Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:26
Deze heb ik ook. Echt een enorme bak licht uit zo'n klein ding!
Leo1010 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:28:
[...]

Spotgoedkoop, AA, 1 ledje en een berg licht.

http://www.banggood.com/W...-or-1+14500)-p-33588.html

Edit:
Wel grappig dat iedereen feitelijk op dezelfde flashlight uitkomt.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

FunFair schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Heads up voor

[afbeelding]
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928319.html

Komt over 2 dagen in de flash deals van Banggood voor US$12.46
Prijs op Nkon: €12,95
Prijs op Banggood met XMAS7 7% korting: $11,65, (ca. €9,32)
dat is toch vandaag? Enig idee hoe laat?

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
sander817 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:11:
[...]

dat is toch vandaag? Enig idee hoe laat?
Volgens mij tegen 17:00. Weet niet of code: xmas7 werkt op flash deals.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Lfshiu schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:18:
[...]

Weet niet of code: xmas7 werkt op flash deals.
Nee.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Rdegoede schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:57:
[...]

http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-86970.html

hele set met oplader, 2 accu's en mount voor op bijvoorbeeld je fiets... meer bang for buck dan deze lamp ben ik nog niet tegen gekomen
Die heb ik ook. Superfelle lamp, dat wel.
Maar de batterij die erbij zat was na een kwartier schijnen al leeg. Toen een dure erin gedaan, en die gaat misschien drie kwartier mee.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Wow.
Heb mijn Xiaomi USB lampje binnen.

Dat brandt lekker, samen met de powerbank van Xiaomi.
Wat me wel opvalt ; hij doet het enkel op de hoge amperage uUSB uitgang en je moet op het knopje op de powerbank drukken voor het lampje aangaat. En je kunt hem niet uitzetten met dat lampje.

Maar deze combinatie is werelds als ik weer eens een paar dagen weg ga.

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 15:35
Nadat ik in de zomervakantie voor de AWEI ES-Q3 en de AWEI ES-Q35 was gevallen, heb ik weer een paar nieuwe AWEI oordopjes besteld.

De ES-Q3 gebruik ik altijd bij mijn pc. De ES-Q35 als ik lekker in bed lig. En nu zocht ik een paar goeden om mee te nemen naar school, en om te gebruiken in het openbaar vervoer.
Dus nu ben ik gevallen voor de AWEI ES-Q7 oordopjes, besteld bij Banggood. Na mijn ervaring met de eerdere 2, was ik best benieuwd wat dit was.

De vorige 2 waren top kwaliteit voor een lage prijs, en dat verwacht ik van deze eerlijk gezegd ook wel.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
pven schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:12:
Iemand tips voor een kleine zaklamp waar AA-batterijen in kunnen, met heel veel LEDs? Ik heb last van het bomen-en-bos-syndroom, te veel te kiezen. :S
Ik heb zelf zo'n ultrafire cree, op 18650 of AAA batterijen. Vorige week een nacht geocache meegelopen. Toen bleek toch dat de lamp minder krachtig was dan ik hoopte en de batterijen (ook de AAA) relatief snel leeg waren. Zeker in vergelijking met een feniks die veel langer meeging op 1 set batterijen en bovendien vele malen krachtiger was. Feniks en Nitecore schijnen de betere merken te zijn, maar ja daar betaal je dan ook voor!

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang het nog duurt indien je "Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit" ziet? Die melding staat er nu al 20 dagen nadat het pakket eind oktober was verzonden...

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:26:
Iemand enig idee hoelang het nog duurt indien je "Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit" ziet? Die melding staat er nu al 20 dagen nadat het pakket eind oktober was verzonden...
Weet niemand een pakketje uit China wordt gewoon gepropt in het vliegtuig als er nog ruimte over is mag je mee. Heb je geluk!
Geen ruimte meer, heb je pech moe tje wachten op volgende vliegtuig.

Ga gewoon vanuit tussen de 4-8 weken dat je pakketje aankomt.
Is het er eerder heb je geluk, is het er later heb je pech.

• Acolyte57
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Kasj schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:21:
Ik heb zelf zo'n ultrafire cree, op 18650 of AAA batterijen. Vorige week een nacht geocache meegelopen. Toen bleek toch dat de lamp minder krachtig was dan ik hoopte en de batterijen (ook de AAA) relatief snel leeg waren. Zeker in vergelijking met een feniks die veel langer meeging op 1 set batterijen en bovendien vele malen krachtiger was. Feniks en Nitecore schijnen de betere merken te zijn, maar ja daar betaal je dan ook voor!
Sinds ik een lampje op een CR123 heb gehad kan ik niks meer met die 1x AA of AAA lampjes, het verschil in lichtopbrengst is immens. Verschil is alleen dat je een 1x AAA lampje nog heel relaxt aan je sleutelbos kan dragen en dat heb ik ook een jaar gedaan met een CR123 lamp, maar dat verschil in diameter maakt toch verrassend veel uit.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Acolyte57 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:40:
[...]

Sinds ik een lampje op een CR123 heb gehad kan ik niks meer met die 1x AA of AAA lampjes, het verschil in lichtopbrengst is immens. Verschil is alleen dat je een 1x AAA lampje nog heel relaxt aan je sleutelbos kan dragen en dat heb ik ook een jaar gedaan met een CR123 lamp, maar dat verschil in diameter maakt toch verrassend veel uit.
Ook met een volle 18650 kwam de zaklamp niet in de buurt van de Fenix. Het viel me pas echt op toen ik goed vergelijkingsmateriaal had. Maar voor gewoon huis- tuin- en keukengebruik zijn het prima lampjes uiteraard.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kan dit ledzaklampjesgeklets niet beter in Het grote (LED-)zaklampentopic?
Daar is tenminste 'n apart topic voor :D

[ Voor 39% gewijzigd door dodge_911 op 21-11-2014 17:08 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Het is bij mij nog steeds niet duidelijk of de http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html Xiaomi Mi Band nou ook met bijvoorbeeld een Jiayu toestel werkt.

Ik wil hem vooral voor het tracken van je slaap. Lijkt me een tof ding.

Verwijderd

Damocles.NL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:41:
Het is bij mij nog steeds niet duidelijk of de http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html Xiaomi Mi Band nou ook met bijvoorbeeld een Jiayu toestel werkt.

Ik wil hem vooral voor het tracken van je slaap. Lijkt me een tof ding.
Mijn MiBand werkt met Android 4.3 (Samsung S3). Trilt bij bellen, app werkt perfect, wekker ook.
Het enige wat niet werkt is het unlocken van het scherm.

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Leo S. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:17:
[...]

Ik heb (had) zelf die Bluedio S2. Voor mij een misser van de bovenste plank. Het gewicht van de ontvanger hangt naast je hals, en trekt de dopjes uit je oor
Dank u! Dan ga ik dus voor de i6... Lekker mijn eigen dopjes aansluiten

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
Kasj schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:17:
[...]

Ook met een volle 18650 kwam de zaklamp niet in de buurt van de Fenix. Het viel me pas echt op toen ik goed vergelijkingsmateriaal had. Maar voor gewoon huis- tuin- en keukengebruik zijn het prima lampjes uiteraard.
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Fenix is een merknaam. Je hebt genoeg goedkopere chinese 18650 lampen die even fel of nog feller schijnen dan a-merk modellen zoals van Fenix. Ligt aan type lamp icm reflector, driver en gebruikte led.

Fenix is wel een goed merk met degelijke spullen, daar betaal je dan ook dik voor natuurlijk.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48

Chocoball

瞧好吧!

maartend schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:28:
Wow.
Heb mijn Xiaomi USB lampje binnen.

Dat brandt lekker, samen met de powerbank van Xiaomi.
Wat me wel opvalt ; hij doet het enkel op de hoge amperage uUSB uitgang en je moet op het knopje op de powerbank drukken voor het lampje aangaat. En je kunt hem niet uitzetten met dat lampje.

Maar deze combinatie is werelds als ik weer eens een paar dagen weg ga.
Vreemd bij mij werkt het Xiaomi lampje direct in de normale USB poort van een 10400mAh XPB. Als ik de knop op de XPB indruk gaat het lampje uit. Wel blijven de indicatie LEDs elke 5 seconden knipperen. Na 2 minuten houdt het daarmee op.

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Zojuist mijn eerste AliExpress bestellingen gedaan:

Xiaomi powerbank 10400mah voor 9,70 incl verzenden (vergelijkbaar kost hier rond de 40-50 euro)
reservekabel voor Shure SE215 voor 10,40 incl verzenden (namaak, maar ziet er goed uit. originele kabel van shure zelf kost hier 50 euro)

beide verkopers hadden >90% rating en >3000 beoordelingen
gaat wel even duren voor het binnen is, maar als beide producten werken is het wel een goede deal!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
Buntmans schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:33:
Zojuist mijn eerste AliExpress bestellingen gedaan:

Xiaomi powerbank 10400mah voor 9,70 incl verzenden (vergelijkbaar kost hier rond de 40-50 euro)
reservekabel voor Shure SE215 voor 10,40 incl verzenden (namaak, maar ziet er goed uit. originele kabel van shure zelf kost hier 50 euro)

beide verkopers hadden >90% rating en >3000 beoordelingen
gaat wel even duren voor het binnen is, maar als beide producten werken is het wel een goede deal!
Ik zou de XPB wel even goed testen als ie binnenkomt.
Voor dat bedrag ben ik bang dat het geen originele is :(

• Buntmans
paulus_01 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:35:
[...]

Ik zou de XPB wel even goed testen als ie binnenkomt.
Voor dat bedrag ben ik bang dat het geen originele is :(
Ik vond het ook goedkoop. Er stonden er veel voor rond de 17E. Echter ook voor nog minder (moet je er wel 250 kopen :).

Ik zie in de beoordelingen wel berichten dat e.e.a. niet zou werken. Maar dat is slechts een klein aandeel, zijn gemiddelde beoordeling is 96,6% ... en 2 glinsterende diamantjes :)

Ben benieuwd. Het zal nog wel even duren voor we het weten...

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Buntmans schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:41:
Ik vond het ook goedkoop. Er stonden er veel voor rond de 17E. Echter ook voor nog minder (moet je er wel 250 kopen :).

Ik zie in de beoordelingen wel berichten dat e.e.a. niet zou werken. Maar dat is slechts een klein aandeel, zijn gemiddelde beoordeling is 96,6% ... en 2 glinsterende diamantjes :)

Ben benieuwd. Het zal nog wel even duren voor we het weten...
Vaak geeft de verkoper je geld (gedeeltelijk) terug in ruil voor een positieve review, ik verwacht dat de PB nep is, dat kan nooit voor die prijs.

• Buntmans
gooien101 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:44:
[...]

Vaak geeft de verkoper je geld (gedeeltelijk) terug in ruil voor een positieve review, ik verwacht dat de PB nep is, dat kan nooit voor die prijs.
Klinkt als een goede gelegenheid om eens uit te proberen hoe goed die buyer protection service van aliexpress werkt :)

Edit. Ben het wel met je eens hoor, het is -te- goedkoop. Maarja als je voor elke sale een dispuut krijgt en gedeelte moet reinbursen, dat is toch ook geen businessmodel.

[ Voor 48% gewijzigd door Buntmans op 21-11-2014 20:54 ]

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Laat maar

[ Voor 112% gewijzigd door Medione1210 op 21-11-2014 22:39 ]

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Medione1210 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:24:
Niet uit china, maar de Hema verkoopt 2m micro usb kabels voor 3 euro per stuk. T/m zondag vanaf 5 artikelen 20% korting plus gratis verzenden.
heeft iemand al zo'n kabel? Zo ja, wat is de output?
Is misschien een leuk een snel alternatief voor bestellen in China.
Ze hebben trouwens ook lightning kabels.

http://www.hema.nl/winkel...&fh_secondid=pnl_60300011
Hoort eigenlijk niet in dit topic maar goed het Is gewoon letterlijk hetzelfde prul met dezelfde waardes als wat je in china kan kopen maar dan met een Hema logo. Je hoeft dus geen andere waardes te verwachten.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:11
Medione1210 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:24:
Niet uit china, maar de Hema verkoopt 2m micro usb kabels voor 3 euro per stuk. T/m zondag vanaf 5 artikelen 20% korting plus gratis verzenden.
heeft iemand al zo'n kabel? Zo ja, wat is de output?
Is misschien een leuk een snel alternatief voor bestellen in China.
Ze hebben trouwens ook lightning kabels.

http://www.hema.nl/winkel...&fh_secondid=pnl_60300011
Mijn schoonouders hadden er 1 gekocht voor de iPad 2 een paar maanden geleden. Hierna klaagden ze dat de ipad niet zo snel meer oplaadde :P

[ Voor 2% gewijzigd door Frank!in op 21-11-2014 22:36 . Reden: lastig hoor Nederlands ]

• gooien101

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Frank!in schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:36:
[Mijn schoonouders hadden er 1 gekocht voor de iPad 2 een paar maanden geleden. Hierna klaagden ze dat de ipad niet zo snel meer oplaadde :P
Ik denk dat een ipad helemaal niet oplaad met een micro usb kabel.. ;)

Verwijderd

Toevallig heb ik vorige week zo'n kabel gekocht bij Hema en deze week ontvangen, maar laden gaat echt enorm sloom. Dus geen aanrader helaas!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:23
Ik had eerst ook een 3m micro usb kabel uit China gehaald van buyincoins, echter bleek deze m.b.v. Sony EP 800 usb lader met 150~200 mAh op te laden. Dus toen had ik het idee om een usb 2.0 verlengkabel van 1 meter te gebruiken (ooit gekocht in de begintijden van Chinashoppen, toen kabels nog stevig waren) in combinatie met de originele Sony micro usb kabel (0,8 m). Volgens mijn telefoon toentertijd werd die opgeladen met 750~800 mAh (gemeten met zo'n app). Echter, ik had de verlengkabel voor iets anders moeten opofferen, daarnaast nieuw telefoon gekocht met een iets langer meegeleverde micro usb kabel (1m). Dus zocht ik op het internet/ebay naar een 1m usb 3.0 verlengkabel (2 euro) aangezien een goedkope usb 2.0 verlengkabel huidig nu alleen maar kan tegenvallen (dun, reuk etc.). USB 3.0 kabel ziet en voelt stug aan, daarnaast laadt ook mijn mobiel relatief sneller op vergeleken met de eerdere situatie (lijkt op deze).

Test is met de volgende gegevens:
EP800 Sony Ericsson usb lader (850 mAh volgens lader)
Moto G (2013 versie) > 10% accu over
Bijgeleverde witte 1m micro usb kabel van de Moto G
1m USB 3.0 verlengkabel
Anker IQ lader (5 poorten, 40w)
Kcx-017 usb tester

Eerst gemeten met de Sony lader:
Originele 1 m kabel > 5,03V en 900 mAh
Verlengkabel + originele kabel: 4,93V en 915 mAh

Daarna gemeten met de Anker lader:
Originele 1 m kabel > 5,11V en 1150 mAh
Verlengkabel + originele kabel: 4,98V en 830 mAh

Dus als je een 2m kabel wilt hebben dan kan je beter de originele kabel (1m) gebruiken in combinatie met een USB 3.0 verlengkabel (1m). 'Goedkope' kabels uit China zijn vaak teleurstellend (MVP van DX... 1m kabel > 250~350 mAh). Rond de 900 mAh opladen met een 2m kabel vind ik persoonlijk niet slecht, het zal desondanks altijd beter kunnen met een duurder kabel.

Zoek je een goede goedkope kabel van 1,2m dan moet je de Nillkin micro usb kabel (4~5 dollar denk ik) kopen (1,2m > 5,1 V en 1,05A en 2,2m > 4,98V en 0,78A). Gemeten met de Anker lader.

Daarnaast via Aliexpress 6 maanden geleden een 'Belkin' Lightning kabel (1,3m) :+ gekocht voor 4 dollar, wat de ipad Air oplaadt met 2A (gemeten met zelfde meter + originele Apple lader). Vervolgens 2 weken geleden een 1,8m MFI Lightning kabel gekocht voor 11 dollar, die de ipad Air met 2,31A (4,95V) m.b.v. de Anker lader oplaadt.

[ Voor 4% gewijzigd door Exor op 21-11-2014 23:39 ]

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 00:36

Quindor

Switching the universe....

Ik kan zelf de kabels van MILLIONWELL heel erg aanraden. Hoewel ik er nog geen gemeten laad tests mee heb gedaan laad deze kabel mijn Nexus 7 in record tijd op, de lader hiervan is stock 2A. Ook mijn Sony Z2 zit met een kleine 2 uurtjes vol.

Ik heb er tijdens de sale nog 4 meer van besteld (2 anderen gebruik ik al een jaar). Super soepele, dikke kabel met erg fijne 'snappy' connectoren. Helaas zijn ze dan ook niet goedkoop, maar dan heb je wel een goede 3M kabel: http://www.aliexpress.com...eter-with/1943172956.html

Ook heb ik tijdens de sale enkele van de volgende adapters gekocht: http://www.aliexpress.com...e-Android/1905710982.html . 3000mA, ik ben benieuwd, in principe zou er dan geen limiet meer op moeten zitten wat een device kan gebruiken. Helaas speelt er meer mee qua hoe snel een apparaat oplaad (Zoals wat het maximaal vraagt aan amperage), maar toch.
Ik heb enkele van deze type adapters bij bepaalde apparaten gehad en nooit problemen mee gehad. Ook de binnenkant ziet er vaak netjes uit met de nodige beveiligingen en spacing erin. Hij heeft dan ook niet echt een fancy behuizing. Meer ontworpen om goed en degelijk stroom te leveren dan zo klein mogelijk en gelikt eruit te zien, topper! Zodra ik ze binnen heb zal ik ze wel eens doormeten en laten weten hoe ze bevallen!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Quindor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:58:
in principe zou er dan geen limiet meer op moeten zitten wat een device kan gebruiken. Helaas speelt er meer mee qua hoe snel een apparaat oplaad (Zoals wat het maximaal vraagt aan amperage), maar toch.
Tenzij je een device hebt dat 3A laden ondersteund heb je er niks aan. Uiteindelijk bepaalt het apparaat de laadstroom, waar dat bij de meesten 1 à 2 ampere is. Dit is uiteraard een software limiet, maar daar zit waarschijnlijk een hardware limiet vlak onder. De meeste lithium cellen kan je nml niet met >1C opladen, wat 2-3A is bij de meeste telefoons.

1-2C opladen is wel geweldig. Heb je je device binnen 30-60 minuten vol zitten.

druk en typefouten voorbehouden

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Gisteren mijn eerste order van de 11-11 sale binnen, deze handvaten met ingebouwde bar-ends voor $6. Kwaliteit is goed en de hoek van de bar-end is verstelbaar.

Ook mijn 2e Van Gogh is binnen en ziet er netjes uit. Klik hier voor een hi-res versie.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BXr0hdB.jpg

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
Een Van Gogh uit China? Whaha eigenlijk zouden we als Nederlanders nog eens extra korting moeten kunnen krijgen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 22-11-2014 10:20 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Mastermind
  • Laatst online: 19-11 19:37
Quindor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:58:
Ook heb ik tijdens de sale enkele van de volgende adapters gekocht: http://www.aliexpress.com...e-Android/1905710982.html . 3000mA, ik ben benieuwd, in principe zou er dan geen limiet meer op moeten zitten wat een device kan gebruiken. Helaas speelt er meer mee qua hoe snel een apparaat oplaad (Zoals wat het maximaal vraagt aan amperage), maar toch.
Die heb ik ook, twee stuks. Althans, qua buitenkant zijn ze hetzelfde.
Even opgezocht in de order history bij AliExpress:
Het waren deze:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6263960807.html
2 stuks voor $12,59.
Een van mijn tablets vereist een voeding van 2A omdat hij anders gaat mekkeren van "This charger has not enough power to charge" o.i.d.
Met deze lader krijg ik die melding niet in ieder geval. :+ dus hij is minstens 2A. Of hij 3A is weet ik niet...
De andere gebruik ik als voeding voor mijn USB power HUB. Ook geen problemen mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Mastermind op 22-11-2014 10:54 ]

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11 06:23
Wat als je al een refund gehad hebt en toch t pakketje nog krijgt?

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 11:05
jovael schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:57:
Dan betaal je het toch gewoon weer terug, wel zo netjes

• FunFair
jovael schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:57:
Dat is natuurlijk afhankelijk van je eigen geweten...
Als een pakketje er 60+ dagen over doet en niet te hoge waarde heeft (paar euro) zou ik niet alsnog gaan betalen. Gaat het om een pakketje van >€20 en na 100+ dagen komt zou ik erover nadenken.
Heb het nog niet gehad overigens.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Wie bepaalt hoeveel iets waard is om terug te betalen? Ik heb het 1 keer gehad met een horloge van 12$, geld terug gekregen en paar dagen later kwam hij binnen. Direct de verkoper een berichtje verstuurd en geld weer over gemaakt.

Als je het 1 keer bij 100 euro betaalt en 10 keer met 10 euro niet, wat is dan het verschil? Netto gezien gaat het om hetzelfde bedrag.

Of je hem terug overmaakt of niet moet je zelf weten, maar ik zie het als gappen als je het artikel bewust houdt zonder terug te betalen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FunFair
Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:27:
Als je het 1 keer bij 100 euro betaalt en 10 keer met 10 euro niet, wat is dan het verschil? Netto gezien gaat het om hetzelfde bedrag.
De kans dat 10x een pakketje t.w.v. €10 veel te laat aankomt is natuurlijk veel kleiner dan 1x een pakket t.w.v. €100.

Het blijft simpelweg de eigen keuze van iemand om wel of niet opnieuw te betalen als een refund al gegeven is. Om het stelen te noemen gaat wel erg ver. Als je bewust een refund vraagt terwijl je het pakket al in huis hebt, dat noem ik stelen.

• Medione1210
Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:27:
Wie bepaalt hoeveel iets waard is om terug te betalen? Ik heb het 1 keer gehad met een horloge van 12$, geld terug gekregen en paar dagen later kwam hij binnen. Direct de verkoper een berichtje verstuurd en geld weer over gemaakt.

Of je hem terug overmaakt of niet moet je zelf weten, maar ik zie het als gappen als je het artikel bewust houdt zonder terug te betalen.
Ok, offtopic maar: Moeilijk moeilijk...ik zei vroeger ook wel eens dat ik zoiets nooit zou doen, maar iedereen neemt weleens een pen van kantoor mee, draait een kopietje op kosten van de baas, of gebruikt een afbeelding van Sponge Bob zonder daar rechten over af te dragen :9. 10 cent of 100 euro maakt dan eigenlijk niet uit...

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 22-11-2014 14:46 ]

• gooien101

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

FunFair schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:37:
De kans dat 10x een pakketje t.w.v. €10 veel te laat aankomt is natuurlijk veel kleiner dan 1x een pakket t.w.v. €100.

Het blijft simpelweg de eigen keuze van iemand om wel of niet opnieuw te betalen als een refund al gegeven is. Om het stelen te noemen gaat wel erg ver. Als je bewust een refund vraagt terwijl je het pakket al in huis hebt, dat noem ik stelen.
Het is toch niet netjes om er gewoon maar niet voor te betalen? Beredeneer ook eens vanuit de webshop, zij moeten toch ook rond komen?

• O88088
  • Laatst online: 22:03
Laaaaang geleden had ik eens zoiets met een Duitse verkoper. Ik had 3 dingen gekocht en er maar 1 gekregen. Dus over en weer gemaild en uiteindelijk geld terug gekregen. Veel later kwamen die andere 2 dingen toch nog aan, gelijk de verkoper gemaild en geld overgemaakt. Die verkoper was hartstikke blij dat er nog zulke eerlijke mensen bestaan. Zo zou ik het ook met pakjes uit China doen. Juist met pakjes met een lage waarde omdat daar de kleinste marge opzit.

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:42
Vraagje, is de SJCAM SJ4000 WIFI momenteel het goedkoopste bij gearbest? http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_81588.html

Bij banggood en DX waren ze duurder, of is er nog een aanbieding die ik over het hoofd heb gezien?

Zijn er verder nog echt goede websites waar je accessoires kan kopen voor de SJ4000, of is het gewoon een beetje rond zoeken naar leuke dingen?

Thanks

• bottom line
  • Laatst online: 22:05
BlackMonkey schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:25:
Vraagje, is de SJCAM SJ4000 WIFI momenteel het goedkoopste bij gearbest? http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_81588.html

Bij banggood en DX waren ze duurder, of is er nog een aanbieding die ik over het hoofd heb gezien?

Zijn er verder nog echt goede websites waar je accessoires kan kopen voor de SJ4000, of is het gewoon een beetje rond zoeken naar leuke dingen?

Thanks
Rondzoeken. Ik heb de mijn gekocht bij Aliexpress, maar je kan de gadgets voor de GoPro/SJ4000 op elke site vinden. Is afhankelijk van coupons/bundeling van accessoires in 1 order/promotieacties, dus zelf eens goed bekijken wat je wilt!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Net mijn Pistons binnen van BG, 8 dagen onderweg geweest, dus verrassend snel in de bus. Bedankt voor de vele tips deze te halen in dit topic, heerlijk geluid voor het geld en een verademing na de relatief slechte dopjes waar ik de laatste tijd door luisterde!

• GSOD
BlackMonkey schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:25:

Thanks
Alieexpress bij trusted sellers wat goedkoper

• O88088
Ik was van plan om eens te kijken of ik een samenvatting van de Radar uitzending over Chinese webshops kon vinden, maar toen kwam ik hier uit: http://forum.fok.nl/topic/2171976/1/999

En wat de TS daar schrijft klinkt best aannemelijk eigenlijk. Opeens allemaal slechte publiciteit voor Chinese webshops, en vaak ook nog eens erg kortzichtig (50 euro voor een tablet uitgeven en dan verwachten dat het vergelijkbaar is met Samsung of Apple? 7(8)7) of zelfs gewoon foutief (Misleiding door "onverwachte" kosten? Nee mensen, lees eens wat er allemaal staat voordat je klikt!).

Lees ook wat de Consumentenbond schrijft:

http://www.consumentenbon...ebshop-aliexpress-review/

:') :N

• lutkeveld
Oh oh, ik kan het bijna niet aan zien. Heb bijna continu mijn hoofd in mijn handen gehad bij het kijken naar die Radar aflevering.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
En aan dat thuiswinkelkeurmerk van ze lijk je ook niks te hebben, gezien diverse topic in het shoppingforum. De aangesloten bedrijven betalen er namelijk aardig voor. Je gaat natuurlijk niet bijten in de hand die je voedt. Oplichters schrappen ze wel, maar bij een conflict heb je niet zo heel veel aan ze. Doen alsof ze de consument in bescherming willen nemen tegen die gemene Chinezen lijkt me wat hypocriet van ze.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Medione1210
Hyp Hyper schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:46:
En aan dat thuiswinkelkeurmerk van ze lijk je ook niks te hebben, gezien diverse topic in het shoppingforum. De aangesloten bedrijven betalen er namelijk aardig voor. Je gaat natuurlijk niet bijten in de hand die je voedt. Oplichters schrappen ze wel, maar bij een conflict heb je niet zo heel veel aan ze. Doen alsof ze de consument in bescherming willen nemen tegen die gemene Chinezen lijkt me wat hypocriet van ze.
Helemaal mee eens. Tenenkrommende aflevering van radar en slecht stuk geschreven door de Consumentenbond.
Maar toch. Waarom zou je voor BIJVOORBEELD 60 euro plus naheffing een onbekende tablet ( en eigenlijk zonder goede garantie) in China kopen als je voor 125 na cashback)een galaxy tab 8 met 2 jaar garantie kunt kopen bij een nederlandse webshop.

Ik koop alleen goedkope gadgets, gewoon voor de lol, in China....en toegegeven....in 50% van de gevallen is er wel wat mee, maar dan krijg je makkelijk een refund of vervanging.
Voor duurdere dingen kijk ik liever in Europa.

• GSOD
http://www.gearbest.com/s...rgency-gear/pp_16234.html

Voor 1 cent na code sabercard. Lijkt me handig vooral aangezien je altijd een portemonnee bij je hebt :)

• O88088
Alleen jammer dat dat ding niet echt creditcard formaat heeft en vrij dik is :'(.

• Medione1210
Ronald8 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:54:
Alleen jammer dat dat ding niet echt creditcard formaat heeft en vrij dik is :'(.
Haha, 1 cent en dan nog niet goed :z...leg je 'm in je dashboardkastje...of geef je 'm weg...in ieder geval zie je over een maand je postbode weer eens.

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 22-11-2014 22:00 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Ik heb hem al in huis, je hebt er in feite geen kloot aan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Medione1210
Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:58:
Moet je deze eens proberen...tijdje terug paar voor 2,37$ per stuk gekocht en uitgedeeld...idereen was er blij mee. Http://www.dx.com/p/victo...-knife-kit-red-179190.... of ze deden alsof :)
Ik heb ze overigens toen via ebay gekocht en niet via DX.

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 22-11-2014 22:12 ]

• lutkeveld
Waarom heb ik nou weer een account aangemaakt en doe ik de moeite om 80 cent te besparen op iets wat ik toch niet ga gebruiken :D

• O88088
Medione1210 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:57:
[...]

Haha, 1 cent en dan nog niet goed :z...leg je 'm in je dashboardkastje...of geef je 'm weg...in ieder geval zie je over een maand je postbode weer eens.
Ik heb er dus al 2 gekocht buiten die 1 cent deals om :). Eentje zit er in m'n portemonnee en eentje ligt in de la. Een gewoon vak voor pasjes is te groot waardoor je hem er amper uit krijgt of waar hij juist te dik voor is. En de bruikbaarheid is inderdaad beperkt.

En m'n postbode komt hier al genoeg, er zijn sowieso nog 8 pakjes onderweg ;).

[ Voor 6% gewijzigd door O88088 op 22-11-2014 22:07 ]

• Medione1210
Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:58:
Misschien kan deze meneer 'm van je overnemen? http://cdn2.hubspot.net/h...pg/images/macgyver198.jpg

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
saidddd93 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:43:

Voor 1 cent na code sabercard. Lijkt me handig vooral aangezien je altijd een portemonnee bij je hebt :)
Ik gooi hem in mijn winkelwagen, voeg nog een afgeprijsd item van $1.97 toe en vul dan de code in. De prijs van de card gaat omlaag naar 1 cent, het andere item wordt ineens $2,04! Rare korting!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
saidddd93 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:43:

Ah weer zo'n cent deal die je na aankoop nooit thuis bezorgd krijgt.
Ik haak af op deze site.

• FunFair
maurits82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:28:
[...]

Ah weer zo'n cent deal die je na aankoop nooit thuis bezorgd krijgt.
Ik haak af op deze site.
Lul niet... ik heb de vorige 1 cent deal gewoon ontvangen. Heeft wel 60 geduurd, maar als je sneller wilt bestel je maar met dhl :P

• gooien101

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

.

[ Voor 99% gewijzigd door gooien101 op 23-11-2014 10:02 ]

Verwijderd

FunFair schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:38:
[...]

Lul niet... ik heb de vorige 1 cent deal gewoon ontvangen. Heeft wel 60 geduurd, maar als je sneller wilt bestel je maar met dhl :P
Ook hier gewoon de sim kaart adapter voor 1 cent ontvangen. :) duurt wel erg lang vergeleken met andere shops maar dat boeit natuurlijk niet voor 1 cent. :P

• Whiskey48
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:37:
[...]

Ook hier gewoon de sim kaart adapter voor 1 cent ontvangen. :) duurt wel erg lang vergeleken met andere shops maar dat boeit natuurlijk niet voor 1 cent. :P
hmm, misschien ben ik dan de enige die hem niet ontvangen heeft.
Naja, 1ct verloren is wel te overzien :)

• bottom line
  • Laatst online: 22:05
maurits82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:42:
[...]

hmm, misschien ben ik dan de enige die hem niet ontvangen heeft.
Naja, 1ct verloren is wel te overzien :)
De sim-kaart adapter heb ik ook niet ontvangen. Wel de bankkaart multifunctioneel zakmes! Leuk gadget, of ik het ga gebruiken, geen idee. Maar voor die 1 cent :+
Maar moest ik eens ergens op reis / camping gaan gaat het wel mee :)

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-11 22:17
Zowel de simkaart adapter (goeie kwaliteit!) ontvangen als de zakmes.
zakmes is nutteloos,

Verwijderd

Zakmes hier helaas nog niet ontvangen. :(

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
De Eurocent Deals ...

• Whiskey48
Afbeeldingslocatie: http://examinedliving.com/wp-content/uploads/ComplyTx-400.jpg

Weet iemand waar ik goedkoop foam ear buds kan kopen?
(Ik heb TDK oordopjes met deze dingen. Dit geeft wel echt een héél veel beter geluid en draagcomfort dan de standaard rubber dingen die bv bij de pistons 2 zitten).
Die ik nu heb zijn helaas versleten dus zoek nieuwe.

zo iets als deze dus, maar als het kan wat goedkoper
http://www.aliexpress.com...hone-sets/2032659042.html

*edit.
Ik denk dat naast de betere en duurdere bovenstaande, de onderstaand een goede prijs/kwaliteit ratio heeft.
http://www.aliexpress.com...arbud-Bud/2026193012.html

[ Voor 18% gewijzigd door Whiskey48 op 23-11-2014 15:01 ]

• boldy31
Heb er ook hard mee gelachen met de consumentenafzettersbond :P
Medione1210 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:08:
[...]

Helemaal mee eens. Tenenkrommende aflevering van radar en slecht stuk geschreven door de Consumentenbond.
Maar toch. Waarom zou je voor BIJVOORBEELD 60 euro plus naheffing een onbekende tablet ( en eigenlijk zonder goede garantie) in China kopen als je voor 125 na cashback)een galaxy tab 8 met 2 jaar garantie kunt kopen bij een nederlandse webshop.

Ik koop alleen goedkope gadgets, gewoon voor de lol, in China....en toegegeven....in 50% van de gevallen is er wel wat mee, maar dan krijg je makkelijk een refund of vervanging.
Voor duurdere dingen kijk ik liever in Europa.

• Whiskey48
boldy31 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:10:
Heb er ook hard mee gelachen met de consumentenafzettersbond :P
[...]
Mee eens, duurdere producten via NL, gadgets via China.
Behalve mijn digitale SMSL versterkers, man man man, wat is dat toch mooi spul, daar kunnen die AAA merken in de EU echt niet tegen op!
(duurzaam, betere onderdelen, fantastisch geluid echt niet normaal).

• Buntmans
Vandaag weer wat goedkope gadgets besteld:

Charger Doctor voor 1,99 incl verzenden
Bluetooth 4.0 dongle 2,29 incl verzenden

Ben benieuwd.

Misschien beetje off-topic, maar:
[...]
... als je voor 125 na cashback)een galaxy tab 8 met 2 jaar garantie kunt kopen bij een nederlandse webshop.
Kan je me mss in de richting van deze cashback actie sturen? Ik heb gezocht op samsung.nl en op google, maar zie hem zo 123 niet.

• Medione1210
Buntmans schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:26:
Vandaag weer wat goedkope gadgets besteld:

Charger Doctor voor 1,99 incl verzenden
Bluetooth 4.0 dongle 2,29 incl verzenden

Ben benieuwd.

Misschien beetje off-topic, maar:

[...]

Kan je me mss in de richting van deze cashback actie sturen? Ik heb gezocht op samsung.nl en op google, maar zie hem zo 123 niet.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/SKUVDJMRMH59D/
was vorige week 165,00 bij wehkamp. Prijs wisselt iedere week, dus even prijs checken voordat je koopt. En vergeet shopkorting niet.

Smart cover bestel je dan weer wel in China, bijv. http://www.ebay.nl/itm/BL...&var=&hash=item1c45487b89

[ Voor 27% gewijzigd door Medione1210 op 23-11-2014 16:36 ]

• lutkeveld
maurits82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:25:
[...]

Mee eens, duurdere producten via NL, gadgets via China.
Behalve mijn digitale SMSL versterkers, man man man, wat is dat toch mooi spul, daar kunnen die AAA merken in de EU echt niet tegen op!
(duurzaam, betere onderdelen, fantastisch geluid echt niet normaal).
Versterkers uit China kunnen inderdaad echt geweldig zijn. DIY is het al helemaal mooi, vanaf 5 euro heb je al een degelijk printje.

• Buntmans
Medione1210 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:30:
[...]
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/SKUVDJMRMH59D/
was vorige week 165,00 bij wehkamp. Prijs wisselt iedere week, dus even prijs checken voordat je koopt. En vergeet shopkorting niet.

Smart cover bestel je dan weer wel in China, bijv. http://www.ebay.nl/itm/BL...&var=&hash=item1c45487b89
Dank u! :)

• Whiskey48
lutkeveld schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:33:
[...]

Versterkers uit China kunnen inderdaad echt geweldig zijn. DIY is het al helemaal mooi, vanaf 5 euro heb je al een degelijk printje.
Ik heb deze, echt geweldig spul.

http://www.aliexpress.com...fier-with/1925874174.html
(incl 36V 5,7A voeding)

• boldy31
Ik keek even naar youtube filmpje van Hifiguy528 'https://www.youtube.com/watch?v=oGsalzpfBQU&list=UUVrSYkR10_JxMM7S64ZVSMw&index=1' ... Hij vertelde over een 'quite affordable Amp van 800$$$ Ik viel van mijn stoel :P . De versterkers op aliexpress daarentegen _/-\o_

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28
Zijn er dit soort versterkers ook met multi-input, bijv. hdmi? Dit is wel een gaaf alternatief voor het standaard spul wat je hier in de winkel vind zeg :)

• Whiskey48
spokje schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:44:
[...]

Zijn er dit soort versterkers ook met multi-input, bijv. hdmi? Dit is wel een gaaf alternatief voor het standaard spul wat je hier in de winkel vind zeg :)
Nee deze zijn echt voor 2.0 muziek zeg maar. Deze heeft 1 input, er zijn er ook met meerdere, met ingebouwde DAC of met Bluetooth.
Maar zou idd wel leuk zijn, een dikke mini amp voor onder je tv.

NAD heeft overigens ook wel leuk class-D spul. (wel iets duurder, volgens mij wat minder vermogen, maar wel erg mooi en practisch).
https://www.hifiklubben.n...eo-componenten/nad-d3020/

Ik heb die SMSL op mijn Chario Lynx speakers aangesloten.
Dit gaat exact even hard als mijn 5.2 Denon 3805 op mijn Chario zuilen.
En het grappige is ... zonder equilizer, op deze kleine chario lynx speakers ... bij films met DTS echt even veel bass als in de bios, ook echt rete strak geluid.

Die SMSL icm mijn Chario Lynx zijn de 2 beste dingen die ik ooit heb aangeschaft!!

[ Voor 4% gewijzigd door Whiskey48 op 23-11-2014 16:54 ]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28
Wat grappig zeg. Maar dan heb je slechts 1 source aangesloten? Ik zie trouwens wel dat er ook nog versies zijn met 1x optical / 1x coaxial en nog 1x rca inputs. Ik weet wel wat ik ga kopen mocht mijn suffe Sony STR-DE197 eens kapot gaan.

Edit: Oh lees nu dat je al had gezegd dat er wel zijn met multi-input :)

[ Voor 13% gewijzigd door spokje op 23-11-2014 17:03 ]

• Whiskey48
spokje schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:57:
Wat grappig zeg. Maar dan heb je slechts 1 source aangesloten? Ik zie trouwens wel dat er ook nog versies zijn met 1x optical / 1x coaxial en nog 1x rca inputs. Ik weet wel wat ik ga kopen mocht mijn suffe Sony STR-DE197 eens kapot gaan.
Haha, het is leuk spul, ik raad het zeker aan!
Wel zou ik even kijken naar het aantal ohm van je speakers. De meeste class-D versterkers zijn voor 4ohm speakers. Die ik liet zien is ook goed op 6 ohm. Veel speakers zijn 8 ohm, dan zou ik weer voor een standaard 8 ohm klasse AB versterker gaan.
(mijn chario's zijn 6 ohm).

Bij mijn PC heb ik onderstaande staan. Met ingebouwde DAC en 4 ohm, aangesloten op mijn Quadral 4 ohm speakers. (krijg ik ook vaak complimenten over het geluid).

http://www.aliexpress.com...eeshipping/619646259.html

En onderstaand heb ik aan mijn TV hangen, ook weer aan een SMSL TA2021B versteker met 4ohm Onyoko speakers. (De bron is bagger, maar weet het toch nog leuk te brengen).

http://www.aliexpress.com...ack-color/1916816792.html

(... tis wel duidelijk dat ik voor SMSL ben gegaan :). ... Ik heb een aantal merken gehad, sommige met enorme condensatoren en weet ik veel wat, maar deze van SMSL geven toch het zuiverste warme geluid). (ze adverteren alleen de beste onderdelen te gebruiken, dat zal wel kloppen)
Enige nadeel van SMSL dat ze nog niet alle toefjes hebben zoals andere merken dat soms wel al hebben. ... Ik hoop een kwestie van geduld tot er een nieuw vlaggenschip komt met BT, DAC en analoge input :)

[ Voor 15% gewijzigd door Whiskey48 op 23-11-2014 17:11 ]

• lutkeveld
boldy31 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:43:
Hij vertelde over een 'quite affordable Amp van 800$$$ Ik viel van mijn stoel :P
Hoe duurder het spul, hoe hoger de verwachtingen. Hoe hoger de verwachtingen, hoe beter het klinkt. Zelfde geval met veel dure kabels enzo. In een ABX test zou hij het verschil met een SMSL niet horen.
maurits82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:06:
Wel zou ik even kijken naar het aantal ohm van je speakers. De meeste class-D versterkers zijn voor 4ohm speakers. Die ik liet zien is ook goed op 6 ohm. Veel speakers zijn 8 ohm, dan zou ik weer voor een standaard 8 ohm klasse AB versterker gaan. (mijn chario's zijn 6 ohm).
Hogere impedantie is vaak geen probleem, lager (2 ohm bijv) kan problemen opleveren ivm thermische en stroom limieten. Je mag er van uit gaan dat een versterker 4-8 ohm nominaal aan kan, tenzij anders vermeld.

Die 6 ohm is slechts nominaal, er zijn frequenties waar je speaker 12+ ohm is.

• leecher
  • Laatst online: 19:48
Ik heb vorige week zondag een bestelling geplaatst bij Banggood, die dinsdag (18-11) op de post is gegaan. De bestelling heb ik gedaan met de optie EMS Express Mail Service omdat ik stille hoop had deze op tijd zou zijn voor een verjaardag. Nu staat er sinds vrijdag de volgende status op 17track (source: Speedpost.com.sg)

Origin: Singapore, Destination: Netherlands
2014-11-21 16:19, Notification of shipment confirmation
Status: Transit

Nu valt er aan de status Transit niks af te leiden aanzien dat alles kan betekenen tussen verzending en aankomst. Vervolgens heb ik gegoogled naar de status "Notification of shipment confirmation" maar ik vind nergens een bruikbare definitie. Een van de weinige dingen die ik vond was een post van een Tweaker nadat iemand eenzelfde vraag had gesteld:
andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Je zou me een groot plezier doen als je de zoekfunctie op Tweakers eens gebruikt of even Google raadpleegt.
Wat dus een tamelijk zinloos antwoord blijkt want ik heb toch echt niks nuttigs kunnen vinden :P
Dus mijn vraag is wie weet wat "Notification of shipment confirmation" nu inhoudt, want als het pakketje niet op tijd binnen is moet ik overschakelen op plan B omdat ik anders geen cadeau heb :+

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
Ik zou zeggen dat hij verzonden is

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
leecher schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:02:
Ik heb vorige week zondag een bestelling geplaatst bij Banggood, die dinsdag (18-11) op de post is gegaan. De bestelling heb ik gedaan met de optie EMS Express Mail Service omdat ik stille hoop had deze op tijd zou zijn voor een verjaardag. Nu staat er sinds vrijdag de volgende status op 17track (source: Speedpost.com.sg)

Nu valt er aan de status Transit niks af te leiden aanzien dat alles kan betekenen tussen verzending en aankomst. Vervolgens heb ik gegoogled naar de status "Notification of shipment confirmation" maar ik vind nergens een bruikbare definitie. Een van de weinige dingen die ik vond was een post van een Tweaker nadat iemand eenzelfde vraag had gesteld:

[...]

Wat dus een tamelijk zinloos antwoord blijkt want ik heb toch echt niks nuttigs kunnen vinden :P
Dus mijn vraag is wie weet wat "Notification of shipment confirmation" nu inhoudt, want als het pakketje niet op tijd binnen is moet ik overschakelen op plan B omdat ik anders geen cadeau heb :+
Oud Vlaemsch spreekwoord zegt :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NbikcQV.jpg
Nu is EMS wel iets sneller, dus je gaat nog kans hebben dat je 't op tijd in de klauwen gaat hebben.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Medione1210
leecher schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:02:

[...]

Volgens deze link is je pakje onderweg http://imgur.com/Exf61ZO

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb een paar maand geleden bij Banggood de K6000 dashcam gekocht, heel erg goede cam tegen een scherpe prijs.

Ik wou graag dezelfde voor m'n 2e auto dus ik kocht dezelfde K6000 bij Aliexpress, verkoper Acc Team.

Deze bleek een fake kopie, veel slechtere beeldkwaliteit, cheapy behuizing en een iets andere doos.

Donderdag heb ik een vriendelijke mail naar de verkoper gestuurd,
Tot nu geen antwoord, dus heb ik een dispute geopend.

Wat gebeurt er nu?

[ Voor 12% gewijzigd door bambinodekat op 23-11-2014 19:30 ]

• Hyp Hyper
Maar toch. Waarom zou je voor BIJVOORBEELD 60 euro plus naheffing een onbekende tablet ( en eigenlijk zonder goede garantie) in China kopen als je voor 125 na cashback)een galaxy tab 8 met 2 jaar garantie kunt kopen bij een nederlandse webshop
Omdat de kans groot is dat hij minder dan de helft blijft kosten, terwijl de specs niet heel veel slechter zijn. (wel wat onderzoek doen en niet zomaar de eerste de beste kopen natuurlijk) En ze doen het meestal ook nog. Het blijft wel een gok hoor, maar dat vind ik ook wel een beetje het leuke eraan.
bambinodekat schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:29:
Ik heb een paar maand geleden bij Banggood de K6000 dashcam gekocht, heel erg goede cam tegen een scherpe prijs.

Ik wou graag dezelfde voor m'n 2e auto dus ik kocht dezelfde K6000 bij Aliexpress, verkoper Acc Team.

Deze bleek een fake kopie, veel slechtere beeldkwaliteit, cheapy behuizing en een iets andere doos.

Donderdag heb ik een vriendelijke mail naar de verkoper gestuurd,
Tot nu geen antwoord, dus heb ik een dispute geopend.

Wat gebeurt er nu?
Dat staat, als het goed is, aangegeven bij AE.
Heb je bewijzen (foto's, linkjes, etc.) meegestuurd? Ik meen dat jij en de verkoper iets van 10 dagen krijgen om er samen uit te komen (in mijn gevallen heeft de verkoper het geld telkens terugbetaald voor het zover was) en dat dan AE de boel gaat beoordelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-11-2014 19:54 ]

• boldy31
Zoals die albanees in 'Taken': ''Good Luck'' ... grapje, ik hoop dat je je geld terugziet. Heb ook al problemen gehad met kwaliteit bij ebay aankopen uit China. Laatste keer dat ik rommel kreeg bleef de verkoper dezelfde domme mails sturen... tot ik een claim heb gedaan via paypal. Had deze gewonnen en 60% teruggekregen. Ik vroeg niet alles omdat die pipo toch de moeite had gedaan om zijne rommel op te sturen. Ik hoop dat je nog in die tijd zit om je geld of een deel terug te claimen

• Hyp Hyper
boldy31 schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:52:
Zoals die albanees in 'Taken': ''Good Luck'' ... grapje, ik hoop dat je je geld terugziet. Heb ook al problemen gehad met kwaliteit bij ebay aankopen uit China. Laatste keer dat ik rommel kreeg bleef de verkoper dezelfde domme mails sturen... tot ik een claim heb gedaan via paypal. Had deze gewonnen en 60% teruggekregen. Ik vroeg niet alles omdat die pipo toch de moeite had gedaan om zijne rommel op te sturen. Ik hoop dat je nog in die tijd zit om je geld of een deel terug te claimen
AE is niet via paypal, maar heeft een eigen disputesysteem. En ik zou gewoon het volle pond terugeisen als ik het spul totaal niet kan gebruiken. (heb ik gedaan bij een fake powerbank bv)

• boldy31
Dat wist ik niet, heb nooit gebruik gemaakt van AE, wel van bvb Banggood, Sunsky enz. Het gedoe met die AE en wat je soms leest geeft mij niet veel vertrouwen in die werking
Hyp Hyper schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:56:
[...]

AE is niet via paypal, maar heeft een eigen disputesysteem. En ik zou gewoon het volle pond terugeisen als ik het spul totaal niet kan gebruiken. (heb ik gedaan bij een fake powerbank bv)

• NSG
  • Laatst online: 22:27

NSG

Je weet niks!

maurits82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:58:
[afbeelding]

Weet iemand waar ik goedkoop foam ear buds kan kopen?
(Ik heb TDK oordopjes met deze dingen. Dit geeft wel echt een héél veel beter geluid en draagcomfort dan de standaard rubber dingen die bv bij de pistons 2 zitten).
Die ik nu heb zijn helaas versleten dus zoek nieuwe.

zo iets als deze dus, maar als het kan wat goedkoper
http://www.aliexpress.com...hone-sets/2032659042.html

*edit.
Ik denk dat naast de betere en duurdere bovenstaande, de onderstaand een goede prijs/kwaliteit ratio heeft.
http://www.aliexpress.com...arbud-Bud/2026193012.html
Ik heb zelf van die goedkope foam dingen gekocht (zo te zien dezelfde als in je tweede link) voor mijn Xiaomi Pistons, heel de geluidbelevenis is er vanaf..

Waar ik met de bijgeleverde dopjes "bass reducer" aanzet in spotify, vanwege teveel bass (en dat zeg is als grote liefhebber van bass), blijft er met de foam dopjes geen bass meer over. Het voordeel is dat de dopjes goed in mijn oren blijven zitten, dan dat weer wel. Maar tussen geluid en draagcomfort, wint geluid het toch wel bij mij.

Wat mij dan weer opvalt is dat de duurdere foam dopjes (zoals je 1e link) een soort plastic koker erin hebben, zou best kunnen dat het daarmee compleet anders klinkt. Ik zal er eens een paar nachtjes over nadenken om te beslissen of ik die aanschaf.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
NSG schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:44:
[...]

Ik heb zelf van die goedkope foam dingen gekocht (zo te zien dezelfde als in je tweede link) voor mijn Xiaomi Pistons, heel de geluidbelevenis is er vanaf..

Waar ik met de bijgeleverde dopjes "bass reducer" aanzet in spotify, vanwege teveel bass (en dat zeg is als grote liefhebber van bass), blijft er met de foam dopjes geen bass meer over. Het voordeel is dat de dopjes goed in mijn oren blijven zitten, dan dat weer wel. Maar tussen geluid en draagcomfort, wint geluid het toch wel bij mij.

Wat mij dan weer opvalt is dat de duurdere foam dopjes (zoals je 1e link) een soort plastic koker erin hebben, zou best kunnen dat het daarmee compleet anders klinkt. Ik zal er eens een paar nachtjes over nadenken om te beslissen of ik die aanschaf.
Ik heb de deze juist gekocht : http://www.aliexpress.com...hone-sets/2032659042.html Ik laat het weten hoe ze klinken.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• leecher
Kan ik aan de tracking code zien in welke emmer hij zit of wa

Verwijderd

lutkeveld schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:16:
[...]

Hoe duurder het spul, hoe hoger de verwachtingen. Hoe hoger de verwachtingen, hoe beter het klinkt. Zelfde geval met veel dure kabels enzo. In een ABX test zou hij het verschil met een SMSL niet horen.
Ik moet wel elke keer lachen om jouw placebo effect argumenten. Ook bij oordopjes en bluetooth devices gebruik je dit argument, het lijkt wel of alles bij jou tussen de oren zit, lekker en figuurlijk in dit geval 8)7
Maar zoals je zelf ook wel nuanceert, dit kan je gewoon objectief meten allemaal met blinde testopstellingen, daar heb je geen rocket science voor nodig ;)

Om even in jouw gevoelsmaterie te blijven, hoge verwachtingen geeft meestal juist een tegenvallend resultaat. Als je er niks van verwacht, dan valt het vaak juist wel mee en vice versa.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 21:17 ]

• lutkeveld
Hehe, ik vertrouw meer in ABX testen en metingen dan 'hifiguys' die dingen aanraden met allerlei dure woorden.

Heb de test zelf wel eens gedaan met oa HDMI kabels. Eerst vertellen dat je de goedkope variant gebruikt, daarna de dure. Dan natuurlijk andersom gebruiken, of gewoon twee keer dezelfde :+. Gegarandeerd dat mensen de tweede scherper, helderder, frisser, beter, kleurrijker etc vinden :)

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
leecher schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:09:
[...]

Kan ik aan de tracking code zien in welke emmer hij zit of wa
Als ik jou was zou ik via de officiele site van je verzender checken in plaats van 17track. 17track cached namelijk alle resultaten en kijkt maar eens een de 24 uur of er al iets veranderd is.
Daarnaast tracken ze in het chinees en geven ze een google translate, waardoor je dan niets zinnigs kan zeggen over de status.

edit:

hier zijn twee pakketje (van bashoogers en robinjoo1) die dezelfde status hebben gehad als indicatie (gewoon te vinden via de zoekfunctie op dit forum ;) ):
07/11/2014 16:26 Delivered
06/11/2014 19:52 Transit to Destination Processing Facility
05/11/2014 12:35 Held by Customs at Destination
05/11/2014 12:34 Arrival at Destination
01/11/2014 10:01 Handed over to Airline
31/10/2014 21:18 Received at Air Transit Centre
31/10/2014 16:06 BAN Received at Processing Facility
30/10/2014 10:57 Notification of shipment confirmation

07/11/2014 14:40 Delivered
06/11/2014 19:52 Transit to Destination Processing Facility
05/11/2014 12:37 Held by Customs at Destination
05/11/2014 12:36 Arrival at Destination
01/11/2014 10:01 Handed over to Airline
31/10/2014 21:18 Received at Air Transit Centre
31/10/2014 16:14 BAN Received at Processing Facility
30/10/2014 10:57 Notification of shipment confirmation

[ Voor 48% gewijzigd door Pikoe op 23-11-2014 22:50 ]

• leecher
Thanks, ik heb op internet soortgelijke logs gezien maar daar misten timestamps en klopte de volgorde niet van of vervolg statussen waren ook vaag. Maar deze heb ik dus gemist. Gelukkig heb ik niet extra hoeven betalen voor de EMS express verzending want als de status klopt zit dat ding dus nog niet eens in het vliegtuig. Reken vanaf nu minimaal een week, oftewel het pakketje komt te laat en ga ik voor plan B. Een ander cadeau regelen en deze zelf houden :+

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
Kijk anders eens op aftership.com die is voor mijn meer up to date als 17track

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Pagina: 1 ... 48 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.