Had ook een wat minder ervaring met Ebay. Uiteindelijk wel goed opgelost. Had een HDMI audio extractor besteld. Ik had m 'snel' nodig dus even kort research gedaan en toen besteld. Twee weken later keek ik nog eens en bleek dat er veel fake van deze units in omloop zijn. Dus ik gemaild met de vraag of hij mij wel een 'genuine' exemplaar stuurt. Plaatje erbij van fake en real. Kreeg al een beetje een ontwijkend antwoord van "Onze producten zijn 100% kwaliteit" Google Translate stijl.
Een week later in huis. Kastje deed helemaal niets, kwamen wat rare tonen uit zetten

dus ik kastje open gemaakt (geen warranty void gezien je deze gewoon open kon klikken), zit er idd nauwelijks hardware in, duidelijk de fake variant dus.
Gemaild, en twee dagen later m'n geld terug, hoef m niet eens terug te sturen. Prima opgelost. Wat ik me dan wel afvraag is hoe deze jongens nog aan hun winstmarge komen. Want als je nep spul op stuurt, met een neem ik aan grote kans op DOA, en je moet mensen hun geld terug gaan sturen als ze daarom vragen, hoe kom je dan nog aan winst. Waar is de goudmijn, ik zie 'm niet