Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
timmert26 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:15:
hoezo zit iedereen klaar voor 11/11? Heb ik iets gemist?
Heel veel shops geven op die dag tot korting :P

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
robinjoo1 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:22:
[...]

Heel veel shops geven op die dag tot 70% korting
:P
Helaas zijn de nieuwe prijzen, waarover de korting gegeven wordt, in korte tijd geexplodeerd - althans in de meeste gevallen.

Hoop morgen een paar leuke deals te kunnen scoren, maar bijvoorbeeld de flash sale items bij ali is 0.0% kans.

Ik heb overigens een paar dagen geleden een hele verlanglijst op Ali gemaakt, allemaal producten die als het goed is met flinke kortingen verkocht zouden worden en voor 5$-20$ te koop zou zijn (ongetwijfeld gelimiteerde hoeveelheden), maar van de 13 items die ik in mijn winkelwagen had gegooid, staan er 11 op uitverkocht of discontinued .....

[ Voor 29% gewijzigd door paulus_01 op 10-11-2014 12:28 ]

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
Top! Ik ga ook 11/11 shoppen!

Weet iemand waar je een met verf geschilderde "custom portrait" kunt laten maken?
Ik had onderstaande nog in mijn bookmark staan, maar daar kun je niks laten maken wat ik zie.
http://www.aliexpress.com/store/828434

In dit forum stond iemand die een goede en niet zo dure op aliespress wist, maar kan die niet meer terug vinden.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
paulus_01 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:24:
[...]

Helaas zijn de nieuwe prijzen, waarover de korting gegeven wordt, in korte tijd geexplodeerd - althans in de meeste gevallen.

Hoop morgen een paar leuke deals te kunnen scoren, maar bijvoorbeeld de flash sale items bij ali is 0.0% kans.

Ik heb overigens een paar dagen geleden een hele verlanglijst op Ali gemaakt, allemaal producten die als het goed is met flinke kortingen verkocht zouden worden en voor 5$-20$ te koop zou zijn (ongetwijfeld gelimiteerde hoeveelheden), maar van de 13 items die ik in mijn winkelwagen had gegooid, staan er 11 op uitverkocht of discontinued .....
Ik vraag me nog steeds af of de getoonde prijzen al inclusief korting zijn of niet... Is maar erg onduidelijk. Zo zag ik een Mi4 voor 339 dollar en er zou sprake zijn van 31% korting. Is dat dan de prijs incl. korting of nog exclusief. En zo zijn er wel meer voordelen. Ik heb nog hoop op een flashdeal, mits er voldoende aantallen beschikbaar zijn. we gaan het meemaken.

• paulus_01
Kasj schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:41:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of de getoonde prijzen al inclusief korting zijn of niet... Is maar erg onduidelijk. Zo zag ik een Mi4 voor 339 dollar en er zou sprake zijn van 31% korting. Is dat dan de prijs incl. korting of nog exclusief. En zo zijn er wel meer voordelen. Ik heb nog hoop op een flashdeal, mits er voldoende aantallen beschikbaar zijn. we gaan het meemaken.
De prijzen zijn zonder korting op dit moment.
Morgen zie je de prijzen incl. korting.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ik geloof er geen kloot van. Ik kreeg van Ali de mail al, en jonge wat een aanbiedingen.

Teclast X98 Tablet PC
91% OFF
US $19.11 / piece
Save US $184.88 / piece
Free Shipping

Klik je de details aan, staan er toch in 1x heel andere dingen. Bij een verkoper met feedback van 7 orders.

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:46:
[...]

Ik geloof er geen kloot van. Ik kreeg van Ali de mail al, en jonge wat een aanbiedingen.

Teclast X98 Tablet PC
91% OFF
US $19.11 / piece
Save US $184.88 / piece
Free Shipping

Klik je de details aan, staan er toch in 1x heel andere dingen. Bij een verkoper met feedback van 7 orders.
Normale prijs is 203.99, morgen dus 19.11
De advertentie heeft een feedback van 7 orders. De adverteerder een stuk meer.

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 17:11
[...]

Ik heb die advertentie al gezien, maar ik ga het niet kopen van die verkoper, ondanks de 100% feedback score (ook nog relatief nieuwe verkoper met weinig feedback (rond de 30 dacht ik zo). Het is onmogelijk om voor die prijzen aan te bieden. In China kost die telefoon 1999 yuan, rond de 320 US dollar.

De verkoper zegt niet eens hoeveel in totaal die zou verkopen voor die prijs (heb een bericht gestuurd), beetje vaag gewoon. Ik weet ook dat neppe Xiaomi telefoons verkocht worden, dus ik bespaar mij gewoon de moeite. Mijn advies: koop dure spullen van verkopers met heel veel goede feedback.

[ Voor 3% gewijzigd door Gsus86 op 10-11-2014 14:11 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Pikoe schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:55:
[...]

Normale prijs is 203.99, morgen dus 19.11
De advertentie heeft een feedback van 7 orders. De adverteerder een stuk meer.
Jouw link is duidelijk een andere dan die ik kreeg, ook al lijkt het wel dezelfde verkoper. Maar ik durf te wedden dat de kans klein is voor die prijs.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 14:30
Heb weer een shopervaring erbij bij Lightake.
Wederom positief, prima service en snelle shipping.

Ik was op zoek nar een nieuwe game koptelefoon en kwam via een chinese vrien bij Sades(chinees merk) terecht en die verkochten ze voor prima prijzen bij Lightake. Dus daar de A60 aangeschaft.

En voor de geinteresseerden een review over de Sades A60:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/unSXFAC.png

SADES A60 7.1 Surround Sound Professional USB Vibration Wired Mic Gaming Headset
“made by gamers for gamers” Is de slogan van Sades, een merk dat de afgelopen tijd in China sterk aan populariteit heeft gewonnen. Tenminste dat is de ‘insider’ informatie die ik van een Chinese vriend kreeg. En omdat ik toch op zoek was naar een gaming headset besloten eentje van Sades te halen. Ze maken verschillende headsets maar dit model is een virtueel 7.1 surround sound setje met naar het schijnt hoge bouw en geluidskwaliteit.
Lightake schijnt officiële dealer te zijn, de Sades kwam in ieder geval in een doos met daarin de originele verpakking en zelfs een Sades plastic tas.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L4Hs6Wr.png
Bij levering blij verrast door de mooie doos en eerste indrukken van de koptelefoon. Zodra je de koptelefoon uit de stevige verpakking hebt kom je meteen in aanraking met de goede bouwkwaliteit. De dikke kabel, mooie details van het product doen niet onder voor mijn verwachtingen. Als je hem inplugt worden standaard drivers geïnstalleerd en gebeurt er .. niets. Je moet het bijgeleverde CDtje gebruiken om de drivers te installeren of de drivers van de website plukken. Maar zodra je dit gedaan hebt krijg je meteen een goede sound van de headphone. Via de software krijg je nog wat mogelijkheden om het geluid te regelen (zoals volume, mic. Imput en wat standaard equalizer settings).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X6Na1md.png
De specificaties van de A60 beloven naast de bouwkwaliteit heel wat:

Luidspreker diameter: 50mm
Sound effect: 7.1 simulated sound channels
Frequency range: 20 to 20.000Hz
Sensitivity: 113 +/- 3dB at 1kHz
Impedance: 16 Ohm at 1kHz
Max Input power: 30mW
[spoiler] Features:

.100% brand new and high quality
.Professional USB vibration gaming headphone for PC/Laptop
.50mm optimally neodymium drivers Multi-remote to satisfy your gaming experience 7.1 simulated surrounding sound system Upgraded wearing comfort, sectional bridge cushion
.External USB sound card, plug and play
.Hidden microphones, save space and more efficient
.Eliminate sweat heat, skin-friendly earmuffs
.Three colors changing logo
.Vibration control button (off/weak/strong)
.Exquisite craftsmanship and fashion appearance
.Perfect for playing game, listening to music, watching movie, chatting online, etc.

En in meer detail van de Lightake site:Specifications:

.Brand Model:SADES A60
.Color:Available in Black + Blue, White + Blue,Black+White
.Material: PP + Soft Leather
.Loudspeaker Diameter: 50mm
.Cable Length: Approx. 2.2m
.Frequency Range: 20 to 20.000Hz
.Sensitivity: 113 +/- 3dB at 1kHz
.Impedance: 16 Ohm at 1kHz
.Input Power: 30mW (Maximum)
.Mic Dimension: 6 x 5mm
.Mic Sensitivity: -38+/-3dB
.Plug: USB
.Weight:700g
.Package Dimensions:250*250*110mm
.Packing: Colorful Carton

Package Content:

.1 x Gaming Headset
.1 x Chinese User Manual
.1 x Warranty Card
.1 x CD

Een overzicht van de Features:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rIrPzhq.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tHbaOAA.png
Over de bouwkwaliteit van de A60 kan ik kort zijn, deze is gewoon top. Vergelijkbaar met westerse high-end bedrijven. Van de vormovergangen en aansluitingen tot de mooie geweven kabel met super stevige USB-plug.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zds9KGI.png
De band is verstelbaar met een klik-mechanisme wat erg stevig aanvoelt en de earpads+hoofdpad zijn gemaakt van een volgens mij lang-meegaand materiaal en voelt super aan op je hoofd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BRsKsY9.png
Op het design van de A60 valt niet veel op te merken. Je moet er van houden, het is strak, hoekig en redelijk opvallend. Prima om thuis te gamen of naar lan-parties te gaan. Ik zou hem niet zomaar bij het over staat gaan gebruiken, maar daar is ook niet voor gemaakt. Ik heb de Blauw-Witte variant van de A60 maar hij is in twee andere kleuren combinaties ook beschikbaar, namelijk blauw+zwart en wit+zwart.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RrtVJQm.png
Aan de twee zijkanten zit het Sades logo met een RGB led. Het ledje aan de zijkant ziet er in eerste instantie leuk uit, maar je kan er eigenlijk niets mee. Hij cycled altijd tussen drie verschillende kleuren. Dus van blauw naar groen naar rood. Meer een gimmic dan een feature.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Pu7cHY.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EaPm0Ky.png
Het geluid van de A60 is natuurlijk waar het eigenlijk om gaat. Dit is zoals ik al in andere online reviews gelezen had echt top. Voor muziek is hij goed, maar voor gamen/film ervaringen is het echt top. De 7.1 virtual surround drivers doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving.
Dit komt onder andere ook door het supersterke maar niet te overdadige bas effect wat de koptelefoon creëert. Dit doet hij volgens mij met een set tril motoren/iets… dat extra trillingen veroorzaken zodat je de bas niet alleen hoort maar ook echt voelt. In eerste instantie dacht ik, wat een fake en wat onnodig. Maar het effect voegt echt wat toe. Met het middelste knopje op de remote kan je dit effect in drie standen bedienen; uit, middel en zwaar. Zet je het effect uit dan is het ‘immersive feeling’ wat van de koptelefoon krijgt een stuk minder dan als je hem aan zet. De zware stand kan soms iets te veel van het goede zijn maar de middenstand voegt zeer zeker (tegen mijn verwachtingen in) wat toe.
De koptelefoon heb ik oa getest met een paar leuke ‘surround’ effect video’s voor het 3D effect en dit is zoals ik al zei echt top.

Zoals:
YouTube: DTS 7.1 Best Test Effects To See What You Need

En ofcourse de goede oude Barbershop; die al tijden bestaat maar met goede koptelefoons/oortjes echt een super effect geeft.
YouTube: Virtual Barber Shop (Audio...use headphones, close ur eyes)

Of deze wat abstractere:
YouTube: The Interrogation Chamber - Amazing Binaural 3D Sound Play
En deze vind ik eigenlijk altijd een beetje naar
YouTube: ASMR Ear Cupping OVERLOAD! (3D, binaural, ear to ear, whispered)

En natuurlijk gewoon lekkere video’s die gebruik maken van surround sound.
YouTube: Assassin's Creed Unity E3 2014 World Premiere Cinematic Trailer [SCAN]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rY051eY.png
De 7.1 virtual surround drivers van de Sades A60 doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving. Het tril effect voegt tegen mijn verwachtingen in ook echt wat toe. Qua design zou ik bij nader inzien voor een zwart-witte of zwart-blauwe kiezen, dan is het echt een super mooi apparaat nu is het witte toch een beetje matig. De kleureffecten aan de zijkant voegen niet echt wat toe, dus dit zou ik eigenlijk de minste feature van de koptelefoon vinden.
Qua draagcomfort is de A60 ook top, na enkele weken gebruik heb ik eigenlijk nog geen minpuntjes in draagcomfort kunnen ontdekken, de zachte kussens en goede pasvorm zijn wat mij betreft echt uitstekend.
Dit top geluid in combinatie met (bijna) superieure bouwkwaliteit maakt de Sades A60 echt een aanrader.

Engelse/Chinese markt Sades:
Nu Sades in china zo groot in populair zijn beginnen ze hun markt uit te breiden naar de rest van de wereld. Ik heb zelf een “Chinees” origineel model, de A60. In het westen noemt Sades zijn headphones allemaal bij een “naam” zoals de “Spellond” in het westen eigenlijk gewoon de A60 is. Zelf willen ze voorkomen dat de A60 ook geïmporteerd wordt in het westen en ze alleen de westerse variant hier verkopen.. maar ik/wij laten ons volgens mij niet tegenhouden ;)

Wil je de Sades A60 ook kopen? Ik heb hem voor US$ 56.85 bij Lightake vandaan. Naar mijn ervaring altijd prima shipping en service daar.

• Kasj
[...]

Teclast X98 Tablet PC
91% OFF
US $19.11 / piece
Save US $184.88 / piece
Free Shipping

En wat denk je dan van de Mi3's in de flashdeals. Sommigen zouden er 1000 aanbieden voor 180 dollar.

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 17:11
Kasj schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:28:
[...]

En wat denk je dan van de Mi3's in de flashdeals. Sommigen zouden er 1000 aanbieden voor 180 dollar.
Je vergeet de verzendkosten van 60+ us dollar bij die Mi3 deal. Per stuk kost de Mi3 in China rond de 240 US dollar, dus het is mogelijk voor die prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Gsus86 op 10-11-2014 14:32 ]

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48

ViezeVis

Sample Text

Die 11/11 aanbiedingen zien er heel erg interessant uit, ik ben bang dat dit weer een hoge creditcard rekening gaat worden :*)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Verwijderd

ViezeVis schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:55:
Het bluetooth bereik van de Earson valt sowieso tegen. Werkt het aan de kabel wel goed, en is de Earson helemaal opgeladen?
Met de kabel weet ik het niet (geen ingang bij macbook air en ook geen andere mogelijkheden), maar ga d'r eigenlijk vanuit dat het een bluetooth probleem is. Verbinding wordt op het einde afgebroken, treedt dus eigenlijk alleen op als er niets meer wordt afgespeeld. Batterij is helemaal opgeladen en afstand is direct naast de computer (< 1m).

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:21:
[...]

Met de kabel weet ik het niet (geen ingang bij macbook air en ook geen andere mogelijkheden), maar ga d'r eigenlijk vanuit dat het een bluetooth probleem is. Verbinding wordt op het einde afgebroken, treedt dus eigenlijk alleen op als er niets meer wordt afgespeeld. Batterij is helemaal opgeladen en afstand is direct naast de computer (< 1m).
Veemd, ik haal zo'n 4-5 meter. Daarna gaat hij wel stotteren. Dit is in combinatie met een android telefoon en windows tablet. Met mijn laptop krijg ik hem niet gekoppeld :(

• Kasj
Gsus86 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:30:
[...]

Je vergeet de verzendkosten van 60+ us dollar bij die Mi3 deal. Per stuk kost de Mi3 in China rond de 240 US dollar, dus het is mogelijk voor die prijs.
Hah, je hebt gelijk. Overheen gelezen, weer een illusie armer.

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

FunFair schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:27:
[...]

Veemd, ik haal zo'n 4-5 meter. Daarna gaat hij wel stotteren. Dit is in combinatie met een android telefoon en windows tablet. Met mijn laptop krijg ik hem niet gekoppeld :(
Ik heb ook moeite gehad om de Earson te koppelen aan mijn laptop. Probleem lag bij de bluetooth drivers van de laptop (kun je bijv. wel andere bluetooth speakers koppelen?). Na een update hiervan werkt het wel prima!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Aaaaargh. Nu komt er vandaag een pakje binnen, is het wéér niet het pakje waar ik al zo lang op wacht, maar iets wat ik best recent heb besteld. China post, damn you! 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
Heeft iemand zijn sim kaart adapter al binnen? (die van 1 cent en 10 cent eerder)
Ik had deze beide besteld, echter nog niet binnen.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

maurits82 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:28:
Heeft iemand zijn sim kaart adapter al binnen? (die van 1 cent en 10 cent eerder)
Ja, al een hele tijd terug heb ik die ontvangen.
Heeft alleen AliExpress die 11/11 sale? Wil toch ff wat inkopen doen nu het kan.

//
moet je dat verplicht doen met die coins? :S

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 10-11-2014 16:31 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23
ViezeVis schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:29:
[...]

Ja, al een hele tijd terug heb ik die ontvangen.
Heeft alleen AliExpress die 11/11 sale? Wil toch ff wat inkopen doen nu het kan.

//
moet je dat verplicht doen met die coins? :S
Wat vooor inkopen wil je doen?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

krissie100 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:31:
[...]

Wat vooor inkopen wil je doen?
http://activities.aliexpr...5261.1386621.1998232748.1
Helemaal onderaan staan leuke producten die voor de helft van het geld of een andere discount de deur uit gaan.

Dat 11/11 shopping festival gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 10-11-2014 16:37 ]

• robinjoo1
MITB heeft ook de 11/11 sale :P

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• paulus_01
Die zijn alleen sowieso al stuk duurder :P

• robinjoo1
paulus_01 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:45:
[...]

Die zijn alleen sowieso al stuk duurder :P
Daar kan ik tenminste wel met ideal betalen
Ben nog geen 18 :'(

• BlackMonkey
  • Laatst online: 21:42
robinjoo1 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:46:
[...]

Daar kan ik tenminste wel met ideal betalen
Ben nog geen 18 :'(
Doen ze niet heel moeilijk over, zolang je geen gekke dingen doet valt het niet op....Tenminste ik moet ook nog steeds een bevestiging sturen van mijn ID maar er is nog nooit naar gevraagd.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:55
[...]

Teclast X98 Tablet PC
91% OFF
US $19.11 / piece
Save US $184.88 / piece
Free Shipping

Ben benieuwd op de site staat dat er maar 10 beschikbaar zijn.

• robinjoo1
BlackMonkey schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:51:
[...]

Doen ze niet heel moeilijk over, zolang je geen gekke dingen doet valt het niet op....Tenminste ik moet ook nog steeds een bevestiging sturen van mijn ID maar er is nog nooit naar gevraagd.
Bankrekening is al geblokkeerd voor paypal :(

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Die aantallen zijn zo laag dat de kans dat je er een te pakken krijgt erg klein is. Misschien houdt de site er wel mee op vanwege de drukte.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ronald8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:54:
Die aantallen zijn zo laag dat de kans dat je er een te pakken krijgt erg klein is. Misschien houdt de site er wel mee op vanwege de drukte.
Wie weet... morgen ga ik zeker wat gokjes wagen om een paar producten in handen te krijgen. Ik heb er al een aantal op het oog waar ik morgen om 9:00 Nederlandse tijd direct achteraan ga.

Tinydeal heeft ook een 11/11 sale. 50% off.
Deze week is echt een topweek. :9~

[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 10-11-2014 17:36 ]

• krissie100
  • Laatst online: 07:23
Bij DealExtreme kunnen we nu gratis wat vragen aan de kerstman ;)
http://www.dx.com/event/2..._campaign=2014ChristmasNL

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Die wensknop doet het niet helaas.
Ben ik de enige of niet?

• O88088
Je moet adblock even uitzetten. Ik had hetzelfde probleem maar daarna niet meer.

Verwijderd

maurits82 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:28:
Ik heb die van 1 cent besteld, nog niet binnen helaas. :(

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Uw wens is naar de Kersman verstuurd

VEEL GELUK!
Weer fantastisch Nederlands. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-11-2014 19:30 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Hyp Hyper schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:30:
[...]

Weer fantastisch Nederlands. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/76a81cf036eca3108e06d46f769f986b.png

//
Zijn er nog meer mensen die flink gaan inslaan tijdens de 11/11 van AliExpress of van een andere webshop?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:39

Zenix

BOE!

Wat gaan jullie zoal kopen bij AliExpress nog aanraders?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-11 21:17
Eindelijk is mijn zoon zijn halloweenpak klaar. (DX deed VEEL te lang over een levering ondanks dat het een EUD.DX.COM levering was :( )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4tl97Ha2v1GVcXFDJk2VWVTq/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lVhh9Lvf6yHkP3EndZGFSAIV/medium.jpg

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
die 85% korting... das toch onzin??

http://www.aliexpress.com...one-with/32216344823.html

Overigens hoe kan ik zien of dit een betrouwbare seller is?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

lazydave-II schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:06:
die 85% korting... das toch onzin??

http://www.aliexpress.com...one-with/32216344823.html

Overigens hoe kan ik zien of dit een betrouwbare seller is?
Dan zijn er waarschijnlijk maar een paar verkrijgbaar. Ik koop wel wat goedkoop is ie en dan zien we wel verder.

• O88088
Dingen kopen (en dan bedoel ik tijdens zo'n uitverkoop) op AliExpress is toch niet mogelijk als je geen creditcard hebt? Normaal gesproken zou je dat kunnen afspreken met de verkoper, maar kan dat nu ook?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ronald8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:09:
Dingen kopen (en dan bedoel ik tijdens zo'n uitverkoop) op AliExpress is toch niet mogelijk als je geen creditcard hebt? Normaal gesproken zou je dat kunnen afspreken met de verkoper, maar kan dat nu ook?
Tijdens de uitverkoop volgens mij niet. Ik denk dat die korting toch door AliExpress "gegeven" wordt?

• mrBob
  • Laatst online: 01-12-2024
Bij Tinydeal is de Xiaomi MiBand in de aanbieding voor $18,99 / €15,21: http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:22
Hmmm tablet van Banggood is via SwedenPost verzonden.
Laatste status is van 4-nov, 'Order in transit'.

Wanneer zou ik hem kunnen verwachten? Zal deze week wel komen denk ik? Heb PostNL al gevraagd of ze een 3S code hebben voor de RE97XXXXX46SE code.

• paulus_01
ViezeVis schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:10:
[...]

Tijdens de uitverkoop volgens mij niet. Ik denk dat die korting toch door AliExpress "gegeven" wordt?
Nee hoor, de korting is gewoon via de leverancier. Lees het topic maar eens door ten tijde van de seven seas sale.
Een aantal mensen hier was het gelukt om de xiaomi red rice voor 80$ te kopen (een koopje).
Helaas na koop en afloop van de sale werd de order gewoon geannuleerd door de verkoper.
Vele verkopers lijken voor weinig geld iets aan te bieden in de hoop klanten te trekken. De producten die qua prijs eigenlijk echt niet kunnen, worden lang niet altijd geleverd.
Ik heb de vorige keer een quadcore tablet kunnen kopen voor $35,-
Ook die wilden ze me proberen te laten cancellen. Niet gedaan en akkoord gegaan met de zogenaamd langere levertijd en uiteindelijk gewoon geleverd gekregen.

Samengevat - reken je niet te snel rijk, er is best een kans dat als je al iets echt voor weinig te pakken krijgt, het alsnog niet wordt geleverd.

Overigens kun je de flash deals wel vergeten.
Op het moment dat je van 1 seconde naar 0 seconde refreshed, is het al uitverkocht.

Maar er zijn genoeg leuke dingen te koop voor goede kortingen hoor.
Heb bijvoorbeeld een mp3 speler gekocht de vorige keer voor $0,78 en die werkt prima.

Het zijn meer de tablets en telefoons waar vorige keer wat gedoe mee was.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:27
harley schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:47:
Eindelijk is mijn zoon zijn halloweenpak klaar. (DX deed VEEL te lang over een levering ondanks dat het een EUD.DX.COM levering was :( )

[afbeelding]

[afbeelding]
Cool, heb je dat zo gekocht? Of wat heb je daarvoor gebruikt?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• mrBob
  • Laatst online: 01-12-2024
ThinkPadd schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:46:

Wanneer zou ik hem kunnen verwachten? Zal deze week wel komen denk ik? Heb PostNL al gevraagd of ze een 3S code hebben voor de RE97XXXXX46SE code.
Reken daar maar niet op, mijn RE97xxxSE van banggood is sinds 28-10 'in transit'. Een paar pagina's terug is er ook over gesproken. Nog even geduld. >:)

• paulus_01
Van de week mijn bestelde HDMI splitter (levertijd 2 weken totaal) binnen van Aliexpress.
Erg blij mee. Op mijn ouderwetse plasma heb ik maar 2 hdmi poorten beschikbaar en met alle chromecasts, ez casts, pc en andere hdmi apparaten al een tijdje een paar poorten te kort.
Op ali deze splitter voor $2,80 besteld en werkt erg goed.
Selecteert automatisch het apparaat dat aanstaat en mocht er meer aanstaan kun je met 1 knop tussen de 3 poorten switchen.
Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2261/I/183/10/lrgscale18310.jpg

Overigens lijkt dit wel een voorbeeld te zijn van de 11/11 sale.
Prijs is nu een stuk hoger, maar wel 16% korting morgen, al betaal je dan nog $0,10 meer dan ik twee weken geleden heb betaald :S

[ Voor 31% gewijzigd door paulus_01 op 10-11-2014 22:20 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Bij DX is nu de Dealextreme kalender 2015 voor te bestellen. In de kalender zitten cadeaubonnen met een waarde van over $500. De dames op de kalender zijn medewerkers bij Dealextreme en voor wie graag meer wil zien is er ook een video:

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:07

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

DX wordt te groot, dat ze dit soort dingen gaan doen...Wel grappig verder ;)

Maar...
Like the one last year.
spend 150$ get 35$ dicount
spend 100$ get 20$ dicount
spend 50$ get 8$
spend 30$ get 2$
Dus dat is vooral leuk voor grote bestellingen.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-11 21:17
tc982 schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:51:
[...]

Cool, heb je dat zo gekocht? Of wat heb je daarvoor gebruikt?
is gewoon een RGB ledstrip met een accupack erachter.
Zelf vastgenaaid op een overal.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Mavamaarten
  • Laatst online: 25-11 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

ThinkPadd schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:46:

Dat kan nog wel effe duren. De mijne heeft twee weken op "In transit" gestaan voordat deze effectief uit Zweden vertrok. En nu zit mijn pakje al 3 dagen in Brussel te niksen :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

ViezeVis schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:36:
[...]

Helemaal onderaan staan leuke producten die voor de helft van het geld of een andere discount de deur uit gaan.

Dat 11/11 shopping festival gebeuren.
Ik zie toch ook leuke dingen, zoals een smartphone fisheye lens voor de halve prijs etc. Morgen maar even kijken. Op miniinthebox is nog niet veel te vinden (of ik kijk er overheen natuurlijk) :)

• robinjoo1
Ik heb voor het eerst besteld op MITB

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
robinjoo1 schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:45:
Good for you 8)7

Hopelijk is morgen niet aliexpress uit de lucht door de drukte, en als je dan coupons hebt gekocht die alleen die dag geldig zijn ben je mooi genaaid. Dat is waarschijnlijk het plan, kassa.

Verwijderd

robinjoo1 schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:45:
Even serieus, kan het wat minder van dit soort slowchat?
Voegt niks toe. Laatste tijd lijkt dit topic steeds meer een babbelbox te worden.

• dangerousp
  • Laatst online: 24-11 16:52
paulus_01 schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:46:
[...]

Nee hoor, de korting is gewoon via de leverancier. Lees het topic maar eens door ten tijde van de seven seas sale.
Een aantal mensen hier was het gelukt om de xiaomi red rice voor 80$ te kopen (een koopje).
Helaas na koop en afloop van de sale werd de order gewoon geannuleerd door de verkoper.
Vele verkopers lijken voor weinig geld iets aan te bieden in de hoop klanten te trekken. De producten die qua prijs eigenlijk echt niet kunnen, worden lang niet altijd geleverd.
Ik heb de vorige keer een quadcore tablet kunnen kopen voor $35,-
Ook die wilden ze me proberen te laten cancellen. Niet gedaan en akkoord gegaan met de zogenaamd langere levertijd en uiteindelijk gewoon geleverd gekregen.

Samengevat - reken je niet te snel rijk, er is best een kans dat als je al iets echt voor weinig te pakken krijgt, het alsnog niet wordt geleverd.

Overigens kun je de flash deals wel vergeten.
Op het moment dat je van 1 seconde naar 0 seconde refreshed, is het al uitverkocht.

Maar er zijn genoeg leuke dingen te koop voor goede kortingen hoor.
Heb bijvoorbeeld een mp3 speler gekocht de vorige keer voor $0,78 en die werkt prima.

Het zijn meer de tablets en telefoons waar vorige keer wat gedoe mee was.
Niet helemaal waar. De korting op het product zelf zijn inderdaad van de verkoper. De coupons echter niet!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 11:12
Mavamaarten schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:14:
[...]

Dat kan nog wel effe duren. De mijne heeft twee weken op "In transit" gestaan voordat deze effectief uit Zweden vertrok. En nu zit mijn pakje al 3 dagen in Brussel te niksen :+

Welke status had ie bij jou dan? bij mij

The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad

Bijft ie daar ook drie weken op staan? Beetje kromme omschrijving ook, is ie nou onderweg, of ligt ie nog in een terminal?

• paulus_01
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 06:39:
[...]

Niet helemaal waar. De korting op het product zelf zijn inderdaad van de verkoper. De coupons echter niet!
Klopt, mijn voorganger leek echter enkel naar de korting op het product te refereren ;)
Slammz schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:58:

Hopelijk is morgen niet aliexpress uit de lucht door de drukte, en als je dan coupons hebt gekocht die alleen die dag geldig zijn ben je mooi genaaid. Dat is waarschijnlijk het plan, kassa.
Dat is echt niet de opzet, althans niet tijdens de seven seas sale.
Wel heb je een kans dat e.e.a. achteraf wordt geannuleerd ;)

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 14:25
ZAterdag mijn nieuwe duiklampen en g9 led lampjes mogen ontvangen van EUD.DX en DX. Erg tevreden tot nu toe, alleen die o-ringen van de duikringen zijn echt geen flikker waard. Erg slap siliconen materiaal, dus deze maar vervangen door Nitriel ringen.

Qua licht opbrengst een van de grootste die ik ooit heb gezien in de lage prijsklasse.

Ik heb deze lampen besteld;

Klik

Dit is mijn secundaire lamp en qua lichtbeeld krijg je dan dit;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U8lcOH9.jpg

Diepte van de tuin is op deze afstand ongeveer 15m diep

Dit is mijn primaire lamp klik

En qua lichtbeeld krijg je dit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EQXfLvu.jpg

NU nog testen onderwater, maar ik mag voorlopig niet duiken vanwege een klein gezondheidsprobleempje

De g9 lampjes zal ik vanavond even fotograferen.

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Op het forum van Chinapost is toch met enige regelmaat te lezen dat, als je pakket daar volgens de track-en-trace ligt, er een grote kans is dat ie niet zal komen. De administrator daar (volgens mij is ie van Chinapost) beantwoord regelmatig met onderstaande antwoorden:

'urumuqi has high lost and reject rate. Wait one more week, if not arrive, you can consider it is lost. open dispute and claim refund then.'

'the parcels seem to have problem to pass export scan. any battery inside?'

'if no battery inside, it should be ok. wait 2 more weeks, it will arrive. sometimes it does not show "sent to airline" status.'

'yes. you should escalate the dispute. many parcels from Urumuqi were lost.'

'Urumuqi is experiencing serious delay and many parcels were lost and rejected in that area. you should open dispute and claim refund asap.'

'RD514337009CN is also from Urumuqi where many parcels were rejected and lost. You can not expect to get the goods.'

bv.: http://track-chinapost.co...e-than-a-month-thread6285

• jovael
  • Laatst online: 21-11 06:23
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:58:
Op het forum van Chinapost is toch met enige regelmaat te lezen dat, als je pakket daar volgens de track-en-trace ligt, er een grote kans is dat ie niet zal komen. De administrator daar (volgens mij is ie van Chinapost) beantwoord regelmatig met onderstaande antwoorden:

'urumuqi has high lost and reject rate. Wait one more week, if not arrive, you can consider it is lost. open dispute and claim refund then.'

'the parcels seem to have problem to pass export scan. any battery inside?'

'if no battery inside, it should be ok. wait 2 more weeks, it will arrive. sometimes it does not show "sent to airline" status.'

'yes. you should escalate the dispute. many parcels from Urumuqi were lost.'

'Urumuqi is experiencing serious delay and many parcels were lost and rejected in that area. you should open dispute and claim refund asap.'

'RD514337009CN is also from Urumuqi where many parcels were rejected and lost. You can not expect to get the goods.'

bv.: http://track-chinapost.co...e-than-a-month-thread6285
Mooi ik heb banggood nog maar een keer gemaild, want mijn earson heeft al sinds 3 oktober die status en er is nog niets binnen.

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:48
Ben eens naar die sales op Ali aan het kijken maar eerlijk gezegd, eerst de prijs omhoog en nu soms nog hoger dan wat het was vorige week.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Mijn schade tot dusver:

SJCAM SJ4000 Wifi met extra battery en lader voor $92 van een zaak met veel en goede reviews.
Deze toko heeft hem voor $70 maar die vertrouw ik niet.

Camera Tripod voor $7, inmiddels al weer $14

Fiets-handvaten met ingebouwde bar-ends voor $6 en iets andere voor $8

Mooie lederen horloge band voor $11

Sjaal van 90x90 cm met Van Gogh print voor $3

• dangerousp
Kortingen stapelen lekker op.

Net een Pipo P8 aangeschaft van 213 dollar -15% -10 dollar korting boven 100 dollar en een coupon van 7 dollar voor 164 dollar. Kwam net te kort voor de 20 dollar boven 200 dollar korting.

Mi band van 23 dollar -15% -2 dollar coupon voor 18 dollar

Earson ER151 van 28 dollar -15% -3 dollar coupon voor 21 dollar

Heb nog 1 coupon voor 4 dollar bij 25 dollar..

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Tip voor volgende keer: je kunt orders gezamelijk afrekenen met "Add to cart" dan was je ws wel aan de $200 gekomen.

Ik heb net ook een 4 dollar bij 25 dollar coupon gekregen, maar die werkt aleen via de mobile app.

• hars73

hars73

Heb eigenlijk nog nooit bij Alieexpress besteld, alleen maar bij de bekende webshops.
Volgens mij ziet dit er wel behoorlijk betrouwbaar uit?
Dan nog DHL bezorging mogelijk zie ik en dan zou ik hem voor 94 euro in huis kunnen hebben.
Waarbij DHL nog wel de btw en invoerrechten zal gaan rekenen.

http://www.aliexpress.com...0M-camera/1718136504.html

[ Voor 24% gewijzigd door hars73 op 11-11-2014 10:33 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:22
mrBob schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:56:
[...]

Reken daar maar niet op, mijn RE97xxxSE van banggood is sinds 28-10 'in transit'. Een paar pagina's terug is er ook over gesproken. Nog even geduld. >:)
Thanks. Hoe weet ik of hij niet in dat gewraakte Urumuqi depot ligt? Kan dat niet echt terugzien op de tracking pagina's.
paulus_01 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:15:
Van de week mijn bestelde HDMI splitter (levertijd 2 weken totaal) binnen van Aliexpress.
[..]
Ook gehad, maar ding werkte niet lekker. Vermoedelijk omdat hij geen HDCP ondersteunde.
HDMI switch werkt niet met PC, wel met Ziggo decoder

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik probeer nu een Thangka te besettel via Ali. Toch even goed rondkijken.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:25:
Ik probeer nu een Thangka te besettel via Ali. Toch even goed rondkijken.
Jij en Ali? Wasda trouwens?

• dangerousp
Kitano schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:20:
Tip voor volgende keer: je kunt orders gezamelijk afrekenen met "Add to cart" dan was je ws wel aan de $200 gekomen.

Ik heb net ook een 4 dollar bij 25 dollar coupon gekregen, maar die werkt aleen via de mobile app.
Klopt, maar dan kon ik de losse coupons niet meer gebruiken en kwam ik alsnog duurder uit.

• Kasj
Ik zat vanmorgen ook klaar achter de pc. De vangst dusver:

ZTE nubia z7 mini voor $236
ZTE nubia z5s mini voor $163 (maar ik vraag me af of dit goed komt, snel sold out)
ZTE v5 voor $101

Ik had niet zo goed door dat je maar 1 coupon per order kunt gebruiken, dus dat was wat balen.

Heb nog een $4/$25 en een $10/$69 coupon over. Iemand nog tips?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Zo dit ; http://www.aliexpress.com/snapshot/6331490696.html maar besteld. benieuwd of het aankomt. Maar ja, voor 8 euro wil ik wel een gokje wagen. En heb toch betaald met VISA.

• D-Three
  • Laatst online: 24-11 20:53
paulus_01 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:15:
Erg blij mee. Op mijn ouderwetse plasma heb ik maar 2 hdmi poorten beschikbaar en met alle chromecasts, ez casts, pc en andere hdmi apparaten al een tijdje een paar poorten te kort.
Op ali deze splitter voor $2,80 besteld en werkt erg goed.
Selecteert automatisch het apparaat dat aanstaat en mocht er meer aanstaan kun je met 1 knop tussen de 3 poorten switchen.
[afbeelding]

Overigens lijkt dit wel een voorbeeld te zijn van de 11/11 sale.
Prijs is nu een stuk hoger, maar wel 16% korting morgen, al betaal je dan nog $0,10 meer dan ik twee weken geleden heb betaald :S
Zoiets had ik eigenlijk ook nodig, thanks! Wel een extra hdmi kabel nodig, het was handiger geweest indien er een kort kabeltje aan was. Als ik zo even kijk, kost die kabel me meer dan de switcher :P

Ik vraag me trouwens ook af in hoeverre je werkelijk korting krijgt. Ofwel liggen de prijzen inderdaad hoger ofwel sturen ze niet op. Ik wacht nog steeds op pakketjes die ik besteld heb op zo'n kortingsdag in augustus

• hars73

hars73

Zijn er trouwens algemene coupons voor AliExpress? Ik sta nu toch wel op het punt de Jiayu G2F daar te kopen en elke euro korting is meegenomen.

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb helemaal niet nodig, maar... :-)

Heb dit klaar staan:
http://www.tinydeal.com/b...icker-decal-p-139800.html

http://www.tinydeal.com/f...f-card-slot-p-136605.html

http://www.tinydeal.com/r...ht-for-lover-p-67801.html

Heeft er iemand misschien nog een goede deal voor een Earson, of een coupon? Dan bestel ik die toch ook maar even :-)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:56:
Zijn er trouwens algemene coupons voor AliExpress? Ik sta nu toch wel op het punt de Jiayu G2F daar te kopen en elke euro korting is meegenomen.
Denk je er ook over na dat je bij dat merk nog wel een garantie nodig kon hebben? Dat zal daar niet altijd even makkelijk zijn.

• paulus_01
D-Three schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:53:
[...]

Ik vraag me trouwens ook af in hoeverre je werkelijk korting krijgt. Ofwel liggen de prijzen inderdaad hoger ofwel sturen ze niet op. Ik wacht nog steeds op pakketjes die ik besteld heb op zo'n kortingsdag in augustus
Het ligt een beetje aan de verkoper, ik heb nu een aantal tablets en car DVR's besteld voor echt heel weinig, dus verwacht eigenlijk dat deze geannuleerd worden. Vorige keer heb ik wel wat bezorgd gekregen overigens ;)

De vorige keer heb ik ook een shark horloge gekocht, mooie kwaliteit vond ik zelf, dus ga er nu denk ik ook weer 1 bestellen.
Deze komen overigens gewoon aan en zijn ook echt alleen nu zo goedkoop (op ali).
http://www.aliexpress.com...3.html?SortType=price_asc

• O88088
Het ligt denk ik aan de bedoeling van de actie. Willen ze naamsbekendheid? Goede sier maken? Of moeten ze gewoon van oude voorraad af?

Als je oude voorraad hebt kan ik me voorstellen dat je het liever onder kostprijs verkoopt dan dat je er mee blijft zitten en dat het over een tijdje helemaal waardeloos is.

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
hanzer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:13:
Ik heb helemaal niet nodig, maar... :-)

Heb dit klaar staan:
http://www.tinydeal.com/b...icker-decal-p-139800.html

http://www.tinydeal.com/f...f-card-slot-p-136605.html

http://www.tinydeal.com/r...ht-for-lover-p-67801.html

Heeft er iemand misschien nog een goede deal voor een Earson, of een coupon? Dan bestel ik die toch ook maar even :-)
Zou ik toch voor deze gaan via Banggood.

http://www.banggood.com/L...t-Kids-Gift-p-951987.html
http://www.banggood.com/F...-Home-Hotel-p-949785.html

• hars73

hars73

starcopy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:15:
[...]
Denk je er ook over na dat je bij dat merk nog wel een garantie nodig kon hebben? Dat zal daar niet altijd even makkelijk zijn.
Hmm nou maak je me weer aan het twijfelen. 8)7
Alhoewel het bij garantie misschien altijd wel een aardig 'gedoe' zal zijn, zeker als je terug moet sturen.

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
walterworld schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:28:
[...]

Zou ik toch voor deze gaan via Banggood.
Thx!
Misschien beter rond kijken in het vervolg.

Ik zal daar ook eens even zoeken naar de earson.

• D-Three
paulus_01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:21:
[...]

Het ligt een beetje aan de verkoper, ik heb nu een aantal tablets en car DVR's besteld voor echt heel weinig, dus verwacht eigenlijk dat deze geannuleerd worden. Vorige keer heb ik wel wat bezorgd gekregen overigens ;)

De vorige keer heb ik ook een shark horloge gekocht, mooie kwaliteit vond ik zelf, dus ga er nu denk ik ook weer 1 bestellen.
Deze komen overigens gewoon aan en zijn ook echt alleen nu zo goedkoop (op ali).
http://www.aliexpress.com...3.html?SortType=price_asc
Daar zitten best wel een paar mooie tussen... Maar als ik er één bestel, ga ik problemen krijgen met mijn vriendin omdat ik van haar onlangs een mooi uurwerk heb gekregen. :P
Ronald8 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:27:
Het ligt denk ik aan de bedoeling van de actie. Willen ze naamsbekendheid? Goede sier maken? Of moeten ze gewoon van oude voorraad af?

Als je oude voorraad hebt kan ik me voorstellen dat je het liever onder kostprijs verkoopt dan dat je er mee blijft zitten en dat het over een tijdje helemaal waardeloos is.
Voorraad? Aliexpress is een verzameling van verkopers, van voorraad trekt Aliexpress zich niks aan. Inderdaad naamsbekendheid en een poging om extra te verkopen. Want veel mensen kopen nu zaken die ze toch niet nodig hebben.

Vergelijk het een beetje met de Black Friday deals & sales op Amazon of de lightning deals op Amazon. Soms kan je daar ook wel een koopje doen. Zo heb ik daar vorige jaar een RX100 gescoord voor pakweg 100 euro minder dan de toen gangbare prijs.

[ Voor 62% gewijzigd door D-Three op 11-11-2014 11:36 ]

• paulus_01
D-Three schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:34:
[...]

Daar zitten best wel een paar mooie tussen... Maar als ik er één bestel, ga ik problemen krijgen met mijn vriendin omdat ik van haar onlangs een mooi uurwerk heb gekregen. :P

[...]
Past dat horloge bij al je kleren :P
Ik heb in ieder geval een mooie op het oog die ik zo ga kopen :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Een refund gekregen van Banggood van een order die vanuit de UK verzonden was (3-10) maar nog steeds niet binnen is. Gewoon heel netjes. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• D-Three
paulus_01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:44:
[...]

Past dat horloge bij al je kleren :P
Ik heb in ieder geval een mooie op het oog die ik zo ga kopen :)
Roestvrij staal. Past bij alles toch? :P
Welke tablet heb je er trouwens gescoord? Misschien iets voor een kertcadeau...

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

D-Three schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:34:
[...]

[...]
ik heb er daar ook 2 bestelt inderdaad, shark en een Skeleton, $34 totaal :)

voor de rest weinig kunnen vinden wat ook beschikbaar is voor een lage prijs

[ Voor 9% gewijzigd door sander817 op 11-11-2014 12:53 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:29:
[...]

Hmm nou maak je me weer aan het twijfelen. 8)7
Alhoewel het bij garantie misschien altijd wel een aardig 'gedoe' zal zijn, zeker als je terug moet sturen.
Voor mij persoonlijk is het heel simpel. Liever iets meer betalen en in elk geval dat jaar garantie ook echt garantie kunnen claimen. Jammer genoeg jij er maar weinig shops die het ook fatsoenlijk afhandelen. Bg is op dat punt de enige die het echt goed doet. Tot nu toe steeds het geld terug gehad en niks terug hoeven sturen, ook met zaken boven de 100 dollar nog niet.

Pw heeft me ook geholpen maar was 25 euro verzendkosten kwijt en duurde 4 maand voordat ik mijn Tablet weer terug had. Dx belooft van alles, maar doet bijna niks. Tenzij je veel wil zeuren en een lange adem hebt.

Antlife moet je helemaal vergeten, die versturen zelfs nieuwe orders pas als je gaat dreigen met claims.

En zo zijn er nog wel een sel op te noemen. Ae is me teveel een soort Ebay gebeuren, en ben je te veelafhankelijk van de induviduele handelaar. Die AE garantie is net zoals de Chinese pet staat. Je kans is 50/50 op zijn best.

• hars73

hars73

starcopy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:09:
[...]

Voor mij persoonlijk is het heel simpel. Liever iets meer betalen en in elk geval dat jaar garantie ook echt garantie kunnen claimen. Jammer genoeg jij er maar weinig shops die het ook fatsoenlijk afhandelen. Bg is op dat punt de enige die het echt goed doet. Tot nu toe steeds het geld terug gehad en niks terug hoeven sturen, ook met zaken boven de 100 dollar nog niet.

Pw heeft me ook geholpen maar was 25 euro verzendkosten kwijt en duurde 4 maand voordat ik mijn Tablet weer terug had. Dx belooft van alles, maar doet bijna niks. Tenzij je veel wil zeuren en een lange adem hebt.

Antlife moet je helemaal vergeten, die versturen zelfs nieuwe orders pas als je gaat dreigen met claims.

En zo zijn er nog wel een sel op te noemen. Ae is me teveel een soort Ebay gebeuren, en ben je te veelafhankelijk van de induviduele handelaar. Die AE garantie is net zoals de Chinese pet staat. Je kans is 50/50 op zijn best.
Yep, weet het. Ik heb inmiddels van BG ook al m'n geld terug van m'n Jiayu G2F die in China vastzit en vermoedelijk nooit gaat komen. Bestel tegenwoordig eigenlijk alles bij Banggood ipv andere shops.
Dus ik wil de G2F opnieuw gaan bestellen, maar dan het liefst via een betrouwbaardere verzendmethode (DHL / EMS). Kans dat ik btw moet gaan betalen is dan uiteraard wel weer groter, maar goed.

Dus kwam vandaag uit bij E-TOP Tablet & Mobile op AE, reviews lijken positief, maar dat zegt op AE niet alles volgens mij. Nog nooit iets besteld op AE, maar deze shop leek me wel betrouwbaar. Vandaag 15% korting daar op de G2F, dus het scheelt zo'n 22% met de prijs van BG en ook via DHL te bezorgen.

Ik heb eventueel TO2C nog op de lijst staan als alternatief, maar daar kan ik maar erg weinig ervaringen over vinden.

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Had je er beter een horloge bij kunnen kopen, of zal die van jou echt leer zijn en deze niet? ;)
http://www.aliexpress.com...lock-Male/1995417583.html

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik gok erop dat ie een Panerai kloon heeft waar 24mm bandjes op moeten.Die van jouw linkje is maar 18mm breed.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Kleine shopping spree:

Foam eartips voor mijn pistons
http://www.ebay.com/itm/1...ement-medium/161107851336?

ODB2 bluetooth scanner
http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Recente AliExpress aankopen via de 11/11. Zit ook wat voor familie tussen.

Pure Silver Natural Amethyst Women Ring - $18.14
Fashion soft TPU Nail Polish - $3.96
Handmade Bling Diamonds Crystals Rhinestone Phone Case - $7.64
Luxury Day Clutch - $14.00
Xiaomi Piston II - $8.96 *

* Ik heb het gokje gewaagd om hem te kopen bij zo'n verkoper. Op hoop van zegen dat ze origineel zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 11-11-2014 14:16 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:22:
Heb eigenlijk nog nooit bij Alieexpress besteld, alleen maar bij de bekende webshops.
Volgens mij ziet dit er wel behoorlijk betrouwbaar uit?
Dan nog DHL bezorging mogelijk zie ik en dan zou ik hem voor 94 euro in huis kunnen hebben.
Waarbij DHL nog wel de btw en invoerrechten zal gaan rekenen.

http://www.aliexpress.com...0M-camera/1718136504.html
Ik heb onlangs een aantal dingen besteld via AliExpress.
Ook nog nooit eerder wat gekocht bij AE, maar na 2 weken begonnen m'n orders binnen te komen.
Mijn ervaring is natuurlik niet de jouwe, maar bij mij was 't in ieder geval een posotieve ervaring met AE.
Gewoon opletten waar je bestelt, even naar de feedback enzo kijken.
Ik had ook een paar orders geplaatst bij lager gerate verkopers, kleine dingetjes bij wijze van test, en hierover heb ik ook geen klachten.

Over het Urumqi-gedoe : nog steeds 6 orders die er liggen, BG vraagt nog maar eens om nog te wachten, maar ik ben het wachten beu, en dat heb ik hen ook gemaild. Maar leuk om te weten dat ze toch al begonnen zijn met refunds te geven.

[ Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 11-11-2014 14:25 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dodge_911 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:18:
[...]

Ik heb onlangs een aantal dingen besteld via AliExpress.
Ook nog nooit eerder wat gekocht bij AE, maar na 2 weken begonnen m'n orders binnen te komen.
Mijn ervaring is natuurlik niet de jouwe, maar bij mij was 't in ieder geval een posotieve ervaring met AE.
Gewoon opletten waar je bestelt, even naar de feedback enzo kijken.
Ik had ook een paar orders geplaatst bij lager gerate verkopers, kleine dingetjes bij wijze van test, en hierover heb ik ook geen klachten.
Ik heb best wel wat ervaring met AE, belangrijkste is om niet stug voor de aller goedkoopste te gaan maar goed op de feedback letten en ook de hoeveelheid Orders.

Tot nu toe maar 1 keer gehad dat een pakketje niet is aangekomen en dat was met batterijen wel heel netjes me geld terug gehad.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Kasj
ViezeVis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:16:
Recente AliExpress aankopen via de 11/11. Zit ook wat voor familie tussen.

Xiaomi Piston II - $8.96 *

* Ik heb het gokje gewaagd om hem te kopen bij zo'n verkoper. Op hoop van zegen dat ze origineel zijn.
Vrees dat die pistons voor die prijs toch echt namaak zijn, of heb je coupons gebruikt?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kasj schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:24:
[...]

Vrees dat die pistons voor die prijs toch echt namaak zijn, of heb je coupons gebruikt?
Dat is gewoon die 11/11 sale waar je limited dat product kunt kopen voor een bepaalde prijs. Voor die prijs zijn ze namelijk nu niet meer te verkrijgen bij die verkoper.

• hars73

hars73

ShadowBumble schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:21:
[...]
Ik heb best wel wat ervaring met AE, belangrijkste is om niet stug voor de aller goedkoopste te gaan maar goed op de feedback letten en ook de hoeveelheid Orders.
En als je dan mijn keuze zou bekijken? 600 orders voor de G2F: http://www.aliexpress.com...0M-camera/1718136504.html
En deze totale feedbackscore: http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/315565.html

[ Voor 9% gewijzigd door hars73 op 11-11-2014 14:33 ]

• paulus_01
Dat durfde ik wel aan.....veel beoordelingen voor dit product en veel beoordelingen voor de seller en overwegend positief allemaal.
Ook geen enorm onredelijke prijs.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Ik vind de sale op AE 11/11 maar tegenvallen tot nu toe. Veel producten die ik niet nodig heb, of waarbij de 50% korting het nog steeds niet aantrekkelijk maakt om het te kopen. Als ik de items vergelijk met andere chinese webshops (of zelfs nederlandse) is het prijsverschil niet zo groot, of nog steeds te duur om mij over de streep te trekken :P
Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.