Ook ik heb eind september een bestelling (sjcam) geplaatst bij banggood. Normaal via ebay bestellingen heb ik de bestelling vrij snel binnen. Helaas heb ik de bestelling van banggood nog steeds niet binnen. Bestellingsdatum was 29 september. Nu blijkt het pakketje in het zwarte gat urumqi te liggen. Meerdere malen contact gehad met banggood, maar ze blijven maar een beroep doen op mijn geduld.
Heb besloten nog een week te wachten voordat ik mijn creditcard maatschappij een betwistings dossier op laat starten. Uit dit forum maak ik op dat de bestellingen uit urumqi inmiddels aan het binnendruppelen zijn? Wat is over het algemeen de verzendingstijd bij deze bestellingen? Of is er gewoon geen pijl op te trekken?
Heb besloten nog een week te wachten voordat ik mijn creditcard maatschappij een betwistings dossier op laat starten. Uit dit forum maak ik op dat de bestellingen uit urumqi inmiddels aan het binnendruppelen zijn? Wat is over het algemeen de verzendingstijd bij deze bestellingen? Of is er gewoon geen pijl op te trekken?