Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ah daar heb ik ook interesse in! hoe lang gaat die mee? en hoe is de kwaliteit (build en geluid)

twijfel tussen de s2 en i6 ( http://www.aliexpress.com...t-go-pro/32214920365.html )

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
Dima_2005 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:20:
Hier ook niet tevreden over Red Micro USB cable. Heb er 3 besteld. Eentje maakt slecht contact, de andere 2 laden met max. 0.7A op...
1 antwoord -> Nillkin

Echt geniaal topspul!

• Whiskey48
FunFair schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Heads up voor

[afbeelding]
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928319.html

Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Nkon: €12,95
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
Mooie aanbieding, ook super spul!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
maurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:22:
[...]

1 antwoord -> Nillkin

Echt geniaal topspul!
Ook de Nilkin werkt niet zo goed bij mij. Beste kabel is nog wel de Xiaomi "magnetic" (is dus niet magnetisch) USB kabels, maar deze zijn duur en erg kort.

http://www.dx.com/p/magne...-20cm-324411#.VGxw0vmG9_A

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02
Lfshiu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:26:
[...]

Ook de Nilkin werkt niet zo goed bij mij. Beste kabel is nog wel de Xiaomi "magnetic" (is dus niet magnetisch) USB kabels, maar deze zijn duur en erg kort.

http://www.dx.com/p/magne...-20cm-324411#.VGxw0vmG9_A
Ik heb 2x de oranje versie hiervan besteld (exacte link uit de kabeltests/topicstart) en bij mij laden ze maar met 450 mA op, ook via usb 3.0 poorten.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 10:49
Net ook maar even de gouden xiaomi pistons v2 besteld van banggood met coupon : 9aeb04. Al met al 14,80 kwijt. Prima deal.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:05
Iemand hier een idee hoe dat hij een usbstick van 8GB waarvan er 6GB corrupt is een usbstick maakt van slechts 2GB zodat ik hem toch ten volle kan gebruiken? Welk programma heb ik daarvoor nodig? Heb een usbstick gekocht met de code van miniinthebox en de usbstick is te cool om niet te gebruiken (lees: Darth Vader)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/hss3e9.png

Verwijderd

Misschien is het handig om aan te geven met welke lader de kabels getest worden, lijkt me sterk dat iedereen hier dezelfde lader gebruikt. Dat maakt namelijk een wereld van verschil. Gebruik een optimale, zoals de Anker, die van de Apple iPad of Samsung bijv.

• Whiskey48
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:49:
Misschien is het handig om aan te geven met welke lader de kabels getest worden, lijkt me sterk dat iedereen hier dezelfde lader gebruikt. Dat maakt namelijk een wereld van verschil. Gebruik een optimale, zoals de Anker, die van de Apple iPad of Samsung bijv.
Ja idd.

Ik heb intussen 4x de Nillkin lader gekocht en 5x de Nillkin kabel via Banggood.
Ik zit toch echt altijd strak aan de 2A.

*edit. Er was een review met een warmtesensor, dat de Nillkin lader warm wordt op een bepaald punt.
... Nu heb ik geen warmtesensor op m'n handen na, maar ook wordt deze hooguit zachtjes lauw als ik voel. (iig gigantisch verschil met de immitatie samsung laders die ik eerst had). (waar 1 zelfs om de sec op en af stroom gaf ... wat een troep).

[ Voor 25% gewijzigd door Whiskey48 op 19-11-2014 12:26 ]

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:10
Sibrand schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:34:
[...]

Ik heb 2x de oranje versie hiervan besteld (exacte link uit de kabeltests/topicstart) en bij mij laden ze maar met 450 mA op, ook via usb 3.0 poorten.
Probeer je ze toevallig via een computer/laptop te laden? De USB 2.0-poorten van het moederbord leveren max 500mA. Voor USB 3.0 zou dit 900mA moeten zijn, maar alleen als het apparaat daarom vraagt.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

bottom line schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
Iemand hier een idee hoe dat hij een usbstick van 8GB waarvan er 6GB corrupt is een usbstick maakt van slechts 2GB zodat ik hem toch ten volle kan gebruiken? Welk programma heb ik daarvoor nodig? Heb een usbstick gekocht met de code van miniinthebox en de usbstick is te cool om niet te gebruiken (lees: Darth Vader)

[afbeelding]
Dan zou je het in / op de firmware / controller van de USB moeten schrijven en lijkt mij niet dat het mogelijk is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02

[afbeelding]
https://www.google.nl/sea...q=fake+usb+stick+reformat

https://fixfakeflash.wordpress.com/faq-read/

:O

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02
Mevius schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:28:
[...]

Probeer je ze toevallig via een computer/laptop te laden? De USB 2.0-poorten van het moederbord leveren max 500mA. Voor USB 3.0 zou dit 900mA moeten zijn, maar alleen als het apparaat daarom vraagt.
Had ik er evt bij moeten vermelden ja.

Ik laad mijn Galaxy S4 op via de oranje Xiaomi kabel uit de topicstart, aangesloten op een USB 3.0 poort van mijn werk computer. andere kabels halen hier wel hogere waarden (oprolbare kabel van de action haalt in ieder geval de 720 mA, alleen blijft niet stabiel)

Overigens haal ik met de USB 3 poort, in combinatie met de originele S4 kabel toch 1400 mA.

• Whiskey48
LOL idd, géén flash drives uit china kopen!
Waarom? Óf ze zijn nep ... zijn ze niet nep, zijn deze in Nederland goedkoper.
Ofwel, vind je een flashdrive die goedkoper is dan in NL, is deze nep.
Gewoon in de pricewatch kijken voor dit soort dingen

• bottom line
maurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:44:
[...]

LOL idd, géén flash drives uit china kopen!
Waarom? Óf ze zijn nep ... zijn ze niet nep, zijn deze in Nederland goedkoper.
Ofwel, vind je een flashdrive die goedkoper is dan in NL, is deze nep.
Gewoon in de pricewatch kijken voor dit soort dingen
Gaha :p I know. Ik weet al langer dat ze fake zijn. Maar ik zag dat iemand dit terug had 'gemaakt' en deze dan kon gebruiken. Het product kostte me toch geen euro :)

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-11 14:58
*knip*, zie topic waarschuwing geen ik-ook of andere inhoudsloze posts

[ Voor 84% gewijzigd door Perkouw op 19-11-2014 15:52 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37

[afbeelding]
Stel je hebt een 64GB sd-kaart die 8GB blijkt te zijn, dan kun je de 8GB gebruiken door met Win32 Disk Imager een image van een lege 8GB sd-kaart te maken en met datzelfde programma te branden op de 64GB kaart. Op die manier wordt hij bij een format ook correct geformatteerd.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sibrand schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:42:
[...]

Had ik er evt bij moeten vermelden ja.

Ik laad mijn Galaxy S4 op via de oranje Xiaomi kabel uit de topicstart, aangesloten op een USB 3.0 poort van mijn werk computer. andere kabels halen hier wel hogere waarden (oprolbare kabel van de action haalt in ieder geval de 720 mA, alleen blijft niet stabiel)

Overigens haal ik met de USB 3 poort, in combinatie met de originele S4 kabel toch 1400 mA.
USB 3.1 geeft max 2000mA

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
mooie promo met de coupon code >:)
timmert26 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:36:
Net ook maar even de gouden xiaomi pistons v2 besteld van banggood met coupon : 9aeb04. Al met al 14,80 kwijt. Prima deal.

[ Voor 14% gewijzigd door boldy31 op 19-11-2014 13:34 ]

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
FunFair schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
Helaas geen kortingscode over flashdeals..

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Over die USB-kabels, als je dat goed wilt testen moet je niet met verschillende laders en telefoons testen, maar gewoon met een stabiele 5V bron, en daar een USB aansluiting op maken. Daar prik je de kabel in, en aan de andere kant maak je weer een (micro)USB aansluiting waar een vermogensweerstand aanhangt, die bij 5V 2A gaat trekken. Stroommeter dingetje ertussen en op die manier kun je verschillende kabels eerlijk vergelijken.

Zoals het nu wordt gedaan is gewoon niet handig, een lader kan net wat minder spanning geven waardoor de stroom vaak ook al wat terugloopt. Daardoor kan een kabel bij de één heel goed werken, en bij de ander weer niet. Daarom moet je gewoon één testmethode gebruiken, omdat het anders niet eerlijk vergelijken is.

Liefste wil je dan ook nog de weerstand van de draadjes meten, zodat je weet of het echt koperdraad is, of goedkope CCS of CCA. Die laatste twee geven een veel hogere weerstand, en dus kan er ook minder stroom lopen.

:)

[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 19-11-2014 14:15 . Reden: CCS / CCA aanvulling ]

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 11:15
maurits82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Weet iemand nog een Banggood kortingscode die werkt?
Wil die laser/lamp pen bestellen :)

http://www.banggood.com/4...ser-Pointer-p-945788.html

Haha, zie hem zojuis hier boven :p
*edit, werkt niet op de flash sales, helaas
Ik heb hem ook, en het is echt de beste stylus die ik ooit heb beetgehouden. Ik ga hem nu weer bestellen. Deze 4-in-1 is alleen al om de stylus zijn geld waard. Leuke bijkomstigheid dat er ook een pen+lamp+laserpointer in zit.

[ Voor 5% gewijzigd door oheng op 19-11-2014 16:06 ]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:52
Prima oordopjes voor weinig.. 2 voor $ 12,74 met code FOCALIT9

edit: excuus, de link: http://www.focalprice.com...ampaign=FP_1411HP_EP0091B

[ Voor 62% gewijzigd door dangerousp op 19-11-2014 16:24 ]

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:16:
Om welke oordopjes en welk website gaat het om? :P

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:16:
Mis je een link?
Ik ben sinds vandaag weer opzoek naar nieuwe oordoppen eigenlijk.
Dus ben wel benieuwd!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]

Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.
Deze heb ik: http://osungo.com/car-chargers/carjuice-blue/

En een andere kabel doet het wel veel beter, dus daarom denk ik wel dat het aan de kabel ligt.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
dangerousp schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]

Een auto stekker geeft sowieso meestal maar 0,5 Ah A, dus ligt dan niet aan de kabel, maar aan de oplader.
Soms, soms niet. Er zijn zat auto opladers die 1-2A doen.
Ben het wel met Thinkpad eens. De kabels worden niet echt eerlijk vergeleken hier.
5V bron + weerstand is het eerlijkst om kabels te testen.
Een kabel is trouwens slechts een beperkende factor. Je boekt geen verbetering, je haalt hoogstens restricties weg. Veel mensen halen een 2A kabel met de verwachting dat ze altijd de 2A halen, wat lang niet altijd het geval is.

druk en typefouten voorbehouden

• xileS
  • Niet online
Ik heb vandaag weer een Xiaomi Powerbank binnen van banggood, die ik had besteld voor iemand anders. Alleen het viel mij op dat er dit x een andere kabel erbij zit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TAFhl7Ml.jpg
Voorheen was het geloof ik altijd een blanco kabel.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Hebben jullie ook dat de loterij van Tinydeal vandaag opeens niet werkt? Ik krijg de melding dat de activiteit verlopen is.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48

Chocoball

瞧好吧!

Ronald8 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:21:
Hebben jullie ook dat de loterij van Tinydeal vandaag opeens niet werkt? Ik krijg de melding dat de activiteit verlopen is.
In the spelregels: The Sweepstake begins at 0:01AM (GMT+8) on Nov.5th, 2014, and ends at 23:59PM (GMT+8) on Nov.19th, 2014 (“Promotion Period”).

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:55
xileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:13:
Ik heb vandaag weer een Xiaomi Powerbank binnen van banggood, die ik had besteld voor iemand anders. Alleen het viel mij op dat er dit x een andere kabel erbij zit:

[afbeelding]
Ik heb die van mij een week geleden binnen gehad. Voor zover ik het op je foto kan zien heb ik dezelfde kabel

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/r8hcnab3f/TTPOD.jpg
Ze zijn binnen, dus nu maar eens vergelijken met de pistons!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 22:42

verbraakje

🚦

l3art schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:49:
[afbeelding]
Graag review (liefst nog beetje snel zodat ik ze eventueel voor kerst nog binnen heb;))

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

xileS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:13:

[afbeelding]
Die van mij is weer iets anders:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ekjdr5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2014 19:35 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• boldy31
Ben ook benieuwd :9~ :9~ :9~
[afbeelding]

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
[afbeelding]
Ik heb via AliExpress de Awei ES800M besteld, komt normaal deze week nog binnen.
Ook eens een review maken dan.

• 13art
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
verbraakje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:14:
[...]

Graag review (liefst nog beetje snel zodat ik ze eventueel voor kerst nog binnen heb;))
Haha, ik zal mijn best doen. Eerste indruk is dat je wel meer moeite moet doen willen ze comfortabel zitten omdat ze ook wel iets groter zijn. Geluid klink direct uit de doos meer gebalanceerd en helderder dan de Pistons. De bas moet ik wel wat meer omhoog schroeven wil het naar mijn smaak zijn (house), maar dat klopt ook wel bij een wat meer gebalanceerde iem, merk wel dat de piston wat meer nadruk leggen op het laag. Maar ik had wel meer bas verwacht bij deze TTPOD's. Zeker omdat ik dit ook de versie zou moeten zijn met meer bas. Maar goed met equalizer instellingen rommelen binnen poweramp en dan kan ik toch wel een erg mooi geluidje er uit halen.

Gelukkig zitten er veel verschillende dopjes bij want ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, maar maar eentje zit echt goed en zorgt voor een goede seal. Maar goed, 1 goed setje is genoeg. Ik ga binnenkort ook proberen om zelf weer schuim oordopjes te maken want dat blijft superieur zitten in vergelijking met de rubber oordopjes.

Benieuwd hoe ze de komende tijd gaan klinken als ik ze wat langer gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 19-11-2014 20:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 14:30
Heb nieuwe oortjes uit china gehaald, neit van die na-maak troep of iets dergelijk. Gewoon van een chinees gerenomeerd merk wat al een tijdje goede producten maakt, namelijk Brainwavz.

Het is de Brainwavz S0 geworden, gekocht via MP4Nation.

Een uitgebreide review staat op de tweakers product page:
productreview: Brainwavz S0 IEM Earphones (Rood, Zwart) review door tokko1

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:54 . Reden: referrallink aangepast ]

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:25
tokko1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:07:
Heb nieuwe oortjes uit china gehaald, neit van die na-maak troep of iets dergelijk. Gewoon van een chinees gerenomeerd merk wat al een tijdje goede producten maakt, namelijk Brainwavz.

Die Brainwavz zijn sowieso goede oordopjes. heb er meerdere gehad en mij altijd goed voldaan.
Via MP4Nation zijn ze naar mijn weten alleen maar te krijgen. goede betrouwbare webshop in iedergeval.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:54 ]

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 00:41
Heeft iemand ervaring met die AUX naar USB kabels uit China? Ze kosten rond de 1 euro en claim is dat je een usb stick kunt gebruiken bij apparaten (in de auto) met een 3.5mm AUX uitgang.

GoT, You have to love it!

• Rdegoede
  • Laatst online: 18-11 15:43
tokko1 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:07:

Het leuke aan brainwavz is dat ze van erg veel verschillende fabrieken inkopen en hun label erop zetten, zelfde met Yoda en Renkforce, MC Crypt ( Conrad ) enz enz...
http://www.head-fi.org/t/...rise-of-the-rebrands-pt-1

Het is altijd even zoeken bij welke rebrand de prijs het beste is, kwaliteit is bij deze merken inderdaad altijd goed in orde

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 19-11-2014 22:55 ]

• lutkeveld
Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:31:
Heeft iemand ervaring met die AUX naar USB kabels uit China? Ze kosten rond de 1 euro en claim is dat je een usb stick kunt gebruiken bij apparaten (in de auto) met een 3.5mm AUX uitgang.
Heb geen idee hoe ze dat werkende willen krijgen zonder externe stroomtoevoer.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35
As our gift to you, please enjoy $10 OFF for products from Clothing and Apparel Category for order over $100 .To redeem this special offer, enter promo code BGC100 at checkout.

voor iemand die leuke kleren wil voor kerst

• Lisadr
lutkeveld schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:46:
[...]

Heb geen idee hoe ze dat werkende willen krijgen zonder externe stroomtoevoer.
Dat dacht ik ook. AUX heeft geen stroom (denk ik) en dan krijgt de USB ook geen stroom.

Maar er zijn positieve reviews van mensen, zonder te melden dat het werkt.

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:18:
[...]

Dat dacht ik ook. AUX heeft geen stroom (denk ik) en dan krijgt de USB ook geen stroom.

Maar er zijn positieve reviews van mensen, zonder te melden dat het werkt.
Aliexpress? Veel dubieuze items hebben daar vreemd genoeg toch (veel) positieve reviews 8)7

Voor $1,5 heb je al een goedkope mp3 speler (heb je wel weer een sd kaartje en kabeltje nodig). Bluetooth receivers (bv van de action of China) kun je wel aansluiten op de aux ingang. Uiteraard ook niet met usb stick, maar denk dat via telefoon/bluetooth apparaat ook een optie is om muziek af te spelen. Is wel iets duurder, maar dan heb je wel bluetooth :+

[ Voor 13% gewijzigd door Joriizzz op 19-11-2014 22:38 ]

• Lisadr
Joriizzz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:34:
[...]

Aliexpress? Veel dubieuze items hebben daar vreemd genoeg toch (veel) positieve reviews 8)7

Voor $1,5 heb je al een goedkope mp3 speler (heb je wel weer een sd kaartje en kabeltje nodig). Bluetooth receivers (bv van de action of China) kun je wel aansluiten op de aux ingang. Uiteraard ook niet met usb stick, maar denk dat via telefoon/bluetooth apparaat ook een optie is om muziek af te spelen. Is wel iets duurder, maar dan heb je wel bluetooth :+
Ja, dat komt omdat sellers vaak (een deel) van het geld terug geven voor een slechte product als je bereid bent 5 sterren te geven met een positief review. Als jet het via de Aliexpress klachtenbehandeling doet, dan is er een groot kan dat je niets terug krijgt. Heb het 3x geprobeerd en 2x keren kreeg de seller gelijk. Ondanks dat de seller een verkeerde product en verkeerde maat had opgestuurd.

Bedankt voor je tip.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:42:
[...]

Ja, dat komt omdat sellers vaak (een deel) van het geld terug geven voor een slechte product als je bereid bent 5 sterren te geven met een positief review. Als jet het via de Aliexpress klachtenbehandeling doet, dan is er een groot kan dat je niets terug krijgt. Heb het 3x geprobeerd en 2x keren kreeg de seller gelijk. Ondanks dat de seller een verkeerde product en verkeerde maat had opgestuurd.

Bedankt voor je tip.
Ik heb tweemaal een dispuut gehad, en tweemaal mijn geld terug gehad.
Dus het kan ook anders.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• bottom line
Mastermind schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:56:
[...]

Stel je hebt een 64GB sd-kaart die 8GB blijkt te zijn, dan kun je de 8GB gebruiken door met Win32 Disk Imager een image van een lege 8GB sd-kaart te maken en met datzelfde programma te branden op de 64GB kaart. Op die manier wordt hij bij een format ook correct geformatteerd.
Prachtig! Ik had eerst een hoop ander dingen geprobeerd die ik op google zag, maar jou oplossing was de enige die ik ook daadwerkelijk in orde kreeg :D Ook nog de meest simpele zelfs.
You mastermind 8)

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_101691.html
zou dit een mooi lampje zijn?
met de code: DQG60

kost ie ook maar 17 dollar

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Mijn horloge heeft vooralsnog weinig zin om aan te komen, dus ik heb gisteren (volgens instructies van de verkoper) even een emailtje gestuurd. Het antwoord is voorspelbaar: "wacht nog wat langer."
Maar gelukkig is er nog tijd zat voordat ik PayPal erbij moet halen dus ik wacht wel af.

Verder liggen er 2 pakjes bij de post in Nederland, 3 op het vliegveld in China, 3 zonder code, en 2 die nog verstuurd moeten worden. Hopelijk valt de vertraging door 11/11 mee.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 11:05
Nou heb net geld teruggehad van Banggood. Earson op 30-09-2014 besteld en nog steeds niet binnen.....
Staat wel sinds 25-10 op status left Uriqumi maar nog steeds niks..

• xileS
  • Niet online
Ah, had begrepen dat als het een Xiaomi logo erop zat dat het dan vaak een neppe betreft. En dat je een blanco kabel moest hebben, maar deze schijnen ook wel echt te zijn, voor zover ik heb kunnen testen.

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:55
Iemand nog geluk gehad met de TD seckill? Na de captcha gebeurde er niets, behalve dat na iedere refresh het aantal beschikbare telefoons weer geslonken was.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
TheOmen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:10:
Iemand nog geluk gehad met de TD seckill? Na de captcha gebeurde er niets, behalve dat na iedere refresh het aantal beschikbare telefoons weer geslonken was.....
Nope, hij stond op processing. Venster niet sluiten blablabla en na 9 minuten, helaas, unsuccesful :(

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

TheOmen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:10:
Yep ik heb een Landvo L550 smartphonevoor $9,90 (€8) kunnen krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Chocoball op 20-11-2014 10:48 . Reden: typo ]

• TheOmen
  • Laatst online: 18:55
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]

Congrats!

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• paulus_01
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]

Congrats. gewoon meteen geklikt, captcha ingevuld en wachten tot je bevestiging kreeg?

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

paulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:17:
[...]

Congrats. gewoon meteen geklikt, captcha ingevuld en wachten tot je bevestiging kreeg?
Dank je. Eigenlijk wel, het duurde wel even maar gelukkig geen afwijzing gekregen. Als troost kan ik er wel een review over maken ;)

• Slammz
  • Laatst online: 23-11 00:07
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:47:
[...]

Dank je. Eigenlijk wel, het duurde wel even maar gelukkig geen afwijzing gekregen. Als troost kan ik er wel een review over maken ;)
Lol, even afwachten of ie ook echt binnenkomt dalijk :P

Ben wel benieuwd naar die review.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01

-tom-562

Oliesjeik

Lisadr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:31:
Dat bestaat niet. Althans niet alleen een kabel. Er moet idd een voeding o.i.d. aan zitten en een stukje hardware (lees: gewoon een mp3speler). Beter is om voor 2 dollar zo'n imitatie ipod shuffle te kopen en daar een SD kaartje in te steken

Vaak bu'j te bang!

• jspr360
  • Laatst online: 16-11 17:09
wimpie007 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:17:
Nou heb net geld teruggehad van Banggood. Earson op 30-09-2014 besteld en nog steeds niet binnen.....
Staat wel sinds 25-10 op status left Uriqumi maar nog steeds niks..
Ben inmiddels ook bezig met 2 refunds voor 2 Earson orders van 1 okt 2014. Heb ook niets binnnen, mijne staat sinds 23-10 in Uriqumi. Helaas.. Had ze graag ontvangen..

• boldy31
Welke verzendmethode hebben jullie gebruikt, bij mij Netherland Direct Mail en tot hiertoe alles goed ontvangen, in 2 weken naar België ;) http://i61.tinypic.com/v321on.jpg
jspr360 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:22:
[...]

Ben inmiddels ook bezig met 2 refunds voor 2 Earson orders van 1 okt 2014. Heb ook niets binnnen, mijne staat sinds 23-10 in Uriqumi. Helaas.. Had ze graag ontvangen..

Verwijderd

Begint al in prijs te dalen: http://www.tinydeal.com/c-p-140856.html
Nog 5 euro eraf en hij is weer besteld.

:Y

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
wat betekent deze status
2014-11-19 16:07, CAN, 荷兰 - NL, 交航
dat hij in NL airport is of nog niet
kan het niet vinden in de OP
deze status meldingen heeft hij gehad
2014-11-17 14:01
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-11-17 08:21
广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening
2014-11-16 20:36
广州国际函件运营中心, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• boldy31
met google vertaling ... CAN , Nederland - NL, oversteken Airlines . hoop dat je daar iets aan hebt
robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
wat betekent deze status

• robinjoo1
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
met google vertaling ... CAN , Nederland - NL, oversteken Airlines . hoop dat je daar iets aan hebt
[...]
dus hij is nou met het vliegtuig mee als ik het goed begrijp :?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• boldy31
heb even 17track gekopieerd, misschien is het in vliegtuig of laatste stop bij cargo land van herkomst ...

Destination Country - Tracking Consuming: 4992 ms - Go to official website
2014-11-19 19:34
BEBRUA, Arrival at international office of exchange
2014-11-07 23:00
CNCANA, Departure from international depot
2014-11-07 08:00
CNCANA, Departure from international depot
Origin Country - Tracking Consuming: 1123 ms - Go to official website
2014-11-07 16:47
CAN, 比利时 - BE, 交航
2014-11-06 15:24
广州国际, 比利时 - BE, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange
2014-11-06 10:27
广州国际, 比利时 - BE, 出口总包互封开拆, Opening
2014-11-06 10:27
广州国际, 比利时 - BE, 出口总包互封开拆, Opening
2014-11-05 18:55
广州国际函件运营中心, 比利时 - BE, 收寄局收寄, Collection
robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:25:
[...]

dus hij is nou met het vliegtuig mee als ik het goed begrijp :?

Verwijderd

robinjoo1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
wat betekent deze status
CAN is de luchthavencode van Guangzhou airport. Je pakket is nu op het vliegveld van Guangzhou / in het vliegtuig richting NL.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 19:45 ]

• boldy31
super bedankt, heb ook weer iets bijgeleerd _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:45:
[...]

CAN is de luchthavencode van Guangzhou airport. Je pakket is nu op het vliegveld van Guangzhou / in het vliegtuig richting NL.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

krissie100 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:10:
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_101691.html
zou dit een mooi lampje zijn?
met de code: DQG60

kost ie ook maar 17 dollar
Lijkt me enorm overpriced, zo'n klein 60 lumen lampje voor $17. Voordeel is dat het op 1x AAA draait, maar volgens mij kan je veel meer bang for buck krijgen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 03:41

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

[...]

Heb gewoon nog even geduld. Mijne heeft daar ook 1 hele maand geleden (volgens de tracking ligt hij daar nog trouwens) maar kwam hij ook uiteindelijk toch binnen.

Als je geen geduld hebt dan moet je niet aan china-shoppen beginnen.

• robinjoo1
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:46:
super bedankt, heb ook weer iets bijgeleerd _/-\o_
[...]
inderdaad DANK :)

• jspr360
  • Laatst online: 16-11 17:09
WhatTheFuck schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:51:
[...]
Als je geen geduld hebt dan moet je niet aan china-shoppen beginnen.
Tot op een zekere hoogte, ja! Maar gezien het feit dat er bijna een maand geen update is geweest en de ervaringen van andere tweakers m.b.t. Urumiqi, wil ik mijn geld terug.

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19
[...]
Mijn broer kreeg vandaag zijn 2 Earsons binnen. Besteld bij Banggood op 24 september. Dus bijna twee maanden over gedaan...

• paulus_01
Mijn earson is ook gisteren binnen gekomen na precies 60 dagen geleden besteld te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door paulus_01 op 20-11-2014 20:38 ]

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Alles wat bij mij lang in Uruqmi heeft gelegen is binnen gekomen!

• boldy31
Als we nu eens een feestje bouwen met alle Earsons dat zijn binnengekomen *O*
paulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:38:
Mijn earson is ook gisteren binnen gekomen na precies 60 dagen geleden besteld te hebben.

• paulus_01
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:20:
Als we nu eens een feestje bouwen met alle Earsons dat zijn binnengekomen *O*
[...]
Voor je je eigen feestje viert..... is enkel om aan degenen boven me aan te geven dat het gewoon echt lang duurt en ook als je echt op het punt staat te gaan escaleren (voor zover dat gaat, als je geen dispuut hebt geopend binnen 45 dagen igv PayPal), de earsons van BG lijken dus gewoon echt wel aan te gaan komen....ook al duurt het soms 60(+) dagen.....

• boldy31
Ik heb ze daar ook besteld en in ongeveer 2 weken ontvangen, wel met Netherland Mail. Wat mij wel opviel is dat op de website van Banggood bij ordertracking en ook bij 17track de datums van verzendingen regelmatig worden aangepast, tot zelf meer dan 15 dagen. :/ Het is wel zo dat Banggood echt veel moeite doet om elke klant te vriend te houden heb ik het gevoel. Heb zelf 38 werkdagen op scheermesjes moeten wachten, had eerst een dispute geopend op de 38ste dag en dan enkele weken later toch nog ontvangen. Heb dan netjes terug gestort bij Banggood
paulus_01 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:24:
[...]

Voor je je eigen feestje viert..... is enkel om aan degenen boven me aan te geven dat het gewoon echt lang duurt en ook als je echt op het punt staat te gaan escaleren (voor zover dat gaat, als je geen dispuut hebt geopend binnen 45 dagen igv PayPal), de earsons van BG lijken dus gewoon echt wel aan te gaan komen....ook al duurt het soms 60(+) dagen.....

[ Voor 16% gewijzigd door boldy31 op 20-11-2014 21:31 ]

• paulus_01
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:28:
Ik heb ze daar ook besteld en in ongeveer 2 weken ontvangen, wel met Netherland Mail. Wat mij wel opviel is dat op de website van Banggood bij ordertracking en ook bij 17track de datums van verzendingen regelmatig worden aangepast, tot zelf meer dan 15 dagen. :/ Het is wel zo dat Banggood echt veel moeite doet om elke klant te vriend te houden heb ik het gevoel. Heb zelf 38 werkdagen op scheermesjes moeten wachten, had dan een dispute geopend op de 38ste dag en dan enkele weken later toch nog ontvangen. Heb dan netjes terug gestort bij Banggood
[...]
Ik had juist vanwege de positieve ervaringen met BG CS hier geen paypal dispute geopend.
Als dan de zending meer dan 50 dagen op zich laat wachten (wat voor mij persoonlijk echt een record is en ik heb toch aardig wat in China besteld en juist de laatste tijd kwam nagenoeg alles tussen de 8-12 dagen aan), dan maak je je toch wat zorgen.

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Urumqi:
2014-09-21 17:50, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange

Dit staat nog steeds in mijn status bij 17track, de tablet is per 31 oktober in mijn bezit, nu dus bijna 3 weken dezelfde status, na aflevering

m.a.w. verwacht niet veel veranderingen in je status.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, GEEN statusupdates.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand tips voor een kleine zaklamp waar AA-batterijen in kunnen, met heel veel LEDs? Ik heb last van het bomen-en-bos-syndroom, te veel te kiezen. :S

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Iemand tips voor een kleine zaklamp waar AA-batterijen in kunnen, met heel veel LEDs? Ik heb last van het bomen-en-bos-syndroom, te veel te kiezen. :S
Waarom de AA als harde eis? Ik heb zelf namelijk eentje op een 18650 en daar komt echt een bak licht van af.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Een cree op 18650.

• jorge.regula
  • Laatst online: 16-11 10:07
Ik ben zelf naar iets gelijkaardigs op zoek, maar na wat inlezen heb ik toch behoorlijk schrik gekregen van 18650 (en alle andere Lithium batterijen). Blijkbaar is het opladen toch iets wat je best wel in de gaten moet houden? Wat zijn jullie ervaringen? (gesteld dat ik degelijke batterijen & degelijke oplader van bijvoorbeeld Nkon haal)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Waarom heel veel leds en niet EEN felle led. Deze werkt op een AA maar ook op een 14500 Li-ion en geeft dan nog meer licht en heeft een zoom van smalle straal tot brede flow. Dit is dezelfde met 3 modes (fel, minder fel, strobo) en dit is zijn grotere en fellere broer op 18650 accu.

[ Voor 36% gewijzigd door Kitano op 21-11-2014 09:40 ]

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Kitano schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:37:
Waarom heel veel leds en niet EEN felle led. Deze werkt op een AA maar ook op een 14500 Li-ion en geeft dan nog meer licht en heeft een zoom van smalle straal tot brede flow.
Ik heb dezelfde 2x besteld via MIITB met kortings code. Geeft veel licht voor zijn grootte, dit had ik eigenlijk niet verwacht.

• mark-k
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

jorge.regula schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:35:
[...]

Ik ben zelf naar iets gelijkaardigs op zoek, maar na wat inlezen heb ik toch behoorlijk schrik gekregen van 18650 (en alle andere Lithium batterijen). Blijkbaar is het opladen toch iets wat je best wel in de gaten moet houden? Wat zijn jullie ervaringen? (gesteld dat ik degelijke batterijen & degelijke oplader van bijvoorbeeld Nkon haal)
Ik heb de cheapste 18650's met cheapste lader van dx, nog nooit een probleem mee gehad.

• lutkeveld
Het probleem is dat mensen die een goede ervaring hebben het vaak niet online zetten en de slechte ervaringen juist worden geupload en vaak bekeken.

Neem een Panasonic cel met protectie en een goede lader, dan kan het eigenlijk niet fout gaan.

• Rdegoede
  • Laatst online: 18-11 15:43
http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-86970.html

hele set met oplader, 2 accu's en mount voor op bijvoorbeeld je fiets... meer bang for buck dan deze lamp ben ik nog niet tegen gekomen

deze heb ik net binnen : http://www.banggood.com/W...light-18650-p-936093.html
het lampje is niet al te fel, maar de magneetvoet is erg handig, en die lampjes aan de zijkant zijn ook best prettig... kan evt ook op 3x AAA werken

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Rdegoede schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:57:
[...]

http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-86970.html

hele set met oplader, 2 accu's en mount voor op bijvoorbeeld je fiets... meer bang for buck dan deze lamp ben ik nog niet tegen gekomen
Now we're talking.

• Slammz
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 21-11-2014 13:40 ]

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:56
http://www.sjcam.com/3-cameras

De SJCAM SJ5000 komt eraan met maar liefst 3 verschillende modellen. :9

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 10:49
de 1e en laatste in dat rijtje lijken hetzelfdeNvm wifi en geen wifi. De prijzen zijn wel fors hoger dan de oude!

[ Voor 15% gewijzigd door timmert26 op 21-11-2014 11:01 ]

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Niet echt voor de China shops, maar ik ben echt een fan van Fenix lampjes.
Degelijk
Veel licht
5 jaar garantie via bepaalde shops

Youtube: DashcamNL

• Leo S.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
lazydave-II schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:28:
[...]

Ah daar heb ik ook interesse in! hoe lang gaat die mee? en hoe is de kwaliteit (build en geluid)

twijfel tussen de s2 en i6 ( http://www.aliexpress.com...t-go-pro/32214920365.html )
Ik heb (had) zelf die Bluedio S2. Voor mij een misser van de bovenste plank. Het gewicht van de ontvanger hangt naast je hals, en trekt de dopjes uit je oor. De oorkapjes zijn van zacht plasticc, en raak je zo kwijt (bij het uit de oren trekken). Geluid was wel goed, maar als je hard fietst is het windgeruis nog steeds hinderlijk aanwezig. En dee ontvangst was ook tegenvallend. Bij een telefoon in de linkerjasjak en de ontvanger aan de rechterkant, viel de verbinding steeds weg als ik diep voorover op de fiets zat.
Eerlijk gezegd ben ik de perfect zittende, goed isolerende, goed geluid hebbende, waterdichte, betaalbare Bluetooth headset voor op de fiets nog niet tegengekomen.

Verwijderd

lutkeveld schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:54:
Het probleem is dat mensen die een goede ervaring hebben het vaak niet online zetten en de slechte ervaringen juist worden geupload en vaak bekeken.

Neem een Panasonic cel met protectie en een goede lader, dan kan het eigenlijk niet fout gaan.
Volgens mij hebben we het hier over elcheapo fakers zonder protectie. Die zijn ook maar een fractie van de prijs. Die discussie over ontploffende batterijen is al 10 keer hier gevoerd. Lees gewoon even de OP en beslis zelf of je zo'n eentje in huis wil halen. Dat die bij iemand nooit problemen heeft gehad (lees: geluk hebben) wil natuurlijk niet zeggen dat het gegarandeerd veilig is. En vice versa.

Er wordt hier statistiek aangehaald, zoveel keer besteld en niks gebeurd. Het probleem is alleen dat ALS het een keer misgaat, dan gaat het ook flink mis.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 11:39 ]

• Slammz
Rdegoede schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:32:
[...]

Ervaring mee ? of gooi je graag spookverhalen rond ?

ik heb deze lamp met die ultrafire 18650's al voor zo'n 50 personen besteld en de meesten gebruiken em dagelijks... nog nooit van ontploffing gehoord
Ik gooi graag spookverhalen rond, daar ik mensen wil behoeden voor het kopen van rommel, zoals ultrafire 18650.

En dan met name mensen die NIKS weten van het veilig opladen van li-ion batterijen, laat staan met een crappy lader die doorgaans maar voltage in de cell blijft pompen nadat hij vol is.

[ Voor 17% gewijzigd door Slammz op 21-11-2014 11:26 ]

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Spotgoedkoop, AA, 1 ledje en een berg licht.

http://www.banggood.com/W...-or-1+14500)-p-33588.html

Edit:
Wel grappig dat iedereen feitelijk op dezelfde flashlight uitkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 21-11-2014 12:40 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.