[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets lijkt me vooral handig voor op reis, want op reis wil zo'n powerbank wellicht van pas komen.

Maar tot nu toe heb ik nog niet zonder batterij lading gezeten tijdens reizen, en ik ben al meer dan een jaar niet meer naar China geweest ;) Want tijdens zo'n vliegreis komt zo'n powerbank echt van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:53:
Lees jij wel?

'n Paar reacties boven je, wordt 'n code genoemd. Misschien moet je die eens proberen?
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet :z

Hij vraagt om een coupon code voor de Earson, niet Xiaomi :)

En ja die is er;
Banggood.com Summer Sale 10% coupon code: 2f8d47 (Geldig tot en met 1 september!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:55:
[...]
Banggood.com Summer Sale 10% coupon code: 2f8d47 (Geldig tot en met 1 september!)
En vandaag is het?
2 September O-)

Maar ik zou 'm desalwelteplus toch proberen, die van de RC-stuff heeft nog wekenlang gewerkt

[ Voor 178% gewijzigd door dodge_911 op 02-09-2014 21:59 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik weet het alleen is de actie verlengt, alleen ik test het nu en krijg de melding dat deze niet meer geldig is. Ik pak even de andere coupon code bij, moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:01:
Zojuist mijn Shark watch binnen van Aliexpress. Was 22.50$ in de sale. Erg positief verrast over afwerking van de kast, ook lekker zwaar. Bandje is licht, maar ok. Alles werkt goed. Aanrader wat mij betreft.
Kwam trouwens ook in een mooie retaildoos.
[afbeelding]
Hij staat nu weer voor bijna 35,-

Via eBay kun je 'm voor 25,- vanuit Duitsland krijgen: http://r.ebay.com/w7odkL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Zojuist ook de 10400 Xiaomi powerbank op banggood met zwarte sleeve besteld.
Mooie prijs met de kortingscode.

Heeft er toevallig iemand nog een idee op wat ik in een vorige post schreef, mbt verzoek aliexpress seller om bij aankomst tablet te controleren of het scherm kapot is en zo ja, deze zending bij de deur te weigeren?
Riekt aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Voor diegene die om coupon codes vragen, deze zijn te vinden op de verschillende handige sites, zoals het staat in de OP;

10% Korting op de Earson:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 02-09-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:55:
Zoiets lijkt me vooral handig voor op reis, want op reis wil zo'n powerbank wellicht van pas komen.

Maar tot nu toe heb ik nog niet zonder batterij lading gezeten tijdens reizen, en ik ben al meer dan een jaar niet meer naar China geweest ;) Want tijdens zo'n vliegreis komt zo'n powerbank echt van pas.
Ik ben zelf leider bij de jeugdbeweging, dus als ik tijdens de zomervakantie op kamp ga (toch zo'n 14 dagen) dan komt zo'n lader wel van pas. Da's echter maar 1x per jaar, maar goed, het is leuk om zo'n gadgets in huis te hebben :)

Mijn intentie was om tot volgende vakantie te wachten, maar misschien zijn de XPB's dan al niet meer te krijgen. En veel geduld heb ik ook niet, dus heb ik maar besteld.

Nu nog een leuke bluetooth speaker en dan heb ik voorlopig niets meer nodig. De Steel Gun schijnt nogal tegen te vallen en de Earson vind ik (net zoals de steel gun) een beetje aan de kleine kant. Ik had nog een andere gevonden die mij wel aansprak, maar die was redelijk prijzig en er waren amper reviews over te vinden. Dan wacht ik nog wel een paar maanden om zeker te zijn van mijn keuze.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

EN-IS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:55:
[...]

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet :z

Hij vraagt om een coupon code voor de Earson, niet Xiaomi :)

En ja die is er;
Ik dacht dat die voor "alles" was op BangGood, meen dat ik 'm daar ook mee besteld heb. Niet dus, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:01:
Ik dacht dat die voor "alles" was op BangGood, meen dat ik 'm daar ook mee besteld heb. Niet dus, blijkbaar.
Nee helaas, die is alleen voor de Xiaomi Powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:58:
[...]

Hij staat nu weer voor bijna 35,-

Via eBay kun je 'm voor 25,- vanuit Duitsland krijgen: http://r.ebay.com/w7odkL
Klopt, dit was tijdens de sale bij Aliexpress, 22.50$ was ook een erg scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:01:
[...]

Ik ben zelf leider bij de jeugdbeweging, dus als ik tijdens de zomervakantie op kamp ga (toch zo'n 14 dagen) dan komt zo'n lader wel van pas. Da's echter maar 1x per jaar, maar goed, het is leuk om zo'n gadgets in huis te hebben :)

Mijn intentie was om tot volgende vakantie te wachten, maar misschien zijn de XPB's dan al niet meer te krijgen. En veel geduld heb ik ook niet, dus heb ik maar besteld.

Nu nog een leuke bluetooth speaker en dan heb ik voorlopig niets meer nodig. De Steel Gun schijnt nogal tegen te vallen en de Earson vind ik (net zoals de steel gun) een beetje aan de kleine kant. Ik had nog een andere gevonden die mij wel aansprak, maar die was redelijk prijzig en er waren amper reviews over te vinden. Dan wacht ik nog wel een paar maanden om zeker te zijn van mijn keuze.
Wat bedoel je met klein?

Geloof me, je zal versteld staan van 't geluid wat er uit zo'n Earson komt. Veel "bang for the buck".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:02:
[...]

Klopt, dit was tijdens de sale bij Aliexpress, 22.50$ was ook een erg scherpe prijs.
25,- is ook nog niet gek voor 'n echte Shark. Vind 't een mooi stel horloges. Zelf ook 2 hier liggen (ben met periodes echt 'n horlogeman, maar momenteel even niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:04:
[...]

25,- is ook nog niet gek voor 'n echte Shark. Vind 't een mooi stel horloges. Zelf ook 2 hier liggen (ben met periodes echt 'n horlogeman, maar momenteel even niet).
Bestaan er ook neppe Sharks? :+
Nog niet eerder van het merk gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:04:
[...]

Ja ik ben ook echt heel positief verrast, de kast doet weinig onder voor festina o.i.d.
Ik heb bij die verkoper nog heel wat andere mooie modellen gezien, dus er zal vast nog wel e.e.a. bijkomen.
Welke 2 heb je en hoe bevallen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:01:
-knip-
Dan wacht ik nog wel een paar maanden om zeker te zijn van mijn keuze.
Zonde om te wachten, de Earson is echt een top speaker, zoals Eric_Contana al noemde, 'bang for buck'!
In het oude topic heb ik daar mijn ervaringen over geschreven. Deze mag wel klein zijn maar doet het niet onder de grote jongens ;) En deze heeft twee speakers (de Xiaomi maar 1).

*knip*

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 02-09-2014 22:26 . Reden: daar is de TR-knop voor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BangGood is sowieso Bang for Buck :+
Kopen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:05:
[...]

Ja ik ben ook echt heel positief verrast, de kast doet weinig onder voor festina o.i.d.
Ik heb bij die verkoper nog heel wat andere mooie modellen gezien, dus er zal vast nog wel e.e.a. bijkomen.
Welke 2 heb je en hoe bevallen die?
De allereerste, is dat de Bull Shark? Volgens mij niet. En de Longfin:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shark-watch.com/wp-content/files/sh087.jpg

De eerste had 'n metalen band, daar heb ik zelf 'n bruinlederen band aan gezet, ik hou niet van metalen banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:03:
[...]

Wat bedoel je met klein?

Geloof me, je zal versteld staan van 't geluid wat er uit zo'n Earson komt. Veel "bang for the buck".
EN-IS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:08:
[...]

Zonde om te wachten, de Earson is echt een top speaker, zoals Eric_Contana al noemde, 'bang for buck'!
In het oude topic heb ik daar mijn ervaringen over geschreven. Deze mag wel klein zijn maar doet het niet onder de grote jongens ;)

@Eric_Cantona, je had als laatste gereageerd, wijzig je reactie ipv een nieuwe reactie :)
Een maat van me heeft zo'n BOSE bluetooth-speaker, en ben eerder op zoek naar zoiets. Gewoon ergens neerzetten tijdens wat klussen, en je hebt het geluid van een volwaardige stereoset naast je.

Afbeeldingslocatie: http://www.blessthisstuff.com/imagens/stuff/img_bose_soundlink_wireless_mobile_speaker_2.jpg

Het enige wat ik thuis heb als referentie is een X-mini. Die dingen gaan luid voor hun grootte, maar het stelt niet veel voor. Daarom dat ik graag een goeie bluetoothspeaker zou hebben die in de buurt komt van zo'n bose. Natuurlijk voor een China-prijs, tot €50 wil ik wel gaan mits het zeker en vast goeie kwaliteit is.

Ik kan de speakers die ik op het oog had niet meer vinden. Qua ontwerp leken ze nogal hard op dit: http://www.miniinthebox.c...oid-devices_p1707406.html (maar deze heeft maar 6W in totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:26:
[...]

[...]

Een maat van me heeft zo'n BOSE bluetooth-speaker, en ben eerder op zoek naar zoiets. Gewoon ergens neerzetten tijdens wat klussen, en je hebt het geluid van een volwaardige stereoset naast je.
Ik denk dat je dan eerder op een aanbieding kan wachten of ergens op marktplaats 2e hands. In China ga je zoiets niet vinden voor 50 euro ;)
De Earson moet je ook niet vergelijken met een Bose... ik heb ze allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:30:
[...]

Ik denk dat je dan eerder op een aanbieding kan wachten of ergens op marktplaats 2e hands. In China ga je zoiets niet vinden voor 50 euro ;)
De Earson moet je ook niet vergelijken met een Bose... ik heb ze allebei.
Ik verwacht ook niet dezelfde kwaliteit als een bose van €400, maar gewoon iets wat van grootte ongeveer overeenkomt. Als ik zo'n Earson bestel heb ik een beetje schrik dat ik een speaker krijg die geluid produceert in dezelfde grootte-orde als een X-mini, en dat is veel te weinig.

Voor €50 heb je toch echt wel de mogelijkheid om iets serieuzer in huis te halen, zou ik denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VAYp8E0cTIV
7'' tablet, zou dit wat zijn? 35 euro...HDMI, dus aan te sluiten op de tv:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:37:
[...]

Ik verwacht ook niet dezelfde kwaliteit als een bose van €400, maar gewoon iets wat van grootte ongeveer overeenkomt. Als ik zo'n Earson bestel heb ik een beetje schrik dat ik een speaker krijg die geluid produceert in dezelfde grootte-orde als een X-mini, en dat is veel te weinig.

Voor €50 heb je toch echt wel de mogelijkheid om iets serieuzer in huis te halen, zou ik denken?
Earson is echt 100 keer beter dan een X-mini. Ik zou zeggen, gewoon kopen, desnoods geef je 'm iemand cadeau voor zijn verjaardag maar ik denk dat je er echt geen spijt van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ikpakacties schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:41:
Iets soortgelijks komt bij mij binnenkort binnen, maar dan met de rk3188 chip.

Lijkt me dat je je hier niet echt een bult aan kunt vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Als je echt wil, kan je d'r ook 69 euro voor betalen bij Bol.com. Hoeveel keer wil je horen dat je best die Earson koopt? :p

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:00:
[...]

Als je echt wil, kan je d'r ook 69 euro voor betalen bij Bol.com. Hoeveel keer wil je horen dat je best die Earson koopt? :p
Wel een beter afgewerkt klepje en een ingang om 'm ergens aan te mounten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:57:
[...]

Iets soortgelijks komt bij mij binnenkort binnen, maar dan met de rk3188 chip.

Lijkt me dat je je hier niet echt een bult aan kunt vallen.
Link? hoeveel euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Zie ergens hierboven, ik had deze alleen voor 35$ tijdens Ali sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:24

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:55:

Houd er wel rekening mee dat in China de regels zijn aangescherpt als je power banks meeneemt op een vlucht. Ze mogen niet in het ruimbagage, je mag er maximaal 2 voor persoonlijk gebruik bij je hebben met een maximale capateit van 100Wh of aanmelden als ze tussen de 100Wh en 160Wh zijn. Ook mag ze je niet tijdens de vlucht gebruiken.

http://english.cri.cn/12394/2014/08/08/3742s839603.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Chocoball schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:31:
[...]

Houd er wel rekening mee dat in China de regels zijn aangescherpt als je power banks meeneemt op een vlucht. Ze mogen niet in het ruimbagage, je mag er maximaal 2 voor persoonlijk gebruik bij je hebben met een maximale capateit van 100Wh of aanmelden als ze tussen de 100Wh en 160Wh zijn. Ook mag ze je niet tijdens de vlucht gebruiken.

http://english.cri.cn/12394/2014/08/08/3742s839603.htm
Moet je wel hele flinke jongens meenemen. De Xiaomi 10400 (10400 x 5V /1000) doet 52 Wh. Of is 2x zo'n ding meenemen (104 Wh) al verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
ebia schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:37:
[...]

Moet je wel hele flinke jongens meenemen. De Xiaomi 10400 (10400 x 5V /1000) doet 52 Wh. Of is 2x zo'n ding meenemen (104 Wh) al verboden?
Het is 10400 x 3.7v /1000 = 38.48 Wh ;) Li-on Batterijen zijn altijd 3.7v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:43:
[...]

Het is 10400 x 3.7v /1000 = 38.48 Wh ;) Li-on Batterijen zijn altijd 3.7v
Weten de grondstewards dat ook? Want er staat 5V op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Laatst online: 07:55
Ik heb vandaag een Xiaomi powerbank ontvangen van Banggood, Maar je ziet dat iemand aan beide kanten geprobeerd heeft om hem open te maken met een klein schroevendraaiertje of zo. Valt me toch erg tegen dat dit gewoon verstuurd is zonder te checken. Ben benieuwd wat ze als oplossing bieden...

http://nl.tinypic.com/r/2u6hhs3/8 en aan de andere kant dus ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Pamelala op 03-09-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:26:
....
(maar deze heeft maar 6W in totaal)
Ik denk dat je weinig in China zal gaan vinden wat uberhaupt in de buurt komt van die Bose. Ik heb de X-mini en de Earson en ik kan je vertellen dat de Earson een behoorlijke portie harder gaat en ook voller geluid geeft.

Het gaat geen stereoset vervangen, tenzij je een erg slechts stereosetje hebt :+

Het aantal watt dat een speaker 'heeft' is echt het laatste waar je naar moet kijken bij deze dingen. De Bose kan ook niet onder de natuurkundewetten uit en kan met zijn 2S li-ion (7,4V) ook 'slechts' 6W per kanaal leveren.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 08:24

Chocoball

瞧好吧!

Ik vond deze op Aliexpress.
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1582477218_1/LED-Shoe-Lace-Stick-Light-Up-Glow-in-the-Dark-Disco-Shoestring-Party-Novelty-Hot.jpg_140x140.jpg

Weer eens wat anders dan gewone veters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Ook de xiaomi pistons van de 7 seas deal binnen. Net half uurtje getest in de trein, geen idee of ze echt zijn. Ze klinken iig erg metaal(bot en hol) in vergelijking met mijn andere headphones koss portapro en Sony mdr-1r. Wellicht kwestie van inbreken, wennen, nepheid, in-ears vs headphones of een combinatie ;)
En prijs natuurlijk. Porta pro:30 euro, mdr-1r 170 euro, piston 6 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Pseudoc op 03-09-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:33
Pseudoc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:27:
Ook de xiaomi pistons van de 7 seas deal binnen. Net half uurtje getest in de trein, geen idee of ze echt zijn. Ze klinken iig erg metaal(bot en hol) in vergelijking met mijn andere headphones koss portapro en Sony mdr-1r. Wellicht kwestie van inbreken, wennen, nepheid, in-ears vs headphones of een combinatie ;)
Hehe ... Nep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Pseudoc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:27:
De minimale prijs van de echte pistons ligt rond de 16 dollar. Lijkt mij hier dus ook om een neppe pistons te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
paulus_01 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:50:
[...]
Wat moet ik hier nu mee? Mijn gevoel zegt dat ze me maar bewust een kapotte tablet hebben gestuurd, om zo toch, zij het met een omweg, een refund te geven (wat ze in 1e instantie had voorgesteld en wat bij de Xiaomi Red Rice van $80 ook was gebeurd bij velen).

Maar ik kan moeilijk aan de deur al zien of het scherm kapot is, een barst ok, maar dode pixels, etc wordt moeilijker.
Gewoon aannemen en als er inderdaad een barst in zit of niet goed werkt, een claim aanmaken bij aliexpress met foto's van het defect. De verkoper kan wel zeggen dat hij dat niet wil, maar dat is niet aan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
[...]

Advies gevraagd: bluetooth speaker

Misschien is de laatste reactie in dat topic iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Dat zijn prima specs voor die prijs. Ook een 1024x600 scherm, terwijl de meeste budget 7" tablets maar 800*480 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vreemd dat er staat quad core...
Hier staat bij een andere tablet met zelfde CPU dual core...

Hm, niet overal staat dezelfde info over deze chip.
The ATM7029B application processor from Actions Semiconductor is an enhanced version of the earlier quad-core ATM7029 that upgrades the original Vivante GC1000 GPU with an Imagination Technologies PowerVR SGX540. Part of the Owl series of tablet processors, the new chip sports four ARM Cortex-A5 cores running at up to 1.3GHz and integrates a hardware audio and video decoder that can encode and decode 1080p video at 30fps.
bron
Schijnt ook Android 4.4 te ondersteunen jammer dat die aanbieding dan weer Android 4.1 is.
(en er staat overal bij dit type tablets A9 ipv A5...)

[ Voor 48% gewijzigd door Gutteguttegut op 03-09-2014 09:50 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Chocoball schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:51:
Ik vond deze op Aliexpress.
[afbeelding]

Weer eens wat anders dan gewone veters ;)
Die heb we hier al liggen van de Action. Slordige euro, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Kitano schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:23:
[...]

Gewoon aannemen en als er inderdaad een barst in zit of niet goed werkt, een claim aanmaken bij aliexpress met foto's van het defect. De verkoper kan wel zeggen dat hij dat niet wil, maar dat is niet aan hem.
En vervolgens krijgt hij een refund, wat juist niet de bedoeling is. Hij wil gewoon een goed werkend product voor die prijs. Maar als ik het zo lees is dat vrijwel onmogelijk met de trucjes van de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tommyboy_1908 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:47:
[...]

En vervolgens krijgt hij een refund, wat juist niet de bedoeling is. Hij wil gewoon een goed werkend product voor die prijs. Maar als ik het zo lees is dat vrijwel onmogelijk met de trucjes van de verkoper.
Of de verkoper affakkelen op resselerratings.com.
daar zijn ze heel gevoelig voor :P

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 14:02
EN-IS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:58:
[...]

Ehhh :F Je bent er vrij zeker van maar toch denk je dat ze echt zijn!? :z
Waar heb je het besteld? En een QR code zegt niet veel, iedereen kan een QR code (na)maken.
Aha, dacht dat die qr codes beetje als die krascodes werkten.

In ieder geval, heb m van merimobiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitano schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:26:
[...]

Dat zijn prima specs voor die prijs. Ook een 1024x600 scherm, terwijl de meeste budget 7" tablets maar 800*480 zijn.
Inderdaad, goede prijs. Twijfel om hem te bestellen als tweede tablet voor op het nachtkastje. :P nog maar ff over nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Hmmmmm na de waarschuwingen bij "quickreply" durf ik mijn vraag bijna niet meer te posten :-) . Ik heb al gezocht op Tweakers (en elders) maar heb het antwoord niet gevonden.

Heb iets besteld bij een Chinese webshop. Is kapot gegaan en mag het terugsturen. Service en communicatie van leverancier is goed. Terugsturen is in dit geval (financieel) ook nog wel de moeite waard. Leverancier zegt nadrukkelijk te versturen als "registered airmail", "but not as express and also not TNT Post".

Nou kom ik er effe niet meer uit wat ze willen. Is dat gewoon aangetekend als briefpost vanaf het postkantoor? Dan wordt het toch met PostNL verzonden? Of wordt het dan automatisch TNT? Of moet ik het bijvoorbeeld met UPS verzenden of zo.

Ik vind het een beetje stomme vraag, maar kom er effe niet uit. Wie kan iets zinnigs zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiend schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:44:
Hmmmmm na de waarschuwingen bij "quickreply" durf ik mijn vraag bijna niet meer te posten :-) . Ik heb al gezocht op Tweakers (en elders) maar heb het antwoord niet gevonden.

Heb iets besteld bij een Chinese webshop. Is kapot gegaan en mag het terugsturen. Service en communicatie van leverancier is goed. Terugsturen is in dit geval (financieel) ook nog wel de moeite waard. Leverancier zegt nadrukkelijk te versturen als "registered airmail", "but not as express and also not TNT Post".

Nou kom ik er effe niet meer uit wat ze willen. Is dat gewoon aangetekend als briefpost vanaf het postkantoor? Dan wordt het toch met PostNL verzonden? Of wordt het dan automatisch TNT? Of moet ik het bijvoorbeeld met UPS verzenden of zo.

Ik vind het een beetje stomme vraag, maar kom er effe niet uit. Wie kan iets zinnigs zeggen?
Ik verwacht (gezien de vele naamswijzigingen de laatste tijd) dat ze met TNT post PostNL bedoelen en dat je inderdaad met UPS of DHL of iets dergelijks moet verzenden. Durf het echter niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Helemaal geen stomme vraag ;).
Je moet gewoon naar het postkantoor en en daar (aangetekend/verzekerd) verzenden. Let wel op dat je daarvoor een CN23 formulier moet invullen.

Je moet niet met de expresstak van PostNL verzenden (TNT in het buitenland) en dus ook niet met DHL, UPS, DPD, etc, etc. Gewoon met de normale post (van PostNL).

Kosten daarvan liggen ergens op 25 euro voor een pakket (tot 500 euro verz) tot 2KG.

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 03-09-2014 12:10 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertowNL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:09:
[...]

Helemaal geen stomme vraag ;).
Je moet gewoon naar het postkantoor en en daar (aangetekend/verzekerd) verzenden. Let wel op dat je daarvoor een CN23 formulier moet invullen.

Je moet niet met de expresstak van PostNL verzenden (TNT in het buitenland) en dus ook niet met DHL, UPS, DPD, etc, etc. Gewoon met de normale post (van PostNL).

Kosten daarvan liggen ergens op 25 euro voor een pakket (tot 500 euro verz) tot 2KG.
Aha! Dus met TNT post bedoelen ze enkel de express tak? Dat wist ik niet. :P weer wat geleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)

PostNL en formulier CN-22 of CN-23 gebruiken. Wel opletten met invullen. En letten op totaal gewicht van het pakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat eens te kijken naar de ATM7029B tablet van 35 euro die net gepost was. Maar kan er niet echt achterkomen wat het verschil is tussen de ATM7029B soc en de ATM7029 soc. Iemand die me de goede kant op kan wijzen? :) heb zelf al gezocht met google maar kan buiten verkoop sites nergens iets vinden over de ATM7029B. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:05:
Zat eens te kijken naar de ATM7029B tablet van 35 euro die net gepost was. Maar kan er niet echt achterkomen wat het verschil is tussen de ATM7029B soc en de ATM7029 soc. Iemand die me de goede kant op kan wijzen? :) heb zelf al gezocht met google maar kan buiten verkoop sites nergens iets vinden over de ATM7029B. :(
Serieus de eerste hit op google ;) , maar vooruit. Het GPU gedeelte dus veranderd.
http://www.linleygroup.co...?num=5156&year=2014&tag=3
Edit: dit stond ook al een paar posts hierboven 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Nikeo op 03-09-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:08:
[...]

Serieus de eerste hit op google ;) , maar vooruit. Het GPU gedeelte dus veranderd.
http://www.linleygroup.co...?num=5156&year=2014&tag=3
Ik kon het echt nergens vinden op google. :( Heel erg bedankt. :) het komt er dus op neer dat als de ATM7029 genoeg zou zijn voor de eisen (wat ik wel verwacht voor een tweede nachtkastje tablet) dan is de ATM7029B zeker geschikt. :) nog even een nachtje over slapen en dan mogelijk morgen bestellen.

Edit: zie dat die link er ook al boven stond. Moet echt beter uit me doppen gaan kijken. :P mijn excuses mensen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Kasj schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:24:
[...]

Advies gevraagd: bluetooth speaker

Misschien is de laatste reactie in dat topic iets voor je.
Dank, goeie tip... bracht me op het spoor van deze speaker :
http://www.aliexpress.com...h-Mic-For/1965828987.html

Er zijn blijkbaar tientallen namen voor hetzelfde ding : Bolse 10w, MOCREO MOSOUND BASS, audiodynamix the pulse 2... en volgens de verschillende reviews komt het qua geluid aardig in de buurt van Bose Soundlink

Weet iemand misschien van dit type een shop met een schappelijke prijs ? wisselt bij de chinese sites van 80 tot 120 dollar, terwijl je ze in Duitsland/Engeland voor 50 euro ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels achter het type van die tablet mocht iemand het willen weten. Het is de eZee’Tab 7Q11-L. Als ik daar op google is er wat Franse informatie te vinden wat (met behulp van google translate dus kunnen fouten inzitten) niet erg positief is. Ook wat Engelse informatie maar dat komt rechtstreeks van buyincoins af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08 12:42
ik haal niks meer van de chinese sites.

ik koop tegenwoordig van ebay is goedkoper dan de sites

volgens mij kopen de sites van ebay en dan verkopen ze de producten weer aan ons?

en wat ik tot nu toe heb gekocht van ebay is alles werknd aangekomen binnen 2 weken of soms minder van Shenzen.china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Zopas een antwoordje van de verkoper gekregen op mijn AliExpress dispute.

"my friend, sorry to trouble you. to tell the truth, dispute means nothing but protection to you, to us, it is disaster, once it is opened, will hurt our account heavily, hope you understand and do us the favor, thank you!" (refund rejected)
Nu zijn er drie opties:
- accept (ga ik niet doen natuurlijk)
- modify (wat doet dat?)
- escalate

Heeft iemand al ervaring met het disputeproces op AE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Ja, ik heb een keer geescaleerd omdat ik mijn product na 1 maand nog niet binnen had en vast stond bij de douane in Shanghai. Toen kreeg ik mijn geld terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Als je €50 hebt te besteden, dan zou ik zelf voor deze Sounder speaker gaan, deze wordt ook aanbevolen namelijk, als je wat meer kwaliteit en geluid wilt;
- http://www.sounder.cc/?para=cn
- http://sounder.tmall.com/ (officiële Tmall winkel)
- http://www.aliexpress.com/store/1230584

Bron: Fok! en Fok!

Verder goed leesmateriaal over 4 bluetooth speakers test:
http://forum.fok.nl/topic/1271799/97/3#129757003

Winnaar, Earson natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

selcukb006 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:29:
ik haal niks meer van de chinese sites.

ik koop tegenwoordig van ebay is goedkoper dan de sites

volgens mij kopen de sites van ebay en dan verkopen ze de producten weer aan ons?

en wat ik tot nu toe heb gekocht van ebay is alles werknd aangekomen binnen 2 weken of soms minder van Shenzen.china
Niet helemaal. Veel sites verkopen ook gewoon op ebay. (sommige die ik ken hebben zo'n 50 verschillende ebay stores waar ze spullen verkopen). Spullen komen allemaal (voor sites zoals DX, Banggood of voor ebay) direct van de leverancier / fabriek. Voor hun maakt het dus niet uit of je het nou via hun website of via hun ebay store koopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:45:
[...]

Niet helemaal. Veel sites verkopen ook gewoon op ebay. (sommige die ik ken hebben zo'n 50 verschillende ebay stores waar ze spullen verkopen). Spullen komen allemaal (voor sites zoals DX, Banggood of voor ebay) direct van de leverancier / fabriek. Voor hun maakt het dus niet uit of je het nou via hun website of via hun ebay store koopt :+
En in een aantal gevallen is het item op ebay duurder dan bij de Shop zelf. Al te vaak gezien inmiddels. Ik maak er ook alleen gebruik van als ik geen zin heb om weer een account aan te maken voor 1 artikel en het verschil niet al te groot is. Max 3 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vandaag weer een zilveren Xiaomi Powerbank van Banggood binnen. 23-08 besteld.
Helaas weer de batch met kartonnen doos, had gehoopt op de plastic case :')
Inmiddels al 3 verschillende batches gehad: powerbank met gravure xiaomi.com (plastic case), mi.com (kartonnen doos) en nu weer eentje met xiaomi.com (kartonnen doos)
Valt me op dat de laatste veel beter gepolijst lijkt, voelt erg glad aan in tegenstelling tot de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Klopt, die in plastic doosjes komen zijn van betere kwaliteit.

Ik heb er ook één die in een kartonnen doosje kwam met de opdruk mi.com. Je kan daar met je nagel gewoon het MI-logo beschadigen. Ook is die donkerder van kleur en heeft die een ruwer oppervlak. Al het andere wijst er wel op dat het om een originele versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolletje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:30:
Klopt, die in plastic doosjes komen zijn van betere kwaliteit.

Ik heb er ook één die in een kartonnen doosje kwam met de opdruk mi.com. Je kan daar met je nagel gewoon het MI-logo beschadigen. Ook is die donkerder van kleur en heeft die een ruwer oppervlak. Al het andere wijst er wel op dat het om een originele versie gaat.
Ja klopt, kleur is ook niet helemaal gelijk. Zijn gelukkig wel alle 3 origineel.
Ziet er naar uit dat de plastic case verleden tijd is, had ik vroeger nou maar meer stuks besteld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik heb net de xpb van eForChina ontvangen.
Zit in een plastic case :P

Krascode gecheckt en zegt dat het de originele is.
Ook kan hij zichzelf niet opladen.
Dus de originele :D

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annoying-Orange schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:14:
Ik heb net de xpb van eForChina ontvangen.
Zit in een plastic case :P

Krascode gecheckt en zegt dat het de originele is.
Ook kan hij zichzelf niet opladen.
Dus de originele :D
Is dat de zilveren?

Zal je zien, als ik nu ga bestellen, krijg ik weer eentje met kartonnen doos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Heeft er hier iemand recent een koptelefoon uit China gehaald? Ik zoek er een met noise-cancelling (hoeft niet super te zijn) en een mooi geluid (weet niets van koptelefoons vind dr dre's zelfs leuk klinken). Heb ongeveer 30 euro als budget vastgesteld. Iemand die dat heeft en er iets over zou willen vertellen? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:21:
[...]

Is dat de zilveren?

Zal je zien, als ik nu ga bestellen, krijg ik weer eentje met kartonnen doos :+
Ja, is de zilveren.
Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb die eind juli daar besteld, kreeg toen een kartonnen doos geleverd :P
Ach, ik geef het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:26:
[...]

Die heb die eind juli daar besteld, kreeg toen een kartonnen doos geleverd :P
Ach, ik geef het op.
Dan heb ik geluk :)
Kan je die case niet ergens los bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Is al eerder voorbij gekomen maar Xiaomi leverd al een poos (paar maanden) de XPB's niet meer in plastic cases. Is oude voorraad die nog ergens ligt bij tussen handelaren. Alle nieuwe direct van Xiaomi komen in een kartonnen verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:33:
Is al eerder voorbij gekomen maar Xiaomi leverd al een poos (paar maanden) de XPB's niet meer in plastic cases. Is oude voorraad die nog ergens ligt bij tussen handelaren. Alle nieuwe direct van Xiaomi komen in een kartonnen verpakking.
Ja dat had je inderdaad al gemeld. Blijkbaar zijn er nog zat oude voorraad, maar die komen niet bij mij terecht :+
Annoying-Orange schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:29:
[...]

Dan heb ik geluk :)
Kan je die case niet ergens los bestellen?
Nog niet tegenkomen, wel siliconen cases.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Saved by the bell :)

Vanmiddag de propellor van mn hubsan X4 defect geraakt. 2 weken geleden al nieuwen besteld bij banggood. Vandaag alsnog binnen gekregen, was ff bang dat ik ergens in de buurt er naar moest gaan zoeken haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:10:
[...]
Iknog even een nachtje over slapen en dan mogelijk morgen bestellen.
7 stuks in voorraad....Kwam gister per toeval uit bij het product, bleek dus een voorbereiding op de DailySale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:46:
[...]

Ja klopt, kleur is ook niet helemaal gelijk. Zijn gelukkig wel alle 3 origineel.
Ziet er naar uit dat de plastic case verleden tijd is, had ik vroeger nou maar meer stuks besteld :-(
Ik weet niet hoe graag je een plastic case wil hebben maar ik heb vandeweek een neppe Xiaomi ontvangen in een plastic case (bestelling uit mei, de slechte batch van banggood). Deze case mag je van mij hebben (als dit dezelfde case is als degene welke bij de echte wordt geleverd). Ik doe er namelijk niets mee en de neppe Xiaomi gaat de prullenbak in.

Wat is die nep trouwens, dat ze dat als echt proberen te verkopen, als je schud hoor je gewoon de batterijen rammelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 03-09-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Zojuist mijn bij Banggood bestelde Xiaomi powerbank 10400 gecontroleerd op de site van xiaomi en die geeft aan dat het om een origineel exemplaar gaat. Misschien raar maar toch twijfel ik over de uitslag. De "controlecode" staat op het doosje en niet op de powerbank zelf. Toen ik hem voor het eerst uitpakte had ik het idee dat dit niet de eerste keer was en wie zegt mij dat niet iemand de powerbank heeft omgewisseld voor een namaak exemplaar.

Verder heb ik de youtube video gekeken van Xiaomi om te bepalen of het om een echte of namaak powerbank gaat. Mijn exemplaar slaagt voor de helft van de tests en zakt dus ook voor de helft. Zo gaat hij wel meteen laden als ik mijn iphone aankoppel, maar gaat hij ook laden als ik hem "kortsluit" door 1 usb kabel te gebruiken op de micro en gewone usb aansluiting. Dat zou niet het geval moeten zijn. De tekst onderop de PB is dik gedrukt en springt van de achtergrond af. In het filmpje lijkt juist bij een originele de tekst wat mat te zijn. Ook is mijn usb poort op de pb niet wit maar juist zwart/grijs. Kortom een hoop onduidelijkheden

Wat adviseren jullie? Klagen bij Banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:54

NSG

Je weet niks!

Waarom toch die interesse in die nutteloze plastic case voor de Xiaomi PB die geen sluiting heeft?
Zijn gewoon twee stukjes plastic die met een plakbandje beneden en een plakbandje boven bij elkaar gehouden worden, alles behalve handig dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommyboy_1908 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:04:
[...]

Ik weet niet hoe graag je een plastic case wil hebben maar ik heb vandeweek een neppe Xiaomi ontvangen in een plastic case (bestelling uit mei, de slechte batch van banggood). Deze case mag je van mij hebben (als dit dezelfde case is als degene welke bij de echte wordt geleverd). Ik doe er namelijk niets mee en de neppe Xiaomi gaat de prullenbak in.

Wat is die nep trouwens, dat ze dat als echt proberen te verkopen, als je schud hoor je gewoon de batterijen rammelen.
Heel graag ;)
laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:08:
Zojuist mijn bij Banggood bestelde Xiaomi powerbank 10400 gecontroleerd op de site van xiaomi en die geeft aan dat het om een origineel exemplaar gaat. Misschien raar maar toch twijfel ik over de uitslag. De "controlecode" staat op het doosje en niet op de powerbank zelf. Toen ik hem voor het eerst uitpakte had ik het idee dat dit niet de eerste keer was en wie zegt mij dat niet iemand de powerbank heeft omgewisseld voor een namaak exemplaar.

Verder heb ik de youtube video gekeken van Xiaomi om te bepalen of het om een echte of namaak powerbank gaat. Mijn exemplaar slaagt voor de helft van de tests en zakt dus ook voor de helft. Zo gaat hij wel meteen laden als ik mijn iphone aankoppel, maar gaat hij ook laden als ik hem "kortsluit" door 1 usb kabel te gebruiken op de micro en gewone usb aansluiting. Dat zou niet het geval moeten zijn. De tekst onderop de PB is dik gedrukt en springt van de achtergrond af. In het filmpje lijkt juist bij een originele de tekst wat mat te zijn. Ook is mijn usb poort op de pb niet wit maar juist zwart/grijs. Kortom een hoop onduidelijkheden

Wat adviseren jullie? Klagen bij Banggood?
De kleur van de USB poort kan varieren afhankelijk van de kleur powerbank. Maar de kortsluit test en die tekst onder zijn wel sterke aanwijzingen voor een nepperd. Wel apart, ik ben 'm vandaag ook binnengekregen via Banggood. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-16
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 18:12
Besteld bij Aliexpress http://www.aliexpress.com/store/835485 een Xiaomi Powerbank 10400 mAh.

besteld : 19-8
ontvangen : 3-9
shipment by : Sweden Post

En na controle can ik bevestigen dat het een originele is. $27.04 niet de goedkoopste die je kan vinden maar goed, wel een gratis hoesje bij >:)

Via andere shop, ook AliExpress, besteld RC helicopter, fabrikaat WL Toys type: V911. Het nieuwe model met de nieuwe versie lipo's. De shop is http://www.aliexpress.com/store/1181135

besteld : 19-8
ontvangen : 30-8
shipment by : China Post Air Mail

ontvangen: remote control, helicopter, 2 lipo's, usb oplader.
En gelukkig is tie crash bestendig, man man man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Nu online
Even een update over mijn wel/niet echte Xiaomi powerbank van banggood met 2 foto's, misschien zeggen die iets meer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/37eGNOel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ary6GySl.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door laredo op 03-09-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:33:
Even een update over mijn wel/niet echte Xiaomi powerbank van banggood met 2 foto's, misschien zeggen die iets meer.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er wel een beetje fake uit. Mijne van Banggood (besteld op 14/08) was zeker echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:33
user001 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:36:
[...]

Ziet er wel een beetje fake uit. Mijne van Banggood (besteld op 14/08) was zeker echt.
Logo ziet er wat donker uit idd.
Mijne van BG was iig een echte. Misschien een verkeerd belichte foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
maurits82 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:38:
Logo ziet er wat donker uit idd.
Mijne van BG was iig een echte. Misschien een verkeerd belichte foto?
@laredo, welke kleur heb je? Zo te zien heb je de GRIJZE kleur, voordat we wederom in een echt/nep discussie belanden, heb je de hele lijst (controles) nagelopen? Zet anders even de resultaten hier neer.

De grijze heeft geen witte maar donker/grijze USB poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Nu online
Tsja, de foto is niet overbelicht, hij ziet er in het echt ook zo uit. Verder vallen mij ook de 2 kleine beschadigingen op bij de tweede foto aan de rand van het aluminium. Kan iemand iets zinnigs zeggen over de kleur van de usb aansluiting? is die bij meer mensen met deze kleur case ook zwart of toch wit zoals hij zou moeten horen aldus de Xiaomi site?

@En-IS zie iets hoger, heb de tests doorlopen maar dat leverde alleen maar meer vragen op....Kleur is inderdaad "gray".

[ Voor 14% gewijzigd door laredo op 03-09-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:40:
-knip-
@En-IS zie iets hoger, heb de tests doorlopen maar dat leverde alleen maar meer vragen op..
Dat had ik gezien en gelezen, daarom vroeg ik ook naar de lijst en de resultaten. Met 'de test faalt voor de helft' kunnen we niks, helaas mijn glazen bol niet mee vandaag... ;)

Als je ze ook allemaal hebt gedaan, dan kun je de test opgesomd hier neerzetten, zo kunnen we kijken of je niet iets over het hoofd hebt gezien of dat er daadwerkelijk wat aan de hand is.

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 03-09-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:40:
Tsja, de foto is niet overbelicht, hij ziet er in het echt ook zo uit. Verder vallen mij ook de 2 kleine beschadigingen op bij de tweede foto aan de rand van het aluminium. Kan iemand iets zinnigs zeggen over de kleur van de usb aansluiting? is die bij meer mensen met deze kleur case ook zwart of toch wit zoals hij zou moeten horen aldus de Xiaomi site?

@En-IS zie iets hoger, heb de tests doorlopen maar dat leverde alleen maar meer vragen op..
Grijze powerbank -> grijze (donkere) usb poort
Maar je zit nog steeds met die kortsluittest, je weet zeker dat die oplaadt als je de kabel insteekt? Niet toevallig per ongeluk op de powerknop gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Iemand er al achter hoe de ruil-je-punten-in-en-win actie bij DX werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Nu online
Thanks voor het advies over de kleur. Dat zal een en ander dan wel verklaren. De kortsluittest kan misschien de eerste keer mislukt zijn doordat er door mij op de knop was gedrukt vlak ervoor. Nu gaat hij wel goed en gaan er geen lampjes branden.

Heb de ipad er aan gehangen en die ging ook meteen laden. Ik laat hem even aangesloten en zal eens kijken hoever die komt. Waarschijnlijk dus paniek voor niks maar dankzij GoT weer gerust gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:48:
Thanks voor het advies over de kleur. Dat zal een en ander dan wel verklaren. De kortsluittest kan misschien de eerste keer mislukt zijn doordat er door mij op de knop was gedrukt vlak ervoor. Nu gaat hij wel goed en gaan er geen lampjes branden.

Heb de ipad er aan gehangen en die ging ook meteen laden. Ik laat hem even aangesloten en zal eens kijken hoever die komt. Waarschijnlijk dus paniek voor niks maar dankzij GoT weer gerust gesteld.
Je hebt een echterd ;)
De grijze versie ziet er van buiten wat nep uit, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
Iemand al goede iphone 5 oplaadkabels besteld ? De mijne geven allemaal aan dat het geen orginele accesoire is. En dan laad die niet op.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:50:
Je hebt een echterd ;)
De grijze versie ziet er van buiten wat nep uit, dat klopt.
Idem! De grijze ziet er naar mijn mening 'goedkoop' en 'nep' uit. Het is alsof de materiaal (behuizing en plastic) anders is. Maar goed, het is een originele alleen de feeling is anders :)

In mijn geval:
Je logt in, vervolgens maak je een wachtwoord aan, deze moet volgens DX worden geverifieerd, dus krijg je een mail - in de mail zit een link die maar een half uur geldig is - mail komt een uur later binnen ;) 8)7 :F

[ Voor 39% gewijzigd door EN-IS op 03-09-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 08:57
laredo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:48:

Heb ook de grijze (echte)

jspr360 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Omdat ik eigenlijk een zilver had besteld, krijg ik nu van BG een White Silicon Cover + 200 BG points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr360 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:57:
[...]

Heb ook de grijze (echte)

jspr360 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Omdat ik eigenlijk een zilver had besteld, krijg ik nu van BG een White Silicon Cover + 200 BG points.
Dear friend,

Our apologies. We understand you find grey an ugly color. Therefore we send you a white silicon cover as soon as possible, so you won't see ugly grey anymore. As a bonus we give you 200 BG for the disappointment. Is that ok my friend?
:+

Maar prima oplossing lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:03:
[...]

Dear friend,

Our apologies. We understand you find grey an ugly color. Therefore we send you a white silicon cover as soon as possible, so you won't see ugly grey anymore. As a bonus we give you 200 BG for the disappointment. Is that ok my friend?
:+

Maar prima oplossing lijkt me :)
Yeah my friend, prima oplossing voor iets wat eigenlijk geen probleem is. Maar ja, in essentie hebben ze wel iets geleverd wat niet volgens de specificatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
jspr360 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:07:
[...]

Yeah my friend, prima oplossing voor iets wat eigenlijk geen probleem is. Maar ja, in essentie hebben ze wel iets geleverd wat niet volgens de specificatie was.
Zijn doen wat. Er zijn er genoeg die je er mee laten zitten. Ies working yes? No problem den. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
Even kijken naar mijn order historie bij BG, zie ik het volgende bij de grijze XPB:

1 of :Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone

2014-09-03 04:31:52 Shipped This order is resent. The new order number is 2949734

Zou hij opnieuw verzonden zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr360 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:20:
Even kijken naar mijn order historie bij BG, zie ik het volgende bij de grijze XPB:

1 of :Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone

2014-09-03 04:31:52 Shipped This order is resent. The new order number is 2949734

Zou hij opnieuw verzonden zijn??
Nee ik denk het niet, het is meer voor hun eigen brakke administratie. Ik heb dat ook weleens gehad met een vervangend product (dat stond ook op die manier met resent). Ze zijn niet geheel achterlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Hebben mensen ook last als je via een Xiaomi powerbank je iPhone oplaad je toch de aanknop moet gebruiken als de kabel al aangesloten was. Hij begint al met opladen als ik alleen de kabel in de powerbank stop. Dit is niet het geval bij micro USB kabels voor andriod telefoons. Dan werkt dit gewoon wel goed.
Pagina: 1 ... 4 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.