[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.919 views

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:51:
[...]

Serienummer klopt bij deze ook. Ga er maar gewoon vanuit dat ie origineel is. Ergens toch wel vreemd.
Dit is al meerdere keren langsgekomen in dit topic, ze zijn overgestapt op kartonnen doosjes...

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:26:
[...]

Een beetje laat, maar ik wou hier toch even op reageren.

Onlangs de 5000mAh xiaomi power bank ontvangen via Tinydeal, en als ik deze 'guide' volg dan lijkt het een originele te zijn.
De code, die misschien nog het meeste zekerheid zou geven, is helaas onleesbaar geworden tijdens het verwijderen van het bovenste laagje. Dat liet zich niet zo makkelijk verwijderen helaas.

--

In de tussentijd heb ik de power bank nog niet bijzonder veel gebruikt dus over de werkelijke capaciteit valt nog niet veel te zeggen. Maar ik vermoed dat er vroeg of laat wel een reviewer met deze cijfers naar buiten zal komen.
Hij heeft alleszins mijn 1+1 vlot kunnen opladen waarna er nog 1 ledje brandde en 1 ledje aan het pinken was.(4 in totaal)

Het laden zelf gaat ook behoorlijk snel en uiteindelijk moet de power bank niet veel onderdoen voor de standaard 1+1 lader. Na 1 uur was de batterij voor 66% opgeladen. Volledig opgeladen was de telefoon na 2 uur en 5 minuten.

Voorlopig meer dan tevreden dus, en zeker voor deze prijs. :)
Ik heb die van mij meer dan een week geleden besteld bij TinyDeal, maar staat nog steeds op processing en is dus nog steeds niet verzonden. Ik heb eergisteren deze mail erover gekregen: "The item KB-361560 you ordered is very popular and sold out in this period, we are trying our best to urge the supplier for it and the item will be back to us in 2-3 working days generally.". Wel raar dat het op hun site gewoon nog steeds de hele tijd in stock staat.

/offtopic
Ik zie voor het eerst een notificatie dat ik gequote ben :o , dat was vroeger geloof ik nooit.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
xileS schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:39:
[...]

Ik heb die van mij meer dan een week geleden besteld bij TinyDeal, maar staat nog steeds op processing en is dus nog steeds niet verzonden. Ik heb eergisteren deze mail erover gekregen: "The item KB-361560 you ordered is very popular and sold out in this period, we are trying our best to urge the supplier for it and the item will be back to us in 2-3 working days generally.". Wel raar dat het op hun site gewoon nog steeds de hele tijd in stock staat.
Ik had de mijne op 4/12 besteld, en deze is vandaag ook pas verzonden. Letterlijk 5 minuten geleden de verzendmail ontvangen. Ook Tinydeal. Verzonden met tracking en PostNL.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 21:48
Focalprice heeft straks om 17:00 een interessante (tenminste, dat vind ik) Seckill:

$0,99 voor een setje van 216 buckyballs. Er is een beperkte voorraad van 50 sets.

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Ronald8 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:59:
Focalprice heeft straks om 17:00 een interessante (tenminste, dat vind ik) Seckill:

$0,99 voor een setje van 216 buckyballs. Er is een beperkte voorraad van 50 sets.
Straks of over 16 uur volgens hun timer?

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:06
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggoods nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Op Paypal lees ik:
"if you lose a Significantly Not as Described claim because the item you sold is counterfeit, you will be required to provide a full refund to the buyer and you will not receive the item back. "

Dus ik heb nog beetje hoop op een oplossing.

Iemand anders zulke slechte ervaringen over Banggoods?

• O88088
Lfshiu schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:01:
[...]

Straks of over 16 uur volgens hun timer?
Bij de aanbieding zelf staat 12-12-2014 om 00:00. En dat zou dan 17:00 Nederlandse tijd zijn (7 uur later in China).

Edit: blijkbaar heb je toch gelijk :'(
wouter.N schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:01:
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggoods nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Op Paypal lees ik:
"if you lose a Significantly Not as Described claim because the item you sold is counterfeit, you will be required to provide a full refund to the buyer and you will not receive the item back. "

Hoe weet je dat ze nep zijn? En heb je wel goed opgelet dat je geen naamloze Xiaomi look-a-like hebt gekocht?

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
Wat schrijft Banggood precies in hun mail dat ze inderdaad nep zijn?

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
hebben jouw neppe powerbanks het mi logo in de usb poort?:

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.techmesto.com/wp-content/uploads/2014/09/mi-logo-usb-port.jpg

dat is wat ik tot nu toe als onfeilbare identificatie gebruik

• wouter.N
lazydave-II schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:13:
[...]

hebben jouw neppe powerbanks het mi logo in de usb poort?:

[afbeelding]

dat is wat ik tot nu toe als onfeilbare identificatie gebruik
Ik heb er één opengemaakt, zo fake als het maar kan. Ik heb het gekocht als "Original XIAOMI 5V 1.5A 5200mAh Power Bank For Smartphone" @ BG.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil.
quote: uit openingspost van dit topic
Wat we niet willen zien in dit topic:
  • Spullen importeren en doorverkopen.
Of je moest een enorm goede reden hebben om 25 powerbanks te kopen :') wat dus niet is.
Verder verkoopt Banggood wel de echte. Banggoods daarentegen ken ik niet.

• wouter.N
bottom line schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:18:
[...]

[...]

Of je moest een enorm goede reden hebben om 25 powerbanks te kopen :') wat dus niet is.
Verder verkoopt Banggood wel de echte. Banggoods daarentegen ken ik niet.
Ik heb er 25 besteld om weg te geven als zakelijk Kado'tje (Logo in laser graven). Ik heb ze gekocht bij Banggood (typ foutje eerder). Hierbij nog een foto van de binnenkant:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3186836/IMG_0721.JPG

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:56

RobertowNL

For your gear!

wouter.N schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:15:
[...]

Ik heb er één opengemaakt, zo fake als het maar kan. Ik heb het gekocht als "Original XIAOMI 5V 1.5A 5200mAh Power Bank For Smartphone" @ BG.
Heb je een foto. Ben wel benieuwd ;) .

BG heeft wel eens eerder nep powerbanks gehad en toen netjes iedereen die klaagde vergoed. Dit gaat natuurlijk om een wat groter bedrag. Denk dat je bij Paypal bot gaat vangen overigens.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• wouter.N
Kitano schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:09:
Wat schrijft Banggood precies in hun mail dat ze inderdaad nep zijn?
"All of our power banks are produced by a domestic professional power bank factory, each one of them is of high quality and safety. All power banks got a product quality certification.

You can see we already sold out 1635pcs, and most customer write positive review. No quality complain from customers so far. If you don't believe, you should believe that many customers' shopping experience. You can charge and test it."

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Ik heb helaas weer een slechte ervaring erbij. Zit nu al op de €55 verlies, producten die nooit zijn aangekomen:

- 2 Xiaomi Power Banks, besteld bij EForChina, €28. Vikey is gewoon een schurk. Besteld in juli 2014.
- Earson Bluetooth speaker, Banggood, $26.99. Op dezelfde dag ook 2 power banks en Piston oordopjes op Banggood besteld, die ontving ik binnen 2 weken. Nu is dit de status:
http://www.17track.net/en....shtml?nums=RE972907240SE

En zegt Banggood dat het dus niet geleverd kon worden en dat ik contact moet opnemen met lokale post :(

Die Bluetooth speaker heb ik wel echt dringend nodig dus ik baal als een stekker..

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Jazco2nd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:26:
Ik heb helaas weer een slechte ervaring erbij. Zit nu al op de €55 verlies, producten die nooit zijn aangekomen:

- 2 Xiaomi Power Banks, besteld bij EForChina, €28. Vikey is gewoon een schurk. Besteld in juli 2014.
- Earson Bluetooth speaker, Banggood, $26.99. Op dezelfde dag ook 2 power banks en Piston oordopjes op Banggood besteld, die ontving ik binnen 2 weken. Nu is dit de status:

En zegt Banggood dat het dus niet geleverd kon worden en dat ik contact moet opnemen met lokale post :(

Die Bluetooth speaker heb ik wel echt dringend nodig dus ik baal als een stekker..
Was er maar een manier om je geld terug te krijgen als je niks ontvangt van een webwinkel..

• Lfshiu

Bij Banggood kunnen ze nog een nieuwe opsturen of je geld terug krijgen als je er op aan dringt. Had eenzelfde bericht gekregen waarna ik antwoorde dat het onmogelijk is om in ons land dat te doen. Later kreeg ik een mail dus van hun of ik een nieuwe wilde of geld terug wilde hebben. Dit was echter niet meer nodig geweest omdat ik een dag later het product wel ontving.

• RobertowNL
  • Laatst online: 06:56

RobertowNL

For your gear!

Plaats je code met je postcode even in deze tracking. Dat geeft je wat zekerheid of hij al in Nederland is ;).
https://www.international...com//Default.aspx#/search

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• BlackMonkey
  • Laatst online: 09:31

Al op twitter contact gezocht?

• bottom line
wouter.N schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:22:
[...]
Hierbij nog een foto van de binnenkant:

[afbeelding]
Nooit een powerbank 5200mAh open gedaan (een andere trouwens ook niet) dus geen idee of dit hoort. En is er geen krascode op het doosje?

• wouter.N
bottom line schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:43:
[...]

Nooit een powerbank 5200mAh open gedaan (een andere trouwens ook niet) dus geen idee of dit hoort. En is er geen krascode op het doosje?
-Geen krascode
-Alle uiterlijke kenmerken kloppen niet
-Intern circuit niet vergelijkbaar met origineel elektrisch circuit
-Merkloze roze batterijen, zelfde als andere fake powerbanks

Zie ook:
http://goughlui.com/2014/...lver-10400mah-power-bank/
http://oizoioi.com.my/blog/xiaomi-power-bank-real-vs-fake/

[ Voor 15% gewijzigd door wouter.N op 11-12-2014 16:49 ]

• Jazco2nd
BlackMonkey schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:41:
[...]

Al op twitter contact gezocht?
EForChina is hopeloos, ook via Paypal geprobeerd maar die gaven haar (Vikey) nog een laatste kans, nu is het inmiddels al maanden geleden en blijf ik semi-automatische berichten van Vikey krijgen. Dat gaat niks meer worden. Ze had na 60 dagen beloofd een nieuw pakket op te sturen maar heeft ze niet gedaan en als ik haar daaraan herinner reageert ze er niet op.

Banggood is wat beter in communicatie, en op https://www.internationalparceltracking.com zie ik dat er zelfs een bezorgpoging is gedaan op 9dec! Maar ik heb geen kaartje niks. Heel raar. Ik ga ze bellen. Thanks!!

• bottom line
wouter.N schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:47:
[...]

-Geen krascode
-Alle uiterlijke kenmerken kloppen niet
-Intern circuit niet vergelijkbaar met origineel elektrisch circuit
-Merkloze roze batterijen, zelfde als andere fake powerbanks

Zie ook:
http://goughlui.com/2014/...lver-10400mah-power-bank/
http://oizoioi.com.my/blog/xiaomi-power-bank-real-vs-fake/
Extern kan je niet echt vergelijken met de 'echtheidskenmerken' van de 10.400mAh power bank.
Batterijen daarentegen, ...

En wat doet het doorladen? Laad hij zichzelf op? Kan hij tegelijkertijd een telefoon opladen terwijl hij zelf in het stopcontact steekt?
Gaan de lichtjes uit als je op de knop duwt terwijl hij in het stopcontact steekt?

Edit: juist eens via youtube gekeken. Het doosje zou een krascode moeten bevatten. Wanneer ik thuis ben zal ik eens kijken of dat bij mij ook zo is.

[ Voor 8% gewijzigd door bottom line op 11-12-2014 17:01 ]

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Jazco2nd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:50:
[...]

Banggood is wat beter in communicatie, en op https://www.internationalparceltracking.com zie ik dat er zelfs een bezorgpoging is gedaan op 9dec! Maar ik heb geen kaartje niks. Heel raar. Ik ga ze bellen. Thanks!!
als het goed is heb je nu ook de 3S code... dat praat wat makkelijker met de PTT ;)

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:36
Kan iemand mij uitleggen wat "CHARGE" en "ADD CHARGE" betekenen op een EMS waybill?

Ik probeer te begrijpen waarom de douane mijn pakketje uit china een waarde van 85 euro heeft gegeven wanneer de 'declared value' 50 USD is. Normaal komen hier nog de verzendkosten bij en ik vermoed dat die in de "CHARGE" zitten. De "CHARGE" is echter 505 RMB (Dit is ruim 80 USD), wat mij wat hoog lijkt voor enkel verzendkosten.

• MrMilco
  • Laatst online: 21-09 19:27
Net een mail gehad van GearBest

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Weet niet of die al bekend was. Maar ik deel m iig even :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:33

Chocoball

瞧好吧!

Wie nog wel eens zijn sleutels of portefeuille kwijt is dan kan je deze vinden via je smartphone met de Nut. Via de app kun je er 20 beheren en met 6 om één of andere reden mee synchroniseren. De knoopcel gaat 6 maanden mee en het werkt met BT 4.0 LE.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/gallery/2014/gongsijie/11/SKU178428/SKU178428(7).jpgAfbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/gallery/2014/gongsijie/11/SKU185619/SKU185619(53).jpg

$11,45 bij Tinydeal en $12,99 bij Banggood maar daar kun je de kleur zelf kiezen.

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
Chocoball schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:10:
Wie nog wel eens zijn sleutels of portefeuille kwijt is dan kan je deze vinden via je smartphone met de Nut. Via de app kun je er 20 beheren en met 6 om één of andere reden mee synchroniseren. De knoopcel gaat 6 maanden mee en het werkt met BT 4.0 LE.

[afbeelding][afbeelding]

$11,45 bij Tinydeal en $12,99 bij Banggood maar daar kun je de kleur zelf kiezen.
Bij Banggood met code
Members only:
$4 korting.

• Pistolebob
Ik kan al de hele dag niet naar https://www.banggood.com/shopping_cart.php (uitgelogd wel, ingelogd niet)
Internal server error.
Heeft iedereen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door Pistolebob op 11-12-2014 20:18 ]

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Pistolebob schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:16:
Ik kan al de hele dag niet naar https://www.banggood.com/shopping_cart.php
Internal server error.
Ja link werkt niet... (ook niet via mobiel)

http://m.banggood.com/index.php?com=cart&t=shopCartV2 is het bij mij via mobiel...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

nietmachine48 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:42:
[...]

Bij Banggood met code
Members only:
$4 korting.
Dank je had ik niet gezien maar alleen dan wel op de witte.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Pistolebob schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:16:
Ik kan al de hele dag niet naar https://www.banggood.com/shopping_cart.php (uitgelogd wel, ingelogd niet)
Internal server error.
It's the web's way of saying you buy too much shit :p
Seriously though, hier werkt 't gewoon, ingelogd en al...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Pistolebob
dodge_911 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:26:
[...]

It's the web's way of saying you buy too much shit :p
Seriously though, hier werkt 't gewoon, ingelogd en al...
Nu ik uitgelogd ben lukt het wel.. dan maar geen bonuspunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Chocoball schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:33:
Nu we toch even met Xiaomi producten bezig zijn. ze bieden nu ook aluminium mouse pads aan voor 49 RMB (€6,40) en 59 RMB (€7,70)

[afbeelding]
Wow gaaf! Dat zou nog eens een uitkomst zijn, staat niet alleen erg goed maar trekt ook niet krom, slijt niet...

Ik ga er denk ik 1 bestellen!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 22:24
nietmachine48 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:42:
[...]

Bij Banggood met code
Members only:
$4 korting.
Leuke gadget voor 9 dollar, alleen werkt de code bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
De Xiaomi powerbank 5000mAh is in de aanbieding bij Tinydeal, 17 dollar/~12,50 euro.

Als je er een wil, dan is dit het moment ;).

[ Voor 3% gewijzigd door O88088 op 12-12-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

dangerousp schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:15:
[...]

Leuke gadget voor 9 dollar, alleen werkt de code bij mij niet
Werkt alleen op de witte Nut, niet de gekleurde en ook nog eens 1 keer per IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:29:
[...]

Werkt alleen op de witte Nut, niet de gekleurde en ook nog eens 1 keer per IP adres.
Ah, die heeft ook een andere link http://m.banggood.com/Nut...Alarm-Patch-p-954667.html

Ik raak nogal eens mijn autosleutels kwijt, voor 7,5 euro wil ik het wel proberen ;)

Krent dat ik er ben, via cashbackxl nog 4,5 procent cashback

[ Voor 16% gewijzigd door dangerousp op 12-12-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Gahahaha. Ik zal het maar weer eens posten. Degene die nog altijd spammails krijgen van miniinthebox, er is weer een $2 coupon in de mail 'laatste kans - essentiele feestdagen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Laatst online: 31-03-2024
bottom line schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:05:
Gahahaha. Ik zal het maar weer eens posten. Degene die nog altijd spammails krijgen van miniinthebox, er is weer een $2 coupon in de mail 'laatste kans - essentiele feestdagen'
Thnx heb rond de 25 accounts haha toch maar weer wat kabels besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 21:53

ViezeVis

Sample Text

saidddd93 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:18:
[...]

Thnx heb rond de 25 accounts haha toch maar weer wat kabels besteld 8)7
Dit is wel jammer...
Hiervoor zijn die acties naar mijn mening niet voor bedoelt.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:01
bottom line schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:05:
Icm het linkje uit de spammail van gisteren "TGIF: nu tot 90% korting op bestsellers" krijg je dan originele pistons voor plm 8 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Chocoball schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:10:

[afbeelding][afbeelding]

Grappig. Al vraag ik me af hoe het gps-gebruik precies gaat werken. Er staat dat als een andere nutgebruiker een signaal opvangt van jouw verloren item, je een bericht krijgt met melding van de lokatie. Maar daar heb je niet veel aan als er weinig nutgebruikers zijn natuurlijk. Zou hij ook een notitie van de lokatie maken wanneer de verbinding verloren is gegaan? Houdt hij dan constant verbinding als de nut in bereik is? (zoals met een smartwatch bv)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Hyp Hyper schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:31:
[...]

Grappig. Al vraag ik me af hoe het gps-gebruik precies gaat werken. Er staat dat als een andere nutgebruiker een signaal opvangt van jouw verloren item, je een bericht krijgt met melding van de lokatie. Maar daar heb je niet veel aan als er weinig nutgebruikers zijn natuurlijk. Zou hij ook een notitie van de lokatie maken wanneer de verbinding verloren is gegaan? Houdt hij dan constant verbinding als de nut in bereik is? (zoals met een smartwatch bv)
Je kunt aangeven dat je een alarm krijgt als de afstand te groot wordt (bt verbinding verbroken ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
dangerousp schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:58:
[...]

Je kunt aangeven dat je een alarm krijgt als de afstand te groot wordt (bt verbinding verbroken ofzo?)
Ja, dat snap ik, maar ik vraag me dus af wat de rol van gps zal zijn. (en hoe nuttig)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Hyp Hyper schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:14:
[...]

Ja, dat snap ik, maar ik vraag me dus af wat de rol van gps zal zijn. (en hoe nuttig)
Volgens mij had ik ergens gelezen dat hij inderdaad ook gps aanzwengelt bij het verliezen van conctact, zodat ie de coordinaten van verlies voor je kan opslaan.

Ik ben vooral geinteresseerd in dit apparaatje om hem te gebruiken als bluetooth beacon. Bijvoorbeeld in de auto of op de fiets hetzelfde als een NFC tag, dat bijvoorbeeld een bepaald profiel wordt geladen met Tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
eggda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:27:
[...]

Icm het linkje uit de spammail van gisteren "TGIF: nu tot 90% korting op bestsellers" krijg je dan originele pistons voor plm 8 euro :)
Kan het niet vinden?
hoe heet die mail dan want ik zie geen 90% korting op bestsellers staan.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 18:04
michael3 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
[...]

Kan het niet vinden?
hoe heet die mail dan want ik zie geen 90% korting op bestsellers staan.
Hier wel ontvangen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3OptKhx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
De Pistons en Xiaomi powerbanks van mini zijn nep trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
in het linkje staat toch echt originele....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10-2024
eggda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Lijken niet de piston v2 te zijn zoals die op bijv banggood verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Nu online

-Tim-

eggda schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Beetje domme vraag misschien, maar bij bijna alle producten bij MiniInTheBox geven ze 24 uur processing time en dan 3-5 business days aan als expected shipping time. Dat is toch gewoon de praktische twee tot drie weken die we kennen uit China neem ik aan? Of zullen ze hier de schatting gegeven hebben voor als je bijvoorbeeld DHL neemt :P Ben nog benieuwd of ik voor de kerst nog het een en ander binnen kan krijgen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 21:35

verbraakje

🚦

-Tim- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:41:
[...]

Beetje domme vraag misschien, maar bij bijna alle producten bij MiniInTheBox geven ze 24 uur processing time en dan 3-5 business days aan als expected shipping time. Dat is toch gewoon de praktische twee tot drie weken die we kennen uit China neem ik aan? Of zullen ze hier de schatting gegeven hebben voor als je bijvoorbeeld DHL neemt :P Ben nog benieuwd of ik voor de kerst nog het een en ander binnen kan krijgen namelijk.
Volgens mijn shippen ze ook vanuit polen!

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Kan iemand bevestigen dat de recent geleverde van Tiny daadwerkelijk origineel zijn?
Ronald8 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:23:
De Xiaomi powerbank 5000mAh is in de aanbieding bij Tinydeal, 17 dollar/~12,50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
Pharos schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:38:
[...]

Lijken niet de piston v2 te zijn zoals die op bijv banggood verkocht wordt.
Ik heb de BG pistons ook, dus ik zal ze vergelijken als ze er zijn - maar voor 6 euro (had nog meer tegoed staan) wil ik wel gokje wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10-2024
Ronald8 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:23:

Bij Geekbuying is hij nog goedkoper, zelf geen ervaring met geekbuying, er is ook nog een coupon als je boven de 16 dollar uitkomt krijg je 2 dollar korting met: MVANCLGC

http://www.geekbuying.com...-Phone-Tablet-338175.html

Edit: de code werkt ook in euro's, dan is het 2 euro korting vanaf 16 euro

[ Voor 7% gewijzigd door Pharos op 12-12-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Laatst online: 15-01-2016
Net me bonus tegoed geactiveerd kreeg ik 10,00$ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12/12 event: http://deals.banggood.com...ic/promotion141212_2.html

Nu de Nitecore i4 in de aanbieding:
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html
Met code 16bda3 gaat er nog 2,49 euro van af, per saldo 14,10 euro

Ik hou de Nitecore al een tijdje in de gaten, niet eerder zo goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
RobertowNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:32:
[...]

Plaats je code met je postcode even in deze tracking. Dat geeft je wat zekerheid of hij al in Nederland is ;).
https://www.international...com//Default.aspx#/search
Gelukt! Het pakketje was dus ooit een keer bezorgd maar nooit een briefje gehad. Uiteindelijk met de PostNL tracking code die ik via die site vond naar de lokale post gegaan en daar lag hij gewoon _/-\o_

Alleen EForChina powerbanks, die trackingcode kan niet gevonden worden op die site. Dat pakketje is echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:21:
12/12 event: http://deals.banggood.com...ic/promotion141212_2.html

Nu de Nitecore i4 in de aanbieding:
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html
Met code 16bda3 gaat er nog 2,49 euro vanaf, per saldo 14,10 euro

Ik hou de Nitecore al een tijdje in de gaten, niet eerder zo goedkoop ;)
Een aantal mensen die ik ken hebben allemaal goede ervaringen met de Nitecore i4.
Zelf had ik hem ook een tijdje op het oog, voor 14 euro kan ik hem nu niet laten liggen. Bedankt voor de couponcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendrikje1 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:29:
[...]

Een aantal mensen die ik ken hebben allemaal goede ervaringen met de Nitecore i4.
Zelf had ik hem ook een tijdje op het oog, voor 14 euro kan ik hem nu niet laten liggen. Bedankt voor de couponcode.
1 van de weinige echt goeie laders voor een prima prijs. Let er wel even op dat je EU versie moet selecteren, staat volgens mij standaard op US. Kwam er gelukkig net voor de checkout achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:39:
[...]

1 van de weinige echt goeie laders voor een prima prijs. Let er wel even op dat je EU versie moet selecteren, staat volgens mij standaard op US. Kwam er gelukkig net voor de checkout achter :P
Was ik ook bijna vergeten. Direct even aangepast en vervolgens besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:39:
[...]

AAAAAH!! Goed dat je het zegt, even geannuleerd en een nieuwe besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 16:33
heb eens bij verschillende winkels hetzelfde besteld om eens te vergelijken. Telkens gaat het om een Pipo W4 (toen ik de tablet toonde aan vrienden waren die blijkbaar ook enthousiast ;) )

Bij Banggood : staat na drie dagen nog op "Ready to process". Als ik kijk bij details, staat er "Order Processing"
Bij Aliexpress : staat na drie dagen op "Awaiting Shipment"
Bij Gearbest : Besteld op 04/12/2014. Staat sedert 09/12/2014 op "Shipped Out" met een RX.......NL tracking nummer waar op hun site vermeld staat "Not Found". Ook op de site internationalparceltracking vind ik niet terug. Dus een volgende test : hoe lang duurt het eer ze antwoorden op mijn vraag waarom het tracking nummer niet vindbaar is

Ben eens benieuwd :) Heb tot nu toe enkel ervaring met Banggood en na een week of drie heb ik mijn bestelling mogen ontvangen. Dus dat was positief.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatst die stylus laser combi besteld bij tinydeal voor enkele eurocentjes. Zijn vandaag aangekomen, in het roze! :( ik had gevraagd om zwart. :( Achja risico van het vak denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
user-100 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:57:
Kan iemand bevestigen dat de recent geleverde van Tiny daadwerkelijk origineel zijn?

[...]
Tiny levert écht, is dat het niet, krijg je een refund. Alleen met zekerheid kan niemand hier iets zeggen, kans op een neppe batch bijv. is ook bij Banggood in het verleden gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:30
iPodKiller schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:51:
Iemand deze led lichtjes gekocht?
http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Zien er leuk uit, twee stuks besteld, EU magazijn voor 3 euro vind ik de moeite waard.
Zijn (voor zover mij bekend) het goedkoopste bij BIC ($1.16 resp. $1.21 per stuk):

Silicone Bike Bicycle Rear Wheel LED Flash Light

Die Intellicharger is trouwens slechts 1,90 duurder (ex. verzending) binnen Nederland. Kost je wel verzendkosten, maar als je toch nog betrouwbare lithiumbatterijen bijzoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Ik wil jullie wel allemaal bedanken haha, sinds ik in dit topic kijk heb ik al voor 100-en euros aan spullen gekocht waarvan ik veel eigenlijk niet eens wist dat ik het nodig had :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
wimpie007 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:16:
Ik wil jullie wel allemaal bedanken haha, sinds ik in dit topic kijk heb ik al voor 100-en euros aan spullen gekocht waarvan ik veel eigenlijk niet eens wist dat ik het nodig had :*)
fixed :P
en hier t zelfde

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 14:32
Check.. zoals deze vanmorgen met de code van MITB:
http://www.miniinthebox.c...rken-18-pack_p486407.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thralas schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:14:
[...]

Die Intellicharger is trouwens slechts 1,90 duurder (ex. verzending) binnen Nederland. Kost je wel verzendkosten, maar als je toch nog betrouwbare lithiumbatterijen bijzoekt...
Handig als je 'm snel nodig hebt, maar qua prijs zit je al gauw 50% duurder met de porto erbij, of je moet inderdaad nog 75 euro aan artikelen bestellen om geen verzendkosten te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Over laders gesproken:
Krijg vaak 2 euro tegoed van Miniinthebox, kan je mooi een paar van deze van kopen ;-)
Heb er al 1 van en doet het goed

http://www.miniinthebox.c...-17670-18650_p360267.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:26:
Over laders gesproken:
Krijg vaak 2 euro tegoed van Miniinthebox, kan je mooi een paar van deze van kopen ;-)

Als je je huis in de fik wilt steken kan je ook gewoon lucifers kopen, nog goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:
[...]

Als je je huis in de fik wilt steken kan je ook gewoon lucifers kopen, nog goedkoper :+
Haha, is gewoon met EU plug en CE keurmerk erop, of zou dat ook nep zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
wimpie007 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:28:
[...]

Raad eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 21-09 19:27
Over laders gesproken:

Hier ook 2 van in huis, maar nog geen enkele problemen mee ondervonden. Wel blijf ik er uiteraard altijd bij als ik aan het laden ben :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:13
wimpie007 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:28:
[...]

Hier de verklaring:

Afbeeldingslocatie: http://siloscordoba.com/wp-content/uploads/2013/07/CE-and-China-Export.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Don Roberto op 12-12-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar gaan we weer met de eindeloze discussie over rotzooi laders :P
Lees even de OP en beslis zelf of je zo'n tijdbom in huis wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
heb deze gekocht
http://www.miniinthebox.c...adapter-card_p183067.html

kreeg weer
gratis tegoed dus waarom ook niet :P

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Of ze zetten gewoon de echte logo's erop. Niemand die het controleert en de klanten hebben een veilig gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Over laders gesproken:

Ik ken nog een goedkopere variant 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.detuinsmurf.nl/media/Product/thumb_1812o18ejdbrcj1c9sm66fjpsoudo8a.jpg

Wel even met je handen goed op de contactpunten vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh weer gratis MITB tegoed. Dit keer €1,50. Even kijken of ik weer iets leuks kan vinden. :P iemand tips voor leuke gratis spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:44:
Oeh weer gratis MITB tegoed. Dit keer €1,50. Even kijken of ik weer iets leuks kan vinden. :P iemand tips voor leuke gratis spullen?
Die koelkastmagneet pen is wel leuk. Ik heb hier een peper aan mijn koelkast hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Zo, de volgende bestelling zojuist geplaatst bij Banggood en Aliexpress:

Banggood:
Nillkin micro usb cable
Nillkin USB Charger (Jammer dat deze niet in het wit verkrijgbaar is bij Banggood.)

Aliexpress:
Nillkin Lightning cable (deze kon ik bij Banggood niet vinden).

:)

[ Voor 12% gewijzigd door Hendrikje1 op 12-12-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Twee tips voor als je nog iets zoekt van $2 bij MITB om je coupon nuttig te gebruiken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Krijg je die MITB coupon alleen als je ingeschreven staat bij de nieuwsbrief ofzo?
Ik heb namelijk geen tegoed gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
WhatTheFuck schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:22:
Krijg je die MITB coupon alleen als je ingeschreven staat bij de nieuwsbrief ofzo?
Ik heb namelijk geen tegoed gekregen.
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik krijg wel de nieuwsbrief, maar er staat nergens een tegoed bij.. geen link, couponcode of iets dergelijks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Wel ooit iets besteld daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Ja, orders van 0,01 en 0,07 cent. Mogelijk kijken ze dan naar hoeveel euro je uitgegeven hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Laatst online: 04-07 09:57
http://deals.banggood.com...c/extra1014.html?bid=5739
earson en sj4000 wil nog eentje halen

*knip* geen gevraag om codes

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 12-12-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coupons werken niet op die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Nu online

-Tim-

Zijn de Earson speakers op Banggood wel echt? Er staat nergens door hun expliciet Earson beschreven en al helemaal niet de gebruikelijke Genuine & Fake etc. Kan zijn omdat er misschien niet zoveel fake van bestaat maar las in dit topic dat mensen hier wel ervaringen mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
-Tim- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:58:
Zijn de Earson speakers op Banggood wel echt? Er staat nergens door hun expliciet Earson beschreven en al helemaal niet de gebruikelijke Genuine & Fake etc. Kan zijn omdat er misschien niet zoveel fake van bestaat maar las in dit topic dat mensen hier wel ervaringen mee hadden.
Ze zijn zo echt als je ze kan krijgen.
Klepje is meer waterdicht dan bij andere sites.
Waarom ze de merknaam vermijden snap ik ook niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 12-12-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
tang14 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:44:
http://deals.banggood.com...c/extra1014.html?bid=5739
earson en sj4000 wil nog eentje halen

*knip* geen gevraag om codes
Let op. dit is niet de bekende SJ4000 van SJCAM, maar eentje met een chip van Novatek. Kan wellicht ook goed zijn gezien de positieve reacties, maar het is dus niet de originele.
Voor nu neem ik mijn uitspraak even terug. Blijf het wel gek vinden dat ze deze en die met SJCAM op de camera zelf naast elkaar verkopen... Maar bij beide wordt Novatek genoemd...

edit:
Hmmm ik twijfel nu een beetje aan mijn eigen uitspraak omdat her en der novatek en sjcam door elkaar worden gebruikt... Maar als je op de officiële pagina van SJCAM zoekt op novatek dan komt dit alleen op bij de SJ5000. De originele SJCAM SJ4000 (wifi) gebruikt een Aptina sensor)
Nog steeds wel wat twijfel dus.

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 12-12-2014 17:22 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Laatst online: 06-02-2021
Welke heb je daar besteld, het zit namelijk zo... ik ben op 42 dagen van de paypal betaling en moet deze maandag ophalen bij het plaatselijk postkantoor. Anders start ik al een paypalclaim. Ze hebben iig veel klonen van bvb hardware sig. materiaal maar zoals mi piston 2.0 heb er drie van besteld en die waren altijd origineel. Ik liet me omkopen door hun filmpje met het uitpakken van de powerbank 5400 :/

Op Paypal lees ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:13
l3art schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:10:
[...]

Let op. dit is niet de bekende SJ4000 van SJCAM, maar eentje van Novatek. Kan wellicht ook goed zijn gezien de positieve reacties, maar het is dus niet de originele.
Dit is volgens mij de versie van Viofo. Viofo en SJCam zijn dezelfde organisaties/bedrijven. De originele SJ4000 gebruikt de Novatek 96650-chip. Zowel deze als deze zijn dus origineel(als Banggood niet iets veranderd). Als ik het goed begrepen heb, is Viofo de bovenstaande organisatie en is de SJcam SJ4000 eigenlijk in het leven geroepen vanwege de neppe exemplaren die in omloop waren.

Ik snap dat het onderscheid soms lastig is, maar met een beetje zoekwerk pik je altijd de originele er tussenuit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Snap ik en zal ongetwijfeld dan inderdaad ook wel kloppen. Zie ook dat op de sjcam website NTK wordt gebruikt als afkorting van Novatek. Althans, bij de SJ4000, bij de SJ4000 wifi hebben ze het over de Aptina0330 chip.... Nou ja kleinigheidje houd je altijd zullen we maar zeggen.

edit:
Ahhh dit schept al wat meer duidelijkheid: NTK96650 + AR0330
Dit staat bij de specificaties van de SJ4000, terwijl bij de Wifi variant alleen de Aptina AR0330 wordt gesproken.

OPGELOST! 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 12-12-2014 17:45 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
*knip* geen statusupdates. Is dat nu zo moeilijk?

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 12-12-2014 18:40 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Laatst online: 06-02-2021
-Tim- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:58:
Heb ze ook enkele maanden geleden gekocht, als ik deze website moet geloven heb ik de echte in huis van Banggood; https://plus.google.com/+...oid=110896809292945694593
Alleen op Earson-audio is de 151 nergens te bespeuren...
Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.