? (Tinydeal)
Dit is al tig keer gevraagd in dit topic.
Het is vrij standaard dat er 2 a 3 weken radiostilte is. Wanneer het pakket aangekomen is in Nederland kun je een 3S code opvragen bij postnl.

Ene keer heb je mazzel en is het pakket met een week in Nederland, andere keer kan het zomaar 4-6 weken duren.
Geen pijl op te trekken.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
Kenzi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 02:40:
Als er iemand nog een 10.400 XPB zoekt, met
Members only:
voor €15.91 bij Tinydeal :+

De meeste weten het al hier maar de voorbereidingen voor Chinees Nieuwjaar zijn hier al in volle gang.

[...]

De meeste shops hebben maar 5 dagen: Feb 17 - Feb 22, maar postkantoren weer langer. Reken dus op wat langere verzendtijd ;)
Als je nu besteld zal je er nog geen last van hebben.
Tiny Deal verkoopt de originele toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Doen mensen eigenlijk ook maar iets voordat ze hier in het rond komen te roepen / vragen. Er is een zoekfunctie op dit forum. Een heel goede zelfs.
Toen ik dit topic leerde kennen heb ik eerst de 40 vorige pagina's gelezen en dan nog pas een heel tijd later gereageerd.
Ja tinydeal verkoopt de echte
Ja je pakje kan langer als 30 dagen onderweg zijn.
Ja dit kan zelfs in de 50 dagen worden (als je pech hebt)
Ja trackingcodes veranderen niet 10x in de 2 weken.
Ja het daadwerkelijk tracken kan ook een lange tijd duren.

Als jullie openingspost hebben gelezen (zal ik maar van uitgaan) dan betalen jullie allemaal via paypal en daar heb je een 45 garantie als je het pakje niet hebt ontvangen. Dus na een paar weken panikeren is echt zinloos en laat zien dat je het geduld gewoon niet hebt voor in China te kopen. En als je toch geen geduld hebt, betaal dan voor snelle shipping via een ander postbedrijf (dhl/ems/...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
bottom line schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:58:
Doen mensen eigenlijk ook maar iets voordat ze hier in het rond komen te roepen / vragen. Er is een zoekfunctie op dit forum. Een heel goede zelfs.
Toen ik dit topic leerde kennen heb ik eerst de 40 vorige pagina's gelezen en dan nog pas een heel tijd later gereageerd.

Als jullie openingspost hebben gelezen (zal ik maar van uitgaan) dan betalen jullie allemaal via paypal en daar heb je een 45 garantie als je het pakje niet hebt ontvangen. Dus na een paar weken panikeren is echt zinloos en laat zien dat je het geduld gewoon niet hebt voor in China te kopen. En als je toch geen geduld hebt, betaal dan voor snelle shipping via een ander postbedrijf (dhl/ems/...)
Neem je pilletje even in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hij heeft wel een punt, imho...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
bottom line schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:58:

Sommige mensen snappen nou eenmaal niet dat een zoekfunctie sneller een goed antwoord geeft...
Gewoon negeren, werkt het beste... Het enige jammere is dat de leesbaarheid van het topic slecht wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rdegoede schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:10:
Sommige mensen snappen nou eenmaal niet dat een zoekfunctie sneller een goed antwoord geeft...
Gewoon negeren, werkt het beste... Het enige jammere is dat de leesbaarheid van het topic slecht wordt
Zo geweldig is de zoekfunctie nu ook weer niet...
In een topic gaat het nog wel, amar voornamelijk als je topics wil zoeken is het echt dramatisch slecht...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
dfrenner schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Zo geweldig is de zoekfunctie nu ook weer niet...
In een topic gaat het nog wel, amar voornamelijk als je topics wil zoeken is het echt dramatisch slecht...
Als je inderdaad informatie zoekt dat in verschillende topics staat is het niet aangewezen, maar zodra je in een topic zit krijg je mooi alle reacties te zien. Aangezien er alleen hier (behalve bij smartphones) over chinese producten wordt gesproken is het maar een kleine moeite om af en toe eens wat te zoeken.
Het vergt een heel hoop minder typwerk dan je hele vraag te noteren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Zojuist een medewerker van PostNL op bezoek gehad ivm veel missende poststukken. Hij gaat het nu in de gaten houden. Alleen is de vraag altijd. Raakt het in Nederland zoek, raakt het elders zoek, of wordt het uberhaupt wel verzonden (eBay)

Ook nog steeds de YC*******YW pakketjes nog niet ontvangen. Volgens de track andere tracé al in Nederland. Alleen postnl kan er niks mee. Al is die al sinds half december in Nederland...

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Misschien nog even handig om erbij te zeggen dat de Paypal garantie inmiddels 120 dagen is sinds 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

timmert26 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:03:
Misschien nog even handig om erbij te zeggen dat de Paypal garantie inmiddels 120 dagen is sinds 2015.
uhm, niet helemaal. Dat geldt pas vanaf 29 januari.

nieuws: PayPal breidt aankoopbescherming vanaf volgend jaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

timmert26 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:03:
Voor de consument is het ideaal, voor de webwinkels is het denk ik minder fijn aangezien je nu wel mensen krijgt die net die laatste paar dagen zeggen dat hun product stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Dit komt van de site van paypal zelf uit hun voorwaarden:
Resolving Chargebacks
Chargebacks are initiated and handled by the buyer's credit card issuer – not by PayPal – and therefore will follow that company's regulations and timeframes. PayPal doesn’t decide the validity of the chargeback—that’s the job of the card issuer. PayPal’s role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.

Buyers can file chargebacks up to 120 days or more after they placed an order
If you receive a chargeback, you’ll have 10 days to answer it
Chargebacks are usually resolved in a few weeks, but can take up to 75 days or more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Bij Banggood: Apple7 voor 7% discount op deze categorie :
http://www.banggood.com/W...e-Accessories-c-1696.html
zo oa mogelijk om een Nut 2 te bestellen voor $8.39 wat ik zojuist gedaan heb:
http://www.banggood.com/N...Alarm-Patch-p-954667.html

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

timmert26 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Dit komt van de site van paypal zelf uit hun voorwaarden:
Resolving Chargebacks
Chargebacks are initiated and handled by the buyer's credit card issuer – not by PayPal – and therefore will follow that company's regulations and timeframes. PayPal doesn’t decide the validity of the chargeback—that’s the job of the card issuer. PayPal’s role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.

Buyers can file chargebacks up to 120 days or more after they placed an order
If you receive a chargeback, you’ll have 10 days to answer it
Chargebacks are usually resolved in a few weeks, but can take up to 75 days or more
Een chargeback is iets anders dan Aankoopbescherming. Daarbij is het per land verschillend en gaat de 180 dagen dus in op 29 januari. Zie het T.net artikel.

een chargeback is in feite storneren van een creditcard transactie.

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 06-01-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Kenzi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Een chargeback is iets anders dan Aankoopbescherming. Daarbij is het per land verschillend en gaat de 180 dagen dus in op 29 januari. Zie het T.net artikel.

een chargeback is in feite storneren van een creditcard transactie.
ah oke, bedankt voor de opheldering, vond het al zo raar dat tw.net wat anders aangaf dan paypal zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Free rider schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:47:
Excuses voor het herhalen van de vraag, maar ik denk dat deze ondergesneeuwd raakte in de camera-discussies. Nieuwe poging:

[...]

Dus nogmaals, wie heeft een "over the ear" headset gezien, die bedraad is?
"single wired handsfree" op Ebay geeft wel een aantal hits, bedoel je dit ?
http://www.ebay.nl/itm/181595920365 / http://img.auctiva.com/im.../9/webimg/627552556_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Free rider
  • Laatst online: 06-08 23:52
Dank! Die tweede afbeelding dus, en inderdaad Ebay. Om één of andere reden vergeet ik steeds Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Gisteren de Earson binnen gekregen. In doosje met handleiding en hologramsticker en alles dus lijkt echt.
Besteld bij DX.

Muziek enzo is allemaal top. Enige is als ik podcasts/audiobooks luister. Dus gesproken tekst i.p.v. muziek. Dan zitten er af en toe rare schelle tonen in die niet in het bronmateriaal zitten. Op laag volume verdwijnt dit.

Komt iemand dat bekend voor? Is wel raar toch. Bij muziek geen vervorming maar bij spraak rare schelle piepen op hoog volume...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/6738a75183d0f071a255131b12ad8e32.png

Op deze manier hanteert DHL dus haar kosten...
Wel heel erg raar dat er €18,- overblijft aan kosten die dus waarschijnlijk voor de verzending zijn. Echter, heb al €4,xx betaald voor de verzending dus ga ik maar zo'n verklaring van geen bezwaar aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
Tip: koop er eentje van het merk Honest. Heb er zelf ook een stalen variant van en die is echt bijzonder goed. Beter dan die plastic meuk.

http://www.dx.com/p/hones...r-w-key-ring-black-188255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Buntmans schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:10:
Gisteren de Earson binnen gekregen. In doosje met handleiding en hologramsticker en alles dus lijkt echt.
Besteld bij DX.

Muziek enzo is allemaal top. Enige is als ik podcasts/audiobooks luister. Dus gesproken tekst i.p.v. muziek. Dan zitten er af en toe rare schelle tonen in die niet in het bronmateriaal zitten. Op laag volume verdwijnt dit.

Komt iemand dat bekend voor? Is wel raar toch. Bij muziek geen vervorming maar bij spraak rare schelle piepen op hoog volume...
Komt door de grote dynamiek/crest factor in spraak en de gevoeligheid van het menselijk gehoor in het spraakgebied. Voor spraak op hoog volume kan je beter naar andere oplossingen kijken.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:18
Besteld bij DX.

Klinkt als resonantie in de dopjes speaker, probeer eens met een toongenerator (software) om te kijken of het bij een specifieke frequentie voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Besteld bij DX.

Heb ik ook wel vaker met mijn logitech surround setje. Ook meer bij mijn slechtere oor dan mn goede, dus dacht al dat het daar aan lag. Een oplossing zou ik ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Gisteren maar gemopperd tegen Banggood.
Waarom is mijn qcopter besteld 28 december nog steeds niet verzonden?
En toen standaard bericht dat het verzonden was, typisch China stijl.

Ploep vandaag op de mat, een andere bestelling van 28 december, die is er wel erg vlot.

Volgens de plaatselijke Chinese wok, wacht Banggood tussen de 2 tot 4 dagen alvorens ze het echt verzenden.
Ondanks dat je bevestigd krijgt dat het de 1e dag verzonden is.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Supertip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:24:

Ploep vandaag op de mat, een andere bestelling van 28 december, die is er wel erg vlot.

Volgens de plaatselijke Chinese wok, wacht Banggood tussen de 2 tot 4 dagen alvorens ze het echt verzenden.
hun "verzonden" is vrij vertaald : "pakket klaargezet voor ophalen door koerier"
je ben dus afhankelijk van de betreffende postmaatschappij wanneer ze je pakket uit het magazijn ophalen.
Dat wil met bijvoorbeeld Singpost wel eens ruim een week duren, terwijl je em met Chinapost dan al bijna binnen heb. ( mijn ervaring, als ik het mis heb, corrigeer me vooral )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
ViezeVis schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:27:
[afbeelding]

Op deze manier hanteert DHL dus haar kosten...
Wel heel erg raar dat er €18,- overblijft aan kosten die dus waarschijnlijk voor de verzending zijn. Echter, heb al €4,xx betaald voor de verzending dus ga ik maar zo'n verklaring van geen bezwaar aanvragen.
Verklaring van geen bezwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ViezeVis schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:42:
Voor de consument is het ideaal, voor de webwinkels is het denk ik minder fijn aangezien je nu wel mensen krijgt die net die laatste paar dagen zeggen dat hun product stuk is.
Het kan natuurlijk ook slecht voor de consument zijn: een (chinese) webshop heeft nu 120 dagen de tijd om hun producten te versturen voordat de webshop "in overtreding" is.
Dit kan misschien wel betekenen dat de verzendtijd wat langer wordt. Bijvoorbeeld, een webshop zegt altijd dat er voldoende voorraad is op hun website, maar gaan pas produceren (of sturen de order pas naar de fabricant) als er een bestelling/order binnen is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:01

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Welke is dan fake? Ik heb de rechtse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Supertip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:24:

Mijn wok weet helemaal niets van Banggood :p

Vond het laatst ook vervelend, bestelling kon niet meer geannuleerd worden, want verzonden. Maar vervolgens wordt hij pas dagen later opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12:33
Powerbank van Tinydeal is nog steeds niet aangekomen. Dat wordt dan waarschijnlijk m'n eerste geschil bij PayPal. MiniInTheBox had vandaag wat leuks gedaan, namelijk twee kleine dingetjes in een grote doos met een berg luchtzakjes verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Ronald8 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:14:
Powerbank van Tinydeal is nog steeds niet aangekomen. Dat wordt dan waarschijnlijk m'n eerste geschil bij PayPal. MiniInTheBox had vandaag wat leuks gedaan, namelijk twee kleine dingetjes in een grote doos met een berg luchtzakjes verstuurd.
Lol hadden ze die wel opgepompt dan ?
Ik kreeg 24 december een doos van ze binnen, met o.a een ps3 controller met boven in de doos 1 luchtzak. Ze waren alleen vergeten dat zo'n ding pas effect heeft als je er ook daadwerkelijk lucht in stopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Hebben jullie ook al de Banggood app geïnstalleerd?

Ik heb het maar niet gedaan om de volgende redenen.

telefoonstatus en -identiteit lezen
Overig
gegevens van internet ontvangen
trilling beheren
netwerkverbindingen weergeven
volledige netwerktoegang
uitvoeren bij opstarten
wifi-verbinding maken en verbreken
accounts op het apparaat gebruiken
voorkomen dat apparaat overschakelt naar slaapmodus

Ik vind zonder paranoia te zijn, wel een tikje overdreven om je als shopping app zoveel rechten toe te kennen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 12:09
Is het de 5000mah versie? Die van mij is ook nog niet binnen, 27 november besteld. Ik heb al geprobeerd contact met ze op te nemen, maar ze reageren niet. Dus voor de zekerheid maar een geschil geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12:33
_Sukkel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:03:
[...]

Is het de 5000mah versie? Die van mij is ook nog niet binnen, 27 november besteld. Ik heb al geprobeerd contact met ze op te nemen, maar ze reageren niet. Dus voor de zekerheid maar een geschil geopend.
Ja het gaat om die 5000 mAh powerbank. En ik had op dezelfde datum als jij besteld maar ik wacht nog een paar dagen voordat ik echt een geschil open. Ze reageren bij mij wel maar dan krijg je het standaard verhaaltje te horen: wacht nog een paar dagen, wacht nog 3 weken voor de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Ik wil Kenzi bedanken, zojuist via Tinydeal 5000mAh en 10400mAh XBP gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Supertip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:55:
Hebben jullie ook al de Banggood app geïnstalleerd?

Ik heb het maar niet gedaan om de volgende redenen.

telefoonstatus en -identiteit lezen
Overig
gegevens van internet ontvangen
trilling beheren
netwerkverbindingen weergeven
volledige netwerktoegang
uitvoeren bij opstarten
wifi-verbinding maken en verbreken
accounts op het apparaat gebruiken
voorkomen dat apparaat overschakelt naar slaapmodus

Ik vind zonder paranoia te zijn, wel een tikje overdreven om je als shopping app zoveel rechten toe te kennen.
Telefoon rooten (als je android hebt) en uitschakelen via opp aps (of zoiets) Kun je per app de rechten uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
maartend schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:34:
[...]

Telefoon rooten (als je android hebt) en uitschakelen via opp aps (of zoiets) Kun je per app de rechten uitzetten.
Rooten hoeft van mij niet vind mijn baas waarschijnlijk niet prettig.

Ik lees meestal wel wat een app voor rechten wil voordat ik akkoord ga.
En ik vond gewoon bizar wat Banggood aan rechten wil.
En hoop dat anderen er ook bij stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Llewy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:41:
[...]

Tip: koop er eentje van het merk Honest. Heb er zelf ook een stalen variant van en die is echt bijzonder goed. Beter dan die plastic meuk.

http://www.dx.com/p/hones...r-w-key-ring-black-188255
Top bedankt, had net een andere besteld maar die heb ik gecanceld en deze besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Hoewel de meesten wel met PayPal bij DX zullen betalen is het nu ook mogelijk om met iDeal te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Chocoball schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:27:
Hoewel de meesten wel met PayPal bij DX zullen betalen is het nu ook mogelijk om met iDeal te betalen.
Zou dat goedkoper zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
_Sukkel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:03:
[...]

Same here, de 5000mah ook nog niet binnen... ik heb geantwoord op hun verzendbevestiging dat deze niet is aangekomen en een order van een maand later wel, netjes na een paar uur antwoord dat ze het gaan onderzoeken / oplossen.

Misschien zo eens proberen ? de reply ging naar sales@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Stuur anders je ordernummer per DM, kan ik voor je kijken waar ie is.
Rdegoede schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:50:
[...]

hun "verzonden" is vrij vertaald : "pakket klaargezet voor ophalen door koerier"
je ben dus afhankelijk van de betreffende postmaatschappij wanneer ze je pakket uit het magazijn ophalen.
Dat wil met bijvoorbeeld Singpost wel eens ruim een week duren, terwijl je em met Chinapost dan al bijna binnen heb. ( mijn ervaring, als ik het mis heb, corrigeer me vooral )
Pakketjes worden dagelijks weggebracht naar de koeriersdiensten, die blijven echt niet een week liggen.
En zowel Singapore Post als China Post gaan gewoon met dezelfde koerier mee.
Alleen DHL, PostNL en Fedex hebben een eigen sorteercentrum. De rest gaat vaak gewoon via China Post sorteercentrum.

Die dagen die Banggood je pakket nog niet verzonden heeft is puur omdat het item nog niet binnen is van de leverancier. De meeste webshops hebben maar een beperkte voorraad, en veel komt van de leverancier vandaan. Meestal is dat er binnen een dag, maar soms duurt het wat langer.

[ Voor 16% gewijzigd door Kenzi op 07-01-2015 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Heeft iemand al een Chinese variant van de Flic gezien?

http://flic.io/#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kitser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 03:36:
Heeft iemand al een Chinese variant van de Flic gezien?

http://flic.io/#/
Nog niet, wel veel NFC spul, bijv Xiaomi.

Persoonlijk vind ik de BTTN interessanter door IFTTT ondersteuning. Bij de Flic ben je gelimiteerd door hun eigen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Of het goedkoper is weet ik niet. DX maakt ook gebruik van wisselkoersen en reken je de Euro prijs af die DX op hun website hanteert. Reken je af in bijvoorbeeld US Dollars dan wordt bij de iDeal betaling het Dollar bedrag door je bank omgewisseld naar Euro's met de wisselkoers die de bank hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 06:57:
[...]

Nog niet, wel veel NFC spul, bijv Xiaomi.

Persoonlijk vind ik de BTTN interessanter door IFTTT ondersteuning. Bij de Flic ben je gelimiteerd door hun eigen app.
Die kende ik nog niet. Ziet er inderdaad ook goed uit. Alleen wel duur.... 69 dollar tegen 19 van Flic.
Maar er zal wel een Chinees alternatief komen. Netzoals bij Pressy. Xiaomi heeft daar toen ook de Mikey voor gemaakt...van een paar cent!

NFC is ik wel aardig maar dan moet je altijd je telefoon uit he zak halen. Dat vind ik het mooie aan die losse knoppen. Ff snel een ram op die knop en je lichten bv gaan aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xiaomi 5000mAh powerbank voor €11,30 met
Members only:
bij TD.

Alleen vandaag en morgen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Hmpf, 5000mah XPB besteld bij Tinydeal tracking zegt dat deze 20 dec is afgeleverd maar nooit ontvangen..
Zou de postbode hier iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Ik had niet verwacht dat de verzending zó lang zou duren bij Banggood, maar misschien heb ik pech (de feestdagen zaten er natuurlijk ook nog tussen)...

De order was trouwens opgesplitst in 2 pakketjes, beide zijn nog onderweg. Gisteren was de laatste update volgens 17track, dus misschien dat het nog gaat lukken deze week?!

Order placed on Wednesday 26 November, 2014
2015-01-06 19:59
The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country

NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country

Order customs cleared and lodged with local delivery agent

2015-01-05 16:55
NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting

2015-01-05 16:55
Order received into final destination country

2014-12-23 12:24
MALMO UTR/MMAH,Sverige, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad

2014-12-23 12:24
Order departed from sorting hub

2014-12-05 15:00
Order dispatched
Als ik dat vergelijk met de RMA-aanvraag van mijn ASUS tablet (inmiddels op z'n retour):
woensdag, Januari 07, 2015 Locatie Tijd
9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:52

8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:01

7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:27

6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:10

5 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:02

4 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:56

dinsdag, Januari 06, 2015 Locatie Tijd
3 Vertrokken van DHL vestiging in BRNO - CZECH REPUBLIC, THE BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 19:05

2 Verwerkt in BRNO - CZECH REPUBLIC, THE BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 18:19

1 Zending opgehaald BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 14:11
Afgelopen vrijdag opgehaald bij mij thuis in Eindhoven door DHL en waarschijnlijk valt 'ie vandaag alweer op de mat (figure of speech). _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 07-01-2015 09:38 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
De rechter is fake, daar staat ook geen SJCAM op de camera en de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:57:
Xiaomi 5000mAh powerbank voor €11,30 met
Members only:
bij TD.

Alleen vandaag en morgen geldig.
Ik krijg de melding:
This coupon has expired

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

f.v.b schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Ik krijg de melding:

[...]
Sorry, tikfoutje O-) O-)

het is mi30off , niet mi30ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Je vergelijkt hier dan ook (BG's free) shipping via Sweden Post (die ervoor bekend staat traag te zijn) met betaalde shipping van DHL... 8)7

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

dodge_911 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Je vergelijkt hier dan ook (BG's free) shipping via Sweden Post (die ervoor bekend staat traag te zijn) met betaalde shipping van DHL... 8)7
Klopt, vond het alleen mooi om te zien / vergelijken. Maar dat Swedish Post (Posten AB) traag is blijkt maar weer zeg, wacht al dik 5 weken (6 als je vanaf de besteldatum rekent, maar het betreft een tweetal drones en blijkbaar testen ze die eerst nog dus dat duurt ook enkele dagen).

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 07-01-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Swedish Post is op zich best snel, maar DirectLink, een onderdeel van Sweden Post, is enorm traag.
Heb daar overigens ook een pakketje (telefoon) aan kwijt geraakt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:52:
Swedish Post is op zich best snel, maar DirectLink, een onderdeel van Sweden Post, is enorm traag.
Heb daar overigens ook een pakketje (telefoon) aan kwijt geraakt.
Waarom shipped BG überhaupt via Zweden? DX doet via Duitsland dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze zijn daarmee begonnen toen het gesteggel over de accu's begon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:01

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Kitano schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:41:
[...]

De rechter is fake, daar staat ook geen SJCAM op de camera en de doos.
ik heb een eerdere versie, zonder SJCAM erop gedrukt, zover ik zie een originele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 17-09 16:46
Heb vorige week nog iets besteld bij Banggood en dat verloopt niet via Zweedse post (in tegenstelling tot de eerste bestelling een maand of twee geleden). Het gaat nochtans om hetzelfde product
Ik krijg nu een RSxxxxxxxxNL - tracking nummer en in 17track staat er al Origin Netherlands vermeld.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kenhas schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:07:
Heb vorige week nog iets besteld bij Banggood en dat verloopt niet via Zweedse post (in tegenstelling tot de eerste bestelling een maand of twee geleden). Het gaat nochtans om hetzelfde product
Ik krijg nu een RSxxxxxxxxNL - tracking nummer en in 17track staat er al Origin Netherlands vermeld.
Je kan die tracken op http://postnl.post/details/
Zodra die de status "The item has been processed in the country of destination" heeft gekregen kan je hem verder tracken op https://www.internationalparceltracking.com en is bij PostNL eventueel een 3S code op te vragen welke je weer in MijnPakket kan volgen

Die melding in 17track is een constatering van het type code wat je ontvangen hebt, code werkt nog niet dus.

Echt werken doet die code pas wanneer het pakketje in Nederland is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kenhas schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:07:
vrij regelmatig wordt er onderhandeld met koeriers over de prijzen mbt shipping.

(koerier als in degene die het pakket ophaald, verwerkt en naar sorteercentrum brengt, deze koeriers bieden vaak enorme veel verschillende services aan zoals China Post, Hong Kong Post, DHL, FedEx etc.)

En dat kan dus van dag op dag veranderen welke koerier of welke service ze gebruiken.
Ook zitten ze niet vast aan 1 service, er kunnen er makkelijk meerdere naast elkaar gebruikt worden.
Sommige mensen bestellen 2 items en krijgen het met 2 verschillende services :)

Het is niet zo dat er iemand van Swedish Post aan komt karren. Het enige Swedish Post eraan is het label wat er op gedaan wordt door de koeriersdienst. En die kan er net zo goed BP Post op plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:12:
[...]

Je kan die tracken op http://postnl.post/details/
Zodra die de status "The item has been processed in the country of destination" heeft gekregen kan je hem verder tracken op https://www.internationalparceltracking.com en is bij PostNL eventueel een 3S code op te vragen welke je weer in MijnPakket kan volgen

Die melding in 17track is een constatering van het type code wat je ontvangen hebt, code werkt nog niet dus.

Echt werken doet die code pas wanneer het pakketje in Nederland is.
PostNL geeft zelf ook aan dat het pakketje bezorgd is, had al een 3S code opgevraagd.
Dus ik ben bang dat de postbode mijn pakketje ook wel zag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Nivali schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:17:
[...]

PostNL geeft zelf ook aan dat het pakketje bezorgd is, had al een 3S code opgevraagd.
Dus ik ben bang dat de postbode mijn pakketje ook wel zag zitten.
Als er voor getekend moest worden kan je volgens mij op mijnpakket.nl zien wiens handtekening er staat. Misschien dat dat helpt.
Pagina: 1 ... 68 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.