Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ook ik heb eind september een bestelling (sjcam) geplaatst bij banggood. Normaal via ebay bestellingen heb ik de bestelling vrij snel binnen. Helaas heb ik de bestelling van banggood nog steeds niet binnen. Bestellingsdatum was 29 september. Nu blijkt het pakketje in het zwarte gat urumqi te liggen. Meerdere malen contact gehad met banggood, maar ze blijven maar een beroep doen op mijn geduld.

Heb besloten nog een week te wachten voordat ik mijn creditcard maatschappij een betwistings dossier op laat starten. Uit dit forum maak ik op dat de bestellingen uit urumqi inmiddels aan het binnendruppelen zijn? Wat is over het algemeen de verzendingstijd bij deze bestellingen? Of is er gewoon geen pijl op te trekken?

Verwijderd

Ik zie dat er meerdere mensen zijn die een Cheerson CX-10 hebben, de mijne is gelukkig (nog) behoorlijk stabiel, wel calibreer ik hem elke keer voor het vliegen en na een crash. Erg leuk speelgoed alleen gaat die van mij maar hooguit 3 minuten mee op een enkele lading. Ligt er natuurlijk ook aan wat je er allemaal mee doet maar wat me ook opviel is dat hij na hooguit 10 minuten weer opgeladen is... Ik gebruik het meegeleverd snoertje om op te laden.

Zijn er meer mensen met dit probleem wellicht? :?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:12
giganielsie schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:40:
Ik ben opzoek naar een horloge die een score van een wedstrijd bij kan houden. Heeft er iemand misschien ooit is zo'n horloge geïmporteerd? Ik heb al op aardig wat sites rondgekeken maar kan niks vinden; waarschijnlijk ook omdat ik niet de goede zoekterm gebruik.
Ik gebruik hiervoor mijn pebble (smartwatch). Doet het erg goed en er zijn verschillende scheidsrechters apps die je erop kan zetten.

Maar als ik zo op ebay zoek vind ik al zat hoor: http://www.ebay.com/bhp/referee-watch

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 16-11-2014 13:00 ]

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:53:
Ik zie dat er meerdere mensen zijn die een Cheerson CX-10 hebben, de mijne is gelukkig (nog) behoorlijk stabiel, wel calibreer ik hem elke keer voor het vliegen en na een crash. Erg leuk speelgoed alleen gaat die van mij maar hooguit 3 minuten mee op een enkele lading. Ligt er natuurlijk ook aan wat je er allemaal mee doet maar wat me ook opviel is dat hij na hooguit 10 minuten weer opgeladen is... Ik gebruik het meegeleverd snoertje om op te laden.

Zijn er meer mensen met dit probleem wellicht? :?
Bij mij ging de accu een 7 a 8 minuten mee.
Maar wat een gammele copter is die CX-10, zeer zwak plastic.
Mijn CX-10 is onlangs gecrasht :(
PCB en 2 motoren kapot, loont reparatie nog?

[ Voor 6% gewijzigd door bambinodekat op 16-11-2014 13:07 ]

Verwijderd

bambinodekat schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:05:
[...]

Bij mij ging de accu een 7 a 8 minuten mee.
Maar wat een gammele copter is die CX-10, zeer zwak plastic.
Mijn CX-10 is onlangs gecrasht :(
PCB en 2 motoren kapot, loont reparatie nog?
Volgens mij zijn er dan meerdere versies in omloop? :? Die van mij zit uitstekend in elkaar verder en na talloze crashes op een omgebogen prop na nog niks kapot. Erg fijn dat de motortjes ook automatisch uitschakelen als ze geblokkeerd worden.

Ik zou gewoon een nieuwe kopen, denk niet dat reparatie erg lonend is. Met code BESTBG heb je voor $17,47 een nieuwe. Zelf zou ik niet weer voor een micro gaan denk ik, iets groter maatje en je kunt ook buiten vliegen. Dat lukt me met deze echt niet.

Verwijderd

bambinodekat schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:35:
In China kun je ook "refurbished" Nokia telefoons kopen uit het stenen tijdperk (type 3210,3310,1100)

Vaak maar voor een tientje.

Is dit te vertrouwen?
Van waar komen al deze toestellen?
Is het namaak?

Link:
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Original-Nokia-1100-Unlocked-nokia-1100-GSM-mobile-phone-Support-Russian-Hebrew-Spanish/2035447718.html
Waarom zou dat niet te vertrouwen zijn?
maar waarom? Je kan voor 15 euro toch ook nieuwe nokias kopen?

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-11 16:48
klaas-jan5334 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:47:
Ook ik heb eind september een bestelling (sjcam) geplaatst bij banggood. Normaal via ebay bestellingen heb ik de bestelling vrij snel binnen. Helaas heb ik de bestelling van banggood nog steeds niet binnen. Bestellingsdatum was 29 september. Nu blijkt het pakketje in het zwarte gat urumqi te liggen. Meerdere malen contact gehad met banggood, maar ze blijven maar een beroep doen op mijn geduld.

Heb besloten nog een week te wachten voordat ik mijn creditcard maatschappij een betwistings dossier op laat starten. Uit dit forum maak ik op dat de bestellingen uit urumqi inmiddels aan het binnendruppelen zijn? Wat is over het algemeen de verzendingstijd bij deze bestellingen? Of is er gewoon geen pijl op te trekken?
Mijn tablet ligt ook nog in Urumuqi (begin okt). Ik heb een dispute aangemaakt bij Paypal en dat veranderd in een claim als het niet binnen 5 dagen op de mat ligt.

• F!sher
wesley1980 schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:49:
[...]

Mijn tablet ligt ook nog in Urumuqi (begin okt). Ik heb een dispute aangemaakt bij Paypal en dat veranderd in een claim als het niet binnen 5 dagen op de mat ligt.
Heb jij ook al contact gehad met banggood? Ben benieuwd naar de reactie van hen. Ik zie toch regelmatig uiteenlopende reacties voorbij komen vanuit banggood.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ook hier een bestelling in Urumqi sinds eind september of begin oktober. Dispute aangemaakt, maar daar nog geen reactie. Wel één in de mail. Al wordt daarin met geen woord gerept over een eventuele refund waarnaar ik vroeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Kwabbernoot op 16-11-2014 15:26 ]

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11 22:08

Greveldinges

Thank you, thank you very much

M'n pakketje ligt al vanaf 10-28 bij FLYTEXPRESS volgens 17track, weet iemand of het daar altijd zo lang duurt?

:)

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Blijkbaar heeft hier niemand het idee hoe groot die puinhoop is daar. Jullie zijn echt niet de enige, er kopen niet alleen Nederlanders.

Als je gewoon fatsoenlijk reageert en zegt dat je aan de 45 dagen regel vasthoud, dan loopt het wel los. Ik heb de refund zelfs geweigerd en een resend gevraagd. Nu ligt er dus 1 P4 in "the Black hole", en is er een nieuwe netjes opgestuurd.

Mocht je willen klagen, denk dan maar eens aan al die Powerbanks van Eforchina, en Chinabuye die nog steeds niet zijn aangekomen en waar alleen maar moeilijk over gedaan wordt. Ff bijbetalen graag.
Greveldinges schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:28:
M'n pakketje ligt al vanaf 10-28 bij FLYTEXPRESS volgens 17track, weet iemand of het daar altijd zo lang duurt?
Kijk achter je order bij BG, daar zie je een T&T staan van SE of wie dan ook. Flytexpress is een interne die bij 17Track niets meer doet.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op zondag 16 november 2014 @ 03:11:
[...]

Haal 5V strips en gebruik zo'n telefoonoplader. Wel eentje met veel capaciteit, zoals die van Xiaomi, zodat je niet halverwege zonder licht zit :)
Dat wordt m niet, aangezien ik de 12V strips al heb liggen. Plus dat als je 12V gebruikt het amperage meteen weer omhoog gaat he.

Als ik met de waardes die ik ergens gevonden had ga rekenen trouwens (72W per 5meter strip) kom ik ook op enorme getallen (6A voor die 5 meter) uit die er doorheen gejaagd zouden worden, terwijl mijn 12V 8A adapter niet voelbaar warmer werd dan wanneer deze uit staat. Klopt dat getal dan wel?

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
starcopy schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:02:
Blijkbaar heeft hier niemand het idee hoe groot die puinhoop is daar. Jullie zijn echt niet de enige, er kopen niet alleen Nederlanders.

Als je gewoon fatsoenlijk reageert en zegt dat je aan de 45 dagen regel vasthoud, dan loopt het wel los. Ik heb de refund zelfs geweigerd en een resend gevraagd. Nu ligt er dus 1 P4 in "the Black hole", en is er een nieuwe netjes opgestuurd.

Mocht je willen klagen, denk dan maar eens aan al die Powerbanks van Eforchina, en Chinabuye die nog steeds niet zijn aangekomen en waar alleen maar moeilijk over gedaan wordt. Ff bijbetalen graag.

[...]

Kijk achter je order bij BG, daar zie je een T&T staan van SE of wie dan ook. Flytexpress is een interne die bij 17Track niets meer doet.
Precies, en om even wat beeld bij het woord te voegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.longgangwuliu.com/Upfile/2014626/201462611162762.jpg

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
starcopy schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:02:
FlytExpress is trackable met 17track, maar niet met de 'universal' tracker... Op de beginpagina ff linksonder kijken :) Niet dat je veel aan die tracking hebt; die stopt namelijk als FlytExpress het pakket uit handen geeft aan de volgende transporteur.
mark-k schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:11:
[...]
Als ik met de waardes die ik ergens gevonden had ga rekenen trouwens (72W per 5meter strip) kom ik ook op enorme getallen (6A voor die 5 meter) uit die er doorheen gejaagd zouden worden, terwijl mijn 12V 8A adapter niet voelbaar warmer werd dan wanneer deze uit staat. Klopt dat getal dan wel?
Nope, specs kloppen meestal niet :)
Ik heb mijn 5630 strips eens nagemeten : volgens de specs zouden die 60W trekken op 100% voor 5m.
Hoogste waarde die ik gemeten heb, zonder dimmer ertussen is 28,8W.
Dus die specs mag je met een halve kilo zout nemen. Mijn 6803-strip trock denk ik een watt of 20, ik heb 'm niet hier, anders hing ik m'n nieuwe tester d'r wel effe aan voor je.

[ Voor 56% gewijzigd door dodge_911 op 16-11-2014 18:20 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Greveldinges

Greveldinges

[b]dodge_911 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:14:
[...]

FlytExpress is trackable met 17track, maar niet met de 'universal' tracker... Op de beginpagina ff linksonder kijken :) Niet dat je veel aan die tracking hebt; die stopt namelijk als FlytExpress het pakket uit handen geeft aan de volgende transporteur.
Bedankt, ik heb m'n order daar getracked, en krijg nu dit :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uo1aHEz.png

Dus dit betekent dat m'n pakket uit handen is van FlytExpress? Is het dan niet zo dat ik het moet kunnen tracken op posten.se?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Greveldinges schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:19:
[...]

[afbeelding]

Dus dit betekent dat m'n pakket uit handen is van FlytExpress? Is het dan niet zo dat ik het moet kunnen tracken op posten.se?
Who knows :? Chinese postal dinges work in mysterious ways.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Greveldinges schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:19:
[...]

[afbeelding]

Bij posten.se had ik met mijn pakje geen succes, maar hier wel (balk aan de rechterkant): http://www.directlink.com/en/Pages/home.aspx

Misschien het proberen waard?

Android developer & dürüm-liefhebber

• Greveldinges

Greveldinges

dodge_911 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:20:
[...]

Who knows :? Chinese postal dinges work in mysterious ways.
Ja blijkt maar weer :+ Vaak komt je pakketje toch op onverwachte momenten ineens aan
Mavamaarten schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:22:
[...]

Bij posten.se had ik met mijn pakje geen succes, maar hier wel (balk aan de rechterkant): http://www.directlink.com/en/Pages/home.aspx

Misschien het proberen waard?
Bedankt, maar helaas wordt het er daar niet veel duidelijker op, staat precies hetzelfde als op 17track 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Greveldinges op 16-11-2014 18:25 ]

• F!sher
Slammz schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:13:
[...]

Precies, en om even wat beeld bij het woord te voegen:
[afbeelding]
Oke duidelijk. Ik hoorde dat het een zooitje was, maar jouw foto zegt genoeg. Onvoorstelbaar. Verzend banggood bij latere orders nog steeds via urumqi of is het wel 'veilig' nieuwe orders te plaatsen? Omdat ik in dit forum lees dat er mensen later bestellingen gedaan hebben die de zaken vrij snel in huis hebben. Wil namelijk wat leuke accessoires voor sjcam bijbestellen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
klaas-jan5334 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:42:
[...]

Oke duidelijk. Ik hoorde dat het een zooitje was, maar jouw foto zegt genoeg. Onvoorstelbaar. Verzend banggood bij latere orders nog steeds via urumqi of is het wel 'veilig' nieuwe orders te plaatsen? Omdat ik in dit forum lees dat er mensen later bestellingen gedaan hebben die de zaken vrij snel in huis hebben. Wil namelijk wat leuke accessoires voor sjcam bijbestellen.
Mijn laatste 2 BG orders waren terug als vanouds 'op tijd' met 15 dagen van order tot delivery :)
Eéntje met NL Direct (Untracked) en 1tje via China Post

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 16-11-2014 18:51 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
klaas-jan5334 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:42:
[...]

Mijn bestelling van Banggood van 25-09-2014 laat nog steeds op zich wachten in het zwarte gat.
Heb ondertussen al enkele nieuwe bestellingen geplaatst bij Banggood en die waren redelijk snel binnen zo een twee weken.
Dus ik denk dat je er weer gewoon rustig kan bestellen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Misschien niet volledig relevant in dit topic, maar ik wou even mijn ervaring delen met Thailand Post.
Ik heb al tweemaal een pakje besteld dat verzonden werd met dat postbedrijf, en beide keren kwam het in minder dan een week (!) toe op mijn thuisadres in België. De tracking (R*TH) was ook erg accuraat.

Misschien zouden die Chinese webshops eens moeten voor hen kiezen in plaats van Sweden Post, Singapore Post, Malaysia Post, PHL Post: dat zou sneller gaan!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48

ViezeVis

Sample Text

user001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:55:
Misschien niet volledig relevant in dit topic, maar ik wou even mijn ervaring delen met Thailand Post.
Ik heb al tweemaal een pakje besteld dat verzonden werd met dat postbedrijf, en beide keren kwam het in minder dan een week (!) toe op mijn thuisadres in België. De tracking (R*TH) was ook erg accuraat.

Misschien zouden die Chinese webshops eens moeten voor hen kiezen in plaats van Sweden Post, Singapore Post, Malaysia Post, PHL Post: dat zou sneller gaan!
Dat concludeer je op basis van één persoon, jezelf dus?
Ik heb namelijk ook genoeg dagen gehad dat een pakketje met China Post binnen één week hier was. Het valt volgens mij echt niet te voorspellen dat Thailand Post veel sneller is dan andere verzendmethodes.

//
Waar heb je trouwens Thailand post kunnen kiezen :o?

[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 16-11-2014 19:06 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

dodge_911 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:14:
[...]

[...]

Nope, specs kloppen meestal niet :)
Ik heb mijn 5630 strips eens nagemeten : volgens de specs zouden die 60W trekken op 100% voor 5m.
Hoogste waarde die ik gemeten heb, zonder dimmer ertussen is 28,8W.
Dus die specs mag je met een halve kilo zout nemen. Mijn 6803-strip trock denk ik een watt of 20, ik heb 'm niet hier, anders hing ik m'n nieuwe tester d'r wel effe aan voor je.
Ik heb 6803 strips met 150 leds per meter. Had even gegoogled naar normale strips met 5050 leds, wat die verbruikten, dus zo kwam ik op die 72W ;) Als het voor 5 meter maar 20 is dan klinkt dat al een stuk beter. Heb ik voor mijn idee nog steeds een berg aan energie nodig, maar k0om dan wel rond met een motorfiets accu ipv 2 auto accu's haha.

@Slammz z'n plaatje, dat is wel sick ja, dan snap ik wel dat er veel kwijt raakt. Lekker geordend systeem daar :X

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ViezeVis schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:01:
[...]

Dat concludeer je op basis van één persoon, jezelf dus?
Ik heb namelijk ook genoeg dagen gehad dat een pakketje met China Post binnen één week hier was. Het valt volgens mij echt niet te voorspellen dat Thailand Post veel sneller is dan andere verzendmethodes.
Uiteraard is het eerder een vluchtige conclusie, maar als 2 van de 2 pakjes in ongeveer 24 uur het land van herkomst verlaten hebben (volgens de tracking), lijkt mij dat zeker geen toeval. Bij China Post duurt dat meestal een weekje...

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
mark-k schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:11:
[...]

Dat wordt m niet, aangezien ik de 12V strips al heb liggen. Plus dat als je 12V gebruikt het amperage meteen weer omhoog gaat he.

Hoe bedoel je? In theorie verbruiken een 12v en 5v strip evenveel in watt. 12v heeft een hoger voltage, dus lagere stroomsterkte, 5v een lager voltage dus hogere stroomsterkte.

Ik heb recent nog testen gedaan met ledstrips:
5050 leds: 25mW per led
1210 leds: 15mW per led

Reken dan zelf maar uit hoeveel Watt (en dus Ampere en Volt) ze nodig hebben.
mark-k schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:06:
Ik heb 6803 strips met 150 leds per meter. Had even gegoogled naar normale strips met 5050 leds, wat die verbruikten, dus zo kwam ik op die 72W ;) Als het voor 5 meter maar 20 is dan klinkt dat al een stuk beter. Heb ik voor mijn idee nog steeds een berg aan energie nodig, maar k0om dan wel rond met een motorfiets accu ipv 2 auto accu's haha.
Ik neem aan dat 150 leds per meter een foutje is en 150 leds per 5 meter moet zijn :o
Kom je dus ongeveer uit op 0.025*150= 3.75 watt per 5 meter. Dat is niet bepaald veel.
Met een standaard loodzuur accu (7ah) kom je dan op ~18 uur brandtijd uit. Dat moet toch genoeg wezen :)

druk en typefouten voorbehouden

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:31:
[...]

Hoe bedoel je? In theorie verbruiken een 12v en 5v strip evenveel in watt. 12v heeft een hoger voltage, dus lagere stroomsterkte, 5v een lager voltage dus hogere stroomsterkte.

Ik heb recent nog testen gedaan met ledstrips:
5050 leds: 25mW per led
1210 leds: 15mW per led

Reken dan zelf maar uit hoeveel Watt (en dus Ampere en Volt) ze nodig hebben.

[...]

Ik neem aan dat 150 leds per meter een foutje is en 150 leds per 5 meter moet zijn :o
Kom je dus ongeveer uit op 0.025*150= 3.75 watt per 5 meter. Dat is niet bepaald veel.
Met een standaard loodzuur accu (7ah) kom je dan op ~18 uur brandtijd uit. Dat moet toch genoeg wezen :)
Ja beetje foutjes met typen, bedoelde dus als je 5V gebruikt gaan de amperes omhoog in vergelijking met 12v, en idd 150 leds per 5meter (30 per meter).

Maar 4W is idd niks, straks eens testen of hij het idd doet op mijn 10W adapter. Dan lukt het met een accupackje ook wel.

XPB zou dan idd ook een idee zijn, die zijn nog bruikbaar na carnaval. Iemand een goede, goedkope 5V naar 12V oplossing?

• lutkeveld
Je zit zo alleen wel met enorme inefficienties. Je gaat van 3.7 naar 5 (usb) naar 12 volt. Stel dat gaat met 80% dan blijft er van de 10400mAh nog maar ~6500mAh over (alsnog 6 uur). Je houd er wel een mooie powerbank aan over ;p.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:09:
Je zit zo alleen wel met enorme inefficienties. Je gaat van 3.7 naar 5 (usb) naar 12 volt. Stel dat gaat met 80% dan blijft er van de 10400mAh nog maar ~6500mAh over (alsnog 6 uur). Je houd er wel een mooie powerbank aan over ;p.
Ja dat het niet efficient is snap ik, maar ik koop liever nog 2 van die dingen dan dat ik op de gok een chinese 12V bank koop die uiteindelijk ook maar de helft van de power levert die ik nodig heb, om die vervolgens 51 weken niet meer te gebruiken ;)

Edit: Net even geprobeerd, 10 meter op 10W adapter was geen probleem, werkte prima :) Kan ik meteen weer de 200 andere 10W adapters die ik nog heb liggen weer wat beter verkopen haha.

Edit2: bedenk net een nieuw probleem met de XPB als voeding, je krijgt natuurlijk geen 3-4A uit die USB poort gehaald...

[ Voor 20% gewijzigd door mark-k op 16-11-2014 20:38 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mark-k schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:21:
[...]

Ja dat het niet efficient is snap ik, maar ik koop liever nog 2 van die dingen dan dat ik op de gok een chinese 12V bank koop die uiteindelijk ook maar de helft van de power levert die ik nodig heb, om die vervolgens 51 weken niet meer te gebruiken ;)

Edit: Net even geprobeerd, 10 meter op 10W adapter was geen probleem, werkte prima :) Kan ik meteen weer de 200 andere 10W adapters die ik nog heb liggen weer wat beter verkopen haha.
Je moet er ook aan denken dat dat maximale verbruik van je strip bij weergave van wit licht is, waarbij alle led-dies dus op volle kracht branden.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

dodge_911 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:38:
[...]

Je moet er ook aan denken dat dat maximale verbruik van je strip bij weergave van wit licht is, waarbij alle led-dies dus op volle kracht branden.
Heb hem ook even op wit gezet, daar deed hij ook niet moeilijk. Neem aan dat hij meteen uitvalt als hij t niet aankan? heb namelijk maar een minuutje wit aangehad.

• lutkeveld
ledstrips hebben een redelijk stabiele stroombehoefte. Als de adapter te weinig vermogen kan leveren zou je het dus al direct moeten merken.

Als de strips ongeveer 4 watt vragen op 12v is dat met 80% efficientie ongeveer 1A op 5V. Moet lukken toch.
Mijn metingen waren trouwens met blauwe strips, verbruik verschilt natuurlijk per soort en kleur.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:48:
ledstrips hebben een redelijk stabiele stroombehoefte. Als de adapter te weinig vermogen kan leveren zou je het dus al direct moeten merken.

Als de strips ongeveer 4 watt vragen op 5v is dat met 80% efficientie ongeveer 1A op 5V. Moet lukken toch.
Mijn metingen waren trouwens met blauwe strips, verbruik verschilt natuurlijk per soort en kleur.
Als het maar 1 strip was wel ja, maar ik heb ongeveer 15 meter nodig voor mijn projectje, dus dan zit je al op 3A. Doe er nog wat bij om safe te zijn qua verbruik en rendement en je zit op 3.5A dat de XPB dan continu zou moeten leveren.

Ik weet niet of het een optie is om er 2 parallel te zetten?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kunnen jullie niet ergens een ledstriptopic openen? :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• lutkeveld
Of zelf een 12v pakketje maken (nja, 11.1v) van drie 18650 cellen in serie. 2600mAh heb je al voor ~€3/cel, 3200mAh voor ~5/cel. Die kunnen makkelijk de gevraagde stroomsterkte aan en hebben geen last van inefficienties.

Apart topic voor je projectje is miss wel handig idd.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Zijn er meer mensen door Sunny van Gearbest benaderd voor het maken van reviews?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat "projectje" hoort hier natuurlijk niet thuis. Oftewel: stoppen hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gambieter schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:45:
[mbr]Dat "projectje" hoort hier natuurlijk niet thuis. Oftewel: stoppen hier :)[/]
Ok, mijn excuses ;)

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
dodge_911 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:57:
[...]

Ik heb nog wat gevonden, geen hoekje, maar wel 'betaalbare' connectors : http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item3a94842805
Met wat handigheid kan je hier alle hoeken mee maken :)

Vandaag zelf ook 'n RGBW-strip binnengekregen, dus er ook maar ff ingevlogen qua aansluitmateriaal eBayen :) Waarom eBay? Omdat ik het effe gehad heb met Chinese shops, en dan vooral BG.

Onderstaande heldere uitleg zou eigenlijk ook in de TS mogen, vind ik :

[...]
Dank. Ik zoek toch helaas die clip-dingetjes, dit is me te free format.

marco_sire@hotmail.com

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:14
Zijn er nog mensen waar die xmas3 orders van banggood nog niet geannuleerd zijn?
Ik had het 2 keer geprobeerd: 1 keer met de pistons en 1 keer met de powerbank.
De pistons waren een dag later al geannuleerd en terugbetaald. De powerbank staat echter nog steeds op processing.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zelfde hier, ook een Xiaomi powerbank. ;)
Status is al vanaf het begin "ready to process".
Ik heb er al een mail aan gewaagd maar vooralsnog geen reactie.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
Ik had het ook geprobeerd. De volgende ochtend kreeg ik al een mail dat ik een refund kreeg en evt met XMAS7 opnieuw kon bestellen.

Net een LED strip met voeding besteld en kreeg met XMAS7 nog 1,15 euro korting.

Ik heb hier trouwens nog een setje propellers liggen voor een cheerson cx10. Iemand die ik er blij mee kan maken?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Hoe zat dat ook alweer met een geschil/claim openen op eBay?

Heb een item besteld, en na 42 dagen nog niet ontvangen. Dus maar een geschil geopend (moet <45 dagen immers). Nu vraagt de koper in dat geschil of ik nog 7 dagen wil wachten. Kan dat? Ik wil niet dat het geschil ineens automatisch gesloten wordt en ik kan fluiten naar m'n product + geld.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
ThinkPadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:08:
Hoe zat dat ook alweer met een geschil/claim openen op eBay?

Heb een item besteld, en na 42 dagen nog niet ontvangen. Dus maar een geschil geopend (moet <45 dagen immers). Nu vraagt de koper in dat geschil of ik nog 7 dagen wil wachten. Kan dat? Ik wil niet dat het geschil ineens automatisch gesloten wordt en ik kan fluiten naar m'n product + geld.
Geschil openen. En dan na die 7 dagen escaleren

• ThinkPad
Ok, geschil had ik al geopend. Dus ik kan gewoon 7 dagen afwachten en dan zaterdagmiddag om 17:00 (dan is er een week voorbij waarin het ding bezorgd kon worden) de boel escaleren?

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:05
Paypal claim :/

[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 17-11-2014 07:53 ]

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:06
ThinkPadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:15:
Ok, geschil had ik al geopend. Dus ik kan gewoon 7 dagen afwachten en dan zaterdagmiddag om 17:00 (dan is er een week voorbij waarin het ding bezorgd kon worden) de boel escaleren?
Paypal vraagt altijd of je de zaken onderling wil proberen op te lossen na het openen van een dispute.
Als de Ebay verkoper elke keer reageert op je berichten zou ik via de berichtenbox van Paypal refereren aan de door hem genoemde 7 dagen en de datum melden dat je wilt escaleren. Dat laatste moet binnen 20 dagen gebeuren na het openen van het dispute gebeuren, dus er is nog enige ruimte voor onderhandeling. Op deze manier bouw je in ieder geval credits op bij Paypal ipv af te wachten.

• ThinkPad
Ik heb toch niks met PayPal van doen nu? Ik heb op eBay een geschil geopend, omdat ik op eBay iets besteld heb ;)

Maar het is me duidelijk. Ik zeg nu gewoon dat ik nog 7 dagen afwacht en dat ik het dan escaleer :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
ThinkPadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:42:
Ik heb toch niks met PayPal van doen nu? Ik heb op eBay een geschil geopend, omdat ik op eBay iets besteld heb ;)

Maar het is me duidelijk. Ik zeg nu gewoon dat ik nog 7 dagen afwacht en dat ik het dan escaleer :)
Door je vraag en het topic hier gaan wij er dus van uit dat je iets bij een hongkong-shop heb besteld en het dus over paypal hebt.

• ThinkPad
Ik snap het, het is ook een beetje verwarrend idd ;) Maar 99% van de dingen die ik op eBay koop komen ook uit China :P

Maar ik weet genoeg, bedankt :)

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:55
Quad schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:42:
Zijn er meer mensen door Sunny van Gearbest benaderd voor het maken van reviews?
Was dat via een DM?
TinyDeal deed dat geintje een maand of wat geleden bij meerdere tweakerts, daar is toen door de Tweakers crew ingegrepen.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
MiniInTheBox heeft mij weer 1 dollar tegoed gegeven. Kun je weer mooi gratis dingen kopen ;).

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Ronald8 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:50:
MiniInTheBox heeft mij weer 1 dollar tegoed gegeven. Kun je weer mooi gratis dingen kopen ;).
Zag het zojuist ook staan, bij mij is het geldig tot 23 november.

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
Bij MITB allebei op 14-11 verzonden
1st bestelling via belgium post al status update
2de bestelling postnl overseas geen status updates not found bij 17track

Is dit normaal ?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• unrealbe
  • Laatst online: 03-11 14:31
Mijn Earson ER-151 ga ik toch maar als verloren beschouwen.
Ik had voor 17$ besteld met code fa8d39. Is er momenteel een manier dat ik deze tegen deze prijs terug kan bestellen?

• Quad

Quad

Doof

TheOmen schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:27:
[...]

Was dat via een DM?
TinyDeal deed dat geintje een maand of wat geleden bij meerdere tweakerts, daar is toen door de Tweakers crew ingegrepen.
Nee, dat was via e-mail, maar niet het adres waar ik bij Gearbest sta ingeschreven, dus ik vermoede al via Tweakers. Ik zie wel wat hun bedoelingen zijn.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
unrealbe schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:50:
Mijn Earson ER-151 ga ik toch maar als verloren beschouwen.
Ik had voor 17$ besteld met code fa8d39. Is er momenteel een manier dat ik deze tegen deze prijs terug kan bestellen?
Urumqi? Vragen om een resent. Heb ik ook gedaan met mijn Tablet. Is nu een nieuwe onderweg.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

starcopy schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:03:
[...]
Urumqi? Vragen om een resent. Heb ik ook gedaan met mijn Tablet. Is nu een nieuwe onderweg.
Ja inderdaad.. een resend vragen of een refund. In mijn geval kreeg ik van BG een refund en kon ik mijn telefoon vorige week op 11/11 veel voordeliger via AliExpress kopen. Inclusief DHL verzending was ik 2 euro goedkoper dan bij BG gratis verzending. Tja en nu merk ik hoe snel het verzenden kan gaan. Afgelopen vrijdag in Hongkong bij DHL aangemeld, zaterdagavond was ie al in Brussel, gisteren door de douane in Brussel, vanochtend in Amsterdam en ondertussen is de koerier al thuisgeweest bij me, maar zit ik op m'n werk ;( snif.. Naja dan morgen maar bij een afhaalpunt laten bezorgen.

Heeft er trouwens iemand ervaringen met een goed werkende draadloze lader voor een Samsung S5? Misschien een leuk kerstcadeau voor m'n vrouw. Ik kreeg via de MiniInTheBox nieuwsbrief deze: http://www.miniinthebox.c...-lg-nexus-5_p1234527.html en kwam daardoor op het cadeau idee.. maar heb me nog nooit in die dingen verdiept.

[ Voor 19% gewijzigd door hars73 op 17-11-2014 13:20 ]

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
hars73 schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:10:
[...]

Heeft er trouwens iemand ervaringen met een goed werkende draadloze lader voor een Samsung S5? Misschien een leuk kerstcadeau voor m'n vrouw. Ik kreeg via de MiniInTheBox nieuwsbrief deze: http://www.miniinthebox.c...-lg-nexus-5_p1234527.html en kwam daardoor op het cadeau idee.. maar heb me nog nooit in die dingen verdiept.
Er is bijna geen slechte draadloze lader, deze test laat dat goed zien : http://forum.xda-develope...er-showdown-5-qi-t2676249

let wel op dat je voor je S5 nog een ontvanger los moet kopen, zover ik weet heeft alleen een Nexus standaard al een ontvanger.

ontvanger :
http://www.ebay.nl/itm/Ch...&var=&hash=item20ec4ae655

ontvanger+zender :
http://www.ebay.nl/itm/Qi...&var=&hash=item4d278b8781

[ Voor 7% gewijzigd door Rdegoede op 17-11-2014 13:42 ]

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Vanavond bij Tros Radar :P
Veel Nederlands ogende webwinkels blijken in China gevestigd. Het gevolg: bij bezorging moet je tientallen euro's aan douanerechten en omzetbelasting betalen...

• robinjoo1
Kitano schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:20:
Veel Nederlands ogende webwinkels blijken in China gevestigd. Het gevolg: bij bezorging moet je tientallen euro's aan douanerechten en omzetbelasting betalen...
HoP

Hoe laat is dat ga mischien kijken :P

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Vanaf half 9.
Bij de meeste winkels zul je dat toch wel door hebben lijkt me, of je moet er totaal niet bekend mee zijn en bestellen bij Light/Mini in the box etc. Die ook gewoon een volledig Nederlandse site heeft, en waar zelfs betaling via iDeal mogelijk is.

• robinjoo1
hier even over mijn garantie afhandeling bij BangGood.
status tevreden :)

was ook erg blij over de snelle levering (met ems verzonden wel 34,72 mogen betalen :'( valt nog mee)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RdIfIhU.png

na mijn doogee dagger dg550 vanaf 50 cm recht op de camera te laten hebben vallen :F
stom stom :(

en opsturen naar china duurt erg lang en is duur dus heb ik in samenwerking met ene Victor van banggood deze 3 items gratis mogen krijgen wacht nog tot ze geleverd worden heb geen haast _/-\o_
allemaal met registered airmail :D

CASE
http://www.banggood.com/F...OOGEE-DG550-p-934550.html

reactie van banggood
http://prntscr.com/57a1nw

STYLUS PEN 2 in 1
http://www.banggood.com/2...-or-Devices-p-938851.html

reactie van banggood
http://prntscr.com/57a17z

en een 6000 mAh power bank :)
http://www.banggood.com/6...-Bank-Cable-p-934169.html

reactie van banggood
http://prntscr.com/57a1yw

vind ik wel netjes naardat ik hem zelf niet wou terugsturen toch nog wat gekregen

[ Voor 10% gewijzigd door robinjoo1 op 17-11-2014 17:36 . Reden: spelfouten ]

Verwijderd

De Xiaomi MiBand is nog 2 uur voor $18,99 te koop bij TinyDeal.

http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html

• hars73

hars73

Nou er ligt idd een 'niet thuis' bericht van DHL in de brievenbus. Maarrrrr.. de vermeldde kosten bij aflevering zijn €45,91.. voor een totale orderwaarde (incl. verzending) van €94,24.. da's niet grappig en klopt volgens mij ook niet. Als ik het bereken is de btw €19,79. Rekent DHL vervolgens dik €26 inklaringskosten??

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 15:59
Ik vind het allemaal stemmingmakerij.Spotjes,metro-krant en nu zelfs Tros Radar.
Het gevolg:pakketjes worden streng gecontroleerd,vertragingen en boetes.
heel jammer :-(

[/quote]

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
hars73 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:40:
Nou er ligt idd een 'niet thuis' bericht van DHL in de brievenbus. Maarrrrr.. de vermeldde kosten bij aflevering zijn €45,91.. voor een totale orderwaarde (incl. verzending) van €94,24.. da's niet grappig en klopt volgens mij ook niet. Als ik het bereken is de btw €19,79. Rekent DHL vervolgens dik €26 inklaringskosten??
Had je ook beetje kunnen verwachten als je (versneld) verstuurd via DHL, UPS, etc. met een bedrag boven de 22,-

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
hars73 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:40:
Nee, DHL rekent volgensmij rond de 11 euro inklaringskosten. Als er niet een factuur bij zit met de verzendkosten er op nemen ze de standaard verzendkosten waar btw en invoerrechten over betaald dienen te worden.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:52
andydewit schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:49:
[...]

Nee, DHL rekent volgensmij rond de 11 euro inklaringskosten. Als er niet een factuur bij zit met de verzendkosten er op nemen ze de standaard verzendkosten waar btw en invoerrechten over betaald dienen te worden.
Je kunt volgens mij bezwaar maken met de originele factuur.

• hars73

hars73

dangerousp schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:51:
[...]

Je kunt volgens mij bezwaar maken met de originele factuur.
Ja ik zal hem eerst wel betalen en daarna bezwaar maken. Zag inmiddels op internet dat dit bij DHL wel vaker gebeurt. Tis uiteindelijk zo'n 16 euro te hoog. Is niet heel erg veel te hoog, maar toch, dat is niet de bedoeling :/

[ Voor 15% gewijzigd door hars73 op 17-11-2014 15:57 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Dit was voor je telefoon? Je kapotte telefoon? Die je zelf hebt laten vallen?
En je laat dan 'n order met 'n waarde van ongeveer 14€ nog versturen met EMS waar je dan 34€ voor moet dokken?

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 17-11-2014 16:01 ]

• robinjoo1
dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:58:
[...]

Dit was voor je telefoon? Je kapotte telefoon? Die je zelf hebt laten vallen?
ja heb hem zelf laten vallen fimpje gestuurt dat rear camera het niet meer deed
en ik zij omdat opsturen te lang duurt en te duur is
kreeg ik die dingen als conpensatie

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Maar voor zelf veroorzaakte schade doe je normaal geen beroep op garantie, toch?

• robinjoo1
dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:02:
Maar voor zelf veroorzaakte schade doe je normaal geen beroep op garantie, toch?
wel hun hadden het wel geaccepteerd had hen ook vertelt dat ik hem had laten vallen maar vonden hun schijnbaar geen probleem :*)

daarom bestel ik ook steeds bij banggood

hun gaan verder waar andere shops stoppen wat betreft Garantie
_/-\o_

• MrMilco
  • Laatst online: 22-11 15:35
dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:02:
Vind het zelf ook zeer vreemd. Toevallig gemeld dat hij DOA was? Kan me niet voorstellen dat ze zelf veroorzaakte schade gaan vergoeden.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• robinjoo1
MrMilco schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:04:
[...]

Vind het zelf ook zeer vreemd. Toevallig gemeld dat hij DOA was? Kan me niet voorstellen dat ze zelf veroorzaakte schade gaan vergoeden.
nope echt gezecht tegen chat mederwerken van
I have dropped the phone but now my rear camera doesnt work anymore

en waarom zou ik liegen ik meld gewoon aan banggood hoe het is gegaan ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
robinjoo1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:05:
[...]

nope echt gezecht tegen chat mederwerken van
I have dropped the phone but now my rear camera doesnt work anymore

en waarom zou ik liegen ik meld gewoon aan banggood hoe het is gegaan ;)
Achja, 't mag ook 'n keertje meevallen, hé :)

Als je nu nog hoofDletters, leestekens en correcte spelling zou gebruiken, wordt je nog wat :p
Waarschijnlijk oud en lelijk, maar je wordt nog wat ;)

• robinjoo1
dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:10:
[...]

Achja, 't mag ook 'n keertje meevallen, hé :)

Als je nu nog hoofletters, leestekens en correcte spelling zou gebruiken, wordt je nog wat :p
Sorry ben ik niet goed is als ik snel wil typen
en het is toch te lezen ?

En ook al doet de camera niet had niet verwacht dat ik dit allemaal gratis zou krijgen

+A voor BangGood

[ Voor 12% gewijzigd door robinjoo1 op 17-11-2014 16:14 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
robinjoo1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:11:
[...]

Sorry ben ik niet goed is als ik snel wil typen
en het is toch te lezen ?
Minder snel typen :p
En dat 't leesbaar is wil nog niet zeggen dat 't ook leuk is om te lezen.
We zijn hier niet je schoolmatties die je snel ff IM't :)
Maar ik zal wel gewoon oud zijn :F

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 17-11-2014 16:14 ]

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:13:
Minder snel typen :p
En dat 't leesbaar is wil nog niet zeggen dat 't ook leuk is om te lezen.
We zijn hier niet je schoolmatties die je snel ff IM't :)
Maar ik zal wel gewoon oud zijn :F
Nee hoor Dodge het is gewoon irritant :)

Robinjooo kan zeggen dat hij voor 14 euro 'gratis' spullen heeft gekregen, maar als je daar dan 34 euro verzendkosten over betaald vind ik het toch niet zo gratis meer.

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 00:10
Als je nu nog hoofletters, leestekens en correcte spelling zou gebruiken, wordt je nog wat :p
gniffel..

more ontopic...: bangood is wel flink aan het spammen; ik krijg iets te regelmatig mail van ze. Goed te horen dat ze zo'n goede service hebben overigens; ik heb laatst behoorlijk wat ellende met dealxtreme gehad...: Een product was nooit aangekomen, en mijn conversatie daarover werd zo lang mogelijk uitgerokken. Ik vermoed dat na een aantal maanden er wat rechten vervallen ofzo, het was gewoon opvallend.

Gelukkig had ik met paypal betaald; en die procedure verliep vlekkeloos, na een paar weken had ik mijn centen terug... (nouja centen... $135...)

[ Voor 60% gewijzigd door Frost_Azimov op 17-11-2014 16:25 ]

• robinjoo1
gooien101 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:17:
[...]

Robinjooo kan zeggen dat hij voor 14 euro 'gratis' spullen heeft gekregen, maar als je daar dan 34 euro verzendkosten over betaald vind ik het toch niet zo gratis meer.
Banggood maakt mijn in ieder geval blij door dit toch te doen ook al zijn ze het niet verplicht. O+

Het had officieel 50 eur moeten zijn wat de telefoon kostte 149,33
en waarden op PostNL factuur staat 82 EUR

• O88088
Heads up: Tinydeal heeft weer een Seckill. Een Landvo L550 smartphone. Even inschrijven en je maakt kans.

http://seckill.tinydeal.com/

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:27

NSG

Je weet niks!

Kitano schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:20:
Ik lees regelmatig van die klachten over de douane, maar ik heb zelf nog nooit met de douane te maken gehad vanwege een bestelling uit China/Hong-Kong. Chinashoppen doe ik nu al 6+ jaar en heb er al 300+ bestellingen op zitten en daar heeft meer dan eens een pakket tussen gezeten die ruim over de €22 zat.

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 22:42

verbraakje

🚦

GONE

[ Voor 99% gewijzigd door verbraakje op 17-11-2014 17:03 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• robinjoo1
gooien101 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:17:
[...]

ik heb voor deze spullen niks betaalt
is verzonden met registered airmail alleen de doogee zelf was met EMS
8)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
robinjoo1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:41:
[...]

ik heb voor deze spullen niks betaalt
is verzonden met registered airmail alleen de doogee zelf was met EMS
8)
Probeer dat nu eens (als buitenstaander) op te maken uit jouw posts hierover...

On topic : AliExpress orders zijn aan het binnenkomen, tot nu toe geen klachten. Moet eerlijk zeggen dat ik erger verwacht had. Alleen de 240W voeding die ik vanmiddag ontving, die vind ik iets minder.
Daar zit namelijk een irritant fannetje op, in tegenstelling tot m'n 2 andere 240W voedingen.
't Is ook een ander type voeding, stukje kleiner en ik had ze besteld bij wijze van test dus kan de schuld niet echt bij de verkoper leggen :)
Achja, dan gebruik ik deze wel als benchvoeding ofzo, want 't is en blijft wel een 240W voeding, natuurlijk :D
Al goed dat er nog één onderweg is, identiek aan de twee eerste exemplaren (althans, dat hoop ik :))

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Banggood is gewoon veel te goed voor de klanten en daar wordt imo veel te veel misbruik van gemaakt.
Spijtig dat ze niet weten hoeveel profiteurs er in deze contreien rondlopen.

• O88088
72% korting op een Google Cardboard kit (EPATH-346858) bij Tinydeal, code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
*

*ik weet niet hoe vaak de code geldig is.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 16:11
Bedankt voor de code! Ik wil altijd al een keer zn kit bestellen :)
Alleen is de code nog niet geldig. Zie onderstaand wat TinyDeal voor info geeft.
The Discount Coupon Redemption Code you have entered is for 'EPATH-346858 72% off spin & win'

Discount Offer: EPATH-346858 72% off spin & win

Certain other restrictions may apply. Please see below for other details.
The coupon is valid between 11/18/2014 and 12/08/2014.

Discount Coupon Description:

This coupon represents a discount of 72% (except special products).

Product Restrictions:

Camouflage DIY Google Cardboard Alnic Control for Cellphone (Valid for this product)
Every customer (account) can use this coupon only 10 time(s).

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 23:02
Ronald8 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:55:
72% korting op een Google Cardboard kit (EPATH-346858) bij Tinydeal, code ScdCA496363*

*ik weet niet hoe vaak de code geldig is.
Helaas. This coupon has expired.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
yur400 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:37:
[...]

Ook hier geldt ,,,,,,,, anders zo weg gehengeld :'(

Gebruik de
Members only:
of kortweg
Members only:
tags om je unieke kortingscode te verbergen voor zoekmachines en niet-ingelogde bezoekers

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• O88088
Bij mij werkt hij wel, ik kan hem kopen voor $3,38. De korting geldt dus op de normale prijs ($12,06) en niet op de prijs die er nu staat.

• remcoboy1479
  • Laatst online: 20-11 08:43
yur400 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:37:
[...]

Members only:

Nog 3 cardboard's. Zijn niet zo interessant naar mijn idee. Korting gaat namelijk van de normale prijs, niet de saleprijs.

• robinjoo1
Hoe maak je die members only boxtjes

• Quad

Quad

Doof

Door de code tussen [mo*] tags te plaatsen.

[mo*] -code- [/mo]

Sterretje even wegdenken

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bottom line
  • Laatst online: 22:05
robinjoo1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:20:
Hoe maak je die members only boxtjes
code:
1
[mo]blub blub ik ben een vis[/mo]

Zo dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 17-11-2014 19:23 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Heb deze ook nog gezien is een heel stuk goedkoper.
Volgens mij is die het zelfde toch?
http://www.tinydeal.com/d...g-cellphone-p-135220.html

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12
Members only:

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
krissie100 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:24:
Members only:
Gaat lekker zo ,
Members only:
plaatsen.
Ook is een optie om de code te veranderen en dit tussen de mo aan te geven bv. Eerste letter aan het einde zetten, dan aangeven laatste letter aan het begin zetten.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.