[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
dodge_911 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:06:
Ik heb 'n wifi-remote gevonden voor de RGB DREAM COLOR strips ;)
http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item1c42cb23fd
Best wel prijzig dingetje.
Knappe specs

'1 birth of market and customer's demand'

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:11:
[...]

Knappe specs

'1 birth of market and customer's demand'

:-)
Chinglish FTW! :)
Al heb ik nu op eBay wat lopen met een franssprekende chinees... Ook lachen, dat kan ik je verzekeren :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
dodge_911 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:13:
[...]

Chinglish FTW! :)
Al heb ik nu op eBay wat lopen met een franssprekende chinees... Ook lachen, dat kan ik je verzekeren :)
Omdat het toch niet allemaal altijd serieus hoeft te zijn.

http://engrish.com/

1 nadeel, wij zullen nog altijd slechter Chinees spreken dan zij Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Vandaag toch maar deze powerbank besteld, Ziet er goed uit, en ook al zou die de helft van de power hebben, is het nog niet duur.

Zodra ik hem binnen heb, ga ik m testen :)

Gaat om deze powerbank: http://www.banggood.com/1...-Smartphone-p-950060.html

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Gisteren is mijn groene MiPad 64 GB binnengekomen. Staat nu MIUI V5 met Android 4.4.4 op. Gekocht via Xiaomi Tmall met een set aan accessoires:
Originele flip cover (nog onderweg);
Xiaomi 10400mAh Power Bank met hoesje (aangezien ik er al 3 heb deze maar cadeau gedaan in China);
Xiaomi Piston V2 wit/zilver (Ohh deze ruiken naar iets chemisch geen vanille of zo)
Mitu sleutelhanger
Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141014_180939%20(Small).jpgAfbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141014_180831%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141014_181025%20(Small).jpgAfbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/20141014_181135%20(Small).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Laat vooral even weten na een weekje of zo hoe stabiel/vlot hij is.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
Chocoball schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:05:
Xiaomi Piston V2 wit/zilver (Ohh deze ruiken naar iets chemisch geen vanille of zo)
Ik ben op zoek naar deze kleur (heb zelf al de bruine van Pandawill). Kun je deze direct bij Tmall bestellen of moet dat via een agent oid? Heb even in dit topic gezocht maar kan daar niet iets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb deze solar power bank gekocht.
Bij het product staan alleen positieve reacties, zoals "laadt mijn galaxy s3 3x op". Laat ik nou een s3 hebben dus 1-2x zou ik al tevreden mee zijn.
Het ding leek me vooral handig op vakantie in de zon.

Ding aangekomen en getest: na een dag in de zon laden komt er nog niet 1 streepje (van de 4) bij. Laad je hem op via usb dan is hij na een paar uur weer leeg. Omdat hij zo snel leeg is kan hij mijn telefoon ook amper opladen. Er zit een doos van een ander product omheen en geen handleiding bij (het was me in het begin niet helemaal duidelijk wanneer je nu wel of niet op het knopje moest duwen). Waardeloos ding dus.

Kan ik mijn geld terug vragen of heb ik gewoon een rotte power bank en wil ik een vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
BigSurf schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:31:
[...]

Ik ben op zoek naar deze kleur (heb zelf al de bruine van Pandawill). Kun je deze direct bij Tmall bestellen of moet dat via een agent oid? Heb even in dit topic gezocht maar kan daar niet iets over vinden..
Pandawill verkoopt ze ook :)

http://www.pandawill.com/...-control-talk-p93814.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:35
microusb kabel besteld bij DX, kwam met een praktisch ronde usb kop aan.Direct een ticket aangemaakt en nu(1.5week) later hebben ze net een vervanging op de post gedaan.

Ik las van de week dat de SJ5000, de opvolger van de SJ4000, rond medio november uitkwam. Hopen dat die nog beter is en full hd bij 60 fps kan filmen.

[ Voor 31% gewijzigd door timmert26 op 15-10-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
EachBuyer heeft een promotie tot morgen misschien dat er nog wat interessante dingen tussen staan: http://www.eachbuyer.com/promote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Hebben er meer mensen last van dat het opladen van de Xiaomi Powerbank erg lang duurt? Met mijn iPadlader (12W, officiële van Apple) duurt het bijna 24 uur om het ding helemaal vol te krijgen! Gebruik wel onofficieel micro USB kabeltje, kan het daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

--Christiaan-- schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:19:
Gebruik wel onofficieel micro USB kabeltje, kan het daaraan liggen?
Kan erg goed, mijn OPO laadt met de officiële OPO kabel aan de OPO lader veel sneller op dan met de Nexus 5 kabel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:53
--Christiaan-- schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:19:
Hebben er meer mensen last van dat het opladen van de Xiaomi Powerbank erg lang duurt? Met mijn iPadlader (12W, officiële van Apple) duurt het bijna 24 uur om het ding helemaal vol te krijgen! Gebruik wel onofficieel micro USB kabeltje, kan het daaraan liggen?
ben er zeker van dat het daar aan ligt. :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
tc982 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

ben er zeker van dat het daar aan ligt. :)
Als ik het kabeltje gebruik wat ik erbij kreeg laad ik hem in zo'n 8 uur op. Daar zal het dus waarschijnlijk wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Tommyboy_1908 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:42:
Als ik het kabeltje gebruik wat ik erbij kreeg laad ik hem in zo'n 8 uur op. Daar zal het dus waarschijnlijk wel aan liggen.
Que? :) 8uur? Ik gebruik mijn originele Samsung lader en in 5 uur is het volledig opgeladen,
Chocoball schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:05:
Gisteren is mijn groene MiPad 64 GB binnengekomen. Staat nu MIUI V5 met Android 4.4.4 op. Gekocht via Xiaomi Tmall met een set aan accessoires:
Originele flip cover (nog onderweg);
Xiaomi 10400mAh Power Bank met hoesje (aangezien ik er al 3 heb deze maar cadeau gedaan in China);
Mitu sleutelhanger
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ziet er goed uit! O+ Mooie kleur ook :)

[ Voor 63% gewijzigd door EN-IS op 15-10-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BIC tablet staat al sinds 8 oktober op despatched to overseas. Betekend dat dat hij op een boot ligt? Want als hij in een vliegtuig lag had het al in Nederland moeten zijn lijkt me, en als hij nog op het vliegveld lag is hij niet despatched to overseas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:05:
Mijn BIC tablet staat al sinds 8 oktober op despatched to overseas. Betekend dat dat hij op een boot ligt? Want als hij in een vliegtuig lag had het al in Nederland moeten zijn lijkt me, en als hij nog op het vliegveld lag is hij niet despatched to overseas.
mijn telefoon is ook sinds 8 oktober despatched to overseas, niks geks aan, gewoon even wachten, gaat gewoon met vliegtuig met wat omwegen ;)
dat soort pakjes worden in de kleinste hoekjes waar nog plaats is gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:05:
dispatched to overseas betekend : hij is onderweg ergens, waar? Maakt niet uit!
Deze status zegt echt niets, en tracking is arbitrair.
Mijn horloge via AliExpress heeft een maand op dispatched to overseas gestaan, en is gisteren binnengekomen. En hij staat nu nog steeds zo.

Geduld, het is een schone zaak. Soms zeer snel, soms zeer traag. Het is een russische roulette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeker wel geduld dat is het probleem niet, maar heb voor het eerst tracking bij een pakketje uit China dus vroeg me af hoe ik dat moet interpreteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Tering... ik stuur dx.com een (4e) bericht omdat een pakketje al 7,5 week onderweg is en krijg binnen 5 minuten antwoord. Paypal dispute sluiten en krijg store credit terug.

Over het algemeen vragen ze je 10 werkdagen te wachten, maar na 5 werkdagen reageer ik meestal alweer omdat het me te lang duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Na alle berichten over de voltage testers heb ik ook even rondgekeken.

Welke van deze twee raden jullie aan?

http://www.ebay.nl/itm/LC...nents&hash=item2341939b85

http://www.ebay.nl/itm/OL...sters&hash=item3396e43cdf

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
De witte...
Zoals geconcludeerd in mijn tests :p

Die OLED is een veiling en gaat stijgen tot ongeveer 20€ (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

13art

Moderator Mobile
Toch vandaag maar de SJ4000 wifi (en dan wel de SJCAM variant, niet de fake die ze ook verkopen) besteld bij Banggood. Deze was via de UK warehouse nu nog iets goedkoper en via een code nog 5% korting er boven op waardoor het geheel op iets boven de 90 euro uit kwam.

Nog even gekeken of de versie zonder wifi niet goekoper is, maar die was niet via een uk warehouse te koop. En met dit soort pakketten is de kans toch aanzienlijk dat het eruit gehaald wordt bij de douane. Is uiteindelijk de iets duurdere versie uit het UK warehouse alsnog goedkoper.

Bij DX meteen twee extra accu's en een exterrne lader gekocht dan kom ik op de wintersport wel even vooruit wat betreft accu duur. En als laatste ook nog een monopod-stick/selfie-stick gekocht via aliexpress om het geheel compleet te maken. Dan zit ik nog altijd onder de prijs van de GoPro Hero en heb er wel een stuk meer accessoires bij.

Ik heb nog getwijfeld of ik mijn order zou annuleren en zou wachten op de SJCAM SJ5000 (zag pas na het bestellen dat die er aan zit te komen) maar ik heb het maar gelaten voor wat het is. Ik vermoed dat die toch weer een stukje duurder zal zijn (sterker nog de SJ4000 is ook alleen maar duurder geworden in vergelijking met de introductie, ten minste dit is wat Techmoan op zijn site vermeld). Plus wat heb ik aan full hd opnemen met 60 frames/sec. Dat gebruik ik niet en neemt ook alleen maar meer ruimte in beslag (even aangenomen dat dit idd een feature wordt). Of wat als de SJ5000 in 4K kan opnemen? Leuk maar ook dat gebruik ik niet aangezien ik geen 4K schermen in huis heb.

Mocht de SJ5000 dan toch zoveel beter zijn, dan kan ik de SJ4000 ook wel weer verkopen. Ik wacht in ieder geval in spanning af wat de SJ4000 mij gaat brengen.

Dit filmpje heeft me in ieder geval over de streep getrokken om wat geld uit te sparen en voor de SJ4000 te gaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 14-09 21:18
Net is mijn Earson speaker binnen gekomen (6-10 besteld bij bg).
Wat een mooi dingetje :D Kwaliteit verbaasd me, zeker voor dat geld (€15,51).
Tevens zeer makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Het blijft een loterij die pakketjes uit China, krijg nu net na 9 dagen al een hdmi converter kabeltje binnen van BuyInCoins terwijl ik al 2 weken wacht op een EU Direct pakket van DX. |:( :+
Zal wel te maken hebben met verschil tussen pakket en brievenbuspost maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
WhatTheFuck schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:05:
Het blijft een loterij die pakketjes uit China, krijg nu net na 9 dagen al een hdmi converter kabeltje binnen van BuyInCoins terwijl ik al 2 weken wacht op een EU Direct pakket van DX. |:( :+
Zal wel te maken hebben met verschil tussen pakket en brievenbuspost maar toch.
Ik vind het echt heel erg wisselend, laatst was een pakketje van DX 2 maand onderweg, 2 weken geleden wat anders besteld en dat lag 1 week later al in de bus :?

@l3art, ben erg benieuwd naar je mening, ben je van plan er een review over te schrijven? Ik neem hem voor kerst, dus allicht is tegen die tijd wel de sj5000 uit. Hopelijk blijft de prijs een beetje in dezelfde categorie. Volgens mij is dit wel de beste bang voor buck actioncamera die er is.

[ Voor 21% gewijzigd door timmert26 op 15-10-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06

NSG

Je weet niks!

FunFair schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:46:
Tering... ik stuur dx.com een (4e) bericht omdat een pakketje al 7,5 week onderweg is en krijg binnen 5 minuten antwoord. Paypal dispute sluiten en krijg store credit terug.

Over het algemeen vragen ze je 10 werkdagen te wachten, maar na 5 werkdagen reageer ik meestal alweer omdat het me te lang duurt :P
Ik heb 14 dagen geleden een ticket geopend vanwege iets waar ik al 5 weken op zat te wachten, 4 dagen later paypal dispute geopend en weer 4 dagen later een claim. Pas vandaag antwoord op m'n ticket, of ik nog even twee weken wil wachten (dat zou 9 weken maken)!! Op Paypal overigens helemaal geen reactie.

Mijn eerst china koop was op DX (in het jaar 2008), altijd goed gegaan, maar nu kunnen ze echt de pot op!

[ Voor 6% gewijzigd door NSG op 15-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
frietsje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:50:
Hmm ik had 'm de 5e besteld bij BG. Misschien is 'ie binnen gekomen vandaag.
Ik had er overigens twee besteld, allebei met andere shipping method.
Welke heb jij gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
timmert26 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
@l3art, ben erg benieuwd naar je mening, ben je van plan er een review over te schrijven? Ik neem hem voor kerst, dus allicht is tegen die tijd wel de sj5000 uit. Hopelijk blijft de prijs een beetje in dezelfde categorie. Volgens mij is dit wel de beste bang voor buck actioncamera die er is.
Nee er zijn denk ik wel genoeg reviews over geschreven, dus ik denk niet dat ik er ook nog eens een review over ga schrijven. Maar uiteraard wil ik wel vagen beantwoorden en eventueel daarbij passende filmpjes uploaden als dat helpt bij het beantwoorden van vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frietsje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:50:
Had mijn Earson op bg op 25/09 besteld met "Air parcel register" en staat nog steeds op "Departure from outward office of exchange" :( :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iets kopen bij Banggood, dat werkt normaal altijd perfect maar nu geeft hij de melding: your zone has a problem, please edit again to save it als ik op checkout with paypal druk. Iemand enig idee? Heb al opnieuw ingelogd, PC opnieuw opgestart, browser cache verwijderd, maar krijg het niet werkend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:53:
Ik wil iets kopen bij Banggood, dat werkt normaal altijd perfect maar nu geeft hij de melding: your zone has a problem, please edit again to save it als ik op checkout with paypal druk. Iemand enig idee? Heb al opnieuw ingelogd, PC opnieuw opgestart, browser cache verwijderd, maar krijg het niet werkend. :(
Had ik gisteren ook, moet je bij je account even je provincie neerzetten. Dat heeft het hier opgelost

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilco schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Had ik gisteren ook, moet je bij je account even je provincie neerzetten. Dat heeft het hier opgelost
Dat lost het inderdaad op! :) bedankt. :) wel vreemd, had dat dus tot nu toe niet ingevuld en nooit eerder deze melding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Dat lost het inderdaad op! :) bedankt. :) wel vreemd, had dat dus tot nu toe niet ingevuld en nooit eerder deze melding gehad.
Hier ook niet hoor, maar viel me gisteren toevallig op, dus maar even aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Vandaag eindelijk mijn laatste pakketje (4/4) van de MVP actie binnen!

Heeft er uiteindelijk bijna 7 weken over gedaan, besteld op 28-08-2014, verzonden de 31-08-2014, vandaag 15-10-2014 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

WhatTheFuck schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:56:
Vandaag eindelijk mijn laatste pakketje (4/4) van de MVP actie binnen!

Heeft er uiteindelijk bijna 7 weken over gedaan, besteld op 28-08-2014, verzonden de 31-08-2014, vandaag 15-10-2014 binnen.
Hier jammergenoeg 2 pakketen nog niet binnen. 28-08-14 verzonden, en heb vorige week vrijdag tweemaal een dispute aangemaakt. Nog niet op gereageerd.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Heb net mijn XPB binnen gekregen. Ziet er echt uit, krascode ook echt, so far so good.

Toen Pass through charging geprobeerd, dat is waar het misging. Eerst geprobeerd met aan de pc USB, toen 1A lader, nog steeds niks.
Daarna 2A nexus4 lader gepakt, et voila :) Het werkt.

In other news, de BIC tablet is zojuist uitgegaan, meer dan 9 dagen heeft hij het in standby volgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
mark-k schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:15:
In other news, de BIC tablet is zojuist uitgegaan, meer dan 9 dagen heeft hij het in standby volgehouden.
Dan kan je nu eindelijk beginnen met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

krissie100 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Dan kan je nu eindelijk beginnen met spelen :)
En de benchmarks ff opnieuw doen, gok dat die 3G search die hij eerst deed daar ook wel invloed op gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Majesty schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Hmm ik had 'm de 5e besteld bij BG. Misschien is 'ie binnen gekomen vandaag.
Ik had er overigens twee besteld, allebei met andere shipping method.
Welke heb jij gekozen?
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Had mijn Earson op bg op 25/09 besteld met "Air parcel register" en staat nog steeds op "Departure from outward office of exchange" :( :( |:(
Ik heb via Netherland Direct Mail besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een bestelling bij Banggood, 02-10 verzonden vanaf de UK warehouse zou al binnen moeten zijn, normaliter. Helaas nog niet.

Banggood heeft wat tegen mij geloof ik. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn bestelling van Banggood, de befaamde Cube U27GT tablet eindelijk in Nederland is, alleen was ik uiteraard niet thuis toen de pakketbezorger aan de deur stond dus morgen na het werk even naar het PostNL punt.

Ik hoef gelukkig wel geen extra kosten te betalen, anders had dat ja op het briefje gestaan wat de pakketbezorger achter gelaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NL Direct Mail is duur geworden!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4eChAmu.png
WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
dodge_911 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:09:
[afbeelding]
WTF?
Ik weet niet waarom, maar bij mijn Earson was de NL direct mail gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
idd, netherland direct is plotseling duur geworden, bij een xiaomi powerbank of earson nu zo'n 2 euro, overigens kan je nu de earson al kopen voor 14,20 euro met die code van chinakorting, alleen vandaag nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50
ligt er vaak aan of je ingelogd of niet bent, zoek maar ff terug in dit topic

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
laurens0619 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:17:
ligt er vaak aan of je ingelogd of niet bent, zoek maar ff terug in dit topic
nu lijkt dat helaas niet het geval te zijn ;(

edit: en ik was uitgelogd en kost nog steeds 2 euro... :'( :'( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 15-10-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik ben ingelogd :)

Op 6 minuten tijd 2 orders geplaatst...
Als ik de ordernummers mag geloven komen er atm 10 orders per minuut binnen bij BG :D

[ Voor 78% gewijzigd door dodge_911 op 15-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dodge_911 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:09:
[afbeelding]
WTF?
Doe mij maar Expedited Shipping, gaat hij via DHL en is die verdomd snel binnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Doe mij maar Expedited Shipping, gaat hij via DHL en is die verdomd snel binnen.
Ik ga geen 8 euro shipping betalen op een order van 18,70 hé :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
[...]

Ondertussen staat bij mij dat het weer gratis is:)

Ik zie ondertussen dat dit alleen is op de mobiele site van banggood jammer genoeg...

[ Voor 15% gewijzigd door MrGangstaQ op 15-10-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn legit Xiaomi Pistons v2 via Ibuygou gehaald toen ze in de 'aanbieding' waren op 3 oktober zijn vandaag binnen gekomen. Wat een choco parfum zeg :o Voor de rest klopt het etiket in die zin dat ze nu terecht afwijken van de nepperds die ik via Aliexpress had binnen gehengeld :+ (+ s/m/l plugs ipv twee muzieknootjes en een microfoontje zoals bij Aliexpress) Ben benieuwd of ze net zo goed zijn als mijn Sennheiser CX300II. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dodge_911 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:21:
[...]

Mwoah, lekker snel binnen plus werkende track&tracé. Vind ik meer waard dan eeuwig wachten op een pakketje die of wel of niet binnen komt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 12:09
Ik heb op 12 september een kleine XPB bij eForChina besteld (was hier icm met punten en coupon het goedkoopst). 16 september verstuurd, maar de tracking code geeft sinds 25 september dit aan:

The item has been processed in the country of destination.

Hij zou dus al in Nederland moeten zijn, maar dan duurt het wel erg lang voordat het bezorgd wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Vorige pakketjes van EFC kwamen wel goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:59:
[...]

Mwoah, lekker snel binnen plus werkende track&tracé. Vind ik meer waard dan eeuwig wachten op een pakketje die of wel of niet binnen komt.
Yeah, sure, verhipster de echte Chinashopping-experience maar ;)

Dat wachten hoort er voor mij bij :D

Eigenlijk is registered shipping met t&t al cheaten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 15-10-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:29:
Ben benieuwd of ze net zo goed zijn als mijn Sennheiser CX300II. :)
Vind ze toch tegenvallen, en hoe ik ook speel met de equalizer van Poweramp, ik krijg er niet lekker vol geluid uit ongeacht het genre (pop/rock/metal) De echte klinken lang niet zo hol als de nepperds, maar dan toch maar door met de Sennheisers, die bevallen mij zo op het gehoor toch beter met de muziek die ik luister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

_Sukkel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:07:
Ik heb op 12 september een kleine XPB bij eForChina besteld (was hier icm met punten en coupon het goedkoopst). 16 september verstuurd, maar de tracking code geeft sinds 25 september dit aan:

The item has been processed in the country of destination.

Hij zou dus al in Nederland moeten zijn, maar dan duurt het wel erg lang voordat het bezorgd wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Vorige pakketjes van EFC kwamen wel goed aan.
Had ik ook, als je met PostNL gaat bellen/mailen zullen ze je vertellen dat er iets niet klopte met het adres en het pakket terug is gestuurd de dag nadat hij binnen was gekomen. eForChina zal je vertellen dat ze nog niks binnen hebben en zal je, als je al bij PayPal aangeklopt had, vragen om je dispute te sluiten voordat ze terugbetalen.

Ik heb mijn dispute inmiddels naar claim gezet, aangezien eForChina niks heeft geleverd en niet wil terugbetalen. Het enige dat ik van hun krijg zijn mails dat ik hun moet vertrouwen dat ze het geld terugsturen nadat ik mijn dispute dichtgooi. Als ze van plan waren om het geld terug te betalen kunnen ze dat ook terwijl hij open is, dan gaat hij automatisch dicht als het geld teruggestort is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Had exact hetzelfde probleem met hetzelfde product, klinkt al teveel toeval..

Ik moest 5$ bijbetalen voor een 'nieuwe' zending, wat ik heb gedaan omdat ik helaas te laat was voor een dispute.

Heb nu die 5$ wel terug geclaimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sukkel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 12:09
Dat is balen :( . Dan ga ik er maar eens achteraan. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:43:
Nou mijn bestelling van Banggood, de befaamde Cube U27GT tablet eindelijk in Nederland is, alleen was ik uiteraard niet thuis toen de pakketbezorger aan de deur stond dus morgen na het werk even naar het PostNL punt.

Ik hoef gelukkig wel geen extra kosten te betalen, anders had dat ja op het briefje gestaan wat de pakketbezorger achter gelaten heeft.
Jij blij natuurlijk, eindelijk is die er ;)

11 september had je besteld toch? Ik 16 september... Ik heb er een dubbel gevoel over, het lijkt erop dat na de vakantie (National Day) heel wat mis gaat bij de post in China of het ligt aan de verzendbedrijven die BG kiest.

Bij navraag kreeg ik te horen dat mijn pakket met de AUTO :o onderweg is ("tuuuut tuuut" zoals mijn kleine neefje dat zou zeggen...). Ik maak geen grapje, er stond letterlijk in de mail CAR. Ik heb ze maar gevraagd of ze geen type fout hebben gemaakt. :| :X
Vreemd ja dat het zo duur is geworden ineens, alleen ik begreep van Chocoball dat post in China op dit moment niet lekker op orde is, het lijkt erop dat na de vakantie het nog niet echt lekker op gang is :P
dodge_911 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:21:
(ik heb er zelf nog geen ervaring mee alleen is mij verteld dat je) Bij DHL heb je meer kans voor douane, BTW en andere kosten. Houd hier wel rekening mee (als het wel klopt - ik heb tot op heden geen Expedited Shipping gebruikt bij BG :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Trouwens, mijn XPB heeft niet echt een wit logo, maar eerder een iets donkerder logo, buiten dat klopt alles met de echte XPB's, ligt dit gewoon aan het licht of is er iets veranderd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
mark-k schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:49:
Trouwens, mijn XPB heeft niet echt een wit logo, maar eerder een iets donkerder logo, buiten dat klopt alles met de echte XPB's, ligt dit gewoon aan het licht of is er iets veranderd ofzo?
It's all about the light :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Vandaag ook mijn xiaomi powerbank ontvangen van Banggood, ziet er real uit, alleen hier dus ook logo niet wit maar wat donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Valt mij ineens op:
Banggood heeft de prijs van de Earson verlaagd van $26.99 naar $24.99 - waardoor het samen met de coupon code op $17.49 komt :D (de coupon code werkt nog steeds :? )

Heb er afgelopen week 1 besteld om kado te geven, ik heb toen $18.89 betaald :)

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 15-10-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
EN-IS schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:01:
Valt mij ineens op:
Banggood heeft de prijs van de Earson verlaagd van $26.99 naar $24.99 - waardoor het samen met de coupon code op $17.49 komt :D (de coupon code werkt nog steeds :? )

Zie mijn posts een paar uur geleden, coupon werkt nog, dus nog een paar uur voor 14 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:25:
[...]
Als ze van plan waren om het geld terug te betalen kunnen ze dat ook terwijl hij open is, dan gaat hij automatisch dicht als het geld teruggestort is...
Precies, dat dus. Laat je echt niet afpoeieren door die Chinashops. Als ze al bereid zijn tot full refund en je hebt via Paypal betaald, dan kunnen ze gewoon een refund via Paypal geven > dispuut/claim worden dan automatisch beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dodge_911 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:10:
[...]

Yeah, sure, verhipster de echte Chinashopping-experience maar ;)

Dat wachten hoort er voor mij bij :D

Eigenlijk is registered shipping met t&t al cheaten ;)
Omdat ik ook niet echt zin meer heb in onderstaande fratsen
mark-k schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:25:
[...]

Had ik ook, als je met PostNL gaat bellen/mailen zullen ze je vertellen dat er iets niet klopte met het adres en het pakket terug is gestuurd de dag nadat hij binnen was gekomen. eForChina zal je vertellen dat ze nog niks binnen hebben en zal je, als je al bij PayPal aangeklopt had, vragen om je dispute te sluiten voordat ze terugbetalen.

Ik heb mijn dispute inmiddels naar claim gezet, aangezien eForChina niks heeft geleverd en niet wil terugbetalen. Het enige dat ik van hun krijg zijn mails dat ik hun moet vertrouwen dat ze het geld terugsturen nadat ik mijn dispute dichtgooi. Als ze van plan waren om het geld terug te betalen kunnen ze dat ook terwijl hij open is, dan gaat hij automatisch dicht als het geld teruggestort is...
En ik al weer een pakketje kwijt ben etc.
Ben er klaar mee ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
krissie100 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:03:
Zie mijn posts een paar uur geleden, coupon werkt nog, dus nog een paar uur voor 14 euro
Dat weet ik (ChinaKorting ;)), alleen waarom het nog steeds werkt snap ik niet, dat bedoelde ik :)
Volgens mijn gegevens (die ik van BG had ontvangen), was de coupon code (herinner ik mij) tot 13 oktober geldig.

//Edit: ah ik heb een fout gemaakt (lijkt me stug maar goed), heb het even opgezocht en de coupon code is tot 20 oktober geldig. weekje verlengd door bg? B)

[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 15-10-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Dit besteld http://www.gearbest.com/cases-covers/pp_81590.html#vip=8488
3 in 1 NOOSY Nano Sim Adapter ( Micro Sim + Nano Sim for iPhone 6 / iPhone 6 Plus / 5 / 4 / 4S )
met code GBSIM10

excuus als dit al eerder gemeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:52
Willen jullie eens kijken bij Banggood en CN post, of alles via Urumqi International, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, naar Nederland gaat. Chinees vertaald met G.......T........

Urumqi, ligt helemaal in het westen van china. Zit daar een lijn in. Pakketjes met van Banggood met de car naar Urumqi?

[ Voor 40% gewijzigd door KLX16 op 16-10-2014 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Niet naar NL, maar wel 'n 7 orders van BG onderweg naar BE, allemaal via Urumqi.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2WLFkj4.png

[ Voor 27% gewijzigd door dodge_911 op 16-10-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikpakacties schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:55:
3 in 1 NOOSY Nano Sim Adapter ( Micro Sim + Nano Sim for iPhone 6 / iPhone 6 Plus / 5 / 4 / 4S )
met code GBSIM10

Is inderdaad al eerder gemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ikpakacties schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:55:
met code GBSIM10

Heb ik gemist dan. Besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:35
Afbeeldingslocatie: http://1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/2014/10/15/8f1e0d46-5456-11e4-a1bb-577fd24f0a17_web_scale_0.1913265_0.1913265__.jpg?maxheight=460&maxwidth=629&format=jpg

Tijdens het fouilleren van mensen vindt de politie de laatste tijd vaker en vaker “een plastic bankkaart die met enkele vouwbewegingen omgevormd wordt tot een mes”. De bezitter weet niet altijd dat het om een verboden wapen gaat, aldus de federale politie.

Het ‘onschuldige’ gadget valt volgens de wapenwet onder de categorie verboden wapens aangezien het “een blank wapen is dat uiterlijk lijkt op een ander voorwerp”. Als de politie het aantreft, wordt daarom altijd een gerechtelijk dossier geopend.

De federale politie herinnert er ook aan dat spring- of valmessen met slot, vlindermessen, tasers, wapenstok, werpster, nunchaku en pepperspray eveneens verboden zijn.

“De federale Luchtvaartpolitie heeft deze verboden wapens reeds aangetroffen bij de veiligheidsfouillering op onze luchthavens, met mogelijk vervelende gevolgen voor de bezitter zoals oponthoud”, klinkt het.
Voor degene die dit hebben gekocht, pas maar op! :p
GVA.BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/201COLBl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Voor degene die dit hebben gekocht, pas maar op! :p
GVA.BE
Geld dat ook voor Nederland? Want dit bericht komt van een Belgische krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19

-tom-562

Oliesjeik

Ik mag hopen van wel

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Stel (woehaha) dat ik die seckill van Tinydeal zou winnen....dan betaal ik 29 dollar voor die telefoon. Hoe groot is dan de kans dat ik nog extra mag betalen bij douane/post en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Hmz, mijne hangt al heel lang op deze status:

item No. Year Status Location Destination Country Date
RD285162850CN 2014 Collection 83009903 NL 20141009 1146

[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 16-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

EN-IS schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:01:
Valt mij ineens op:

Hij is weer terug naar de oude prijs van $26.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Die code van MiniInTheBox geef €3,84 korting! Werkt ook als je bestelling €3,84 is (totaal €0 dus). Net wat gratis rommel besteld, ben benieuwd of het geleverd wordt. Code werkt wel maar eenmaal per account.

[ Voor 20% gewijzigd door LFA op 16-10-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
LFA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:44:
Die code van MiniInTheBox geef €3,84 korting! En geen minimum bedrag. Net wat gratis rommel besteld, ben benieuwd of het geleverd wordt. Code werkt wel maar eenmaal per account.
Welke code? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/201COLBl.jpg

Dus:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door BaZnGaNL op 16-10-2014 11:56 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
BaZnGaNL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

[afbeelding]

Dus:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Oh, haha, scherp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh leuk. Vanmiddag maar ff gratis spulletjes bestellen dan. :) bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
VAnTurenhout schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:48:
Stel (woehaha) dat ik die seckill van Tinydeal zou winnen....dan betaal ik 29 dollar voor die telefoon. Hoe groot is dan de kans dat ik nog extra mag betalen bij douane/post en dergelijke?
Niet omdat je onder 29 euro zit. Maar ik acht de kans erg klein dat je hem wint.

[ Voor 6% gewijzigd door timmert26 op 16-10-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 15:47
De coupon MIJNMINI werkt niet (meer) bij mij. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Hier doet ie et ook niet? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nierbton
  • Laatst online: 15-09 22:44
Het lijkt of TinyDeal de SJ5000 overslaat. Ze hebben daar 2 versies van de SJ6000 beschikbaar (met en zonder WiFi). Aangezien ik niet zo bekend ben met de specs van de SJ4000 laat ik het vergelijken aan anderen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Ronald8 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:
De coupon MIJNMINI werkt niet (meer) bij mij. Jammer :(
De MITB code werkt wel alleen als je voor €3,84 of meer besteld, was ik vergeten te vermelden, sorry!

[ Voor 61% gewijzigd door LFA op 16-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 15:47
Die coupon werkt ook met dollars, er gaat dan 4 dollar af. Wat het minimumbedrag dan is zou ik niet weten. Nu heb ik mooi een horloge voor 77 cent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
nierbton schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:18:
Het lijkt of TinyDeal de SJ5000 overslaat. Ze hebben daar 2 versies van de SJ6000 beschikbaar (met en zonder WiFi). Aangezien ik niet zo bekend ben met de specs van de SJ4000 laat ik het vergelijken aan anderen over!
Maar dat is niet de officiële van sjcam dan. Want die is nog niet eens uit, laat staan de sj6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-08 13:06
Waar ga ik die MITB code invoeren?
Paar dingen in de winkelmand, ik wil afrekenen met Paypal maar voor die tijd nergens een invoer veld.
Is een account MITB verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
W.Wonderland schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:02:
Paar dingen in de winkelmand, ik wil afrekenen met Paypal maar voor die tijd nergens een invoer veld.
Onder de ''choose your payment method''
Staat heel onopvallend code invoeren.
Moest ook even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
W.Wonderland schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:02:
je moet eerst naar de standard chackout, niet meteen vanuit winkelwagen op paypal klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Kabel IOS Nillfisk binnen gekregen en werkt dus ook niet mee de iphone ( Is niet gecertificeerd melding ).
Is er niemand die zo een kabel heeft die op ios8 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog iets leuks ziet om te bestellen met die code bij miniinthebox? Kan niet echt iets interessants vinden.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het normaal dat Everbuying geen Paypal accepteert vanuit NL? Dat is wat ik te horen krijg, dat ze daarom mijn order cancellen. Of sta ik op hun zwarte lijst?
Pagina: 1 ... 23 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.