:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Sinds de vernieuwde website hebben ze besloten om alle zendkosten serieus op te schroeven, bvb. een ledlamp motion rgb van 9w van 0,53€ naar 4!€ en van die flauwe kul. Het kwam erop neer dat ik normaal 23$ kwijt was voor 3 lampen en na hun aanpassing veel duurde transportkosten +/- 10€ zou moeten bijbetalen.
Dit was hun uitleg:
Thank you for your email.
We‘ve collected and collated the past data for different countries to modified the shipping method .
Also the shipping method is automatic matching according to the nature of the product.
Air register is usually takes around 7-25 business days to be delivered , some of these shipping method will be arrive with 2-3 weeks ,others will take 3-4 weeks.
The choice of shipping method is not static,we will based on customer' response to be modified. so we are glad to hear customer feedback.
Regards,
Elin
Ondertussen hebben ze sinds gisteren de prijzen verlaagd en Netherland Mail opnieuw geactiveerd voor grotere pakketten...
vb: E sig.(hardware) identiek zelfde product bij sunsky 3.06€ en bij Banggood 6,89€. Heb enkele weken geleden iets besteld bij Sunsky en moet zeggen dat met PostNL dit wel aardig lukt. In minder dan drie weken pakketje ontvangen met volledige tracking:
2014-10-21 22:28NEW ANTWERPEN X, Your item has been sorted
2014-10-21 09:08BEBRUA, International transfer
2014-10-18 17:26NLAMSC, Departure from international depot
Origin Country - Tracking Consuming: 5070 ms - Go to official website2014-10-21 09:08The item has been processed in the country of destination
2014-10-21 07:13The item has arrived in the country of destination
2014-10-21 02:42The item is on transport to the country of destination
2014-10-18 17:26The item is at the PostNL sorting center
Wat ik nog straffer vond van Sunsky tegenover Banggood is dat ik mailtje stuur naar hen en zelfs smiddags nog antwoord krijg, dit terwijl het bij hen al na 10 uur s'avonds is.
Het goede aan Banggood heb ik onlangs ook ervaren dat ik na 38 dagen te wachten op pakketje ze direct een refund hebben uitgevoerd. Heb het pakje 43 dagen na bestelling gekregen (China Post) en heb hen het geld teruggestort. Eerlijk duurt het langst.!
Ik maak me ook niet druk of. Betreft een Earson die nu al bijna 50 dagen onderweg is.
Elke keer, inmiddels al 5-7 keer denk ik, hetzelfde verhaal, nagevraagd bij shipping en het is nog onderweg, of ik nog een paar dagen wil wachten.
Ik stond op het punt om wat serieuzer te klagen, maar net op dat moment was er een update van de status per 4 november op 17track, dus maar het voordeel van de twijfel gegeven.
Een andere ervaring die het delen wel waard is.
Ik had voor mijn OPO een mofi flipcover (aanrader wat mij betreft) besteld. Tijdens bestellen was de goedkoopste op ebay $6,99 (nu zijn ze goedkoper te vinden). De MOFI ontvangen, werkt prima, maar er was wel een klein scheurtje onder de magnetische strip. Ik was een beetje bang dat dit door dagelijks gebruik verder zou scheuren en voor de zekerheid daarom even met de verkoper contact opgenomen. Deze gaf aan een 2$ te willen geven, maar uiteindelijk na een mailtje op en neer gestuurd te hebben, heeft hij een nieuwe gestuurd. Nu stuurde hij een bericht daarna, dat als deze na 25 dagen niet binnen is, ik even een mail moest sturen. Welnu, het is nu 26 dagen geleden en hij is nog niet binnen. Conform verzoek een berichtje aan de verkoper gestuurd en wat schetst mijn verbazing....zonder er om te vragen een refund gehad!
Over goede service gesproken.
Mocht de cover alsnog binnenkomen, betaal ik het bedrag direct terug.
paulus_01 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:49:
Banggood houdt me nu wel al een tijdje aan de lijn, heb geen Paypal dispute geopend, met name vanwege de positieve ervaring met hun CS in dit topic.
Ik maak me ook niet druk of. Betreft een Earson die nu al bijna 50 dagen onderweg is.
Elke keer, inmiddels al 5-7 keer denk ik, hetzelfde verhaal, nagevraagd bij shipping en het is nog onderweg, of ik nog een paar dagen wil wachten.
Ik stond op het punt om wat serieuzer te klagen, maar net op dat moment was er een update van de status per 4 november op 17track, dus maar het voordeel van de twijfel gegeven.
Een andere ervaring die het delen wel waard is.
Ik had voor mijn OPO een mofi flipcover (aanrader wat mij betreft) besteld. Tijdens bestellen was de goedkoopste op ebay $6,99 (nu zijn ze goedkoper te vinden). De MOFI ontvangen, werkt prima, maar er was wel een klein scheurtje onder de magnetische strip. Ik was een beetje bang dat dit door dagelijks gebruik verder zou scheuren en voor de zekerheid daarom even met de verkoper contact opgenomen. Deze gaf aan een 2$ te willen geven, maar uiteindelijk na een mailtje op en neer gestuurd te hebben, heeft hij een nieuwe gestuurd. Nu stuurde hij een bericht daarna, dat als deze na 25 dagen niet binnen is, ik even een mail moest sturen. Welnu, het is nu 26 dagen geleden en hij is nog niet binnen. Conform verzoek een berichtje aan de verkoper gestuurd en wat schetst mijn verbazing....zonder er om te vragen een refund gehad!
Over goede service gesproken.
Mocht de cover alsnog binnenkomen, betaal ik het bedrag direct terug.
Per toeval hier terecht gekomen... Kon alleen nog maar denken aan earson speakers en xiaomi power banks!!!
Vandaag 1 moment van zwakte en ja hoor; een sj4000, xiaomi powerbank en de earson gekocht bij banggood.
Compleet overbodig

Xiaomi pistons van pandawill. Lijken heel erg echt, maar er staat 97 dB op ipv. 93. Hebben de v 2.1's 97dB ipv 93 dB misschien ?
[ Voor 18% gewijzigd door Rylo op 07-11-2014 21:18 ]
Hoezo overbodig?lazydave-II schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:59:
Nou jullie worden bedankt
Per toeval hier terecht gekomen... Kon alleen nog maar denken aan earson speakers en xiaomi power banks!!!
Vandaag 1 moment van zwakte en ja hoor; een sj4000, xiaomi powerbank en de earson gekocht bij banggood.
Compleet overbodigmaar wel leuk
Is je telefoon nooit leeg als je niet thuis bent?
En zin in een leuk muziekje als je op het strand bent?
Toepassingen genoeg.
https://www.fasttech.com/...porty-bluetooth-stereo-ha
Had ze eerst op Aliexpress gevonden maar was hier goedkoper. Had daar wel goede reviews dus ik ben benieuwd
[ Voor 6% gewijzigd door Travolter op 07-11-2014 21:30 ]
http://www.sunsky-online....view.do?subject.id=364727
voor maar 9,15€ ... sterk
Rylo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:14:
[afbeelding]
Xiaomi pistons van pandawill. Lijken heel erg echt, maar er staat 97 dB op ipv. 93. Hebben de v 2.1's 97dB ipv 93 dB misschien ?
[ Voor 9% gewijzigd door boldy31 op 07-11-2014 22:05 ]
http://www.antelife.com/s...torcycle-using-black.html
Geluid klinkt ook wel redelijk nog niet zo goed als de gouden versie.
Moet waarschijnlijk nog wat meer inspelen.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Ik heb zowel de gouden als zilveren uit de Xiaomi Tmall shop (dus direct van Xiaomi). Sticker is hetzelfde, de zilveren zijn 97dB en de gouden 93dB.Rylo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:14:
[afbeelding]
Mooie verpakking die Honors, maar klinken ze een beetje?boldy31 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:58:
Ik heb de zilveren versie van Banggood en de sticker is dezelfde als de jouwe 97... mijn Piston Gold is waarschijnlijk 2.0 want deze heeft 93 op staan... Op mijn Honor AM12 daarentegen 108 db
http://www.sunsky-online....view.do?subject.id=364727
voor maar 9,15€ ... sterk![]()
[...]
Dit lijkt inderdaad een kleinere versie van de SJ4000 te worden. Zag tevens op RCGroups dat iemand doorverwees naar de officiële SJCAM-website waar de SJ5000 Plus nu te vinden is. Het is zeker een interessante camera, maar de prijs is helaas nog onbekend. Officieel komt de SJ5000 namelijk op 20 november uit.Gsus86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:26:
Iemand bekend met de SJCAM M10 Cube. Volgens mij komt die binnenkort uit (kost tussen de 69 en 75 dollar) en batterij is verwisselbaar.
http://www.antelife.com/s...torcycle-using-black.html
Medione1210 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:10:
[...]
Mooie verpakking die Honors, maar klinken ze een beetje?
Welcome to chinashoppinglazydave-II schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:59:
Nou jullie worden bedankt
Compleet overbodigmaar wel leuk
En pas maar op als er geld op je paypal staat en er komen erg cheap producten tevoorschijn op deze site
Mijn PayPal is direct gekoppeld aan mijn bankrekening. Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. ☺
Ik zal je dan maar niet erop wijzen dat op 11 november het Sale is op aliexpress en er erg veel voor 50% wordt verkocht (of meer korting).lazydave-II schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 07:52:
Thanks,
Mijn PayPal is direct gekoppeld aan mijn bankrekening. Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. ☺
Tip: zet het in je virtuele winkelwagentje en koop het pas een dag of twee daar na. Dan bespaar je je een hoop hebbedingetjes die je toch niet nodig hebt ;p.lazydave-II schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 07:52:
Thanks,
druk en typefouten voorbehouden
Met de vorige Sale die ze hadden heb ik het bijgehouden. Het lijkt net op MediaMarkt, ze gooien de prijzen iets omhoog en vervolgens geven ze er kroting op. Ik had een bestelling van meerdere items, de waarde was ongeveer €40,- Uiteindelijk €1,20 korting gekregen. Het zijn de kleine dingen in het levenlutkeveld schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:00:
[...]
Tip: zet het in je virtuele winkelwagentje en koop het pas een dag of twee daar na. Dan bespaar je je een hoop hebbedingetjes die je toch niet nodig hebt ;p.
Weet niet of we het over de 11-11 sale hebben bij Ali? Maar daar is dat ook zeker het geval. Alle producten die ik al eerder heb gekocht zijn flink gestegen in prijs, en nee dat is niet alleen door de dollar-euro koers.walterworld schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:41:
[...]
Met de vorige Sale die ze hadden heb ik het bijgehouden. Het lijkt net op MediaMarkt, ze gooien de prijzen iets omhoog en vervolgens geven ze er kroting op. Ik had een bestelling van meerdere items, de waarde was ongeveer €40,- Uiteindelijk €1,20 korting gekregen. Het zijn de kleine dingen in het leven
De Chinese overheid heeft Alibaba en JingDong verboden om dit jaar dergelijke trucs te gebruiken. https://www.techinasia.co...ng-customers-singles-day/walterworld schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:41:
[...]
Met de vorige Sale die ze hadden heb ik het bijgehouden. Het lijkt net op MediaMarkt, ze gooien de prijzen iets omhoog en vervolgens geven ze er kroting op. Ik had een bestelling van meerdere items, de waarde was ongeveer €40,- Uiteindelijk €1,20 korting gekregen. Het zijn de kleine dingen in het leven
Ik neem aan dat je bedoeld een Bluetooth 4.0 apparaatje met APT-X ondersteuning. Het hangt er vanaf waar je die aan gaat hangen. In je auto, op je thuis/versterker zodat je stereo/surroundset een "Bluetooth speaker" wordt of iets anders?yur400 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:21:
Ik ben op zoek naar een usb 4.0 dongle met ondersteuning voor aptx, maar ik kan door de bomen het bos niet zien. Werkelijk honderden dongles tussen 1 en 40 dollar in en slechts weinig informatie op forums. Iemand die zijn ervaring wil delen?
Voor in de auto is het handig als hij ook NFC ondersteund en je hem op de 1 of andere manier op je autospeakers kan aansluiten. Ik had een aantal voor in huis op me wishlist gezet om later uit te zoeken (Aliexpress.com) maar zie dat me wishlist nu leeg is
ff snel zoeken (ik wil thuis op stereoset aansluiten):
ik was wel gecharmeerd van deze witte met NFC:
http://www.aliexpress.com...r-For-Car/2047209688.html
Op dx.com dezelfde maar dan oplaadbaar: http://www.dx.com/p/recha...black-217169#.VF4CgcnsrEg
Maar die lijkt op de laatste foto's best wel cheap cheap, ook de verpakking. Twijfelde dus. Qua specs prima.
Toen vond ik deze (geen NFC, wel heel duidelijk AptX en CSR ondersteuning op de bovenkant):
http://www.aliexpress.com...phone-mp3/2048905282.html
zelfde op dx.com: http://www.dx.com/p/wirel...utput-302918#.VF4B-8nsrEg
leek me kwalitatief stuk beter en je kan zelfs via optisch of coax verbinden met je receiver:
Deze is de allerduurste van $91, geen optisch/coax:
http://www.dx.com/p/woowi...-grey-312935#.VF4CXcnsrEg
En dan heb je nog deze, erg mooi ontwerp vind ik, maar geen optisch/coax:
http://www.dx.com/p/x400-...black-327572#.VF4CZ8nsrEg
Mocht ik zoiets willen kopen is dat voor in huis en ga ik voor de goedkoopste versie die ik kan vinden die optisch/coax heeft. Je vind ze tussen de 40 en 60 dollar maar misschien ook <40 als je blijft zoeken.
edit: gevonden hier: http://www.dx.com/p/dl-li...black-261787#.VF4DaMnsrEg
Helaas hebben geen van ze reviews, das balen. Ik zou de verkoper naar de S/N ratio vragen (signal to noise ratio).
[ Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 08-11-2014 12:51 ]
Dan moet je iets meer uitleg geven hoor.lutkeveld schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:51:
Dan zou ik voor de Sure Hifi module gaan. Echt een kwaliteitsbordje, dat kunnen velen bevestigen.
Wat kan ik hier mee? http://store.sure-electronics.com/mb-cm15115
Ik wil niet een chip hebben maar een apparaatje. Ben geen elektrotechnicus
EDIT
@Lutkeveld ONTZETTEND bedankt voor deze tip! Voor mijn ouders zocht ik precies dit.
Ze hebben al 2 flinke speakers, aan de muur bevestigd, maar verder niks meer (stereosetje is stuk).
Hier kan je de tv via analoog op verbinden, een Cubox-i/XBMC spelertje via optisch en radio/muziek vanaf de telefoon streamen via Bluetooth/Apt-x. Perfect!
Was ideaal geweest als dat ding HDMI in en een HDMI out had, kon de tv en cubox gewoon via 1 verbinding lopen maar dit is prima zo. Met de remote kan je zelfs schakelen tussen de verschillende inputs.
ontopic:
Moet ik alleen nog RCA pluggen op die speaker draadjes gaan bevestigen, dat soort pluggen kan ik vast wel op een Chinese site vinden
[ Voor 49% gewijzigd door Jazco2nd op 08-11-2014 13:12 ]
Hij lijkt nu ook op banggood te staan voor 126$Don Roberto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:21:
[...]
Dit lijkt inderdaad een kleinere versie van de SJ4000 te worden. Zag tevens op RCGroups dat iemand doorverwees naar de officiële SJCAM-website waar de SJ5000 Plus nu te vinden is. Het is zeker een interessante camera, maar de prijs is helaas nog onbekend. Officieel komt de SJ5000 namelijk op 20 november uit.
http://www.banggood.com/S...tion-Camera-p-954732.html
Anyone?Acolyte57 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:51:
Heeft iemand een vergelijkbaar sport-bluetooth ding uit China die wel aan te raden valt qua gebruikscomfort/gemak, voor tijdens hardlopen/fitnessen?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
De speakers hebben bananaplugs nodigJazco2nd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:54:
[...]
ontopic:
Moet ik alleen nog RCA pluggen op die speaker draadjes gaan bevestigen, dat soort pluggen kan ik vast wel op een Chinese site vinden
In de zin van: hun telefoon net zo vaak opladen totdat de powerbank helemaal 'op' is?
[ Voor 23% gewijzigd door ViezeVis op 08-11-2014 15:04 ]
[ Voor 167% gewijzigd door gambieter op 08-11-2014 15:10 ]
*zucht*ViezeVis schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:01:
Zijn er al Tweakers geweest die hebben gekeken of de capaciteit van de Xiaomi 10400mAh powerbank overeenkomt met zijn geadverteerde capaciteit?
In de zin van: hun telefoon net zo vaak opladen totdat de powerbank helemaal 'op' is?
Hebben we hier al meermaals besproken en bestreden.
Nee, de geadverteerde 10400mAh haal je niet.
6800mAh is ongeveer wat je eruit haalt, uit eigen ervaringen en metingen.
Hoe dat komt, moet je maar gaan terugzoeken
[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 08-11-2014 15:09 ]
Er is slechts via een berekening aangegeven dat je efficiëntie hebt van ongeveer 80%, maar in de praktijk is het na mijn weten nog niet getest met het opladen van je telefoon net zolang totdat de powerbank het opgeeft.dodge_911 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:07:
[...]
*zucht*
Hebben we hier al meermaals besproken en bestreden.
Nee, de geadverteerde 10400mAh haal je niet. 6800mAh is ongeveer wat je eruit haalt.
Hoe dat komt, moet je maar gaan terugzoeken
Ik heb die testen wel gedaan, en kwam daardoor met real life cijfers ipv theoretische cijfers.ViezeVis schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:09:
[...]
Er is slechts via een berekening aangegeven dat je efficiëntie hebt van ongeveer 80%, maar in de praktijk is het na mijn weten nog niet getest met het opladen van je telefoon net zolang totdat de powerbank het opgeeft.
Maar go ahead, laad 'n XPB helemaal op, KCX-017 en 'n ipad eraan en laden maar... Dan weet je 't zeker voor jezelf.
[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 08-11-2014 15:11 ]
Koop gewoon een mobile accu bay en stop er zelf 18650 in van degelijke kwaliteit. Weet je tenminste dat het klopt en dat je de boel niet in de fik zet.ViezeVis schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:09:
[...]
Er is slechts via een berekening aangegeven dat je efficiëntie hebt van ongeveer 80%, maar in de praktijk is het na mijn weten nog niet getest met het opladen van je telefoon net zolang totdat de powerbank het opgeeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft er alles mee te maken, wat wil je hier anders bespreken. Zijn nogal veel gekochte artikelen in China niet waar?gambieter schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:11:
[mbr]De capaciteit van powerbanks heeft niets met shoppen in China te maken en is daarmee off-topic.[/]
Tweakers anno 2005 stijl vind ik geweldig, daar is een forum in mijn ogen voor bedoeld. Lekker lullen over van alles en nog wat, zolang het maar met het onderwerp te maken heeft. Discussies over powerbanks, camera's, accupacks en alle andere veel gekochte hebbedingetjes vind ik er juist bij horen. Zonder die discussies kochten mensen nog steeds crappy producten.
[ Voor 60% gewijzigd door lutkeveld op 08-11-2014 15:16 ]
Slammz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:10:
[...]
Koop gewoon een mobile accu bay en stop er zelf 18650 in van degelijke kwaliteit. Weet je tenminste dat het klopt en dat je de boel niet in de fik zet.
Ik ga inderdaad dan nu even de powerbank volledig opladen en zelf even testen met de Galaxy Mega.
Ik ging er vanuit dat je dat ding nog niet had vandaar. Waarom ga je anders vragen hoe het zit met de capaciteit als ie naast je ligtViezeVis schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:16:
[...]
het gaat om een Xiaomi powerbank, dan heb ik niks aan een mobile accu bay en 18650 batterijen.
Ik ga inderdaad dan nu even de powerbank volledig opladen en zelf even testen met de Galaxy Mega.
Omdat ik dan al antwoord op mijn vraag kan krijgen zonder dat ik eerst 5 keer mijn mobiel leeg moet laten lopen en vervolgens weer opladen.Slammz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:18:
[...]
Ik ging er vanuit dat je dat ding nog niet had vandaar. Waarom ga je anders vragen hoe het zit met de capaciteit als ie naast je ligt

En heeft iemand al een Xiaomi Mi Band gebruikt? Ook de sleep tracker? En hoe bevalt ie?
Gebruik even de zoekfunctie, er Is genoeg hierover langs geweest in dit topic.silmaril8 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:37:
Heeft iemand een Xiaomi Mi Band bij TinyDeal gekocht? Is dit een originele?
[afbeelding]
En heeft iemand al een Xiaomi Mi Band gebruikt? Ook de sleep tracker? En hoe bevalt ie?
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 08-11-2014 16:10 ]
PostNL of Bpost?
Heb je zelf wel de zoekfunctie gebruikt? Niemand in dit topic heeft het nog gehad over de sleeptracker en dat is voor mij de voornaamste reden om hem te kopen. En aangezien er eerder in dit topic werd gezegd dat bij Tinydeal de Xiaomi Miband het goedkoopst is, vroeg ik me dus af of iemand hem al daar heeft gekocht en of dit dus een originele is.andydewit schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:41:
Gebruik even de zoekfunctie, er Is genoeg hierover langs geweest in dit topic.
Volgende week kan ik je vertellen of ie origineel is of niet. Heb er zelf eentje in een retail store gekocht, die was in ieder geval wel origineel. Nog niet kunnen proberen want mijn mobiel herkend hem nietsilmaril8 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:37:
Heeft iemand een Xiaomi Mi Band bij TinyDeal gekocht? Is dit een originele?
[afbeelding]
Afaik kan je via de bpost tracker gewoon blijven tracken, zonder een ander nummer te moeten aanvragen hoor.bambinodekat schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:54:
Bij wie moet ik mijn trackingnummers laten veranderen naar een Belgisch nummer?
PostNL of Bpost?
Sleep tracker werkt goed en is leuk om te weten. Als je wakker wordt en ziet dat de tijden van inslapen en wakker worden niet kloppen kun je deze aanpassen, dan gaat hij zelf weer kijken hoe je in die tijd sliepsilmaril8 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:37:
De stappenteller is minder nauwkeurig want hij registreert volgens mij vrij veel als stappen.
Verder komen er steeds meer features in de app. Je kunt nu touwtjespringen en sit-ups bijhouden en je kan voten voor welke sport er nog meer bij moet
Benodigde app al geïnstalleerd? Tenminste, als het geen Xiaomi is.Kenzi schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:11:
[...]
Volgende week kan ik je vertellen of ie origineel is of niet. Heb er zelf eentje in een retail store gekocht, die was in ieder geval wel origineel. Nog niet kunnen proberen want mijn mobiel herkend hem niet![]()
kan niet switchen en gaat gelijk door naar front camera als ik camera app opstart
maar om hem nou voor alleen de camera terug te sturen
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Andere camera app al geprobeerdrobinjoo1 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:55:
lekker dan net doogee dagger dg550 binnen doet de rear camera het niet
kan niet switchen en gaat gelijk door naar front camera als ik camera app opstart
maar om hem nou voor alleen de camera terug te sturen
ja tuurlijk
alles geprobeerd andere rom flashen
moet er wel bij zeggen dat hij rechtstreeks op de camera zelf is gevallen vanaf 50 cm
dus denk stuk
kijken of ze hier een andere camera kunnen inbouwen
al zie ik geen kras op de camera
[ Voor 11% gewijzigd door robinjoo1 op 08-11-2014 17:11 ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
heb je hem meteen laten vallen op de eerste dag...robinjoo1 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:07:
[...]
ja tuurlijk
alles geprobeerd andere rom flashen
moet er wel bij zeggen dat hij rechtstreeks op de camera zelf is gevallen vanaf 50 cm
dus denk stuk
dan zal die helaas wel stuk zijn, waarschijnlijk ergens een kabeltje verschoven.
wel vervelend uiteraard.
Beter de camera stuk als heel het toestel dat ding is zo lichtkrissie100 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:31:
[...]
heb je hem meteen laten vallen op de eerste dag...
![]()
voorzichtig met spullen heet dat
![]()
dan zal die helaas wel stuk zijn, waarschijnlijk ergens een kabeltje verschoven.
wel vervelend uiteraard.
Ik heb hem van zowel Tinydeal als van Merimobiles besteld. Beiden zijn alleen nog onderweg.silmaril8 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:08:
[...]
Heb je zelf wel de zoekfunctie gebruikt? Niemand in dit topic heeft het nog gehad over de sleeptracker en dat is voor mij de voornaamste reden om hem te kopen. En aangezien er eerder in dit topic werd gezegd dat bij Tinydeal de Xiaomi Miband het goedkoopst is, vroeg ik me dus af of iemand hem al daar heeft gekocht en of dit dus een originele is.
Cameramodule gaat je zo'n $23 kosten.robinjoo1 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:07:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 08-11-2014 19:16 ]
Ik bedoelde een usb dongle transmitterJazco2nd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:49:
[...]
Ik neem aan dat je bedoeld een Bluetooth 4.0 apparaatje met APT-X ondersteuning. Het hangt er vanaf waar je die aan gaat hangen. In je auto, op je thuis/versterker zodat je stereo/surroundset een "Bluetooth speaker" wordt of iets anders?
Voor in de auto is het handig als hij ook NFC ondersteund en je hem op de 1 of andere manier op je autospeakers kan aansluiten. Ik had een aantal voor in huis op me wishlist gezet om later uit te zoeken (Aliexpress.com) maar zie dat me wishlist nu leeg is
ff snel zoeken (ik wil thuis op stereoset aansluiten):
ik was wel gecharmeerd van deze witte met NFC:
http://www.aliexpress.com...r-For-Car/2047209688.html
Op dx.com dezelfde maar dan oplaadbaar: http://www.dx.com/p/recha...black-217169#.VF4CgcnsrEg
Maar die lijkt op de laatste foto's best wel cheap cheap, ook de verpakking. Twijfelde dus. Qua specs prima.
Toen vond ik deze (geen NFC, wel heel duidelijk AptX en CSR ondersteuning op de bovenkant):
http://www.aliexpress.com...phone-mp3/2048905282.html
zelfde op dx.com: http://www.dx.com/p/wirel...utput-302918#.VF4B-8nsrEg
leek me kwalitatief stuk beter en je kan zelfs via optisch of coax verbinden met je receiver:
Deze is de allerduurste van $91, geen optisch/coax:
http://www.dx.com/p/woowi...-grey-312935#.VF4CXcnsrEg
En dan heb je nog deze, erg mooi ontwerp vind ik, maar geen optisch/coax:
http://www.dx.com/p/x400-...black-327572#.VF4CZ8nsrEg
Mocht ik zoiets willen kopen is dat voor in huis en ga ik voor de goedkoopste versie die ik kan vinden die optisch/coax heeft. Je vind ze tussen de 40 en 60 dollar maar misschien ook <40 als je blijft zoeken.
edit: gevonden hier: http://www.dx.com/p/dl-li...black-261787#.VF4DaMnsrEg
Helaas hebben geen van ze reviews, das balen. Ik zou de verkoper naar de S/N ratio vragen (signal to noise ratio).
Heb je pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter geprobeerd? Ondersteunt volgens mij geen apt-x maar een paar mensen in mijn omgeving gebruiken het en ik heb ze niet horen klagen.

Iemand enig idee hoe je dit het beste kunt voorkomen? De cam is de 2MP upgrade en nu steekt de SD kaart verder uit waardoor hij wel erg kwetsbaar is... Stukje plastic met superlijm...?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
De eerste vlucht na het solderen van de nieuwe camera was het raak... Gewoon botte pech gehad?MrMilco schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:47:
Hier nog nooit last van gehad. Vraag me ook af hoe je dat voor elkaar krijgt
Heb zelf de standaard 2mp variant, daar komt hij er ook een stuk buitenuit, maar hier al vele ( vreemde ) crashes gemaakt, maar nog geen krasjeVerstekbakker schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:57:
[...]
De eerste vlucht na het solderen van de nieuwe camera was het raak... Gewoon botte pech gehad?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Nu op zoek naar andere alternatieven voor 'wegwerpdopjes'.
Daarnaast, van een maandje terug.
Ik had altijddopjes van mijn Cowon d2++, die zijn fantastisch. Helaas pas overleden. Mocht jij of iemand anders dopjes hebben gevonden waar wat mooi geluid uit komt; graag! Heb graag een hoopje liggen, aangezien ik ze rommelig gebruik.murfie121 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:02:
Ik heb dit topic doorzocht en ook het oude topic, maar ik kan zo niks vinden.
Ik ben op zoek naar bang for buck oordopjes waar een redeljik muziekje uitkomt.
Ik zoek niet de in-ear doppen, maar degene waar je ook het omgevingsgeluid nog gewoon kan horen zeg maar. Heeft iemand enig idee welke daarvan redelijk goed zijn en 10 dollar of minder kosten?
[ Voor 58% gewijzigd door Kwabbernoot op 08-11-2014 20:27 ]
Deze bidenuo z290i heb ik, bevalt mij zeer goed voor zijn prijs.
Geluid gaat hard zonder te kraken, bass is aanwezig maar niet heel erg veel.
Ook blijven deze doppen wel in je oor zitten
heeft trouwens ook een platte kabel zodat ie niet zo snel in de war raakt
Verwijderd
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb de 2m versie en die komt niet hoger dan 1a bij mij.l3art schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:19:
Ben mijn verlanglijstje voor de feestdagen aan het maken en hier heb ik de Nillkin micro USB kabels al opgezet. Maar nog met kleuren kabels die snel opladen lijkt mee wel leuk, dus vroeg ik mee af of er mensen zijn die deze kabels al getest hebben: http://www.miniinthebox.c...html?pos=ultimately_buy_2 ze zijn er in verschillende lengtes (1m en 2m).
Ik gebruik em wel elke dag omdat die kabel gewoon lekker lang is en mijn telefoon toch niet meer sliksl3art schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:32:
Verbaast me niet bij 2m, maar ook wel weer jammer. Vond het wel leuke kleurrijke kabels. Beter dan die eeuwige zwarte kabels.
Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022
Hubsan x4 ( klein maar zeer snel en stevig! )bananensap schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:49:
Iemand tips voor een goedkope maar stevige quadcopter? Camera is geen vereiste.
WLToys v222
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Het bluetooth bereik van de Earson valt sowieso tegen. Werkt het aan de kabel wel goed, en is de Earson helemaal opgeladen?Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:15:
Ik heb een vraagje over de Earson. Ik heb gemerkt dat de verbinding vrij snel wordt verbroken. Als ik het bijvoorbeeld verbind met mijn macbook over Bluetooth en een YT filmpje afspeel dat vrij snel direct na dit afgelopen is de verbinding wordt verbroken. Hebben meer mensen dit of ligt het aan iets anders?
Ik heb zelf de V262 gekocht van WLToys. Ben daar nu nog mee bezig om hem onder controle te krijgen. Best lastig, maar wel een leuk ding. Hij is wel vrij groot.bananensap schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:49:
Iemand tips voor een goedkope maar stevige quadcopter? Camera is geen vereiste.
http://www.phonearena.com...name&id=28198&kw=&popup=1
robinjoo1 schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:54:
Bestaat er ook een bluetooth camera die je met je telefoon kan verbinden en dan via camera app foto's kan laten maken
[ Voor 6% gewijzigd door boldy31 op 09-11-2014 17:35 ]

Ja: ook ik moest het doen.

Vandaag getest, wát een ding. Vliegt heel redelijk. In de wind wordt het alleen wat lastiger doordat het foam de wind met grote hoeveelheden opvangt. Ik heb alleen niet de Headless mode, wat het vliegen al een stuk lastiger maakt. Zo vloog ik bijna de weg op met dat ding. Ik maak binnenkort wel een uitgebreide review.
Gemiddelde vliegduur is ongeveer zo'n 10 minuten. Hij kan 2 tangen wegen, samen zo'n 1KG. Alles werkt heel soepel. Er is echter wel een probleem wanneer de batterij leeg is. Je krijgt nergens een melding te zien dat de quadcopter een lege batterij heeft maar hij zakt uit zichzelf gewoon naar beneden.
[ Voor 30% gewijzigd door ViezeVis op 09-11-2014 18:47 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dat is een Romeinse kaars, haha.Leo1010 schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:03:
Pardon maar wat is dat op de foto? Luchtdoel raket?
Ik heb die opmerking al 3x gehoord. Het is geen AR.Drone, maar een V262 van WLToys.Petervanakelyen schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:04:
Lijkt verdacht veel op mijn AR.Drone. Welke is het en waar heb je 'm gekocht?
[ Voor 41% gewijzigd door ViezeVis op 09-11-2014 19:05 ]
[ Voor 92% gewijzigd door ViezeVis op 09-11-2014 19:05 ]

Alleen hopen dat het geen blauw lampje wordt want dat staat niet echt mooi vind ik.
[ Voor 11% gewijzigd door O88088 op 09-11-2014 20:39 ]
De leds die gaan aan, en beginnen te knipperen, echter dat zie je overdag bijna niet natuurlijk.Gemiddelde vliegduur is ongeveer zo'n 10 minuten. Hij kan 2 tangen wegen, samen zo'n 1KG. Alles werkt heel soepel. Er is echter wel een probleem wanneer de batterij leeg is. Je krijgt nergens een melding te zien dat de quadcopter een lege batterij heeft maar hij zakt uit zichzelf gewoon naar beneden.
dit viel mij savonds namelijk wel op! (ik had de leds uit staan)
Dit had ik ook met de gouden Pistons 2 in mijn oude ZTE Blade. Daar kwam hol en schel geluid uit behalve toen ik de knoppen begon ingedrukt te houden. Nu ik ze in combinatie met de Motorola Moto g 4g gebruik zijn ze out of the box wel ok, geven geen schel en hol geluid meer maar helder en aardig hard op de normale volume. Zal wel aan de audio jack of audio chip gelegen hebben want nu met de Moto vind ik ze wel prettig in gebruik. Al blijven de knoppen niks uithalen, niet play/pause, rewind/forward niks van de functies. Zal wel gelimiteerd zijn tot Xiaomi devices denk ik danKitano schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:18:
Als ik de Pistons in mijn oude mp3 speler doe, dan klinken ze een stuk minder, tenzij ik de microfoonknop ingedrukt hou. Anders staan de dopjes in serie door de 4-rings connector.
Morgen is het zover: Sint Maarten
Daarbij ook nog steeds mn zonnebril niet die al 51 dagen (DX.com) maar nu met ze afgesproken dat ik uiterlijk tot vrijdag wacht en dan krijg ik een refund. Heb nog wat meer orders open staan bij dx waarvan de meeste ook al tegen de 20+ dagen aan zit. Maar goed, die nog maar eens rustig afwachten.
dit ligt aan CTIA of OMTP type aansluiting, zie ook Wikipedia: Phone connector (audio)Joosie200 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:31:
[...]
Dit had ik ook met de gouden Pistons 2 in mijn oude ZTE Blade. Daar kwam hol en schel geluid uit behalve toen ik de knoppen begon ingedrukt te houden. Nu ik ze in combinatie met de Motorola Moto g 4g gebruik zijn ze out of the box wel ok, geven geen schel en hol geluid meer maar helder en aardig hard op de normale volume. Zal wel aan de audio jack of audio chip gelegen hebben want nu met de Moto vind ik ze wel prettig in gebruik. Al blijven de knoppen niks uithalen, niet play/pause, rewind/forward niks van de functies. Zal wel gelimiteerd zijn tot Xiaomi devices denk ik dan![]()
Morgen is het zover: Sint MaartenWat gaan jullie scoren op Aliexpress?
Wanneer je telefoon CTIA heeft en de headphones OMTP dan kloppen de verbindigen niet. Je kunt nameten wat je hoofdtelefoon voor type is door een multimeter te gebruiken
Vandaag zou je al waarde bonnen kunnen kopen op Ali-express. Je geld wordt dan dubbel zo veel waard, of terwijl (tot) 50% korting op de actieprijzen. 16% korting op de actieprijzen.Joosie200 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:31:Morgen is het zover: Sint MaartenWat gaan jullie scoren op Aliexpress?
Bedankt paulus_01
http://activities.aliexpress.com/1111_shopping_festival.php
[ Voor 13% gewijzigd door DJustin op 10-11-2014 11:36 ]
Alvast een gemakkelijke stoel en een bak popcorn voor de dagen erop.Joosie200 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:31:
[...]
Let wel op: de bonnen kunnen alleen bij een X bedrag worden ingewisseld; als je bijvoorbeeld de 200$ bon koopt voor 100$, dan kun je deze pas inwisselen bij een aankoop van $599,-DJustin schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:32:
[...]
Vandaag zou je al waarde bonnen kunnen kopen op Ali-express. Je geld wordt dan dubbel zo veel waard, of terwijl (tot) 50% korting op de actieprijzen.
http://activities.aliexpress.com/1111_shopping_festival.php
Verwijderd
Zie http://activities.aliexpress.com/1111couponsalerules.php
Een alternatief is om de diverse spellen (mobiel en desktopsite) te spelen om zo coins te verzamelen die tegen coupons ingewisseld kunnen worden.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:56:
Die 50% op de actieprijs haal je nooit omdat er een minimumbedrag aan zit verbonden. Bovendien niet stapelbaar en 1 coupon per bestelling. Die 20 dollar coupon is wel prima, betekent dus 10 euro korting op iets vanaf 70 dollar.
Zie http://activities.aliexpress.com/1111couponsalerules.php
Volgens mij zijn inmiddels de meeste gratis coupons op.
Als je 100% zeker weet dat je iets koopt, maakt het niet uit, maar bij twijfel zijn de spellen een goede optie.
Zelfs als je iets hebt gekocht tijdens een promotie dan kan de verkoper het nog annuleren... dacht vorige keer een goedkope Chinese OPO op de kop te tikken, maar de verkoper had een "foutje" gemaakt met de prijs....Joosie200 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:31:
[...]
Had ik ook. Snel opgelost met een plastic ringetje ertussen.l3art schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:54:
[...], en mn monopod/slefiestick past mn SJ4000 niet goed op waardoor deze blijft ronddraaien op sn sokkeltje/schroef. [...]
Edit: foto
[ Voor 6% gewijzigd door bertalizer op 10-11-2014 11:26 . Reden: foto ]
Ondertussen heb ik over een aantal maanden eigenlijk ook nog wel een monopod/tripod nodig, maar misschien zoek ik maar in Nederland deze keer.
Al die issues met verzenden weerhoudt mij voorlopig toch wel van het bestellen van nieuwe dingen voorlopig, beetje jammer eigenlijk. Zeker als je voor sinterklaas of kerst nog wat wilt, moet je maar afwachten of dat gaat lukken denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door hars73 op 10-11-2014 11:36 ]
Voor iets 'duurs' als een telefoon is EMS nog enigszins te verantwoorden, maar op een 30 dollar order is dat even een beetje teveel...robinjoo1 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:53:
Ik zou voor EMS kiezen bij BG ik had mijn telefoon binnen 2 weken in huis
Heb je met of zonder T&T besteld? Via Urumqi wordt al niet meer verstuurd, en gezien de datum zal je deze week die CX 10 wel binnenkrijgen.hars73 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:35:
Nou, 19 oktober een Cheerson CX-10 CX10 Mini quadcopter bij BG besteld, met de gedachte om die eerst eens te proberen en daarna voor Sinterklaas of Kerst een paar extra te bestellen. Maar net als mijn Jiayu telefoon (die al bijna 2 maanden in Urumqi ligt), heb ik ook de quadcopter nog niet binnen. Normaal gesproken was het toch zeker 2-3 weken maximaal. Twijfel of ik misschien de Jiayu ergens anders moet gaan bestellen (TO2C), maar straks 'zit' ik met 2 telefoons of komt ie ook nooit aan.
Ondertussen heb ik over een aantal maanden eigenlijk ook nog wel een monopod/tripod nodig, maar misschien zoek ik maar in Nederland deze keer.
Al die issues met verzenden weerhoudt mij voorlopig toch wel van het bestellen van nieuwe dingen voorlopig, beetje jammer eigenlijk. Zeker als je voor sinterklaas of kerst nog wat wilt, moet je maar afwachten of dat gaat lukken denk ik.
Over het algemeen is de NL direct methode het snelst. elk pakket wat ik daarmee heb laten versturen was binnen max 11 dagen in huis. Nadeel: Geen T&T, en niet altijd te kiezen.
Overigens ben je hier in Nederland ook lang niet altijd goed af met verzenden. De laatste bestellingen bij bepaalde webshops hier, deden er of 2x zolang over dan die uit China, of werden helemaal niet geleverd. En probeer je betaling maar eens terug te krijgen als je via Ideal betaald hebt.
Ga er maar vanuit dat voor Sinterklaas heel lastig gaat worden.hars73 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:35:
Zeker als je voor sinterklaas of kerst nog wat wilt, moet je maar afwachten of dat gaat lukken denk ik.
Iedereen zit hier al klaar voor 11-11. Gezien de verwachtingen zal het record van vorig jaar weer verbroken worden en krijgen de koeriersdiensten het bizar druk.
Die quadcopter heb ik zonder T&T besteld. Geloof dat bij BG alles onder de 30 dollar ofzo (?) zonder T&T gaat. In het verleden al regelmatig iets via NL direct gedaan en dat kwam idd altijd binnen 2 werkweken aan, maar in beide gevallen (zowel telefoon als quadcopter) kon ik niet voor NL direct kiezen anders had ik dat zeker gedaan. EMS kost dan weer zoveel extra, dat het voor goedkope dingen helemaal niet uit kan.starcopy schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:03:
[...]
Heb je met of zonder T&T besteld? Via Urumqi wordt al niet meer verstuurd, en gezien de datum zal je deze week die CX 10 wel binnenkrijgen.
Over het algemeen is de NL direct methode het snelst. elk pakket wat ik daarmee heb laten versturen was binnen max 11 dagen in huis. Nadeel: Geen T&T, en niet altijd te kiezen.
Overigens ben je hier in Nederland ook lang niet altijd goed af met verzenden. De laatste bestellingen bij bepaalde webshops hier, deden er of 2x zolang over dan die uit China, of werden helemaal niet geleverd. En probeer je betaling maar eens terug te krijgen als je via Ideal betaald hebt.
Ik had begrepen dat afgelopen voorjaar ook zo'n issue is geweest op een ander vliegveld dan Urumqi? En dat heel veel pakketten nooit zijn aangekomen? Zit namelijk toch wel een beetje op de wipstoel om de Jiayu dan toch maar bij TO2C te gaan bestellen, eventueel dan via DHL. Zo stom.. eerst maanden getwijfeld of ik de telefoon wel of niet zou moeten gaan bestellen.. en dan bestel ik uiteindelijk en komt ie niet..
11-11 = Single's Day in China. En tevens een dag waarop er behoorlijk gestunt wordt met oude voorraad op de webshops zoals Taobao, JD en Suning.timmert26 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:15:
hoezo zit iedereen klaar voor 11/11? Heb ik iets gemist?
Denk aan iphone 5S voor 50% korting, laptops voor 75%, etc. (het gaat vooral om oude modellen maar toch)
Xiaomi doet ook vrolijk mee, Mi4 500 RMB korting (toch zo'n 20% korting)
Soort van online Black Friday x 100.
Dit topic is gesloten.
![]()
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a