[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.614 views

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 19:55
Klopt maar je moet er wel snel bij zijn. Ze hebben van de klick dustplug voor de telefoon maar twintig stuks en van alle andere producten maar vijf. Staat achter de aanbieding.

Ik verwacht dat wij Nederlanders niet de enige zijn die hier bestellen.

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 20:51
Jammer, deze deal lukte niet :( Zag meteen al geen buy now knop staan :?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:03:
Jammer, deze deal lukte niet :( Zag meteen al geen buy now knop staan :?
Hier ook niet, maar op mijn smartphone (met de full-site en PayPal checkout) wel. Ik heb betaald en een bevestiging gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door user001 op 14-08-2014 10:09 ]

• MrMilco
user001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:07:
[...]

Hier ook niet, maar op mijn smartphone (met de full-site en PayPal checkout) wel. Ik heb betaald en een bevestiging gekregen.
Dan doe ik dat hier ook even :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• user001
  • Niet online
MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:21:
[...]

Dan doe ik dat hier ook even :)
Die deal is nu al afgelopen hoor. Het heeft er wel nog relatief lang opgestaan. (ongeveer 5 minuten)

• MrMilco
user001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Die deal is nu al afgelopen hoor. Het heeft er wel nog relatief lang opgestaan. (ongeveer 5 minuten)
Klopt, bedoelde voor de volgende deal, alleen die is er ook alweer uit zo te zien :S

• user001
  • Niet online
MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:34:
[...]

Klopt, bedoelde voor de volgende deal, alleen die is er ook alweer uit zo te zien :S
Hier lukt het weer, maar ik denk niet dat ik 'm ga 'kopen'!

• MrMilco
user001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Hier lukt het weer, maar ik denk niet dat ik 'm ga 'kopen'!
hier voor: 7.49€ :(

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:49

KennyPlox

feest vierende banaan

Ik heb hem ook te pakken, maar gekozen om met VISA te betalen...
Die heb ik dus niet 8)7

denk ik dan...

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik zag hem staan en wou hem ook bestellen, maar ik zag nergens een ad to car knop of zo iets? vreemd en jammer.
Nu is die weer weg??

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• O88088
  • Laatst online: 12:04
Over 18 minuten is Suarez aan de beurt! Voor 1 cent is het lekker winkelen.

• user001
  • Niet online
Het zou beide keren gelukt zijn, maar de 2de keer was er iets misgelopen. Ik had al de PayPal-betaling van €0,01 gemaakt, maar terug bij TinyDeal moest ik toch nog het volledige bedrag betalen.
De eerste is wel prima gelukt.

• user001
  • Niet online
Ja, nu heb ik al 2 gratis producten bij TinyDeal. (de anti dust plug en de suarez opener)

[ Voor 17% gewijzigd door user001 op 14-08-2014 11:18 ]

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-06 21:51
Hehe, Suarez is mine >:)

• user001
  • Niet online
WhatTheFuck schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:33:
Hoe laat komen die laatste 2? 18:00 en 17:30 staat in de broncode?
Nu en binnen 26 minuten, denk ik.

• bottom line
Ronald8 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:18:
2 Suarezjes zelfs :) ook al 2 Klicks :) dat is nog een lekker winkelen voor maar 4 cent.
Ik kreeg de melding dat ik er maar 1 mocht kopen. Hoe heb je dat dan gedaan?

• O88088
  • Laatst online: 12:04
user001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:34:
[...]

Nu en binnen 26 minuten, denk ik.
Dat is hoe laat de actie start, het kan dan nog even duren voordat je ook echt maar $0,01 betaalt.
bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

Ik kreeg de melding dat ik er maar 1 mocht kopen. Hoe heb je dat dan gedaan?
Die melding kreeg ik ook toen ik later meer Klicks wilde kopen. Bij Suarez was ik er blijkbaar vroeg genoeg bij waardoor ze nog genoeg voorraad hadden.

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 13:48

DancePlaza

ninja

ho iemand nog xiaomi batterijen 5200 mah over, ga straks naar lowlands en mijn bestelling is niet op tijd binnen.

wie wil zijn of haar xiaomi verkopen?

Van het kastje naar de muur lopen...

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

-leeg-

[ Voor 95% gewijzigd door WhatTheFuck op 14-08-2014 12:03 ]

• MrMilco
WhatTheFuck schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:49:
Die TinyDeal acties: Kan je het product al in je shopping cart hebben staan of moet je wachten op die Sale pagina?
Je moet wachten totdat de actie begint.

3. Discounts do not apply to the items added to cart before the Flash Sale begins.

[ Voor 13% gewijzigd door MrMilco op 14-08-2014 11:50 ]

• bottom line
Lol. Die screwdriver was wel erg snel weg

• MrMilco
bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
In Stock
5 available

• user001
  • Niet online
bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
Ik heb zo het gevoel dat die er nooit geweest is! :P

• darkkingll
  • Laatst online: 16-05 22:39
TD doet het hier niet echt goed volgens mij.Gaf net aan dat het nog 8 uur duurde voor die schroevendraaier te koop kwam, toen opeens 2 uur en toen expired...

• TheVulture
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-05-2024
Site is echt bagger maarja. Screwdriver ston een tijdje op 1 cent maar er was geen add to cart button. Pech dus :p

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:26
Bij mij stond er dat de volgende nog 6 uur zou duren, niet dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616884

Chinaecarts is een slechte online winkel !!
De telefoon die ze sturen is niet de juiste. De verkopers zijn slecht, net als Zhang.
Als er een probleem is dan zullen ze je niet helpen. Ze geven geen geld terug. Ze hebben niets voor mij gedaan na de verkoop van het verkeerde telefoonnummer. Gelieve eerst naar een andere online winkel te vinden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:16

lasharor

7 december 2004

Anoniem: 616884 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:57:
De telefoon die ze sturen is niet de juiste. De verkopers zijn slecht, net als Zhang.
Als er een probleem is dan zullen ze je niet helpen. Ze geven geen geld terug. Ze hebben niets voor mij gedaan na de verkoop van het verkeerde telefoonnummer. Gelieve eerst naar een andere online winkel te vinden !!!
Je gaat toch niet in China bij zo'n site bestellen? In NL moet je dan al vaak fluiten naar je centen laat staan bij zo'n Chinese site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 23:22
Anoniem: 616884 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:57:
So are you creating accounts on every forum to talk bad about a store? Is this some sort of spam, but instead of promoting a store you are talking bad about the store?

Good thing you do it in 6 languages on resellerratings so everybody can understand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

So are you creating accounts on every forum to talk bad about a store? Is this some sort of spam, but instead of promoting a store you are talking bad about the store?

Good thing you do it in 6 languages on resellerratings so everybody can understand. :)
Heb al 'n TR gedaan, jij mss beter ook :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:44
Mooie openingpost! Nu hopen dat iedereen deze leest voor dat ze vragen stellen.

Heeft er iemand nog ervaringen met iPhone Lightning kabels die wel willen opladen? Die van mij geven allemaal aan dat het een ongeauthorizeerde is, en som met een beetje geluk laad die. Maar traag.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
nog steeds niks ontvangen van MITB :(
en wachten op alle pakjes van DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Mooie nieuwe OP. :) kudos daarvoor! Ik heb laatst een QI lader binnen gekregen maar soms laad die naar 98% en soms naar 100%. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:46
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooie OP!

Wel een beetje een "Wij van WC-eend gehalte" bij de handige links waarbij je eigen website bovenaan staat en als enige klikbaar is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
dutchgio schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:42:
Mooie OP!

Wel een beetje een "Wij van WC-eend gehalte" bij de handige links waarbij je eigen website bovenaan staat en als enige klikbaar is... ;)
Eens, OP is top! Maar zou idd chinakorting klikbaarheid anders inrichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:32
Ook klopt de informatie over AliPay niet. Hoe koopt men anders op AliExpress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:10
dutchgio schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:42:
Mooie OP!

Allen bedankt voor de complimenten! Dank! :Y)

Wij van WC-eend snap ik niet helemaal :? . Verder vroeg ik mij al af na hoeveel reacties iemand hier wat over zou opmerken, je bent er snel bij. De OP heb ik dan ook vanaf nul geschreven en gemaakt. Het is heel wat werk geweest en tijdens het invoeren van de OP had ik even geen zin meer om van allen tientallen links nog te voorzien van URL's.

Ik ben er blij mee en als de site nu expliciet boven lijkt te staan, is dat omdat het de enige Nederlandse website is. Ik zal het klikbaar maken als de rest klikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:47

RobertowNL

For your gear!

Ziet er goed uit!

Edit: al wat tips doorgegeven ;)

[ Voor 51% gewijzigd door RobertowNL op 31-08-2014 21:17 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Xepos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:51:
Ook klopt de informatie over AliPay niet. Hoe koopt men anders op AliExpress?
Wat klopt er volgens jou niet? En graag de volgende keer;
EN-IS schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:28:
Heb je voor de OP een aanvulling, feedback, een vraag en of een opmerking, neem dan per DM met mij contact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Mijn complimenten voor de vernieuwde openingspost, echt zeer duidelijk naar mijn mening ;) En zelfs voor de niet Tweaker moet dit duidelijk zijn.

Oh en ik ben een van de weinige die een Alipay account heeft :P Alleen ik heb er weinig aan als ik niet fysiek in China ben, maar je kunt het saldo van zo'n account ook zonder Chinese bankrekening aanvullen ( Of dat moet ondertussen niet meer mogelijk zijn. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik snap dat het veel werk is, waarvoor dank ;)

Maar het is gewoon iets te duidelijk dat precies die(!) link wel klikbaar is door ingevoerde URL codes, en verder geen enkele. :+
Maar dat is nu al ongedaan gemaakt dus prima zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Oh waarom word het trouwens afgeraden om batterijen uit China te kopen? Volgens mij is daar niet veel mis buiten mee, buiten dat meestal over de capaciteit gelogen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, terug on-topic. EN-IS geeft al aan dat het work in progress is, suggesties per DM aan EN-IS of eventueel in een TR :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:37

Chocoball

瞧好吧!

Mooie OP, duidelijk iemand die niet van half werk houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 23:24
Mooie OP!

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Anoniem: 318025 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:04:
Oh waarom word het trouwens afgeraden om batterijen uit China te kopen? Volgens mij is daar niet veel mis buiten mee, buiten dat meestal over de capaciteit gelogen word.
Heb hier 6 ultrafire 18650 batterijen. Capaciteit klopt niet echt. Maar verder inderdaad helemaal okee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:13

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb eigenlijk ook goede ervaringen met batterijen. Maar ik zoek ook altijd informatie op over die batterijen... Zo weet ik dat de 26650 van 5000Mah Ultrafire "Flame" eigenlijklijk maar 3500mAh in realiteit zijn. Maar voor de rest zijn ze best veilig. De eerste laadbeurt moet je natuurlijk altijd een beetje mee opletten en in de gaten houden, maar daarna zit je best safe. Zeker moet je ook zien welke lader je gebruikt. Die goedkope laders moet je best vermijden, maar als je een Nitecore lader gebruikt, zal je weinig last hebben.

EDIT: het enige lastige is natuurlijk dat batterijen heeeel erg langs onderweg zijn en niet altijd aankomen. Dit heeft te maken met veiligheidsregels van luchtvervoer. Persoonlijk nog geen last van ondervonden.

Trouwens beste deal voor 18650 batterijen: koop een echte Xiaomi Power Bank van 10400mAh, doe deze open en je hebt 4 2600mAh batterijen aan zo'n 4€/stuk :+

[ Voor 25% gewijzigd door Dima_2005 op 31-08-2014 22:52 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hoe zijn de recente ervaringen met Fasttech?
Nog steeds zo lang onderweg?

En kudos EN-IS!

[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 31-08-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Inderdaad een mooie openingspost!
Ik mis nog wel een paar dingetjes in de openingspost en een aantal dingetjes kunnen beter iets anders er staan. Die puntjes heb ik inmiddels ge-DM-d. :)

Wat mij opvalt is dat DealExtreme momenteel ineens veel via PostNL International Parcels verzend. Ik wist niet eens dat PostNL dat ook internationaal doet. Ik dacht hooguit het bedrijf waar ze vanaf waren gesplitst: TNT.
Wat daarbij ook opvalt is dat zodra de pakketten in het buitenland door PostNL gesorteerd zijn ze in Nederland al automatisch aan MijnPakket op de website van PostNL worden toegevoegd. Die herkent vervolgens niet dat het om een internationale zending gaat en blijft steeds maar aangeven dat de chauffeur onderweg is terwijl iedere dag de bezorgdatum van de eerstvolgende bezorgdag wordt aangegeven. :P
Ik heb PostNL al een tweet daarover gestuurd en hun voorzien van een voorbeeld. Dat was echter een paar minuten voor sluitingstijd van hun webcare gisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 12:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anoniem: 318025 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:04:
1. Capaciteit is 99% van de tijd amper de helft van wat geclaimd wordt
2. Lithiumbatterijen verzenden via de chinese/internationale post mag niet meer sinds een tijdje. Heel vaak komen pakketjes met lithiumbatterijen gewoon niet aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Mavamaarten op 31-08-2014 22:57 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:53:
Wat mij opvalt is dat DealExtreme momenteel ineens veel via PostNL International Parcels verzend. Ik wist niet eens dat PostNL dat ook internationaal doet.
Ik zie hier zelfs bestelwagens van PostNL rijden, met .be nummerplaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:37

Chocoball

瞧好吧!

Voor de vakantie wou ik een radiografische helicopter hebben omdat mijn zoon een andere had waarvan de trim niet meer werkte. Op Dealexterme vond ik deze WLToys S215 voor net iets meer dan $40.
Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/chinakorting.nl/wp-content/uploads/Wltoys-S215-35-Channel-iPhone-Control-RC-Helicopter-with-Gyro-and-Spy-Camera-RTF-Black_1_nologo_600x600.jpg?resize=250%2C200

De WLToys S215 helikopter is een radiografische mini helikopter die je kunt bedienen met je iPhone of Android telefoon. Dit is mogelijke door de bijgeleverde IR module die in de koptelefoonaansluiting van de telefoon geplaatst moet worden.

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/chinakorting.nl/wp-content/uploads/20140823_141807-Small.jpg?resize=250%2C200Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/chinakorting.nl/wp-content/uploads/20140823_142204-Small.jpg?resize=250%2C200

De WLToys S215 komt in een stevige doos vol met extra’s. Naast de helikopter me cameramodule zit het volgende in de doos:
1x USB oplaadkabel voor zowel de helikopter als IR module
1x micro SD kaart 512 MB
1x micro SD kaart USB lezer
2x hoofdrotorbladen (1x A, 1x B)
2x staartrotorbladen
1x handleiding in het Engels en in het Chinees

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/chinakorting.nl/wp-content/uploads/20140823_141250-Small.jpg?resize=250%2C200Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/chinakorting.nl/wp-content/uploads/20140823_141710-Small.jpg?resize=250%2C200

De WLToys S215 helikopter is klein maar ziet er degelijk uit en zit stevig in elkaar. Het is een hele kerstboom met alle LEDs maar gelukkig zijn ze uit te zetten. De WLToys S215 helikopter is eigenlijk bedoeld om in een omgeving te gebruiken zonder luchtstromen wat neerkomt deze helikopter eigenlijk voor binnengebruik bedoeld is. De bediening reageert goed vanaf de smartphone en tablet maar voor een beginner is dit toestel misschien wel wat lastig. Kijk wel uit met de Demo mode in een kleinere ruimte vanwege het gevaar dat de helikopter overal tegenaan kan botsen.

Mocht je meer willen weten een uitgebreide review van deze RC helicopter staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 22:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Mooie OP, mijn complimenten!
Gisteren mijn Nitecore D4 lader binnen gekregen van de AliExpress sale :)
Jammer dat de batterijen zo lang op zich laten wachten.

[ Voor 70% gewijzigd door Plato112 op 31-08-2014 23:01 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 21:33
Mooie OP.

Nu een ontopic vraag.

meer dan een week geleden een Google 3D glasses besteld met een kortingscode van hier bij Aurabuy.
Na de bevestig van de bestelling geen verdere beweging meer gezien.

Donderdag contact opgenomen maar tot nu toe geen reactie.

Mijn vraag, ben ik toe goed van vertrouwen geweest door daar te bestellen of zijn er mensen met goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-06 21:34

Ttje

"We shall never surrender"

Klasse EN-IS _/-\o_ .

Heb afgelopen week de 2 pakketjes mogen ontvangen die ik had besteld met de beruchte coupon code van MITB. Verstuurd bij jullie MITB ook altijd met BPOST? Ze zijn redelijk snel en hebben (Duidelijke!) tracking in het Nederlands die up to date blijft. Al met al, erg goede ervaring mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Ttje op 31-08-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:45

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vrijdagavond bij DX 'n bestelling geplaatst, zaterdagochtend verzendbericht ontvangen. Of 't ook daadwerkelijk verzonden is, is de vraag maar wel snel! Wel eens wat anders meegemaakt met DX :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:02
Wat daarbij ook opvalt is dat zodra de pakketten in het buitenland door PostNL gesorteerd zijn ze in Nederland al automatisch aan MijnPakket op de website van PostNL worden toegevoegd. Die herkent vervolgens niet dat het om een internationale zending gaat en blijft steeds maar aangeven dat de chauffeur onderweg is terwijl iedere dag de bezorgdatum van de eerstvolgende bezorgdag wordt aangegeven. :P
Ik heb PostNL al een tweet daarover gestuurd en hun voorzien van een voorbeeld. Dat was echter een paar minuten voor sluitingstijd van hun webcare gisteren. :P
Zou je kunnen laten weten wanneer PostNL hier een antwoord op geeft? Dit heb ik nu namelijk ook aan de hand, na een aantal dagen op rij van dag verschoven te hebben staat er nu bij berzorgdatum "Onbekend". :|

Complimenten nog voor OP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

mathy_ schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:10:
Mooie OP.

Nu een ontopic vraag.

meer dan een week geleden een Google 3D glasses besteld met een kortingscode van hier bij Aurabuy.
Na de bevestig van de bestelling geen verdere beweging meer gezien.

Donderdag contact opgenomen maar tot nu toe geen reactie.

Mijn vraag, ben ik toe goed van vertrouwen geweest door daar te bestellen of zijn er mensen met goede ervaringen?
Hier ook. 23e besteld, inmiddels nog niks. In het oude topic had iemand een link gepost van een artikel van de Aurabuy website waarin stond dat Processing ongeveer 7 dagen duurt. Na 10 dagen moest je contact opzoeken ofzo.
Ik zoek de link even op

Edit: http://www.aurabuy.com/order-faqs/

[ Voor 5% gewijzigd door KennyPlox op 31-08-2014 23:18 . Reden: Link toegevoegd ]

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
dodge_911 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:56:
[...]

Ik zie hier zelfs bestelwagens van PostNL rijden, met .be nummerplaten.
Definiëer "hier"? België?

Edit:
Ttje schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:12:
Klasse EN-IS _/-\o_ .

Heb afgelopen week de 2 pakketjes mogen ontvangen die ik had besteld met de beruchte coupon code van MITB. Verstuurd bij jullie MITB ook altijd met BPOST? Ze zijn redelijk snel en hebben (Duidelijke!) tracking in het Nederlands die up to date blijft. Al met al, erg goede ervaring mee.
Ging bij mij ook redelijk vlot via BPost Internationaal inderdaad. Jammer genoeg kon PostNL de rare code BLVS... niet omzetten naar een Nederlandse 3S-code via hun systemen, omdat internationaal moet beginnen met 1 of 2 letters, dan een serie cijfers en dan 2 letters.

Uiteindelijk kreeg ik hem wel met een er bij opgeplakte 3S code binnen. Op het pakketje zat ook een sticker waarbij ik het vermoeden kreeg dat het vanuit België is verzonden. Er stond ook een retouradres in België op. Ik vermoed dat eerst een partij onder een algmene code van een postzak (zo vermoedde ook PostNL op Twitter) of container naar België verscheept wordt en dan van daar uit door een bedrijf naar Nederland wordt verstuurd.
walterworld schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]

Zou je kunnen laten weten wanneer PostNL hier een antwoord op geeft? Dit heb ik nu namelijk ook aan de hand, na een aantal dagen op rij van dag verschoven te hebben staat er nu bij berzorgdatum "Onbekend". :|

Als ik het niet vergeet zal ik het in dit topic melden ja. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Joen op 31-08-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mooi OP, EN-IS

(mierenneuk modus) Het is ShenZhen of Shenzhen :) (/mierenneuk modus off)

Merk hier wel dat XPB's populair zijn, via de officiele kanalen zijn bijna alleen nog maar grijze te krijgen. Alle andere kleuren gaan de export in :(

(en wanneer komt iemand nou eens met een fatsoenlijk geprijsde winkel de andere kant uit. Ik wil erwtensoep met rookworst bestellen maar die Heimwee Winkel van de Hema / Telegraaf is reteduur)

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 01-09-2014 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Plato112 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:57:
Mooie OP, mijn complimenten!
Gisteren mijn Nitecore D4 lader binnen gekregen van de AliExpress sale :)
Jammer dat de batterijen zo lang op zich laten wachten.
Mijn bestelde accu's zitten al bijna op de 40 dagen. Binnenkort via PayPal maar een melding maken van geen levering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Goede en duidelijke OP, hier heeft duidelijk veel werk in gezeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsr9500
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-05 21:40
Hele mooie en uitgebreide toelichting op het 1-e blad

Compliment aan de schrijvers ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 21:45
Kenzi schreef op maandag 01 september 2014 @ 04:45:
Mooi OP, EN-IS

Merk hier wel dat XPB's populair zijn, via de officiele kanalen zijn bijna alleen nog maar grijze te krijgen. Alle andere kleuren gaan de export in :(

(en wanneer komt iemand nou eens met een fatsoenlijk geprijsde winkel de andere kant uit. Ik wil erwtensoep met rookworst bestellen maar die Heimwee Winkel van de Hema / Telegraaf is reteduur)
Als jij mij een X Mi band stuurt, stuur ik wel ff een blik Unox naar jou. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Inderdaad een mooie openingspost!
Ik mis nog wel een paar dingetjes in de openingspost en een aantal dingetjes kunnen beter iets anders er staan. Die puntjes heb ik inmiddels ge-DM-d. :)

Wat mij opvalt is dat DealExtreme momenteel ineens veel via PostNL International Parcels verzend. Ik wist niet eens dat PostNL dat ook internationaal doet. Ik dacht hooguit het bedrijf waar ze vanaf waren gesplitst: TNT.
Dat had ik ook met DX EU Direct. Vervolgens komt het pakketje aan de deur met een nieuwe 3S code welke het pakketje krijgt zodra het in Nederland is volgens mij. Deze wordt dan weer niet automatisch gekoppeld in mijnpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Prachtige topicstart!

Leuk, dat banggood met SE post verzend... maar die tracking status is geen touw aan vast te knopen. Iets over direct link? Iemand enig idee?

Forsandelsen har lamnat direct link utrikesterminal for vidare transport till utlandet. Het klinkt voor mij een beetje als; nu in zweden en wordt doorgestuurd naar NL? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Henk schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:53:
Prachtige topicstart!

Leuk, dat banggood met SE post verzend... maar die tracking status is geen touw aan vast te knopen. Iets over direct link? Iemand enig idee?

Forsandelsen har lamnat direct link utrikesterminal for vidare transport till utlandet. Het klinkt voor mij een beetje als; nu in zweden en wordt doorgestuurd naar NL? :P
Daar komt het zo 'n beetje op neer ja :)
(niet dat ik zelf Zweeds spreek, maar ik heb wel 'n zweedse naam)
Shipment has left the direct link international terminal for transportation to foreign countries

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 01-09-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01
Tot nu toe niet zo'n goede ervaring met de winkel eachbuyer.com, hij staat ook niet in de OP genoemd volgens mij, dus wellicht heeft het een reden.

In deel 1 zag ik ook iemand klagen over deze winkel, dat deze erg slecht zijn in communiceren. Ik heb 5 knoppen besteld met een waarde van 15 dollar in totaal en er stond bij 18 hours shipping. Ze waren tijdelijk in de aanbieding.

Wat blijkt nu;
- Ze zijn alweer 3 keer in de aanbieding geweest sinds ik ze heb gekocht, het is een timer die afloopt en weer wordt gereset naar 3 dagen.
- 18 hours shipping slaat nergens op, in het bericht eronder staat nog wel dat typical orders met 24 uur worden verzonden.
- email naar hun customer service adres wordt niet op gereageerd.

De live chat wordt de volgende optie, maar daar heb ik net al 15 minuten in de wacht gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:33:
Tot nu toe niet zo'n goede ervaring met de winkel eachbuyer.com, hij staat ook niet in de OP genoemd volgens mij, dus wellicht heeft het een reden.
Ik heb er ook een bestelling lopen, maar wat mij betreft ook voor de laatste keer. Via chinaprices.us kwam ik op ze, omdat ze nu eenmaal de goedkoopste waren met het betreffende artikel. De 18 uur ruimschoots niet gehaald, ik wacht nu al een week maar nog steeds niet verzonden. Zit nu ook te wachten op een live chat om te vragen hoe nu verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-06 00:05
FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:33:

In deel 1 zag ik ook iemand klagen over deze winkel, dat deze erg slecht zijn in communiceren. Ik heb 5 knoppen besteld met een waarde van 15 dollar in totaal en er stond bij 18 hours shipping. Ze waren tijdelijk in de aanbieding.

Wat blijkt nu;
- Ze zijn alweer 3 keer in de aanbieding geweest sinds ik ze heb gekocht, het is een timer die afloopt en weer wordt gereset naar 3 dagen.
- 18 hours shipping slaat nergens op, in het bericht eronder staat nog wel dat typical orders met 24 uur worden verzonden.
- email naar hun customer service adres wordt niet op gereageerd.

De live chat wordt de volgende optie, maar daar heb ik net al 15 minuten in de wacht gezeten.
Ik heb er nog maar 3 producten gekocht en tot hiertoe nog niet echt een probleem mee gehad. De producten waren toen wel op voorraad, er is er nog 1tje van onderweg, gekocht met hun 12% coupon.

Ik heb wel een rechtstreeks email adres waar je contact mee kan opnemen ivm problemen. Gebruiken jullie die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01
Snuffelke schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:12:
[...]

Ik heb er nog maar 3 producten gekocht en tot hiertoe nog niet echt een probleem mee gehad. De producten waren toen wel op voorraad, er is er nog 1tje van onderweg, gekocht met hun 12% coupon.

Ik heb wel een rechtstreeks email adres waar je contact mee kan opnemen ivm problemen. Gebruiken jullie die?
Ik heb een mail gestuurd naar cs@eachbuyer.com , deze staat op hun website.
Heb de live chat maar opgegeven. Hou het goed in de gaten zodat ik op tijd een paypal claim kan indienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-06 00:05
FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:15:
[...]

Ik heb een mail gestuurd naar cs@eachbuyer.com , deze staat op hun website.
Heb de live chat maar opgegeven. Hou het goed in de gaten zodat ik op tijd een paypal claim kan indienen :)
Stuur anders een mail naar luodaomingAThofan.cn , ben ik al eens tegengekomen op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
@EN-IS je bent lekker bezig! Ook je kabel metingen overzicht waardeer ik. Hier had ik nog een vraag over in het oude topic maar daar werd zo veel en snel gepost dat je die vast hebt gemist:
EN-IS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:53:
Ik heb twee nieuwe micro-usb kabels binnen gekregen, 1 van Orico ($6.99 :/ ) en 1 merkloze kabel ($3.99)!
De test resultaten heb ik toegevoegd aan de tabel:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Helaas heb ik nog altijd mijn Xiaomi Kabels van Banggood niet binnen. Ik had ze al een tijd geleden verwacht, maar goed, ik had graag willen testen.

Ik denk dat we een voorlopige winnaar hebben, een kabel die echt 1.9A door laat, voor een redelijke goede prijs .
Maar je hebt meer kabels met max 1.9A in je tabel, alleen bij de laatste vermeld je ook een average. Waarom roep je die uit tot winnaar? Als je dat even kan uitleggen ga ik er gelijk een stuk of 6 bestellen. Heb nu mijn meter dus ga alle oude kabels ook ff checken waaronder die van me UE Boom (input van 2A nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:47

RobertowNL

For your gear!

Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:27:

Ging bij mij ook redelijk vlot via BPost Internationaal inderdaad. Jammer genoeg kon PostNL de rare code BLVS... niet omzetten naar een Nederlandse 3S-code via hun systemen, omdat internationaal moet beginnen met 1 of 2 letters, dan een serie cijfers en dan 2 letters.

Uiteindelijk kreeg ik hem wel met een er bij opgeplakte 3S code binnen. Op het pakketje zat ook een sticker waarbij ik het vermoeden kreeg dat het vanuit België is verzonden. Er stond ook een retouradres in België op. Ik vermoed dat eerst een partij onder een algmene code van een postzak (zo vermoedde ook PostNL op Twitter) of container naar België verscheept wordt en dan van daar uit door een bedrijf naar Nederland wordt verstuurd.
Gaat inderdaad in bulk naar BE toe en overgedragen aan postdienst van land waar het bezorgd moet worden. Alles wat door de brievenbus kan gaat door de brievenbus en de rest met 3SIM code met pakketbezorger.

Tracking werkt dus ook maar tot het moment dat het is overgedragen aan de postmaatschapij en er is geen mogelijkheid om het om te zetten.
Kenzi schreef op maandag 01 september 2014 @ 04:45:
Mooi OP, EN-IS

Zou je best een blikje willen sturen maar tot 2KG soep betaal je al €18 aan verzendkosten :+

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Bij miniinthebox laatst wat besteld, vaker gedaan nooit problemen mee gehad. Deze keer moest ik echter belasting betalen.

Mijn orderbedrag was €28,- en hier moest ik €20,- over betalen (of te wel net zo goed in Nederland kunnen bestellen als het weer leverbaar was). Het rare vind ik alleen dat ik bijna €15,- moet betalen aan "Voorschot provisie". Hebben jullie dit wel eens gehad?
Het enige wat ik erover kan vinden is dat UPS de belasting alvast voor je betaald maar dit heb ik nooit eerder gehad..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Famous schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:39:
Bij miniinthebox laatst wat besteld, vaker gedaan nooit problemen mee gehad. Deze keer moest ik echter belasting betalen.

Mijn orderbedrag was €28,- en hier moest ik €20,- over betalen (of te wel net zo goed in Nederland kunnen bestellen als het weer leverbaar was). Het rare vind ik alleen dat ik bijna €15,- moet betalen aan "Voorschot provisie". Hebben jullie dit wel eens gehad?
Het enige wat ik erover kan vinden is dat UPS de belasting alvast voor je betaald maar dit heb ik nooit eerder gehad..
Inklaringskosten wordt het ook wel genoemd. Dat bedrag verschilt per vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik heb tot nu toe twee keer belasting moeten betalen maar dit moest aan de belastingdienst zelf? Althans, ik kreeg een brief thuis dat ik wat wilde invoeren en of ik de invoerrechten wilde betalen + aangeven wat de producten waren.

Wellicht was het verschil dat dit nog niet aangemeld was bij een vervoerder in Nederland.. volgende keer eerst twee keer nadenken dus voor ik bij miniinthebox bestel :+ Al is er nog een zending van daar onderweg hierna toe :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:32

LFA

Per toeval over de neppe Xiaomi powerbanks gelezen in dit topic. Ook mijn XPB van MITB bleek fake te zijn. In eerste instantie zou ik pas full refund krijgen als ik hem terug zou sturen. Na teruggestuurd te hebben dat ik dan een PayPal dispute zou openen heb ik binnen een dag full refund gekregen en ik hoef 'm niet terug te sturen, een beetje zeuren helpt dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jazco2nd schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:31:
@EN-IS je bent lekker bezig! Ook je kabel metingen overzicht waardeer ik. Hier had ik nog een vraag over in het oude topic maar daar werd zo veel en snel gepost dat je die vast hebt gemist:

Maar je hebt meer kabels met max 1.9A in je tabel, alleen bij de laatste vermeld je ook een average. Waarom roep je die uit tot winnaar? Als je dat even kan uitleggen ga ik er gelijk een stuk of 6 bestellen. Heb nu mijn meter dus ga alle oude kabels ook ff checken waaronder die van me UE Boom (input van 2A nodig).
Dank je! Iedereen bedankt voor de complimenten! :)

Ik heb toen een uitleg geschreven en toen dacht ik dat het beter was omdat maar meteen op te nemen in het bericht zelf:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Omdat de vraag naar kabels veel vaker terug komt, zal ik het bericht (met de test) waarschijnlijk opnemen in de OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 08:47
Mijn bestelling van 09/07/2014 bij Mini in the box (ging maar om € 20) heb ik nog altijd niet ontvangen, hij was nog dezelfde dag verzonden. Ik heb ook geen brief van de douane binnen gekregen dus dan heb ik vorige week maar contact opgenomen met de supportdienst. Was gelukkig wel een snelle en goede support want ze hebben mijn bestelling ondertussen opnieuw opgestuurd. Nu dus afwachten of deze zal toekomen of niet...

Daarentegen heb ik wel goede ervaringen met DealExtreme, daar heb ik al een 20 tal bestellingen gedaan over een periode van 3 jaar en altijd heb ik alles goed ontvangen. 1 Keer wel een defect product ontvangen maar ook dan snel geholpen door de supportdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
walterworld schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]

Tot dusver een nogal niet ter zake doend antwoord:
@Joennah Pakketten worden alleen auto. toegevoegd als een pakket gekoppeld kan worden aan een e-mailadres. 1/2
Een bericht met 2/2 kom ik vervolgens nergens tegen.
Ik heb terug gereageerd met:
@PostNL Yeah I know. Maar heb nog nooit internationale daar gezien. En is land van oorsprong nog niet eens uit en zegt al chauffeur onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-06 09:14
Ik heb recent mijn XPB 10400 ontvangen van Banggood, alleen heb ik de grijze ontvangen i.p.v. de zilvere. Ze hebben me nu als vergoeding 200 BG points aangeboden.
Moet ik hiermee akkoord gaan? Of zijn er andere (betere) opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goed.. de soap continues op Aliexpress
we never said our products is the original version, it's just the earphone for xiaomi mobile phone.
please kindly check the price you paid for the earphone, and check the other earphones, our this price is really our honest price. and our products in really haven't any quality problem
if you have any other questions kindly let me know freely.
Leuk en aardig, maar toen ik ze kocht was het Gagadeals en waren deze 50% afgeprijsd naar 8,19 dollar > normale prijs dus 16,38 dollar. En een shop als Flosmall verkoopt ze voor 20 dollar. Dus dat heb ik geschreven, eens zien wat ze daar op zullen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:

[...]

Leuk en aardig, maar toen ik ze kocht was het Gagadeals en waren deze 50% afgeprijsd naar 8,19 dollar > normale prijs dus 16,38 dollar. En een shop als Flosmall verkoopt ze voor 20 dollar. Dus dat heb ik geschreven, eens zien wat ze daar op zullen antwoorden.
En andere shops verkopen ze voor 30+ dollar. Jij bepaald of je dat geld er voor over hebt, niet de shop. Je was hebberig en betaald nu de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:

[...]

Als ik me niet vergis waren ze zelfs 60 of 65% afgeprijsd... Ze staan nu bij hem weer voor $ 24.80.

[ Voor 3% gewijzigd door ebia op 01-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
jspr360 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:24:
Ik heb recent mijn XPB 10400 ontvangen van Banggood, alleen heb ik de grijze ontvangen i.p.v. de zilvere. Ze hebben me nu als vergoeding 200 BG points aangeboden.
Moet ik hiermee akkoord gaan? Of zijn er andere (betere) opties?
Baal je echt zo enorm dat de XPB grijs is? Of wil je gewoon meer puntjes? Ik heb zelf een grijze, vind m er prima uit zien. Doe er een hoesje omheen en je ziet het niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:32:
[...]

En andere shops verkopen ze voor 30+ dollar. Jij bepaald of je dat geld er voor over hebt, niet de shop. Je was hebberig en betaald nu de prijs.
Hebberig om frickin oordopjes? :X :? Die shop gooide ze in de aanbieding die dag dat Aliexpress had omgetooid tot Gagadeals dag. De shop maakt de ilusie dat ze echte verkopen, nergens vermelden ze dat dit oordopjes zijn die voor Xiaomi toestellen gemaakt zijn. Die ilusie (echte te verkopen) maken ze door de foto's, door de verpakking e.d. Dat een koper zo'n aanbieding dan meepakt op die dag is dan hebberig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:38:
[...]

Hebberig om frickin oordopjes? :X :? Die shop gooide ze in de aanbieding die dag dat Aliexpress had omgetooid tot Gagadeals dag. De shop maakt de ilusie dat ze echte verkopen, nergens vermelden ze dat dit oordopjes zijn die voor Xiaomi toestellen gemaakt zijn. Die ilusie (echte te verkopen) maken ze door de foto's, door de verpakking e.d. Dat een koper zo'n aanbieding dan meepakt op die dag is dan hebberig?
Alsie gewaarschuwd is dat het nep is en toch koopt? Ja. Overigens heb je precies de prijs betaald wat voor dat type gemiddeld betaald wordt, dus je bent niet opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 19:22
Ik bestel veel vanuit China en eigenlijk nooit slechte ervaringen mee gehad.

Zo bestelde ik ook bij eforchina.com o.a. een telefoon accu, hoesjes etc.
Nu dacht ik zo sociaal te zijn hierover reviews te schrijven.
Een paar negatieve en een paar positieve.
Nu heeft eforchina al mijn reviews gewoon veranderd naar "Excellent" "Great product" "Good buy!" etc.
Moest wel even lachen dat dit zomaar gebeurd daar, dus neem de reviews van eforchina niet serieus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Pastapipo op 01-09-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:40:
[...]

Alsie gewaarschuwd is dat het nep is en toch koopt? Ja. Overigens heb je precies de prijs betaald wat voor dat type gemiddeld betaald wordt, dus je bent niet opgelicht.
Ik volg dit topic niet van A tot Z, heb wel wat beters te doen. En alsof de prijs die je betaald hebt maatgevend criterium is of je wel of niet opgelicht bent. Als iemand goede sier maakt met de gagadeals aanbieding, waarbij kortingen van 50% en met regelmaat voorbij komen + goede sier maakt door de indruk te wekken echte te verkopen, dan verwacht ik op zo'n moment een leuke gagadeal te hebben getroffen. Meer niet, dus als dan blijkt dat je afgescheept wordt met spul wat linea recta de prullenbak in kan, dan betaal ik daar geen 6 euro voor. Kan bij de action voor 6 euro meer spul kopen om zo de prullenbak in te mieteren, daarvoor hoef ik niet in China te shoppen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:48:
[...]

Ik volg dit topic niet van A tot Z, heb wel wat beters te doen. En alsof de prijs die je betaald hebt maatgevend criterium is of je wel of niet opgelicht bent. Als iemand goede sier maakt met de gagadeals aanbieding, waarbij kortingen van 50% en met regelmaat voorbij komen + goede sier maakt door de indruk te wekken echte te verkopen, dan verwacht ik op zo'n moment een leuke gagadeal te hebben getroffen. Meer niet, dus als dan blijkt dat je afgescheept wordt met spul wat linea recta de prullenbak in kan, dan betaal ik daar geen 6 euro voor. Kan bij de action voor 6 euro meer spul kopen om zo de prullenbak in te mieteren, daarvoor hoef ik niet in China te shoppen }:O
Moet ik ff je eigen quote terug halen waarin je zelf al zegt dat het waarschijnlijk nep is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
No shit Sherlock :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kd6mdj8l.png

Wat EachBuyer betreft : blijven lastigvallen, mailen, livechat (als'ie dicht is message achterlaten) en als ze dan nog niet van zich laten horen, ff dispute openen bij PP, dat werkt meestal wel om hen wakker te schudden.

[ Voor 35% gewijzigd door dodge_911 op 01-09-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:56:
[...]

Moet ik ff je eigen quote terug halen waarin je zelf al zegt dat het waarschijnlijk nep is?
Niks moet, alles mag. Maar dat is mijn constatering nadat ik hem heb ontvangen. ;) Voor de rest ben ik wel klaar met deze non-discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
KennyPlox schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:17:
[...]

Hier ook. 23e besteld, inmiddels nog niks. In het oude topic had iemand een link gepost van een artikel van de Aurabuy website waarin stond dat Processing ongeveer 7 dagen duurt. Na 10 dagen moest je contact opzoeken ofzo.
Ik zoek de link even op

Edit: http://www.aurabuy.com/order-faqs/
Ik had hem ook de 23e bestelt en ook nog niet verzonden.
Ik had die link geplaatst. :)
Heb je al contact opgenomen?

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Heb nu eindelijk mijn HDMI kabel binnen van 5 meter lang besteld bij Mini in the box, icm met de coupon code -5USD
Kreeg alleen een andere binnen dan die ik bestelde:
Deze had ik besteld: http://www.miniinthebox.c...03.html?litb_from=sysmail
En deze heb ik binnen gekregen: http://www.miniinthebox.c...euning-3d-5m_p962325.html
Die is minder mooi vind ik, en gek genoeg kost die nog Duurde ook?
Is dat normaal dat je iets anders binnen krijgt dan wat je bestelde?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
[...]

Niks moet, alles mag. Maar dat is mijn constatering nadat ik hem heb ontvangen. ;) Voor de rest ben ik wel klaar met deze non-discussie.
Tja, jij maakt er een vervolgverhaal van. Maar je hebt verder wel gelijk, terug naar on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:13

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heb ook mijn 1ste bestelling van MITB (vd 4) ontvangen. Is een GU10 LED lamp. Alleen zag die er al zwaar verbruikt uit (vol krassen). Maar voor die 10cent dat ik ervoor betalld heb, boeit het me niet. Het werkt, dusja.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Annoying-Orange schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:18:
[...]

Ik had hem ook de 23e bestelt en ook nog niet verzonden.
Ik had die link geplaatst. :)
Heb je al contact opgenomen?
Ik heb zelf (nog) geen contact opgenomen. Ik wacht tot woensdag en anders wacht ik tot ik een dispute aan kan maken, want ik dacht dat ik ergens zag dat je maar 90% terug kreeg als je je order canceld (weet ik niet zeker though)

Edit:
8. Can I cancel the order?
The order is “processing”. You can cancel your order by send us an email within 24 hours, after payment. But you should tell us why you want to cancel it. If more than 24 hours, after payment, you still want to cancel it. We just refund 90% to you.
The order is”shipped”.Sorry, you can’t cancel it no longer. Because the items have been shipped, it can’t turn back. Hope for your understanding.

[ Voor 33% gewijzigd door KennyPlox op 01-09-2014 17:23 ]

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 22:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

michael3 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:54:
Heb nu eindelijk mijn HDMI kabel binnen van 5 meter lang besteld bij Mini in the box, icm met de coupon code -5USD
Kreeg alleen een andere binnen dan die ik bestelde:
Deze had ik besteld: http://www.miniinthebox.c...03.html?litb_from=sysmail
En deze heb ik binnen gekregen: http://www.miniinthebox.c...euning-3d-5m_p962325.html
Die is minder mooi vind ik, en gek genoeg kost die nog Duurde ook?
Is dat normaal dat je iets anders binnen krijgt dan wat je bestelde?
Ook wel andere kleuren binnen gekregen, in mijn geval een zaklampje.
Maar gewoon ticket aanmaken en klagen dan krijg je waarschijnlijk een coupon en kun je gratis een andere bestellen.
Oh ja, laat je niet afschepen met een coupon van lage waarde, dit proberen ze bijna altijd. Als je aangeeft dat je daar niet tevreden mee bent krijg je meestal een coupon voor het volledige aankoopbedrag.

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1 2 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.