Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48

ViezeVis

Sample Text

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/a482babc585e0f45718944f095c8a069.png
Dit belooft veel goeds, iemand ervaring met deze melding? Wordt dat dokken?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ViezeVis schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:01:
[afbeelding]
ik hoop het niet ik heb hem wel vaker gehad dat is de douane

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kitano schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:50:
Swedish Post SE tracking nrs kun je ook op deze site tracken, die geeft soms meer informatie.
Bedankt voor die link! Die geeft inderdaad wat meer informatie, maar niet veel.
Jammer dat pakjes altijd aankomen in de slechtst mogelijke volgorde :P

1. Videobril + batterij
2. FPV Receiver
3. FPV Transmitter
4. Reservepootjes

En de FPV camera, het laatste wat ik nodig heb, laat maar op zich wachten 8)7
Ik weet het, ik moet geduld hebben, maar 39 dagen begint toch al redelijk serieus lang te worden. Toch maar eens een dispute openen op ebay.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
Iemand ervaring met verrekijkers en/of nachtkijkers uit china? Zelf nog niet echt naar gezocht maar vraag me nu al af of de optiek wel zo betrouwbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door Slammz op 05-11-2014 17:27 ]

Verwijderd

ViezeVis schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:01:
[afbeelding]
Ik denk het wel, dat is de douane namelijk. Maar misschien heb je mazzel. :)

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33

dwizzy

Weaponised confusion

MrMilco schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:00:
USB mini discharge load resistor 2A/1A With switch
Heb gelezen dat er een koeler op moest. Dus dat word geregeld. Ff kijken wat beter kan. Een heatsink of een fan
want anders kan'ie doorbranden? Had ik nog helemala niet bij stil gestaan.
MrMilco schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:10:
[...]
Die belast je usb volledig (1 of 2 ampère) zodat je je kabels kunt testen (usb kabels icm de usb tester die hier aangegeven is kcx-017)
nadeel leek me van die weerstanden dat ze USB A-aansluiting hebben, niet micro-USB B om mijn kabels te testen. Hoe doen jullie dat? één oplossing die ik kan bedenken, is een tweede KCX-017 tussen de te testen kabel en de load resistor zetten, als 'adapter' naar de juiste USB-aansluiting. Al kan je dan meteen de weerstand berekenen door het spanningsverschil tussen de twee KCX-017's... geloof ik 8)7

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ben benieuwd, welke heb je besteld? Bevalt ie?

Verwijderd

dwizzy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:26:
[...]
nadeel leek me van die weerstanden dat ze USB A-aansluiting hebben, niet micro-USB B om mijn kabels te testen. Hoe doen jullie dat? één oplossing die ik kan bedenken, is een tweede KCX-017 tussen de te testen kabel en de load resistor zetten, als 'adapter' naar de juiste USB-aansluiting. Al kan je dan meteen de weerstand berekenen door het spanningsverschil tussen de twee KCX-017's... geloof ik 8)7
Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Weekje geleden Xiaomi Pistons V2 gekregen en ik vind de geluids kwaliteit toch wel beetje tegenvallen. De noise cancellation is vrij slecht wat erg jammer is want zo kan bijvoorbeeld in een volle bus je muziek niet super goed horen. De bass had ook wel iets voller gemogen. Mijn oortjes van dx.com van 2$ klinken veel beter en hebben hele goeie noise cancellation. Ik raad jullie ook zeker aan om 1 set oortjes te kopen van DX.com en dan te vergelijken met de Xiaomi Pistons.

http://www.dx.com/p/smz-6...110cm-175955#.VFpmZvmG9ko

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Mr_Thomasz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:05:
Weekje geleden Xiaomi Pistons V2 gekregen en ik vind de geluids kwaliteit toch wel beetje tegenvallen. De noise cancellation is vrij slecht wat erg jammer is want zo kan bijvoorbeeld in een volle bus je muziek niet super goed horen. De bass had ook wel iets voller gemogen. Mijn oortjes van dx.com van 2$ klinken veel beter en hebben hele goeie noise cancellation. Ik raad jullie ook zeker aan om 1 set oortjes te kopen van DX.com en dan te vergelijken met de Xiaomi Pistons.

Je hebt geen imitatie gekregen? Daar zijn er inmiddels meer van de te koop dan de originele. Zeker die via AE.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Klopt. Je kunt ze het best bij Xiaomi zelf halen via een taobao-agent. Verder is Chinabuye ook wel betrouwbaar gebleken wat Xiaomi betreft.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Vandaag de 5x SoShine 1W Cool White touch-controlled USB mini laptop 6-LED lamp light binnen gekregen. Besteld op 30 september en $ 8,08 betaald destijds voor 5 stuks. Prijs is nu iets hoger bij de seller.

Werken goed en ze werken ook alle 5. De dimmer werkt ook prima. Wat een bak licht komt hier vanaf zeg! Erg leuke aankoop! Weet niet meer wie de tip heeft gegeven een tijd geleden, maar bedankt!

Shipping heeft dus wel een tijd gekost.

Als je hierop zoekt in dit topic kom je wel wat meer ervaringen tegen en ook testjes dacht ik van mensen die ze met powerbanks gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/2usAAOSwX6VTy3-3/$_12.JPG

http://www.ebay.com/itm/5...-lamp-light-/271644192278?

[ Voor 10% gewijzigd door Damocles.NL op 05-11-2014 19:37 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Slammz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:25:
Iemand ervaring met verrekijkers en/of nachtkijkers uit china? Zelf nog niet echt naar gezocht maar vraag me nu al af of de optiek wel zo betrouwbaar is.
ik heb een goedkope verrekijker van 12 euro gekocht bij dx.com, maar die is pruts. In die klasse kun je beter naar de kijkshop gaan. Dure geen ervaring mee.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024

Raar, vandaag mijn pistons van banggood binnen gekregen. Juist onder de indruk van de geluidskwaliteit. Bass is heel diep juist (misschien zelfs te). Net zo goed of zelfs beter dan mijn jamo's. Prima bouwkwaliteit ook!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 12:50

Ik heb ook Xiaomi Pistons en ik vind ze geweldig, vooral nu ik rubbertjes erbij heb die prettig zitten. Eerder heb ik een keer die populaire houten oordopjes bij DX gekocht omdat er veel goeie reviews over staan, maar man wat een vreselijk geluid kwam daar uit :r .
Ik ben niet echt goeie/dure oordopjes gewend, heb er veel van de Ibood gehad (Fischer Audio Eterna en
Denon Premium Mobile Elite bijvoorbeeld waren goed), maar de Pistons vind ik toch het mooiste klinken.

Heb je geen fake oordopjes gekregen?

iRacing Profiel

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:07
Mischien heb je neppe gekregen?

ik heb ze zelf ook (van DX.com) en kliken goed en hoef ze niet voluit te zetten om in een volle trein de medemens niet te horen

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:27
Damocles.NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:36:
Vandaag de 5x SoShine 1W Cool White touch-controlled USB mini laptop 6-LED lamp light binnen gekregen. Besteld op 30 september en $ 8,08 betaald destijds voor 5 stuks. Prijs is nu iets hoger bij de seller.

Werken goed en ze werken ook alle 5. De dimmer werkt ook prima. Wat een bak licht komt hier vanaf zeg! Erg leuke aankoop! Weet niet meer wie de tip heeft gegeven een tijd geleden, maar bedankt!

Als je hierop zoekt in dit topic kom je wel wat meer ervaringen tegen en ook testjes dacht ik van mensen die ze met powerbanks gebruiken.

[afbeelding]

Maar wat doe je ermee?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23

[afbeelding]

In dat geval heb ik nog hoop dat ze komen, maar heb inmiddels al een refund gehad van led-revolution :X
mooie lampjes dus, een het licht van een felle zaklamp ;)

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20

Hmm, moet ik eens testen dan, heb toevallig die oordopjes tijdens de MVP actie aangeschaft en de Xiaomi pistons niet zo lang geleden binnen gehad.

Helaas met veel china spul zo dat het testen ervan soms wat langer duurt O-)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Weet niet meer wie de tip heeft gegeven een tijd geleden, maar bedankt!
:Y You're welcome :9
Kill darkness locally :p

[ Voor 31% gewijzigd door dodge_911 op 05-11-2014 20:31 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:22

Klinkt exact als mijn pistons V2 van Banggood, wat een kutgelyud. Schel (irriteert gewoon), geen bas en idd slechte pasvorm.

Verwijderd

maurits82 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:38:
[...]

Klinkt exact als mijn pistons V2 van Banggood, wat een kutgelyud. Schel (irriteert gewoon), geen bas en idd slechte pasvorm.
Nou nou, kan ook wat minder.
Maar voordat iedereen hier zijn mening gaat geven, check even op het nepperds zijn EN of je de juiste maat silicoontjes te pakken hebt. Dat geeft namelijk ook een wereld van verschil.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:41:
[...]

Nou nou, kan ook wat minder.
Maar voordat iedereen hier zijn mening gaat geven, check even op het nepperds zijn EN of je de juiste maat silicoontjes te pakken hebt. Dat geeft namelijk ook een wereld van verschil.
Precies, ik vind de reactie wel heel grof. Er is al eens gevraagd of je geen namaak versie hebt gekocht of de originele. Voordat we conclusies gaan trekken dat het "kutgeluid" is wil ik eerst weten of ze echt zijn ja of nee. Dan weten we tenminste over welke Pistons we het hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 05-11-2014 20:53 ]

• Mr_Thomasz
maurits82 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:38:
[...]

Ik heb ze inderdaad van Banggood :P

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Mr_Thomasz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:13:
[...]

En dan ben ik wel nieuwsgierig: hoe gebruik jij je Pistons V2? Via je telefoon?
Als je dit liedje luistert via je Pistons, hoor je dan ook de bass matig?

Belangrijkste vraag: origineel?

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 05-11-2014 21:25 ]

• paulus_01
N.a.v. posts hierboven, zojuist even een korte test gedaan van diverse oordopjes i.c.m. een Oneplus One en Innuendo van Queen (leek me dynamisch genoeg om goed een mening te kunnen vormen).

De volgende dopjes zijn getest:
* $9,45 bluetooth dopjes van miitb
* $1,99 dopjes van DX
* $21,99 Xiaomi dopjes van pandawill (echte, als ik alle tests mag geloven)
* Tot slot nog getest met de dopjes van een Xperia Z1 (volgens mij deze

Overbodig te melden eigenlijk, maar de bluetooth set klinkt veruit het slechtst. Erg schel vergeleken bij de andere sets en qua bass en bereik zit er niet zo veel in.

Dan de $1,99 set van dx die hierboven ook is aangehaald: eerlijk is eerlijk, deze klinken lang niet slecht. Behoorlijk wat bass en mijn vrouw hoorde ik totaal niet (tot ze recht voor mijn neus stond te gebaren had ik ook niet door dat ze uberhaupt aan het praten was +)), terwijl het volume nog niet op maximaal stond.

De Xiaomi heb ik daarna opgezet. In eerste instantie lijkt deze weinig bass te hebben vergeleken met de blauwe dx set. Wanneer je iets beter luistert, lijkt het er echter eerder op dat de blauwe set wat meer galm of zo erop heeft, waardoor het geluid misschien wat voller lijkt, maar op mij iets minder natuurlijk overkomt.

Daarna de set die bij een Xperia Z1 komt getest, deze doet wat mij betreft niet heel veel onder voor de Xiaomi, al is de Xiaomi iets voller qua geluid voor mijn gevoel.

Ik ben geen audiofiel of iets dergelijks, dit is enkel hoe het op mij overkomt. Smaken verschillen. Ik kan me wel goed voorstellend dat iemand erg tevreden is met de 2$ set van dx. Ik vond deze ook reuze meevallen en is een ideaal setje om bijvoorbeeld op de fiets mee te hebben (als je bang bent dat je duurdere Xiaomi set het wellicht niet overleeft).

Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog wel uit naar de Xiaomi set, al vond ik de Z1 dopjes ook lang niet slecht en de $2 dx dopjes eigenlijk ook gewoon prima.

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:43
Het schijnt dat de KANEN KM-92 kwa prijs/kwaliteit goed liggen.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
En de Awei ES800M die voor 4 a 5 euro op AliExpress te vinden is zou ook wel zeer goed voor zijn prijs zijn.

Ik heb een setje besteld, over enkele weken hier mijn bevindingen.

Vergeet ook niet een nachtje of 2 de dopjes op 50-60% volume te laten inspelen, hierdoor kan er soms wel hoorbaar geluidsverbetering optreden.

• soulcrusher
walterworld schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:30:
Het schijnt dat de KANEN KM-92 kwa prijs/kwaliteit goed liggen.
Had er twee besteld en beide waren afschuwelijk. Lag wellicht aan de batch maarja, buyer beware dus...

iRacing Profiel

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Mr_Thomasz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:13:
[...]

Doe de link eens welke je hebt gekocht. En heb je ook de rubbers vervangen door beter passende, want die maken echt een wereld van verschil.

[ Voor 19% gewijzigd door starcopy op 05-11-2014 21:37 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
paulus_01 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:25:
Overbodig te melden eigenlijk, maar de bluetooth set klinkt veruit het slechtst. Erg schel vergeleken bij de andere sets en qua bass en bereik zit er niet zo veel in.
Ligt aan de dopjes. Tenzij de Bluetooth functie erg belabberd is geïmplementeerd zul je het verschil met een kabel niet kunnen horen in een ABX test.

druk en typefouten voorbehouden

• paulus_01
lutkeveld schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:45:
[...]

Ligt aan de dopjes. Tenzij de Bluetooth functie erg belabberd is geïmplementeerd zul je het verschil met een kabel niet kunnen horen in een ABX test.
Dat snap ik, ik doelde meer op dat je voor dat bedrag (bij miitb, dus waarschijnlijk nog een stuk goedkoper op ali) ook niet heel veel had kunnen verwachten, zeker omdat er ook nog een BT aanwezig is.

Verwijderd

lutkeveld schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:45:
[...]

Lijkt me onzin, bluetooth is niet te vergelijken met een kabel. Bij bluetooth heb je sowieso te maken met audiocompressie, dat komt de kwaliteit nooit ten goede. Recent is wel een nieuwe bluetooth technologie op de markt gekomen (ben de naam even kwijt) voor high end devices, die kan wel in CD kwaliteit streamen. Maar verschil is er dus wel degelijk met de huidige bluetooth technologie!

• lutkeveld
Apt-x? Dat is alleen niet echt recent.

De meesten mensen lopen met 192kbps MP3s rond op hun audiospeler. Het verschil is waarschijnlijk meetbaar maar niet hoorbaar. Als je een verschil wil horen zul je het ook horen, in een ABX test is het amper te onderscheiden.

Verwijderd

lutkeveld schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:03:
Apt-x? Dat is alleen niet echt recent.

De meesten mensen lopen met 192kbps MP3s rond op hun audiospeler. Het verschil is waarschijnlijk meetbaar maar niet hoorbaar. Als je een verschil wil horen zul je het ook horen, in een ABX test is het amper te onderscheiden.
Apt-x inderdaad. Maar ik heb tot nu toe genoeg reviews gelezen waar het verschil toch wel duidelijk HOORBAAR is. Of heb je ergens een bronvermelding dat het niet te onderscheiden is?

• Mr_Thomasz
ViezeVis schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:24:
[...]

En dan ben ik wel nieuwsgierig: hoe gebruik jij je Pistons V2? Via je telefoon?
Als je dit liedje luistert via je Pistons, hoor je dan ook de bass matig?

Belangrijkste vraag: origineel?
Ik hoor gewoon normale bass. Ik neem aan dat ze origineel zijn want Banggood levert meestal geen namaak maar zal het morgen eens controleren.
starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:36:
[...]

Doe de link eens welke je hebt gekocht. En heb je ook de rubbers vervangen door beter passende, want die maken echt een wereld van verschil.
Nee ik heb gewoon de standaard rubber dopjes. Bedankt voor de tip ik ga ze morgen eens omwisselen. Hier is de link van de oordopjes: http://www.banggood.com/O...r-SmartPhone-p-82744.html

[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Thomasz op 05-11-2014 22:10 ]

• lutkeveld
Het verschil komt vaak door aannames. Als jij ergens gehoord of gelezen hebt dat een kabel beter klinkt dan BT dan zal je verwachten dat dat bij jou ook het geval is. Met dat in je achterhoofd zul je zeker een verschil horen. In mijn ervaring is er geen hoorbaar verschil, ik kan online zo geen ABX test of metingen vinden.

Verwijderd

Het verschil is op basis van het simpele feit dat bluetooth gebruik maakt van audiocompressie (m.u.v. die apt-X technologie dus) en een kabel niet. Die aannames waar je over hebt kan je eenvoudig uitfilteren door het geluid blind te testen, wat ook gebeurt bij professionele reviews. Maar dit gaat nu wel erg off-topic.

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:48
Net mijn KCX-017 ontvangen .... besteld ergens in augustus. (langste ooit)

Heb hier al eens wat aan het googlen geweest, maar ik heb iets vreemds voor met dat ding. Na een tijd gaat de display aan/uit tegen een cyclus van 4 keer per seconde gok ik zo.
Uiteraard vind ik daar nergens een manual van.
Iemand een idee?

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 15:35
Luke-san schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:04:

Heb hier al eens wat aan het googlen geweest, maar ik heb iets vreemds voor met dat ding. Na een tijd gaat de display aan/uit tegen een cyclus van 4 keer per seconde gok ik zo.
Iemand een idee?
De button misschien even 2x snel ma elkaar indrukken? Lost t denk ik op

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:48
MrMilco schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:30:
[...]

De button misschien even 2x snel ma elkaar indrukken? Lost t denk ik op
Nope, staat weer aan/uit te gaan.

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 15:59
Joepie,Earson binnen.Wat een krachtpatser.
Hij heeft meer bass dan DOGO DG868 van 2x2,5w
iemand evaring met quad drone van action ? 22,95

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
tang14 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:11:
Joepie,Earson binnen.Wat een krachtpatser.
Hij heeft meer bass dan DOGO DG868 van 2x2,5w
iemand evaring met quad drone van action ? 22,95
Heb je een link naar die drone ?

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Luke-san schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:04:

Iemand een idee?
Bedoel je nu dat die snel aan het knipperen is? Dat kan de voltagewaarschuwing zijn (te hoog/te laag)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
Het is dat ik onlangs zelf al een bluetooth speaker gekocht had, maar na alle verhalen over de Watson toch wel heel benieuwd.

Wat betreft de pistons, een seal is inderdaad heel belangrijk. Daarbij zijn deze doppen wat betreft geluidsbeeld een stuk neutraler dan veel andere oordoppen waardoor het laag een stuk minder op de voorgrond staat maar zeker wel aanwezig is. Tevens gaan ze nog beter klinken naarmate ze langer gebruikt zijn en meer ingespeeld zijn. Maar wellicht is dit meer iets om verder uitgebreid te bespreken in het daarvoor bestemde iem topic.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 15:59
Heb je een link naar die drone ?

http://www.action.nl/weekaanbiedingen

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik heb zowel de Xiaomi Pistons, de Awei Q3 en de Kanen 92 en ik vind ze allemaal goed klinken, vergelijkbaar met originele Creative EP-630. Ik heb ook goedkope nep-pistons en nep-creative's en die klinken heel hol met weinig bass.

Als ik de Pistons in mijn oude mp3 speler doe, dan klinken ze een stuk minder, tenzij ik de microfoonknop ingedrukt hou. Anders staan de dopjes in serie door de 4-rings connector.

• Kitano
Ik heb meerdere monoculaire verrekijkers uit China. De vergrotingsfactor is meestal overdreven en de optiek is niet heel goed, maar wel redelijk voor de prijs. Nachtkijkers heb ik niet.

Deze heeft in werkelijkheid 10-30x vergroting, maar boven 10x wordt het beeld erg donker en trilt het beeld teveel als je hem in de hand houd.

Deze heeft in werkelijkheid ca. 5x vergroting maar is wel heel licht en klein,

Deze heeft in werkelijkheid 10x vergroting en meer lichtopbrengst door het 40 mm glas, maar is wel groter en zwaarder.

De laatste 2 kan ik wel aanraden voor de prijs. Ze zijn in veel verschillende vormen te verkrijgen maar optisch zijjn ze ws vergelijkbaar.

• Kitano
Buyincoins heeft 9% koring op alles tot 13 nov met de code BIC9XMAS. Staat ook op hun frontpagina.

• Slammz
Kitano schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:32:
Ik heb meerdere monoculaire verrekijkers uit China. De vergrotingsfactor is meestal overdreven en de optiek is niet heel goed, maar wel redelijk voor de prijs. Nachtkijkers heb ik niet.

Deze heeft in werkelijkheid 10-30x vergroting, maar boven 10x wordt het beeld erg donker en trilt het beeld teveel als je hem in de hand houd.

Deze heeft in werkelijkheid ca. 5x vergroting maar is wel heel licht en klein,

Deze heeft in werkelijkheid 10x vergroting en meer lichtopbrengst door het 40 mm glas, maar is wel groter en zwaarder.

De laatste 2 kan ik wel aanraden voor de prijs. Ze zijn in veel verschillende vormen te verkrijgen maar optisch zijjn ze ws vergelijkbaar.
Thanks! die laatste is wel interresant, mooi formaatje ook :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

dodge_911 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:22:
En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
[afbeelding]
http://www.banggood.com/W...obile-Phone-p-926533.html
Heb deze ook binnen; wauw hoe oncomfortabel kun je zo'n ding maken. Hij valt precies verkeerd in m'n nek en sluit net niet goed aan bij m'n oren, heb het idee dat dit eigenlijk een soort kindermaat is. Maar het idee is wel superhandig. Heeft iemand een vergelijkbaar sport-bluetooth ding uit China die wel aan te raden valt qua gebruikscomfort/gemak, voor tijdens hardlopen/fitnessen?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-11 22:17
http://www.pandawill.com/...-160mp-silver-p94950.html

Snapdragon 800, 4.7 inch
full metal?
Ziet er wel uit als een goeie deal of is dit een prijsfout?
edit 10 euro eraf met coupon 1strdxmas

[ Voor 10% gewijzigd door Ikpakacties op 06-11-2014 12:22 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Mijn Cube iWork8 tablet is onderweg maar kreeg deze melding op 17track te zien:
The shipment item has been stopped during transport, The item is now at customs abroad for determination of any customs duty payable.

Van Postnl al te horen gekregen dat ik een brief ga krijgen, 3S nummer was ook al bekend.

Voor wie bij DX de Xiaomi USB LED lights heeft aangeschaft, je kunt een bericht verwachten dat SKU 356336 tijdelijk niet leverbaar is en of je wil omzetten naar SKU 356339 of blijft wachten.
Ikpakacties schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:02:

Snapdragon 800, 4.7 inch
full metal?
Geen prijsfout. IUNI verlaagt de prijs van de U2. Te lezen op Gizchina.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Prijs klopt idd wel denk ik, coolicool heeft hem ook voor die prijs:
http://www.coolicool.com/...-43-3g-smartphone-g-34377
32GB voor 50 dollar meer
http://www.coolicool.com/...-43-3g-smartphone-g-34376

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Snapdragon 800, 4.7 inch
full metal?
Tel daar eventuele Douane importkosten (60-70 euro?) bij en rekening houdend met haast geen garantie vind ik dit nou niet echt een supergoede prijs. Tegenwoordig kan je nl een LG G2 (FullHD 5,2inch scherm, android 4.4 met over paar maanden nieuwe Android) voor 265 euro krijgen in Nederland.

• Ikpakacties
silmaril8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:55:
[...]

Tel daar eventuele Douane importkosten (60-70 euro?) bij en rekening houdend met haast geen garantie vind ik dit nou niet echt een supergoede prijs. Tegenwoordig kan je nl een LG G2 (FullHD 5,2inch scherm, android 4.4 met over paar maanden nieuwe Android) voor 265 euro krijgen in Nederland.
Aan de andere kant krijg je wel een telefoon met een metalen body en een 4.7 inch scherm, iets wat je niet veel ziet tegenwoordig. Douane kosten is niet zeker, heb zelf eerder 2 telefoons van pandawill besteld voor rond de 150 euro per stuk, beide geen importkosten. Ik kies dan ook altijd voor economy shipping.

en als je deze koopt http://www.pandawill.com/...-160mp-silver-p94947.html
meer geheugen meer ram.

[ Voor 12% gewijzigd door Ikpakacties op 06-11-2014 14:05 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ikpakacties schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:02:
[...]

Aan de andere kant krijg je wel een telefoon met een metalen body en een 4.7 inch scherm, iets wat je niet veel ziet tegenwoordig.

en als je deze koopt http://www.pandawill.com/...-160mp-silver-p94947.html
meer geheugen meer ram.
Jammer van de single SIM, anders had ik er wel interesse in gehad. Mooie specs verder.

Het klopt verder wel dat Chinaphones wat minder interessant aan het worden zijn met de goedkoper wordende in NL verkrijgbare telefoons. De kans op extra invoerkosten is redelijk klein, maar echt garantie heb je inderdaad niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-11-2014 14:07 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Snapdragon 800, 4.7 inch
full metal?
Let er wel op dat het een compleet andere skin is die wordt meegeleverd, en alleen chinees of engels ondersteund. Verder wel een goede prijs/kwaliteit verhoudng :9~

• Ikpakacties
dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:06:
[...]

Let er wel op dat het een compleet andere skin is die wordt meegeleverd, en alleen chinees of engels ondersteund. Verder wel een goede prijs/kwaliteit verhoudng :9~
Das wel jammer, ik dacht dat android standaard alle talen ondersteund

• Rdegoede
  • Laatst online: 18-11 15:43
nieuws: Gerucht: Xiaomi maakt GoPro-concurrent die video in 4k opneemt

Leuk gerucht, iemand hier met meer kennis hierover ? ik moet meteen denken aan een SJ4000 met hogere kwaliteitsnormen, een gevalletje "shut up and take my money" :)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

remcoboy1479 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:41:
[...]

Ben benieuwd, welke heb je besteld? Bevalt ie?
Beetje laat antwoord, maar ik heb deze besteld bij HobbyKing: http://www.hobbyking.com/...or_KIT_EU_Warehouse_.html
Alles van HobbyKing komt ook uit China (Hong Kong) ;)

Ik heb hem nog niet echt kunnen testen in praktijk, omdat mijn camera nog steeds op zich laat wachten. Een snel testje met mijn Xbox 360 laat zien dat hij goed werkt, brightness en resolutie is zeker goed genoeg voor FPV. Qua comfort zou het een pak beter kunnen, maar met wat geknutsel zit hij wel goed. (Heb een keukenspons verknipt en eraan gelijmd zodat hij beter past, ik heb nogal een grote neus die tegen het piepschuim zat)

Maar daar kan ik zeker mee leven hoor, als het echt niet comfi zit dan haal je gewoon het scherm eruit. En voor dat geld vind je zelfs geen aparte monitor, dus het is sowieso een goeie deal :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 06-11-2014 14:39 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• 13art

13art

Moderator Mobile
En weer een nieuwe bestelling deze keer een TTPOD T1-E. Iem's die iets duurder zijn dan de Xiaomi Pistons, maar een nog beter geluid moeten geven. Voor 30euro dual driver iem's en erg goede recensies.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 10:49

Xiaomi komt met een Gopro concurrent :D Die zie ik graag tegemoet!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Rdegoede was je voor, 3 post eerder :)
Rdegoede schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:31:

Leuk gerucht, iemand hier met meer kennis hierover ? ik moet meteen denken aan een SJ4000 met hogere kwaliteitsnormen, een gevalletje "shut up and take my money" :)

• paulus_01
Ligt het aan mij, of lijken de reacties onder het artikel te komen van mensen die nog niet zo bekend zijn met de toch alom gespecteerde kwaliteit die Xiaomi levert??

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:18

Nikeo

Jawelles

Ik weet niet wat het record is voor een verlate aankomst, maar ik doe denk ik leuk mee! Het gaat om twee hele simpele,stretch/ stressballetjes.

Verzonden op 27 MEI 2014. Vandaag aangekomen.

Shipping time: 163 days or 5 months, 10 days excluding the end date

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
En het kan ook anders. 30 -10 bij Bg besteld;

1 draadloos muisje http://www.banggood.com/W...w-7-or-Vista-p-33440.html

1 38pcs gereedschapsset voor mobiel http://www.banggood.com/K...er-Tool-Kit-p-947138.html

1 plakset om je kabels niet achter het bureau te laten vallen http://www.banggood.com/B...ndom-Colors-p-946925.html

Gewoon zonder T&T op zijn goedkoopst besteld en vanmiddag al binnen gekregen.

Als nu die uit het zwarte gat ook nog eens gaat komen, ben ik weer helemaal blij. _/-\o_

• FunFair
starcopy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:34:
En het kan ook anders. 30 -10 bij Bg besteld;

1 draadloos muisje http://www.banggood.com/W...w-7-or-Vista-p-33440.html

1 38pcs gereedschapsset voor mobiel http://www.banggood.com/K...er-Tool-Kit-p-947138.html

1 plakset om je kabels niet achter het bureau te laten vallen http://www.banggood.com/B...ndom-Colors-p-946925.html

Gewoon zonder T&T op zijn goedkoopst besteld en vanmiddag al binnen gekregen.

Als nu die uit het zwarte gat ook nog eens gaat komen, ben ik weer helemaal blij. _/-\o_
Die plakdingen heb ik geen goede ervaringen mee, die laten telkens los op mijn bureau... de tape laat ook los van de kabelhouder, niet alleen van het bureau.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Zo heb ik er jààren geleden eens wat besteld bij DX.
Kwamen idd vrij snel terug los, zowel de plakkant als de houderkant, maar met een dot Tec7 was dat snel opgelost. Ze er terug af krijgen, daar mag de volgende eigenaar van m'n bureau zich druk over maken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 06-11-2014 15:53 ]

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Is dit iets? Daar zat ik ook naar te kijken

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:08:
[...]

Kwaliteit valt niet tegen, is geen pissbakken staal. Maar het is dan ook bedoeld voor mobiel en Tablets.

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
FunFair schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:16:
Ik heb zojuist deze binnen gekregen, zien er mooi uit, past goed bij de herfst of kerstmis. Of bij een feestje in de lente. Eigenlijk overal wel waar het donker is :) bestaat uit 20 kerstlampjes. De ballen komen half verpakt en moeten nog uitgedeukt worden, wel even een werkje.

http://www.banggood.com/2...dding-Decor-p-939709.html

[afbeelding]

Ze waren destijds in de aanbieding, momenteel iets duurder ($9), maar vergeleken bij ets soortgelijks dat ik bij Loods5 heb gezien voor €25 is het een koopje. Overweeg om er nog een paar te kopen :)
had ze ook besteld maar wat een gedoe om die lampjes in dat balletje te krijgen, gaatje kleiner dan het lampje :X

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• FunFair
rambocus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:28:
[...]

had ze ook besteld maar wat een gedoe om die lampjes in dat balletje te krijgen, gaatje kleiner dan het lampje :X
Is even oefenen :) ik deuk het balletje uit met een pen, waardoor het gat ook gelijk ruimer wordt.
Had ik wel even bij mijn vorige post kunnen melden, excuses :P

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@rambocus en @FunFair:
Kunnen jullie een foto maken van die ballen zoals het bij jullie eruit ziet? Op de foto vind ik het namelijk best oke/gezellig uit zien. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het in het echt helemaal niet mooi eruit ziet.

En hebben jullie ook diezelfde stekker erbij gekregen? Of kwam er een Europese stekker bij?

• FunFair
silmaril8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:08:
@rambocus en @FunFair:
Kunnen jullie een foto maken van die ballen zoals het bij jullie eruit ziet? Op de foto vind ik het namelijk best oke/gezellig uit zien. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het in het echt helemaal niet mooi eruit ziet.

En hebben jullie ook diezelfde stekker erbij gekregen? Of kwam er een Europese stekker bij?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/olxL45os.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mADFTZhs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dSuS7AEs.jpg

1e is met en 3e zonder flits. Het licht is zacht en gezellig, maar is moeilijk op de foto te zetten. Is geen LED, maar standaard kerstverlichting.
Stekker is US, Ik kreeg er een zwart verloopstekkertje bij. Heb dit niet gezien bij het bestellen.

Ik heb nog 6x de witte besteld voor een aanstaande bruiloft :)

De bollen komen in elkaar gedrukt, dus die moet je zelf nog uitdrukken en de lampjes in de gaatjes prutsen.

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 20:48
Ik zou ze niet bestellen, mijne kwamen vandaag binnen en is de grootste crap die ik tot nu toe uit China gehad heb, het uitdeuken is een vervelend werkje, het past niet en je moet het gat op een of andere manier uitlubberen zodat de lampjes er in passen, Ik verwachtte dat het LED lampjes zouden zijn maar het zijn van die normale kerstlampjes en dus is het volgens mij ook een dikke wtf met betrekking tot brandgevaar... Ik zou het niet kopen, bij mij gaan ze de prullenbak in.

The intersection of technology and creativity

• bambinodekat
Iemand ervaring met game-headsets onder de €20 in China?

• FunFair
KleineAap schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:50:
Ik zou ze niet bestellen, mijne kwamen vandaag binnen en is de grootste crap die ik tot nu toe uit China gehad heb, het uitdeuken is een vervelend werkje, het past niet en je moet het gat op een of andere manier uitlubberen zodat de lampjes er in passen, Ik verwachtte dat het LED lampjes zouden zijn maar het zijn van die normale kerstlampjes en dus is het volgens mij ook een dikke wtf met betrekking tot brandgevaar... Ik zou het niet kopen, bij mij gaan ze de prullenbak in.
Brandgevaar? Het is kerstverlichting die normaal in uitgedroogde dennenbomen hangt. De kabels en verbindingen met de lampjes zien er bij mij degelijk uit en de bollen worden niet warm. De bollen zijn open van structuur zodat het lampje makkelijk gekoeld wordt.
Eerlijk gezegd denk ik dat je meer over de zeik bent dat je het zelf in elkaar moet zetten dan dat het product niet deugt :P Het was voor mij ook een verassing dat het niet kant en klaar kwam overigens, maarja dit is tweakers. Een beetje handig moe je hier wel zijn ;)

Of bij jou moet het er heel anders uitzien. Dan zie ik graag een foto waar ik op moet letten.

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Eindelijk de SJ4000 binnen van banggood.

Status is nog steeds:
Year Status Location Destination Date
2014 Received by China Post Urumuqi Netherlands 20140921 1552
2014 Export Security Scan Urumuqi Netherlands 20140927 1435
2014 Export Customs Scan Urumuqi Netherlands 20140927 1441

Inmiddels ook al een week geleden refund binnen vanwege dreigen verlopen paypal protectie. Best wel goed van Banggood.

Maar de power knop werkt vrijwel niet standaard. Enorm indrukken doet deze het soms.
Blijkt eenvoudig te verhelpen door het frontje eraf te halen een een stukje electr tape op het knopje op het printje te plakken (1 laag!). Nu werkt deze perfect. Blijkt bekend probleem te zijn.
Dit is de SJCAM wifi versie.

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 20:48
FunFair schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:13:
[...]

Brandgevaar? Het is kerstverlichting die normaal in uitgedroogde dennenbomen hangt. De kabels en verbindingen met de lampjes zien er bij mij degelijk uit en de bollen worden niet warm. De bollen zijn open van structuur zodat het lampje makkelijk gekoeld wordt.
Eerlijk gezegd denk ik dat je meer over de zeik bent dat je het zelf in elkaar moet zetten dan dat het product niet deugt :P Het was voor mij ook een verassing dat het niet kant en klaar kwam overigens, maarja dit is tweakers. Een beetje handig moe je hier wel zijn ;)

Of bij jou moet het er heel anders uitzien. Dan zie ik graag een foto waar ik op moet letten.
De lampjes werden bij mij vrij warm, en het katoenen balletje raakt het lampje, het in elkaar zetten is okay maar dit soort dingen vertrouw ik niet :-)

The intersection of technology and creativity

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
FunFair schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:13:
[...]

http://www.discovery.com/...ights-and-house-fires.htm

• krissie100
bambinodekat schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:58:
Zijn best goed volgens mij, sades, ovleng zijn wel goede merken, heb zelf een ovleng a 13 euro, en geluis is erg goed behalve dat er heel zacht een piep doorheen zit die je alleen hoort als je weinig geluid hebt via de pc.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:57

RobertowNL

For your gear!

Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:08:
[...]

Prima setje, heb hem zelf ook.

• 13art

13art

Moderator Mobile
jobr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:52:
Eindelijk de SJ4000 binnen van banggood.

Maar de power knop werkt vrijwel niet standaard. Enorm indrukken doet deze het soms.
Blijkt eenvoudig te verhelpen door het frontje eraf te halen een een stukje electr tape op het knopje op het printje te plakken (1 laag!). Nu werkt deze perfect. Blijkt bekend probleem te zijn.
Dit is de SJCAM wifi versie.
Heb hem ook nog maar kort, is mij nog niet opgevallen, als ik thuis been maar eens kijken. Maar denk dat het bij mij gewoon werkt.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 11:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:30:
[...]

Ik heb ook een RE***********SE lopen:

2014-10-24 14:00 Order in transit
2014-10-23 05:00 Order dispatched

Inmiddels contact opgenomen met BG en deze geven aan:

Your order#******* was sent on 2014/10/18 via air mail register with a real tracking number RE*********SE.

You can track on the site http://www.17track.net/en....shtml?nums=RE*********SE.

For parcel RE*********SE, would you please wait for one more week to see if it will update? We also asked our logistics to pay attention to this case.
Hmm ik ga ook Banggood maar eens contacten, ik wacht sinds 17-10..

• krissie100
17-10... Waar hebben we het over ;) 3 weken is en blijft gemiddeld.

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2014//08/SKU158683%20%20(2).jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2012/panxihua/SKU077339-%20(1).jpg

Besteld op 29 oktober. Gisteren binnen gekregen. Verzonden met standard shipping op onze vrienden van BangGood.

De adapter nog niet getest. Wil ik dit weekend in de schuur doen. Langdurig aansluiten en kijken wat de warmteproductie is etc.

De telefoonhouder in de auto getest. Even wennen, maar werkt redelijk goed tot nog toe.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

• MrMilco
Vanmorgen zag ik het volgende bij de new arrivals staan van Banggood:
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2014/12/SKU170932/1.jpg

Aangezien ik altijd die kleine schroefjes kwijtraak, kan het nooit kwaad om wat op voorraad te hebben liggen.

15x20 schroefjes:
20 x M2.5*3
20 x M2.5*4
20 x M2.5*5
20 x M2.5*6
20 x M2.5*7
20 x M2.5*8
20 x M2*2
20 x M2*3
20 x M2*4
20 x M2*5
20 x M2*6
20 x M2*8
20 x M2*10
20 x M2*12
20 x M3*4
1 x Screwdriver

Meteen maar even aangeschaft dan, voor $3.33 kan het niet veel kwaad haha

( Klikken op foto is naar de productpagina van Banggood)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

2 van de 3 rode micro usb kabels werken bij mij niet goed. Een maakt en verbreekt continu verbinding. Dus onbruikbaar voor opladen en aan de computer te hangen. De ander werkt alleen als je de kabel in het micro gedeelte drukt. Had er na al die positieve verhalen toch wel meer van verwacht...

• soulcrusher
MrMilco schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:57:
Vanmorgen zag ik het volgende bij de new arrivals staan van Banggood:
[afbeelding]

Aangezien ik altijd die kleine schroefjes kwijtraak, kan het nooit kwaad om wat op voorraad te hebben liggen.

15x20 schroefjes:
20 x M2.5*3
20 x M2.5*4
20 x M2.5*5
20 x M2.5*6
20 x M2.5*7
20 x M2.5*8
20 x M2*2
20 x M2*3
20 x M2*4
20 x M2*5
20 x M2*6
20 x M2*8
20 x M2*10
20 x M2*12
20 x M3*4
1 x Screwdriver

Meteen maar even aangeschaft dan, voor $3.33 kan het niet veel kwaad haha

( Klikken op foto is naar de productpagina van Banggood)
Linkje naar de schroeven
Goed gevonden, heb ik zelf ook wel nodig.

iRacing Profiel

• MrMilco
Linkje zat bij mij meteen in de afbeelding :P Vandaar.

Maar ben een beetje verslaafd aan de new arrivals van ze. Kijk ik eigenlijk dagelijks wel op

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 14:03
-tom-562 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:15:
[...]

Zou dit wat zijn? Lijkt me een leuk sinterklaascadeau
Ik ken dit apparaat niet maar in het algemeen: vroeg of laat crasht zo'n ding en breekt er wat af. Het is dus belangrijk dat je reserveonderdelen kunt bijbestellen en dat is met dergelijke apparaten vaak lastig.

• Slammz
arene schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:52:
[...]

Ik ken dit apparaat niet maar in het algemeen: vroeg of laat crasht zo'n ding en breekt er wat af. Het is dus belangrijk dat je reserveonderdelen kunt bijbestellen en dat is met dergelijke apparaten vaak lastig.
Ik heb em gekocht. Leuk dingetje, zitten 4 spare rotorbladen bij. Door de behuizing gaan die niet zo snel stuk als met een helicoptertje. Voor t bedrag kan je niet missen toch, als t stuk gaat een keer jammer dan. Hij is vrij licht en hovered dus niet helemaal stil zonder ergens heen te driften, kan je wel weer bijstellen natuurlijk maar blijft wel steeds aan de gang. Vind t vooral onhandig dat links of rechtsom draaien de zelfde joystick als de gashendel is, dus rotaten zonder ook meer of minder gas te geven is lastig. Vliegduur is ook zeer kort, 6 minuten staat er op de doos maar dat is dan ook echt max. Hij kan ook een salto maken das dan wel weer lache. Al met al voor t bedrag kan je de plank niet mis slaan vind ik, verwacht geen professioneel aparaat maar meer leuke gadget.

• Joosie200
  • Niet online

Snapdragon 800, 4.7 inch
full metal?
Subtotal $235.99
Insurance $11.80
Discount (1strdxmas) -$13.00
Shipping & Handling (Express Shipping Method - DHL Hongkong) $25.35
Totaal: $260,14 ofwel 210 euro.

Das geen gekke prijs voor Snapdragon 800, 3GB ram, 32GB opslag. Die 2GB versie komt dan op

Subtotal $199.99
Insurance $10.00
Discount (1strdxmas) -$13.00
Shipping & Handling (Express Shipping Method - DHL Hongkong) $25.35
Totaal: $222,34 ofwel 179,50 euro.

Verzekerd tegen extra btw/inklaringskosten, met DHL snel in huis. Blijft jammer van alleen EN/CH + Android 4.3 terwijl 5.0 nu voor de deur staat en menig andere chinaphone wel met 4.4 uitgerust is. Punt is meer dat je voor 200 euro een tweedehandse Nexus 5 16GB haalt, ook Snapdragon 800/2GB die wel gewoon dadelijk Android 5/Lollipop draait. En voor 280 euro een 32GB variant. Tuurlijk appels vs peren, tweedehands vs nieuw, maarja hoe mooi ie ook oogt (beetje het HTC One idee) zonder echte support te beginnen bij het aantal talen veroudert ie snel.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
De Xiaomi 16000Mah is "available for preorder" bij BangGood.
Notes:
This 16000mAh XIAOMI Power Bank is preordering now. The price and information are just for reference this moment. We will confirm it when it's on sell. Hope you can understand !
Prijs verandert wellicht nog, maar voor €30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren :)

[ Voor 33% gewijzigd door dodge_911 op 07-11-2014 16:31 ]

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 19:49
bambinodekat schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:58:
deze doet t wel goed.
http://detail.m.tmall.com...?id=18152499824&fm=detail

• Joosie200
  • Niet online
dodge_911 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:09:
De Xiaomi 16000Mah is "available for preorder" bij BangGood
Prijs verandert wellicht nog, maar voor €30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren :)
En je kunt wss nog twee exemplaren voor <30 euro krijgen als je met kortingscodes koopt. Zo'n vierkant blok als de 10400mah vind ik ook fijner in gebruik dan zo'n langwerpig geval, ongeacht capaciteit.

• bambinodekat
Wat gebeurt er als de seller op AliExpress je order niet verzend binnen de tijd die wordt weergegeven bij je bestellingen?

Gaat AliExpress het geld dan terugstorten?
Pagina: 1 ... 39 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.