Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Wat is de bestelstatus bij jullie? Bij mij staat die ondertussen op Processing.

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:17
Ik had via tinydeal 2 Google Cardboards gekocht op 14 september (free shipping, zonder tracking code). Toen deze na 40 dagen nog niet geleverd was had ik maar besloten om een dispute te openen bij Paypal. Tinydeal had hier vrij snel op geantwoord dat ik er nog wat dagen op moest wachten en dat ze gingen horen bij de post office.
Ik wacht dus vriendelijk tot ik terug een mail krijg van paypal dat mijn dispute termijn gaat verlopen. Ik heb dit toen dus maar geraised naar een claim.
Nu hebben ze bij tinydeal gereageerd met een trackingcode die origineert vanuit Nederland op 2014-09-27 en in Koekelberg is aangekomen op 2014-09-30.
Ik woon daar dus helemaal niet.. En sowieso al dubieus dat dit vertrekt vanuit Nederland voor tinydeal..
Enig idee wat Paypal hier nu op gaat doen en of ik nog iets kan doen tot ik een antwoord krijg van Paypal zelf?

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 18:28

skoozie

SCSI

MrGangstaQ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:10:
Wat is de bestelstatus bij jullie? Bij mij staat die ondertussen op Processing.
Had 2x die dopjes besteld, het was te mooi om waar te zijn.Ze zijn beide al geannuleerd,
Dear Skoozie,

We regret to inform you the order you made with coupon XMAS3 has been cancelled. The coupon was not set correctly and made the order total $3, you will be fully refunded and if you still want the products you will need to reorder them.

To make up for this mistake we have given everyone a new coupon “Xmas7” for 7% off any one order
Thank you for taking part in our activity and if you have any question, please contact Customer Service

Kind regards,

[medewerker]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• MrGangstaQ
skoozie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:33:
[...]

Had 2x die dopjes besteld, het was te mooi om waar te zijn.Ze zijn beide al geannuleerd,

[...]
Awh, hier op dit moment nog geen bericht gehad. Ik zou natuurlijk ook nii gaan klagen als deze wel zou komen want dit is gewoon te mooi om waar te zijn.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
*knip* nee dus

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 14-11-2014 10:56 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• MrGangstaQ
michael3 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:39:
[...]

Zou je svp de code even willen door sturen via DM?
De code werkt ondertussen niet meer:(

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
O jammer!
Die 6 usd korting welke code is dat?
voor de gouden Piston.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
En de orders met deze code worden inmiddels gecancelled. Begrijpelijk natuurlijk!

• MrGangstaQ
Kasj schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:06:
En de orders met deze code worden inmiddels gecancelled. Begrijpelijk natuurlijk!
Jaa, hier zijn ook de pistons geannuleerd. Wel netjes een code met 7% korting op alles:) Worden de bestellingen ook al geannuleerd bij mensen die iets anders dan de pistons besteld hebben?

[ Voor 17% gewijzigd door MrGangstaQ op 14-11-2014 08:20 ]

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik had eergisteren mijn Cheeron CX-10 quadcopter binnen gekregen van Banggood. Ik helemaal blij!
Echter hij vloog niet stabiel en wilde telkens naar één kant. Na even kijken, bleek één van de propellertjes niet goed rond te draaien. Filmpje gemaakt (zie hieronder), in een mailtje naar Banggood.. en binnen 24 uur antwoord dat er een replacement mijn kant opgestuurd wordt! Helemaal top. Dat is toch de reden dat ik bij Banggood blijf bestellen.

Filmpje: https://www.youtube.com/w..._detailpage&v=bCmvT1YLu4Y

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
MrGangstaQ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:19:
[...]

Jaa, hier zijn ook de pistons geannuleerd. Wel netjes een code met 7% korting op alles:) Worden de bestellingen ook al geannuleerd bij mensen die iets anders dan de pistons besteld hebben?
Ik had wat anders besteld en die order is nog niet geannuleerd. vriend van me heeft de pistons besteld en die zijn wel geannuleerd

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 07:48
PayPal Aankoopbescherming

Sectie 13 wordt aangepast om het PayPal Aankoopbeschermingsbeleid op een aantal punten te verbeteren. De aanpassingen dienen om:
  • De terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
  • de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kunnen we stoppen met die coupon code en piston posts "de mijne is ook geannuleerd".

Dat had je mijlenver kunnen zien aankomen...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Lol dat dingetje heb ik ook :) Het lukt me echt niet om stabiel met dat ding te vliegen. Propellertje zit echter niet vast. Zal wel aan mij liggen! ;)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48

Chocoball

瞧好吧!

Kenzi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:44:
Kunnen we stoppen met die coupon code en piston posts "de mijne is ook geannuleerd".

Dat had je mijlenver kunnen zien aankomen...
Gisteren was er een fout op Etotalk een Elephone G5 voor $0,00 en gratis DHL verzending. Ben al blij dat deze hier niet voorbij is gekomen want ook daar zijn alle orders geannuleerd en terugbetaald.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
Ik heb een setje rotor bladen besteld voor een cheerson cx10 maar wegens back order de cheerson zelf geannuleerd. Iemand die ik er blij mee kan maken zodra ze binnen zijn?
Van de week een hubsan x4 in de plaats van de cheerson besteld :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-11 21:17
Nou heb ik deze : http://eud.dx.com/product...-blue-black-12v-844227733
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_227733_2.jpg En er zit een lader bij (verkeerde stekker maar dat was zo opgelost met 2 stekkertjes en een oude stroomkabel)
maar nergens staat hoe lang dat ding doet over het laden en het rode ledje is nu 17 uur later nog steeds niet uit of groen.
de accu zou 6800Mah moeten zijn (haalt ie vast niet) en de lader laadt met 500Mah dus ik zou denken na 13/14 uur max moet ie toch wel vol zijn. Iemand ervaringen met deze accu ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
jspr360 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:20:
Sinds 23-10 staat mijn order in Urumiqi... Toch maar een dispute geopend, eens moet de eerste keer zijn.
BG blijft maar zeggen dat ik 2-3 weken moet wachten, hier heb ik dus geen zin in.

Zijn er nog interessante updates betreffende Urumiqi??
Diverse artikelen bij BG besteld, maar deze staan sinds 16-10 ook in Urumqi. Heb BG gemaild, geen reactie. Dus maar geschil aangemaakt bij Paypal, maar ook hierop heb ik nog steeds niks vernomen. :?

Overigens 30-9 al besteld, duurde ook 10 dagen voordat verstuurd is.

We wachten maar rustig af. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Highfive95 op 14-11-2014 09:36 ]

• hars73

hars73

Mastermind schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:53:
[...]
Lol dat dingetje heb ik ook :) Het lukt me echt niet om stabiel met dat ding te vliegen. Propellertje zit echter niet vast. Zal wel aan mij liggen! ;)
Nou.. ik ben gisteravond eens aan het googlen geslagen en kwam vaker tegen dat de cx-10 slecht bestuurbaar was. En de reden was dat de motortjes een beetje speling hebben en dus beginnen te trillen. Ook kan daardoor de propeller vermoedelijk een beetje komen te 'hangen', omdat het motortje hem omlaag trekt.

Dus wat ik gisteravond nog geprobeerd heb is 4x een klein rond stukje foam onderin het witte frame te leggen op de plek onder het motortje. Daardoor komt het motortje strakker tegen de bovenkant aan te zitten, waardoor hij niet meer trilt en niet meer de propeller naar beneden trekt. Uiteindelijk had ik twee laagjes foam nodig om de boel mooi stabiel te krijgen. Foam niet langs de zijkant doen waarschijnlijk, want dan kan het motortje z'n warmte niet meer kwijt denk ik. Maar hij vliegt nu mooi stabiel!

Het foam was wat om het doosje van de cx-10 zat, verpakt door BG, het is van dat witte dunne schuimfolie.

• Kitano
  • Laatst online: 22:18
@tokko1 bedankt voor je uitgebreide review van de WLtoys L959. Ik heb deze week de A959 besteld. Die is kleiner (1:18 ipv 1:12), maar wel 4WD.

Ik heb al sinds een paar maanden deze van Hobbyking. Hij is wel wat duurder, maar 4WD, oliegevulde schokdempers en brushless motor en vauit het EU warehouse betaal je maar 5 euro verz en geen kans op extra belasting. Op de straat rijdt hij erg goed en hard, voor offroad is hij minder geschikt, maar ze hebben ook offroad modellen voor ongeveer dezelfde prijs.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
hars73 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:43:
[...]

Nou.. ik ben gisteravond eens aan het googlen geslagen en kwam vaker tegen dat de cx-10 slecht bestuurbaar was. En de reden was dat de motortjes een beetje speling hebben en dus beginnen te trillen. Ook kan daardoor de propeller vermoedelijk een beetje komen te 'hangen', omdat het motortje hem omlaag trekt.

Dus wat ik gisteravond nog geprobeerd heb is 4x een klein rond stukje foam onderin het witte frame te leggen op de plek onder het motortje. Daardoor komt het motortje strakker tegen de bovenkant aan te zitten, waardoor hij niet meer trilt en niet meer de propeller naar beneden trekt. Uiteindelijk had ik twee laagjes foam nodig om de boel mooi stabiel te krijgen. Foam niet langs de zijkant doen waarschijnlijk, want dan kan het motortje z'n warmte niet meer kwijt denk ik. Maar hij vliegt nu mooi stabiel!

Het foam was wat om het doosje van de cx-10 zat, verpakt door BG, het is van dat witte dunne schuimfolie.
Zou je hier een foto van willen posten? Ben er wel benieuwd naar, mijn CX10 is ook niet al te stabiel ;)

• Kitano
Ik heb deze week deze quadcopter binnengekregen, Hij lijkt op de Syma X5C, maar heeft ongeveer dezelfde maat als de Hubsan X4 (14 cm diagonaal tussen de motor-assen). De controller lijkt op een gamecontroller en dat ziet er mooi uit maar stuurt wel wat lastiger dan een controller met langere pookjes. Verder vliegt hij wel goed. Er zit geen camera maar een felle led onder.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
harley schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:34:
Nou heb ik deze : http://eud.dx.com/product...-blue-black-12v-844227733
[afbeelding] En er zit een lader bij (verkeerde stekker maar dat was zo opgelost met 2 stekkertjes en een oude stroomkabel)
maar nergens staat hoe lang dat ding doet over het laden en het rode ledje is nu 17 uur later nog steeds niet uit of groen.
de accu zou 6800Mah moeten zijn (haalt ie vast niet) en de lader laadt met 500Mah dus ik zou denken na 13/14 uur max moet ie toch wel vol zijn. Iemand ervaringen met deze accu ?
2600mAh capaciteit maximaal. Lader is een crappy 350mA float charger. Cellen zijn van erg lage kwaliteit, protectie is echt minimaal, 1/3 van de verpakking is opvulling. Al met al niet een aanrader.

druk en typefouten voorbehouden

• hars73

hars73

paulus_01 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:46:
[...]
Zou je hier een foto van willen posten? Ben er wel benieuwd naar, mijn CX10 is ook niet al te stabiel ;)
Ik zal van het weekend eens kijken of ik wat fotootjes kan maken, maar ik had het idee gekregen vanuit deze mod: http://www.rcgroups.com/f...p?p=29388585&postcount=48

Daarin zie je dat ze het motortje vastzetten door er wat tape omheen te doen. Maar dat lukte mij niet echt, dus had maar wat anders bedacht om het motortje recht en vast te zetten. Als je daar de derde foto bekijkt, zie je het witte frame wat je eenvoudig van de onderkant af kunt schroeven. Onderin alle vier plekken waar de motor inzit (die je dus op die derde foto ziet), heb ik twee laagjes foam gelegd (rond geknipt op een doorsnee zo dat er net inpast, wat zal het zijn, 6 of 7mm ofzo?). Daarna het frame er weer opzetten, de motortjes worden daardoor strakker naar boven gedrukt.

• harley
lutkeveld schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:53:
[...]

2600mAh capaciteit maximaal. Lader is een crappy 350mA float charger. Cellen zijn van erg lage kwaliteit, protectie is echt minimaal, 1/3 van de verpakking is opvulling. Al met al niet een aanrader.
heb hem nu toch al hier liggen. dus kan er weinig meer aan veranderen. Maar welke is dan wel aan te raden ?
En is het op een of andere manier na te meten hoeveel de capaciteit werkelijk is ?
Want anders is het nog steeds misleiding nog geen 3e van de capaciteit leveren van waarmee geadverteerd wordt.

Ook mooi antwoord van DX op de chat. We dont make it so we dont know. google it for yourself

[ Voor 24% gewijzigd door harley op 14-11-2014 09:56 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• lutkeveld
Met een beetje googelen kom je hier uit: klik :)

Wat hier waarschijnlijk gaande is, is dat ze de capaciteit van de cellen optellen, wat natuurlijk niet mag als ze in serie staan. Dan mag je alleen het voltage optellen.

Waar ga je hem voor gebruiken? Hobbyking heeft prima li-ion en li-po accupacks.

• harley
lutkeveld schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:02:
Met een beetje googelen kom je hier uit: klik :)

Wat hier waarschijnlijk gaande is, is dat ze de capaciteit van de cellen optellen, wat natuurlijk niet mag als ze in serie staan. Dan mag je alleen het voltage optellen.

Waar ga je hem voor gebruiken? Hobbyking heeft prima li-ion en li-po accupacks.
voor het lightstickmen pak van enkele posts geleden. Dus ongeveer 4 meter RGB led strip voeden.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
hars73 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:54:
[...]

Ik zal van het weekend eens kijken of ik wat fotootjes kan maken, maar ik had het idee gekregen vanuit deze mod: http://www.rcgroups.com/f...p?p=29388585&postcount=48

Daarin zie je dat ze het motortje vastzetten door er wat tape omheen te doen. Maar dat lukte mij niet echt, dus had maar wat anders bedacht om het motortje recht en vast te zetten. Als je daar de derde foto bekijkt, zie je het witte frame wat je eenvoudig van de onderkant af kunt schroeven. Onderin alle vier plekken waar de motor inzit (die je dus op die derde foto ziet), heb ik twee laagjes foam gelegd (rond geknipt op een doorsnee zo dat er net inpast, wat zal het zijn, 6 of 7mm ofzo?). Daarna het frame er weer opzetten, de motortjes worden daardoor strakker naar boven gedrukt.
Thanks, snap wat je bedoelt, van het weekend ook eens proberen. Bedankt voor de tip!

• hars73

hars73

Hier staat zelfs een mod voor de Cheerson CX-10, waarbij een cameraatje 'ingebouwd' wordt.
http://www.supermotoxl.co...ano-40mm/menu-id-119.html

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
michael3 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:41:
O jammer!
Die 6 usd korting welke code is dat?
voor de gouden Piston.
Salmon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:48:
Toch maar de knoop doorgehakt en de Xiaomi Pistons van Banggood besteld. Ze zijn met 15% discount momenteel te koop voor 21,99 USD, en als de de kortingscode 9aeb04 gebruikt gaat er nog is 3 Dollar af. Dus voor 17.99 (14 euro) USD de goude versie aangekocht :)

De kortingscode is tot 31 december te gebruiken volgens de website waar ik hem vond.
9aeb04

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Bad Brains schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:12:
Bij Nkon Eneloops halen.
Hier komt niets meer anders in huis.
Voor C en D heb ik adapters voor AA
Helemaal mee eens, eneloop en nkon rules!

Tip: Gebruik wel sk.nkon.nl (goedkoper)
Anton.net schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:27:
Heb deze besteld voor op de fiets naar school en voor tijdens het sporten

Ik heb nr. 210, 225 en 228 genomen
Cool, nette prijs...
hars73 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:38:
Ik had eergisteren mijn Cheeron CX-10 quadcopter binnen gekregen van Banggood. Ik helemaal blij!
Echter hij vloog niet stabiel en wilde telkens naar één kant. Na even kijken, bleek één van de propellertjes niet goed rond te draaien. Filmpje gemaakt (zie hieronder), in een mailtje naar Banggood.. en binnen 24 uur antwoord dat er een replacement mijn kant opgestuurd wordt! Helemaal top. Dat is toch de reden dat ik bij Banggood blijf bestellen.

Filmpje: https://www.youtube.com/w..._detailpage&v=bCmvT1YLu4Y
Het lastige is dat deze wel een stuk beter lijkt voor een beetje meer geld:
http://www.aliexpress.com...terCamera/1836287484.html

Maar wat kan ik dan precies verwachten aan douane kosten?

Ik hoor wisselende verhalen.
De ene zegt altijd inclaringskosten en daarbovenop 21% btw
De ander zegt alleen 21%btw...

Youtube: DashcamNL

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
*knip* dit is geen v&A topic

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 14-11-2014 10:55 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

MrGangstaQ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:19:
[...]

Ja, de sj4000 wifi voor 3 dollar is ook geannuleerd helaas :9 was te verwachten natuurlijk. Hoop wel dat ze een beetje opschieten met t geld terugsturen dan.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, geen "ik ook" aangaande annuleren van de pistons :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Inmiddels een refund terug plus nog een persoonlijk berichtje met excuses e.d. van Banggood. Het blijft voor mij toch een topbedrijf, goede service en producten zijn vaak de goedkoopste.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
dfrenner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:51:
[...]

Helemaal mee eens, eneloop en nkon rules!

Tip: Gebruik wel sk.nkon.nl (goedkoper)

[...]

Cool, nette prijs...

[...]

Het lastige is dat deze wel een stuk beter lijkt voor een beetje meer geld:
http://www.aliexpress.com...terCamera/1836287484.html

Maar wat kan ik dan precies verwachten aan douane kosten?

Ik hoor wisselende verhalen.
De ene zegt altijd inclaringskosten en daarbovenop 21% btw
De ander zegt alleen 21%btw...
Er zijn geen wisselende verhalen, hoe simpel kan het zijn. Is al verschillende keren uitgelegt. Inklaringskosten zijn kosten van de koeriersdient voor het afhandelen van de douanekosten. Die zitten er dus ATLIJD bij als je bedragen boven de 22 euro komt, en je controle hebt. Daarvan gaat niks naar de overheid toe maar in de zak van de koerier.

• Kitano
@dfrenner
De Syma X5C is een prima quadcopter en een stuk groter en meer voor buiten geschikt dan de Cheerson.
De versie met camera kost bij Gearbest nu $50 met coupon, dat is dus iets goedkoper dan bij Ali. Hoef je geen camera, die toch niet goed is, dan is Ali met $37 goedoper. Extra batterijen kun je goedkoop bij Banggood halen.

Een andere optie is deze die qua maat tussen de Syma en de Cheerson in zit en met $24 nog net onder de 22 euro valt.

Als je met normale post laat verzenden, glipt het meestal door de controle, anders betaal je 21% BTW + 12.50 inklaringskosten aan PostNL. Een paar pagina's terug had tokko1 een RC wagen met FedEx laten bezorgen en hij hoefde maar 15 euro toaal bij te betalen, dus misschien rekenen zij geen inklaringskosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Kitano op 14-11-2014 11:29 ]

• Slammz
Kitano schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:25:
@dfrenner
De Syma X5C is een prima quadcopter en een stuk groter en meer voor buiten geschikt dan de Cheerson.
De versie met camera kost bij Gearbest nu $50 met coupon, dat is dus iets goedkoper dan bij Ali. Hoef je geen camera, die toch niet goed is, dan is Ali met $37 goedoper. Extra batterijen kun je goedkoop bij Banggood halen.

Als je met normale post laat verzenden, glipt het meestal door de controle, anders betaal je 21% BTW + 12.50 inklaringskosten aan PostNL. Een paar pagina's terug had tokko1 een RC wagen met FedEx laten bezorgen en hij hoefde maar 15 euro toaal bij te betalen, dus misschien rekenen zij geen inklaringskosten.
Voor PostNL: Voor EMS-zendingen (Express Mail Service) betaalt u € 17,50 inklaringskosten. Voor overige postzendingen betaalt u € 13.

Dus geen 12,50

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

er zijn 3 kostenposten. Het is allemaal zo mooi uitgelegd in de openingpost. Als iedereen nou ff de moeite nam om die door te lezen.

• Kitano
Je kunt ook deze quadcopter voor E30 bij de Action halen, dan kun je dit weekend al vliegen

• Slammz
Kenzi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:31:
[...]

er zijn 3 kostenposten. Het is allemaal zo mooi uitgelegd in de openingpost. Als iedereen nou ff de moeite nam om die door te lezen.
Wat dacht je van 1x googlen voor al je antwoorden, is nu niet een van de minst besproken zaken op "het internet" hedendaags. Blijkbaar te moeilijk nog, daarbij als je iets exact wilt weten ga je naar de desbetreffende partijen direct voor info lijkt mij. Aldus PostNL, Douane, Overheid andere koeriesdienst die je wenst te gebruiken. Alles staat beschreven en correct ook nog. Al dat gevraag overal levert alleen onduidelijke antwoorden van verschillende mensen die het zelf ook maar half weten.

/Einde rant

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-11 08:46
Kitano schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:35:
Je kunt ook deze quadcopter voor E30 bij de Action halen, dan kun je dit weekend al vliegen
Ik kan me niet voorstelen dat dat wat is tegenover die Syma X5C :P

• BlakHawk
@dfrenner

Een andere optie is deze die qua maat tussen de Syma en de Cheerson in zit en met $24 nog net onder de 22 euro valt.

Hier doelde in dus op met de wisselende verhalen inzake de inklaringskosten!
Slammz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:28:
Voor PostNL: Voor EMS-zendingen (Express Mail Service) betaalt u € 17,50 inklaringskosten. Voor overige postzendingen betaalt u € 13.

Dus geen 12,50
En 17,50 + 21% maakt het wel weer erg duur...
En op basis van welke waarde wordt de 21% bepaald?
Ben van DX gewend dat ze de waarde van een paar euro op de verpakking vermelden bijvoorbeeld...
Slammz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:38:
Wat dacht je van 1x googlen voor al je antwoorden, is nu niet een van de minst besproken zaken op "het internet" hedendaags. Blijkbaar te moeilijk nog, daarbij als je iets exact wilt weten ga je naar de desbetreffende partijen direct voor info lijkt mij. Aldus PostNL, Douane, Overheid andere koeriesdienst die je wenst te gebruiken. Alles staat beschreven en correct ook nog. Al dat gevraag overal levert alleen onduidelijke antwoorden van verschillende mensen die het zelf ook maar half weten.

/Einde rant
Nogmaals, dat klopt dus niet de post van de RC wagen met 15 euro totale extra kosten...
Dus blijven het wisselende verhalen... :+

• Slammz
dfrenner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:50:
[...]

Hier doelde in dus op met de wisselende verhalen inzake de inklaringskosten!

[...]

En 17,50 + 21% maakt het wel weer erg duur...
En op basis van welke waarde wordt de 21% bepaald?
Ben van DX gewend dat ze de waarde van een paar euro op de verpakking vermelden bijvoorbeeld...

[...]

Nogmaals, dat klopt dus niet de post van de RC wagen met 15 euro totale extra kosten...
Dus blijven het wisselende verhalen... :+
Blijkbaar te moeilijk nog, daarbij als je iets exact wilt weten ga je naar de desbetreffende partijen direct voor info lijkt mij.

Dat kan dus nooit "niet" kloppen. Lijkt me duidelijk. Zaken zoals bedrijven of personen die de officiele regels niet naleven, worden hier dacht ik niet besproken. Als FedEX niks rekent, moet je dat dus kunnen opzoeken bij je raad het al... FedEX :+

• MrGangstaQ
Hebben meerdere mensen hun geld van banggood nog niet terug gehad?

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Mijn aller eerste dashcam, (G1W-C) is binnen :D
http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_67201.html

Ga eens even snel een SD card bestellen. Ik lees veel tegenstrijdige verhalen, 32GB Class 10 is te snel, beter is class 4 of 6, maar ergens anders staat weer dat het niets uitmaakt en dat class 10 gewoon beter is.

Iemand ervaring hiermee?

• BlakHawk
Foxio schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:21:
Mijn aller eerste dashcam, (G1W-C) is binnen :D
http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_67201.html

Ga eens even snel een SD card bestellen. Ik lees veel tegenstrijdige verhalen, 32GB Class 10 is te snel, beter is class 4 of 6, maar ergens anders staat weer dat het niets uitmaakt en dat class 10 gewoon beter is.

Iemand ervaring hiermee?
Class 10 voor full hd opnames is gewoon standaard.
Te snel voor een dashcam kan niet, maar ik heb enkel ervaring met DOD en niet de namaak meuk ;)

• hars73

hars73

Foxio schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:21:

Iemand ervaring hiermee?
Ga in ieder geval geen SD in china bestellen, maar doe dat gewoon hier in NL via de pricewatch.
Class10 lijkt me toch prima? Waarom voor langzamer geheugen gaan. Prijsverschil is er in ieder geval (bijna) niet.

[ Voor 11% gewijzigd door hars73 op 14-11-2014 12:27 ]

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
dfrenner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:23:
[...]

Class 10 voor full hd opnames is gewoon standaard.
Te snel voor een dashcam kan niet, maar ik heb enkel ervaring met DOD en niet de namaak meuk ;)
Ik heb via TechMoan er meerdere keren over gelezen, bij de G1W, het kleine broertje schrijft hij:
"You will need to obtain your own MicroSD card – (Class 6 or 4, but not Class 10) from a reputable retailer."

http://www.techmoan.com/b...m-thats-worth-buying.html
hars73 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:26:
[...]

Ga in ieder geval geen SD in china bestellen, maar doe dat gewoon hier in NL via de pricewatch.
Dat was ik sowieso wel van plan. China duurt me te lang en ik moet de eerste legit SD card nog tegenkomen. Voor de prijs hoef je het tegenwoordig al niet meer te doen.

Alleen de nerd in mij wil gewoon een degelijke class 10 erin, want is best. Maar als mijn Chinacam dat niet gaat aankunnen zou dat zonde zijn.

• BlakHawk
Foxio schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:31:
[...]

Ik heb via TechMoan er meerdere keren over gelezen, bij de G1W, het kleine broertje schrijft hij:
"You will need to obtain your own MicroSD card – (Class 6 or 4, but not Class 10) from a reputable retailer."

[...]

Dat was ik sowieso wel van plan. China duurt me te lang en ik moet de eerste legit SD card nog tegenkomen. Voor de prijs hoef je het tegenwoordig al niet meer te doen.

Alleen de nerd in mij wil gewoon een degelijke class 10 erin, want is best. Maar als mijn Chinacam dat niet gaat aankunnen zou dat zonde zijn.
Ja hij is idd een stukje goedkoper dan de DOD, maar door sit soort vage probleempjes geef ik liever wat meer uit aan een DOD ;)

• hars73

hars73

[...]

Lees hier anders eens wat reviews door: http://www.amazon.com/G1W...citor-Model/dp/B00JJ3SQRI

Bij de eerste post staat al "Although the camera "officially" supports only up to a 32GB SD card. I am currently using a Sandisk Class 10 64GB card without issue"

Heb de rest verder niet gelezen hoor.

Hier staan ook nog reviews: http://www.spytecinc.com/...p-hd-car-dash-camera.html

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 14-11-2014 12:35 ]

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Zijn dat die drones uit South Park :9~
Zingo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:45:
[...]

Ik kan me niet voorstelen dat dat wat is tegenover die Syma X5C :P

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Tot 18 november 12% korting op Xiaomi 16000mAh power bank bij Tinydeal met coupon code mi12off.

[ Voor 12% gewijzigd door Chocoball op 14-11-2014 14:28 ]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:52
Chocoball schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:48:
Tot 18 november 12% korting op Xiaomi producten bij Tinydeal met coupon code mi12off.
Alleen op niet afgeprijsde artikelen volgens mij. Power bank 10400, werkt het bijvoorbeeld niet.

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Chocoball schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:48:
Tot 18 november 12% korting op Xiaomi producten bij Tinydeal met coupon code mi12off.
Deze is de goedkoopste nu, misschien toch maar eens een XPB aan schaffen.
Xiaomi 16000mAh PB

• Kitano
Ik heb een G1WH dashcam met een Verbatim 16GB Class 10 micro-sd van Paradigit en dat werkt prima.

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
[quote]EN-IS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:25:

Heb je die schakelaar al binnen en kunnen testen? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:52
walterworld schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:15:
[...]

Deze is de goedkoopste nu, misschien toch maar eens een XPB aan schaffen.
Xiaomi 16000mAh PB
zat ik ook naar te kijken, maar bij bg nog goedkoper met xmas3.

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:30
Goedkope Lightning-kabel Test

Oplader:
Apple USB-lichtnetadapter van 12 W

Tester:
Kcx-017 LCD USB Voltage Current Detector Power Tester

De kabels:
Kabel 1 - Officiële Apple USB -> Lightning - 1 meter - € 19,-

Kabel 2 - Goldplated USB - > Lightning - 1 meter - € 1,91

Kabel 3 - Gevlochten USB -> Lightning - 1 meter - € 3,83

Kabel 4 - TOPCEL USB -> Lightning - 1 meter - € 1,91

Kabel 5 - Gevlochten USB -> Lightning - 2 meter - € 1,75

Testresultaten:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2qbr588.png

Conclusie:
Het beste uit deze test blijft de officiële kabel, maar deze heeft ook een hoge prijs.
Op de tweede plaats komt kabel 4, ondanks dat het een goedkope kabel is, haalt hij nog de meeste A.
Op de derde plaats zou ik kabel 5 zetten, deze haalt 'maar' 0,9A, maar dan wel over een lengte van 2 meter. In tegenstelling tot de kabels van één meter die 0,1-0,15A hoger zitten, maar wel de helft zijn qua lengte.

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:48
[b][message=43240720,noline]
Conclusie:
Het beste uit deze test blijft de officiële kabel, maar deze heeft ook een hoge prijs.
Op de tweede plaats komt kabel 4, ondanks dat het een goedkope kabel is, haalt hij nog de meeste A.
Op de derde plaats zou ik kabel 5 zetten, deze haalt 'maar' 0,9A, maar dan wel over een lengte van 2 meter. In tegenstelling tot de kabels van één meter die 0,1-0,15A hoger zitten, maar wel de helft zijn qua lengte.
Toch echt wel gek wat ze daar allemaal met die kabels doen en dat het nog steeds een gokspel is wanneer je besteld.
2 maanden geleden een 10 stuks usb en micro usb besteld voor een appel en een ei en gewoon een charge kabel zelf gemaakt.
Heb je wel een beetje soldeer-ervaring voor nodig maar het resultaat is dat hij met een domme cinch/tulp kabel waarvan de connectors uiteraard afgeknipt zijn (ex cd/tuner/tapedeck) even snel laadt als met de originele Oneplus One kabel die het beste is.

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:30
Luke-san schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:04:
[...]

Toch echt wel gek wat ze daar allemaal met die kabels doen en dat het nog steeds een gokspel is wanneer je besteld.
2 maanden geleden een 10 stuks usb en micro usb besteld voor een appel en een ei en gewoon een charge kabel zelf gemaakt.
Heb je wel een beetje soldeer-ervaring voor nodig maar het resultaat is dat hij met een domme cinch/tulp kabel waarvan de connectors uiteraard afgeknipt zijn (ex cd/tuner/tapedeck) even snel laadt als met de originele Oneplus One kabel die het beste is.
Het is inderdaad soms heel wisselend.
Deze kabels had ik besteld tijdens de actie laatst bij LITB/MITB.
Wil ook nog wel een keer een duurdere kabel proberen, jammer dat ik geen kabel van Nillkin kon vinden als iPad/iPhone-kabel.

[ Voor 0% gewijzigd door dmstr op 14-11-2014 14:16 . Reden: Voortaan beter zoeken eerst. ]

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

dangerousp schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:14:
[...]

Alleen op niet afgeprijsde artikelen volgens mij. Power bank 10400, werkt het bijvoorbeeld niet.
Sorry alleen korting op de Xiaomi 16000mAh power bank, heb het aangepast.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Een algemene tip; Google even "[winkel] coupons" voor korting. Vaak is er wel wat te vinden dan. En elke cent korting is mooi meegenomen toch? :)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
dmstr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:46:

Oplader:

Tester:

De kabels:

Testresultaten:
[afbeelding]

Conclusie:
Thanks voor de test. Ik ga wel 2x nr 4 bestellen voor mijn vader. Hij raakt ze regelmatig kwijt, beetje zonde als het elke keer een dure kabel is. Tot nu toe zijn alle lightning kabels die ik uit China heb besteld, ook allemaal gestopt met werken na een tijdje, hopelijk houden deze het langer vol.

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 16:46

hstoker

Yatta!

[...]

[...]

Ik heb een 64 GB Mobile Ultra microSDXC card Class 10 SanDisk er in zitten en dit werkt prima!

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
dmstr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:46:

Oplader:

Tester:

De kabels:

Testresultaten:
[afbeelding]

Conclusie:
Is er ook zo test voor micro usb?
Want ik word een beetje gek van die kabels.

Maar kan niet de juiste vinden maar wil er ook weer geen 20euro plus voor betalen.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Joostje123 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:26:
[...]

Maar kan niet de juiste vinden maar wil er ook weer geen 20euro plus voor betalen.
Staat in de OP. Dus even terugbladeren naar de 1e pagina...

Net weer 4 led lampen ontvangen. Filament LED, kaars, E14, 2x2 watt en 2x4 watt. De 4 watt lampen vervangen 28 watt halogeen lampen in de badkamer boven de spiegel. Het licht is nagenoeg hetzelfde, maar de lampen moeten wel even opwarmen. Het is instant on, maar na 30 seconden oogt het lucht prettiger.

De 2 watt lampen vervangen spaarlampen in de mozaïek lampen op de nacht kastjes. Daar komt dit licht echt tot zijn recht, omdat het helder glas is en 320° verspreiding. De lamp heeft 2 filaments die gekruist zijn. Dit in tegenstelling tot de 4 watt lampen die 4 filaments hebben die lineair aan elkaar staan.

Ben echt zeer te spreken over dit type LED lampen :)

[ Voor 48% gewijzigd door FunFair op 14-11-2014 17:00 ]

• O88088
Tinydeals: 2$ korting bij besteding van minimaal 50$, code: Scd745E1B21.

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
Vandaag dit mes ontvangen : http://www.ebay.nl/itm/111267035901

Simpelweg een aanrader, ik had em gekocht om toch nog een aardig "keuken"mes bij me te hebben tijdens spontane zomer BBQ's, maar bij aankomst blijkt het ook een zeer goed scheermes te zijn, en met 26.2 cm uitgeklapt nog volledig legaal in Nederland :)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FunFair schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:34:
[...]

Staat in de OP. Dus even terugbladeren naar de 1e pagina...

Net weer 4 led lampen ontvangen. Filament LED, kaars, E14, 2x2 watt en 2x4 watt. De 4 watt lampen vervangen 28 watt halogeen lampen in de badkamer boven de spiegel. Het licht is nagenoeg hetzelfde, maar de lampen moeten wel even opwarmen. Het is instant on, maar na 30 seconden oogt het lucht prettiger.

De 2 watt lampen vervangen spaarlampen in de mozaïek lampen op de nacht kastjes. Daar komt dit licht echt tot zijn recht, omdat het helder glas is en 320° verspreiding. De lamp heeft 2 filaments die gekruist zijn. Dit in tegenstelling tot de 4 watt lampen die 4 filaments hebben die lineair aan elkaar staan.

Ben echt zeer te spreken over dit type LED lampen :)
Enig idee waar je hoog wattage filament led lampen kunt kopen? Ik vind op ebay maar max 6W.

• Whiskey48
  • Laatst online: 20:33
Joostje123 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:26:
[...]

Nilkin Apple kabel. Volle 2A voor ca $5 (zie aliexpress)

• -fve-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 15:06
Vandaag na 52 dagen mijn Earson via Banggood uit het hol van Pluto ontvangen!
Ik had vergeten om op tijd een dispute bij PP aan te gaan en had eergisteren pas een mailtje richting BG gestuurd....
Misschien heeft het telefoontje van BG naar Bpost toch geholpen -> grapje
Urumqi pakketjes zijn dus nog altijd onderweg :-)

• FunFair
mark-k schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:30:
[...]

Enig idee waar je hoog wattage filament led lampen kunt kopen? Ik vind op ebay maar max 6W.
Op aliexpress staan ze wel. Voorbeeldje, deze verkoopt een 12watt versie.
http://www.aliexpress.com...te-Energy/2049388775.html

• MrGangstaQ
maurits82 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:30:
[...]

Nilkin Apple kabel. Volle 2A voor ca $5 (zie aliexpress)
Bij welke verkoper raad jij aan?

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Banggood verkoopt er ook 1. Ik heb deze recent geleden gekocht en geeft 1,8A max (net zo goed als originele kabel van LG). Ook stevige kabel. Aanrader.

• MrGangstaQ
silmaril8 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:12:
[...]

Banggood verkoopt er ook 1. Ik heb deze recent geleden gekocht en geeft 1,8A max (net zo goed als originele kabel van LG). Ook stevige kabel. Aanrader.
Ik bedoelde de Apple kabel. Toevallig heb ik bovenstaande kabel vandaag besteld :)

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
Een tijdje terug kwamen hier een paar BUBM cases voorbij. Ik kreeg, vanwege een MVP Lucky Draw order, als refund een gift card bij Dealextreme. Omdat ik niets nodig had, heb ik op 22 november deze case maar besteld voor $12,50. Vandaag kwam de postbode met een welbekende gele envelop, waaruit de hoes tevoorschijn kwam ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0a5g3Ez.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sZ5z70f.jpg
Het eerste wat opvalt aan de verpakking is de Engelse tekst, hoewel de website standaard in het Chinees staat is de verpakking duidelijk op de internationale koper gericht. Rechtsboven is ook een kraslaag te vinden, waarmee de echtheid te verifiëren is. Mijn code is juist, er staat echter niet bij hoe vaak de code gecheckt is, zoals Xiaomi dat doet.

Dealextreme heeft meer dan 50 BUBM producten in het assortiment. Deze organizer bag leek mij daarvan het handigste voor wat kabeltjes en een harde schijf of XPB. De naden zijn netjes afgewerkt en de ritsen lopen goed. Het plastic waarvan de hoes gemaakt is voelt ook dergelijk aan. Een dunne schuimlaag tussen de buiten en binnenkant biedt een beetje bescherming voor de inhoud. Het BUBM logo staat maarliefst 5 keer op de case: bungelend aan de drie ritsen, als stiksel aan de binnenkant en een plasticje op de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8rBpoHr.jpg
Voor $12,50 is dit een dergelijke hoes, handig voor de IT-er onderweg of op vakantie. Een 2.5" harddisk of XPB past goed in het afsluitbare vakje en tussen de bandjes in de overige vakken kan je bijvoorbeeld kabels, usb-sticks, sd-kaartjes kwijt. Het is nog wel wat gedoe om sommige kabels tussen de banden te krijgen, helemaal ideaal is de hoes dus niet. Op de homepage van de BUBM site wordt een andere organiser bag afgebeeld met twee afsluitbare vakjes. Deze hoes lijkt mij wat handiger zodat je een XPB en hdd met een lading kabels en sticks meenemen kan.

Voordelen:
- Veel plek voor kabels, sd-kaartjes, sticks e.d.
- Afsluitbaar vak voor een XPB/hdd of andere spulletjes
- Goede afwerking
- In leuke kleurtjes te koop

Nadelen:
- Maar één afsluitbaar vak
- Overmatig gebruik van het logo

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
[...]

Deze 2 meter kabel is ook goed, 1,78A
http://www.ebay.nl/itm/6f...ables&hash=item43cc051b20

• Whiskey48
  • Laatst online: 20:33
[...]

Dit is alleen micro usb, niet voor apple
Op aliexpress staat ook de apple versie.

http://www.aliexpress.com...able-data/2041624660.html

[ Voor 12% gewijzigd door Whiskey48 op 14-11-2014 20:12 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FunFair schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:57:
[...]

Op aliexpress staan ze wel. Voorbeeldje, deze verkoopt een 12watt versie.
http://www.aliexpress.com...te-Energy/2049388775.html
Ahja, dat was ik even vergeten te vertellen, aliexpress had ik ze al gezien, maar heb geen CC dus kan er niet bestellen...

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik heb eindelijk mn MI band ontvangen maar na het installen van de engelse versie van de apk blijf ik maar een chinees inlog voor mn kiezen krijgen, en zie dit bij anderen niet... hoe kom ik verder? (galaxy S3)

Verwijderd

Sponz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:32:
Ik heb eindelijk mn MI band ontvangen maar na het installen van de engelse versie van de apk blijf ik maar een chinees inlog voor mn kiezen krijgen, en zie dit bij anderen niet... hoe kom ik verder? (galaxy S3)
Dit was bij mij ook het geval. Je moet er gewoon je emailadres en wachtwoord invullen. Als je dit nog niet hebt, is het makkelijker je eerst te registreren op de website. Die kan je gewoon in het Engels zetten ;). Eens je geregistreerd bent en bevestigingsmail gekregen hebt kan je gewoon inloggen met je account.

Ik heb in het begin ook zitten zoeken, maar aan de hand van screens op het Internet moet je er wel wijs uit geraken.

ik heb trouwens de originele app. Kan je ook gewoon in het Engels zetten. Enkel de tekst onderaan met de 'records' blijft in het Chinees, de rest is mooi vertaald. Je kan wel even je tel in het Engels moeten zetten om de app te vertalen en in te stellen.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

super bedankt!
en gelukt

[ Voor 48% gewijzigd door Sponz op 15-11-2014 11:01 ]

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48

ViezeVis

Sample Text

Dear Bashoogers,
Congratulations!
We are glad to tell you that you have won a 5% off ETC-287975 in our SPIN & WIN activity..
Just input the coupon code on the checkout page and the total price will
automatically recalculate. Remember that Christmas season is coming up, and
stock up now for it with your lucky coupon!
The coupon code is as below. You can use it any time before the expiry date.
Promotional products excluded.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Expiry Date: 05/12/2014

/en een 2% off bij 50$ of meer.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 15-11-2014 12:54 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 15:56
Vikey van eForChina is echt een trut. Het is nu 97 dagen geleden sinds ik 2 Xiaomi Power banks had besteld. Nog altijd niet ontvangen. het is 59 dagen geleden sinds Vikey emailde dat als het pakketje niet "binnen enkele dagen wordt bezorgd" ze de goods opnieuw zou sturen. Maar in al haar mailwisselingen daarna hield ze vol dat ik gewoon meer geduld moest hebben.

Nu heeft ze al 15 dagen niet op mijn laatste 2 mails gereageerd. Betaald via Paypal maar toen ik op dag 40 een dispuut opende zei ze dat t niet nodig was.. en heb ik toch maar gesloten.. stom! Wat kan ik nu eigenlijk nog doen?

• O88088
Bekijk het eens van hun kant: je stuurt twee keer iets op maar de koper blijft volhouden dat hij niks ontvangen heeft. Voor hetzelfde geld ben je gewoon een oplichter die met 1 bestelling 3 dingen wil krijgen. En het gaat niet om dingen van een paar euro.

Net een mooie gele envelop van MITB ontvangen! De 9e besteld en nu (15e) dus al binnen. Het komt schijnbaar echt uit een Europees warenhuis? De spullen (2 kettingen en 1 paar oorbellen) zijn prima, en dat voor nog geen 3 euro 8)7.

MiniInTheBox is trouwens sowieso fijn. Ondanks dat je gratis verzending kiest wordt het verzonden met BPost (snelle bezorging!) én je krijgt een trackingcode.

[ Voor 14% gewijzigd door O88088 op 15-11-2014 14:31 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jazco2nd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:10:
Vikey van eForChina is echt een trut. Het is nu 97 dagen geleden sinds ik 2 Xiaomi Power banks had besteld. Nog altijd niet ontvangen. het is 59 dagen geleden sinds Vikey emailde dat als het pakketje niet "binnen enkele dagen wordt bezorgd" ze de goods opnieuw zou sturen. Maar in al haar mailwisselingen daarna hield ze vol dat ik gewoon meer geduld moest hebben.

Nu heeft ze al 15 dagen niet op mijn laatste 2 mails gereageerd. Betaald via Paypal maar toen ik op dag 40 een dispuut opende zei ze dat t niet nodig was.. en heb ik toch maar gesloten.. stom! Wat kan ik nu eigenlijk nog doen?
Ja daar heb ik ook problemen mee gehad. Had ook mn xpb niet gekregen na 40 dagen, dus dispute geopend toen ik nog geen refund gehad had. Begon ze te zeggen dat ik hem moest sluiten en ik dan een refund zou krijgen. Niet gedaan, fijn door PayPal af laten handelen. Daarna nog veel spam van die gekregen waar ik met moeite van afkwam.

• FunFair
mark-k schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:37:
[...]

Ahja, dat was ik even vergeten te vertellen, aliexpress had ik ze al gezien, maar heb geen CC dus kan er niet bestellen...
Ik kan ze ook niet vinden op de andere sites. De meeste verkopen maar een paar types. Langzaam zie je de lampen ook in Nederlandse webshops verschijnen voor €15 of meer. In bulk worden ze voor $3 per stuk ingekocht.

Is het een idee om een prepaid creditcard aan te schaffen? Anders zal je even geduld moeten hebben vrees ik. Buyincoins heeft het meest uitgebreide assortiment is mij opgevallen.

• O88088
[...]

Anders moet je even een mailtje naar de verkoper sturen met de vraag of je ook met PayPal mag betalen.

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

https://www.3vcard.nl/
Je kan ook zo'n ding aanschaffen, best handig imo.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
gooien101 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:49:
[...]

https://www.3vcard.nl/
Je kan ook zo'n ding aanschaffen, best handig imo.
Doe het dan via neteller, daar is het gratis.
Heb er zelf ook een, zeer handig!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met een goedkoop (werkend) alternatief voor de Logitech Unifying receiver?

http://www.aliexpress.com...er-Dongle/1732249592.html
Via de officiele Logitech is die 10 euro, scheelt vrij weinig.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

psvunited schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:52:
[...]

Doe het dan via neteller, daar is het gratis.
Heb er zelf ook een, zeer handig!
Dat klinkt zeker beter, maar waar verdienen die hun geld mee dan?
De basis kaart is bij neteller dus volledig gratis?

Trouwens, iemand een goed idee om een flink aantal meters ledstrip een paar uur te laten branden op een accu? Ik wil een carnavalspak maken met die 6803 strips, maar heb geen zin om 2 auto accu's mee te moeten slepen en de hele dag naast het stopcontact staan is ook niks haha.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:23
mark-k schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:51:
[...]

Je moet jouw identiteitsgegevens + afschrift van jouw bank sturen naar Neteller. Dan kan je of een virtuele creditcard (eerste gratis, volgende 3.50 euro) aanmaken of een 'echte' plastic kaart thuis ontvangen (10 euro per 3 jaar > verzend en administratiekosten). Geld wordt waarschijnlijk verdiend door de rente die zij verdienen op jouw tegoed.

Als je anoniem wilt zijn en jouw gevevens niet toevertrouwd aan een derde partij, dan kan je beter een 3v kaart nemen. Echter, tegoed storten dmv ideal op jouw kaart is met neteller gratis, terwijl 3v kaart 2 euro rekent ongeacht het bedrag.

Geld wordt binnen 1~2 uur toegevoegd aan jouw tegoed, ten minste dat is mijn ervaring.

Ik weet niet of dit voor andere creditkaarten/winkels geldt, maar een refund van Aliexpress duurde 6 weken (normaal blijkbaar) voordat ik het geld terug had op mijn neteller account... Aliexpress verwees me door naar de creditcardmaatschappij, neteller verwees me door naar Aliexpress. 6 weken later was het weer terug. Let wel op dat neteller geen aankoop garantie biedt, hoewel 3v kaart dat ook niet heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Exor op 16-11-2014 00:28 ]

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
In China kun je ook "refurbished" Nokia telefoons kopen uit het stenen tijdperk (type 3210,3310,1100)

Vaak maar voor een tientje.

Is dit te vertrouwen?
Van waar komen al deze toestellen?
Is het namaak?

Link:
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Original-Nokia-1100-Unlocked-nokia-1100-GSM-mobile-phone-Support-Russian-Hebrew-Spanish/2035447718.html

• denemio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-11 08:43

denemio

derpdennis

Ik kende de website zelf eerst niet, kwam er op via Google, bestelling was in 10 dagen binnen, viel me niet tegen.

http://www.fashionalot.com/

--

Ook een aantal led lampen bij BG besteld. In een week binnen, lekker snel hoor! In totaal 7 lampen, waarvan 1 niet werkt, helaas. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd. Even afwachten wat ze er mee gaan doen.

[ Voor 43% gewijzigd door denemio op 16-11-2014 01:22 ]

• lutkeveld
mark-k schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:51:
[...]

Trouwens, iemand een goed idee om een flink aantal meters ledstrip een paar uur te laten branden op een accu? Ik wil een carnavalspak maken met die 6803 strips, maar heb geen zin om 2 auto accu's mee te moeten slepen en de hele dag naast het stopcontact staan is ook niks haha.
Haal 5V strips en gebruik zo'n telefoonoplader. Wel eentje met veel capaciteit, zoals die van Xiaomi, zodat je niet halverwege zonder licht zit :)

[ Voor 7% gewijzigd door lutkeveld op 16-11-2014 03:13 ]

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Heb ervaring met BG dat je na het opsturen van bewijs (filmpje) altijd een nieuwe LED lamp krijgt toegestuurd, het probleem is dat ook die weer veel te snel stuk gaat.
Bij mij blijven alleen de laag vermogen (< 2 watt) LED lampen langer meegaan dan 2 jaar.
denemio schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:19:
Ik kende de website zelf eerst niet, kwam er op via Google, bestelling was in 10 dagen binnen, viel me niet tegen.

http://www.fashionalot.com/

--

Ook een aantal led lampen bij BG besteld. In een week binnen, lekker snel hoor! In totaal 7 lampen, waarvan 1 niet werkt, helaas. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd. Even afwachten wat ze er mee gaan doen.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
user-100 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:17:
Heb ervaring met BG dat je na het opsturen van bewijs (filmpje) altijd een nieuwe LED lamp krijgt toegestuurd, het probleem is dat ook die weer veel te snel stuk gaat.
Bij mij blijven alleen de laag vermogen (< 2 watt) LED lampen langer meegaan dan 2 jaar.

[...]
Ik gebruik hier van Bg al bijna 2 jaar 9x 6.4W gu10. Dagelijkse branduren ongeveer 4 uur en die hebben tot nu toe goed gewerkt. Waren alleen niet de goedkoopste die ze hadden. Zijn ter vervanging van een aantal 35 en 50W halogeen gekocht.

En inmiddels deze ook in gebruik.

http://www.banggood.com/W...Bulb-85-265V-p-50082.html

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 10:50
Ik ben opzoek naar een horloge die een score van een wedstrijd bij kan houden. Heeft er iemand misschien ooit is zo'n horloge geïmporteerd? Ik heb al op aardig wat sites rondgekeken maar kan niks vinden; waarschijnlijk ook omdat ik niet de goede zoekterm gebruik.
Pagina: 1 ... 44 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.