Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Heb vertrouwen laat opnieuw sturen met tracking code.michael3 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:38:
Heb nu een geschil lopen bij Paypal ivm de Earson die nog steeds in het zwarte gat licht, die ik heb besteld bij Banggood.
Nu is het volgende, zij bieden aan om het opnieuw te sturen of om het geld terug te geven.
Wat is nu wijsheid:
A: geld terug, het Voordeel, ik heb me geld terug maar dan ben ik dus wel mijn korting van 30% op de Earson naar alle waarschijnlijkheid kwijt.
B: een nieuwe laten toe sturen met als grote nadeel dat ik het Paypal geschil moet gaan sluiten want het geschil verloopt op 27-11-2014 waardoor ik dus geen aankoop bescherming meer heb en het risico loop om mijn 18 usd kwijt te raken.
Wat moet ik nou doen, een nieuwe laten toe sturen? is de webshop wel te vertrouwen en wat nou als het alsnog niet aankomt?
Of zou ik me geld gewoon terug laten boeken, en dan verder zoeken naar een andere Earson speaker?
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
zoals ik het doe kan het toch ook gewoon, alles in mo, niks mis mee toch?Supertip schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:35:
[...]
Gaat lekker zo ,Members only:plaatsen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ook is een optie om de code te veranderen en dit tussen de mo aan te geven bv. Eerste letter aan het einde zetten, dan aangeven laatste letter aan het begin zetten.
Zeker hartstikke goed.krissie100 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:46:
[...]
zoals ik het doe kan het toch ook gewoon, alles in mo, niks mis mee toch?
Het was geen kritiek, maar blijdschap voor het zo snel oppakken van de members only mogelijkheid van mijn mede tweakers.
Super
[ Voor 23% gewijzigd door Supertip op 17-11-2014 19:50 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Inderdaad, opnieuw laten versturen met trackings codemichael3 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:38:
Heb nu een geschil lopen bij Paypal ivm de Earson die nog steeds in het zwarte gat licht, die ik heb besteld bij Banggood.
Nu is het volgende, zij bieden aan om het opnieuw te sturen of om het geld terug te geven.
Wat is nu wijsheid:
A: geld terug, het Voordeel, ik heb me geld terug maar dan ben ik dus wel mijn korting van 30% op de Earson naar alle waarschijnlijkheid kwijt.
B: een nieuwe laten toe sturen met als grote nadeel dat ik het Paypal geschil moet gaan sluiten want het geschil verloopt op 27-11-2014 waardoor ik dus geen aankoop bescherming meer heb en het risico loop om mijn 18 usd kwijt te raken.
Wat moet ik nou doen, een nieuwe laten toe sturen? is de webshop wel te vertrouwen en wat nou als het alsnog niet aankomt?
Of zou ik me geld gewoon terug laten boeken, en dan verder zoeken naar een andere Earson speaker?
Bij MITB allebei op 14-11 verzonden
1st bestelling via belgium post al status update
2de bestelling postnl overseas geen status updates not found bij 17track
Is dit normaal ?
[ Voor 8% gewijzigd door robinjoo1 op 17-11-2014 20:14 ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Bij jou mist geduld.robinjoo1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:56:
[...]
Inderdaad, opnieuw laten versturen met trackings code
Bij MITB allebei op 14-11 verzonden
1st bestelling via belgium post al status update
2de bestelling postnl overseas geen status updates not found bij 17track
Is dit normaal ?
Wacht nog even op meer reactie's, voor de zekerheid en zodat mijn twijfels hopelijk wat weg gaan.
Ik wacht trouwens al sinds 25-09-2014 op de Earson, bijna 2 maanden al, heb nog nooit zolang gewacht.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Wat het nut daarvan is weet ik niet, niet dat je er iets van kopen, is iets van 0.88 dollarcent ofzo.
denk ik dan...
Jammer, die heb ik gemist. Ik wil hem wel als slaap tracker testen. Iemand daar ervaring mee?Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:59:
De Xiaomi MiBand is nog 2 uur voor $18,99 te koop bij TinyDeal.
http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html
Ik, maar ben nog bezig met een review van de MiBand. Soms kloppen de waarden redelijk maar soms ook niet. Zo zou ik zondag 10,5 uur geslapen hebben waarvan 3,5 uur in diepe slaap.Damocles.NL schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:20:
[...]
Jammer, die heb ik gemist. Ik wil hem wel als slaap tracker testen. Iemand daar ervaring mee?
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Chocoball op 18-11-2014 07:23 ]
Verwijderd
Ik heb ook iets raar met mijn MiBand. Soms gaat die trillen bij een oproep en soms niet.Chocoball schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:34:
[...]
Ik, maar ben nog bezig met een review van de MiBand. Soms kloppen de waarden redelijk maar soms ook niet. Zo zou ik zondag 10,5 uur geslapen hebben waarvan 3,5 uur in diepe slaap.
Ik heb nog android 4.3 en het trillen gebeurt enkel vanaf de update van de software van de MiBand. Wel een handig iets dat trillen
Ik zie hem met deze link nog steeds/weer staan voor die prijs.Damocles.NL schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:20:
[...]
Jammer, die heb ik gemist. Ik wil hem wel als slaap tracker testen. Iemand daar ervaring mee?
Zojuist nog besteld voor die prijs, zat wel nog in mijn winkelmand.Damocles.NL schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:20:
[...]
F8002 Quadcopter, 15% korting
http://www.tinydeal.com/f...rolight-rtf-p-137424.html
5% Off Faucets & Shower Heads Category
5% Off Brand Tablet PCs Category
naar Nederland zou kunnen krijgen? Heb het tijdens brightday geprobeerd en was erg leuk. Maar wel drie keer zo duur. Deze prijs is veel beter. Zo komt een Segway-achtig apparaat binnen bereik van iedereen. Grappige ontwikkeling.
Ik had ze besteld bij ibuygou. Ze waren binnen 2 weken vanaf de bestelling binnen dus dat vond ik echt heel erg snel en netjes!
Ik zit er aan te denken om ook een miband bij iBuyGou weg te halen.
http://www.tinydeal.com/o...b-tablet-pc-p-132594.htmloerbrood schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:12:
Welke winkel raden jullie aan om een onda tablet (specifiek v975w) te kopen?
Ik heb daar met de 8.9" variant kunnen spelen, perfect tablet (beter dan mn Dell Venue8 Pro). En de manier waarop elk afzonderlijk tablet getest wordt voor hij verstuurd wordt, dan weet je in ieder geval dat dat goed zit.
Bedankt voor de tip. Ik heb ook deze site gevonden http://www.onda-tablet.co...en-ram-2gb-wifi-32gb.html is wat goedkoper, heeft iemand daar ervaring mee?Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:24:
[...]
http://www.tinydeal.com/o...b-tablet-pc-p-132594.html
Ik heb daar met de 8.9" variant kunnen spelen, perfect tablet (beter dan mn Dell Venue8 Pro). En de manier waarop elk afzonderlijk tablet getest wordt voor hij verstuurd wordt, dan weet je in ieder geval dat dat goed zit.
Heb je hem voor $210 binnen een week in huis na verzending met expedited verzending.
http://www.banggood.com/O...-8_1-Tablet-p-935961.html
[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 18-11-2014 11:46 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Geen enkele tablet is perfect. Geluidskwaliteit is matig, voor de rest goede tablet volgens de reviews, bijv http://www.gamerheadlines...na-display-bargain-price/Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:24:
[...]
http://www.tinydeal.com/o...b-tablet-pc-p-132594.html
Hou wel rekening met verzend-en douanekosten en de garantie (afhandeling)...
Wordt niet in originele verpakking verstuurd....OEM versie?Quad schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:44:
Bestel hem dan op Banggood, met coupon Xmas7 krijg je ook nog eens 7% korting.
Heb je hem voor $210 binnen een week in huis na verzending met expedited verzending.
http://www.banggood.com/O...-8_1-Tablet-p-935961.html
Uitleg klinkt wat ongeloofwaardig:Note:
Due to the insufficient protection offered by the original packaging of this product, we have made the decision
to replace it with our own foam packaging. Tablet screens are susceptible to damage during shipping, after
careful consideration and testing, we believe that foam offers the best protective coverage. Not only is this
packaging highly resistant, it is also very light, which allows us to keep shipping charges down and pass those
saving on to you.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tja dan praten ze onzin op hun website waarschijnlijkQuad schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:52:
Bij alles wat ik heb besteld komt er een foam om de doos van het pakketje heen, ik heb nog niet meegemaakt dat Banggood de order zonder originele doos verstuurd.
Uiteindelijk gaat het om het product en niet de verpakking.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Persoonlijk heb ik het liefst gewoon een gesealde verpakking. Je weet zo nooit of het om een teruggestuurd of refurbished product gaat. Bij bestellingen van een paar euro geef ik er niet om, maar bij dit soort bedragen liever het zekere voor het onzekere.Quad schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:00:
Kan natuurlijk wel zijn dat ze het nu wel doen etc.
Uiteindelijk gaat het om het product en niet de verpakking.
Met couponcode BESTBG krijg je nog 8% korting, in totaal zit je dan dus op 30.35+15.54 = $45.89. Lijkt mij de goedkoopste optie. Daarbij heb je het voordeel als je ze los van elkaar besteld dat alleen op de quadcopter eventuele heffingen komen.
Of zie ik nu iets over het hoofd
Nu mezelf nog even overtuigen dat ik echt zo'n ding nodig heb
Ben je deze nu al ergens tegengekomen?Snuffelke schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:54:
[...]
Voor diegene die gevoelig zijn aan testers en gadgets en chinashoppen, even wegkijken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil d'r mss toch ééntje kopen
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Er zit volgens mij geen zender accu en lader bijThile schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Zat eens te kijken naar quadcopters en zag dat je de Syma X5C bij Banggood voor $32.99 kan kopen zonder camera. De camera [url="http://http://www.banggood.com/Syma-X5C-Camera-Spare-Part-p-926800.html"]los[/url] kost dan $16.89.
Met couponcode BESTBG krijg je nog 8% korting, in totaal zit je dan dus op 30.35+15.54 = $45.89. Lijkt mij de goedkoopste optie. Daarbij heb je het voordeel als je ze los van elkaar besteld dat alleen op de quadcopter eventuele heffingen komen.
Of zie ik nu iets over het hoofd.
Nu mezelf nog even overtuigen dat ik echt zo'n ding nodig heb![]()
![]()
zelf heb ik hem tijdens de sale op alie gekocht voor 32$ wel zonder camera
Klopt, alleen die naheffing wordt door de inklaringskosten zo onrendabel (ik wil hem eigenlijk ook, maar niet als er nog eens 20 euro bij komt)Thile schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Zat eens te kijken naar quadcopters en zag dat je de Syma X5C bij Banggood voor $32.99 kan kopen zonder camera. De camera [url="http://http://www.banggood.com/Syma-X5C-Camera-Spare-Part-p-926800.html"]los[/url] kost dan $16.89.
Of zie ik nu iets over het hoofd.
Nu mezelf nog even overtuigen dat ik echt zo'n ding nodig heb![]()
![]()
Welke precies? Heb je toevallig een linkje?lennardd21 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:02:
Er zit volgens mij geen zender accu en lader bij![]()
zelf heb ik hem tijdens de sale op alie gekocht voor 32$ wel zonder camera
Geen naheffing gekregen?
Nee, absoluut niet. Je krijgt bij een tablet de originele doos er niet bij. Als ze het daarin zouden versturen dan krijg je een pakje van 1 1/2 cm dik hooguit. Lekker als ze er mee gooien.Medione1210 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:57:
[...]
Tja dan praten ze onzin op hun website waarschijnlijk
BG herverpakt dit soort zaken in een grote Piepschuim doos met extra verpakking. Ik heb er nu verscheidene van gehad en dat werkt beter dan de originele verpakking. Die heb ik hier ook wel van andere shops gehad. Maar vond het heel wat dat het tablet er ng heel uit kwam. (1 overigens niet)
Ook is de garantie van BG zo ongeveer de beste van alle shops. Ik heb in elk geval nog niet beter meegemaakt.
Kost een hoop geld:dodge_911 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ben je deze nu al ergens tegengekomen?
http://www.ebay.nl/itm/Mi...ain_0&hash=item2a41fac37b
http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html
En de tablet inclusief originele verpakking kan niet in zijn geheel met piepschuim en noppenfolie omwikkelt in een extra verpakking? Beetje vreemd natuurlijk.starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:15:
[...]
Nee, absoluut niet. Je krijgt bij een tablet de originele doos er niet bij. Als ze het daarin zouden versturen dan krijg je een pakje van 1 1/2 cm dik hooguit. Lekker als ze er mee gooien.
BG herverpakt dit soort zaken in een grote Piepschuim doos met extra verpakking. Ik heb er nu verscheidene van gehad en dat werkt beter dan de originele verpakking. Die heb ik hier ook wel van andere shops gehad. Maar vond het heel wat dat het tablet er ng heel uit kwam. (1 overigens niet)
Ook is de garantie van BG zo ongeveer de beste van alle shops. Ik heb in elk geval nog niet beter meegemaakt.
Vreemd dat andere shops het dan wel gewoon kunnen in de originele verpakking. Ik heb zelf met de Onda in mijn handen gestaan. De originele verpakking is gewoon stevig. Immers komen ze in die verpakking bij de leverancier vandaan.starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:15:
[...]
Nee, absoluut niet. Je krijgt bij een tablet de originele doos er niet bij. Als ze het daarin zouden versturen dan krijg je een pakje van 1 1/2 cm dik hooguit. Lekker als ze er mee gooien.
De enige reden waarom BG ze verkoopt zonder doos is omdat ze zonder doos binnen krijgen. Zijn geen retail tablets. Dat herverpakken vanwege transport is onzin. Hoe denk je dat die tablets binnenkomen bij shops? Die komen ook gewoon met een koerier en dat overleven ze ook gewoon in de retailverpakking.
Klinkt meer als goedkopere inkoop (OEM) of refurbished / returned goods.
Grootte/gewicht = geen gratis verzendkosten meer. Het moet binnen max 1 of 2 Kg met alle verpakking blijven. En alleen die kartonnen doos weegt al een paar 100 gram.Slammz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:23:
[...]
En de tablet inclusief originele verpakking kan niet in zijn geheel met piepschuim en noppenfolie omwikkelt in een extra verpakking? Beetje vreemd natuurlijk.
Ik had met een garantie afhandeling al moeite om onder de 2Kg te blijven en het toch veilig te verpakken.
Maar goed, als je perse origineel wil dan zal je ergens anders moeten zijn. Je krijgt dan dus ook de voeding los in een 1mm dik doosje, en de bijbehorende kabels in een zakje. En dat geheel in een vuilniszak.
Was ook meteen mijn gevoel bij dat verhaal...Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:36:
[...]
Vreemd dat andere shops het dan wel gewoon kunnen in de originele verpakking. Ik heb zelf met de Onda in mijn handen gestaan. De originele verpakking is gewoon stevig. Immers komen ze in die verpakking bij de leverancier vandaan.
De enige reden waarom BG ze verkoopt zonder doos is omdat ze zonder doos binnen krijgen. Zijn geen retail tablets. Dat herverpakken vanwege transport is onzin. Hoe denk je dat die tablets binnenkomen bij shops? Die komen ook gewoon met een koerier en dat overleven ze ook gewoon in de retailverpakking.
max 1 of 2 kg? Misschien als je het van NL naar China wil verzenden maar van China naar NL zit er echt geen grens aan.starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:43:
[...]
Grootte/gewicht = geen gratis verzendkosten meer. Het moet binnen max 1 of 2 Kg met alle verpakking blijven. En alleen die kartonnen doos weegt al een paar 100 gram.
Ik had met een garantie afhandeling al moeite om onder de 2Kg te blijven en het toch veilig te verpakken.
Maar goed, als je perse origineel wil dan zal je ergens anders moeten zijn. Je krijgt dan dus ook de voeding los in een 1mm dik doosje, en de bijbehorende kabels in een zakje. En dat geheel in een vuilniszak.
En gratis verzendkosten? Die verzendkosten zijn nooit gratis, daar betaal je gewoon voor, alleen zit het in de prijs inbegrepen. De webshop betaald gewoon aan de vervoerder, en een gedeelte van de marge is ingecalculeerd om dat te dekken.
Dat denk ik ook.Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:36:
[...]
Eens een rc helicopter besteld die beschadigd was omdat die los in de piepschuim lag.
Nu mijn rc-10 ... zit in een doorschijnent plastic voorgevormd ding maar op andere sites en reviews zit die in een mooi doosje waar hij ook meer dan stevig inzit.
Bij BG komen ze per pallet binnen. Lijkt me logisch?Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:36:
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Graag het hele verhaal lezen....het gaat er niet om of ze wel of niet in grote hoeveelheden bij Bg aankomen...Leo1010 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:32:
[...]
Bij BG komen ze per pallet binnen. Lijkt me logisch?
Zelden komen producten per pallet binnen. Het is niet hetzelfde als een Mediamarkt die goederen van leveranciers ontvangt. Het gaat vaak om enkele / max tientallen, geen hele pallet vol.Leo1010 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:32:
[...]
Bij BG komen ze per pallet binnen. Lijkt me logisch?
Ik had deze gekocht tijdens de sale was hij iets goedkoper
http://www.aliexpress.com...opter-RTF/1907119126.html
Ik heb geen naheffing betaald want ze hadden er blijkbaar een andere waarden opgezet
[ Voor 13% gewijzigd door lennardd21 op 18-11-2014 15:08 ]
Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:54:
[...]
Zelden komen producten per pallet binnen. Het is niet hetzelfde als een Mediamarkt die goederen van leveranciers ontvangt. Het gaat vaak om enkele / max tientallen, geen hele pallet vol.
Mijn deze week ontvangen Earson heeft Earson gedrukt staan.boldy31 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:23:
Heb enkele weken geleden Earson ER-151 ontvangen van Banggood. Is ook in plastiek zakje en alle logo's van het originele ontbreken op de speaker ...![]()
[...]
Het toestel was ook verpakt in plastiek en bevatte een Chinese handleiding.
Ding werkt wel zeer goed.
Ik heb deze enkel via ebay gevonden (nu met 5% korting)dodge_911 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ben je deze nu al ergens tegengekomen?
http://www.ebay.com/itm/E...ain_0&hash=item2a41fac49f
Nog geen reviews of betere info gevonden en om te testen nogal duur. Heb je de vorige usb meter al ontvangen, of zit hij nog ergens vast?
Ik heb vandaag de usb booster ontvangen, ik ga hem vanavond proberen te testen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
sinds wanneer moet je een slechte dag hebben om te discussieren? is dat niet het hele doel van een forum?Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:56:
@Kenzi, weer een slechte dag gehad? Elke keer die welles-nietes discussie![]()
het is 23 graden in de winter, de palmbomen wuiven, lekker zeewindje en het eten is pittig, waarom zou ik uberhaupt een slechte dag hebben
de w891 (kleinere broertje) in originele verpakking.
[ Voor 31% gewijzigd door Kenzi op 18-11-2014 17:20 ]
Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:10:
[...]
sinds wanneer moet je een slechte dag hebben om te discussieren? is dat niet het hele doel van een forum?
Forum: 1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Alleen, en uitsluitend alleen, als je met T&T besteld. Anders zie je hem misschien nooit. Is echter de vraag of hij echt is, ook niet van belang.Leo1010 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:19:
Snel vraagje, is de Xiaomi power bank bij Chinabuye nog steeds de beste keus/vertrouwd?
En aan de rest:
Wat is belangrijker: een originele doos, of goede garantie achteraf?
[ Voor 11% gewijzigd door starcopy op 18-11-2014 17:49 ]
Yup, vorige week ofzo al, nog geen tijd en/of zin gehad om 'm uitgebreid te testen en te reviewen.Snuffelke schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:13:
[...]
Heb je de vorige usb meter al ontvangen, of zit hij nog ergens vast?
Eerlijk gezegd zelfs nog niet aan 'n USB gehangen
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Datum besteld: 3 november, binnen op 13 november.
Prijs inclusief korting: €16,18
Via ebay besteld: LCD USB Charger Battery Capacity Power Current Voltage Tester Meter White
Datum besteld: 1 november, binnen op 18 november.
Prijs: €3,90
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb liever beide dan dat ik een keuze zou moeten maken. Of wil je zeggen dat alleen BG goede garantie geeft?starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:48:
[...]
En aan de rest:
Beide eigenlijk. Bij Banggood en Dealextreme zat ik te twijfelen over de ES151A. Koop ik hem met doos of gewoon goede aftersales. Ik heb het 2e gekozen. Die doos gooi ik op den duur toch wel en garantie zou ik wel willen houden.starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:48:
[...]
Het ging mij niet zozeer om de doos, maar om het feit dat je zo minder zeker bent van een nieuw exemplaar. Daarnaast vond ik de tekst op de site van BG over het uit de doos halen eigenaardig.ViezeVis schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:34:
[...]
Beide eigenlijk. Bij Banggood en Dealextreme zat ik te twijfelen over de ES151A. Koop ik hem met doos of gewoon goede aftersales. Ik heb het 2e gekozen. Die doos gooi ik op den duur toch wel en garantie zou ik wel willen houden.
Off topic...Op zich heb ik geen moeite met open doos verkoop, maar dan betaal ik er niet de nieuwprijs voor.
Bij wehkamp open doos model binnen gekregen. Gemeld op facebook...kreeg meteen 15% korting of kon ruilen. Was verder niets mis mee dus voor de korting gekozen
Was niet mijn bedoeling om een discussie over de doos te starten
Verwijderd
Ik had dus echt exact hetzelfde met mijn exemplaar. Gewoon originele doos met super veel bubbelplastic eromheen.Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:13:
Mijn super lowbudget BiC tablet ook laten verzenden zonder originele verpakking om nog twee euros extra te besparen maar hij werd gewoon in de originele doos geleverd, wel met veel noppenfolie er omheen....
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:56:
@Kenzi, weer een slechte dag gehad? Elke keer die welles-nietes discussie![]()
Ik ben in ieder geval blij met je input Kenzi. Heb dezelfde tablet ook op mijn verlanglijst staan en volg deze discussie dan ook met een grote interesse. Ik denk dat Kenzi meer weet van het hoe en wat van deze webwinkels dan de meeste van ons namelijk.Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:10:
[...]
sinds wanneer moet je een slechte dag hebben om te discussieren? is dat niet het hele doel van een forum?
Anderzijds heb ik toch wel een hoge pet op van Banggood dus als dit waar is zou ik dat wel jammer vinden.
Kort en krachtig. JA. Misschien dat voor jou makkelijker regels gelden omdat jij dichtbij zit, maar garantie vanuit hier is bij velen een crime. Ik heb het bij een x aantal verschillende nu nodig gehad, en de ervaring varieerd van 6 weken tot 5 maand wachten. En ook genoeg waarvan het is: garantie? Kennen we niet.Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:16:
[...]
Heb liever beide dan dat ik een keuze zou moeten maken. Of wil je zeggen dat alleen BG goede garantie geeft?
En dan zijn het geen goedkope prullen, maar spul van 100 euro of meer. BG is tot nu toe de enige die bij aantonen van een defect, gewoon of een nieuwe heeft opgestuurd, of een refund heeft gedaan binnen een paar weken van melden. Opsturen is nog maar 1x voorgekomen.
Mijn garanties bij bv DX of PW zijn precies het omgekeerde. Voordat er wat gebeurd moet je eerst door weken cq maanden van vertragingstechnieken. Nou, dan houdt de mooie verpakking maar. Uiteindelijk wordt die of weggegooid, of ligt op zolder.
En je hoeft mij niet te geloven op mijn blauwe ogen, lees simpelweg de verschillende China topics maar door op GoT.
Als ik die door lees dan kom ik van elke shop wel wisselende verhalen tegen dus om nou te zeggen BG de enige is die goede garantie biedt?starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:13:
[...]
En je hoeft mij niet te geloven op mijn blauwe ogen, lees simpelweg de verschillende China topics maar door op GoT.
lees dit topic nog eens door, zij zijn echt niet de enige die dit doen.BG is tot nu toe de enige die bij aantonen van een defect, gewoon of een nieuwe heeft opgestuurd, of een refund heeft gedaan binnen een paar weken van melden. Opsturen is nog maar 1x voorgekomen.
BG heeft flink wat lopen uit delen in ruil voor goede publiciteit de laatste tijd

http://www.chinabuye.com/...alt-3-pieces-color-random
[ Voor 21% gewijzigd door Shamalamadindon op 18-11-2014 19:28 ]
druk en typefouten voorbehouden
Via alle verzenders loop je het risico om invoerkosten e.d. Te betalenlutkeveld schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:00:
Netherland Direct Mail van Banggood heeft ook kans op bijkomende kosten als je over 22 euro ofzo gaat toch?
Wat het toestel betreft, ziet er prima uit. Snel genoeg en er stonden geen Chinese apps op. De ROM was van 24-9, dus het kon wel eens een internationale ROM zijn ofzo. Bij het opstarten hield ik per ongeluk de volumeknop ingedrukt en toen startte er zo'n menu (is dat CWM?). Niet geroot, maar dat ga ik nog wel even proberen. Als ie het een beetje blijft doen, dan blijf ik hier wel tevreden mee.
Rode laser is heel krachtig iig, kun je ogen mee verblinden
http://www.banggood.com/4...ser-Pointer-p-945788.html
Zo te zien nu 2 dollar p/s, mocht je een leuke 4-in-1 stylus willen, koop hem!
Snel een video gemaakt ervan, snel ff de rode laser buiten getest, maar dat was mislukt, maar geloof me, hij is heel sterk!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fRRe5YmJHzs]
[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 18-11-2014 20:48 ]
Goed, laat ik het zo zeggen. Tot nu toe 100% waargemaakt. Overigens mag je me dat uitdelen eens uitleggen. Ik doe al 2 jaar zaken met BG en ken het niet anders dan dat het opgelost wordt. En van uitdelen heb ik (helaas) niet veel gemerkt.Kenzi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:25:
[...]
Als ik die door lees dan kom ik van elke shop wel wisselende verhalen tegen dus om nou te zeggen BG de enige is die goede garantie biedt?
[...]
lees dit topic nog eens door, zij zijn echt niet de enige die dit doen.
BG heeft flink wat lopen uit delen in ruil voor goede publiciteit de laatste tijd
Maar ben jij niet opeens een Tinydeal fan geworden?
Nadeel aan BG. De prijzen zijn niet altijd de beste, en het assortiment is ook niet altijd wat je zou willen. Lees in keus soms wel erg beperkt, zelfs als het om een populair iets gaat.
Prijzen kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Die refunds moeten ook ergens vandaan komen. Maar ja, het geen gezeur idee werkt (althans voor mij) ideaal.
Verwijderd
Ook even 2 besteld. Handige dingen lijkt het.iPodKiller schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:47:
Vandaag deze 4-in1 stylus/pen/rode/witte laser binnen na 4 weken wachten met leuke korting bij Banggood, wachten waard geweest! (gefilmd met OPO)
Rode laser is heel krachtig iig, kun je ogen mee verblindenSolide stylus en pen ook, en dat voor maar (met korting) $3,98 voor twee stuks!
Zo te zien nu 2 dollar p/s, mocht je een leuke 4-in-1 stylus willen, koop hem!
Snel een video gemaakt ervan, snel ff de rode laser buiten getest, maar dat was mislukt, maar geloof me, hij is heel sterk!![]()
[video]
Verwijderd
Off-topic:Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:52:
[...]
[...]
Ik ben in ieder geval blij met je input Kenzi. Heb dezelfde tablet ook op mijn verlanglijst staan en volg deze discussie dan ook met een grote interesse. Ik denk dat Kenzi meer weet van het hoe en wat van deze webwinkels dan de meeste van ons namelijk.
Ongetwijfeld, maar die kennis kan je ook gewoon volwassen op een subtiele manier overdragen. Hoeft niet elke keer met zo'n betweterige ondertoon. Volgens mij is daar in het oude topic ook wat van gezegd, kan namelijk best wel irritant overkomen. Misschien niet zo bedoeld, maar het punt is denk ik wel duidelijk
Heb je de power bank via mail register parcel besteld of sneller, Be of NL ? Het zit namelijk zo, bij mijn bestelling is het op 5 november opgestuurd via Zweden
Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:59:
Via Banggood besteld: Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank SKU133424
Datum besteld: 3 november, binnen op 13 november.
Prijs inclusief korting: €16,18
Via ebay besteld: LCD USB Charger Battery Capacity Power Current Voltage Tester Meter White
Datum besteld: 1 november, binnen op 18 november.
Prijs: €3,90
wat is je budget? Ik heb er de afgelopen jaren een hoop getest maar ik zou gewoon bij amazon een kindle paperwhite bestellen. 100 euro incl verzending... gratis testen tot 31 januari, bevalt ie niet krijg je je geld terug.wann0wfhc schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:36:
ik ben nog op zoek naar een e-reader om kado te geven. Heeft iemand tips want ik heb niet echt verstand van zaken mbt e-readers?
E-readers met e-ink beginnen in china ook zo'n beetje op een euro of 50 stel dat je handling en btw moet betalen zit je al ongeveer op 75.
[ Voor 0% gewijzigd door lazydave-II op 18-11-2014 23:09 . Reden: typo ]
Verwijderd
Een Kindle ondersteunt vooralsnog geen epub formaat (moet je converteren). Volgens mij is epub in NL nog steeds het meest gangbare formaat voor e-books, zoals bij bol.comlazydave-II schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:59:
[...]
wat is je budget? Ik heb er de afgelopen jaren een hoop getest maar ik zou gewoon bij amazon een kindle paperwhite bestellen. 100 euro incl verzending... gratis testen to 31 januari, bevalt ie niet krijg je je geld terug.
E-readers met e-ink beginnen in china ook zo'n beetje op een euro of 50 stel dat je handling en btw moet betalen zit je al ongeveer op 75.
Als je al epubs hebt, heb je waarschijnlijk ook calibre en dan kan je gewoon aangeven welke boeken hij op je kindle moet zetten. calibre converteert ze in een paar seconden
Met Calibre fluitje van een cent.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:01:
[...]
Een Kindle ondersteunt vooralsnog geen epub formaat (moet je converteren). Volgens mij is epub in NL nog steeds het meest gangbare formaat voor e-books, zoals bij bol.com
- Hotmid
- 1949Deal
- Etotalk
- Merimobiles
Merimobiles komt er op https://www.trustpilot.nl/ het beste vanaf. Kan ik volgens jullie hier veilig bestellen? Of bevelen jullie andere webshops aan? Met DX en Miniinthebox altijd goede ervaringen gehad, zelfs garantie! maar dat ging max 50 euro, ben toch huiverig om 300euro over te maken.
http://www.tmall.com/go/market/promotion-act/zj20141111.php

57 miljard RMB op 1 dag.
Reken maar dat Amazon, Ebay en ook Bol.com hevig aan het bedenken zijn hoe ze de strijd met Alibaba aan kunnen gaan zodra Alibaba beslist internationaal te gaan.
De koeriersbedrijven draaien nog steeds overuren hier met al die orders
[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 19-11-2014 05:03 ]
Gekocht op 11.11 voor $21.50 bij Aliexpress en geleverd binnen 7 dagen door Amazon (Zwolle).
Bijna dezelfde hooftelefoon is de Bluedio HT nu voor $27. 50 maar zonder SD-kaart en FM radio.
Hoofdtelefoon is een beetje plastic-fantastic maar toch veel waar voor je geld! Lichtgewicht, mooi geluid erin (vooral als je van laag houdt), zit fijn, lange muziekafspeel- en standbytijd.
Voor fietsen minder fijn omdat je veel windruis hebt maar daarvoor heb ik nog de Bluedio S2.
[ Voor 9% gewijzigd door Dinah op 19-11-2014 08:21 ]
Verwijderd
Nee, 7,5 miljard euroQuad schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:48:
Omgerekend bijna 7.5 miljoen euro?
Zijn ze al met Aliexpress.Reken maar dat Amazon, Ebay en ook Bol.com hevig aan het bedenken zijn hoe ze de strijd met Alibaba aan kunnen gaan zodra Alibaba beslist internationaal te gaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 08:33 ]
Je hebt gelijk, pfoei kan Bol.com alleen maar van dromen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.xileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:38:
Ik heb de Red Micro USB Cable van miniinthebox uit de OP. Ik heb hem in auto getest om mijn mobiel te laden met GPS aan. Maar die laadt helemaal niet zo snel, telefoon ging sneller leeg, dan hij oplaadde. Een ander Belkin micro USB kabel die ik van marktplaats heb, doet het nog veel beter.
Ga je helaas niet winnen. Als de verzender niets opgeeft gaan ze uit van hun eigen tarieven en berekenen ze het op basis daarvan. Helaas al meerdere malen meegemaakt en na 2 maanden getouwtrek kom je nergens op uit. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd niemand weet ergens van terugbelafspraken komen ze niet na en uiteindeliijk wordt je verwezen naar voorwaarden van hun waar dit in vermeld staat en daar kun je het mee doen.hars73 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:45:
Vandaag via DHL m'n Jiayu G2F ontvangen via AliExpress. DHL heeft zo'n 16 euro teveel btw gerekend omdat het vervoersbedrag niet op het pakket vermeld stond. Dus ik zeg tegen die koerier dat het bedrag wel een beetje hoger is dan het zou moeten zijn. Zegt ie 'ja dat hoor ik regelmatig'.... Nou daar nog maar eens achteraan gaan.
...
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik heb een(1) andere ervaring. Factuur naar dhl gestuurd en binnen 2 weken had ik het teveel betaalde retour.harley schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:03:
[...]
Ga je helaas niet winnen. Als de verzender niets opgeeft gaan ze uit van hun eigen tarieven en berekenen ze het op basis daarvan. Helaas al meerdere malen meegemaakt en na 2 maanden getouwtrek kom je nergens op uit. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd niemand weet ergens van terugbelafspraken komen ze niet na en uiteindeliijk wordt je verwezen naar voorwaarden van hun waar dit in vermeld staat en daar kun je het mee doen.
Maar sinds ik een paar keer naheffingen heb gekregen koop ik geen 'dure' spullen meer in china, alleen kleine 'gadgets'.
Lang wachten op je spullen, vaak valt kwaliteit toch tegen of is er een probleem met het artikel en achteraf nog gezeur met dhl en consorten.
Dan betaal ik liever wat meer voor snelle levering, 14 dagen op zicht en 2 jaar garantie.
Met kleine aankopen wordt mijn china pakjes honger ook wel gestild
Vraag ik mij af, ik heb er een van Banggood, deze laadt met de originele OnePlus One kabel de OnePlus One op terwijl ik navigeer met Sygic. Met een cheapass kabel lukt dat niet en loopt hij langzaam leeg.dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]
Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.
De autolader welke ik heb zie je veel bij retailers in NL, kost ongeveer €15 - €20 maar bij BG kostte deze mij slechts €3,00. Helaas niet meer leverbaar.

Specifiek dit model.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 19-11-2014 09:13 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Test het eens globaal met een amp meter app of bijv http://www.ebay.nl/itm/US...sters&hash=item2a3c905e8cQuad schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:11:
[...]
Vraag ik mij af, ik heb er een van Banggood, deze laadt met de originele OnePlus One kabel de OnePlus One op terwijl ik navigeer met Sygic. Met een cheapass kabel lukt dat niet en loopt hij langzaam leeg.
De autolader welke ik heb zie je veel bij retailers in NL, kost ongeveer €15 - €20 maar bij BG kostte deze mij slechts €3,00. Helaas niet meer leverbaar.
[afbeelding]
Specifiek dit model.
Dit is trouwens een zeer snelle lader....kost wel wat meer http://static.trustedrevi...multi-charger-low-res.jpg ..maar alleen in combinatie met een goede kabel natuurlijk.
Nog beter, ik mail via calibre mijn ebooks naar een @kindle.com adres die je bij de ereader krijgt.
Die download dat allemaal automatisch, en de boeken staan dan ook in "de cloud" bij amazon.
Zalig toch; geen kabel meer nodig.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Same here. Volgens mij is de Red Micro USB Cable helemaal niet zo goed.xileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:38:
Ik heb de Red Micro USB Cable van miniinthebox uit de OP. Ik heb hem in auto getest om mijn mobiel te laden met GPS aan. Maar die laadt helemaal niet zo snel, telefoon ging sneller leeg, dan hij oplaadde. Een ander Belkin micro USB kabel die ik van marktplaats heb, doet het nog veel beter.
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928319.html
Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Nkon: €12,95
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
Wil die laser/lamp pen bestellen
Haha, zie hem zojuis hier boven
*edit, werkt niet op de flash sales, helaas
[ Voor 16% gewijzigd door Whiskey48 op 19-11-2014 09:33 ]
Hij is momenteel voor 1,99 dollar even duur als een week geleden met kortingscodemaurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Weet iemand nog een Banggood kortingscode die werkt?
Wil die laser/lamp pen bestellen
Haha, zie hem zojuis hier boven
*edit, werkt niet op de flash sales, helaas
Top, bedankt voor de adviezen dan ga ik eens kijken naar een kindle! Het is een kadotje dus met dat budget zit het wel goedtc982 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:23:
[...]
Nog beter, ik mail via calibre mijn ebooks naar een @kindle.com adres die je bij de ereader krijgt.
Die download dat allemaal automatisch, en de boeken staan dan ook in "de cloud" bij amazon.
Zalig toch; geen kabel meer nodig.
Ik heb er inmiddels drie en kan wél de positieve eigenschappen van de kabel onderschrijven. Zowel in de auto als in huis gemiddeld met 1100mA van ~50 naar 100%. Dit is stukken beter dan ik met andere Chinese kabels haal (max tussen de 300 en 500mA).Lfshiu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:28:
[...]
Same here. Volgens mij is de Red Micro USB Cable helemaal niet zo goed.
Ik meet het met de app 'Galaxy Charging Current' die een maximum, minimum en gemiddelde weergeeft.
Ik heb 5 verschillende autoladers (allemaal uit China) en stuk voor stuk halen ze netjes de 1000mA i.c.m. de Red Micro USB Cable.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Aliexpress is meer shoppen in China in het Engels. Ik bedoel meer dat ze "lokaal" webshops gaan openen zoals Amazon dat doet. Ze hebben al een shop in Amerika met 11 Main.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:32:
[...]
Nee, 7,5 miljard euro
[...]
Zijn ze al met Aliexpress.
http://www.nltimes.nl/201...e-stores-price-war-panic/
Voor de consument is het in ieder geval wel lekker, lagere prijzen
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Zou je op basis van de laadsnelheid (want ze 'garanderen' een snelle laadtijd) RMA kunnen indienen? Sommige shops zijn heel coulant daarin.Dima_2005 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:20:
Hier ook niet tevreden over Red Micro USB cable. Heb er 3 besteld. Eentje maakt slecht contact, de andere 2 laden met max. 0.7A op...
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Ik wilde dat mijn vrouw zo goed naar me luisterde als jijwann0wfhc schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:00:
[...]
Top, bedankt voor de adviezen dan ga ik eens kijken naar een kindle! Het is een kadotje dus met dat budget zit het wel goed
Wel voor de paperwhite gaan hè... het witte scherm en de backlight is die 20 euro extra meer dan waard
Dit topic is gesloten.
![]()
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a