Van deze.
Overigens weer een aparte ontwikkeling mbt de tablet die ik voor 35$ (50% korting) had besteld tijdens seven days sale.
Ze deden al wat moeilijk, of ik niet liever cancelde, want er was een probleem met de stroompoort en het zou 16-20 dagen duren voor dit werd gerepareerd.
Gezegd dat ik wel wilde wachten, nog paar keer soortgelijk verzoek gehad.
Nu toch, binnen 1 week denk ik, verzonden.
29 augustus een bericht gehad:
Hi, dear buyer,
thanks so much made order in my shop.
There is one thing I want to declare :
there is no charger with its factory standard ,
we dont have charger with it neither, so there is no charger in the parcel.
need you kown and hope you for understanding.
Best regards !
Cherry.
Gevolgd door nog een bericht op 2 september (vandaag):
Hi, Dear buyer
Thanks so much for making order in my store. We all really hope that wiil be a good cooperation, right? So we dont want to see such " surprise" like " screen broken " . when you receive the parcel, please must check if its screen got broken or not. if it was broken please refuse to receive it and ask them to send it back. If you received, it will not ours responsibility and you cant get any compensation.
it will be good for both us, please understand and hope for a good cooperation.
Best regards !
Wat moet ik hier nu mee? Mijn gevoel zegt dat ze me maar bewust een kapotte tablet hebben gestuurd, om zo toch, zij het met een omweg, een refund te geven (wat ze in 1e instantie had voorgesteld en wat bij de Xiaomi Red Rice van $80 ook was gebeurd bij velen).
Maar ik kan moeilijk aan de deur al zien of het scherm kapot is, een barst ok, maar dode pixels, etc wordt moeilijker.