Bedankt voor je antwoord. Het liefst zou ik het over 1-2 dagen willen bestellen, maar dan vervalt de actie volgens mij? Raad je het aan om het nu binnen 3 uur te kopen, of komt die actie (of soortgelijke) elke dag wel?Kenzi schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:13:
[...]
ja, het is een originele. heb ze in mijn handen gehad en geen fakes gezien.
Verwijderd
En dat vraagt je aan iemand die bij Tinydeal werktPhentaq schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:26:
[...]
Raad je het aan om het nu binnen 3 uur te kopen, of komt die actie (of soortgelijke) elke dag wel?
Die powerbank is een hot item momenteel, dus zal de komende tijd wel bij meer webshops verschijnen met substantiele korting (als lokkertje), neem dat maar aan
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 02:33 ]
Eej Pepijn Ik ben ook benieuwd of die aanbieding binnenkort er nog komtKenzi schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:13:
[...]
ja, het is een originele. heb ze in mijn handen gehad en geen fakes gezien.
PSN/XBL: DarkTaufu
geen idee wat je probleem is dat iemand bij een webshop werktVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:33:
[...]
En dat vraagt je aan iemand die bij Tinydeal werkt![]()
Die powerbank is een hot item momenteel, dus zal de komende tijd wel bij meer webshops verschijnen met substantiele korting (als lokkertje), neem dat maar aan
wat zou het nut zijn van fakes verkopen? het is slecht voor je reputatie, leverd veel meer negatieve feedback en retours op.. en als je een sourcing team hebt wat daadwerkelijk bij de leveranciers langs gaat, wat wij doen, dan is de kans op een foute batch heel klein.
ja, die powerbank zal vast wel vaker in de aanbieding komen. en misschien komt er wel een speciale code voor ... of heb ik nu teveel gezegd?

[ Voor 19% gewijzigd door Kenzi op 15-12-2014 02:46 ]
Aha, duidelijk! Ik zal nog wel even wachten met mijn bestelling dan.Kenzi schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:43:
[...]
geen idee wat je probleem is dat iemand bij een webshop werkt![]()
ja, die powerbank zal vast wel vaker in de aanbieding komen. en misschien komt er wel een speciale code voor ... of heb ik nu teveel gezegd?
Nogmaals, bedankt
Verwijderd
Misschien moet je even teruglezen in welke context/op welke quote ik die opmerking plaats, voordat je weer helemaal doordraaftKenzi schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:43:
[...]
geen idee wat je probleem is dat iemand bij een webshop werkt![]()
wat zou het nut zijn van fakes verkopen? het is slecht voor je reputatie, leverdt veel meer negatieve feedback en retours op.. en als je een sourcing team hebt wdat daadwerkelijk bij de leveranciers langs gaat, wat wij doen, dan is de kans op een foute batch heel klein.
Ik weet dat het nog erg vroeg in de week is, maar mochten die aluminium mouse pads binnenkomen, graag melden! Ik wil ze graag uitproberen!Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 02:25:
[...]
nagevraagd bij sourcing hier en we zouden ze volgende week moeten krijgen idd.
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 15-12-2014 09:14 ]
Ik ben ook erg benieuwd. De prijs is inderdaad gestegen, verder komt er nog $9 aan verzendkosten bij.iPodKiller schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:13:
[...]
Ik weet dat het nog erg vroeg in de week is, maar mochten die aluminium mouse pads binnenkomen, graag melden! Ik wil ze graag uitproberen!De eerste hands-on foto's zagen er nice uit! Bij Xiaomi shop zijn ze al gestegen naar $19,99
Ik ben benieuwd wat de prijs zal worden bij bivoorbeeld ibuygou.
[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 15-12-2014 09:58 ]
Hmm, gisteren avond de SJ4000 besteld bij BG, maar kwam er een uur later achter dat hij zonder wifi was.
Order stond toen al op preparing dus kon m niet meer cancellen. Via contact een mail gestuurd en bericht op forum geplaatst met verzoek om te cancellen, support was dicht op zondag, maar kreeg vanochtend bericht dat ie is verzonden.
Normaal ben je blij met snelle afhandeling, nu iets minder
Iemand nog een idee wat te doen?
Order stond toen al op preparing dus kon m niet meer cancellen. Via contact een mail gestuurd en bericht op forum geplaatst met verzoek om te cancellen, support was dicht op zondag, maar kreeg vanochtend bericht dat ie is verzonden.
[ Voor 4% gewijzigd door LearnDriver op 15-12-2014 10:20 ]
Ik kreeg in een vergelijkbaar geval (verkeerde accu besteld) van Banggood het advies om het pakketje niet aan te nemen:LearnDriver schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:19:
Het pakketje werd helaas naar mijn werkadres (in een bedrijvenverzamelgebouw) gestuurd. Omdat er meer pakketjes uit China onderweg waren had ik niet de mogelijkheid om de portier te vragen om nu juist dit ene pakketje niet aan te nemen. Ik kan je dus niet vertellen of het pakketje dan automatisch terug gestuurd wordt en hoe het verder afgehandeld wordt. Ik kan me ook voorstellen dat PayPal je in dit soort situaties niet kan helpen.If you really do not like the item, please reject it when it reaches to you.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Kun je hem niet gewoon accepteren en tegen kostprijs doorverkopen? Er zijn volgens mij genoeg mensen die er wel een willen hebben.LearnDriver schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:19:
Hmm, gisteren avond de SJ4000 besteld bij BG, maar kwam er een uur later achter dat hij zonder wifi was.
Ja, dat laatste kan ook altijd ja. Na de korting valt de prijs ook reuze mee, dus geen man overboord.
Zal het antwoord van de klantenservice wel even afwachten.
Zal het antwoord van de klantenservice wel even afwachten.
Beetje jammer dit. Op 09-12 met de code van Kenzi earson besteld bij Tinydeal en nu krijg ik 6 dagen later dit:
The item HHITH-364137 you ordered is very popular and sold out in this period, we are trying our best to urge the supplier for it and the item will be back to us in 2-3 working days generally
Hoezo komen ze er pas na 6 dagen achter dat dat ding niet op voorraad is?
The item HHITH-364137 you ordered is very popular and sold out in this period, we are trying our best to urge the supplier for it and the item will be back to us in 2-3 working days generally
idem. Nou Kenzi, leg uitwimpie007 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:57:
Beetje jammer dit. Op 09-12 met de code van Kenzi earson besteld bij Tinydeal en nu krijg ik 6 dagen later dit:
Die van 4 december zou al verzonden moeten zijn
echter ligt deze nog steeds in HongKong:
Sat 06.12.2014 16:41 Departure from border point of origin country Asendia Asia
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik ben gelukkig niet de enige. Alle 2 de zendingen van mij liggen ook nog vast.cypher21 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:41:
Die van 4 december zou al verzonden moeten zijn
dat was even schrikken/lachem.
Heb een pakketje besteld dat met registred mail komt. is te volgen via 17track.net.
Afijn, ik klik op de link (eerste keer dat ik op 17track kom) en krijg dan steeds een soort uitleg als layer over mijn pagina heen.
Staat daar Destination ; Afghanistan.
Whaaahhhhhh.
Bleek maar een voorbeeld te zijn.
Heb een pakketje besteld dat met registred mail komt. is te volgen via 17track.net.
Afijn, ik klik op de link (eerste keer dat ik op 17track kom) en krijg dan steeds een soort uitleg als layer over mijn pagina heen.
Staat daar Destination ; Afghanistan.
Whaaahhhhhh.
Bleek maar een voorbeeld te zijn.
weinig aan uit te leggen. die dingen komen binnen, worden gecontroleerd op echtheid en gaan dezelfde dag op de post. de grote vraag naar die dingen wil weleens zorgen dat de leverancier zonder komt te zitten. vrijwel elke shop heeft hetzelfde probleem met xpb's, earsons en mi bands nu. (tenzij je fake's wil).
Nee het feit dat er 6 dagen overheengaat voordat Tinydeal kan zien dat er geen voorraad is, want toen we bestelden stond ie gewoon op voorraad. Wel jammer want dan had ik het toen wel bij banggood besteld ofzo.Kenzi schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:10:
[...]
weinig aan uit te leggen. die dingen komen binnen, worden gecontroleerd op echtheid en gaan dezelfde dag op de post. de grote vraag naar die dingen wil weleens zorgen dat de leverancier zonder komt te zitten. vrijwel elke shop heeft hetzelfde probleem met xpb's, earsons en mi bands nu. (tenzij je fake's wil).
Nu ben ik al een week verder en is er niet eens iets verzonden
Maar goed val jou er niet op aan ofzo meer dat je wellicht meer info hebt of iets met deze feedback kan doen dat dit niet zo handig loopt
Het is meer een kwestie dat de leverancier ze niet snel genoeg heeft kunnen leveren voor de juiste prijs.wimpie007 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:05:
[...]
Nee het feit dat er 6 dagen overheengaat voordat Tinydeal kan zien dat er geen voorraad is, want toen we bestelden stond ie gewoon op voorraad. Wel jammer want dan had ik het toen wel bij banggood besteld ofzo.
Nu ben ik al een week verder en is er niet eens iets verzonden
Maar goed val jou er niet op aan ofzo meer dat je wellicht meer info hebt of iets met deze feedback kan doen dat dit niet zo handig loopt
overigens had je hetzelfde probleem gehad bij BG voor die prijs.
Wellicht had er eerder een mailtje kunnen worden gestuurd, ik zal dat ook doorgeven hier
Misschien wachten ze wel tot ze een bepaald aantal orders voor die Earson hebben zodat ze een betere onderhandelingspositie hebben. Ik hoop in ieder geval dat ze hem snel weer hebben.
Ik kreeg van TinyDeal ook pas veel later door dat de Xiaomi niet op voorraad was. Terwijl die op de site de heletijd heeft gestaan dat die in stock is, dat vond ik ook een beetje vreemd. Als iets in stock is verwacht ik wel dat het minimaal binnen 2 werkdagen verzonden wordt.
*knip* geen V&A hier
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 15-12-2014 20:13 ]
*knip* geen V&A
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 15-12-2014 20:13 ]
Dat is dan vervelend voor jou, de FAQ van TinyDeal is duidelijk:xileS schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:55:
Ik kreeg van TinyDeal ook pas veel later door dat de Xiaomi niet op voorraad was. Terwijl die op de site de heletijd heeft gestaan dat die in stock is, dat vond ik ook een beetje vreemd. Als iets in stock is verwacht ik wel dat het minimaal binnen 2 werkdagen verzonden wordt.
"All products require processing before shipment. Processing includes selecting your products, quality assurance checks and careful packaging for shipment.
Average processing time: 2-7 business days."
http://help.tinydeal.com/faq/detail/2764
En dit is toch wel een beetje de standaard voor webshops in China,
Gezien de shops gewoon afhankelijk zijn van de inkoop bij andere bedrijven (zelf geen/weinig voorraad). Is het inderdaad niet heel gek naar mijn idee
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Vandaag wou ik muziek luisteren met mijn Xiaomi pistons maar ik hoorde heel slecht geluid
. En jahoor kabelbreuk, mijn oortjes gaan nooit langer mee dan 3 maanden. Ze gaan altijd stuk aan kabelbreuk word er helemaal gek van. Mailtje gestuurd naar Banggood nu maar hopen dan ze replacement sturen. Ik ben dan wel intensief gebruiker en prop ze in mijn zak maar daar zouden ze toch tegen moeten kunnen
.
Blijkbaar zijn dit dus niet de eerste set dopjes die maar 3 maanden mee gaan? Ik zou ze toch minder in je broekzak proppen. Het blijven kwetsbare dunne draadjes.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
In plaats van meerdere goedkope kan je het ook in één keer goed doen en degelijke, stevige doppen halen, maar ook die gaan een keer kapot. Ben zelf ook meer van de goedkope doppen, en dan maar een nieuw paartje halen als ze kapot gaan. Heb al diverse Kanen KM92's versleten. Geweldige doppen en voor die prijs kan ik ze zonder zorgen in mijn zak frommelen.
druk en typefouten voorbehouden
Nog geen week terug zag ik hier de aluminium muismat langskomen van Xiaomi. Heeft iemand enig idee of deze al ergens te verkrijgen is? Link
Had bij dx.com destijds 5 setjes gekocht van die goedkope maar goeie oordopjes helaas nooit aangekomenlutkeveld schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:08:
In plaats van meerdere goedkope kan je het ook in één keer goed doen en degelijke, stevige doppen halen, maar ook die gaan een keer kapot. Ben zelf ook meer van de goedkope doppen, en dan maar een nieuw paartje halen als ze kapot gaan. Heb al diverse Kanen KM92's versleten. Geweldige doppen en voor die prijs kan ik ze zonder zorgen in mijn zak frommelen.

Verwijderd
Klopt niet helemaal wat je beweert, is afhankelijk van het aantal batterijen wat je oplaadt.Slammz schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:12:
[...]
Sowieso zou ik geen *4 variant nemen, hij laad toch maar met 2 slots actief en met meer word het gedeeld. Ben je helemaal lang bezig met opladen.
Nitecore i4: 375 mA*4 / 750 mA*2
Nitecore i2: 500 mA*2
Als je 2 batterijen wilt opladen is de i4 1,5x sneller.
Als je 4 batterijen wilt opladen met de i2 heb je sowieso 2 cycli nodig, dat kan dus ook eventueel met een i4, maar dan sneller. De enige manier waarop de i2 sneller kan laden, is er twee te kopen en parallel te gebruiken, maar dat lijkt me overdreven.
Klopt wat je zegt, ik heb het even nagekeken en de i2 en d2 laden maar met 500mA. Ik was even in de veronderstelling dat dat ook 750 mA was.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:18:
[...]
Klopt niet helemaal wat je beweert, is afhankelijk van het aantal batterijen wat je oplaadt.
Nitecore i4: 375 mA*4 / 750 mA*2
Nitecore i2: 500 mA*2
Als je 2 batterijen wilt opladen is de i4 1,5x sneller.
Als je 4 batterijen wilt opladen met de i2 heb je sowieso 2 cycli nodig, dat kan dus ook eventueel met een i4, maar dan sneller. De enige manier waarop de i2 sneller kan laden, is er twee te kopen en parallel te gebruiken, maar dat lijkt me overdreven.
Hoe dan ook wil ik zo snel mogelijk mijn accu's opladen en heb ik dus nog wel meer dan twee laders die parallel opladen. Dat krijg je met 10+ 18650 die je allemaal gebruikt
Ik heb ook nog laders van Soshine, de H2. Die laad 1A*2, dat is een stuk beter wat dat aan gaat. En ja dat gaat prima met die cellen die ik heb, die kan je zelfs met 2A nog laden, al doe ik dat niet ivm eventuele extra slijtage.
Hmmmm, weer een impulsaankoop gedaan.

Kon 'm voor minder dan een tientje niet laten liggen, deze luxe uitvoering met toerenteller

Kon 'm voor minder dan een tientje niet laten liggen, deze luxe uitvoering met toerenteller
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Koop meteen deze erbij ^^DexterDee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
http://www.banggood.com/5...chute-Chute-p-909607.html
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 16-12-2014 02:08 ]
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 16-12-2014 10:03 ]
Phentaq schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:46:
[...]
Aha, duidelijk! Ik zal nog wel even wachten met mijn bestelling dan.
Nogmaals, bedankt
Members only:
11.89€ voor de 5000 mAh ultrathin Xiaomi PB
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Die muismat is toch wat lastiger te vinden. Nog even geduld
Super bedankt! Hoelang is de code geldig trouwens?Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:26:
[...]
Members only:11.89€ voor de 5000 mAh ultrathin Xiaomi PB
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
tot de 22ste. werkt op meerdere gadgets overigensPhentaq schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:28:
[...]
Super bedankt! Hoelang is de code geldig trouwens?
Ook handig ja, zal er over nadenken.Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:33:
[...]
tot de 22ste. werkt op meerdere gadgets overigenszoals dit , een bluetooth sleutelhanger zodat je sleutels kan tracken
Doe ik iets verkeerd, of is het normaal dat er 1,79 euro extra shipping fee bij komt? Ik kan alleen registered mail selecteren tijdens de bestelling. Dan komt het bedrag uit op 13.68. Is natuurlijk minder aantrekkelijk weer.

Minder aantrekkelijk dan wat?Phentaq schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:40:
[...]
Ook handig ja, zal er over nadenken.
Doe ik iets verkeerd, of is het normaal dat er 1,79 euro extra shipping fee bij komt? Ik kan alleen registered mail selecteren tijdens de bestelling. Dan komt het bedrag uit op 13.68. Is natuurlijk minder aantrekkelijk weer.
Die 1,79 is inderdaad normaal. Komt vooral om het een powerbank is en veel koeriersdiensten weer moeilijk doen om batterijen in pakketjes
13.68 Is een stuk minder aantrekkelijk dan 11.89Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:47:
[...]
Minder aantrekkelijk dan wat?![]()
Die 1,79 is inderdaad normaal. Komt vooral om het een powerbank is en veel koeriersdiensten weer moeilijk doen om batterijen in pakketjes
De code werkt trouwens niet voor dat bleutooth sleutelhangel tracker. Heb een beetje zitten klooien en het werkt wel als je de 1 verandert in een 2.
Als ik trouwens direct check out with paypal doe komen de extra shipping kosten er niet bij.. Raar.Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:47:
[...]
Minder aantrekkelijk dan wat?![]()
Nouja, beter 12.20 zonder code dan 13.68 met code toch

Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door pelt op 16-12-2014 06:06 ]
Let wel op dat deze geen' autostart' heeft waardoor het vooral in het begin een gepruts kan zijn om hem op gang te krijgen (vandaar dat je er een rood kortje bij krijgt)DexterDee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
Ik heb zelf de originele in Nederland gekocht, met autostart functie en teller, echt geweldig ding en super goed om je polsen te trainen!
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Autostart en rode koortje zijn voor prutsersfreestyler2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:42:
[...]
Let wel op dat deze geen' autostart' heeft waardoor het vooral in het begin een gepruts kan zijn om hem op gang te krijgen (vandaar dat je er een rood kortje bij krijgt)

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Dat model staat niet op http://www.mi.com/en/mipowerbank en ik zie ook geen reviews... Heb je misschien meer info?Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 03:26:
[...]
Members only:11.89€ voor de 5000 mAh ultrathin Xiaomi PB
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
http://www.mi.com/dianyuan5000Taigu schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:05:
[...]
Dat model staat niet op http://www.mi.com/en/mipowerbank en ik zie ook geen reviews... Heb je misschien meer info?
De Engelstalige site van Mi is hopeloos verouderd

200mAh minder dan de 'oude' 5200mAh. Maar wel een stuk dunner en lichter.
Er zit ook geen 18650's meer in.
Prestaties durf ik je nog niet te zeggen. Ben bezig met een test van verschillende modellen.
Overigens is de 5200mAh verdwenen, ik denk dat de 5000mAh ervoor in de plaats is gekomen.
Zie http://www.mi.com/dianyuan
DX heeft zo te zien wel geleerd van hun vorige rad spel, coupons zijn nu alleen als bruikbaar als je ook daadwerkelijk iets moet betalen en niet meer gratis.
De 10400mAh is met die code ook iets goedkoper, $18,64/€14,96.. volgens mij nergens zo goedkoopKenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:13:
[...]
http://www.mi.com/dianyuan5000
De Engelstalige site van Mi is hopeloos verouderd![]()
200mAh minder dan de 'oude' 5200mAh. Maar wel een stuk dunner en lichter.
Er zit ook geen 18650's meer in.
Prestaties durf ik je nog niet te zeggen. Ben bezig met een test van verschillende modellen.
Overigens is de 5200mAh verdwenen, ik denk dat de 5000mAh ervoor in de plaats is gekomen.
Zie http://www.mi.com/dianyuan
Edit: ik ga er maar vanuit dat het de echte is, gekocht met een mooi lampje erbij.
[ Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 16-12-2014 10:08 ]
1212off1 werkt zowel voor de 5000 als de 10.400 inderdaad. niet voor de 16.000 helaasdangerousp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:56:
[...]
De 10400mAh is met die code ook iets goedkoper, $18,64/€14,96.. volgens mij nergens zo goedkoop
Edit: ik ga er maar vanuit dat het de echte is, gekocht met een mooi lampje erbij.
en het zijn idd de originele
voor de mensen met Swiss Post tracking nummers, ze zijn onderweg maar ze doen vrijwel geen status updates daar
[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 16-12-2014 10:55 ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Hallo allemaal,
De Chinese smartphone UMI Zero is slecht leverbaar, er waren veel problemen in de fabriek met quality checks etc etc. Webshop Antelife bleef me maar beloven dat ze binnen twee dagen toestel zouden opsturen, en erna weer twee dagen, en toen weer..je snap em
Nu vroegen ze hoe lang ik nog kon wachten en ik zei dat ik toch wel zo snel mogelijk het toestel wilde hebben. Ik heb erbij gezet dat UMI vandaag (de 16e) de toestellen naar de retailers verscheept heeft.
Nu kreeg ik vandaag deze e-mail:
Dear customer,
We will send a batch of UMI ZERO phones within these two days from China, and our boss considers you are the earliest buyers of UMI ZERO, but we only send by DHL .
If you agree to change to DHL (for free) , and bear the customs tax yourself (we will declare $28 on your parcel), we will send out your order.
If you do not agree change to DHL, then you have to wait for the next batch, maybe it is next week.
Please tell me as soon as possible and when you answer this email, please tell me your order number also.
If I do not receive your answer by tomorrow morning 11:00 a.m. Chinese time( about 17hours left) , I will not change your shipping way and I am afraid you need to wait for next week.
If you have any questions, just feel free to contact us please .
Best Regards!
Ivanka
Antelife.com Customer Service
Van het e-mailadres: ivanka_elifekey@163.com
Nu vallen mij direct twee dingen op:
- e-mailadres natuurlijk. Waarom mailen ze niet met @antelife.com
- tijdsdruk (nog maar 17 uur te gaan)
Mocht dit een scam zijn, ben ik toch een beetje nieuwsgierig hoe ze weten dat ik al zo lang aan het wachten ben op de UMI.
Daarnaast heb ik wel vaker contact gehad met Chinezen en dat ging soms ook op deze manier.
Dus..wat denken jullie?
De Chinese smartphone UMI Zero is slecht leverbaar, er waren veel problemen in de fabriek met quality checks etc etc. Webshop Antelife bleef me maar beloven dat ze binnen twee dagen toestel zouden opsturen, en erna weer twee dagen, en toen weer..je snap em
Nu vroegen ze hoe lang ik nog kon wachten en ik zei dat ik toch wel zo snel mogelijk het toestel wilde hebben. Ik heb erbij gezet dat UMI vandaag (de 16e) de toestellen naar de retailers verscheept heeft.
Dear customer,
We will send a batch of UMI ZERO phones within these two days from China, and our boss considers you are the earliest buyers of UMI ZERO, but we only send by DHL .
If you agree to change to DHL (for free) , and bear the customs tax yourself (we will declare $28 on your parcel), we will send out your order.
If you do not agree change to DHL, then you have to wait for the next batch, maybe it is next week.
Please tell me as soon as possible and when you answer this email, please tell me your order number also.
If I do not receive your answer by tomorrow morning 11:00 a.m. Chinese time( about 17hours left) , I will not change your shipping way and I am afraid you need to wait for next week.
Best Regards!
Ivanka
Mocht dit een scam zijn, ben ik toch een beetje nieuwsgierig hoe ze weten dat ik al zo lang aan het wachten ben op de UMI.
Daarnaast heb ik wel vaker contact gehad met Chinezen en dat ging soms ook op deze manier.
Dus..wat denken jullie?
Over het DHL gedeelte, geen idee maar het email adres is voor China zeer gebruikelijk. @163.com is een van de meeste gebruikte email providers. Een beetje de @gmail.com van China.
Ze wijzigen gratis naar dhl en zetten een waarde van 28 dollar op het pakje....dus wat is je probleem?Call of Duty schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:16:
Hallo allemaal,
Dear customer,
Best Regards!
Ivanka
Dus..wat denken jullie?
Net weer een mailtje gekregen van Miniinthebox dat we weer tegoed kunnen krijgen

Wat bedoel jelennardd21 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:23:
Net weer een mailtje gekregen van Miniinthebox dat we weer tegoed kunnen krijgen

MiniInTheBox viert feest! Nu winkelen !
Nou, het lijkt me zo scam-achtig. Ze zetten tijdsdruk erop en het e-mailadres mag dan wel een bekende provider zijn, het is nog steeds geen @antelife waar alle andere communicatie wel mee gaat.Medione1210 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:21:
[...]
Ze wijzigen gratis naar dhl en zetten een waarde van 28 dollar op het pakje....dus wat is je probleem?
Dus, wil alleen jullie mening weten. Misschien ben ik wel compleet paranoïde maar dan hoor ik dat graag van andere
Vraag dan even of ze via een antelife-adres willen reageren.Call of Duty schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:29:
[...]
Nou, het lijkt me zo scam-achtig. Ze zetten tijdsdruk erop en het e-mailadres mag dan wel een bekende provider zijn, het is nog steeds geen @antelife waar alle andere communicatie wel mee gaat.
Dus, wil alleen jullie mening weten. Misschien ben ik wel compleet paranoïde maar dan hoor ik dat graag van andere
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Hoezo is het een scam dan?Call of Duty schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:29:
[...]
Nou, het lijkt me zo scam-achtig. Ze zetten tijdsdruk erop en het e-mailadres mag dan wel een bekende provider zijn, het is nog steeds geen @antelife waar alle andere communicatie wel mee gaat.
Ze vragen geen persoonlijke gegevens, en ze vragen niet om jouw bankgegevens. Het enige wat je moet doen is sturen of je akkoord gaat of niet.
Android developer & dürüm-liefhebber
Als het een scam was zouden ze het niet gratis aanbieden lijkt me....of het moet een chinese Robin Hood scammer zijn.Call of Duty schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:29:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 11:34 ]
Bedankt voor de snelle reactie en opheldering. Ik wacht de eerste testen even af, neem aan dat de prijs redelijk gelijk zal blijven?Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:13:
[...]
http://www.mi.com/dianyuan5000
De Engelstalige site van Mi is hopeloos verouderd
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ja, want wie wil er nu niet dit nep goude 1992 kermis horloge voor slechts 5,75 euro?bottom line schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:26:
[...]
MiniInTheBox viert feest! Nu winkelen !
http://www.miniinthebox.c...l-watch-gold_p768481.html
Tel uit je winst
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 16-12-2014 17:24 ]
Mijn laatste ervaringen bij het kopen uit China zijn de laatste weken flink verslechterd. Hoewel vaak goedkoper, laat de kwaliteit van de producten vaak te wensen over, komt het regelmatig voor dat spullen niet aankomen, of als ze aankomen, beschadigd zijn. Zelfs bij een relatief "betrouwbare" verkoper als Banggood komt een deel niet aan en is een deel van de goederen defect. En dan heb ik het nog niet eens over de fake-goederen die sommige van die webwinkels leveren, lees hiervoor alle berichten over de powerbanks en zo. Dan moet je daarna ook nog eens flink soebatten om je geld terug te krijgen, claims aanmaken bij paypal of je creditcard. Aftersale heb je eigenlijk niet, terugsturen naar China is vaak duurder dan wat het product gekost heeft, dus doe je het maar niet. Al met al redenen dat ik nog maar bij hoge uitzondering in China bestel. Herkennen jullie mede-tweakers dit wat?
Even nagevraagd, is geen scam. Customer support van Antelife heeft een fout gemaakt door het verkeerde e-mailadres te gebruiken maar daar waren ze zelf ook al achter. Als het goed is customer support er mee bezig dit te corrigeren.Call of Duty schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:16:
Dus..wat denken jullie?
Het is anders wel een echt Jurk horlogeSlammz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:53:
[...]
Ja, want wie wil er nu niet dit nep goude 1992 kermis horloge voor slechts 5,75 euro?
http://www.miniinthebox.c...l-watch-gold_p768481.html
Tel uit je winst
XmasSale]heren horloge jurk horloge multifunctionele plein digitale lcd wijzerplaat legering band
Ik herken het niet echt. Ik heb pas 1 bestelling niet gehad en als het goed is, heeft de verkoper die opnieuw verstuurd. De rest komt gewoon aan, intact. Misschien wel wat later maar het is dan ook de drukste tijd van het jaar. Namaak heb je zelf in de hand door een beetje op te letten en betrouwbare verkopers te zoeken.kwelbast schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:07:
Mijn laatste ervaringen bij het kopen uit China zijn de laatste weken flink verslechterd. Hoewel vaak goedkoper, laat de kwaliteit van de producten vaak te wensen over, komt het regelmatig voor dat spullen niet aankomen, of als ze aankomen, beschadigd zijn. Zelfs bij een relatief "betrouwbare" verkoper als Banggood komt een deel niet aan en is een deel van de goederen defect. En dan heb ik het nog niet eens over de fake-goederen die sommige van die webwinkels leveren, lees hiervoor alle berichten over de powerbanks en zo. Dan moet je daarna ook nog eens flink soebatten om je geld terug te krijgen, claims aanmaken bij paypal of je creditcard. Aftersale heb je eigenlijk niet, terugsturen naar China is vaak duurder dan wat het product gekost heeft, dus doe je het maar niet. Al met al redenen dat ik nog maar bij hoge uitzondering in China bestel. Herkennen jullie mede-tweakers dit wat?
Bij chinese webshops moet je gewoon voor de lol bestellen en dan veel geduld hebben. Ik koop niks wat duurder dan 20 euro is. Komt inderdaad vaak voor dat het laat aankomt, defect is of slechte kwaliteit, maar altijd netjes gecompenseerd.Ronald8 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:15:
[...]
Ik herken het niet echt. Ik heb pas 1 bestelling niet gehad en als het goed is, heeft de verkoper die opnieuw verstuurd. De rest komt gewoon aan, intact. Misschien wel wat later maar het is dan ook de drukste tijd van het jaar. Namaak heb je zelf in de hand door een beetje op te letten en betrouwbare verkopers te zoeken.
Als je iets wil met deugdelijke garantie dan kan je het hier beter in de aanbieding kopen...
als je iets goeds wilt ben je ook in de chinese webshops een flink bedrag kwijt, loop je het risico op douane heffing boven de 20 euro en moet je maar zien hoe evt garantieafhandeling is als er na een paar maanden een defect op treedt.
[ Voor 23% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 12:27 ]
Trouwens, op Miniinthebox denken ze dat de kerstman in Nederland 'Sint' heet. Getuige 'de sale van de sint'-aanbiedingen die er nu nog zijn?
Die garantie is inderdaad erg irritant, zelf nog niet echt nodig gehad na een langere periode. Ik houd me niet aan die regel van onder de 20 euro maar denk wel bewust na over wat ik koop, ik ga dus geen gevoelige producten kopen zoals dure hardware. Je kan prima meer uitgeven als je ook goed je research doet naar, A het product zelf en B waar je het koopt. Ik kies zelf echt nooit meer voor de goedkoopste spullen, ik ben wel klaar met die rommel. Heb liever een fatsoenlijk product waar ik meer voor betaal, en vaak betaal je NL dan nog steeds veel meer of is het hier niet te vinden. Dat laatste is vaak het probleem. Als ze hier om de hoek een winkel hadden met al die spullen die je daar kan vinden zou ik veel meer hier kopen.Medione1210 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:22:
[...]
Bij chinese webshops moet je gewoon voor de lol bestellen en dan veel geduld hebben. Ik koop niks wat duurder dan 20 euro is. Komt inderdaad vaak voor dat het laat aankomt, defect is of slechte kwaliteit, maar altijd netjes gecompenseerd.
Als je iets wil met deugdelijke garantie dan kan je het hier beter in de aanbieding kopen...
als je iets goeds wilt ben je ook in de chinese webshops een flink bedrag kwijt, loop je het risico op douane heffing boven de 20 euro en moet je maar zien hoe evt garantieafhandeling is als er na een paar maanden een defect op treedt.
ik denk niet dat sommige mensen hier waarderen om ze allemaal te postenLfshiu schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:59:
Kenzi, kan je heel toevallig een lijst van Tinydeal couponcodes hier online zetten? Ik wil namelijk een aantal dingen halen op TInydeal.
maar check de link in mijn sig voor een gedeelte van de coupons
en je kan me altijd een dm sturen
Everbuying 12% coupon t/m 23 december: BFF1215
(kreeg ik net in m'n mail)
(kreeg ik net in m'n mail)
[ Voor 13% gewijzigd door Pistolebob op 16-12-2014 13:49 ]
Ik zoek een goede 2A lader voor mijn smartphone. Ik heb er weleens één gehad waarbij het scherm statisch werd, of die enorm piepte.
Echter zie door de bomen het bos niet meer. Iemand een idee?
Of gewoon in Nederland halen?
Nillkin (o.a. bij Banggood)
http://www.banggood.com/N...obile-Phone-p-926190.html
http://www.banggood.com/N...obile-Phone-p-926190.html
koelkast schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:52:
Ik zoek een goede 2A lader voor mijn smartphone. Ik heb er weleens één gehad waarbij het scherm statisch werd, of die enorm piepte.
[ Voor 11% gewijzigd door kwelbast op 16-12-2014 13:55 ]
Gaat snel bij MITB 10-12 wat bestelt nu al in huis
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Kijk eens in de startpostkoelkast schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:52:
Tuut tuut.... of was het 10.12.2013?robinjoo1 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:58:
Gaat snel bij MITB 10-12 wat bestelt nu al in huis
Nee de 10de deze maand
staat niets over usb laders... helaas
Hoor ook goede dingen over Nillkin, zelf heb ik een Anker besteld bij amazon.de
http://de.ianker.com/Wall-Chargers/category-c9-s1
Waarom die Ankel zoveel beter is dan anderen, dat heb ik nog niet gevonden. Je hebt op Amazon even goede maar meer Ampere.lazydave-II schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:17:
[...]
Hoor ook goede dingen over Nillkin, zelf heb ik een Anker besteld bij amazon.de
http://de.ianker.com/Wall-Chargers/category-c9-s1
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik heb er hier 2 besteld. Niet al te duur en zien er degelijk uit. Ik heb ze nog niet binnen, maar heb hier op het forum goede verhalen gehoord.
http://www.aliexpress.com/store/105327
http://www.aliexpress.com...ad/105327_2029606387.html
Nou de IQ technologie is uniek voor anker:tc982 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:19:
[...]
Waarom die Ankel zoveel beter is dan anderen, dat heb ik nog niet gevonden. Je hebt op Amazon even goede maar meer Ampere.
http://de.ianker.com/article.php?id=10
Hmm hier is ie $18.99 he http://www.dx.com/p/orico...ne-ipad-more-white-295778dangerousp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:20:
Ik heb er hier 2 besteld. Niet al te duur en zien er degelijk uit. Ik heb ze nog niet binnen, maar heb hier op het forum goede verhalen gehoord.
Orico zijn vergelijkbaar met Ankers. Heb zelf ook een Orico en ben er meer tevreden dan over mijn Nilkin usb lader (Nilkin gaat stuk trager dan mijn Orico - gemeten met USB meter). Wel zijn de Orico en Anker minder "portable", omdat ze wat groter zijn. Verder uiteraard handig om meerdere devices tegelijk mee op te laden.dangerousp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:20:
op aliexpress 24$ per 2Pistolebob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:23:
[...]
Hmm hier is ie $18.99 he http://www.dx.com/p/orico...ne-ipad-more-white-295778
Zo uniek is dat nu niet ...lazydave-II schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:21:
[...]
Nou de IQ technologie is uniek voor anker:
http://de.ianker.com/article.php?id=10
Pc: Er is een 60W ook beschikbaar
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik blijf maar shoptegoed ontvangen van Miniinthebox. Samen met dat tegoed van 3,89 van een tijdje terug heb ik al zeker 20 euro aan gratis meuk thuisliggen. Jaja 3 accounts ;-) Maar zag hier iemand met 25 accounts.... Die kan wel een handeltje beginnen
Dat kan toch nooit kloppen? Denk dat ze vergeten zijn uit te zetten dat je dat tegoed niet kan gebruiken als het item dat je koopt goedkoper is dan dat tegoed
Dat kan toch nooit kloppen? Denk dat ze vergeten zijn uit te zetten dat je dat tegoed niet kan gebruiken als het item dat je koopt goedkoper is dan dat tegoed
Hun denken elke dag feest ook net weer wat gehadwimpie007 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
Ik blijf maar shoptegoed ontvangen van Miniinthebox. Samen met dat tegoed van 3,89 van een tijdje terug heb ik al zeker 20 euro aan gratis meuk thuisliggen. Jaja 3 accounts ;-) Maar zag hier iemand met 25 accounts.... Die kan wel een handeltje beginnen
En net 5 minuten geleden kregen we $4 van Lightinthebox.wimpie007 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
Je hebt gelijk.dat gaat over usb kabels.lazydave-II schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:17:
[...]
hmm..weet de link dan niet meer maar ik iemand heeft een aantal usb laders uit china getest...grootste deel was rotzooi. Kwamen er twee goed uit, maar die waren niet goedkoop.
Ik ben al een uur aan het proberen om een account aan te maken op taobao voor een versterkertje bij mijn computer. Het probleem is dat ik niet voorbij de captcha kom
Dat ding is onmogelijk moeilijk
Of er zit een bug in, dat ik het in het chinees weer in moet tikken ofzo...

Uhh, je wil direct van taobao bestellen?Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:48:
Ik ben al een uur aan het proberen om een account aan te maken op taobao voor een versterkertje bij mijn computer. Het probleem is dat ik niet voorbij de captcha komDat ding is onmogelijk moeilijk
![]()
Woon je in China?
Wat ik een beetje van die site begrijp na het lezen ervan door google translate wordt het product gratis verzonden...Pistolebob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:51:
[...]
Uhh, je wil direct van taobao bestellen?
Woon je in China?
Zou dat niet kunnen dan?
Ik woon in Nederland
Nee dan heb je een tussenpersoon nodig zoals MisterTao, BaseTao, CSSBuy etc.Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:56:
[...]
Wat ik een beetje van die site begrijp na het lezen ervan door google translate wordt het product gratis verzonden...
Zou dat niet kunnen dan?
Ik woon in Nederland
Die bestellen dan de producten op Taobao en sturen het naar jou door.
waarschijnlijk moet je eerst die browser plugin instaleren. is een extra security feature.Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:48:
Ik ben al een uur aan het proberen om een account aan te maken op taobao voor een versterkertje bij mijn computer. Het probleem is dat ik niet voorbij de captcha komDat ding is onmogelijk moeilijk
![]()
je hebt trouwens een Chinees telefoonnummer nodig, je krijgt een smsje om je account te bevestigen.
(en adres & Alipay / Chinese bank)
verzendkosten op taobao hangen af van de koper, vaak gratis maar kan verschillen per provincie. en zijn beperkt tot China. internationaal verzenden zit er niet in
Maar je kan opgeven dat je uit Nederland komt en een Nederlands nummer opgeven, dan geeft ie ook een groen vinkje aan dat het oke is. Ik kom alleen niet voorbij die captchaKenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:00:
[...]
waarschijnlijk moet je eerst die browser plugin instaleren. is een extra security feature.
je hebt trouwens een Chinees telefoonnummer nodig, je krijgt een smsje om je account te bevestigen.
(en adres & Alipay / Chinese bank)
![]()
verzendkosten op taobao hangen af van de koper, vaak gratis maar kan verschillen per provincie. en zijn beperkt tot China. internationaal verzenden zit er niet in
Was aan het kijken op Mistertao en na het vinden van het item krijg ik de volgende meldingPistolebob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:58:
[...]
Nee dan heb je een tussenpersoon nodig zoals MisterTao, BaseTao, CSSBuy etc.
Die bestellen dan de producten op Taobao en sturen het naar jou door.
"Dear Customer,
All products related to keywords "pro" are banned to sell.
Please try to search other products you like. Thank you!
Mistertao team."
Heb je wat aan
Welke versterker wil je halen? Er zijn zat versterkers verkrijgbaar op eBay.Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:48:
![]()
druk en typefouten voorbehouden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a