[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
weer bij mini en light bonustegoed, de vooraad laserlampjes groeit heb er al 9 en nop betaald 8)
ongeveer al 9 euro van mini gekregen deze maand

[ Voor 19% gewijzigd door nitro op 12-12-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

boldy31 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:06:
[...]

Heb ze ook enkele maanden geleden gekocht, als ik deze website moet geloven heb ik de echte in huis van Banggood; https://plus.google.com/+...oid=110896809292945694593
Alleen op Earson-audio is de 151 nergens te bespeuren...
Ja maar de vraag is dus of je ze gekocht hebt als Earsons. Als dat duidelijk staat in je aankoopbevestiging moeten ze dus ook Earsons leveren, hier staat dat merk nergens vermeld behalve op de foto's waardoor ze in principe dus neppe kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
EastWarez schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:11:
weer bij mini en light bonustegoed, de vooraad laserlampjes groeit heb er al 9 en nop betaald 8)
9 = 0.46
Wat voor laserlampjes?
Link :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
het plan iss het ombouwwen vann een led zaklamp met van die ledjes naar lasers
http://www.miniinthebox.c...diode-module_p473308.html
Pistolebob schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:12:
[...]

Wat voor laserlampjes?
Link :o

[ Voor 13% gewijzigd door nitro op 12-12-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
-Tim- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:11:
[...]

Ja maar de vraag is dus of je ze gekocht hebt als Earsons. Als dat duidelijk staat in je aankoopbevestiging moeten ze dus ook Earsons leveren, hier staat dat merk nergens vermeld behalve op de foto's waardoor ze in principe dus neppe kunnen leveren.
Heb het zo gekocht:

Sub-Total €22.16
Netherland Direct Mail €0.36
Discount Coupons:fa8d39: €-6.65
Total €15.87
Order Summary:
Shipping Details :
Order #: 3235166
Shipping Method: Netherland Direct Mail
Subtotal of Items: 1 x Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone 6 6+ Smartphone (SKU108926) €22.16

IMPORTANT NOTICE:
We want to remind all customers that they are responsible for all local handling fees and Intermediary bank handling fees. Therefore, customers should confirm the total payment amount with their local bank.

Thanks again for choosing us
Banggood.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
l3art schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:43:
Snap ik en zal ongetwijfeld dan inderdaad ook wel kloppen. Zie ook dat op de sjcam website NTK wordt gebruikt als afkorting van Novatek. Althans, bij de SJ4000, bij de SJ4000 wifi hebben ze het over de Aptina0330 chip.... Nou ja kleinigheidje houd je altijd zullen we maar zeggen.

edit:
Ahhh dit schept al wat meer duidelijkheid: NTK96650 + AR0330
Dit staat bij de specificaties van de SJ4000, terwijl bij de Wifi variant alleen de Aptina AR0330 wordt gesproken.

OPGELOST! 8)7
Zo goed als alle SJ4000 hebben zelfde chip+sensor, alleen de firmware is verschillend... ik heb de SJ4000 en de SD28 naast elkaar gelegd en de beeldkwaliteit is hetzelfde, alleen is het beeld van de SD28 iets warmer en klopt de belichting een stuk beter
SJcam SJ4000 = Novatek NTK96650 + AR0330
ACMELL SD28 ( SJ4000 kloon ) = NTK96650 + AR0330 ( http://www.acmell.com/?dt_portfolio=sd28-action-camera )

Met de SJ5000 moet je beter opletten, die van SJcam zijn beide prima, maar die van AMKOV is minder goed dan de SJ4000
SJcam SJ5000 = Novatek NTK96655 + Panasonic MN34110PA
SJcam SJ5000 plus = Ambarella A7LS75 + Panasonic MN34120PA
AMKOV SJ5000 = Sunplus-spc6330m + Aptina MT9F002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

13art

Moderator Mobile
Dit is wel een leuk vergelijkingsfilmpje tussen die twee: http://youtu.be/elilYp1IgI0
De SD28 geeft een wat lichter beeld en de sj4000 is juist wat donkerder... Maar verder beide prima beeld. Maar zou zelf iets sneller neigen naar de sj4000

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hoe lang duurt het ongeveer bij miniinthebox.com voordat je het in huis hebt? Heb nu paar dingen van tinydeal.com na 2weken in huihuis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
roflexx schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:06:
Hoe lang duurt het ongeveer bij miniinthebox.com voordat je het in huis hebt? Heb nu paar dingen van tinydeal.com na 2weken in huihuis gehad.
mini in the box / light in the box is wat sneller omdat ze alles met bpost of postNL verzenden.
7 tot 10 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 21-09 19:27
Kreeg net een leuke status update van een YC......YW code, ( kun je tracken op: http://track.yw56.com.cn/en-US/ )

BeiJing Hand over to Airport, Flight No. KL898

Staat zelfs de vluchtnummer bij.... Gaat lekker haha

Gaat trouwens om deze bestelling: KLIK Hoop dat het linkje werkt...

Kwam er alleen later pas achter dat het voor DC spanning is, en volgens mij zijn de standaard G4 lampjes AC....

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 21:48
Bovendien krijg je bij MiniInTheBox altijd een trackingcode, vaak van BPost, soms van Postnl. Die kun je dan traceren op bijvoorbeeld 17track.net. Dan weet je precies waar je pakje Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Na twee en een halve maand eindelijk m'n Xiaomi powerbank van coolicool in handen. Blijkt dat ze het het huisnummer en naam niet op het label hebben gezet. PostNL heeft het pakketje dus maar gewoon op nummer één bezorgd, terwijl dit zelfs een andere postcode is....
Gelukkig vonden deze mensen mijn telefoonnummer onder een sticker, en namen de moeite mij te bellen :)

Coolicool gaat het 'em voorlopig niet meer worden.

Het is wél een originele Xiaomi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Ronald8 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:24:
Bovendien krijg je bij MiniInTheBox altijd een trackingcode, vaak van BPost, soms van Postnl. Die kun je dan traceren op bijvoorbeeld 17track.net. Dan weet je precies waar je pakje Is.
nee hoor niet altijd
http://prntscr.com/5g3z1y

ligt eraan welke als eerst beschikbaar is

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53

ViezeVis

Sample Text

Stel je hebt een carcam met een batterij van 300mAh en een powerbank van 10400mAh. Is er dan een manier om uit te rekenen hoelang hij gemiddeld meegaat? Op 300mAh gaat de carcam zo'n 20 minuten mee.

Ik dacht eerst: 10400/300=34,666...
34,666... * 20 = 693 minuten (11,5 uur).

Maar volgens mij klopt dit niet of wel. 8)7

//
BuyInCoins geeft bij een defect product ALTIJD een lagere refund. Best wel belachelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door ViezeVis op 12-12-2014 22:50 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
ViezeVis schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:39:
Stel je hebt een carcam met een batterij van 300mAh en een powerbank van 10400mAh. Is er dan een manier om uit te rekenen hoelang hij gemiddeld meegaat? Op 300mAh gaat de carcam zo'n 20 minuten mee.

//
BuyInCoins geeft bij een defect product ALTIJD een lagere refund. Best wel belachelijk.
(10400mAh/5*3.7)/300mAh*0,8=20,5x opladen
20,5/60*20*0,8=5,47 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolo7bear
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12-2024
ViezeVis schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:39:

//
Oh, dan heb jij toch een andere ervaring als ik, ik ontvang altijd 100% als een product defect is of niet aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

NSG

Je weet niks!

Millgate schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:31:
Na twee en een halve maand eindelijk m'n Xiaomi powerbank van coolicool in handen. Blijkt dat ze het het huisnummer en naam niet op het label hebben gezet. PostNL heeft het pakketje dus maar gewoon op nummer één bezorgd, terwijl dit zelfs een andere postcode is....
Gelukkig vonden deze mensen mijn telefoonnummer onder een sticker, en namen de moeite mij te bellen :)

Coolicool gaat het 'em voorlopig niet meer worden.

Het is wél een originele Xiaomi :*)
Heb zelf ook met twee pakketjes het probleem gehad dat coolicool mijn huisnummer er niet op had gezet. Maar in mijn geval zijn ze retour china gegaan en heb ik heel wat moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Mijn claim bij PayPal was afgewezen omdat de tracking code de status "delivered" had. Waar het dan bezorgd is maakt blijkbaar niet uit :?

Tot zover de PayPal aankoopbescherming... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Millgate schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 08:52:
Mijn claim bij PayPal was afgewezen omdat de tracking code de status "delivered" had. Waar het dan bezorgd is maakt blijkbaar niet uit :?

Wat verwacht je dan? Dat PayPal zegt: "Ook al is het pakje bezorgd, we geven toch je geld terug?"
Fraude met de aankoopbescherming is al makkelijk genoeg, het moet ook geen universeel krijg-je-geld-terug fonds worden want dan stoppen verkopers met het accepteren van PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ronald8 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:29:
[...]

Wat verwacht je dan? Dat PayPal zegt: "Ook al is het pakje bezorgd, we geven toch je geld terug?"
Fraude met de aankoopbescherming is al makkelijk genoeg, het moet ook geen universeel krijg-je-geld-terug fonds worden want dan stoppen verkopers met het accepteren van PayPal.
Eventjes nuanceren, als verkoper/oplichter stuur je een oorbel naar een iets veranderd adres één letter aanpassen in de postcode en/of huisnummer.
Jij hebt je tracking nr. een ander ontvangt de oorbel jij krijgt je bv. powerbank nooit.

Of bestaan er geen oneerlijke Chinezen🏯

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Supertip schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:43:
[...]

Eventjes nuanceren, als verkoper/oplichter stuur je een oorbel naar een iets veranderd adres één letter aanpassen in de postcode en/of huisnummer.
Jij hebt je tracking nr. een ander ontvangt de oorbel jij krijgt je bv. powerbank nooit.

Of bestaan er geen oneerlijke Chinezen🏯
Maar daar kan PayPal niks aan doen. Ze kunnen moeilijk gaan controleren of die ene trackingcode wel echt bij jouw pakje hoort. Als de trackingcode die de verkoper heeft gegeven aangeeft dat het is aangekomen dan moet PayPal er van uit gaan dat het klopt. Want hoe moet een verkoper anders gaan bewijzen dat iets verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:30
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/2032659042_2/Free-shipping-Comply-T-400-T500-isolation-headphones-Tips-headset-memory-foam-sponge-earphone-headphone-sets.jpg

Ik heb de Comply earbuds binnen voor mijn Xiaomi Piston v2's.
Bij ontvangst zou ik nog even doorgeven wat ik er van vind.
... ik denk dat ik kort kan zijn ... véééééééééél beter dan de originele rubber dopjes zeg!
De T400 is blijkbaar de juiste maat, past perfect.
Ik vind ze heerlijk zitten! Ze zitten goed in mijn oor maar voel ze eigenlijk amper zitten. (beter dan mijn foam oordopjes op mijn TDK in-ears).
Doordat het hij goed past / afsluit hoor ik ook gelijk een heel stuk minder van mijn omgeving (sluit goed af).
Iemand anders gaf als voordeel dat je het volume dan minder hard hoeft te doen voor een goed geluid ... ik had er niet eens over nagedacht maar hij heeft nog gelijk ook :).

Ook misschien wel het grootste voordeel naast comfort en isolatie is dat ... je doet ze in en bám, perfect geluid. Je hoeft ze niet goed in je oor te duwen om de bas goed tot zijn recht te laten komen, hij zit gewoon gelijk goed.

Ik ben er blij mee, kan het iedereen aanraden!

Ik heb ze hier gekocht:
http://www.aliexpress.com...hone-sets/2032659042.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Ronald8 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:49:
[...]

Maar daar kan PayPal niks aan doen. Ze kunnen moeilijk gaan controleren of die ene trackingcode wel echt bij jouw pakje hoort. Als de trackingcode die de verkoper heeft gegeven aangeeft dat het is aangekomen dan moet PayPal er van uit gaan dat het klopt. Want hoe moet een verkoper anders gaan bewijzen dat iets verstuurd?
PayPal hoeft dat niet zelf uit te zoeken, maar ik ben wel van mening dat de verkopende partij dat moet kunnen aantonen. Een tracking code op zich zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
Miniinthebox blijft maar strooien met de codes.
Deze nacht weer een code ontvangen, voor $2 ontvangen. Ik had op dat account eerder al een $2 code gekregen, geldig t.e.m 11 december. Deze is geldig tot 15 december.

De codes lijken wel random verzonden te worden, niet op dezelfde tijdstippen.

Iemand nog tips voor leuke prul? Ik begin zowat zonder inspiratie te zitten :+

Edit: deze is onderweg :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anton.net op 13-12-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Millgate schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 08:52:

Deze week bij paypal identiek hetzelfde meegemaakt. Handtas besteld bij een online shop met 3-5 dagen delivery ... wat niet waar bleek te zijn en ik dus het geschenk niet op tijd had.
Probleem was dat ik deze in de locale winkel liet bezorgen om daar op te pikken.
Winkel reageerd niet op emails of toch weer kompleet naast de kwestie en cancellatie regeling is ook een drama.
Ik doe dus een paypal case open en zij zien enkel delivered.
Als je op UPS tracking kijkt dan zie je de naam en adres van de winkel en afgetekend met een andere, dan mijn vrouw, naam. Paypal kijkt daar dus niet naar en je kan je complaint steken waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Millgate schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:51:
[...]

PayPal hoeft dat niet zelf uit te zoeken, maar ik ben wel van mening dat de verkopende partij dat moet kunnen aantonen. Een tracking code op zich zegt niets.
Dat is het enigste goede antwoord.

PayPal rammelt

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Anton.net schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:49:
Miniinthebox blijft maar strooien met de codes.
Deze nacht weer een code ontvangen, voor $2 ontvangen. Ik had op dat account eerder al een $2 code gekregen, geldig t.e.m 11 december. Deze is geldig tot 15 december.

De codes lijken wel random verzonden te worden, niet op dezelfde tijdstippen.

Iemand nog tips voor leuke prul? Ik begin zowat zonder inspiratie te zitten :+

Edit: deze is onderweg :P
Ik vind zelf deze oordopjes erg interessant. Nu 2 dollar, maar morgen als het goed is slechts 1 dollar door de bliksemuitverkoop. En als je dan 2 dollar tegoed hebt kun je 2 paar kopen :D. Lijkt me handig voor bij de fitness, dan is geluidskwaliteit voor mij niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Geef ik persoonlijk liever 2 euro meer uit voor fatsoenlijke dopjes. Die dopjes heeft de action ook voor 70 cent trouwens.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
NL Direct heet bij banggood tegenwoordig Priority direct mail... En kost $6.06 voor een item van $2.50...

Waar is de tijd gebleven dat het nog geen dollar extra kostte...

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
MrMilco schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:19:
NL Direct heet bij banggood tegenwoordig Priority direct mail... En kost $6.06 voor een item van $2.50...

Waar is de tijd gebleven dat het nog geen dollar extra kostte...
Ik heb hierover meer dan een maand geleden mijn beklag over gedaan, dreigde lichtjes dat ik naar andere verkopers toeging zoals meerderen uit de Benelux omdat voordien een ledlamp met afstandsbediening voor 0.5€ werd opgestuurd via Netherland direct mail en dat werd verhoogd naar 2.79€. Als je ze per vier bestelde ging er ineens 15€! bij aan verzendkosten. Dit was hun antwoord:

Dear,
Thank you for your email.
We‘ve collected and collated the past data for different countries to modified the shipping method .
Also the shipping method is automatic matching according to the nature of the product.
Air register is usually takes around 7-25 business days to be delivered , some of these shipping method will be arrive with 2-3 weeks ,others will take 3-4 weeks.
The choice of shipping method is not static,we will based on customer' response to be modified. so we are glad to hear customer feedback.
Regards,
Elin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
maurits82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:42:

... ik denk dat ik kort kan zijn ... véééééééééél beter dan de originele rubber dopjes zeg!
Ik vind ze heerlijk zitten! Ze zitten goed in mijn oor maar voel ze eigenlijk amper zitten. (beter dan mijn foam oordopjes op mijn TDK in-ears).
Doordat het hij goed past / afsluit hoor ik ook gelijk een heel stuk minder van mijn omgeving (sluit goed af).
Iemand anders gaf als voordeel dat je het volume dan minder hard hoeft te doen voor een goed geluid ... ik had er niet eens over nagedacht maar hij heeft nog gelijk ook :).

Ook misschien wel het grootste voordeel naast comfort en isolatie is dat ... je doet ze in en bám, perfect geluid. Je hoeft ze niet goed in je oor te duwen om de bas goed tot zijn recht te laten komen, hij zit gewoon gelijk goed.

Ik heb ze hier gekocht:
Is wel intressant als je daar de omgevingsgeluid mee kan verminderen maar is het 4 dollar voor 1 paar comply tips ? Dit omdat ik voor 5 paar foam tips voor shure SE serie 13.90€ heb betaald...
http://www.bax-shop.nl/in...paar/product-details.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:14:
[...]

Is wel intressant als je daar de omgevingsgeluid mee kan verminderen maar is het 4 dollar voor 1 paar comply tips ? Dit omdat ik voor 5 paar foam tips voor shure SE serie 13.90€ heb betaald...
http://www.bax-shop.nl/in...paar/product-details.html
Hmm, dat is ook niet duur.
Deze hebben ook die verstevigde binnenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
maurits82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:16:
[...]

Hmm, dat is ook niet duur.
Deze hebben ook die verstevigde binnenkant?
dat hebben ze wel maar als je niet voorzichtig bent heb je alleen de foam vast en zit de rest nog aan je in ear
Had dit willen wisselen bij de aankoop en daar ging het eerste dopje ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
maurits82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:42:
[afbeelding]

Ik heb ze hier gekocht:
Zijn deze nu $4 per stuk of per paar? Niet echt duidelijk op de productpagina of ze met 'piece' een setje van twee stuks bedoelen zoals op de foto of echt maar één tip.

Ik heb laatst deze foam tips besteld: http://www.ebay.nl/itm/16..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ze ze zijn nog niet binnen. Op de foto lijken ze erg veel op het soort foam tips dat werd geleverd bij Brainwavz in-ears een paar jaar geleden. Die gebruik ik nu op m'n Xiaomi Piston maar ze zijn aan vervanging toe.

[ Voor 9% gewijzigd door Tigerblood op 13-12-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Tigerblood schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:23:
[...]

Zijn deze nu $4 per stuk of per paar? Niet echt duidelijk op de productpagina of ze met 'piece' een setje van twee stuks bedoelen zoals op de foto of echt maar één tip.

Ik heb laatst deze foam tips besteld: http://www.ebay.nl/itm/16..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ze ze zijn nog niet binnen. Op de foto lijken ze erg veel op het soort foam tips dat werd geleverd bij Brainwavz in-ears een paar jaar geleden. Die gebruik ik nu op m'n Xiaomi Piston maar ze zijn aan vervanging toe.
Als het voor 10 tips is dan zijn ze 1/5 van de prijs van die met het gouden randje aan, top !

Deze zijn de gouden versie ... http://www.ebay.nl/itm/Co...ories&hash=item4d1db2867e

[ Voor 11% gewijzigd door boldy31 op 13-12-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:36:
[...]

Als het voor 10 tips is dan zijn ze 1/5 van de prijs van die met het gouden randje aan, top !
Ja, de prijs is top maar het is natuurlijk nog afwachten wat de kwaliteit van de tips is. Ze zullen sowieso kwalitatief minder zijn dan échte Comply tips. Die tips van Ali Express die ze omschrijven als Comply foam tips zijn overduidelijk fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Tigerblood schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:41:
[...]

Ja, de prijs is top maar het is natuurlijk nog afwachten wat de kwaliteit van de tips is. Ze zullen sowieso kwalitatief minder zijn dan échte Comply tips. Die tips van Ali Express die ze omschrijven als Comply foam tips zijn overduidelijk fake.
Zouden ze dan echt over de 60 € moeten kosten voor 3 paar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:42:
[...]

Zouden ze dan echt over de 60 € moeten kosten voor 3 paar :?
Originele T-400 tips zijn $14,95 voor 3 paar. Zie http://www.complyfoam.com/products/t-400/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Ah ok, dus voor 15 dollar 3 echte paar ipv voor 12 € misschien de fake ones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:47:
[...]

Ah ok, dus voor 15 dollar 3 echte paar ipv voor 12 € misschien de fake ones
En dacht dat pas geleden je er nog 3 paar gratis bij kreeg. (Had ik gelijk ook moeten bestellen).
Komen er nog verzendkosten bij??

Die van ebay hebben geen verstevigde binnenkant ... Zou ik persoonlijk niet kopen, maar voor dat geld, ach.

Heeft Comply zelf geen verzendkosten is dat een top deal!
Anders is die van Ali ook goed hoor, iig beter materiaal dan m'n TDK foam dopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
maurits82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:09:
[...]

En dacht dat pas geleden je er nog 3 paar gratis bij kreeg. (Had ik gelijk ook moeten bestellen).
Komen er nog verzendkosten bij??

Die van ebay hebben geen verstevigde binnenkant ... Zou ik persoonlijk niet kopen, maar voor dat geld, ach.

Heeft Comply zelf geen verzendkosten is dat een top deal!
Anders is die van Ali ook goed hoor, iig beter materiaal dan m'n TDK foam dopjes.
Heb even gekeken op de originele website is het 12 dollar usps verzendkosten, bij de Chinese ebay-verkoper zijn de verzendkosten gratis.
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item4d1db28582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
-Tim- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:11:
[...]

Even terug gaan naar gisteren, ik kwam juist dit tegen ... http://www.digimania.be/s...nds/hercules-outdoor.html of het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=zr6xNjdWyQ8 .

Is Earson wel Earson ... op de earson-audio.com site staan ze niet afgebeeld of is het dan toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:46:
[...]

Even terug gaan naar gisteren, ik kwam juist dit tegen ... http://www.digimania.be/s...nds/hercules-outdoor.html of het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=zr6xNjdWyQ8 .

Is Earson wel Earson ... op de earson-audio.com site staan ze niet afgebeeld of is het dan toch >:)
Ik heb al een hele tijd terug in het topic een vergelijking gemaakt tussen de Hercules en de Earson (en ook op mijn site). Gek genoeg is de Earson ES-151A eerder gereleased dan de Hercules BTP04. Qua kwaliteit verschilt er weinig - al moet ik zeggen dat de BTP04 een mooiere afwerking heeft.

//
Waarom de Earson niet op hun site staat weet ik ook niet. Misschien valt deze al buiten de support.

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 13-12-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:39:
[...]

Heb even gekeken op de originele website is het 12 dollar usps verzendkosten, bij de Chinese ebay-verkoper zijn de verzendkosten gratis.
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item4d1db28582
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
ViezeVis schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:58:
[...]

Ik heb al een hele tijd terug in het topic een vergelijking gemaakt tussen de Hercules en de Earson (en ook op mijn site). Gek genoeg is de Earson ES-151A eerder gereleased dan de Hercules BTP04. Qua kwaliteit verschilt er weinig - al moet ik zeggen dat de BTP04 een mooiere afwerking heeft.

//
Waarom de Earson niet op hun site staat weet ik ook niet. Misschien valt deze al buiten de support.
ah oke, bedankt hiervoor, ik dacht eerst dat de Earson een soort kloon was maar uiteindelijk zijn ze toch de primus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:23
boldy31 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:46:
[...]

http://www.earson-audio.com/product/product21.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
ik denk dat ik vanavond eens vroeger ga slapen ... heb genoeg onzin geschreven* voor een dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Mijn Earson moet nogsteeds verzonden worden door Tinydeal. Ze doen er al 4 dagen over. Dan doet MiniInTheBox het beter, om 13:10 iets besteld en om 15:12 was het al verstuurd.

En 17track.net heeft een Android app. Het handigste is dat het oude zoekresultaten onthoudt waardoor je niet meer hoeft te zoeken wat je code was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:41
Ronald8 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:08:

En 17track.net heeft een Android app. Het handigste is dat het oude zoekresultaten onthoudt waardoor je niet meer hoeft te zoeken wat je code was.
De app aftership vind ik tien x handiger en mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
krissie100 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:14:
[...]

De app aftership vind ik tien x handiger en mooier ;)
Je hebt helemaal gelijk! :D nooit geweten dat er apps voor waren eigenlijk. Dit is in ieder geval erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Toch wel vreemd dat ook de officiële Earson website er nog "ER151" heeft staan terwijl we er op het GoT al over uit waren dat het ES-151A is i.p.v. ER151.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:55

RobertowNL

For your gear!

ViezeVis schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:38:
[...]

Toch wel vreemd dat ook de officiële Earson website er nog "ER151" heeft staan terwijl we er op het GoT al over uit waren dat het ES-151A is i.p.v. ER151.
't is echt niet de eerste Chinese fabrikant die dat soort kleine veranderingen niet aanpast op haar sites ;).
Enkele tablet / telefoon fabrikanten updaten hun website ook niet/matig.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 21:55

NSG

Je weet niks!

ViezeVis schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:38:
[...]

Type nummer is volgens de vele artikels op de site ER-151*, bluetooh paring naam is dan weer ES-151*, wat de logica erachter is weet ik niet.

Een van de vele artikels: https://translate.google....com%2Fnews%2Fnews470.html

[ Voor 14% gewijzigd door NSG op 13-12-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Dat was juist om verwarring te voorkomen volgens EN-IS. Ik had er een beetje onderzoek naar gedaan toen Kenzi met se kortingcode kwam.

Maar volgens mij zijn er meer modellen omdat ik ook foto's heb gezien waarbij er een mini-usb aansluiting op zit in plaats van micro-usb.

[ Voor 24% gewijzigd door O88088 op 13-12-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:43
Mensen ervaring met http://www.ppbyb.com tracking ?
Volgens de tracking is mijn pakketje op 8 december op de aankomstluchthaven aangekomen maar postnl kan nog niks met de trackingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

Bij mij hield het op bij de luchthaven aankomst. Paar dagen later werd mijn pakketje bezorgd. Niet meer gekeken of dat alsnog is verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
RenaldoN schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:08:
Mensen ervaring met http://www.ppbyb.com tracking ?
Volgens de tracking is mijn pakketje op 8 december op de aankomstluchthaven aangekomen maar postnl kan nog niks met de trackingscode.
De code is ook voor de container lading ofzo. Niet per poststuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinds deze week de Mi Band binnen gekregen. Bevalt tot nog toe super! Het werkt helaas niet met mijn Blackberry Z10 vanwege het ontbreken van Android 4.4, maar het mag de pret niet drukken. Volgende week erwacht ik er nog één binnen te krijgen aangezien ik er per ongeluk 2 besteld heb :9

Volgende week ga ik ook de "early bird" optie van de wekker proberen. Wat zijn jullie ervaringen met deze optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik koop al een aantal jaar spullen van Ebay, vooral klein spul van onder de 50 dollar waarbij ''echtheid'' of merken niet echt wat uitmaken.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een led zaklamp en ben ik uitgekomen op een Ultrafire e17 (ook wel Ultrafire Cree XML-T6 genoemd).
Ik kan de zaklamp natuurlijk kopen op DX, maar ook op Ebay, en nog veel goedkoper ook.
Alleen wil ik als ik van Ebay koop wel een echte Ultrafire e17 en geen neppe, ook al kost dat ding gemiddeld 7 tot 10 dollar.
Heeft iemand met zo'n soort situatie ervaring en kan mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik er eentje van Ebay af wil halen?
Het zou eventueel ook van Amazon kunnen,m aar daar heb ik nog nooit wat gehaald en weet niks van die site en zijn ''gebruiken'' af.

DX link (complete set met opladers en batterijen erbij, wel handig want die heb ik nog niet):

Amazon link(link uit een video review, ook een set echter heeft de persoon uit de video alleen de lamp en geen batterijen en lader gekocht van Amazon):

Ebay link:

links mag je opnieuw plaatsen, zonder referall...[

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 14-12-2014 12:19 ]

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:31:
En daar gaan we weer met de eindeloze discussie over rotzooi laders :P
Lees even de OP en beslis zelf of je zo'n tijdbom in huis wilt halen.
Hahaha ja rotzooi laders idd. Ooit zo'n muvio kloon gekocht met een USB lader dacht leuk voor op wintersport. Steek dat ding in het stopcontact heel de muur zwart was gelukkig niet bij me thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 13:58
Ik ken dit niet maar als tip misschien...

Bij feedback van de verkoper kun je kijken of dit door klanten als nep of echt wordt gezien. Ik heb een aantal bladzijden bekeken en zie niet zo snel een echt slechte ervaring. Hier een link daarheen:
http://feedback.ebay.com/...nterval=0&mPg=420&page=16
Het is dus op de feedback klikken en dan ctrl-f en dan ultrafire e17 intikken en kijken wanneer deze voorbij komt en dan kun je eventueel ook de feedback lezen van de klant die deze gekocht heeft.

Misschien heb je er wat aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 14-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Beatz schreef op zondag 14 december 2014 @ 03:44:

Bij feedback van de verkoper kun je kijken of dit door klanten als nep of echt wordt gezien. Ik heb een aantal bladzijden bekeken en zie niet zo snel een echt slechte ervaring. Hier een link daarheen:
Het is dus op de feedback klikken en dan ctrl-f en dan ultrafire e17 intikken en kijken wanneer deze voorbij komt en dan kun je eventueel ook de feedback lezen van de klant die deze gekocht heeft.

Heb ik voor m'n vriendin ooit gekocht, super lampje!!

[ Voor 8% gewijzigd door Perkouw op 14-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
HackingDutchman schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:35:
Nu ben ik op zoek gegaan naar een led zaklamp en ben ik uitgekomen op een Ultrafire e17 (ook wel Ultrafire Cree XML-T6 genoemd)
Ik heb dit lampje destijds van banggood gekocht. Perfect lampje en in 2 varianten
Met batterijen http://m.banggood.com/Who...D-Flashlight-p-48371.html
Zonder http://m.banggood.com/Who...50-or-3xAAA)-p-43332.html
Uit ervaring kan ik zeggen dat de batterijen (en lader) niet om over naar huis te schrijven zijn. Heb zelf een Nitecore en wat Samsung cellen uit een oude laptopaccu in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

anjaniki schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:14:
[...]

Ik heb dit lampje destijds van banggood gekocht. Perfect lampje en in 2 varianten
Met batterijen http://m.banggood.com/Who...D-Flashlight-p-48371.html
Zonder http://m.banggood.com/Who...50-or-3xAAA)-p-43332.html
Uit ervaring kan ik zeggen dat de batterijen (en lader) niet om over naar huis te schrijven zijn. Heb zelf een Nitecore en wat Samsung cellen uit een oude laptopaccu in gebruik.
Bedankt voor de tip. Het lampje ziet er precies hetzelfde uit als het model waar ik nu naar op zoek ben.
Waar heb je de lader gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Tijdens een flash sale op Banggood heb ik 6 van deze vacuumzakken gekocht. Ben aangenaamd verrast hoe ze werken. Ze waren toen ca. 2 euro per stuk, maar bij de hema koop je ze ook voor die prijs. Dat zijn wel een andere soort zakken geloof ik, maar alsnog niet duur vergeleken bij prijzen op internet.
Heb nu 3 zomerdekens (we hebben 2 van 2 persoons en 1 van 1 persoons), 1 hoofdkussen en 4 kleinere kussens voor de bank in 1 ikea krat weten te stoppen, waar er normaal maar 2 zomerdekens in gingen.

http://www.banggood.com/W...ssed-70-x-50-p-25164.html

Ik dacht dat het een telsell product zou zijn, maar niet dus! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen party pooper zijn maar die Ultrafire batts zijn ook rotzooi, evenals de lader die erbij zit. Er is een speciaal oplaadbare batterijen topic waar je meer over kan lezen (staat overigens ook weer in de OP, soms vraag je je af of mensen deze uberhaupt wel lezen).
Inderdaad Samsung en Panasonic batterijen zijn de betere merken, betaal je ook meer voor. Of Eneloops in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Die Nitecore i4 is momenteel in de aanbieding bij banggood staat een link + code op de vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Beatz schreef op zondag 14 december 2014 @ 03:44:
Ebay link:
http://www.ebay.com/sch/i...nkw=ultrafire+e17&_sop=15
[/quote]

Ik had zelf ook al even wat gelezen, maat het schijnt dat ze zelfs nadat ze een ''originele'' te hebben verkocht ''ineens'' neppe kunnen gaan verkopen.....
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:19:
Ik wil geen party pooper zijn maar die Ultrafire batts zijn ook rotzooi, evenals de lader die erbij zit. Er is een speciaal oplaadbare batterijen topic waar je meer over kan lezen (staat overigens ook weer in de OP, soms vraag je je af of mensen deze uberhaupt wel lezen).
Inderdaad Samsung en Panasonic batterijen zijn de betere merken, betaal je ook meer voor. Of Eneloops in NL.
Ja, daar had ik ook al in gekeken, maar er zijn niet echt veel posts met betrekking tot 18650 batterijen en laders en ervaringen daarmee. Wel dat inderdaad de duurdere merken,samsung panasonic, zeer goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:30:
[...]

Ik had zelf ook al even wat gelezen, maat het schijnt dat ze zelfs nadat ze een ''originele'' te hebben verkocht ''ineens'' neppe kunnen gaan verkopen.....
Dat risico heb je altijd, niet alleen bij ebay. Ze kopen kleine batches in bij verschillende leveranciers, glipt weleens een bagger batch doorheen aangezien de controle niet altijd netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

anjaniki schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:25:
Die Nitecore i4 is momenteel in de aanbieding bij banggood staat een link + code op de vorige pagina.
Deze?:
http://m.banggood.com/NIT...art-Charger-p-928320.html

Ik kan de gegeven link op de vorige pagina's niet vinden.
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:35:
[...]

Dat risico heb je altijd, niet alleen bij ebay. Ze kopen kleine batches in bij verschillende leveranciers, glipt weleens een bagger batch doorheen aangezien de controle niet altijd netjes is.
Ach ja, de prijs is onder de 10 dollar, ik ga het er maar eens op gokken na nog wat ebay research vandaag en als het niks is dan vraag ik mijn geld wel terug, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad op Ebay.

[ Voor 40% gewijzigd door HackingDutchman op 14-12-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2
Volgende keer misschien iets meer effort tonen, wordt wel gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:37:
[...]

[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2
Volgende keer misschien iets meer effort tonen, wordt wel gewaardeerd ;)
Excuses, ik keek maar tot 3 pagina's terug.
Volgende keer gewoon zoekfunctie gebruiken idd |:(

Ps, de code was geldig t/m 12-12-14

[ Voor 4% gewijzigd door HackingDutchman op 14-12-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Waarom geen Nitecore D4 (of D2) in plaats van i4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:08
En dan maar hopen dat wat er op die LiPo zelf staat gedrukt wel klopt zeker :+

Snap niet dat jij en andere mensen hier in blijven tuinen. 6500mah voor dat bedrag kan gewoon niet. Er is een reden dat er dure batterijen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Slammz schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:10:
[...]

En dan maar hopen dat wat er op die LiPo zelf staat gedrukt wel klopt zeker :+

Snap niet dat jij en andere mensen hier in blijven tuinen. 6500mah voor dat bedrag kan gewoon niet. Er is een reden dat er dure batterijen bestaan.
is die Xiaomi batterij wel goed dan ??
http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-957081.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
Verstekbakker schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:09:
Waarom geen Nitecore D4 (of D2) in plaats van i4?
Sowieso zou ik geen *4 variant nemen, hij laad toch maar met 2 slots actief en met meer word het gedeeld. Ben je helemaal lang bezig met opladen.

En heb zelf ook een D2, omdat ik nu eenmaal liever statistieken zie. Of ze dan helemaal kloppen of niet daar gelaten, beter dan niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Slammz schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:12:
[...]

Sowieso zou ik geen *4 variant nemen, hij laad toch maar met 2 slots actief en met meer word het gedeeld. Ben je helemaal lang bezig met opladen.

En heb zelf ook een D2, omdat ik nu eenmaal liever statistieken zie. Of ze dan helemaal kloppen of niet daar gelaten, beter dan niks :P
De D2 is beter dan de I2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De originele wel ja. Xiaomi verdient er zelf weinig op (per stuk) en Banggood verkoopt ze ook bijna tegen kostpijs (puur om de concurrentie te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kenzi schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:01:
[...]

De originele wel ja. Xiaomi verdient er zelf weinig op (per stuk) en Banggood verkoopt ze ook bijna tegen kostpijs (puur om de concurrentie te pakken)
Ook al zal dit nieuwe model nog niet nagemaakt zijn: ik koop xiaomi toch het liefst via een taobao-agent bij Xiaomi zelf. Zelfs Banggood lijkt regelmatig fake powerbanks te hebben. (ze refunden dan wel, maar is toch niet handig)
Dan betaal ik maar een beetje meer onder de streep.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
Daar durf ik geen uitspraken over te doen, ik denk dat ze eigenlijk hetzelfde zijn qua laadfunctie. Bij de D2 zie je alleen hoeveel volt hij precies laad en hoever hij is enz. Ik vind dat zelf prettiger aangezien voltage voor mij belangrijk is icm gebruik van meerdere cellen in zaklampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Kenzi schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:01:
[...]

Zowel bij de 5000mAh als bij de 10400mAh gaat er $3 af met 'acc75a'.
Die coupon heb ik ooit gekregen toen het ergens anders goedkoper was dan bij BG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
MiniInTheBox is goed bezig met verzenden! Dit weekend heb ik daar drie dingen besteld en die zijn allemaal binnen een paar uur verzonden, inclusief tracking nummer. Bij Tinydeal staat het nog steeds op 'Processing' terwijl het product gewoon op voorraad zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
Deveon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:19:
Sinds deze week de Mi Band binnen gekregen. Bevalt tot nog toe super! Het werkt helaas niet met mijn Blackberry Z10 vanwege het ontbreken van Android 4.4, maar het mag de pret niet drukken. Volgende week erwacht ik er nog één binnen te krijgen aangezien ik er per ongeluk 2 besteld heb :9
Als het toch niet werkt met je phone had je net zo goed deze kunnen kopen...
http://www.tinydeal.com/r...wrist-strap-p-142025.html

Doet ook niks met je phone maar wel veeeeel goedkoper :P

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 14-12-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:38:
MiniInTheBox is goed bezig met verzenden! Dit weekend heb ik dat drie dingen besteld en die zijn allemaal binnen een paar uur verzonden, inclusief tracking nummer. Bij Tinydeal staat het nog steeds op 'Processing' terwijl het product gewoon op voorraad zou moeten zijn.
je weet dat tracking codes weinig zeggen over het tijdstip dat het daadwerkelijk is verzonden? ;)
pas als het "left country of origin" geeft kan je er van uit gaan dat het onderweg is.

en daarbij ligt het vaak aan het type product. zo'n 1 cent ding is vaak gewoon op voorraad in een grote bak ergens. iets als een telefoon of xpb kan wel eens wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Kenzi schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:05:
[...]

je weet dat tracking codes weinig zeggen over het tijdstip dat het daadwerkelijk is verzonden? ;)
pas als het "left country of origin" geeft kan je er van uit gaan dat het onderweg is.

en daarbij ligt het vaak aan het type product. zo'n 1 cent ding is vaak gewoon op voorraad in een grote bak ergens. iets als een telefoon of xpb kan wel eens wat langer duren.
Dat heeft toch 0 met MITB te maken en over hoe snel ze het verwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
freestyler2 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:39:
[...]

Nice! Laat ff je ervaring weten als die binnen is :))
Zijn vorige week al gearriveerd. Vandaag pas kerstdecoratie overal opgehangen.

Maar bij 3 buisjes blijven er 3 led nagloeien/lichten weer op als de "regen" weer voorbij is. Bij 3 andere buisjes is er al 1 led welke niet meewerkt.
de adapter vooralsnog wel.

Ben benieuwd wat DX hiermee gaat doen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sheva schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:14:
[...]

Dat heeft toch 0 met MITB te maken en over hoe snel ze het verwerken..
lees nog een keertje, het heeft er alles mee te maken.
of een order nou "processing", "shipped" of wat dan ook aangeeeft in het bestel systeem, het geeft heel weinig inzicht in hoe ver je pakketje nou is. er zijn genoeg sellers die de status al op "shipped" gooien nog voordat het pakket uberhaupt bij een koerier ligt. dit ook vaak door dropshipping. gebeurd bij vrijwel alle winkels. soms blijft het op processing hangen maar is het al onderweg, of andersom.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenzi op 14-12-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ronald8 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:38:
MiniInTheBox is goed bezig met verzenden! Dit weekend heb ik daar drie dingen besteld en die zijn allemaal binnen een paar uur verzonden, inclusief tracking nummer. Bij Tinydeal staat het nog steeds op 'Processing' terwijl het product gewoon op voorraad zou moeten zijn.
Krijg je dan een werkend tracking nummer met de gratis verzending?
Van de tientallen bestellingen (allemaal onder €10) heb ik dat nog nooit gehad bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Kenzi schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:05:
[...]

Ik geef veel om de status :) liever 20 dagen onderweg dan 5 dagen bij de verkoper en 15 dagen onderweg. Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat :+.
user001 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:31:
[...]

Krijg je dan een werkend tracking nummer met de gratis verzending?
Van de tientallen bestellingen (allemaal onder €10) heb ik dat nog nooit gehad bij hen.
Als het uit China komt krijg ik altijd een code van bpost (begint met BLVS en is gewoon te volgen en ook behoorlijk snel). Als het komt uit hun Europese magazijn* dan krijg je soms een code. Ik had twee keer een China Post/Post NL code en nu een keer een andere. En dat is allemaal met de gratis verzending.

*zo noemen ze het zelf, misschien komt het alsnog ergens anders vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Weet iemand of er overigens ook verlengkabels zijn voor die kerstlampjes met waterdichte 2 polige ronde stekker ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ronald8 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:41:
[...]

Als het uit China komt krijg ik altijd een code van bpost (begint met BLVS en is gewoon te volgen en ook behoorlijk snel). Als het komt uit hun Europese magazijn* dan krijg je soms een code. Ik had twee keer een China Post/Post NL code en nu een keer een andere. En dat is allemaal met de gratis verzending.

*zo noemen ze het zelf, misschien komt het alsnog ergens anders vandaan.
Ik woon in België, maar krijg altijd een niet te traceren zendingsnummer van PostNL (PNL*) of Swiss Post (SWP*) of HongKong Post (LTJS*) voor hun pakjes uit China.
Blijkbaar krijgen jullie in Nederland een voorkeursbehandeling! :)

[ Voor 4% gewijzigd door user001 op 14-12-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Nogmaals, gebruik die zoekfunctie nou eens, het is hier al zo vaak besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
gooien101 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:13:
[...]

Nogmaals, gebruik die zoekfunctie nou eens, het is hier al zo vaak besproken.
Haha, is een goede spuit 11 idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

maurits82 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:53:
[...]

Haha, is een goede spuit 11 idd :p
Mis ik iets ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Medione1210 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:43:
[...]

Als het toch niet werkt met je phone had je net zo goed deze kunnen kopen...
http://www.tinydeal.com/r...wrist-strap-p-142025.html

Doet ook niks met je phone maar wel veeeeel goedkoper :P
Gelukkig heb ik ook een Tab4 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Zijn er voor de miband ook 'trendy' armbanden te koop ipv dat plastic?

Bijv zoiets als dit? https://www.google.nl/sea...-Armband-1865%3B640%3B435

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb even een apart topic aangemaakt voor de Mi Band, er zijn er inmiddels wel wat in Nederland maar er was blijkbaar nog geen topic :)

[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Ik ben er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk ga ik toch de Xiaomi Ultrathin 5000mAh kopen van tinydeal. (http://www.tinydeal.com/o...-power-bank-p-141662.html)

Enige probleem is dat ik niet zeker weet dat het de originele versie is. Ik heb wel hier van iemand gelezen hij bijna zeker wist dat die van hem origineel was, maar verder is het voor mij nog vrij onduidelijk. Ik heb namelijk ook nooit eerder iets van china gehaald, dus wil mijn eerste bestelling wel doen met zekerheid.

Overigens staat er op de site dat de actie nog 3 uur geldig is. Nu kost het 12,28 euro om precies te zijn. Ik neem aan dat het over 3 uur dus duurder wordt. Het liefst zou ik er nog een nachtje over slapen voordat ik het bestel.

Wat raden jullie aan? Elke hulp wordt zeer gewaardeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Phentaq schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:54:
Ik ben er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk ga ik toch de Xiaomi Ultrathin 5000mAh kopen van tinydeal. (http://www.tinydeal.com/o...-power-bank-p-141662.html)

Enige probleem is dat ik niet zeker weet dat het de originele versie is. Ik heb wel hier van iemand gelezen hij bijna zeker wist dat die van hem origineel was, maar verder is het voor mij nog vrij onduidelijk. Ik heb namelijk ook nooit eerder iets van china gehaald, dus wil mijn eerste bestelling wel doen met zekerheid.

Overigens staat er op de site dat de actie nog 3 uur geldig is. Nu kost het 12,28 euro om precies te zijn. Ik neem aan dat het over 3 uur dus duurder wordt. Het liefst zou ik er nog een nachtje over slapen voordat ik het bestel.

Wat raden jullie aan? Elke hulp wordt zeer gewaardeerd. :)
ja, het is een originele. heb ze in mijn handen gehad en geen fakes gezien.
Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.