[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
MrGangstaQ schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:26:
Welke verzendmethode raden jullie aan bij tinydeal in combinatie met een Xiaomi powerbank?
De gratis optie. Deze wordt met registered air mail verzonden, ofwel met tracking code.
Of de code werkt weet je niet, maar je hebt wel iets meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik wil batterijen kopen voor een Ultrafire XML-T6 zaklamp met 2x18650, weet iemand goede?

Ik heb wat tegoed bij miniinthebox, dus bij voorkeur daar.

Deze powerbank heb ik al, ik dacht eraan om de batterijen daarin op te laden. Als het goed is heeft die ingebouwde protectie, echter passen er misschien geen protected 18650 in (volgens een review op internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
SilenceMurderer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:21:
Ik wil batterijen kopen voor een Ultrafire XML-T6 zaklamp met 2x18650, weet iemand goede?

Deze powerbank heb ik al, ik dacht eraan om de batterijen daarin op te laden. Als het goed is heeft die ingebouwde protectie, echter passen er misschien geen protected 18650 in (volgens een review op internet).
Ik heb goede ervaring met deze 18650
Er zit een Over charge and discharge protection circuit in. Ik gebruik ze ook voor mijn Ultrafire XML T6 zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

murfie121 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:28:
[...]

Er zit een Over charge and discharge protection circuit in. Ik gebruik ze ook voor mijn Ultrafire XML T6 zaklamp.
Die zijn dus fake, UltraFire maakt maar tot 3100mAh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

SilenceMurderer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:21:

Geen goed idee!
Haal een goeie 18650-lader (http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html of een iets goedkoper model van nitecore)

En haal goeie protected 18650 cells. Goedkope cells van MiniInTheBox zullen werken, ja, maar ze zijn niet zo veilig en hun capaciteit is zielig. Als ik met mijn hobbylader goedkope 2500mAh cells oplaad geven ze rond de 900 mAh aan. Trouwens, protectie is niet alleen tegen overladen, maar vooral tegen te diep ontladen. In een zaklamp is het héél simpel om een batterij te diep te ontladen, je cellen gaan er stuk van en je merkt er niks van. Tot het misgaat.

Haal protected Panasonic cells (of een ander bekend merk), geen Ultrafire of andere merken die in China heel veel worden nagemaakt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Er zou wel een speciaal batterijen topic mogen komen... dit onderwerp komt elke pagina weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
mark-k schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:31:
[...]

Die zijn dus fake, UltraFire maakt maar tot 3100mAh...
Ik heb ze wel bij banggood besteld, ik gebruik ze nu ongeveer twee jaar in dezelfde zaklamp. Het vermogen is voor mij in ieder geval voldoende, ik heb ze nooit voluit getest maar ze gaan zeker een uur mee op de hoogste stand van de lamp, eigenlijk langer maar ik heb hem nog nooit langer dan dat aan een stuk aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
Ik heb vandaag ook maar weer wat gratis spulletjes gekocht bij MiniInTheBox. Verder ook nog twee dingen binnengekregen; een bijna gratis horloge van Tinydeal en een lampje van MiniInTheBox. Helaas is het een roze geworden, maar dat kan gebeuren bij random kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ik heb zo'n Zalando beursgang gevoel bij MITB. Óf ik heb gewoon een te verkeerd beeld van wat dit ze per saldo kost..

Lekker naamsbekendheid genereren, groot klantenbestand, uitgebreid info over vraag & aanbod, uitstekende logistiek, wel veel schuld --> Beursgang. Maar ik heb me helemaal niet verdiept over de organisatie achter MITB dus gewoon een vaag vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
In het SJ4000 topic heb ik een verhaal geplakt hoe je de SJ4000 Wifi camera vanaf je PC kunt aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

murfie121 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:55:
[...]

Ik heb ze wel bij banggood besteld, ik gebruik ze nu ongeveer twee jaar in dezelfde zaklamp. Het vermogen is voor mij in ieder geval voldoende, ik heb ze nooit voluit getest maar ze gaan zeker een uur mee op de hoogste stand van de lamp, eigenlijk langer maar ik heb hem nog nooit langer dan dat aan een stuk aan gehad.
waar je ze ook besteld, boven de 3100mAh zijn ze gewoon erg nep.
Het is op de vorige pagina nog besproken en staat in de TS, koop gewoon je batterijen gewoon in NL en haal Samsung, Panasonic of LG 18650's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19

ViezeVis

Sample Text

Gisteravond om 2:00 heb ik mijn Elephone P2000 ROM geflasht, het schijnt dus dat je de custom ROM hebt van Android met wat aangepaste functies van Elephone maar ook de keuze hebt om "MIUI" te gebruiken van Mi. Wel een rare achterliggende gedachte waarom Elephone ROM zou gebruiken van Mi.

Flashen wordt wel heel slecht beschreven op Chinese fora.

Verkeerd topic.

[ Voor 12% gewijzigd door ViezeVis op 20-12-2014 16:47 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:40

Chocoball

瞧好吧!

ViezeVis schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:01:
Gisteravond om 2:00 heb ik mijn Elephone P2000 ROM geflasht, het schijnt dus dat je de custom ROM hebt van Android met wat aangepaste functies van Elephone maar ook de keuze hebt om "MIUI" te gebruiken van Mi. Wel een rare achterliggende gedachte waarom Elephone ROM zou gebruiken van Mi.

Flashen wordt wel heel slecht beschreven op Chinese fora.
Weet je zeker dat je in het juiste topic zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
[...]

Bedankt voor de tip! ;)
Mavamaarten schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:37:
[...]

Geen goed idee!
Haal een goeie 18650-lader (http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html of een iets goedkoper model van nitecore)

En haal goeie protected 18650 cells. Goedkope cells van MiniInTheBox zullen werken, ja, maar ze zijn niet zo veilig en hun capaciteit is zielig. Als ik met mijn hobbylader goedkope 2500mAh cells oplaad geven ze rond de 900 mAh aan. Trouwens, protectie is niet alleen tegen overladen, maar vooral tegen te diep ontladen. In een zaklamp is het héél simpel om een batterij te diep te ontladen, je cellen gaan er stuk van en je merkt er niks van. Tot het misgaat.

Haal protected Panasonic cells (of een ander bekend merk), geen Ultrafire of andere merken die in China heel veel worden nagemaakt.
Hier had ik een review gevonden van de betreffende power bank. Het zou een prima oplossing kunnen zijn voor het laden van unprotected batterijen als ik het zo lees, maar ik heb er erg weinig verstand van.

Ik ben niet van plan om de zaklamp erg lang achter elkaar te gaan gebruiken, dus te diep ontladen gaat (hoogstwaarschijnlijk) niet gebeuren en de capaciteit is niet zo belangrijk. Ik heb eigenlijk alleen gekocht omdat MITB aan het uitdelen is. :)

Maar toch zou het fijn zijn om geen gevaarlijke batterijen te hebben, is een lader van 20 euro en batterijen van 10 euro echt de enigste oplossing als je kwaliteit wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Chocoball schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:39:
[...]

Nee ik zit verkeerd 8)7, bedankt.

--

Ik weet eigenlijk niet of ik de enige ben, maar ik zou best wel eens behoefte hebben aan zo'n soort goodiebag voor bijvoorbeeld 20$ waarin heel veel leuke en diverse gadgets zitten die leuk zijn om weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Chocoball schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:39:
[...]

Dat krijg je als je om 02:00 nog niet in bed ligt :P ...vond het ook al een vage post :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
ViezeVis schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:47:
[...]

--

Ik weet eigenlijk niet of ik de enige ben, maar ik zou best wel eens behoefte hebben aan zo'n soort goodiebag voor bijvoorbeeld 20$ waarin heel veel leuke en diverse gadgets zitten die leuk zijn om weg te geven.
Als je mij 20 dollar geeft, stuur ik je wel wat <0,99 shit... :9. Doe ik er ook nog een trackingcode bij die niet werkt....

Of steek 20 euro in je zak en ga ff langs de action....kom je dezelfde 'gadgets' vaak nog goedkoper tegen...

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 20-12-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SilenceMurderer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:41:
[...]

Bedankt voor de tip! ;)

[...]

Hier had ik een review gevonden van de betreffende power bank. Het zou een prima oplossing kunnen zijn voor het laden van unprotected batterijen als ik het zo lees, maar ik heb er erg weinig verstand van.

Ik ben niet van plan om de zaklamp erg lang achter elkaar te gaan gebruiken, dus te diep ontladen gaat (hoogstwaarschijnlijk) niet gebeuren en de capaciteit is niet zo belangrijk. Ik heb eigenlijk alleen gekocht omdat MITB aan het uitdelen is. :)

Maar toch zou het fijn zijn om geen gevaarlijke batterijen te hebben, is een lader van 20 euro en batterijen van 10 euro echt de enigste oplossing als je kwaliteit wilt?
http://eu.nkon.nl/

haal je batterijen gewoon daar ipv neppe batterijen uit China te halen. Als je dit topic en de OP doorleest, dan is het advies altijd gewoon zeker van je zaak zijn met batterijen.
ViezeVis schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:47:
[...]

--

Oeh, net zoiets als die mysterybox die je bij een ibood hunt ziet? _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Kenzi op 20-12-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Medione1210 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:49:
[...]

Als je mij 20 dollar geeft, stuur ik je wel wat <0,99 shit... :9. Doe ik er ook nog een trackingcode bij die niet werkt....
Nee bedankt, ik zou toch liever Chinese zendingen willen ontvangen hehe.
Kenzi schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:49:
[...]

http://eu.nkon.nl/

haal je batterijen gewoon daar ipv neppe batterijen uit China te halen. Als je dit topic en de OP doorleest, dan is het advies altijd gewoon zeker van je zaak zijn met batterijen.

[...]

Oeh, net zoiets als die mysterybox die je bij een ibood hunt ziet? _/-\o_
Jij snapt me. :9~

[ Voor 27% gewijzigd door ViezeVis op 20-12-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Die zijn er wel eens geweest bij DX.
Kan uit eigen ervaring vertellen dat het geen succes was :+

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

RobertowNL schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:58:
Die zijn er wel eens geweest bij DX.
Kan uit eigen ervaring vertellen dat het geen succes was :+
Het moeten wel gadgets zijn inderdaad die echt leuk zijn om weg te geven. LED piggies/lampjes, OTG card readers enzovoort. De 1 zal het meer bevallen dan de ander, dat krijg je wel..

[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 20-12-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Kenzi schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:41:
[...]

waar je ze ook besteld, boven de 3100mAh zijn ze gewoon erg nep.
Het is op de vorige pagina nog besproken en staat in de TS, koop gewoon je batterijen gewoon in NL en haal Samsung, Panasonic of LG 18650's.
Momenteel is 3400mAh de max in 18650 formaat: de Panasonic NCR18650B

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

[...]

Er zit een Over charge and discharge eprotection circuit in. Ik gebruik ze ook voor mijn Ultrafire XML T6 zaklamp.
Heb er ook 4, capaciteit weet ik niet, maar ze werken prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

SilenceMurderer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:41:
[...]

Bedankt voor de tip! ;)

[...]

Tja, voor opladen kan het wel werken, maar voor ontladen ben je nog altijd onveilig bezig. Tenzij je een voltmeter meeneemt en controleert hoe leeg je cells zijn na het gebruiken van je zaklamp (dat doe ik met mijn unprotected cells).

Voor kwaliteit moet je betalen. Je hebt wel goedkopere opties, natuurlijk.
Deze, bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/N...ery-Charger-p-954146.html €10

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 15:12

f.h

f.h schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:46:
[...]

Dit lampje is gister bij mij binnen gekomen. Heeft het 1 à 2 x gedaan met een nieuwe AA batterij, maar sindsdien is er geen leven meer in te krijgen. Eens kijken hoe goed de after sales van banggood is.
Dahley schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:50:
[...]

Bij mij doet dit lampje het echter perfect. Ik heb hem nu ongeveer een maand in bezit (gekocht van dezelfde website). Die ook over de Q5 led beschikt. Is nu misschien op zijn tiende batterij. Het enige probleem dat ik wel ervaar met dit lampje is dat de oranje knop waarmee hij aan en uit gaat nogal gevoelig is. Een klein tikje ertegen en hij maakt geen goed contact meer met de batterij, waardoor de lamp minder fel gaat branden. Ook is hij 3 keer gevallen, waarvan 1 keer op asfalt van een flinke hoogte. Heel stevig ding dus eigenlijk. (voor mij dan)
Inmiddels 2 weken verder en heb gister mijn replacement unit ontvangen en die werkt perfect (met dezelfde AA batterij). Moest een filmpje maken dat de zaklamp daadwerkelijk stuk was en na beoordeling van hun kant mocht ik kiezen tussen replacement of refund. Oftewel: positieve ervaring met banggood after sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 14:02
Het kabeltje van mijn XIAOMI power bank lijkt het niet meer (zo goed) te doen :( . Het opladen van mijn gsm ging wat moeilijk (afwisselend wel/niet laden) maar met een andere kabel (officiele samsung kabel) werkt die wel goed. Dus, kabeltje kapot.

Iemand een idee welke ik als vervanger kan gebruiken? Zo een lange kabel van een meter in je jaszak meesleuren is namelijk ook niet alles. Zijn er goede, kleine kabeltjes die 2A doorlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Travolter schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:46:
Het kabeltje van mijn XIAOMI power bank lijkt het niet meer (zo goed) te doen :( . Het opladen van mijn gsm ging wat moeilijk (afwisselend wel/niet laden) maar met een andere kabel (officiele samsung kabel) werkt die wel goed. Dus, kabeltje kapot.

Iemand een idee welke ik als vervanger kan gebruiken? Zo een lange kabel van een meter in je jaszak meesleuren is namelijk ook niet alles. Zijn er goede, kleine kabeltjes die 2A doorlaten?
Kijk voor een Xiaomi Noodle kabel die zijn 20cm lang en in diverse kleuren en halen 2.0A.
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_324414_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:12
Travolter schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:46:

Op de eerste pagina van dit topic staan een stuk of 12 kabels die getest zijn. Kijk daar eens naar of zoek even op 2A in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:27
Dit zou goedkoper moeten zijn.

Scheelt op deze 8x AA tropical eneloops 16,- of 14,- euro.
Dus zeker de moeite waard.
Afbeeldingslocatie: http://sk.nkon.nl/magento17/media/catalog/product/cache/2/small_image/170x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/n/eneloop-tropical.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Bad Brains op 21-12-2014 00:26 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:38

Quad

Doof

Bad Brains schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:16:
[...]

Dit zou goedkoper moeten zijn.

Scheelt op deze 8x AA tropical eneloops 16,- of 14,- euro.
Dus zeker de moeite waard.
[afbeelding]
Een jaar na het opladen is de batterij nog steeds tot 90% geladen; en na 5 jaar is de batterij nog tot 70% geladen.
Dit is echt zo'n marketingpraat hè.. In welke situatie is die batterij na een jaar nog steeds bijna vol? Als ik hem in mijn laptopmuis plaatst is hij misschien na een jaar al wel leeg.. Een batterij die meer dan 5 jaar mee gaat, wil ik ook wel. :*)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Quad schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:38:
Dit is echt zo'n marketingpraat hè.. In welke situatie is die batterij na een jaar nog steeds bijna vol?
Als je hem parkeert en er ruk mee doet, of die 90% overtrokken is, denk het wel.
Maar Eneloops zijn geen marketing praatje. Die roeleren echt wel vergeleken met "gewone" oplaadbare batterijen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het gaat dus om wanneer je die dingen in de lade gooit en over een jaar zit er nog steeds 90% capaciteit in?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Quad schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:43:
Het gaat dus om wanneer je die dingen in de lade gooit en over een jaar zit er nog steeds 90% capaciteit in?
Yes, geen leegloop zoals wanneer Jant Smit gaat zingen (waar Eneloop =/= zaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Even een misschien stomme vraag, maar zijn dit en dit Opladers die ook als Powerbank gebruikt kunnen worden, of geven ze geen stroom van de geladen batterijen door zodra je t netsnoer(of de laad usb) eruit haalt.

En dan die batterijen, staat wel compatable with, maar dan kan ik dus in feite elk van deze of bijvoorbeeld deze gewenste batterijen er in stoppen ?
Snap er zoals jullie merken vrij weinig meer van xD

[ Voor 9% gewijzigd door KillStream op 21-12-2014 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Quad schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:43:
Het gaat om de zelf ontlading, die bij Eneloops ontzettend laag is. Alle batterijen lopen langzaam leeg, ook al doe je er niks mee. Natuurlijk claimen ze niet dat de batterij een jaar mee gaat, ze claimen dat er nog 90% in zit als je hem een jaar laat liggen. Dit is erg handig bij deurbellen, afstandsbedieningen en andere apparaten die weinig verbruiken en amper aan staan.
KillStream schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:03:
Even een misschien stomme vraag, maar zijn dit en dit Opladers die ook als Powerbank gebruikt kunnen worden, of geven ze geen stroom van de geladen batterijen door zodra je t netsnoer(of de laad usb) eruit haalt.

En dan die batterijen, staat wel compatable with, maar dan kan ik dus in feite elk van deze of bijvoorbeeld deze gewenste batterijen er in stoppen ?
Snap er zoals jullie merken vrij weinig meer van xD
Nee

Ja, het gaat er om dat het laadprincipe bij lithium-ion past. Fysieke vorm maakt niet uit, zolang het maar li-ion is en geen alkalines oid.

[ Voor 45% gewijzigd door lutkeveld op 21-12-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
lutkeveld schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:10:

[...]

Nee

Ja, het gaat er om dat het laadprincipe bij lithium-ion past. Fysieke vorm maakt niet uit, zolang het maar li-ion is en geen alkalines oid.
@nee, het zijn geen laders, die al powerbank te gebruiken zijn?

@de rest, okee danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Nee, ze kunnen niet als powerbank worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Duidelijk. dan heb ik er niks aan xD. Had me handig geleken, een powerbank met variabel vermogen.
verder gebruik ik geen batterijen, behalve in de afstandsbedieningen, maar dan koop ik wel gewoon eens in de 3 jaar een pakje duracell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
KillStream schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:25:
Had me handig geleken, een powerbank met variabel vermogen.
Zoals bijna elke powerbank in de wereld? Of vermogen als in capaciteit?

Batterijen (alkalines) gebruiken voor een powerbank is not-done. Lage energiedichtheid, hoge kosten. Gewoon een XPB halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door lutkeveld op 21-12-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Hmm, mja een normale powerbank. Of iig zoals ik ze ken, zijn gesloten. Kan je dus niet zelf zomaar andere batterijen oid in stoppen.
Dus leek deze me handig, kan je en evt je batterijen opladen, en onderweg met je opgeladen batterijen je telefoon oid als er geen andere energiebron in de buurt is.

Kan idd altijd nog ff kijken naar een normale powerbank.
Ja, capaciteit, meer of minder mAh in het apparaat stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door KillStream op 21-12-2014 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een XPB halen. Ik zoek alvast een korte lader voor mijn iphone 5. Ik heb wel een lader maar deze is te lang om elke dag in m'n broekzak te houden.

Hebben mensen ervaringen met de iphone laders uit China? Ik heb van mijn vrienden gehoord dat een aantal iphone laders (iOS 8.1) het niet (goed) doen.

Ik zou het op prijs stellen als je een linkje stuurt met een goed werkende korte iphone 5 lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
2 coupon code's gewonnen met die kerst sokken op tinydeal

5% gehele website
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

3% gehele website
Members only:

Volgens mij maar 1 keer te gebruiken, geef het even door hier als je hem gebruikt heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:13
Inmiddels alweer 8 coins verdiend bij buyincoins met die datumvakjes ;)
het lijkt MITB wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
http://www.banggood.com/1...or-Backdrop-p-961281.html

10Pcs Photography Background Clip Holder Mount Clamps

Oftewel, 10x een plastic klem voor €3.61

Lijkt me best voordelig.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Liggen ook bij de Action voor een vergelijkbare prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:26:
[...]

Members only:
11.89€ voor de 5000 mAh ultrathin Xiaomi PB

Die muismat is toch wat lastiger te vinden. Nog even geduld :P
Thx man! Zojuist een 10400 XPB besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:26:
[...]

Members only:
11.89€ voor de 5000 mAh ultrathin Xiaomi PB

Die muismat is toch wat lastiger te vinden. Nog even geduld :P
Thanks. Gebruikt om de 10400 variant te bestellen voor €15,63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Nu online
Wat zijn jullie ervaringen met LED uit china?
Zelf heb ik al wat zaklampen besteld, de lichtopbrengst hiervan was dikke prima, maar de kwaliteit van de elektronica wat minder.
Nou ben ik bezig met een projectje; zelf een lamp voor het hardlopen maken en een collega van me wil graag een koplamp voor zijn motor in elkaar bakken (groot licht).
Voor beide projecten heb ik deze LEDs besteld, gewoon omdat ze zo goedkoop zijn. Als ze de gestelde specificaties halen zou het echt perfect zijn, maar ik vraag me af of dit wel zo is. Op veel chinese sites kan je LEDs van alle vermogens vinden, met een sterk variërende lichtopbrengst/watt.
Heeft iemand al eens losse LEDs besteld en getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Er zijn hier al meerdere Tweakers die de Mi Band hebben. Wat is jullie ervaring met het gebruik op de fiets? Gewoon dat ding in je broekzak stoppen of in je sok? Hoop echt dat Mi binnenkort eens een Bike optie gaat toevoegen aan hun fitness center :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ViezeVis schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:46:
Er zijn hier al meerdere Tweakers die de Mi Band hebben. Wat is jullie ervaring met het gebruik op de fiets? Gewoon dat ding in je broekzak stoppen of in je sok? Hoop echt dat Mi binnenkort eens een Bike optie gaat toevoegen aan hun fitness center :)
Er is een apart topic voor, [Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
ViezeVis schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:46:
Herr Flicker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:45:
Dat is een goeie! Ik had uiteraard al geprobeerd het bandje om mijn enkels te dragen (lukt uiteraard niet).
Ik ga het gelijk zo proberen en (mits er resultaat is) laat jullie weten.

Edit 8:30 : Helaas de module in je sok stoppen werkt niet. Op de fiets noteert hij te weinig. Van de 5 km heeft hij 1 km genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:39:
[...]

1 van de weinige echt goeie laders voor een prima prijs. Let er wel even op dat je EU versie moet selecteren, staat volgens mij standaard op US. Kwam er gelukkig net voor de checkout achter :P
Ik heb de EU versie geselecteerd maar Nitecore is binnen maar met een US snoer en stekker en EU verloopje.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Begin november heb ik een product besteld en kreeg een RN code. Maar bij China Post staat nog steeds China Post has not received parcel.

Verkoper blijft volhouden dat het verstuurt is. Maar normaal zie altijd een melding binnen 10 dagen. 9 van de 10 dingen die ik uit China bestel komen binnen 4 weken binnen. Nu heb ik na 6 weken nog steeds geen melding van Received by China Post.

Kan ik er vanuit gaan dat de product niet is verstuurd of kan het zijn dat de verkoper het heeft verstuurd maar dat China Post na 6 weken het nog niet heeft verwerkt.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 22-09 14:44
Lisadr schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:05:
Begin november heb ik een product besteld en kreeg een RN code. Maar bij China Post staat nog steeds China Post has not received parcel.

Verkoper blijft volhouden dat het verstuurt is. Maar normaal zie altijd een melding binnen 10 dagen. 9 van de 10 dingen die ik uit China bestel komen binnen 4 weken binnen. Nu heb ik na 6 weken nog steeds geen melding van Received by China Post.

Kan ik er vanuit gaan dat de product niet is verstuurd of kan het zijn dat de verkoper het heeft verstuurd maar dat China Post na 6 weken het nog niet heeft verwerkt.
AliExpress?
Dit is de trackingcode bij 1 bestelling, uitgevoerd op 19 augustus (19/08/2014) op AliExpress.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2lmuj5j.jpg
Perfect mogelijk. De verkoper had extended protection dus wacht daar gewoon op, moest dit bij jou ook zijn.
Het is wel niet, omdat het bij mij in orde kwam, het bij jou ook in orde zal komen.

Edit: Ik zie net dat mijn pakje werd gecontroleerd en voorgelegd aan de autoriteiten of het namaak is :D Awesome! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 22-12-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Lisadr schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:05:

1 week, soms 2 weken om een pakket aan te melden in het systeem kan gebeuren maar 6 weken? Grote kans dat het pakketje dan nog niet bij de koerier is afgeleverd. (en dus de verkoper je aan het lijntje houd)

Waar track je het mee? 17track.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mensen die een witte Nillkin charger willen: Bij Banggood is deze binnenkort te bestellen. Uiteraard weet ik dat er meer shops zijn die deze charger verkopen, maar ik dacht ik meld het even.
Op dit moment is de zwarte onderweg, zodra ze de witte gaan verkopen, zal ik deze ook erbij nemen.
wimpie007 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:04:
[...]

Ik heb de EU versie geselecteerd maar Nitecore is binnen maar met een US snoer en stekker en EU verloopje.......
Ook hier vandaag binnen. Uiteraard gekozen voor de EU versie en In mijn geval zat er gewoon een EU stekker bij.

[ Voor 35% gewijzigd door Hendrikje1 op 22-12-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
Hier ook een vraag

Heb wat besteld bij Geekbuying, zit een trackingcode bij vi Chinapost.
On op 17track mijn zending volgen, daar stond een paar dagen terug dat de destination Nederland was.
Nu is alle informatie weer verdwenen over mijn pakketje bij 17track.

Hoe moet ik dit opvatten?
Ik maak me iig geen zorgen. Maar vond het tracken wel makkelijk, dacht ik. Dus.

Edit : op chinapost-track krijg ik de volgende melding ; Success find: 0 items!

Edit 2 ; Laat maar. Als ik bij GB inlog zie ik daar een ander trackingnummer staan en die is wel te volgen. op 17track. Vraag ik me nog enkel af waarom ik 2 trackingnummers heb, maar dat kan ik hier in dit topic lezen.

pakketje is iig despatched to overseas

Edit 3 ; laat maar, 2 verschillende bestellingen waarvan ik van de laatste nooit had verwacht dat het een trackingcode zou krijgen.

Zie je, zo lost alles zz op.

[ Voor 40% gewijzigd door maartend op 22-12-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendrikje1 schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:11:
[...]

Ook hier vandaag binnen. Uiteraard gekozen voor de EU versie en In mijn geval zat er gewoon een EU stekker bij.
Hier ook de EU stekker, als bonus ook een verloopstukje los erbij 8)7
In 10 dagen al binnen, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:20:
[...]

Hier ook een EU stekker en een extra verloopstukje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Kenzi schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:47:
[...]

1 week, soms 2 weken om een pakket aan te melden in het systeem kan gebeuren maar 6 weken? Grote kans dat het pakketje dan nog niet bij de koerier is afgeleverd. (en dus de verkoper je aan het lijntje houd)

Waar track je het mee? 17track.net?
Ik heb getracked me 17track.net track-chinapost.com en natuurlijk het officiële http://intmail.183.com.cn

@bottom line
Ja het is aliexpress en hoop niet dat het zo lang duurt als bij jou.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:20:
[...]

Hier zat er geen verloopstukje bij. Ik ga klagen :P :P .
10 dagen is inderdaad netjes, zeker in deze periode. Ander spul dat ik eerder besteld had is momenteel nog onderweg.

De charger zelf werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 22-09 14:44
Lisadr schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:48:
[...]

Ik heb getracked me 17track.net track-chinapost.com en natuurlijk het officiële http://intmail.183.com.cn

@bottom line
Hoop het voor jou ook :)
Maar dan weet je toch al dat het kan gebeuren.. Heeft zeker 40 dagen geduurd eer ik het kon tracken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lisadr schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:48:
[...]

@bottom line
Zorg dat je een dispute aanmaakt voordat de timer is afgelopen. Anders wordt het onmogelijk je geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Een slechte review (3/5 stars) geschreven over een 25 dollar dashcam van LITB die gewoon goed werkt alleen slecht beeldkwaliteit heeft; zonder iets te doen volgende bericht ontvangen:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/b4yiw6.jpg

Ik ga vaker slechte reviews schrijven :9 :P

[ Voor 38% gewijzigd door Ivo NL op 22-12-2014 20:59 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Ivo NL schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:57:
Een slechte review (3/5 stars) geschreven over een 25 dollar dashcam, zonder iets te doen volgende bericht ontvangen:

Waarom zou je willen differentieren tussen een salpingitis of een appendicitis? Gewoon een echotje laten maken door de radioloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Excuus, al gewijzigd ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leejow(saait) schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:57:
[...]

Waarom zou je willen differentieren tussen een salpingitis of een appendicitis? Gewoon een echotje laten maken door de radioloog.
Omdat salpingitis met AB te behandelen is, bij appendicitis gaat die doorgaans eruit (a froid komt bijna niet meer voor, uit de oude doos). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ivo NL schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:57:
Een slechte review (3/5 stars) geschreven over een 25 dollar dashcam van LITB die gewoon goed werkt alleen slecht beeldkwaliteit heeft; zonder iets te doen volgende bericht ontvangen:

[afbeelding]

Heb je die code al gebruikt? Anders zou ik hem maar ff weghalen. Tenzij hij gekoppeld is aan je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
De Nut is binnen maar wil niet syncen met mijn telefoon.
Ook wil die app veel teveel machtigingen en je moet met je facebook of twitter inloggen. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand anders hem ook al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ronald8 schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:41:
[...]

Heb je die code al gebruikt? Anders zou ik hem maar ff weghalen. Tenzij hij gekoppeld is aan je account
gekoppeld aan account denk ik, als ik de code invul werkt ie niet :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Haha zo slim ben ik nog wel ;) is maar een deel van de code guys.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ivo NL schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:22:
Haha zo slim ben ik nog wel ;) is maar een deel van de code guys.
Netjes weggewerkt dan, aangezien het een screenshot is? en je geen verschil ziet in witkleur ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chnub
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 18:54
Bij MiniInTheBox heb ik tot 2 x toe een langere Lightning kabel besteld voor een iPad.

Bij de eerste bestelling had ik een 1 ster review gegeven aangezien die kabel van 3m totaal niet werkte en kreeg ook direct een vergoeding van totaal bedrag.
Voelt wel een beetje als omkoping :P

2de kabel van tegoed werkte ook niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

wimpie007 schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:55:
De Nut is binnen maar wil niet syncen met mijn telefoon.
Ook wil die app veel teveel machtigingen en je moet met je facebook of twitter inloggen. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand anders hem ook al binnen?
Nog niet binnen maar er staat inderdaad nergens dat je verplicht moet inloggen op deze platformen Facebook, Twitter, Weibo of QQ totdat je de app hebt geïnstalleerd. Inloggen op basis van een mobiel telefoonnummer wordt ook lastig aangezien deze uit China moet zijn en een verificatiecode naar het betreffend nummer wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:02:
Gisteren ook wat besteld bij Banggood, eens zien hoe lang het gaat duren (hoop voor kerst binnen).
Still waiting :(

Al sinds begin december op "In transit" volgens 17track...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Chnub schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:31:
Bij MiniInTheBox heb ik tot 2 x toe een langere Lightning kabel besteld voor een iPad.

Bij de eerste bestelling had ik een 1 ster review gegeven aangezien die kabel van 3m totaal niet werkte en kreeg ook direct een vergoeding van totaal bedrag.
Voelt wel een beetje als omkoping :P

2de kabel van tegoed werkte ook niet helaas...
Ik was ook van plan om een lightning kabel te halen van miniinthebox... Heb je nog een link van deze 2 kabels die mislukt zijn? Ik wil niet hetzelfde kabel bestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Voor mijn eerste stapjes in het "China Shopping" - gebeuren ben ik eigenlijk net het meest tevreden van Banggood

Aliexpress : besteld 9 december. Ligt ergens in Singapore bij EMS
Gearbest : besteld 5 december. Ligt in het internationaal depot (NLAMSC) sedert 20/12
Banggood: besteld 12 december. Werd gisteren aangeboden maar was jammer genoeg niet thuis.

Moet zeggen dat hun site bij mij ook het meest overzichtelijk overkomt.
Maar mag niet teveel kijken op die sites want denk dat mijn eindejaarsbudget wel eens zware klappen zou kunnen krijgen 8)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Phentaq schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:56:
[...]

Ik was ook van plan om een lightning kabel te halen van miniinthebox... Heb je nog een link van deze 2 kabels die mislukt zijn? Ik wil niet hetzelfde kabel bestellen namelijk.
Na een stuk of 6 verschillende lightning kabels gekocht te hebben, allemaal van een paar euro, ben ik tot de conclusie gekomen dat ze allemaal waardeloos zijn. Geen enkele kabel heeft het langer dan een paar maanden uitgehouden. Dat was geluk hebben want ik had twee identieke kabels besteld. De andere kabel kon na een paar dagen de prullenbak in. Net zoals het merendeel van alle andere kabels.

Uiteindelijk toch maar een échte Apple kabel met € 7,50 korting bij MyCom besteld. Was uiteindelijk goedkoper dan alle losse kabels bij elkaar.

Als je toch een kabel wilt kopen: De Hema rekent tot eind dit jaar geen bezorgkosten en een kabel daar kost 4 euro. Dan kan je over een paar maanden je geld terug vragen. :)

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Xiaomishop heeft een andere identieke versie van de metalen muismat op voorraad, alleen zonder Mi branding maar gewoon onder 'oem', kost ook evenveel..

http://www.xiaomishop.com...-anti-slip-mouse-pad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Kenhas schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:49:
Voor mijn eerste stapjes in het "China Shopping" - gebeuren ben ik eigenlijk net het meest tevreden van Banggood

Aliexpress : besteld 9 december. Ligt ergens in Singapore bij EMS
Gearbest : besteld 5 december. Ligt in het internationaal depot (NLAMSC) sedert 20/12
Banggood: besteld 12 december. Werd gisteren aangeboden maar was jammer genoeg niet thuis.

Moet zeggen dat hun site bij mij ook het meest overzichtelijk overkomt.
Maar mag niet teveel kijken op die sites want denk dat mijn eindejaarsbudget wel eens zware klappen zou kunnen krijgen 8)
Aliexpress is niet 1 verkoper, het hangt van de verkoper en de verzendmethode af wat je ervaringen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Weer 2 dollar bij miniinthebox ;)
Die gasten zijn de weg effies kwijt -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:59:
Weer 2 dollar bij miniinthebox ;)
Die gasten zijn de weg effies kwijt -_-
Waarom krijgen jullie wel die 2$ codes en ik niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ViezeVis schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:05:
[...]

Waarom krijgen jullie wel die 2$ codes en ik niet? :'(
Inschrijven op de nieuwsbrief?
Spamfolder openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:13:
[...]

Inschrijven op de nieuwsbrief?
Spamfolder openen ;)
Ik krijg elke mail van ze behalve met codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
ViezeVis schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:13:
[...]

Ik krijg elke mail van ze behalve met codes.
Krijg je die bonus tegoeden van €1,50 ook niet?

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Xiaomi powerbank van 5000mAh over een paar uur in de flash sales van banggood voor $14

Goedkoper dan op TD zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer €1,50 van MITB. :) nu moet ik weer iets uitzoeken wat ik bijna gratis kan bestellen en waar ik ook wat aan heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Annoying-Orange schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:15:
[...]

Krijg je die bonus tegoeden van €1,50 ook niet?
Bedoel je die 2usd? Want die had ik vorige week gekregen.
Als ze ook euro's weg geven dan loop ik die dus kennelijk mis?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:39:
[...]

Je krijgt volgens mij of $2 of €1,50 afhankelijk van in welke munteenheid je altijd afrekent. Als jij altijd afrekent in russische roebels zul je je tegoed volgens mij ook in russische roebels krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
michael3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:39:
[...]

Ik krijg geen bonustegoed in dollars, ik krijg ook de Nederlandse nieuwsbrief.
2 dollar is trouwens €1,63.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Annoying-Orange schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:45:
[...]

Ik krijg geen bonustegoed in dollars, ik krijg ook de Nederlandse nieuwsbrief.
2 dollar is trouwens €1,63.
2 dollar is bij MITB 1.91 euro ;)
ik krijg ook altijd in dollars, ook al is het de Nederlandse reclame die ik krijg, beetje raar dus maja, mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
krissie100 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:47:
[...]

2 dollar is bij MITB 1.91 euro ;)
ik krijg ook altijd in dollars, ook al is het de Nederlandse reclame die ik krijg, beetje raar dus maja, mij hoor je niet klagen.
ik krijg de nieuwsbrief ook op deze manier daarom vond ik het vreemd dat sommige euro tegoed krijgen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

eggda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:27:
[...]

Icm het linkje uit de spammail van gisteren "TGIF: nu tot 90% korting op bestsellers" krijg je dan originele pistons voor plm 8 euro :)
lennardd21 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:
De Pistons en Xiaomi powerbanks van mini zijn nep trouwens :)
eggda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:58:
[...]

Ik heb de BG pistons ook, dus ik zal ze vergelijken als ze er zijn - maar voor 6 euro (had nog meer tegoed staan) wil ik wel gokje wagen
Jup, zojuist binnen. Had nog geen pistons :o . Maar deze zijn zover ik zie nep.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb al alle coupons gekregen van Mini/light, maar deze toch niet. Vreemd!
Niet dat ik ze zou gebruiken, aangezien ik echter niets meer hoef nu. (En omdat bpost de laatste 5 pakjes met veel problemen heeft geleverd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dus mijn nieuwsbrief in het NL en krijg ook euro tegoed. Maarja boeiuh, gratis spullen zijn gratis spullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
dangerousp schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:53:
[...]

Aliexpress is niet 1 verkoper, het hangt van de verkoper en de verzendmethode af wat je ervaringen zullen zijn.
Weet ik. Aliexpress = soort chines ebay (grof gezegd)

Maar verandert niets aan de ervaring é ;) Goed mogelijk dat ik bij een andere verkoper meer geluk had maar was ook maar een overzichtje om te tonen dat het precies nog vlot gaat bij Banggood ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van MIITB is een USB kabel (HTC look-a-like) binnen, hij is ongeveer niet helemaal goed en heeft als retouradres een adres in België.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Quad schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:09:
Van MIITB is een USB kabel (HTC look-a-like) binnen, hij is ongeveer niet helemaal goed en heeft als retouradres een adres in België.
wat een zin "ongeveer niet helemaal goed" ;)
hij laad niet op?
MITB heeft inderdaad wat magazijnen in Europa, ook in België blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

krissie100 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:13:
[...]

wat een zin "ongeveer niet helemaal goed" ;)
hij laad niet op?
MITB heeft inderdaad wat magazijnen in Europa, ook in België blijkbaar?
Ik denk dat die probeert te zeggen dat de kabel slomer is dan een oem versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
De postbode mag binnenkort weer een berg gele enveloppen bezorgen :D 5 pakjes zijn al in Nederland, 4 liggen op een vliegveld in China en een paar zijn niet te traceren. Alleen de dingen waar ik het meest naar uitkijk komen maar niet :'( de Xiaomi 5000mAh powerbank is nu bijna een maand onderweg (hopelijk geen problemen doordat er een accu inzit), de Earson is nog steeds niet verzonden (of Tinydeal werkt de status maar niet bij) en m'n horloges heb ik geen hoop dat ze ooit nog komen. Nu mag ik van mezelf even geen geld meer uitgeven :')

[ Voor 5% gewijzigd door O88088 op 23-12-2014 14:24 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.