[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Zelf heb ik vanmorgen deze 18650 batterijen besteld. 4 sterren uit 207 reviews. Dat moet wel snor zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 16:46
Snuffelke schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:21:
[...]

Ik heb deze "powerbank" zelf in mijn bezit maar is niet echt goed te noemen.

Het display is echt slecht, geen afscheiding tussen de leds zorgen ervoor dat 25-50-75-100 bijna allemaal oplichten. Tussen deze leds staat dan nog het ledje dat de oplaadstatus weergeeft (rood-groen)

Dit gebruiken als oplader voor 18650 batterijen is niet goed omdat de batterijen namelijk niet afzonderlijke gemonitord worden, zoals in veel powerbanks staan ze gewoon parallel.

Ledlichtje stelt niks voor. (1x 5mm led met een zeer klein drukknopje).

De schakeleaar met het te kiezen vermogen 500mA - 1A - 2A is wel handig.
Ik heb na je post inderdaad eventjes wat verder onderzoek gedaan.

Bij dit soort "powerbanken" staan de batterijen vaak in serie. Vaak wordt ook 18650 batterij zo ver leeg getrokken dat de "protection" inslaat en daarmee het circuit verbreekt. (is dat correct?)
Zo gaat dat ook bij opladen, dan wanneer één van de 4 batterijen vol zit het circuit wordt verbroken door de protection batterij.
Ik heb zeer weinig verstand van elektronica, maar probeer mijzelf er altijd wel een beetje in te verdiepen.

Wat is een goed alternatief, om 4 18650 batterijen op te laden en dit tevens als powerbank te gebruiken waarbij hij ook op 3 of 2 batterijen kan lopen. Ik wil dit namelijk straks aan mijn zus geven die gaat backpacken, "semi- into the wild"

- Ze moet 1 of 2 batterijen kunnen gebruiken voor zaklampen
- Ze moet haar iPhone en SJ4000 (of opvolger) er aan kunnen opladen
- Als ze in een hostel komt, moet hij in 1 nacht opgeladen kunnen worden
- Veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:00

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

yur400 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:14:
Ik zocht naar een oplader voor 18650 batterijen en kwam het volgende tegen op DX Soshine charger
Mensen die ervaring hebben met zo'n universele batterij lader inclusief lcd scherm? In het YT filmpje ziet het er wel gelikt uit. :D
Interessante is dat die wel LiFePO4 kan laden. LiFePO4 is een nieuwere combinatie die beter zou moeten zijn dan Li-on. Dus dan ben je wel weer toekomst bestendiger ;)

Zit zelf te kijken naar een RC charger. Die zijn nog universeler alleen dan moet je zelf een 18650 houder klussen..
http://lygte-info.dk/info/HobbyChargers%20UK.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:41:
[...]

Heb je toevallig wat links waar jij ze koopt?
Gewoon de betrouwbare shops zoals dx, bg,... Maar soms ook zelfs op aliexpress.
Gewoon zien dat ze niet te goedkoop zijn.

Maar ik heb het al gezegd :
Beste 18650 haal je uit laptopbatterijen of XPB. Kost een pak minder op die manier en ook heel wat betrouwbaarder.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

DJustin schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:59:
[...]

- Veilig
Ik zou niet zoveel functies combineren. Dan ga je verschillend geladen cellen bij elkaar proppen en dan gaan er hoge stromen lopen doordat de ene cel de andere gaat opladen e.d.
Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:01:
[...]

Beste 18650 haal je uit laptopbatterijen of XPB. Kost een pak minder op die manier en ook heel wat betrouwbaarder.
Zou ik niet aanraden tenzij je echt weet wat je doet. Als een laptopbatterij openbreekt kan je kortsluiting krijgen..En cellen zonder protection is ook niet echt fool proof..en er zit toch behoorlijk wat energie in de cellen..

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_gadget op 09-09-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

letscode schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:46:
Zijn er hier meer mensen die een Xiaomi MiBand in de preorder by Ibuygou besteld hebben? De mijne is vandaag verzonden.
Ben benieuwd wat je gaat krijgen. Hier (in China) is die band niet te krijgen. Constant uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:01:
[...]

Gewoon de betrouwbare shops zoals dx, bg,... Maar soms ook zelfs op aliexpress.
Gewoon zien dat ze niet te goedkoop zijn.

En de beveiliging dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Lampen met goede drivers hebben wel beveiliging tegen diep ontladen. Protected cells zijn heel moeilijk te verkrijgen in ieder geval.
Uitbreken moet je natuurlijk voorzichtig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:27:
[...]

Lampen met goede drivers hebben wel beveiliging tegen diep ontladen. Protected cells zijn heel moeilijk te verkrijgen in ieder geval.
Kan op dx niet zo snel een lamp vinden die dat doet. Suggesties?
Tijdens het zoeken vond ik wel dit over een ontploffing... :/
http://www.candlepowerfor...ire-18650-3000mA-exploded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:27:
[...]

Uitbreken moet je natuurlijk voorzichtig doen.
Doe dat nou niet. Unprotected batterijen in zaklampen is vragen om problemen. Ja het kan jaren goed gaan, maar ook flink misgaan.

Disclaimer nkon.nl: Zonder protectie circuit! Niet voor zaklampen! Niet kopen als u niet weet waar u mee bezig bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Nuja, ik koop ook zaklampen (heb maar 2,als duiklamp) van 50-100$, niet van 5$... Die hebben vaak goeie drivers. Doe je die open en zoek je de driver-details op, vind je vaak bij specificaties wel diverse beveiligingen...
Is het gevaarlijk? Mogelijk... Maar anders leef je niet en maak je je constant zorgen om alles rondom jou dat kan ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:04:
Nuja, ik koop ook zaklampen (heb maar 2,als duiklamp) van 50-100$, niet van 5$... Die hebben vaak goeie drivers. Doe je die open en zoek je de driver-details op, vind je vaak bij specificaties wel diverse beveiligingen...
Is het gevaarlijk? Mogelijk... Maar anders leef je niet en maak je je constant zorgen om alles rondom jou dat kan ontploffen.
Jammer alleen dat je er anderen ook mee in gevaar mee kan brengen. Unprotected batterijen is een risico wat je makkelijk kan vermijden door gewoon protected batterijen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
yur400 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:53:
Zelf heb ik vanmorgen deze 18650 batterijen besteld. 4 sterren uit 207 reviews. Dat moet wel snor zitten
Die heb ik ook, nu al een jaartje of 4 en doen het nog goed. Hopen dat het nog dezelfde zijn nu.

Nu over die 18650 batts, en alle batts!!!!!! , heb ik al eens een keertje getypt hoe en wat.
1 keer zo iets meemaken is 1 keer teveel, het is gewoon een kwestie van tijd.

Alle chemische spullen zijn gevaarlijk, sommige meer dan andere. Gewoon gezond verstand gebruiken helpt al een pak.
Er zijn idd een pak drivers in die lampen die automatisch de zaklamp laten pinken als de batt leeg (of laagste toegestane Voltage) is.

Goeie laders zijn essentieel, net als goede batterijen. Opladen in een powerbank waar ze allemaal in parallel staan is een NO GO !!!!!! De ene batt is de andere niet en als de ene meer is opgeladen dan de andere gaan ze elkaar ont- opladen .... maar dan in een niet gecontrolleerde methode ... namelijk rechtstreeks aan elkaar. Doe dit dus NOOIT!

Trouwens protected batts zijn ook niet heilig. Je mag ze ook niet in de zon laten liggen, op tapijt opladen etc etc ... chemische reactie die geen electronica tegenhoud. rook, vuur

Laatste keer dat ik dit type, en ik hoop dat ik hier nooit 'told you so' moet typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:04:
Als ik een zaklamp van 100 dollar zou aanschaffen, had ik wel een paar euro meer uitgegeven voor goeie protected batterijen. Dan kan die paar euro ook niet veel schelen lijkt mij als je toch al 100 dollar heb neergeteld ;)
Volgens mij wil het gros hier een goedkoop lampie met goedkope batterijtjes, lijkt me geen goeie combinatie. Maar het was wel te verwachten dat dit (weer) voor veel discussie zou zorgen, niet voor niets een apart oplaadbare batterijen topic beschikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Het klopt dat de vraag eerder is gesteld, in het vorige deel hebben we daar meerdere keren over gehad :) Geen probleem dat het hier nogmaals wordt gesteld en de info in de OP is meer bedoeld als waarschuwing voor alle batterijen. Ik zal in de loop van de week wat informatie toevoegen aan de OP over 18650 batterijen.

Kenners zullen je adviseren om originele, beveiligde (protected) 18650 batterijen te kopen van bekende en bewezen merken. Deze zijn
  • Panasonic
  • Sanyo
  • GP
  • enzovoort
Waar kun je deze het beste kopen?
  1. Fasttech.com
Daar heb ik, en anderen goede ervaringen mee. Ik heb destijds mijn eigen Panasonic 18650 Protected batterijen daar vandaan gehaald samen met een Nitecore oplader.

Nog altijd tevreden mee. Ik kan je deze zeker aanraden. Ik heb toen wel iets van $18.00 moeten betalen voor 2 batterijen. Eenmalige investering :)

Uit het vorige topic:
lutkeveld schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:44:
Panasonic, Sanyo en Samsung maken hoge kwaliteit cellen. Op ebay kan je 18650 3300mah cellen scoren voor minder dan 10 euro per stuk, wel oppassen voor counterfeit spul
EN-IS schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:40:
Dit zijn de echte :) Grijze kleur is 'unprotected'. Gouden kleurige is beschermd.
[afbeelding]

http://www.fasttech.com/p...cted-rechargeable-2900mah
EN-IS schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:24:
Fasttech.com is bekend om zijn originele batterijen, tevens protected. Ik heb destijds daar mijn originele Panasonic NCR18650B Protected gekocht voor iets van $19 voor een zaklamp die ik had gekocht;
https://www.fasttech.com/products/1141104
EN-IS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:11:
Ik heb zelf de Nitecore i4/v2 lader, best een prijzige lader voor het laden van 18650 batterijen. Ik had geen lader op dat moment en het kwam wel goed uit, anders had ik zo'n bedrag niet uitgegeven voor een lader. Voor de XML-T6 heb ik toen twee Panasonic NCR18650B Protected Rechargeable 3400mAh batterijen gekocht bij Fasttech (voor $18).
En nog even een verzameling:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

[ Voor 50% gewijzigd door EN-IS op 09-09-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Nou, zojuist mijn Aurabuy bestelling ontvangen. Kan doe dispute ook weer dicht :)

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

De Earson bluetooth speaker is nu bij Banggood 10% goedkoper, hij is nu zonder code al US$24.40

Is er nog een werkende kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb op 19 augustus een sporthorloge met hartslagmeting gekocht bij dx.com
Deze is op 27 augustus verzonden en vandaag aangekomen.

Helaas een teleurstelling, want het horloge ligt uit elkaar, het plastic aan de bovenkant is losgekomen tijdens transport. Zo te zien zat het met 1 heel klein druppeltje lijm vast.

Ook zit er een vlekje in het schermpje, waardoor de datum niet goed leesbaar is. En als je op "light mode" klikt, wordt het hele scherm onleesbaar.

Ofwel, ik heb direct een RMA aangemaakt op dx.com met foto's erbij.

Het gaat om dit horloge, wat me ca. $12 heeft gekost.
http://www.dx.com/p/styli...k-silver-1-x-cr2032-95427

De hartslag functie werkt overigens wel. Weet niet of hij correct is, want dat kan ik pas testen in de sportschool en vergelijken met de apparaten daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
WhatTheFuck schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:51:
De Earson bluetooth speaker is nu bij Banggood 10% goedkoper, hij is nu zonder code al US$24.40

Is er nog een werkende kortingscode?
De code (2f8d47) is verlopen. Was geldig tot 1 september.
Ze hebben de korting er nu gewoon permanent op gezet 8)7

nvm. nieuwe actie :)

https://www.facebook.com/...287685728/?type=1&theater

de code: "HotAcc" werkt, 10% extra korting

Gelijk besteld voor €17,61 leuk cadeautje voor mijn broer :)

[ Voor 25% gewijzigd door FunFair op 09-09-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Net mijn banggood order binnen, nog een xiaomi 10400mah. Besteld op 23/08, verzonden op 24/08, en 09/09 dus binnen. Not bad.

De Xiaomi is echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
[...]

Ik heb na je post inderdaad eventjes wat verder onderzoek gedaan.

Bij dit soort "powerbanken" staan de batterijen vaak in serie. Vaak wordt ook 18650 batterij zo ver leeg getrokken dat de "protection" inslaat en daarmee het circuit verbreekt. (is dat correct?)
Zo gaat dat ook bij opladen, dan wanneer één van de 4 batterijen vol zit het circuit wordt verbroken door de protection batterij.
Ik heb zeer weinig verstand van elektronica, maar probeer mijzelf er altijd wel een beetje in te verdiepen.

Wat is een goed alternatief, om 4 18650 batterijen op te laden en dit tevens als powerbank te gebruiken waarbij hij ook op 3 of 2 batterijen kan lopen. Ik wil dit namelijk straks aan mijn zus geven die gaat backpacken, "semi- into the wild"

- Veilig
De batterijen in deze powerbank staan zeker parallel, de aansluitingen zijn goed te zien en deze zijn allemaal aan elkaar gekoppeld.
Ik heb dus ook de test gedaan en de powerbank werkt ook met enkel 1 batterij ipv 4.

Ik heb ook de powerbank met het lcd scherm, getest en van de 12.000mAh is dit ongeveer meer 4000mAh werkelijk. Omdat het lcd scherm goed werkt, ga ik in deze nieuwe goede batterijen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
KennyPlox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:26:
Nou, zojuist mijn Aurabuy bestelling ontvangen. Kan doe dispute ook weer dicht :)
Heb mijn Google cardboard van aurabuy ook ontvangen :)

Ook nog 2 van dx van de mvp actie.
Nu 3/7 ontvangen.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Snuffelke schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:20:
[...]

De batterijen in deze powerbank staan zeker parallel, de aansluitingen zijn goed te zien en deze zijn allemaal aan elkaar gekoppeld.
Ik heb dus ook de test gedaan en de powerbank werkt ook met enkel 1 batterij ipv 4.

Ik heb ook de powerbank met het lcd scherm, getest en van de 12.000mAh is dit ongeveer meer 4000mAh werkelijk. Omdat het lcd scherm goed werkt, ga ik in deze nieuwe goede batterijen plaatsen.
Idd in parallel, dus niet in serie.
DJustin geef je zuster zo'n nitecore charger mee. Ok, zijn 2 devices, maar daar zit een temp sensor en andere beveiliging in, net als een correct opladen van alle types batt, dus ook AA etc etc etc.
Die powerbanks zijn al niet zo leuk wat ze uitgeven op 5 Volt kwa noise en andere rommel, en opladen volgens de juiste methode is ook niet hun sterkste kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
FunFair schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:55:
[...]

De code (2f8d47) is verlopen. Was geldig tot 1 september.
Ze hebben de korting er nu gewoon permanent op gezet 8)7

nvm. nieuwe actie :)

https://www.facebook.com/...287685728/?type=1&theater

de code: "HotAcc" werkt, 10% extra korting

Gelijk besteld voor €17,61 leuk cadeautje voor mijn broer :)
Same here, helaas was mijn speaker na 3 maanden gebruik overleden ;( De accu doet het niet meer (kan hem nog gebruiken als ik hem aansluit op mijn powerbank maar werkt niet lekker). Nadeel van deze aanbieding is dat ik meteen weer een nieuwe ga bestellen...

Tevens 2 originele powerbanks ontvangen van Banggood. De rode (mooie kleur!) en de grijze versie (inderdaad een stuk minder mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:49:
[...]

Same here, helaas was mijn speaker na 3 maanden gebruik overleden ;( De accu doet het niet meer (kan hem nog gebruiken als ik hem aansluit op mijn powerbank maar werkt niet lekker). Nadeel van deze aanbieding is dat ik meteen weer een nieuwe ga bestellen...
Kan je hem niet proberen te openen? Meestal zit er een Li-ion pakje in. Zou je apart kunnen bestellen voor een prikje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Mr_gadget schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:43:
[...]

Kan op dx niet zo snel een lamp vinden die dat doet. Suggesties?
Tijdens het zoeken vond ik wel dit over een ontploffing... :/
http://www.candlepowerfor...ire-18650-3000mA-exploded
Ja, zonder beveiliging doen we dus beter niet! Hoe kan ik ZEKER weten dat mijn batterijen beveiliging hebben, zonder af te gaan op de specificaties van de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:21

NSG

Je weet niks!

Nou m'n NL direct bestellingen van banggood doen er nu al 12+ dagen over, fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

DX doet 't ook nog wel eens goed, 29/8 besteld en vandaag binnen, niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
Annoying-Orange schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:31:
[...]

Heb mijn Google cardboard van aurabuy ook ontvangen :)

Ook nog 2 van dx van de mvp actie.
Nu 3/7 ontvangen.
Hier ook :D

Alleen is hij aan alle kanten gescheurd en gedeukt.
Dat wordt dus met duct tape aan de slag 8)7

Had ik hem net zo goed helemaal zelf kunnen printen en snijden :+

[ Voor 18% gewijzigd door mathy_ op 09-09-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Luke-san schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:01:
[...]

Kan je hem niet proberen te openen? Meestal zit er een Li-ion pakje in. Zou je apart kunnen bestellen voor een prikje.
Ik ga het eens proberen. Ziet er wel vrij robuust uit maar wie niet waagt die niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
mathy_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:14:
[...]

Hier ook :D

Alleen is hij aan alle kanten gescheurd en gedeukt.
Dat wordt dus met duct tape aan de slag 8)7

Had ik hem net zo goed helemaal zelf kunnen printen en snijden :+
Bij mij is hij nergens gescheurd, wel zijn de meeste hoekjes gedeukt.
Hij had wel wat beter verpakt kunnen worden, zat bij mij los in een plastic zak van china post.
Ook jammer dat er geen nfc-tag bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Annoying-Orange schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:23:
[...]

Bij mij is hij nergens gescheurd, wel zijn de meeste hoekjes gedeukt.
Hij had wel wat beter verpakt kunnen worden, zat bij mij los in een plastic zak van china post.
Ook jammer dat er geen nfc-tag bij zit.
Exact hetzelfde hier. Heb er wel al heel veel plezier van gehad. Wel een klus om het in elkaar te zetten.

Denk in ieder geval dat ik niet meer bij Aurabuy koop, tenzij ze die 0.01 cent deals weer hebben.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05
Megapaul schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:57:
Vandaag mijn action camera van tmart.com ontvangen om er vervolgens achter te komen dat ik een fake versie heb ontvangen..... :( :( Je kan het o.a. hier controleren of je een echte of een fake versie heb.

Ook kwam de firmware versie op mijn fake sj4000 niet overeen met de firmware die op de orginele staat.
Heb inmiddels via chat contact gehad met customer support van Tmart.com als goed is krijg ik morgen een email met hoe of wat.....
Natuurlijk geen reactie gehad vanuit tmart :( , inmiddels meerdere keren contact gehad, ze geven aan dat ze een upgraded version van de SJ4000 hebben verkocht. Werd er door een medewerker uiteindelijk een 100 dollar coupon aangeboden, ik akkoord. bleek het ineens 100 tmart points te zijn...... |:(
Het het helemaal gehad met die %#$@#. Heb eerst een geschil geopend bij Paypal, weer geen reactie vanuit tmart.com vervolgens het geschil omgezet naar een claim .
Tmart.com had tot 8 september de tijd om te reageren, natuurlijk wederom geen reactie vanuit hun kant.
Des te beter voor mij ik heb mijn geld via paypal terug gekregen. :) :)

Ik blijf bij tmart.com weg. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
KennyPlox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:44:
[...]

Denk in ieder geval dat ik niet meer bij Aurabuy koop, tenzij ze die 0.01 cent deals weer hebben.
Ik denk dat dat voorlopig ook niet kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Megapaul schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:47:
[...]

Tmart.com had tot 8 september de tijd om te reageren, natuurlijk wederom geen reactie vanuit hun kant.
Des te beter voor mij ik heb mijn geld via paypal terug gekregen. :) :)

Ik blijf bij tmart.com weg. :)
En een gratis camera, want hij zal wel *iets* doen toch? Altijd leuk voor een hobbyprojectje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05
ThinkPadd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:00:
[...]

En een gratis camera, want hij zal wel *iets* doen toch? Altijd leuk voor een hobbyprojectje ofzo.
De camera doet het wel alleen de 2 accu's worden niet geladen in het apparaat zelf :(.
Misschien nog voor een paar euro een desktop charger kopen :)

edit: met de meegeleverde lader gaat het met de 1e batterij wel goed, nu de 2e aan het testen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Megapaul op 10-09-2014 13:11 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:31

Chocoball

瞧好吧!

Vandaag de 8bitdo NES30 en FC30 BT controller van DX binnengekregen. Na een avondje spelen besloten dat dit niks voor mij is en heb ze nu in de V&A staan.

[ Voor 40% gewijzigd door Chocoball op 10-09-2014 07:18 ]

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36

- Veilig
In deze ENB kunnen 3 batterijen maar hij werkt ook met 1 of 2. Ik heb zelf de 2 cell variant en die is goed getest op die Deense site. Er is helaas geen 4 cell variant van. Ik gebruik hem met deze Samsung batterijen, en ik heb daar ook de protected variant van voor mijn zaklamp.

[ Voor 15% gewijzigd door Kitano op 10-09-2014 09:52 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:11:
Vandaag de 8bitdo NES30 en FC30 BT controller van DX binnengekregen. Na een avondje spelen besloten dat dit niks voor mij is en heb ze nu in de V&A staan.
Waarom is het niks dan? Wist je vantevoren niet dat je spelletjes niet leuk vond of werkt het niet goed?

• Henk
Verstekbakker schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:08:
[...]

Waarom is het niks dan? Wist je vantevoren niet dat je spelletjes niet leuk vond of werkt het niet goed?
Hij heeft zijn post aangepast, gisteren stond er nog dat hij nogal wat moeite had om het ding aan de praat te krijgen, ook niet nadat de nieuwste FW er op stond.

De reden dat ik dat hier even neergooi is omdat dit topic imho voor een groot deel ook bestaansrecht heeft om elkaar te waarschuwen voor producten die niet zo lekker werken als dat je hoopt dat ze doen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Henk op 10-09-2014 10:25 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah ja. Een eerlijke review is natuurlijk ook niet handig als het over je eigen merchandise gaat.

Jammer, een draadloze controller op het formaat van een NES controller is een leuke gadget.

• Henk
Verstekbakker schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:40:
Ah ja. Een eerlijke review is natuurlijk ook niet handig als het over je eigen merchandise gaat.

Jammer, een draadloze controller op het formaat van een NES controller is een leuke gadget.
Zeker waar. Overigens heb ik al diverse reviews van het ding gelezen, waar ik nergens ben tegengekomen dat het ding lastig te pairen zou zijn oid.

Check bijvoorbeeld http://www.nintendolife.c...es30_bluetooth_controller

In die comments staan ook wat leuke alternatieven :)

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik bestel vaker iets uit China maar dit heb ik nog niet meegemaakt:

Via Aliexpress in contact gekomen met een Chinese firma die volgens de reviews een zeer goede reputatie heeft. Bestelling geplaatst en betaalt. Mail contact verliep goed. Ook netjes een trackingnummer gehad. Echter als ik er van uit moet gaan dat dit nummer bij mijn pakje hoort dan is deze niet onderweg naar Nederland maar naar Nieuw Zeeland. Nu twee keer contact proberen te maken met de verkoper maar ik krijg geen response. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten en kijken of het pakje toch als destination country The Netherlands krijgt of gelijk het geld terughalen?

[ Voor 5% gewijzigd door Saybia op 10-09-2014 12:32 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Saybia schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:31:

Via Aliexpress in contact gekomen met een Chinese firma die volgens de reviews een zeer goede reputatie heeft. Bestelling geplaatst en betaalt. Mail contact verliep goed. Ook netjes een trackingnummer gehad. Echter als ik er van uit moet gaan dat dit nummer bij mijn pakje hoort dan is deze niet onderweg naar Nederland maar naar Nieuw Zeeland. Nu twee keer contact proberen te maken met de verkoper maar ik krijg geen response. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten en kijken of het pakje toch als destination country The Netherlands krijgt of gelijk het geld terughalen?
Gewoon ff afwachten. Kan meerdere redenen hebben zoals een relay in Nieuw Zeeland, of gewoon tracking informatie die niet correct is (wat nogal vaakt voorkomt).

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57

Ook een keer gehad (was zeer grote verkoper met alleen maar positieve reacties), kreeg uiteindelijk toch antwoord dat ik geduld moest hebben, dat het pakket onderweg was. (was intussen al afgeleverd in de filepijnen).
Daarna hier 4x op geattendeerd, elke keer (na vertraging), antwoord dat ik geduld moest hebben.

Alieexpress klacht ingediend (na 3mnd), per direct geld terug.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maurits82 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:52:
[...]

Ook een keer gehad (was zeer grote verkoper met alleen maar positieve reacties), kreeg uiteindelijk toch antwoord dat ik geduld moest hebben, dat het pakket onderweg was. (was intussen al afgeleverd in de filepijnen).
Daarna hier 4x op geattendeerd, elke keer (na vertraging), antwoord dat ik geduld moest hebben.

Alieexpress klacht ingediend (na 3mnd), per direct geld terug.
die status dat het afgeleverd is in de Filipijnen kan kloppen. Waarschijnlijk Philippines Post gebruikt, dan krijg je die melding soms, terwijl het pakket wel gewoon onderweg is naar de goede bestemming. Maar ja, geduld is een schone zaak ;)

• EN-IS
Ik ben niet zo in de wereld van beveiligingscamera's en ben dan ook op zoek naar een Escam camera die ik direct kan aansluiten op een monitor (live view). Bestaan die dingen überhaupt? :)

Heb even gezocht maar ik zie alleen maar IP camera's langskomen.

Verwijderd

Banggood heeft de Cube U27GT TALK8 in de aanbieding voor $ 95,99.

Mij lijkt dit een aardige tablet voor het geld.

http://m.banggood.com/Cub...BcLQ2neJ_54631_1071715_19

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:23:
Ik ben niet zo in de wereld van beveiligingscamera's en ben dan ook op zoek naar een Escam camera die ik direct kan aansluiten op een monitor (live view). Bestaan die dingen überhaupt? :)

Bedoel je die dingen met een BNC plug, of met een rood, wit, geel tulp er aan?

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:30
EN-IS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:23:

Analoog signaal (CCTV) dus.

Naar mijn weten heeft Escam enkel IP Camera's.

• EN-IS
starcopy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:34:
Bedoel je die dingen met een BNC plug, of met een rood, wit, geel tulp er aan?
Geen idee eigenlijk, met welke kan ik het makkelijkste aan een (PC)monitor een en ander aansluiten? ik ben mij bewust dat monitoren al langere tijd geen tulp aansluitingen meer hebben, ik ga er van uit dat er een passieve converter tussen moet? :)

• jspr360
  • Laatst online: 15:30
EN-IS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:49:
[...]

Geen idee eigenlijk, met welke kan ik het makkelijkste aan een (PC)monitor een en ander aansluiten? ik ben mij bewust dat monitoren al langere tijd geen tulp aansluitingen meer hebben, ik ga er van uit dat er een passieve converter tussen moet? :)
Een Composite to VGA converter volstaat dan.

• EN-IS
jspr360 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:53:
Een Composite to VGA converter volstaat dan.
Dank je wel, ik ga mij dan eens verder in verdiepen.

//EDIT, haha, je gaat me voor gek verklaren maar als ik zo kijk, dan ben ik met een Escam Wireless camera en een tablet (@hieronder ;)) goedkoper uit (en geen gedoe met bekabeling), dan dat ik een losse camera moet kopen (geen 720p) en deze moet aansluiten direct op een monitor (moet ook nog worden gekocht) met een vga converter tussen (plus het wegwerken van deze kabels). :P

[ Voor 47% gewijzigd door EN-IS op 10-09-2014 15:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:28:
Banggood heeft de Cube U27GT TALK8 in de aanbieding voor $ 95,99.

Mij lijkt dit een aardige tablet voor het geld.

http://m.banggood.com/Cub...BcLQ2neJ_54631_1071715_19
Over tablets gesproken. Iemand die BIC tablet van €35 laatst nog besteld? Ben toch wel zeer benieuwd hoe slecht/goed het kan zijn voor die €35 maar twijfel zelf nog omdat ik al teveel tablets in huis heb dus deze zou na een paar dagen waarschijnlijk toch stof gaan happen en dan vind ik het eigenlijk zonde. :P

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:05
In de nieuwsbrief van coolicool veel Xiaomi spul tegen niet zulke bijzondere prijzen, alleen de 5200mAh powerbank heb ik zo goedkoop nog niet gezien: http://newsletter.efox-sh...ail&utm_campaign=st140909

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
niet onderweg naar Nederland maar naar Nieuw Zeeland.
[off topic]
Moet gelijk aan die irritante Vodafone reclame denken... "Niiiiiiieeeeeuuuuw Zeeland... Nieeeeuuuuw Zeeland"
[/off topic]

• Art-X
  • Laatst online: 14-09-2024
Tonger schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:08:
In de nieuwsbrief van coolicool veel Xiaomi spul tegen niet zulke bijzondere prijzen, alleen de 5200mAh powerbank heb ik zo goedkoop nog niet gezien: http://newsletter.efox-sh...ail&utm_campaign=st140909
Ik vind dat DHgate wel mooie prijzen hanteert. Ik koop er redelijk vaak, soms duurt het wel lang voor je de spullen krijgt, en soms heel kort. Ze geven wel op de site aan binnen hoeveel dagen ze shippen. Soms heb je het binnen een week binnen en soms wel 6! Ik heb een keer een usb laadkabeltje gekocht die erg slecht was, dus dat doe ik niet meer, maar wel zaken als onderdelen voor een 3d printer, CNC en electronica componenten. Deze zijn prima! Wat ik ze nog wel in positieve zin wil nageven is de online helpdesk, deze reageren snel en goed. Oh trouwens voor de medetweakers met een 3d printer: het filament daar is spotgoedkoop!

Modbreak:Het plaatsen van referral links is niet toegestaan. Laat dat volledig achterwege

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 10-09-2014 15:45 ]

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:11
bestel ook steeds vaker uit china(en andere plaatsen)
begon eerst met scheermesjes van feather bouble edge al een tijdje terug daar scheer ik me al ruim 6 jaar of zo mee
bestel die gewoon via ebay per 100 in

ook maar is wat besteld wat jullie voor mijn ook hebben gedaan

usb tester oled
27-08-2014 besteld
10-09-2014 binnen
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649
ook lekker bezig met me oude kabels door aan lopen welke wel of niet goed zijn

ESR Inductance Resistor LCR Meter
27-7-2014 besteld
12-8-2014 binnen
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649
beetje voor de heb 1x maar gebruikt misschien later meer van pas
------------------------------

bij aliexpress ben ik begonnen met bestellen omdat ik 2x een 10"tablet`s moest fixen
tochscreen was stuk best simpel te vervangen
http://www.aliexpress.com/snapshot/6055628010.html
en
http://www.aliexpress.com/snapshot/6113141006.html
bij deze werkte het niet had meerdere berichten gestuurd maar geen antwoord :S
maar zag wel wat het probleem was de soldering was niet ok na dat ik dat had gefixt deed die het gewoon

----------
waar ik nu nog op wacht is
op een nieuwe toestenbord voor me laptop en naaldhaken (crochet) voor de vriendin
ook van ali

bij banggood XIAOMI lader ja wie ze nu niet heeft hoort er niet meer bij als ik het hier zo lees :P
had er ook gelijk een smd pickup pen er bij besteld ook misschien een keer nodig
http://www.banggood.com/4...Sucking-Disc-p-86966.html

zal wel weer een post doen als ik de rest binnen heb

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Yeey, mijn USB stroommeter van DX is binnen. Al ben ik net niet meer thuis :(
Heeft 40 dagen geduurd, ging net een ticket aanmaken. Zucht, je kan het raden: Sweden Post zonder tracking. Blijkbaar amuseert DX zich ook al intussen met Sweden Post.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:04:
[...]

Over tablets gesproken. Iemand die BIC tablet van €35 laatst nog besteld? Ben toch wel zeer benieuwd hoe slecht/goed het kan zijn voor die €35 maar twijfel zelf nog omdat ik al teveel tablets in huis heb dus deze zou na een paar dagen waarschijnlijk toch stof gaan happen en dan vind ik het eigenlijk zonde. :P
Kijkend naar de specificaties denk ik dat het voor € 36,29 beslist geen slechte tablet is. Laat je alleen niet foppen door ATM7029B, A9-Family@1.3Ghz want zij schrijven dat het een ARM Cortex A9 is, maar in werkelijkheid is het een ARM Cortex A5 en zo'n ARM Cortex A5 is bijna de helft langzamer dan een ARM Cortex A9.

Dus als je dan ruwweg gaat vergelijken dan denk ik dat je beter iets meer uit kunt geven en minimaal een tablet kopen die ARM Cortex A7 of A9 bevat, en daarnaast is de batterij van deze tablet ook magertjes. Overigens als de doaune je er tussen uit pikt dan word die € 36 tablet alsnog € 50 a € 60 ofzo.

Je betaald bij dit soort bedragen in verhouding namelijk meer omdat de post zo'n hoge inklaringskosten rekent.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:10
Dima_2005 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:46:
Yeey, mijn USB stroommeter van DX is binnen. Al ben ik net niet meer thuis :(
Heeft 40 dagen geduurd, ging net een ticket aanmaken. Zucht, je kan het raden: Sweden Post zonder tracking. Blijkbaar amuseert DX zich ook al intussen met Sweden Post.
Hier ook stroommeter binnen 28-8 besteld en 6-9 binnen
Hier nog steeds super tevreden over de snelheid van DX
Ze waren verzonden met postnl en china post en beiden dus even snel

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft er iemand een werkende coupon voor de QD520 van banggood? Heb er verschillende geprobeerd maar geen van alle werkt tot nu toe...

http://www.banggood.com/E...rity-Camera-p-932478.html

Of wellicht iemand een andere goedkopere aanbieder??

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• EN-IS
freestyler2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:54:
Heeft er iemand een werkende coupon voor de QD520 van banggood? Heb er verschillende geprobeerd maar geen van alle werkt tot nu toe...

http://www.banggood.com/E...rity-Camera-p-932478.html

Of wellicht iemand een andere goedkopere aanbieder??
Voor deze camera of camera categorie is er geen coupon code, maar je kunt de algemene 5% coupon code toch wel gebruiken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:50:
[...]

Kijkend naar de specificaties denk ik dat het voor € 36,29 beslist geen slechte tablet is. Laat je alleen niet foppen door ATM7029B, A9-Family@1.3Ghz want zij schrijven dat het een ARM Cortex A9 is, maar in werkelijkheid is het een ARM Cortex A5 en zo'n ARM Cortex A5 is bijna de helft langzamer dan een ARM Cortex A9.

Dus als je dan ruwweg gaat vergelijken dan denk ik dat je beter iets meer uit kunt geven en minimaal een tablet kopen die ARM Cortex A7 of A9 bevat, en daarnaast is de batterij van deze tablet ook magertjes. Overigens als de doaune je er tussen uit pikt dan word die € 36 tablet alsnog € 50 a € 60 ofzo.

Je betaald bij dit soort bedragen in verhouding namelijk meer omdat de post zo'n hoge inklaringskosten rekent.
Van de douane is bekend. :P er komt nog bijna €20 bij als je gepakt word door de douane inderdaad. Maar twijfel nogal, het lijkt me gewoon leuk om te kijken wat je kan verwachten voor zo'n bedrag haha. Als primaire tablet lijkt het me niks. :P denk maar ff in de familie rond vragen of er iemand is die ik er naderhand eventueel blij mee kan maken, mooi verjaardagscadeau dan en ik ben van het knagende gevoel dat ik wil weten hoe het zit af. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 16:26 . Reden: Toevoeging. ]

• mathy_
Vandaag mijn mi powerbank en kabel (20cm) binnen gekregen van DX.
Geen fake (had ik ook niet verwacht)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1GlGBSZ.jpg?1

Tijdens de MVP besteld op 28-8 maar op 1 en 3 september verzonden en nu al binnen _/-\o_

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Iemand een excel sjabloon dat ik kan gebruiken om ook zoiets te bekomen?
http://i.imgur.com/5LZowsJ.png

• sven666pwnd
  • Laatst online: 22-09-2024
Wat denken jullie, een echte of fake? Bij de andere Xiaomi producten uit die nieuwsbrief staat expliciet dat het om een origineel product gaat. Bij de pb's wordt dit niet vermeld.

• Garfieldtjuh
  • Nu online
mathy_ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:34:
[afbeelding]

Tijdens de MVP besteld op 28-8 maar op 1 en 3 september verzonden en nu al binnen _/-\o_
Vergeet niet dat er in je doosje ook een los kabeltje zit he:-)

Ik had de mijne ook bijna weggegooid.

• DJustin
  • Laatst online: 16:46
Luke-san schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:33:
[...]

Idd in parallel, dus niet in serie.
DJustin geef je zuster zo'n nitecore charger mee. Ok, zijn 2 devices, maar daar zit een temp sensor en andere beveiliging in, net als een correct opladen van alle types batt, dus ook AA etc etc etc.
Die powerbanks zijn al niet zo leuk wat ze uitgeven op 5 Volt kwa noise en andere rommel, en opladen volgens de juiste methode is ook niet hun sterkste kant.
Ik heb nu ook een NiteCore D4 er bijgekocht. Nu moet ik niet hebben dat er toch wat mis kan gaan.
Stel ze heeft 2 batterijen verwijderd voor haar zaklamp(en)
Nu zitten nog 2 in (die vol zijn) en 2 die voor 70% gebruikt zijn (accu spanning 30%)
Kan ze die andere 2 er weer in stoppen? Of gaan ze dan elkaar opladen?

Ik weet dat ik ze in die Nitrocore moet opladen, maar kan ze batterijen er terug in plaatsen en vervolgens andere apparatuur opladen? Ik zal haar vertellen dat ze NOOIT de batterijen moet opladen in "AILI-battery pack".

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21

• Kitano
  • Laatst online: 10-09 15:36
Bedankt, heb hem zojuist besteld. Met "Free shipping from Europe Warehouse". Ik laat het wel weten wanneer hij binnen is en of hij echt is ;-)

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:03
mathy_ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:34:
[afbeelding]

Wat voor leuks is er op de achtergrond te zien met Mi logo? Zakje oid?

• mathy_
Garfieldtjuh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:40:
[...]

Vergeet niet dat er in je doosje ook een los kabeltje zit he:-)

Ik had de mijne ook bijna weggegooid.
Had hem al gevonden maar dankje ;)
Kabeltje is voor vervanging van een andere kabel die kapot is en niet voor mijn powerbank bedoeld.
remcoboy1479 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:43:
[...]

Wat voor leuks is er op de achtergrond te zien met Mi logo? Zakje oid?
Hier zat het mi kabeltje in verpakt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JhSjTI0.jpg?1
Even getest en m'n Nexus5 in die ging met originele lader van 70 naar 85% in 15 min met wat zeker niet slecht is.
Geen betrouwbare test natuurlijk maar voor zo ver lijkt hij het goed te doen 8)

[ Voor 17% gewijzigd door mathy_ op 10-09-2014 16:59 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
unrealbe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:37:
Heey, da's mijn Numbers-sheet :D

[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 10-09-2014 17:31 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
unrealbe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:37:
Ik heb een tijdje terug eentje gemaakt die iets minder uitgebreid is: https://dl.dropboxusercon...79745/eBay_overzicht.xlsx

• Chocoball
  • Laatst online: 21:31

Chocoball

瞧好吧!

Henk schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:58:
[...]

Zeker waar. Overigens heb ik al diverse reviews van het ding gelezen, waar ik nergens ben tegengekomen dat het ding lastig te pairen zou zijn oid.

Check bijvoorbeeld http://www.nintendolife.c...es30_bluetooth_controller

In die comments staan ook wat leuke alternatieven :)
Mijn bericht was misschien wat kort maar hier de herkansing. De 8bitdo controller komt 2 smaken in een NES model en Famicom model. Tijdens de MVP Lucky Draw dagen had ik de Famicom versie aangeschaft omdat het een MVP product was (inmiddels niet meer) en omdat ik de NES versie eigenlijk leuker vond heb ik ze allebei maar genomen.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/913278.big.jpgAfbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/913275.big.jpg

De Famicom versie is netjes in zijn orginele verpakking gekomen en de NES versie niet (vraag staat uit bij DX). Naast de controller krijg je een handleiding, USB kabel en een sleutelhanger. Vreemd genoeg heeft de Famicom versie een mini USB aansluiting en de NES versie een micro USB aansluiting.

Over de bouwkwaliteit niks anders dan goeds. Beide controllers zijn netjes afgewerkt, zitten goed in elkaar en de knoppen voelen goed aan. Nintendo zal jaloers zijn ;) De controllers zijn volgens de handleiding geschikt voor iOS, Android, Wii, OS X en Windows en kent 7 modes waaronder Bluetooth keyboard/joystick, OTG joystick, Wii Mote en Windows joystick. Paring via Bluetooth gaat heel eenvoudig en staat ook netjes beschreven. Firmware bijwerken ook en het gaat nog makkelijk ook.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/913276.big.jpg

Inmiddels heb ik wat spellen uitgeprobeerd en de controllers reageren goed en dat was gisteren het probleem dat ik net een paar spellen had die waarschijnlijk alleen werken met touch emulatie maar ik heb geen ROOT. Tot zover niks negatiefs over deze controllers. Vandaag en gisteren op Android getest maar nog geen NES emulatie of ander plaform alleen eerlijk gezegd zie ik mijzelf dit niet gaan gebruiken en dat is de reden dat ik ze weer weg doe.

• Verstekbakker
  • Niet online
Kijk. Zo hoort het!

• FunFair
ThinkPadd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:37:
[...]

Ik heb een tijdje terug eentje gemaakt die iets minder uitgebreid is: https://dl.dropboxusercon...79745/eBay_overzicht.xlsx
Dit is mijn brouwsel

https://www.dropbox.com/s...%20bestellingen.xlsx?dl=0

Overigens een cardboard van tinydeal ontvangen van 3 dollar. goed aangekomen in een stevige envelop. Werkt wel geinig, alleen het magneetje werkt niet bij mij, ook al is de telefoon geschikt. Misschien te zwak?

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
ThinkPadd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:37:
[...]

Nou kom ik ook, aangezien ik pas sinds kort mijn bestellingen ben gaan bijhouden en ik ook redelijk veel bij DX bestel staat deze er minder tussen. Mag gebruikt worden als sjabloon. (Klikken op afbeelding is downloaden)

Afbeeldingslocatie: https://fud5ra.by3301.livefilestore.com/y2pPn3X6rM969mVXP_1VW57fRIUtgfV-OZmMQnFwri01q1FyDWlIOulZSQ6gWT7TN9qtU3R56dqh90Z8M_3LCks7qgip210VYx25rkJTgoHEyQ/chinashoopen%20excel.png?

Weet iemand of dit soort spul in China te krijgen is? En zo ja goedkoper dan in NL?
Afbeeldingslocatie: https://fud5ra-bn1306.files.1drv.com/y2pVZ8yBypfzR94plVCE68kkr0hy7VVMayS-FiUhdShAlJdKx41iB0US-dvbUi9I--X-ImRp0ohgpXHIiN7qefluGrmiV1bRyTOhxMG7-FglLc/wp_ss_20140725_0001.png?psid=1

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Gisteren 2x XPB 10400mAh bij chinabuye besteld.

Zat nog te twijfelen over de Xiaomi Mini Mi AC router. Heeft iemand daar toevallig al ervaringen mee?
http://www.aliexpress.com...s-support/2029778157.html

Verder staat nog de Xiaomi Piston V2 oordopjes op het verlanglijstje :)

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
vandaag de earson Bluetooth speaker ontvangen van banggood . Inderdaad indrukwekkend geluid uit zo'n kleine speaker. Echt een aanrader.

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dodge_911 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:30:
[...]

Heey, da's mijn Numbers-sheet :D
Zou je die misschien willen delen? Het openen van het xlsx bestand in numbers zorgt voor wat rare errors.

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Heeft iemand wel is schoenen bij aliexpress gekocht? Ik weet dat het vast geen kwaliteit is. Maar voor die lage prijzen daar is dat ook helemaal niet erg. Deze lijkt mij wel wat bijvoorbeeld:

http://www.aliexpress.com...lor-shoes/2030416401.html

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
fifa4ever schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:05:
Heeft iemand wel is schoenen bij aliexpress gekocht? Ik weet dat het vast geen kwaliteit is. Maar voor die lage prijzen daar is dat ook helemaal niet erg. Deze lijkt mij wel wat bijvoorbeeld:

Ik heb er al eens gekocht van €26, nogal wat duurder dus. Die waren gewoon prima!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 18:03
walterworld schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:27:
[...]

Nou kom ik ook, aangezien ik pas sinds kort mijn bestellingen ben gaan bijhouden en ik ook redelijk veel bij DX bestel staat deze er minder tussen. Mag gebruikt worden als sjabloon. (Klikken op afbeelding is downloaden)
Tnx, met een beetje tweaken een voor mij handige sheet van gemaakt.
Kan nog wat van je excel kunsten leren, ideaal dat benoemen van de cellen en de optie tot uitslepen naar meerdere rijen!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 21:34
walterworld schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:27:
[...]

Weet iemand of dit soort spul in China te krijgen is? En zo ja goedkoper dan in NL?
[afbeelding]
Rond de 8 euro uit Engeland: http://www.ebay.nl/itm/NE...ash=item5666f5a147&_uhb=1

fifa4ever schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:05:

Let wel even op dat het importeren van namaak strafbaar is en dat je bij een controle een boete kan krijgen.

• EN-IS
Als we dan toch over Excel sheets en overzichten hebben, ik heb die van jullie allen bekeken en ik gooi deze er ook maar even tussen :)

Dit is de beste sheet die ik zelf ben tegengekomen en nu ook al een tijd gebruik (van RobertNL op Fok!);

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 10-09-2014 20:25 ]

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Bedankt, wist geneens waar ik op moest zoeken, deze ben ik tegen gekomen, seller heeft positieve feedback.
http://www.aliexpress.com/item/-/2005209928.html

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:23:
Als we dan toch over Excel sheets en overzichten hebben, ik heb die van jullie allen bekeken en ik gooi deze er ook maar even tussen :)

Dit is de beste sheet die ik zelf ben tegengekomen en nu ook al een tijd gebruik (van RobertNL op Fok!);
Kan overigens vertellen dat de eerste 1e regel nog steeds open staat 8)7

Overigens vandaag ook een nieuwe order geplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jKBfEZOl.png

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 21:34
walterworld schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:25:
[...]

Bedankt, wist geneens waar ik op moest zoeken, deze ben ik tegen gekomen, seller heeft positieve feedback.
http://www.aliexpress.com/item/-/2005209928.html
Je kan beter die van ebay (sneller) nemen, want waarschijnlijk tellen ze bij aliexpress de beker en het vork apart (dus 2 pieces...) of je wist al dat je maar 1 beker kreeg :P

Verwijderd

RobertowNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:43:
[...]

Overigens vandaag ook een nieuwe order geplaatst.
[afbeelding]

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX
Ah Tommy, ik zag ze laatst ook staan en vond vooral de product pagina zeer mooi weergeven :+

• EN-IS
RobertowNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:43:
:o

Ik wist niet zeker of het van jou was, RobertNL en RobertowNL lijken veel op elkaar ;)
Maar top Excel sheet, gebruik het dagelijks :)

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Mijn vriendin start binnenkort haar eerste eigen bedrijf (vanuit huis) op en ik wil haar verassen met een spectaculaire opening.

Nu zijn er een hoop leuke dingen te koop, maar ik ben natuurlijk net op zoek naar het nog gekke/originele ding.. Wie kan mij daarbij helpen? Mag van alles zijn, alle ideeen zijn welkom!

Op dit moment ben ik nog niet veel verder gekomen dan een hele zooi de led ballonnen waarmee ik hopelijk haar bedrijfsnaam kan maken en deze aan de muur kan bevestigen.

Ik ben ook nog op zoek naar roze/Paarse rookgordijn/fakkel iemand enig idee waar deze te koop zijn?

Heeft er ook iemand ervaring met een laser oid waarmee je de bedrijfsnaam op een muur kan projecteren, op +/- 15 meter afstand? Wat ook nog beetje betaalbaar is?

Ik wil ook een zooi pennen laten bedrukken, bij alibaba zijn er ontiegelijk veel aanbieders, heeft iemand dit al eens in china laten bedrukken en zo ja, bij welke aanbieder?

[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 10-09-2014 21:33 ]

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Enkele maanden geleden kocht ik een 16gb USB 3.0 stick van Transcend op eBay. Ondanks dat die uit Hong Kong kwam, duurde het maar 8 dagen om geleverd te krijgen (het was nog verzonden op de dag van de order). Ik ben er best tevreden over, maar vandaag besloot ik om eens te controleren of de capaciteit wel echt klopt. Daarvoor heb ik een programma gebruikt dat mij aangeraden werd door iemand. Tot mijn verbazing was de stick weldegelijk 16gb en zonder fouten. Ik was toch wel wat ongerust geworden over dit na het lezen van ervaringen van anderen hier! :)
Voor €7,50 toch wel een goede aankoop, vind ik.

Deze was het: http://www.benl.ebay.be/itm/300637915234

[ Voor 7% gewijzigd door user001 op 10-09-2014 21:53 ]

• Musta
  • Laatst online: 18:28
Als je op Paypal / DX de valuta koers van je creditcard wilt gebruiken, moet je dan de 2e kiezen of heb ik hier geen optie om de koers van mn creditcard te gebruiken?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/bilmem.png

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
freestyler2 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:32:
Mijn vriendin start binnenkort haar eerste eigen bedrijf (vanuit huis) op en ik wil haar verassen met een spectaculaire opening.

Nu zijn er een hoop leuke dingen te koop, maar ik ben natuurlijk net op zoek naar het nog gekke/originele ding.. Wie kan mij daarbij helpen? Mag van alles zijn, alle ideeen zijn welkom!

Op dit moment ben ik nog niet veel verder gekomen dan een hele zooi de led ballonnen waarmee ik hopelijk haar bedrijfsnaam kan maken en deze aan de muur kan bevestigen.

Ik ben ook nog op zoek naar roze/Paarse rookgordijn/fakkel iemand enig idee waar deze te koop zijn?

Heeft er ook iemand ervaring met een laser oid waarmee je de bedrijfsnaam op een muur kan projecteren, op +/- 15 meter afstand? Wat ook nog beetje betaalbaar is?

Ik wil ook een zooi pennen laten bedrukken, bij alibaba zijn er ontiegelijk veel aanbieders, heeft iemand dit al eens in china laten bedrukken en zo ja, bij welke aanbieder?
Voor rookbommen moet je waarschijnlijk naar een Belgische vuurwerkwinkel, want dat zullen ze niet snel via de post versturen (of je moet het uit Polen met GLS halen, maar dat lijkt me niet verstandig ;)). De openingstijden variëren nogal door het jaar heen, maar goede kans dat ze nu redelijk vaak open zijn, want het vuurwerk seizoen is al begonnen. Ik weet alleen dat ze bij Loots vuurwerk in Baarle Hertog (tussen Tilburg en Breda) Paarse stadionfakkels verkopen: Loots Vuurwerk . Wellicht bij andere Belgische vuurwerkwinkels ook.

Ook voor de laser moet je waarschijnlijk niet in China zijn, heb het in ieder geval nog niet gezien. In Nederland kost alleen de software al klauwen met geld, dus dan is huren wellicht een betere optie. Ik heb even gezocht en er schijnen wel een heleboel DIY projectjes te zijn om (goedkoop) met lasers tekst te projecteren. Misschien een optie, maar ik denk dat gewoon een beamer of lichtbord professioneler overkomt dan een zelfgemaakte laser projectie.

Wat betreft de pennen heb ik geen ervaring, maar dat kun je wss wel het best in China laten doen.

Succes!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Musta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:09:
Als je op Paypal / DX de valuta koers van je creditcard wilt gebruiken, moet je dan de 2e kiezen of heb ik hier geen optie om de koers van mn creditcard te gebruiken?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/bilmem.png
De 2e optie idd. Afgelopen week nog zelf uitgetest. :)

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
user001 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:52:
Enkele maanden geleden kocht ik een 16gb USB 3.0 stick van Transcend op eBay. Ondanks dat die uit Hong Kong kwam, duurde het maar 8 dagen om geleverd te krijgen (het was nog verzonden op de dag van de order). Ik ben er best tevreden over, maar vandaag besloot ik om eens te controleren of de capaciteit wel echt klopt. Daarvoor heb ik een programma gebruikt dat mij aangeraden werd door iemand. Tot mijn verbazing was de stick weldegelijk 16gb en zonder fouten. Ik was toch wel wat ongerust geworden over dit na het lezen van ervaringen van anderen hier! :)
Voor €7,50 toch wel een goede aankoop, vind ik.

Deze was het: http://www.benl.ebay.be/itm/300637915234
Valt mee, vandaag een 3.0 64Gb voor 25 inc verzend gewoon uit Nederland gekocht. Voor dat soort zaken hoef je niet in China te zijn.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Joriizzz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:15:
[...]

Voor rookbommen moet je waarschijnlijk naar een Belgische vuurwerkwinkel, want dat zullen ze niet snel via de post versturen (of je moet het uit Polen met GLS halen, maar dat lijkt me niet verstandig ;)). De openingstijden variëren nogal door het jaar heen, maar goede kans dat ze nu redelijk vaak open zijn, want het vuurwerk seizoen is al begonnen. Ik weet alleen dat ze bij Loots vuurwerk in Baarle Hertog (tussen Tilburg en Breda) Paarse stadionfakkels verkopen: Loots Vuurwerk . Wellicht bij andere Belgische vuurwerkwinkels ook.

Ook voor de laser moet je waarschijnlijk niet in China zijn, heb het in ieder geval nog niet gezien. In Nederland kost alleen de software al klauwen met geld, dus dan is huren wellicht een betere optie. Ik heb even gezocht en er schijnen wel een heleboel DIY projectjes te zijn om (goedkoop) met lasers tekst te projecteren. Misschien een optie, maar ik denk dat gewoon een beamer of lichtbord professioneler overkomt dan een zelfgemaakte laser projectie.

Wat betreft de pennen heb ik geen ervaring, maar dat kun je wss wel het best in China laten doen.

Succes!
Thnx voor de tip voor de tip van de paarse stadion fakkels, morgen maar eens een belletje geven of ze deze op voorraad hebben :)) update: ik zie net dat deze ook online zijn te bestellen http://www.fakkels.com/webshop/

Wat betreft een lichtbord, heb je hier ervaring mee? Waar kun je deze bestellen? Ik heb uiteraard al gegoogled maar ik krijg enkel hits met bordjes van 'open' ed.

Iemand anders ervaring met bestellen van pennen in china?

En nog eventuele andere spectaculaire dingen wat te gebruiken valt voor de opening van een bedrijf?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Na bijna 3 jaar (op iets meer dan een maandje na) begint mijn Nokia BH-503 toch een beetje te slijten, het kussentje wel te verstaan. Technisch en accuduur is A+++ in staat.

Ik zoek een goede vervanger, ik dacht deze te hebben in de Bluedio B2 R maar ik zie daar uit als of ik Mickey Mouse mee ben, dus heb ik hem weer op het internet gezet. Ik heb een tweede exemplaar van de Nokia BH-503, maar deze is anders dan het exemplaar wat ik al jaren in huis heb en ik niet gebruik omdat 1, de pasvorm anders is en 2, het geluid is iets minder dan wat ik gewend ben.

Ik moet zeggen, ik ben echt heel erg gehecht aan deze headsetje, het geluid is gewoon perfect voor mij, de accuduur is +- 8 - 10 uur per dag prima en het bereik en alles is goed.

Maar nu komt het spannendste, waar vind ik dus een voor hetzelfde geld, zeg maar €15 - €20, hetzelfde weer die mijn huidige kan vervangen. Ik geef de voorkeur aan een nekband zoals de BH-503, en geen oordopjes, want dan haal ik de Xiaomi Pistons wel :Y) of een headset wat je op je hoofd kan zetten, waardoor je oren nog groter zijn dan die van Mickey Mouse.

Ik heb een kandidaat; de Nokia BH-508 look-a-like http://www.banggood.com/W...hone-With-FM-p-78670.html

Heeft alles en nog wat aan boord wat een normaal headsetje eigenlijk niet heeft, zowel FM ontvanger, als Bluetooth alsmede een SD kaart slot. En volgens mij kan je zelfs gewoon verbinden met je PC via een 3.5mm jack om bedraad dus de muziek te beluisteren. De accu is 450mA welke wat fors is.

Is het too much? Of is dit een goede mogelijkheid? De prijs is wel interessant in elk geval met 20$.

Ik kan proberen om eenzelfde versie van de Nokia BH-503 weer te vinden, te beginnen bij deze: http://www.banggood.com/W...free-Headset-p-32581.html
19$, reviews zijn OK en afbeeldingen en opgegeven specificaties komen ook overeen met welke ik heb, Maar ja.. Wat zegt het voor de reality?

Je hebt bijvoorbeeld nog deze X7; http://www.dx.com/nl/p/x7...andby-143130#.VBDQ2Pl_u5g Heeft ongeveer de zelfde specificaties als mijn Nokia BH-503, is iets duurder met 23$ maar toch.. Reviews zijn veel belovend, heeft prima kleurtje

Momenteel misschien mijn grootste favoriet om voor te gaan: http://www.dx.com/nl/p/sp...tandby-51831#.VBDRhPl_u5g Het is een naamloos ding, maar de kleurtjes vind ik perfect, accu lijkt mij in orde en gebruikte bluetooth standaard is prima. Of het geluidskwaliteit en alles goed is.. Ik durf het niet te zeggen maar ik denk dat het vergelijkbaar is met wat ik nu heb.
Het enige probleem is, is de prijs denk ik. Voor dat geld heb ik wel twee keer bijna dezelfde headset als wat ik nu heb, waarvan ik alleen niet weet of het identiek is aan mijn huidige.

Weet iemand misschien wat verstandig is? Of heb je zelf een optie voor mij waar ik over na kan denken? Momenteel ga ik eerst nog kijken of het kussentje nog vast te maken is aan de headset, secondelijm ftw! 8)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 8 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.