[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
Ronald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:21:
De postbode mag binnenkort weer een berg gele enveloppen bezorgen :D 5 pakjes zijn al in Nederland, 4 liggen op een vliegveld in China en een paar zijn niet te traceren. Alleen de dingen waar ik het meest naar uitkijk komen maar niet :'( de Xiaomi 5000mAh powerbank is nu bijna een maand onderweg (hopelijk geen problemen doordat er een accu inzit), de Earson is nog steeds niet verzonden (of Tinydeal werkt de status maar niet bij) en m'n horloges heb ik geen hoop dat ze ooit nog komen. Nu mag ik van mezelf even geen geld meer uitgeven :')
Jij had toen toch ook zon horloge van eBay af? Hier is die vorige week alsnog binnengekomen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 22:14
MrMilco schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:26:
[...]

Jij had toen toch ook zon horloge van eBay af? Hier is die vorige week alsnog binnengekomen
Dat klopt ja. En ik zag ook dat je hem toch nog gekregen had dus misschien komt die van mij ook nog. Maar ik ga er niet van uit want dan kan het alleen maar meevallen als hij nog wel komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

krissie100 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:13:
[...]

wat een zin "ongeveer niet helemaal goed" ;)
hij laad niet op?
MITB heeft inderdaad wat magazijnen in Europa, ook in België blijkbaar?
My bad, even snel getypt ivm haast.

Zoals iPodKiller al aangeeft lijkt hij niet helemaal zo op te laden zoals een echte HTC kabel doet. Maar dat zal ik de komende dagen even controleren. In een USB poort van een werkstation flipt hij helemaal iig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Ronald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:13:
[...]

Dat klopt ja. En ik zag ook dat je hem toch nog gekregen had dus misschien komt die van mij ook nog. Maar ik ga er niet van uit want dan kan het alleen maar meevallen als hij nog wel komt :).
Dat is zo.

Bandje is alleen wel aan de korte kant naar mijn idee. Ik heb nog 1 gaatje over...

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Pikoe schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:58:
[...]

Zorg dat je een dispute aanmaakt voordat de timer is afgelopen. Anders wordt het onmogelijk je geld terug te krijgen.
Teller loop nog voor 12 dagen, maar ik heb er geen vertrouwen in. Heb jij nog tips voor een dispute?

Vorige keer dat ik een dispute opende (omdat de kleding 4 maten kleiner was dan er op de pagina stond) werd het afgekeurd en kreeg ik mijn geld niet terug.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Ik krijg die 2$ ook niet haha, ze mailen wel: VANDAAG 70% korting op heel veel dingen bla bla maar geen moneyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Lightinthebox heeft me net 2x 4$ gestuurd. Heb niks nodig ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19

ViezeVis

Sample Text

Annoying-Orange schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:15:
[...]

Krijg je die bonus tegoeden van €1,50 ook niet?
Nee zelfs die niet. Volgens mij haten ze me..
Drowzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:42:
Ik krijg die 2$ ook niet haha, ze mailen wel: VANDAAG 70% korting op heel veel dingen bla bla maar geen moneyz
Precies dit. De daadwerkelijke reclame krijg ik wel maar hetgeen wat ik kan gebruiken sturen ze niet. Maar goed, voor die 2$ hoef ik me niet druk te maken.

[ Voor 45% gewijzigd door ViezeVis op 23-12-2014 15:48 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Joepie LITB 3 euro, wat moet ik nou weer kopen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lisadr schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:34:
[...]

Teller loop nog voor 12 dagen, maar ik heb er geen vertrouwen in. Heb jij nog tips voor een dispute?

Vorige keer dat ik een dispute opende (omdat de kleding 4 maten kleiner was dan er op de pagina stond) werd het afgekeurd en kreeg ik mijn geld niet terug.
Vorige keer dat ik niets kreeg heb ik dat gewoon gezegd, de verkoper vroeg me daarna om langer te wachten, toen heb ik na een week of twee gewoon mijn dispute geëscaleerd (aangezien het pakketje toen al ruim 2 maanden onderweg was) en kreeg ik mijn geld een maand later terug.
Je moet even kijken onder welke voorwaarden je het hebt gekocht, veel verkopers garanderen tegenwoordig een 'on-time delivery'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook steeds €1,50 van mini, alleen van lightinthebox krijg ik niets. Snap niet helemaal hoe dat nou precies zit. Volgens mij is 2$ op mini meer waard dan €1,50. Had gisteren nog geprobeerd de valuta te veranderen zodat ik misschien ook 2$ zou krijgen ipv €1,50, maar helaas werkt dat niet :P . Heeft 1 van jullie dit misschien ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
hey wat betekent re-labelled

postnl zij dat hij dan niet meer onder de chinese code reist maar die heb ik nooit gehad :?

[ Voor 24% gewijzigd door robinjoo1 op 23-12-2014 16:55 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 22:14
robinjoo1 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:37:
hey wat betekent re-labelled
knip

postnl zij dat hij dan niet meer onder de chinese code reist maar die heb ik nooit gehad :?
De code die je hebt is een Chinese code, in Nederland krijgt het pakje een 3S code en kun je hem daarmee volgen. En ik zou ff je link weghalen want zo kan iedereen je adres+hele naam vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 23-12-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
FunFair schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:27:
Xiaomi powerbank van 5000mAh over een paar uur in de flash sales van banggood voor $14

Goedkoper dan op TD zo te zien.
$13.99 zie ik. Zijn die Xiaomi Power banks bij BG legit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Tigerblood schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:09:
[...]

Ik heb ooit een 10000mah xiaomi powerbank besteld en die was gewoon echt.
Vorige week nog de 5000mah ultra thin besteld die nu in de flashsale is, maar die moet ik nog binnenkrijgen.
Had hem vorige week gewoon voor 14.78 euro besteld. Dus die 'adviesprijs' van 24 euro is wel een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
[...]

Mijn 10400 versie is goed. De 5000 is nog niet lang in omloop, dus verwacht niet dat hij fake is.

Betreft normale en korting prijzen, op alle sites worden deze vaak met 30% korting verkocht. Permanent in de aanbieding dus.
Kwestie van even de grote sites afgaan om te kijken of je een betere prijs kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 23-12-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, de posts over "waarom krijg ik geen $2 van mintinthebox" of "ik kreeg net een kortingscode" zijn gewoon niet de bedoeling. Dit is geen chat -of babbelbox, probeer het niveau svp wat hoger te maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
[...]

Ik heb diverse Xiaomi powerbanks besteld bij Banggood, en ze waren allemaal legit.
Momenteel is ook de 5000mah ultra thin onderweg. Ik ga er ook in dit geval vanuit dat deze legit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Ronald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:44:
[...]

De code die je hebt is een Chinese code, in Nederland krijgt het pakje een 3S code en kun je hem daarmee volgen. En ik zou ff je link weghalen want zo kan iedereen je adres+hele naam vinden.
maar postnl zegt dat hij just niet meer onder de chinese code rijst
dus dat is waarom hij re-labelled is ?
dus nu wachten tot hij in NL is aangekomen ??

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
f.v.b schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:52:
[...]

Na een stuk of 6 verschillende lightning kabels gekocht te hebben, allemaal van een paar euro, ben ik tot de conclusie gekomen dat ze allemaal waardeloos zijn. Geen enkele kabel heeft het langer dan een paar maanden uitgehouden. Dat was geluk hebben want ik had twee identieke kabels besteld. De andere kabel kon na een paar dagen de prullenbak in. Net zoals het merendeel van alle andere kabels.

Uiteindelijk toch maar een échte Apple kabel met € 7,50 korting bij MyCom besteld. Was uiteindelijk goedkoper dan alle losse kabels bij elkaar.

Als je toch een kabel wilt kopen: De Hema rekent tot eind dit jaar geen bezorgkosten en een kabel daar kost 4 euro. Dan kan je over een paar maanden je geld terug vragen. :)
Thnx voor de tip. Ik heb zelf nu ook een lange kabel van 2m (denk zelfs hetzelfde als die van Hema). Ik ga binnenkort een powerbank halen, dus daarom zocht ik een wat kleinere kabel.

Ik wou 1 van deze twee producten bestellen:
http://www.lightinthebox....-ipad-4-ipod_p564576.html
http://www.lightinthebox....html?pos=ultimately_buy_2

Maar aangezien je alleen maar slechte ervaringen hebt, kan ik het beter laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

robinjoo1 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:31:
[...]

maar postnl zegt dat hij just niet meer onder de chinese code rijst
Alsjeblieft, hier heb je je rijst.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-UH5zAbhQTdg/UIhCOt-PO3I/AAAAAAAAAg8/2X3vq_v_Ax4/s1600/Jasmijnrijst.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik heb een YC code die ik kan/kon volgen via http://track.yw56.com.cn/en-US/

Echter krijg ik de melding op deze site dat hij al in Nederland is, maar ik krijg hem niet omgezet naar een 3S code... iemand een idee hoe ik mijn pakket in NL kan volgen?

2014-12-14 00:00 Netherlands Arrive at Netherlands Airport-(Yanwen's Track End)

--------

Overigens kreeg ik via een andere bestelling op Aliexpress hetvolgende bericht:

"hello friend , your order send by Paypal Packet (it's more fast ), you can track it on PP website :http://www.ppbyb.com/
any questions please just email me .
have a nice day :)"

Heeft iemand ervaring met PayPal packet / ppbyb? Want zo snel is die bij mij niet zoals de verkoper beweerd....

Ik vraag dit omdat de site volledig in het Chinees is en ik er geen wijs uit kom...
Dit is een "zogenaamde" resend volgens verkoper omdat mijn eerste pakketje verdwenen zou zijn...

[ Voor 46% gewijzigd door freestyler2 op 23-12-2014 19:42 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
freestyler2 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:38:

Ik vraag dit omdat de site volledig in het Chinees is en ik er geen wijs uit kom...
Dit is een "zogenaamde" resend volgens verkoper omdat mijn eerste pakketje verdwenen zou zijn...
Links boven kan je de site in het Engels zetten. :)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
freestyler2 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:38:
Ik heb een YC code die ik kan/kon volgen via http://track.yw56.com.cn/en-US/

Echter krijg ik de melding op deze site dat hij al in Nederland is, maar ik krijg hem niet omgezet naar een 3S code... iemand een idee hoe ik mijn pakket in NL kan volgen?

2014-12-14 00:00 Netherlands Arrive at Netherlands Airport-(Yanwen's Track End)

--------

Overigens kreeg ik via een andere bestelling op Aliexpress hetvolgende bericht:

"hello friend , your order send by Paypal Packet (it's more fast ), you can track it on PP website :http://www.ppbyb.com/
any questions please just email me .
have a nice day :)"

Heeft iemand ervaring met PayPal packet / ppbyb? Want zo snel is die bij mij niet zoals de verkoper beweerd....

Hier ook problemen met de yc code. Al 1.5 week in Nederland. En nog geen nl code. Of in huis.

Die ppbyb ofzo is de tracking van de complete container lading o.i.d. niet speciaal voor jou pakket. Dus ook geen 3s code voor te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Pfff....net een live chat gestart met iemand bij TinyDeal. Wat een ellende.

Ik vind hier een discount coupon maar na het invoeren van de coupon bij de checkout staat er nog steeds de originele prijs van $18.61, niet $16.99.

Begint medewerker uit te leggen dat er al 50% off is, want dat staat op de productpagina. Chinese logica naar wij dachten, want met 50% off kost ie $18.69 maar met 20% off is ie $16.99 volgens die coupon pagina.

Ik moest maar even een email sturen. Ik heb nog niks teruggehoord. Het gaat me niet om die 2 dollar maar om het feit dat als je met codes loopt te strooien, ze wel moeten werken. Als die code gewoon niet meer geldig is zet er dan geen datum bij van 31 december 2014. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Tigerblood op 23-12-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 21:57
Chocoball schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:10:
Wie nog wel eens zijn sleutels of portefeuille kwijt is dan kan je deze vinden via je smartphone met de Nut. Via de app kun je er 20 beheren en met 6 om één of andere reden mee synchroniseren. De knoopcel gaat 6 maanden mee en het werkt met BT 4.0 LE.

[afbeelding][afbeelding]

$11,45 bij Tinydeal en $12,99 bij Banggood maar daar kun je de kleur zelf kiezen.
Mijn eerste Nut is binnen, even voor het formaat een foto gemaakt naast een Pebble:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a1o1dYA.jpg

Werkt leuk, zit zoals beloofd een extra knoopcel accu bij & hij is makkelijk open te maken.
Ben benieuwd hoe hij in de praktijk werkt & hoe het stroomverbruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
Phentaq schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:50:
[...]

Thnx voor de tip. Ik heb zelf nu ook een lange kabel van 2m (denk zelfs hetzelfde als die van Hema). Ik ga binnenkort een powerbank halen, dus daarom zocht ik een wat kleinere kabel.

Ik wou 1 van deze twee producten bestellen:
http://www.lightinthebox....-ipad-4-ipod_p564576.html
http://www.lightinthebox....html?pos=ultimately_buy_2

Maar aangezien je alleen maar slechte ervaringen hebt, kan ik het beter laten :(
Zie bijvoorbeeld de OP voor een kabeltest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
thaan schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:20:
[...]
Mijn eerste Nut is binnen, even voor het formaat een foto gemaakt naast een Pebble:

Werkt leuk, zit zoals beloofd een extra knoopcel accu bij & hij is makkelijk open te maken.
Ziet er leuk uit. Ook maar eens even bestellen :).
Mooi dat er een CR2032 knoopcel batterij in moet, die heb ik hier genoeg liggen als de 2 meegeleverde leeg zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Hendrikje1 op 23-12-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
SilenceMurderer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:37:
[...]

Zie bijvoorbeeld de OP voor een kabeltest. ;)
Bij de OP zie ik geen kabeltests voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb ook een nut besteld, maar zag ook deze http://www.tinydeal.com/3...-lost-alarm-p-142958.html kan volgens mij hetzelfde, maar ook je telefoon vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
[...]
[afbeelding]

De mijne is vandaag verstuurd. Ik ben ook benieuwd naar hoe het in de praktijk gaat lukken. Vooral het gemak van terugvinden uiteraard.
dangerousp schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:00:
Ik heb ook een nut besteld, maar zag ook deze http://www.tinydeal.com/3...-lost-alarm-p-142958.html kan volgens mij hetzelfde, maar ook je telefoon vinden..
Kan de nut toch ook?

[ Voor 23% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-12-2014 21:11 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
[...]
[afbeelding]

Krijg jij hem zonder app wel gepaird met je telefoon? Zo ja dan is mijne kapot vrees ik
En jij had geen bezwaar op de overkill aan machtigingen die die app wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:14

Chocoball

瞧好吧!

Zoals wimpie007 al eerder meldde moet je inloggen met Facebook of Twitter om de Nut te kunnen gebruiken. Verder kan je je alleen registeren als je een mobiel nummer uit China hebt, QQ of Weibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 21:57
wimpie007 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:23:
[...]

Krijg jij hem zonder app wel gepaird met je telefoon? Zo ja dan is mijne kapot vrees ik
Ik had de app er al opstaan voor ik de Nut binnen had & ik heb een iPhone met iOS, dus gedoe met overkill aan machtigingen heb ik ook niet.
Ik moest inderdaad inloggen met Facebook, maar daar heb ik meteen alle machtigingen in beperkt & dat was sowieso al niet zo veel.
dangerousp schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:00:
Kan de Nut inderdaad ook: knop een paar seconden ingedrukt houden, en je telefoon maakt geluid + een mooi vertaald berichtje. "I'm here, do you find me?"

[ Voor 29% gewijzigd door thaan op 23-12-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Ik moet zeggen dat DX.com wel verbeterd is. Ik had de 16de oortjes besteld en vandaag al binnen. Ik heb ook nog een ander pakketje dat 18-9-2014 besteld is en nogsteeds niet is aangekomen :/. Ze blijven volhouden dat het pakketje nog onderweg is :F . Iemand ook zulke ervaring met DX.com gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
[...]

Geen probleem met bijv de app ops app....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Mr_Thomasz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:29:
Ik moet zeggen dat DX.com wel verbeterd is. Ik had de 16de oortjes besteld en vandaag al binnen. Ik heb ook nog een ander pakketje dat 18-9-2014 besteld is en nogsteeds niet is aangekomen :/. Ze blijven volhouden dat het pakketje nog onderweg is :F . Iemand ook zulke ervaring met DX.com gehad?
"ze blijven volhouden" is niets anders dan, wacht alsjeblieft nog even voordat we actie ondernemen.
DX.com heeft nette aftersales zolang je maar beleeft blijft en niet verwacht dat ze ala minuut reageren. Gemiddeld doen ze er bij mij 2 dagen over om een reactie te sturen, waarin altijd het verzoek staat 'wacht aub nog 2 weken'. Dit herhaalt zich ca. 3 keer, waarna ze uiteindelijk wel een refund/storecredit of resend willen uitvoeren.

Kwestie van geduld hebben.

Dat geduld hebben is ook voor alle mensen die steeds maar teleurgesteld zijn dat hun item nog niet binnen is na 2-4 weken en hopen dat iets nog aankomt voor kerst. Ik zal het even voor je spellen; "R E K E N E R M A A R N I E T O P"

Als je gaat verwachten dat een pakketje snel komt, wordt je alleen maar teleurgesteld als hij toch ergens blijft hangen. Beter denken, dit gaat 3 maanden duren en blij zijn als hij binnen 10 dagen er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Mavamaarten schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:33:
[...]

Voor kwaliteit moet je betalen. Je hebt wel goedkopere opties, natuurlijk.
Deze, bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/N...ery-Charger-p-954146.html €10
Wou deze net bestellen is die weer in prijs omhoog gegaan naar $19.99 :(
Zijn er nog goed(koper) alternatieve??
De lader moet zo wie zo 18650 kunnen laden, verder zoek ik ook nog een 18650 batterij van 3.7V, had al gezocht, ook bij Nkon maar kon hem niet vinden?
Iemand nog suggestie's?

Mvg, Michael.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dit blijft toch wel sneu he...
Afbeeldingslocatie: http://dealbanana.com/pt/4794

http://dealbanana.com/16-Cappuccino-Stencils
7 euro, en het is nog wel een 'aanbieding'!!!
Levertijd: 7-25 werkdagen.

http://www.banggood.com/1...Icing-Spray-p-947749.html
2 dollar
7-25 business days

Ik kijk tegenwoordig heel anders tegen 'dagaanbiedingen' aan dan vroeger. Vooral dit soort parasieten sites. Ibood heeft nog wel redelijke deals, maar het gros verkoopt gewoon vanuit china met een nederlandse prijs. En dan ook nog 7-25 werkdagen erbij zetten, terwijl dit makkelijk 40 werkdagen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
michael3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:06:
[...]

De lader moet zo wie zo 18650 kunnen laden, verder zoek ik ook nog een 18650 batterij van 3.7V, had al gezocht, ook bij Nkon maar kon hem niet vinden?
Iemand nog suggestie's?

Mvg, Michael.
Op de mobiel kost die wel 13 dollar?
Wil ik betalen met paypal checkout moet ik creditcard gegevens invullen?
ga morgen wel weer verder kijken.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
[...]

Iemand nog suggestie's?

Mvg, Michael.
lol , staat wel nog bij 35% korting... Expected restock 3 jan. Zou dan ff weer kijken, misschien is ie er dan wel weer wat voordeliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
FunFair schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:21:
Dit blijft toch wel sneu he...
[afbeelding]

http://dealbanana.com/16-Cappuccino-Stencils
7 euro, en het is nog wel een 'aanbieding'!!!
Levertijd: 7-25 werkdagen.

http://www.banggood.com/1...Icing-Spray-p-947749.html
2 dollar
7-25 business days

Ik kijk tegenwoordig heel anders tegen 'dagaanbiedingen' aan dan vroeger. Vooral dit soort parasieten sites. Ibood heeft nog wel redelijke deals, maar het gros verkoopt gewoon vanuit china met een nederlandse prijs. En dan ook nog 7-25 werkdagen erbij zetten, terwijl dit makkelijk 40 werkdagen kan zijn.
En als je een kabeltje voor 19,95 bij de Mediamarkt koopt vind je dat wel normaal? Waar denk je dat zij het vandaan halen...en voor hoeveel geld... :9

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 24-12-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ben bezig met een test van wat powerbanks (hier te lezen) en kom erachter (zoals ook in OP staat) dat die Nillkin toch de beste kabel is.

En dat voor maar €2,65 met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
hier

Oh als je pakketje uit China er ineens zo uit ziet is hij in de verkeerde bak beland _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gf5JGlxl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 24-12-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
verder zoek ik ook nog een 18650 batterij van 3.7V, had al gezocht, ook bij Nkon maar kon hem niet vinden?
Dan ben je wel erg slecht in zoeken.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Kenzi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:11:
Ben bezig met een test van wat powerbanks (hier te lezen) en kom erachter (zoals ook in OP staat) dat die Nillkin toch de beste kabel is.

Members only:
hier

Oh als je pakketje uit China er ineens zo uit ziet is hij in de verkeerde bak beland _/-\o_

[afbeelding]
Hebben jullie ook de Nillkin lader in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 22:07
Kenzi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:11:

Members only:
hier
Bedankt voor de code, heb de Xiaomi kabels, maar die vind ik toch wat kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De Xiaomi Pistons V2 zijn voor slechts €12,99 te koop bij GeekVida.de (verzending uit China selecteren.).

Zelf heb ik nog geen ervaringen met het bedrijf. Maar het zou een dochter onderneming van Pandawill (die de orginele versie verkoopt) zijn . Of het inderdaad originele oordopjes zijn kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Bestellen op eigen risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]

Iemand nog suggestie's?

Mvg, Michael.
Goh, als je maar van die merkloze opladers wegblijft :)
Ik heb mijn cheape chinalader eens doorgemeten (merkloos van DX, kostte €5), en die blijft vrolijk 4,3V op de cellen zetten als ze al aan 4,20V zitten. Dat wil je dus écht niet. Voor mijn 18650's op te laden gebruik ik een balance charger van Hobbyking, met een zelf gesoldeerde 18650 houder. Dan kan je netjes in de gaten houden hoeveel capaciteit erin gaat, hoe lang je aan het laden bent, en het voltage van de twee cellen die je oplaadt :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
[...]

Heb je een telefoon met Mediatek-soc toevallig? Daarbij heb ik tot nu toe nog geen enkel BT 4.0 LE device goed kunnen pairen. (als het al lukte, werkte het maar half en verloor telkens verbinding)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Medione1210 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:18:
[...]

En als je een kabeltje voor 19,95 bij de Mediamarkt koopt vind je dat wel normaal? Waar denk je dat zij het vandaan halen...en voor hoeveel geld... :9
Beetje oneerlijke vergelijking. Bij de mediamarkt heb je, je kabeltje direct en daar betaal je voor. Mediamarkt moet daadwerkelijk een distributienetwerk opzetten voor zijn producten en laat ze evt. relabellen, testen, etcetera. Dealbanana daarentegen, doet dropshipping, zet er 5 euro bovenop en doet verder zelf helemaal niets. Stel ze importeren eerst zelf, en doen het opnieuw op de post, dan zit je tenminste niet met 25 dagen verzending en dat is een bedrag waard. Maar de originele verzendtijd aanhouden, met grote kans dat het 40 dagen wordt, is gewoon te sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Hendrikje1 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:50:

Aliexpress:
Nillkin Lightning cable (deze kon ik bij Banggood niet vinden).

:)
Kabel is inmiddels binnen. Helaas wel in de verkeerde kleur. Tijdens het bestellen heb ik toch duidelijk aangegeven dat ik een witte kabel wil, ontvang ik een zwarte 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Bij banggood is deze nu wel lekker cheap!
http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-957081.html

Edit: zie dat die al gemeld was.. excuus.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 24-12-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Mavamaarten schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:36:
[...]

Goh, als je maar van die merkloze opladers wegblijft :)
Dat was ik wel ver plan ja daarom keek ik ook naar eentje van Nitecore, want die schijnen wel goed te zijn en worden ook regelmatig voorgesteld hier zo.
KillStream schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:11:
[...]

lol , staat wel nog bij 35% korting... Expected restock 3 jan. Zou dan ff weer kijken, misschien is ie er dan wel weer wat voordeliger..
Net weer gekeken en er staat nog steeds 19.99USD :(
lutkeveld schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:18:
[...]

Dan ben je wel erg slecht in zoeken.
Vind jij dan maar een 18650 die protected en 3.7V is?
Die zijn erg lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

michael3 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:04:

http://www.nkon.nl/rechar...er-18650-2600-li-ion.html

letterlijk 1 minuut zoeken. klik 18650, klik "protected" et voila :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
michael3 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:04:
[...]
Kenzi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:32:
[...]

letterlijk 1 minuut zoeken. klik 18650, klik "protected" et voila :+
Een hele minuut? zeker traag internet in china 8)7
Ben wel 10 seconden bezig geweest denk ik :P

[ Voor 39% gewijzigd door FunFair op 24-12-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
[b][message=43461990,noline]michael3 schreef op woensdag 24 december 2014
Ah, dat zei je er niet bij. Maar hier staat niks tussen?: http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html?protected=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:29
Is er hier al iemand die de Xiaomi MiBand heeft geprobeerd met iOS? App staat in de store en zou dus moeten werken.

Mocht iemand nog een tip hebben waar ik 'm moet bestellen, graag! Gearbest is met 18,93 dollar vooralsnog de goedkoopste die ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Llewy schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:23:
Is er hier al iemand die de Xiaomi MiBand heeft geprobeerd met iOS? App staat in de store en zou dus moeten werken.

Mocht iemand nog een tip hebben waar ik 'm moet bestellen, graag! Gearbest is met 18,93 dollar vooralsnog de goedkoopste die ik kan vinden.
Daar is een heel topic over te vinden. [Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hmmmm, mijn Earson 151 is na lang wachten eindelijk binnen - Banggood had vrij lang geen voorraad blijkbaar. Ik ben er zo op eerste indruk niet even dol enthousiast over als iedereen in dit topic; ik had gehoopt om de geluidskwaliteit van de Logitech Mini Boom die mijn vrienden hebben te evenaren voor dit geld. Met alle rave reviews leek dat ook wel mogelijk, en dat zou extreme bang-for-buck zijn. Maar de Earson vervormt wat mij betreft te vroeg als je het volume omhoog duwt en ik vind zowel de hoog als laag nogal gebrekkig klinken, ook als je het volume op acceptabel niveau houdt. Leuk voor erbij in het park en zeker geen miskoop voor het geld, maar misschien hier wat overhyped en daardoor boven reële verwachting getild.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Klopt, dat was ook mijn ervaring. Denk dat voor velen de Earson de eerste BT speaker is en er dus een gebrek aan referentiemateriaal is. Vergeleken met de speakers van een mobieltje/laptop is hij geweldig, maar er zijn zat betere BT speakers. Voor de prijs blijft het natuurlijk een prima ding, die UE mini boom kost toch snel 70 euro, waar de Earson 20 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Hyp Hyper schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:43:
[...]

Heb je een telefoon met Mediatek-soc toevallig? Daarbij heb ik tot nu toe nog geen enkel BT 4.0 LE device goed kunnen pairen. (als het al lukte, werkte het maar half en verloor telkens verbinding)
Dunno heb een Galaxy S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Daar zit geen Media-Tek SoC in dus is een factor al uit te sluiten.
Hier misschien een fix voor je bluetooth connectie.

[ Voor 22% gewijzigd door Dusche op 24-12-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 22:13

NSG

Je weet niks!

Ik krijg anders 9 resultaten via je link, misschien heb je een vage adblocker aanstaan?

Maar goed, genoeg offtopic gebrabbel over shoppen in Nederland..
Ik heb zelf een aantal dagen terug deze besteld op Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

lutkeveld schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:21:
maar er zijn zat betere BT speakers
Heb je nog aanraders uit China om te proberen? Wil deze Earson mss nog wel doorpassen naar vrienden als cadeau ofzo en zelf iets beter uit het oosten halen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

NSG schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:48:
[...]

Ik krijg anders 9 resultaten via je link, misschien heb je een vage adblocker aanstaan?

Maar goed, genoeg offtopic gebrabbel over shoppen in Nederland..
Ik heb zelf een aantal dagen terug deze besteld op Banggood.
Je weet dat de beschrijving van Banggood niet klopt? 8)

With protected circuit board,perfect protected overcharge, overdischarge and current short circuit protection function.

De Samsung ICR18650-26F zijn niet protected

http://www.candlepowerfor...R18650-26H-2600mAh-(Pink) (De 26H en 26F zijn identiek in functies)

http://www.scribd.com/doc...sung-2600mAh-ICR18650-26F

Er is een reden dat je batterijen beter in Nederland kan kopen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 24-12-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
NSG schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:48:
En dan? Prima toch? Wat heeft een adblocker hier mee te maken?
Acolyte57 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:49:
Heb je nog aanraders uit China om te proberen? Wil deze Earson mss nog wel doorpassen naar vrienden als cadeau ofzo en zelf iets beter uit het oosten halen.
Neuh niet echt. De betere draagbare speakers komen toch echt uit Nederland (JBL, Logitech en natuurlijk de king: Bose).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 22:13

NSG

Je weet niks!

Kenzi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:54:
[...]

Je weet dat de beschrijving van Banggood niet klopt? 8)

With protected circuit board,perfect protected overcharge, overdischarge and current short circuit protection function.

De Samsung ICR18650-26F zijn niet protected

http://www.candlepowerfor...R18650-26H-2600mAh-(Pink) (De 26H en 26F zijn identiek in functies)

http://www.scribd.com/doc...sung-2600mAh-ICR18650-26F

Er is een reden dat je batterijen beter in Nederland kan kopen ;)
Afbeelding en omschrijving is wat mij betreft duidelijk, als na ontvangst anders blijkt heb ik gratis batterijen.

En kan je dan een cell van Samsung noemen die "uit de fabriek" met protectie komt?
lutkeveld schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:54:
[...]

En dan? Prima toch? Wat heeft een adblocker hier mee te maken?

[...]
Je zegt toch "Maar hier staat niks tussen"...

[ Voor 12% gewijzigd door NSG op 24-12-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

NSG schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:27:
[...]

Afbeelding en omschrijving is wat mij betreft duidelijk, als na ontvangst anders blijkt heb ik gratis batterijen.

En kan je dan een cell van Samsung noemen die "uit de fabriek" met protectie komt?

[...]

Je zegt toch "Maar hier staat niks tussen"...
Nee, dat zeg ik toch. Dus hun beschrijving klopt niet
Je krijgt dus of neppers (rewrapped nonames), samsungs die niet protected zijn, of samsungs met 3rd party protection (wat je ook niet wil)

En ze zijn ook nog eens duurder dan in Nederland
http://www.nkon.nl/rechar...samsung-icr18650-26f.html

[ Voor 9% gewijzigd door Kenzi op 24-12-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:52
Kenzi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:51:
[...]

Nee, dat zeg ik toch. Dus hun beschrijving klopt niet
Je krijgt dus of neppers (rewrapped nonames), samsungs die niet protected zijn, of samsungs met 3rd party protection (wat je ook niet wil)

En ze zijn ook nog eens duurder dan in Nederland
http://www.nkon.nl/rechar...samsung-icr18650-26f.html
Discussie over 18650 samsung batterijen + protected is al eens geweest. Conclusie is dat de Samsung batterijen achteraf 'protected' zijn geworden.
Kenzi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 03:37:
[...]

Ze mogen dan wel echt zijn (voor zover dat te controleren is) maar het zijn geen 'protected' 18650's. Iets wat Samsung zelf ook niet claimed.
http://batteryonestop.com...sung-SDI-ICR18650-26A.pdf

http://www.candlepowerfor...18650-28A-(18650-2800MAH)

Als je protected Samsung's wil hebben moet je niet deze kopen. (zowel de 26A als 26F zijn unprotected)
en
Kitano schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:52:
[...]

Ze zijn wel degelijk protected. Ze zijn langer, hebben onderin een IC en een draad van plus naar min om zelf de spanning te meten. Wat wel zou kunnen is dat deze beveiliging niet door Samsung zelf maar door een andere fabrikant later is toegevoegd.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kunnen jullie misschien over de batterijen/accu's verder discussiëren in het Ervaringen Oplaadbare Batterijen topic ?
Kunnen we het hier wat meer on-topic houden.

En iedereen fijne gezellige kerstdagen🌲🌲🌲 toegewenst.

[ Voor 13% gewijzigd door Supertip op 24-12-2014 20:01 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uberhaupt de hele mierenneukerij discussie van "Ik zeg toch" "nee, ik zeg het toch" is echt weer een niveau van je-van-het :+

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Gister de 2A Nillkin oplaadkabel en de Xiaomi 5000 mAh powerbank gekocht, en net de verzendbevestiging gekregen. (Zelfs op 1e Kerstdag wordt er gewerkt in China 8)7)
Toppie dus van Banggood!

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Jummy op 25-12-2014 13:17 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:44
Mr. Jummy schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:15:
Gister de 2A Nillkin oplaadkabel en de Xiaomi 5000 mAh powerbank gekocht, en net de verzendbevestiging gekregen. (Zelfs op 1e Kerstdag wordt er gewerkt in China 8)7)
Toppie dus van Banggood!
Kerst kennen ze niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Review gemaakt van die USB kabel, zonet bericht van MiniInTheBox:
Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het gebrekkige product en voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen contact opnemen met onze leverancier om de productkwaliteit te verhogen.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van 1.99 USD voor u verzorgen. U hoeft het product niet te retourneren.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox...b0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Wij willen u verder vriendelijk vragen of u de status van de review bij dit product kunt updaten. Op deze manier wordt er voor andere klanten een realistischer beeld van het product en onze klantendienst weergegeven. Wij waarderen dit zeer erg omdat wij veel waarde hechten aan het verbeteren van de kwaliteit van onze diensten. Dit is altijd ons voornaamste doel, klanten voorzien van de best mogelijke service.

Via de onderstaande link kunt u vinden hoe u de status van de review kunt updaten.
ttps://www.lightinthebox.com/download/5b4f96a1-c86d-47ac-90be-e50fd2497e9a

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij hopen u spoedig opnieuw van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
De Klantendienst
Ik denk dat die 2USD weer omgezet wordt naar een tegoed, want daarmee heb ik ook betaald.
Maar ik ga de review niet bijwerken, kabel is prut, punt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• FunFair
Quad schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:55:

[...]

Ik denk dat die 2USD weer omgezet wordt naar een tegoed, want daarmee heb ik ook betaald.
Ze vragen volgens mij om aan te geven hoe de after-sales is. Niet zozeer om de kabel nu al 'goed' te reviewen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

;) vreemd, kom net toch van een kerstviering met de hele afdeling.
kerst kennen ze net goed, alleen zit er geen religieuze achtergrond achter.

reken trouwens op een paar dagen langere verzendtijd. 1 tot 3 januari is vakantie

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Geekbuying heeft een bundel deal van "XiaoMi 10400mAh Power Bank + Original XIAOMI 2nd Piston Earphone" voor $42.18. Als je de coupon code 1212MI gebruikt, dan gaat er nog eens $10 er van af waardoor de totale prijs neerkomt op $32.18 met gratis verzending oftwel +- 27 euro :)

Ik heb me zelf een besteld en voor diegene die geïnteresseerd zijn, hier heb je de link: Bundle Deal XiaoMi

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19

ViezeVis

Sample Text

Mudi schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:31:
Geekbuying heeft een bundel deal van "XiaoMi 10400mAh Power Bank + Original XIAOMI 2nd Piston Earphone" voor $42.18. Als je de coupon code 1212MI gebruikt, dan gaat er nog eens $10 er van af waardoor de totale prijs neerkomt op $32.18 met gratis verzending oftwel +- 27 euro :)

Ik heb me zelf een besteld en voor diegene die geïnteresseerd zijn, hier heb je de link: Bundle Deal XiaoMi
Bij Geekbuying:
De 10400mAh powerbank kost: $19.99
De Xiaomi Pistons kost: $19.99

Ik weet niet, maar die combinatie is 3$ duurder. Is die couponcode enkel te gebruiken voor dat set?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Mudi
  • Laatst online: 12-09 00:54
ViezeVis schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:56:
[...]

Bij Geekbuying:
De 10400mAh powerbank kost: $19.99
De Xiaomi Pistons kost: $19.99

Ik weet niet, maar die combinatie is 3$ duurder. Is die couponcode enkel te gebruiken voor dat set?
Ik vrees van niet wel. Telkens als ik iets anders invul, komt er dit te staan:

Sorry, the coupon is not valid for orders less than EUR 34.68
Sorry, the coupon cannot be used for the item.

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Mudi schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:31:

Thx ook maar besteld.

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Van pepper.com

Xiaomi Mi Band Smart door kortingscode voor €12,75 @ TinyDeal
Volgens mij nog niet zo goedkoop geweest.
De prijs is inclusief verzendkosten. Gebruik kortingscode: OG5ra4Tv01

http://www.tinydeal.com/i...rt&language=de&ship_to=NL

[ Voor 17% gewijzigd door lazydave-II op 25-12-2014 23:22 ]

• Bartske
  • Laatst online: 20:58
Quad schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:55:

[...]

Ik zou het er van de after sales zeker bijzetten, wel zo netjes omdat ze je ook nu erg netjes (vind ik) hebben behandeld. Zij zijn natuurlijk zelf ook maar een doorgeefluik maar ze nemen die taak wel serieus zoals ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Zo mijn Nilkin USB kabel is na 2 maanden stuk, de micro connector maakt intern geen goed contact meer met de apparatuur.
Valt me tegen, hopelijk exemplarisch.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertip schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:03:
Zo mijn Nilkin USB kabel is na 2 maanden stuk, de micro connector maakt intern geen goed contact meer met de apparatuur.
Bij mij hetzelfde, maar dan na 1 maand al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Oh...
Hopelijk houd die van mij het langer vol ;)
Voorlopig doet ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:06:
[...]

Wat zo goed leek, is eigenlijk prut.
Nog een tegenvaller de bijgeleverde kabel van mijn xpb ook binnen één maand stuk.
Gewoon bij huiselijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:06:
[...]

Hebben meer mensen hiervan last gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Weer 2 dollar van Miniinthebox,
Fijne tweede kerstdag!

15:31 ook weer een 3 euro mail van Lightinthebox ;)

[ Voor 32% gewijzigd door krissie100 op 26-12-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
krissie100 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:24:
Weer 2 dollar van Miniinthebox,
Fijne tweede kerstdag!
inderdaad fijne kerstdag :D
gaat lekker zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer €1,50 wegens tweede kerstdag van MITB. :) die toko gaat nog eens failliet op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:09:
Weer €1,50 wegens tweede kerstdag van MITB. :) die toko gaat nog eens failliet op deze manier. :P
Waar hebben jullie het over? Bedragen noemen en webwinkel namen maar voor de rest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bender schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:12:
[...]

Waar hebben jullie het over? Bedragen noemen en webwinkel namen maar voor de rest...?
Is de afgelopen tijd al veelvoudig besproken in dit topic dus als je even terug leest weet je het. ;) het komt er op neer dat miniinthebox gratis tegoed weg geeft door middel van hun nieuwbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Ik heb niks mogen ontvangen :-(
Hopelijk krijg ik misschien straks nog een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
michael3 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:25:
Ik heb niks mogen ontvangen :-(
Hopelijk krijg ik misschien straks nog een mail.
email naam is
EUR € 1.5 Exclusief aanbod voor Tweede Kerstdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:50
Supertip schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:03:
Zelfde probleem hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
MrGangstaQ schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:52:
[...]

Hebben meer mensen hiervan last gehad?
Misschien handiger om aan te geven of.....

Er meer mensen zijn met een falende micro USB connector op de nilkin USB kabel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat meuk besteld.

Een of ander knutsel ding om hartjes te maken bij MITB voor (na aftrek van het tegoed) €0,40. Leek mijn moeder wel handig.

Voor mezelf een vita case, vita card holder en een iPad 2 smartcover besteld op eBay.

Momenteel zo'n 10 pakketjes onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:05
Even mijn goede ervaring posten met dealsmachine.com.
Ik had per ongeluk een tablet twee keer gekocht...don't ask....
Heel goede support, geld stond enkele dagen later terug op mijn rekening.
Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.