Salmon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:48:
Toch maar de knoop doorgehakt en de Xiaomi Pistons van
Banggood besteld. Ze zijn met 15% discount momenteel te koop voor 21,99 USD, en als de de kortingscode
9aeb04 gebruikt gaat er nog is 3 Dollar af. Dus voor 17.99 (14 euro) USD de goude versie aangekocht
De kortingscode is tot 31 december te gebruiken volgens de
website waar ik hem vond.
Even mezelf quoten. Ik heb vanmorgen de gouden pistons binnengekregen, 12 dagen voor BG is best goed (no pun intended

)!
De oordopjes gelijk uitgepakt en de eerste indruk was gelijk goed. De pistons zijn echt zeker mooi ingepakt, dikke plus voor Xiaomi. Het lijkt echt een beetje op de verpakking van de OnePlus One als ik deze mag vergelijken, premium feeling much.
Maar back on topic: De oordopjes werken perfect op mijn OPO tezamen met
Rocket Player (en de equalizer op Rock gezet, terwijl ik vooral veel dance/hiphop/dubstep/rock luister) vanuit de Playstore. Het geluid is heel mooi, lekker lage tonen en toch ook wel mooi hoge tonen. Ik denk iig dat zo'n soort earphones hier niet voor 50 Euro kan worden gekocht.
De oordoppen zitten ook met de standaard meegeleverde plugjes al zeer goed bij mij. Ik heb de andere 3 soorten niet aangeraakt.
De inline knoppen werken ook goed. Aan 1 kant heb je de volume knoppen en aan de andere kant van het stukje op de kabel heb je de pauze knop. Wanneer je deze pauze knop 2x snel achter elkaar indrukt gaat die naar de vorige track en als je hem 3x snel achter elkaar indruk gaat die naar het volgende nummer. (hoort dit zo? het lijkt me andersom logischer haha).
Maar ik ben er iig heel blij mee! Als iemand nog wilt checken of die de echte heeft kan je dat via
hier bekijken. Die van mij zijn in ieder geval echt en de QR code die op de kabel zat wijst door naar de "succes"-pagina van Xiaomi.
edit: Dus ik heb ze nog geheel niet ingespeeld, maar toch klinken ze al goed in tegenstelling wat mensen beweren met de zilveren editie van de pistons.
[
Voor 5% gewijzigd door
Salmon op 25-11-2014 11:32
]