[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:42
Komende week is er bij DX.com een aanbieding op de meeste Xiaomi producten:
http://c.dx.com/collection/201501/xiaomifeast/nl/index.html

[ Voor 19% gewijzigd door Perkouw op 14-01-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Kenzi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Die plug met 2 platte pinnen is de Chinese versie van NEMA 1. En China werkt op 220v
De Dominicaase Republiek gebruikt NEMA 5 - 15 ( 5 tot 15 hebben een grounding pin ) op 110v.
Zou het niet aanraden dus ;)
Maar volgens mij staat op de originele Jiayu lader dat ie geschikt is voor "Input: AC 100-240V 50/60Hz"
Dan zou het toch moeten werken?

Anders voor de zekerheid maar even een reisstekker set aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door hars73 op 14-01-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

pruimman schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:47:
Nou ik heb ook mijn eerste bestelling gedaan bij ali express. alles verloopt tot nu toe goed.
Het gaat om dit product.
http://www.aliexpress.com...-Celeron/32254195376.html
Dus het heeft een waarde van 102 euro, maar nu krijg ik net een berichtje dat ik 49,90 euro invoerrechten e.d.moet betalen. Dit lijkt mij nogal heel veel. Ik had zelf een bedrag tussen de 20 en 30 verwacht
Waarom heb je niet gekozen voor de PiPo X7?

[Pipo X7] Ervaringen & Discussie

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
http://www.dx.com/p/ultra...ht-black-1-x-18650-202250

Teleurstelling deze. Dopje waar de batterij in moet draait helemaal 'gek', alsook de veer aan de binnenkant is redelijk brak, dus kan deze niet afsluiten en gebruiken. Maar ticket aangemaakt.

Doen ze bij DX aan refunds of hoe gaat dit in zijn werk?

Had overigens deze ook besteld:

http://www.dx.com/p/ultra...x-18650-2-x-cr123a-192004

Stuk beter voor minder geld. Steviger en feller licht. (voor zover ik die andere kon testen)

[ Voor 25% gewijzigd door Sakke1994 op 14-01-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Misschien omdat die nog niet te bestellen waren :)
Zie dat je ze pas vanaf 30 december kon pre-orderen. Aangezien zijn bestelling al in Nederland is denk ik dat hij begin december die mini pc heeft besteld

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Sakke1994 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:37:
---knip---
Doen ze bij DX aan refunds of hoe gaat dit in zijn werk?
---knip---
Ik heb eens een batterij besteld en die kwam maar niet aan. Ze vroegen toen aan mij, zonder dat ik ook maar een refund vroeg, of ze het opnieuw moesten sturen, geld moesten overmaken, of store credit geven.

[ Voor 41% gewijzigd door gangsta_playa op 14-01-2015 13:52 . Reden: Verkorten van de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Even een snelle vraag over de Xiaomi 5000 mAh power bank. Kun je die nou ook opladen via de standaard USB aansluiting of alleen via de micro USB? Bij mijn exemplaar zat alleen een handleiding in het Chinees dus kon het niet snel ff opzoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35
Tigerblood schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:21:
Even een snelle vraag over de Xiaomi 5000 mAh power bank. Kun je die nou ook opladen via de standaard USB aansluiting of alleen via de micro USB? Bij mijn exemplaar zat alleen een handleiding in het Chinees dus kon het niet snel ff opzoeken 8)7
Probeer het zelf eens uit.
Waar wil je de stroom halen als je de usb insteekt en dus als uitgang de micro nog hebt 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:39

Quad

Doof

Micro-USB ingang is om op te laden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:20
Blijf me iedere keer verbazen over de klantenservice van Chinese webwinkels.

Had in november powerbankje gekocht (cheap ass 9$) vond het nodig om bij sommige situaties net iets extra meer stroom nodig te hebben. Maar wou er ook geen 20-30$ voor kwijt.

Levering duurde 4 weken ongeveer.
Ding ging helaas kapot na 3 keer te gebruiken 1 keer gewoon voor de lol, hij wou niet meer opladen.
Uiteindelijk review geplaatst met quality 1 ster, kreeg ik binnen 3 uur een mail wat er precies mis was en of ik eventueel een video wou maken. Ik maar gedaan met de gedachten daar hebben zij wat aan, ik had me 9$ al opgegeven. Vroegen ze of ik me geld terug wou, uiteindelijk voor gekozen om nieuwe op te sturen.

Deze nu ondertussen ook binnen gekregen, hopelijk houdt deze het langer vol! Want het product zelf heeft wel veel 5 sterren dus dacht dat ik gewoon een pech gevalletje had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Heeft er iemand ervaring met een 'controller' voor android smartphones/tablets? Ik heb een one plus one dus die past wss niet in die standaard controller houdes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
bottom line schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Probeer het zelf eens uit.
Waar wil je de stroom halen als je de usb insteekt en dus als uitgang de micro nog hebt 8)7 |:(
Ik snap niet echt goed wat je bedoelt hier. Je gaat toch niet een device opladen via de power bank terwijl je de power bank zelf aan het opladen bent. Mijn vraag was, als die power bank leeg is, kun je hem dan ook b.v. aan een desktop pc leggen via een normale USB-USB kabel om de power bank op te laden.
Quad schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:26:
Micro-USB ingang is om op te laden.
Bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
*knip*, status updates doen we hier niet aan

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 14-01-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben vandaag een positieve ervaring met Tinydeal rijker.
Op 29 december had ik een Nillkin micro usb-kabel gekocht. TD staat wat bekend voor hun langzame verzendsnelheid, maar ik was erg verrast wanneer ik vandaag (14 januari) deze al in mijn brievenbus had. (gratis verzending - China Post unreg.)

De kabel is, zoals verwacht, behoorlijk snel. Ik heb geen metertje, maar deze kabel is duidelijk sneller dan mijn vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tigerblood schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:21:
USB Male-to-male kabels bestaan niet, dus ik wil wel eens weten hoe jij via de standaard USB-aansluiting je power bank gaat opladen :D
Om op je vraag te antwoorden, laden gebeurt dus enkel via de Micro-USB-aansluiting.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Mavamaarten schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:20:
[...]

USB Male-to-male kabels bestaan niet, dus ik wil wel eens weten hoe jij via de standaard USB-aansluiting je power bank gaat opladen :D
Om op je vraag te antwoorden, laden gebeurt dus enkel via de Micro-USB-aansluiting.
Say what? Leef jij onder een steen?

Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1513-0/usb-2.0-a-a-kabel-1.8-meter-zwart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

wimpie007 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:27:
[...]
Say what? Leef jij onder een steen?
[afbeelding]
The USB standards body describes in the standards that such cables should never be made, sold or used in a commercial product, and they won't certify any such devices as USB compliant.
Ze bestaan wel, maar er zijn geen (USB-certified) producten om ze in te gebruiken. Je apparaten gaan er in elk geval niet om lachen moest je ze met zo'n kabel verbinden (kortsluiting ;) )

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Mavamaarten schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:32:
[...]

[...]

Ze bestaan wel, maar er zijn geen (USB-certified) producten om ze in te gebruiken. Je apparaten gaan er in elk geval niet om lachen moest je ze met zo'n kabel verbinden (kortsluiting ;) )
Hangt toch echt van het apparaat af, "vroeger" had je de Advent Vega, deze kon prima opladen met zo'n USB-USB
Afbeeldingslocatie: http://www.pchilton.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/it_photo_156796_52.jpg

Nog een mooie tip voor degenen die hun micro-usb kabels willen testen, deze heb ik net binnen :
http://www.banggood.com/2...With-Switch-p-958123.html
Samen met deze : http://www.ebay.nl/itm/290997296280 en een KCX-17 kan je heel mooi alle rondslingerende kabels testen, ik krijg 1.81a met de kleine kabel die bij de XPB zit, 1.73 met een Nillkin platte van Tinydeal en 0.49 met de kabel die bij de Earson zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rdegoede schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:15:
Nog een mooie tip voor degenen die hun micro-usb kabels willen testen, deze heb ik net binnen :
http://www.banggood.com/2...With-Switch-p-958123.html
Samen met deze : http://www.ebay.nl/itm/290997296280 en een KCX-17 kan je heel mooi alle rondslingerende kabels testen, ik krijg 1.81a met de kleine kabel die bij de XPB zit, 1.73 met een Nillkin platte van Tinydeal en 0.49 met de kabel die bij de Earson zit
Die tip is eerder voorbij gekomen, zo'n weerstand had ik destijds op alie voor nog geen euro.
Maar waarvoor gebruik je die adapter? Die heb je in principe niet nodig om de kabels te testen.

De absolute ampere waardes hangen ook af van de lader die je gebruikt (ik krijg bijv. 1,9 A met de korte Xiaomi kabel), maar prima om onderling te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 17:39

two

user001 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:16:
Ik ben vandaag een positieve ervaring met Tinydeal rijker.
Op 29 december had ik een Nillkin micro usb-kabel gekocht. TD staat wat bekend voor hun langzame verzendsnelheid, maar ik was erg verrast wanneer ik vandaag (14 januari) deze al in mijn brievenbus had. (gratis verzending - China Post unreg.)

De kabel is, zoals verwacht, behoorlijk snel. Ik heb geen metertje, maar deze kabel is duidelijk sneller dan mijn vorige.
Nou, dat gaat een stuk beter. Bij mij gaat het er heel anders aan toe, had 16 dec een MiBand besteld. Sinds 21 dec volgens tracking code is ie "dispatched overseas" en helemaal niks. Ik had nog wel $1,50 extra betaald aan post zodat ie er binnen 12-20 dagen zou zijn.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vraagje.

Ik heb vandaag bericht gekregen van postnl, over een levering van buiten de eu.

Ze willen 49€ ontvangen invoer btw enzovoort.
Eigenlijk normaal, maar de waarde van de bestelling is ietsje meer als 16 USD dollar.
Als ik niet betaal gaat het pakket dan weer retour afzender?
Want wat ik begrepen heb is, dat bezwaar maken geen zin heeft omdat de douane de waarde heeft vastgesteld. 8)7

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Supertip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:27:
Vraagje.

Ik heb vandaag bericht gekregen van postnl, over een levering van buiten de eu.

Eigenlijk normaal, maar de waarde van de bestelling is ietsje meer als 16 USD dollar.
Als ik niet betaal gaat het pakket dan weer retour afzender?
Want wat ik begrepen heb is, dat bezwaar maken geen zin heeft omdat de douane de waarde heeft vastgesteld. 8)7
'
49 euro invoerkosten voor iets van 16 dollar? Dan mag je toch helemaal geen invoerkosten krijgen (laat staan 49 euro!)? Je bent immers onder de 22 euro gebleven. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Daarom wilde ik het maar niet ontvangen cq betalen.

Maar wat dan?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:42
Supertip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:41:

Maar wat dan?
Factuur sturen met waarde? Lijkt mij meer dan voldoende, dit is natuurlijk van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Supertip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:41:

Maar wat dan?
Tsja...
Twee keuzes, betalen en daarna bezwaar indienen. Is niet geheel kansloos maar duurt soms 1 a 2 maanden voordat je daar wat op hoort.
Of niet betalen en opnieuw bestellen.

Dit soort zendingen worden meestal niet retour afzender gestuurd, dus bij de verkoper je geld terug vragen gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:43
Sakke1994 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:37:
http://www.dx.com/p/ultra...ht-black-1-x-18650-202250

Teleurstelling deze. Dopje waar de batterij in moet draait helemaal 'gek', alsook de veer aan de binnenkant is redelijk brak, dus kan deze niet afsluiten
Heb je m aan de kant van het lampje opengedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:37
ViezeVis schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:37:.........................................
Zelfde verhaal laatst met DHL en een mediaplayer.
Waarde van de zending was 30$, maar de belastingdienst hanteert een standaardwaarde van €86,- waar je ook BTW overheen betaalt. .................................
Supertip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:27:
....bericht gekregen van postnl, over een levering van buiten de eu.

............
Als dit de standaard wordt heeft dit gevolgen voor Chinashoppen.
Ben benieuwd hoe ze de waarde vaststellen. Dat je Inklaringskosten en BTW moet betalen vindt ik begrijpelijk, maar blijkbaar wordt bij twijfel over het vermelde bedrag nu meteen een schatting gemaakt ipv een factuur opgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mimang schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:01:
[...]

Nou, dat gaat een stuk beter. Bij mij gaat het er heel anders aan toe, had 16 dec een MiBand besteld. Sinds 21 dec volgens tracking code is ie "dispatched overseas" en helemaal niks. Ik had nog wel $1,50 extra betaald aan post zodat ie er binnen 12-20 dagen zou zijn.
Er is bij Singapore Post en unregistered packages wat blijven hangen zo rond kerst en oud & nieuw lijkt het wel, het meeste zou al bij PostNL moeten liggen maar het schiet daar niet op.

PM anders je order + trackingnummer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
johnb52 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:54:
[...]

Heb je m aan de kant van het lampje opengedraaid?
Ja.. Want daar raakt wel een batterij in .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Sakke1994 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:45:
[...]

Dat doe je niet bij het lampje maar helemaal onderaan je zaklamp. Ik heb dezelfde (maar dan in 3-mode).
Mijn dopje van het 'lampje' draait ook gek hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
bottom line schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:57:
[...]

Dat doe je niet bij het lampje maar helemaal onderaan je zaklamp. Ik heb dezelfde (maar dan in 3-mode).
Mijn dopje van het 'lampje' draait ook gek hoor
Ja zover was ik ook al wel hoor :'). Ja maar het draait zo 'gek' dat deze gewoon niet vast te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Sakke1994 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Ja zover was ik ook al wel hoor :'). Ja maar het draait zo 'gek' dat deze gewoon niet vast te krijgen is.
Oke dan :9 zelf ben ik ook niet helemaal tevreden over het lampje. Het ander lampje dat jij (en ik) hadden gekocht is een heel pak beter hoewel dat toch een $5 goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
bottom line schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Oke dan :9 zelf ben ik ook niet helemaal tevreden over het lampje. Het ander lampje dat jij (en ik) hadden gekocht is een heel pak beter hoewel dat toch een $5 goedkoper is.
Ja daarom hoop ik op een refund. Dan koop ik die gewoon nog een keer. Je ziet gewoon dat het dopje voor de batterij slecht is afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
elinx schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 01:00:
[...]

[...]
Als dit de standaard wordt heeft dit gevolgen voor Chinashoppen..
Ben benieuwd hoe ze de waarde vaststellen. Dat je Inklaringskosten en BTW moet betalen vindt ik begrijpelijk, maar blijkbaar wordt bij twijfel over het vermelde bedrag nu meteen een schatting gemaakt ipv een factuur opgevraagd.
Het kan natuurlijk een incidentele fout zijn maar jouw gedachte was ook direct de mijne :'(
Ik heb definitief besloten om het maar opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
Ik lees dat er mensen zijn die Escam camera's hebben aangeschaft. Ik vroeg me af wat hier de ervaringen mee zijn? Ik wil een Escam QD520 gebruiken als camera op de babykamer en het liefst met een iPhone of Android tablet. Ik vind in de Appstore maar 1 app die escam ondersteund.

Ik las ook dat deze een RTSP stream heeft? Is het mogelijk om hier ook mee op te nemen? Ik wil misschien buiten nog eentje onder een afdak plaatsen als hij bevalt.
Ik heb een aantal youtube filmpjes bekeken en tot dusver ziet alles er veelbelovend uit. De beperkingen met de interface en Internet Explorer heb ik al gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door m3gA op 15-01-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
m3gA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:58:
Ik lees dat er mensen zijn die Escam camera's hebben aangeschaft. Ik vroeg me af wat hier de ervaringen mee zijn? Ik wil een Escam QD520 gebruiken als camera op de babykamer en het liefst met een iPhone of Android tablet. Ik vind in de Appstore maar 1 app die escam ondersteund.

Ik las ook dat deze een RTSP stream heeft? Is het mogelijk om hier ook mee op te nemen? Ik wil misschien buiten nog eentje onder een afdak plaatsen als hij bevalt.
Ik heb een aantal youtube filmpjes bekeken en tot dusver ziet alles er veelbelovend uit. De beperkingen met de interface en Internet Explorer heb ik al gevonden.
Ik ben ook wel benieuwd. Nu hangt er buiten een Hikvision camera (uit china) en ben nog opzoek naar een extra camera voor buiten. Misschien een Escam, vanwege de prijs (nog goedkoper) Youtube ziet er prima uit, maar verder is het lastig om ervaringen te vinden. Voor het opnemen, ooit een NVR overwogen? Wat zijn de beperkingen in de interface?

[ Voor 6% gewijzigd door kikkeraap op 15-01-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

m3gA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:58:

Je kan ook eens kijken naar de Xiaoyi. App daarvan werkt perfect, heeft motiondetection en opslag, Android, iOS app en browser plugin, en kost ook nog eens minder.
Surviving China: Xiaomi Small Ants Smart Camera review

Gezien hij door een powerbank gevoed kan worden en uit de voet te halen is moet buiten ook nog wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Kenzi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Je kan ook eens kijken naar de Xiaoyi. App daarvan werkt perfect, heeft motiondetection en opslag, Android, iOS app en browser plugin, en kost ook nog eens minder.

Gezien hij door een powerbank gevoed kan worden en uit de voet te halen is moet buiten ook nog wel lukken.
Ik had deze ook gezien maar hij viel af omdat hij geen nightvision heeft. Ik heb nu al een Ubiquiti airdome liggen, die zou ik anders wel inzetten.
Ik krijg in juni een dochter en babycamera's zijn peperduur. Ik heb al een goede babyfoon dus ik wil een budgetvriendelijke oplossing. Voor mijn zoontje heb ik een Foscam gehad maar die heb ik jammer genoeg doorverkocht.

[ Voor 19% gewijzigd door m3gA op 15-01-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

m3gA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Ik had deze ook gezien maar hij viel af omdat hij geen nightvision heeft. Ik heb nu al een Ubiquiti airdome liggen, die zou ik anders wel inzetten.
Ik krijg in juni een dochter en babycamera's zijn peperduur. Ik heb al een goede babyfoon dus ik wil een budgetvriendelijke oplossing. Voor mijn zoontje heb ik een Foscam gehad maar die heb ik jammer genoeg doorverkocht.
de xiaoyi heeft geen echte nightvision maar wel low light leds. Zelf heb ik hem niet 's nachts geprobeerd maar hij schijnt beweging best goed op te pakken 's nachts wat ik hier hoor.
voordeel van de xiaoyi is evt ook dat er een speaker in zit. dus je kan 2-way communiceren :) slaapliedje zingen _/-\o_

overigens is de escam ook gewoon een goede oplossing :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 15-01-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Kenzi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:24:
[...]

de xiaoyi heeft geen echte nightvision maar wel low light leds. Zelf heb ik hem niet 's nachts geprobeerd maar hij schijnt beweging best goed op te pakken 's nachts wat ik hier hoor.
voordeel van de xiaoyi is evt ook dat er een speaker in zit. dus je kan 2-way communiceren :) slaapliedje zingen _/-\o_

overigens is de escam ook gewoon een goede oplossing :)
De kamer is heel donker door een rolluik. Ik vermoed dat dit een probleem is voor de Xiaoyi. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

m3gA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:32:
[...]

De kamer is heel donker door een rolluik. Ik vermoed dat dit een probleem is voor de Xiaoyi. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?
Kan het volgende week wel eens proberen :) ga er toch 1tje aanschaffen voor de katten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Kenzi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Kan het volgende week wel eens proberen :) ga er toch 1tje aanschaffen voor de katten :D
Graag. Het heeft verder geen haast. De baby wordt pas begin 1 juni verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Banggood doet toch wel erg moeilijk over refunds enzo.

Ik ben totaal niet tevreden met die Nut2 tracker:

Gaat 8 van de 10 keer niet aan
Krijg hem niet gepaired
Gare app met allemaal onnodige rechten en perse inloggen met facebook of twitter

Nu moet ik een video maken om aan te tonen dat het niet werkt....Dat is niet in een video te capturen. Zeker niet als ik mijn telefoon nodig heb om te filmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08 15:31
Kenzi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Weet jij toevallig waar die browser plugin te downloaden is? Ik zie er online veel mensen over praten, maar kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:52:
Banggood doet toch wel erg moeilijk over refunds enzo.

Ik ben totaal niet tevreden met die Nut2 tracker:

Gaat 8 van de 10 keer niet aan
Krijg hem niet gepaired
Gare app met allemaal onnodige rechten en perse inloggen met facebook of twitter

Nu moet ik een video maken om aan te tonen dat het niet werkt....Dat is niet in een video te capturen. Zeker niet als ik mijn telefoon nodig heb om te filmen
Niet alles is rozengeur en maneschijn. Zo'n dingen weet je als je vanuit China koopt. Accepteer gewoon je verlies en ga verder naar een ander gadget. Zou je er ook mee naar de winkel hier gaan als hij maar half zou werken en de app teveel informatie vraagt?

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 15-01-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
bottom line schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:37:
[...]

Niet alles is rozengeur en maneschijn. Zo'n dingen weet je als je vanuit China koopt. Accepteer gewoon je verlies en ga verder naar een ander gadget. Zou je er ook mee naar de winkel hier gaan als hij maar half zou werken en de app teveel informatie vraagt?
Ja ik zou hem retour brengen. Hij pairt niet met 3 verschillende telefoons die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:46:
[...]

Ja ik zou hem retour brengen. Hij pairt niet met 3 verschillende telefoons die ik heb
Bij mij raakt het telkens de connectie kwijt... hoe kun je iets vinden als het telkens connectie kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:11

Videopac

Rommelt wat aan.

kl570 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Met Maestro betalen zou ook moeten lukken, zie mijn recente reactie hieronder.

[...]
Ik krijg het toch echt niet voor elkaar om met Maestro te betalen. Je moet hier gewoon creditcard gegevens invullen.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:46:
[...]

Dan is het toch geen probleem dat je met je telefoon moet filmen? Je hebt er nog 2 waarmee je dan kan laten zien dat t niet werkt. Beetje hypocriet om te denken dat een winkel jou op je blauwe internetogen gaat geloven dat het niet werkt, je mag ook zelf wel wat moeite doen om dat te bewijzen. Als je dat filmpje stuurt doen ze daarna echt niet moeilijk meer, maar ze willen wel zeker zijn dat ze niet genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Videopac schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:11:
[...]

Ik krijg het toch echt niet voor elkaar om met Maestro te betalen. Je moet hier gewoon creditcard gegevens invullen.
Dat is alleen met een Belgische kaart (wellicht ook andere landen). Dit was ook bij Ryanair, kun je wel met Belgische Maestro kaart betalen, maar niet met Nederlandse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:11

Videopac

Rommelt wat aan.

dangerousp schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Dat is alleen met een Belgische kaart (wellicht ook andere landen). Dit was ook bij Ryanair, kun je wel met Belgische Maestro kaart betalen, maar niet met Nederlandse
Dank.
Hoe betaal ik dan wel snel vanuit NL zonder cc een bedrag van 206 euro?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Videopac schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
[...]

Dank.
PayPal, en als dat er niet is heb je denk ik pech.
CreditCard is toch echt wel een must voor dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
Videopac schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
[...]

Dank.
Bij welke site? Je zou skrill kunnen proberen.

Bij Aliexpress is CC toch echt wel de beste optie, want verzekerd, snelle betaling etc. Als je een inkomen hebt kun je altijd een jaar gratis Visa proberen, met 50 euro tegoed en vaak ook gratis in je bank pakket, maar dat is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
mark-k schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Dan is het toch geen probleem dat je met je telefoon moet filmen? Je hebt er nog 2 waarmee je dan kan laten zien dat t niet werkt. Beetje hypocriet om te denken dat een winkel jou op je blauwe internetogen gaat geloven dat het niet werkt, je mag ook zelf wel wat moeite doen om dat te bewijzen. Als je dat filmpje stuurt doen ze daarna echt niet moeilijk meer, maar ze willen wel zeker zijn dat ze niet genaaid worden.
Gaat om de tijd die ik ermee kwijt ben/ben geweest al. Mag ik ook nog eens een filmpje gaan maken
En moet dan simkaarten gaan lopen wisselen enzo. En ze gaan dan vast ook zeggen ja maar je moet de app ook geinstalleerd hebben en ingelogd zijn. Dat wil ik dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Gaat om de tijd die ik ermee kwijt ben/ben geweest al. Mag ik ook nog eens een filmpje gaan maken
En moet dan simkaarten gaan lopen wisselen enzo. En ze gaan dan vast ook zeggen ja maar je moet de app ook geinstalleerd hebben en ingelogd zijn. Dat wil ik dus niet
Wist je dat je een app moest gebruiken voordat je het kocht? Zo ja, moet je niet zeuren als ze dat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
[...]

En jij vindt het raar dat hij niet fatsoenlijk werkt als je niet de 'gebruiksaanwijzing' volgt? :') groot gelijk dat ze moeilijk doen. Hetzelfde als ik een Mi-band zou kopen terwijl ik Android 4.2 slechts heb en erna ga klagen.

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 15-01-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
[...]

Dan ga je langs om het aan te tonen dat het niet werkt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
unrealbe schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:37:
Heeft er iemand ervaring met een 'controller' voor android smartphones/tablets? Ik heb een one plus one dus die past wss niet in die standaard controller houdes.
Ik denk dat men post een beetje begraven werd door andere reacties, heeft er iemand zo een bluetooth controllerke al gekocht en getest die je aanraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
Kenzi, wanneer kan ik een preorder plaatsen voor de Mi Box Mini :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Van het weekend mijn Mi Band verloren :( Kwam thuis en had alleen nog maar het bandje om. Iemand anders dit wel is overkomen?

Gelijk een nieuwe besteld, maar helaas lang wachten tot ik me slaap weer kan monitoren.

Hoe accuraat zijn de slaap metingen van de Mi Band eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gisteren Kenzi een berichtje gestuurd hoe het stond met mijn tinydeal bestelling, aangezien de latere bestellingen allang binnen waren, staat vandaag de postbode op de stoep met mijn pakketje. Nu ook de trotse bezitter van een XPB5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
bottom line schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:30:
[...]

En jij vindt het raar dat hij niet fatsoenlijk werkt als je niet de 'gebruiksaanwijzing' volgt? :') groot gelijk dat ze moeilijk doen. Hetzelfde als ik een Mi-band zou kopen terwijl ik Android 4.2 slechts heb en erna ga klagen.
Hij moet ook kunnen pairen ook al staat de app er niet op he, bovendien stond er nergens dat je een app moest installeren met allemaal rare machtigingen en verplicht facebook twitter.

Daarnaast gaat ie 8 van de 10 keer niet eens aan

[ Voor 17% gewijzigd door wimpie007 op 15-01-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:43
Sakke1994 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:45:
[...]

Dat had ik ook gedaan, met als resultaat dat ie niet meer dicht kon.

Heb een nieuwe van mitb gekregen.

En had ook de verkeerde kleur gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Kenzi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 04:33:
[...]

Er is bij Singapore Post en unregistered packages wat blijven hangen zo rond kerst en oud & nieuw lijkt het wel, het meeste zou al bij PostNL moeten liggen maar het schiet daar niet op.

PM anders je order + trackingnummer eens.
De tracking van Swiss Post en 17Track werkt ook niet mee. Tracking van mijn TinyDeal bestelling heeft totaal geen update meer gekregen sinds 29 december. Daarna compleet AWOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tigerblood schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:07:
[...]

De tracking van Swiss Post en 17Track werkt ook niet mee. Tracking van mijn TinyDeal bestelling heeft totaal geen update meer gekregen sinds 29 december. Daarna compleet AWOL.
Wees ff geduldig. Dat is vrij normaal, dat zijn pas 2 weken geen updates

Check een van mijn laatste bestellingen:

Sat 06.12.2014 16:41 Mailed Asendia Asia
Sat 06.12.2014 16:41 Arrival at border point of origin country Asendia Asia
Sat 06.12.2014 16:41 Departure from border point of origin country Asendia Asia

Wed 24.12.2014 18:57 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Mon 29.12.2014 21:31 Handover to domestic sorting NL
Wed 31.12.2014 14:44 Delivered 114187

Oftewel bijna 3 weken geen updates.
Gewoon geduldig afwachten en na 4 weken pas een keer aktie ondernemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:20:
[...]

OK, duidelijk, Ik wacht het gewoon even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Russel88 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:31:
[...]

Dan ga je langs om het aan te tonen dat het niet werkt.......
YR, in China zeker :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08 15:31
wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Hij moet ook kunnen pairen ook al staat de app er niet op he, bovendien stond er nergens dat je een app moest installeren met allemaal rare machtigingen en verplicht facebook twitter.

Hij kan alleen pairen via de app, niet direct via de bluetooth-instellingen van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 18:15
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:20:
[...]

Check een van mijn laatste bestellingen:

Sat 06.12.2014 16:41 Mailed Asendia Asia
Sat 06.12.2014 16:41 Arrival at border point of origin country Asendia Asia
Sat 06.12.2014 16:41 Departure from border point of origin country Asendia Asia

Wed 24.12.2014 18:57 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Mon 29.12.2014 21:31 Handover to domestic sorting NL
Wed 31.12.2014 14:44 Delivered 114187

Oftewel bijna 3 weken geen updates.
Gewoon geduldig afwachten en na 4 weken pas een keer aktie ondernemen
Als een pakket 29 december in Nederland was had deze al lang bezorgd kunnen zijn door Post NL.
Pas ook een pakket ontvangen die de 31ste in NL was aangekomen, vorige week door Post NL bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
HoppyF schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Als een pakket 29 december in Nederland was had deze al lang bezorgd kunnen zijn door Post NL.
Pas ook een pakket ontvangen die de 31ste in NL was aangekomen, vorige week door Post NL bezorgd.
Wel ff opletten ;)
Dat was een van mijn bestellingen. Die is de 31e al geleverd.
Hij had het over zijn bestelling die hij pas twee weken geleden geplaatst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 18:15
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Wel ff opletten ;)
Dat was een van mijn bestellingen. Die is de 31e al geleverd.
Hij had het over zijn bestelling die hij pas twee weken geleden geplaatst heeft.
Sorry, verkeerd gelezen. ;)
Het ging tussen over de tussenliggende status updates en niet om het moment van afleveren in NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006

verbraakje

🚦

Ik heb 26 oktober de XPB 5000 bij tinydeal besteld maar tot op heden nog niets gehad. Ze zeggen dood leuk dat ze onderzoek gaan doen bij het post bedrijf. Zou er nog een kans bestaan dat hij toch nog aankomt?

jaja ik weet het had via paypal mijn geld moeten terug vragen binnen 45 dagen:( Heb echter afgelopen 2 maanden ongeveer 200 orders gehad en hou niet alles bij.

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
basvanderploeg schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:38:
[...]

Hij kan alleen pairen via de app, niet direct via de bluetooth-instellingen van je telefoon.
Lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
.
wimpie007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Toch stond/staat het er bij Banggood bij dat je voor het gebruik de app moet gebruiken, zelfs een link erbij naar de playstore.
Maar inderdaad Bas een hoog spionnen gehalte maar gezien je nickname heb je er ervaring mee :9 , maar xda goed in de gaten houden.

Ik heb 3 stuks nut2 liggen, werkt met géén één andere app. :'(

[ Voor 64% gewijzigd door Supertip op 15-01-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Deveon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:32:
Van het weekend mijn Mi Band verloren :( Kwam thuis en had alleen nog maar het bandje om. Iemand anders dit wel is overkomen?

Gelijk een nieuwe besteld, maar helaas lang wachten tot ik me slaap weer kan monitoren.

Mij is het ook overkomen. Kwam er op het werk achter maar bleek achter gewoon thuis te liggen achter het bed. Kwam erachter omdat ik de applicatie opstarte en deze zowaar ging syncen met de MiBand. Door de MiBand zoekfunctie hoorde ik hem trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:41:
[...]

Mij is het ook overkomen. Kwam er op het werk achter maar bleek achter gewoon thuis te liggen achter het bed. Kwam erachter omdat ik de applicatie opstarte en deze zowaar ging syncen met de MiBand. Door de MiBand zoekfunctie hoorde ik hem trillen.
Lucky you, ik ben het hele huis doorgelopen met mn tablet, maar helaas, geen sync. Waarschijnlijk buitenhuis verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Deveon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:32:

Heb paar dagen geleden ook mijn MiBand ontvangen alleen er zit een bug in de software firmware ofzo :(. Hij blijft steeds maar heel licht trillen hierdoor gaat de batterij heel snel leeg en het opladen duurt 2,5 uur. Weet jij misschien hoe ik dat kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Deveon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:49:
[...]

Lucky you, ik ben het hele huis doorgelopen met mn tablet, maar helaas, geen sync. Waarschijnlijk buitenhuis verloren.
Volgende keer 'n Nut aan je MiDing hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
verbraakje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:21:
Ik heb 26 oktober de XPB 5000 bij tinydeal besteld maar tot op heden nog niets gehad. Ze zeggen dood leuk dat ze onderzoek gaan doen bij het post bedrijf. Zou er nog een kans bestaan dat hij toch nog aankomt?

jaja ik weet het had via paypal mijn geld moeten terug vragen binnen 45 dagen:( Heb echter afgelopen 2 maanden ongeveer 200 orders gehad en hou niet alles bij.
Hier zelfde verhaal. Ben benieuwd hoe lang ze " wait 2 weeks" blijven roepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal bij Tinydeal (rukwinkel zo te horen), van Banggood zelfde powerbank allang binnen. Had daar ook eentje in de aanbieding besteld, nog goedkoper en sneller binnen.

Nog een tip voor de mensen met de Xiaomi Pistons i.c.m. een iPhone/iPad. Ik heb erachter gekomen dat de middelste button van de remote op iOS meerdere features heeft, niet alleen de pauze/opneemknop.
Dubbelklik: next, volgende nummer
3x klik: playback, vorige nummer

Of kom ik daar gewoon beetje laat achter? Na 3 maanden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:41:
Hier hetzelfde verhaal bij Tinydeal (rukwinkel zo te horen), van Banggood zelfde powerbank allang binnen. Had daar ook eentje in de aanbieding besteld, nog goedkoper en sneller binnen.

Nog een tip voor de mensen met de Xiaomi Pistons i.c.m. een iPhone/iPad. Ik heb ben erachter gekomen dat de middelste button van de remote op iOS meerdere features heeft, niet alleen de pauze/opneemknop.
Dubbelklik: next, volgende nummer
3x klik: playback, vorige nummer

Rukwinkel? Wel heel jammer dat je die woorden in je mond haalt op basis van wat ervaringen. Als je iets bij Tinydeal en Banggood bestelt wil het niet direct zeggen dat een pakket ook tegelijk binnen komt of direct achter elkaar. Banggood en Tinydeal versturen waarschijnlijk via totaal andere routes. Overigens ben je daarnaast ook nog afhankelijk van andere factoren zoals de verwerkingstijd bij de webshop zowel bij de douane als in NL/CH.

Heb eens geduld, je weet dat het lang(er) kan duren.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 21:23
ViezeVis schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:55:
[...]

Rukwinkel? Wel heel jammer dat je die woorden in je mond haalt op basis van wat ervaringen. Als je iets bij Tinydeal en Banggood bestelt wil het niet direct zeggen dat een pakket ook tegelijk binnen komt of direct achter elkaar. Banggood en Tinydeal versturen waarschijnlijk via totaal andere routes. Overigens ben je daarnaast ook nog afhankelijk van andere factoren zoals de verwerkingstijd bij de webshop zowel bij de douane als in NL/CH.

Heb eens geduld, je weet dat het lang(er) kan duren.
Ach 't is duidelijk geen oeroude china shopper. ;)
Die weet niet wat het is om gemiddeld 1,5 maand op je pakketjes te moeten wachten en maar vier online shops te hebben. 8)7

't kan gewoon wat langer duren vanuit china. En in bijna alle gevallen licht dat aan de postdienst en niet de shops :'(

Tinydeal, Banggood, Pandawill, Lighake.. allemaal shops die al lang mee draaien en een prima reputatie hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft een dx.com dual usb 1A/2A adapter hier brand gesticht. Uiteinde van het micro usb kabeltje lag op m'n hardloopkleding. En heeft vuur veroorzaakt. Gelukkig was ik in dezelfde kamer, en heb ik de brand snel geblust, maar m'n sportkleding kan ik afschrijven vanwege de brandschade, en ook op m'n bank zit een plek. Ik baal als een stekker, maar wil vooral ook andere tweakers waarschuwen voor adapters met een 'nep' CE logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

tokko1 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Ach 't is duidelijk geen oeroude china shopper. ;)
Die weet niet wat het is om gemiddeld 1,5 maand op je pakketjes te moeten wachten en maar vier online shops te hebben. 8)7

't kan gewoon wat langer duren vanuit china. En in bijna alle gevallen licht dat aan de postdienst en niet de shops :'(

Tinydeal, Banggood, Pandawill, Lighake.. allemaal shops die al lang mee draaien en een prima reputatie hebben. _/-\o_
Precies. Het is volgens mij gebruikelijk dat je rekening moet houden met 1,5 maanden (en evt. langer) levertijd. Als je niet zo lang kunt wachten kun je beter niet je spul uit China halen maar gewoon rechtstreeks hier in Nederland.

Die reputatie blijft prima zolang mensen eerst eens gaan nadenken voordat ze direct de schuld bij de shop neerleggen. Laten we eerlijk zijn, Tinydeal is een heuse webshop met leuke aanbiedingen. En ook nog eens support via Tweakers in een DM met Kenzi! :D

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 16-01-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, wat een haatreacties hier :')
Laat maar, ik zal mijn mond houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:04:
Vandaag heeft een dx.com dual usb 1A/2A adapter hier brand gesticht. Uiteinde van het micro usb kabeltje lag op m'n hardloopkleding. En heeft vuur veroorzaakt. Gelukkig was ik in dezelfde kamer, en heb ik de brand snel geblust, maar m'n sportkleding kan ik afschrijven vanwege de brandschade, en ook op m'n bank zit een plek. Ik baal als een stekker, maar wil vooral ook andere tweakers waarschuwen voor adapters met een 'nep' CE logo.
Da's minder inderdaad :(
Maaarrr niet getreurd: klik hierro.

En een nieuwe bank: hier.

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 16-01-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
ViezeVis schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:04:
[...]

Precies. Het is volgens mij gebruikelijk dat je rekening moet houden met 1,5 maanden (en evt. langer) levertijd. Als je niet zo lang kunt wachten kun je beter niet je spul uit China halen maar gewoon rechtstreeks hier in Nederland.

Die reputatie blijft prima zolang mensen eerst eens gaan nadenken voordat ze direct de schuld bij de shop neerleggen.
Geduld moet je zeker op kunnen brengen, anders moet je inderdaad niet gaan chinashoppen.

Anderhalve maand is, in ieder geval voor nagenoeg al mijn pakketjes die niet via Urumqui zijn gegaan, al een hele tijd een stuk sneller;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

paulus_01 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:07:
[...]

Geduld moet je zeker op kunnen brengen, anders moet je inderdaad niet gaan chinashoppen.

Anderhalve maand is, in ieder geval voor nagenoeg al mijn pakketjes die niet via Urumqui zijn gegaan, al een hele tijd een stuk sneller;)
Mijn Earson speaker heeft er 3 maandjes over gedaan! :+
Via Urumqui inderdaad, weekje terug ergens ontvangen. Doet dat probleem zich daar nog steeds voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ViezeVis schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:16:
[...]

Via Urumqui inderdaad, weekje terug ergens ontvangen. Doet dat probleem zich daar nog steeds voor?
Volgens wat ik bij BangGood vernomen heb mijden ze die route nu als de pest :).
Urumqi record hier staat op 122 dagen :) (en 't was dan nog kapot ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:05:
Damn, wat een haatreacties hier :')
Laat maar, ik zal mijn mond houden :+
Houwe zo.

TD en BG zijn zo'n beetje de Mohameds van dit topic. Moet je echt nix fouts over zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door maartend op 16-01-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
ViezeVis schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:16:
[...]

2,5 maand voor mijn earson ;)

Dat was ook wel een uitzondering.

DX een paar jaar geleden was standaard langer dan een maand.
Tegenwoordig vind ik, uitzonderingen daargelaten, het redelijk snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 17:39

two

[...]

Die reputatie blijft prima zolang mensen eerst eens gaan nadenken voordat ze direct de schuld bij de shop neerleggen. Laten we eerlijk zijn, Tinydeal is een heuse webshop met leuke aanbiedingen. En ook nog eens support via Tweakers in een DM met Kenzi! :D
Precies! Ondanks mijn mindere ervaring zal ik in de toekomst ook zo weer iets bestellen bij TinyDeal. Zoals Kenzi al eigenlijk al aangeeft, ligt niet alles in handen van TD.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb een paar posts weggegooid en wil eenieder verzoeken wat minder te happen en gewoon een TR te plaatsen. Dat scheelt ons ook weer werk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]
En ook nog eens support via Tweakers in een DM met Kenzi! :D
Zit een beetje op mijn vrije dag hier DM's te beantwoorden :+ :+
(geen probleem, dus blijf sturen)

Maar het lijkt erop dat een hele lading (vooral Singapore Post en unregistered mail) nog steeds geen statusupdates hebben gekregen maar wel nu ineens bezorgd worden.
Het wordt echt tijd voor een universeel trackingsysteem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
ViezeVis schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:06:
[...]

Da's minder inderdaad :(
Maaarrr niet getreurd: klik hierro.

En een nieuwe bank: hier.
Leuk zo'n Bank. Maar uh, dat bezorgen kost 20x zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
Iemand ervaringen met de syma s107 helicopters?
Op Banggood zie ik modellen staan met verschillende eind letters. Zijn de onderdelen allemaal compatible met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:41:

ja ;)

Die functionaliteit zat al in iOS 1.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Beste allemaal.

Ik overweeg om de volgende action cam te bestellen via aliexpress.com. Ik heb hier echter totaal geen ervaring mee. Dus ik zou graag een aantal vragen stellen zodat ik wat meer zeker van mijn zaak ben.

Als het product imitatie is, verkeerd geleverd of kapot is. Volgens de informatie in tabblad 'Seller guarantees'. Kan ik dan aanspraak maken op niet goed geld terug. Maar hoe gaat dit feitelijk in zijn werk?

Stel het product gaat na een maand kapot buiten mijn schuld om. Hoe zit het dan met garantie?

Waarschijnlijk zijn dit ongelofelijke noob vragen, maar zou het op prijs stellen als iemand ze kan beantwoorden. Super bedankt alvast!

Dit is de link naar het product:

http://www.aliexpress.com...-LCD/32239305082.html?s=p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Vuurvoske schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:59:
Beste allemaal.

Ik overweeg om de volgende action cam te bestellen via aliexpress.com. Ik heb hier echter totaal geen ervaring mee. Dus ik zou graag een aantal vragen stellen zodat ik wat meer zeker van mijn zaak ben.

Als het product imitatie is, verkeerd geleverd of kapot is. Volgens de informatie in tabblad 'Seller guarantees'. Kan ik dan aanspraak maken op niet goed geld terug. Maar hoe gaat dit feitelijk in zijn werk?

Stel het product gaat na een maand kapot buiten mijn schuld om. Hoe zit het dan met garantie?

Waarschijnlijk zijn dit ongelofelijke noob vragen, maar zou het op prijs stellen als iemand ze kan beantwoorden. Super bedankt alvast!

Dit is de link naar het product:

http://www.aliexpress.com...-LCD/32239305082.html?s=p
Ik denk dat jeje eerst moet afvragen of die camera überhoupt wil, want volgens mij bestaad de SJ6000 helemaal niet. Dus Imitatie zou het zo ie zo zijn dan..
kijk hier maar even Kan daar nergens de 6000 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
SJCAM heeft nog geen SJ6000 uitgebracht. Hier staat een duitse review over deze SJ6000. Banggood verkoopt hem ook en daar staan ook wat reviews bij. Het enige voordeel tov een SJCAM SJ4000 Wifi is dat het scherm iets groter is (2 inch ipv 1.5).
Pagina: 1 ... 71 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.