[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.838 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
SmiGueL schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:08:
[...]

Deze TP-Link doet ook AC, en kost iets meer als €30. :)
Wel maar 433 Mb/s (en 100 via LAN), dus is uiteraard niet helemaal vergelijkbaar..
Hier moet ik toch wel eens om lachen.
100Mb poort = max snelheid ongeveer 10MB

Even onderstaande nadien aangepast... die Xiaomi dus ook geen Gigabit poorten

Die Xiaomi ziet er kwa specs echt wel leuk uit. XXXXXXX poorten en AC 1167Mbps. Nog een mooi ding ook.
Hier zie ik wel wat potentieel in. Heb net een 7260 kaartje in de laptop gestoken dus zou de max snelheid kunnen benutten. Ook leuk om mee te nemen op reis met de USB poort en het superstrake design.

@dodge_911 Mijn powerbank is nog onderweg, wacht buiten de 3 andere om die ik al heb,
Heb net wel een Ravpower RP-WD02 binnen waar ook een powerbank inzit. Trouwens werkt goed voor zover ik al heb kunnen testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Luke-san op 08-09-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
tokko1 schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:23:
[...]

Volgens http://www.isitdownrightnow.com/aurabuy.com.html is hij wel down.. lijkt me een foutje van die andere site. Met amerikaanse en duitse vpn blijft de site ook onbereikbaar..
Oke dankje, we wachten nog een paar dagen af of ze weer terug online komen en gaan reageren.

Vandaag wat foto's gemaakt met m'n nieuwe Fish Eye lensje voor op m'n mobiel..
Werkt best prettig alleen de ring die je op je telefoon moet plakken gaat soms los als je de lens weer van je telefoon afhaalt. Dat had wel wat sterker gemogen.
http://www.dx.com/nl/p/un...-sony-271645#.VAzQ4MuqnMc

Nu dit lekker werkt zou ik ook wel een zoom lens willen :9
Heb al wat rond gekeken op DX en onderstaande lijken mij wel wat
http://www.dx.com/nl/p/un...phone-308963#.VAzQEMuqnMc
http://www.dx.com/nl/p/un...white-272963#.VAzS88uqnMc
http://www.dx.com/nl/p/li...black-236581#.VAzTYsuqnMc

Iemand ervaring met zoom lenzen die op verschillende telefoons passen of in ieder geval op een Nexus5.
Ook daar dan maar besteld. Hopen dat deze wel binnen komt 8)

[ Voor 11% gewijzigd door mathy_ op 08-09-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

SmiGueL schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:08:
[...]

Deze TP-Link doet ook AC, en kost iets meer als €30. :)
Wel maar 433 Mb/s (en 100 via LAN), dus is uiteraard niet helemaal vergelijkbaar..
Ga er toch wel vanuit dat de Xiaomi 1Gb/s is.. 100Mb/s wil niemand tegenwoordig nog hebben gok ik.. :z
Xiaomi 100Mbit, helaas. Anders mooie koop.
Http://www.mi.com/miwifimini#param

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 08-09-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds kort ben ik vaak te vinden op de chineese websites.
Nou heb ik verschillende producten besteld via DX.com en Miniinthebox.com.

Nou vroeg ik mij af of er nog meer van dit soort betrouwbare websites zijn die gadgets en iphone cases verkopen en die jullie aanraden.

Ik had al even in de OP gekeken en de enige interessante was banggood.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 01:43:
Hallo,

Sinds kort ben ik vaak te vinden op de chineese websites.
Nou heb ik verschillende producten besteld via DX.com en Miniinthebox.com.

Nou vroeg ik mij af of er nog meer van dit soort betrouwbare websites zijn die gadgets en iphone cases verkopen en die jullie aanraden.

Ik had al even in de OP gekeken en de enige interessante was banggood.com.
Je vraagt nu eigenlijk aan ons dat we een opsomming kunnen maken van een klein 100 tal van die shops. Er zijn er meer dan genoeg. Maar een opsomming ... Meestal vertrouw ik op chinaprices.us voor een goed overzicht van de winkels. Die zie je als je wilt filteren.

bv : eachbuyer.com, pandawill.com, tindydeal.com, chinabuye.com, fasttech.com, gearbest.com etc..

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jazco2nd schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:22:
Kan iemand mij overtuigen dit niet te kopen?

Microsoft Surface Pro 3 256MB/8GB versie voor €559 MET keyboard
www.aliexpress.com/item/M...FHD-MT-W8/2036926089.html

Microsoft NL:
http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.300223100
De 64GB (excl keyboard €819) vind ik eigenlijk al prima, al zou ik voor mezelf (vnl ivm werk) liever 8GB (€1319 excl keyboard) willen, dat is dus pcies deze versie die verkocht wordt.

1 reden om niet te kopen: heb niet nodig, heb een werklaptop :) maar de Surface 3 pro is gewoon de ideale Ultrabook. En deze prijs is belachelijk laag voor een top ultrabook. Wie durft het?
Volgens mij heb je ook gewoon garantie van Microsoft, tis een officieel model, boeit het wat je ervoor hebt betaald (als ik er 1 in HK op het vliegveld koop heb ik ook garantie).
De Microsoft Surface Pro 3 256GB ligt hier voor zo'n ¥ 10.000 in de winkel. Hetzelfde prijs niveau als in NL ongeveeer. Die prijs op Aliexpress is 100% niet dat model / nep. 8)
Rylo schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:34:
Ik zocht al wat langer meer info over de Mi Band en volgens deze twee sites werkt de Mi Band ook op andere telefoons zolang deze Bluetooth 4.0 en Android 4.4 hebben.

bronnen:
http://en.miui.com/thread-38522-1-1.html
http://en.miui.com/forum....ewthread&tid=35204&extra=

Nu alleen nog één voor een schappelijke prijs vinden :-) de laatste link in de topic verwees naar ibuygou, maar daar is het de dubbele van de adviesprijs.
Let wel dat je voor sommige opties specifiek Miui / Xiaomi Mi4 nodig hebt (zoals de wek-functie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:45

Quad

Doof

Jazco2nd schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:22:
Kan iemand mij overtuigen dit niet te kopen?

Microsoft Surface Pro 3 256MB/8GB versie voor €559 MET keyboard
www.aliexpress.com/item/M...FHD-MT-W8/2036926089.html

Microsoft NL:
http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.300223100
De 64GB (excl keyboard €819) vind ik eigenlijk al prima, al zou ik voor mezelf (vnl ivm werk) liever 8GB (€1319 excl keyboard) willen, dat is dus pcies deze versie die verkocht wordt.

1 reden om niet te kopen: heb niet nodig, heb een werklaptop :) maar de Surface 3 pro is gewoon de ideale Ultrabook. En deze prijs is belachelijk laag voor een top ultrabook. Wie durft het?
Volgens mij heb je ook gewoon garantie van Microsoft, tis een officieel model, boeit het wat je ervoor hebt betaald (als ik er 1 in HK op het vliegveld koop heb ik ook garantie).
Geen feedback dus stop maar. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:13
Zaterdag is m'n Earson BT speaker binnengekomen. Mijn eerste bt speaker, maar ben er erg blij mee. Er komt best goed geluid uit zo'n klein speakertje.
Besteld bij Banggood met de 10% kortingscode die hier ronddwaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Wow, goed dat je het zegt. Blijkbaar stond er op Aliexpress specs met 1000Mbps poorten.
Niet kopen dus!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat een dealbreaker zeg. Ik zat er echt op te wachten om te bestellen met de hoop deze als een wireless bridge te kunnen gebruiken. Maar met max. 90Mbps is dit compleet waardeloos ding. Kan even goed geen ac hebben..

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik heb m wel gekocht.
Wat heeft 1000mbit voor nut?
Ik had bijna dit wkend een 50/5mbit internet abo genomen maar besloot last minute bij 30/3mbit te blijven. Reden: ik gebruik altijd wifi via Telfort modem dus kwam nooit verder dan 1 a 2 MB/s.
Verder heb ik een Raspberry Pi die content binnenhaalt zodra dat beschikbaar is. Ik hoef dus nooit te wachten op 'content' door een trage internetverbinding.

Het enige waar ik beetje last van heb is dat wifi te traag is als ik thuis werk. Met de Xiaomi (of de TPLink maar Xiaomi is mooier) is die bottleneck weg.

Aangezien internetrouters van de meeste providers slechts 100mbit poorten hebben (en ik toch nooit de hoofdprijs voor een duur internetabo >100mbit ga betalen) is de Xiaomi met zn 100mbit poorten prima, die ga ik toch nauwelijks gebruiken :)

Ben erg benieuwd naar de Chinese interface, er is nog geen OpenWRT beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:48:
Wat een dealbreaker zeg. Ik zat er echt op te wachten om te bestellen met de hoop deze als een wireless bridge te kunnen gebruiken. Maar met max. 90Mbps is dit compleet waardeloos ding. Kan even goed geen ac hebben..
compleet waardeloos ding is wel een beetje overdreven. Zeker voor de prijs die je hier in China voor dat ding betaald is het gewoon een goede wireless router.

Overigens begint Xiaomi de namaak xpb's ook een beetje zat te worden _/-\o_
http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014082602/index.html

Afbeeldingslocatie: http://img03.mifile.cn/webfile/images/g/2014/cn/index/dianyuan.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 08-09-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Jazco2nd schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:52:
Ik heb m wel gekocht.
Wat heeft 1000mbit voor nut?
Ik had bijna dit wkend een 50/5mbit internet abo genomen maar besloot last minute bij 30/3mbit te blijven. Reden: ik gebruik altijd wifi via Telfort modem dus kwam nooit verder dan 1 a 2 MB/s.
Verder heb ik een Raspberry Pi die content binnenhaalt zodra dat beschikbaar is. Ik hoef dus nooit te wachten op 'content' door een trage internetverbinding.

Het enige waar ik beetje last van heb is dat wifi te traag is als ik thuis werk. Met de Xiaomi (of de TPLink maar Xiaomi is mooier) is die bottleneck weg.

Aangezien internetrouters van de meeste providers slechts 100mbit poorten hebben (en ik toch nooit de hoofdprijs voor een duur internetabo >100mbit ga betalen) is de Xiaomi met zn 100mbit poorten prima, die ga ik toch nauwelijks gebruiken :)

Ben erg benieuwd naar de Chinese interface, er is nog geen OpenWRT beschikbaar.
Heb nu een N-router en daar haal je via wifi max 450Mbps mee. Omgerekend en in praktijk tussen de 20 a 30MB/s.
Nu ik monteer nogal wat video op de laptop dus redelijk grote files om op de Nas te sleuren. Dus wifi N met 100Mb poorten is al compleet zinloos omdat over een 100Mbps poort ja maar ong max 10MB/s kan doorgesleuren.
Trouwens geloof ik dat je eerst de situatie moet bekijken waarom het traag is alvorens je ingrepen gaat doen die misschien niet gaan helpen. AC geraakt niet verder dan N of een ander protocol omdat je dezelfde freq en vermogen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
De telfort router staat niet bepaald bekend om zn wifi capaciteiten dus ik was toch al van plan om een aparte wifi access point aan te schaffen. met 6-7MB/s ben ik al heel blij. DSL kan bij mij maar tot 57Mbit/s geleverd worden door KPN dus heb niet sneller nodig in dit huis.
Verder is mijn "Nas" een raspberry met hotpluggable USB3 disk eraan. Die sluit ik dus gewoon aan op me laptop als ik GoPro filmpjes ga bewerken, USB3 is snel zat :) Tis een heel budget opstelling, zeker niet professioneel maar voor mijn mini appartement en wensen prima.

Heb nu weer zoveel spul gekocht.. kan niet wachten!

Het enige wat ik nog niet heb gevonden:
Een microsd usb 3.0 OTG cardreader, met microusb en normale usb poort. En zo klein mogelijk:
http://www.aliexpress.com...ne-Tablet/1901153946.html

Maar dan USB3.0 zodat ik 64GB kaartjes snel kan kopieren op me laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Iemand anders waar trouwens trackingcodes niet te tracken zijn, of van die zaken zoals 'Parcel not found' ?
Heb een paar emails van eind augustus met pakketjes met een code, maar er is er maar 1 waarvan ik wel een spoor van vind dat gewoon de tracking aangekondigd is, dus gewoon zelfs niet vertrokken.
Het zijn zo'n 4 andere pakketjes die onvindbaar zijn.
Normaal kwamen ze bij mij altijd een dag of 3-4 na zo'n email op 17track maar nu zijn we toch al 1,5 week verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Luke-san schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:01:
Iemand anders waar trouwens trackingcodes niet te tracken zijn, of van die zaken zoals 'Parcel not found' ?
Heb een paar emails van eind augustus met pakketjes met een code, maar er is er maar 1 waarvan ik wel een spoor van vind dat gewoon de tracking aangekondigd is, dus gewoon zelfs niet vertrokken.
Het zijn zo'n 4 andere pakketjes die onvindbaar zijn.
Normaal kwamen ze bij mij altijd een dag of 3-4 na zo'n email op 17track maar nu zijn we toch al 1,5 week verder.
hier de melding:
"NULL (CAN CAN) "

Snap er niks van, maar groot kans dat die deze week nog wel binnenkomt, had ik met de vorige ook.
een RC********CN code

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Jazco2nd schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:00:
De telfort router staat niet bepaald bekend om zn wifi capaciteiten dus ik was toch al van plan om een aparte wifi access point aan te schaffen. met 6-7MB/s ben ik al heel blij. DSL kan bij mij maar tot 57Mbit/s geleverd worden door KPN dus heb niet sneller nodig in dit huis.

Het enige wat ik nog niet heb gevonden:
Een microsd usb 3.0 OTG cardreader, met microusb en normale usb poort. En zo klein mogelijk:
http://www.aliexpress.com...ne-Tablet/1901153946.html

Maar dan USB3.0 zodat ik 64GB kaartjes snel kan kopieren op me laptop :)
Lol, schrok een beetje van de prijs, maar het was een lot van 100 stuks.
Nu om eerlijk te zijn kijk eens naar een TP-link dual vb deze http://www.amazon.co.uk/T...eywords=tp-link+dual+band
Breekt de bank niet, heeft gigabit poorten en wat andere zooi en heeft zich al bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Trouwens dit vorige week op de valreep binnengekregen. http://www.aliexpress.com/snapshot/6203125299.html

Zet dus bluetooth audio over naar streaming USB wave/mp3

Mijn advies, steek die 2€ in een ander gadget, tenzij je gewoon online radio wil streamen.
Op de stick zitten een paar mp3/wav files die je moet afspelen. De data die via BT binnenkomt wordt mooi in de stream gestoken. Geluid is niet slecht ...
Klein probleempje, je hebt een vertraging van 10 seconden, dus even van nummer veranderen ... frustratie.
Als handsfree kit werkt het enkel perfect met je schoonmoeder. Dezelfde vertraging krijg je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Waar lees je dat? Ik zie het nergens staan als ik de pagina laat vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Aangezien de meeste hier paypal hebben. Alle stappen doorlopen en helemaal onderaan krijg je een zeer vrijgevig cadeautje shopcoupon ter waarde van $ 5.
You can thank me later!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

(coupon blijft geldig tot 30 september)

aangepast doordat Quad alle offers heeft gepost, en het dus geen verrassing meer is 8)

[ Voor 42% gewijzigd door bottom line op 08-09-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De kortingen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wOCLi65l.png

Enige interessante is 5$ korting van PP.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

FunFair schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:23:
[...]

Waar lees je dat? Ik zie het nergens staan als ik de pagina laat vertalen.
Link werkt niet direct, gewoon met je muis door menu gaan boven, kom je #param wel tegen.

[ Voor 26% gewijzigd door Zenix op 08-09-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Op een ander bekend groot forum was ik ook enthousiast over de Xiaomi router toen deze uitkwam (zie hier) en zag al situaties voor me waar je een aantal van deze routers kon inzetten als zeer goedkope access-points voor goede wifi-dekking, maar het ontbreken van Gigabit lan-poorten is voor mij een dealbreaker.
Dan kun je inderdaad beter die eerder gelinkte TP-Link nemen; ook 802.11ac en 100 Mbit-poorten (en dan ook nog eens 4 i.p.v. 2). Maar dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt 802.11ac zou nemen met dergelijke lan-poorten.

Zit zelf nu ook naar een nieuwe router te kijken (vervanging van de bekende WR1043ND) en 802.11ac klinkt aantrekkelijk in de vorm van de TP-Link C5 of C7 (o.i.d.) maar in mijn laptop kan hoogstwaarschijnlijk geen Intel 7260 netwerkkaart (HP, nu nog een single-band Intel 1030 en heb ik al gezegd dat het een HP is?)
Dus dan zit ik vast aan een USB-netwerkdongle :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
[b][message=42848347,noline]
Zit zelf nu ook naar een nieuwe router te kijken (vervanging van de bekende WR1043ND) en 802.11ac klinkt aantrekkelijk in de vorm van de TP-Link C5 of C7 (o.i.d.) maar in mijn laptop kan hoogstwaarschijnlijk geen Intel 7260 netwerkkaart (HP, nu nog een single-band Intel 1030 en heb ik al gezegd dat het een HP is?)
Dus dan zit ik vast aan een USB-netwerkdongle :X
Als je voor de C7 gaat zie dan dat je ver2 hebt. Die is correct gecertifieerd en stabiel.
Laptop, check eens of je geen whitelist hebt voor de bios, en eventueel een gehackte bios kan vinden. Been there done that (4 dagen geleden)
Antennes verkopen ze op ebay en moet te doen zijn (anders zat je niet op tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Hebben mensen hier ook ervaring met het bestellen van bijvoorbeeld kranen/douchekoppen uit China? Ik heb een thermostraat douchekraan, nieuwe douchekop en nieuwe keukenwandkraan nodig, en als je ziet wat dat in NL moet kosten gaat het toch jeuken om ook dat maar uit China te tillen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Quad schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:36:
De kortingen:

[afbeelding]

Enige interessante is 5$ korting van PP.
De aanbiedingen van DX

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Zenix schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:49:
[...]

Link werkt niet direct, gewoon met je muis door menu gaan boven, kom je #param wel tegen.
tnx.

Daar staat bij:

2个10/100/1000M自适应LAN口(Auto MDI/MDIX)

1个10/100/1000M自适应WAN口(Auto MDI/MDIX)

Ofwel,
2 10/100 / 1000M adaptieve LAN-poort (Auto MDI / MDIX)
1 10/100 / 1000M Adaptive WAN-poort (Auto MDI / MDIX)

Ofwel, gewoon Gigabit

kut... verkeerd gezien...

3x100Mbit...

[ Voor 4% gewijzigd door FunFair op 08-09-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:21

NSG

Je weet niks!

Nee, dat staat er niet..
De Mi Router ondersteund gigabit LAN, maar de mini niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Enes_81 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:59:
Nee, dat staat er niet..
De Mi Router ondersteund gigabit LAN, maar de mini niet!
kut... ik zie het...

Dat is wel erg jammer. Ik hoopte om deze in te zetten in plaats van mijn Ziggo router, gezien die shitty WiFi heeft. Kan het alsnog wel toepassen, maar dan als toevoeging ernaast. De vaste computers en NAS zitten verbonden via Cat6 kabels, dus deze mag er niet tussen hangen.

Ik snap alleen niet waarom ze 100 Mbit LAN toepassen op een Gigabit WLAN router...

Fuck it.. ik gok erop. Als het Wifi bereik verbeterd door de muren (wat ik lees uit een boel chinese reviews) kan ik leven met een extra wifi routertje aan de muur. Dan maar parallel aan de Ziggo in plaats van serieel :) Als het echt niets is, gaat hij naar mijn ouders 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door FunFair op 08-09-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Luke-san schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:39:
Als je voor de C7 gaat zie dan dat je ver2 hebt. Die is correct gecertifieerd en stabiel.
Dat is bekend. ;)
Laptop, check eens of je geen whitelist hebt voor de bios, en eventueel een gehackte bios kan vinden. Been there done that (4 dagen geleden)
Mogelijk een optie inderdaad, heb ik niet veel zin in maar goed.
FunFair schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:55:
tnx.

Daar staat bij:

2个10/100/1000M自适应LAN口(Auto MDI/MDIX)

1个10/100/1000M自适应WAN口(Auto MDI/MDIX)

Ofwel,
2 10/100 / 1000M adaptieve LAN-poort (Auto MDI / MDIX)
1 10/100 / 1000M Adaptive WAN-poort (Auto MDI / MDIX)

Ofwel, gewoon Gigabit
En nu even naar het linker rijtje specs kijken ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Aggressor schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:13:
ik heb een telefoon in china gekocht via aliexpress (redmi 1s pink)
Dit heeft ongeveer een week geduurd voordat hij verzonden werd.

28-08-2014 is hij eindelijk verzonden met singapore post.
En tot heden werkt tracktrace nog niet, vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd en kreeg ik dit terug

"dear friend,
Have a nice day,
your parcel has lost,
As the seller, in order to guarantee the interests of the buyers, I suggest you change a mobile phone.
i advise you choose other model in our store:
http://www.aliexpress.com/store/106530.
Redmi 1S WCDMA we have only black, pink need wait a few days."
Was die van jou ook flink afgeprijst? Wellicht een truc van de verkoper om hem niet te hoeven leveren voor de lage prijs. Ik heb tijdens de Seven Seas Sale deze telefoon besteld voor $70. Is ook met SingPost verstuurd, maar het tracking nr werkt ook nog steeds niet. Heb de seller net een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Henk schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:45:
Hebben mensen hier ook ervaring met het bestellen van bijvoorbeeld kranen/douchekoppen uit China? Ik heb een thermostraat douchekraan, nieuwe douchekop en nieuwe keukenwandkraan nodig, en als je ziet wat dat in NL moet kosten gaat het toch jeuken om ook dat maar uit China te tillen... :)
Ik heb een afvoer besteld om te proberen, maar kan het niet aanraden. Spul is echt uit heel goedkoop materiaal gemaakt en de schroefdraad die gebruikt wordt is niet zoals wij die kennen, maar ziet er uit alsof het met een vijl is afgeplat. Na montage was het dan ook niet lekdicht te monteren. Ding was 50% goedkoper dan in de bouwmarkt, maar goedkoop is duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:25
Henk schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:45:
Ik vrees dat de kwaliteit van spullen uit china zo varieëren dat je daar niet op aan kan. Je kan dan beter bestellen in duitsland, daar liggen de prijzen echt een stuk lager. Ik gebruik altijd http://www.reuter.de/

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:03
Over de paypal coupons:
https://www.paypal-activa...fer-eng-468TE-6566J4.html en je kan direct kiezen.

Iemand de $5 voucher al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 10-09 20:09
bottom line schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:34:
Aangezien de meeste hier paypal hebben. Alle stappen doorlopen en helemaal onderaan krijg je een zeer vrijgevig cadeautje shopcoupon ter waarde van $ 5.
You can thank me later!

Members only:

(coupon blijft geldig tot 30 september)

aangepast doordat Quad alle offers heeft gepost, en het dus geen verrassing meer is 8)
Bedankt :*) , nu nog even iets uitzoeken. Word nog lastig aangezien ik vorige maand een uitschieter met aankopen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
remcoboy1479 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:48:
Over de paypal coupons:

Minimaal 1 wek voordat je deze binnen hebt. Stond aan het eind van de promo, nadat je de email had ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
starcopy schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:54:
[...]

Minimaal 1 wek voordat je deze binnen hebt. Stond aan het eind van de promo, nadat je de email had ingevuld.
Nee er stond "within", dus binnen een week ;)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Over de paypal coupons:

Members only:

Directlink naar DX, kan je zien of het je waard is om op DX te klikken.

Members only:

Dit is de eBay directlink.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 08-09-2014 17:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:07:
[...]

Members only:

Directlink naar DX, kan je zien of het je waard is om op DX te klikken.
Waarom tussen de mo haakjes? Was al eerder gepost TheOmen in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"
Ik ga voor die coupon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik lees niet alles terug. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop alleen niet dat dit net zo gaat als de recente eBay actie van PayPal waar maar een select aantal accounts mochten meedoen. Ik heb meerdere PP accounts, maar nog geen enkele mail gehad over deze actie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:15:
Ik hoop alleen niet dat dit net zo gaat als de recente eBay actie van PayPal waar maar een select aantal accounts mochten meedoen. Ik heb meerdere PP accounts, maar nog geen enkele mail gehad over deze actie. :/
Redelijke kans van wel. Vage aan het verhaal was dat na afloop een aantal shops getoond werden waar je kon gaan winkelen. Tot mijn verassing stond daar ook DHgate in 1x bij. Ikke dus daar naartoe, maar niks Paypal betaling. Zo meteen was het een scam om email adressen te oogsten die een Paypal account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel raar dan...
Net even de hoofdsite www.paypal-activate.com ingetikt, linkt wel prima door naar paypal.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:23:
Dat is wel raar dan...
Net even de hoofdsite www.paypal-activate.com ingetikt, linkt wel prima door naar paypal.com
Klopt, maar ik zeg ook niet dat het een scam is. Het zou zo kunnen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
starcopy schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:18:
[...]

Redelijke kans van wel. Vage aan het verhaal was dat na afloop een aantal shops getoond werden waar je kon gaan winkelen. Tot mijn verassing stond daar ook DHgate in 1x bij. Ikke dus daar naartoe, maar niks Paypal betaling. Zo meteen was het een scam om email adressen te oogsten die een Paypal account hebben.
Dat was aan het einde ja, stonden een aantal Chinashops zoals Pandawill, Tinydeal etc., maar ook DHgate die geen PayPal aanbiedt als betalingsmogelijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HEiNfZS.jpg?2
De OLED-usb-power-testers zijn nu ook verkrijgbaar bij BangGood voor €6,90, best 'n okaye prijs imho...

Uit mijn review in het vorige topic :
Conclusie :
Bang-for-your-buck usb metertje, what more can I say. Eerder richting budget zelfs, vanwege het ontbreken van 1 of andere vorm van case. Ik zie nog markt voor Tweakers met 'n 3D-printer :D
Maar het doet wat het moet doen, en naar behoren. Ideaal voor monitoring van het laden van je powerbank.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dodge_911 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:52:
[afbeelding]
De OLED-usb-power-testers zijn nu ook verkrijgbaar bij BangGood voor €6,90, best 'n okaye prijs imho...

Uit mijn review in het vorige topic :

[...]
Mmm low budget behuizing. Krimpkous en een venstertje uitknippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik struin hier sinds kort ook dit topic wel eens af, sommige van jullie zullen me wel herkennen van het FOK! chinese webshops topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:00:
[...]

Mmm low budget behuizing. Krimpkous en een venstertje uitknippen?
Bwoah, ze liggen hier toch meer in de schuif te niksen, ik gebruik m'n KCX'en veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dodge_911 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:07:
[...]

Bwoah, ze liggen hier toch meer in de schuif te niksen, ik gebruik m'n KCX'en veel meer...
Ik denk dat jij je schuif even slecht dicht krijgt als ik }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:15:
Ik denk dat jij je schuif even slecht dicht krijgt als ik }:O
Dat betwijfel ik ten zeerste ;)
Ik heb namelijk rekening gehouden bij de 'bouw' van mijn nerdhok :D Langs 3 kanten omgeven met kasten en schuiven, groot bureau in U-vorm met nog 2 ladenblokken eraan :D
Onder het motto van : kastdeur dicht/schuif dicht = rommel weg
Ik heb (nog) geen enkele schuif die slecht dicht gaat ;) (en moest er ooit ééntje slecht dicht gaan, stop ik 't wel in 'n kast, plek zat :D

[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 08-09-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de paypal coupons:

Hm actie lijkt inmiddels al afgelopen, hopelijk volgt de voucher binnenkort. Anders dien ik een claim in bij PayPal zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:11
Ik heb de Earson bij Dealsmachine gekocht, Helaas! Deze is fake.
Moet zeggen ze hebben wel hun best gedaan :).
Distance is 1 meter, dan begint deze al te happeren.
Nu een ticket aangemaakt bij Dealsmachine, ben benieuwd!
Gelijk maar even bij eu.banggood.com besteld. binnen max 10 werkdagen in huis zeggen ze vanuit een warehouse in the UK. (met coupon code :NewBG 5%) ongeveer 27 dollar
Hierbij de foto's
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/whyzbk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/16i61wn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/5ovz7r.png
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/23wkyg1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:13

ViezeVis

Sample Text

Kunnen de Earsons ook al nep zijn? :| :o . Hoe kun je dat controleren?

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 08-09-2014 20:09 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
ViezeVis schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:08:
Blijkbaar wel. Een neef van mij had 'm ook ergens besteld en de BT range was ook heel beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook die $5 paypal coupon maar ff aangevraagd. Denk dat als ik die krijg ik toch maar de gok neem en die tablet die laatst gepost was bij buyincoins.com ga kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ViezeVis schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:08:
Volgens mij moet de bt naam ES-151A zijn.
Zo is het bij mij tenminste wel.

Ik neem bij populaire artikelen geen risico's en bestel ze bij Banggood, tot op heden altijd originele gehad.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:22:
[...]

Hm actie lijkt inmiddels al afgelopen, hopelijk volgt de voucher binnenkort. Anders dien ik een claim in bij PayPal zelf :+
Actie is weer actief, maar de coupon optie is verdwenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:22:
[...]

Actie is weer actief, maar de coupon optie is verdwenen :+
Was zeker iets te populair :)
Hopelijk krijg ik de mijne nog.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Dus Brazilië krijgt nu ook een eigen warehouse bij dx.com, misschien is een benelux warehouse ook een idee? Zie hier http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1385644

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Dusche schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:55:
Dus Brazilië krijgt nu ook een eigen warehouse bij dx.com, misschien is een benelux warehouse ook een idee? Zie hier http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1385644
Brazlië heeft dat ook nodig met hun 100-300% importbelasting, 2 maanden douanecontrole en diverse importverboden.
De UK warehouse had gefaald bij ons... Dus denk niet dat het hier nog snel naar EU komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Dima_2005 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:01:
[...]

Brazlië heeft dat ook nodig met hun 100-300% importbelasting, 2 maanden douanecontrole en diverse importverboden.
De UK warehouse had gefaald bij ons... Dus denk niet dat het hier nog snel naar EU komt.
Laat het verzenden uit UK nu net een heel wisselend resultaat hebben.
En wie gaat er nu een warehouse beginnen op een eiland 8)7

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
mathy_ schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:52:
[...]

Nu dit lekker werkt zou ik ook wel een zoom lens willen :9
Heb al wat rond gekeken op DX en onderstaande lijken mij wel wat
http://www.dx.com/nl/p/un...phone-308963#.VAzQEMuqnMc
http://www.dx.com/nl/p/un...white-272963#.VAzS88uqnMc
http://www.dx.com/nl/p/li...black-236581#.VAzTYsuqnMc

Iemand ervaring met zoom lenzen die op verschillende telefoons passen of in ieder geval op een Nexus5.
Niemand een tip of ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:21

NSG

Je weet niks!

Supertip schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:10:
[...]

"Hongkong of Hong Kong is een speciale administratieve regio van de Volksrepubliek China (net als Macau). De officiële naam van het gebied is dan ook Speciale Administratieve Regio Hongkong van de Volksrepubliek China. Het gebied bestaat uit 236 eilanden met een totale oppervlakte van 1.104 km² en grenst aan de Zuid-Chinese Zee." :+

[ Voor 3% gewijzigd door NSG op 08-09-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

mathy_ schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:49:
[...]

Niemand een tip of ervaring?
Nee, helaas geen ervaring maar heb je al chinaprices.us geprobeerd?

[ Voor 36% gewijzigd door Dusche op 08-09-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:10
Android app aftership ziet er zeer goed uit om pakjes te tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Dusche schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:58:
[...]

Nee, helaas geen ervaring maar heb je al chinaprices.us geprobeerd?
Ja dat wel maar dan kom ik weer bij DX terecht of Aliexpress die veel duurder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Met een beetje tweaken is er met de Xiaomi MiWifi blijkbaar een mogelijkheid om 'm als USB Wireless N stick te gebruiken.

Kudos aan Phuncz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12:16
dodge_911 schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:13:
Met een beetje tweaken is er met de Xiaomi MiWifi blijkbaar een mogelijkheid om 'm als USB Wireless N stick te gebruiken.

Kudos aan Phuncz!
Graag ook in een niet HK stuk ajb. Heb nooit lidmaatschap aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

maartend schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:16:
[...]

Graag ook in een niet HK stuk ajb. Heb nooit lidmaatschap aangevraagd.
Vooral ook niet doen. O-)
Phuncz schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:12:
[...]

Het bleek dus niet zo evident te zijn, Xiaomi levert geen drivers maar enkel een Chinese-only softwarepakket om het ding te gebruiken als een WiFi AP. Maar dat houdt de Tweaker in mij niet tegen ! Dus na wat gegoogle komen we erachter dat deze steunen op de RaLink RT3070 chipset of eentje die erop lijkt dus even de universele driver van RaLink (heet nu MediaTek) voor USB WiFi adapters downloaden, deze manueel aan te duiden onder het merk MediaTek met als type "802.11n USB Wireless LAN Card" en hoppa, leuke USB Wireless N stick voor <5€.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:25:
[...]

Dat was aan het einde ja, stonden een aantal Chinashops zoals Pandawill, Tinydeal etc., maar ook DHgate die geen PayPal aanbiedt als betalingsmogelijkheid..
Ergens vind ik het toch vreemd. Ik heb er zelf ook aan meegedaan; ik ging voor de 5 dollar op mijn account, maar geen enkel bevestigingsbericht of dergelijke ontvangen. Daarnaast was het een ander domein en dus geen subdomein van Paypal, wat ik zelf erg vreemd vind. Wat ik dan wel weer opvallend was is dat de site geverifieerd was. Nu, wat uren later lijkt de site verdwenen te zijn en wordt men doorgelinkt naar de officiële pagina van Paypal.. Moet zeggen dat als het scam was, het de makers wel erg goed gelukt is want de site zag er prima uit, niets om over te twijfelen, op het webadres na.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Enes_81 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:57:
[...]

"Hongkong of Hong Kong is een speciale administratieve regio van de Volksrepubliek China (net als Macau). De officiële naam van het gebied is dan ook Speciale Administratieve Regio Hongkong van de Volksrepubliek China. Het gebied bestaat uit 236 eilanden met een totale oppervlakte van 1.104 km² en grenst aan de Zuid-Chinese Zee." :+
De persoon die dat geschreven heeft is nooit in HK geweest blijkbaar. HK regio heeft veel eilanden ja, maar het grootste gedeelte is gewoon vasteland. ;)

En overigens zit DX, Banggood of welke shop dan ook niet in HK. Ze hebben een registratie in HK maar geen fysieke presence. Die zit net over de grens in Shenzhen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Enes_81 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:57:
[...]

Hummm wellicht niet goed gelezen waar ik op quote,
Dima_2005 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:01:
[...]

Mijn antwoord daarop
Supertip schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:10:
[...]

[ Voor 21% gewijzigd door Supertip op 09-09-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
UK warehouse heeft denk ik te maken met de handelsverdragen die zij hebben/hadden met HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Supertip, dat de Europese warehouse in the UK zit heeft te maken met de al eeuwen nauwe banden tussen de HK en UK, ik hoef niet uit te leggen hoe dat zit lijkt me ;)
De Engelsen bestellen niet eens overdreven veel. Of het een eiland is doet er weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Jazco2nd schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:00:
Verder is mijn "Nas" een raspberry met hotpluggable USB3 disk eraan. Die sluit ik dus gewoon aan op me laptop als ik GoPro filmpjes ga bewerken, USB3 is snel zat :) Tis een heel budget opstelling, zeker niet professioneel maar voor mijn mini appartement en wensen prima.
Zie net deze staan
http://www.aliexpress.com...-USB-Port/1991867070.html
Ziet er qua specs niet verkeerd uit en kost de helft van de C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:11:
@Supertip, dat de Europese warehouse in the UK zit heeft te maken met de al eeuwen nauwe banden tussen de HK en UK, ik hoef niet uit te leggen hoe dat zit lijkt me ;)
De Engelsen bestellen niet eens overdreven veel. Of het een eiland is doet er weinig toe.
HK heeft er niks mee te maken :P Zoals al eerder aangehaald, vrijwel alle shops zitten gewoon in mainland China.
Wat er eerder mee te maken heeft (gehad) zijn de UK > EEU, Britse pond, Jersey / Kanaal eilanden etc en het feit dat London Heathrow een van de grootste luchthavens is. 8)
Die banden tussen HK en UK zijn al jaren niet zo nauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eigenaar van DX, Banggood etc. zijn allemaal HongKong Chinezen (die spreken nog een beetje fatsoenlijk engels), dus of het helemaal niks mee te maken heeft, durf ik te betwijfelen. Dat de shops in het Mainland zitten heeft vooral economische redenen, maar dat hoef ik je niet uit te leggen. De klassieke inborn Hong Kong citizen moet overigens niet zoveel hebben van de Mainland inwoners en vooral niet van de Chinese overheid. Laatste paar jaren zie je wel een verschuiving omdat het Mainland steeds rijker wordt en nogal graag shoppen in Hongkong, daar zijn ze dan wel weer blij mee in deze economische tijden, maar dat gaat teveel off topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Ik zocht naar een oplader voor 18650 batterijen en kwam het volgende tegen op DX Soshine charger
Mensen die ervaring hebben met zo'n universele batterij lader inclusief lcd scherm? In het YT filmpje ziet het er wel gelikt uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
yur400 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:14:
Ik zocht naar een oplader voor 18650 batterijen en kwam het volgende tegen op DX Soshine charger
Mensen die ervaring hebben met zo'n universele batterij lader inclusief lcd scherm? In het YT filmpje ziet het er wel gelikt uit. :D
Persoonlijk zou ik voor de Nitecore D2 of D4 gaan. De D4 vind je al op aliexpress voor een 22€.
Voordeel, ding laat bijna alle types, dus ook NiCd etc en is zeer goed ontworpen en voldoet aan de strengste normen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Die Xiaomi Wifi Mini router is plotseling in prijs verhoogd. Ben benieuwd wat ze gaan doen met mijn bestelling.

Van USD$45.65 naar USD$67.63 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Luke-san schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:30:
[...]

Persoonlijk zou ik voor de Nitecore D2 of D4 gaan. De D4 vind je al op aliexpress voor een 22€.
Voordeel, ding laat bijna alle types, dus ook NiCd etc en is zeer goed ontworpen en voldoet aan de strengste normen.
Oh thanks, die zien er inderdaad veel degelijker uit. Alleen jammer dat het je laadstatus met streepjes laat zien en niet in percentages zoals bij de Soshin.
Nu nog kiezen of ik een D2 of D4 wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 16:46
yur400 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:14:
Zelf heb ik deze oplader gekocht, waarom?

- Ik had nog 4 18650 batterijen liggen
- Ik gebruik deze batterijen voor mijn hoofdzaklamp(en)
- 18650 batterijen zijn er makkelijk in en uit te halen
- Wanneer ze er in zitten heb je een 3200x4 = 12800mAh accu
- Opladen met 2Ah in, zodat ik niet 20 uur hoeft te wachten voordat de batterijen vol zitten.
- Revieuws op youtube lees ook comments
- Goedkoop

Cons
- Moet hem nog binnenkrijgen, nog geen ervaring
- Geen fancy display (slechts 0 - 25 - 50 - 75 - 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Welk merk 18650 batterijen gebruiken jullie het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:14:
Welk merk 18650 batterijen gebruiken jullie het liefst?
Uit de FAQ openingspost:

Batterijen uit China?
Niet doen en koop alleen (oplaadbare) batterijen van bekende en betrouwbare merken zoals Panasonic, GP, Sanyo, enzovoort. Deze kun je bestellen bij de Nederlandse webwinkel Nkon.nl (sk.nkon.nl is iets goedkoper als de hoofdsite).

Zie [Ervaringen] Oplaadbare Batterijen voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
DJustin schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:59:
[...]

Zelf heb ik deze oplader gekocht, waarom?

- Ik had nog 4 18650 batterijen liggen
- Ik gebruik deze batterijen voor mijn hoofdzaklamp(en)
- 18650 batterijen zijn er makkelijk in en uit te halen
- Wanneer ze er in zitten heb je een 3200x4 = 12800mAh accu
- Opladen met 2Ah in, zodat ik niet 20 uur hoeft te wachten voordat de batterijen vol zitten.
- Revieuws op youtube lees ook comments
- Goedkoop

Cons
- Moet hem nog binnenkrijgen, nog geen ervaring
- Geen fancy display (slechts 0 - 25 - 50 - 75 - 100)
Ik heb deze "powerbank" zelf in mijn bezit maar is niet echt goed te noemen.

Het display is echt slecht, geen afscheiding tussen de leds zorgen ervoor dat 25-50-75-100 bijna allemaal oplichten. Tussen deze leds staat dan nog het ledje dat de oplaadstatus weergeeft (rood-groen)

Dit gebruiken als oplader voor 18650 batterijen is niet goed omdat de batterijen namelijk niet afzonderlijke gemonitord worden, zoals in veel powerbanks staan ze gewoon parallel.

Ledlichtje stelt niks voor. (1x 5mm led met een zeer klein drukknopje).

De schakeleaar met het te kiezen vermogen 500mA - 1A - 2A is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:17:
[...]

Uit de FAQ openingspost:

Batterijen uit China?
Niet doen en koop alleen (oplaadbare) batterijen van bekende en betrouwbare merken zoals Panasonic, GP, Sanyo, enzovoort. Deze kun je bestellen bij de Nederlandse webwinkel Nkon.nl (sk.nkon.nl is iets goedkoper als de hoofdsite).

Zie [Ervaringen] Oplaadbare Batterijen voor meer informatie.
Ja, maar nu vraag ik dus eigenlijk welk merk jullie het liefst gebruiken (omdat hier nu toevallig gebruikers aan het woord zijn). Als ik vraag welke auto jullie het liefst rijden en je verwijst vervolgens naar de OP waar in staat, "koop alleen een Honda, Opel, Citroen, Peugeot of Saab", dan weet ik nog niet echt waarom ik welke zou kopen. En onder de motorkap van een Peugeot en Citroen liggen vaak exact dezelfde motoren, ook dat is een ding om te weten.

Of zijn er gewoonweg geen verschillen tussen merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde je alleen maar op weg helpen, maar dat wordt blijkbaar niet echt in dank afgenomen. In het oplaadbare batterijen topic staan volgens mij 100-en posts welk merk, welk type de voorkeur heeft van mensen. Je staat natuurlijk vrij om dat hier nogmaals te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verstekbakker schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:24:
[...]

Ja, maar nu vraag ik dus eigenlijk welk merk jullie het liefst gebruiken. Als ik vraag welke auto jullie het liefst rijden en je verwijst vervolgens naar de OP waar in staat, "koop alleen een Honda, Opel, Citroen, Peugeot of Saab", dan weet ik nog niet echt waarom ik welke zou kopen. En onder de motorkap van een Peugeot en Citroen liggen vaak exact dezelfde motoren, ook dat is een ding om te weten.

Ik gebruik voor mijn zaklampen ultrafire en Trustfire. Beide "beveiligd". En ondanks allerlei horrorverhalen over ontplofte batterijen, werken de oudste inmiddels bijna 2 jaar zonder problemen. Van de no name dingen zou ik wegblijven. Maar goed, dit is mijn ervaring en mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

starcopy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:29:
[...]

Ik gebruik voor mijn zaklampen ultrafire en Trustfire. Beide "beveiligd". En ondanks allerlei horrorverhalen over ontplofte batterijen, werken de oudste inmiddels bijna 2 jaar zonder problemen. Van de no name dingen zou ik wegblijven. Maar goed, dit is mijn ervaring en mijn gevoel.
En daar noem je de 2 merken op waar (zeker in China) de meeste namaak van te vinden is. Enorm veel unprotected rommel krijgt een plastic sleeve met Ultrafire of Trustfire naampje en is gelijk zogenaamd 'protected'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:28:
Wilde je alleen maar op weg helpen, maar dat wordt blijkbaar niet echt in dank afgenomen. In het oplaadbare batterijen topic staan volgens mij 100-en posts welk merk, welk type de voorkeur heeft van mensen. Je staat natuurlijk vrij om dat hier nogmaals te vragen.
Ho ho, dat is dan een miscommunicatie, nofi aan deze kant van het net. Ik verduidelijkte alleen mijn oorspronkelijke vraag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verstekbakker op 09-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik koop zonder problemen 18650 uit china. Eerst check ik wel wat reviews. Mijn favoriete site voor vergelijking:
http://lygte-info.dk/revi...mon18650Summary%20UK.html
Die kerel heeft belachelijk veel testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:30:
[...]

En daar noem je de 2 merken op waar (zeker in China) de meeste namaak van te vinden is. Enorm veel unprotected rommel krijgt een plastic sleeve met Ultrafire of Trustfire naampje en is gelijk zogenaamd 'protected'.
Zoals gezegd, mijn ervaring, mijn gevoel. Ik koop ze alleen bij BG, en die laten me qua kwaliteit en service niet vaak in de steek.

Wat nep betreft, hoef je niet eens naar China toe. Kijk maar wat er hier te koop is aan zg goede batterijen en wat ze er voor durven te vragen. Zelfde spul als in China, alleen met een Nederlands prijsje. En garantie op batterijen is over het algemeen zeer kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
Verstekbakker schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:24:
[...]

Ja, maar nu vraag ik dus eigenlijk welk merk jullie het liefst gebruiken (omdat hier nu toevallig gebruikers aan het woord zijn). Als ik vraag welke auto jullie het liefst rijden en je verwijst vervolgens naar de OP waar in staat, "koop alleen een Honda, Opel, Citroen, Peugeot of Saab", dan weet ik nog niet echt waarom ik welke zou kopen. En onder de motorkap van een Peugeot en Citroen liggen vaak exact dezelfde motoren, ook dat is een ding om te weten.

Ik heb momenteel enkel maar ervaring met "gratis" laptop 18650 cellen, maar als ik moest kiezen zou ik nu GP of Samsung kopen.
Ik heb er klaar staan in mijn wish list maar $15 voor 4 batterijen is wel niet goedkoop maar goeie batterijen kosten nu helemaal geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:33:
Ik koop zonder problemen 18650 uit china. Eerst check ik wel wat reviews. Mijn favoriete site voor vergelijking:
Nice. Die site is denk ik wel duidelijk genoeg haha. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:33:
Heb je toevallig wat links waar jij ze koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb net een refund gekregen voor mijn Aurabuy $0,01 aankoop. Waarom doen ze dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:26
Zijn er hier meer mensen die een Xiaomi MiBand in de preorder by Ibuygou besteld hebben? De mijne is vandaag verzonden.

Ik heb van Paypal een refund gekregen van mij Xiaomi Powerbank gekregen die ik bij DX besteld had. Hij was op 16 juli verzonden, vervolgens terug gekomen bij DX omdat er batterijen in zitten. Vervolgens door DX via Fillipijnse post verstuurd, maar de tracking code daarvan werkte nooit. Uiteindelijk heeft Paypal bij mijn dispute besloten mij het geld uit te keren, wat nu gelukkig is gebeurd.
Pagina: 1 ... 7 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.