[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vuurvoske schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:59:
Beste allemaal.

Ik overweeg om de volgende action cam te bestellen via aliexpress.com. Ik heb hier echter totaal geen ervaring mee. Dus ik zou graag een aantal vragen stellen zodat ik wat meer zeker van mijn zaak ben.

Als het product imitatie is, verkeerd geleverd of kapot is. Volgens de informatie in tabblad 'Seller guarantees'. Kan ik dan aanspraak maken op niet goed geld terug. Maar hoe gaat dit feitelijk in zijn werk?

Stel het product gaat na een maand kapot buiten mijn schuld om. Hoe zit het dan met garantie?

Waarschijnlijk zijn dit ongelofelijke noob vragen, maar zou het op prijs stellen als iemand ze kan beantwoorden. Super bedankt alvast!

Dit is de link naar het product:

http://www.aliexpress.com...-LCD/32239305082.html?s=p
is een kloon :) er is geen officiele SJCAM SJ6000. De SJ5000 is net uit.
http://www.sjcam.com/en/3-cameras

koop hem dan hier:
http://www.aliexpress.com...derwater/32247846976.html
Kitano schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:10:
SJCAM heeft nog geen SJ6000 uitgebracht. Hier staat een duitse review over deze SJ6000. Banggood verkoopt hem ook en daar staan ook wat reviews bij. Het enige voordeel tov een SJCAM SJ4000 Wifi is dat het scherm iets groter is (2 inch ipv 1.5).
je vergeet meer megapixels (de sj5000+) / beter chipset

[ Voor 19% gewijzigd door Kenzi op 16-01-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:41
Ik heb zelf de Sj5000+ besteld maar overal in alle filmpjes ligt een beetje een blauwe tint over alles heen. Is dit iets wat je later kunt nabewerken zodat dit wat beter eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:23
Net een aantal 3 meter usb kabels bij Kopi besteld (via de mail). Nu heb ik via Paypal de betaling overgemaakt maar nu staat het volgende er bij: Na een eerste controle hebben we vastgesteld dat er sprake is van een potentieel risico. Om die reden is deze betaling in behandeling totdat we een meer gedetailleerde controle kunnen uitvoeren. Iemand dit al eens meegemaakt en hoe lang duurde dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Videopac schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
[...]

Dank.
Hoe betaal ik dan wel snel vanuit NL zonder cc een bedrag van 206 euro?
Google op Prepaid creditcard of debitcard. Er zijn heel veel verschillende aanbieders (private label). Voor Mastercard, Visa, American Express en Diners.

"Een vooraf oplaadbare betaalkaart met pincode, waar je voor in aanmerking komt als je 18 jaar of ouder bent. Naast een fysieke betaalkaart kan je de kaart ook digitaal, dus op internet gebruiken. Overal ter wereld kan je dus met de debitcard afrekenen, zowel op internet als er buiten."

Sommige zijn gratis (zonder jaarbijdrage) maar mogelijk met hogere transactiekosten. Lage transactiekosten met met een jaarbijdrage.
Goed de verschillen bestuderen is het devies.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 20:01
....

[ Voor 98% gewijzigd door harley op 16-01-2015 15:08 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Op 31 december heb ik onderstaande USB lader gekocht bij Bangood. Deze is gisteren (15/01) geleverd via de gratis verzendmethode.
http://www.banggood.com/4-Ports-USB-Wall-Charger-HUB-AC-Power-Adapter-For-iPhone-iPad-p-943953.html

Ik wil niet te snel positief zijn, maar ik ben ondertussen al enkele uren aan het opladen en deze lader is nog steeds niet geëxplodeerd. Hij wordt ook niet echt warm/heet.

Op 5 januari heb ik op LITB (met enkele couponcodes) deze HDD enclosure gekocht (voor ongeveer €2 met standaardverzending - PostNL met tracking):
http://www.lightinthebox.com/nl/2-5-alluminum-usb-3-0-sata-hdd-externe-behuizing-geval-voor-notebook-laptop_p691771.html
In tegenstelling tot de Orico HDD Enclosure werkt deze wel erg goed. De schijfsnelheid via USB 3.0 is met 75 mb/s niet énorm snel, maar wel voldoende. (bij de Orico was dit gemiddeld 2 mb/s. Dit probleem had ik bij 2 modellen)

[ Voor 3% gewijzigd door user001 op 16-01-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

timmert26 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:31:
Ik heb zelf de Sj5000+ besteld maar overal in alle filmpjes ligt een beetje een blauwe tint over alles heen. Is dit iets wat je later kunt nabewerken zodat dit wat beter eruit ziet.
Is dit ook makkelijk op te lossen door een filter voor de lens te plaatsen of zie ik dit verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09-2024
user001 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:03:
Op 31 december heb ik onderstaande USB lader gekocht bij Bangood. Deze is gisteren (15/01) geleverd via de gratis verzendmethode.
http://www.banggood.com/4-Ports-USB-Wall-Charger-HUB-AC-Power-Adapter-For-iPhone-iPad-p-943953.html

Ik wil niet te snel positief zijn, maar ik ben ondertussen al enkele uren aan het opladen en deze lader is nog steeds niet geëxplodeerd. Hij wordt ook niet echt warm/heet.
Het is dan ook een sluipend gevaar. Mijn oplader werkte ook maanden perfect en dan *plof*...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 17:39

two

Dit topic is niet bedoeld als klantenservice.

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 16-01-2015 23:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:32
mimang schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:21:
Kenzi weet je al meer? Je zou zo snel mogelijk bij me terug komen en het is al weer 4 dagen later..
Hij is vrij nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
mimang schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:21:
Kenzi weet je al meer? Je zou zo snel mogelijk bij me terug komen en het is al weer 4 dagen later..
Hij woont en werkt in China, daar gaan de dingen nou eenmaal wat langzamer dan hier in Nederland.
+ In China is het nu ook gewoon weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld als chatbox voor de klantenservice. Dat moet hier nu gewoon ophouden, daar is DM of email voor bedoeld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Vandaag trouwens eens getest wat mijn XPB trekt als hij aan het opladen is, dat viel me toch wel een beetje tegen. Zowel de 10400 als de 5000 gingen maar tot 0.6A, duurt dus een eeuwigheid om die dingen vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:11:
Vandaag trouwens eens getest wat mijn XPB trekt als hij aan het opladen is, dat viel me toch wel een beetje tegen. Zowel de 10400 als de 5000 gingen maar tot 0.6A, duurt dus een eeuwigheid om die dingen vol te krijgen.
Dan is je lader of kabel van slechte kwaliteit, Met een Anker/Orico en de kabel die je erbij krijgt gaat er 1.5/2a in.
Als ze bijna vol zitten zakt het amperage ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Rdegoede schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:19:
[...]

Dan is je lader of kabel van slechte kwaliteit, Met een Anker/Orico en de kabel die je erbij krijgt gaat er 1.5/2a in.
Als ze bijna vol zitten zakt het amperage ook...
Lader kan gewoon 2A leveren en de kabel die ik gebruik is die Nilkin kabel die hier als beste getest werd. Met dezelfde combo laden mijn nexus4 en mn tablet met 0.9A op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:25:
[...]

Lader kan gewoon 2A leveren en de kabel die ik gebruik is die Nilkin kabel die hier als beste getest werd. Met dezelfde combo laden mijn nexus4 en mn tablet met 0.9A op.
Met 0.9A een tablet opladen raad ik je aan een nieuwe lader en/of kabel te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Misschien wat overkill voor het China shopping topic, maar het spul kwam eergisteren via Banggood binnen en is ondertussen in elkaar geklust tot eerste proof of concept...

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8664/16110205630_c47aceb435_c.jpg

Mjah, beetje underwhelming, but it works :+

Eerste test waren eitjes:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7532/16111725067_2e01ebee3d_c.jpg

En na wat spelen met de temperatuur lukte het inderdaad om een 'custard egg' te krijgen, een eitje waarvan het eigeel een pudding-achtige consistentie heeft die tussen zacht en hardgekookt inzit. Haast onmogelijk om te krijgen zonder sous-vide machine, dus projectje geslaagd!

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7513/16295792871_8389308634_c.jpg

Nu snel kijken wat ik allemaal nog meer in m'n DIY sous-vide machine kan gooien :D

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Acolyte57 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 06:05:
[...]

Misschien wat overkill voor het China shopping topic, maar het spul kwam eergisteren via Banggood binnen en is ondertussen in elkaar geklust tot eerste proof of concept...

[afbeelding]

[afbeelding]

En na wat spelen met de temperatuur lukte het inderdaad om een 'custard egg' te krijgen, een eitje waarvan het eigeel een pudding-achtige consistentie heeft die tussen zacht en hardgekookt inzit. Haast onmogelijk om te krijgen zonder sous-vide machine, dus projectje geslaagd!

[afbeelding]

Nu snel kijken wat ik allemaal nog meer in m'n DIY sous-vide machine kan gooien :D
Dit lijkt me een erg leuk project. Ik heb even terug gebladerd in dit topic. Daar kom ik een link naar de Volkskrant tegen waarvoor je een abonnement moet hebben en een jpg waarvan de resolutie te laag is om te kunnen lezen.
Zou je misschien een link of artikel kunnen plaatsen waar de how to voor deze "machine" on staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:31
[b]Acolyte57 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 06:05:[/
[afbeelding]

Gaaf. Waarschijnlijk heb je er meer baat bij als je een rijstkoker gebruikt ipv waterkoker? Dan kun je mooie steaks maken.

Welke onderdelen heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:57
Acolyte57 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 06:05:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf! Dat is handig!
Heb je misschien een link van de onderdelen die ik nodig heb? (En die HD pdf van die volkskrant)
Ik heb dat apparaat nodig waar je de temp mee kunt regelen? Wat zit er in dat doosje daar onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:35:
[...]

Met 0.9A een tablet opladen raad ik je aan een nieuwe lader en/of kabel te zoeken.
Inderdaad, mijn XPB van 10400 laad op met 1.5-1.6A. Met de originele kabel die erbij zat en de lader van men tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
De witte Nillkin charger is inmiddels ook te bestellen bij Banggood :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gangsta_playa schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:02:
[...]

Inderdaad, mijn XPB van 10400 laad op met 1.5-1.6A. Met de originele kabel die erbij zat en de lader van men tablet.
Dan is er wat mis met mijn XPB, want hij haalde bij mij maar 0.7A. De lader kan 2A leveren en de kabel moet t ook aankunnen.

Wel vreemd trouwens, met de lader die bij mijn HTC desire zat begint het metertje helemaal te trippen als ik de XPB oplaad met een andere kabel dan bij de lader zat. Laad ik mn nexus op is wel alles prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Dan is er wat mis met mijn XPB, want hij haalde bij mij maar 0.7A. De lader kan 2A leveren en de kabel moet t ook aankunnen.

Wel vreemd trouwens, met de lader die bij mijn HTC desire zat begint het metertje helemaal te trippen als ik de XPB oplaad met een andere kabel dan bij de lader zat. Laad ik mn nexus op is wel alles prima...
Is het de originele (niet fake). Dan zou ik eens bij Xiaomi aanbellen of de plaats waar je hem hebt gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gangsta_playa schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:40:
[...]

Is het de originele (niet fake). Dan zou ik eens bij Xiaomi aanbellen of de plaats waar je hem hebt gekocht :)
Zijn allebei origineel ja. 10400 heb ik op alle punten gecheckt (alleen niet opengemaakt), van de 5000 zijn volgens mij nog geen fakes in omloop. Beide hebben het MI logo in de USB poort.

10400 komt van BG en 5000 van TD.

Ik heb met dit dingetje gemeten trouwens, kan het daar nog aan liggen? http://www.ebay.com/itm/231306735626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Zijn allebei origineel ja. 10400 heb ik op alle punten gecheckt (alleen niet opengemaakt), van de 5000 zijn volgens mij nog geen fakes in omloop. Beide hebben het MI logo in de USB poort.

10400 komt van BG en 5000 van TD.

Ik heb met dit dingetje gemeten trouwens, kan het daar nog aan liggen? http://www.ebay.com/itm/231306735626
Werkt hij wel met andere toestellen (dat metertje?) Ik heb namelijk deze: http://www.dx.com/p/lcd-d...acity-tester-white-315314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Kitser schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 07:51:
en een jpg waarvan de resolutie te laag is om te kunnen lezen.
Dat is de JPG waar ik het ook mee gedaan heb, met een beetje inzoomen in de browser kom je een heel end :+ ik heb ook geen volkskrant abbo namelijk.
Zou je misschien een link of artikel kunnen plaatsen waar de how to voor deze "machine" on staan?
Ik heb niet echt een goede how-to gevonden voor specifiek deze build; dit was ook meer op een gevoel van 'zo moeilijk kan het niet zijn' zelf klussen gedaan. Er zijn wel heel veel guides voor DIY sous vide machines in general die op hetzelfde principe gestoeld zijn. Ik bouw wel even een blogpostje waar ik in ieder geval m'n PID wiring diagram op zet, dat bleek nogal cruciaal omdat de online handleiding de pin-out verkeerd heeft. Yes, really. Als je wired zoals de PID volgens de handleiding moet zet je netstroom op het uitgangscircuit.
Russel88 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:15:
Gaaf. Waarschijnlijk heb je er meer baat bij als je een rijstkoker gebruikt ipv waterkoker? Dan kun je mooie steaks maken.
Yes dit was even een eerste test, ik ga zoeken naar een geschikte rijstkoker/frituurpan/dergelijk apparaat.
Welke onderdelen heb je besteld?
Deze PID set van bg:
http://www.banggood.com/R...troller-Kit-p-960592.html

Verder hier bij de elektroboer nog een heatsink (niet meegeleverd, volgens handleiding wel verplicht want anders is de SSR niet rated voor amperage) en koelpasta gehaald en bij de bouwmarkt stekker, stopcontact en wat kabelmeuk. Oh en de goedkoopste plastic opslagdoos die ik kon vinden :+ een project box is natuurlijk een beter idee, maar meh, als het maar isoleert.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gangsta_playa schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:22:
[...]

Werkt hij wel met andere toestellen (dat metertje?) Ik heb namelijk deze: http://www.dx.com/p/lcd-d...acity-tester-white-315314
Ja, bij mijn nexus 4 en mijn alcatel tablet laat hij ongeveer 1A zien (en meestal tussen de 5 en 5.2V). Met een test resistor voor 1A en 2A bij 5V laat hij 0.98A en 1.96A zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Uh, die werd nogal groot, dus heb een deel 1 vast gepost:
http://style.oversubstanc...y-sous-vide-koken-deel-1/

Deel 2 met meer info over de build volgt spoedig.

Oh, en die biefstuk?

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7583/16275381496_3594df538a_c.jpg

So worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
XPB10400 binnen. Geen idee waar hij vandaan komt, nergens een afzender te bekennen op het pakketje. Ik had er meerder op verschillende plekken besteld :) handig...

De vraag is of dit een originele is of een neppert.

Er gaan veel foto's en afbeeldingen rond waarbij fake en echte XPB's worden vergeleken. Als ik hierop afga vermoed ik dat hij echt is. Eigenlijk alle uiterlijke kenmerken komen overeen met dat van de orginele. USB poort, USB kabel, logo, print op de zijkant. Hij zat ook in een doosje met dat er redelijk origineel uitziet, met MI sticker met hologram achtige dingen.

Enige is dus dat ik lees dat als je een originele XPB aansluit zodat hij oplaadt en dan vervolgens met een andere usb poort een apparaat aansluit dat dan ook het apparaat opgeladen wordt. Dat is bij de mijne dus niet zo. Als ik mijn telefoon eraan koppel dan laadt hij de telefoon op. Laadt ik echter tegelijk ook de XPB op dan stopt de telefoon met opladen. Dat is volgens sommige webpaginas een teken dat hij niet echt is.

Kan iemand dat bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik krijg er trek van, maar het is off-topic hier. Het blog is de plek om er over door te gaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Buntmans schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:29:

Er gaan veel foto's en afbeeldingen rond waarbij fake en echte XPB's worden vergeleken. Als ik hierop afga vermoed ik dat hij echt is. Eigenlijk alle uiterlijke kenmerken komen overeen met dat van de orginele. USB poort, USB kabel, logo, print op de zijkant. Hij zat ook in een doosje met dat er redelijk origineel uitziet, met MI sticker met hologram achtige dingen.

Enige is dus dat ik lees dat als je een originele XPB aansluit zodat hij oplaadt en dan vervolgens met een andere usb poort een apparaat aansluit dat dan ook het apparaat opgeladen wordt. Dat is bij de mijne dus niet zo. Als ik mijn telefoon eraan koppel dan laadt hij de telefoon op. Laadt ik echter tegelijk ook de XPB op dan stopt de telefoon met opladen. Dat is volgens sommige webpaginas een teken dat hij niet echt is.

Code ingevoerd op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
lazydave-II schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:41:
[...]

Code ingevoerd op de website?
Ah kijk! Code gevonden. Website is alleen hardstikke Chinees. Ik krijg na invullen een groen 'vink' teken, dus ik denk dat hij ok is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Vind het zo ie zo een beetje een vage optie, dat je terwijl je een apparaat oplaad, met dat zelfde apparaat, en volgend apparaat wil opladen. Das t zelfde als ik de batterijen van mn afstandsbeding wil opladen, maar tegelijk daarmee de afstandsbeding wil voeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:30
Ik vroeg me af of we er al uit waren wat nu echt goede micro usb kabels zijn voor een goede prijs? Kan nergens wat vinden :( alleen discussie

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:53
supayoshi schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:12:
Ik vroeg me af of we er al uit waren wat nu echt goede micro usb kabels zijn voor een goede prijs? Kan nergens wat vinden :( alleen discussie
Kijk in de TS?

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
supayoshi schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:12:
Misschien eerst ff zoeken in topic? :X

CTRL+F "kabel test": EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

De Nillkin 2A Universal Flat Micro USB Cable wordt veelvuldig genoemd als een prima kabel.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Buntmans schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:29:
XPB10400 binnen. Geen idee waar hij vandaan komt, nergens een afzender te bekennen op het pakketje. Ik had er meerder op verschillende plekken besteld :) handig...

Pass through charging werkt alleen als je je XPB ook aan een fatsoenlijke lader hebt hangen. heb je m aan een PC USB poort dan gaat t m niet worden nee.

Verder kun je checken of hij echt is door in je USB poort te kijken. Daarbinnen moet een MI logo staan (heel klein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Ik heb de SJCAM SJ5000+ binnen en vind de kwaliteit heel erg tegenvallen. Bij het filmen in 1080p @ 60fps kunnen straatborden en nummerplaten niet eens gelezen worden. het beeld is gewoon een beetje blurry en als ik het vergelijk met SJ4000 footage is het echt heel veel slechter. Misschien ligt het aan mij.
Footage wordt morgen of overmorgen geupload*

Tevens kan ik geen verbinding met WIFI op de SJ5000+ krijgen. Ik vind de camera wel en voer het wachtwoord in zoals in de wifi file staat (12345678), hij geeft geen error maar maakt ook geen verbinding. Mocht je overwegen hem aan te schaffen, voor nu zou ik het af raden.

[ Voor 7% gewijzigd door timmert26 op 17-01-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:24:
[...]

Pass through charging werkt alleen als je je XPB ook aan een fatsoenlijke lader hebt hangen. heb je m aan een PC USB poort dan gaat t m niet worden nee.

Verder kun je checken of hij echt is door in je USB poort te kijken. Daarbinnen moet een MI logo staan (heel klein).
Ik had het idd aan de PC hangen. Is dat ook opgelost.

Ik was helemaal voorbij gegaan aan het feit dat die sticker een krascode bevatte. Die heb ik geverifieerd op de xiaomi website dus ik ging er inmiddels vanuit dat ik een echte had.

Nu staat er in mijn usb poort geen logo. Wel is hij wit zoals hij hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Buntmans schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:33:
[...]

Ik had het idd aan de PC hangen. Is dat ook opgelost.

Ik was helemaal voorbij gegaan aan het feit dat die sticker een krascode bevatte. Die heb ik geverifieerd op de xiaomi website dus ik ging er inmiddels vanuit dat ik een echte had.

Nu staat er in mijn usb poort geen logo. Wel is hij wit zoals hij hoort te zijn.
In die van mij staat ook geen Mi. Zie alleen de letter H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Je moet ook echt goed kijken, is best lastig te zien

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.techmesto.com/wp-content/uploads/2014/09/mi-logo-usb-port.jpg?resize=500%2C272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59
timmert26 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:30:
Ik heb de SJCAM SJ5000+ binnen en vind de kwaliteit heel erg tegenvallen. Bij het filmen in 1080p @ 60fps kunnen straatborden en nummerplaten niet eens gelezen worden. het beeld is gewoon een beetje blurry en als ik het vergelijk met SJ4000 footage is het echt heel veel slechter. Misschien ligt het aan mij.

Tevens kan ik geen verbinding met WIFI op de SJ5000+ krijgen. Ik vind de camera wel en voer het wachtwoord in zoals in de wifi file staat (12345678), hij geeft geen error maar maakt ook geen verbinding. Mocht je overwegen hem aan te schaffen, voor nu zou ik het af raden.
Wat iedereen dan waarschijnlijk wil weten; is het dan wel een echte?

Want slechtere resultaten met een apparaat dat beter/nieuwer zou moeten zijn hoort natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
timmert26 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:30:

Ik dacht niet dat de 5000+ 60fps kon?
Dacht dat dat enkel voor de versie hoger kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:30
Waar koop ik goede laders ? :P *knip*
Modbreak:Overdreven smileygebruik is vervelend, en gebrek aan eigen inzet ook. Geef volgende keer aan wat je zelf al gevonden hebt.

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:55

thof

FP ProMod
In de regel moet je in ieder geval niet de cheapass laders/adapters uit China hebben. Als het even kan gewoon kopen bij een Nederlandse winkel.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:06 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

De eerder voorbij gekomen Nillkin is een van de weinige goede laders uit China, voor niet USB laders ben je het beste af door gewoon in NL iets te halen.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 18-01-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

ViezeVis

Sample Text

Ik stuitte vandaag op dit geinige dingetje:
https://www.youtube.com/watch?v=pQxle0Bty1Q en https://www.youtube.com/watch?v=c7g-IfbG4Jg

De zogenaamde "Nest Protect". Ik vraag me af of Xiaomi ook met zo'n product zou komen, ik vind het wel iets wat ze zouden ontwikkelen. Zou er behoefte aan zijn of bestaat er al zoiets soortgelijks in China?

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 18-01-2015 01:36 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op zondag 18 januari 2015 @ 01:35:
Ik stuitte vandaag op dit geinige dingetje:
https://www.youtube.com/watch?v=pQxle0Bty1Q en https://www.youtube.com/watch?v=c7g-IfbG4Jg

De zogenaamde "Nest Protect". Ik vraag me af of Xiaomi ook met zo'n product zou komen, ik vind het wel iets wat ze zouden ontwikkelen. Zou er behoefte aan zijn of bestaat er al zoiets soortgelijks in China?
Denk niet dat er zoiets snel van Xiaomi zou komen. Gezien de manier van koken hier (veel elektrisch), verwarming is vaak ook electrisch. Dus op gas (thuis) koken gebeurd weinig. Smoke detectors heb ik ook eigenlijk nergens nog gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:55
Ik zag laatst bij iemand in de bijkeuken de radio ingebouwd. Dat leek me zo handig om te hebben in de keuken. Nu zijn de NL prijzen meer dan ik er voor over heb. Iemand zoiets wel eens op de chinese sites gezien? Ik bedoel dit soort dingen:
https://www.conrad.nl/nl/...CFUvJtAodrAEAUA&WT.srch=1

Ik heb al het een en ander gezocht, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
*knip*, crossposten is niet nodig. Je bericht hier timmert26 in "[SJCAM] Ervaringen & Discussie" is afdoende

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 18-01-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Laatst online: 13-09 21:11

KofjeKoppie

Professioneel prutser

timmert26 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:36:
[...]

Hoe kan ik er achter komen of het de echte is?
[video]
Post eens wat foto's van de cam, behuizing en doos.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Kenzi schreef op zondag 18 januari 2015 @ 02:43:
[...]

Denk niet dat er zoiets snel van Xiaomi zou komen. Gezien de manier van koken hier (veel elektrisch), verwarming is vaak ook electrisch. Dus op gas (thuis) koken gebeurd weinig. Smoke detectors heb ik ook eigenlijk nergens nog gezien :P
Dat is vreemd. In de steden waar ik ben geweest koken ze toch voornamelijk op gas hoor. Wokken met inductie werkt namelijk nog niet zo goed. En in Shenzhen hebben ze daar dan wel verwarming nodig? :P Winterse temperaturen van 15+ en anders even de airco aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xepos schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Dat is vreemd. In de steden waar ik ben geweest koken ze toch voornamelijk op gas hoor. Wokken met inductie werkt namelijk nog niet zo goed. En in Shenzhen hebben ze daar dan wel verwarming nodig? :P Winterse temperaturen van 15+ en anders even de airco aanzetten.
offtopic maar gas is hier veelal niet toegestaan (iets met ontploffende gasflessen in keukens en slechte vluchtvoorzieningen in flats in geval van brand). vrijwel iedereen hier die ik ken doet inductie wokken, wat prima gaat als je de juiste wok koopt. restaurants werken wel vaak weer op gas.

en hey, vorige week was het 10 graden!! dan moet echt wel de heating fan aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik kom hele goedkope SHDC kaartjes tegen op Aliexpress etc.. Waar moet ik in godsnaam op letten?
http://www.aliexpress.com...rd-flash/32243352653.html

Ook als ik bekende merken zoek erg goedkoop:
http://www.aliexpress.com...-Original/1788463976.html

Too good to be true?

Is voor een SJ4000 btw.

[ Voor 25% gewijzigd door SemperFidelis op 18-01-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
Chinese SD kaartjes moet je met een grote boog om heen lopen.
Ook al staat er class 10 op zijn ze in werkelijkheid vaak niet eens class 1.
Ook is het aantal GB's niet helemaal optimaal.

Paar jaar geleden een Sony Memory Stick Pro Duo op eBay gekocht, die deed het ansich wel, maar had bad sectors bij het leven. Leuk om MP3's op te zetten, maar voor foto's en video's niet aan te raden.

[ Voor 47% gewijzigd door LearnDriver op 18-01-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
SemperFidelis schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:35:
Ik kom hele goedkope SHDC kaartjes tegen op Aliexpress etc.. Waar moet ik in godsnaam op letten?
http://www.aliexpress.com...rd-flash/32243352653.html

Ook als ik bekende merken zoek erg goedkoop:
http://www.aliexpress.com...-Original/1788463976.html

Too good to be true?

Is voor een SJ4000 btw.
Advies staat in de openingspost:

USB Sticks/Memory Cards/Enzovoort uit China?
Niet doen, voor die paar Euro's winst is het niet waard en loop je onnodig risico omdat een groot deel ervan troep is (lees: nep). Een bekende en betrouwbare Nederlandse webwinkel is DataIO. In Nederland heb je hetzelfde geheugen voor bijna hetzelfde bedrag.
.

Niet je vingers aan branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ok helder, bedankt. Alarmbellen hadden ook wel eens mogen afgaan toen ze 64gb SDHC aanboden... Dat gaat toch maar tot 32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
SemperFidelis schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:39:
Ok helder, bedankt. Alarmbellen hadden ook wel eens mogen afgaan toen ze 64gb SDHC aanboden... Dat gaat toch maar tot 32?
Klopt. Vanaf 64 GB is het SDXC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
cornfed99111 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:48:
[...]

Advies staat in de openingspost:

USB Sticks/Memory Cards/Enzovoort uit China?
Niet doen, voor die paar Euro's winst is het niet waard en loop je onnodig risico omdat een groot deel ervan troep is (lees: nep). Een bekende en betrouwbare Nederlandse webwinkel is DataIO. In Nederland heb je hetzelfde geheugen voor bijna hetzelfde bedrag.
.

Niet je vingers aan branden...
Humz, heb ik niet goed gelezen dus...
Ik heb namelijk halverwege december Deze USB-Stick gekocht. Hoorde later dat ze in China heer en meester zijn in het voor de gek houden van de pc, door hem te laten denken dat het 16GB is, terwijl hij in werkelijkheid na 4GB al vol zit. Dat was bij mij niet het geval, kreeg er netjes 16GB op, en ligt nu in de auto aan de radio met wat muziek erop.
Werkt tot op heden wel goed though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

KillStream schreef op maandag 19 januari 2015 @ 00:55:
[...]

Humz, heb ik niet goed gelezen dus...
Ik heb namelijk halverwege december Deze USB-Stick gekocht. Hoorde later dat ze in China heer en meester zijn in het voor de gek houden van de pc, door hem te laten denken dat het 16GB is, terwijl hij in werkelijkheid na 4GB al vol zit. Dat was bij mij niet het geval, kreeg er netjes 16GB op, en ligt nu in de auto aan de radio met wat muziek erop.
Ik denk ook wel dat webshops zoals MITB, Banggood etc. wel echte 16GB leveren. Als dit niet het geval is kost hun dat een negatieve feedback en waarschijnlijk ook een claim en denk niet dat ze daar ook nog op wachten. Maar ik weet niet of dat wel altijd het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Er is weer een seckill :P de laatste tijd zitten er altijd wel 1 of 2 Tweakers tussen :p
THL T6S voor $29,99

En een code kunnen maken voor de Xiaomi Note 4G - 10% korting met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Moet toch mijn mening wijzigen betreffende Xiaomi en rookmelders :P
ze gaan nu ook in de beveiligings apparatuur (motion detector en raam sensor) dus dan is een rookmelder geen gekke stap.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pingwest.com/wp-content/uploads/2015/01/2222.png-700x0
http://www.pingwest.com/xiaomi-announce-smarthome-gadgets/

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 19-01-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
KillStream schreef op maandag 19 januari 2015 @ 00:55:
[...]
Van nep gehuegen is de firmware meestal zo aangepast dat je er wel 16GB naar toe kunt kopieren, maar dat je bij terugkopieren bij alles boven de 4 gb random data terugkrijgt.

En als je wel de echte hoeveelheid geheugen hebt, is het vaak slechte kwaliteit met lage snelheid en veel bad sectors. Voor mp3's in de auto maakt dat niet zo veel uit, maar ik zou nooit een hele vakantie foto's maken op een kaartje uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Kitano schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Van nep gehuegen is de firmware meestal zo aangepast dat je er wel 16GB naar toe kunt kopieren, maar dat je bij terugkopieren bij alles boven de 4 gb random data terugkrijgt.

En als je wel de echte hoeveelheid geheugen hebt, is het vaak slechte kwaliteit met lage snelheid en veel bad sectors. Voor mp3's in de auto maakt dat niet zo veel uit, maar ik zou nooit een hele vakantie foto's maken op een kaartje uit china.
Als je hier in NL een goede shop hebt, dan is het geheugen hier vaak ook goedkoper dan in China.
USB-sticks koop ik zelf liever gewoon bij Paradigit: meestal goedkoper en volledige garantie. Met een aanbieding of korting is het al helemaal goedkoper.
Compact-flash haal ik wel weer in China, die is in NL slechter verkrijgbaar en door de lage vraag hier, ook duurder. Tot nu toe alle kaarten van Transcend gewoon dik in orde, 16GB kaarten. Al jaren mee aan het fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Wow. 10 januari op TD een 5000 mAh Xiaomi besteld, vandaag thuis. Das snel voor Chinese normen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Sakke1994 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:59:
Wow. 10 januari op TD een 5000 mAh Xiaomi besteld, vandaag thuis. Das snel voor Chinese normen :P.
Nou, best wel ja. Mag ik vragen welke shop dat was? En of ie echt is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Call of Duty schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:24:
[...]

TD lijkt me TinyDeal en dan zal ie hoogstwaarschijnlijk echt zijn.

Mijn powerbank vanaf daar is nu al 33 dagen onderweg, dus het gaat niet altijd zo snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Call of Duty schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:24:
[...]

TinyDeal en een echte ;). 13.95 euro betaald. Ik zie niet in waarom je ergens anders zou kopen met het risico een fake te hebben om dan uiteindelijk één euro ofzo te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02-2020
Ik wil graag zo sportscam beetje als gopro.
Liefste met wifi maar geen must.
Iemand een betrouwbaar goed adresje in chinda.
Zie door de bomen het bos niet meer en mischien heeft iemand er 1 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Kitano schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Nee geen random data weer gekregen, althans, niet dat ik weet..
Snelheid is idd niet echt bepaald om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

demies schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:42:
Ik wil graag zo sportscam beetje als gopro.
Liefste met wifi maar geen must.
Iemand een betrouwbaar goed adresje in chinda.
Zie door de bomen het bos niet meer en mischien heeft iemand er 1 aangeschaft.
Heb je zelf ook iets gedaan om te zoeken? Gewoon bij BG ofzo die met SJCAM erop kopen dan weet je zeker dat je de goede hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sakke1994 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:01:
[...]

TinyDeal en een echte ;). 13.95 euro betaald. Ik zie niet in waarom je ergens anders zou kopen met het risico een fake te hebben om dan uiteindelijk één euro ofzo te besparen.
14 euro is geen aanbieding. Heb eentje gehaald bij Banggood (meest betrouwbare shop, amen), die was destijds rond de 10 euro, dus loont zeker om verder te kijken. Bovendien is die van Banggood veel sneller binnen hier, blader even het topic door, veel hebben die van TD nog niet binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Kenzi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:43:
Er is weer een seckill :P de laatste tijd zitten er altijd wel 1 of 2 Tweakers tussen :p
THL T6S voor $29,99
Heb de Cubot Zorro aan m'n moeder gegeven. Prima telefoontje.

Deze THL T6S daarentegen heeft wel een heel crappy resolutie van 854 x 480 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:08:
[...]

14 euro is geen aanbieding. Heb eentje gehaald bij Banggood (meest betrouwbare shop, amen), die was destijds rond de 10 euro, dus loont zeker om verder te kijken. Bovendien is die van Banggood veel sneller binnen hier, blader even het topic door, veel hebben die van TD nog niet binnen helaas.
Ze zitten nu allemaal rond de 14 euro, dus veel maakt het niet uit. Denk dat het 'sneller' gaan van verzendingen overigens echt gewoon geluk hebben is, tenzij je ervoor bijbetaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:08:
[...]

hij is anders ook gewoon 14.24 bij BG. ...12,88 bij Tinydeal
Dus ja, het loont zeker om verder te kijken _/-\o_ _/-\o_

sneller? er is weinig zo grillig als de post bezorging, daar is weinig over te zeggen met die N=1 statistieken hier.
Singapore Post heeft zo rond Kerst en Oud & Nieuw een hoop steken laten vallen maar daar hebben alle shops last van. (overigens zijn de meeste problemen met unregistered mail)
Voor de mensen die in die periode besteld hebben en zitten te wachten, excuses maar er wordt hard aan gewerkt :)

en meest betrouwbaar? kijk eens in het SJCAM topic over de neppe SJ5000's van BG :)
Pistolebob schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:08:
[...]

Heb de Cubot Zorro aan m'n moeder gegeven. Prima telefoontje.

Deze THL T6S daarentegen heeft wel een heel crappy resolutie van 854 x 480 :P
Voor $29,99 is het een leuke telefoon toch? 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 19-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Kenzi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:23:
[...]

sneller? er is weinig zo grillig als de post bezorging, daar is weinig over te zeggen met die N=1 statistieken hier.
Singapore Post heeft zo rond Kerst en Oud & Nieuw een hoop steken laten vallen maar daar hebben alle shops last van. (overigens zijn de meeste problemen met unregistered mail)

en meest betrouwbaar? kijk eens in het SJCAM topic over de neppe SJ5000's van BG :)
Kenzi laat je niet opnaaien joh :O iedereen die hier regelmatig leest weet dat Banggood net zo goed rotzooi en fakes verkoopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 19-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

[...]
/

[...]

Voor $29,99 is het een leuke telefoon toch? 8)
Voor 29.99$ is het een leuke telefoon om cadeau te doen aan iemand, zou wel tof zijn om hem te mogen ontvangen. Is het trouwens de 28e lokale Chinese tijd wanneer je op die knop kan stouwen?

[ Voor 36% gewijzigd door ViezeVis op 19-01-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:31:
[...]

Voor 29.99$ is het een leuke telefoon om cadeau te doen aan iemand, zou wel tof zijn om hem te mogen ontvangen. Is het trouwens de 28e lokale Chinese tijd wanneer je op die knop kan stouwen?
De 28e, in de ochtend in NL. dus kop koffie erbij :)

geen reclame maar dit is best wel grappig ;)
http://www.banggood.com/N...ng-Box-Bank-p-959670.html
(herkenbaar voor de katten liefhebbers)

[ Voor 22% gewijzigd door Kenzi op 19-01-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kenzi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:38:
[...]

Hmmh, de 28e Nederlandse tijd in de ochtend? Hoelaat ergens? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Acolyte57 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:51:
Heeft iemand een vergelijkbaar sport-bluetooth ding uit China die wel aan te raden valt qua gebruikscomfort/gemak, voor tijdens hardlopen/fitnessen?
Deze besteld:
http://www.banggood.com/Bluetooth-Headset-p-949563.html

En voor het weekend binnengekomen. Nog niet mee gesport maar wel gebruikt als setje tijdens fietsen en in de bus enzo. Ben best verrast over de kwaliteit: geluid is goed genoeg voor cheapo dopjes, BT stuk werkt prima, en niet meer met een draad aan je telefoon vastzitten is echt onverwacht fijn. Het enige nadeel is dat de vorm van de dopjes zelf niet heel ergonomisch is, en dat met de stock tips het rechteroortje nog wel eens makkelijk uit je oor valt, waarschijnlijk omdat de BT-ontvanger/remote daar zit en er dus meer gewicht aan trekt. Ik wil nog even kijken of goede aftermarket tips ervoor zorgen dat ze beter blijven zitten, want kan me voorstellen dat bij hardlopen ze er zo uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je vergeet alleen de 3 dollar coupon van BG, ik had het trouwens over destijds.
Ja ik begrijp dat het vervelend te verkroppen is dat er ook andere winkels zijn die goedkoper zijn. Je hoeft trouwens niet op alles te reageren. ;)
Er zijn trouwens meer dan N=1 die bij TD hebben besteld en nog niet binnen hebben, dan weet je zelf ook. Kan gebeuren he, accepteren is best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Er zijn een paar posts weg. Als je vind dat iemand trollt, hap dan niet en plaats een TR, dat scheelt ons ook weer werk.

Die "discussie" stopt nu, dus alles wat daar onder valt na deze modbreak gaat ook opeens foetsie.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 19-01-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Je vergeet alleen de 3 dollar coupon van BG, ik had het trouwens over destijds.
Ja ik begrijp dat het vervelend te verkroppen is dat er ook andere winkels zijn die goedkoper zijn. Je hoeft trouwens niet op alles te reageren. ;)
Er zijn trouwens meer dan N=1 die bij TD hebben besteld en nog niet binnen hebben, dan weet je zelf ook. Kan gebeuren he, accepteren is best lastig.
"destijds" is niet nu :| en ik claim nergens dat TD de goedkoopste is. (of de betrouwbaarste)

En als je de moeite had genomen om mijn reactie te lezen dan had je kunnen lezen dat ik weet dat er meer mensen zitten te wachten op pakketjes. En heus niet alleen van TD.

Dat gezeur van "deze winkel is beter dan deze winkel, nee deze is beter" ....
DX, Banggood, Tinydeal, Miniinthebox, Fasttech, zijn allemaal stuk voor stuk vrijwel dezelfde winkels.

Kies gewoon zelf lekker waar je wil kopen. _/-\o_

(graag ontopic nu weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ViezeVis schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Hmmh, de 28e Nederlandse tijd in de ochtend? Hoelaat ergens? :9~
10.00 's ochtends

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Kenzi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:38:
[...]

geen reclame maar dit is best wel grappig ;)
http://www.banggood.com/N...ng-Box-Bank-p-959670.html
(herkenbaar voor de katten liefhebbers)
GVD het zit ook niet mee he, de nieuwe Razer aanbieding is morgen, vlak voor mijn tentamen, en nu de nieuwe seckill, tijdens mijn 2e tentamen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
ARgghhh 1,5 maand na mijn spoedzending ligt er afgelopen vrijdag opeens een factuur van TNT Express op mijn deurmat. Of ik even 75 euro invoerheffing wil betalen.
Hadden ze dit niet aan moeten aangeven bij het pakket of dergelijke? Ik was fijn in de veronderstelling dat hij er mooi tussendoor geglipt was en nu uit het niets een factuur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Iemand ervaring met dit soort horloge tools?
http://www.aliexpress.com...atch-Tools/504797554.html

http://www.ebay.nl/itm/Wa...ts_SM&hash=item19d6e48a3d

Er zijn er zoveel te vinden bij de bekende China stores en op Ebay dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar die van Ali lijkt mij een degelijk exemplaar.
Als er hier op het forum iemand is die een soortgelijke tool heeft gekocht of ervaring heeft met een tool die ik zeker niet moet kopen, lees ik het graag.

Alvast bedankt voor jullie input,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
*knip* dat is dus niet de bedoeling, het forum is er niet voor werving. Je kunt een verzoek in V&A plaatsen

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 20-01-2015 00:39 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
user-100 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:46:

Er zijn er zoveel te vinden bij de bekende China stores en op Ebay dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar die van Ali lijkt mij een degelijk exemplaar.
Als er hier op het forum iemand is die een soortgelijke tool heeft gekocht of ervaring heeft met een tool die ik zeker niet moet kopen, lees ik het graag.

Geen ervaring met deze tools, maar wel met chinees gereedschap in het algemeen.
Dunne punten, gehard of niet is meestal gemaakt van blik. Het buigt krom, breekt af of het breekt uit de bevestiging zelf, maar nu moet ik erbij zeggen dat ik geen idee heb hoe vast een cover zit van een horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:36

Sherlock

No Shit

user-100 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:46:

Ik heb ooit eens zo'n setje gekocht die de heren (en dames?) in Het algemeen Horloge topic, deel 6 me hebben aangeraden. Voor die enkele keer dat ik het gebruik werkt het prima.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 16-09 13:58
Schroefdeksels van horloges verwijder je het makkelijkst en zonder beschadiging met een Watch Ball van een euro :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kitano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:24:
Schroefdeksels van horloges verwijder je het makkelijkst en zonder beschadiging met een Watch Ball van een euro :-)
Zo'n bal heb ik ook gehad, werken inderdaad perfect voor dat soort toepassingen. _/-\o_

Alleen zijn ze wel giftig dus niet aan je kinderen geven om mee te spelen. :D

Weer 2 codes voor XPB's

10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Laatst online: 11:28

rg-mohwa

Phoe Hé

Kenzi schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Zo'n bal heb ik ook gehad, werken inderdaad perfect voor dat soort toepassingen. _/-\o_

Alleen zijn ze wel giftig dus niet aan je kinderen geven om mee te spelen. :D

Weer 2 codes voor XPB's

10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off
waar of wanneer kan ik een coupon invullen ? ik zie nergens een optie om de code in te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

rg-mohwa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:10:
[...]

waar of wanneer kan ik een coupon invullen ? ik zie nergens een optie om de code in te voeren ?
Bij het kiezen van betaalwijze / shipping method zie je onder 'Order Information' een kopje "Discount Coupon". Als je daar op klikt kan je een coupon invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:45

Chocoball

瞧好吧!

De Xbox achtige game controller van Xiaomi is eindelijk te koop voor 99 RMB (13 Euro). Ik heb hem al gespot bij ibuygou voor $29,99 (25 Euro). Hopelijk gaat de prijs nog wat zakken bij andere shops.

Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_164f7b77c8994177b8b3559ad6c5a6a1.jpg?fit=1024%2C1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De Red micro kabel uit de TS is nu al stuk bij mij, laadt niet meer goed op. Heb het nog amper gebruikt. Maar service van mitb is wel top:

Beste klant,

Onze excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

In dit geval, kunnen wij u een coupon aanbieden van USD $5 (€4.80 op onze website), waarmee u bij uw volgende winkelen bij ons kunt gebruiken.
(De coupon wordt bij het verzilveren automatisch omgewisseld naar Euro's)

U hoeft het originele product niet te retourneren omdat het onze fout betreft.

We zien ernaar uit om van u te horen.

Met vriendelijke groet,
De Klantenservice

Had er zelf $0,48 ervoor betaald destijds xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ik kreeg tot mijn verbazing weer wat credit van Miniinthebox, 3 dollar maarliefst, even weer wat leuks uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
krissie100 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:02:
Ik kreeg tot mijn verbazing weer wat credit van Miniinthebox, 3 dollar maarliefst, even weer wat leuks uitzoeken ;)
Dank voor je enorm nuttige toevoeging ! hier heeft iedereen zeker wat aan ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Kitano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:24:
Behalve als het WR rated duikers zijn, dan kun je proberen wat je wilt maar dan krijg je die er niet af met een bal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
MITB credit mag je hier niet meer melden? :+ _/-\o_
Moet ik zeker een apart topic voor openen :9

[ Voor 30% gewijzigd door krissie100 op 20-01-2015 15:12 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.