[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 08:57
MrGangstaQ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:29:
Hebben mensen ook last als je via een Xiaomi powerbank je iPhone oplaad je toch de aanknop moet gebruiken als de kabel al aangesloten was. Hij begint al met opladen als ik alleen de kabel in de powerbank stop. Dit is niet het geval bij micro USB kabels voor andriod telefoons. Dan werkt dit gewoon wel goed.
Net voor je getest met een iPhone 4, hij begint direct met laden (zonder aanknop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:48

Quad

Doof

En ik maar denken waarom niemand meer in China besteld, blijkt er een nieuw topic te zijn. 8)7 :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
jspr360 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:35:
[...]

Net voor je getest met een iPhone 4, hij begint direct met laden (zonder aanknop).
Ik heb het ook nog ff getest met me iPod met een 30 pins connector en die doet het ook zonder aan/uit knop. Zal aan de lightning kabel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
MrGangstaQ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:41:
[...]

Ik heb het ook nog ff getest met me iPod met een 30 pins connector en die doet het ook zonder aan/uit knop. Zal aan de lightning kabel liggen.
Was dat niet als hij aan het opladen is, dat je dan wel moet duwen?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

WTF is deze onzin, ik probeer die tablet te bestellen die hier even geleden langs kwam bij BIC. Had een account aangemaakt, maar zag toen geen recommender vakje meer, dus uitgbelogd. Toen zag ik eht vakje wel weer, ChinaKorting ingevuld voor bijna 2 euro korting, ingelogd met paypal, daarna word ik doorgestuurd en is de korting opeens weer weg (recommender staat wel nog steeds ingevuld). Nu al een paar keer geprobeerd, ook cookies etc gewist, maar blijft maar de korting verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:03:
[...]

Dear friend,

Our apologies. We understand you find grey an ugly color. Therefore we send you a white silicon cover as soon as possible, so you won't see ugly grey anymore. As a bonus we give you 200 BG for the disappointment. Is that ok my friend?
:+

Maar prima oplossing lijkt me :)
Ik zei toch dat het melden je wat ging opleveren ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 22:06

ViezeVis

Sample Text

Wow hè die Elephone P2000 belt al uit zichzelf het 112 alarmnummer wanneer je "Telephony" test in het testpanel van Elephone dmv. die USSD (*# etc.) code.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1937497_717965241572165_3404173705910512181_n.jpg?oh=edf148cd792837080ccfc5abc4c74b73&oe=545EDD76&__gda__=1416236525_260ca6f511070945546578d25f63534a

[ Voor 43% gewijzigd door ViezeVis op 04-09-2014 00:00 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ik heb ook de XPB 10400 en alles klopt en de kwaliteit is super. Maar ik moet wel degelijk de aan en uitknop indrukken voordat mijn iPad Air of iPhone 5S begint met laden. Tevens heb ik hem laatst getest tot hoe ver hij oplaad en ik kom tot 9700MaH.. Alles werkt verder wel ook het doorlussen etc. Heb ik dan toch een hele goede neppe? (Besteld bij DX.com)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
colorsone schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:56:
Ik heb ook de XPB 10400 en alles klopt en de kwaliteit is super. Maar ik moet wel degelijk de aan en uitknop indrukken voordat mijn iPad Air of iPhone 5S begint met laden. Tevens heb ik hem laatst getest tot hoe ver hij oplaad en ik kom tot 9700MaH.. Alles werkt verder wel ook het doorlussen etc. Heb ik dan toch een hele goede neppe? (Besteld bij DX.com)
9700 mAh in is alvast normaal, ik heb als gemiddelde 9666 mAh in en 6428 mAh uit.
Zonder verlies zou er 7696 mAh uit moeten komen (if my math is correct -> (10400*3,7)/5 )

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 04-09-2014 00:09 ]

Verwijderd

dodge_911 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:22:
[...]

Ik zei toch dat het melden je wat ging opleveren ;)
Die tekst heb ik verzonnen naar aanleiding van jspr360 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2", maar het zal wrs wel zo'n tekst geweest zijn ;)
Heb zelf een zilveren besteld en een zilveren gekregen gelukkig 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 00:15 ]

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
dodge_911 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:06:
[...]

9700 mAh in is alvast normaal, ik heb als gemiddelde 9666 mAh in en 6428 mAh uit.
Zonder verlies zou er 7696 mAh uit moeten komen (if my math is correct -> (10400*3,7)/5 )
Eigenlijk niet zoveel (6428mAh) als er met 10400mAh wordt gepromoot. Met hoeveel mAh heb je hem balast?

Ik kan de mijne niet testen want ik heb namelijk niets ontvangen van Banggood (>45d), refund is in aanvraag. Is al de 2de dispute in 1 week tijd ivm batterijen. Ik zit straks met een silicone cover zonder XPB :)

Ik krijg momenteel enkel zendingen van Aliexpress goed en snel toe. Alle andere shops en ebay komen zeer traag of niet binnen. Vroeger ging het echt sneller. Bestellen jullie meestal met tracking nummer?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Het is 10400mAh op 3,7V, niet op 5V dus.
Belasting is variabel, net zoals het gebruik van zo 'n ding. Dan een telefoon die 1A trekt, dan een tablet die 1,25A treckt, dan m'n ipad die 2A trekt...
Je trekt dat ding niet echt leeg met een telefoon in 1 keer...
M'n ipad krijgt 'm wel leeg.

Mgoed, als mijn XPB leeg is, pak ik gewoon 'n andere ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 04-09-2014 00:57 ]

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
dodge_911 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:56:
Het is 10400mAh op 3,7V, niet op 5V dus.
Belasting is variabel, net zoals het gebruik van zo 'n ding. Dan een telefoon die 1A trekt, dan een tablet die 1,25A treckt, dan m'n ipad die 2A trekt...
Je trekt dat ding niet echt leeg met een telefoon in 1 keer...
M'n ipad krijgt 'm wel leeg.

Mgoed, als mijn XPB leeg is, pak ik gewoon 'n andere ;)
Je heb gelijk was het vergeten van de 5V. Dan is het verschil 38,48w - 32,14w met omvormverlies en al nog niet zo slecht.<20%
Ik heb hier een andere powerbank met lcd scherm ingebouwd van ebay al een tijdje terug aangekocht. Heb deze alvast getest en van de beloofde 12A is het in werkelijkheid 4A. Ik ga hier alvast andere batterijen voor kopen. Indien er interesse is voor inside foto's, shoot.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
mark-k schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:53:
-knip-, ik probeer die tablet te bestellen die hier even geleden langs kwam bij BIC. Had een account aangemaakt, maar zag toen geen recommender vakje meer, dus uitgbelogd. Toen zag ik eht vakje wel weer, ChinaKorting ingevuld voor bijna 2 euro korting, ingelogd met paypal, daarna word ik doorgestuurd en is de korting opeens weer weg (recommender staat wel nog steeds ingevuld). Nu al een paar keer geprobeerd, ook cookies etc gewist, maar blijft maar de korting verwijderen...
Heb je niet toevallig een ad blocker of een soortgelijke browser extensie lopen, ik zeg maar wat want ik zou niet precies weten waarom deze niet wordt geaccepteerd.

Zover ik het kan controleren en ik heb het zojuist getest (op $144 kreeg ik Referrer Discount: -$7.25 korting) is er niets aan de hand met de code.

Wat je ook kan doen, je stopt het product in je winkelmand, voert de code in, klikt niet op Paypal maar op 'Standard Checkout', vult alle gegevens in, selecteert paypal en betaald. Dat moet werken.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
colorsone schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:56:
Mijn eerste XPB komt door alle tests, origineel dus. Maar toen ik ging opladen kwam hij slechts tot 6850mAh! Heb de lader uit en weer in stopcontact gezet, toen ging hij tot 7270 en echt niet verder :(
Ik heb m nu gebruikt maar heb t idee datie mijn HTC One M7 slechts 2x kon opladen :( das echt enorme tegenvaller, had ik net zo goed de goedkopere/kleinere/lichtere XPB kunnen kopen.

Hij is nu helemaal leeg, zal m sowieso weer meten, misschien gaatie nu wel richting de 10400mAh

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:06
Jazco2nd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:54:
[...]

Mijn eerste XPB komt door alle tests, origineel dus. Maar toen ik ging opladen kwam hij slechts tot 6850mAh! Heb de lader uit en weer in stopcontact gezet, toen ging hij tot 7270 en echt niet verder :(
Ik heb m nu gebruikt maar heb t idee datie mijn HTC One M7 slechts 2x kon opladen :( das echt enorme tegenvaller, had ik net zo goed de goedkopere/kleinere/lichtere XPB kunnen kopen.

Hij is nu helemaal leeg, zal m sowieso weer meten, misschien gaatie nu wel richting de 10400mAh
Ja dat had ik bij die versie van BG dan ook weer wel!
Hij stopte met laden toen de telefoon pas op 80% was!
Even het knopje indrukken en hij ging weer laden ... heel raar!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Jazco2nd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:54:
[...]

De kleinere kopen was niet beter geweest, want daar krijg je ook geen 5600 mAh uit.
En nogmaals, die 10400 mAh is op 3.7V, dus het klopt wel.
Die 10400 mAh in via USB ga je nooit halen, of hij moet stuk zijn.

Wat dat stoppen met laden betreft, volgens mij is dat 'n soort van beveiliging tegen te diep/hard ontladen/overladen van de 18650's.

• Whiskey48
Vraag ... ik heb m'n Xiaomi pistons v2 binnen ... gecheckt en ze zijn echt.
Maar ... ik vind ze maar weinig laag hebben. Ze klinken helder en je hoort wel bas, maar m'n TDK's van 2 voor €15 van ibood hunt klinken echt veel beter. M'n oude sennheisser c300 ook veel beter. En als ik ze vergelijk met m'n audio technica M50 ... is ook het hoog eigenlijk niet zo bijzonder. (ook wel 10x zo duur).

Maar ... mwah, ik vind ze eigenlijk echt niet bijzonder. Ze klinken wel erg helder, iets te veel high ... maar mis gewoon het volle geluid wat mijn andere (ook niet zo dure) headsets wel gewoon hebben.

Kan dit kloppen en is mijn referentie gewoon verkeerd, moeten ze misschien even ingespeeld worden, of misschien toch nep?

Ik heb ze overigens gecheckt, de verpakking, roostertje, verpakking, 12gram, barcode, alles is goed.
Ook aangestuurd door een headphone AMP met DAC, Nexus 5 of laptop.

*edit
Na het luisteren van wat techno is het overdreven aanwezige hoog gewoon irritant. (zeer slecht gebalanceerd). De bas klinkt ... gewoon aanwezig, niet slecht maar ook niet goed.

*edit
Even goed vergeleken met andere headsets. Ondanks de verpakking, roostertje in de headphone ... móet dit wel nep zijn.
In vergelijking met andere headphones:
- weinig laag
- extreem veel hoog

Gekocht bij Banggood
http://www.banggood.com/O...Smart-Phones-p-82744.html

[ Voor 31% gewijzigd door Whiskey48 op 04-09-2014 10:51 ]

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Famoso schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:34:
[...]

Balen voor je, maar wel interessant, ik ben benieuwd naar de reactie van Banggood. Mogelijk betreft het een slechte batch of in ieder geval een probleem dat vaker voorkomt. Ik wacht de verdere reactie van Banggood ook af, wellicht kunnen we elkaar nog van dienst zijn.
Dat zou best eens kunnen. Heb op dit moment nog geen reactie gekregen van Banggood, had nog twee filmpjes met voorbeeld meegestuurd. Heb de laatste tijd wel vaak iets naar die email gestuurd. :P

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
maurits82 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:34:
-knip-
*edit
Even goed vergeleken met andere headsets. Ondanks de verpakking, roostertje in de headphone ... móet dit wel nep zijn.
In vergelijking met andere headphones:
- weinig laag
- extreem veel hoog
Hmm, dat is jammer om te horen. Je referentie kan anders zijn ja, maar dan nog is het handig om het volgende na te lopen;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Ik zelf heb mijn Pistons van Tmall en van Pandawill. Die van Pandawill zit zelfs nog in het doosje en die van Tmall die gebruik ik al een tijd daar ben ik erg content mee. :)

[ Voor 2% gewijzigd door EN-IS op 04-09-2014 12:00 . Reden: typo ]

• Whiskey48
EN-IS schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:34:
[...]

Hmm, dat is jammer om te horen. Je referentie kan anders zijn ja, maar dan nog is het handig om het volgende na te lopen;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Ik zelf heb mijn Pistons van Tmall en van Pandawill. Die van Pandawill zit zelfs nog in het doosje en die van Tmall die gebruik ik al een tijd daar ben ik erg content mee. :)
Ze zijn echt, maar dit moet wel een productiefout zijn. (Hoog is echt heel schel en overdreven aanwezig, ook in het laag doet m'n €2,50 china headset het zelfs beter).
Ik kan BG even mailen of dit vaker voorkomt.

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
maurits82 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:29:
[...]

Ze zijn echt, maar dit moet wel een productiefout zijn. (Hoog is echt heel schel en overdreven aanwezig, ook in het laag doet m'n €2,50 china headset het zelfs beter).
Heel vreemd, ik heb nu al een flink aantal Xiaomi Pistons V2 bij Banggood besteld, en de reactie die ik van iedereen krijg(lees: kritische luisteraars) is dat ze ze zeer goed geluid vinden hebben... Ik denk dat je een defect model hebt ontvangen...

Verwijderd

Die van banggood zijn volgens mij ook echt.
Ofwel defect, ofwel te gevoelig gehoor ;)
Je kan het beste nog een paar bestellen om te vergelijken :+

Verwijderd

Hallo,

Ik ben opzoek naar een powerbank voor mijn iPhone, nou lees ik hier een heleboel over de Xiaomi 10400mAh.
Nou vroeg ik mij af is dit een aanrader en zo ja, waar kan ik hem het beste bestellen.

Ook heb ik vorige week een bestelling gedaan bij miniinthebox.com, en vroeg mij af of hier altijd invoerkosten bij komen. Hij is versneld verstuurt via UPS.

Alvast bedankt!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:48

Quad

Doof

Via UPS is de kans hoger heb ik begrepen, Miniinthebox geeft altijd de bestelde waarde aan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Vraag:
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:28:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een powerbank voor mijn iPhone, nou lees ik hier een heleboel over de Xiaomi 10400mAh.
Nou vroeg ik mij af is dit een aanrader en zo ja, waar kan ik hem het beste bestellen.

Alvast bedankt!
Antwoord::
Dusche schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:45:
Sorry voor het stellen van deze vraag ik ga vanavond nog de XPB 10400 mAh bestellen waar kan ik dit het beste doen.
user001 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:20:
Inderdaad, en vergeet de couponcode acc75a niet. Ook, verzendwijze: NL direct.

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Ik heb gisteren een niet complete bestelling ontvangen van banggood. Nu willen ze de rest opnieuw opsturen ( geen probleem mee) maar mag ik nu verwachten dat ze dit gewoon met tracking gaan doen (zoals ik de bestelling ook gedaan heb)

Heb er voor de zekerheid naar gemaild. Maar hun werktijden zijn 3.00 tot 12.00( Nederlandse tijd )

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Heb een tijd geleden bij chinabuye dezelfde powerbank besteld, nooit gekregen. Nu vragen ze een betaling van 5 USD om het alsnog te sturen en dan een nieuw trackingno. te geven.

Is dit aan te raden, of mag ik gewoon een nieuwe 'eisen'?

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
TheLostSonOfGod schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:42:
Heb een tijd geleden bij chinabuye dezelfde powerbank besteld, nooit gekregen. Nu vragen ze een betaling van 5 USD om het alsnog te sturen en dan een nieuw trackingno. te geven.

Is dit aan te raden, of mag ik gewoon een nieuwe 'eisen'?
Hetzelfde gehad, uiteindelijk namen ze genoegen met 1,50 dollar bijbetaling ;)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
maurits82 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:34:
Maar ... ik vind ze maar weinig laag hebben.
[...]
Heb je ze al met meerdere apparaten geprobeerd en ook via je telefoon? Met mijn oude mp3 speler klinken ze ook slecht, tenzij ik het middelste knopje indruk. Omdat de stekker 4 rings is en mijn mp3 speler maar 3 rings, staan de dopjes in serie tenzij ik de middelste knop indruk. Met mijn telefoon geeft hij wel goed geluid. Bij mijn mp3 speler maakt ground ws geen verbinding met ground, maar met mic.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-WNZe-fxCGhM/Uh98Ns0vT3I/AAAAAAAAGqE/BL-7vK9s8f8/s1600/iphoneaudio.png

[ Voor 14% gewijzigd door Kitano op 04-09-2014 16:21 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:54

Chocoball

瞧好吧!

Llewy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:56:
[...]

Hetzelfde gehad, uiteindelijk namen ze genoegen met 1,50 dollar bijbetaling ;)
Hetzelfde gehad, opnieuw laten verzenden zonder kosten en met tracking code en daarna pas het PP dispuut gesloten.

• KennyPlox
  • Laatst online: 10:16

KennyPlox

feest vierende banaan

Mijn Cheerson CX-10 met 2 extra sets propellers is hier binnengekomen. 26 verzonden bij Banggood en vandaag binnen. Was met Swiss Post verzonden aan de labels te zien.
Maar man man man, het is echt lastig vliegen. Hij lijkt ook een afwijking te hebben naar een bepaalde kant. Nog geen perfecte settings gevonden, want de batterij was vrij snel op.

Nu wachten op 6 bestellingen van dx :+

denk ik dan...

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Heeft iemand ooit wel eens iets terug moeten sturen naar China? Waar moet je ongeveer rekening mee houden qua prijs mocht je bijvoorbeeld een telefoon moeten terug sturen?

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 18:21
KennyPlox schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:06:
Mijn Cheerson CX-10 met 2 extra sets propellers is hier binnengekomen
Dat ding is echt belachelijk klein... :D
Maar kan je niet zoals bij de meeste van die micro quads op een of andere manier de gyro's calibreren?

Ik ben nog aan het wachten op m'n Hubsan x4 h107c van Dealextreme. Op 28-08 besteld en volgens postnl.post is ie nu " processed in the country of destination"... Ik kan er alleen nog geen 3s code van maken.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Vreesie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:09:
Heeft iemand ooit wel eens iets terug moeten sturen naar China? Waar moet je ongeveer rekening mee houden qua prijs mocht je bijvoorbeeld een telefoon moeten terug sturen?
Zo'n €25 via PostNL met track and trace.

Verwijderd

KennyPlox schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:06:
Mijn Cheerson CX-10 met 2 extra sets propellers is hier binnengekomen. 26 verzonden bij Banggood en vandaag binnen. Was met Swiss Post verzonden aan de labels te zien.
Maar man man man, het is echt lastig vliegen. Hij lijkt ook een afwijking te hebben naar een bepaalde kant. Nog geen perfecte settings gevonden, want de batterij was vrij snel op.

Nu wachten op 6 bestellingen van dx :+
Hier hetzelfde probleem met de Cheerson. Krijg hem maar niet stabiel. Inderdaad een afwijking naar een bepaalde kant, datzelfde gevoel heb ik ook.

• KennyPlox
  • Laatst online: 10:16

KennyPlox

feest vierende banaan

Guusz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:17:
[...]

Dat ding is echt belachelijk klein... :D
Maar kan je niet zoals bij de meeste van die micro quads op een of andere manier de gyro's calibreren?

Ik ben nog aan het wachten op m'n Hubsan x4 h107c van Dealextreme. Op 28-08 besteld en volgens postnl.post is ie nu " processed in the country of destination"... Ik kan er alleen nog geen 3s code van maken.
Jep, maar lijkt niet veel te werken. Handleiding werkt ook niet echt. Het Engels van die Chinezen is slecht, maar wel enorm vermakelijk:
'Open the remote control power supply, remote control issue 'DAILY DOUBLE' sound, then the throttle lever hit the highest, issued a 'GOD' the sound of the throttle lever hit the lowest'
Inmiddels kan ik hem redelijk stabiel houden. Maar ik ga off-topic, dus ik zal jullie niet vervelen met problemen :>

denk ik dan...

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

KennyPlox schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:51:
[...]

Jep, maar lijkt niet veel te werken. Handleiding werkt ook niet echt. Het Engels van die Chinezen is slecht, maar wel enorm vermakelijk:
'Open the remote control power supply, remote control issue 'DAILY DOUBLE' sound, then the throttle lever hit the highest, issued a 'GOD' the sound of the throttle lever hit the lowest'
Inmiddels kan ik hem redelijk stabiel houden. Maar ik ga off-topic, dus ik zal jullie niet vervelen met problemen :>
Daar heb je vooral ongekwalificeerde opportunisten aan te danken die denken dat 'engels' lesgeven in China wel een leuk baantje is. Het zou tijd worden dat de Chinese overheid dat "foreign expert certificate" gedoe in de praktijk gaat toepassen. nu kan je zonder je middelbare school ooit afgemaakt te hebben engels les gaan geven in china. kom hier zelfs russen tegen die ik voor geen meter versta met hun zwaar russisch accent. en dan moeten die chinese kinderen daar engels van leren? :'( :'(

De Mi Band was weer even te koop via Xiaomi site, paar seconden en weer uitverkocht. Dit gaat lang duren voordat ik er eentje bemachtig 8)
Wel even mogen spelen met een Mi4, is toch wel een prachtig toestel. Denk dat die het wel goed gaat doen. Zeker voor de prijs die ze hier er voor vragen.

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56
Ik heb een pakketje onderweg wat via Bpost is verzonden met deze code BLVS1480710********** nu zie ik via deze site, http://www.bpostinternational.com/nl/contact dat het pakket in nederland is, wordt het nu veder door postnl verzonden, moet ik hier voor een 3S code opvragen ?.

Verwijderd

[...]

Leg uit hoe je dat voor elkaar krijgt please! Ik heb het uren geprobeerd maar krijg hem niet stabiel. :( trouwens, mijn handleiding was enkel in het Chinees dus wees blij dat jij tenminste Engels hebt ook al is het half bakken Engels. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:31:
[...]

Leg uit hoe je dat voor elkaar krijgt please! Ik heb het uren geprobeerd maar krijg hem niet stabiel. :( trouwens, mijn handleiding was enkel in het Chinees dus wees blij dat jij tenminste Engels hebt ook al is het half bakken Engels. :P
Iemand had ooit de handleiding in normaal Engels ingescand en gepost (op het vorige forum)...

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Die cheerson krijg ik ook erg moeilijk stabiel ;)

Overigens zojuist mijn 2*64gb kaartjes van seven seas sale Ali binnen en precies conform verwachting, 8gb ok, rest corrupt :(

• Chocoball
  • Laatst online: 11:54

Chocoball

瞧好吧!

[...]

Ik heb het ooit gewaagd om op het Mobile Uncle forum een vraag te stellen over mijn Lenovo A750. Het commentaar op mijn Google vertaald Chinees was daarom ook niet mals. Een oplossing kreeg ik trouwens niet.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dirk38 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:30:
Ik heb een pakketje onderweg wat via Bpost is verzonden met deze code BLVS1480710********** nu zie ik via deze site, http://www.bpostinternational.com/nl/contact dat het pakket in nederland is, wordt het nu veder door postnl verzonden, moet ik hier voor een 3S code opvragen ?.
Bij mijn zendingen via Bpost (met BLVS...) duurde het 1-3 dagen voordat PostNL het bij mij thuis aanbood nadat Bpost aangaf dat het pakket in Nederland was. Op al die pakketjes stonden wel allemaal 3S codes, dus ze krijgen die codes gewoon wel. Maar ik weet niet of je deze 3S codes bij PostNL kan opvragen (voordat het bij je is aangeboden).

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

silmaril8 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:31:
[...]

Bij mijn zendingen via Bpost (met BLVS...) duurde het 1-3 dagen voordat PostNL het bij mij thuis aanbood nadat Bpost aangaf dat het pakket in Nederland was. Op al die pakketjes stonden wel allemaal 3S codes, dus ze krijgen die codes gewoon wel. Maar ik weet niet of je deze 3S codes bij PostNL kan opvragen (voordat het bij je is aangeboden).
Het het ff via twitter gevraagd, maar ze konden (bij mij) er geen 3S van maken (wat wel op het pakket stond). Toen ik de volgende melding kreeg: "Uw pakket is aangekomen bij de postale operator van het land van bestemming en wordt in de komende dagen bezorgd" werd het pakket de volgende dag bezorgd (Teminste, wat ik me kan herinneren was dit bij alle bestelling bij MITB).

[ Voor 4% gewijzigd door Ttje op 04-09-2014 19:57 ]

• Just3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 21:36
Alvast excuses voor het mogelijk posten van de in dit topic ongewenste "Lange discussies over de echtheid van producten".
maurits82 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:29:
[...]
Vervelend voor je...
Maar het lijkt er dus op dat Banggood nu wel weer originele verscheept? Hier valt te lezen dat ze de neppe verkochten (en het waren niet alleen de pistons die nep waren en/of met verkeerde specificaties op hun website stonden...), dit is echter wel van een paar maanden geleden.

Hoe dan ook, ik wil ze ook graag bestellen, maar ik wil wel (bijna) zeker zijn dat ik de echte V2 krijg. ;)
Na in dit topic en in deel 1 alle posts met het woordje "piston" te hebben gelezen heb ik die bij Pandawill meermaals als echt bevestigd gezien (volgend mij dit linkje?).
Verder heb ik veel positieve verhalen over Ibuygou in het algemeen en hun verkoop van originele pistons gelezen. Volgens mij hier te vinden, maar ze hebben er ook deze - helaas uitverkochte - "Product Design Reward Commemorative Edition".

Hebben jullie nog suggesties of positieve/negatieve ervaringen met het bestellen van de pistons? Graag met linkjes!!! :)

Verwijderd

De BLVS-codes zijn codes van bepaalde postzakken, dus kan PostNL niet omzetten.
De 3S-codes die op deze pakketten zitten, komt omdat de pakketten te groot zijn voor briefpost en door de pakketbezorger bezorgd worden.

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56
het is hier nu 2 dagen, zie nog niks verschijnen in mijn pakket, nou ja zal morgen of zo wel bezorgd worden dan.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
De Androidapp Deliveries Package Tracker (zie link
in openingspost) heeft nu ondersteuning voor de internationale pakketten via PostNL met RC...NL code. Gewoon de code invullen bij PostNL. De app raadpleegd zelf de juiste tracking website. Net ff getest en het blijkt prima te werken. :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Just3 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:48:

Hebben jullie nog suggesties of positieve/negatieve ervaringen met het bestellen van de pistons? Graag met linkjes!!! :)
Pandawill levert voor zover ik heb kunnen vaststellen echte. Vandaag een setje ontvangen dat aan alle echtheidskenmerken voldoet. Ze klinken ook prima. Besteld via deze link: http://www.pandawill.com/...-control-talk-p84667.html

[ Voor 57% gewijzigd door Famoso op 04-09-2014 22:09 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Whiskey48
Just3 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:48:
Alvast excuses voor het mogelijk posten van de in dit topic ongewenste "Lange discussies over de echtheid van producten".

[...]

Vervelend voor je...
Maar het lijkt er dus op dat Banggood nu wel weer originele verscheept? Hier valt te lezen dat ze de neppe verkochten (en het waren niet alleen de pistons die nep waren en/of met verkeerde specificaties op hun website stonden...), dit is echter wel van een paar maanden geleden.

Hoe dan ook, ik wil ze ook graag bestellen, maar ik wil wel (bijna) zeker zijn dat ik de echte V2 krijg. ;)
Na in dit topic en in deel 1 alle posts met het woordje "piston" te hebben gelezen heb ik die bij Pandawill meermaals als echt bevestigd gezien (volgend mij dit linkje?).
Verder heb ik veel positieve verhalen over Ibuygou in het algemeen en hun verkoop van originele pistons gelezen. Volgens mij hier te vinden, maar ze hebben er ook deze - helaas uitverkochte - "Product Design Reward Commemorative Edition".

Ik moet die van pandawill ook binnenkort moeten ontvangen, dan kan ik even vergelijken!
Maar ik denk dat ze van BGwel echt zijn, alleen om een of andere reden vind ik deze iig niet zo goed klinken. (Met name schel en ... Minder bas dan andere headsets (ook mn goedkoopste sony on ears van €10 van MM klinken een stúk voller).
Anders mail ik BG even, volgens mij zijn ze erg netjes met dit soort punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Update van mijn ervaring met Eachbuyer

samenvatting:
25-08 5x een pushbutton besteld, met belofte 18 hours shipping
27-08 mail gestuurd naar customer service email adres
28-08 bericht achter gelaten bij de livechat
29-08 mail gestuurd naar customer service email adres
03-09 gekeken bij orders en er stond plotseling verzonden, maar geen tracking ontvangen
04-09 's ochtends mail gestuurd naar customer service dat ik een tracking code wilde ontvangen
04-09 's avonds mail gestuurd naar luodaoming_at_hofan.cn met klacht dat ik geen bericht heb gehad toen het is verzonden en geen tracking code heb ontvangen
05-09 's ochtends antwoord(!!!) van ene Sami tracking code ontvangen, plus klacht serieus genomen (schijnbaar een fout van de site).

Het blijkt volgens tracking dat het pakket 27-08 is aangemeld, ofwel hij was wel verzonden binnen een redelijke termijn. Als het goed is komt het een dezer dagen binnen en dan heeft het 11-13 dagen in totaal geduurt.

Ik denk dat het mijn eerste en laatste keer was bij Eachbuyer puur door slechte informatievoorziening.

De postbode gaat de komende week wel gek worden van me. Van DX verwacht ik volgende week 20 enveloppen en 1 pakket. Van TD veracht ik een envelop en van Eachbuyer verwacht ik 1 pakket. Ben benieuwd of zo'n postbode zich niet ergert als hij 10 bubbel enveloppen op een dag in 1 brievenbus moet drukken :P

[ Voor 17% gewijzigd door FunFair op 05-09-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door bottom line op 05-09-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
bottom line schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:47:
[...]

Edit door aanpassing bericht: mja, ze mochten in hrt begin wel duidelijker zijn. Over de 11 dagen zou ik niet klagen hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik wil binnenkort ook maar eens wat gaan bestellen bij Banggood.r Nou vroeg ik mij af tot hoeveel euro je kan bestellen zonder dat je postNL een fiks bedrag moet betalen aan de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Jelmer93 schreef op vrijdag 05 september r 2014 @ 09:42:
Ik wil binnenkort ook maar eens wat gaan bestellen bij Banggood.r Nou vroeg ik mij af tot hoeveel euro je kan bestellen zonder dat je postNL een fiks bedrag moet betalen aan de deur
In Theorie €22, inclusief de verzendkosten. In praktijk vaak wat meer aangezien de webshops lagere bedragen op de customs slip zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Jelmer93 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:42:
*zucht*
De jeugd van tege..... ach laat ook maar...
22€ is de limiet.
Had je zelf heel makkelijk kunnen vinden, hoor :p

[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 05-09-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
tokko1 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:57:
[...]

In Theorie €22, inclusief de verzendkosten. In praktijk vaak wat meer aangezien de webshops lagere bedragen op de customs slip zetten.
Bedankt, verschillende vrienden van mij bestellen ook in China maar dan voor rond de €100 en kregen geen rekening aan de deur bij bezorging of een brief van de douane. Is dat dan puur geluk? Ik zat eraan te denken om een telefoon van rond de €150 te bestellen. Hoeveel extra kosten zou er dan ongeveer bij komen? Als dat rond de €40 is valt dat nog wel te overzien.
dodge_911 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:58:
[...]

*zucht*
De jeugd van tege..... ach laat ook maar...
22€ is de limiet.
Had je zelf heel makkelijk kunnen vinden, hoor :p
Ja dat weet ik ook wel maar ik hoor van andere mensen dat ze ook wel eens voor meer bestellen en dan geen problemen krijgen. En ik hoor het hier graag van ervaren kopers :p

[ Voor 25% gewijzigd door Jelmer93 op 05-09-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 21:41
Jelmer93 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:02:
[...]

Bedankt, verschillende vrienden van mij bestellen ook in China maar dan voor rond de €100 en kregen geen rekening aan de deur bij bezorging of een brief van de douane. Is dat dan puur geluk? Ik zat eraan te denken om een telefoon van rond de €150 te bestellen. Hoeveel extra kosten zou er dan ongeveer bij komen? Als dat rond de €40 is valt dat nog wel te overzien.
Dit staat letterlijk in de startpost (incl. voorbeeld van e150...). Lees die eerst eens door en stel dan de juiste vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
[...]

Bedankt, verschillende vrienden van mij bestellen ook in China maar dan voor rond de €100 en kregen geen rekening aan de deur bij bezorging of een brief van de douane. Is dat dan puur geluk?
Yep! PUUR geluk...
[...]
Ja dat weet ik ook wel maar ik hoor van andere mensen dat ze ook wel eens voor meer bestellen en dan geen problemen krijgen. En ik hoor het hier graag van ervaren kopers :p
Daar heb je 'n punt. Maar wij, of tenminste, ik, als ouwe mopperpot-tweaker(s), verwachten soms een beetje eigen inzet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
FunFair schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:34:De postbode gaat de komende week wel gek worden van me. Van DX verwacht ik volgende week 20 enveloppen en 1 pakket.
DX pakt zo veel mogelijk items in 1 envelop

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Ttje schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:56:
[...]

Het het ff via twitter gevraagd, maar ze konden (bij mij) er geen 3S van maken (wat wel op het pakket stond). Toen ik de volgende melding kreeg: "Uw pakket is aangekomen bij de postale operator van het land van bestemming en wordt in de komende dagen bezorgd" werd het pakket de volgende dag bezorgd (Teminste, wat ik me kan herinneren was dit bij alle bestelling bij MITB).
silmaril8 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:31:
[...]

Kunnen ze niet omnummeren. Overigens krijgen alleen de dingen die niet door de brievenbus kunnen een 3SIM code. De rest komt gewoon door de brievenbus (bij mijn MITB orders 50/50 ;)).
lutkeveld schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:23:
[...]

Niet als je 20 orders plaatst 8)7

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
RobertowNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:25:
[...]

[...]

Kunnen ze niet omnummeren. Overigens krijgen alleen de dingen die niet door de brievenbus kunnen een 3SIM code. De rest komt gewoon door de brievenbus (bij mijn MITB orders 50/50 ;)).
[...]

Niet als je 20 orders plaatst 8)7
Jawel hoor, meestal verzamelen ze die dingen gewoon in 1 pakket en shippen ze als dusdanig. Scheelt hun namelijk kosten op die 'free shipping'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Henk schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:28:
[...]

Jawel hoor, meestal verzamelen ze die dingen gewoon in 1 pakket en shippen ze als dusdanig. Scheelt hun namelijk kosten op die 'free shipping'.
Heb toch wel regelmatig besteld maar het is bij mij nog nooit voorgekomen.Maar goed het zou zo kunnen hoor ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Thile schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:09:
[...]

Dit staat letterlijk in de startpost (incl. voorbeeld van e150...). Lees die eerst eens door en stel dan de juiste vragen.
Sorry, heb het even bekeken. En het is wel te overzien die 40 euro extra voor een prima telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
RobertowNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:52:
[...]

Heb toch wel regelmatig besteld maar het is bij mij nog nooit voorgekomen.Maar goed het zou zo kunnen hoor ;)
Hier ook nog nooit voorgekomen. Ik heb al 1 van die enveloppen mogen ontvangen die met de turbokoerier is geweest. Ze zijn ook op verschillende tijden aangemeld als 'shipped' dus dat worden gewoon 20 verschillende enveloppen :P

Als ze alles bij elkaar gaan stoppen kan ik met de douane geconfronteerd worden, heb ik ook geen zin in, dus hoop dat het 20 enveloppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
paulus_01 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:50:

Overigens zojuist mijn 2*64gb kaartjes van seven seas sale Ali binnen en precies conform verwachting, 8gb ok, rest corrupt :(
Nu in gesprek met de verkoper, ik heb $19.34 in totaal betaald, verkoper bood oorspronkelijk 7$ refund. Niet mee eens uiteraard en toen voorgesteld of volledige refund of 2 nieuwe, echte 64gb kaarten.
Lang verhaal over hoe zij er niks aan kunnen doen en dat het aan de fabrikant lag (jajaja tuurlijk) en dat als ik het terugstuur ik een volledige refund krijg, oh ja, shipping kunnen zijn niet betalen (ja daaag).

Nu 15$ refund voorgesteld gekregen, na 10, 12 en 13 $ er nog tussen te hebben gehad.

Uiteraard ben ik het hier niet mee eens, want ik wil gewoon 64gb kaarten en fake kaarten met 8gb heb ik niks aan.
Nu sturen ze weer een lang verhaal met alle shipping details etc, maar daar heb ik geen zin in.
Wat is mijn beste optie, blijven volharden in full refund, no return of toch terug sturen (met alle risico's van dien)?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies conform verwachting, 8gb ok, rest corrupt.

Waarom bestel je het dan? 8)7
Je verwacht dat het fake is en toch bestellen om dit gedoe achteraf te hebben. Lekker bezig.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Laatst online: 07:55
Ik zou akkoord gaan met 15 dollar. Als je het terug moet sturen ben je meer kwijt dan die 4,34 dollar die je nu te weinig krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:59:
precies conform verwachting, 8gb ok, rest corrupt.

Waarom bestel je het dan? 8)7
Dit soort gedoe achteraf probeer ik juist te vermijden.
offtopic:
Beste biesman, heb je je posts al eens bekeken, je bent altijd de 1e bij iedereen met dit soort berichten, constructief is het zelden. Als je niks toe te voegen hebt of op een andere manier kunt helpen, stop dan met het continu ageren op mensen die een verkeerd artikel krijgen.

In het ibood box topic ben je ook meer negatief dan positief.

Ik was op het moment van bestellen niet helemaal op de hoogte van de hoeveelheid fake cards die aangeboden worden, al doende leert men zou ik zeggen.

Iemand anders die wel een nuttige suggestie heeft? Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Gewoon je sd kaarten in NL halen, kost hier ook geen drol. Voor die paar euro kan je niet met een neppe sd kaart zitten met mogelijk corrupte bestanden als gevolg.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulus_01 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:04:
[...]

offtopic:
Beste biesman, heb je je posts al eens bekeken, je bent altijd de 1e bij iedereen met dit soort berichten, constructief is het zelden. Als je niks toe te voegen hebt of op een andere manier kunt helpen, stop dan met het continu ageren op mensen die een verkeerd artikel krijgen.

In het ibood box topic ben je ook meer negatief dan positief.

Ik was op het moment van bestellen niet helemaal op de hoogte van de hoeveelheid fake cards die aangeboden worden, al doende leert men zou ik zeggen.

Iemand anders die wel een nuttige suggestie heeft? Dank
Was hier al volop voor gewaarschuwd. Misschien eerst zelf beter lezen voordat je persoonlijk gaat worden, dat is wel heel triest ;w
lutkeveld schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:07:
Gewoon je sd kaarten in NL halen, kost hier ook geen drol. Voor die paar euro kan je niet met een neppe sd kaart zitten met mogelijk corrupte bestanden als gevolg.
Dat dus.

Staat overigens ook in de OP:
USB Sticks/Memory Cards/Enzovoort uit China?
Niet doen, voor die paar Euro's winst is het niet waard en loop je onnodig risico omdat een groot deel ervan troep is (lees: nep). Een bekende en betrouwbare Nederlandse webwinkel is DataIO. In Nederland heb je hetzelfde geheugen voor bijna hetzelfde bedrag.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

En al die neprommel kan ie dan mooi op markplaats verkopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb ooit eens een Trancsend Usb-stick gekocht uit Hong Kong. Tot nu toe werkt die prima.
Hoe kan je controleren of die corrupt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Geheugen hier in China is niet veel goedkoper dan in Nederland. USB sticks van merken zoals Kingston, Sandisk, Toshiba zijn qua prijs vergelijkbaar als in Nederland.

Spotgoedkope sd-kaartjes of usb sticks op ebay, aliexpress etc, Niet doen.

@ paulus_01 Proberen die alsnog geleverd te krijgen, good luck. Dat gaat je niet lukken. Accepteer gewoon je geld terug en koop het in Nederland voor de normale prijs. Constructiever als dit ga je het niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
user001 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:36:
Ik heb ooit eens een Trancsend Usb-stick gekocht uit Hong Kong. Tot nu toe werkt die prima.
Hoe kan je controleren of die corrupt is?
http://www.heise.de/download/h2testw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 09:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Nadat jullie zo positief gepraat hebben over de Xiaomi headphones ben ik ook geintereseerd in de aanschaf ervan. Maar op DX zijn ze volgens mij het goedkoopst. Maar is er een manier om dit te checken of is er een manier om te checken dat ik echte binnen ga krijgen ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
koelebobes schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:11:
Nadat jullie zo positief gepraat hebben over de Xiaomi headphones ben ik ook geintereseerd in de aanschaf ervan. Maar op DX zijn ze volgens mij het goedkoopst. Maar is er een manier om dit te checken of is er een manier om te checken dat ik echte binnen ga krijgen ?
Onder de 15 euro in elk geval gegarandeerd nep. Ook op DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 09:45

koelebobes

Wen BTC €100K

starcopy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:12:
[...]

Onder de 15 euro in elk geval gegarandeerd nep. Ook op DX.
http://www.dx.com/p/in-ea...olden-320154#.VAmiuvl_uHM

Ze zijn zoals je kan zien in de aanbieding en het ziet er allemaal legit uit :>

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Vandaag mijn tweede pakketje binnen gekregen van miniinthebox en hier hoefde ik geen belasting en inklaringskosten over te betalen.
Het vorige pakketje werd door UPS "super saver blabla extra snel" afgehandeld en dit pakketje werd gewoon via PostNL bezorgt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag me bestelling van Miniinthebox ontvangen, helaas was ik wel de pineut en moest ook ik de invoerrechten aan de deur betalen. Dit was een bedrag van €21, voor de volgende keer bestel ik gewoon netjes onder de €22, zodat er geen onverwachtse kosten bijkomen ( dan maar zonder versnelde verzending en iets langer wachten)

Overigens waren wel alle hoesjes en skins voor de iphone/ipad van nette kwaliteit.
Alleen het oplaadkabeltje was van wat minder goede kwaliteit.

EDIT: deze bestelling was wel met UPS versneld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
koelebobes schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:14:
[...]

http://www.dx.com/p/in-ea...olden-320154#.VAmiuvl_uHM

Ze zijn zoals je kan zien in de aanbieding en het ziet er allemaal legit uit :>
Yup, en kosten 16,75. ;)

Maar ze verkopen ook deze:

http://www.dx.com/nl/p/xi...110cm-274777#.VAm2DBYSWWU

En deze:

http://www.dx.com/nl/p/xi...ellow-319710#.VAm2hRYSWWU

En die zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:01
Ik kreeg vanmiddag een berichtje van ibuygou, waar ik een preorder van de MiBand gedaan heb.
Ze hebben hem op voorraad, en willen mijn telefoonnummer hebben.
Geen idee waarom, dus dat eerst maar eens nagevraagd.
Hi ,
Can you tell me your phone no.#??
We have miband in stock now
Pls contact with me asap!
Have a nice day~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
letscode schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:27:
Ik kreeg vanmiddag een berichtje van ibuygou, waar ik een preorder van de MiBand gedaan heb.

[...]
Somige verezendmethoden eisen dit bij bestellingen (Oa FedEx, DHL). Weet niet of Direct NL post het ook als eis heeft, zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34
koelebobes schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:11:
Dit is ook vertrouwd (volgens xda-developers), $20

http://www.merimobiles.co...headphones_p/meri8529.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:08:
[...]

Was hier al volop voor gewaarschuwd. Misschien eerst zelf beter lezen voordat je persoonlijk gaat worden, dat is wel heel triest ;w

[...]

Dat dus.

Staat overigens ook in de OP:
USB Sticks/Memory Cards/Enzovoort uit China?
Niet doen, voor die paar Euro's winst is het niet waard en loop je onnodig risico omdat een groot deel ervan troep is (lees: nep). Een bekende en betrouwbare Nederlandse webwinkel is DataIO. In Nederland heb je hetzelfde geheugen voor bijna hetzelfde bedrag.
Sorry hoor, iedereen kan wel eens verkeerd bestellen of willens en wetens een gokje wagen, maar moet je dan bij iedereen die dat aangeeft er op reageren? Jouw reactie is niet meer of minder persoonlijk dan de mijne.
Ik heb genoeg gelezen, de op ook geregeld, mijn vraag is enkel of mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, suggesties hebben wat ik het beste kan doen. Dat het gewaarschuwd mens voor twee telt ben ik het ook helemaal mee eens, maar daar gaat mijn vraag niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Om kort door de bocht te gaan, weinig tot niets. Je kunt zeuren bij de verkoper, jammeren bij Ali, en als je het lang genoeg volhoudt krijg je een (gedeeltelijke) refund. en met een beetje geluk mag je het eerst op eigen kosten terug sturen. Of er wordt helemaal niet meer op gereageerd. Op Ali kopen is heel wat anders dan via Paypal bij een gewone webshop.

Dit soort zaken is hier al in den treure door gekauwd. En komt steeds op het zelfde neer. De ene helft zegt (en zet het in Op's), niet doen faker dan fake. Inclusief diegene die in China zelf wonen. De andere helft denkt alleen maar: Ahh, goedkoop. En als het niet werkt dan leg ik wel een claim neer. Lees deel 1 maar eens door vanaf 3 maand terug.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 05-09-2014 20:18 . Reden: quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hallo mensen, ik moet na het opzetten van dit topic jaren geleden nu voor het eerst zelf een beroep doen op jullie. Ik zit namelijk met een issue.

Afgelopen mei heb ik een bestelling gedaan bij DealExtreme, deze is toen opgesplitst in 2 delen. Deel 1 is gewoon aangekomen bij mij. Maar ik bleef maar wachten en wachten op deel 2. Uiteindelijk in begin juli dacht ik er pas weer aan en zag toen in de tracking dat het pakket hier bij mij thuis is aangeboden. Ik was toen denk ik werken. Maar PostNL heeft geen niet-thuis briefje achtergelaten, dus ik wist niet dat ze geweest waren.

Nu heeft dit pakket een maand op het postkantoor gelegen en is het medio juli retour gestuurd naar China. Het is daar ook aangekomen en ontvangen. Maar ik heb nooit meer iets van DX zelf gehoord.

Wat heb ik zelf al gedaan:

- 2 tickets aangemaakt bij DX, nooit reactie ontvangen
- Proberen bellen naar hun support nummers, alle 4 de nummers waren buiten gebruik (tijdens kantooruren)
- PayPal geschil aangemaakt, afgewezen omdat men enkel transacties tot 45 dagen oud in behandeling neemt
- Mail gestuurd naar sales@dealextreme.com , kreeg een error reply terug.

Iemand nog tips in dezen? Wil graag mijn geld terug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Overigens, sinds wanneer is mijn topic gekaapt door iemand die alle rechten op zich neemt in de OP en niet eens de moeite neemt om mijn naam in de "Bedank-sectie" op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Mandera schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:19:
Hallo mensen, ik moet na het opzetten van dit topic jaren geleden nu voor het eerst zelf een beroep doen op jullie. Ik zit namelijk met een issue.

Afgelopen mei heb ik een bestelling gedaan bij DealExtreme, deze is toen opgesplitst in 2 delen. Deel 1 is gewoon aangekomen bij mij. Maar ik bleef maar wachten en wachten op deel 2. Uiteindelijk in begin juli dacht ik er pas weer aan en zag toen in de tracking dat het pakket hier bij mij thuis is aangeboden. Ik was toen denk ik werken. Maar PostNL heeft geen niet-thuis briefje achtergelaten, dus ik wist niet dat ze geweest waren.

Nu heeft dit pakket een maand op het postkantoor gelegen en is het medio juli retour gestuurd naar China. Het is daar ook aangekomen en ontvangen. Maar ik heb nooit meer iets van DX zelf gehoord.

Wat heb ik zelf al gedaan:

- 2 tickets aangemaakt bij DX, nooit reactie ontvangen
- Proberen bellen naar hun support nummers, alle 4 de nummers waren buiten gebruik (tijdens kantooruren)
- PayPal geschil aangemaakt, afgewezen omdat men enkel transacties tot 45 dagen oud in behandeling neemt
- Mail gestuurd naar sales@dealextreme.com , kreeg een error reply terug.

Iemand nog tips in dezen? Wil graag mijn geld terug. :(
Probeer het via Facebook of laat een negatief advies achter op http://www.resellerratings.com/

Met geen van beide acties zullen ze blij zijn, en jij hebt een kansje om nog wat terug te zien of te horen van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
lutkeveld schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:23:
[...]

Wat is dit nou weer voor onzin.

Dit doet DX helemaal niet. Dus waarom dit posten?

Op het moment dat je 10 producten in 1 keer besteld wel natuurlijk. maar losse bestellingen gaan altijd apart in een pakket. Zelf als zit er maar een paar min. tussen de bestellingen.

[ Voor 26% gewijzigd door mathy_ op 05-09-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de posts weggehaald die een priveoorlogje tussen twee users bevatte. Die mogen elders verder gaan bekvechten, maar hou dit topic svp schoon. Als je vind dat iemand trollt, ga er dan niet op in en plaats een TR.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Kenzi schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:41:
Geheugen hier in China is niet veel goedkoper dan in Nederland. USB sticks van merken zoals Kingston, Sandisk, Toshiba zijn qua prijs vergelijkbaar als in Nederland.

Spotgoedkope sd-kaartjes of usb sticks op ebay, aliexpress etc, Niet doen.

@ paulus_01 Proberen die alsnog geleverd te krijgen, good luck. Dat gaat je niet lukken. Accepteer gewoon je geld terug en koop het in Nederland voor de normale prijs. Constructiever als dit ga je het niet krijgen.
Thanks, ja het was een gok tijdens de Sale bij Ali, een gewaarschuwd mens telt voor twee (ook helemaal eens met degene die dat na mijn vorige post aangaf hoor;)) helemaal mee eens, maar was wellicht te naïef.

Als ik het nu zo lees kan ik beter de 15$ refund gewoon aannemen en het bij $4.34 leergeld laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Mandera schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:22:
Overigens, sinds wanneer is mijn topic gekaapt door iemand die alle rechten op zich neemt in de OP en niet eens de moeite neemt om mijn naam in de "Bedank-sectie" op te nemen?
Jammer maar waar, de OP is verbeterd maar wel 'geclaimd" laat even een referentie naar vorige topic met referenties naar vorige OP openers achter _/-\o_

Vorige topic was Koning :9~
Nieuwe is nog beter O-)

Maar laten we niet vergeten waar het allemaal begon, in CHINA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

letscode schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:27:

[...]
En ik hier maar de Xiaomi site F5'en... elke keer uitverkocht (en ze verkopen alleen de zwarte)
Nog ff en ik pak de trein naar Shanghai om de Xiaomi winkel boos in te stappen. Ik wil mn Mi Band! :+

Maar het blijft wel frappant hoe (vooral bij Xiaomi) veel van de voorraad bij resellers terecht komt die het exporteren. Het zou me niks verbazen als Xiaomi daar zelf een hand in heeft (gezien er met export meer verdiend wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathy_ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:27:
[...]

Wat is dit nou weer voor onzin.

Dit doet DX helemaal niet. Dus waarom dit posten?

Op het moment dat je 10 producten in 1 keer besteld wel natuurlijk. maar losse bestellingen gaan altijd apart in een pakket. Zelf als zit er maar een paar min. tussen de bestellingen.
Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Losse bestellingen kunnen weleens in 1 pakket gestopt worden, de orders moeten dan wel kort achter elkaar volgen. Dat heb ik weleens meegemaakt.
Edit: was bij dealextreme zie ik net.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:51:
[...]

Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Losse bestellingen kunnen weleens in 1 pakket gestopt worden, de orders moeten dan wel kort achter elkaar volgen. Dat heb ik weleens meegemaakt.
Dat is nieuw voor mij.
Bestel regelmatig meerdere gelijke producten naar elkaar om zo onder de 22 euro te blijven per pakket.
Zou wel flink balen als DX ze dan in 1 pakket stopt waardoor je wel BTW moet gaan betalen.

Maar zo als gezegd gaat DX niet wachten tot je meerdere bestellingen hebt geplaatst om die samen te kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom post ik het ook ;)
Bestel daarom altijd met 1 dag ertussen voor de veiligheid als het boven de 20 euro kan komen, dan is de kans groter dat het los wordt verstuurd.
Is ook afhankelijk van de voorraad natuurlijk, niet alles wordt meteen geshipped.
Overigens maar 1x meegemaakt, bijna alles komt per bestelling binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:09:
Daarom post ik het ook ;)
Bestel daarom altijd met 1 dag ertussen voor de veiligheid als het boven de 20 euro kan komen, dan is de kans groter dat het los wordt verstuurd.
Is ook afhankelijk van de voorraad natuurlijk, niet alles wordt meteen geshipped.
Overigens maar 1x meegemaakt, bijna alles komt per bestelling binnen.
Dat wist ik ook niet, benieuwd hoe mijn 20 bestellingen vd mvpactie dan binnen gaan komen. Al hebben de meeste bestellingen van mij bij dx tot nu toe een flink lagere customs waarde op de verpakking gehad en zo hoog was de totale orderwaarde ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik wil een voeding kopen voor ledstrips op aan te sluiten.

Ik weet dat er in China veel rommel verkrijgbaar is maar er moeten toch ook betrouwbare te vinden zijn?

Is deze goed?
http://www.banggood.com/W...220V-Or-110V-p-50523.html
Pagina: 1 ... 5 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.