Ah daar heb ik ook interesse in! hoe lang gaat die mee? en hoe is de kwaliteit (build en geluid)
twijfel tussen de s2 en i6 ( http://www.aliexpress.com...t-go-pro/32214920365.html )
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ah daar heb ik ook interesse in! hoe lang gaat die mee? en hoe is de kwaliteit (build en geluid)
1 antwoord -> NillkinDima_2005 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:20:
Hier ook niet tevreden over Red Micro USB cable. Heb er 3 besteld. Eentje maakt slecht contact, de andere 2 laden met max. 0.7A op...
Mooie aanbieding, ook super spul!FunFair schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Heads up voor
[afbeelding]
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928319.html
Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Nkon: €12,95
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
Ook de Nilkin werkt niet zo goed bij mij. Beste kabel is nog wel de Xiaomi "magnetic" (is dus niet magnetisch) USB kabels, maar deze zijn duur en erg kort.maurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:22:
[...]
1 antwoord -> Nillkin
Echt geniaal topspul!
Ik heb 2x de oranje versie hiervan besteld (exacte link uit de kabeltests/topicstart) en bij mij laden ze maar met 450 mA op, ook via usb 3.0 poorten.Lfshiu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:26:
[...]
Ook de Nilkin werkt niet zo goed bij mij. Beste kabel is nog wel de Xiaomi "magnetic" (is dus niet magnetisch) USB kabels, maar deze zijn duur en erg kort.
http://www.dx.com/p/magne...-20cm-324411#.VGxw0vmG9_A
Verwijderd
Ja idd.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:49:
Misschien is het handig om aan te geven met welke lader de kabels getest worden, lijkt me sterk dat iedereen hier dezelfde lader gebruikt. Dat maakt namelijk een wereld van verschil. Gebruik een optimale, zoals de Anker, die van de Apple iPad of Samsung bijv.
[ Voor 25% gewijzigd door Whiskey48 op 19-11-2014 12:26 ]
Probeer je ze toevallig via een computer/laptop te laden? De USB 2.0-poorten van het moederbord leveren max 500mA. Voor USB 3.0 zou dit 900mA moeten zijn, maar alleen als het apparaat daarom vraagt.Sibrand schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:34:
[...]
Ik heb 2x de oranje versie hiervan besteld (exacte link uit de kabeltests/topicstart) en bij mij laden ze maar met 450 mA op, ook via usb 3.0 poorten.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Dan zou je het in / op de firmware / controller van de USB moeten schrijven en lijkt mij niet dat het mogelijk is.bottom line schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
Iemand hier een idee hoe dat hij een usbstick van 8GB waarvan er 6GB corrupt is een usbstick maakt van slechts 2GB zodat ik hem toch ten volle kan gebruiken? Welk programma heb ik daarvoor nodig? Heb een usbstick gekocht met de code van miniinthebox en de usbstick is te cool om niet te gebruiken (lees: Darth Vader)
[afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
https://www.google.nl/sea...q=fake+usb+stick+reformatbottom line schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
Iemand hier een idee hoe dat hij een usbstick van 8GB waarvan er 6GB corrupt is een usbstick maakt van slechts 2GB zodat ik hem toch ten volle kan gebruiken? Welk programma heb ik daarvoor nodig? Heb een usbstick gekocht met de code van miniinthebox en de usbstick is te cool om niet te gebruiken (lees: Darth Vader)
[afbeelding]
Had ik er evt bij moeten vermelden ja.Mevius schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:28:
[...]
Probeer je ze toevallig via een computer/laptop te laden? De USB 2.0-poorten van het moederbord leveren max 500mA. Voor USB 3.0 zou dit 900mA moeten zijn, maar alleen als het apparaat daarom vraagt.
LOL idd, géén flash drives uit china kopen!
Gahamaurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:44:
[...]
LOL idd, géén flash drives uit china kopen!
Waarom? Óf ze zijn nep ... zijn ze niet nep, zijn deze in Nederland goedkoper.
Ofwel, vind je een flashdrive die goedkoper is dan in NL, is deze nep.
Gewoon in de pricewatch kijken voor dit soort dingen
[ Voor 84% gewijzigd door Perkouw op 19-11-2014 15:52 ]
Stel je hebt een 64GB sd-kaart die 8GB blijkt te zijn, dan kun je de 8GB gebruiken door met Win32 Disk Imager een image van een lege 8GB sd-kaart te maken en met datzelfde programma te branden op de 64GB kaart. Op die manier wordt hij bij een format ook correct geformatteerd.bottom line schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
[afbeelding]
USB 3.1 geeft max 2000mASibrand schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:42:
[...]
Had ik er evt bij moeten vermelden ja.
Ik laad mijn Galaxy S4 op via de oranje Xiaomi kabel uit de topicstart, aangesloten op een USB 3.0 poort van mijn werk computer. andere kabels halen hier wel hogere waarden (oprolbare kabel van de action haalt in ieder geval de 720 mA, alleen blijft niet stabiel)
Overigens haal ik met de USB 3 poort, in combinatie met de originele S4 kabel toch 1400 mA.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
timmert26 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:36:
Net ook maar even de gouden xiaomi pistons v2 besteld van banggood met coupon : 9aeb04. Al met al 14,80 kwijt. Prima deal.
[ Voor 14% gewijzigd door boldy31 op 19-11-2014 13:34 ]
Helaas geen kortingscode over flashdeals..FunFair schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 19-11-2014 14:15 . Reden: CCS / CCA aanvulling ]
Ik heb hem ook, en het is echt de beste stylus die ik ooit heb beetgehouden. Ik ga hem nu weer bestellen. Deze 4-in-1 is alleen al om de stylus zijn geld waard. Leuke bijkomstigheid dat er ook een pen+lamp+laserpointer in zit.maurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Weet iemand nog een Banggood kortingscode die werkt?
Wil die laser/lamp pen bestellen
http://www.banggood.com/4...ser-Pointer-p-945788.html
Haha, zie hem zojuis hier boven
*edit, werkt niet op de flash sales, helaas
[ Voor 5% gewijzigd door oheng op 19-11-2014 16:06 ]
[ Voor 62% gewijzigd door dangerousp op 19-11-2014 16:24 ]
Om welke oordopjes en welk website gaat het om?dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:16:
Prima oordopjes voor weinig.. 2 voor $ 12,74 met code FOCALIT9
Mis je een link?dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:16:
Prima oordopjes voor weinig.. 2 voor $ 12,74 met code FOCALIT9
Deze heb ik: http://osungo.com/car-chargers/carjuice-blue/dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]
Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.
Soms, soms niet. Er zijn zat auto opladers die 1-2A doen.dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]
Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah A, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.
druk en typefouten voorbehouden

In the spelregels: The Sweepstake begins at 0:01AM (GMT+8) on Nov.5th, 2014, and ends at 23:59PM (GMT+8) on Nov.19th, 2014 (“Promotion Period”).Ronald8 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:21:
Hebben jullie ook dat de loterij van Tinydeal vandaag opeens niet werkt? Ik krijg de melding dat de activiteit verlopen is.
Ik heb die van mij een week geleden binnen gehad. Voor zover ik het op je foto kan zien heb ik dezelfde kabelxileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:13:
Ik heb vandaag weer een Xiaomi Powerbank binnen van banggood, die ik had besteld voor iemand anders. Alleen het viel mij op dat er dit x een andere kabel erbij zit:
[afbeelding]
Voorheen was het geloof ik altijd een blanco kabel.
Graag review (liefst nog beetje snel zodat ik ze eventueel voor kerst nog binnen heb;))l3art schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:49:
[afbeelding]
Ze zijn binnen, dus nu maar eens vergelijken met de pistons!
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Die van mij is weer iets anders:xileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:13:
Ik heb vandaag weer een Xiaomi Powerbank binnen van banggood, die ik had besteld voor iemand anders. Alleen het viel mij op dat er dit x een andere kabel erbij zit:
[afbeelding]
Voorheen was het geloof ik altijd een blanco kabel.
[ Voor 6% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2014 19:35 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
l3art schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:49:
[afbeelding]
Ik heb via AliExpress de Awei ES800M besteld, komt normaal deze week nog binnen.l3art schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:49:
[afbeelding]
Haha, ik zal mijn best doen. Eerste indruk is dat je wel meer moeite moet doen willen ze comfortabel zitten omdat ze ook wel iets groter zijn. Geluid klink direct uit de doos meer gebalanceerd en helderder dan de Pistons. De bas moet ik wel wat meer omhoog schroeven wil het naar mijn smaak zijn (house), maar dat klopt ook wel bij een wat meer gebalanceerde iem, merk wel dat de piston wat meer nadruk leggen op het laag. Maar ik had wel meer bas verwacht bij deze TTPOD's. Zeker omdat ik dit ook de versie zou moeten zijn met meer bas. Maar goed met equalizer instellingen rommelen binnen poweramp en dan kan ik toch wel een erg mooi geluidje er uit halen.verbraakje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:14:
[...]
Graag review (liefst nog beetje snel zodat ik ze eventueel voor kerst nog binnen heb;))
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 19-11-2014 20:02 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:54 . Reden: referrallink aangepast ]
Die Brainwavz zijn sowieso goede oordopjes. heb er meerdere gehad en mij altijd goed voldaan.tokko1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:07:
Heb nieuwe oortjes uit china gehaald, neit van die na-maak troep of iets dergelijk. Gewoon van een chinees gerenomeerd merk wat al een tijdje goede producten maakt, namelijk Brainwavz.
Het is de Brainwavz S0 geworden, gekocht via MP4Nation.
Een uitgebreide review staat op de tweakers product page:
productreview: Brainwavz S0 IEM Earphones (Rood, Zwart) review door tokko1
[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:54 ]
GoT, You have to love it!
Het leuke aan brainwavz is dat ze van erg veel verschillende fabrieken inkopen en hun label erop zetten, zelfde met Yoda en Renkforce, MC Crypt ( Conrad ) enz enz...tokko1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:07:
Heb nieuwe oortjes uit china gehaald, neit van die na-maak troep of iets dergelijk. Gewoon van een chinees gerenomeerd merk wat al een tijdje goede producten maakt, namelijk Brainwavz.
Het is de Brainwavz S0 geworden, gekocht via MP4Nation.
Een uitgebreide review staat op de tweakers product page:
productreview: Brainwavz S0 IEM Earphones (Rood, Zwart) review door tokko1
[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:55 ]
Heb geen idee hoe ze dat werkende willen krijgen zonder externe stroomtoevoer.Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:31:
Heeft iemand ervaring met die AUX naar USB kabels uit China? Ze kosten rond de 1 euro en claim is dat je een usb stick kunt gebruiken bij apparaten (in de auto) met een 3.5mm AUX uitgang.
Dat dacht ik ook. AUX heeft geen stroom (denk ik) en dan krijgt de USB ook geen stroom.lutkeveld schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:46:
[...]
Heb geen idee hoe ze dat werkende willen krijgen zonder externe stroomtoevoer.
Aliexpress? Veel dubieuze items hebben daar vreemd genoeg toch (veel) positieve reviewsLisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:18:
[...]
Dat dacht ik ook. AUX heeft geen stroom (denk ik) en dan krijgt de USB ook geen stroom.
Maar er zijn positieve reviews van mensen, zonder te melden dat het werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Joriizzz op 19-11-2014 22:38 ]
Ja, dat komt omdat sellers vaak (een deel) van het geld terug geven voor een slechte product als je bereid bent 5 sterren te geven met een positief review. Als jet het via de Aliexpress klachtenbehandeling doet, dan is er een groot kan dat je niets terug krijgt. Heb het 3x geprobeerd en 2x keren kreeg de seller gelijk. Ondanks dat de seller een verkeerde product en verkeerde maat had opgestuurd.Joriizzz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:34:
[...]
Aliexpress? Veel dubieuze items hebben daar vreemd genoeg toch (veel) positieve reviews
Voor $1,5 heb je al een goedkope mp3 speler (heb je wel weer een sd kaartje en kabeltje nodig). Bluetooth receivers (bv van de action of China) kun je wel aansluiten op de aux ingang. Uiteraard ook niet met usb stick, maar denk dat via telefoon/bluetooth apparaat ook een optie is om muziek af te spelen. Is wel iets duurder, maar dan heb je wel bluetooth
Ik heb tweemaal een dispuut gehad, en tweemaal mijn geld terug gehad.Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:42:
[...]
Ja, dat komt omdat sellers vaak (een deel) van het geld terug geven voor een slechte product als je bereid bent 5 sterren te geven met een positief review. Als jet het via de Aliexpress klachtenbehandeling doet, dan is er een groot kan dat je niets terug krijgt. Heb het 3x geprobeerd en 2x keren kreeg de seller gelijk. Ondanks dat de seller een verkeerde product en verkeerde maat had opgestuurd.
Bedankt voor je tip.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Prachtig! Ik had eerst een hoop ander dingen geprobeerd die ik op google zag, maar jou oplossing was de enige die ik ook daadwerkelijk in orde kreegMastermind schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:56:
[...]
Stel je hebt een 64GB sd-kaart die 8GB blijkt te zijn, dan kun je de 8GB gebruiken door met Win32 Disk Imager een image van een lege 8GB sd-kaart te maken en met datzelfde programma te branden op de 64GB kaart. Op die manier wordt hij bij een format ook correct geformatteerd.
Ah, had begrepen dat als het een Xiaomi logo erop zat dat het dan vaak een neppe betreft. En dat je een blanco kabel moest hebben, maar deze schijnen ook wel echt te zijn, voor zover ik heb kunnen testen.Gutteguttegut schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:30:
[...]
Die van mij is weer iets anders:
[afbeelding]
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Nope, hij stond op processing. Venster niet sluiten blablabla en na 9 minuten, helaas, unsuccesfulTheOmen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:10:
Iemand nog geluk gehad met de TD seckill? Na de captcha gebeurde er niets, behalve dat na iedere refresh het aantal beschikbare telefoons weer geslonken was.....
Yep ik heb een Landvo L550 smartphonevoor $9,90 (€8) kunnen krijgen.TheOmen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:10:
Iemand nog geluk gehad met de TD seckill? Na de captcha gebeurde er niets, behalve dat na iedere refresh het aantal beschikbare telefoons weer geslonken was.....
[ Voor 0% gewijzigd door Chocoball op 20-11-2014 10:48 . Reden: typo ]
Congrats!Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]
Yep ik heb een Landvo L550 smartphonevoor $9,90 (€8) kunnen krijgen.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Congrats. gewoon meteen geklikt, captcha ingevuld en wachten tot je bevestiging kreeg?Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]
Yep ik heb een Landvo L550 smartphonevoor $9,90 (€8) kunnen krijgen.
Dank je. Eigenlijk wel, het duurde wel even maar gelukkig geen afwijzing gekregen. Als troost kan ik er wel een review over makenpaulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:17:
[...]
Congrats. gewoon meteen geklikt, captcha ingevuld en wachten tot je bevestiging kreeg?
Lol, even afwachten of ie ook echt binnenkomt dalijkChocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:47:
[...]
Dank je. Eigenlijk wel, het duurde wel even maar gelukkig geen afwijzing gekregen. Als troost kan ik er wel een review over maken
Dat bestaat niet. Althans niet alleen een kabel. Er moet idd een voeding o.i.d. aan zitten en een stukje hardware (lees: gewoon een mp3speler). Beter is om voor 2 dollar zo'n imitatie ipod shuffle te kopen en daar een SD kaartje in te stekenLisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:31:
Heeft iemand ervaring met die AUX naar USB kabels uit China? Ze kosten rond de 1 euro en claim is dat je een usb stick kunt gebruiken bij apparaten (in de auto) met een 3.5mm AUX uitgang.
Vaak bu'j te bang!
Ben inmiddels ook bezig met 2 refunds voor 2 Earson orders van 1 okt 2014. Heb ook niets binnnen, mijne staat sinds 23-10 in Uriqumi. Helaas.. Had ze graag ontvangen..wimpie007 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:17:
Nou heb net geld teruggehad van Banggood. Earson op 30-09-2014 besteld en nog steeds niet binnen.....
Staat wel sinds 25-10 op status left Uriqumi maar nog steeds niks..
jspr360 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:22:
[...]
Ben inmiddels ook bezig met 2 refunds voor 2 Earson orders van 1 okt 2014. Heb ook niets binnnen, mijne staat sinds 23-10 in Uriqumi. Helaas.. Had ze graag ontvangen..
Verwijderd
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
wat betekent deze status
2014-11-19 16:07, CAN, 荷兰 - NL, 交航
dat hij in NL airport is of nog niet
kan het niet vinden in de OP
deze status meldingen heeft hij gehad
2014-11-17 14:01
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-11-17 08:21
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-11-16 20:36
广州国际函件运营中心, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection
dus hij is nou met het vliegtuig mee als ik het goed begrijpboldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
met google vertaling ... CAN , Nederland - NL, oversteken Airlines . hoop dat je daar iets aan hebt
[...]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:25:
[...]
dus hij is nou met het vliegtuig mee als ik het goed begrijp
Verwijderd
CAN is de luchthavencode van Guangzhou airport. Je pakket is nu op het vliegveld van Guangzhou / in het vliegtuig richting NL.robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
wat betekent deze status
2014-11-19 16:07, CAN, 荷兰 - NL, 交航
dat hij in NL airport is of nog niet
kan het niet vinden in de OP
deze status meldingen heeft hij gehad
2014-11-17 14:01
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-11-17 08:21
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-11-16 20:36
广州国际函件运营中心, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 19:45 ]
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:45:
[...]
CAN is de luchthavencode van Guangzhou airport. Je pakket is nu op het vliegveld van Guangzhou / in het vliegtuig richting NL.
Lijkt me enorm overpriced, zo'n klein 60 lumen lampje voor $17. Voordeel is dat het op 1x AAA draait, maar volgens mij kan je veel meer bang for buck krijgen.krissie100 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:10:
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_101691.html
zou dit een mooi lampje zijn?
met de code: DQG60
kost ie ook maar 17 dollar
Android developer & dürüm-liefhebber
Heb gewoon nog even geduld. Mijne heeft daar ook 1 hele maand geleden (volgens de tracking ligt hij daar nog trouwens) maar kwam hij ook uiteindelijk toch binnen.jspr360 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:22:
[...]
Ben inmiddels ook bezig met 2 refunds voor 2 Earson orders van 1 okt 2014. Heb ook niets binnnen, mijne staat sinds 23-10 in Uriqumi. Helaas.. Had ze graag ontvangen..
inderdaad DANKboldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:46:
super bedankt, heb ook weer iets bijgeleerd![]()
[...]
Tot op een zekere hoogte, ja! Maar gezien het feit dat er bijna een maand geen update is geweest en de ervaringen van andere tweakers m.b.t. Urumiqi, wil ik mijn geld terug.WhatTheFuck schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:51:
[...]
Als je geen geduld hebt dan moet je niet aan china-shoppen beginnen.
Mijn broer kreeg vandaag zijn 2 Earsons binnen. Besteld bij Banggood op 24 september. Dus bijna twee maanden over gedaan...jspr360 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:22:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door paulus_01 op 20-11-2014 20:38 ]
paulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:38:
Mijn earson is ook gisteren binnen gekomen na precies 60 dagen geleden besteld te hebben.
Voor je je eigen feestje viert..... is enkel om aan degenen boven me aan te geven dat het gewoon echt lang duurt en ook als je echt op het punt staat te gaan escaleren (voor zover dat gaat, als je geen dispuut hebt geopend binnen 45 dagen igv PayPal), de earsons van BG lijken dus gewoon echt wel aan te gaan komen....ook al duurt het soms 60(+) dagen.....boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:20:
Als we nu eens een feestje bouwen met alle Earsons dat zijn binnengekomen![]()
[...]
paulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:24:
[...]
Voor je je eigen feestje viert..... is enkel om aan degenen boven me aan te geven dat het gewoon echt lang duurt en ook als je echt op het punt staat te gaan escaleren (voor zover dat gaat, als je geen dispuut hebt geopend binnen 45 dagen igv PayPal), de earsons van BG lijken dus gewoon echt wel aan te gaan komen....ook al duurt het soms 60(+) dagen.....
[ Voor 16% gewijzigd door boldy31 op 20-11-2014 21:31 ]
Ik had juist vanwege de positieve ervaringen met BG CS hier geen paypal dispute geopend.boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:28:
Ik heb ze daar ook besteld en in ongeveer 2 weken ontvangen, wel met Netherland Mail. Wat mij wel opviel is dat op de website van Banggood bij ordertracking en ook bij 17track de datums van verzendingen regelmatig worden aangepast, tot zelf meer dan 15 dagen.Het is wel zo dat Banggood echt veel moeite doet om elke klant te vriend te houden heb ik het gevoel. Heb zelf 38 werkdagen op scheermesjes moeten wachten, had dan een dispute geopend op de 38ste dag en dan enkele weken later toch nog ontvangen. Heb dan netjes terug gestort bij Banggood
[...]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Waarom de AA als harde eis? Ik heb zelf namelijk eentje op een 18650 en daar komt echt een bak licht van af.pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Iemand tips voor een kleine zaklamp waar AA-batterijen in kunnen, met heel veel LEDs? Ik heb last van het bomen-en-bos-syndroom, te veel te kiezen.
Een cree op 18650.pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Iemand tips voor een kleine zaklamp waar AA-batterijen in kunnen, met heel veel LEDs? Ik heb last van het bomen-en-bos-syndroom, te veel te kiezen.
Ik ben zelf naar iets gelijkaardigs op zoek, maar na wat inlezen heb ik toch behoorlijk schrik gekregen van 18650 (en alle andere Lithium batterijen). Blijkbaar is het opladen toch iets wat je best wel in de gaten moet houden? Wat zijn jullie ervaringen? (gesteld dat ik degelijke batterijen & degelijke oplader van bijvoorbeeld Nkon haal)
[ Voor 36% gewijzigd door Kitano op 21-11-2014 09:40 ]
Ik heb dezelfde 2x besteld via MIITB met kortings code. Geeft veel licht voor zijn grootte, dit had ik eigenlijk niet verwacht.Kitano schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:37:
Waarom heel veel leds en niet EEN felle led. Deze werkt op een AA maar ook op een 14500 Li-ion en geeft dan nog meer licht en heeft een zoom van smalle straal tot brede flow.
Ik heb de cheapste 18650's met cheapste lader van dx, nog nooit een probleem mee gehad.jorge.regula schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:35:
[...]
Ik ben zelf naar iets gelijkaardigs op zoek, maar na wat inlezen heb ik toch behoorlijk schrik gekregen van 18650 (en alle andere Lithium batterijen). Blijkbaar is het opladen toch iets wat je best wel in de gaten moet houden? Wat zijn jullie ervaringen? (gesteld dat ik degelijke batterijen & degelijke oplader van bijvoorbeeld Nkon haal)
http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-86970.htmlpven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Now we're talking.Rdegoede schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:57:
[...]
http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-86970.html
hele set met oplader, 2 accu's en mount voor op bijvoorbeeld je fiets... meer bang for buck dan deze lamp ben ik nog niet tegen gekomen
[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 21-11-2014 13:40 ]
[ Voor 15% gewijzigd door timmert26 op 21-11-2014 11:01 ]
Niet echt voor de China shops, maar ik ben echt een fan van Fenix lampjes.pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Ik heb (had) zelf die Bluedio S2. Voor mij een misser van de bovenste plank. Het gewicht van de ontvanger hangt naast je hals, en trekt de dopjes uit je oor. De oorkapjes zijn van zacht plasticc, en raak je zo kwijt (bij het uit de oren trekken). Geluid was wel goed, maar als je hard fietst is het windgeruis nog steeds hinderlijk aanwezig. En dee ontvangst was ook tegenvallend. Bij een telefoon in de linkerjasjak en de ontvanger aan de rechterkant, viel de verbinding steeds weg als ik diep voorover op de fiets zat.lazydave-II schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:28:
[...]
twijfel tussen de s2 en i6 ( http://www.aliexpress.com...t-go-pro/32214920365.html )
Verwijderd
Volgens mij hebben we het hier over elcheapo fakers zonder protectie. Die zijn ook maar een fractie van de prijs. Die discussie over ontploffende batterijen is al 10 keer hier gevoerd. Lees gewoon even de OP en beslis zelf of je zo'n eentje in huis wil halen. Dat die bij iemand nooit problemen heeft gehad (lees: geluk hebben) wil natuurlijk niet zeggen dat het gegarandeerd veilig is. En vice versa.lutkeveld schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:54:
Het probleem is dat mensen die een goede ervaring hebben het vaak niet online zetten en de slechte ervaringen juist worden geupload en vaak bekeken.
Neem een Panasonic cel met protectie en een goede lader, dan kan het eigenlijk niet fout gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 11:39 ]
Ik gooi graag spookverhalen rond, daar ik mensen wil behoeden voor het kopen van rommel, zoals ultrafire 18650.Rdegoede schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:32:
[...]
Ervaring mee ? of gooi je graag spookverhalen rond ?
ik heb deze lamp met die ultrafire 18650's al voor zo'n 50 personen besteld en de meesten gebruiken em dagelijks... nog nooit van ontploffing gehoord
[ Voor 17% gewijzigd door Slammz op 21-11-2014 11:26 ]
Spotgoedkoop, AA, 1 ledje en een berg licht.pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 21-11-2014 12:40 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq