Toch vandaag maar de SJ4000 wifi (en dan wel de SJCAM variant, niet de fake die ze ook verkopen) besteld bij Banggood. Deze was via de UK warehouse nu nog iets goedkoper en via een code nog 5% korting er boven op waardoor het geheel op iets boven de 90 euro uit kwam.
Nog even gekeken of de versie zonder wifi niet goekoper is, maar die was niet via een uk warehouse te koop. En met dit soort pakketten is de kans toch aanzienlijk dat het eruit gehaald wordt bij de douane. Is uiteindelijk de iets duurdere versie uit het UK warehouse alsnog goedkoper.
Bij DX meteen twee extra accu's en een exterrne lader gekocht dan kom ik op de wintersport wel even vooruit wat betreft accu duur. En als laatste ook nog een monopod-stick/selfie-stick gekocht via aliexpress om het geheel compleet te maken. Dan zit ik nog altijd onder de prijs van de GoPro Hero en heb er wel een stuk meer accessoires bij.
Ik heb nog getwijfeld of ik mijn order zou annuleren en zou wachten op de SJCAM SJ5000 (zag pas na het bestellen dat die er aan zit te komen) maar ik heb het maar gelaten voor wat het is. Ik vermoed dat die toch weer een stukje duurder zal zijn (sterker nog de SJ4000 is ook alleen maar duurder geworden in vergelijking met de introductie, ten minste dit is wat Techmoan op zijn site vermeld). Plus wat heb ik aan full hd opnemen met 60 frames/sec. Dat gebruik ik niet en neemt ook alleen maar meer ruimte in beslag (even aangenomen dat dit idd een feature wordt). Of wat als de SJ5000 in 4K kan opnemen? Leuk maar ook dat gebruik ik niet aangezien ik geen 4K schermen in huis heb.
Mocht de SJ5000 dan toch zoveel beter zijn, dan kan ik de SJ4000 ook wel weer verkopen. Ik wacht in ieder geval in spanning af wat de SJ4000 mij gaat brengen.
Dit filmpje heeft me in ieder geval over de streep getrokken om wat geld uit te sparen en voor de SJ4000 te gaan.