[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:02
Na al een aantal kleine dingetjes bij de Chinezen te hebben gekocht, nu eens een grote Chinese aankoop gedaan in de vorm van een SJ4000. Gedaan bij Banggood, uit het warehouse in de UK, hopelijk helpt dat om het pakketje lekker vlot te laten arriveren :)

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 12-10-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
RetroTycoon schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:15:
Na al een aantal kleine dingetjes bij de Chinezen te hebben gekocht, nu eens een grote Chinese aankoop gedaan in de vorm van een SJ4000. Gedaan bij Banggood, uit het warehouse in de UK, hopelijk helpt dat om het pakketje lekker vlot te laten arriveren :)
Ervaring leert dat je het waarschijnlijk in 4/5 werkdagen zult ontvangen
Als het morgen wordt verzonden dan heb je het donderdag/vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
andydewit schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

Voordeel is dat de stroom alleen aanstaat als er daadwerkelijk iemand aanwezig is, dus bij evt. brand kan iemand direct ingrijpen. Als niemand aanwezig is staat de stroomtoevoer uit.
Vriend van me was ook thuis toen er brand ontstond. Binnen 1 minuut kon hij niks meer anders doen dan wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

Voordeel is dat de stroom alleen aanstaat als er daadwerkelijk iemand aanwezig is, dus bij evt. brand kan iemand direct ingrijpen. Als niemand aanwezig is staat de stroomtoevoer uit.
Meen je dit serieus of is het cynisch bedoeld? Leuk voor de buren ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:05:
[...]

Vriend van me was ook thuis toen er brand ontstond. Binnen 1 minuut kon hij niks meer anders doen dan wegwezen.
Daarom heb ik dus eerst alles apart getest, en daarna in testopstelling met de brandblusser erlangs op 'n plek waar 't weinig kwaad kon...
't Is hit & miss met dat spul, maar als merken als Meanwell en Ohmeron hun stempeltje laten drukken op dezelfde voedingen die ik koop bij Banggood, ben ik al iets geruster.
En zoals steeds geldt het spreekwoord : if it looks like it's too good to be true, it usually is.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:33:
[...]

Daarom heb ik dus eerst alles apart getest, en daarna in testopstelling met de brandblusser erlangs op 'n plek waar 't weinig kwaad kon...
't Is hit & miss met dat spul, maar als merken als Meanwell en Ohmeron hun stempeltje laten drukken op dezelfde voedingen die ik koop bij Banggood, ben ik al iets geruster.
En zoals steeds geldt het spreekwoord : if it looks like it's too good to be true, it usually is.
Helaas neemt niet iedereen die moeite denk ik. Mee eens dat er prima voeding uit China te halen is van degelijke binnenlandse merken waar nog wel enige keuring aan te pas komt. Orico en Nillkin (afgeleid van Belkin :+ ) zijn prima merken en betaalbaar. Merkloze dingen die gevoed worden door het lichtnet gaan bij mij meteen de prullenbak in, dat risico vind ik gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Daar moet ik dodge_911 ook gelijk in geven, vaak zie je dezelfde adapters hier.
Ik heb zelf ook al een keer gehad dat een adapter begon te stinken en heet werd, er is gelukkig niets gebeurd dit was gewoon van een Belkin router. Ik test zo ook altijd eerst uit, tot nu toe heb ik nog geen enkele uit china gehad die problemen had en toch heb ik er al veel gehad, Jiayu adapters, Xiaomi adapters, Tablet adapters, Kerst verlichting, Baofeng adapters, 18560 laders etc.
Waar ik wel voor zorg is dat er nooit brandbaar spul in de buurt ligt, het liefst gewoon een tegelvloer of in de garage op het beton verder dan de adapter kan er dan weinig branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:22:
[...]

Meen je dit serieus of is het cynisch bedoeld? Leuk voor de buren ook. :)
Alles zal worden gebruikt in een hok een stuk achter het huis (in de achtertuin). Vrij van bomen, huizen en ander brandbaar goed. Een brandblusser is aanwezig. En zoals ik al zei, als er niemand aanwezig is, is er ook geen stroomtoevoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
EN-IS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:08:
[...]

Tijdens het opladen knippert het rode lampje, wanneer deze volledig is opgeladen knippert het lampje niet meer, deze blijft aan.
Bij mij knippert het lampje niet tijdens het opladen? Bij mij blijft die continu aan. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Onder de noemer geinige hebbedingetjes :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J5aaQ7K.jpg
http://www.chinabuye.com/...one-wi-fi-usb-cable-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:58

Chocoball

瞧好吧!

Bij Merimobiles is momenteel de orginele Xiaomi MiKey te krijgen voor $1,99 en de MiBand voor $24,99. Helaas hun kortingscode 555 werkt alleen bij orders van $150 en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:09:
Ik had 2 weken geleden (29/09) met PANDA2014 die Pistons besteld nochtans en ik had TNT Post (PosNL) geselecteerd...
Maar uiteindelijk niet echt blij met Pandawill. Zal wss mijn laatste keer zijn dat ik daar iets koop. Volgende keer weer ibuygou/banggood/...!
Kreeg op 10/10 pas mail gekregen dat het verzonden werd. Xiaomi Miband werd 28/09 besteld via ibuygou en was toen al binnen! En nu nog steeds niet trackable, ook niet via Springglobalmail (maar het is natuurlijk nog vroeg). Op zich geen ramp en heb er geen haast bij. Waar ik wel boos van word, is dat ik op 03/10 status gevraagd had, en ze hebben tegen mij gezegd dat het al verzonden werd!
Vind het spijtig dat sommige shops zoals Pandawill geen seconde twijfelen om te liegen over status... En dan schaamteloos een week later pas echte verzendbevestiging op te sturen.

PS: had er uiteindelijk 20.24USD betaald inclusief "snelle" verzending.
8)7 |:(

Misschien volgende keer ff dit topic door lezen. Dan had je kunnen weten dat de 1e week van oktober vakantie is en 99% van het land plat ligt. En er dus nu een hele berg pakketjes liggen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:15
Heeft iemand ervaring met deze? http://www.banggood.com/W...te-Controlle-p-59466.html

En moet ik hier nou nog iets van een stekker bij kopen? (zoja welke?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
jovael schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:25:
Heeft iemand ervaring met deze? http://www.banggood.com/W...te-Controlle-p-59466.html

En moet ik hier nou nog iets van een stekker bij kopen? (zoja welke?)
Scroll ff 15 posts omhoog en lees mijn PDF even :p
Dan heb 'm ik 'm misschien niet voor niets geschreven.
Kort : ja, je hebt nog een adapter nodig. Welke dat is mag je zelf uitzoeken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:18:
Ohja ik wacht nu ook al ruim een maand op mijn bestelling van Banggood, en dat is langer dan dat ik ooit op een pakje gewacht heb.

Zolang het binnen de 45 dagen is vind ik het prima, maar een beetje ongeduldig begin ik ondertussen ook te worden hoor.
Och ben je niet de enige, als je er track&trace op hebt genomen gaat het vaak via flytexpress en die zijn niet zo vlot.
Volgende keer hou ik die 1,70$ wel in mijn zak, heb ik het vlugger binnen óók.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:05
Hallo,

Ik heb meer dan 5 weken geleden iets besteld bij DX.com, nu is dat pakketje nog steeds niet aangekomen en had ik contact met ze opgenomen. Na de 3de mail wouden ze contact opnemen met het postkantoor en het ofline uit gaan zoeken. Hiervoor wouden ze 10 werkdagen hebben. Maar ik heb ook een geschil lopen die de 22ste afloopt. Wat zal ik doen, het geschil de 21 opwarderen tot een claim of het verder met dx afhandelen.

Alvast bedankt

sander1116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrGangstaQ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:45:
[...]

Bij mij knippert het lampje niet tijdens het opladen? Bij mij blijft die continu aan. Hebben meer mensen dit?
Mijn versie heeft dat ook :)
Als je terugscrolt kan je lezen dat er verschillende versies worden verkocht zoals bijv. bij banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:15
dodge_911 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Leuk stukje heb je geschreven.
Dus ik hoef er alleen een voeding bij te halen van de kringloop en ik kan van de verlichting genieten? :P
Dan ga ik het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:26
sander1116 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:40:
Hallo,

Ik heb meer dan 5 weken geleden iets besteld bij DX.com, nu is dat pakketje nog steeds niet aangekomen en had ik contact met ze opgenomen. Na de 3de mail wouden ze contact opnemen met het postkantoor en het ofline uit gaan zoeken. Hiervoor wouden ze 10 werkdagen hebben. Maar ik heb ook een geschil lopen die de 22ste afloopt. Wat zal ik doen, het geschil de 21 opwarderen tot een claim of het verder met dx afhandelen.

Alvast bedankt

sander1116
Volgens hun eigen regels(zie https://cs.dx.com/FAQ/Detail/63) moet je 23 werkdagen wachten. Momenteel zit je op 25 (5 weken). Ik zou ze een bericht terugsturen dat het geschil tot de 21e loopt, en dat ze tot dan de tijd hebben om met een antwoord/oplossing te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:05
Ze stuurden de 3de mail dit:

sorry for the late reply !
If possible, could you please first check with your local post office to see if there are any packages waiting for you to pick up and please let us know?

We have also contacted the post office to check this package via offline methods. It may take time to process, so please give it 10 working days to track. We will inform you as soon as we receive further information from the post office.

Please do not worry, your purchase with DX is guaranteed. If the package is lost on the way or returned to us after further investigation, we will arrange for a refund or replacement for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
jovael schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Leuk stukje heb je geschreven.
Dus ik hoef er alleen een voeding bij te halen van de kringloop en ik kan van de verlichting genieten? :P
Dan ga ik het bestellen.
Imho wel, alleen erop letten dat je een voeding neemt die genoeg watt's geeft :D
Dat kan je normaal gezien wel terugvinden in de specsheet van je ledstrip.

Enne, thx :D Hoop dat je d'r wat wijzer van geworden bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:37
[...]

Ik mis nog een stuk over het dubbel voeden van een strip. De LEDs achteraan zullen namelijk minder fel branden dan diegene helemaal vooraan. Dat komt door de weerstand van de kopersporen op de strip. Kun je ondervangen door de strip aan beide zijdes te voeden. Hoeft er ook geen 24A door die DC connectoren ;) (Die volgens mij gespecced zijn op 5A dacht ik).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ThinkPadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Ik mis nog een stuk over het dubbel voeden van een strip. De LEDs achteraan zullen namelijk minder fel branden dan diegene helemaal vooraan. Dat komt door de weerstand van de kopersporen op de strip. Kun je ondervangen door de strip aan beide zijdes te voeden. Hoeft er ook geen 24A door die DC connectoren ;) (Die volgens mij gespecced zijn op 5A dacht ik).

:)
Kijk :) Her had ik dus op gehoopt, dat er lui met meer verstand nog wat tips konden aanbrengen :D
Mijn RGB strip heeft een extra aansluiting daarvoor, maar voor m'n WW strips had ik hier nog niet aan gedacht. Mag ik je hieromtrent straks ff DM'en ?

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:35:
Voor iedereen die met LEDstrips wil gaan kloten heb ik de afgelopen dagen mijn brainfarts verzameld hieromtrent :
http://cl.ly/2t0Y2l0p1N1H (ik twijfelde aan de topic-postwaarde van zo 'n droge lap tekst, vandaar de omweg via PDF)
Aangezien we nog geen ledstrip topic hebben en dit wat makkelijker is dan elke vraag apart in DM te beantwoorden :)

[...]

dus je bent gewaarschuwd :p
Echt een super informatieve PDF, 1000 maal dank voor het schrijven ervan _/-\o_ .
Nu dat topic nog >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Deze maakt een wifi hotspot als je hem in een PC steekt met wifi? Of snap ik het nou verkeerd? Haha

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Majesty schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Echt een super informatieve PDF, 1000 maal dank voor het schrijven ervan _/-\o_ .
Vanavond even lezen alhoewel het nu toch al telaat is aangezien ik een zooitje 3528 strips al besteld heb voor wat kleiner werk ;) Op dit moment 8 pakketjes onderweg van China met vooral Iphone/Led spulletjes

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 13-10-2014 15:58 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:52
Banggood: 28-8 besteld, betaald. Edit had er eerst 9 staan.

2014-09-11 05:36:25 Shipped, veel te laat.

Sinds 21-9 staat er Departure from outward office of exchange

Vorig week paypalmelding aangemaakt, wegens niet ontvangen.

Geen reactie van Banggood op gehad.

Gaat lekker, met de tablet.

[ Voor 5% gewijzigd door KLX16 op 13-10-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLX16 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:51:
Banggood: 28-9 besteld, betaald.

Geen ractie van Banggood op gehad.

Gaat lekker, met de tablet
Vorige week? Toen waren er iets meer dan 2 weken voorbij? Als je haast hebt moet je niet in China bestellen tbh.... Rond de 30 dagen neem ik meestal contact op met de shop en iets voor de 45 dagen maak ik een dispute aan als ik mijn artikel nog niet heb of mijn geld terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:52
@ lars, Sorry, was besteld 28-8

[ Voor 14% gewijzigd door KLX16 op 13-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLX16 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:16:
@ lars, Sorry, was besteld 28-8
Kijk dan word het een ander verhaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Majesty schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:46:
Idem, petje af voor Dodge! Zulke initiatieven juichen we alleen maar toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 12:58

Chocoball

瞧好吧!

Dealextreme geeft tot en met 30 november 5% korting op Xiaomi producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLX16 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:51:
Banggood: 28-8 besteld, betaald. Edit had er eerst 9 staan.

Geen reactie van Banggood op gehad.

Gaat lekker, met de tablet.
Heb gewoon nog even geduld, ik wacht nu namelijk ook al ruim een maand op mijn bestelling van Banggood en de status is al sinds 23 september Departure from outward office of exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:48:
Heb gewoon nog even geduld, ik wacht nu namelijk ook al ruim een maand op mijn bestelling van Banggood en de status is al sinds 23 september Departure from outward office of exchange.
Toevallig wilde ik je vragen of jij al meer wist van de status van je pakket/tracking :) Die van mij is nog altijd niet gearriveerd.

*als je op iets wacht, dan lijkt het voor altijd te duren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
[...]

Mooi stukje, zit hier al weken tegen een flikkerende ledstrip te kijken 2x 5m 5050? op een 12v 1.3mv? adapter.
Moet iets meer sap aan dus.
Zijn de ledstrips van DX.com

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we toch bezig zijn, deze heb ik van coolicool:

di 14 okt. 00:42 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
za 11 okt. 19:24 CN Pakket aangekomen in land van transit
vr 10 okt. 23:39 CN Pakket onderweg naar land van transit
wo 1 okt. 02:10 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
wo 1 okt. 02:08 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Mooie illustratie dat de 1e week van oktober weinig is gebeurd.
Na 2 weken gaat die hopelijk eindelijk op het vliegtuig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Toevallig wilde ik je vragen of jij al meer wist van de status van je pakket/tracking :) Die van mij is nog altijd niet gearriveerd.

Ja ik begin zelf ook wel een beetje ongeduldig te worden, en het mooie is ik ben doordeweeks niet thuis. Maar ik online begrepen dat het na deze status nog enkele weken kan duren, dus ik hoop dat ik het deze week ontvang.

Maar goed ik ben gelukkig niet de enige die nog op zijn bestelling van Banggood wacht, dus ik verwacht ook dat het gewoon binnen nu en twee weken aankomt anders PayPal geschil aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
ShadowBumble schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Vanavond even lezen alhoewel het nu toch al telaat is aangezien ik een zooitje 3528 strips al besteld heb voor wat kleiner werk ;) Op dit moment 8 pakketjes onderweg van China met vooral Iphone/Led spulletjes
Voor wat voor toepassingen zou je kiezen voor 3528 en wanneer voor 5050? Ik heb nu 5050 en 5630 onderweg. Wil eigenlijk ook nog wat 3528 bestellen om te testen. Heb op kantoor nog betrouwbare ( op het oog) adapters liggen. Wel laag wattage. Maar voor testdoeleinden prima.

De PDF is echt top geworden. Heb al paar keer erin mogen kijken en heb er heel veel aan gehad om een beetje wegwijs te worden. Moet nog even een lijst van bestelde producten maken dan post ik die hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een grappige accessoire voor je smartphone :)

Afbeeldingslocatie: http://imgmgr.banggood.com/images/2014/zhaoyuhong/09/SKU166445/SKU166445-91.jpg

Vergrootglas voor je smartphone, ik herinner me dat je zoiets ook voor de Gameboy vroeger kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mijn nieuwe postbode heeft me vanmiddag verrast met 2 pakjes.
1tje met DC connectors voor het led-project, niks bijzonders, maar in het andere zat onderstaande :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4uO6c5A.jpg?2
Een Matek USB Power Adapter / LiPo to USB Converter, 6A - 4Ports specs & manual
Was ik al even naar op zoek nadat 'ie bij BangGood al maanden out of stock was.
uiteindelijk gevonden bij GoodLuckBuy, en meteen mijn eerste ervaring met de shop.
In totaal was ik €10,94 kwijt, omdat ik voor tracked shipping had gekozen.
  1. Ordered : 2014-09-20
  2. Shipped : 2014-10-01 - Registered Airmail - Hong Kong Post
  3. Despatched : 2014-10-08
  4. In Belgium : 2014-10-12
  5. Delivered : 2014-10-13
12 days in transit, 23 days total order time

Ga 'm gebruiken in de auto om USB-spul te laden.
Net even getest :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ksgIxkY.jpg
Helaas is de zwaarste voeding die ik momenteel in huis heb 2A, dus kan ik niet testen of'ie de 6A waarmaakt. En dat terwijl ik 6 voedingen onderweg heb. Thanks to Banggood, die de afgelopen weken wel wat mailtjes van me heeft mogen beantwoorden met de vraag waar mijn orders bleven. Mijn orderstatus is een week lang niet bijgewerkt, uiteindelijk wel een mail gekregen met trackingnummers voor alle orders, dus ze zijn nu allemaal in Urumqi als ik 17track mag geloven, terwijl ze toch bij Banggood uit verschillende warehouses komen 8)7

Dus, ja, ook ik sluit me aan bij het clubje ongeduldigaards ;)
'k Zit eigenlijk vooral te wachten op mijn ledstripmeuk, zodat ik mijn slaapkamer te lijf kan gaan.
Ik had nog wat leuks bedacht met een PIR sensor aan de onderkant van m'n bed, en een ledstripje onder m'n nachtkastje dat dan aangaat als ik een voet naast mijn bed zet :D

And now for something completely different
Hoewel ik oudgediende ben in het Chinashoppen, moet ik bekennen dat ik nog nooit wat via AliExpress heb gekocht O-) AliExpress is dus een soort van eBay, voor China. Dus met dezelfde dingen rekening houden als bij eBay? Goeie ratings enzo? Nog tips & tricks van een AliExpress-shopper?

[ Voor 41% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:27:
Ja ik begin zelf ook wel een beetje ongeduldig te worden, en het mooie is ik ben doordeweeks niet thuis. Maar ik online begrepen dat het na deze status nog enkele weken kan duren, dus ik hoop dat ik het deze week ontvang.

Maar goed ik ben gelukkig niet de enige die nog op zijn bestelling van Banggood wacht, dus ik verwacht ook dat het gewoon binnen nu en twee weken aankomt anders PayPal geschil aanmaken.
Hmmm, ik dacht laat ik het eens controleren waar alles zich bevindt en ik controleer het eerst op 17Track.net;
- Departure from outward office of exchange

En dat betekent (ik dacht mij te herinneren dat Kenzi dit ooit eens vertelde;) of het is onderweg, ergens op een boot, of het ligt in de vliegtuig en is nu naar je onderweg, of het ligt nog altijd op het vliegveld voor een plek in het vliegtuig.

En vervolgens controleer ik het op de site van China Post;
- Tablet - Current Location -> Urumqi International
- Camera - Current Location -> Urumqi International
- Powerbank - Current Location -> Guangzhou International

Ik weet alleen niet hoe correct deze gegevens zijn, volgens de info van China Post ligt het daar of het is echt onderweg en nog niet gescand in land van aankomst - Nederland (misschien dat de status/current location daarom nog altijd niet is veranderd?.
Ik ben een voorstander van een betere / snellere verzend service, vind het ook niet erg om wat extra te betalen alleen moet het niet tientallen dollars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Oeh, keek net eens op de site van Banggood bij de new arrivals, zie ik deze staan.
http://www.banggood.com/1...-Smartphone-p-950060.html

Ziet er wel mooi uit, en al zou die al de helft van zn power hebben, dan lijkt het me nog een koopje, een 1A en een 2A output...

Denk dat ik hem deze week toch ga bestellen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SyVsdMC.jpg
Aangezien dat ding toch variabel voltage slikt, effe m'n powerbrick van m'n Pioneer A3 erbij genomen, 14V/4A.
Ik kan mededelen dat'ie 3,77A alvast haalt :)
MrMilco schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:32:
Oeh, keek net eens op de site van Banggood bij de new arrivals, zie ik deze staan.
http://www.banggood.com/1...-Smartphone-p-950060.html

Ziet er wel mooi uit, en al zou die al de helft van zn power hebben, dan lijkt het me nog een koopje, een 1A en een 2A output...
Ik sleur liever 2 XPB's mee dan ;)

En als ik m'n tracking mag geloven komt morgen deze jongen binnen via AusPost 8)7 :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XL1s4he.png

[ Voor 65% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 20:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:37
Die USB lader gaat geen 6A doen. Iig niet zonder serieus warm te worden. En ik zie nergens koelblokjes. 6A bij 5V is 30W. Dat levert behoorlijk wat warmte op...

Zo zijn er ook DC-DC converters te koop op basis van LM2596 chip. De advertenties claimen dat ze 3A kunnen doen, maar zonder heatsink lukt dat no way :p

Kan op jouw foto's niet zien wat er voor chips op zitten, maar zou maar zo kunnen dat ze ook die LM2596 chip gebruiken (en dan 2x zodat ze op 6A komen).

Wel een handig dingetje, dat wel :Y

[ Voor 55% gewijzigd door ThinkPad op 13-10-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ThinkPadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:48:
Die USB lader gaat geen 6A doen. Iig niet zonder serieus warm te worden. En ik zie nergens koelblokjes. 6A bij 5V is 30W. Dat levert behoorlijk wat warmte op...

Zo zijn er ook DC-DC converters te koop op basis van LM2596 chip. De advertenties claimen dat ze 3A kunnen doen, maar zonder heatsink lukt dat no way :p
Heatsink : check!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZOlDoFUl.jpg
ThinkPadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:48:
Kan op jouw foto's niet zien wat er voor chips op zitten, maar zou maar zo kunnen dat ze ook die LM2596 chip gebruiken (en dan 2x zodat ze op 6A komen).
Speciaal voor jou :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4R9eXdEl.jpg
Hoop dat je d'r nu wat aan hebt ;)

[ Voor 66% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
dodge_911 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:44:
Hoewel ik oudgediende ben in het Chinashoppen, moet ik bekennen dat ik nog nooit wat via AliExpress heb gekocht O-) AliExpress is dus een soort van eBay, voor China. Dus met dezelfde dingen rekening houden als bij eBay? Goeie ratings enzo? Nog tips & tricks van een AliExpress-shopper?
Ja, inderdaad op rating letten. Vaak zie je het zelfde product bij een andere verkoper goedkoper. Deze verkoper heeft vaak geen ratings.
Zo had ik laats een wereldkaart besteld. Ik dacht besteld dit keer gewoon de goedkoopste was toch maar $2.25. Achteraf gezien had ik beter bij een andere verkoper met een goede seller rating. Had ik waarschijnlijk iets meer betaald maar netjes wel binnengekregen. De gene die ik had ontvangen kwam driedubbelgevouwen in een plastic zak aan. :? (Niet netjes opgerold in een koker wat je bij posters verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:43:
Dit is een grappige accessoire voor je smartphone :)

[afbeelding]

Vergrootglas voor je smartphone, ik herinner me dat je zoiets ook voor de Gameboy vroeger kon kopen.
Wel opmerkelijk, krijg je dus een soort tablet-scherm >:)
Op de Gameboy zag dat er zo uit: ;)
Afbeeldingslocatie: http://img.tweedehands.nl/f/preview/194463434-zwarte-gameboy-advance-sp-vergrootglas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Voor de geinteresseerden, de BIC tablet staat na bijna 8 dagen standby nog op 20% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
http://www.banggood.com/H...IInfraredRF-p-949579.html

Nice, een goedkoper alternatief voor de systemen die hier verkrijgbaar zijn. Alleen twijfel ik nog of ik deze zal aanschaffen. Zal die stabiel en gebruiksvriendelijk genoeg zijn. Zou je hier ook rgb ledstrips mee kunnen aansturen?
mark-k schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:52:
Voor de geinteresseerden, de BIC tablet staat na bijna 8 dagen standby nog op 20% :)
Je mag er ook wel mee spelen hoor. :+

[ Voor 26% gewijzigd door BigWillem89 op 13-10-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
BigWillem89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:31:

Nice, een goedkoper alternatief voor de systemen die hier verkrijgbaar zijn. Alleen twijfel ik nog of ik deze zal aanschaffen. Zal die stabiel en gebruiksvriendelijk genoeg zijn. Zou je hier ook rgb ledstrips mee kunnen aansturen?
Lijkt me idd een leuk systeem... met de nadruk op lijkt...
Nergens staat vermeld welke standaard compatible is met dit ding. En verder is de vertaling chinglish :D
En 40€ is me teveel om de gok zo te nemen :)

Hier heb ik wat "meer" info gevonden over 't ding....

[ Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:44:
[...]

Lijkt me idd een leuk systeem... met de nadruk op lijkt...
Nergens staat vermeld welke standaard compatible is met dit ding. En verder is de vertaling chinglish :D
En 40€ is me teveel om de gok zo te nemen :)

Hier heb ik wat "meer" info gevonden over 't ding....
Deze had ik gevonden. Vooral gericht op beveiliging. Lijkt me inderdaad een grote gok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
dutchgio schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:37:
[...]

Wel opmerkelijk, krijg je dus een soort tablet-scherm >:)
Op de Gameboy zag dat er zo uit: ;)
[afbeelding]
Moet je wel een echte Gameboy als plaatje gebruiken he. :P
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-uOtUWHi2cw4/T4yA-da1TeI/AAAAAAAAApE/LMF2zF-3LH4/s320/Magnifier%2520Gameboy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

BigWillem89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:31:

[...]

Je mag er ook wel mee spelen hoor. :+
Tja, had toch even een drukke week, en wilde toch de test maar goed afmaken. Zou volgens berekeningen dus toch binnen 2 dagen leeg moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb m'n 'guide' op 'n Tumblr gepleurd, dan is'ie ook altijd up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34

13art

Moderator Mobile
Zit nog erg in dubio of ik de sj4000 action cam zal gaan kopen. Voor de prijs natuurlijk super goede kwaliteit. Maar ja hoe vaak gebruik je nou zo'n ding? Is toch weer zo'n 80 euro (UK warehouse bij banggood, krijg je in ieder geval geen gedonder met invoerrechten, etc). Nog even met mezelf in conclaaf of ik hem voor de wintersport nog ga kopen of niet.
Blijft mooi dat ze vanuit China ook dit soort kwaliteit producten leveren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Laatst online: 27-02 13:38
l3art schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:26:
Zit nog erg in dubio of ik de sj4000 action cam zal gaan kopen. Voor de prijs natuurlijk super goede kwaliteit. Maar ja hoe vaak gebruik je nou zo'n ding? Is toch weer zo'n 80 euro (UK warehouse bij banggood, krijg je in ieder geval geen gedonder met invoerrechten, etc). Nog even met mezelf in conclaaf of ik hem voor de wintersport nog ga kopen of niet.
Blijft mooi dat ze vanuit China ook dit soort kwaliteit producten leveren.
Qua beeldkwaliteit heb je een prima ding, het grote nadeel van dat ding is alleen de batterijduur..
40/60 minuten op een accu, dan heb je op een dag 10/15 accu's nodig tijdens wintersport...

Ik denk dat je beste budget optie voor de wintersport die nieuwe gopro hero is, ze claimen 2.5 uur batterijduur, even de reviews afwachten of dat een beetje klopt, en of de gebruikte chipset/sensor een beetje modern is. In hun oude budgetmodel zat een ouderwetse chipset/sensor wat niet heel positief was voor de beeldkwaliteit.

Of je moet een skeleton housing nemen en permanent een Xiaomi 10400 aansluiten, dan kom je de dag wel door op een accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om je laptop te voorzien van stroom met een XPB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:46:
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om je laptop te voorzien van stroom met een XPB?
Meeste laptops hebben 11 tot 19 volt nodig, gaat em niet worden met de 5 volt vanaf een XPB. De meeste tablets slikken wel gewoon 5 volt.

Grappig genoeg maken ze beide gebruik van 18650 cellen ( laptop accu en XPB ), maar de uitvoer voltages zijn anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:46:
Gaat m niet worden, de xpb levert 5V en 2(?)A, een laptop heeft meestal ongeveer 18V en enkele ampères nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rdegoede schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Meeste laptops hebben 11 tot 19 volt nodig, gaat em niet worden met de 5 volt vanaf een XPB. De meeste tablets slikken wel gewoon 5 volt.

Grappig genoeg maken ze beide gebruik van 18650 cellen ( laptop accu en XPB ), maar de uitvoer voltages zijn anders
Jammer. :( zoek eigenlijk een Powerbank of externe batterij voor mijn laptop (batterij is niet zomaar even verwisselbaar on the go, dus een tweede batterij erin drukken is geen optie) iemand enig idee? Heb al een beetje gezocht op ebay maar dan kom ik op $100+ en dat vind ik toch een beetje overdreven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Jammer. :( zoek eigenlijk een Powerbank of externe batterij voor mijn laptop (batterij is niet zomaar even verwisselbaar on the go, dus een tweede batterij erin drukken is geen optie) iemand enig idee? Heb al een beetje gezocht op ebay maar dan kom ik op $100+ en dat vind ik toch een beetje overdreven. :P
http://www.tomshardware.c...al-power-supply,2821.html
Vanaf 70 dollar, mogelijk goedkoper via ebay.. bij China verkopers ben ik dit soort dingen nog niet tegengekomen ( ook niet echt actief op gezocht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rdegoede schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

http://www.tomshardware.c...al-power-supply,2821.html
Vanaf 70 dollar, mogelijk goedkoper via ebay.. bij China verkopers ben ik dit soort dingen nog niet tegengekomen ( ook niet echt actief op gezocht )
Er zijn in China een paar modellen te krijgen (onder andere bij Banggood) maar die beginnen pas bij $100. En $70 is nog steeds wel veel geld. Ik hoop eigenlijk dat het onder de $50 te krijgen is maar daar lijkt het niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:53
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

en er is geen poort voor een extra batterij op aan te sluiten? Ik weet dat die van HP dat hebben.
Anders is het een ups dat je nodig hebt :) En dat is zwaar om mee te nemen :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
EN-IS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Inderdaad ;( .
Ik wacht al sinds 11 september op m'n LED strip van AliExpress.
Gelukkig wel goed contact met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tc982 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

en er is geen poort voor een extra batterij op aan te sluiten? Ik weet dat die van HP dat hebben.
Anders is het een ups dat je nodig hebt :) En dat is zwaar om mee te nemen :)
Dat is er inderdaad niet. Mijn oude Dell had dat inderdaad ook maar mijn huidige Asus niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 00:35
Ben sinds kort ook lid van Aliexpress.
De zoekfunctie op de site is soms een beetje raar, maar voor de rest wel ok.
Je moet wel oppassen, want vaak is het bij lage prijzen zo dat het alleen geldt, als je een hele lot opkoopt.
Maar bij het zoeken kan je ook aangeven dat je 1 stuk van het artikel zoekt.

Heb nu een aantal artikelen besteld en meestal is het gratis verzending. Maar dan moet je geen haast hebben, want het duurt meestal minimaal 2 tot 3 weken. Kleine dingen die met de post kunnen, zijn natuurlijk sneller binnen.

Heb ook al een dispute geopend. Ik had 20 telefoonstandaards gekocht voor €15. Ik had er bij aangegeven dat ik alleen zwarte wilde. Ze hebben toch allerlei kleurtjes gestuurd. Op zich niet heel erg, maar toch. Heb een dispute aangemaakt en ik kon kiezen uit terugsturen of bedrag terug. Je kon ook aangeven hoeveel je terug wilde hebben. Omdat ik niet de lulligste wilde zijn, had ik aangegeven dat ik €10 terug wilde. En daar gingen ze mee akkoord.

Ook hebben ze een timer. Zodra deze afloopt en je hebt het artikel nog niet ontvangen, dan wordt de order gecanceled. Tot nu toe nog niet meegemaakt.

Al met al, vooralsnog positieve ervaringen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online

Om hier ook nog even op terug te komen: ik zie dat ik inmiddels al zo'n 40+ orders heb staan bij AliExpress, zelfs inclusief 3 schilderijen (canvas, handgeverfd, heel erg mooi). Dat is altijd goed gegaan. Het komt vaak voor dat bepaalde producten bij een persoon met lage rating goedkoper zijn en ik neig er altijd naar om die "nieuwe verkopers" dan een kans te geven (en mezelf geld te besparen), maar vaak duurt het dan toch nog langer voor het pakket op de post gaat en dergelijken, of slecht verpakt.

Twee maal een product gehad dat snel defect is gegaan, zonder problemen 2 maal meteen een nieuw product gekregen. Ze hebben ook een erg groot assortiment moet ik zeggen. Ik vind het een fijne webshop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duidelijkzo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-07 12:53
Na goede ervaringen met onder meer lightinthebox, dx, tinydeal ook net aangemeld bij Ali. Routertje aangeschaft om op de bovenetage neer te zetten als AccessPoint.
Kon nergens ter wereld een goedkopere oplossing vinden:
http://www.aliexpress.com...2/1248678_1892732645.html
In het bestelformulier gevraagd om een Engelse handleiding toe te sturen en kreeg die binnen een dag binnen. Benieuwd hoe snel ze leveren voor welgeteld 11 euro en een paar centen.
Dan kan eindelijk die eigenwijze repeater stekker van de Action de deur uit! :)

En zo juist mail binnen: shipped. Das binnen 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:18
Ik lurk al een tijdje mee in dit Sub-Forum en heb sinds kort een Axgio Neon N1 aangeschaft. Ik heb er een review van gemaakt, ik hoop dat ik deze hier ook mag plaatsen?

Het toestel is te bestellen bij Tinydeal voor ~€86,- Een leuke telefoon voor een schappelijke prijs, maar eigenlijk niet veel bijzonders. Mocht je opzoek zijn naar een toestel waarmee je soms je e-mail bekijkt, internetten, WhatsApp en dat soort dingen is dit misschien wel ies voor jou. Als je echter wat meer van een telefoon verwacht, zal ik even verder kijken naar een wat hogere prijs klasse.

Merk: Axgio Neon N1

Prijs: €86
Link: http://www.tinydeal.com/a...4-ota-phone-p-136100.html

Inleiding.
De laatste tijd raak ik steeds meer geïnteresseerd in de markt van Chinese Smartphones. En dan met name de Mid-range klasse in de prijs categorie van ~€80 tot €150,-

Met een prijs klasse van €86,- is dit één van de goedkopere Smartphones met een 5"' scherm en Android OS uit China. Ook deze telefoon heb ik een week op zak gehad om hem uitgebreid te kunnen testen. In de review vind je een uitgebreide test van de telefoon, mijn bevindingen, foto's van het toestel en een complete lijst met specificaties.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2rd7seu.jpg

Axgio Neon N1
De Axgio Neon N1 beschikt over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Dit is uit te bereiden met een SD kaart. Wanneer je de Neon N1 aanzet merk je dat de interface van de OS net even wat anders is dan andere Android smartphones. De Neon N1 draait op een versie van Android, maar de User interface is aangepast en heet Neonado, deze interface heeft veel weg van de Huawei. Ik moet zeggen dat dit wel even wennen is, zo beschikt de UI niet over een App drawer en is het uiterlijk van de instellingen net iets anders. Mocht je echter niet aan het idee kunnen wennen dat er geen App drawer is, kun je altijd nog een andere Launcher installeren zoals bijvoorbeeld Nova launcher. Ook beschikt Neonado over een iet wat aparte, maar zeer handige 'Task killer' en 'Traffic control widgets'. Een groot nadeel aan de sofware is dat hij niet beschikt over alle talen, waaronder Nederlands. De beschikbare talen zijn; Chinees, Engels Frans, Spaans, Russisch, Italiaans en Duits. De telefoon wekt uiteraard wel met Nederlands bereik.
Verder zijn er een aantal Apps voor geinstaleerd zoals; Whatsapp, Skype, Snapchat, Adobe Reader, Twitter, en Facebook. Deze Apps zijn echter wel gewoon gemakkelijk te verwijderen als je deze er niet op wilt hebben.

De telefoon wordt verzonden in een kartonnen doos, niks bijzonders eigenlijk.

In de doos komen we het volgende tegen:
- Axgio Neon N1
- Flip Cover
- Oplader + EU converter
- Oordopjes
- Engelse gebruikershandleiding
- Screenprotector

Uiterlijk & Gevoel
De Neon N1 is een erg mooi toestel al zeg ik het zelf. Het slanke design en de 3 capacitieve knoppen welke oplichten als je het toestel activeert onderaan het scherm geeft het toestel een erg mooie uitstraling. Ook de metalen zijkant geeft het toestel een mooie uitstraling. Als we het toestel omdraaien en de achterkant van het toestel zien, ben ik echter wat minder te spreken. De camera is echt een doorn in het oog, deze steekt erg ver uit en is niet mooi weg gewerkt.
Afgezien van de camera is de Neon N1 wel goed afgewerkt, zit solide in elkaar en voelt stevig aan. De volume regelaar, welke aan de zijkant van het toestel is geplaatst is mooi weg gewerkt, eveneens als de aan/uit knop welke we aan de andere kant tegenkomen.

Het toestel weegt ongeveer 156 gram en heeft een afmeting van; 143x71x7 mm. Het 5'' scherm is gemakkelijk te besturen met 1 hand en houd prettig vast. Wel merk ik dat de achterkant vrij glad is waardoor hij nog wel een weg schuift.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/neayph.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/bfpbh1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2icbe6v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/zv9zzp.jpg

Het Scherm:
Het 5 inch 720P HD-scherm waarmee deze Neon N1 geleverd wordt is vrij helder van kleur en ook de kijkhoeken zijn erg goed te noemen, ik moet zeggen, voor zo'n prijs had ik niet verwacht dat het scherm zo helder en scherp zou zijn. Wel valt het me op dat de kleur paars meer naar blauw neigt maar dat kan ook aan mij liggen. In principe hoef je het toestel niet op de maximale helderheid te zetten maar persoonlijk vind ik dat vaker wel wat fijner werken. Ook in de buitenlucht is het scherm prima leesbaar.

Software:
Zoals eerder vermeld draait de Neon N1 op Neonado, de eigen software van de fabrikant die gebaseerd is op Android 4.2.2. Persoonlijk ben ik hier niet zo over te spreken, vooral omdat ik de App drawer erg mis en er niet van houd als alle Apps op de start pagina staan. Buiten dat werkt het allemaal wel erg soepel en de software zit goed in elkaar. De manier van navigeren doot het systeem is ook net even anders, zo is de instellingen menu verdeelt is 2 aparte secties, eveneens het notificatie gedeelte.

Neonado heeft een eigen Applicatie (welke standaard is geïnstalleerd op de telefoon) waarmee je eigen Themas kunt maken en die van andere kunt bekijken en installeren. Mocht je echter toch echt een App drawer willen hebben raad ik je aan om bijvoorbeeld Nova Launcher downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/ftg1s1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/ieo5m0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/o9h4at.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2prir2r.jpg

Accu:
De accu ... Tja wat moet ik daar over zeggen? Ergens moet op bespaard worden natuurlijk. De 1800 mAh accu is niet heel spectaculair. Rond uit bagger eigenlijk. De Neon N1 houd het bij intensief gebruik amper een dag uit. Vooral als je ook nog eens graag spelletjes speelt, kun je er op rekenen dat aan het einde van de middag je batterij leeg is. Ik raad je aan, mocht je overwegen deze telefoon te kopen, een extra batterij erbij te halen. Deze is ook verkrijg baar bij Tinydeal voor slechts €7,95 dat is dus gelukkig weer een meevaller. Je kunt de batterij hier vinden.

Camera:
De Neon N1 beschikt over een 8MP camera, welke zich aan de achterzijde van het toestel bevind. Zoals ik al eerder in de review vermeld had, is deze niet erg mooi weg gewerkt en steekt hij ver uit. Ook de kwaliteit van de foto's zijn matig. Er zit aardig wat ruis in de foto's die ik maak en ook het scherp stellen heeft hij wat moeite mee. Aan de voorzijde van het toestel bevind zich een 2MP camera. Ook deze is van matige kwaliteit.

GPS & Ontvangst:
Over het ontvangt van het toestel heb ik niks op aan te merken. De ontvangt is goed, zowel van 3G als Wifi. Ook de GPS werkt naar behoren en vind snel bereik.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/qybxhz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/igx6r5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/idawp1.jpg

Overige specificaties:
Ook dit toestel beschikt over een Dual Sim-optie. Het schakelen tussen 2 sim kaarten werkt naar behoren en is gemakkelijk in gebruik. Verder beschikt het toestel over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Gezien de prijs van slechts €86,- zijn dit aardig goede prestaties! Ook uit de Benchmark komt een score van maar liefst 18716! Dit is de een 'out of the box' score, maar nog steeds verbazingwekkend als je ziet wat je voor het toestel betaald.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ngsxf9.png

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ykl05w.png

Een lijst van de volledige specificaties vind je onder de Spoiler:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2vmzers.png
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2l9o6m8.png

Conclusie:
Al met al ben ik aangemaand verrast door de Neon N1! Natuurlijk zijn er een aantal min punten welke een stuk beter uitgewerkt hadden konden worden. Maar gezien de prijs van (slechts) €86,- is dit een prima toestel! De bouwkwaliteit van het toestel is goed, eveneens de software en de prestaties.

Pluspunten:
+ Prijs/Kwaliteit
+ Bouwkwaliteit
+ Design
+ Scherm resolutie

Minpunten:
- Zwakke accu
- Matige kwaliteit van de camera
- Geen Nederlandse taa
l

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/jv6ds1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/slr6zs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/291n76o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Een kleine opmerking, je spreekt van het 5 inch FullHD scherm, echter is dit een 'HD' scherm of te wel 720P.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:18
Quad schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:59:
Een kleine opmerking, je spreekt van het 5 inch FullHD scherm, echter is dit een 'HD' scherm of te wel 720P.
Je heb gelijk, klein foutje heb hem meteen aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:53
Duidelijkzo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Na goede ervaringen met onder meer lightinthebox, dx, tinydeal ook net aangemeld bij Ali. Routertje aangeschaft om op de bovenetage neer te zetten als AccessPoint.
Kon nergens ter wereld een goedkopere oplossing vinden:
http://www.aliexpress.com...2/1248678_1892732645.html
In het bestelformulier gevraagd om een Engelse handleiding toe te sturen en kreeg die binnen een dag binnen. Benieuwd hoe snel ze leveren voor welgeteld 11 euro en een paar centen.
Dan kan eindelijk die eigenwijze repeater stekker van de Action de deur uit! :)

En zo juist mail binnen: shipped. Das binnen 48 uur.
Laat maar weten hoe die is, ben benieuwd, ik zou er ook twee kunnen gebruiken.
Maar ik zal je ervaring afwachten :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Omdat we hier happy hours en dergelijke volgen; kreeg een mail van TinyDeal dat ze zo'n soort actie hebben.

Ik heb het zelf niet zo met Happy Hours (te danken aan Pandawill en AE), het verloopt bijna nooit eerlijk of er is altijd wel iets aan de hand. Pandawill happy hours heb ik dan ook een paar keer proberen te volgen/bestellen alleen na de 3e faal dacht ik laat maar :) Ze kunnen er in stikken.

Nu weet ik van TinyDeal dat ze niet aan Happy Hours doen, maar blijkt dus een loting te zijn. Je meldt je aan en je hoeft verder niets te doen, uit alle aanmeldingen kiezen ze 20 mensen uit die de Smartphone (Axgio Neon N1 5") van $179.99 kunnen bestellen voor $29.99 :)

http://seckill.tinydeal.com/

En toevallig heeft Dennis een review van deze toestel, helemaal niet gezien :z
Dennis H in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 14-10-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
EN-IS schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:42:
Nu weet ik van TinyDeal dat ze niet aan Happy Hours doen, maar blijkt dus een loting te zijn. Je meldt je aan en je hoeft verder niets te doen, uit alle aanmeldingen kiezen ze 20 mensen uit die de Smartphone (Axgio Neon N1 5") van $179.99 kunnen bestellen voor $29.99 :)

maar ben je verplicht de telefoon af te nemen als je niet wint? (voor 179)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Omdat we hier happy hours en dergelijke volgen; kreeg een mail van TinyDeal dat ze zo'n soort actie hebben.

Ik heb het zelf niet zo met Happy Hours (te danken aan Pandawill en AE), het verloopt bijna nooit eerlijk of er is altijd wel iets aan de hand. Pandawill happy hours heb ik dan ook een paar keer proberen te volgen/bestellen alleen na de 3e faal dacht ik laat maar :) Ze kunnen er in stikken.

1 keer geprobeerd bij tinydeal voor een windows 8 tablet voor 20 dollar,
Kreeg ergere toestanden dan bij de iboodhunt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
VAnTurenhout schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

maar ben je verplicht de telefoon af te nemen als je niet wint? (voor 179)
Hahahah, _/-\o_ Dat zou leuk zijn voor TinyDeal :D Nee, het is een loting, 20 mensen mogen het bestellen met korting, de rest heeft pech :) Het is een soort win actie.

Ik denk dat de fabrikant wat aandacht probeert te creeeren voor zijn merknaam. Ik heb zelf niet eerder van Axgio gehoord (elke keer als ik de naam schrijf/uitspreek, moet ik denken aan Axe Deo - ranzig spul).
Ikpakacties schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
1 keer geprobeerd bij tinydeal voor een windows 8 tablet voor 20 dollar,
Kreeg ergere toestanden dan bij de iboodhunt 8)7
Was het een happy hour ding? Normaliter heb ik er niets mee, en vermijd ik ze ook. Heb mezelf wel opgegeven, wie weet win ik een keer wat :)

[ Voor 24% gewijzigd door EN-IS op 14-10-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Wel grappig dat veel dezelfde posts hier voorbij komen en op fok. Zo denk je 30 nieuwe berichten te moeten lezen, zijn het er maar 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 13:34

13art

Moderator Mobile
Rdegoede schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

Qua beeldkwaliteit heb je een prima ding, het grote nadeel van dat ding is alleen de batterijduur..
40/60 minuten op een accu, dan heb je op een dag 10/15 accu's nodig tijdens wintersport...

Ik denk dat je beste budget optie voor de wintersport die nieuwe gopro hero is, ze claimen 2.5 uur batterijduur, even de reviews afwachten of dat een beetje klopt, en of de gebruikte chipset/sensor een beetje modern is. In hun oude budgetmodel zat een ouderwetse chipset/sensor wat niet heel positief was voor de beeldkwaliteit.

Of je moet een skeleton housing nemen en permanent een Xiaomi 10400 aansluiten, dan kom je de dag wel door op een accu
Een uur is niet heel lang maar met twee uur op een dag filmen moet ik toch een heel eind komen. Zullen elke keer maar korte stukjes zijn die gefilmd worden. De nieuwe gopro kost nogal een lieve duit en dat heb ik niet over voor zo'n camera. Daarbij vind ik uhd nog wat overdreven. Heb toch geen beeldschermen die die resolutie ondersteunen.

Edit:
Oh je hebt het over de Hero zonder nummer, die afgeslankte versie. Zal me daar eens wat meer in verdiepen.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 14-10-2014 16:10 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:26
Heb onlangs iets geannuleerd bij Chinabuye, nu hebben ze de betaling teruggestort maar dit is vervolgens weer geblokkeerd door paypal. Het staat op deze status sinds 11 oktober. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn mini mp3 player van buyincoins heb ik eindelijk ontvangen, en een 32GB kaartje werkt ook gewoon :) Voor de rest een zeer simpele mp3 speler, hij speelt mp3's af and that's it niet meer en minder.

Je kunt nummers dus ook niet op willekeurige volgorde afspelen, dus je zou natuurlijk wel kunnen proberen op de computer een afspeel lijst te maken en deze op de sd kaart gooien ;) Maar dan zou je de mp3 nummers gewoon kunnen hernoemen naar 01.mp3, 02.mp3, 03.mp3 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
nico445 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:49:
Heb onlangs iets geannuleerd bij Chinabuye, nu hebben ze de betaling teruggestort maar dit is vervolgens weer geblokkeerd door paypal. Het staat op deze status sinds 11 oktober. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Dat kan inderdaad altijd wel even op geblokkeerd staan. Heb bij dx gehad dat het 3 weken geblokkeerd was

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, PayPal is niet waterdicht. Had tijd geleden een bedrag ontvangen van iemand via marktplaats en netjes op mijn account bijgeschreven als voltooid. Na een paar weken werd het bedrag vrolijk geblokkeerd, omdat diegene het bedrag van z'n bankrekening liet afschrijven ipv z'n PayPal saldo en die kan je blijkbaar storneren of blokkeren. Als ontvanger ben je dan nietsvermoedend de pineut. Maar goed, Chinabuy is geen fraudeur lijkt me, dus zal wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:32:
Klopt, PayPal is niet waterdicht. Had tijd geleden een bedrag ontvangen van iemand via marktplaats en netjes op mijn account bijgeschreven als voltooid. Na een paar weken werd het bedrag vrolijk geblokkeerd, omdat diegene het bedrag van z'n bankrekening liet afschrijven ipv z'n PayPal saldo en die kan je blijkbaar storneren of blokkeren. Als ontvanger ben je dan nietsvermoedend de pineut. Maar goed, Chinabuy is geen fraudeur lijkt me, dus zal wel goedkomen.
PayPal gebruikt dan inderdaad een automatisch incasso, en automatische incasso's kun je storneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:53:
Zo mijn mini mp3 player van buyincoins heb ik eindelijk ontvangen, en een 32GB kaartje werkt ook gewoon :) Voor de rest een zeer simpele mp3 speler, hij speelt mp3's af and that's it niet meer en minder.

Je kunt nummers dus ook niet op willekeurige volgorde afspelen, dus je zou natuurlijk wel kunnen proberen op de computer een afspeel lijst te maken en deze op de sd kaart gooien ;) Maar dan zou je de mp3 nummers gewoon kunnen hernoemen naar 01.mp3, 02.mp3, 03.mp3 etc.
zijn die mini sdkaarten van buyincoins echt of fake ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tang14 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

zijn die mini sdkaarten van buyincoins echt of fake ? :?
Ik heb het over de mp3 speker, en niet een sd kaart ;) Ik meld alleen dat een 32GB micro sdkaart ook gewoon werkt blijkbaar, want Buyincoins zegt zelf dat deze spelers maar tot 8GB ondersteunen.

Deze heb ik gekocht, echt een hele simpele mp3 speler en ik vind het ook niet waard om hier een review over te schrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:53:
[...]

Ik heb het over de mp3 speker, en niet een sd kaart ;) Ik meld alleen dat een 32GB mini sdkaart ook gewoon werkt blijkbaar, want Buyincoins zegt zelf dat deze spelers maar tot 8GB ondersteunen.

Deze heb ik gekocht, echt een hele simpele mp3 speler en ik vind het ook niet waard om hier een review over te schrijven :+
Bedoel je niet micro sd kaarten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Een claim indienen bij Aliexpress is ook waardeloos.

Mijn escallatie van 23-10 werd blijkbaar gisteren behandeld en daarvan krijg je geen enkel bericht. Je krijgt enkel de mededeling dat je 3 dagen de tijd hebt om het dispute te beargumenteren.
Ik heb foto's als bewijs meegeleverd dat de kabel niet boven de 0,85A kwam terwijl de originele tegen 1,85A oplaadt.

krijg je dit

'''
For this dispute, we have checked the evidence you have uploaded in our system. The evidence you have provided so far is invalid for AliExpress Case Management Team to verify the problem because your evidence didn't show the problem clearly and accurately. To support your claim, please provide the screenshot of the communication record between you and the seller that the Amps you required for the goods. within 3 calendar days,and pictures of all the cables Amps.
'''

Hoe duidelijker kan je het maken met foto's en een meeting waarvan de waardes op de foto's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luke-san schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:25:

Mijn escallatie van 23-10 werd blijkbaar gisteren behandeld en daarvan krijg je geen enkel bericht. Je krijgt enkel de mededeling dat je 3 dagen de tijd hebt om het dispute te beargumenteren.
Ik heb foto's als bewijs meegeleverd dat de kabel niet boven de 0,85A kwam terwijl de originele tegen 1,85A oplaadt.

krijg je dit

'''
For this dispute, we have checked the evidence you have uploaded in our system. The evidence you have provided so far is invalid for AliExpress Case Management Team to verify the problem because your evidence didn't show the problem clearly and accurately. To support your claim, please provide the screenshot of the communication record between you and the seller that the Amps you required for the goods. within 3 calendar days,and pictures of all the cables Amps.
'''

Hoe duidelijker kan je het maken met foto's en een meeting waarvan de waardes op de foto's staan.
Ze vragen om communicatie tussen jou en de seller, niet om waardes. Gaat erom dat je de seller verteld hebt wat er mis was en wat zijn reactie daarop was. Dat willen ze zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

En toevallig heeft Dennis een review van deze toestel, helemaal niet gezien :z
Dennis H in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"
En hoe meld je je precies aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Luke-san schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:25:

Hm. Ze claimen wel dat het kabeltje gelijkwaardig is in de advertentie of in een mailwisseling? (want naar dat laatste vragen ze) Je zou anders kunnen stellen dat een goedkoop kabeltje moet laden/werken en daarmee klaar en dat de kans bestaat dat het product minder goed is.
Mijn disputes waren over het niet ontvangen van artikelen of het aantoonbaar nep zijn ervan en die zijn tot nu toe netjes afgehandeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-10-2014 19:12 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Kenzi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Ze vragen om communicatie tussen jou en de seller, niet om waardes. Gaat erom dat je de seller verteld hebt wat er mis was en wat zijn reactie daarop was. Dat willen ze zien.
De communicatie met de seller staat er netjes onder met mijn metingen

Dit staat trouwens in de omschrijving
'Luxury 5Ft Gold Plated High Speed USB 2.0 to Micro USB Data Charge Cable

1, Up to 30% faster charging than conventional cables'

Gaat dus over deze kabel
http://www.aliexpress.com/snapshot/6201925551.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Log eerst in, klik je op de knop 'Book', vervolgens vragen ze hoe je zou willen betalen (betalingsvoorkeur, ik heb voor PayPal gekozen) en wat voor verzending je wilt (Registered Mail).

Vervolgens 'boek' je het - ik kreeg een pop-up van de regels (terms & conditions) te zien en na het accepteren kreeg ik de melding dat ik was ingeloot en dat winnaars de 16e van oktober een bericht krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gespeeld met de mini mp3 speler, en zoals ik al schreef hij doet wat ie moet doen en voor het geld dat ik ervoor betaald heb kan ik er niet veel slechts over zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9NoCgl4oiRpYbHJxPpWmAdy8/full.jpg

Wat kan ik zeggen over het design? Gewoon gejat van Apple? Nou hoe dan ook de mp3 speler oogt best netjes en hij is echt heel klein eerlijk gezegd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zy1CttubCY4I4AWmftKPKaWj/full.jpg

Micro sdkaart slot en mini usb poort voor het opladen van de mp3 speler, de mini usb kabel word meegeleverd door Buyincoins.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uEpAsopYEu99AbTw4t9DWXjX/full.jpg

Aan en uit knop en de 3.5mm koptelefoon aansluiting.

Ik heb het afspelen met deze mp3 speler getest, en de geluidskwaliteit is vrij goed te noemen en het volume kan redelijk hoog gezet worden maar dat raad ik echt af want dat is slecht voor je gehoor. De bediening werkt in principe prima, maar als je te snel wilt skippen achter elkaar dan bestaat de kans dat de mp3 speler blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Luke-san schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:19:
[...]

De communicatie met de seller staat er netjes onder met mijn metingen

Dit staat trouwens in de omschrijving
'Luxury 5Ft Gold Plated High Speed USB 2.0 to Micro USB Data Charge Cable

1, Up to 30% faster charging than conventional cables'

Gaat dus over deze kabel
http://www.aliexpress.com/snapshot/6201925551.html
ok, dan had je idd meer mogen verwachten dan juist minder snel laden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
EN-IS schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:28:
[...]

Log eerst in, klik je op de knop 'Book', vervolgens vragen ze hoe je zou willen betalen (betalingsvoorkeur, ik heb voor PayPal gekozen) en wat voor verzending je wilt (Registered Mail).

Vervolgens 'boek' je het - ik kreeg een pop-up van de regels (terms & conditions) te zien en na het accepteren kreeg ik de melding dat ik was ingeloot en dat winnaars de 16e van oktober een bericht krijgen :)
Inmiddels gelukt, maar die site is wel heeeeel erg traag en na inloggen en de link weer openen ben je weer uigelogd, maar uiteindelijk toch gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
dutchgio schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Inmiddels gelukt, maar die site is wel heeeeel erg traag en na inloggen en de link weer openen ben je weer uigelogd, maar uiteindelijk toch gelukt..
Ja het was bij mij ook ff puzzelen. Maar kom niet voorbij de laatste stap. Als ik daar "Apply now" indruk gebeurt er helemaal niets.

Edit: Gelukt, even in een nieuw tabblad naar: http://seckill.tinydeal.com/book.html en hoppa

[ Voor 11% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 14-10-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dutchgio schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:20:
Ik wilde even een wat opzoeken, je hebt gelijk, de site is erg traag, ik denk dat er heel veel aanmeldingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Hyp Hyper schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:51:
[...]

ok, dan had je idd meer mogen verwachten dan juist minder snel laden.
Denk dat dit meer dan genoeg zegt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1pQYnH.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xBKYKlT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Die website werkt perfect in Internet Explorer, in Google Chrome niet vooruit te branden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb 'n wifi-remote gevonden voor de RGB DREAM COLOR strips ;)
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item1c42cb23fd
Best wel prijzig dingetje.

Pagina: 1 ... 22 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.