Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb trouwens niks aanstaan qua wifi oid, het scherm gaat ook alleen aan om de accu de checken. Eens kijken hoe lang hij het vol gaat houden.
Dit heb ik ook ervaren met verschillende webshops. Dus denk dat het redelijk standaard practise is..RobertowNL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:05:
[...]
Ken toevallig 2 webshops die een 6 dagen werken, 1 dag weekend, 5 dagen werken, 2 dagen weekend, etc. schema hebben, komt dat ook meer voor? (gaat om kantoorpersoneel, magazijn weet ik niet)
Verwijderd
Ben benieuwd. Al iets gehoord van BIC trouwens?mark-k schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:06:
De vorige nacht dat ik de tablet aan had laten staan was hij leeg toen ik wakker werd. Ik kwam erachter dat hij ook nog steeds opties voor GSM en 3G aan had staan, ook al kan er voor zover ik weet geen SIMkaart in. Dus alles eens uitgezet, daarna ook vliegtuigmodus aan, en toen gaan slapen. Toen ik 8.5 uur later de tablet bekeek was de accu nog steeds 100%. Een uur later is hij eventjes naar 94% gezakt, waar hij nu ook al anderhalf uur op staat.
Ik heb trouwens niks aanstaan qua wifi oid, het scherm gaat ook alleen aan om de accu de checken. Eens kijken hoe lang hij het vol gaat houden.
Leuk die nieuwe kortingscodes op je site. Bedankt! Ik heb de laser pointer besteld met de code.EN-IS schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:47:
[...]
Ik zag dat het tot en met 4 oktober duurde en sommige webshops meldden 7 oktober - niet dat het veel uitmaakt, de aanbiedingen en coupon codes beginnen langzaam ook weer binnen te stromen
Van BIC nog niks gehoord nee. Accu staat nog steeds op 94%, ik wacht op het moment dat hij in 20 sec van 90 naar 0 valt ofzoVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:17:
[...]
Ben benieuwd. Al iets gehoord van BIC trouwens?
Edit: nu na bijna 14 uur is hij gezakt naar 93%
Edit2: 15 uur 30 minuten springt hij net naar 92%
[ Voor 15% gewijzigd door mark-k op 06-10-2014 16:11 ]
Pakketje is al 44 dagen onderweg (dit is dag 45 sinds bestellen). Eerst contact gehad via de ticket service, waarbij ze als het goed is via offline methods aan het onderzoeken zijn waar het pakketje blijft. Dit vragen ze na bij Malasian Post, waar ik nog niet heel goede ervaringen mee heb. China Post doet het beter.
Daarnaast nog een ticket moeten aanmaken voor een pakketje dat inmiddels 30 dagen onderweg is. Zo heb ik nu nog 5 tickets open staan sinds die MVP actie die inmiddels anderhalve maand geleden was en 1 ticket van daarna.
Toch vreemd dat alle pakketjes van banggood steeds met 2 weken binnen komen (niet NL direct) en die van dx.com er steeds langer over doen.
Mijn mini toetsenbord kwam helemaal niet aan (ligt nog ergens op de Fillipijnen volgens de tracktrace). Deze hebben ze terugbetaald, wel netjes, maar wel veel over moeten mailen.
De batterij voor mijn camera en Butan lighter is ook al 7 weken onderweg (ticket aangemaakt).
Duurt wel erg lang allemaal (in ieder geval langer dan normaal)
[ Voor 11% gewijzigd door Noppesnada op 06-10-2014 16:42 ]
28 september besteld, 29 september verzonden en vandaag binnen.
Hoe vinden jullie de afwerkingskwaliteit? Zo zie ik toch wel wat lijmresten, en is de afwerking van het plastiek en rubber toch ook niet 100%.
Toch erg tevreden
Merken jullie verschil in geluid na inspelen?
[ Voor 31% gewijzigd door MrGangstaQ op 06-10-2014 19:14 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iDCf6vl1pG8]
Ik heb maar 'n camera erop gezet toen ik ermee aan het spelen was om achter de verschillende modes te komen. Helaas niet mi-light compatible, maar dat mag de pret niet drukken
Moet ik wel nog wat gaan bedenken om ermee te doen, natuurlijk... Kerstboomverlichting?
Was 'n veiling die ik gewonnen had
Banggood heeft 'm ook, maar dan duurderder.
Enige headscratcher was de batterij voor in de remote. Staat nergens in de manual of op de remote zelf
Blijkt dus een MN-21 te zijn, half zo lang als een AAA en even dik, maar 12V

[ Voor 62% gewijzigd door dodge_911 op 06-10-2014 20:41 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik heb hem 22 september besteld en ook nog niet binnen. Sinds 1 oktober staat de tracking op "Departure from outward Office of Exchange".MrGangstaQ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:46:
Had ik toch ook beter van het UK warehouse moeten bestellen. 23 september besteld en op dit moment nog niet binnen:( Heeft iemand de earson al binnen die hem ook uit de China Warehouse heeft besteld? (met de aanbieding)
Ik dacht trouwens tijdens het bestellen dat ik EU warehouse had gekozen maar dat werd naar later bleek tijdens het invullen van dacht ik mijn adres ineens weer automatisch op standaard gezet zonder dat ik het door had.
Filmpje werkt niet. (op mn telefoon iig)dodge_911 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:49:
Ik heb vanmiddag the mother of all rgb strips binnengekregen denk ik
[video]
Ik heb maar 'n camera erop gezet toen ik ermee aan het spelen was om achter de verschillende modes te komen. Helaas niet mi-light compatible, maar dat mag de pret niet drukken
Was 'n veiling die ik gewonnen had
Banggood heeft 'm ook, maar dan duurderder.
Enige headscratcher was de batterij voor in de remote. Staat nergens in de manual of op de remote zelf![]()
Edit, werkt inmiddels, verdomd dat is gaaf hey!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dik vet!dodge_911 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:49:
Ik heb vanmiddag the mother of all rgb strips binnengekregen denk ik
.....
Enige headscratcher was de batterij voor in de remote. Staat nergens in de manual of op de remote zelf![]()
Zat ook in mn oude flits trigger, gelukkig had de Hema ze bij mij op voorraad.dodge_911 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:49:
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bij mij staat erbij: Depart from Flytexpress sorting center to ... At 25/9/14WhatTheFuck schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:13:
[...]
Ik heb hem 22 september besteld en ook nog niet binnen. Sinds 1 oktober staat de tracking op "Departure from outward Office of Exchange".
Ik dacht trouwens tijdens het bestellen dat ik EU warehouse had gekozen maar dat werd naar later bleek tijdens het invullen van dacht ik mijn adres ineens weer automatisch op standaard gezet zonder dat ik het door had.
MiWifi Box
Kost je wel 999 RMB maar dan mag je je eigen wifi router in elkaar schroeven.

is al een keer op de frontpage geweest maar is nu weer te koop
Dat Xiaomi LED (en hoesje) krijg je nu trouwens gratis bij een XPB.
Sites zoals DX, Banggood etc bestellen dus lekker veel XPB's en verkopen de LED's los ... dikke winst
http://www.mi.com/item/1144000012

[ Voor 35% gewijzigd door Kenzi op 07-10-2014 08:16 ]
De mijne staat al sinds 13 september op die statusWhatTheFuck schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:13:
[...]
Ik heb hem 22 september besteld en ook nog niet binnen. Sinds 1 oktober staat de tracking op "Departure from outward Office of Exchange".
Is de Gearbest Multitool van 1 cent al verzonden bij iemand? Mijne staat nog steeds op processing.
Ik heb een case geescalleerd zijn 16 September met de nodige foto's etc maar tot op heden is er nog niets gebeurd.
Nog niet moeten doen. Heb altijd alles intern kunnen regelen met de verkoper zelfLuke-san schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:12:
Iemand al ooit eens een dispute geopend bij Aliexpress?
Ik heb een case geescalleerd zijn 16 September met de nodige foto's etc maar tot op heden is er nog niets gebeurd.
23 september met aanbieding besteld, sinds 1-10 Departure from outward office of exchange ... nog in afwachting.... dus...MrGangstaQ schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Bij mij staat erbij: Depart from Flytexpress sorting center to ... At 25/9/14
Ik had gisteren een mail dat hij verzonden was.LFA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:59:
[...]
De mijne staat al sinds 13 september op die status
Is de Gearbest Multitool van 1 cent al verzonden bij iemand? Mijne staat nog steeds op processing.
De BIC tablet staat inmiddels op 84% na 1dag en 8 uur.
Eforchina is ook lekker bezig. Mijn xpb was door postnl teruggestuurd, eforchina deed maar niks, dus PayPal dispute geopend. Kreeg ik het verzoek het te sluiten en daarna zou ik wel een refund krijgen. Teruggestuurd dat hij dichtging na de refund, krijg ik dit :
Dear Mark:
We have promised to refund it to you in time when the parcel is received in time.
But why you still don’t believe in us?
It is also not good for your credit record if you still open the dispute like that.
Hope you can trust us and kindly close the dispute soon, and then we will refund to you in time.
Wait for your prompt reply.
Best Regards
Ms.
Sales Manager
The eForChina Limited
Ik heb één dispute 'gewonnen' (over een fake Xiaomi PB) en één keer gewoon geld teruggekregen na één keer klagen dat het pakketje verdwenen leek te zijn incl. de hele tracking.bottom line schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:13:
[...]
Nog niet moeten doen. Heb altijd alles intern kunnen regelen met de verkoper zelf
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik heb ineens op DX.com een usb meter besteld. Ik laat de bevindingen weten.
Voor de rest nog wat kleine rommel ( Wall Stickers ).
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Gewoon sluiten. Je krijgt je geld terug hoor. Vragen ze steeds bij lij en ze houden zich aan hun beloftesmark-k schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:40:
[...]
Ik had gisteren een mail dat hij verzonden was.
Eforchina is ook lekker bezig. Mijn xpb was door postnl teruggestuurd, eforchina deed maar niks, dus PayPal dispute geopend. Kreeg ik het verzoek het te sluiten en daarna zou ik wel een refund krijgen. Teruggestuurd dat hij dichtging na de refund, krijg ik dit :
[...]
En hoeveel sot?mark-k schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:40:
[...]
Ik had gisteren een mail dat hij verzonden was.
[...]
Disputes bij Aliexpress duren lang, de laatste keer duurde het het zeker twee maanden voor ik de eerste reactie kreeg. Uiteindelijk heeft het zeker 5-6 maanden geduurd voordat hij opgelost was, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken. Ik heb er zelf nu toevallig weer een lopen de tweede in 3 jaar, begin september gestart, maar ook nog niet in behandeling genomen.Luke-san schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:12:
Iemand al ooit eens een dispute geopend bij Aliexpress?
LED lampje kost $9 bij ibuygou op dit moment. Heb daar een witte besteld.Kenzi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:13:
Voor de die-hard Xiaomi fans:
MiWifi Box
Kost je wel 999 RMB maar dan mag je je eigen wifi router in elkaar schroeven.![]()
[afbeelding]
Sites zoals DX, Banggood etc bestellen dus lekker veel XPB's en verkopen de LED's los ... dikke winst![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dank je!letscode schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:53:
Leuk die nieuwe kortingscodes op je site. Bedankt! Ik heb de laser pointer besteld met de code.
Voor diegene die had gemeld dat de Cube U27GT in de aanbieding was bij BG (een aantal weken terug), ik heb het toen naar aanleiding van de aanbieding besteld en is nu onderweg, bedankt nog!
Zojuist zie ik in de mail van BG dat ze de Cube U27GT (Wifi versie) weer in de aanbieding hebben gegooid voor $91.99 - voor diegene die de aanbieding had gemist;
http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-934330.html
Helaas heb ik die van mij nog niet ontvangen, anders had ik mijn ervaringen kunnen delen. Volgens de specs is het wel een goede tablet (reviews en YouTube filmpjes).
Hoeveel wat?
Heb al eens gesloten voor ik mn geld had bij ene, nooit meer iets gezien, dus doe ik niet aan. Als ze toch refunden kan dat ook terwijl hij open is, dan gaat hij vanzelf dicht.bottom line schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
Gewoon sluiten. Je krijgt je geld terug hoor. Vragen ze steeds bij lij en ze houden zich aan hun beloftes
[ Voor 57% gewijzigd door mark-k op 07-10-2014 10:59 ]
Hier een Xiaomi fan!Kenzi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:13:
Voor de die-hard Xiaomi fans:
MiWifi Box
Kost je wel 999 RMB maar dan mag je je eigen wifi router in elkaar schroeven.![]()
[afbeelding]
Sites zoals DX, Banggood etc bestellen dus lekker veel XPB's en verkopen de LED's los ... dikke winst![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het is wel iets wat ik graag in de toekomst wel in huis wil halen.
En tja, verbaast me niet. Dat is zaken doen. Ze vragen er alleen veel geld voor, zoals op iBuygou $9.00 (wat Chocoball zegt).
Ik denk dat deze hier voorbijgekomen is:
http://www.banggood.com/2...o-USB-Cable-p-943242.html
Of zijn er betere/goedkopere?
Eventjes de OP lezen, daar heeft EN-IS een heel stuk erover neergezet. uitgebreid getestunrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:42:
Wat is nu de beste microusb kabel die je kan kopen (voor het minste geld natuurlijk)
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Bedankt, ik zie het. Ziet er naar uit dat de kabel in men link niet getest wrd. Ik heb ook van onderstaande kabel goede dingen gehoord:MrMilco schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:45:
[...]
Eventjes de OP lezen, daar heeft EN-IS een heel stuk erover neergezet. uitgebreid getest
http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1438.l2649
Mooi kabel, wel een wat hogere prijs, als je deze en onderstaande kabels besteld en hebt ontvangen, kan ik je helpen deze globaal te testen. De Nilkin kabel wordt geadverteerd met 2A dus dat geloof ik ook wel, Nilkin is een merk die ik eerder ben tegengekomen alleen nog zelf geen ervaringen mee (ziet er betrouwbaar en goed uit).unrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:42:
Wat is nu de beste microusb kabel die je kan kopen (voor het minste geld natuurlijk)
In de omschrijving staat max 3A - 4Aunrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:51:
Bedankt, ik zie het. Ziet er naar uit dat de kabel in men link niet getest wrd. Ik heb ook van onderstaande kabel goede dingen gehoord:
http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1438.l2649

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 07-10-2014 12:03 ]
Ik heb deze kabel inclusief de lader van Nillkin om mijn LG G2 op te laden. Heb helaas geen tester om de precieze doorvoer te bepalen, maar mijn telefoon laadt zeer snel op. Erg degelijke kwaliteit.unrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:42:
Onder het motto meten is weten vannacht onderstaande besteld bij Chinabuye :

Dit zou wel eens de ultieme usb-tester kunnen zijn
Daarbovenop kan'ie ook andere, niet-USB-stroom meten, handig voor bij het ledproject, want ik heb sosm moeite om te geloven wat die Chineesjes me voorhouden in specsheets...
Ik heb zelf beetje de hoop opgegeven om kabels uit China te bestellen. Ik heb pas deze van marktplaats besteld (2 voor 9,50 euro inclusief verzenden), krijg ik als goed is deze week binnen. Ik had al eerder een lightning kabel hiervan besteld en die werkt wel gewoon goed. Zelfs in mijn auto, die is altijd heel kieskeurig geweest en heeft nog nooit eerder een lightning kabel die niet van apple is goed gepakt.unrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:42:
Nee maakt niet uit. Als je telefoon maximaal 1.5 neemt dan geeft de lader ook max 1.5A af (om het maar simpel te zeggen).EN-IS schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:54:
In de omschrijving staat max 3A - 4A, is dat wel goed voor je telefoon
. Ik dacht ergens gelezen te hebben van niet - en dat de batterij/telefoon (laten we het rapid charge noemen = 3/4A) aangepast/anders moet zijn voor rapid charge.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Ik wacht ook nog steeds op mijn Cube U27GT, zodra ik hem heb ontvangen ga ik er ook direct mee aan de slagEN-IS schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Dank je!Goed om te horen!
Voor diegene die had gemeld dat de Cube U27GT in de aanbieding was bij BG (een aantal weken terug), ik heb het toen naar aanleiding van de aanbieding besteld en is nu onderweg, bedankt nog!
Zojuist zie ik in de mail van BG dat ze de Cube U27GT (Wifi versie) weer in de aanbieding hebben gegooid voor $91.99 - voor diegene die de aanbieding had gemist;
http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-934330.html
Helaas heb ik die van mij nog niet ontvangen, anders had ik mijn ervaringen kunnen delen. Volgens de specs is het wel een goede tablet (reviews en YouTube filmpjes).
Ah zo, niet heel veel, max 5 minuten denk ik. Heb bij de veranderingen wel screenshots gemaakt zodat ik straks een lijntje kan plotten met tijd vs percentage.
Ben ik met je eens, er is geen zicht wanneer de waarde vermindering zal stoppen, zo te zien zal het zelfs de komenden tijd verder gaan. Jammer.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:44:
Ik wacht ook nog steeds op mijn Cube U27GT, zodra ik hem heb ontvangen ga ik er ook direct mee aan de slagOverigens word bestellen steeds minder aantrekkelijk nu de euro steeds verder in waarde blijft zakken.
Wil namelijk nog een tablet bestellen (mipad/onda/ifive) alleen op deze manier is het niet meer interessant of er moet een goede coupon code / aanbieding langs komen.
Goed om te weten!RobertowNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:33:
Nee maakt niet uit. Als je telefoon maximaal 1.5 neemt dan geeft de lader ook max 1.5A af (om het maar simpel te zeggen).
[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 07-10-2014 13:15 ]
Ehhh... Even voor de zekerheid: je bedoelt dat de accu na 5 minuten leeg is?mark-k schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Ah zo, niet heel veel, max 5 minuten denk ik. Heb bij de veranderingen wel screenshots gemaakt zodat ik straks een lijntje kan plotten met tijd vs percentage.

Nee dat 'ie tot nu toe 5 minuten z'n scherm aan heeft gehad. Of snap ik je sarcasme niet?oheng schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
Ehhh... Even voor de zekerheid: je bedoelt dat de accu na 5 minuten leeg is?
@ mark-k
Kun je het niet zien in bij je battery stats wanneer je op "screen on time" drukt?
Anders even GSAM Battery monitor installeren, dan kun je het gedetailleerd bij houden.
Standby tijd + screen on time is altijd wel een handige maatstaaf om te bepalen hoe "goed" een accu is.
Ligt natuurlijk ook aan de helderheid, gebruik en toggles zoals BT, GPS, 3G etc.,
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
Dit topic is bedoeld voor aanschaf, niet voor howto's etc.
Voortaan a.u.b. de TR knop gebruiken!
[ Voor 31% gewijzigd door Perkouw op 07-10-2014 17:00 ]
Heb geen battery stats app, alleen de normale in android. Screen on is tijdens de test echt max 5 minuten. Hij houdt het met scherm aan wel langer volMajesty schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:25:
[...]
Nee dat 'ie tot nu toe 5 minuten z'n scherm aan heeft gehad. Of snap ik je sarcasme niet?
@ mark-k
Kun je het niet zien in bij je battery stats wanneer je op "screen on time" drukt?
Anders even GSAM Battery monitor installeren, dan kun je het gedetailleerd bij houden.
Standby tijd + screen on time is altijd wel een handige maatstaaf om te bepalen hoe "goed" een accu is.
Ligt natuurlijk ook aan de helderheid, gebruik en toggles zoals BT, GPS, 3G etc.,
Wil nu niks installeren aangezien mn test dan beïnvloed wordt. Heb verder helemaal niets aan staan, geen wifi, niks.
Komt me bekend voor, ook gezien bij Amazondodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:06:
Ik moet stoppen met Chinashopping sites bezoeken als ik niet kan slapen.
Onder het motto meten is weten vannacht onderstaande besteld bij Chinabuye :
[afbeelding]
Dit zou wel eens de ultieme usb-tester kunnen zijn
Daarbovenop kan'ie ook andere, niet-USB-stroom meten, handig voor bij het ledproject, want ik heb sosm moeite om te geloven wat die Chineesjes me voorhouden in specsheets...
Ben heel benieuwd naar je ervaringen
Aliexpress staat vol met (vrijwel zeker namaak) Belkin producten.xileS schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:28:
[...]
Ik heb zelf beetje de hoop opgegeven om kabels uit China te bestellen. Ik heb pas deze van marktplaats besteld (2 voor 9,50 euro inclusief verzenden), krijg ik als goed is deze week binnen. Ik had al eerder een lightning kabel hiervan besteld en die werkt wel gewoon goed. Zelfs in mijn auto, die is altijd heel kieskeurig geweest en heeft nog nooit eerder een lightning kabel die niet van apple is goed gepakt.
De door jou bestelde kabel heb je voor $2,99, maar mijn punt is dus het alsnog een slechte kabel kan zijn.
http://www.aliexpress.com...r-Android/2035157688.html
Inderdaad. Het aantal ampere is afhankelijk van de ontvanger, niet de bron. Natuurlijk kan de bron wel een limiterende factor zijn.RobertowNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:33:
[...]
Nee maakt niet uit. Als je telefoon maximaal 1.5 neemt dan geeft de lader ook max 1.5A af (om het maar simpel te zeggen).
druk en typefouten voorbehouden
Mijn Belkin lightningkabel van Aliexpress laadt de ipad op met 1.75~1.78A. Voor de prijs is het dus meer dan voldoende. De meegeleverde Apple kabel was binnen 11 maanden aan de uiteinde al kapot...Enes_81 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:46:
[...]
Aliexpress staat vol met (vrijwel zeker namaak) Belkin producten.
De door jou bestelde kabel heb je voor $2,99, maar mijn punt is dus het alsnog een slechte kabel kan zijn.
De Nillkin micro usb kabel laadt mijn Moto G op met 1.11A, dus gewoon tegen de ingebouwde veiligheidslimiet van Motorola. Kan morgen kijken of ik het kan testen met een S4.
Alles is gemeten met de bekende usb meter van dealextreme.
[ Voor 7% gewijzigd door Exor op 07-10-2014 22:45 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kz0RH_OBCvk]
Nope, bij mijn weten niet, maar er schijnt nog een andere controller verkrijgbaar te zijnQuad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:51:
De tering ubergaaf! Kan je hem ook koppelen aan muziek?
De regenboog vind ik zo'n beetje het vetst!
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item3f34045a53
Niet op muziek, maar wel zelf programmeren
*Update*
Ik ben niet zeker of deze controller met mijn ledstrip werkt.
[ Voor 35% gewijzigd door dodge_911 op 08-10-2014 12:32 ]
Kunnen er ook nog andere kleuren mee gemaakt worden? eventueel met dezelfde effectendodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:49:
En toen rolde ik 'm uit... that's what she said
[video]
bv. geel?
Vast wel, met dat ding hierboven.Snuffelke schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:42:
[...]
Kunnen er ook nog andere kleuren mee gemaakt worden? eventueel met dezelfde effecten
bv. geel?
Maar wil je helemaal de vent zijn, haal je zo 'n ding nodig en een DMXtafel :
http://www.benl.ebay.be/i...ain_0&hash=item4abe39fa1b
Zelf kan je op mijn controller niets aanpassen.
Op onderstaande controller wel :
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649
*Update*
Ik ben niet zeker of deze controllers met mijn ledstrip werken.
[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 08-10-2014 12:32 ]
Ik ga Dodge_911 een slaappilletje kado geven dan slaapt hij s'nachts beter dat is beter voor mijn geldbuidel.dodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:43:
[...]
Vast wel, maar dan heb je zo 'n ding nodig en een DMXtafel
http://www.benl.ebay.be/i...ain_0&hash=item4abe39fa1b
Zelf kan je op deze controller niets aanpassen.
Op onderstaande controller wel :
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649
Komop gasten, die drie bovenstaande links had ik gevonden met 3 minuten ebayen
Ik maar denken dat ik bijna elk chinees gadget heb gekocht komt hij weeral met iets anders
Ik heb deze alvast gekocht, onder het motto het is weeral om te testen. http://www.ebay.com/itm/E...Bulbs&hash=item566817292b
Julian Illett en mijzelf op dezelfde hoogte zetten?Snuffelke schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:52:
[...]
Ik heb deze alvast gekocht, onder het motto het is weeral om te testen. http://www.ebay.com/itm/E...Bulbs&hash=item566817292b
Ik zal mijn unpackings anders ook gaan filmen, of zal ik mijn unpackfoto's posten ?
[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 07-10-2014 23:59 ]
Morning all, Ik ken onze Julian al een tijdje, ik heb daar ook de lamp vandaan. Hij heeft ook nog een goeie powerbank getest op Amazon met 8 18650 batterijen voor 40€.dodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:56:
[...]
Julian Illett en mijzelf op dezelfde hoogte zetten?
Mag altijddodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:56:
[...]
Julian Illett en mijzelf op dezelfde hoogte zetten?
Ik zal mijn unpackings anders ook gaan filmen, of zal ik mijn unpackfoto's posten ?
Nu nog een goedkope powerbank met regelbare uitgangspanning en stroom. Een soort van draagbare minivoeding.
Och beter goed gejat, als slecht verzonnenHippowave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:07:
new.banggood.com nieuwe layout van de banggood site is het zelfde als aliexpress. ik vind die al niet zo fijn beetje jammer dat ze niet een nieuw design hebben gemaakt.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Waar ga je het voor gebruiken als ik vragen magdodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:49:
En toen rolde ik 'm uit... that's what she said
[video]
Eerlijk gezegd nog geen ideeimpactftw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Waar ga je het voor gebruiken als ik vragen mag
Is niet compatibel met mijn milight systeem, je kan ze niet dimmen.
Ik zie nog wel wat ik ermee doe
Daarvoor is 't ideaal, denk ik.tc982 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:44:
Ik denk dat ik ze ga bestellen voor in mijn kinderen hun kamers. Die hebben een hoge kamer van 4 meter ( zolder ) en ik denk dat ik die strip er ga hangen voor als ze willen onnozel doen!
Let er wel op : je kan deze niet dimmen en er komt toch wel een bak licht uit, moet ik zeggen.
Hoezo niet te dimmen? Bij je filmpje zie je rond 2:20 toch een stuk wat feller is dan de rest.dodge_911 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Daarvoor is 't ideaal, denk ik.
Let er wel op : je kan deze niet dimmen en er komt toch wel een bak licht uit, moet ik zeggen.
Weet iemand welke de beste is? (voor een niet xiami toestel, met android 2.3
Het liefst zou ik hem als volume controller gebruiken, maar ik ben nog niet tegengekomen of dit gaat?
Tja, het is dan ook meer bedoeld als Gimmick voor hen, en niet als verlichtingdodge_911 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Daarvoor is 't ideaal, denk ik.
Zo heb ik dat gedaan:
- Ga naar http://www.buyincoins.com/item/50990.html
- Zorg dat je uitgelogd bent
- Zet Currency op Euro
- Kies voor de Light Package, en Add hem in je Shopping Cart
- Gebruik de recommender code (niet coupon code!) van deze website: http://www.buyincoins-coupon.eu
- Checkout with Paypal
Alle andere coupons/mogelijkheden leidden tot een hogere prijs. Misschien dat je in dollars een nog lagere prijs hoeft te betalen.
Presets en animaties, zelf kan je de lichtsterkte niet instellen op mijn controller.soulcrusher schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
Hoezo niet te dimmen? Bij je filmpje zie je rond 2:20 toch een stuk wat feller is dan de rest.
Op de remote zitten zelfs 2 knopjes die niets doen
[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 08-10-2014 15:13 ]
Volgens mij is de Euro-koers ietsje goedkoper. Ik heb 'm besteld in ieder geval. Ben benieuwdoheng schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:06:
Ik heb ook de BIC tablet van € 37,19 besteld, ik moest € 35,33 betalen.
Zo heb ik dat gedaan:
- Zet Currency op Euro
- Gebruik de recommender code (niet coupon code!) van deze website: http://www.buyincoins-coupon.eu
- Checkout with Paypal
Alle andere coupons/mogelijkheden leidden tot een hogere prijs. Misschien dat je in dollars een nog lagere prijs hoeft te betalen.
Status Date Status Description
23-09-2014 Received from Customer
25-09-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
07-10-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
En nu maar hopen dat PostNL hm snel en veilig bij zn nieuwe baasje brengt...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hmm het zou idd kunnen dat de marktplaatsaanbieders deze van bijvoorbeeld Aliexpress hebben besteld en nep zijn, maar ze zagen er wel echt legit uit moet ik zeggen. Ookal weet ik niet hoe de originele eruit zien, maar ik ben wel blij met mijn lightning kabel voor in de auto. Ik had zoveel verschillende geprobeerd van verschillende Chinese sites, maar geen 1 werd gepakt zonder te storen. Wat wel raar was, is dat alleen de witte kabel van Belkin goed werd gepakt in mijn auto en de zwarte niet ;s.Enes_81 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:46:
[...]
Aliexpress staat vol met (vrijwel zeker namaak) Belkin producten.
Deze marktplaatsaanbieders hebben wel behoorlijk ingekocht moet ik zeggen:
Heb je net een leuk ordertje samengesteld blijkt elk item uit een ander warehouse te komen en zit je met een hoop extra verzendingskosten als je alles trackable wil

En nergens buiten je shopping cart wordt aangegeven uit wel warehouse het komt

user001 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:33:
[http://www.pandawill.com/original-xiaomi-brand-new-version-inear-earphone-35mm-stereo-earphone-with-mic-control-talk-p84667.html
Met couponcode PANDA2014: totaalprijs $16,99.]
Hij is nu pas gemarkeerd als verzonden, duurt dat altijd zo lang??michael3 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:46:
THX voor de tip, heb hem besteld.
Heb er uiteindelijk €13.84 ervoor betaald.
Ben benieuwd hoe die gaat klinken.
Jammer dat ik zo lang moet wachten, mijn andere oortjes zijn kapot
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Weet je trouwens misschien hoeveel het verbruik van die strip is incl controller etc?dodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:56:
[...]
Nope, bij mijn weten niet, maar er schijnt nog een andere controller verkrijgbaar te zijn
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item3f34045a53
Niet op muziek, maar wel zelf programmeren
*Update*
Ik ben niet zeker of deze controller met mijn ledstrip werkt.
De BIC tablet doet het nog steeds goed in standby, na 2 dagen en 19 uur op 69%.
Bedankt voor de tipoheng schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:06:
Ik betaalde net ook 35,33 euro
Staan er nog ergens reviews van deze tablet?
[ Voor 10% gewijzigd door Simbob op 08-10-2014 20:23 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Bij mij net ook 2 orders gekregen die nog steeds op Departure from outward office of exchange staan. Schijnt relatief vaak te gebeuren. Bij Aliexpress krijg je zelfs bij orders van 50 cent nog tracking codes, dus die moet je niet al te serieus nemen voor kleine bedragen. Maar mocht je een dispute willen openen kan dat bij view detailBaZnGaNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:23:
Hoe open je een case bij AliExpress? Heb hier 3 orders lopen welke al 2,5 week op "Departure from outward office of exchange" en de verkopers reageren ook niet op mijn berichten..
Dispute heet het daar. Maar joh, geef het nog minstens een week. (zolang je purchase protection niet afloopt tenminste)BaZnGaNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:23:
Hoe open je een case bij AliExpress? Heb hier 3 orders lopen welke al 2,5 week op "Departure from outward office of exchange" en de verkopers reageren ook niet op mijn berichten..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Probleem is bij 1 order is deze over 2 dagen afgelopen. Maar dan ga ik nog ff wachten tot morgen PostNL een tweet sturen en anders maak ik een Dispute aan! Thanks!Hyp Hyper schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:33:
[...]
Dispute heet het daar. Maar joh, geef het nog minstens een week. (zolang je purchase protection niet afloopt tenminste)
EDIT:
Zie nu dat 1 al sinds 17-09-2014 in NL is.

Excuus voor de kleine afbeelding.
[ Voor 17% gewijzigd door BaZnGaNL op 08-10-2014 20:45 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Thanks.... 2 besteld voor de kids.oheng schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:06:
Zo heb ik dat gedaan:
- Zet Currency op Euro
- Checkout with Paypal
Heb je toevallig een hoesje of cover kunnen vinden voor deze tablet ?
Weet wat je besteld,bgrr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Thanks.... 2 besteld voor de kids.
Heb je toevallig een hoesje of cover kunnen vinden voor deze tablet ?
Deze tablet heb ik ruim een maande geleden besteld en al 1 weekje in huis.
Slechte ervaring, scherm heeft zo nu en dan een vertraging na aantikken, veel lag.
Heb m in de auto opgehangen, geen slechte dvd speler voor 35 euro.
antutu geeft hier 18000 aan, yeah right
heb telefoons gehad met een score van 6000 die nog sneller zijn.
edit: voor de kids inderdaad goed genoeg
[ Voor 13% gewijzigd door Ikpakacties op 08-10-2014 21:21 ]
Ik doel dan op sites die china gadgets bespreken, kleine review
http://www.china-gadgets.de/
http://www.china-deals.net/
http://gadgetwelt.de/
Kleine kinderen zijn wat minder veeleisend dan wij tweakers :-)Ikpakacties schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:18:
[...]
Weet wat je besteld,
Deze tablet heb ik ruim een maande geleden besteld en al 1 weekje in huis.
Slechte ervaring, scherm heeft zo nu en dan een vertraging na aantikken, veel lag.
Heb m in de auto opgehangen, geen slechte dvd speler voor 35 euro.
Daarbij voor dat bedrag zijn mijn verwachtingen niet hoog.
Maar is deze goed genoeg om simpele (duplo) games te spelen?bgrr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Kleine kinderen zijn wat minder veeleisend dan wij tweakers :-)
Daarbij voor dat bedrag zijn mijn verwachtingen niet hoog.
Heb er nu 1 voor de kleine maar batterij is met 15min leeg. Word ie niet echt blij van.
Filmpjes red ie wel ong 1,5-2uur
Ik krijg als het goed is over 'n week of 2 een tester binnen, dan weet ik het je te vertellenmark-k schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:50:
Weet je trouwens misschien hoeveel het verbruik van die strip is incl controller etc?
Maar alleszins minder dan 24W want mijn 12V 2A trekt die strip zonder problemen.
*UPDATE*
En volgens de specs 2W. Of dat strip only of strip+controller is, weet ik niet, maar het lijkt me dat zo 'n controller geen megawatts trekt
Was het vroeger trouwens niet van : eerst googlen, dan vragen?
[ Voor 48% gewijzigd door dodge_911 op 08-10-2014 22:46 ]
Verwijderd
Als ik het zo hoor wel (die van mij is momenteel nog onderweg) je moet er voor de accuduur wel even aandenken om het zoeken naar 3G netwerken uit te zetten, er zit geen 3G module in maar het ding zoekt om een of andere reden wel constant naar netwerken wat natuurlijk stroom zuipt.slommer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Maar is deze goed genoeg om simpele (duplo) games te spelen?
Heb er nu 1 voor de kleine maar batterij is met 15min leeg. Word ie niet echt blij van.
Filmpjes red ie wel ong 1,5-2uur
Een niet zo fancy stript trekt normaal al zo'n 25W dacht ik (op 5 meter), dus die 2W zal wel alleen de controller zijn. Als hij het goed doet op de 2A adapter dan houd ik dat gewoon aan, danku.dodge_911 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:40:
[...]
Ik krijg als het goed is over 'n week of 2 een tester binnen, dan weet ik het je te vertellen
Maar alleszins minder dan 24W want mijn 12V 2A trekt die strip zonder problemen.
*UPDATE*
En volgens de specs 2W. Of dat strip only of strip+controller is, weet ik niet, maar het lijkt me dat zo 'n controller geen megawatts trektDus pak 'm beet 3W in totaal
Edit: Iemand trouwens een idee waar ik een fatsoenlijke 12V battery pack kan vinden? Moet gok ik ongeveer 12V 8Ah hebben en moet het liefst niet te zwaar zijn. Dacht al een Lithium accu voor een motor mr die zijn me wat duur.
Ik heb het eerst aan google gevraagd, maar daar vond ik niks buiten die 2W van de controller. Heb de strip etc namelijk zelf ook besteld, maar ook in de ebay ad stond geen verbruik.dodge_911 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:40:
[...]
Ik krijg als het goed is over 'n week of 2 een tester binnen, dan weet ik het je te vertellen
*UPDATE*
En volgens de specs 2W. Of dat strip only of strip+controller is, weet ik niet, maar het lijkt me dat zo 'n controller geen megawatts trektDus pak 'm beet 3W in totaal
[ Voor 39% gewijzigd door mark-k op 08-10-2014 23:52 ]
Met hem!mark-k schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:38:
[...]
Iemand trouwens een idee waar ik een fatsoenlijke 12V battery pack kan vinden? Moet gok ik ongeveer 12V 8Ah hebben en moet het liefst niet te zwaar zijn. Dacht al een Lithium accu voor een motor mr die zijn me wat duur.
Ik zag in diverse Youtube-videos 4000 mAh packs, ik denk LiPo...
Gaat alleen een klus zijn om hier te krijgen met de strengere regels momenteel.
Ben je hier iets mee?dodge_911 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:16:
[...]
Met hem!
Ik zag in diverse Youtube-videos 4000 mAh packs, ik denk LiPo...
Gaat alleen een klus zijn om hier te krijgen met de strengere regels momenteel.
http://www.aliexpress.com...ity-camera/301533089.html
http://www.aliexpress.com...r-CCTV-Cam/789632543.html
http://www.aliexpress.com...D-products/283807039.html
[ Voor 11% gewijzigd door Snuffelke op 09-10-2014 00:43 ]
druk en typefouten voorbehouden
Een MiBand van Ibuygou besteld op 28/09.
Unpacking:

Eerste indruk: cool, maar wel dikker rubber dan ik verwacht had.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Jij besteld in de toekomst en ontvangt in het verleden? Het is dat ik er echt geen toepassing voor heb, anders had ik die ook besteld.Dima_2005 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:43:
Pakje Pakje Pakje Pakje!
Een MiBand van Ibuygou besteld op 28/10.
Unpacking:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste indruk: cool, maar wel dikker rubber dan ik verwacht had.
Ik heb er ook niet echt toepassing voor, maar zal het gebruiken ipv Sleep As An Droid. Smart alarm gebruik ik al lang en die werkt best goed. Ben benieuwd hoe de MiBand me zal wekken
Nu nog vinden hoe ik mijn gsm zou kunnen unlocken zonder MIUI en ik ben superblij
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dit topic is gesloten.
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a