[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.837 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
Mandera schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:22:
Overigens, sinds wanneer is mijn topic gekaapt door iemand die alle rechten op zich neemt in de OP en niet eens de moeite neemt om mijn naam in de "Bedank-sectie" op te nemen?
De laatste keer dat ooit iemand wat met de OP had gedaan was meer dan 3 jaar terug - ergens in 2011. :z Destijds was China Shoppen nog vers van de pers en was de OP meer een persoonlijke ervaring a la anekdote.

Ik heb na overleg met Gambieter en zijn thumbs-up dan ook een geheel nieuwe OP geschreven en een nieuwe deel geopend.

Ik vind dan ook je formulering van 'de topic claimen en alle rechten op zich nemen' hopeloos :). Had je niet eerder de topic kunnen bezoeken? Of überhaupt de moeite kunnen nemen om zo nu en dan eens een keer de OP te updaten?

Dat terzijde, ik wist niet dat we de oude topic openers moesten bedanken. :$ Ik zal dit in de OP aanpassen.
tokko1 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:34:
Jammer maar waar, de OP is verbeterd maar wel 'geclaimd" laat even een referentie naar vorige topic met referenties naar vorige OP openers achter _/-\o_

Vorige topic was Koning :9~ - Nieuwe is nog beter O-)

Maar laten we niet vergeten waar het allemaal begon, in CHINA :P
Oude topic was top ja - heb er veel van geleerd B)

Ik wist het echt niet dat we de oude topic openers dienden te bedanken en of er naar toe mogen/moeten refereren. Ik open dan ook voor het eerst een grote topic/nieuwe deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 21:36
Famoso schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:08:
[...]
Pandawill levert voor zover ik heb kunnen vaststellen echte. Vandaag een setje ontvangen dat aan alle echtheidskenmerken voldoet. Ze klinken ook prima. Besteld via deze link: http://www.pandawill.com/...-control-talk-p84667.html
Dankje voor de bevestiging!!
Ik heb ze net besteld via die link voor maar $16.99 (€13,54 bij Paypal), ik kwam namelijk nog deze post op XDA tegen. :*)

Coupon code voor $5,- korting bij Pandawill is: PANDA2014
Edit: coupon code lijkt alleen bij de pistons te werken!

[ Voor 4% gewijzigd door Just3 op 05-09-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Just3 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:59:
[...]

Dankje voor de bevestiging!!
Ik heb ze net besteld via die link voor maar $16.99 (€13,54 bij Paypal), ik kwam namelijk nog deze post op XDA tegen. :*)

Coupon code voor $5,- korting bij Pandawill is: PANDA2014
Als ik de kortingscode wil gebruiken krijg ik een "Coupon code " PANDA2014" is not valid." melding terwijl ik gewoon ingelogged ben.

EDIT: AAAHhhh panda2014 en niet PANDA2014

[ Voor 3% gewijzigd door Lfshiu op 05-09-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2e paar pistons van DX is nog steeds niet geshipped, 28-08 besteld.
Gelukkig hier al een paar in gebruik (van Pandawill), mooie dingen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Lfshiu schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:05:
[...]

Als ik de kortingscode wil gebruiken krijg ik een "Coupon code " PANDA2014" is not valid." melding terwijl ik gewoon ingelogged ben.

Hier werkt het prima. Niet aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:07:
Mijn 2e paar pistons van DX is nog steeds niet geshipped, 28-08 besteld.
Gelukkig hier al een paar in gebruik (van Pandawill), mooie dingen :*)
Ik heb het de afgelopen week gemerkt met bestellingen, en Kenzi noemde het ook al, het lijkt alsof er geen voorraad meer is van Xiaomi producten.

Gisteren middag nog een Xiaomi Powerbank besteld bij BG, normaliter wordt het binnen 24 uur al verzonden, en nu staat het nog altijd op processing. Niet dat ik er haast mee hebt maar het valt direct op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 21:36
Lfshiu schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:05:
[...]

Volgens mij maakt het niet uit of je hoofdletter gebruikt of niet, maar die code werkt denk ik maar bij een beperkt aantal producten. Sorry! Hij werkt in ieder geval wel als je die pistons in je cart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
EN-IS schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:10:
[...]

Ik heb het de afgelopen week gemerkt met bestellingen, en Kenzi noemde het ook al, het lijkt alsof er geen voorraad meer is van Xiaomi producten.

Gisteren middag nog een Xiaomi Powerbank besteld bij BG, normaliter wordt het binnen 24 uur al verzonden, en nu staat het nog altijd op processing. Niet dat ik er haast mee hebt maar het valt direct op :)
Ik heb er eergisteren nog 1 besteld bij bg, die is wel al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:10:
[...]

Ok vandaar :P
Op Pandawill zijn de powerbanks in sommige kleuren zelfs "Sold Out" :/

Misschien heb ik iets gemist, maar bij Pandawill zijn ze toch fake? Ik zie paarse, gele en zwarte zelfs.
Deze leek me wel wat (uitverkocht) http://www.pandawill.com/...-tablet-black-p87454.html

In alle kleuren: http://www.pandawill.com/...tablet-purple-p91471.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
paulus_01 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:21:
Ik heb er eergisteren nog 1 besteld bij bg, die is wel al onderweg.
Ik denk dat het te maken heeft met de coupon code en aanbieding van de afgelopen paar dagen, ze zijn er snel door heen want de Rode en Blauwe kleur zijn ook niet meer leverbaar en zelfs op Banggood verwijderd (niet meer terug te vinden).
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:22:
Ok vandaar :P Op Pandawill zijn de powerbanks in sommige kleuren zelfs "Sold Out" :/

Misschien heb ik iets gemist, maar bij Pandawill zijn ze toch fake? Ik zie paarse, gele en zwarte zelfs.
Deze leek me wel wat (uitverkocht) http://www.pandawill.com/...-tablet-black-p87454.html

In alle kleuren: http://www.pandawill.com/...tablet-purple-p91471.html
De laatste link, 'in alle kleuren' zijn de echte kleuren alleen de kleine variant van de powerbank (zwarte) lijkt nep, zover ik het weet is er geen zwarte kleur - Mi.com (officiële site).

Waarom zou je überhaupt bij Pandawill de 10400mAh powerbank willen bestellen? Ze zijn niet goedkoper, ze zijn zelfs een dollar of 8 a 10 duurder.

Afbeeldingslocatie: http://img04.taobaocdn.com/imgextra/i4/1714128138/T2.xfpXuVXXXXXXXXX-1714128138.jpg_.webp

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 05-09-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Goedenavond heren,

-Knip-

[ Voor 94% gewijzigd door Drowzz op 05-09-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:48:
[...]

De laatste link, 'in alle kleuren' zijn de echte kleuren alleen de kleine variant van de powerbank (zwarte) lijkt nep, zover ik het weet is er geen zwarte kleur - Mi.com (officiële site).

Waarom zou je überhaupt bij Pandawill de 10400mAh powerbank willen bestellen? Ze zijn niet goedkoper, ze zijn zelfs een dollar of 8 a 10 duurder.

[afbeelding]
Ik zoek nog de 5200 versie en zag die PANDA code van hierboven ;)
Je zou dan rond de 11-10 dollar komen met 5 dollar korting, maar nog niet geprobeerd. Ik ga de gok ook niet nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik neem aan dat je de topic waarschuwing hebt gelezen en het je verder duidelijk is dat een inbreuk op het merkenrecht direct een tempban levert op Tweakers? :)

Zo ja, ik zou geen adres weten. Ik koop geen kleren/schoenen uit China, zijn er überhaupt mensen die dat doen?
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:08:
Ik zoek nog de 5200 versie en zag die PANDA code van hierboven ;)
Je zou dan rond de 11-10 dollar komen met 5 dollar korting, maar nog niet geprobeerd. Ik ga de gok ook niet nemen denk ik.
Ah zo, nou weet je wat het is, er was een coupon code van BG (welke maar een dag geldig was - dat wist ik niet) waarmee je de 5200mAh voor nog een 9euro kon kopen (of zelfs minder). Ik heb BG al gemaild en ze om een gunst gevraagd, of ze die coupon code niet weer kunnen activeren zodat deze op GOT/ChinaKorting gedeeld kan worden :)

Met de andere coupon code krijg je maar $3 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is snel geknipt ;)
Kijk even op marktplaats, de rest kan je zelf invullen :X
EN-IS schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:19:
[...]

Ah zo, nou weet je wat het is, er was een coupon code van BG (welke maar een dag geldig was - dat wist ik niet) waarmee je de 5200mAh voor nog een 9euro kon kopen (of zelfs minder). Ik heb BG al gemaild en ze om een gunst gevraagd, of ze die coupon code niet weer kunnen activeren zodat deze op GOT/ChinaKorting gedeeld kan worden :)

Met de andere coupon code krijg je maar $3 korting.
Dat zou wel mooi zijn!
Ik hou het in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
EN-IS schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:19:
[...]

Ik neem aan dat je de topic waarschuwing hebt gelezen en het je verder duidelijk is dat een inbreuk op het merkenrecht direct een tempban levert op Tweakers? :)
Hij vraagt toch niet om namaak Nike's??

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je echte merkkleding zou kunnen kopen daar, voor een vriendelijker prijs dan hier? In feite is dat dan grijze import, maar dat is niet verboden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebia schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:35:
[...]

Hij vraagt toch niet om namaak Nike's??

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je echte merkkleding zou kunnen kopen daar, voor een vriendelijker prijs dan hier? In feite is dat dan grijze import, maar dat is niet verboden....
99% is nep (douane, boete, strafblad?). Er zijn wel veel "surrogaat" merken van daar, zoals Crocodile (als variant op LaCoste). Kwaliteit is op zich wel redelijk, maar qua prijs ga je niet veel besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in China kan dat ;) Ik heb heel veel merkkleding uit China gekocht toen ik destijds in China was, maar het zijn dan wel Chinese merken zoals Meters/bonwe.

Het namelijk echt niet allemaal namaak hoor, en al helemaal niet in de Chinese winkelstraten ;) Ja er is een Chinees merk dat heeft ook een krokodil als logo, maar dat is toch net een andere krokodil dan van Lacoste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:44:
Ja in China kan dat ;) Ik heb heel veel merkkleding uit China gekocht toen ik destijds in China was, maar het zijn dan wel Chinese merken zoals Meters/bonwe.

Het namelijk echt niet allemaal namaak hoor, en al helemaal niet in de Chinese winkelstraten ;) Ja er is een Chinees merk dat heeft ook een krokodil als logo, maar dat is toch net een andere krokodil dan van Lacoste.
Chinese merken zoals Meters/bonwe, Vancl, Li-Ning, Erke zijn wel ok.
Westerse kleding merken zijn vaak juist duurder in China (omdat het geimporteerd moet worden). Nike, Converse, Adidas hebben allemaal hun stores hier maar qua prijzen vind ik ze niet veel goedkoper dan NL.
Overigens is bijv Converse wel wat goedkoper in Hong Kong dan mainland 8)
H&M ook, prijzen in HK & mainland zijn identiek, alleen door gunstigere HK dollar koers goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:01
Kenzi schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:39:
[...]

En ik hier maar de Xiaomi site F5'en... elke keer uitverkocht (en ze verkopen alleen de zwarte)
Nog ff en ik pak de trein naar Shanghai om de Xiaomi winkel boos in te stappen. Ik wil mn Mi Band! :+

Maar het blijft wel frappant hoe (vooral bij Xiaomi) veel van de voorraad bij resellers terecht komt die het exporteren. Het zou me niks verbazen als Xiaomi daar zelf een hand in heeft (gezien er met export meer verdiend wordt).
Sorry ;)
Ibuygou vertelde mij dat ze een beperkte voorraad van zwarte mibands hebben. Waarvan op er dus hopelijk ook een krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat is DX toch een stomme shop. Behalve van te veel te betalen voor het product, ook nog eens geen service.
Mijn USB-meter is na 34 dagen nog niet aangekomen (volgens hun verzonden met China Post). Alle pakketjes van China Post komen hier aan 10-20 dagen. Nog nooit meer gehad.
In ieder geval, binnen een goede week vervalt mijn buyer protection, dus wou toch even contact opnemen met DX. Misschien wisten zij er meer van.

Ticket aanmaken lukt niet, krijg telkens een 500 error.
Via chat krijg ik enkel standaardzinnen terug, totaal naast de kwesite. Precies een bot die antwoord...
Ohja, binnen een week dan maar gewoon een Paypal claim aanmaken als het er nog niet is. Normaalgezien zou ik er niet zo moeilijk over doen. Maar het niet kunnen aanmaken van een ticket irriteert me als de dood.
Weet iemand hoe je WEL een ticket kan aanmaken?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 03:35:
[...]

Chinese merken zoals Meters/bonwe, Vancl, Li-Ning, Erke zijn wel ok.
Westerse kleding merken zijn vaak juist duurder in China (omdat het geimporteerd moet worden). Nike, Converse, Adidas hebben allemaal hun stores hier maar qua prijzen vind ik ze niet veel goedkoper dan NL.
Overigens is bijv Converse wel wat goedkoper in Hong Kong dan mainland 8)
H&M ook, prijzen in HK & mainland zijn identiek, alleen door gunstigere HK dollar koers goedkoper :+
Helaas is mijn schoenmaat te groot, want in China kun je maar tot schoenmaat 44 krijgen van Converse want dat is inderdaad een merk dat goedkoper is in China. Ik heb trouwens ook echt een schitterende winterjas destijds gekocht van een klein Chinees merk.

De jas was voor Chinese standaarden wel vrij duur namelijk bijna 1000 RMB, maar het is echt topkwaliteit vind ik en ik loop natuurlijk niet in een jas rond die half Nederland heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dima_2005 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:14:
Wat is DX toch een stomme shop. Behalve van te veel te betalen voor het product, ook nog eens geen service.
Mijn USB-meter is na 34 dagen nog niet aangekomen (volgens hun verzonden met China Post). Alle pakketjes van China Post komen hier aan 10-20 dagen. Nog nooit meer gehad.
In ieder geval, binnen een goede week vervalt mijn buyer protection, dus wou toch even contact opnemen met DX. Misschien wisten zij er meer van.

Via chat krijg ik enkel standaardzinnen terug, totaal naast de kwesite. Precies een bot die antwoord...
Ohja, binnen een week dan maar gewoon een Paypal claim aanmaken als het er nog niet is. Normaalgezien zou ik er niet zo moeilijk over doen. Maar het niet kunnen aanmaken van een ticket irriteert me als de dood.
Ik doe dat altijd meteen bij PayPal. Dan heb ik mooi alle geschillen bij elkaar, lekker overzichtelijk. Anders moet ik bij 10 verschillende shops gaan inloggen om de status te zien en dan nemen ze de ernst meestal toch niet serieus. Dat de Chinees dat liever niet heeft kan me niet zoveel boeien. Het is overigens maar een middel om te communiceren; je maakt gewoon een geschil aan, niks kwaadaardigs aan. Pas als de verkoper niet optijd met een goede oplossing komt ga je het omzetten in een claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:44

Chocoball

瞧好吧!

Kenzi schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:39:
[...]

En ik hier maar de Xiaomi site F5'en... elke keer uitverkocht (en ze verkopen alleen de zwarte)
Nog ff en ik pak de trein naar Shanghai om de Xiaomi winkel boos in te stappen. Ik wil mn Mi Band! :+

Maar het blijft wel frappant hoe (vooral bij Xiaomi) veel van de voorraad bij resellers terecht komt die het exporteren. Het zou me niks verbazen als Xiaomi daar zelf een hand in heeft (gezien er met export meer verdiend wordt).
De Xiaomi Tmall al geprobeerd? Zag dat hij daar in zwart wordt aangeboden voor 79 RMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
Verstekbakker schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:42:
[...]

Ik doe dat altijd meteen bij PayPal. Dan heb ik mooi alle geschillen bij elkaar, lekker overzichtelijk. Anders moet ik bij 10 verschillende shops gaan inloggen om de status te zien en dan nemen ze de ernst meestal toch niet serieus. Dat de Chinees dat liever niet heeft kan me niet zoveel boeien. Het is overigens maar een middel om te communiceren; je maakt gewoon een geschil aan, niks kwaadaardigs aan. Pas als de verkoper niet optijd met een goede oplossing komt ga je het omzetten in een claim.
Dat is dus niet helemaal zo, want een verkoper kan wel degelijk problemen met PayPal krijgen als er genoeg geschillen worden geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:36
vandaag al een groot deel van de pakjes van DX ontvangen, allemaal keurig verpakt en zien er goed en nieuw uit.
alleen de car charger brandde meteen uit in de auto..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:44:
[...]

De Xiaomi Tmall al geprobeerd? Zag dat hij daar in zwart wordt aangeboden voor 79 RMB.
Ja, die probeer ik meestal. Maar 'uitverkocht'. ;( ;(
Verstekbakker schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:42:
[...]

Bij teveel geschillen kan de rekening van de store geblokkeerd worden. En in sommige gevallen zelfs gesloten worden waarna de store kan fluiten naar het geld wat er opstaat. :X
Daarom halen de meeste stores die ik ken de paypal rekening leeg zodra deze boven de RMB 2000 komt.
(wat $35 kost elke keer |:( Paypal rates in China |:( ).

Gezien de verwachte Alibaba IPO cijfers kunnen we misschien binnenkort allemaal overstappen op Alipay _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Alipay zal toch nog wel wat betaalmethoden voor opladen moeten toevoegen (incasso / ideal etc). Paypal heeft van dat wel een goed systeem voor de gebruiker.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

op 28-08 12 pakketjes besteld bij DX (tijdens die mvp actie) vandaag waren er al 7 aangekomen ! het gaat echt steeds sneller dat versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
rg-mohwa schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:12:
op 28-08 12 pakketjes besteld bij DX (tijdens die mvp actie) vandaag waren er al 7 aangekomen ! het gaat echt steeds sneller dat versturen.
Ik heb een SSD inbouw frame gekocht voor mijn computer op dx.com. Hij is verstuurd op 14-8-2014 maar nog steeds niet aangekomen :/. Vroeger was alles er altijd in een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mr_Thomasz schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:14:
[...]

Ik heb een SSD inbouw frame gekocht voor mijn computer op dx.com. Hij is verstuurd op 14-8-2014 maar nog steeds niet aangekomen :/. Vroeger was alles er altijd in een stuk sneller.
'Vroeger' kon het ook wel 2 maanden duren. 14-8 verstuurd en nog niet binnen is niet uitzonderlijk.
2-3 weken levertijd is vrij normaal, 4-6 weken kan ook nog. Zoals in de topic start staat en wel bekend is onder China shoppers, als je het snel wil hebben bestel het niet in China (of betaal meer voor DHL / UPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
rg-mohwa schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:12:
Jep hier ook.
6 binnen van de 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Ben ook een beetje klaar met dx. Excuus dat het uit China komt is slechts beperkt houdbaar als concurrenten het wel lukt om, via dezelfde posterijen, binnen een week bestelde artikelen te leveren.

Ondertussen ben ik een beetje losgegaan met China shopping afgelopen maand, maar vrijwel alle dingen waarop ik nu, veel langer als andere shops en verkopers, zit te wachten is het spul afkomstig van dx. Ook de bestelling die ik recent heb gedaan via eud.dx.com (postNL van begin tot eind) is eigenlijk niet bevallen. Duurder alsnog vrij lang, plus door het aangetekend versturen kon ik tot twee keer toe naar het postkantoor om het in persoon op te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestellingen van Gearbest waren ook lang onderweg, maar het belangrijkste vind ik eigenlijk dat ik het ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Dima_2005 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:14:

Op je eigen pagina als je ingelogd bent, links heb je 'tickets' staan... maar dat zal je wel hebben geprobeerd ?
Ticket eerst bij DX en als het antwoord niet naar je zin is, een PP ticket aanmaken.

Maar ik had verder hetzelfde, usb tester van dx, maand geleden verstuurd, vandaag de refund ontvangen.

Ik heb ze beloofd te belaten als ie alsnog binnenkomt, en dan zal ik ook zeker doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sponz op 06-09-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Sponz schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:31:
[...]
Op je eigen pagina als je ingelogd bent, links heb je 'tickets' staan... maar dat zal je wel hebben geprobeerd ?
Nop, lukt niet. Al 3 dagen aan het proberen (dit krijg ik na submit):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgKRfkf.png
Zal nog tot volgende vrijdag wachten. Als het dan er nog niet is, maak ik gewoon direct ticket aan via Paypal. Ze moeten maar hun ticketsysteem in orde krijgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vorige week (28-8-2014) 19 orders bij DealExtreme geplaatst. 2 van die 19 orders hadden RCxxxxxxxxNL codes. Die RCxxxxNL orders stonden al op 1 september in MijnPakket van PostNL. Echter, die pakketjes worden niet echt goed gevolgd lijkt het. Van beiden werd gezegd dat ze al 1 september in NL waren.
Het eerste pakket kreeg ook een bezorgdatum op 2 september. Maar deze datum is steeds elke dag met 1 dag verzet... En nu komt dit pakket aanstaande dinsdag 9 september.
Het tweede pakket kreeg geen enkele bezorgdatum, maar werd vandaag plotseling bezorgd. In MijnPakket staat deze order nog steeds op "Pakket die nog onderweg zijn".

Maar goed, van die 19 orders zijn er nu 4 binnengekomen (1 was dus een pakket, de rest briefpost). Al mijn 19 orders stond trouwens vorige week 30 augustus allemaal al op "volledige verzending". Dus in principe vind ik het beste een snelle verzending van DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ebia schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:22:
Ben ook een beetje klaar met dx. Excuus dat het uit China komt is slechts beperkt houdbaar als concurrenten het wel lukt om, via dezelfde posterijen, binnen een week bestelde artikelen te leveren.

Ondertussen ben ik een beetje losgegaan met China shopping afgelopen maand, maar vrijwel alle dingen waarop ik nu, veel langer als andere shops en verkopers, zit te wachten is het spul afkomstig van dx. Ook de bestelling die ik recent heb gedaan via eud.dx.com (postNL van begin tot eind) is eigenlijk niet bevallen. Duurder alsnog vrij lang, plus door het aangetekend versturen kon ik tot twee keer toe naar het postkantoor om het in persoon op te halen...
Dat je 2x naar het postkantoor moet is natuurlijk niet DX's fout maar PostNL danwel je eigen (Waarom 2x? afhaalbewijs vergeten?)
En eud.dx.com betreft gewoon verzending vanuit China maar dan met PostNL.

Al dat gezeur over levertijden. Het is China, het kan 1 week duren, het kan 6 weken duren. Er zijn enorm veel factoren die meespelen. Is er ruimte aan boord van het vliegtuig? Nee, dan gaat het met de volgende vlucht mee.

Let gewoon op de 45 dagen van Paypal en ga niet eerder zeuren :F Dan moet je het niet in China bestellen met 'gratis' verzending.

(tenzij je extra betaald voor expedited shipping zoals DHL of FedEx)

Overigens is het nu vakantie in China, dus succes met je ticket _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:10:
[...]

'Vroeger' kon het ook wel 2 maanden duren. 14-8 verstuurd en nog niet binnen is niet uitzonderlijk.
2-3 weken levertijd is vrij normaal, 4-6 weken kan ook nog. Zoals in de topic start staat en wel bekend is onder China shoppers, als je het snel wil hebben bestel het niet in China (of betaal meer voor DHL / UPS)
Toch komt 95.78% van de pakketten hier binnen 3 weken na verzending binnen.
Grootste uitschieters tussen de shops de afgelopen 2 jaar? DX, LITB

Toeval? Of gewoon gebruik van tragere agents?
Grootste winnaars qua verzendtijd: BIC, Ebay (Gemiddelde), Aliexpress (Gemiddelde), Banggood.

Overigens wel eens met je DHL verhaal: Snel = DHL ;).

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 06-09-2014 15:04 . Reden: Typo ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik ben vannacht op 'n kleine shopping spree geweest :)
Vooral spul voor led-strips, want mijn wapenkast-project is me 100% meegevallen. Op de voeding na is 1 kast helemaal af. Op mijn slaapkamer heb ik destijds ook RGB-leds verwerkt (maar da's ondertussen 10 jaar geleden, er hangen dus nog echte pcb-strips. Die werden aangestuurd door een mixertje met knoppen, dus mooi tijd om nu te upgraden naar iets draadloos.
Voor mijn eerste project is nog steeds een deel van de orders onderweg, en vermits dat project al klaar is, moet ik wat anders gaan bedenken om ermee te doen :)
Vandaar dus onderstaande bij elkaar gespree'd :
  • 2x 2.4G Wireless WiFi LED Strip Light Controller
    (Eachbuyer)
  • Wi-Fi LED Controller for 2.4GHz RGB / RGBW / Dual White LED Bulb / LED Strip Light - White
    (ChinaBuye)
  • 2.4G 4-Zone FR Remote + Wall Bracket For Mi.Light One Color LED Strip Controller
    (eBay | goodluck*shop)
  • 10x Male + Female 2.1x5.5mm DC Power Jack Adapter Connector Plug Led Strip
    (eBay | bgood2010) deze dingen zijn echt lifesavers geweest bij m'n kastproject, dus dat moet op reserve liggen nu :)
  • New Mi Light 2.4G RF Remote Control for RGB / RGBW Controller, LED Bulbs / Lamps
    (eBay | household-articles)
  • 2x Universal Combination Gun Trigger Locks
    (eBay | kiwispace) maandelijkse bestelling ;)
  • 5x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White
    (eBay | runhuiwholesale) impulsaankoopje, na de postbag van Julian Ilett, plus ze stonden al een maand in m'n eBay-watchlist ;)
Waarom toch terug besteld bij Eachbuyer, na eerdere eigen negatieve ervaring, en andere negatieve ervaringen hier? Na mijn eerste negatieve ervaring, is het eigenlijk erg vlot verlopen, en was het zelfs vrij snel hier. Vandaar nog een kans gegeven, en dit spul heb ik niet echt 'nodig' nodig :) Plus ik weet nu dat ik van die 'ships in 18 hours' geen fluit mag geloven ;) Net zoals je bij DX moet rekenen op lang wachten.

Misschien schrijf ik als ik klaar ben met mijn led-craze wel een grote review over dat hele mi-light 2.4G systeem, want eerlijk gezegd werkt dat wel lekker.
Vriend van me had prijs laten maken voor led-verlichting in zijn keuken en liet me de offerte zien. Eindbedrag zat in de richting van 550 euro, zonder installatie. Na een avondje chinashopsearchbingo kwamen wij op 'n totaal van 197 euro waarbij dan de boel ook nog eens via WIFI gestuurd kon worden, wat bij de offerte een meerkost van 250 euro inhield.
Voor dat geld denk ik dat we elke kast in z'n keuken apart via wifi kunnen sturen :9

[ Voor 71% gewijzigd door dodge_911 op 06-09-2014 16:47 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Supertip: De Xiaomi Mi Mini Wifi 11 AC router is nu te koop voor €36.87. Dat is met afstand de goedkoopste AC router die er bestaat, heb hier maanden op gewacht:
http://www.aliexpress.com...s-support/2029778157.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vooralsnog krijg ik mijn MVP Lucky Draw zendingen gewoon per stuk binnen, niks bij elkaar verzonden.

Mijn prijs uit de MVP Lucky draw is ook onderweg. Wel grappig dat postnl op mijnpakket al sinds donderdag durft te beweren dat elke dag de postbode komt en op hun internationalparceltracking site nog steeds aangeeft dat het in het sorteercentrum in China ligt.

Ook mijn beschermhoesjes voor mijn Xiaomi 5200mAh gekregen van BG. Hoewel goed verpakt heeft 1 een sneetje bij de rand dus dat wordt weer after sale service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jazco2nd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:47:
Supertip: De Xiaomi Mi Mini Wifi 11 AC router is nu te koop voor €36.87. Dat is met afstand de goedkoopste AC router die er bestaat, heb hier maanden op gewacht:
Zeer slecht voorraadig op dit moment. Overigens maakt die seller een leuk zakcentje. Ding kost €16 hier. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Heel interessant! Als hij op een andere site verschijnt in plaats van aliexpress. Nog even zoeken naar reviews, maar AC plus usb hdd zou ideaal zijn bij mijn ouders. Alleen die 2x LAN is wat weinig.
Kenzi schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:01:
[...]

Zeer slecht voorraadig op dit moment. Overigens maakt die seller een leuk zakcentje. Ding kost €16 hier. 8)
Dus dan is het wachten tot ze ergens goedkoper opduiken?

-----------

http://www.dx.com/p/xiaom...eless-router-white-343870

35 euro

[ Voor 24% gewijzigd door FunFair op 06-09-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Wat is er mis met Aliexpress dan? Behalve dat hij iets goedkoper is op dx.com :)
@Kenzi, met "hier" bedoel je China/Hong Kong?
Dan wil ik m graag bij jou bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jazco2nd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:27:
Wat is er mis met Aliexpress dan? Behalve dat hij iets goedkoper is op dx.com :)
@Kenzi, met "hier" bedoel je China/Hong Kong?
Dan wil ik m graag bij jou bestellen :)
link
Hier in China idd. Maar uitverkocht :P

En ik denk niet dat hij veel goedkoper gaat worden op sites zoals DX, Banggood etc. Ze kunnen er goed mee verdienen omdat mensen er toch wel voor willen betalen. RMB 130 is een spotprijs voor een AC router, maar 35 euro is nog steeds een hele goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

35€ is inderdaad nog steeds een goede prijs. Vraag is of die op Aliexpress en DX het wel op stock hebben? Want heel vaak bestel je iets supernieuws en elke keer vragen ze dan om even geduld uit te oefenen.

Ik wacht tot het redelijk goed verkrijgbaar wordt en koop ik het wel via een Taobao agent / aliexpress (als het wat beter leverbaar wordt, zullen prijzen ook wel dalen. Hebben we ook bij de MiPad gezien bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Kunnen jullie Aurabuy ook niet meer bereiken?

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Hier inderdaad ook niet meer... En ze hebben nog wel 2 cent van me ;w ;w ;w

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Misschien moeten we de komende tijd weer wat langer wachten op de post uit China:

http://www.phonearena.com...s-to-book-flights_id60350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Heb weer ervaring extra opgedaan met MP4Nation, maar een keer niet via FedEx op laten sturen maar via de normale post. In dit geval singapore post.. duurt wat langer maar 't komt prima verpakt aan d:)b

productreview: Brainwavz R3 (Aluminium) review door tokko1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Heb de gok gewaagd op dx.com voor die xiaomi router. Eerst even aangemeld voor de nieuwsbrief voor 3 dollar korting. Paypal koers gaf 34 euro, DX berekent de koers dus iets te positief.

Ben benieuwd, even goed in de gaten houden hoe lang de verzendtijd is. Staat 7 tot 10 dagen, voor de zekerheid de 45 dagen in de gaten houden.

Had al gelezen dat het apparaat volledig chinees is, maar google zal wel helpen met configureren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Waarom lukt het gebruiken van kortingscodes op dx bij mij niet? Als ik in mijn winkelwagen kijk, kan ik nergens een code invoeren. Of zie ik t ergens over het hoofd?
@boven: hoe heb jij t ingevoerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 06-09-2014 22:33 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:54

Quad

Doof

FunFair schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:23:
Heb de gok gewaagd op dx.com voor die xiaomi router. Eerst even aangemeld voor de nieuwsbrief voor 3 dollar korting. Paypal koers gaf 34 euro, DX berekent de koers dus iets te positief.

Ben benieuwd, even goed in de gaten houden hoe lang de verzendtijd is. Staat 7 tot 10 dagen, voor de zekerheid de 45 dagen in de gaten houden.

Had al gelezen dat het apparaat volledig chinees is, maar google zal wel helpen met configureren :)
Hij wordt verzonden binnen 7 - 10 dagen, hij is niet binnen 7 - 10 dagen binnen na bestelling of verzending, dat staat er niet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Musta schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:32:
Waarom lukt het gebruiken van kortingscodes op dx niet? Als ik in mijn winkelwagen kijk, kan ik nergens een code invoeren. Of zie ik t ergens over het hoofd?
Dat kan pas na je betaling op PayPal. Voordat je definitief bevestigd staat links onderin gift card en coupon code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Chocoball schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:34:
[...]

Dat kan pas na je betaling op PayPal. Voordat je definitief bevestigd staat links onderin gift card en coupon code.
Thanks! Gewoon erover heen gekeken :$

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 11-09 21:58
Nee ook niet meer, ga snel een geschil aanmaken bij paypal.
Had al een vermoede dat het oplichter zijn omdat ik al een week geen reactie heb gekregen op de vraag waarom mijn google 3d karton niet werd verzonden.
Heb daar besteld door een kortingscode van een iemand hier op het forum.

Jammer dat je mede tweakers niet meer blindelings kan vertrouwen :(
Chocoball schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:00:
Vooralsnog krijg ik mijn MVP Lucky Draw zendingen gewoon per stuk binnen, niks bij elkaar verzonden.
Hier vandaag ook 3 pakketjes binnen gekregen. Losse verpakkingen ook al is het binnen 10 m'n van elkaar besteld ;)

Wel allemaal MVP producten.
waaronder ook een kleine fisheye lens voor op m'n telefoon
http://www.dx.com/nl/p/un...-sony-271645#.VAt2d8uqnMc

Even kort getest maar werkt echt leuk.

[ Voor 34% gewijzigd door mathy_ op 06-09-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
mathy_ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:52:
[...]

Had al een vermoede dat het oplichter zijn omdat ik al een week geen reactie heb gekregen op de vraag waarom mijn google 3d karton niet werd verzonden.

[...]

Hier vandaag ook 3 pakketjes binnen gekregen. Losse verpakkingen ook al is het binnen 10 m'n van elkaar besteld ;)

Wel allemaal MVP producten.
waaronder ook een kleine fisheye lens voor op m'n telefoon
http://www.dx.com/nl/p/un...-sony-271645#.VAt2d8uqnMc

Even kort getest maar werkt echt leuk.
Ik heb een jaar lang echt nul problemen met hun gehad. :o En 5+ bestellingen daar.. dus |:(
Weet ook niet hoe het zit daar.. had gelukkig op dit moment geen bestellingen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Ik heb al een aantal dingen uit China besteld dit jaar. Tot nu toe heb ik alles ontvangen en werkt ook alles.
Het zijn vooral kleine bestellingen zoals een Xiaomi Powerbank, Horloge en een wat telefoonhouders/hoesjes. Grote aankopen laat ik nog even liggen, en je weet het maar nooit met de kwaliteit. Ik heb nu weer een fietslamp gekocht die veel licht genereerd voor geen €20. Dat gratis verzenden vind ik helemaal top, snap niet hoe dat mogelijk is vanuit china?
De Xiaomi powerbank doet ook z'n werk en heeft een stevige behuizing.

Alles tot nu toe via ebay besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door OneTimer op 06-09-2014 23:21 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:50

KennyPlox

feest vierende banaan

[...]

Hier ook Google Cardboard besteld.

Wat raden jullie aan, dispute aanmaken of afwachten? Heb nog nooit problemen gehad met bestellen uit China.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

[...]

Ze waren eerder prima te vertrouwen. 3 orders geplaatst en allen zijn bezorgd.
Maar het is en blijft China, kan zo veranderen natuurlijk :/. Het is niet de eerste website die ineens op zwart zou gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 06-09-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Misschien moet ik mijn emoties los laten en heeft tokko1 de kortingscode met zijn beste bedoelingen geplaatst!
KennyPlox schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:21:
[...]

Hier ook Google Cardboard besteld.

Wat raden jullie aan, dispute aanmaken of afwachten? Heb nog nooit problemen gehad met bestellen uit China.
Als iedereen ook een dispute aanmaakt komt het bij paypal wel sterker over.
Had je aurabuy zelf al een bericht gestuurd? Zo ja en geen reactie zegt het genoeg dat het niet goed zit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:50

KennyPlox

feest vierende banaan

mathy_ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:28:
Misschien moet ik mijn emoties los laten en heeft tokko1 de kortingscode met zijn beste bedoelingen geplaatst!

[...]

Had je aurabuy zelf al een bericht gestuurd? Zo ja en geen reactie zegt het genoeg dat het niet goed zit toch?
Bericht had ik woensdag verstuurd. Geen reactie. Ik heb met een andere Tweaker ook contact gehad en hij/zij had al eerder een bericht verzonden maar ook geen reactie gehad.

Zucht, wilde eigenlijk proberen om nooit een dispute aan te maken, maar zal toch wel moeten nu :X

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
mathy_ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:28:

[...]

Hier had ik aurabuy ook een mail gestuurd, geen reactie gehad. nu ook maar een geschil geopend ( 2 om precies te zijn 2x $0.01 :F )

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
KennyPlox schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:31:
[...]

Bericht had ik woensdag verstuurd. Geen reactie. Ik heb met een andere Tweaker ook contact gehad en hij/zij had al eerder een bericht verzonden maar ook geen reactie gehad.

Zucht, wilde eigenlijk proberen om nooit een dispute aan te maken, maar zal toch wel moeten nu :X
Het is ook mijn eerste via paypal.
Vind het jammer van die 5 dollar, maar nog meer van het cardboard wat ik niet ontvang :'(
Heb een nexus 5 en veel fotos via de Photo Sphere functie gemaakt op vakantie.
Had ze graag bekeken middels het cardboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heb op 23-08 een bestelling gedaan bij Pandawill. Een battery tester en Google Cardboard. Momenteel staan de orders nog steeds op pending. Maandag maar eens even afwachten of ze dan wel hebben gereageerd op mijn mail. Anders maar een claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een vakantie periode is in China momenteel, misschien dat dit er mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:42:
Heb op 23-08 een bestelling gedaan bij Pandawill. Een battery tester en Google Cardboard. Momenteel staan de orders nog steeds op pending. Maandag maar eens even afwachten of ze dan wel hebben gereageerd op mijn mail. Anders maar een claim.
De Google Cardboards zijn bij veel Chinese webshops uitverkocht.
Die van mij heb ik op 20 aug bij Tindeal besteld en is pas op 3 sept verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatTheFuck schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:21:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een vakantie periode is in China momenteel, misschien dat dit er mee te maken heeft?
Klopt, 6 t/m 8 september hebben de Chinezen weer een halve feestweek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilco schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:36:
[...]

Hier had ik aurabuy ook een mail gestuurd, geen reactie gehad. nu ook maar een geschil geopend ( 2 om precies te zijn 2x $0.01 :F )
Bij Aurabuy.com is het normaal dat de orders op 'pending' staan, deze status zal niet veranderen. Je order zal waarschijnlijk al verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Leuke dagaanbieding van Lifestyledeal:
http://www.lifestyledeal....st-in-5-kleuren-2705.html

Aan de paspop zie je alleen gelijk dat het uit china komt, geweldige korting geven ze :)

http://www.aliexpress.com...-Knitwear/2008719113.html

Makkelijk geld verdienen, alleen is de kwaliteit van zulke goedkope kleding vaak erg dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:34:

Aan de paspop zie je alleen gelijk dat het uit china komt, geweldige korting geven ze :)

Makkelijk geld verdienen, alleen is de kwaliteit van zulke goedkope kleding vaak erg dramatisch.
Ze verkopen er ook kleding van bekende merken als G-star enzovoort. Dat lijkt me ook allemaal namaak, niet? Wat een troep anders zeg. Zonde van al het katoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2014 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Of het is nep/namaak, maar het kan ook zijn dat het uit afgekeurde partijen komt met mankementen. Die worden dan weer lekker gedumpt op taobao etc.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MrMilco schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:36:
[...]

Voor die 1 cent had ik het lekker laten zitten. Ook al heb je in principe gelijk, Paypal heeft een maximum aantal disputes die je kan openen voor ze je account dichtgooien. (hoeveel precies staat nergens helaas maar het komt voor :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
skdevil schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:34:

Zijn alleen china maten, xxl is m hier, gaat niemand passen.
(Ook zelf een keer een xxl hemd gekocht, was zelfs hier maat s, echt bizar verschil). (Kreeg de mauw niet eens om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
ik heb een telefoon in china gekocht via aliexpress (redmi 1s pink)
Dit heeft ongeveer een week geduurd voordat hij verzonden werd.

28-08-2014 is hij eindelijk verzonden met singapore post.
En tot heden werkt tracktrace nog niet, vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd en kreeg ik dit terug

"dear friend,
Have a nice day,
your parcel has lost,
As the seller, in order to guarantee the interests of the buyers, I suggest you change a mobile phone.
i advise you choose other model in our store:
http://www.aliexpress.com/store/106530.
Redmi 1S WCDMA we have only black, pink need wait a few days."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op zondag 07 september 2014 @ 03:53:
[...]

Voor die 1 cent had ik het lekker laten zitten. Ook al heb je in principe gelijk, Paypal heeft een maximum aantal disputes die je kan openen voor ze je account dichtgooien. (hoeveel precies staat nergens helaas maar het komt voor :O )
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wel vanuit de verkoper kant, dat als er teveel disputes tegen je zijn geopend dat ze dan je account dichtgooien, maar vanuit de kopers kant heb ik het nog nooit gehoord. Ben er wel benieuwd naar want dan moet ik er ook maar eens beter op letten om het niet met super kleine bedragen te doen, heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op zondag 07 september 2014 @ 03:53:
[...]

Ik dacht dat ze je dan gewoon weigeren te helpen Ipv dichtgooien. Zal overigens afhangen van het aantal bestellingen, bedragen Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
vreemd kan aurabuy nog steeds niet bereiken maar de hier http://www.downforeveryoneorjustme.com/aurabuy.com
Staat dat de website gewoon up is :?

zou het alleen voor Nederland down zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
mathy_ schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:11:
vreemd kan aurabuy nog steeds niet bereiken maar de hier http://www.downforeveryoneorjustme.com/aurabuy.com
Staat dat de website gewoon up is :?

zou het alleen voor Nederland down zijn
Volgens http://www.isitdownrightnow.com/aurabuy.com.html is hij wel down.. lijkt me een foutje van die andere site. Met amerikaanse en duitse vpn blijft de site ook onbereikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb na een paar youtube reviews te hebben gekeken de AWEI ES-Q3 besteld voor 3,85 euro.
Besteld op 23 augustus, binnen gekregen op 5 september.
Ervaring: na een nachtje white noise er op klinken ze best goed, helemaal voor dit geld.
Ik vergelijk ze met Sony mdr-ex57lp (iets teveel bass) en de Panasonic RP-TCM125-K (te vlak).

Ik heb ook via Banggood nog AWEI Q9's besteld op dezelfde dag voor 3 euro maar nog niet binnen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:54

Quad

Doof

Gutteguttegut schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:57:

Ervaring: na een nachtje white noise er op klinken ze best goed, helemaal voor dit geld.
Wat is de reden ervoor?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google even op "inspelen oordopjes" ;)
De 1 zweert erbij en gelooft er heilig in, de ander vindt het grote onzin. Ikzelf hoor alleen het verschil na inspelen bij de echte high end koptelefoons met flinke drivers (150 euro+), maar dat kan ook aan mijn gehoor liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:27:
[...]

Klopt, 6 t/m 8 september hebben de Chinezen weer een halve feestweek.
Chinezen hebben blijkbaar meer vakantie dan ik. :-)

We zouden eigenlijk eens een 'gathering' ergens moeten doen met ons allen en de gadgets.
Zou ons 1 geld besparen aan uitgeven van geld aan nutteloze dingen en 2 geld doen uitgeven aan ... gadgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:07:
[...]
Google even op "inspelen oordopjes" ;)
De 1 zweert erbij en gelooft er heilig in, de ander vindt het grote onzin. Ikzelf hoor alleen het verschil na inspelen bij de echte high end koptelefoons met flinke drivers (150 euro+), maar dat kan ook aan mijn gehoor liggen.
Ik ben geen audiofiel maar ga uit van de kenners :+
Ik kan wel zeggen dat ze nieuw uit de doos erg leeg/vlak klonken, na het inspelen klinken ze al veel voller.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Luke-san schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:16:

We zouden eigenlijk eens een 'gathering' ergens moeten doen met ons allen en de gadgets.
Zou ons 1 geld besparen aan uitgeven van geld aan nutteloze dingen en 2 geld doen uitgeven aan ... gadgets
Dat is eigenlijk een goed idee :) Ik had al zoets eens voorgesteld, als men de Earson zou willen testen en uit Twente komen dit zou kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:32
Deze TP-Link doet ook AC, en kost iets meer als €30. :)
Wel maar 433 Mb/s (en 100 via LAN), dus is uiteraard niet helemaal vergelijkbaar..
Ga er toch wel vanuit dat de Xiaomi 1Gb/s is.. 100Mb/s wil niemand tegenwoordig nog hebben gok ik.. :z

[ Voor 14% gewijzigd door SmiGueL op 07-09-2014 23:57 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

'vakantie' zit anders in elkaar hier ;) 6 t/m 8 zijn officiele vakantiedagen. die dagen zijn ze vrij. maar die moeten dan wel weer op een andere dag ingehaald worden (vaak het weekend ervoor / erna).

overigens is er 9-9 weer een grote sale op oa. Taobao. zal niet makkelijk zijn om iets te bemachtigen maar via een agent zou het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ben je gek? Jullie zijn allemaal even raar als ik! :p En ook denk ik dat we d'r allemaal met redelijk wat hetzelfde zouden aankomen... We kunnen dan wel ineens gaan voor de langste Xiaomi Powerbank passthrough-charging-chain :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Paar dagen geleden mijn tablet ontvangen. Er zat een briefje je bij dat je hem minimaal 8 uur moet opladen voor eerste gebruik. Iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Mr_Thomasz schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:26:
Paar dagen geleden mijn tablet ontvangen. Er zat een briefje je bij dat je hem minimaal 8 uur moet opladen voor eerste gebruik. Iemand enig idee waarom?
Kan me herinneren dat dat vroeger ook altijd met telefoons moest. Was beter voor de batterij ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilco schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:41:
[...]

Kan me herinneren dat dat vroeger ook altijd met telefoons moest. Was beter voor de batterij ofzo
Klopt maar hoeft met de huidige lithium ion batterijen niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Shopervaring met Banggood.com is laatste tijd best prima.

Dit keer een Lightbox voor foto en een Video Dolly gekocht. Waren prima snel in nederland en hier thuis.

Heb een kleine review gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jfx9X2K.png
Hallo Mensen, vandaag een dubbele review van twee foto-gerelateerde items.
- Foto light studio
- Video dolly
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KRkHrw1.png
Deze items heb ik besteld om hier voor mijn studie betere foto/video beelden mee te kunnen maken maar natuurlijk ook om jullie china shopping verslaafden betere reviews te kunnen leveren! De video dolly stond al tijden op mijn verlanglijstje, en de lightstudio is een kleine investering maar met over het algemeen goede resultaten.
De twee items tegelijk bij de welbekende shop Banggood.com gekocht, maar ze zijn apart geshipped. Vast van twee verschillende warehouses ofzo. Ze kwamen niet op hetzelfde moment aan, maar een dagje later. En ze hebben er 12 en de andere dus 13 dagen over gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lOmkOok.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cIvimwX.png
De foto light studio is een vierkante tent van 50 bij 50 cm die als z’n 2 seconds decathlon tent ontplooit. Opzetten is dus heel gemakkelijk en snel gedaan. Doel van de tent is om het licht gelijkmatig op je object te laten vallen en reflecties te voorkomen. Als je de tent ontplooit zit er aan de voorkant een groot gat waardoor je het binnendoek kan ophangen welke een mooie kromming maakt als backdrop voor je object. De binnendoeken die bijgeleverd worden zijn blauw, zwart, wit en rood dus je kunt er een kiezen welke jou object het beste uit laten komen .Op verschillende plekken zit klittenband om deze vast te maken, ook op de voorkant zit nog klittenband om een afsluitend doek te spannen met een opening voor je camera.
Het resultaat van de light tent is meteen zichtbaar op je object, geen vervelende spiegelingen of ongelijk verlichte plekken meer. Als je klaar bent komt de uitdaging van het opvouwen. Maar gelukkig zijn er op Youtube altijd filmpjes met uitleg hoe dat moet. Dus dat is uiteindelijk ook zo gedaan.
Mijn eindoordeel over deze lightstudio is dat het een koopje is en het gewenst effect zeker bereikt wordt.
Foto light studio bij Banggood.com voor €13,09.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ezJbhS9.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0QhiJ5R.png
Een echte must-have gadget voor iedereen die af en toe een leuke video wilt maken of reviews doet van producten (met video). En anders.. ook een leuke gadget eigenlijk :P
De video dolly is in weze een rolschaats meet daarop mouts voor je camera ¼” threat. De wielen kan je draaien en dan vast zetten om een bocht te maken of recht vastzettend zodat hij in een recht lijn gaat. De bedoeling is dat je dan een vloeiende video kan maken. Ik heb hem gebruikt in combinatie met mijn Monopod en de SJ4000 en mijn normale camera.
Kwalitatief is het allemaal redelijk, niet super mooi uitgewerkte details en een klein beetje losse verbindingen out of the box. Maar als je alles even goed aanschroeft doet hij z’n werk goed, dus voor het kleine bedrag wat je ervoor betaald mag je eigenlijk niet klagen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T0wwAVO.png
Ik heb wat proefvideo’s gemaakt om functionaliteit te testen en te laten zien, de video is gemaakt met mijn SJ4000 en normale canon camera.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NdRbNe8.png

Mijn eindoordeel is dat het een leuke gadget is die precies het effect bereikt wat ik wilde bereiken voor een top prijsje! De roller op zich is heel stabiel je hebt alleen een extra opzetstukje nodig om te zorgen dat je camera iets hoger zit dan de dolly, jammer dat dit er niet bij zit. Voor de rest valt er niets op aan te merken.
Foto/Video dolly bij banggood.com voor €12,87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Goed om te horen dat die tent het waard is. Staat al een tijdje op m'n wish list, maar was nog niet overtuigd. Nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Kan iemand mij overtuigen dit niet te kopen?

Microsoft Surface Pro 3 256MB/8GB versie voor €559 MET keyboard
www.aliexpress.com/item/M...FHD-MT-W8/2036926089.html

Microsoft NL:
http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.300223100
De 64GB (excl keyboard €819) vind ik eigenlijk al prima, al zou ik voor mezelf (vnl ivm werk) liever 8GB (€1319 excl keyboard) willen, dat is dus pcies deze versie die verkocht wordt.

1 reden om niet te kopen: heb niet nodig, heb een werklaptop :) maar de Surface 3 pro is gewoon de ideale Ultrabook. En deze prijs is belachelijk laag voor een top ultrabook. Wie durft het?
Volgens mij heb je ook gewoon garantie van Microsoft, tis een officieel model, boeit het wat je ervoor hebt betaald (als ik er 1 in HK op het vliegveld koop heb ik ook garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Jazco2nd schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:22:
Kan iemand mij overtuigen dit niet te kopen?

Microsoft Surface Pro 3 256MBGB/8GB versie voor €559 MET keyboard
www.aliexpress.com/item/M...FHD-MT-W8/2036926089.html

Microsoft NL:
http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.300223100
De 64GB (excl keyboard €819) vind ik eigenlijk al prima, al zou ik voor mezelf (vnl ivm werk) liever 8GB (€1319 excl keyboard) willen, dat is dus pcies deze versie die verkocht wordt.

1 reden om niet te kopen: heb niet nodig, heb een werklaptop :) maar de Surface 3 pro is gewoon de ideale Ultrabook. En deze prijs is belachelijk laag voor een top ultrabook. Wie durft het?
Volgens mij heb je ook gewoon garantie van Microsoft, tis een officieel model, boeit het wat je ervoor hebt betaald (als ik er 1 in HK op het vliegveld koop heb ik ook garantie).
Products Status:

Operating System:
Windows 7
Optical Drive Type:
DVD Burner
Dit klopt niet, maar staat er onder in beschrijving wel goed.

Er staan ook afbeeldingen van de Surface (pro) 2.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
seller zonder feedback lijkt mij reden genoeg om het niet te kopen ;)
komt toch nooit thuis aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
krissie100 schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:28:
seller zonder feedback lijkt mij reden genoeg om het niet te kopen ;)
komt toch nooit thuis aan ^^
Jawel, een mooi pakketje met een baksteen in.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 09:45

koelebobes

Wen BTC €100K

-

[ Voor 100% gewijzigd door koelebobes op 07-09-2014 22:26 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
koelebobes schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:18:
Bij Pandawill kan ik de Piston headphones voor 13,12 ongeveer bestellen. na de discountcode. Maar weet iemand of deze echt legit zijn ?
EN-IS schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:28:
Huishoudelijke mededeling
Wat we graag willen zien in dit topic:
  • Voordat je een vraag stelt dat je de zoekfunctie gebruikt.
  • Niet gevonden wat je zoekt, Google is je vriend.
Wat we niet willen zien in dit topic:
  • Zelfde vragen opnieuw of meerdere keren stellen.
  • Niet gebruik maken van de zoekfunctie.
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 07-09-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik zocht al wat langer meer info over de Mi Band en volgens deze twee sites werkt de Mi Band ook op andere telefoons zolang deze Bluetooth 4.0 en Android 4.4 hebben.

bronnen:
http://en.miui.com/thread-38522-1-1.html
http://en.miui.com/forum....ewthread&tid=35204&extra=

Nu alleen nog één voor een schappelijke prijs vinden :-) de laatste link in de topic verwees naar ibuygou, maar daar is het de dubbele van de adviesprijs.
Pagina: 1 ... 6 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.