Klopt maar je moet er wel snel bij zijn. Ze hebben van de klick dustplug voor de telefoon maar twintig stuks en van alle andere producten maar vijf. Staat achter de aanbieding.
Ik verwacht dat wij Nederlanders niet de enige zijn die hier bestellen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt maar je moet er wel snel bij zijn. Ze hebben van de klick dustplug voor de telefoon maar twintig stuks en van alle andere producten maar vijf. Staat achter de aanbieding.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Hier ook niet, maar op mijn smartphone (met de full-site en PayPal checkout) wel. Ik heb betaald en een bevestiging gekregen.MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:03:
Jammer, deze deal lukte nietZag meteen al geen buy now knop staan
[ Voor 6% gewijzigd door user001 op 14-08-2014 10:09 ]
Dan doe ik dat hier ook evenuser001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:07:
[...]
Hier ook niet, maar op mijn smartphone (met de full-site en PayPal checkout) wel. Ik heb betaald en een bevestiging gekregen.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Die deal is nu al afgelopen hoor. Het heeft er wel nog relatief lang opgestaan. (ongeveer 5 minuten)
Klopt, bedoelde voor de volgende deal, alleen die is er ook alweer uit zo te zienuser001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Die deal is nu al afgelopen hoor. Het heeft er wel nog relatief lang opgestaan. (ongeveer 5 minuten)
Hier lukt het weer, maar ik denk niet dat ik 'm ga 'kopen'!MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:34:
[...]
Klopt, bedoelde voor de volgende deal, alleen die is er ook alweer uit zo te zien
hier voor: 7.49€user001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:36:
[...]
Hier lukt het weer, maar ik denk niet dat ik 'm ga 'kopen'!
denk ik dan...
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
[ Voor 17% gewijzigd door user001 op 14-08-2014 11:18 ]
Nu en binnen 26 minuten, denk ik.WhatTheFuck schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:33:
Hoe laat komen die laatste 2? 18:00 en 17:30 staat in de broncode?
Ik kreeg de melding dat ik er maar 1 mocht kopen. Hoe heb je dat dan gedaan?Ronald8 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:18:
2 Suarezjes zelfsook al 2 Klicks
dat is nog een lekker winkelen voor maar 4 cent.
Dat is hoe laat de actie start, het kan dan nog even duren voordat je ook echt maar $0,01 betaalt.
Die melding kreeg ik ook toen ik later meer Klicks wilde kopen. Bij Suarez was ik er blijkbaar vroeg genoeg bij waardoor ze nog genoeg voorraad hadden.bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:36:
[...]
Ik kreeg de melding dat ik er maar 1 mocht kopen. Hoe heb je dat dan gedaan?
Van het kastje naar de muur lopen...
[ Voor 95% gewijzigd door WhatTheFuck op 14-08-2014 12:03 ]
Je moet wachten totdat de actie begint.WhatTheFuck schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:49:
Die TinyDeal acties: Kan je het product al in je shopping cart hebben staan of moet je wachten op die Sale pagina?
[ Voor 13% gewijzigd door MrMilco op 14-08-2014 11:50 ]
In Stockbottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
Lol. Die screwdriver was wel erg snel weg
Ik heb zo het gevoel dat die er nooit geweest is!bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
Lol. Die screwdriver was wel erg snel weg
Anoniem: 616884
Je gaat toch niet in China bij zo'n site bestellen? In NL moet je dan al vaak fluiten naar je centen laat staan bij zo'n Chinese site.Anoniem: 616884 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:57:
Chinaecarts is een slechte online winkel !!
De telefoon die ze sturen is niet de juiste. De verkopers zijn slecht, net als Zhang.
Als er een probleem is dan zullen ze je niet helpen. Ze geven geen geld terug. Ze hebben niets voor mij gedaan na de verkoop van het verkeerde telefoonnummer. Gelieve eerst naar een andere online winkel te vinden !!!
So are you creating accounts on every forum to talk bad about a store? Is this some sort of spam, but instead of promoting a store you are talking bad about the store?Anoniem: 616884 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:57:
Chinaecarts is een slechte online winkel !!
De telefoon die ze sturen is niet de juiste. De verkopers zijn slecht, net als Zhang.
Als er een probleem is dan zullen ze je niet helpen. Ze geven geen geld terug. Ze hebben niets voor mij gedaan na de verkoop van het verkeerde telefoonnummer. Gelieve eerst naar een andere online winkel te vinden !!!
Heb al 'n TR gedaan, jij mss beter ookDamocles.NL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:35:
[...]
So are you creating accounts on every forum to talk bad about a store? Is this some sort of spam, but instead of promoting a store you are talking bad about the store?
Good thing you do it in 6 languages on resellerratings so everybody can understand.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Anoniem: 483276
Eens, OP is top! Maar zou idd chinakorting klikbaarheid anders inrichtendutchgio schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:42:
Mooie OP!
Wel een beetje een "Wij van WC-eend gehalte" bij de handige links waarbij je eigen website bovenaan staat en als enige klikbaar is...
Allen bedankt voor de complimenten! Dank!dutchgio schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:42:
Mooie OP!
Wel een beetje een "Wij van WC-eend gehalte" bij de handige links waarbij je eigen website bovenaan staat en als enige klikbaar is...
[ Voor 51% gewijzigd door RobertowNL op 31-08-2014 21:17 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Wat klopt er volgens jou niet? En graag de volgende keer;Xepos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:51:
Ook klopt de informatie over AliPay niet. Hoe koopt men anders op AliExpress?
EN-IS schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:28:
Heb je voor de OP een aanvulling, feedback, een vraag en of een opmerking, neem dan per DM met mij contact op.
Anoniem: 318025
Anoniem: 318025
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
druk en typefouten voorbehouden
Heb hier 6 ultrafire 18650 batterijen. Capaciteit klopt niet echt. Maar verder inderdaad helemaal okeeAnoniem: 318025 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:04:
Oh waarom word het trouwens afgeraden om batterijen uit China te kopen? Volgens mij is daar niet veel mis buiten mee, buiten dat meestal over de capaciteit gelogen word.
[ Voor 25% gewijzigd door Dima_2005 op 31-08-2014 22:52 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
1. Capaciteit is 99% van de tijd amper de helft van wat geclaimd wordtAnoniem: 318025 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:04:
Oh waarom word het trouwens afgeraden om batterijen uit China te kopen? Volgens mij is daar niet veel mis buiten mee, buiten dat meestal over de capaciteit gelogen word.
[ Voor 25% gewijzigd door Mavamaarten op 31-08-2014 22:57 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik zie hier zelfs bestelwagens van PostNL rijden, met .be nummerplaten.Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:53:
Wat mij opvalt is dat DealExtreme momenteel ineens veel via PostNL International Parcels verzend. Ik wist niet eens dat PostNL dat ook internationaal doet.
[ Voor 70% gewijzigd door Plato112 op 31-08-2014 23:01 ]
Speed limits are like herpes.
[ Voor 6% gewijzigd door Ttje op 31-08-2014 23:16 ]
Zou je kunnen laten weten wanneer PostNL hier een antwoord op geeft? Dit heb ik nu namelijk ook aan de hand, na een aantal dagen op rij van dag verschoven te hebben staat er nu bij berzorgdatum "Onbekend".Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:53:
Wat daarbij ook opvalt is dat zodra de pakketten in het buitenland door PostNL gesorteerd zijn ze in Nederland al automatisch aan MijnPakket op de website van PostNL worden toegevoegd. Die herkent vervolgens niet dat het om een internationale zending gaat en blijft steeds maar aangeven dat de chauffeur onderweg is terwijl iedere dag de bezorgdatum van de eerstvolgende bezorgdag wordt aangegeven.
Ik heb PostNL al een tweet daarover gestuurd en hun voorzien van een voorbeeld. Dat was echter een paar minuten voor sluitingstijd van hun webcare gisteren.
Hier ook. 23e besteld, inmiddels nog niks. In het oude topic had iemand een link gepost van een artikel van de Aurabuy website waarin stond dat Processing ongeveer 7 dagen duurt. Na 10 dagen moest je contact opzoeken ofzo.mathy_ schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:10:
Mooie OP.
Nu een ontopic vraag.
meer dan een week geleden een Google 3D glasses besteld met een kortingscode van hier bij Aurabuy.
Na de bevestig van de bestelling geen verdere beweging meer gezien.
Donderdag contact opgenomen maar tot nu toe geen reactie.
Mijn vraag, ben ik toe goed van vertrouwen geweest door daar te bestellen of zijn er mensen met goede ervaringen?
[ Voor 5% gewijzigd door KennyPlox op 31-08-2014 23:18 . Reden: Link toegevoegd ]
denk ik dan...
Definiëer "hier"? België?dodge_911 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:56:
[...]
Ik zie hier zelfs bestelwagens van PostNL rijden, met .be nummerplaten.
Ging bij mij ook redelijk vlot via BPost Internationaal inderdaad. Jammer genoeg kon PostNL de rare code BLVS... niet omzetten naar een Nederlandse 3S-code via hun systemen, omdat internationaal moet beginnen met 1 of 2 letters, dan een serie cijfers en dan 2 letters.Ttje schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:12:
Klasse EN-IS.
Heb afgelopen week de 2 pakketjes mogen ontvangen die ik had besteld met de beruchte coupon code van MITB. Verstuurd bij jullie MITB ook altijd met BPOST? Ze zijn redelijk snel en hebben (Duidelijke!) tracking in het Nederlands die up to date blijft. Al met al, erg goede ervaring mee.
Als ik het niet vergeet zal ik het in dit topic melden ja.walterworld schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Zou je kunnen laten weten wanneer PostNL hier een antwoord op geeft? Dit heb ik nu namelijk ook aan de hand, na een aantal dagen op rij van dag verschoven te hebben staat er nu bij berzorgdatum "Onbekend".![]()
Complimenten nog voor OP
[ Voor 78% gewijzigd door Joen op 31-08-2014 23:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 01-09-2014 04:45 ]
Anoniem: 145013
Mijn bestelde accu's zitten al bijna op de 40 dagen. Binnenkort via PayPal maar een melding maken van geen leveringPlato112 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:57:
Mooie OP, mijn complimenten!
Gisteren mijn Nitecore D4 lader binnen gekregen van de AliExpress sale
Jammer dat de batterijen zo lang op zich laten wachten.
Als jij mij een X Mi band stuurt, stuur ik wel ff een blik Unox naar jou. ;-)Kenzi schreef op maandag 01 september 2014 @ 04:45:
Mooi OP, EN-IS
(mierenneuk modus) Het is ShenZhen of Shenzhen(/mierenneuk modus off)
Merk hier wel dat XPB's populair zijn, via de officiele kanalen zijn bijna alleen nog maar grijze te krijgen. Alle andere kleuren gaan de export in
(en wanneer komt iemand nou eens met een fatsoenlijk geprijsde winkel de andere kant uit. Ik wil erwtensoep met rookworst bestellen maar die Heimwee Winkel van de Hema / Telegraaf is reteduur)
Anoniem: 145013
Dat had ik ook met DX EU Direct. Vervolgens komt het pakketje aan de deur met een nieuwe 3S code welke het pakketje krijgt zodra het in Nederland is volgens mij. Deze wordt dan weer niet automatisch gekoppeld in mijnpakket.Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:53:
Inderdaad een mooie openingspost!
Ik mis nog wel een paar dingetjes in de openingspost en een aantal dingetjes kunnen beter iets anders er staan. Die puntjes heb ik inmiddels ge-DM-d.
Wat mij opvalt is dat DealExtreme momenteel ineens veel via PostNL International Parcels verzend. Ik wist niet eens dat PostNL dat ook internationaal doet. Ik dacht hooguit het bedrijf waar ze vanaf waren gesplitst: TNT.
Wat daarbij ook opvalt is dat zodra de pakketten in het buitenland door PostNL gesorteerd zijn ze in Nederland al automatisch aan MijnPakket op de website van PostNL worden toegevoegd. Die herkent vervolgens niet dat het om een internationale zending gaat en blijft steeds maar aangeven dat de chauffeur onderweg is terwijl iedere dag de bezorgdatum van de eerstvolgende bezorgdag wordt aangegeven.
Ik heb PostNL al een tweet daarover gestuurd en hun voorzien van een voorbeeld. Dat was echter een paar minuten voor sluitingstijd van hun webcare gisteren.
Daar komt het zo 'n beetje op neer jaHenk schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:53:
Prachtige topicstart!
Leuk, dat banggood met SE post verzend... maar die tracking status is geen touw aan vast te knopen. Iets over direct link? Iemand enig idee?
Forsandelsen har lamnat direct link utrikesterminal for vidare transport till utlandet. Het klinkt voor mij een beetje als; nu in zweden en wordt doorgestuurd naar NL?
Shipment has left the direct link international terminal for transportation to foreign countries
[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 01-09-2014 10:21 ]
Ik heb er ook een bestelling lopen, maar wat mij betreft ook voor de laatste keer. Via chinaprices.us kwam ik op ze, omdat ze nu eenmaal de goedkoopste waren met het betreffende artikel. De 18 uur ruimschoots niet gehaald, ik wacht nu al een week maar nog steeds niet verzonden. Zit nu ook te wachten op een live chat om te vragen hoe nu verder...FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:33:
Tot nu toe niet zo'n goede ervaring met de winkel eachbuyer.com, hij staat ook niet in de OP genoemd volgens mij, dus wellicht heeft het een reden.
Ik heb er nog maar 3 producten gekocht en tot hiertoe nog niet echt een probleem mee gehad. De producten waren toen wel op voorraad, er is er nog 1tje van onderweg, gekocht met hun 12% coupon.FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:33:
Tot nu toe niet zo'n goede ervaring met de winkel eachbuyer.com, hij staat ook niet in de OP genoemd volgens mij, dus wellicht heeft het een reden.
In deel 1 zag ik ook iemand klagen over deze winkel, dat deze erg slecht zijn in communiceren. Ik heb 5 knoppen besteld met een waarde van 15 dollar in totaal en er stond bij 18 hours shipping. Ze waren tijdelijk in de aanbieding.
Wat blijkt nu;
- Ze zijn alweer 3 keer in de aanbieding geweest sinds ik ze heb gekocht, het is een timer die afloopt en weer wordt gereset naar 3 dagen.
- 18 hours shipping slaat nergens op, in het bericht eronder staat nog wel dat typical orders met 24 uur worden verzonden.
- email naar hun customer service adres wordt niet op gereageerd.
De live chat wordt de volgende optie, maar daar heb ik net al 15 minuten in de wacht gezeten.
Ik heb een mail gestuurd naar cs@eachbuyer.com , deze staat op hun website.Snuffelke schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:12:
[...]
Ik heb er nog maar 3 producten gekocht en tot hiertoe nog niet echt een probleem mee gehad. De producten waren toen wel op voorraad, er is er nog 1tje van onderweg, gekocht met hun 12% coupon.
Ik heb wel een rechtstreeks email adres waar je contact mee kan opnemen ivm problemen. Gebruiken jullie die?
Stuur anders een mail naar luodaomingAThofan.cn , ben ik al eens tegengekomen op een ander forum.FunFair schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:15:
[...]
Ik heb een mail gestuurd naar cs@eachbuyer.com , deze staat op hun website.
Heb de live chat maar opgegeven. Hou het goed in de gaten zodat ik op tijd een paypal claim kan indienen
Maar je hebt meer kabels met max 1.9A in je tabel, alleen bij de laatste vermeld je ook een average. Waarom roep je die uit tot winnaar? Als je dat even kan uitleggen ga ik er gelijk een stuk of 6 bestellen. Heb nu mijn meter dus ga alle oude kabels ook ff checken waaronder die van me UE Boom (input van 2A nodig).EN-IS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:53:
Ik heb twee nieuwe micro-usb kabels binnen gekregen, 1 van Orico ($6.99) en 1 merkloze kabel ($3.99)!
De test resultaten heb ik toegevoegd aan de tabel:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Helaas heb ik nog altijd mijn Xiaomi Kabels van Banggood niet binnen. Ik had ze al een tijd geleden verwacht, maar goed, ik had graag willen testen.
Ik denk dat we een voorlopige winnaar hebben, een kabel die echt 1.9A door laat, voor een redelijke goede prijs .
Gaat inderdaad in bulk naar BE toe en overgedragen aan postdienst van land waar het bezorgd moet worden. Alles wat door de brievenbus kan gaat door de brievenbus en de rest met 3SIM code met pakketbezorger.Joen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:27:
Ging bij mij ook redelijk vlot via BPost Internationaal inderdaad. Jammer genoeg kon PostNL de rare code BLVS... niet omzetten naar een Nederlandse 3S-code via hun systemen, omdat internationaal moet beginnen met 1 of 2 letters, dan een serie cijfers en dan 2 letters.
Uiteindelijk kreeg ik hem wel met een er bij opgeplakte 3S code binnen. Op het pakketje zat ook een sticker waarbij ik het vermoeden kreeg dat het vanuit België is verzonden. Er stond ook een retouradres in België op. Ik vermoed dat eerst een partij onder een algmene code van een postzak (zo vermoedde ook PostNL op Twitter) of container naar België verscheept wordt en dan van daar uit door een bedrijf naar Nederland wordt verstuurd.
Zou je best een blikje willen sturen maar tot 2KG soep betaal je al €18 aan verzendkostenKenzi schreef op maandag 01 september 2014 @ 04:45:
Mooi OP, EN-IS
(mierenneuk modus) Het is ShenZhen of Shenzhen(/mierenneuk modus off)
Merk hier wel dat XPB's populair zijn, via de officiele kanalen zijn bijna alleen nog maar grijze te krijgen. Alle andere kleuren gaan de export in
(en wanneer komt iemand nou eens met een fatsoenlijk geprijsde winkel de andere kant uit. Ik wil erwtensoep met rookworst bestellen maar die Heimwee Winkel van de Hema / Telegraaf is reteduur)
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Inklaringskosten wordt het ook wel genoemd. Dat bedrag verschilt per vervoerder.Famous schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:39:
Bij miniinthebox laatst wat besteld, vaker gedaan nooit problemen mee gehad. Deze keer moest ik echter belasting betalen.
Mijn orderbedrag was €28,- en hier moest ik €20,- over betalen (of te wel net zo goed in Nederland kunnen bestellen als het weer leverbaar was). Het rare vind ik alleen dat ik bijna €15,- moet betalen aan "Voorschot provisie". Hebben jullie dit wel eens gehad?
Het enige wat ik erover kan vinden is dat UPS de belasting alvast voor je betaald maar dit heb ik nooit eerder gehad..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dank je! Iedereen bedankt voor de complimenten!Jazco2nd schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:31:
@EN-IS je bent lekker bezig! Ook je kabel metingen overzicht waardeer ik. Hier had ik nog een vraag over in het oude topic maar daar werd zo veel en snel gepost dat je die vast hebt gemist:
Maar je hebt meer kabels met max 1.9A in je tabel, alleen bij de laatste vermeld je ook een average. Waarom roep je die uit tot winnaar? Als je dat even kan uitleggen ga ik er gelijk een stuk of 6 bestellen. Heb nu mijn meter dus ga alle oude kabels ook ff checken waaronder die van me UE Boom (input van 2A nodig).
Tot dusver een nogal niet ter zake doend antwoord:walterworld schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Zou je kunnen laten weten wanneer PostNL hier een antwoord op geeft? Dit heb ik nu namelijk ook aan de hand, na een aantal dagen op rij van dag verschoven te hebben staat er nu bij berzorgdatum "Onbekend".![]()
Complimenten nog voor OP
Een bericht met 2/2 kom ik vervolgens nergens tegen.@Joennah Pakketten worden alleen auto. toegevoegd als een pakket gekoppeld kan worden aan een e-mailadres. 1/2
@PostNL Yeah I know. Maar heb nog nooit internationale daar gezien. En is land van oorsprong nog niet eens uit en zegt al chauffeur onderweg
Leuk en aardig, maar toen ik ze kocht was het Gagadeals en waren deze 50% afgeprijsd naar 8,19 dollar > normale prijs dus 16,38 dollar. En een shop als Flosmall verkoopt ze voor 20 dollar. Dus dat heb ik geschreven, eens zien wat ze daar op zullen antwoorden.we never said our products is the original version, it's just the earphone for xiaomi mobile phone.
please kindly check the price you paid for the earphone, and check the other earphones, our this price is really our honest price. and our products in really haven't any quality problem
if you have any other questions kindly let me know freely.
En andere shops verkopen ze voor 30+ dollar. Jij bepaald of je dat geld er voor over hebt, niet de shop. Je was hebberig en betaald nu de prijs.Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:
Goed.. de soap continues op Aliexpress
[...]
Leuk en aardig, maar toen ik ze kocht was het Gagadeals en waren deze 50% afgeprijsd naar 8,19 dollar > normale prijs dus 16,38 dollar. En een shop als Flosmall verkoopt ze voor 20 dollar. Dus dat heb ik geschreven, eens zien wat ze daar op zullen antwoorden.
Als ik me niet vergis waren ze zelfs 60 of 65% afgeprijsd... Ze staan nu bij hem weer voor $ 24.80.Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:
Goed.. de soap continues op Aliexpress
[...]
Leuk en aardig, maar toen ik ze kocht was het Gagadeals en waren deze 50% afgeprijsd naar 8,19 dollar > normale prijs dus 16,38 dollar. En een shop als Flosmall verkoopt ze voor 20 dollar. Dus dat heb ik geschreven, eens zien wat ze daar op zullen antwoorden.
[ Voor 3% gewijzigd door ebia op 01-09-2014 15:37 ]
Baal je echt zo enorm dat de XPB grijs is? Of wil je gewoon meer puntjes? Ik heb zelf een grijze, vind m er prima uit zien. Doe er een hoesje omheen en je ziet het niet eens meer.jspr360 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:24:
Ik heb recent mijn XPB 10400 ontvangen van Banggood, alleen heb ik de grijze ontvangen i.p.v. de zilvere. Ze hebben me nu als vergoeding 200 BG points aangeboden.
Moet ik hiermee akkoord gaan? Of zijn er andere (betere) opties?
Hebberig om frickin oordopjes?starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:32:
[...]
En andere shops verkopen ze voor 30+ dollar. Jij bepaald of je dat geld er voor over hebt, niet de shop. Je was hebberig en betaald nu de prijs.
Alsie gewaarschuwd is dat het nep is en toch koopt? Ja. Overigens heb je precies de prijs betaald wat voor dat type gemiddeld betaald wordt, dus je bent niet opgelicht.Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:38:
[...]
Hebberig om frickin oordopjes?![]()
Die shop gooide ze in de aanbieding die dag dat Aliexpress had omgetooid tot Gagadeals dag. De shop maakt de ilusie dat ze echte verkopen, nergens vermelden ze dat dit oordopjes zijn die voor Xiaomi toestellen gemaakt zijn. Die ilusie (echte te verkopen) maken ze door de foto's, door de verpakking e.d. Dat een koper zo'n aanbieding dan meepakt op die dag is dan hebberig?
[ Voor 6% gewijzigd door Pastapipo op 01-09-2014 15:44 ]
Ik volg dit topic niet van A tot Z, heb wel wat beters te doen. En alsof de prijs die je betaald hebt maatgevend criterium is of je wel of niet opgelicht bent. Als iemand goede sier maakt met de gagadeals aanbieding, waarbij kortingen van 50% en met regelmaat voorbij komen + goede sier maakt door de indruk te wekken echte te verkopen, dan verwacht ik op zo'n moment een leuke gagadeal te hebben getroffen. Meer niet, dus als dan blijkt dat je afgescheept wordt met spul wat linea recta de prullenbak in kan, dan betaal ik daar geen 6 euro voor. Kan bij de action voor 6 euro meer spul kopen om zo de prullenbak in te mieteren, daarvoor hoef ik niet in China te shoppenstarcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:40:
[...]
Alsie gewaarschuwd is dat het nep is en toch koopt? Ja. Overigens heb je precies de prijs betaald wat voor dat type gemiddeld betaald wordt, dus je bent niet opgelicht.
Moet ik ff je eigen quote terug halen waarin je zelf al zegt dat het waarschijnlijk nep is?Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:48:
[...]
Ik volg dit topic niet van A tot Z, heb wel wat beters te doen. En alsof de prijs die je betaald hebt maatgevend criterium is of je wel of niet opgelicht bent. Als iemand goede sier maakt met de gagadeals aanbieding, waarbij kortingen van 50% en met regelmaat voorbij komen + goede sier maakt door de indruk te wekken echte te verkopen, dan verwacht ik op zo'n moment een leuke gagadeal te hebben getroffen. Meer niet, dus als dan blijkt dat je afgescheept wordt met spul wat linea recta de prullenbak in kan, dan betaal ik daar geen 6 euro voor. Kan bij de action voor 6 euro meer spul kopen om zo de prullenbak in te mieteren, daarvoor hoef ik niet in China te shoppen
No shit SherlockJoen schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:27:
Definiëer "hier"? België?
[ Voor 35% gewijzigd door dodge_911 op 01-09-2014 16:07 ]
Niks moet, alles mag. Maar dat is mijn constatering nadat ik hem heb ontvangen.starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:56:
[...]
Moet ik ff je eigen quote terug halen waarin je zelf al zegt dat het waarschijnlijk nep is?
Ik had hem ook de 23e bestelt en ook nog niet verzonden.KennyPlox schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:17:
[...]
Hier ook. 23e besteld, inmiddels nog niks. In het oude topic had iemand een link gepost van een artikel van de Aurabuy website waarin stond dat Processing ongeveer 7 dagen duurt. Na 10 dagen moest je contact opzoeken ofzo.
Ik zoek de link even op
Edit: http://www.aurabuy.com/order-faqs/
xbl: superlucky luke
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Tja, jij maakt er een vervolgverhaal van. Maar je hebt verder wel gelijk, terug naar on topic.Joosie200 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
[...]
Niks moet, alles mag. Maar dat is mijn constatering nadat ik hem heb ontvangen.Voor de rest ben ik wel klaar met deze non-discussie.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ik heb zelf (nog) geen contact opgenomen. Ik wacht tot woensdag en anders wacht ik tot ik een dispute aan kan maken, want ik dacht dat ik ergens zag dat je maar 90% terug kreeg als je je order canceld (weet ik niet zeker though)Annoying-Orange schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:18:
[...]
Ik had hem ook de 23e bestelt en ook nog niet verzonden.
Ik had die link geplaatst.
Heb je al contact opgenomen?
8. Can I cancel the order?
The order is “processing”. You can cancel your order by send us an email within 24 hours, after payment. But you should tell us why you want to cancel it. If more than 24 hours, after payment, you still want to cancel it. We just refund 90% to you.
The order is”shipped”.Sorry, you can’t cancel it no longer. Because the items have been shipped, it can’t turn back. Hope for your understanding.
[ Voor 33% gewijzigd door KennyPlox op 01-09-2014 17:23 ]
denk ik dan...
Ook wel andere kleuren binnen gekregen, in mijn geval een zaklampje.michael3 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:54:
Heb nu eindelijk mijn HDMI kabel binnen van 5 meter lang besteld bij Mini in the box, icm met de coupon code -5USD
Kreeg alleen een andere binnen dan die ik bestelde:
Deze had ik besteld: http://www.miniinthebox.c...03.html?litb_from=sysmail
En deze heb ik binnen gekregen: http://www.miniinthebox.c...euning-3d-5m_p962325.html
Die is minder mooi vind ik, en gek genoeg kost die nog Duurde ook?
Is dat normaal dat je iets anders binnen krijgt dan wat je bestelde?
Speed limits are like herpes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq