xileS schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:43:
[...]
Ik had zonet even gekeken op mijn mobiel, maar klopt het dat er 1,80 euro verzendkosten erbij komen?
Toen ik keek, kwam ik op €13.74 of $17.15 met de coupon. Dat is niet echt 25% korting. Als ik direct op betalen met PayPal klikte was het nog goedkoper, daar kwamen dan geen verzendkosten bij en kon dan niet nog een coupon invullen. Doe ik iets verkeerds?
Mensen die deze al ontvangen hebben van tinydeal en kunnen zeggen of het een originele is?
Een beetje laat, maar ik wou hier toch even op reageren.
Onlangs de 5000mAh xiaomi power bank ontvangen via Tinydeal, en als ik deze '
guide' volg dan lijkt het een originele te zijn.
De code, die misschien nog het meeste zekerheid zou geven, is helaas onleesbaar geworden tijdens het verwijderen van het bovenste laagje. Dat liet zich niet zo makkelijk verwijderen helaas.
--
In de tussentijd heb ik de power bank nog niet bijzonder veel gebruikt dus over de werkelijke capaciteit valt nog niet veel te zeggen. Maar ik vermoed dat er vroeg of laat wel een reviewer met deze cijfers naar buiten zal komen.
Hij heeft alleszins mijn 1+1 vlot kunnen opladen waarna er nog 1 ledje brandde en 1 ledje aan het pinken was.(4 in totaal)
Het laden zelf gaat ook behoorlijk snel en uiteindelijk moet de power bank niet veel onderdoen voor de standaard 1+1 lader. Na 1 uur was de batterij voor 66% opgeladen. Volledig opgeladen was de telefoon na 2 uur en 5 minuten.
Voorlopig meer dan tevreden dus, en zeker voor deze prijs.