Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 22:11
FunFair schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:44:
Ik vind de sale op AE 11/11 maar tegenvallen tot nu toe. Veel producten die ik niet nodig heb, of waarbij de 50% korting het nog steeds niet aantrekkelijk maakt om het te kopen. Als ik de items vergelijk met andere chinese webshops (of zelfs nederlandse) is het prijsverschil niet zo groot, of nog steeds te duur om mij over de streep te trekken :P
De meeste 50% producten zijn gewoon de afgelopen dagen 50% duurder geworden. Je moet maar eens vergelijkingen. Zelfde producten die niet in korting zijn, zijn nog steeds goedkoper dan die met 50% korting!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
Ach ja als Alibaba meer dan 6 miljard us dollars in een dag omzet werkt het wel die tactiek.

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Package has been landed:

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/qn13zb8q7/DSC_0056.jpg

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
That's a whole lotta MiLight! :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
Ik heb aantal dingen gekocht die ik sowieso al wilde kopen maar nu met coupon en op sommige zat ineens 15% korting. Mooi meegenomen en van verkopers waar ik al vaker heb gekocht. Al die "mega deals" zijn gewoon hyperij en inderdaad prijzen duurder gemaakt andere trucjes :p

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Interessant! Wat ga je ermee doen?

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:32:
[...]
En als je dan mijn keuze zou bekijken? 600 orders voor de G2F: http://www.aliexpress.com...0M-camera/1718136504.html
Zo.. dan toch maar besteld bij AE. Dacht ik 94 euro kwijt te zijn, kwam er tijdens het betaalproces de tekst 'Spend € 80,81 to get € 8,17 off.'... dus er ging nog €8,17 af :) Dat is zeker die 11.11 actie voor 99 dollar, 10 extra korting ;)

Dus uiteindelijk voor €86,08 de G2F inclusief DHL verzending.

[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 11-11-2014 15:14 ]

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:10:
[...]

Zo.. dan toch maar besteld bij AE. Dacht ik 94 euro kwijt te zijn, kwam er tijdens het betaalproces de tekst 'Spend € 80,81 to get € 8,17 off.'... dus er ging nog €8,17 af :) Dat is zeker die 11.11 actie voor 99 dollar, 10 extra korting ;)

Dus uiteindelijk voor €86,08 de G2F inclusief DHL verzending.
Waarom DHL?
Volgens mij heb je dan meer risico op invoerrechten/inklaring?

• hars73

hars73

paulus_01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:15:
[...]
Waarom DHL?
Volgens mij heb je dan meer risico op invoerrechten/inklaring?
Omdat ik na bijna 2 maanden wachten op 'mijn' G2F van Banggood (die dus waarschijnlijk niet meer komt), nou eindelijk wel eens snel m'n telefoon wil hebben. Ik had 'm voor een tientje minder ook via Singapore Post kunnen laten versturen, maar heb gewoon geen zin meer om weer een maand te wachten.

Heb trouwens via Singapore Post ook al eens inklaring en btw moeten betalen, maar ben er al vaak genoeg ook onderuit gekomen. En uiteindelijk moet het wettelijk gezien natuurlijk ook gewoon. Dus ik zie het wel.

• andydewit
FunFair schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:01:
[...]

Interessant! Wat ga je ermee doen?
Een gedeelte is voor mezelf, een ander gedeelte voor een paar mede-tweakers, via een 'illegale' samenkoop georganiseerd op Tweakers. Sorry mods, maar aangezien het niet via het forum mag heb ik het maar via PB gedaan :D Ik heb in ieder geval weer mensen blij gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door andydewit op 11-11-2014 15:26 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Waar heb je die besteld? Dacht er misschien ook een paar te bestellen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• andydewit
tc982 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:37:
[...]

Waar heb je die besteld? Dacht er misschien ook een paar te bestellen.
Direct bij de originele fabrikant vandaan. Dat is het voordeel van gezamenlijk inkopen en natuurlijk mijn connecties in China;)

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
hars73 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:21:
[...]

Yep, weet het. Ik heb inmiddels van BG ook al m'n geld terug van m'n Jiayu G2F die in China vastzit en vermoedelijk nooit gaat komen. Bestel tegenwoordig eigenlijk alles bij Banggood ipv andere shops.
Dus ik wil de G2F opnieuw gaan bestellen, maar dan het liefst via een betrouwbaardere verzendmethode (DHL / EMS). Kans dat ik btw moet gaan betalen is dan uiteraard wel weer groter, maar goed.

Dus kwam vandaag uit bij E-TOP Tablet & Mobile op AE, reviews lijken positief, maar dat zegt op AE niet alles volgens mij. Nog nooit iets besteld op AE, maar deze shop leek me wel betrouwbaar. Vandaag 15% korting daar op de G2F, dus het scheelt zo'n 22% met de prijs van BG en ook via DHL te bezorgen.

Ik heb eventueel TO2C nog op de lijst staan als alternatief, maar daar kan ik maar erg weinig ervaringen over vinden.
To2c heb ik de Redmi 1s vandaan. Ging op zich ook wel goed. Ze zijn alleen niet de goedkoopste. Reageren op vragen ging prima, garantie had ik eigenlijk tot nu toe niet nodig.

Op AE benik altijd weer huiverig wat garantie betreft zodra het spul boven de 50 Dollar betreft. Maar dat kan ook aan mij liggen. Te veel negatieve verhalen gezien en gelezen.

Bij Bg kun je het beste, als het er tussen staat, via NL direct bestellen. Maar het goedkope spul laat ik bijna altijd gratis untracked verzenden. De laatste 4 orders op die manier had ik binnen 7 dagen binnen.

Ems is me te makkelijk, bijna altijd betalen omdat die hun eigen regeltjes maken en de afzender het goede bedrag vaak vermeldt op ems pakjes.

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:16:

Mi band van 23 dollar -15% -2 dollar coupon voor 18 dollar
Linkje? :9~

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

• dangerousp
  • Laatst online: 24-11 16:52
http://www.aliexpress.com...-M3-MIUI/32223180439.html Als je coupon hebt aangevraagd, kun je de 3 dollar coupon ook gebruiken, maar die had ik al voor de earson gebruikt.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:50:
Zo dit ; http://www.aliexpress.com/snapshot/6331490696.html maar besteld. benieuwd of het aankomt. Maar ja, voor 8 euro wil ik wel een gokje wagen. En heb toch betaald met VISA.
Iets van Tibet uit China laten komen, jij durft. Dat ding wordt bij de grens gelijk ritueel verbrand als je niet oppast. >:)

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Of als je geen coupons hebt:
mrBob schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:43:
Bij Tinydeal is de Xiaomi MiBand in de aanbieding voor $18,99 / €15,21: http://www.tinydeal.com/f...-band-watch-p-139192.html.

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:02:
[...]

http://www.aliexpress.com...-M3-MIUI/32223180439.html Als je coupon hebt aangevraagd, kun je de 3 dollar coupon ook gebruiken, maar die had ik al voor de earson gebruikt.
Kan je misschien beter op marktplaats kijken voor een sony smartband. Wordt nieuw al aangeboden door particulieren voor 25-30 euro. De smartband heeft dezelfde opties, maar kun je ook gebruiken om tril notificaties te gebruiken voor zelf in te stellen apps zoals bijv mail, whatsapp e.d.
Werkt perfect.

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Weet iemand nog een mooie dashcam voor rond de 45 50 euro met gps en voor en achter camera? Ik zat zelf te denken aan deze

• tc982
  • Nu online
andydewit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:13:
[...]

Direct bij de originele fabrikant vandaan. Dat is het voordeel van gezamenlijk inkopen en natuurlijk mijn connecties in China;)
Dus ik kan die bij jou inkopen :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Eindelijk is de controller adapter er in horizontale vorm, waarbij de telefoon ertussen geschoven kan worden en niet erboven zit.
Mooier nog: Mijn Z-Ultra past er ook in :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDc1MA==/z/RykAAOSwnDZUAVFF/$_35.JPG

Ik zag een zogenaamde aanbieding met 30% off (en dan nog steeds $38 kosten...), maar gelukkig heb ik nog een zoekquery gedaan, en vond hem voor maar $24,95 ZONDER onzin korting.
http://www.aliexpress.com...ll-phone/32229275186.html

[ Voor 14% gewijzigd door Mastermind op 11-11-2014 19:18 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
murfie121 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:31:
Weet iemand nog een mooie dashcam voor rond de 45 50 euro met gps en voor en achter camera? Ik zat zelf te denken aan deze
http://www.techmoan.com/b...ywhere-1080p-micro-c.html Dat is volgens hem en hij heeft er heel veel getest.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Waar is de achtercamera en waar is de GPS?
(heb zelf een Mobius en heb die features niet weten te vinden ;))

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 11:05
Goeie tip, overigens kan je goed zien dat ze al die foto's geshopt hebben he, dus op die buckle en band die jij krijgt staat gewoon panerai ;-)

• paulus_01
En daar is de 1e al:
"Friends, I am very sorry, because the aliexpress system error reason, discount set wrong, return to normal tomorrow,if you take it, please close the order, thank you! If you really like our products, please re purchasing tomorrow, thank you very much!"

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
paulus_01 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:23:
En daar is de 1e al:
"Friends, I am very sorry, because the aliexpress system error reason, discount set wrong, return to normal tomorrow,if you take it, please close the order, thank you! If you really like our products, please re purchasing tomorrow, thank you very much!"
Haha, blijft leuk aliexpress, vind de normale kortingen sowieso tegenvallen scheelt vaak maar een paar euro, bij geekbuying koop je nu de leagoo lead 1 voor 65€ dat is pas een goede aanbieding

• paulus_01
krissie100 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:25:
[...]

Haha, blijft leuk aliexpress, vind de normale kortingen sowieso tegenvallen scheelt vaak maar een paar euro, bij geekbuying koop je nu de leagoo lead 1 voor 65€ dat is pas een goede aanbieding
De normale kortingen zijn zeer matig. Er zijn een paar aanbieders met een 15% korting die daadwerkelijk goedkoper zijn, maar voor het overgrote deel is het niet veel.
De flash sale is ook niet best.

Verwijderd

Mijn simkaart adapter van €0,01 is vandaag binnen gekomen. :)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Op de valreep toch nog effe gebruik gemaakt van de 11-11 Sale bij AE :)
Mooie deal op een remote en 4 milight controllers, 2 koudwitte en 2 warmwitte ledstrips voor erg weinig, en dan nog wat spul voor m'n wapencollectie :)
Door slim gebruik te maken van alle verschillende coupons toch aardig wat centjes uitgespaard :)
En voor de verandering, spul gekocht dat ik 'nodig' had voor een volgend ledproject, geen impulsaankopen :)

[ Voor 14% gewijzigd door dodge_911 op 11-11-2014 23:50 ]

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat is weer jammer dan :'(

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

Had ook wat dingen willen bestellen via Aliexpress, maar kwam er toen achter dat je helemaal niks kunt zonder creditcard daar, dus helaas.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik twijfel nog over 1 order, maar die seller heeft zelf nog helemaal geen feedback, het item heeft geen orders, dus het lijkt mij allemaal net niet legit :/
Gaat hierover :
http://www.aliexpress.com...-package/32213238622.html

En qua impulsaankopen : zolang er nog 6 impulsaankooporders van BG onderweg zijn vanuit het zwarte gat ga ik 'n beetje matigen ;)

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 00:36

Quindor

Switching the universe....

En alweer teveel besteld, maar ik wel netjes al een paar dagen mijn shopping basket gevuld en vanmorgen om 09:01 gekocht. Dat leverde bij veel shops 15% korting op met nog eens 20$ korting over het geheel EN een 7$ coupon. Bam! Dat scheelt dan toch best veel.

Net de coupon die ik daar uit kreeg ook nog maar eventjes gebruikt voor wat kleine zaken (badkamer handdoek houders, ze hebben er ook alles.:P).

En als laatste een 128GB MicroSD kaartje met Reader Stick USB2.0 voor.... 11.11$. :P Ik ben heel benieuwd, mijn ervaring is dat tegenwoordig de grootte wel klopt, maar dat ze gewoon gruwelijk traag zijn. Maar voor die prijs wilde ik het gewoon wel eens testen. ;)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Quindor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 02:07:

En als laatste een 128GB MicroSD kaartje met Reader Stick USB2.0 voor.... 11.11$. :P Ik ben heel benieuwd, mijn ervaring is dat tegenwoordig de grootte wel klopt, maar dat ze gewoon gruwelijk traag zijn. Maar voor die prijs wilde ik het gewoon wel eens testen. ;)
Als je die al gaat krijgen is hij absoluut geen 128GB. Voor die prijs kan je ze in China niet krijgen, laat staan dat ze ze verkopen op AE voor die prijs. Geheugenkaarten en USB sticks zijn in China niet heel veel goedkoper dan in Nederland.

• krissie100
  • Nu online
Zo te zien heb ik weer van mini- en lightinthebox 1$ store credit ontvangen, dus wij kunnen weer wat leuks bestellen ;)

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:18
128GB / 8 = +/- 16 GB dat klinkt een stuk aannemelijker voor die prijs.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik snap ook nooit waarom mensen op zulk soort dingen willen besparen. Zie je het al voor je? Lekker op vakantie, 128GB kaartje in de camera, hele dag lekker foto's klikken. 's Avonds op de laptop even de foto's bekijken: Dafuq!? 200 foto's pleite?

Daarom is opslagmedia net zoals voedingen die op 230V zijn aangesloten iets wat ik never nooit uit China zal halen.

• paulus_01

Annuleer die order maar alvast. Je zult waarschijnlijk een 8gb (eigenlijk 7gb) kaartje krijgen die gemod is en op je pc daadwerkelijk 128gb lijkt aan te geven. Het logo op je microSD kaart is duidelijk erop geplakt en van lage resolutie (niet te vergelijken met de SanDisk kaartjes - waar deze op wil lijken).

Mocht je het toch aan willen kijken, draai dan na aankomst een testje met h2testw om te valideren hoeveel bad sectors je hebt en hoeveel data corrupt is.

Ik ben door de vorige ali sale hier ervaringsdeskundige geworden ;)

• hars73

hars73

Hoe lang duurt het trouwens voordat bij AE de betaling met Mastercard geverifieerd is? Bij mijn order is er nog maar 6 uur en 44 minuten te gaan... en nog steeds de status 'Your payment is being verified'
Ik zou er maar niet teveel vanuit gaan dat het een betrouwbaar stickie is. Probleem met USB sticks en sd kaartjes is dat mensen er vrijwel altijd belangrijke bestanden opzetten. Bestanden waar je geen risico mee wilt lopen dat ze niet meer benaderbaar zijn of zelfs volledig weg zijn. En die chinese sticks en sd kaarten zijn over het algemeen niet genuine en behoorlijk onbetrouwbaar.

[ Voor 69% gewijzigd door hars73 op 12-11-2014 08:55 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik snap niet dat mensen hier in blijven trappen

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:11

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie nog goedkoop het Xiaomi USB LED lampje zoekt bij Tinydeal is het de komende 20 uur in de aanbieding voor $4,59 (€3,67) en er zijn er nog 875 op voorraad.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik krijg de nieuwsbrief van Banggood in m'n mail. Ik klik op 'Unsubscribe', want ik heb een hekel aan nieuwsbrieven:
Sorry, you didn't subscribe to our newsletters yet.
Ehhhh? :')

• FunFair
ThinkPadd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:47:
Ik krijg de nieuwsbrief van Banggood in m'n mail. Ik klik op 'Unsubscribe', want ik heb een hekel aan nieuwsbrieven:

[...]
Ehhhh? :')
dat heb ik bij dx.com. Krijg je een confirmation code die je moet invullen, werkt die code niet...
ofwel, ik ben gedoemd om spam te ontvangen van dx.com
Heb contact gehad met de helpdesk en die kunnen je laten uitschrijven (kunnen ze niet zelf om de een of andere reden). Maar wel amateuristisch.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Chocoball schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:46:
Voor wie nog goedkoop het Xiaomi USB LED lampje zoekt bij Tinydeal is het de komende 20 uur in de aanbieding voor $4,59 (€3,67) en er zijn er nog 875 op voorraad.
Ook maar eens 1 besteld.
Blijkt Paypal problemen te geven op dit moment. En ligt de klantenservice blijkbaar plat.

Leuk

Edit ; en het werkt weer.

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
FunFair schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:08:
[...]

dat heb ik bij dx.com. Krijg je een confirmation code die je moet invullen, werkt die code niet...
ofwel, ik ben gedoemd om spam te ontvangen van dx.com
Heb contact gehad met de helpdesk en die kunnen je laten uitschrijven (kunnen ze niet zelf om de een of andere reden). Maar wel amateuristisch.
Is eerder weer een marketing techniek. Hebben jullie ook last van spam mails van andere china winkels? Die email adressen worden volgens mij lekker doorgespeeld overal heen.

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
krissie100 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:26:
Zo te zien heb ik weer van mini- en lightinthebox 1$ store credit ontvangen, dus wij kunnen weer wat leuks bestellen ;)
huh hoe dat? 8)7 refund?

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:30
Slammz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:11:
[...]

Is eerder weer een marketing techniek. Hebben jullie ook last van spam mails van andere china winkels? Die email adressen worden volgens mij lekker doorgespeeld overal heen.
Ik krijg soms ook mails van shops die ik niet ken. Dus ergens lekt iemand wel eens een lijst...

• FunFair
Waar gebruik je dat usb lampje voor? Probeer een reden te zoeken om hem te kopen :P
En hoeveel licht geeft het ding? Equivalent van een telefoon flits LED? of meer?
Slammz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:11:
[...]

Mijn spam box loopt ook vol sinds ik weer actief aan het china shoppen ben. Ben lid bij een stuk of 6 sites, maar krijg reclame van 12.

[ Voor 57% gewijzigd door FunFair op 12-11-2014 09:53 ]

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar Waterproof ledstrips, nu zie ik op aliexpress dat er genoeg wordt aangeboden.

Als ik daar bestel komen er dan nog invoerrechten o.i.d. bij? of is de prijs "wysiwyg" ?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
MaD_co schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:52:
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar Waterproof ledstrips, nu zie ik op aliexpress dat er genoeg wordt aangeboden.

Als ik daar bestel komen er dan nog invoerrechten o.i.d. bij? of is de prijs "wysiwyg" ?
Alstublieft:
http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik heb gisteravond met de $49-$5 actie ook nog wat risico aakopen gedaan bij Ali seller die hun betrouwbaarheid nog moeten bewijzen :>

De WLToys A959 4WD RC Car voor $45-$5=$40. Bij Banggood kost hij $68.

De "Original Sjcam Sj4000 Wifi" voor $70-5(seller)-5(ali) = $60. Als het geen echte of toch zonder wifi is, zoals op de foto's, heb ik reden genoeg om een vette claim in te dienen bij Ali. Ik had er gisteren ook al een bij een betrouwbare seller gekocht, dus dan kan ik mooi vergelijken.

• diederick89
Kitano schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:
Ik heb gisteravond met de $49-$5 actie ook nog wat risico aakopen gedaan bij Ali seller die hun betrouwbaarheid nog moeten bewijzen :>

De WLToys A959 4WD RC Car voor $45-$5=$40. Bij Banggood kost hij $68.

De "Original Sjcam Sj4000 Wifi" voor $70-5(seller)-5(ali) = $60. Als het geen echte of toch zonder wifi is, zoals op de foto's, heb ik reden genoeg om een vette claim in te dienen bij Ali. Ik had er gisteren ook al een bij een betrouwbare seller gekocht, dus dan kan ik mooi vergelijken.
Volgens mij had beter vandaag kunnen kopen of ligt dat aan mij 8)7 ?

• Kitano
Verklaar je nader? Als ik de SJ4000 nu bestel krijg ik nog steeds 5+5 korting, maar niet meer dan dat.

• diederick89
Weet iemand trouwens als je een mi. light RGBW lamp van 9w koopt hier verder nog wat voor nodig hebt of is besturing vanaf telefoon direct al mogelijk zonder extra's?

• diederick89
Nou als ik nu op de link klik staat er een prijs op van € 57,02 , excl. kortingen. Dan ben je dus al goedkoper uit dan gisteren.

• Kitano
diederick89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:24:
Nou als ik nu op de link klik staat er een prijs op van € 57,02 , excl. kortingen. Dan ben je dus al goedkoper uit dan gisteren.
US $ 70 = € 57,02 dus ja het ligt aan jou :9

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:59
diederick89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:21:
Weet iemand trouwens als je een mi. light RGBW lamp van 9w koopt hier verder nog wat voor nodig hebt of is besturing vanaf telefoon direct al mogelijk zonder extra's?
USD vs EUR??? Huidige prijs is 70 USD, hetzelfde als gisteren dus.

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-11 13:41
Thile schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:12:
Zojuist weer verleid, dit gezichtmasker gekocht.. Ben eens benieuwd hoe groot zo iets is, voor die $0.99 wilde ik het wel eens proberen :9
Jup, ben besmet :X ...
Gisteren al binnengekomen :), 8 dagen!
Grootte ook prima, niet te strak of te klein.

Iemand al de $0,01 credit card survival tool van gearbest ontvangen? Nu 43 dagen, maar om nu een claim te gaan maken voor 0,01...

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 10:49
Thile schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:42:
[...]

Gisteren al binnengekomen :), 8 dagen!
Grootte ook prima, niet te strak of te klein.

Iemand al de $0,01 credit card survival tool van gearbest ontvangen? Nu 43 dagen, maar om nu een claim te gaan maken voor 0,01...
Volgens mij zijn die illegaal en wil je liever niet dat de douane die vindt. Ik dacht die creditcard messen onder verborgen wapens vielen en daarmee illegaal zijn in Nederland,

[ Voor 3% gewijzigd door timmert26 op 12-11-2014 10:55 ]

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

[...]
[knip]
Ja, al een tijdje (gebruik eens de zoekfunctie).

[ Voor 13% gewijzigd door NSG op 12-11-2014 10:58 ]

• andydewit
diederick89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:21:
Je hebt dan nog een wifi box nodig.

• FunFair
[...]
Gisteren binnengekomen met de normale post. Geen idee hoeveel dagen het was, heb er verder niet meer aan gedacht. Weet overigens niet wat ik met het ding moet doen, de tools die erop zitten lijken me nou niet heel nuttig.

Afwerking is overigens ook belabberd. Ziet er niet zo verfijnd uit als op het plaatje, is gewoon een stukje staal.
Maarja, voor 1 cent...

[ Voor 13% gewijzigd door FunFair op 12-11-2014 11:04 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Dingen alleen bestellen omdat ze 1 cent kosten, gaat mij te ver. Ik moet er wel íets mee kunnen. Nutteloze troep heb ik al genoeg thuis liggen. Met dank aan m'n vrouw. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 15:35
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:07:
Dingen alleen bestellen omdat ze 1 cent kosten, gaat mij te ver. Ik moet er wel íets mee kunnen. Nutteloze troep heb ik al genoeg thuis liggen. Met dank aan m'n vrouw. :P
Toch is het altijd weer een verassing zodra er een aantal van die mooie enveloppen op de deurmat ligt.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

timmert26 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:54:
[...]

Volgens mij zijn die illegaal en wil je liever niet dat de douane die vindt. Ik dacht die creditcard messen onder verborgen wapens vielen en daarmee illegaal zijn in Nederland,
Dan moet je eens zoeken wat het inhoudt voor je conclusies trekt, dit is geen mes dat eruit ziet als een creditcard, maar een metalen plaatje met schroevendraaier, steeksleutel, flessenopener, ter grootte van een creditcard. Helemaal niks verborgen aan dus.

• hars73

hars73

MrMilco schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:14:
[...]
Toch is het altijd weer een verassing zodra er een aantal van die mooie enveloppen op de deurmat ligt.
Bij mij is gisteren een 'niet-thuis' bericht achter gelaten. En dat kan twee dingen betekenen. OF het is de Cheerson CX-10 quadcopter van BG die ik zo'n 3 weken geleden heb besteld. OF het zou alsnog m'n telefoon uit het Urumqi gat kunnen zijn. Echter volgens PostNL webcare is het RD...CN nummer van de telefoonverzending nog niet in Nederland. Maar het pakket zou 720gram wegen volgens de 3S kode, en zo zwaar is die quadcopter nou ook weer niet. Naja ik ga het vanmiddag na 16.00u zien.

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
jammer genoeg maar op 1 account wat maar alsnog bedankt
snel even een stylus besteld :)

Verwijderd

hars73 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:23:
Hoe lang duurt het trouwens voordat bij AE de betaling met Mastercard geverifieerd is? Bij mijn order is er nog maar 6 uur en 44 minuten te gaan... en nog steeds de status 'Your payment is being verified'
Net eens gecontroleerd en bij mij is het ook het geval. Nog 4uur en een beetje te gaan.
Wel al mails gekregen van Aliexpress dat mijn betaling ontvangen was, maar dus nog niet aangepast bij mijn orders. Misschien door de drukte?

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:25:
[...]
Net eens gecontroleerd en bij mij is het ook het geval. Nog 4uur en een beetje te gaan.
Wel al mails gekregen van Aliexpress dat mijn betaling ontvangen was, maar dus nog niet aangepast bij mijn orders. Misschien door de drukte?
Ja ik heb afgelopen nacht een mail gehad met daarin:

Payment successfully made

Dear ....,

Payment for Order no. ........ has been accepted.
Currently, your payment is “Being Verified”.

Maar als ik inlog bij AE, staat m'n order nog steeds op 'Being Verified'. Raar en tegenstrijdig volgens mij met bovenstaande e-mail.

En tja, druk zullen ze het zeker hebben: http://www.nu.nl/internet...-miljard-spullen-dag.html

[ Voor 18% gewijzigd door hars73 op 12-11-2014 12:29 ]

• paulus_01
Kitano schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:

Hij lijkt toch wel wat kenmerken van de SJ4000 wifi te missen, ervan uitgaande dat BG de originele verkoopt.
*edit* beter lezen, dat gaf je zelf al aan ;)

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:14
NSG schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:30:
Ook op Gearbest weer een $0,01 deal, een "Multi-function Outdoor Knife Saber Card Multi Tool."
http://www.gearbest.com/s...rgency-gear/pp_16234.html

Coupon: tightarse1000
Die is vandaag binnengekomen :)

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 12:50
Ik kreeg een enveloppe met pakketpost binnen vanochtend. De enveloppe had deze sticker erop:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MWlwRR3l.jpg
Ik had deze DRV8825 steppermotor drivers op 31 oktober besteld. Verzending verliep dus vrij snel en er is niets uit de enveloppe gehaald.

Iemand enig idee wat dit moet voorstellen? Als de douane het bovenstaande over een product zegt dan wordt het toch eruit gehaald en vernietigt?

iRacing Profiel

• Rdegoede
  • Laatst online: 18-11 15:43
soulcrusher schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:21:
Ik kreeg een enveloppe met pakketpost binnen vanochtend. De enveloppe had deze sticker erop:
[afbeelding]
Ik had deze DRV8825 steppermotor drivers op 31 oktober besteld. Verzending verliep dus vrij snel en er is niets uit de enveloppe gehaald.

Iemand enig idee wat dit moet voorstellen? Als de douane het bovenstaande over een product zegt dan wordt het toch eruit gehaald en vernietigt?
kl570 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:05:
[...]

Die sticker is bedoeld voor pakketjes die door Europese postbedrijven worden bezorgd. Bv., PostNL bezorgt in NL en andere landen in de EU. Binnen de EU is er een vrijhandelszone (daar verwijzen die artikel 9 en 10 naar), dus moet er geen BTW/Douaneheffingen meer op betaald worden. Nu zijn er Europese postbedrijven, zoals PostNL, die ook pakketjes rechtstreeks vanuit China bezorgen (zonder tussenkomst van bv. China Post etc.). Dit kan verwarring scheppen, zeker aangezien dit nog niet zo lang zo is: een douaneambtenaar zou kunnen denken dat, aangezien het pakketje met PostNL wordt vervoerd, het een pakketje binnen de EU is, dat hij dus niet kan belasten (wat nog versterkt wordt door het feit dat er vaak een retourpostbus in NL opstaat). Om dat onderscheid duidelijk te maken, plakt die sticker erop. Dat wil daarom nog niet zeggen dat het pakketje gecontroleerd is of er uitgepikt zal worden. Het blijft een loterij, soms heb je geluk en soms heb je pech. En uiteraard blijft de vrijstelling onder de €22.

Bron: http://www.evilnickname.o...4/26/appropriate-warning/

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
marco_sire schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:56:
Iemand met ledstripervaring hier een antwoord op:
Ik wil mijn RGBW strip in een hoek van 90 graden krijgen. Er zijn alleen geen hoekjes met 5 aansluitpunten te vinden. Ik wil NIET solderen: iemand de gouden tip?
Ik heb nog wat gevonden, geen hoekje, maar wel 'betaalbare' connectors : http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item3a94842805
Met wat handigheid kan je hier alle hoeken mee maken :)

Vandaag zelf ook 'n RGBW-strip binnengekregen, dus er ook maar ff ingevlogen qua aansluitmateriaal eBayen :) Waarom eBay? Omdat ik het effe gehad heb met Chinese shops, en dan vooral BG.

Onderstaande heldere uitleg zou eigenlijk ook in de TS mogen, vind ik :
kl570 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:05:
[...]

Die sticker is bedoeld voor pakketjes die door Europese postbedrijven worden bezorgd. Bv., PostNL bezorgt in NL en andere landen in de EU. Binnen de EU is er een vrijhandelszone (daar verwijzen die artikel 9 en 10 naar), dus moet er geen BTW/Douaneheffingen meer op betaald worden. Nu zijn er Europese postbedrijven, zoals PostNL, die ook pakketjes rechtstreeks vanuit China bezorgen (zonder tussenkomst van bv. China Post etc.). Dit kan verwarring scheppen, zeker aangezien dit nog niet zo lang zo is: een douaneambtenaar zou kunnen denken dat, aangezien het pakketje met PostNL wordt vervoerd, het een pakketje binnen de EU is, dat hij dus niet kan belasten (wat nog versterkt wordt door het feit dat er vaak een retourpostbus in NL opstaat). Om dat onderscheid duidelijk te maken, plakt die sticker erop. Dat wil daarom nog niet zeggen dat het pakketje gecontroleerd is of er uitgepikt zal worden. Het blijft een loterij, soms heb je geluk en soms heb je pech. En uiteraard blijft de vrijstelling onder de €22.

Bron: http://www.evilnickname.o...4/26/appropriate-warning/

[ Voor 54% gewijzigd door dodge_911 op 12-11-2014 15:01 ]

• krissie100
  • Nu online
gewoon zomaar, had een mailtje gekregen

• hars73

hars73

Nou m'n eerst AE order verloopt nog niet soepel.. Dit is de status.. De 24 uur voor verificatie is inmiddels voorbij. Terwijl ik vannacht wel een mail kreeg met daarin 'Payment for Order no. 6451973xxxxx has been accepted.' Is dit gebruikelijk?

Status: Your Payment is Being Verified

Reminder: For some reason, we still need some time to verify your order, up to no more than 6 hours. After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.

Verwijderd

hars73 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:12:
Nou m'n eerst AE order verloopt nog niet soepel.. Dit is de status.. De 24 uur voor verificatie is inmiddels voorbij. Terwijl ik vannacht wel een mail kreeg met daarin 'Payment for Order no. 6451973xxxxx has been accepted.' Is dit gebruikelijk?

Status: Your Payment is Being Verified

Reminder: For some reason, we still need some time to verify your order, up to no more than 6 hours. After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.
Is niet gebruikelijk, maar zal door de grote drukte komen.
Heb het nog niet eerder gehad, maar al mijn orders gaan nu hetzelfde voorhebben. Zal wel in orde komen ;)

• O88088
  • Laatst online: 22:03
Iemand geïnteresseerd in een LED-lamp?

Deze is te koop met 13% korting met code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En 5% korting op "Intellectual toys" bij Tinydeal met code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Kitano
Mijn orders van gisterochtend 9 uur staan inmiddels op "Awaiting shipment", die van gisteravond staan nog op "Your Payment is Being Verified" dus het zal wel goedkomen.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:48

ViezeVis

Sample Text

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/33f85aafb6cd18b28312800f48dd0092.png
Halloooo postbode. :w
Dit zijn bezorgingen wat mij blij maken, mij betreft mag dit elke dag wel hehe.

Ik laat jullie zo wel weten wat er in zit. Ik denk dat mams zelf ook wat open wil maken.

/
- Rode donsjas die ondanks zijn XXXL maat nog steeds véél te klein is voor mijn moeder.
(Nee, ze is niet dik 8)7)
- Hangsen E-liquid USA mix, elektrische sigaret vloeistof
- Een trui
- Mijn Xiaomi Piston 2!! :D

[ Voor 29% gewijzigd door ViezeVis op 12-11-2014 15:56 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• bottom line
  • Laatst online: 22:05
Afbeeldingslocatie: http://images.vrt.be/mobile640/2014/11/12/e3376897-6a73-11e4-aec2-00163edf75b7.jpg

Alibaba versus Valentijn: 1-0
WO 12/11/2014 14:57
Denny Baert

De Chinese internetwinkel Alibaba heeft rond Singles Day voor 7,5 miljard euro aan goederen verkocht, een recordomzet. Op 11 november is het in China namelijk Singles Day en Alibaba heeft daar in 5 jaar tijd de grootste commerciële feestdag ter wereld van gemaakt.
Terwijl de Westerse wereld op 11 november Wapenstilstand viert, is het in China Singles Day. Door de een-kindpolitiek zijn er in China veel alleenstaande mannen en daarom werd 11 november 20 jaar geleden Singles Day in het leven geroepen, als tegenhanger van Valentijnsdag.

Gekaapt door commercie
Net als bij Sint-Valentijn wordt Vrijgezellendag gekaapt door de commercie. In China is het Alibaba dat 5 jaar geleden forse kortingen begon te geven op 11 november, zodat vrijgezellen voor zichzelf cadeautjes konden kopen. En de formule waarbij surfers 24 uur lang koopjes kunnen doen, blijkt enorm aan te slaan.

Was de omzet op de eerste Singles Day nog 13 miljoen euro, dan is die gisteren gegroeid tot 7,5 miljard euro. Een recordbedrag dat de Amerikaanse Black Friday doet verbleken. Want vorig jaar draaiden Amerikaanse webwinkels ‘slechts’ 1 miljard euro omzet op de koopjesdag na Thanksgiving, terwijl Alibaba toen al 4,5 miljard euro omzet draaide op Singles Day.

Alibaba is alvast niet van plan het succes met anderen te delen, want het bedrijf heeft 11.11 geregistreerd als handelsmerk. Concurrenten die het wagen om mee te surfen op het succes van de datum met de eentjes dreigen dus vervolgd te worden.
http://m.deredactie.be/#!.../533ac33e0cf2d9c934419e20

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

WOW wat een geluid zit er in die Xiaomi pistons.
De bass is niet normaal extreem en de tonen op zich hebben een warm geluid. Ik ga hier binnenkort ook eventjes een review van maken.

• Chiel
  • Laatst online: 20-11 23:02
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:39:
- Hangsen E-liquid USA mix, elektrische sigaret vloeistof
Oke dus ook liquids kun je zonder problemen bestellen? Ik heb wat dampspul besteld bij FT, maar dacht dat die liquids problemen gingen opleveren bij de douane. Zou wel flink schelen met NL prijzen door een paar grotere flessen te bestellen.

Trouwens de T&T van mijn pakketje geeft nu aan:

04-11-2014 Received from Customer
06-11-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
11-11-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Is het dan nog een kwestie van een dag/paar dagen/week?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Chiel schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:30:
[...]

Oke dus ook liquids kun je zonder problemen bestellen? Ik heb wat dampspul besteld bij FT, maar dacht dat die liquids problemen gingen opleveren bij de douane. Zou wel flink schelen met NL prijzen door een paar grotere flessen te bestellen.

Trouwens de T&T van mijn pakketje geeft nu aan:

04-11-2014 Received from Customer
06-11-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
11-11-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Is het dan nog een kwestie van een dag/paar dagen/week?
Ik bestel al weken lang eliquids zonder problemen. Een enkele keer is het opgemaakt.
Je T&T geeft in feite aan dat je nu je trackingcode kunt opvragen bij PostNL of dat je het pakket vandaag al kunt verwachten.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Daarnet even geprobeerd m'n RGBW-strip aan te sluiten, en wat blijkt : geen enkele van de RGB-kanalen is aangesloten op de overeenstemmende kleur op de kabel 8)7
Na 'n beetje zoekwerk uiteindelijk wel in orde, maar dus ff opletten als je gaat aansluiten :)

• Rdegoede
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:19:
De bass is niet normaal extreem en de tonen op zich hebben een warm geluid. Ik ga hier binnenkort ook eventjes een review van maken.
Grappig genoeg klinken ze erg kil en bas-loos vergeleken met deze : http://www.mp4nation.net/brainwavz-m2-iem-earphones ( voor 25 dollar te kopen tijdens sales )

Wat mij erg opviel aan pistons is dat ze graag goed aangedreven worden, met mijn Fiio E10 ( http://www.head-fi.org/products/fiio-e10 ) kwamen ze echt los, op mijn Nexus 5 en Sandisk Sansa klonken ze in vergelijking een beetje terughoudend

• Chiel
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:35:
[...]

Ik bestel al weken lang eliquids zonder problemen. Een enkele keer is het opgemaakt.
Je T&T geeft in feite aan dat je nu je trackingcode kunt opvragen bij PostNL of dat je het pakket vandaag al kunt verwachten.
Oke dat is vlot :D, ik heb een RPXXXXXXXXXSG code maar die wordt niet herkend door beide trackers (http://postnl.post/ en https://www.internationalparceltracking.com/#/search) is er een speciale handeling nodig om een gangbare NL trackingcode op te vragen bij PostNL?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Chiel schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:46:
[...]
Oke dat is vlot :D, ik heb een RPXXXXXXXXXSG code maar die wordt niet herkend door beide trackers (http://postnl.post/ en https://www.internationalparceltracking.com/#/search) is er een speciale handeling nodig om een gangbare NL trackingcode op te vragen bij PostNL?
Via Twitter kun je aan @PostNL vragen wat de Nederlandse code is! :)
Rdegoede schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:45:
[...]

Grappig genoeg klinken ze erg kil en bas-loos vergeleken met deze : http://www.mp4nation.net/brainwavz-m2-iem-earphones ( voor 25 dollar te kopen tijdens sales )

Wat mij erg opviel aan pistons is dat ze graag goed aangedreven worden, met mijn Fiio E10 ( http://www.head-fi.org/products/fiio-e10 ) kwamen ze echt los, op mijn Nexus 5 en Sandisk Sansa klonken ze in vergelijking een beetje terughoudend
Ik heb daar totaal geen last van, ik gebruik ze i.c.m mijn Samsung Galaxy Mega.
Ik merk echt dat de bass lekker stevig is, misschien wel heel erg stevig hehe. De bass zorgt ook niet voor vervorming bij de andere hogere tonen.

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 12-11-2014 16:50 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:19:
Probeer ze eens met Rocket player en stel de EQ goed in. Da ga je pas echt schrikken hoe goed ze zijn voor die paar centen. Mijn veel duurdere KCSA halen dat niet.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

starcopy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:50:
[...]

Probeer ze eens met Rocket player en stel de EQ goed in. Da ga je pas echt schrikken hoe goed ze zijn voor die paar centen. Mijn veel duurdere KCSA halen dat niet.
Die app kost helaas geld, of niet?
//
Ik moet verplicht mijn Creditcard koppelen.. :|

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 12-11-2014 16:52 ]

• Chiel
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:49:
[...]

Via Twitter kun je aan @PostNL vragen wat de Nederlandse code is! :)

[...]

Ik merk echt dat de bass lekker stevig is, misschien wel heel erg stevig hehe. De bass zorgt ook niet voor vervorming bij de andere hogere tonen.
Heb geen twitter :-( maar bedankt voor uitleg d:)b

• lutkeveld
  • Laatst online: 29-10 20:25
Rdegoede schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:45:
Misschien nepperds gekregen?

druk en typefouten voorbehouden

• Rdegoede
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:49:
dus je reageert op "vergeleken met" met jou mening zonder vergelijking ?
Als je ze gaat reviewen, kleine tip : vergelijk het met andere dingen, dan hebben mensen een refentiekader.
NOFI
lutkeveld schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:53:
[...]
Misschien nepperds gekregen?
Nee, ik heb gewoon echte, ik wou alleen de extreme bass in context zetten.

[ Voor 22% gewijzigd door Rdegoede op 12-11-2014 16:56 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:52:
[...]

Die app kost helaas geld, of niet?
//
Ik moet verplicht mijn Creditcard koppelen.. :|
Nee, is gratis. Alleen als je de volledige functies wil hebben, oa 10 bands EQ ipv 5, moet je 2,99 dokken. Heb ik trouwens gedaan, was de prijs wel waard. Gebruik die bijna dagelijks.

Ik heb trouwens via mijn kpn rekening betaald. Paypal kan ook.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

starcopy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:55:
[...]

Nee, is gratis. Alleen als je de volledige functies wil hebben, oa 10 bands EQ ipv 5, moet je 2,99 dokken. Heb ik trouwens gedaan, was de prijs wel waard. Gebruik die bijna dagelijks.

Ik heb trouwens via mijn kpn rekening betaald. Paypal kan ook.
Ik heb 'm gedownload via de Play Store via mijn Google Account. Alleen ik hoef niet veel aan de equlaizer te knutselen omdat ik ze al meer dan perfect vind. De bass heb ik wel wat versterkt, geeft veel vollere geluiden. Thnx voor deze gouden tip. Wat zijn jouw instellingen als ik vragen mag?

Via Google Play worden de liedjes ook perfect afgespeeld.

--
Dear Bashoogers,
Congratulations!
We are glad to tell you that you have won a 72% off EPATH-346858 (<--nee dit is niet de couponcode helaas!! :D) in our SPIN & WIN activity..
Just input the coupon code on the checkout page and the total price will
automatically recalculate. Remember that Christmas season is coming up, and
stock up now for it with your lucky coupon!
The coupon code is as below. You can use it any time before the expiry date.
Promotional products excluded.
Dayyyummm

Ja schijt dit is troep. Ik dacht even dat ik de couponcode kon gebruiken op een eigen product na keuze maar zo werkt het dus helaas niet... :/ Ik krijg 72% korting op die item code. EPATH-34...58 is de itemcode.

Veel plezier met diegene die het graag wil kopen:
Als het niet werkt moet het via mijn account aangeschaft worden wss.

Coupon Code: Scd3823750F
Expiry Date: 03/12/2014

[ Voor 74% gewijzigd door ViezeVis op 12-11-2014 17:32 ]

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:02:Ik krijg 72% korting op die item code. EPATH-34...58 is de itemcode.
(gaat om Tinydeal trouwens)
Helaas gaat die korting ook van de normale prijs, niet de sale prijs.
Anders was het nog wel interessant, nu heb je eigenlijk niets aan alle coupons..

Zelf 1x een "echte" prijs:
We are glad to tell you that you have won a Lucky Lottery Ticket Number for
the Lucky Draw coming in late November, in which there will be tons of prizes
waiting for you.
You have no need to place any order, you can take part in the activity also
and get chance to win. Thus, keep attention to our latest activity news and
come back to exchange your ticket on time.
Ben benieuwd wat mijn code daar gaat opleveren ;) Zie niet veel dat de Lucky Lottery Ticket eruit gaat.

• O88088
  • Laatst online: 22:03
Ze zijn wel ongelooflijk gul zeg; 2$ korting als je meer dan 50$ uitgeeft. Code: Scd3E736FFA

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ViezeVis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:02:
[...]

Ik heb 'm gedownload via de Play Store via mijn Google Account. Alleen ik hoef niet veel aan de equlaizer te knutselen omdat ik ze al meer dan perfect vind. De bass heb ik wel wat versterkt, geeft veel vollere geluiden. Thnx voor deze gouden tip. Wat zijn jouw instellingen als ik vragen mag?

Via Google Play worden de liedjes ook perfect afgespeeld.
Ik heb de bas en hoog wat omhoog gehaald, en mid iets naar beneden. Verder de voor versterking wat hoger. Maar dat kon eigenlijk alleen maar omdat ik de 10 bands gebruik. Die is een stukje suptieler qua in/afstellen. Ik geef niet gauw geld uit aan een app, maar deze is het wel waard.

Eigenlijk heb ik maar 5 betaalde apps in gebruik. ;)

Nu is de boel voor de meeste genres wat meer in balans. Anders ben je zo aan het switchen als je verschillende soorten luistert.

• lutkeveld
  • Laatst online: 29-10 20:25
Haal dan gewoon direct PowerAmp met al die zooi ingebouwd. Mijn enige en beste app aankoop ooit :)

druk en typefouten voorbehouden

Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.