Ik ben vannacht op 'n kleine shopping spree geweest

Vooral spul voor led-strips, want mijn wapenkast-project is me 100% meegevallen. Op de voeding na is 1 kast helemaal af. Op mijn slaapkamer heb ik destijds ook RGB-leds verwerkt (maar da's ondertussen 10 jaar geleden, er hangen dus nog echte pcb-strips. Die werden aangestuurd door een mixertje met knoppen, dus mooi tijd om nu te upgraden naar iets draadloos.
Voor mijn eerste project is nog steeds een deel van de orders onderweg, en vermits dat project al klaar is, moet ik wat anders gaan bedenken om ermee te doen

Vandaar dus onderstaande bij elkaar gespree'd :
- 2x 2.4G Wireless WiFi LED Strip Light Controller
(Eachbuyer) - Wi-Fi LED Controller for 2.4GHz RGB / RGBW / Dual White LED Bulb / LED Strip Light - White
(ChinaBuye) - 2.4G 4-Zone FR Remote + Wall Bracket For Mi.Light One Color LED Strip Controller
(eBay | goodluck*shop) - 10x Male + Female 2.1x5.5mm DC Power Jack Adapter Connector Plug Led Strip
(eBay | bgood2010) deze dingen zijn echt lifesavers geweest bij m'n kastproject, dus dat moet op reserve liggen nu 
- New Mi Light 2.4G RF Remote Control for RGB / RGBW Controller, LED Bulbs / Lamps
(eBay | household-articles) - 2x Universal Combination Gun Trigger Locks
(eBay | kiwispace) maandelijkse bestelling 
- 5x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White
(eBay | runhuiwholesale) impulsaankoopje, na de postbag van Julian Ilett, plus ze stonden al een maand in m'n eBay-watchlist 
Waarom toch terug besteld bij Eachbuyer, na eerdere eigen negatieve ervaring, en andere negatieve ervaringen hier? Na mijn eerste negatieve ervaring, is het eigenlijk erg vlot verlopen, en was het zelfs vrij snel hier. Vandaar nog een kans gegeven, en dit spul heb ik niet echt 'nodig' nodig

Plus ik weet nu dat ik van die 'ships in 18 hours' geen fluit mag geloven

Net zoals je bij DX moet rekenen op lang wachten.
Misschien schrijf ik als ik klaar ben met mijn led-craze wel een grote review over dat hele mi-light 2.4G systeem, want eerlijk gezegd werkt dat wel lekker.
Vriend van me had prijs laten maken voor led-verlichting in zijn keuken en liet me de offerte zien. Eindbedrag zat in de richting van 550 euro, zonder installatie. Na een avondje chinashopsearchbingo kwamen wij op 'n totaal van 197 euro waarbij dan de boel ook nog eens via WIFI gestuurd kon worden, wat bij de offerte een meerkost van 250 euro inhield.
Voor dat geld denk ik dat we elke kast in z'n keuken apart via wifi kunnen sturen
[
Voor 71% gewijzigd door
dodge_911 op 06-09-2014 16:47
]