[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:38

NSG

Je weet niks!

krissie100 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:04:
[...]

hoge verzendkosten, goedkoper dan gratis kan et niet hoor :)
producten zijn gewoon wat duurder :)
of ook gratis :)
Op lightinthebox ben ik anders nog nooit een artikel tegengekomen met gratis verzending.
Voor een simpele usb floppy drive vragen ze al $ 7.37 voor 'super saver verzending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Ronald8 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:47:
[...]

Waarschijnlijk zijn die nog nergens te koop. En als ze wel te koop zijn dan kun je er van uit gaan dat ze een stuk duurder zijn dan de prijs die daar staat.
Vooralsnog alleen in de Xiaomi shop in China maar daar is deze al uitverkocht. Verwachting is wel dat ze deze week anders volgende week ook hun weg vinden in de China shops waar wij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49
NSG schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:54:
[...]

Op lightinthebox ben ik anders nog nooit een artikel tegengekomen met gratis verzending.
Voor een simpele usb floppy drive vragen ze al $ 7.37 voor 'super saver verzending'.
Lol...
Ik heb altijd gratis verzending bij lightinthebox, wat je ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:18:
[...]

Vooralsnog alleen in de Xiaomi shop in China maar daar is deze al uitverkocht. Verwachting is wel dat ze deze week anders volgende week ook hun weg vinden in de China shops waar wij kopen.
Vreemde is wel dat het soms lijkt of China shops meer voorraad hebben van Xiaomi spul zoals xpb's en routers (in verschillende kleuren) tov de eigen Tmall store van Xiaomi. Ze hebben wel veel op voorraad in hun eigen retail store, maar die zit in Shanghai, beetje ver :P

nagevraagd bij sourcing hier en we zouden ze volgende week moeten krijgen idd. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 10-12-2014 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ronald8 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:47:
[...]

Waarschijnlijk zijn die nog nergens te koop. En als ze wel te koop zijn dan kun je er van uit gaan dat ze een stuk duurder zijn dan de prijs die daar staat.
Al kosten ze 15 à 20 euro, nog steeds een goede deal als je het vergelijkt met b.v. de trackpads van Logitech.
Chocoball schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:18:
[...]

Dat is goed nieuws! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Tigerblood op 10-12-2014 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb op ebay voor mijn nieuwe project een 5m lange ledstrip besteld voor 9 dollar. In de titel stond iets met 150, in de description stond duidelijk:
amount of leds 300/5m

You will recieve:
300 leds ledstrip.
Ik heb ze gemaild en kreeg pas antwoord nadat ik besteld had. Dat was namelijk dat de ledstrip 150 leds heeft als in de titel. Ik heb dus een screenshot genomen van de pagina voor de zekerheid.

Als het nu geleverd wordt, en het inderdaad 150 leds in plaats van 300 leds blijkt te zijn, mag ik dan via paypal mijn centjes terugvragen? Er staat wel dat je bij een verkeerd geleverd product je centjes terugkrijgt (ebay buyer protection), maar er stond in de titel dus wat anders dan in de description.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Frozen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 03:04:
Ik heb op ebay voor mijn nieuwe project een 5m lange ledstrip besteld voor 9 dollar. In de titel stond iets met 150, in de description stond duidelijk:

[...]

Ik heb ze gemaild en kreeg pas antwoord nadat ik besteld had. Dat was namelijk dat de ledstrip 150 leds heeft als in de titel. Ik heb dus een screenshot genomen van de pagina voor de zekerheid.

Als het nu geleverd wordt, en het inderdaad 150 leds in plaats van 300 leds blijkt te zijn, mag ik dan via paypal mijn centjes terugvragen? Er staat wel dat je bij een verkeerd geleverd product je centjes terugkrijgt (ebay buyer protection), maar er stond in de titel dus wat anders dan in de description.
Had je m.i. beter je order kunnen cancelen, want je weet nu voor 99 % dat je 150 led versie krijgt.
En hun jóu mail presenteren aan PayPal, dus heb je een flinterdunne basis voor een claim.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie een Xiaomi 16000mAh Powerbank heeft een eerste origineel-fake vergelijking is er al:
http://translate.google.n...-14763-1.html&prev=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 03:04:... mag ik dan via paypal mijn centjes terugvragen? Er staat wel dat je bij een verkeerd geleverd product je centjes terugkrijgt ....
Je zal het eerst terug naar china moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
http://www.banggood.com/O...-Power-Bank-p-953908.html

Powerbank 16000 Mah in de flash sale, nog 2 uren.
Weet niet of deze origineel is, maar de 10400mah was wel origineel bij banggood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

:X

[ Voor 99% gewijzigd door Kenzi op 10-12-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:15:
[...]

of je niet hoeven te haasten en hier bestellen voor dezelfde prijs :P

12-12 komt eraan dus weer een hoop aanbiedingen :+
BG is 2 dollar goedkoper toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Pistolebob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:16:
[...]

BG is 2 dollar goedkoper toch?
sorry 60 euro cent :+ voor nog 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
[...]

sorry 60 euro cent :+ voor nog 2 uur
Mja dat komt door de ongunstige euro-koers van Banggood, daarom moet je daar altijd in dollars betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
robinjoo1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:35:
[...]

da was al binnen 1 dag
maar nu is het decembermaand dus maybe extra druk
Weer binnen 1 dag komt morgen als alles goed gaat bij postnl

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:15:
[...]

of je niet hoeven te haasten en hier bestellen voor dezelfde prijs :P

12-12 komt eraan dus weer een hoop aanbiedingen :+
Is het de bedoeling dat je nu alle topics gaat volspammen met tinydeal links, het bedrijf waar je werkt?
Kenzi in "Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets"

Banggood is trouwens goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:25:
[...]

Is het de bedoeling dat je nu alle topics gaat volspammen met tinydeal links, het bedrijf waar je werkt?
Kenzi in "Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets"

Banggood is trouwens goedkoper.
iemand vraagt zich af wanneer die tablets te krijgen zijn, of dat ie moet wachten tot januari. ik post dat ze te krijgen zijn. info, waar je wat mee kan. ..

(heb je verder nog wat te melden doe dat dan via dm)

[ Voor 8% gewijzigd door Kenzi op 10-12-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou je sieren als je misschien niet elke post voorziet van tinydeal links.
Een aanbieding is prima, heeft niemand problemen mee, maar een zelfde product aanprijzen terwijl het bij banggood gewoon voordeliger is slaat natuurlijk nergens op. Deze post mag weer weg, maar denk er even over na aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Heeft iemand nog iets superleuks gezien voor die $4 gratis bonustegoed op Light in the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 09:31
bottom line schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:34:
Iedereen die nog spammails krijgt van miniinthebox, ik zou de laatste email toch maar eens opendoen.

[afbeelding]
Ik heb hem niet gekregen, krijg toch wel dagelijks 'spam' van ze. Lijkt wel een gerichte actie te zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
BlackMonkey schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem niet gekregen, krijg toch wel dagelijks 'spam' van ze. Lijkt wel een gerichte actie te zijn inderdaad.
De mail heet 'Essentiële Feestdagen Sale'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
verbraakje schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:37:
Iemand een idee waar de pakketjes van grant Zhang vandaan komen?

Deze staat sinds vandaag in mijnPakket app van tnt maar ik heb zoveel besteld dat ik geen flauw idee heb:D
Ben erachter gekomen dat dit pakketten van eu.dx.com zijn.
Heb ook 2 meldingen in de postNL app die al dagen verschuiven qua leverdatum en maar niet binnenkomen :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed dat ik nog geen xiaomi powerbank heb gekocht. :) denk dat ik binnenkort maar voor de 16000mah versie ga, die vind ik nog mooier dan de 10400mah versie ook nog. :) en dan meteen ff een earson speaker mee bestellen aangezien ik mijn eerste weg heb gegeven als cadeau. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chocoball schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:33:
Nu we toch even met Xiaomi producten bezig zijn. ze bieden nu ook aluminium mouse pads aan voor 49 RMB (€6,40) en 59 RMB (€7,70)

[afbeelding]
Ziet er goed uit!

http://tech2.hu/xiaomi-mo...-telefongyartotol-0954676
Afbeeldingslocatie: http://tech2.hu/wordpress/wp-content/uploads/2014/12/xiaomi_mouse_mat_04_tech2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:58
Rdegoede schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:25:
[...]

voor een micam of sj5000 betaal je uiteindelijk 3 keer zoveel als de sj4000 bij deze aanbieding..
iets betere kwaliteit voor 3 keer zoveel geld ?

Ik heb een 2de besteld, icm deze dingen : http://www.ebay.nl/itm/221456572637 https://www.banggood.com/...3-or-2-or-1-p-922002.html

Leuk voor dit soort beelden : https://www.youtube.com/watch?v=YlK_P4Ys6hE
Koppel je aan beide kanten 1 camera of hoe was je dat van plan als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
impactftw schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:30:
[...]

Koppel je aan beide kanten 1 camera of hoe was je dat van plan als ik vragen mag? :)
Het kan met een gewicht aan de ander kant zoals hier :
Afbeeldingslocatie: http://www.gospin360.com/images/gospin360_head_4.jpg

of met 2 camera's :
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-iFyJQtyLj6I/URUOVnLn9YI/AAAAAAAAIK4/sIfRhVbEGuQ/s400/GoPro%2BSwivel%2BMount.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
hars73 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:47:
Die flashdeal van die SJ4000 bij BG is toch wel interessant. Ik sta op de wip om hem te bestellen... wel, niet, wel, niet. Uiteindelijk zal ik hem echt niet wekelijks gebruiken, dus zo veeleisende gebruiker ben ik niet. Een keer voor een vakantie of wat activiteiten hier of daar paar keer per jaar. Dus wachten op de SJ5000 of een Xiaomi MiCam is niet perse nodig. Dan is het wel een mooie deal voor 54 euro. Kan helaas geen coupons gebruiken zag ik bij flashdeals. Nog 5 dagen om erover na te denken 8)7
Zag ook dat de wifi versie in de aanbieding is. Echter wel €20 duurder. Hier staat duidelijk SJCAM op de voorkant. Ik ga denk ik ook niet wachten op de SJ5000 aangezien deze toch aanzienlijk goedkoper is.
Wel wil ik graag de wifi versie hebben.

Ik kan hem op dit moment niet goedkoper krijgen dan de $87,99. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
defiantxtc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:46:
Vorige week een bestelling voor een zte nubia z7 mini bij grossoshop gedaan (a €260) omdat ze hem in de europe warehouse hadden, krijg ik zojuist een bericht of ik nog even €20 euro extra wil overmaken voor "integratie" naar Nederland.... :?

Ik heb ze gelijk maar een refund gevraagd, hier kan ik natuurlijk niet aan beginnen als de telefoon elders €220 is :/ .

Doe er je voordeel mee, soms is iets duurder kopen dus ook niet goed 8)7

Eerste en laatste keer Grossoshop voor mij dus .. :z
Ter informatie, het bedrag is gecrediteerd (ik had gelijk een paypal dispute aangemaakt uiteraard).

Dus ze zijn op zich wel een eerlijke shop; alleen hou er rekening mee dat ze soms meer verzendkosten achteraf vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
inburgeringscursussen voor telefoons zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
timmert26 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:13:
inburgeringscursussen voor telefoons zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:00
Rdegoede schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:45:
[...]

Het kan met een gewicht aan de ander kant zoals hier :
[afbeelding]

of met 2 camera's :
[afbeelding]
[img=318,320]http://1.bp.blogspot.com/-iFyJQtyLj6I/URUOVnLn9YI/AAAAAAAAIK4/sIfRhVbEGuQ/s400/GoPro%2BSwivel%2BMount.jpg"%5Dafbeelding[/img]

Wat ben je dan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xFRCHXl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
defiantxtc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:46:
Vorige week een bestelling voor een zte nubia z7 mini bij grossoshop gedaan (a €260) omdat ze hem in de europe warehouse hadden, krijg ik zojuist een bericht of ik nog even €20 euro extra wil overmaken voor "integratie" naar Nederland.... :?

Ik heb ze gelijk maar een refund gevraagd, hier kan ik natuurlijk niet aan beginnen als de telefoon elders €220 is :/ .

Doe er je voordeel mee, soms is iets duurder kopen dus ook niet goed 8)7

Eerste en laatste keer Grossoshop voor mij dus .. :z
@pistolebob sloeg daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 23:58
Iemand ervaring met infrarood thermometers komende van Banggood?

Ik had deze in gedachte:
http://www.banggood.com/N...e-Gun-Tester-p-76731.html

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:25

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb er 1, werkt prima dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:56

weebl

YARR!

sammyke007 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:44:

Ik had deze in gedachte:
http://www.banggood.com/N...e-Gun-Tester-p-76731.html

Alvast bedankt!
Niet erg accuraat en daardoor vrij nutteloos :P

De eerste die ik kreeg had een afwijking van 7 (!) graden, kokend water was volgens dat ding 93 graden...
De vervanging erna meende dat water kookt op 97 graden celsius en is dus eigenlijk net zo nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

Wat zou je ermee kunnen doen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Doe eens een gok... :P

temperatuur meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

weebl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:51:
[...]

Doe eens een gok... :P

temperatuur meten?
Ja maar wat voor praktische zaken?

Ik haal vaak gadgets maar meestal liggen ze na een keer gebruik al in de la te verstoffen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41
Ik heb geen ervaring met zulke IR temperatuurmeters vanuit banggood. Wel (beperkt) van een vergelijkbaar apparaat van de Lidl. Deze werkt prima en zover ik kan nagaan nauwkeurig. Volgens mij was deze maar "iets" duurder (ik meen €19,95), maar had ook meer opties, een NL handleiding en 3 jaar garantie.

Mocht je dit Lidl apparaat nog ergens kunnen vinden dan lijkt me dat persoonlijk gezien aantrekkelijker. Je mist dan natuurlijk wel de spanning over wanneer je pakketje aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Quad schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:52:
[...]

Ja maar wat voor praktische zaken?

Ik haal vaak gadgets maar meestal liggen ze na een keer gebruik al in de la te verstoffen.
Meten hoe warm de kalkoen in de oven is, dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
weebl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:50:
[...]

Niet erg accuraat en daardoor vrij nutteloos :P

De eerste die ik kreeg had een afwijking van 7 (!) graden, kokend water was volgens dat ding 93 graden...
De vervanging erna meende dat water kookt op 97 graden celsius en is dus eigenlijk net zo nutteloos...
Komt door de emissiviteit van een voorwerp. Water is lastig te meten voor zo'n thermometer. Een ander voorwerp meet hij waarschijnlijk prima.

Ik heb ook zo'n IR-thermometer (gebruik ik voor Gas besparen door middel van CV tuning ) en die werkt prima. Temperatuur van de verwarmingsbuis wijkt volgens mij nauwelijks af van wat ik meet. Op glimmende oppervlakken moet je een een stukje zwarte PVC-tape gebruiken, dan gaat het prima.

Ik heb zo'n zwart met geel model van eBay, tientje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:58

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik heb gisteren bij Tinydeal de Nut Two-way Bluetooth 4.0 tracker gekocht. Is een klein schijfje dat erg lijkt op de Tile, die werkt als Bluetooth beacon en je kan helpen je spullen terug te vinden. Ik heb hem besteld in de hoop dat ik er leuke dingen mee kan in combinatie met Tasker. Heeft iemand al ervaringen met een dergelijke device (uit China)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Ik zou het gebruiken om herstellingen uit te voeren. Bij de iPad moet je het touchscreen bv. verwarmen om de lijm los te krijgen. Ik dacht dat het met dit misschien wat makkelijker op de juiste temp. te krijgen was (want te warm = onderlegger van 799 euro ;-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

sammyke007 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:01:
Ik zou het gebruiken om herstellingen uit te voeren. Bij de iPad moet je het touchscreen bv. verwarmen om de lijm los te krijgen. Ik dacht dat het met dit misschien wat makkelijker op de juiste temp. te krijgen was (want te warm = onderlegger van 799 euro ;-) ).
Het is geen fohn oid hoor :P
Je kan er hitte mee meten, niet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Dat weet ik ook wel ;-). Fohnen, meten, fohnen, meten, ... :-D 8)7
weebl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:06:
[...]

Het is geen fohn oid hoor :P
Je kan er hitte mee meten, niet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 23-09 21:48
Er lagen 2 mooie gele enveloppen op me te wachten! Een met een hanger voor een ketting, die was 1 cent door een dagaanbieding. En een Xiaomi lamp. Daar komt een behoorlijke bak licht vanaf, ondanks dat het eruit ziet als een klein frutseltje. En hij voelt ook erg solide aan voor die grootte/prijs. De hanger had ik 27/11 besteld en het lampje een dag later, 28/11, lekker snel bezorgd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Zijn hier meer mensen die een UMI Zero gekocht hebben (als in..4 maanden geleden ofzo) en nog aan het wachten zijn? De UMI Facebook gaf het volgende aan:

Important Notice for UMi Zero Shipping

As you all know the UMi Zero has been amazingly popular and we have been inundated with pre orders from fans around the world. Please understand that our factories are working to complete all orders as quickly as possible and we are working to ensure each phone meets our strict quality standards.

This is where in the issue with time has arisen. We want to ensure that each phone is perfect before shipping, we understand sending a faulty phone back to China is time consuming and expensive, and we don’t want you to go through that. Instead we are carefully, perhaps obsessively, checking each phone before shipping.

The good news is that there is light at the end of the tunnel and the first batch of UMi Zero phones is close to being ready to ship.

We hope you understand and we sincerely apologies for the inconvenience. Watch this space for updates when phones begin rolling out.

Maar de bestelling gaat nu wel heeel erg lang duren. Ik haalde hem bij Antelife, waar ik in het verleden gewoon goede zaken mee gedaan heb, maar dat was alweer halverwege september ergens. Andere webshops zetten foto's online van hun UMI Zero voorraden en ik maar wachten.

Zijn er meer Tweaker-slachtoffers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Call of Duty schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:32:
Zijn hier meer mensen die een UMI Zero gekocht hebben (als in..4 maanden geleden ofzo) en nog aan het wachten zijn? De UMI Facebook gaf het volgende aan:

Important Notice for UMi Zero Shipping

As you all know the UMi Zero has been amazingly popular and we have been inundated with pre orders from fans around the world. Please understand that our factories are working to complete all orders as quickly as possible and we are working to ensure each phone meets our strict quality standards.

This is where in the issue with time has arisen. We want to ensure that each phone is perfect before shipping, we understand sending a faulty phone back to China is time consuming and expensive, and we don’t want you to go through that. Instead we are carefully, perhaps obsessively, checking each phone before shipping.

The good news is that there is light at the end of the tunnel and the first batch of UMi Zero phones is close to being ready to ship.

We hope you understand and we sincerely apologies for the inconvenience. Watch this space for updates when phones begin rolling out.

Maar de bestelling gaat nu wel heeel erg lang duren. Ik haalde hem bij Antelife, waar ik in het verleden gewoon goede zaken mee gedaan heb, maar dat was alweer halverwege september ergens. Andere webshops zetten foto's online van hun UMI Zero voorraden en ik maar wachten.

Zijn er meer Tweaker-slachtoffers?
Vier maanden?! Dan ben je al te laat om je geld terug te claimen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 02:25:
[...]

Vreemde is wel dat het soms lijkt of China shops meer voorraad hebben van Xiaomi spul zoals xpb's en routers (in verschillende kleuren) tov de eigen Tmall store van Xiaomi. Ze hebben wel veel op voorraad in hun eigen retail store, maar die zit in Shanghai, beetje ver :P

nagevraagd bij sourcing hier en we zouden ze volgende week moeten krijgen idd. 8)
http://www.xiaomishop.com...#/size-m/extra_parts-none

Hier staat die al in stock, alleen voor $16,99 voor de grootste. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Call of Duty schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:32:

....
Dit schijnt Umi eerder over de Zero te hebben gecommuniceerd
Dear customer,
We are deeply sorry about the defected device you have been received.
We found out that there 35 pcs (out of 3000) are defected. These 35 devices may have problems with the signal because of the defected SIM-tray.
These devices where sent to the following countries:
Germany 10 pcs, Italy 5 pcs, Spain 8 pcs and Greece 12 pcs.
We are sorry to say that you are the one of our unfortune customers who got this defected device.
Umi Team apologize for our overlook and mistake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Ik heb jouw Umi Zero gezien... ongeveer op 6:15 van het filmpje, ze testen de toestellen heel goed 8)
https://www.youtube.com/watch?v=gNZ3gUxl73s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
boldy31 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:41:
Ik heb jouw Umi Zero gezien... ongeveer op 6:15 van het filmpje, ze testen de toestellen heel goed 8)
https://www.youtube.com/watch?v=gNZ3gUxl73s
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
weebl schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:54:
[...]

Meten hoe warm de kalkoen in de oven is, dat soort dingen?
Ik gebruik er één om te meten hoe heet m'n steenoven/pizzaoven is. De bodem moet ergens tussen de 300 en 500 graden zijn om goed pizza's te kunnen bakken. Daarvoor maakt een afwijking van een paar graden niet uit. Je moet zo'n ding natuurlijk niet gebruiken om je lichaamstemperatuur mee te meten. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hyp Hyper schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:13:
Je moet zo'n ding natuurlijk niet gebruiken om je lichaamstemperatuur mee te meten. :P
Precies dat heb ik vandaag gedaan :)
Eerst mijn vingers, want die waren zo freakin' koud : 10,9°C
Daarna m'n hand : 22,6°C
Ik zag zo 'n ding liggen en had kouwe poten, dus ik dacht : meten is weten ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Na mijn eerdere slechte ervaring met de Kanen KM92 toch maar de Pistons besteld. Met deze korting die - ondanks de 'tot 30-11' - na wat refreshen dan ~€15/$18 kost. Hopelijk evenaren ze mijn geliefde Sound Magics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Ronald8 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:21:
Er lagen 2 mooie gele enveloppen op me te wachten! Een met een hanger voor een ketting, die was 1 cent door een dagaanbieding. En een Xiaomi lamp. Daar komt een behoorlijke bak licht vanaf, ondanks dat het eruit ziet als een klein frutseltje. En hij voelt ook erg solide aan voor die grootte/prijs. De hanger had ik 27/11 besteld en het lampje een dag later, 28/11, lekker snel bezorgd dus!
Is die ook echt verstelbaar zoals op de afbeelding of is ie zo "soft" dat ie weer terugschiet.

Zoek eigenlijk een klein lampje met flexibele kop en eigenlijk met magnetische basis om tijdens het sleutel ergens bij te lichten. Maar ik kan natuurlijk op een kleine powerbank een magneetje maken icm dit lichtje.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
harley schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:23:
[...]

Is die ook echt verstelbaar zoals op de afbeelding of is ie zo "soft" dat ie weer terugschiet.

Zoek eigenlijk een klein lampje met flexibele kop en eigenlijk met magnetische basis om tijdens het sleutel ergens bij te lichten. Maar ik kan natuurlijk op een kleine powerbank een magneetje maken icm dit lichtje.
Flexibel pootje, werkt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucweghorst
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik ben van plan deze http://www.banggood.com/C...-Quadcopter-p-939694.html quadcopter te bestellen bij bang good. Wat kan ik verwachtern van de belastingen?

mrdogeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 23-09 22:00
lucweghorst schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:38:
Ik ben van plan deze http://www.banggood.com/C...-Quadcopter-p-939694.html quadcopter te bestellen bij bang good. Wat kan ik verwachtern van de belastingen?
Als je pakje langs de douane gaat, een dikke 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 21:53

ViezeVis

Sample Text

bottom line schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:41:
[...]

Als je pakje langs de douane gaat, een dikke 20 euro
Je betaalt standaard €13 inklaringskosten die je krijgt van PostNL. Deze betaal je, hoe dan ook, naast de omzetbelasting. De omzetbelasting is 21%. Op een bedrag van €43,19 is dat €9,07. Totaal dus zo'n €22,07 aan inklarings- en omzetbelasting kosten.

Denk alleen niet dat Banggood de exacte dollar/eurowaarde op het pakket zet zoals je wellicht al wel gewend bent. Houdt rekening met 22,- maar ga er maar vanuit dat het geen kosten met zich zal meebrengen. Mijn V262 Drone kwam er ook zonder moeite doorheen terwijl het was verzonden met EMS.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
harley schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:23:
[...]

Hij is inderdaad echt flexibel en schiet niet terug (wel een beetje maar dat komt doordat er een metalen staaf in zit, dus dat heb je met alles). Met een powerbank erbij moet dat prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 10-12-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 21:53

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:57:
[...]

Klinkt tof en heb hem ook al vaker voorbij zien komen, komt er wel een beetje redelijk geluid uit?
Elke Tweaker zegt eigenlijk hetzelfde: geluid is erg goed voor een 2W speaker :)
Zijn ook meerdere reviews van gemaakt, heb ze zelf ook gereviewt. Zal je verbazen hoe goed het geluid eigenlijk is.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste $0,01 deal van Tinydeal is vandaag al binnen gekomen. :) (het kettinghangertje om precies te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:17:
De eerste $0,01 deal van Tinydeal is vandaag al binnen gekomen. :) (het kettinghangertje om precies te zijn)
Bij mij is die ook vandaag binnen gekomen.
Heb er alleen niks aan, tenzij ik nog ergens een goedkoop kettinkje ergens kan scoren? Iemand ideeën?
helaas had ik geen andere 1 cent deal te pakken gekregen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Vandaag ook de milight binnen gekregen... Wederom een top product voor 3 euro!

Sjcam (die zonder sjcam branding) 4000 ook vandaag op de mat... Beetje onwillig power knopje... Verder nog niks mee gedaan (banggood had 12 dollar op de envelop gezet :) )

Nog geen idee hoe ik hem aan mijn skihelm moet bevestigen... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
michael3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:52:
[...]

Heb er alleen niks aan, tenzij ik nog ergens een goedkoop kettinkje ergens kan scoren? Iemand ideeën?
MiniInTheBox heeft kettingen voor maar 1 euro. Ook duurder maar het ligt er natuurlijk aan wat je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:52:
[...]

Even bij miniinthebox kijken inderdaad. Ik heb hem aan mijn moeder gegeven die nog een lege ketting had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Voor de echte tweakers/ elektronica mannen kwam ik bij MiniInTheBox voor $0,12 een 2,4 Ghz zend module wlan tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door LaserJet op 11-12-2014 11:37 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lazydave-II schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:53:
Wat had je juist besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

lazydave-II schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:53:

Sjcam (die zonder sjcam branding) 4000 ook vandaag op de mat... Beetje onwillig power knopje... Verder nog niks mee gedaan (banggood had 12 dollar op de envelop gezet :) )

Nog geen idee hoe ik hem aan mijn skihelm moet bevestigen... Iemand tips?
Een tie wrap verricht wonderen. En ik heb hier nog iets gevonden. Is wel op een motor helm http://youtu.be/83HxtK-6UXg

[ Voor 8% gewijzigd door Dusche op 10-12-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
Aha hij heet geen milight :)

Gewoon de Genuine Xiaomi Portable USB LED Mini Light Lamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
Leuk filmpje en verbazingwekkend stabiel, voor slechts plakband

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
sammyke007 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:44:
Ik heb deze voor maar $10.49 bij BIC. Werkt prima, maar ik zal de nauwkeurigheid dit weekend eens testen met kokend water.

Bij Banggood heb ik deze besteld, maar die is nog steeds niet binnen. Het werkelijke bereik hiervan hangt van de gebruikte probe af. Deze heeft bijv. twee verschillende probes.

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 21:35

verbraakje

🚦

LaserJet schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:11:
Voor de echte tweakers/ elektronica mannen kwam ik bij MiniInTheBox voor $0,12 een wlan module tegen.
Bedankt heb er 50 besteld voor 6 dollar wat natuurlijk geen geld is! _/-\o_
Het zijn geen Wlan modules maar 2,4 ghz (zelfde band als de meeste routers en rc controllers)

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:11
LaserJet schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:11:
Voor de echte tweakers/ elektronica mannen kwam ik bij MiniInTheBox voor $0,12 een wlan module tegen.
dat is GEEN wlan module...
dat is een transceiver die op 2,4ghz werkt.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
*knip*, dit hoort hier niet thuis.

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 11-12-2014 11:33 ]

• Pistolebob
Uxstyle schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:16:
Even een vraagje aan de android experts.

Een collega van mij heeft een telefoon gekocht, maar hij heeft geen idee welk merk en type dit telefoon is. Iemand hier toevallig die er meer kaas van heeft gegeten?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Thanks Thanks Thanks Alvast! :)
De TSD I9200?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2784811
http://www.gsmfans.org/index.php?topic=364778.0

[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 11-12-2014 11:31 ]

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Lijkt er niet echt op volgens mij. :?

Edit: Tweede link lijkt er wel meer op...

[ Voor 37% gewijzigd door Er_Damn op 11-12-2014 11:33 ]

• O88088
Misschien weten de mensen in Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 er meer over? Ik denk dat zij meer kennis hebben over telefoons.

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
verbraakje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:24:
[...]

Bedankt heb er 50 besteld voor 6 dollar wat natuurlijk geen geld is! _/-\o_
Het zijn geen Wlan modules maar 2,4 ghz (zelfde band als de meeste routers en rc controllers)
Veel plezier ermee. Er stond een 98% kortingspercentage bij vermeld, dus ik hoop dat ze gaan uitleveren. Ik ken het verschil en heb het hierboven aangepast voordat nog meer spuit 11'en erover vallen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Filmpje :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7brfU-i2jwo]

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 11-12-2014 13:10 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Iemand deze led lichtjes gekocht?
http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Zien er leuk uit, twee stuks besteld, EU magazijn voor 3 euro vind ik de moeite waard.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Oh die liggen ook bij de Blokker voor 1,99 p/st en ik heb ze ook bij de Action zien liggen voor 1,50 ofzo.

• lazydave-II
Wil je zelf iets zien dmv die verlichting, dan gaat dat niet werken... Ook ben je niet super zichtbaar als je het als enige verlichting gebruikt.

Mijn zoon is vorige week gered door zijn ventiel verlichting, bewegende verlichting valt veel meer op: deze bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/2...-Core-Light-p-913781.html

overigens ook gewoon bij de action voor nagenoeg dezelfde prijs

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah thanks, even kijken vanavond. ;)

Verwijderd

xileS schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:43:
[...]

Ik had zonet even gekeken op mijn mobiel, maar klopt het dat er 1,80 euro verzendkosten erbij komen?

Toen ik keek, kwam ik op €13.74 of $17.15 met de coupon. Dat is niet echt 25% korting. Als ik direct op betalen met PayPal klikte was het nog goedkoper, daar kwamen dan geen verzendkosten bij en kon dan niet nog een coupon invullen. Doe ik iets verkeerds?

Mensen die deze al ontvangen hebben van tinydeal en kunnen zeggen of het een originele is?
Een beetje laat, maar ik wou hier toch even op reageren.

Onlangs de 5000mAh xiaomi power bank ontvangen via Tinydeal, en als ik deze 'guide' volg dan lijkt het een originele te zijn.
De code, die misschien nog het meeste zekerheid zou geven, is helaas onleesbaar geworden tijdens het verwijderen van het bovenste laagje. Dat liet zich niet zo makkelijk verwijderen helaas.

--

In de tussentijd heb ik de power bank nog niet bijzonder veel gebruikt dus over de werkelijke capaciteit valt nog niet veel te zeggen. Maar ik vermoed dat er vroeg of laat wel een reviewer met deze cijfers naar buiten zal komen.
Hij heeft alleszins mijn 1+1 vlot kunnen opladen waarna er nog 1 ledje brandde en 1 ledje aan het pinken was.(4 in totaal)

Het laden zelf gaat ook behoorlijk snel en uiteindelijk moet de power bank niet veel onderdoen voor de standaard 1+1 lader. Na 1 uur was de batterij voor 66% opgeladen. Volledig opgeladen was de telefoon na 2 uur en 5 minuten.

Voorlopig meer dan tevreden dus, en zeker voor deze prijs. :)

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
iPodKiller schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:51:
Iemand deze led lichtjes gekocht?
http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Zien er leuk uit, twee stuks besteld, EU magazijn voor 3 euro vind ik de moeite waard.
Ik heb ze.
kwaliteit is goed, en ze geven behoorlijk wat. Ik vind ze zeker een aanrader!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

lazydave-II schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:05:
Wil je zelf iets zien dmv die verlichting, dan gaat dat niet werken... Ook ben je niet super zichtbaar als je het als enige verlichting gebruikt.

Mijn zoon is vorige week gered door zijn ventiel verlichting, bewegende verlichting valt veel meer op: deze bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/2...-Core-Light-p-913781.html

overigens ook gewoon bij de action voor nagenoeg dezelfde prijs
Knipperende verlichting en verlichting in je wiel is niet toegestaan op de openbare weg. Daarnaast is het mega irritant als er weer zo'n stroboscoop mongool op de weg rijd die dat ding precies in je gezicht richt.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:11
mark-k schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:42:
[...]

Knipperende verlichting en verlichting in je wiel is niet toegestaan op de openbare weg. Daarnaast is het mega irritant als er weer zo'n stroboscoop mongool op de weg rijd die dat ding precies in je gezicht richt.
verlichting in wiel niet toegelaten?
Bedoel je gewoon niet dat het standaard verlichting niet vervangt?
Licht in je wiel zie je van de zijkant voorlicht/achterlicht niet...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Icekiller2k6 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:44:
[...]

verlichting in wiel niet toegelaten?
Bedoel je gewoon niet dat het standaard verlichting niet vervangt?
Licht in je wiel zie je van de zijkant voorlicht/achterlicht niet...
Verlichting mag alleen voor en achter gevoerd worden, niet in het wiel.

• lazydave-II
ventiellampjes knipperen ook niet :?

edit: duidelijk... Ik accepteer boetes met plezier voor dit ernstige vergrijp... Liever zichtbaar in overtreding dan aan de wet houden en aangereden worden. De automobilist die mijn zoon niet zag gaf aan dat het ventiel lampje hem gered heeft

[ Voor 76% gewijzigd door lazydave-II op 11-12-2014 13:49 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

En als je neon strips onder je auto plakt knipperen ze ook niet maar betekent nog niet dat je het mag voeren. Verlichting aan de zijkant is niet toegestaan, ook niet bij fietsen.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Je hebt van die spaak reflectoren

http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item3ce4d2ba0b

Zijn ook goed.

Ik heb zelf ook wiel verlichting, beter een bon dan dood.

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Tigerblood schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:57:
[...]

Al ergens te koop? Voor die prijs kun je er geen buil aan vallen. :)
Ik ben hem tot nu toe alleen hier tegen gekomen. Helaas komt er nog wel $9 aan verzendkosten bij.

Muismat ziet er erg gaaf uit. Ik wacht nog even met kopen. $24 vind ik toch wat te duur.
Hopelijk gaan bijvoorbeeld Banggood en DX ze ook verkopen voor een mooi prijsje.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

lazydave-II schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:45:
ventiellampjes knipperen ook niet :?

edit: duidelijk... Ik accepteer boetes met plezier voor dit ernstige vergrijp... Liever zichtbaar in overtreding dan aan de wet houden en aangereden worden. De automobilist die mijn zoon niet zag gaf aan dat het ventiel lampje hem gered heeft
Daar is die regel dan ook niet voor bedoeld. :X
Het gaat ook om andere mensen dan jezelf. Die zouden zomaar in de war kunnen raken / rare maneuvres gaan uitrichten omdat ze iets zien wat ze niet verwachten. Aan de hand van normale verlichting kan je de grote en richting van een voertuig bepalen. Ga je er andere verlichting aan hangen dan is dat niet meer zo.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
Tip uit het FOk topic:
MK808B Android 4.4 Quad-core HDMI stick voor $30 bij Gearbest met de code MK808BLG

Verwijderd

Xiaomi 10400 Mah oplader binnengekregen van Banggood, dit is mijn 2e exemplaar en het valt mij op dat deze lader afwijkt van de lader die ik eerder heb gekregen, en volgens mij origineel is.

De lader die ik nu heb ontvangen zit verpakt in een kartonnen doosje (terwijl de eerste in een doorzichtig plastic doosje zat) en ook de bijgeleverde kabel wijkt af van mijn andere kabel. Op de kabel die ik nu ontvangen heb staat een stroom-tekentje en op de andere een streepje. Op de verpakking zit wel een krascode. Ook staat er nu MI.com op, terwijl op mijn oude Xiaomi.com staat. Vreemd.

Is dit alsnog een originele die ik ontvangen heb, kan natuurlijk zijn dat ze meerdere varianten uitleveren?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 14:53 ]

• Pharos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:48:
Xiaomi 10400 Mah oplader binnengekregen van Banggood, dit is mijn 2e exemplaar en het valt mij op dat deze lader afwijkt van de lader die ik eerder heb gekregen, en volgens mij origineel is.

De lader die ik nu heb ontvangen zit verpakt in een kartonnen doosje (terwijl de eerste in een doorzichtig plastic doosje zat) en ook de bijgeleverde kabel wijkt af van mijn andere kabel. Op de kabel die ik nu ontvangen heb staat een stroom-tekentje en op de andere een streepje. Op de verpakking zit wel een krascode.

Is dit alsnog een originele die ik ontvangen heb, kan natuurlijk zijn dat ze meerdere varianten uitleveren?
Ik heb dezelfde ontvangen, het serienummer klopte en de verdere kenmerken van de originele zitten er ook op. Heb hem niet open gemaakt, maar ben er vrij zeker van dat het een originele is.

Verwijderd

Pharos schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb dezelfde ontvangen, het serienummer klopte en de verdere kenmerken van de originele zitten er ook op. Heb hem niet open gemaakt, maar ben er vrij zeker van dat het een originele is.
Serienummer klopt bij deze ook. Ga er maar gewoon vanuit dat ie origineel is. Ergens toch wel vreemd.
Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.