12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
AenW schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:15:
[...]
is er een platform waar je de uitgebreide review van chinese tablets kwijt kunt op tweakerS?
Of bovenstaande voor Android
Heb je Matlab? Wil je Matlab installeren? Zo ja, wil je daarin bench doen?AenW schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:05:
YAY
Mijn Windos tablets zijn binnen
Onda V975W
2GB Ram
32gb
2048*1536
Intel Z3735D
cube iwork8 (office key was in de box)
1GB
16GB
1200x800
Intel Z3735E
als iemand vragen over deze tablets heeft stuur een DM
http://www.banggood.com/U...iPhone-iPad-p-943380.html
http://www.banggood.com/U...iPhone-iPad-p-943116.html
http://www.banggood.com/U...obile-Phone-p-937850.html
http://www.banggood.com/5...-Smartphone-p-916454.html
http://www.banggood.com/4...-Smartphone-p-916993.html
http://www.banggood.com/6...-Smartphone-p-916453.html
Ligt het aan mij of is dat masker $1.99? Of mis ik ietsThile schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:12:
Zojuist weer verleid, dit gezichtmasker gekocht.. Ben eens benieuwd hoe groot zo iets is, voor die $0.99 wilde ik het wel eens proberen![]()
Jup, ben besmet...
/Edit
Nevermind. Ik mis iets, een bril namelijk. Zie nu de 50%
[ Voor 7% gewijzigd door Slammz op 04-11-2014 00:42 ]
Ik zag zaterdag vergelijkbaar spul voor 7 euro afgeprijsd bij de Aldi liggen http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1458/1458579.jpgIk_ben_Mark3 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:29:
Iemand ervaring met een van deze usb multi-port adapters?
[afbeelding]
http://www.banggood.com/U...iPhone-iPad-p-943380.html
[afbeelding]
http://www.banggood.com/U...iPhone-iPad-p-943116.html
[afbeelding]
http://www.banggood.com/U...obile-Phone-p-937850.html
[afbeelding]
http://www.banggood.com/5...-Smartphone-p-916454.html
[afbeelding]
http://www.banggood.com/4...-Smartphone-p-916993.html
[afbeelding]
Zwarte PCB RGBstrip : http://www.benl.ebay.be/i...hting&hash=item3a83c9e17charley schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:44:
Aangezien er nogal wat led strip kopers hier zitten toch even 2 vragen.
Ben bezig met een projectje waarin ledstrip verwerkt wordt.
Maar nu ben ik op zoek naar Zwarte ledstrip zoals deze bijvoorbeeld.
[afbeelding] Bron
Bij DX.com en banggood kon ik ze niet vinden op verschillende termen maar zal wel weer wat fout doen.
liefst gewoon 60 led per meter en zo min mogelijk verbruik ze komen nl op deze accupack:
Die zwarte heb ik gehad, is geen moer waard.Medione1210 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:53:
Ik zag zaterdag vergelijkbaar spul voor 7 euro afgeprijsd bij de Aldi liggen http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1458/1458579.jpg
[ Voor 32% gewijzigd door dodge_911 op 04-11-2014 01:00 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Deze gebruik ik thuis dagelijks. Alleen een irritant blauw lampjeIk_ben_Mark3 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:29:
Iemand ervaring met een van deze usb multi-port adapters?
[afbeelding]
Voor de rest kan ik er 4 devices aan opladen zonder problemen.
We nemen die ook mee op vakantie, en nog nooit problemen mee gehad.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
De informatie die er staat is niet echt betrouwbaar, totdat hij daadwerkelijk bij PostNL binnen is. Zo zie ik net dat ik morgen een pakje krijg! Dus tip: maak een MijnPakket account aan en vul je adres in, dan komen de pakjes automatisch in het overzicht. Je kan ze dan ook met de app op je smartphone in de gaten houden
Verwijderd
Dat heb ik dus een paar maanden terug al gedaan en geen enkel pakket komt er automatisch in.weebl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:50:
Het is mij opgevallen dat pakjes uit China sinds kort in het MijnPakket overzicht van PostNL verschijnen
De informatie die er staat is niet echt betrouwbaar, totdat hij daadwerkelijk bij PostNL binnen is. Zo zie ik net dat ik morgen een pakje krijg! Dus tip: maak een MijnPakket account aan en vul je adres in, dan komen de pakjes automatisch in het overzicht. Je kan ze dan ook met de app op je smartphone in de gaten houden
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 08:53 . Reden: Typo. ]
Dan klopt er iets niet hoorVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:53:
[...]
Dat heb ik dus een paar maanden terug al gedaan en geen enkel pakket komt er automatisch in.ook niet van Nederlandse webshops. Ik moet altijd handmatig de T&T code invoeren zodat ik hem daarna via de app op mijn telefoon in de gaten kan houden. Iemand enig idee?
Verwijderd
Al meerdere keren, die zeggen exact hetzelfde als jij, het zou gewoon moeten werken. Die hebben dus ook geen enkel idee wat er aan de hand is. (of ze willen het mij niet vertellen dat kan natuurlijk ook.weebl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:59:
[...]
Dan klopt er iets niet hoorWant zeker pakjes uit NL moeten er gewoon in komen. Al contact opgenomen met PostNL?
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Verwijderd
Met de Chinese dingen vind ik het inderdaad geen probleem. Maar als ik iets in Nederland bestel heb ik het ook asap nodig dus dan wil ik het wel in de gaten kunnen houden en dat werkt dus helaas ook niet bij mij.verbraakje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:09:
Bij mij werkt het ook niet helemaal zoals het zou moeten. Soms komen Nederlandse pakketten er niet in. Het is volledig random. Heel soms een chinees pakketje. Ach ik vind het niet zo erg Het hoord er een beetje bij dat je niet weet wanneer ze komen;)
Bij mij werkt het ook nooit, altijd handmatig invoeren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:13:
[...]
Met de Chinese dingen vind ik het inderdaad geen probleem. Maar als ik iets in Nederland bestel heb ik het ook asap nodig dus dan wil ik het wel in de gaten kunnen houden en dat werkt dus helaas ook niet bij mij.
Gebruik je bij het bestelproces wel hetzelfde e-mail adres als die je bij je mijnpakket account hebt gebruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:53:
[...]
Dat heb ik dus een paar maanden terug al gedaan en geen enkel pakket komt er automatisch in.ook niet van Nederlandse webshops. Ik moet altijd handmatig de T&T code invoeren zodat ik hem daarna via de app op mijn telefoon in de gaten kan houden. Iemand enig idee?
Volgens mij pakt hij ze dan pas
Verwijderd
Tot die een keer ontploft en je hele huis in de fik staat. Dit soort ongekeurde laders gaan bij mij het huis echt niet in!tc982 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:40:
[...]
Deze gebruik ik thuis dagelijks. Alleen een irritant blauw lampje![]()
Voor de rest kan ik er 4 devices aan opladen zonder problemen.
We nemen die ook mee op vakantie, en nog nooit problemen mee gehad.
Bij mij ook niet meer sinds dit mij is overkomen (gelukkig niet het huis afgefikt):Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:03:
[...]
Tot die een keer ontploft en je hele huis in de fik staat. Dit soort ongekeurde laders gaan bij mij het huis echt niet in!

Werkt alleen als de afzender specifiek in de eerste kolom vermeldt staat. Geen afzender, geen melding in T&T. Dan moet je handmatig het nr toevoegen.weebl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:59:
[...]
Dan klopt er iets niet hoorWant zeker pakjes uit NL moeten er gewoon in komen. Al contact opgenomen met PostNL?
Dat is blijkbaar technisch gezien lastig, anders zou het een hoop schelen! Om in MP te verschijnen moet de info overeenkomen die de afzender aan het pakket hangt. Dat is vaak niet compleet, daarom moet je ze zelf toevoegen.
Verwijderd
Zou best wel onzin zijn als het zo werkt maar ja dat doe ik, ik heb namelijk maar 1 e-mailadres in gebruik (en een paar junk emailadressen om me aan te melden voor nieuwsbrieven zodat ik korting krijgDrowzz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:52:
[...]
Gebruik je bij het bestelproces wel hetzelfde e-mail adres als die je bij je mijnpakket account hebt gebruikt?
Volgens mij pakt hij ze dan pas
Verwijderd
Aha! Dus het is de schuld van de afzender als ik het goed begrijp? Dan kan ik er dus niks aan doen. Jammer.LFA schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:54:
Ik heb laatst aan PostNL gevraagd waarom die pakketjes niet automatisch worden toegevoegd, dit was het antwoord:
Dat is blijkbaar technisch gezien lastig, anders zou het een hoop schelen! Om in MP te verschijnen moet de info overeenkomen die de afzender aan het pakket hangt. Dat is vaak niet compleet, daarom moet je ze zelf toevoegen.
Verwijderd
Het werkt inderdaad meestal via emailadressen. Je kunt overigens in MP extra emailadressen toevoegen. Misschien dat dat helpt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:59:
[...]
Zou best wel onzin zijn als het zo werkt maar ja dat doe ik, ik heb namelijk maar 1 e-mailadres in gebruik (en een paar junk emailadressen om me aan te melden voor nieuwsbrieven zodat ik korting krijgmaar daar maak ik uiteraard geen accounts mee aan)
Heb je een huisnummer met toevoeging? Dan kun je kijken of je deze goed ingesteld hebt. Of een typfout in je adres? Of verschillende mogelijkheden om de naam je adres te schrijven? (aan elkaar of met spaties ertussen. Of afkortingen (str.)) Of wordt je adres automatisch gegenereerd adhv je postcode?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:53:
[...]
Kreeg zaterdag pakketbon ( moet getekend worden) in de bus met 3S code , eerstvolgende werkdag na 13.00 ophalen, maandag pakket niet aanwezig.
In track trace ingevuld 3S.... geen data beschibaar, raar want eerste aflevering is reeds geschied.
Ook in mijn pakket (handmatig) ingevoerd, " wordt volgbaar zodra deze beschikbaar is", zit al in process.
Nu heb ik wel het vermoeden. dat er iets niet goed gaat met voorletters. Waarom het niet automatisch wordt toegevoegd.
je naam Peter H......
maar dan, hoe heb je je voorletters bij mijn packet ingevoerd P.H.M of P. H. M. of PHM of P H M
welke letters heb je gebruikt naar de verzender toe en hoe zet hij die letters weer op het postpakket, (schrijfwijze als boven).
Voorletters je kan maar een schrijfwijze bij mijnpakket invoeren.
[ Voor 9% gewijzigd door KLX16 op 04-11-2014 12:00 ]
Verwijderd
Ik heb geen huisnummer met toevoeging. Geen typfout in mijn adres (hoewel hij wel vaak afgekort word door bedrijven, anders pas het niet op het label, R...... Van z...... ........strjitte Word dus vaak afgekort naar R van Z ....Strjitte)Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:33:
[...]
Heb je een huisnummer met toevoeging? Dan kun je kijken of je deze goed ingesteld hebt. Of een typfout in je adres? Of verschillende mogelijkheden om de naam je adres te schrijven? (aan elkaar of met spaties ertussen. Of afkortingen (str.)) Of wordt je adres automatisch gegenereerd adhv je postcode?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 12:00 ]
Het is gewoon een krom systeem dat is duidelijk. Ze moeten het gewoon verbeteren zodat het niet exact hoeft te kloppen. Postcode en huisnummer heb je altijd, waarom is dit niet voldoende.KLX16 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:57:
PostNL: Uit China
Kreeg zaterdag pakketbon ( moet getekend worden) in de bus met 3S code , eerstvolgende werkdag na 13.00 ophalen, maandag packet niet aanwezig.
In track trace ingevuld 3S.... geen data beschibaar, raar want eerste aflevering is reeds geschied
Ook in mijn packet (handmatig) ingevoerd, " wordt volgbaar zodra deze beschikbaar is", zit al in process.
Nu heb ik wel het vermoeden. dat er iets niet goed gaat met voorletters.
je naam Peter H......
maar dan, hoe heb je je voorletters bij mijn packet ingevoerd P.H.M of PHM of P H M of P. H. M.
welke letters heb je gebruikt naar de verzender toe en hoe zet hij die letters weer op het postpakket, (schrijfwijze als boven).
Dude, nofi, maar elke post van je moet ik 4 keer lezen om te snappen wat je bedoelt.KLX16 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:57:
PostNL: Uit China
Kreeg zaterdag pakketbon ( moet getekend worden) in de bus met 3S code , eerstvolgende werkdag na 13.00 ophalen, maandag pakket niet aanwezig.
In track trace ingevuld 3S.... geen data beschibaar, raar want eerste aflevering is reeds geschied.
Ook in mijn pakket (handmatig) ingevoerd, " wordt volgbaar zodra deze beschikbaar is", zit al in process.
Nu heb ik wel het vermoeden. dat er iets niet goed gaat met voorletters. Waarom het niet automatisch wordt toegevoegd.
je naam Peter H......
maar dan, hoe heb je je voorletters bij mijn packet ingevoerd P.H.M of P. H. M. of PHM of P H M
Voorletters je kan maar een schrijfwijze bij mijnpakket invoeren.
Jammer, hebben dat meerdere?dodge_911 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:08:
[...]
Dude, nofi, maar elke post van je moet ik 4 keer lezen om te snappen wat je bedoelt.
Ben net gebeld door postNL.
Bleek dat de barcode op mijn briefje in de bus niet een i was, maar een j, duidelijk een i, zodoende kon het niet werken in Postnl. blijkt nu dus wel op het postkantoor te liggen. Voorstel gedaan om dat niet meer handmatig op te schrijven en plakker van postpakket op het briefje te plakken. Zo ontstaan fouten.
Over automatisch melding in mijn pakket.
Buitenlandse verzender, Het etiket op het pakket wordt niet in gescand, zo ook de naam niet.
De buitenlandse barcode wordt overgenomen, deze zou adres en postcode bevatten, op die basis wordt het pakket afgeleverd. Op naam wordt het dus niet in mijnpakket ingevoerd bij buitenlandse verzendingen.
Bij zakelijke afzenders binnenland wordt wel gebruik gemaakt van de naam, op deze basis ingevoerd in mijnpakket op jouw naam.
Aldus telefonische medewerker.
In mijn pakket bij instellingen, persoonlijke gegevens, voorletters met daarachter vraagteken, wordt gesuggereerd dat: "Een pakket kan aan jouw voornaam of voorletters gericht zijn. Met beide kunnen we meer pakketten voor je vinden"
Dit geldt dus niet voor alle situaties.
[ Voor 11% gewijzigd door KLX16 op 04-11-2014 12:47 ]
Ja, de leds op de strip zijn zo geschakeld dat ze werken op ~12v. Wil je ze in serie dan heb je een 24V nodig. In een parallel schakeling word de stroom verdeeld en is het voltage overal gelijk. Om bekabeling te minimaliseren mag je wel de bekabeling voor strip 2 van de + en - van strip 1 halen.harley schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:20:
[...]
Parralel mag dus ook ? want normaal zijn ze zoals optie 2 zo zitten ze namelijk ook al op de strip. Scheelt weer wat extra bekabeling.
druk en typefouten voorbehouden
Ik heb nu 2 items in mijn cart zitten, één uit warehouse CN_GZ en één uit warehouse CN_SZ. Bij eerstgenoemde kan ik kiezen uit:Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:00:
[...]
Bij welk product is Netherlands Direct Mail beschikbaar dan? Ik krijg het bij geen product meer te zien?
Air Parcel Register (Free shipping & 7-25 business days)
EMS Express Mail Service (€20.63 & 4-8 business days)
Expedited Shipping Service (€12.11 & temporarily 7-12 business days due to delays)
Bij die uit CN_CZ kan ik kiezen uit:
Standard Shipping (Free shipping & 7-25 business days)
Air Parcel Register (€1.07 & 7-25 business days)
Netherland Direct Mail (Untracked) (€3.68 & 7-10 business days)
EMS Express Mail Service (€20.92 & 4-8 business days)
Expedited Shipping Service (€12.40 & temporarily 7-12 business days due to delays)
Het lijkt dus te liggen aan het warenhuis waar het vanaf verzonden wordt. Voor mijn gevoel is NL Direct sneller maar € 3,68 vind ik wat te duur. Ik kan me herinneren dat ik er iets van een Euro voor betaalde pas geleden
Ligt ook aan de producten die je besteld. Ik had een paar weken geleden NL Direct, en betaalde daar $0,08 voor.soulcrusher schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:40:
[...]
Ik heb nu 2 items in mijn cart zitten, één uit warehouse CN_GZ en één uit warehouse CN_SZ. Bij eerstgenoemde kan ik kiezen uit:
Air Parcel Register (Free shipping & 7-25 business days)
EMS Express Mail Service (€20.63 & 4-8 business days)
Expedited Shipping Service (€12.11 & temporarily 7-12 business days due to delays)
Bij die uit CN_CZ kan ik kiezen uit:
Standard Shipping (Free shipping & 7-25 business days)
Air Parcel Register (€1.07 & 7-25 business days)
Netherland Direct Mail (Untracked) (€3.68 & 7-10 business days)
EMS Express Mail Service (€20.92 & 4-8 business days)
Expedited Shipping Service (€12.40 & temporarily 7-12 business days due to delays)
Het lijkt dus te liggen aan het warenhuis waar het vanaf verzonden wordt. Voor mijn gevoel is NL Direct sneller maar € 3,68 vind ik wat te duur. Ik kan me herinneren dat ik er iets van een Euro voor betaalde pas geleden
Ik vraag mij eerlijk gezegd af wat dan het doel van dit topic is. Moeten we dan voor elke subcategorie een ander topic aanmaken? Volgens mij valt het onderdeel "PostNL" ook wel onder online shoppen. Ik vind het allemaal wel kunnen in één topic, maar wie ben ik.Perkouw schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:10:
[modbreak]Heren en dames, ik zie erg veel posts over PostNL gaan. Zullen we het nu gewoon weer over 'online shoppen in China' hebben? Alvast bedankt.[/]
Oftopic, ik weet het.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:06:
[...]
Ik vraag mij eerlijk gezegd af wat dan het doel van dit topic is. Moeten we dan voor elke subcategorie een ander topic aanmaken? Volgens mij valt het onderdeel "PostNL" ook wel onder online shoppen. Ik vind het allemaal wel kunnen in één topic, maar wie ben ik.
Maar als de vraag in het 2e antwoord al opgelost is, zijn 10 verdere met vage speculaties volledig overbodig geworden. Lees ze voor de gein eens terug.
Dat is nu al een tijd hier in het topic zo. Het kan soms zo een pagina of wat doorgaan over iets wat er niet toe doet. waarom 100x ikkke ook? Geen meerwaarde maar een steeds onleesbaarder topic als je wat wil/moet zoeken.
En ga je dan een vraag stellen daardoor, dan wordt je uitgekauwd omdat je de regels niet netjes hebt gelezen.
Ik zou voorstellen om de "niet uitputtelijke lijst" wat uit te breiden : wat mag en wat mag niet, concreet.
En anders is het bij de buren ook leuk! * dodge_911 rent!
[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 04-11-2014 19:55 ]
Het ding geeft echt een enorme bak licht voor 4 watt. Mijn wattmeter heb ik uitgeleend, dus kan niet meten op het moment. De lamp is doorzichtig en bevat 4 filaments die warm wit licht geven. Vergelijkbaar met een soft tone spaarlamp. Vergeleken met een goedkope warm white LED is het veel mooier en zachter licht.
Ik had gehoopt de lamp boven de eettafel te plaatsen, maar daar is het licht te vel voor. Hij zit nu in een mozaïek lamp, waar die het glas prachtig oplicht, gezien het licht 360° verspreid.
Voordelen
-vorm van een ouderwetse gloeilamp
-goede kleurtemperatuur
-helder glas
-goedkoop vergeleken met Philips LED lampen
Nadelen
-4 watt is te fel om in te kijken
-deze variant is nog niet dimbaar verkrijgbaar
Ik vind het zeker een aanrader!
Kun je een paar foto's maken?
Toevallig kreeg ik 'm ook vandaag binnen. Aangesloten, begon fel, maar hij begon wat te knipperen en twee led stripjes doen het nu niet meer, een ander brandt half... Heb maar een mail aan Banggood gestuurd voor een refund of replacement.dmstr schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:37:
Ik had die lampen inderdaad ook zien langskomen bij BangGood (meen ik), zagen er erg goed uit!
Kun je een paar foto's maken?
Foto van de lamp in action!
foto's van mijn lamp. 3e foto is met flits zodat je de elementen beter ziet. Foto's zijn klikbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door FunFair op 04-11-2014 21:24 ]
Verwijderd
Via het forum beloven ze al vanaf afgelopen vrijdag dat ik een refund krijg. Maar ondertussen had ik ook al een antwoord dat ze problemen hadden met het refundsysteem. Nu al bijna 2 dagen geen reacties meer op mijn antwoorden. Als er morgen geen refund komt, zit er weinig anders op dan toch maar een Paypal dispute te gaan maken. Vermoedelijk loopt het bij BG ook een beetje over van al dat gezeik en refunds.. maar toch jammer... ik was heel anders gewend van Banggood.
[ Voor 11% gewijzigd door hars73 op 04-11-2014 21:58 ]
Zie het vetgedrukte in je bericht. Hierdoor kunnen ze niet alle tijd van de wereld aan jou besteden, omdat zij ook nog meerdere potentiële klanten hebben die problemen hebben. Geloof mij: ik denk dat Banggood wel een aantal honderden pakketten vast heeft liggen op Urumqi. Aangezien het voor jou al bijna de 45e dag is zal je inderdaad gewoon een claim moeten indienen. Maar heb je PostNL al eens gevraagd om een 3SR code?hars73 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:53:
Het is inmiddels toch wel behoorlijk slecht aan het worden bij Banggood hoor. Morgen is het dag 44 vanaf de dag dat ik mijn telefoon heb besteld en betaald (yup hij is in het bekende zwarte gat, kan BG uiteindelijk ook niet zoveel aan veranderen).
Via het forum beloven ze al vanaf afgelopen vrijdag dat ik een refund krijg. Maar ondertussen had ik ook al een antwoord dat ze problemen hadden met het refundsysteem. Nu al bijna 2 dagen geen reacties meer op mijn antwoorden. Als er morgen geen refund komt, zit er weinig anders op dan toch maar een Paypal dispute te gaan maken. Vermoedelijk loopt het bij BG ook een beetje over van al dat gezeik en refunds.. maar toch jammer... ik was heel anders gewend van Banggood.
/
Kerst komt er aan, dus tijd om wat inkopen te doen om weg te geven.
[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 04-11-2014 22:07 ]
De behuizing is nog steeds van aluminium maar wel het gewicht t.o.v. de 10400mAh versie met 20% toegenomen. Ook is de capaciteit met 60% toegenomen en zitten in de power bank 5 18650 cellen (3200mAh/725Wh/L) van LG of Panasonic.
Voor wie het nog wil nalezen in het Chinees
M.a.w: hij is goedkoper dan de 10400 mAh? In dat geval koop ik er op die dag 2 extraChocoball schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:12:
Nog wat interessante details van de nieuwe Xiaomi 16000mAh power bank. Deze gaat op Singles Day in China (11 november) 99 RMB (€12) kosten wat een speciale prijs is want normaal kost deze 129 RMB (€16).
De behuizing is nog steeds van aluminium maar wel het gewicht t.o.v. de 10400mAh versie met 20% toegenomen. Ook is de capaciteit met 60% toegenomen en zitten in de power bank 5 18650 cellen (3200mAh/725Wh/L) van LG of Panasonic.
Voor wie het nog wil nalezen in het Chineeshttp://news.mydrivers.com/1/327/327202.htm
/
Wordt dat ook de prijs die Banggood of andere webshops gaan hanteren of wordt het niet zo'n feest.
[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 04-11-2014 22:16 ]
De China shop prijzen (DX, BG, etc.) zijn natuurlijk altijd iets hoger of je moet deze toevallig voor deze prijs via Tmall kunnen bestellen.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:13:
[...]
M.a.w: hij is goedkoper dan de 10400 mAh? In dat geval koop ik er op die dag 2 extra
Tot voor kort maakte ik altijd via een overschrijving geld over naar mijn Paypal account. Als ik nu die optie selecteer in Paypal moet ik mijn IBAN invullen? Is deze mogelijkheid om geld over te maken vervallen? Ik wil namelijk voorkomen dat Paypal op wat van manier dan ook wordt gemachtigd om automatisch een bedrag over te maken.
[ Voor 197% gewijzigd door Ronwiel op 04-11-2014 22:44 ]
Maar Tmall brengt waarschijnlijk een risico met zich mee dat je machteloos bent als hij niet origineel is. Dan koop ik hem liever via Banggood. Het zou mooi zijn als deze voor een soortgelijke prijs de deur uit gaat als de 10400mAh.Chocoball schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:17:
[...]
De China shop prijzen (DX, BG, etc.) zijn natuurlijk altijd iets hoger of je moet deze toevallig voor deze prijs via Tmall kunnen bestellen.
Via Money2.nl kun je sinds kort voor €10 opwaarderen op PayPal.ronwiel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
Hoewel lichtelijk off topic, stel ik toch even de vraag omdat er geen algemeen Paypal topic is en hier veel PP gebruikers zitten.
Tot voor kort maakte ik altijd via een overschrijving geld over naar mijn Paypal account. Als ik nu die optie selecteer in Paypal moet ik mijn IBAN invullen? Is deze mogelijkheid om geld over te maken vervallen? Ik wil namelijk voorkomen dat Paypal op wat van manier dan ook wordt gemachtigd om automatisch een bedrag over te maken.
[ Voor 39% gewijzigd door ViezeVis op 04-11-2014 22:20 ]
Als je hem via Tmall koopt , bestel je hem gewoon bij Xiaomi.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
[...]
Maar Tmall brengt waarschijnlijk een risico met zich mee dat je machteloos bent als hij niet origineel is. Dan koop ik hem liever via Banggood. Het zou mooi zijn als deze voor een soortgelijke prijs de deur uit gaat als de 10400mAh.
Lijkt me sterk dat je een namaak versie krijgt bij de fabrikant
// denk eigenlijk wel dat deze een stuk duurder worden dan de 10400 versie.
[ Voor 7% gewijzigd door yolo7bear op 04-11-2014 22:22 ]
http://www.banggood.com/P...-Smartphone-p-926611.html
Werkt met mijn Nexus 7 2013, maar ik had zojuist wel dat de tablet erop lag (met volle battery) en ineens het 'Battery low' geluidje tweemaal klonk en de tablet uit was gegaan.
Iemand ervaring met een dergelijke situatie?
Dat zou mooi zijn maar is vrijwel uitgesloten. Ben wel benieuwd wat de verhouding zal zijn, de 10400mAh XPB is al de goedkoopste manier om goeie 18650's te bemachtigen.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
Het zou mooi zijn als deze voor een soortgelijke prijs de deur uit gaat als de 10400mAh.
Uiteraard hoeven ze niet alle aandacht aan mij te geven, volledig mee eens. Maar zeg dan op donderdag niet dat ik binnen 48 uur de refund heb. En zeg na een vraag van mijn kant op zondag dan niet dat ik binnen 24 uur de refund heb. Ik vind het prima als het wat langer duurt, geen enkel probleem, maar zeg het dan gewoon dat de refund wel een weekje kan duren. Ik zie zo weinig openheid in de communicatie, het is vooral in de sfeer van 'wacht nog maar even'. Dat vind ik voornamelijk een beetje jammer. Voor de rest heb ik wel geduld hoor.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:05:
[...]
Zie het vetgedrukte in je bericht. Hierdoor kunnen ze niet alle tijd van de wereld aan jou besteden, omdat zij ook nog meerdere potentiële klanten hebben die problemen hebben. Geloof mij: ik denk dat Banggood wel een aantal honderden pakketten vast heeft liggen op Urumqi. Aangezien het voor jou al bijna de 45e dag is zal je inderdaad gewoon een claim moeten indienen. Maar heb je PostNL al eens gevraagd om een 3SR code?
/
Kerst komt er aan, dus tijd om wat inkopen te doen om weg te geven.![]()
[afbeelding]
Ik heb PostNL al 3 keer gevraagd inmiddels de afgelopen 2 weken.. pakket is niet in Nederland.
Verwijderd
Tmall is een soort van ebay van de fabrikant, Xiaomi zit daar ook, dus als er 1 gegarandeerd origineel is, is het daar wel.ViezeVis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19:
[...]
Maar Tmall brengt waarschijnlijk een risico met zich mee dat je machteloos bent als hij niet origineel is. Dan koop ik hem liever via Banggood. Het zou mooi zijn als deze voor een soortgelijke prijs de deur uit gaat als de 10400mAh.

Helaas kan je hier alleen kopen via een TaoBaoTmall agent.
Het gekke is dat in de afbeeldingen ook het oude compacte model erbij staat en ook bij Banggood. Prijs daar is $36,99.
USB mini discharge load resistor 2A/1A With switch
Heb gelezen dat er een koeler op moest. Dus dat word geregeld. Ff kijken wat beter kan. Een heatsink of een fan
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Wat kan je daarmee doen?MrMilco schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:00:
Zojuist het volgende artikel besteld
Heb gelezen dat er een koeler op moest. Dus dat word geregeld. Ff kijken wat beter kan. Een heatsink of een fan
Die belast je usb volledig (1 of 2 ampère) zodat je je kabels kunt testen (usb kabels icm de usb tester die hier aangegeven is kcx-017)
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Verwijderd
Wel handig dingetje, wil ik ook gaan halen om de kabels te testenMrMilco schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:00:
Ik heb deze gevonden, iets goedkoper (switch is wel minder fraai afgewerkt, maar volstaat volgens mij prima): http://www.aliexpress.com...-Red-led/32219340001.html
http://www.ebay.com/itm/U...-Green-Tool-/161450956602
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 23:22 ]
Ohhhhhh en ik heb zoiets gemaakt van opa's 6 volt lampjes.MrMilco schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:00:
Ik wist niet dat zoiets te koop was, en ik maar urenlang tobben met draadjes en soldeerboutje.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Kun je dan niet beter weerstandjes gebruiken omdat lampjes een variabele weerstand hebben?Supertip schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:26:
[...]
Ohhhhhh en ik heb zoiets gemaakt van opa's 6 volt lampjes.![]()
Ik wist niet dat zoiets te koop was, en ik maar urenlang tobben met draadjes en soldeerboutje.
Verwijderd
Snuffelke in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"dodge_911 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:30:
Afaik heeft Snuffelke zo 'n ding, met cooler-mod
Voorbeeld setup
Thnx. Geeft mij ook een idee hoe ik het kan doen. Zat oude heatsinks op zolder. En ook nog zat fans haha
Ik krijg bijvoorbeeld max 1.78A met originele Samsung lader, de tester rechtstreeks in de usb poort en de weerstanden rechtstreeks op de tester (dus zonder enige extra micro usb kabel).
Er is nog 1 onderweg die ik ga aanpassen met andere weerstanden om zo nog extra's te testen. Ook de USB power booster is onderweg.
Aan het tempo dat de pakketjes nu NIET binnenkomen moeten ze straks met 10 tallen tegelijk komen.
Och voor een amateur goed genoeg, je moet het leven niet moeilijker maken dan dat het is.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:29:
[...]
Kun je dan niet beter weerstandjes gebruiken omdat lampjes een variabele weerstand hebben?
.
En geloof me een mat gevuld met pakketjes is een heerlijk sinterklaas gevoel.Snuffelke schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:00:
Aan het tempo dat de pakketjes nu NIET binnenkomen moeten ze straks met 10 tallen tegelijk komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Supertip op 05-11-2014 00:07 ]
Een mat? Hier belde de postbode gewoon aan. Had een grote fietstas vol met enveloppen voor mij. Was ze niet zo happy mee, maar goed. Dat is maar 1 of 2 keer voorgekomen dus ze moeten niet zeuren hahahahahaSupertip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:04:
Knip
.
[...]
En geloof me een mat gevuld met pakketjes is een heerlijk sinterklaas gevoel.
Als je een succesvolle aanpassing hebt gemaakt, meld het eventjesSnuffelke schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:00:
Al kloppen de 1A en 2A niet maar dit zou nog kunnen met een weerstandtoleratie van 10%.
Ik krijg bijvoorbeeld max 1.78A met originele Samsung lader, de tester rechtstreeks in de usb poort en de weerstanden rechtstreeks op de tester (dus zonder enige extra micro usb kabel).
Er is nog 1 onderweg die ik ga aanpassen met andere weerstanden om zo nog extra's te testen. Ook de USB power booster is onderweg.
[ Voor 48% gewijzigd door MrMilco op 05-11-2014 00:39 ]
Het wordt verstuurd via Sweden post. RE**SE
Heb momenteel ook een Sweden Post zending. Duurde 14 dagen voordat ik eindelijk een nieuwe status kreeg en daarna moet het nog naar Nederland.mennoo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:58:
Vorige maand een Pipo P4 bij Banggood besteld, mijn pakketje staat al sinds 18-10 'in Transit' volgens 17track. Is dit normaal?
15-10 In transit
29-10 Order departed from sorting hub
04-11 The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
Houdt dat ook in dat je na een betaling Paypal het recht geeft voor een automatische incasso?[b]bashoogers schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:19
[...]
Via Money2.nl kun je sinds kort voor €10 opwaarderen op PayPal.
En kan je bij Dealextreme nog gewoon met Paypal tegoed kopen? Of moet je een CC koppelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Ronwiel op 05-11-2014 07:50 ]
Zat zelf te denken om die Teclast 8" windows 8 tablet te proberen, kijken hoe het is te vergelijken met mijn Dell Venue8 Pro.
Verder iemand nog een verzoek?
Ik heb gisteren eindelijk mijn bestelling ontvangen via Sweden post, bestelt op 6 oktober. Duurde ff. Hier mijn tracking info, misschien heb je er iets aan:mennoo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:58:
Vorige maand een Pipo P4 bij Banggood besteld, mijn pakketje staat al sinds 18-10 'in Transit' volgens 17track. Is dit normaal?
Number: RExxxxxxxxxSE
Status: Delivered ( 26 Days )
Destination: Netherlands
Origin: Sweden
2014-11-04 16:53 The shipment item has been delivered to the recipient, The shipment item was delivered on 11/4/2014 at 16:53 PM
2014-11-04 16:53 NETHERLANDS, The item has been delivered to the recipient abroad
2014-11-04 16:53 Order delivered
2014-11-04 00:39 NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-11-04 00:39 Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2014-11-01 14:09 NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-11-01 14:09 Order received into final destination country
2014-10-29 13:24 Order departed from sorting hub
2014-10-10 05:00 Order dispatched
info van 17track
/BTW die statussen zijn al verschillende keren veranderd, er heeft ook nog local mail tracking gestaan een hele tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Slammz op 05-11-2014 10:42 ]
Zoals steeds als ik de mogelijk heb heb ik betaald met Paypal.
Nu een 2-Tal uur later krijg ik een mail van hen dat de betaling niet gelukt is en dat ik opnieuw moet proberen. In de Paypal-geschiedenis staat de betaling echter als completed.
Iemand een idee wat hier aan de hand is, of is dit standaard bij deze site?
Komt me niet bekend voor... Ik zou een screenshot met de transactionID en status completed sturen, met de vraag erbij of ze kunnen aantonen dat die transaction bij hun niet completed isFORZAM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:58:
vanochtend voor het eerst iets besteld op Light In The Box. Inclusief de coupons waren ze voor deze lamp de goedkoopste.
Zoals steeds als ik de mogelijk heb heb ik betaald met Paypal.
Nu een 2-Tal uur later krijg ik een mail van hen dat de betaling niet gelukt is en dat ik opnieuw moet proberen. In de Paypal-geschiedenis staat de betaling echter als completed.
Iemand een idee wat hier aan de hand is, of is dit standaard bij deze site?
[afbeelding]
Is gebeurd, vroeg me gewoon af of dit nog al bij iemand voorgevallen was.Rdegoede schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:09:
[...]
Komt me niet bekend voor... Ik zou een screenshot met de transactionID en status completed sturen, met de vraag erbij of ze kunnen aantonen dat die transaction bij hun niet completed is
Wel eens bij oa Dx gehad. Was de terugkoppeling van Paypal terug naar de shop misgegaan, waardoor de order niet als betaald geboekt werd. Alles lijkt goed te gaan, alleen bij controle op de shop zelf staat de order dan nog steeds als niet betaald.FORZAM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:15:
[...]
Is gebeurd, vroeg me gewoon af of dit nog al bij iemand voorgevallen was.
Heb ik zelf nog nooit gehad bij LITB.FORZAM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:15:
[...]
Is gebeurd, vroeg me gewoon af of dit nog al bij iemand voorgevallen was.
Let daar wel op omdat ze altijd de juiste prijs op de factuur zetten en je dus gegarandeerd douane kosten krijgt. Ik weet niet of die ene lamp zo prijzig is, maar in aparte orders is dan vaak goedkoper.
Voor de nieuwsgierigen:
Onder andere Wifi boxen, controllers, remotes, remote houders, en led lampen.
[ Voor 26% gewijzigd door andydewit op 05-11-2014 12:19 ]
Exact dezelfde situatie hier met een Earson. De tracking code (RE***********SE) op 17track zegt "In Transit", tracken op Sweden Post zegt dat hij hem niet kan vinden.mennoo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:58:
Tja, als ik hem voor de 45 dagen niet heb vraag ik een refund. De pakketjes die ik laatst bestel komen altijd eerst aan, vandaag een landingsgestel voor mijn quadcopter aangekregen die nog maar een week geleden besteld is
[ Voor 13% gewijzigd door Mavamaarten op 05-11-2014 12:18 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Ik heb ook een RE***********SE lopen:Mavamaarten schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:17:
[...]
Exact dezelfde situatie hier met een Earson. De tracking code (RE***********SE) op 17track zegt "In Transit", tracken op Sweden Post zegt dat hij hem niet kan vinden.
Tja, als ik hem voor de 45 dagen niet heb vraag ik een refund. De pakketjes die ik laatst bestel komen altijd eerst aan, vandaag een landingsgestel voor mijn quadcopter aangekregen die nog maar een week geleden besteld is
2014-10-24 14:00 Order in transit
2014-10-23 05:00 Order dispatched
Inmiddels contact opgenomen met BG en deze geven aan:
Your order#******* was sent on 2014/10/18 via air mail register with a real tracking number RE*********SE.
You can track on the site http://www.17track.net/en....shtml?nums=RE*********SE.
For parcel RE*********SE, would you please wait for one more week to see if it will update? We also asked our logistics to pay attention to this case.
2014-11-01 10:01, Handed over to Airline
en dat is alles ga deze week nog afwachten
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Se duurt altijd ff, en op de eigen SE site is het soms zelfs helemaal niet te tracken. Gemiddeld echter tussen de 15 en 28 dagen voordat je het binnen hebt. Ze zijn niet de snelste. (ook al gebeurt er wel eens een wonder)
Geduld is hier blijkbaar toch wel een heel moeilijk punt. 1-11 handed over to airline, dan ligt hij echt 5-11 nog niet op de mat hoor.
[ Voor 20% gewijzigd door starcopy op 05-11-2014 12:45 ]
wat bedoel je met SE?starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:43:
Uit de OP: http://www.17track.net/index_en.shtml
Se duurt altijd ff, en op de eigen SE site is het soms zelfs helemaal niet te tracken. Gemiddeld echter tussen de 15 en 28 dagen voordat je het binnen hebt. Ze zijn niet de snelste. (ook al gebeurt er wel eens een wonder)
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
vind een linkje altijd wel leuk naar de producten. Alhoewel, kost me alleen maar meer geldandydewit schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:51:
Zo, er komt een bult Mi.Light mijn kant op, we zijn even flink wezen shoppen:) Pakket wordt verzonden met DHL, verzendtijd is ongeveer 3 dagen.
Voor de nieuwsgierigen:
Onder andere Wifi boxen, controllers, remotes, remote houders, en led lampen.
Links heb ik niet voor je, heb het namelijk niet bij een webshop besteld. Gewoon via connecties in Chinasander817 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:47:
[...]
vind een linkje altijd wel leuk naar de producten. Alhoewel, kost me alleen maar meer geld
mijn vervoeder is singapore post
EM801834396SG
Stond er niet bij. Zag dat de SE van kouwe Arie was.robinjoo1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:49:
[...]
mijn vervoeder is singapore post
EM801834396SG
Maar ook die heeft minimaal 10 tot 15 werkdagen nodig.
Ff gekeken, maar gaat snel zat. Dus gewoon geduld hebben.
2014-11-01 10:01
Handed over to Airline
2014-10-31 21:18
Received at Air Transit Centre
2014-10-31 16:14
Received at Processing Facility
2014-10-30 10:57
Notification of shipment confirmation
Als je onderstaande hebt, dan mag je al wat meer gaan denken: het duurt.
2014-10-02 00:35
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange
2014-10-02 00:34
Urumqi international, Netherlands-NL export turnkey fengkai split each other, Opening
2014-09-26 18:00
83009903, Netherlands-NL, receiving and sending receiving and sending, Collection
[ Voor 26% gewijzigd door starcopy op 05-11-2014 12:56 ]
en het is normaal dat wanneer hij zegt "handed over to airline " ik geen status updates meer krijgstarcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:55:
[...]
Stond er niet bij. Zag dat de SE van kouwe Arie was.![]()
Maar ook die heeft minimaal 10 tot 15 werkdagen nodig.
Ff gekeken, maar gaat snel zat. Dus gewoon geduld hebben.
2014-11-01 10:01
Handed over to Airline
2014-10-31 21:18
Received at Air Transit Centre
2014-10-31 16:14
Received at Processing Facility
2014-10-30 10:57
Notification of shipment confirmation
Als je onderstaande hebt, dan mag je al wat meer gaan denken: het duurt.
2014-10-02 00:35
Urumqi international, Netherlands-NL export total letters sent, Departure from outward Office of Exchange
2014-10-02 00:34
Urumqi international, Netherlands-NL export turnkey fengkai split each other, Opening
2014-09-26 18:00
83009903, Netherlands-NL, receiving and sending receiving and sending, Collection
Verwijderd
Als je haast hebt, bestel je met Dhl, dan heb je 10 meldingen op een dag. Nu mag je wachten totdat er een plekje in een vliegtuig vrij komt of dat de Douane eerst nog wat doet. Daarna komt er wel weer een update. Dat proces kan zo maar 3 tot 5 dagen duren.robinjoo1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
[...]
en het is normaal dat wanneer hij zegt "handed over to airline " ik geen status updates meer krijg
Zo maar even een stukje uit de OP:
Tracking status
Wanneer je je bestelling volgt zul je verschillende status informatie ontvangen alleen zijn deze niet altijd even duidelijk.
Voor China post bestaat er een lijstje met ongeveer alle stadia die een pakket kan doorlopen:
Posting = zending is aangemeld
Arrival outward office of exchange = in het postsysteem
Opening = controlleren van het pakket door de Chinese douane
Departure outward office of exchange = vertrek vanaf luchthaven
NULL tussenstatus / wachtend op vliegtuig / status onbekend.
Bij jou komt het waarschijnlijk overeen met stap 2.
[ Voor 82% gewijzigd door robinjoo1 op 05-11-2014 16:21 ]
ik zou eerder voorstellen dat al die tracking updates and leveringen in een apart topic gaanVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:11:
Is het mogelijk dat we misschien kappen met statusupdates en mensen die erop reageren? Het begint wel erg irritant te worden.
kan iemand dan zoan topic aanmaken( ik heb nog nooit topics gemaakt dus weet niet hoe dat moet )Kenzi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:18:
[...]
ik zou eerder voorstellen dat al die tracking updates and leveringen in een apart topic gaan
Goed punt, het wordt wel eens tijd dat het hier weer over Chinashoppen gaat en niet over Urumqi en "mijn pakket heeft deze status"Kenzi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:18:
[...]
ik zou eerder voorstellen dat al die tracking updates and leveringen in een apart topic gaan
Verwijderd
Lijkt me eerlijk gezegd beetje overdreven om daar een apart topic voor te openen. Alle informatie over levertijden en statusupdates staat al vrij duidelijk in de OP. Kwestie van geduld en beetje effort om je eerst in te laten lezen. Het standaard antwoord is meestal toch verwijzen naar de OP of nog een paar weekjes wachten tot de tijd rijp is voor een claim.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 13:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Dit topic is gesloten.
![]()
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a