[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.862 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
Anton.net schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:28:
Ik wil een mikey/Ikey bestellen.
Weet iemand welke de beste is? (voor een niet xiami toestel, met android 2.3 :+ )
Het liefst zou ik hem als volume controller gebruiken, maar ik ben nog niet tegengekomen of dit gaat?
Originele van Xiaomi is de beste, ik heb verschillende gehad en de bouwkwaliteit van de MiKey is het beste, werkt ook het beste :) Te koop bij DX en bij BG.
dodge_911 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:49:
En toen rolde ik 'm uit... that's what she said :)
[video]
Dude, geniaal :D
Dima_2005 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:09:
Oeps, we zijn Oktober, weet nog dat het de 28ste was vorige maand :+
Ik heb er ook niet echt toepassing voor, maar zal het gebruiken ipv Sleep As An Droid. Smart alarm gebruik ik al lang en die werkt best goed. Ben benieuwd hoe de MiBand me zal wekken :)

Nu nog vinden hoe ik mijn gsm zou kunnen unlocken zonder MIUI en ik ben superblij :)
Ik ben benieuwd naar je ervaringen :) Houd ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik heb net mn inktcartridges binnen van DHGate, in de omschrijving stond 18 cartridges voor €12,39 (koopje!). Heb er maar 5 gekregen:( Maar eventjes een dispute geopend bij DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
En voor diegene die het nog niet heeft gezien :) TinyDeal.com heeft in de maand oktober een actie voor DHL verzendingen, je krijgt 50% korting op de verzendkosten, in plaats van $8.54 betaal je nu $4.27! :) Snelle levering van 3 a 4 werkdagen.

http://www.tinydeal.com/DHL-50%25-OFF-si-2590.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Was even aan de babbel met een Chinese dame van een webshop:
How long till you are free today?
Susan 11:27:05
you are welcome
Susan 11:27:16
now is 17:26. we will go off work at 18:00
Susan 11:27:16

Susan 11:27:26
so tired now.
Susan 11:27:37
want to go home..
Susan 11:27:37

Susan 11:28:37
is there anything i can do for you?
Volgens mij hebben ze de hele dag alleen maar zeikerds en geen leuke gesprekken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:47:
Was even aan de babbel met een Chinese dame van een webshop:

[...]

Volgens mij hebben ze de hele dag alleen maar zeikerds en geen leuke gesprekken.
80% van de gesprekken is "OMFG YOUZ CHEATED ME!!1!! GIEV BACK MONEYZ" .. en ander soort gezeur.
15% zijn "what's your name? , how old are you? can i see your picture? oh you look beautiful!" etc (let wel, foto's die je te zien krijgt zijn lukraak van baidu geplukt :+ )
5% zijn de nette klanten ;)

(bron: de dames die ik spreek na werktijd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjurgen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb (voor het eerst) een SJ4000 met wat losse accessoires besteld bij Banggood op 17 September. Sinds 19 September staat deze al op ''Departure from outward office of exchange'' op 17track.net. Onderzoek op internet zegt dat hij in deze status bij de douane ligt.

Weten jullie met praktijk ervaring of dit normal is en of ik deze binnenkort thuis kan verwachten?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
jjurgen schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:09:
Ik heb (voor het eerst) een SJ4000 met wat losse accessoires besteld bij Banggood op 17 September. Sinds 19 September staat deze al op ''Departure from outward office of exchange'' op 17track.net. Onderzoek op internet zegt dat hij in deze status bij de douane ligt.

Weten jullie met praktijk ervaring of dit normal is en of ik deze binnenkort thuis kan verwachten?
Bedankt!
In de OP staat een en ander over verzending en status van je pakket uitgelegd :) Zo te zien is je pakket nog niet aangekomen in NL, het enige wat je kan doen op dit moment is afwachten, als de status na een week nog altijd niet is veranderd, kun je contact opnemen met BG.
Departure outward office of exchange = vertrek vanaf luchthaven
NULL tussenstatus / wachtend op vliegtuig / status onbekend.
Arrival inward office of exchange = aankomst bij douane
enzovoort...

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 09-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Eerste indruk Xiaomi MiBand: lekker licht, ik merk het nauwelijks dat het op mijn pols zit.
Mensen met dikkere polsen kan het wel te strak zitten. Persoonlijk heb ik dunne polsen en gebruik 2de gaatje van het uiteinde. Dus daarmee oppassen!

Nog geen sleep tracker geprobeerd, zal dat vannacht doen (samen met Sleep As An Droid, voor vergelijking). In ieder geval klopt de stappenteller best ok! 2x nagerekend (100 stappen), de ene keer toonde die 98 stappen, de andere keer 101 stappen. Ook als je de Miband in je broekzak hebt steken klopt die (deze toonde echter 104 stappen dan ipv 100). Maar wel handig als je bv. costuum aanhebt o.d.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjurgen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Voila ik zie het, bedankt! Op andere fora kwam ik deze status tegen alszijnde liggend bij de douane in China. Vind bijna 2,5 ook nog wel erg lang onderweg, maarja dat weet je van te voren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kenzi schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

80% van de gesprekken is "OMFG YOUZ CHEATED ME!!1!! GIEV BACK MONEYZ" .. en ander soort gezeur.
15% zijn "what's your name? , how old are you? can i see your picture? oh you look beautiful!" etc (let wel, foto's die je te zien krijgt zijn lukraak van baidu geplukt :+ )
5% zijn de nette klanten ;)

(bron: de dames die ik spreek na werktijd :P )
Haha, lijkt mij echt niks om aanspreekpunt bij een Chinese webshop te zijn. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
EN-IS schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Originele van Xiaomi is de beste, ik heb verschillende gehad en de bouwkwaliteit van de MiKey is het beste, werkt ook het beste :) Te koop bij DX en bij BG.
Bedankt, zelf had ik ondertussen deze al besteld. Had nog een code van het internet geplukt waardoor hij maar 30cent heeft gekost. (kan de code nu even niet vinden)

Misschien dat ik die van Xiaomi ook nog bestel.

Edit: heb je die van Xiaomi ook met andere toestellen dan een xiaomi getest?

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 09-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Dima_2005 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:33:
Eerste indruk Xiaomi MiBand: lekker licht, ik merk het nauwelijks dat het op mijn pols zit.
Mensen met dikkere polsen kan het wel te strak zitten. Persoonlijk heb ik dunne polsen en gebruik 2de gaatje van het uiteinde. Dus daarmee oppassen!

Nog geen sleep tracker geprobeerd, zal dat vannacht doen (samen met Sleep As An Droid, voor vergelijking). In ieder geval klopt de stappenteller best ok! 2x nagerekend (100 stappen), de ene keer toonde die 98 stappen, de andere keer 101 stappen. Ook als je de Miband in je broekzak hebt steken klopt die (deze toonde echter 104 stappen dan ipv 100). Maar wel handig als je bv. costuum aanhebt o.d.
Nice! Met welk toestel gebruik je hem nu? Is er al voortgang in het porten van de functionaliteit naar andere android devices?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Tjado schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:54:
[...]

Nice! Met welk toestel gebruik je hem nu? Is er al voortgang in het porten van de functionaliteit naar andere android devices?
Ik gebruik hem icm Oneplus One (op CM11S) en het werkt... Unlocken werkt spijtig genoeg niet, maar denk dat daar wel aan gewerkt wordt (wss icm Xposed en een paar devs komt dit wel goed).
Wat ik trouwens awesome vind is het vibreren aan de hand als iemand belt (ik mis vaak gesprekken omdat ik ALTIJD mijn gsm op stil heb staan). Hopelijk komen ze met iets dat het ook voor SMS'en komt.

EDIT: na een nachtje slapen, werkt de sleep tracker perfect. Het feit dat het echte alarm niet afgaat, maar enkel je band vibreert (zelfs als je jezelf snoozed, vibreert die iets later nog eens), is wel handig als die een keer mis zou zitten.
Qua deep/light sleep, komt dat ook min of meer overeen met Sleep as an droid. Dusja, ik ben enorm blij met het speelgoed. :+
Enige wat ik hoop dat je de bandjes apart zou kunnen kopen. Ik wil nl. de lederen :+

[ Voor 44% gewijzigd door Dima_2005 op 10-10-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Nielsopweg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:19:
Zijn er nog meer sites zoals deze?
Ik doel dan op sites die china gadgets bespreken, kleine review

http://www.china-gadgets.de/

http://www.china-deals.net/

http://gadgetwelt.de/
Van zulke sites wil ik er helemaal niet meer hebben, weer een pakketje onderweg...

http://www.ebay.com/itm/B...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anton.net schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:10:
Bedankt, zelf had ik ondertussen deze al besteld. Had nog een code van het internet geplukt waardoor hij maar 30cent heeft gekost. (kan de code nu even niet vinden)
Misschien dat ik die van Xiaomi ook nog bestel.
Edit: heb je die van Xiaomi ook met andere toestellen dan een xiaomi getest?
Die van Gearbest had ik ook besteld, nooit aangekomen. Die van Xiaomi, de MiKey gebruik ik met mijn Samsung S4 alleen ben ik het nu twee weken kwijt (ding is zo klein, geen idee waar het ligt :P) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag heb ik een Earson speaker en een Xiaomi power bank binnen van banggood, duurde 2 weken. Dacht eerst dat het 2 speakers waren, aangezien ik er 2 besteld heb. Die zal vast wel binnenkort binnen komen. Miste geloof ik wel een manual bij de speaker. En de code onder de kraslaag op de doosje van Xiaomi is weinig van heel gebleven, omdat er een sticker overheen was geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ouB1I4a.jpg
http://www.banggood.com/A...utdoor-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...

Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k2GTAkv.jpg
http://www.banggood.com/8...iskey-Rocks-p-917914.html

En voor als je die ene pen kwijt bent :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BwIRWwD.jpg
http://www.banggood.com/A...ass-Breaker-p-936549.html

En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iJ1vYB2.png
http://www.banggood.com/W...obile-Phone-p-926533.html

Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pdyIBWP.jpg
http://www.banggood.com/C...-GPS-Tablet-p-938686.html

Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)

Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 00:36 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:25
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
Right now the Deltas can be purchased at Amazon.com for $12.50 (non mic) and $15.50 (w/mic) after coupon.
Coupon code: VLSBT24S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:21
Waar kan je in godsnaam fractuur opgraven bij banggood? Ik heb mijn SJ4000 verkocht maar die wil fractuur voor garantie hebben , wat kan ik het best doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 18:35
Amdwarrior schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:19:
Waar kan je in godsnaam fractuur opgraven bij banggood? Ik heb mijn SJ4000 verkocht maar die wil fractuur voor garantie hebben , wat kan ik het best doen?
Hem aan iemand anders verkopen die niet zo om een factuur zit te zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
bottom line schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Hem aan iemand anders verkopen die niet zo om een factuur zit te zagen.
Is al aan hem verkocht ,
Moet ik gewoon paypal bevestiging aan banggood aan hem geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Amdwarrior schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

Is al aan hem verkocht ,
Moet ik gewoon paypal bevestiging aan banggood aan hem geven?
Screenshot van je order pagina bij banggood?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:04
Amdwarrior schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:19:
je kan gewoon bij je order klikken op: print an invoice en dan gaat ie printen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
krissie100 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:43:
[...]

je kan gewoon bij je order klikken op: print an invoice en dan gaat ie printen ;)
Jah dat zag ik maar heb momenteel geen printer in de buurt hier ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Amdwarrior schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Jah dat zag ik maar heb momenteel geen printer in de buurt hier ;(
Ehm opslaan als .pdf :z en mailen naar diegene :9

//edit; het is offtopic dus wijzig ik even mijn eigen bericht, als je Chrome gebruikt, ik dacht dat dit er al standaard in zat!? :) Klopt, het zit er standaard in:
https://support.google.com/chrome/answer/1379552?hl=nl

[ Voor 32% gewijzigd door EN-IS op 10-10-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Ehm opslaan als .pdf :z en mailen naar diegene :9
Ja hoe doe ik dat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Cutepdf writer installeren, die wordt als printer geinstalleerd, wanneer je dan gaat printen, maakt ie er automatisch een pdf van.

p.s. dit is wel GoT he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door paulus_01 op 10-10-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
paulus_01 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Cutepdf writer installeren, die wordt als printer geinstalleerd, wanneer je dan gaat printen, maakt ie er automatisch een pdf van.

p.s. dit is wel GoT he ;)
Heel erg bedankt, ja weet ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Zie mijn eerste bericht aan je, nu weer ontopic ;)

Heb helaas een groot deel van mijn MVP bestellingen niet ontvangen en voor allen een ticket geopend bij DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 14-09 14:07
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Zie mijn eerste bericht aan je, nu weer ontopic ;)

Heb helaas een groot deel van mijn MVP bestellingen niet ontvangen en voor allen een ticket geopend bij DX.
Ik ben benieuwd want ik heb ook nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ik heb de bestellingen van de MVP allemaal al 3-4 weken binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Vandaag de earson ontvangen:) alleen nog 1 vraagje erover: hoe zie je of die vol is? Het lampje gaat na verloop van tijd uit, maar wanneer ik hem aan zet gaan de rode en blauwe lampjes knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MrGangstaQ schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:06:
Vandaag de earson ontvangen:) alleen nog 1 vraagje erover: hoe zie je of die vol is? Het lampje gaat na verloop van tijd uit, maar wanneer ik hem aan zet gaan de rode en blauwe lampjes knipperen?
Tijdens het opladen knippert het rode lampje, wanneer deze volledig is opgeladen knippert het lampje niet meer, deze blijft aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

MrGangstaQ schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:06:
Als je schrijft dat je iets ontvangen hebt schrijf er dan even bij wanneer je besteld hebt, wanneer hij verzonden is en welke warehouse/verzendmethode dan hebben wij er ook wat aan om een indicatie te krijgen.

De earson die ik besteld heb op 22 sep is nog niet binnen uit china. Staat nog steeds op "Departure from outward office of exchange".

Van mijn 4 MVP orders mis ik er nog 1, toevallig het duurste product. Zojuist ook een ticket aangemaakt.

[ Voor 42% gewijzigd door WhatTheFuck op 10-10-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:08:
[...]

Tijdens het opladen knippert het rode lampje, wanneer deze volledig is opgeladen knippert het lampje niet meer, deze blijft aan.
Edit

[ Voor 24% gewijzigd door MrGangstaQ op 10-10-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
WhatTheFuck schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Als je schrijft dat je iets ontvangen hebt schrijf er dan even bij wanneer je besteld hebt, wanneer hij verzonden is en welke warehouse/verzendmethode dan hebben wij er ook wat aan om een indicatie te krijgen.

De earson die ik besteld heb op 22 sep is nog niet binnen uit china. Staat nog steeds op "Departure from outward office of exchange".

Van mijn 4 MVP orders mis ik er nog 1, toevallig het duurste product. Zojuist ook een ticket aangemaakt.
Ik heb hem 23 september besteld met Netherlands direct mail vanuit het China warehouse. Hij is de 24e verzonden en zojuist binnen gekomen. (10 oktober)

[ Voor 4% gewijzigd door MrGangstaQ op 10-10-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
WhatTheFuck schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:09:

Je hebt gelijk, niet aan gedacht :)

Allemaal besteld op 28 augustus en alles is ook de volgende dag verstuurd, vet gedrukt = niet ontvangen :)
DealExtreme - Stylish Nylon Cable Ties (8-Pack)
DealExtreme - Xiaomi MiKey
DealExtreme - Soshine Rechargeable 1.2V 900mAh AAA Batteries (4-Battery)
DealExtreme - UltraFire C3 Cree 1xAA 1x14500 Flashlight (with Holster)
DealExtreme - Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included)
DealExtreme - Invisible Ink Pen with Ink Revealing Blue LED (3*AG3)
DealExtreme - CR2032 3V Lithium Cell Button Battery (5-Pack)
DealExtreme - Jet 1300-C Butane Lighter
DealExtreme - LCD Display USB Power Charger Data Transmit Current Voltage Tester + Capacity

[ Voor 8% gewijzigd door EN-IS op 10-10-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt de mikey? Die app zuipt helaas superveel batterij dus heb die van mij maar weer in een hoekje gelegd wachtend op een upgrade naar een telefoon met een betere batterij dan mijn Nexus 4. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Ik ga straks maar eens 2 disputes aanmaken bij PayPal, want mijn MVP bestellingen zijn 28 augustus verzonden en nu nog steeds niet binnen

Gaat over een weegschaal en van pennen in de vorm van een spuit

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zijn de orders die nog niet ontvangen zijn verzonden met een tracking a la RE951xxxxSE?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
KennyPlox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:26:
Ik ga straks maar eens 2 disputes aanmaken bij PayPal, want mijn MVP bestellingen zijn 28 augustus verzonden en nu nog steeds niet binnen

Gaat over een weegschaal en van pennen in de vorm van een spuit
Haha, die pennen had ik ook besteld, ze doen het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:22:
Hoe bevalt de mikey? Die app zuipt helaas superveel batterij dus heb die van mij maar weer in een hoekje gelegd wachtend op een upgrade naar een telefoon met een betere batterij dan mijn Nexus 4. :P
Je gelooft het niet maar ik ben mijn MiKey kwijt :P Had het even weggelegd en kan het zo 123 niet terug vinden, heb dus die van MVP bestelling wel ontvangen alleen nog niet in gebruik genomen, sinds ontvangst ligt het in de kast. :+

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 10-10-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:22:
Die ervaring had ik ook, mijn batterij was binnen notime leeg met dat ding er in. Best jammer want ik vond het wel handig een extra knop. Nu ligt hij ook hier in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatTheFuck schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Die ervaring had ik ook, mijn batterij was binnen notime leeg met dat ding er in. Best jammer want ik vond het wel handig een extra knop. Nu ligt hij ook hier in een hoekje.
Vond het inderdaad een heel handig knopje. Altijd een link naar een bepaald WhatsApp gesprek of naar de camera :) maar het is het me niet waard als ik 2 tot 3 keer per dag een lader moet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Vond het inderdaad een heel handig knopje. Altijd een link naar een bepaald WhatsApp gesprek of naar de camera :) maar het is het me niet waard als ik 2 tot 3 keer per dag een lader moet opzoeken.
"Xiaomi brengt energie slurpende MiKey uit om de eigen Mi Powerbank een verkoop boost te geven..." ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 15:42
Hier ook een MVP item van DX dat nog niet is aangekomen.
Besteld op 15-8, verzonden op 15-8.
Op 24-9 een ticket aangemaakt met de vraag of ze me willen helpen. Na een paar dagen nog geen respons. PayPal dispute geopend (nog geen claim) en gevraagd of ze willen reageren op mijn vraag om een refund.
Reageren ze opeens via hun eigen DX ticket-systeem 8)7 met de vraag of ik nog 2 weken wil wachten.
Dan verloopt precies de kopersbescherming van PayPal, dat wordt 'm niet en dat heb ik ook geantwoord.

Heb ze gevraagd om het uiterlijk vandaag op te lossen ivm PayPal kopersbescherming die zondag afloopt.
Als het pakje morgenochtend niet toevallig bij de post zit en/of de refund is niet geregeld, maak ik er maar een PayPal claim van. Jammer, want op zich ben ik altijd netjes geholpen bij DX.

Trouwens ook nog een ander item dat ongeveer tegelijk (20-8) besteld is in HK via eBay, zelfde dag verzonden, niet aangekomen en de verkoper reageert tot 3x toe niet op mijn messages. Uiteindelijk heeft eBay mijn claim gehonoreerd.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:47
Vandaag de Minix Neo X8-h besteld bij Tmart. Benieuwd of het me bevalt! Ik ga er natuurlijk vanuit van wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:15:
[...]

"Xiaomi brengt energie slurpende MiKey uit om de eigen Mi Powerbank een verkoop boost te geven..." ;) :P
Je zou het bijna gaan denken inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:22
Buzz-01 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:28:
Hier ook een MVP item van DX dat nog niet is aangekomen.
Besteld op 15-8, verzonden op 15-8.
Op 24-9 een ticket aangemaakt met de vraag of ze me willen helpen. Na een paar dagen nog geen respons. PayPal dispute geopend (nog geen claim) en gevraagd of ze willen reageren op mijn vraag om een refund.
Reageren ze opeens via hun eigen DX ticket-systeem 8)7 met de vraag of ik nog 2 weken wil wachten.
Dan verloopt precies de kopersbescherming van PayPal, dat wordt 'm niet en dat heb ik ook geantwoord.

Heb ze gevraagd om het uiterlijk vandaag op te lossen ivm PayPal kopersbescherming die zondag afloopt.
Als het pakje morgenochtend niet toevallig bij de post zit en/of de refund is niet geregeld, maak ik er maar een PayPal claim van. Jammer, want op zich ben ik altijd netjes geholpen bij DX.

Trouwens ook nog een ander item dat ongeveer tegelijk (20-8) besteld is in HK via eBay, zelfde dag verzonden, niet aangekomen en de verkoper reageert tot 3x toe niet op mijn messages. Uiteindelijk heeft eBay mijn claim gehonoreerd.
Als het na die 20 extra dagen niet aankomt geven ze je geld normaal gezien terug (via credits)
Is mij al 2 keer voorgevallen met batterijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

gangsta_playa schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:56:
[...]

Als het na die 20 extra dagen niet aankomt geven ze je geld normaal gezien terug (via credits)
Is mij al 2 keer voorgevallen met batterijen ;)
Wat gebeurd er dan als je met een GiftCard betaald heb? Die krijg je dan ook terug neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Je hebt gelijk, niet aan gedacht :)

Allemaal besteld op 28 augustus en alles is ook de volgende dag verstuurd, vet gedrukt = niet ontvangen :)
DealExtreme - Xiaomi MiKey
DealExtreme - UltraFire C3 Cree 1xAA 1x14500 Flashlight (with Holster)
DealExtreme - Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included)
DealExtreme - CR2032 3V Lithium Cell Button Battery (5-Pack)
DealExtreme - Jet 1300-C Butane Lighter
DealExtreme - LCD Display USB Power Charger Data Transmit Current Voltage Tester + Capacity
De Stylish Nylon Cable Ties is ooit een keer een 1 cent deal geweest. Kom nog steeds pakjes tegen. Super handig spul en gebruik het nog steeds. Je kan natuurlijk ook gewoon klittenband op rol kopen voor kabels. Slimmer dan tie rips als je nog weleens iets wilt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heeft iemand een idee wanneer er een sjcam opvolger komt van de sj4000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Damocles.NL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:50:
De Stylish Nylon Cable Ties is ooit een keer een 1 cent deal geweest. Kom nog steeds pakjes tegen. Super handig spul en gebruik het nog steeds. Je kan natuurlijk ook gewoon klittenband op rol kopen voor kabels. Slimmer dan tie rips als je nog weleens iets wilt aanpassen.
Nooit geweten van die 1 cent deal ;) Klopt, erg handige spul. Neem altijd een extra set mee als ik ergens naar toe ga, komt altijd wel van pas.
groggy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:50:
Heeft iemand een idee wanneer er een sjcam opvolger komt van de sj4000?
Wat we graag willen zien in dit topic:
  • Voordat je een vraag stelt dat je de zoekfunctie gebruikt.
  • Niet gevonden wat je zoekt, Google is je vriend.
  • Houd het constructief.
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
dat is dus een sj5000 die niet wordt geproduceerd door SJcam,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
groggy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:57:
dat is dus een sj5000 die niet wordt geproduceerd door SJcam,
Lezen is ook een vak apart... :z
EN-IS schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:26:
Een kleine aankondiging/tip;
DealExtreme komt met een 'SJ5000' camera, alleen is deze niet van de officiele fabrikant SJCAM.

Er is al contact geweest met de fabrikant en die geeft aan dat deze niet van hun afkomstig is. Ook heeft DX nadat een aantal gebruikers het meerdere keren hebben gevraagd, aangegeven dat het niet een officiële camera is. Ik citeer DX:
"But please kindly get noted that SJ5000 just model number, not special for some company."

De SJ4000 Wifi is dan ook nog maar net uit :) De fabrikant heeft wel aangegeven dat er in de toekomst wel een SJCAM SJ5000 model zal komen.
En notabene 1 reactie eronder - die van Don Roberto - staat wanneer dat ongeveer is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:58:

En notabene 1 reactie eronder - die van Don Roberto - staat wanneer dat ongeveer is. :/
ik wil geen welles nietes spel spelen. Ik had die posts al gelezen. Een post van midden september waar soon in staat. Het lijkt me dan geen geke vraag of daar atm al meer informatie over is, wanneer soon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
groggy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:04:
ik wil geen welles nietes spel spelen. Ik had die posts al gelezen. Een post van midden september waar soon in staat. Het lijkt me dan geen geke vraag of daar atm al meer informatie over is, wanneer soon is.
Ik wist niet dat we een spelletje aan het spelen waren.

Soon = volgens de fabrikant SJCAM ongeveer 3 maanden, hier een reactie die ik van ze heb mogen ontvangen (tweede week van september):
Dear ChinaKorting.nl,

DX's SJ5000 is not the original SJ5000, not from SJCAM.
The real SJ5000 is much better than that one.
It will come to market in 2 or 3 months later.

SJCAM Team
http://www.sjcam.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:15:
[...]

Ik wist niet dat we een spelletje aan het spelen waren.

Soon = volgens de fabrikant SJCAM ongeveer 3 maanden, hier een reactie die ik van ze heb mogen ontvangen (tweede week van september):

[...]
Super bedankt, dat stond nog niet in dit topic. Dan weet ik dat ik niet hoef te wachten op opvolger van de SJ4000, aangezien ik de camera eerder nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
groggy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:20:
Super bedankt, dat stond nog niet in dit topic. Dan weet ik dat ik niet hoef te wachten op opvolger van de SJ4000, aangezien ik de camera eerder nodig heb!
:D Je kan ook voor de SJ4000 Wifi versie gaan, kun je live mee kijken op je smartphone. De SJCam is bij verschillende shops steeds in de aanbieding en met verschillende coupon codes voordelig. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Weet iemand waar je die MiBand het goedkoopst kan krijgen met coupons ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik zie een boel mensen met exact dezelfde situatie als ik, in de MVP dagen (die van het rad ;)) e.
e.a. besteld, veelal rond 28-8 gok ik zo ;) en aantal dingen nog niet binnen.
Als je er een ticket voor opent, hoor je vervolgens meer dan een week niets, ik heb uiteindelijk via chat een medewerker gesproken, die ging het doorgeven (dat er geen reactie is gekomen), daarbij duidelijk aangegeven dat ik een reactie als, wacht nog even 3 weken want dit en dat en zus en zo niet waardeer, aangezien ik al bijna 45 dagen heb gewacht....en zoals beloofd kreeg ik binnen een halve dag een reactie, alleen precies als hierboven....Ik zou inmiddels al een paypal dispute geopend hebben, maar....dit zijn orders gekocht met de coupons die ik gewonnen heb.
Hoe gaan jullie hier mee om? Gewoon wachten, want DX is betrouwbaar en lost het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
paulus_01 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:51:
Ik zie een boel mensen met exact dezelfde situatie als ik, in de MVP dagen (die van het rad ;)) e.
e.a. besteld, veelal rond 28-8 gok ik zo ;) en aantal dingen nog niet binnen.
Als je er een ticket voor opent, hoor je vervolgens meer dan een week niets, ik heb uiteindelijk via chat een medewerker gesproken, die ging het doorgeven (dat er geen reactie is gekomen), daarbij duidelijk aangegeven dat ik een reactie als, wacht nog even 3 weken want dit en dat en zus en zo niet waardeer, aangezien ik al bijna 45 dagen heb gewacht....en zoals beloofd kreeg ik binnen een halve dag een reactie, alleen precies als hierboven....Ik zou inmiddels al een paypal dispute geopend hebben, maar....dit zijn orders gekocht met de coupons die ik gewonnen heb.
Hoe gaan jullie hier mee om? Gewoon wachten, want DX is betrouwbaar en lost het op?
Ik heb 1 dispute geopend op paypal. Echter maar voor een halve prijs. de rest is ook met coupons. Heb na 30 dagen al tickets aangemaakt en na 40 dagen een tweede. Naar mijn ervaring vragen ze 2x om te wachten, dus ik verwacht als ik volgende week weer reageer op de ticket dat ze store credit aanbieden. Dit is mij al 3x overkomen, maar nooit met 6 orders tegelijk waar ik nu al op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 20:12
Hier gelukkig wel alles binnen gekregen van de MVP actie. Alleen 1 DOA ontvangen. Het gedeelte wat ik via PayPal had betaald gekregen als store credit en voor het gedeelte van de kortingscode kreeg ik een nieuwe kortingscode die 1 maand geldig is.

Voor mij een goede oplossing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

De afgelopen 2 maanden 3 pakketjes niet ontvangen, 2 van dx en 1 via ebay.
1x geld terug, 1 nog dispute, 1 claim ga ik zo openen.
Gaat niet lekker met het china shoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:01
Sponz schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:42:
De afgelopen 2 maanden 3 pakketjes niet ontvangen, 2 van dx en 1 via ebay.
1x geld terug, 1 nog dispute, 1 claim ga ik zo openen.
Gaat niet lekker met het china shoppen :(
Soms een kwestie van (on)geluk ;-). 5 oktober hoesje voor iPhone gekocht op AliExpress, 10 oktober al afgeleverd, heb de envelop nog paar keer bekeken of het verzonden was met een speciale service, maar was gewoon China Post Air Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 21:21
1-10 iets besteld op AliExpress, 5-10 verzonden en vandaag komt het al binnen!
De Chinezen kunnen wel snel werken! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:25
Nieuw record gehaald, 54 dagen overweg. Besteld op 15 augustus. :P MiKey en NFC tags. Verzonden via Chinapost en gekocht bij DX.

Wat ik kwijt wil over de MiKey is dat het icm met Windows Phone niet goed samenwerkt. Als ik de 3,5mm jack in mijn Lumia 1520 heb zitten en de telefoon gaat over dan denkt Windows Phone dat ik via een headset aan het bellen ben, waardoor ik de andere niet hoor en de andere mij niet hoort. Het zelfde geld voor video of audio, wil je via luidspreker luisteren moet je de jack eruit hebben.

Je kan met NFC tags icm met Windows Phone bar weinig doen. Je kan hem apps laten openen en naar website toe laten gaan. Je kan hem niet automatisch settings laten aanpassen.

Wacht nog wel steeds hier op. http://www.dx.com/p/lcd-d...white-315314#.VDj4aRa_dx4 16 augustus besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door walterworld op 11-10-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Laatst online: 21:52

ViezeVis

Sample Text

Wie van jullie beschikt over een Earson ER-151(A) en kan mij eens aangeven waar jullie hem voor gebruiken?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:20
ViezeVis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:31:
Wie van jullie beschikt over een Earson ER-151(A) en kan mij eens aangeven waar jullie hem voor gebruiken?
Muziek luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Mmh, vreemd..
Ik bedoel meer in de zin van: tijdens het fietsen, onderweg, of gewoon thuis bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Muziek/radio/podcast streamen in de tuin en op de camping.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Radio /muziek luisteren tijdens het douchen en in de keuken tijdens het koken. Daarna weer netjes in een la :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Waar is de nieuwe versie van de Earson nu te koop? Banggood of DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ttje schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:28:
Waar is de nieuwe versie van de Earson nu te koop? Banggood of DX?
Overal, oude versie wordt niet meer geproduceerd. BG en DX leveren beiden de ES-151A model (geupdate versie dus).
Veel in de tuin, soms (met een feestje) in huis, buitenzwembad, enzovoort :)

[ Voor 34% gewijzigd door EN-IS op 11-10-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

EN-IS schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:08:
[...]

Overal, oude versie wordt niet meer geproduceerd. BG en DX leveren beiden de ES-151A model (geupdate versie dus).

[...]
Ah, oke bedankt ;)
BG had de OEM versie toch?

Edit: Bij DX staat in de titel: er151 ?!

[ Voor 6% gewijzigd door Ttje op 11-10-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ttje schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:24:
Ah, oke bedankt ;)
BG had de OEM versie toch?

Edit: Bij DX staat in de titel: er151 ?!
BG oem versie ja, zonder doos. Bij DX met retail doos. Het wordt overal verkocht met de model naam ER-151 (ze hebben het nooit veranderd om geen verwarring te veroorzaken - model heet nog altijd ER-151 alleen zie je de verbeterde versie naam pas wanneer je deze verbindt met je smartphone (bluetooth -> ES-151A).

Vergeet de 30% coupon code niet, deze is nog altijd niet verlopen..
.

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 11-10-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:30:
[...]

BG oem versie ja, zonder doos. Bij DX met retail doos. Het wordt overal verkocht met de model naam ER-151 (ze hebben het nooit veranderd om geen verwarring te veroorzaken - model heet nog altijd ER-151 alleen zie je de verbeterde versie naam pas wanneer je deze verbindt met je smartphone (bluetooth -> ES-151A).

Vergeet de 30% coupon code niet, deze is nog altijd niet verlopen..
.
Volgens mij maak je het nu verwarrender dan het is... een tijdje geleden postte je nog dat de ER-151 dezelfde versie is als de ER-151A. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar dit levert weer de onnodige posts op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ik zie trouwens ER-151 en ES-151 voorbij komen nu. Wat is het nu? 8)7

/
Volgens mij is het zo:
ER151
ES151A

[ Voor 27% gewijzigd door ViezeVis op 12-10-2014 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik dus...
Het is niet relevant hoe die heet, als je bij banggood of dx bestelt, krijg je de juiste.
Banggood levert at random tenminste 2 versies, verschil in afwerking (zie fotoreviews op banggood). Maar alle versies hebben dezelfde geluidskwaliteit voor zover ik weet en komt bij pairing als ES-151A tevoorschijn zoals eerder gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:54:
Dat bedoel ik dus...
Het is niet relevant hoe die heet, als je bij banggood of dx bestelt, krijg je de juiste.
Banggood levert at random tenminste 2 versies, verschil in afwerking (zie fotoreviews op banggood). Maar alle versies hebben dezelfde geluidskwaliteit voor zover ik weet en komt bij pairing als ES-151A tevoorschijn zoals eerder gemeld.
Als 'ie bij de Bluetooth te voorschijn komt als ES-151A dan is dat ook de naam lijkt mij. Aangezien de oude niet meer worden geleverd is ER- niet meer de juiste benaming voor de speaker.

Weer een probleem de wereld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kom je zelf met ER, maar goed, lekker boeiend allemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:02:
[...]

Volgens mij kom je zelf met ER, maar goed, lekker boeiend allemaal. 8)7
Verschrikkelijk die namen, hahah. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:56:
Volgens mij maak je het nu verwarrender dan het is... een tijdje geleden postte je nog dat de ER-151 dezelfde versie is als de ER-151A. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar dit levert weer de onnodige posts op.
Mijn doel was juist om extra posts / verwarring te voorkomen. :) Ik heb juist altijd gezegd dat de ES-151A de verbeterde versie is van de ER-151.

Het is nu voor iedereen duidelijk, dus maakt ook niet veel meer uit wat wat is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
27/28 augustus had ik tijdens de MVP actie op DealExtreme veel spullen besteld. 4 van deze orders zijn nog niet binnen. Bij 3 van deze 4 orders zitten o.a. van die Electric Shock balpennen. Heeft iemand anders hier al zo'n Electric Shock balpen binnengekregen? Zou dit misschien de reden zijn dat ze nog niet binnen zijn?

Aangezien het wel bijna 45 dagen geleden is dat ik dit had besteld, heb ik gisteren bij Paypal wel een dispute aangemaakt. Ik heb nog niks van DX hierover gehoord. Wel jammer dat ik bij alle 4 die orders een MVP giftcard heb gebruikt, waardoor het maar over 1,50 euro gaat. Dan hoop ik dat ze me gewoon nu storecredit voor de volledige waarde gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Heb uiteindelijk ook de Xiaomi Pistons 2 gekocht omdat ze hier zo worden aangeprezen.

Via Pandawill besteld; de coupon PANDA2014 werkte voor mij helaas niet meer :(

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
bananensap schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:45:
Heb uiteindelijk ook de Xiaomi Pistons 2 gekocht omdat ze hier zo worden aangeprezen.

Via Pandawill besteld; de coupon PANDA2014 werkte voor mij helaas niet meer :(
Pandawill heeft helaas niet vaak coupon codes. Wat heb je er uiteindelijk voor betaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik had 2 weken geleden (29/09) met PANDA2014 die Pistons besteld nochtans en ik had TNT Post (PosNL) geselecteerd...
Maar uiteindelijk niet echt blij met Pandawill. Zal wss mijn laatste keer zijn dat ik daar iets koop. Volgende keer weer ibuygou/banggood/...!
Kreeg op 10/10 pas mail gekregen dat het verzonden werd. Xiaomi Miband werd 28/09 besteld via ibuygou en was toen al binnen! En nu nog steeds niet trackable, ook niet via Springglobalmail (maar het is natuurlijk nog vroeg). Op zich geen ramp en heb er geen haast bij. Waar ik wel boos van word, is dat ik op 03/10 status gevraagd had, en ze hebben tegen mij gezegd dat het al verzonden werd!
Vind het spijtig dat sommige shops zoals Pandawill geen seconde twijfelen om te liegen over status... En dan schaamteloos een week later pas echte verzendbevestiging op te sturen.

PS: had er uiteindelijk 20.24USD betaald inclusief "snelle" verzending.

[ Voor 4% gewijzigd door Dima_2005 op 12-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Dima_2005 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:09:
Ik had 2 weken geleden (29/09) met PANDA2014 die Pistons besteld nochtans en ik had TNT Post (PosNL) geselecteerd...
Maar uiteindelijk niet echt blij met Pandawill. Zal wss mijn laatste keer zijn dat ik daar iets koop. Volgende keer weer ibuygou/banggood/...!
Kreeg op 10/10 pas mail gekregen dat het verzonden werd. Xiaomi Miband werd 28/09 besteld via ibuygou en was toen al binnen! En nu nog steeds niet trackable, ook niet via Springglobalmail (maar het is natuurlijk nog vroeg). Op zich geen ramp en heb er geen haast bij. Waar ik wel boos van word, is dat ik op 03/10 status gevraagd had, en ze hebben tegen mij gezegd dat het al verzonden werd!
Vind het spijtig dat sommige shops zoals Pandawill geen seconde twijfelen om te liegen over status... En dan schaamteloos een week later pas echte verzendbevestiging op te sturen.

PS: had er uiteindelijk 20.24USD betaald inclusief "snelle" verzending.
Moah, DX is net zo beroerd. Zending 23-9 aangemeld. En rara, ze hebben vervolgens 2 1/2 week nodig om het pakket bij het sorteercentrum van CN te krijgen. En daar ligt het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

DX tel ik zelfs niet meer mee als webshop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja ik wacht nu ook al ruim een maand op mijn bestelling van Banggood, en dat is langer dan dat ik ooit op een pakje gewacht heb.

Zolang het binnen de 45 dagen is vind ik het prima, maar een beetje ongeduldig begin ik ondertussen ook te worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je elke webshop af gaat rekenen op de verzendstatus, dan kan je net zo goed stoppen met bestellen :+
Blader even terug, zelfs tracknummers van PostNL heb je niks aan, ze blijven gerust 2 weken op dezelfde status staan of veranderen uberhaupt niet van status.
Gewoon rekening mee houden dat het een paar weken kan duren, pin je niet vast om een loos trackingnummer, dan hoef je je ook nergens druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Nah, vind gewoon de ervaring in het algemeen slecht bij Pandawill. Die site is super-traag, de helft van de pagina's laden maar half. Gehandicapte vertalingen,... En de prijzen zijn helemaal niet zo geniaal. Geef mij dan maar andere sites :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
EN-IS schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Pandawill heeft helaas niet vaak coupon codes. Wat heb je er uiteindelijk voor betaald? :)
Ik heb er $21,49 voor betaald.

Door de hoge dollarkoers en omzetkosten van Paypal was dit omgerekend iets van een 17 euro. Nog steeds een prima prijs voor de kwaliteit die ik van die oortjes verwacht. :)

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Mijn bestellingen van gisteren:
BG:
- 1 of :18650 17670 16340 14500 AA AAA 3.6V-3.7V Battery Charger (SKU049034) - €1,62
- 1 of :Black 3M 10ft USB 2.0 A/A M/F MALE FEMALE Extender Cable Cord (SKU034543) Warehouse CN - €2.35
- 1 of :4 USB Ports Wall AC Power Travel Charger Adapter US EU Plug (SKU072721)
Adaptor: EU Warehouse CN - €4.88
- 1 of :20 Key Music IR Remote Controller Sensor For 3528 5050 RGB LED Strip (SKU130816) Warehouse CN - €4.77
- 1 of :G301 Adjustable Focus 532nm 5mw Green Light Laser Pointer (SKU155692) Warehouse CN - €6.74
-1 of : Flat to Round Plug Adapter Converter for Europe black (SKU014332) Warehouse CN - €0.72
- 1 of :Generic 6ft USB 2.0 Type A Female to A Male Extension Cable M/F 1.8M (SKU034423) Warehouse CN - €1.79
- 1 of :Mini Interface USB Data Line Cable For Tablet PC (SKU058645) Warehouse CN - €0.93
- 1 of :Universal 360 Degree Rotatable Car Mount Holder For iPhone Cell Phones (SKU055642) Warehouse CN - €5.70 (Van TV, in NL een tientje bij de Blokker e.d.)
- 1 of :Bluetooth V2.0 EDR USB Drive Audio Receiver 3.5mm Audio (SKU120731) Warehouse CN - €4.06
- 1 of :5M RGB Non-Waterproof 300 LED SMD 5050 LED Strip Light DC 12V (SKU127209) Warehouse CN - €7.97
- 1 of :US EU 100-240V Converter Adapter 12V 2A Power Supply For LED Strip (SKU121204)
Adaptor: EU Warehouse CN - €3.33
- 1 of :Wireless Bluetooth4.0 In Ear Stereo Headset Earphone For iPhone (SKU160096)
Color: Black Warehouse CN - €6.01
- 1 of :18650 3.7V Li-ion Rechargeable Battery For Flashlight Black Torch (SKU126366) Warehouse CN - €1.96
- 1 of :5600mAh USB LED External Backup Battery Power Bank For iPhone (SKU164069)
Color: Black Warehouse CN - €6.10
Totaal: €58,93

TD:
- 1 x Teeth Whitening Pen Tooth Brightening Pen Cleaner Brush - 1.61€
- 1 x Oxygen Cylinder Shaped Creative Lighter - 1.90€
- 1 x EU USB Power Charger Adapter for iPhone 4G - 0.86€
- 1 x Survival Fire Sparkle Flint Firestone Striker and Steel - 1.51€
- 1 x 44 Keys RGB IR Remote Controller + Connector for RGB LED Strip - 3.52€
- 1 x Electronic Fish Bite Alarm Finder Sound LED Clip-Logo Assorted - 3.81€
- 1 x TRANSCEND Premium 32GB C10 UHS-I 300X 45M/s Micro SDHC TF Card - 15.07€
- 1 x Oxygen Cylinder Shaped Refillable Butane Creative Cigar Cigarette Lighter FJL-29842 - 1.90€
Totaal: €30,19

In totaal 8 pakketjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Vooral hebbedingetjes, herken het wel >:)

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg... ik wil niet lullig zijn, maar heb je uberhaupt de OP gelezen? :X

SKU049034 (explosiegevaar)
SKU072721 (explosiegevaar)
SKU121204 (explosiegevaar)
SKU126366 (explosiegevaar)

SKU164069 (komt waarschijnlijk nog geen 2000 mAh uit)
SKU155692 (hopelijk ga je er niet mee op mensen richten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:15:
omg... ik wil niet lullig zijn, maar heb je uberhaupt de OP gelezen? :X

SKU049034 (explosiegevaar)
SKU072721 (explosiegevaar)
SKU121204 (explosiegevaar)
SKU126366 (explosiegevaar)

SKU164069 (komt waarschijnlijk nog geen 2000 mAh uit)
SKU155692 (hopelijk ga je er niet mee op mensen richten)
Achja, shit happens:P We zien wel wat er gebeurt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Voor iedereen die met LEDstrips wil gaan kloten heb ik de afgelopen dagen mijn brainfarts verzameld hieromtrent :
http://1337leds.tumblr.com/ (ik twijfelde aan de topic-postwaarde van zo 'n droge lap tekst, vandaar de omweg via Tumblr)
Aangezien we nog geen ledstrip topic hebben en dit wat makkelijker is dan elke vraag apart in DM te beantwoorden :)
Ik zeg niet dat dit the be all end all guide to ledstrip installs is
dus je bent gewaarschuwd :p

[ Voor 59% gewijzigd door dodge_911 op 14-10-2014 01:49 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
andydewit schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:23:
[...]

Achja, shit happens:P We zien wel wat er gebeurt:)
Even je inboedelverzekering ophogen. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Hyp Hyper schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:29:
[...]

Even je inboedelverzekering ophogen. ;)
Voordeel is dat de stroom alleen aanstaat als er daadwerkelijk iemand aanwezig is, dus bij evt. brand kan iemand direct ingrijpen. Als niemand aanwezig is staat de stroomtoevoer uit.
Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.