weet iemand waar je die shisha sigaretten kan halen?
blijkt hier een trend te zijn ofzo.
ik ga ze maar eens doorverkopen als iemand weet waar ik ze goedkoop kan krijgen <$3 per stuk inclusief verzenden dan.
zeg_ik_niet schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:01:
weet iemand waar je die shisha sigaretten kan halen?
blijkt hier een trend te zijn ofzo.
ik ga ze maar eens doorverkopen als iemand weet waar ik ze goedkoop kan krijgen <$3 per stuk inclusief verzenden dan.
Illegaal is niet zo simpel te stellen. Als hij ze los koopt en geen importheffing betaald is het illegale handel. Als hij fakes koopt en als echte verkoopt is het illegale handel. Maar wanneer hij keurig inkoopt, importheffing afdraagt en ze weer keurig doorverkoopt en daarbij btw rekent is er niks aan de hand.
Wij van spam halen veel van onze producten uit China en we hebben tot op heden nog geen problemen gehad. Ik denk dat bedrijfjes die hier tussen zitten net als wij toch "the way to go" is want dan sta je garant dat het product aankomt en in het geval dat dit niet zo is heb je een Nederlands bedrijf dat je hier op kan aanspreken. Ik ga natuurlijk niet beweren dat het goedkoper is maar veiliger wel. Mocht een product dat je zoek niet op de pagina van dat bedrijf staan kan je het vaak toch via een mailtje bestellen.
[Voor 3% gewijzigd door gambieter op 22-03-2013 15:09. Reden: spamlink aangepast]
Ik heb tijdens vakanties voor enkele euro's wel eens dergelijke luchtjes gekocht. De geur lijkt erop, maar daar is alles ook mee gezegd. Bovendien werkt ie heel snel uit. De keuze is aan jou maar ik snap niet waarom je niet voor het origineel zou gaan.
Woon in China en doe regelmatig inkopen op Taobao. Heb je vragen hierover, laat me weten. Wil graag helpen.
Groeten
Ik aanbevelen deze site, en ik heb UMI X2 hier gekocht, echt uitstekende prestaties, www.antelife.com, en je kon code gebruiken om 5 dollar besparen: facebook
De reacties onder de producten zien er goed uit.
Zouden deze goed in The Netherlands aankomen?
Gaat de douane niet moeilijk doen om het toch keihard namaak is?
Ik betwijfel dat ze achter jou persoonlijk aangaan voor een paar euro aan spullen. En mochten ze in beslag genomen worden, het is toch maar een paar euro.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Nagemaakte artikelen mag u niet invoeren. Vindt de Douane nagemaakte artikelen in een voor u bestemde zending? Dan neemt de Douane die in beslag, en bent u strafbaar.
Kan zijn dat ze in beslag worden genomen en worden vernietigd.
Ik zou deze eerlijk gezegd niet kopen / dragen.
Dit soort glazen zijn funest voor je ogen (probeer maar, na 2wkn heb je 2mnd pijn aan je ogen. (ik spreek uit ervaring toen ik in Indonesie een keer zoiets had gekocht).
Ik zou zeggen koop een paar goede UV400 polaroid versie voor $10 ... nog steeds niks en veel veiliger.
Ga eerst maar eens netjes doen tegen je medetweakers voordat je gaat verlangen dat ze gratis en voor niets aan jouw wensen gaan voldoen. Wij doen dit voor ons plezier en niet omdat jij de baas bent ofzo
"Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op."
Het staat zelfs bij de quick-reply...
Misschien is het de volgende keer wel zo netjes om hem dan niet volledig te quoten maar gewoon zijn naam te vermelden in je post, dan kan hij het zelf nog aanpassen zodat de mods het ''niet zien''
"Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op."
Het staat zelfs bij de quick-reply...
Misschien is het de volgende keer wel zo netjes om hem dan niet volledig te quoten maar gewoon zijn naam te vermelden in je post, dan kan hij het zelf nog aanpassen zodat de mods het ''niet zien''
Ik had de quote al een beetje aangepast
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Dus als ik voor meer dan €50 euro artikelen bestel, maar zorg dat elk artikel van een leverancier onder de €20 blijft, krijg ik geen problemen met de douane? Mooi, bedankt voor de info!
Tenzij het nep, imitatie of verboden artikelen bevat.
Met wat sponseren ze dan? Een kortingsbon van 5$ als je over de 50$ besteld?
Want de meeste doen dat enkel en alleen voor Reviews van techsites. En zelfs dan springen ze er niet al te kwistig mee om...
Met wat sponseren ze dan? Een kortingsbon van 5$ als je over de 50$ besteld?
Want de meeste doen dat enkel en alleen voor Reviews van techsites. En zelfs dan springen ze er niet al te kwistig mee om...
Je taalgebruik is niet echt het punt. Zoals je aan de reacties kan lezen, zou iedereen het misschien waarderen als je wat meer uitleg kan geven, welke producten hoe en wat bijv.
Zo'n one-liner dat jij het toevallig voor elkaar hebt draagt weinig bij lijkt me.
Tja, Dyslectie en een blog over chinese "goede" troep, is nou geen goede combinatie.
Ik moet zeggen dat het niet echt indrukwekkend is wat je schrijft. Allemaal namaak, maar je wilt wel bewijzen dat chinese zaken geen troep zijn? Maar goed. Ik zou zeggen, veel plezier met je recensies!
Als ze voor zo weinig review gratis spul sturen ga ik denk ik eens een ChinaReview YT channel beginnen
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Als je hier maar vaak genoeg post krijg je vanzelf wel mail op het adres dat in je account staat.
Maar een reviewsite beginnen over namaak-spul lijkt me illegaal, ik zou je dan ook willen aanraden het offline te halen aangezien merken als beats by dr. Dre en Nike regelmatig een rechtszaak beginnen over het verkopen van nepspul en de straffen daarvoor nogal hoog zijn door de lobby die merken al jaren voeren.
Nu verkoop jij misschien niets, maar je adverteert er wel voor dus dat lijkt me alsnog strafbaar.
Je hebt al mazzel dat het bij binnenkomst in Nederland niet wordt onderschept, want dergelijke namaakproducten invoeren mag niet.
Het vervolgens promoten op een eigen gemaakte website lijkt me dan niet erg slim.
Ik zat gisteren Border Security te kijken (de Canadese versie volgens mij) op Veronica.
Daar was een douane beambte op de postafdeling, waar ze een verdacht pakketje uit Hongkong openmaakten. Bleek dat er een uitschuifbare taser in zat
Hij drukte op een knopje en het ding schoof uit. Nog een keer op een knopje drukken en het ding begon te vonken en te knetteren. Moest gelijk aan dit topic denken
Yup met gratis reffer link ! Beetje flinke spam natuurlijk maar okay, iedereen hier kent dx wel en iedereen hier heeft met zeer grote waarschijnlijkheid ook de mail van hun gehad
Voordat ik betaald had stond er in in het paypal scherm mijn juiste adres.
Ik klik op betalen, wordt gelijk doorgestuurd naar pagina van baggood, bedankt voor het betalen met het verkeerde adres erbij. Deze kon ik niet wijzigen, moest contact met ze opnemen.
Je geeft het antwoord zelf al, je kan het achteraf niet wijzigen. Het is een automatisch proces, ze ontvangen dagelijks duizenden orders. Denk je werkelijk dat ze voor die enkele slimbo een mannetje paraat zetten om de adressen nog even snel te wijzigen? Je zal het met een oplossing achteraf moeten doen, een refund of dergelijke.
Ik bestel al enkele jaren bij banggood met paypal, en velen met mij volgens mij, nooit problemen gehad. Hier meteen de hele website voor oplichters uitmaken lijkt me zwaar overdreven.
Kijk er maar mee uit. Ik heb ook een keer wat van de goedkoopste laten afkomen voor een feestelijke gelegenheid/verrassing. Toen het moment kwam dat ik het nodig had kregen de lampjes kortsluiting, vonkten en vloog de stop eruit.
Mijn advies: koop het in Nederland met alle bijbehorende keurmerken of kijk of het te huur is.
Volgens mij was zijn vraag juist of er iemand ervaringen heeft met betrouwbare LEDjes, dat laatste had hij zelf ook wel kunnen bedenken. Een paar pagina's terug staat volgens mij een stukje over goeie ervaringen. Check het even.
Je geeft het antwoord zelf al, je kan het achteraf niet wijzigen. Het is een automatisch proces, ze ontvangen dagelijks duizenden orders. Denk je werkelijk dat ze voor die enkele slimbo een mannetje paraat zetten om de adressen nog even snel te wijzigen? Je zal het met een oplossing achteraf moeten doen, een refund of dergelijke.
Ik bestel al enkele jaren bij banggood met paypal, en velen met mij volgens mij, nooit problemen gehad. Hier meteen de hele website voor oplichters uitmaken lijkt me zwaar overdreven.
slimbo?
Wat had ik moeten doen, zodat mijn correcte adres werd doorgegeven?
Zoals ik al zij ik had geen account bij die lui, en aangezien je zonder account kunt betalen ga ik er ook van uit dat de correcte adres werd overgenomen van paypal.
Volgens mij was zijn vraag juist of er iemand ervaringen heeft met betrouwbare LEDjes, dat laatste had hij zelf ook wel kunnen bedenken. Een paar pagina's terug staat volgens mij een stukje over goeie ervaringen. Check het even.
Dit klopt inderdaad, al ben ik wel blij met goed bedoelde waarschuwingen, een gewaarschuwd mens...
Ik zal het topic toch nog eens afstruinen, had al enkele zoekopdrachten er op los gelaten...
Lees jij nog eens opnieuw dan.
Als hij dat laatste zelf kon bedenken dan kwam hij niet vragen in het Chinezentopic. Ik geef mijn eigen ervaring liever, niet die van anderen.
Een led-slang steekt een hele avond in, koop die gewoon niet bij de Chinees, maar koop het in Nederlandse winkels met CE keurmerk of huur het ergens voor een avond als je het maar 1x gebruikt.
Als hij dat laatste zelf kon bedenken dan kwam hij niet vragen in het Chinezentopic. Ik geef mijn eigen ervaring liever, niet die van anderen.
Een led-slang steekt een hele avond in, koop die gewoon niet bij de Chinees, maar koop het in Nederlandse winkels met CE keurmerk of huur het ergens voor een avond als je het maar 1x gebruikt.
Het valt me nogal op dat je je hier vaker nogal negatief uitlaat over van alles en nog wat (flashback naar je camera geval). Mijn interpretatie van jouw stuk was misschien iets te persoonlijk gericht, mijn excuus hiervoor. Laten we maar over ophouden, dit gaat nergens meer over.
Ontopic: http://www.banggood.com/5...f-Indoor-Use-p-76237.html
jaar geleden aangeschaft voor de trapleuning, werkt prima. Ook in 10 meter variant. Je kan ze uiteraard ook koppelen, maar dan schijnen ze warmer te worden dan gemiddeld.
[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 05-05-2014 12:23]
Oké! Dankjewel voor je reactie, maar komen er tot 22 euro helemáál geen andere kosten bij? (áls er andere kosten zijn dan verzendkosten en inklaringskosten...[?])
Oké! Dankjewel voor je reactie, maar komen er tot 22 euro helemáál geen andere kosten bij? (áls er andere kosten zijn dan verzendkosten en inklaringskosten...[?])
Vroeg me al of die gele ster er ook op zou zitten
KNVB logo gebruiken ze dan wel weer
Ze zijn alleen niet helemaal actueel, want je kunt ook een versie met Van De Vaart bestellen....
Lol idd.
Ik heb hem genomen zonder print op de achterkant.
Zelfde shirt kost hier in Nederland 59 euro ex. verzendkosten. Maken ze gewoon 45 euro (400%) winst op
Je kiest er zelf voor in China te bestellen en een goedkope verzendmethode te kiezen. Iedereen die vaker in China besteld weet dat die 7-10 dagen erg optimistisch is. 2,5 / 3 maanden is lang, maar nog niet zo heel lang geleden was dat vrij normaal.
Vind het zelf netjes van Banggood dat ze het met tracking versturen ipv zonder omdat het om een wat duurder product gaat.
100% refund gaan eisen als het er binnen 10 dagen niet is?
Iets met dubbeltje en op de eerste rang willen zitten.
[Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 03-07-2014 11:59]
Je kiest er zelf voor in China te bestellen en een goedkope verzendmethode te kiezen. Iedereen die vaker in China besteld weet dat die 7-10 dagen erg optimistisch is. 2,5 / 3 maanden is lang, maar nog niet zo heel lang geleden was dat vrij normaal.
Vind het zelf netjes van Banggood dat ze het met tracking versturen ipv zonder omdat het om een wat duurder product gaat.
100% refund gaan eisen als het er binnen 10 dagen niet is?
deze reactie slaat nergens op kenzi:
als je bij banggood het met netherland direct mail laat verzenden zijn bij mij tot nu toe alle pakketjes binnen 10 dagen binnen! dus denk f na voor je zo'n post plaatst, alleen banggood heeft hier een fout gemaakt en mag je inderdaad wel een refund verwachten, 100% is wel een beetje veel
EDIT: en het leuke is dat netherland direct mail ook gewoon een tracking heeft , nog de duidelijkste tracking van al die postbedrijfies!
[Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 03-07-2014 12:00]
Dima_2005 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:50: Waarschuwing ivm BangGood & tablets:
Ik heb een FNF iFive Mini 3GS besteld en heb shipping methode NL Direct gekozen. Ik moet zeggen dat ik wel in België woon, dus ik had een vermoeden dat het een dagje langer ging duren dan naar NL, maar toch.
Nu: ze hebben het met Sweden Post gestuurd!
Volgens Banggood hebben ze dat bewust gedaan om 2 redenen:
1) NLDirect heeft geen tracking code. En daarvoor is een tablet te duur om het te versturen. Pure BS dus. En zelfs dan, waarom staat dat bij shipping opties? Haal het er dan uit!
2) Het is heel duur om het verzekerd te verzenden via NLDirect. Ik heb er toch voor betaald (nuja, 50cent), maar toch.
Mijn probleem is dat mijn vorige 2 pakjes via Sweden post 2.5 en 3 maanden onderweg waren (zonder douane). Als deze even lang gaat duren zal ik niet tevreden zijn! In dat geval wil ik minstens 50% refund. En eigenlijk zelfs 100% refund!
Ik vind dit onaanvaardbaar en dit kan misschien als waarschuwing voor mensen die BangGood gebruiken dienen.
Ze bieden me een compensatie van 100BG punten. Heb het niet aanvaard omdat ik dat een onaanvaardbare compensatie vind.
Als het binnen 2 weken hier niet is (10werkdagen), neem ik nogmaals contact met hun op en eventueel PayPal. Er staat duidelijk dat NL Direct 7-10 werkdagen duurt. Dus als het dan nog niet aankomt, vraag ik desnoods via Paypal een partial refund.
Heeft iemand ervaring hiermee? Zijn er andere manieren dan via chat om mijn compensatie te krijgen? Had ik dat geweten, had ik wel 10$ meer betaald en het via DHL laten afkomen door op Aliexpress te bestellen.
dit is inderdaad totaal niet netjes, tja wat kan je er aan doen... misschien beetje dreigen dat je er nooit meer gaat bestellen met deze slechte service en dan komen ze vanzelf wel met een betere(misschien niet goed in jouw ogen) oplossing.
het risico bij uit china bestellen is soms dit.. soms wijken ze af van iets en dat is niet netjes, zelf ben ik overigens erg tevreden over banggood
deze reactie slaat nergens op kenzi:
als je bij banggood het met netherland direct mail laat verzenden zijn bij mij tot nu toe alle pakketjes binnen 10 dagen binnen! dus denk f na voor je zo'n post plaatst, alleen banggood heeft hier een fout gemaakt en mag je inderdaad wel een refund verwachten, 100% is wel een beetje veel
EDIT: en het leuke is dat netherland direct mail ook gewoon een tracking heeft , nog de duidelijkste tracking van al die postbedrijfies!
Dat ze bij jou binnen 10 dagen binnen zijn, heb jij even mazzel. Maar dat is echt niet in alle gevallen zo.
Gezien ik hier dagelijks mee te maken heb, heb ik er iets meer weet van.
Waarom nu al een refund vragen? Wie weet is het er binnen 2 weken? Het is gewoon een zinloze rant-post. Gaan zeuren dat Banggood een andere verzendmethode gebruikt heeft? Hey, newsflash, het zijn vrijwel allemaal dezelfde. Het is niet zo als in NL dat TNT alleen TNT doet, DPD alleen DPD enzo. Hier doet een koeriersbedrijfs 10, 15 verschillende. Gaat allemaal op dezelfde stapel. Geloof je me niet, je mag gerust op bezoek komen, geef ik je een rondleiding.
Misschien eerst eens ff de tracking af wachten een paar dagen voordat je zo'n rant plaatst.
Dat ze bij jou binnen 10 dagen binnen zijn, heb jij even mazzel. Maar dat is echt niet in alle gevallen zo.
Gezien ik hier dagelijks mee te maken heb, heb ik er iets meer weet van.
LOL, dit slaat weer nergens op, alle verhalen die ik lees hier op tweakers over netherland direct mail is dat ze het allemaal binnen 10 dagen binnen hebben(inclusief ik) en ik koop ook vaak uit China dus je moet slim proberen te zijn en zeggen dat jij ALLES erover weet, hoe vaak heb jij al besteld met netherland direct mail??
Kijk, daarom heb ik nu nog geen refund gevraagd. Ik heb gewoon geinformeerd naar het pakket.
Ik ga zeker wel een gedeeltelijke refund vragen na 15 werkdagen (3 weken). Ik zal geen problemen mee hebben moest het nog pak maar na 12 werkdagen aankomen.
Als ze express shipping beloven (dmv NLDirect), verwacht ik ook dat ze dat leveren.
Ik begrijp dat TNT, DPD enz. allemaal op dezelfde stapel liggen. Maar toch dat zijn allemaal goede postservices, niet Sweden Post!
Mijn probleem is: je koop bij een bepaalde verkoper omdat die deze service aanbiedt. Als deze dat niet respecteert, kon ik even goed op Aliexpress voor 10$ minder kopen. Of voor 10$ meer, maar met DHL erbij!
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dima_2005 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:12:
Kijk, daarom heb ik nu nog geen refund gevraagd. Ik heb gewoon geinformeerd naar het pakket.
Ik ga zeker wel een gedeeltelijke refund vragen na 15 werkdagen (3 weken). Ik zal geen problemen mee hebben moest het nog pak maar na 12 werkdagen aankomen.
Als ze express shipping beloven (dmv NLDirect), verwacht ik ook dat ze dat leveren.
Ik begrijp dat TNT, DPD enz. allemaal op dezelfde stapel liggen. Maar toch dat zijn allemaal goede postservices, niet Sweden Post!
Mijn probleem is: je koop bij een bepaalde verkoper omdat die deze service aanbiedt. Als deze dat niet respecteert, kon ik even goed op Aliexpress voor 10$ minder kopen. Of voor 10$ meer, maar met DHL erbij!
LOL, dit slaat weer nergens op, alle verhalen die ik lees hier op tweakers over netherland direct mail is dat ze het allemaal binnen 10 dagen binnen hebben(inclusief ik) en ik koop ook vaak uit China dus je moet slim proberen te zijn en zeggen dat jij ALLES erover weet, hoe vaak heb jij al besteld met netherland direct mail??
pls laat me ff niet lachen
Je kan ook normaal reageren.
Waarom zou ik met NL Direct mail bestellen? [b]Ik woon in China]/b]. Shenzhen, waar zo'n 99% van jouw pakketjes vandaan komen. Ik heb regelmatig contact met koeriers en ebay sellers. (buiten dat ik ook op ebay & aliexpress verkoop)
Jij leest dat veel mensen het binnen 10 dagen hebben, da's mooi. Dat jij dat leest wil niet zeggen dat iedereen het daadwerkelijk binnen 10 dagen heeft
Overigens is Sweden Post net zo goed als Hong Kong Post, EMS, China Post, Malaysia Post, Singapore Post etc.
DHL, FedEx en UPS zijn vaak sneller maar kosten ook meer.
[Voor 8% gewijzigd door Kenzi op 03-07-2014 12:17]
Waarom zou ik met NL Direct mail bestellen? [b]Ik woon in China]/b]. Shenzhen, waar zo'n 99% van jouw pakketjes vandaan komen. Ik heb regelmatig contact met koeriers en ebay sellers. (buiten dat ik ook op ebay & aliexpress verkoop)
Jij leest dat veel mensen het binnen 10 dagen hebben, da's mooi. Dat jij dat leest wil niet zeggen dat iedereen het daadwerkelijk binnen 10 dagen heeft
ok, dan reageren we allebei niet normaal blijkbaar
jij hebt dus geen ervaring over netherland direct mail...
nou dan kan ik je vertellen dat die snel is! misschien kan jij de pakjes wel zien vanuit je huis
AUB
en nee niet iedereen zal het binnen 10 dagen binnen hebben, sommige misschien binnen 15 dagen
das toch ook super snel als dat altijd zo is, van sweden post is toch ook bekend dat het sloom is(ook hier)
maar we wijken af van het probleem
het probleem is dat die jongen een tablet heeft besteld met netherland direct mail en dat het is verzonden is met sweden post en dat is nou eenmaal 10 keer zo langzaam(weet ik uit ervaringen) en nee sweden post is echt langzamer over het ALGEMEEN dan die anderen(hongkong en singapore)
[Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 03-07-2014 12:20]
Ik denk dat ik me verkeerd uitgedrukt heb: 10 werkdagen is een NORMALE duur voor een pakje met NLDirect.
Natuurlijk heb je uitschieters waarbij er mensen dat vroeger of later krijgen. En dat ik begrijpelijk.
Moest BangGood me een tracking nummer geven van NLDirect, zou ik nog eens niet moeilijk doen moest het zelf na een maand toekomen. Dan weet ik dat alweer dat NLDirect niet zo snel werkt. Maar ze scheppen verwachtingen, die ze niet waarmaken door NLDirect aan te bieden, terwijl ze dat nog eens niet respecteren.
In ieder geval: Heeft iemand ervaring met verkeerde shippingmethode en refunds die daarbij horen?
Ik zit op het moment zelfs te denken om een 2de tablet te bestellen via AliExpress via DHL en dan deze gewoon verkopen eens het toekomt. Ik zal nog tot maandag wachten. Als er tegen dan nog niks via Tracking te zien is, zal dat nog misschien beste oplossing voor mij zijn.
Ik vertrek op vakantie in 3 weken en heb het besteld met 1 doel: om het mee te nemen naar daar. Anders kon ik gerust wachten tot ik in Hong Kong ben en zou ik daar gewoon de MiPad kopen!
PS: vind het erg spijtig dat er een welles-nietes discussie is tussen krissie100 en Kenzi. Totaal naast de kwesite. Het gaat niet om het aantal dagen, maar wel om verzendmethode.
[Voor 16% gewijzigd door Dima_2005 op 03-07-2014 12:26]
Dima_2005 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:20:
Ik denk dat ik me verkeerd uitgedrukt heb: 10 werkdagen is een NORMALE duur voor een pakje met NLDirect.
Natuurlijk heb je uitschieters waarbij er mensen dat vroeger of later krijgen. En dat ik begrijpelijk.
Moest BangGood me een tracking nummer geven van NLDirect, zou ik nog eens niet moeilijk doen moest het zelf na een maand toekomen. Dan weet ik dat alweer dat NLDirect niet zo snel werkt. Maar ze scheppen verwachtingen, die ze niet waarmaken door NLDirect aan te bieden, terwijl ze dat nog eens niet respecteren.
In ieder geval: Heeft iemand ervaring met verkeerde shippingmethode en refunds die daarbij horen?
Ik zit op het moment zelfs te denken om een 2de tablet te bestellen via AliExpress via DHL en dan deze gewoon verkopen eens het toekomt. Ik zal nog tot maandag wachten. Als er tegen dan nog niks via Tracking te zien is, zal dat nog misschien beste oplossing voor mij zijn.
Ik vertrek op vakantie in 3 weken en heb het besteld met 1 doel: om het mee te nemen naar daar. Anders kon ik gerust wachten tot ik in Hong Kong ben en zou ik daar gewoon de MiPad kopen!
PS: vind het erg spijtig dat er een welles-nietes discussie is tussen krissie100 en Kenzi. Totaal naast de kwesite. Het gaat niet om het aantal dagen, maar wel om verzendmethode.
precies , daarom zei ik al in mijn post boven jouw dat we waren afgeweken van het probleem
ik ben bang dat een refund lastig wordt hoogstens 50 cent voor je extra betaling voor netherland direct mail ben ik bang, dit zijn wel de risico's bij in china kopen, soms zijn webshops niet zo strikt met dit soort dingen
[Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 03-07-2014 12:29]
krissie100 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:10:
Iets minder smileys zou erg gewaardeerd worden, het is hier Fok! niet. Je reageert ook nog eens op de man, nergens voor nodig en wordt niet op prijs gesteld. Daarnaast heb je als laatste gereageerd, maak gebruik van de EDIT knop in plaats van een nieuwe bericht te plaatsen.
De discussie waar de pakketjes precies vandaan komen, op welke stapel ze liggen en hoe lang het duurt hebben we meermaals gehad hier. De vele ervaringen leert dat de 10werkdagen een indicatie is en geen belofte, ook leert de ervaring dat het heel normaal is dat je bestelling er 4 a 8 weken over kan doen. Als je je pakket direct in huis wilt hebben, is China shoppen al helemaal niet goed voor je gezondheid
Wat Dima_2005 in "[Ervaringen] Online shoppen in China" zegt, dat begrijp ik enerzijds. Je besteld iets met de hoop het binnen twee weken te ontvangen. Het is dan vervelend als ze het vervolgens via een andere verzend methode sturen dan waar jij voor hebt gekozen. Het beste wat je kan doen is nu in contact blijven met Banggood en netjes aangeven waarom je ontevreden bent over de gang van zaken. Een refund nu al aanvragen zal denk ik niets opleveren en de zaak alleen maar verslechteren, wacht de twee weken af. Als er dan nog altijd geen indicatie is waar je pakket zich bevindt, kun je alsnog een dispute openen.
zo te zien heeft niemand hier ervaring over netherland direct mail... en dat in zo'n mooi topic, en ja we vielen elkaar allebei aan, dus waarom alleen reageren op mij(partijdig?)
maar goed,
mijn ervaringen over netherland direct mail zijn top(binnen 10 werkdagen)
hierbij laat ik het want niemand snapt hier het voordeel van deze verzend methode
toedels!
succes met je refund dima
krissie100 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:54:
zo te zien heeft niemand hier ervaring over netherland direct mail... en dat in zo'n mooi topic, en ja we vielen elkaar allebei aan, dus waarom alleen reageren op mij(partijdig?)
maar goed,
mijn ervaringen over netherland direct mail zijn top(binnen 10 werkdagen)
hierbij laat ik het want niemand snapt hier het voordeel van deze verzend methode
toedels!
succes met je refund dima
Ik snap je wel hoor.
Maar die refund gaat het toch niet halen. Doe maar eens iets wat de meeste hier niet doen. Lees de voorwaarden (in dit geval bij BG) die op de site maar eens.
Als dat wel zouden doen, werd er niet veel meer besteld daar. Zeker de artikelen over garantie en termijnen is bij sommige heel vermakelijk.
[Voor 9% gewijzigd door starcopy op 03-07-2014 13:09]
Maar die refund gaat het toch niet halen. Doe maar eens iets wat de meeste hier niet doen. Lees de voorwaarden (in dit geval bij BG) die op de site maar eens.
dankje,
en nee die refund wordt inderdaad niet meer dan de 50 eurocent die die extra heeft betaald voor de netherland direct mail
Ok, zover is duidelijk. Ik dacht dat Banggood een beetje customerservice kent, maar blijkbaar kan ik dat niet echt verwachten.
Toen ik mijn Novo 7 Fire besteld had via Aliexpress via een van de resellers, liep de verzending 5 dagen achter (DHL verzending), omdat het product toch niet op stock was, terwijl ze zeiden dat het wel op stock was.
Heb in den tijd een refund gekregen van 25$ omdat ik voor DHL betaald heb zodat ik het snel zou binnen hebben, maar in realiteit heeft het 8 dagen ipv 5 dagen geduurd. Dat was namelijk een mooie oplossing voor een fout.
In ieder geval:
Ga nu tot maandag wachten of er nieuws is van Swedish Post. Als er tegen dan nog steeds geen tracking is, ga ik het risico niet nemen en gewoon een extra exemplaar bestellen met DHL. Daarna verkoop ik de Swedish exemplaar gewoon.
Ik besef dat ik misschien te vroeg rant, maar mijn ervaring is gewoon vreselijk met Swedish.Doen ze hun post nog met de boot? Of te voet?
Ik ga dan ook 3 weken wachten. Als er na 3 weken geen nieuws is en het pakketje nog eens niet in België is, ga ik BangGood contacteren en een partiele refund vragen, want dan kan ik hem niet meenemen op vakantie. Een eerlijke refund zou zijn het verschil tussen hun prijs en prijs op Aliexpress op dat moment + 10$ voor het ongemak. Op moment van bestelling was verschil iets meer dan 10$. (als je free shippings met elkaar vergelijkt)
[Voor 8% gewijzigd door Dima_2005 op 03-07-2014 13:21]
Inderdaad.
Of gewoon serieuze bedragen betalen voor de verzendkosten..
Zoals ik reeds zei: prijsverschil was 10$. En dat was eigenlijk alleen dankzij de kortingscode op BG. OP Aliexpress had ik ook een coupon kunnen krijgen van 7$, wat het prijsverschil tot 3$ zou brengen.
Maar ik had zoveel goede dingen over BG gehoord dat ik dacht dat ze meer betrouwbaar zouden zijn dan een of andere reseller.
En moest ik die tablet kunnen bestellen in Europa, zou ik dat gedaan hebben. Maar da's spijtig genoeg niet mogelijk.
[Voor 10% gewijzigd door Dima_2005 op 03-07-2014 13:28]
Inderdaad.
Of gewoon serieuze bedragen betalen voor de verzendkosten..
of gewoon het bij banggood laten verzenden met netherland direct mail snap het nu een keer, want die is snel en kost haast niks extra's, dan moet banggood het natuurlijk wel uberhaupt sturen met netherland direct mail
Zucht, moet je wel de juiste quote nemen als antwoord op je vraag wat rebranding is:
Anoniem: 516869 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:16:
Er wordt hier gesproken over namaak of lijken op namaak, maar dit is een vorm van rebranding, anders mag het ook niet in dusdanige bijna kopie vorm op de markt gebracht worden.
Ik zie niet in waarom niet. Of is dit een sneer naar EN-IS die in zijn sig reclame maakt voor zijn eigen site? Geen idee wat de tweakers policy daarover is.
Ik zie niet in waarom niet. Of is dit een sneer naar EN-IS die in zijn sig reclame maakt voor zijn eigen site? Geen idee wat de tweakers policy daarover is.
Ik heb dat ook al een aantal keren zitten lezen, maar mijn conclusie is dezelfde. Melden aan de mod. Alleen hoe doe je dat?
Na al een tijdje de Brainwavz S1 als paradepaartje gehad te hebben bleek ik na de review me toch te gaan storen aan de minpuntjes die ik ontdekt had in sound-signature. De beste mensen van MP4Nation hebben me overtuigd om de Brainwavz S5 te halen deze zou minder dat gat hebben wat ik bij de S1 toch storend begon te vinden.
Dus wederom bij MP4Nation via FedEx een setje oortjes laten komen en hier mijn review daarvan.
Voordeel van het via FedEx laten versturen is wel de service die je daarvoor terug krijgt. Drie á vier dagen shipping en een super chille after-service heb ik gemerkt. Bij de levering van zowel de S5 als de S1 was ik niet thuis de eerste keer. Dan wordt je gebeld wanneer en of waar je het pakketje dan graag zou willen ontvangen. Bij de S1 op de universiteit laten bezorgen en de S5 kon ik ‘sochtends voor 11 uur verwachten want dan zou ik niet meer thuis zijn. Prima!
De S5 kan je in hetzelfde rijtje scharen als de S5 qua afwerkingskwaliteit. Hoog dus, je kan zien dat over alles is nagedacht. Mooie platte kabels die minder snel in de knoop gaan is bijvoorbeeld z’n kwaliteitsfeature. De antracieten kabels passen mooi bij de zwarte plugjes en koptelefoons zelf. Minpuntje van de koptelefoons vind ik net als bij de S1 bij stereogebruik .. wat nou de rechtse en linkse is. Als je goed zoekt kan je het klein op de kabelaansluiting bij de koptelefoons vinden, maar dit vind ik persoonlijk eigenlijk te onduidelijk. Het is elke keer weer even zoeken. Daarnaast vind ik een minpuntje aan de S1 dat hij een 'rechte' 3.5mm headphone jack heeft. De headphone jacks die onder een hoek zitten lijken me toch wat minder snel stuk te gaan maar dat moet lang gebruik nog maar uitwijzen.
Bij de koptelefoon wordt een heel assortiment aan accessoires geleverd zoals je op de afbeelding kan zien (die van de doos komt) zitten er een assortiment aan oor plugjes bij maar ook een extra 1/4" plug die in je home-stereo set kan. Best een compleet setje dus
Qua sound signature vind ik bij de S5 gelukkig niet terug wat me bij de S1 is gaan sturen na een tijdje. De S5 heeft een overall lekker gebalanceerd geluid zonder dat ik echt merkbaar minder of geluid heb in bepaalde gebieden van het voor mij hoorbare geluidsbereik. Dus ook de bas is duidelijk aanwezig maar niet met overmaakt zoals je bij sommige goedkopere oortjes die wel veel bas willen hebben vaak merkt.
Als ik de S1 met de S5 vergelijk is de nieuwere S5 dus echt overall gebalanceerd qua geluid waar de S1 een paar kleine tekortkomingen heeft. Wat niet weg neemt dat ze allebei echt lekker luisteren voor normaal gebruik. De S5 is zeker mijn nieuwe top 1 koptelefoon en de S2 schuif door naar plaatsje twee, het wordt mijn running koptelefoon omdat het plugje van de S5 mij er toch wat breekbaarder uit ziet...
Bij de S5 zit hetzelfde hoesje als de S1. Best wel een 'uitzonderlijk' hoesje qua dat hij echt überstevig is. Ik vermoed dat juist doordat hij zo stevig moet zijn ook een beetje lomp is geworden. Maar als je je oortjes dag in dag uit in je tas of iets dergelijks meedraagt is een beetje bescherming nooit weg. Het hoesje bied plaats voor de koptelefoon zelf en daarnaast nog wat accessoires. Als je de koptelefoon zelf in het hoofdvak doet dus gewoon los in het hoesje heb je nog twee vakjes voor de accessoires. Nu heb ik daar extra oordopjes in zitten (meegeleverde Comply-Foam en extra setje van de M size die ik lekker vind) en aan de andere kant de meegeleverde 1/4" adapter plug en een garantiepapiertje dat er standaard bijgeleverd wordt. Zoals ik al zei is het hoesje een beetje aan de grote kant, hij meet ongeveer 8 x 6 x 3.5 cm (BxHxD).
De Brainwavz S5 zijn wederom een setje koptelefoons die in het rijtje toppers thuishoort bij mij. Qua bouwkwaliteit, geluid en overall presentatie is het echt een mooi staaltje werk. Qua geluids signature een mooi uitgebalanceerd geheel, niet te veel bas niet te veel hoge tonen, gewoon lekker.
Als je nog nieuwe koptelefoons zoekt of gewoon een setje top koptelefoons erbij wilt hebben dan kan je dit setje zeker kopen. Ik kan je garanderen dat je niet teleurgesteld wordt!
Brainwavz zit tegenwoordig ook op facebook als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe koptelefoons die ze uit gaan brengen. Ik heb ze maar geliked want ja.. moet toegeven ik like ze wel heel erg!
Wil je de S5 ook hebben? Ik heb hem bij MP4Nation gekocht link.
Weet iemand wellicht waar ik een kwalitatief goede verlengkabel voor een USB 3 aansluiting zo goedkoop mogelijk kan aanschaffen waarbij het dus voor de aansluiting niet moet uitmaken of deze verlengkabel wel of niet gebruikt wordt.
mimang schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 22:07:
Kreeg vandaag m'n achterkantje binnen van Xiaomiworld voor mi2s! Kwaliteit is super, 10 dagen binnen na betalen (shipping was 2 USD). Topwinkel, kwaliteit is het zeker. Voelt heel degelijk aan. Zou er zo weer iets kopen. (zoals de MiPad )
En nee, dit is geen nep verkooppraatje zoals bij je oral-b reclame
Wel jammer dat zo'n kwaliteitsmerk zo'n rip-off van de iPad mini moet produceren, anders had ik de MiPad meteen in huis gehaald
Dat de bezelvormgeving identiek is, kan ik nog inkomen, maar zelfs de home button en zij-buttons zitten op dezelfde positie.. waarom Xiaomi, nergens voor nodig.
Ammehoela LightInTheBox met je dikke verzendkosten altijd
Succes met die order
edit:
Hippowave schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:33:
Ik heb laatst al wat spullen voor het eerst bij Mini/Lightinbox besteld toen wel voor die verzekering betaald alles is netjes aangekomen. Nu met die SD kaartjes heb ik het niet gedaan en dan in dollar met standaard shipping op $10,80 voor 2 kaartjes. Is die verzekering echt nodig, mijn bestelling daarvoor is ook gewoon goed aangekomen en mocht hij niet goed aankomen heb je Paypal toch nog?
+ Dit ja
[Voor 55% gewijzigd door supayoshi op 09-08-2014 14:33]
dodge_911 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:38:
Dus, als ik goed tel, zijn hier in totaal een 32-tal van die A-Data microsd''s besteld?
En dat allemaal door 1 post...
Nu maar hopen dat ze ze gaan uitleveren, en dat 't 'echte' zijn...
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details