[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
KennyPlox schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:15:
[...]

Ik heb zelf (nog) geen contact opgenomen. Ik wacht tot woensdag en anders wacht ik tot ik een dispute aan kan maken, want ik dacht dat ik ergens zag dat je maar 90% terug kreeg als je je order canceld (weet ik niet zeker though)

Edit:

[...]
Dan hoop ik dat ie voor woensdag wordt verzonden.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-04-2024
Tk55 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:32:
[...]

Baal je echt zo enorm dat de XPB grijs is? Of wil je gewoon meer puntjes? Ik heb zelf een grijze, vind m er prima uit zien. Doe er een hoesje omheen en je ziet het niet eens meer.
Nee, ik baal er niet van. Op aanraden van een andere Tweaker heb ik contact opgenomen en was benieuwd wat BG als vergoeding bood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-05 11:02

Ttje

"We shall never surrender"

Heeft iemand ervaring met zulke lampen?

http://m.miniinthebox.com...ning-85-256v_p851210.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Hier zijn ze goedkoper. Maar ze zijn niet zo fel als je zou verwachten met 9W.

http://www.banggood.com/E...p-83013.html?currency=EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:08:
[...]

Hier zijn ze goedkoper. Maar ze zijn niet zo fel als je zou verwachten met 9W.

http://www.banggood.com/E...p-83013.html?currency=EUR
Trek bij chinese led lampen gerust 25 tot 30% af van het opgegeven vermogen.
voorkomt best wel wat teleurstellingen.

Ik ben na diverse metingen van mijn bestelde ledlampen aan deze wijsheid gekomen

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:43
Ik wil een aantal digitale kabels kopen, zowel toslink als coaxiale kabels. Die toslink kabels kan ik wel vinden, maar welke zoekwoorden moet ik gebruiken voor coaxiale kabels? Krijg er alleen maar coax kabels uit, en dat is toch echt wat anders.

Voor de duidelijkheid, ik zoek dus dit soort kabels: http://www.allekabels.nl/...ital-Coaxiaal-Kabels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 09:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

musicfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:22:
Ik wil een aantal digitale kabels kopen, zowel toslink als coaxiale kabels. Die toslink kabels kan ik wel vinden, maar welke zoekwoorden moet ik gebruiken voor coaxiale kabels? Krijg er alleen maar coax kabels uit, en dat is toch echt wat anders.

Voor de duidelijkheid, ik zoek dus dit soort kabels: http://www.allekabels.nl/...ital-Coaxiaal-Kabels.html
RCA?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
musicfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:22:

En als je 'spdif' bij je zoekopdracht betrekt? http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20140901112629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Ja, ik heb er 5 in mijn kamer hangen. De opgegeven wattage moet je met een korreltje zout nemen. Ze werken goed, maar ze zijn niet fel. Tevens is de kleur 'wit' niet echt wit, meer een mix van rood, geel en blauw. Mocht je een voorbeeld willen zien, stuur me dan even een PM. Dan maak ik een filmpje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:40
hoe werken die punten nou bij DX??
heb voor 10 points 1 dollar gekocht en daarmee iets gekocht, maar maak ik nu dan kans op nog een gift card?? van 5 dollar ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik heb beiden geprobeerd. De Alieexpress zoekopdracht levert wel een aantal kabels op maar ze zijn vrij prijzig, duurder dan de de Toslink kabels. Wel gek, want bij Nederlandse webshops wemelt het van de coaxiale kabels.

Op DX.com heb ik twee kabels gevonden:
http://www.dx.com/p/rca-m...ble-blue-red-190cm-154089
http://www.dx.com/p/rca-m...-black-1-5m-length-108417

Vooral bij de laatste twijfel ik of dit niet een 'gewone' tulpkabel is. Maar wellicht verschilt een gewone tulpkabel en een optische kabel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Koop ze dan gewoon lokaal? Kijk ook eens of ze het niet in de Action hebben bv. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-05 11:02

Ttje

"We shall never surrender"

andydewit schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:32:
[...]

Ja, ik heb er 5 in mijn kamer hangen. De opgegeven wattage moet je met een korreltje zout nemen. Ze werken goed, maar ze zijn niet fel. Tevens is de kleur 'wit' niet echt wit, meer een mix van rood, geel en blauw. Mocht je een voorbeeld willen zien, stuur me dan even een PM. Dan maak ik een filmpje voor je.
Ik dacht het te gebruiken voor mijn plafond lamp.
Bedankt voor je aanbod maar dan laat ik dit helaas voorbij gaan aangezien ik wel graag een wat fellere lamp in heb hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik heb een Maqc Mini G4. Zonder voeding. Ben al overal aan het zoeken geweest, heb er 1 gevonden op ebay. Maar weet iemand een normale hongkong shop waar ik er 1 zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Die voeding voor je Mac Mini G4 zou ik niet uit China halen als je geen brand of elektrocutie wilt.

Je kunt proberen om bekende goede Chinese merken te vinden zoals Delta,Phihong,MeanWell,Chicony,Lite-On,...

http://ssj3gohan.tweakblo...er-van-$4-is-het-wat.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Dima_2005 schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:15:
Koop ze dan gewoon lokaal? Kijk ook eens of ze het niet in de Action hebben bv. ;-)
Die heeft het in ieder geval niet. Maar ik zal eens speuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
bambinodekat schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:35:
Die voeding voor je Mac Mini G4 zou ik niet uit China halen als je geen brand of elektrocutie wilt.

Je kunt proberen om bekende goede Chinese merken te vinden zoals Delta,Phihong,MeanWell,Chicony,Lite-On,...

http://ssj3gohan.tweakblo...er-van-$4-is-het-wat.html
Ik bedoel idd betrouwbaar. Ik kende die blog en heb ook verder enkel mijn pipo pro die een china adaptor heeft. De rest komt allemaal hier vandaan. Maar ik hoopte dat er iets zou zijn. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 15:45
Loool :D
Ik heb vandaag een lijstje gemaakt (in Access) met alle aankopen die ik al in China heb gedaan. Bij mij valt het mee doordat ik pas meedoe vanaf begin juni.
Maar op die korte periode toch al 550 euro gekocht op een 56 orders xp had ik echt niet verwacht... Maar ik heb daar wel mijn allereerste smartphone (binnenkort deel ik mijn ervaringen) / SJ4000 + extra gadgets / tiental powerbanks gekocht. Voor de rest een hoop klein spul :)
Dank jullie voor alles te posten wat jullie meemaken. Dat helpt me serieus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-03 09:01
maartend schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:24:
Ik heb een Maqc Mini G4. Zonder voeding. Ben al overal aan het zoeken geweest, heb er 1 gevonden op ebay. Maar weet iemand een normale hongkong shop waar ik er 1 zou kunnen vinden?
Probleem is de speciale proprietary connector. Technisch gezien zijn dus alle imitaties nooit helemaal goed, en je kunt je afvragen of je dat wilt met een product wat potentieel in de fik kan vliegen.

Zoek trouwens op 661-3463, dat is het part nummer. Op ebay vind je er dan al een paar meer, net als op andere Apple onderdelensites. Maar allemaal rond dezelfde prijs: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Je kunt je overigens afvragen of het niet goedkoper is nog een extra Mac Mini G4 2e hands op de kop te tikken. Die kapot is bijvoorbeeld, maar waarvan de voeding het nog wel doet. Of een bod doen op één van die twee die op Marktplaats staan. Vraagprijs allebei 100, maar wellicht gaan ze voor minder ook wel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:06
musicfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:37:
[...]

Die heeft het in ieder geval niet. Maar ik zal eens speuren...
Misschien deze http://www.aliexpress.com...-4-9-Feet/1738249938.html. Zover ik het heb gelezen is bij een normale tulp kabel geen afscherming, echter kan je die wel gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:55

Chocoball

瞧好吧!

krissie100 schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:50:
hoe werken die punten nou bij DX??
heb voor 10 points 1 dollar gekocht en daarmee iets gekocht, maar maak ik nu dan kans op nog een gift card?? van 5 dollar ofzo??
Je kan er inderdaad 1 van $5 winnen als je in de actieperiode je punten omwisselt voor een cadeaubon.

Good News: From Sep 1st to Sep 5th, any customers that has exchanged a gift card will get a chance to win another $5 gift card valid for 45 days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ebia schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:48:
[...]

Probleem is de speciale proprietary connector. Technisch gezien zijn dus alle imitaties nooit helemaal goed, en je kunt je afvragen of je dat wilt met een product wat potentieel in de fik kan vliegen.

Zoek trouwens op 661-3463, dat is het part nummer. Op ebay vind je er dan al een paar meer, net als op andere Apple onderdelensites. Maar allemaal rond dezelfde prijs: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Je kunt je overigens afvragen of het niet goedkoper is nog een extra Mac Mini G4 2e hands op de kop te tikken. Die kapot is bijvoorbeeld, maar waarvan de voeding het nog wel doet. Of een bod doen op één van die twee die op Marktplaats staan. Vraagprijs allebei 100, maar wellicht gaan ze voor minder ook wel weg...
Idd met je laatste idee bezig. Zie ze zelfs goedkoper. Moet lukken rond de 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
bottom line schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:47:
Loool :D
Ik heb vandaag een lijstje gemaakt (in Access) met alle aankopen die ik al in China heb gedaan. Bij mij valt het mee doordat ik pas meedoe vanaf begin juni.
Maar op die korte periode toch al 550 euro gekocht op een 56 orders xp had ik echt niet verwacht... Maar ik heb daar wel mijn allereerste smartphone (binnenkort deel ik mijn ervaringen) / SJ4000 + extra gadgets / tiental powerbanks gekocht. Voor de rest een hoop klein spul :)
Dank jullie voor alles te posten wat jullie meemaken. Dat helpt me serieus goed.
Is toch ff schrikken hé, als je 't zo opgeteld ziet })
Ik ben zelf niet veel beter hoor O-)

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 02-09-2014 00:58 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-05 20:54
dodge_911 schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:36:
[...]

Daarom ook nooit optellen. Ik denk dat ik hey afgelopen jaar wel zoveel besteld heb dat ik makkelijk 3x MN scooter theorie+praktijk had kunnen doen haha. En dat allemaal door 1 gek op school die me erop gewezen heeft dat het goedkoper was -_-'

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 16:40
Wanneer krijg je dan te horen of je die 5 dollar code wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
krissie100 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 06:23:
[...]

Idd vaag. Heb net een 1$ bon besteld, maar zie nergens of je gewonnen hebt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
dodge_911 schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:36:
[...]

Ik ben zelf niet veel beter hoor O-)
Nice! Veel dingen bij die ik ook gekocht heb in het verleden... Maar, jij bent wel heel bang dat je zonder stroom komt te zitten?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

remcoboy1479 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 07:22:
[...]

Idd vaag. Heb net een 1$ bon besteld, maar zie nergens of je gewonnen hebt oid.
krissie100 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 06:23:
[...]

Het staat niet op de website maar als je inwisselt moet je meteen bericht krijgen of je gewonnen hebt. Nadat je hebt ingewisseld krijg je altijd een e-mailbericht waar het ook in zal staan of je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Iemand van jullie ervaring met de customer service van Banggood?

Heb de welbekende SJ4000 camera besteld maar deze heeft helaas een kapotte microfoon (laag volume, bromtoon). Banggood stelt nu voor dat ik het euvel hier lokaal laat repareren en dat zij de kosten vergoeden. Hier ben ik vanzelfsprekend niet mee akkoord gegaan, al ware het alleen al omdat ik een werkend product wil. Bovendien zou ik niet weten of en waar je zoiets kunt laten fixen. Vervolgens heb ik Banggood om een nieuwe camera gevraagd, waarna ze met een voorstel voor een "partial refund" kwamen, om zo tijd en kosten te kunnen besparen. Weet iemand waartoe Banggood uiteindelijk bereid zal zijn? Een compleet nieuwe camera, zonder dat ik de kapotte terug hoef te sturen? En zal men, in het geval ik de kapotte camera wel terug moet sturen, mijn verzendkosten vergoeden?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 13:02
Dat zijn tulp kabels, maar dan luxer uitgevoerd. Ik zou eerst een gewone tulp kabel uitproberen, die koop je bij de Action voor een euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:49

ManiacsHouse

Scheisse!

Tip: Twee dagen geleden een phone met nog wat spul bij Gearbest besteld. Voor totaal $ 152 inclusief verzenden via express. Order uiteindelijk niet betaald en een annuleren verzocht (vond toestel ergens nog goedkoper). Nu 2 dagen later een mail dat er nog een order staat en of ik die alsnog wil met $ 12 korting. Probeer er nog iets af te krijgen. Blijkbaar willen ze graag verkopen en valt er te onderhandelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Chocoball schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:42:
[...]

[...]

Het staat niet op de website maar als je inwisselt moet je meteen bericht krijgen of je gewonnen hebt. Nadat je hebt ingewisseld krijg je altijd een e-mailbericht waar het ook in zal staan of je gewonnen hebt.
Helaas niets te zien op de bevestigd pagina en geen email gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:34
Beste heren,

Ik ben al een forse poos op zoek naar:
http://nl.aliexpress.com/...-USB-Data/1834369221.html

Alleen dan in een kabellengte van minimaal 1 meter. Het is voor in de auto, om mijn telefoon/navigatie mee op te laden. Waarom beide kanten haaks? Om het zo strak mogelijk te houden.
Waarom precies deze layout? Omdat de Samsung waar deze kabel zometeen in gaat, op zn kant in een Anygrip zit, met de aansluiting aan de rechterkant. De kabel MOET naar beneden lopen. Komt vrij veel voor dat je kabels ziet waar de Micro-USB net anders zit, waaardoor de kabel omhoog zou lopen, wat ik dus net niet wil. Aan de USB kant wil ik het ook haaks hebben het liefst om het zo strak mogelijk te maken en de kabel zo ver mogelijk van de schakelpook weg te houden.

Wie o wie kan mij helpen aan de kabel met mijn wens? Ik heb inmiddels al vele uren op google gezocht naar de juiste kabel ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
*foutje bedankt*

[ Voor 103% gewijzigd door Lampuhkap op 02-09-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Net de rest gekregen van mijn MITB zendingen. En ik zal er nooit meer iets kopen.
Volgens mij hebben ze wraak genomen op mensen die de 5$ bon gebruikt hebben.
* Gisteren lamp gehad, waarbij het glas vol krassen zat.
* Vandaag een autohouder vol krassen en een ontbrekende rubbertje. Zuignap is gewoonweg vuil...
* 2de lamp is ok (E27), maar natuurlijk zwaar gelogen over vermogen. Er staat 13W 1200lm. In realiteit is die even helder als een 600lm spaarlamp van 11W. Nu hoop ik dat die geen 13W gebruikt :-\
* TV-tuner vertoont ook sporen van slijtage aan de USB poort...

Is MITB gewoon een 2dehands winkel ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Zelf heb ik mijn bestelling van MITB (icm 5$ coupon) begin vorige week binnen gehad. Dit betrof een dual usb car charger met 1 1A uitgang en 1 2.1A uitgang. Nu moet ik zeggen dat ik ze nog niet uitgebreid getest heb maar beide poorten laden mijn telefoon op met minimaal 1200mA, wat ik in de auto een prima score vind. (gebruik hem icm met een Xiami kabel).

Dus hier geen ontevredenheid en ook niet het idee dat ze proberen wraak op me te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 02-09-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Accu nodig voor laptop dochter.

2 mogelijkheden ;
Aliexpress ; Klik ong 26 euro (met kans op gedoe met douane en hoop gezeik vanwege verzending accu en weken wachten

replacedirect (of iets dergelijx in nederland) ; klik 37 euro, deze week thuis, minder mAh (maar mogelijk wel eerlijk), geen gedoe met douane, stuk duurder.

Ik neig naar de 2de.
Waarom zou ik toch voor alieexpress gaan?

Oja, beiden natuurlijk geen genuine accu. Wel identiek.

Oja, dan vind ik hier een 5200mAh versie ; klik

Oja, nog een keer ; ik kreeg mijn 1,5V knoopcelletjes niet eens binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 02-09-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Kitano schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:30:
Dat zijn tulp kabels, maar dan luxer uitgevoerd. Ik zou eerst een gewone tulp kabel uitproberen, die koop je bij de Action voor een euro.
Ga ik doen, ik heb nog veel tulpkabels liggen, ook duurdere kabels die ze zo mooi interlinks noemen.

Ik dacht dat digitale coaxiale kabels van binnen anders waren dan tulpkabels maar dat is dus niet juist?

[ Voor 13% gewijzigd door musicfreak op 02-09-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:23
maartend schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:01:Ik neig naar de 2de.
Waarom zou ik toch voor alieexpress gaan?

Oja, beiden natuurlijk geen genuine accu. Wel identiek.

Oja, dan vind ik hier een 5200mAh versie ; klik

Oja, nog een keer ; ik kreeg mijn 1,5V knoopcelletjes niet eens binnen.
Als ik jou was zou ik voor een uit Nederland gaan, deze heeft CE-markering, geen gedoe met eventuele inklaringskosten en je hebt gewoon een goede accu. Je zou natuurlijk niet willen dat dadelijk de accu begint te roken/branden/ontploffen bij je dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-05 21:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Famoso schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:09:

Heb de welbekende SJ4000 camera besteld maar deze heeft helaas een kapotte microfoon (laag volume, bromtoon). Banggood stelt nu voor dat ik het euvel hier lokaal laat repareren en dat zij de kosten vergoeden. Hier ben ik vanzelfsprekend niet mee akkoord gegaan, al ware het alleen al omdat ik een werkend product wil. Bovendien zou ik niet weten of en waar je zoiets kunt laten fixen. Vervolgens heb ik Banggood om een nieuwe camera gevraagd, waarna ze met een voorstel voor een "partial refund" kwamen, om zo tijd en kosten te kunnen besparen. Weet iemand waartoe Banggood uiteindelijk bereid zal zijn? Een compleet nieuwe camera, zonder dat ik de kapotte terug hoef te sturen? En zal men, in het geval ik de kapotte camera wel terug moet sturen, mijn verzendkosten vergoeden?
Ik denk dat het bij of een partial refund blijft, of terugsturen. Over kleine dingen doen ze echt niet moeilijk, maar bij grotere bedragen en dit soort mankementen zullen ze niet zomaar een nieuwe opsturen. Daarvoor is het te gemakkelijk om het te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
walterworld schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:21:
[...]

Als ik jou was zou ik voor een uit Nederland gaan, deze heeft CE-markering, geen gedoe met eventuele inklaringskosten en je hebt gewoon een goede accu. Je zou natuurlijk niet willen dat dadelijk de accu begint te roken/branden/ontploffen bij je dochter.
uiteindelijk gewoon bij replacedirect maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:46

RobertowNL

For your gear!

starcopy schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:49:
[...]

Ik denk dat het bij of een partial refund blijft, of terugsturen. Over kleine dingen doen ze echt niet moeilijk, maar bij grotere bedragen en dit soort mankementen zullen ze niet zomaar een nieuwe opsturen. Daarvoor is het te gemakkelijk om het te repareren.
Met tablets was het retour sturen en een nieuwe krijgen. Kreeg de laatste keer 60% van verzendkosten als een coupon... (gelukkig kon je toen nog met guldens frankeren want die kocht je ook voor 50-60 %van europrijs ;))

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 09-05 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heh, net mijn zonnebril van €1,80 binnengekregen. Dat ding is verdorie steviger en mooier dan de vorige plastieken zonnebrillen die ik tot hiertoe heb gehad. Geen idee hoe ze het klaarspelen, die Chinezen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@ snuffeleke:
De micro USB zit nog net verkeerd. De smalle kant van de Micro USB moet naar de voorkant wijzen, zodat de draad naar beneden loopt. Hier loopt de draad dus nog om hoog (wat ik niet wil :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Lampuhkap schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:05:
@ snuffeleke:
De micro USB zit nog net verkeerd. De smalle kant van de Micro USB moet naar de voorkant wijzen, zodat de draad naar beneden loopt. Hier loopt de draad dus nog om hoog (wat ik niet wil :P )
Als je op ebay zoekt naar "micro usb angle 1m", dan zijn er genoeg hits om uit te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ja, maar niet wat ik zoek :P namelijk dubbel haaks in minimaal een meter lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik heb even een video gemaakt van de RGB Ledlampen die ik een tijdje geleden heb gekocht in china:
http://youtu.be/Q9Sl_007ta8

Aangezien de lampen via IR werken, moet je goed op de lampen richten om ze te bedienen. Aan het begin is het even wennen, maar na een paar weken wist ik al aardig hoe ik de afstandsbediening moest houden. Mijn lampen kunnen 16 verschillende kleuren reproduceren, zijn te dimmen (tot ongeveer de helft van de maximale lichthoeveelheid) en hebben 4 standen:
Flash -> snelle kleurverandering
Strobe -> langzamere kleurverandering
Fade -> snelle kleurovergang
Smooth -> langzamere kleurovergang

Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-05 21:31
Lampuhkap schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:05:
@ snuffeleke:
:? De micro usb kabel heeft als de kleine kant voorraan zit, de kabel toch naar beneden (foto1)? of is jou aansluiting links ipv rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
RobertowNL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:57:
[...]

Met tablets was het retour sturen en een nieuwe krijgen. Kreeg de laatste keer 60% van verzendkosten als een coupon... (gelukkig kon je toen nog met guldens frankeren want die kocht je ook voor 50-60 %van europrijs ;))
Als je hem retour stuurt wel. Maar hij wil, en de kapotte houden, en een nieuwe opgestuurd krijgen. En dat lijkt me niet dat ze zoiets zullen doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Omdat PostNL mijn probleempje met de onjuiste track&trace vermelding van mijn pakket uit China die via PostNL International parcels gaat maar niet wil begrijpen en steeds blijft uitleggen hoe MijnPakket in zijn algemeenheid werkt heb ik ze maar eens een tweet met een plaatje gestuurd waarin de complete uitleg staat. :P
@PostNL Goed... Omdat afbeeldingen meer zeggen dan 1000 tweets bij deze dan maar in de afbeelding de situatie. 1/2
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BwhYTglIMAA_Bs8.png:large
Plaatje wordt door Twitter blijkbaar nogal verkleind... Ik hoop dat ze er nog voldoende van kunnen maken. :P

Deel 2 bevat trouwens wat barcodes. Voor dit topic niet zo interessant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb idd nog eens goed gekeken en in mn hoofd gepuzzeld, maar dat zou idd een goede moeten zijn :D

http://www.ebay.com/itm/U...pters&hash=item4ad922f317

Besteld! :D

Thanks voor het meedenken :D d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:03:
Heh, net mijn zonnebril van €1,80 binnengekregen. Dat ding is verdorie steviger en mooier dan de vorige plastieken zonnebrillen die ik tot hiertoe heb gehad. Geen idee hoe ze het klaarspelen, die Chinezen :)
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:03:
Productiekosten + verzending + winst = 1,80!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Deze: http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Verzending was een beetje trager dan andere chinese pakketjes, maar goed, ik heb hem nog net op tijd voor ik op reis vertrek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:19:
[...]

Verzending was een beetje trager dan andere chinese pakketjes, maar goed, ik heb hem nog net op tijd voor ik op reis vertrek 8)
Ziet er nogal plastic uit... of zie ik dat verkeerd? Die brillen kan je hier ook voor een euro halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Joen schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:39:
Omdat PostNL mijn probleempje met de onjuiste track&trace vermelding van mijn pakket uit China die via PostNL International parcels gaat maar niet wil begrijpen en steeds blijft uitleggen hoe MijnPakket in zijn algemeenheid werkt heb ik ze maar eens een tweet met een plaatje gestuurd waarin de complete uitleg staat.
Hier precies hetzelfde probleem met een bestelling van eud.dx.com. Eerst levering woensdag, toen donderdag, toen vrijdag, toen zaterdag... en nu staat er onbekend. Maar inderdaad ook de postbezorger is nog steeds onderweg.

En ik had nog wel juist deze order speciaal gedaan via de eud site zodat hij snel verzonden zou worden, daarvoor betaal je immers ook hogere verzendkosten. Uiteindelijk zijn én niet alle artikelen meteen verzonden én dus een pakket dat al dagen 'rondzwerft'. Dat is dus ook meteen de laatste keer dat ik dat doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebia schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:38:
[...]
En ik had nog wel juist deze order speciaal gedaan via de eud site zodat hij snel verzonden zou worden,
Dat is een fabeltje, is hier al eens voorbij gekomen. Komt gewoon uit China, zelfde verzendmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Anoniem: 516869 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:43:
[...]

Dat is een fabeltje, is hier al eens voorbij gekomen. Komt gewoon uit China, zelfde verzendmethode.
Ja, het komt ook uit China, maar nee, het is niet dezelfde verzendmethode. Normaliter heb je geen tracking, en sturen ze via HK post of China post of whatever. Dit gaat volledig via PostNL, inclusief tracking. De verwachting die ze zelf uitspreekt op haar site is ook anders (reguliere verzending is altijd 10-30 business days of zoiets, hiervan zeggen ze 5-7).

Maar goed, het picken van de order duurde al minimaal een week en was op 1 item na ook niet compleet. En nu ligt het pakket (als ik de tracking mag geloven) al een week ergens in Nederland is het al 5 business days in transit. Dus per saldo schiet je er heel weinig mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Hmm goedkope zonnebrillen uit china. Heb ik ook een keer gehad, en na een middag warm weer meteen uitslag, wat dus een paar dagen bleef. Met alle normale duurdere die je hier koopt, heb ik dat nog nooit gehad. Voor mij nooit iets uit china (via dergelijke aanbiedingen) wat contact heeft met de huid,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

ebia schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:52:
[...]
via HK post of China post of whatever.
Als ik iets bestel, en dan een china/hk post tracking code krijg, dan staat deze ook vrijwel direct op de Spaanse post track en trace. Werkt dat in Nl dan weer anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 22:07

LFA

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:19:
[...]

Bij de Action kun je die ook kopen voor een euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
Thanks!

Is er eigenlijk iemand van plan om de SJ 4000 met wifi te bestellen? Ben zeer benieuwd naar de werking van de wifi hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja, het komt ook uit China, maar nee, het is niet dezelfde verzendmethode. Normaliter heb je geen tracking, en sturen ze via HK post of China post of whatever. Dit gaat volledig via PostNL, inclusief tracking. De verwachting die ze zelf uitspreekt op haar site is ook anders (reguliere verzending is altijd 10-30 business days of zoiets, hiervan zeggen ze 5-7).

Maar goed, het picken van de order duurde al minimaal een week en was op 1 item na ook niet compleet. En nu ligt het pakket (als ik de tracking mag geloven) al een week ergens in Nederland is het al 5 business days in transit. Dus per saldo schiet je er heel weinig mee op...
Dat laatste ja, snelle shipping betekent dus niet snelle aankomst. Het is vrij algemeen bekend dat je de levertijden met een korreltje zout moet nemen. Ander verhaal wordt het met UPS of FedEx, dat is hele andere verzendmethode, maar betaal je wel de hoofdprijs voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
ebia schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:38:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem met een bestelling van eud.dx.com. Eerst levering woensdag, toen donderdag, toen vrijdag, toen zaterdag... en nu staat er onbekend. Maar inderdaad ook de postbezorger is nog steeds onderweg.

En ik had nog wel juist deze order speciaal gedaan via de eud site zodat hij snel verzonden zou worden, daarvoor betaal je immers ook hogere verzendkosten. Uiteindelijk zijn én niet alle artikelen meteen verzonden én dus een pakket dat al dagen 'rondzwerft'. Dat is dus ook meteen de laatste keer dat ik dat doe...
Ik heb nu eindelijk dankzij mijn afbeelding een inhoudelijke reactie van PostNL waarin ze toegeven dat de track&trace van hun internationale pakketten niet goed werkt:
@Joennah Dank voor de opheldering, k ga je beklag doorgeven! Lijkt me sterk dat ze uit China onderweg zijn idd.;) Mag ik je NAW in DM?^Meryl
@Joennah Hey Jeroen, de codes die je hebt gekregen zijn buitenlandse referenties. Deze werken wel in mijnpakket maar niet goed :) 1/2
@Joennah Wat je kan doen is het volgende, zodra de status weer naar 0 of 1 balkje verandert hebben we een NLse code voor je. 2/2 ^Frank
Inmiddels zijn de 2 pakketten die ik via de internationale site van PostNL kan traceren wel in Nederland gearriveerd en staat bij 1 van die 2 pakketten "Vandaag" vermeld als bezorgdatum in MijnPakket ipv morgen. :) Het zal mij benieuwen of ik vandaag iets ontvang. :P

Edit:
[...]

Tsjah, bij spullen van die Chineze goedkope websites moet je nu ook weer geen wonderen qua snelheid in verzenden en ontvangen van de verzending verwachten.
Mij was het verhaal naar PostNL vooral te doen om het feit dat de internationale zending niet vermeld zou moeten staan in MijnPakket totdat het daadwerkelijk in Nederland is en dan alsnog moet het alleen de verwerking in Nederland weergeven.

[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 02-09-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Pfff... Bij Aurabuy 2 bestellingen gedaan ( 2x $0.01 deal ) maar nog steeds op processing....

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:18

KennyPlox

feest vierende banaan

MrMilco schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:56:
Pfff... Bij Aurabuy 2 bestellingen gedaan ( 2x $0.01 deal ) maar nog steeds op processing....
Dan kun je lang wachten, ik heb de 23e iets besteld en heb hetzelfde. Morgen ga ik contact opnemen en dan hoop ik dat er wat goeds uit komt, want als ik mijn order cancel krijg ik maar 90% van mijn geld terug

http://www.aurabuy.com/order-faqs// zegt dat processing ongeveer 7 dagen duurt.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
KennyPlox schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:04:
[...]

Dan kun je lang wachten, ik heb de 23e iets besteld en heb hetzelfde. Morgen ga ik contact opnemen en dan hoop ik dat er wat goeds uit komt, want als ik mijn order cancel krijg ik maar 90% van mijn geld terug

http://www.aurabuy.com/order-faqs// zegt dat processing ongeveer 7 dagen duurt.
Pff.... Ach, om die 2x 1 cent ga ik me niet druk maken. Alleen mocht ik niks ontvangen kijk ik wel of ik ergens een behoorlijke negatieve feedback achter kan laten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die zitten te wachten, het is aankomend weekend vakantie (voor sommige begint het morgen al). Meeste krijgen 3 tot 5 dagen vrij hier. Dus reken op wat langere verwerkingstijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:50
MrMilco schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:06:
[...]

Pff.... Ach, om die 2x 1 cent ga ik me niet druk maken. Alleen mocht ik niks ontvangen kijk ik wel of ik ergens een behoorlijke negatieve feedback achter kan laten haha
Dan zou ik een PayPal claim indienen om je geld terug te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Wanneer ik doorvraag aan PostNL wanneer ze de onjuiste vermeldingen van RC...NL in MijnPakket gaan oplossen (in mijn opinie door ze dus gewoon er niet meer in te plaatsen en men alleen op de internationale tracking site te laten kijken) dan geven ze de verzender de schuld van de problemen. :P
@Joennah Het probleem is dat de afzender deze codes stuurt. Wat je ziet is de Chinese tracking info. We zijn al in gesprek met afz. ^Frank
@PostNL Met de codes is niets mis. Op de juiste manier te traceren op bit.ly/1zXvxBZ 1 pakket kwam autom. op MijnPakket. 1/2
@PostNL Lijkt mij pas in MijnPakket te horen als het in NL is. En dan ook met 3S-code en niet RC...NL code. 2/2
@Joennah Ja, ze werken idd wel alleen de informatie is onjuist omdat je dus de Chinese tracking info krijgt. Planning klopt ook niet. ^Frank
@PostNL Kortom: Als RC...NL pakketten niet verschijnen in MijnPakket dan is het probleem opgelost. Immers via jullie int. site juiste T&T.
Zucht... Afijn... We kunenn de conclusie trekken dat MijnPakket niet goed werkt door dat het de internationale zendingen die het niet hoort op te pakken wel oppakt en dus verkeerde info geeft.

Tot het pakket in Nederland is volg je de zending op http://www.internationalparceltracking.com.

Als je pakket dus volgens http://www.internationalparceltracking.com in het sorteercentrum in Nederland is gearriveerd en/of de voortgang in MijnPakket naar het 1e blokje teruggeschoten is zou je dus om een 3S-code kunnen vragen als deze niet op http://www.internationalparceltracking.com wordt vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Op 24 juni kocht ik een micro-sd kaartlezer voor €0,29 op AliExpress. Deze werd op 29 juni verzonden.
De eerste trackingstatus (RN601114178CN) was op 7 juli. De laatste op 8 juli. Al een heel eind geleden dus. Sinds die 8 juli is er geen enkele vooruitgang meer.

Ondertussen zijn we al heel wat weken verder, maar het pakje is nog steeds niet toegekomen. De verkoper heeft telkens de purchase protection verlengd, zodat ik nog een dispute kan openen. Eergisteren heb ik dat gedaan omdat het einde van de bescherming naderde, maar vandaag vraagt de verkoper om het dispute te sluiten omdat ze de kopersbescherming (opnieuw) met 25 dagen heeft verlengd. Ze is ervan overtuigd dat het pakje nog zal toekomen.

Wat denken jullie. Komt die nog toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Laatst online: 22-09-2023
Zeker van niet. Is gewoon bij de douane verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 15:44
^Met stom.

Gewoon je dispute open houden, eventueel opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
maanio schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:00:
Zeker van niet. Is gewoonbij de douane verdwenenn.
Waarom houden die mensen zich eigenlijk bezig met dit soort producten van lage waarde te controleren...
Dan hou ik de dispute inderdaad open. Niet dat die €0,29 mij veel uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Gisteren mijn car cam binnen van Aliexpress (seven days sale), besteld op 19 augustus.
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1888777104_1/GS8000L-HD1080P-2-7-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-G-sensor-HDMI.jpg
Op het eerste gezicht lijkt de kwaliteit mij redelijk, de cam ziet er goed uit, de houden voor in de auto zuigt zich muurvast aan het raam en de oplader doet het ook.
Na een minuut rijden bleef de cam echter de opname stoppen en opnieuw starten, met wisselende intervallen (loop stond op 5 minuten).
Na een paar minuten werd het scherm grijs/groen en niet veel later had ik helemaal geen beeld meer.
Nog een paar keer geprobeerd aan en uit te zetten (dat werkt wel, maar de lcd geeft 0 beeld).

Inmiddels de verkoper benaderd via aliexpress, benieuwd wat er uit komt. Ik vind het wel jammer, want het zag er prima uit, heb een filmpje kunnen bekijken was zeker prima voor het geld ($16.50).

Tevens vandaag de welbekende witte usb volt meter van DX binnen (2 weken geleden besteld).
Doet het prima, maar geeft wel aan dat mijn originele sony Z1 lader & kabel slechts 0.81 mAh haalt :(
Op zoek naar een nieuwe lader en kabel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-05 20:53

mark-k

AKA markkNL

dutchgio schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:11:
[...]

Dan zou ik een PayPal claim indienen om je geld terug te krijgen :+
Ik kreeg bij een refund van litb 1 cent te weinig terug (ze wilden het product niet voor die prijs opsturen en dus gecancelled), dus daar heb ik inderdaad een claim voor gestart. Als ze dat bij elke klant doen harken ze bakken met geld binnen. Na meerdere claims krijg je als bedrijf volgens mij ook problemen met PayPal.

Iedereen die die cent niks boeit mag er mij een overmaken elke keer dat hij iets besteld ergens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:23:
[...]

Ik kreeg bij een refund van litb 1 cent te weinig terug (ze wilden het product niet voor die prijs opsturen en dus gecancelled), dus daar heb ik inderdaad een claim voor gestart. Als ze dat bij elke klant doen harken ze bakken met geld binnen. Na meerdere claims krijg je als bedrijf volgens mij ook problemen met PayPal.

Iedereen die die cent niks boeit mag er mij een overmaken elke keer dat hij iets besteld ergens :+
je snapt hopelijk ook wel (denk het niet eigenlijk maar ok) dat die 1 cent ook kan komen afrondingsverschillen, verschillende wisselkoersen, tikfout of Paypal zelf? Denk je nou echt dat ze je 1 cent van je willen stelen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Kenzi schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:07:
Voor de mensen die zitten te wachten, het is aankomend weekend vakantie (voor sommige begint het morgen al). Meeste krijgen 3 tot 5 dagen vrij hier. Dus reken op wat langere verwerkingstijden :)
Heerlijk aan de maancake? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-07-2023
Famoso schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:09:

Heb zelf mijn camera ook ontvangen, ik lees nu net je bericht en wat blijkt, ik heb hetzelfde probleem. :'(

Ach ja, moet toch nog op een paar hulpmiddelen wachten. Heb ze net een email gestuurd, maar wachten op een reactie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 15:45
InsertFunnyText schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:12:
[...]

Heb zelf mijn camera ook ontvangen, ik lees nu net je bericht en wat blijkt, ik heb hetzelfde probleem. :'(

Ach ja, moet toch nog op een paar hulpmiddelen wachten. Heb ze net een email gestuurd, maar wachten op een reactie. :P
Ik heb juist de mijne getest aangezien ik die vorige week heb ontvangen, maar bij mij lijkt alles in orde. Ik hoor mezelf toch goed als ik het bestand open op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Zojuist mijn Shark watch binnen van Aliexpress. Was 22.50$ in de sale. Erg positief verrast over afwerking van de kast, ook lekker zwaar. Bandje is licht, maar ok. Alles werkt goed. Aanrader wat mij betreft.
Kwam trouwens ook in een mooie retaildoos.
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v9/818717050_1/SHARK-Analog-Digital-LED-Stainless-Full-Steel-Black-Red-Date-Day-Alarm-Men-s-Sports-Outdoor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mijn ledstrips en frutsels ervoor beginnen langzaam maar zeker binnen te komen.
Probleem is echter dat ik alle frutsels heb besteld voor non-waterproof en Banggood me waterproof heeft geleverd :) Gelukkig is met een beetje tweaken wel 95% van de frutsels te gebruiken. *phew*
Ledstrips heb ik al gehangen en getest met een autobatterij :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JesG5yk.jpg

Voeding was vanmorgen bij de post, samen met de wifi-box.
Basically heb ik al licht, nu is 't nog wachten op de draadloze controllers :)

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 02-09-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:40
paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:01:
Zojuist mijn Shark watch binnen van Aliexpress. Was 22.50$ in de sale. Erg positief verrast over afwerking van de kast, ook lekker zwaar. Bandje is licht, maar ok. Alles werkt goed. Aanrader wat mij betreft.
[afbeelding]
bij welke ali komt dit vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Paradox schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:06:
[...]

bij welke ali komt dit vandaan?
Van deze.

Overigens weer een aparte ontwikkeling mbt de tablet die ik voor 35$ (50% korting) had besteld tijdens seven days sale.

Ze deden al wat moeilijk, of ik niet liever cancelde, want er was een probleem met de stroompoort en het zou 16-20 dagen duren voor dit werd gerepareerd.
Gezegd dat ik wel wilde wachten, nog paar keer soortgelijk verzoek gehad.
Nu toch, binnen 1 week denk ik, verzonden.
29 augustus een bericht gehad:
Hi, dear buyer,
thanks so much made order in my shop.
There is one thing I want to declare :
there is no charger with its factory standard ,
we dont have charger with it neither, so there is no charger in the parcel.
need you kown and hope you for understanding.
Best regards !
Cherry.
Gevolgd door nog een bericht op 2 september (vandaag):
Hi, Dear buyer
Thanks so much for making order in my store. We all really hope that wiil be a good cooperation, right? So we dont want to see such " surprise" like " screen broken " . when you receive the parcel, please must check if its screen got broken or not. if it was broken please refuse to receive it and ask them to send it back. If you received, it will not ours responsibility and you cant get any compensation.
it will be good for both us, please understand and hope for a good cooperation.
Best regards !
Wat moet ik hier nu mee? Mijn gevoel zegt dat ze me maar bewust een kapotte tablet hebben gestuurd, om zo toch, zij het met een omweg, een refund te geven (wat ze in 1e instantie had voorgesteld en wat bij de Xiaomi Red Rice van $80 ook was gebeurd bij velen).

Maar ik kan moeilijk aan de deur al zien of het scherm kapot is, een barst ok, maar dode pixels, etc wordt moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Laatst online: 09-02 11:00
Heb mijn xiaomi pistons binnen. Geluid klinkt goed en de qr code geeft een postieve xiaomi website aan. Lijkt me dat ik wel vrij zeker kan zijn dat ze echt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 10:12
Travolter schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:53:
Heb mijn xiaomi pistons binnen. Geluid klinkt goed en de qr code geeft een postieve xiaomi website aan. Lijkt me dat ik wel vrij zeker kan zijn dat ze echt zijn?
Ehhh :F Je bent er vrij zeker van maar toch denk je dat ze echt zijn!? :z
Waar heb je het besteld? En een QR code zegt niet veel, iedereen kan een QR code (na)maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:58:
[...]

Ehhh :F Je bent er vrij zeker van maar toch denk je dat ze echt zijn!? :z
Waar heb je het besteld? En een QR code zegt niet veel, iedereen kan een QR code (na)maken.
kijk maar :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iPpaSdy.png
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

InsertFunnyText schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:12:
[...]

Balen voor je, maar wel interessant, ik ben benieuwd naar de reactie van Banggood. Mogelijk betreft het een slechte batch of in ieder geval een probleem dat vaker voorkomt. Ik wacht de verdere reactie van Banggood ook af, wellicht kunnen we elkaar nog van dienst zijn.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Sorry voor het stellen van deze vraag ik ga vanavond nog de XPB 10400 mAh bestellen waar kan ik dit het beste doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dusche schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:45:
Sorry voor het stellen van deze vraag ik ga vanavond nog de XPB 10400 mAh bestellen waar kan ik dit het beste doen.
Ongeveer 100X voorbij gekomen, Banggood XIAOMI 10400mAh Power Bank
http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html :O

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Supertip schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:08:
[...]

Danku, nogmaals sorry had een tijdje niet goed op t.net kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Supertip schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:08:
[...]

Inderdaad, en vergeet de couponcode acc75a niet. Ook, verzendwijze: NL direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:01:
[afbeelding]
Mooie klok voor dat geld! Klinkt als een prima aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 10:12
user001 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:20:
Inderdaad, en vergeet de couponcode acc75a niet. Ook, verzendwijze: NL direct.
Een tip:
- Wanneer je bent ingelogd kun je helaas de code maar 1x gebruiken.
- Uitgelogd kun je de code zo vaak gebruiken als je wilt

Bij Banggood.com zijn vaak zulke hoge kortingcodes account gebonden, maximaal 1 keer. Wanneer je niet bent ingelogd ziet het systeem deze beperking niet. Het is vanzelfsprekend dat de order niet onder je account wordt verwerkt en je BG punten niet ontvangt.

Wanneer de e-mail adres die je hebt gebruikt voor PayPal hetzelfde is als die van Banggood.com, komt het weleens voor dat de klantenservice de order alsnog verwerkt onder je account. Dat heb ik de afgelopen week bij twee orders gehad (bestelling geplaatst zonder in te loggen), dat de orders een dag later in mijn bestellijst stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De code werkt trouwens ook voor de kleine powerbank van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben al ettelijke keren op de orderpagina van de Xiaomi Powerbank geweest, op het punt om te bestellen.
Telkens stelde ik mij de vraag "zou ik dat ding ooit gebruiken?", en bedacht me dat ik het waarschijnlijk maar enkele keren per jaar echt zou kunnen gebruiken.

Vandaag heb ik me niet kunnen inhouden en heb hem dan toch maar besteld. Chinashoppen is gevaarlijk :')
Heb uiteindelijk toch maar besteld omdat ik een grote Xiaomi fan ben, en moest ik het écht niet gebruiken dan haal ik hem wel uit elkaar voor wat 18650-batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft er iemand nog een werkende kortingcode voor de earson speaker bij banggood?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 14:17

Eric_Cantona

"Au Revoir"

freestyler2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:52:
Heeft er iemand nog een werkende kortingcode voor de earson speaker bij banggood?
Lees jij wel?

'n Paar reacties boven je, wordt 'n code genoemd. Misschien moet je die eens proberen?
Pagina: 1 ... 3 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.