[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:11:
[...]

Welke versterker wil je halen? Er zijn zat versterkers verkrijgbaar op eBay.
Het gaat mij om de volgende versterker: SMSL SA-36A

Bij baotao is ie toch nog wel wat goedkoper dan op eBay, dus als het zo lukt, dan scheelt dat toch weer 15 a 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:14:
[...]

Bij baotao is ie toch nog wel wat goedkoper dan op eBay, dus als het zo lukt, dan scheelt dat toch weer 15 a 20 euro.
Ebay zit op 35 euro incl verzenden. Je wilt zeggen dat ze weg gaan voor 15-20 euro op die site? Dan is het inderdaad wel de moeite waard.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:18:
[...]

Ebay zit op 35 euro incl verzenden. Je wilt zeggen dat ze weg gaan voor 15-20 euro op die site? Dan is het inderdaad wel de moeite waard.
Totdat de verzendkosten erbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:18:
[...]

Op Ebay zie ik de goedkoopste op grofweg 40 euro inclusief verzendkosten staan.
Bij baotao was het grofweg 25 euro en volgens mij inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Taobao is gemaakt voor customers in China. in die prijs zitten niet de verzendkosten verrekend die je krijgt als je internationaal gaat verzenden.

Een pakketje versturen naar Beijing kost mij misschien RMB 5 of 10. Datzelfde pakket versturen naar het buitenland kost me waarschijnlijk RMB 50 - 100 en dan moet ik ook nog het risico nemen dat het misschien niet aankomt.

[ Voor 20% gewijzigd door Kenzi op 16-12-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:23:
[...]

Taobao is gemaakt voor customers in China. in die prijs zitten niet de verzendkosten verrekend die je krijgt als je internationaal gaat verzenden.

Een pakketje versturen naar Beijing kost mij misschien RMB 5 of 10. Datzelfde pakket versturen naar het buitenland kost me waarschijnlijk RMB 50 - 100 en dan moet ik ook nog het risico nemen dat het misschien niet aankomt.
Dat is jammer :(
Het is lastig om te bepalen wat er precies staat met Google Translate, maar dan moet ik m inderdaad maar via eBay bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 15:17
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:26:
[...]

Dat is jammer :(
Het is lastig om te bepalen wat er precies staat met Google Translate, maar dan moet ik m inderdaad maar via eBay bestellen denk ik.
Probeer is via een doorzendservice zoals MisterTao.com echter dat kost weer een extra duit. Alleen handig als het echt veel goedkoper is.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:22:
Op Ebay zie ik de goedkoopste op grofweg 40 euro inclusief verzendkosten staan.
Bij baotao was het grofweg 25 euro en volgens mij inclusief verzenden.
Dollar denk ik dan? Ik zie meerdere verkopers die ze aanbieden voor $41,99 incl internationale verzending. Bij Baotao komt er denk ik nog verzending bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:29:
[...]

Dollar denk ik dan? Ik zie meerdere verkopers die ze aanbieden voor $41,99 incl internationale verzending. Bij Baotao komt er denk ik nog verzending bij.
De allergoedkoopste aanbieders hebben er geen voeding bij, dus die vallen af helaas.
Als ik 1 ding heb geleerd van eBay in al die jaren is dat je verdomd goed moet opletten wat ze precies aanbieden.
Voor je het weet koop je een lege doos van de nieuwe Xbox one voor 350 euro... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
[...]

Je zou ook kunnen kijken voor de Muse M20 of M21, persoonlijk vind ik Muse beter klinken dan SMSL.

In de "HiFi uit China" topics hier op GoT kan je er veel info over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:34:
[...]

De allergoedkoopste aanbieders hebben er geen voeding bij, dus die vallen af helaas.
Als ik 1 ding heb geleerd van eBay in al die jaren is dat je verdomd goed moet opletten wat ze precies aanbieden.
Voor je het weet koop je een lege doos van de nieuwe Xbox one voor 350 euro... :')
Ah, je wil er een voeding bij. Haal die niet uit China, dat zal het geluid verpesten. Class-D is erg gevoelig voor voedingen. Het verschil tussen bijvoorbeeld een Meanwell en een 5 dollar namaak uit China is enorm. Een goede voeding heeft nog meer invloed op het geluid dan een goede versterker.

Muse heeft inderdaad ook goede versterkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:57

Chocoball

瞧好吧!

Eindelijk mijn Xiaomi 16000mAh powerbank kunnen opladen. Na 11 uur en 15 minuten opladen was deze vol en stond mijn KCX-017 Voltage meter op 14911mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 20:44

Zenix

BOE!

Voor het eerst via een taobao agent besteld zarmark.com. Wat keycaps gekocht: http://item.taobao.com/item.htm?id=40203282986 http://item.taobao.com/item.htm?id=40203282986

Ben benieuwd hoelang het uiteindelijk allemaal gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Rdegoede schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:42:
[...]

Je zou ook kunnen kijken voor de Muse M20 of M21, persoonlijk vind ik Muse beter klinken dan SMSL.

In de "HiFi uit China" topics hier op GoT kan je er veel info over vinden
Misschien toch dat topic eens doorspitten, helaas is het topic op slot gegaan door wat onderlinge problemen van wat volgers geloof ik.
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:45:
[...]

Ah, je wil er een voeding bij. Haal die niet uit China, dat zal het geluid verpesten. Class-D is erg gevoelig voor voedingen. Het verschil tussen bijvoorbeeld een Meanwell en een 5 dollar namaak uit China is enorm. Een goede voeding heeft nog meer invloed op het geluid dan een goede versterker.

Muse heeft inderdaad ook goede versterkers.
Wat voor Meanwell voeding zou je aanraden?
Let wel, de kans is groot dat ik in eerste instantie een Chinese adapter bestel en mocht dat tegenvallen dan wil ik wel wat anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:22
Haal gewoon een voeding bij de kringloopwinkel voor <5 euro. Een Chinese voeding wil je niet o.a. ivm brandgevaar en slechte output (noise op de voedingslijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ossi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:25:
Wat voor Meanwell voeding zou je aanraden?
Let wel, de kans is groot dat ik in eerste instantie een Chinese adapter bestel en mocht dat tegenvallen dan wil ik wel wat anders proberen.
Hoeft niet per sé een MW te zijn, maar adapters uit Nederland, be it van de kringloop, zijn vaak gewoon stukken beter dan die China crap, zoals Thinkpad ook aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 11:10
Heeft iemand nog tips voor dingetjes onder de $2 bij MiniInTheBox? Dingen die wel een beetje nuttig zijn ;) ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:57:
Eindelijk mijn Xiaomi 16000mAh powerbank kunnen opladen. Na 11 uur en 15 minuten opladen was deze vol en stond mijn KCX-017 Voltage meter op 14911mAh.
Thanks voor de info, mooie score!
Staat weer op de verlanglijst :)

De test van de platte 5000 mAh volgt hopelijk ook binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Ronald8 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:21:
Heeft iemand nog tips voor dingetjes onder de $2 bij MiniInTheBox? Dingen die wel een beetje nuttig zijn ;) ik zie door de bomen het bos niet meer.
http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Hoe komen jullie aan $2,- shoptegoed bij MITHB? Krijg het volgende met meerdere account.
Click the button below to add EUR € 1.5 in Rewards to your account (valid until Dec 18 2014 11:59 PM) and start shopping!
Weet iemand ongeveer hoeveel accu/batterijen je mee mag nemen in de handbagage tijdens het vliegen? Zit er over te denken om een XPB te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 22-09 21:26

13art

Moderator Mobile
Ronald8 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:21:
Led lampjes voor in de auto :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 16-12-2014 20:46 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
walterworld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:51:
Weet iemand ongeveer hoeveel accu/batterijen je mee mag nemen in de handbagage tijdens het vliegen? Zit er over te denken om een XPB te kopen.
Ik dacht maximaal 100Wh. Een XPB is 3,7*10,4=38,48Wh. Maximaal 2 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:05:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit berekend? Zou je dit in Jip en Janneke taal kunnen toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:45:
[...]

Thanks voor de info, mooie score!
Staat weer op de verlanglijst :)

De test van de platte 5000 mAh volgt hopelijk ook binnenkort ;)
Was ik wel van plan. De 5000mAh van Tinydeal had ik eigenlijk al vorige week verwacht omdat er maar een week qua verzending tussen beide bestellingen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
walterworld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:40:
Mag ik vragen hoe je dit berekend? Zou je dit in Jip en Janneke taal kunnen toelichten?
Wattuur = Ampereuur * voltage. Een XPB heeft 10400mAh capaciteit aan lithium (3,7v nominaal) cellen. Wh=10,4*3,7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
zie dat mijn vorige post is geknipt

[ Voor 86% gewijzigd door robinjoo1 op 16-12-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
walterworld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:51:
Hoe komen jullie aan $2,- shoptegoed bij MITHB? Krijg het volgende met meerdere account.
Bij mij staat er dat ik 25 cent krijg als mn bestelling geleverd is, en ik een review schrijf over de producten...
http://prntscr.com/5hm68h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:05

NSG

Je weet niks!

lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:05:
[...]

3,6volt, dus 37,44Wh, staat overigens gewoon op de powerbank gedrukt :P

De grens verschilt qua vliegtuigmaatschappij, volgens mij is het bij KLM inderdaad max 100Wh. Maar dat maximum gaat over een enkele accu, dus je hoeft niks bij elkaar op te tellen en kan er gerust meerdere meenemen. PowerBank in je check-in bagage is overigens verboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 21:19

ViezeVis

Sample Text

NSG schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:05:
[...]

De grens verschilt qua vliegtuigmaatschappij, volgens mij is het bij KLM inderdaad max 100Wh. Maar dat maximum gaat over een enkele accu, dus je hoeft niks bij elkaar op te tellen en kan er gerust meerdere meenemen. PowerBank in je check-in bagage is overigens verboden!
Dat klopt niet. Waarom zou dat verboden zijn? Ik reis al 1 à 2 jaar zonder problemen met mijn Xiaomi powerbank. Powerbanks als handbagage dan wel je ruimbagage mag gewoon. Onderaan een citaat van KLM. Batterijen die zijn gaan lekken mogen uiteraard niet mee.
zuren en alkalies, zoals 'natte' batterijen die kunnen lekken. Losse lithium-batterijen, zoals oplaadbare lithium-batterijen en AA lithium-batterijen voor laptops en dvd-spelers, mogen alleen als handbagage worden vervoerd. Reservebatterijen moeten in de originele verpakking zijn verpakt. Als deze verpakking niet langer aanwezig is, dient u de contactpunten van de batterij te isoleren door ze met tape te bedekken en iedere batterij in een losse plastic zak te verpakken

[ Voor 37% gewijzigd door ViezeVis op 16-12-2014 23:12 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
[...]

Afgelopen vlucht met 3 personen drie flinke powerbanks in de handbagage meegenomen. Geen enkele opmerking over gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Maar dat maximum gaat over een enkele accu
Best apart, aangezien veel accu's uit meerdere cellen bestaan. Zo ook de XPB. Dan zou je in principe wel een DIY powerbank mogen meenemen met allerlei losse cellen, maar zodra je de cellen combineert mag het ineens niet meer :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vandaag mijn Bluetooth obd2 scanner binnen gekregen van BG
wat een teleurstelling, pairt niet En laat op mijn dashboard het airbag lampje branden.

Nou ff een ticket aangemaakt bij Banggood
Aangegeven dat het een doa is.
Of ze een nieuwe geteste op willen sturen.

Ik ben benieuwd wat hun reactie is.

Edit. Ze willen een filmpje van mijn brandende dashboard lampje 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 17-12-2014 08:01 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 13:05

NSG

Je weet niks!

Guys, met "Check-in bagage" wordt ruimbagage bedoeld. Met je handbagage mag het wél.

Een powerbank wordt simpelweg gezien als een 'losse accu' vanwege het feit dat deze niet in een elektronisch apparaat zit. En laat losse accu's nou verboden zijn in je ruimbagage volgens de IATA (International Air Transport Association) regels.

"Spare batteries (i.e., those not contained in a PED) MUST be:
• in carry-on baggage; they are forbidden in checked baggage (see below regarding actions
to be taken at check-in)."

&
"There is no limit on the number of PEDs or spare batteries, below a specified size, that a
passenger or crewmember may carry, but they must be for “personal use”. For example, a battery
salesperson is not permitted to carry lithium batteries for commercial reasons.Lithium Batteries Risk

Specific Requirements
Lithium batteries must not exceed the following specifications:
Lithium ion: a Watt-hour rating not exceeding 100 Wh."

Bron + extra leesvoer: http://www.iata.org/publi...-for-operators-1st-ed.pdf

En nu weer, back on topic.

[ Voor 44% gewijzigd door NSG op 16-12-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
NSG schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:28:
Guys, met "Check-in bagage" wordt ruimbagage bedoeld. Met je handbagage mag het wél.

Een powerbank wordt simpelweg gezien als een 'losse accu' vanwege het feit dat deze niet in een elektronisch apparaat zit. En laat losse accu's nou verboden zijn in je ruimbagage volgens de IATA (International Air Transport Association) regels.

"Spare batteries (i.e., those not contained in a PED) MUST be:
• in carry-on baggage; they are forbidden in checked baggage (see below regarding actions
to be taken at check-in)."

&
"There is no limit on the number of PEDs or spare batteries, below a specified size, that a
passenger or crewmember may carry, but they must be for “personal use”. For example, a battery
salesperson is not permitted to carry lithium batteries for commercial reasons.Lithium Batteries Risk

Specific Requirements
Lithium batteries must not exceed the following specifications:
Lithium ion: a Watt-hour rating not exceeding 100 Wh."

Bron + extra leesvoer: http://www.iata.org/publi...-for-operators-1st-ed.pdf

En nu weer, back on topic.
Mooi dat ik dit weet, ik wil 3 quadcopter batterijen meenemen naar thailand / australie binnenkort. Die moeten dus in mijn handbagage? Even lipo-bag scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Henk schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:07:
[...]

Mooi dat ik dit weet, ik wil 3 quadcopter batterijen meenemen naar thailand / australie binnenkort. Die moeten dus in mijn handbagage? Even lipo-bag scoren...
Doe ik voor mijn foto apparatuur altijd al. Alle reserve Li-ion in het rugvak van de rugzak. Levert trouwens ook op dat er een grote witte vlek op de scanners te zien is en dat er dus metalen voorwerpen niet meer zichtbaar zijn... :X . Op een vlucht die ook voor EU-->VS wordt gebruikt kreeg ik zo een zakmes door de duane in de handbage. Was overigens niet met opzet, gewoon vergeten uit dat rugvak te halen.

De nieuwe douane scanstraat bij Schiphol, incl full-bodyscan en nieuwe handbagage scanautomaat kan dit nu beter detecteren. Hierop kon ik de individuele batterijen weer terugvinden. De douane kon zelfs vertellen hoeveel ml vloeistof er in elk flesje zat, op basis van de scan. Deze scanautomaat verkort de wachtrij trouwens enorm, want hij is echt super efficient! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als iemand nog een spelletje wil spelen :) klikken

Powerbanks in je handbagage is geen probleem (tenzij je er 10 ofzo gaat meenemen, dan krijg je wel vreemde blikken denk ik). Losse accu's voor je laptop / drone / camera etc, het kan dan wel zijn dat ze even vragen om je desbetreffende apparaat de accu erin te stoppen en aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Kreeg net mailtje van banggood met allerlei leuke (en handige) aanbiedingen door middel van allerlei coupon code's
Link: http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/AmazingCoupon141215.html

*Hopelijk mag ik het zo doorgeven, mocht het niet zo zijn mijn excuses. Heb namelijk hier vele malen geweldige dingen uit dit topic kunnen halen en wou nu een keer wat terug doen voor de andere mensen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ThinkPadd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:33:
Haal gewoon een voeding bij de kringloopwinkel voor <5 euro. Een Chinese voeding wil je niet o.a. ivm brandgevaar en slechte output (noise op de voedingslijn).
lutkeveld schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:13:
[...]

Hoeft niet per sé een MW te zijn, maar adapters uit Nederland, be it van de kringloop, zijn vaak gewoon stukken beter dan die China crap, zoals Thinkpad ook aangeeft.
Leuk dat ik het bij de kringloop zou moeten halen, maar hoe weet ik wat ik moet hebben en hoe weet ik dat het niet dezelfde Chinese kwaliteit is?
En wat moet ik halen? Heb niet echt verstand van adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 22-09 21:26

13art

Moderator Mobile
Op het moment is het alweer 63 dagen na mijn bestelling bij DX.
Het gaat om reserve accu's voor mn SJ4000 en een lader. Helaas blijven ze de refund bij dx uistellen en nog eens uitstellen. Eerst 10 dagen wachten, nu weer 2 weken wachten om het postkantoor gaat uitzoeken waar het pakket is. Het schiet gewoon niet op. Gelukkig was ik wel op tijd om het uit te zetten bij Paypal. Nu maar afwachten wat zij er van gaan maken.
Heb ze bij DX ook wel gezegd dat ik het niet vind kunnen dat ze elke keer de refund maar blijven uitstellen onder het mom, wacht nog even, we gaan het nazoeken (er is niet eens een tracking nummer).

Ondertussen heb ik dezelfde bestelling maar bij Banggood gedaan. Mocht ik allebei de bestellingen binnen krijgen, is er vast nog wel iemand hier in Nederland die op zoek is naar een reserve accu. We zullen zien. Voorlopig shop ik even niet meer bij DX als het niet nodig is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:22
Ossi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:34:
[...]

[...]

Leuk dat ik het bij de kringloop zou moeten halen, maar hoe weet ik wat ik moet hebben en hoe weet ik dat het niet dezelfde Chinese kwaliteit is?
Dat staat wel in de specs toch? Meestal is het iets van 12V 2A ofzo. Dan kun je gewoon een adapter met minstens dat vermogen aan ampère nemen (oude router/switch bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ossi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:34:
De SMSL heeft een 12v adapter nodig met een normale DC barrel (5.5x2.1) plug.
Als je hem met 8 ohm speakers gebruikt minimaal 2A, met 4 ohm minimaal 3A.
Op het etiket staan altijd de specs van de adapter, dus ook het voltage en aantal ampere.
Ik zou specifiek kijken voor eentje van een bekend merk, maar ze zijn in principe allemaal beter dan dat China spul. Ze moeten in Nederland namelijk aan bepaalde eisen/keurmerken voldoen, in China niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

lutkeveld schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:56:
[...]

De SMSL heeft een 12v adapter nodig met een normale DC barrel (5.5x2.1) plug.
Als je hem met 8 ohm speakers gebruikt minimaal 2A, met 4 ohm minimaal 3A.
Op het etiket staan altijd de specs van de adapter, dus ook het voltage en aantal ampere.
Ik zou specifiek kijken voor eentje van een bekend merk, maar ze zijn in principe allemaal beter dan dat China spul. Ze moeten in Nederland namelijk aan bepaalde eisen/keurmerken voldoen, in China niet.
en waar worden die bekende merken gemaakt? juist ja, China :*) Ook in China kan je prima kwaliteits adapters halen, je moet alleen niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten dan.

voor een apparaat als een SMSL zou ik ook niet bij de kringloopwinkel kijken. je weet nooit waarom / hoe lang die adapters daar liggen. kabelbreuk, stof etc. geef liever iets meer uit en koop gewoon een goede bij een bekende winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Kenzi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:04:
[...]

en waar worden die bekende merken gemaakt? juist ja, China :*) Ook in China kan je prima kwaliteits adapters halen, je moet alleen niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten dan.

voor een apparaat als een SMSL zou ik ook niet bij de kringloopwinkel kijken. je weet nooit waarom / hoe lang die adapters daar liggen. kabelbreuk, stof etc. geef liever iets meer uit en koop gewoon een goede bij een bekende winkel.
Dan de vraag, hoe weet ik of het wel goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ossi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:10:
[...]

Dan de vraag, hoe weet ik of het wel goed is?
http://www.whathifi.com/forum/hi-fi/balanced-power-supply

of koop gewoon die SMSL met adapter.

En ik denk dat je dan hier beter je vraag kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

OnePlus heeft vandaag een eigen 10.000mAh powerbank aangekondigd.
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/ob4.jpg?resize=316%2C316

De prijs zal $15 zijn. Benieuwd of dit product beter is dan hun eerder uitgebrachte Silver bullet headset.

[ Voor 2% gewijzigd door Chocoball op 17-12-2014 10:04 . Reden: Aangepast na opmerking Ronald8 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Chocoball schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:52:
OnePlus heeft vandaag een eigen 10.000mAh powerbank uitgebracht.
[afbeelding]

De prijs zal $15 zijn. Benieuwd of dit product beter is dan hun eerder uitgebrachte Silver bullet headset.
Hij is alleen nog maar aangekondigd, hij komt pas begin volgend jaar (over een paar maanden dus) uit. En gek genoeg is de prijs in euro's hoger, namelijk 16 euro. Ik vind de XPB's zelf eigenlijk veel mooier dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:23
Kenzi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:15:
[...]

http://www.whathifi.com/forum/hi-fi/balanced-power-supply

of koop gewoon die SMSL met adapter.

En ik denk dat je dan hier beter je vraag kan stellen.
Idd, die SMSL adapter is erg goed.
Ik had eerst een 32v 5A van HP, deze gaf een beduidend minder mooi klankbeeld en veel minder vermogen.
(de adapter van SMSL heeft ook een aardig gewicht, dit is geen goedkope chinese troep).
(Die van HP was een stuk groter en een stuk lichter)

[ Voor 4% gewijzigd door Whiskey48 op 17-12-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:57:
[...]

Hij is alleen nog maar aangekondigd, hij komt pas begin volgend jaar (over een paar maanden dus) uit. En gek genoeg is de prijs in euro's hoger, namelijk 16 euro. Ik vind de XPB's zelf eigenlijk veel mooier dan deze.
paar maanden? :X wat denk je van over 2 weken. in China is hij al te vinden op taobao

zie https://forums.oneplus.ne...ew-products.208775/page-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Kenzi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:05:
[...]

paar maanden? :X wat denk je van over 2 weken. in China is hij al te vinden op taobao

zie https://forums.oneplus.ne...ew-products.208775/page-2
In dat artikel stond:
The power bank will be available via the OnePlus online store — oneplus.net — early next year.
Dus dan ga ik er van uit dat dat wel klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#luxeprobleem: Ik kan niet kiezen wat ik wil 'kopen' met het gratis MITB tegoed van gisteren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:07:
[...]

In dat artikel stond:

[...]

Dus dan ga ik er van uit dat dat wel klopt :+
Je weet dat we al in December zitten? Maar ik zat er een weekje naast. Het is 15 Januari geworden, bevestigd op de Weixin van Oneplus. Alleen nog niks bekend over shipping kosten dus wie weet blijft de XPB wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
Voor wie nog een degelijke no-nonse mp3 speler zoekt, ik heb zojuist de Ruizu X02 binnen voorr $20 bij Gearbest. Hij ondersteunt ook FLAC en het geluid, batterijduur en software is beter dan de doorsnee chinese nep-nano. Op head-fi.org is ook een heel topic van enthousiaste gebruikers. Er zit geen hoofdtelefoon bij, maar daar heb je de Awei, Kanen of Pistons voor.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2iwUvmz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
FLAC is moeilijk te verkrijgen en zonde van je opslagruimte. Doe voor de grap eens een ABX test met 320kbps MP3, het verschil is niet/amper hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:48
lutkeveld schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:22:
FLAC is moeilijk te verkrijgen en zonde van je opslagruimte. Doe voor de grap eens een ABX test met 320kbps MP3, het verschil is niet/amper hoorbaar.
Don't feed the trolls/purists...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die niet op de SJ5000 willen wachten, de SJCAM SJ4000 Wifi is in de aanbieding: 75.67€

En het is de originele SJCAM, heb ze kunnen overtuigen om die in het assortiment op te nemen :+

via http://www.tinydeal.com/i...=login&code=regist20point kan je nog wat extra korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Ik luister zelf hoofdzakelijk 192kbps mp3, maar ik dacht ik meld het even voor de puristen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
pelt schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:23:
Don't feed the trolls/purists...
Over wie heb je het? Niemand is aan het trollen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:09:
#luxeprobleem: Ik kan niet kiezen wat ik wil 'kopen' met het gratis MITB tegoed van gisteren. :(
Welk tegoed?
heb ik weer wat gemist :?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Ik heb inmiddels deze camera binnen, en ondanks dat er in de titel duidelijk staat: "Original Sjcam Sj4000 Wifi Camera" is het een neppe met duidelijk minder goed beeld dan de echte die ik ook heb, ik vermoed zelfs upscaled 720p. Ik heb een dispute geopend en geescaleerd en laat nog wel weten wat er uit komt.

Deze is trouwens wel echt en kost nu $90 of $99 met extra accu en oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:48
lutkeveld schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:25:
[...]

Over wie heb je het? Niemand is aan het trollen hier?
Wacht maar. Straks volgt er weer een discussie over het wel of niet kunnen horen van FLAC vs. MP3. Of dat je het dan toch niet hoort met doppen van onder de zoveel euro...

Maar was dus niet persoonlijk bedoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
michael3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:32:
[...]

Welk tegoed?
heb ik weer wat gemist :?
Heb hem gezien in de mail, staat erbij geldig tot 18 dec klik ik er op en zie de melding gefeliciteerd.
Vervolgens ga ik kijken naar mijn tegoed en is er niks toegevoegd :(

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:40:
[...]

Heb hem gezien in de mail, staat erbij geldig tot 18 dec klik ik er op en zie de melding gefeliciteerd.
Vervolgens ga ik kijken naar mijn tegoed en is er niks toegevoegd :(
Bij mij is het wel toegevoegd. :) maar ik kan dus niks kiezen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Kitano schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:15:
Voor wie nog een degelijke no-nonse mp3 speler zoekt, ik heb zojuist de Ruizu X02 binnen voorr $20 bij Gearbest. Hij ondersteunt ook FLAC en het geluid, batterijduur en software is beter dan de doorsnee chinese nep-nano. Op head-fi.org is ook een heel topic van enthousiaste gebruikers. Er zit geen hoofdtelefoon bij, maar daar heb je de Awei, Kanen of Pistons voor.

[afbeelding]
Dank ! mooie tip, die batterijduur van 60 uur is precies wat ik zoek

In het topic op headfi vond ik nog 2 kortingscodes : ( Gearbest : Ruizu X02 8gb net zelf getest, werkt prima )
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Rdegoede op 17-12-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 23:58

Sherlock

No Shit

Rdegoede schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:46:
[...]

Dank ! mooie tip, die batterijduur van 60 uur is precies wat ik zoek

In het topic op headfi vond ik nog 2 kortingscodes : ( Gearbest : Ruizu X02 8gb net zelf getest, werkt prima )
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ook bedankt, heb er twee besteld (voor op de achterbank in de voorjaarsvakantie :))

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
Kitano schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:15:
Voor wie nog een degelijke no-nonse mp3 speler zoekt, ik heb zojuist de Ruizu X02 binnen voorr $20 bij Gearbest. Hij ondersteunt ook FLAC en het geluid, batterijduur en software is beter dan de doorsnee chinese nep-nano....
Ik had al eerder de Teclast x30se aangeschaft die er als de bekende twee druppels uitziet en waar ik ook erg tevreden over ben, maar deze is nog iets goedkoper, vooral met de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:58
Kitano schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:32:
Ik heb inmiddels deze camera binnen, en ondanks dat er in de titel duidelijk staat: "Original Sjcam Sj4000 Wifi Camera" is het een neppe met duidelijk minder goed beeld dan de echte die ik ook heb, ik vermoed zelfs upscaled 720p. Ik heb een dispute geopend en geescaleerd en laat nog wel weten wat er uit komt.

Deze is trouwens wel echt en kost nu $90 of $99 met extra accu en oplader
Bij RCgroups wordt in het topic over de SJ4000 eigenlijk aangeraden om niet bij Aliexpress of op Ebay te bestellen, omdat de meeste exemplaren uiteindelijk niet de originele camera's blijken te zijn. Als het te mooi om waar te zijn is, gaat het vaak inderdaad om een nep exemplaar. Het beste is gewoon om het via een Chinese webshop te kopen, zoals Banggood, want dan heb je meer zekerheid dat je een originele krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:42:
[...]

Bij mij is het wel toegevoegd. :) maar ik kan dus niks kiezen. :(
Bij is het gelukkig ook gelukt, voor die gene die het zelfde hebben je moet eerst even uitloggen en dan weer inloggen dan staat het erbij.
Let op dat je de munteenheid insteld op USD anders werkt het niet.

Heb trouwens van het tegoed dit gekocht: http://www.miniinthebox.c...t-50-x-20cm_p1597312.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:28:
[...]

Bij is het gelukkig ook gelukt, voor die gene die het zelfde hebben je moet eerst even uitloggen en dan weer inloggen dan staat het erbij.
Let op dat je de munteenheid insteld op USD anders werkt het niet.

Heb trouwens van het tegoed dit gekocht: http://www.miniinthebox.c...t-50-x-20cm_p1597312.html
Mijn munteenheid staat op euro's en het werk bij mij gewoon? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:30:
[...]

Mijn munteenheid staat op euro's en het werk bij mij gewoon? :?
Bij mij niet en zelf miniinthebox geeft aan dat het op usd ingesteld moet worden omdat het tegoed 2 usd is.
Maar goed als het bij jou werkt, mooi toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 22-09 14:44
Vandaag de I2 aangekregen! Zeer mooi product! Redenen waarom je dit zou kopen kan ik je niet geven. Ikzelf heb dit gekocht omdat het goedkoper was als de I4/D2.
Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:10
Don Roberto schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:16:
[...]

Bij RCgroups wordt in het topic over de SJ4000 eigenlijk aangeraden om niet bij Aliexpress of op Ebay te bestellen, omdat de meeste exemplaren uiteindelijk niet de originele camera's blijken te zijn. Als het te mooi om waar te zijn is, gaat het vaak inderdaad om een nep exemplaar. Het beste is gewoon om het via een Chinese webshop te kopen, zoals Banggood, want dan heb je meer zekerheid dat je een originele krijgt.
Die laatste genoemd door Kitano is geen namaak: ik heb hem daar zelf ook weg en kan geen enkele aanwijzing vinden dat die niet echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:21
http://www.miniinthebox.c...87.html?litb_from=sysmail

Deze besteld met mijn 2 dollar gratis besteltegoed. Voor 0 euro in huis. Dank u miniinthebox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
welke shop bied een verzekering tegen import kosten?

dat als je ze krijg de kosten dat ze die vergoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:58
dennistd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:43:
[...]

Die laatste genoemd door Kitano is geen namaak: ik heb hem daar zelf ook weg en kan geen enkele aanwijzing vinden dat die niet echt is.
Dat kan natuurlijk :) . Ik zeg alleen maar dat er aangeraden wordt om uit te kijken met de SJ4000 te bestellen bij Aliexpress of Ebay. De laatste lijkt mij inderdaad ook wel betrouwbaar(het is volgens mij ook een normale shop), omdat hij al veel besteld is en omdat jij natuurlijk zegt dat hij origineel is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
robinjoo1 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:01:
welke shop bied een verzekering tegen import kosten?

dat als je ze krijg de kosten dat ze die vergoeden
In ieder geval: coolicool.com, pandawill.com, ibuygou.com
(Met dank aan jg77)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
-edit:never mind

[ Voor 95% gewijzigd door Rdegoede op 17-12-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Rdegoede schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:03:
[...]

heb je dat rode vlak onder dit topic wel eens gelezen ?

[...]
Die waarschuwing is iets anders.
In dit geval betalen webwinkels jouw douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 18:18
Had ook een wat minder ervaring met Ebay. Uiteindelijk wel goed opgelost. Had een HDMI audio extractor besteld. Ik had m 'snel' nodig dus even kort research gedaan en toen besteld. Twee weken later keek ik nog eens en bleek dat er veel fake van deze units in omloop zijn. Dus ik gemaild met de vraag of hij mij wel een 'genuine' exemplaar stuurt. Plaatje erbij van fake en real. Kreeg al een beetje een ontwijkend antwoord van "Onze producten zijn 100% kwaliteit" Google Translate stijl.
Een week later in huis. Kastje deed helemaal niets, kwamen wat rare tonen uit zetten :P dus ik kastje open gemaakt (geen warranty void gezien je deze gewoon open kon klikken), zit er idd nauwelijks hardware in, duidelijk de fake variant dus.
Gemaild, en twee dagen later m'n geld terug, hoef m niet eens terug te sturen. Prima opgelost. Wat ik me dan wel afvraag is hoe deze jongens nog aan hun winstmarge komen. Want als je nep spul op stuurt, met een neem ik aan grote kans op DOA, en je moet mensen hun geld terug gaan sturen als ze daarom vragen, hoe kom je dan nog aan winst. Waar is de goudmijn, ik zie 'm niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
spokje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:31:
Had ook een wat minder ervaring met Ebay. Uiteindelijk wel goed opgelost. Had een HDMI audio extractor besteld. Ik had m 'snel' nodig dus even kort research gedaan en toen besteld. Twee weken later keek ik nog eens en bleek dat er veel fake van deze units in omloop zijn. Dus ik gemaild met de vraag of hij mij wel een 'genuine' exemplaar stuurt. Plaatje erbij van fake en real. Kreeg al een beetje een ontwijkend antwoord van "Onze producten zijn 100% kwaliteit" Google Translate stijl.
Een week later in huis. Kastje deed helemaal niets, kwamen wat rare tonen uit zetten :P dus ik kastje open gemaakt (geen warranty void gezien je deze gewoon open kon klikken), zit er idd nauwelijks hardware in, duidelijk de fake variant dus.
Gemaild, en twee dagen later m'n geld terug, hoef m niet eens terug te sturen. Prima opgelost. Wat ik me dan wel afvraag is hoe deze jongens nog aan hun winstmarge komen. Want als je nep spul op stuurt, met een neem ik aan grote kans op DOA, en je moet mensen hun geld terug gaan sturen als ze daarom vragen, hoe kom je dan nog aan winst. Waar is de goudmijn, ik zie 'm niet 8)7
Het feit dat de marge op het fake kastje ws. veel hoger is, en lang niet iedereen doorheeft dat ze een fake hebben, of er een punt van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Pistolebob schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:04:
Die waarschuwing is iets anders.
In dit geval betalen webwinkels jouw douanekosten.
Bestaat dat? Heb het nog nooit gezien en kan me ook niet voorstellen dat dat als business model uit kan.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
Acolyte57 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:55:
[...]

Bestaat dat? Heb het nog nooit gezien en kan me ook niet voorstellen dat dat als business model uit kan.
Ze betalen alleen in het geval je aangeslagen wordt. Ze zetten standaard een te laag bedrag op de vrachtbrief dus in heel veel gevallen slipt de bestelling erdoor.

Eigenlijk ook gewoon oplichting...

Overigens koop je bij amazon.com iets, dan worden netjes alle kosten inbegrepen in de uiteindelijke checkout prijs. Je ziet dit ook wel op ebay als je iets haalt uit bijv. de USA.
Het kan dus wel legaal... Het mooie van deze manier is dat je voor aankoop weet wat je uiteindelijke kosten zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 17-12-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Pistolebob schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:02:
[...]

In ieder geval: coolicool.com, pandawill.com, ibuygou.com
(Met dank aan jg77)
echt niet

http://prntscr.com/5htb01

http://prntscr.com/5htb5m

http://prntscr.com/5htbfa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Echt wel, het staat zelfs levensgroot op de pagina van Pandawill.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W8bB1vo.png

Om het even uit te leggen, je betaalt voor een soort verzekering, dat bedrag is 5% over je orderwaarde.
Moet je de invoerheffing en BTW betalen, dan kan je het aan PandaWill aangeven en betalen zij jou weer terug.

Hoef je geen invoerheffingen en BTW te betalen? Dan heb je 'pech' en ben je de 5% over je orderwaarde 'kwijt'.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 17-12-2014 13:50 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Echt wel, naast Pandawill doet ook Coolicool daar aan: Add Customs Insurance(Customs Insurance offers premium protection and safety for your valuable items during internationl shipping. We will refund you the tax once package has been caught by the customs or you will undertake all).

We hebben een slaperd hier :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Lfshiu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:57:
[...]

Echt wel, naast Pandawill doet ook Coolicool daar aan: Add Customs Insurance(Customs Insurance offers premium protection and safety for your valuable items during internationl shipping. We will refund you the tax once package has been caught by the customs or you will undertake all).

We hebben een slaperd hier.
mischien wel ja
waar staat dat dan in de FAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
robinjoo1 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:58:
[...]

mischien wel ja
waar staat dat dan in de FAQ?
Tijdens het aankoopproces. Is een tickbox om je hiervoor verzekeren. Tevens bij ibuygou.com hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Lfshiu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:00:
[...]

Tijdens het aankoopproces. Is een tickbox om je hiervoor verzekeren. Teven ook bij ibuygou.com hetzelfde verhaal.
ah ok
had alleen gekeken in de faq
dank voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Ik heb een tinydeal trackingcode die niet werkt, eindigt op SG en zal wel singapore post zijn.
Kan dat dat je pakket 7 dagen in limbo zit voordat die tracker iets oppikt?
Lijkt me raar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Heb je hem hier geprobeerd: www.singpost.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Please wait for at least 24 hours for the status information of the following items to be available.

Die snapt hem dus ook niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Nu net de Mi Air purifier in de voorverkoop bij ibuygou gezien. Bij hun wordt de prijs $229.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Bad Brains schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:13:
[...]

Please wait for at least 24 hours for the status information of the following items to be available.

ik heb 2 pakketten onderweg met Singpost, duurde 5 dagen voor ze in 17track/singpost zichtbaar waren.

8-12-2014 verzonden, eerste update : 2014-12-13 14:19, Despatched to overseas (Country code: NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 22-09 14:44
Bad Brains schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:13:
[...]

Wanneer heb je de code gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 22-09 22:46
Ik had een tijdje terug een order geplaatst bij banggood via paypal, toen heb ik hem gelijk gecancelt omdat ik iets fout heb gedaan, echter staat bij PayPal nu een 'Temporary hold' op de refund, duurt nu al 8 dagen en nog niks terug. Enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 21-09 19:27
Jamesl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:27:
Ik had een tijdje terug een order geplaatst bij banggood via paypal, toen heb ik hem gelijk gecancelt omdat ik iets fout heb gedaan, echter staat bij PayPal nu een 'Temporary hold' op de refund, duurt nu al 8 dagen en nog niks terug. Enig idee wat ik kan doen?
Gewoon geduld hebben :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Jamesl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:27:
Niks. Ik heb dit laatst ook gehad en het duurde welgeteld 10 dagen voordat het bedrag eindelijk op m'n Paypal rekening was gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat spulletjes besteld. Een USB to Sata cable, een USB snes controller en wat 30 pin cables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 22-09 22:46
Tigerblood schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:08:
[...]

Niks. Ik heb dit laatst ook gehad en het duurde welgeteld 10 dagen voordat het bedrag eindelijk op m'n Paypal rekening was gestort.
Ah oke thanks! Dan zie ik het vanzelf wel verschijnen
Pagina: 1 ... 60 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.