[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.728 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-07 00:41
Anoniem: 483276 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:56:
Iemand die nog iets leuks ziet om te bestellen met die code bij miniinthebox? Kan niet echt iets interessants vinden.:P
Ik had een aluminium hoesje voor m'n telefoon (Galaxy S4) gevonden. Die toegevoegd aan m'n winkelwagen, iets anders gezien dat misschien interessant was, code ingevoerd, maar toen zag ik dat ik dat extra dingetje (een schroevedraaier) nog in m'n order had, dus ik had die order geannuleerd. Nu is die code dus niet meer geldig :+ Edit: komt dus doordat het totaalbedrag 3,79 is en geen 3,84.

[ Voor 5% gewijzigd door ChokingHazard op 16-10-2014 15:03 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik heb nog nooit van miniinthebox gehoord. Goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-07 00:41
Ik persoonlijk wel, al meerdere keren iets besteld en altijd netjes binnen gekomen. Nooit problemen gehad.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Jelmer93 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:10:
Ik heb nog nooit van miniinthebox gehoord. Goede ervaringen?
Prima, alleen verkopen ze ook nep spul en zijn ze een stuk duurder vaak dan andere china webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

paulus_01 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Prima, alleen verkopen ze ook nep spul en zijn ze een stuk duurder vaak dan andere china webshops.
Inderdaad, mijn XPB van MITB was nep (wel geld teruggekregen).
Verder heb ik ooit 3 maanden moeten wachten op een horloge, maar ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 22:49
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cesyN/26691ebeec.png

Voor 0.27€ kan ik niet klagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:16
zelfde lampje gehaald maar met een microusb->USB OTG kabel erbij, ook 27 cent. Bedankt voor de tip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-07 22:09
Geinig die code. Heb de code op 2 verschillende accounts gebruikt. Zaklampje en USB verlengkabel besteld voor 1 euro in totaal. Dat zaklampje heeft ook een alternatief die maar 3 euro is.

En je kan gewoon accounts aan blijven maken met fake email adressen... ofwel onbeperkt korting 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door FunFair op 16-10-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Als de douane je ertussen uit pikt bij zeg maar het kopen van de telefoon krijg je dan een boete of moet je de normale kosten gewoon betalen? Een boete blijft enige tijd in een systeem staan en dat vind ik het risico niet waard. (Ik ben niet uit op het ontlopen van douane.) Een telefoon bestellen van ongeveer 250 dollar brengt een kosten post van ongeveer 50 euro aan douane kosten?
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:46
Jelmer93 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:18:
Als de douane je ertussen uit pikt bij zeg maar het kopen van de telefoon krijg je dan een boete of moet je de normale kosten gewoon betalen? Een boete blijft enige tijd in een systeem staan en dat vind ik het risico niet waard. (Ik ben niet uit op het ontlopen van douane.) Een telefoon bestellen van ongeveer 250 dollar brengt een kosten post van ongeveer 50 euro aan douane kosten?
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Zolang het geen namaak is zal je geen boete moeten betalen. Als de douane je pakje eruit haalt betaal je de verschuldigde btw + nog wat extra kosten (19 euro ofzoiets standaard?) aan de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 14:47
Verstekbakker schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:59:
Is het normaal dat Everbuying geen Paypal accepteert vanuit NL? Dat is wat ik te horen krijg, dat ze daarom mijn order cancellen. Of sta ik op hun zwarte lijst?
21 aug nog wat dingen bij Everbuying besteld, beide keren betaald met PayPal.
Wel viel me op dat het naar verschillende rekeningen ging.
Paypal tekst:
-You sent a payment of $12,15 USD to www.everbuying.net (support@everbuying.net)
-You sent a payment of $5,14 USD to li pengzhen (payment.mini@gmail.com)
Beide bestellingen gedaan dus op Everbuying.
Misschien hebben ze nog meer "leveranciers" die geen Paypal willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Banggood doet het echt goed bij mij de laatste tijd. Al 5 bestellingen achter elkaar met 6-7 dagen verzendtijd... ik ben elke keer verbaasd als de postbode er weer is :)

Ik heb een aantal LED lampen besteld en mijn ervaringen zijn wisselend. De 'warm white' kleur is veel te kil naar mijn mening. Er komt wel vel licht vanaf, maar het is alsof er mist in huis hangt, alles wordt flets.
Ook 2 exact dezelfde lampen die naast elkaar moeten werken hebben verschillende lichtkleur. Wat ook wel opvalt is dat ze een range opgeven van 2800 - 3200K bijvoorbeeld. Dat zul je hier niet zo snel tegenkomen, maarja daar betaal je ook 3x de prijs voor.

Net een E27 spotje ontvangen voor de hanglamp boven de tafel. Daar zat een flame spaarlamp in, maar die straalt te veel licht naar de zijkant. Straks in het donker kijken wat het doet met het licht in de huiskamer. Het licht is wel goed geel in ieder geval.

[ Voor 68% gewijzigd door FunFair op 16-10-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-07 08:23
Ook weer 0,12 uitgegeven :9
1x zaklampje
2x karabijn/haak als opvulling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Nou het was blijkbaar mijn bluetooth headset dat ik moest ophalen bij postkantoor, en helaas niet mijn Cube tablet die ik bij Banggood besteld heb :( Al met al begint het nu toch wel een beetje te lang duren, en als de bestelling niet snel komt moet ik maar een geschil bij PayPal aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
bottom line schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:27:
[...]

Zolang het geen namaak is zal je geen boete moeten betalen. Als de douane je pakje eruit haalt betaal je de verschuldigde btw + nog wat extra kosten (19 euro ofzoiets standaard?) aan de koerier.
Bedankt voor je reactie _/-\o_
Nou mijn volgende vraag. Zou deze http://www.banggood.com/E...-913113.html?currency=USD als "namaak" worden bestempeld? Deze lijkt mij echt leuk en niet duur als je vergelijkt met telefoons met dezelfde hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Jelmer93 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:00:
[...]
Nou mijn volgende vraag. Zou deze http://www.banggood.com/E...-913113.html?currency=USD als "namaak" worden bestempeld?
Nope.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 588726

Thile schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:45:
Ook weer 0,12 uitgegeven :9
1x zaklampje
2x karabijn/haak als opvulling :p
Ik ben voor deze zaklamp en deze kettingzaag balpen gegaan >:)

€ 0,80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Mijn Earson speaker van Banggood is eindelijk binnen :D
Sinds 13 september stond de status op Departure from outward office of exchange, maar na meer dan een maand is die dus wel aangekomen. Had de hoop eigenlijk al opgegeven. Het geluid dat ie produceert voor dit geld is echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 10:46
Jelmer93 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:00:
[...]

Bedankt voor je reactie _/-\o_
Nou mijn volgende vraag. Zou deze http://www.banggood.com/E...-913113.html?currency=USD als "namaak" worden bestempeld? Deze lijkt mij echt leuk en niet duur als je vergelijkt met telefoons met dezelfde hardware.
Gewoon kopen en genieten van je superdelux (goedkope) smartphone. Ik loop zelf rond met een Kingsing T1. Binnenkort een reviewke van maken :)

Kijk trouwens ook eens naar (aangezien ik denk dat dit een van jou eerste aankopen zal zijn) Android Smartphones. Misschien dat je telefoon ergens al vermeld staat zodat je kan lezen wat de meningen hierover zijn.

edit: dit kan je misschien al een beetje verder helpen. Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 16-10-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:28

NSG

Je weet niks!

Zojuist m'n Xiaomi pistons binnen (4-10 besteld op Pandawill), eerste indruk:
-Mooie verpakking
-Geur van pure chocolade
-Erg solide
-Zonder inspelen vind ik ze al fijner dan mijn CX300-2
-Helaas alleen de pauze/play knop die werkt op m'n iPhone.
--

En nu wordt het eens tijd dat ik zelf eens wat op MITB ga bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:34
Zojuist ook een bestelling geplaatst bij Minininthebox:

Eerste bestelling
Zaklamp
Fietswiel licht
€0,03 cent moeten bijleggen.
Tweede bestelling 2x zelfde bestelling geplaatst.
Wintersport wind masker 2x aan mandje toegevoegd.
karabijnhaak

Omdat ik door de windmaskers net op €3,82 uitkom karabijnhaken bij besteld.
€0,45 betaald x2 €0,90 cent uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:12
Ze verkopen daar bij MITB toch wel vreemde dingen :F : http://www.miniinthebox.c...6h-xperia-z_p1307109.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:41
Oef, das niet best ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Je weet dat de swastika het heiligste symbool is voor het hindoeïsme en jaïnisme. Het wordt ook nog gebruikt in het buddhisme. Er zijn nog meer landen die bestellen in china :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
Ik had deze besteld: http://www.miniinthebox.c...62.html?litb_from=sysmail

Was maar 0,77 euro uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Gister mijn earson ontvangen, waarvoor bedankt voor de code. Zojuist even geprobeerd, klinkt goed maar ik hoor iets trillen als hij al iets harder speelt. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ga gewoon een goedkoop China horloge verzameling aanleggen met dank aan miniinthebox :D

http://www.miniinthebox.c...n-te-kiezen-_p486928.html

Das de eerste in het rood. Heb al een andere Chinees gevalletje: een Parnis met blauw struisvogelbandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Okay ik heb een Aardappel Verticale Cutter Slicer € 2,20, en een wind stofdicht nek gezichtsmasker € 1,91.

Totaal heb ik € 0,27 betaald met de kortingscode die vandaag in dit topic geplaatst is, maar ik ga niet de code misbruiken door meerdere accounts aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En http://www.miniinthebox.c...-polshorloge_p888974.html gehaald voor €0,18 met witte wijzerplaat. De eerste voor €0,92 inclusief een nano tot micro to minisim adapter :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 16-10-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Heb inmiddels 5 bestellingen gedaan met die code.. elke keer ander mail adres. Krijg geen foutmelding dat het van dezelfde paypal komt...

- zaklampje
- usb 3 verlengkabel van 30cm
- usb 2 verlengkabel van 90cm
- microusb kabeltje met zo'n gekruld snoer voor in de auto
- LED spotje van 4 watt om te testen

Heeft me ongeveer 2 dollar gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:22
Ik vond het een mooi moment om maar een nieuwe usb oplaad kabel te testen. Ben benieuwd of ie het een beetje goed doet.

Overigens wel opvallend dat opeens veel kabeltjes €3,83 euro kosten :P

[ Voor 11% gewijzigd door Frank!in op 16-10-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Derde bestelling: http://www.miniinthebox.c...-van-6-stuks_p311076.html voor nop want afgerekend met USD ipv EUR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 11:39
dan kom ik aan 3.99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:31
Ik heb deze besteld, in het groen, benieuwd of de orders ook daadwerkelijk verzonden worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
I.c.m. http://www.miniinthebox.c...eave-armband_p748326.html die 1,38 dollar kostte :+

Bij elkaar 5 items voor omgerekend 2,20 euro. Nu maar zien wat er van komen gaat O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 16-10-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:45:
Nou het was blijkbaar mijn bluetooth headset dat ik moest ophalen bij postkantoor, en helaas niet mijn Cube tablet die ik bij Banggood besteld heb :( Al met al begint het nu toch wel een beetje te lang duren, en als de bestelling niet snel komt moet ik maar een geschil bij PayPal aanmaken.
Jammer om te horen. Ik was enerzijds blij dat je die van je had ontvangen, dat zou dan betekenen dat die van mij dan ook vandaag/morgen zou moeten arriveren. Helaas dat het een andere bestelling is.

Ik baal er wel van, vooral omdat er niets aan kan doen en BG op dit moment geen goed antwoord heeft. :/

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 16-10-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:28

NSG

Je weet niks!

Anton.net schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:38:
Ik heb deze besteld, in het groen, benieuwd of de orders ook daadwerkelijk verzonden worden!
Natuurlijk worden de orders verzonden, ze adverteren tenslotte met de kortingscode hier in Rotterdam (en misschien ook elders?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
Heeft iemand al eens besteld in een andere valuta dan euro's of dollars? Soms kan het namelijk geld schelen als je een andere valuta gebruikt ivm de wisselkoers. Maar is dit misschien effectiever als je bijvoorbeeld Russische roebels gebuikt en met PayPal betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Mijn miniinthebox order van vandaag is al verzonden ;)
Snelste verzending ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 18:43
:( werkt niet meer

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk topic :) Naar aanleiding hiervan onlangs meerdere bestellingen geplaatst bij BG:

-Earson ER-151
-Xiaomi 10400 mAh Power Bank
-Hubsan X4 V2 H107L 2.4G 4CH RC Quadcopter RTF (+ extra batterijen (5), extra blades, 1 to 5 charging cable en protection cover)

De Earson en Xiaomi zijn 12-10 verstuurd. De Hubsan en een aantal accessoires op 16-10 en de overige accessoires staan op 'Back Order'.

Daarnaast nog deze USB lader samen met deze USB kabel.

Totaal 7 pakketjes die onderweg zijn, ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Weet iemand waar ik drivers kan vinden voor de Earson speaker zodat ik geluid van mijn laptop naar de speaker kan sturen via bluetooth (Windows 7). Ik krijg dit helaas niet aan de praat :'(

[ Voor 3% gewijzigd door LFA op 16-10-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
LFA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:06:
Weet iemand waar ik drivers kan vinden voor de Earson speaker zodat ik geluid van mijn laptop naar de speaker kan sturen via bluetooth (Windows 7). Ik krijg dit helaas niet aan de praat :'(
blauwe tand aanzetten en pairen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Laatst online: 22-06 14:02
Ik ben op zoek naar draadloze in ears, iemand enig idee of ik iets Chinees vind met veel bang for buck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Huh? Zojuist nog iets besteld. Let op het minimale orderbedrag (€3,84)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minimaal voor € 3,84 bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
De earson binnen, goed geluid de prijs meer dan waard, als ik niet van tevoren gelezen had dat er zon goed geluid in zit dan had Ik het waarschijnlijk niet gegloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Maar even een alcoholtestertje gekocht. Wel vern**kt dat ie dan €3,83 kost (1 cent minder dan minimale orderbedrag), dus nog maar even iets van €0,95 toegevoegd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-05 20:42
Ben bij Aliexpress op de fiets-tour gegaan.
Heb een aantal kleine dingetjes besteld zoals een short, een ass saver en een nep carbon bidon houder.

Short en ass saver zijn inmiddels binnen.
Ass saver past niet :X ,
bidon houder is nog niet binnen,
short is van aardige kwaliteit. Wel een zomer modelletje maar de padding is aardig dik.
Ga em zondag uit proberen met een MTB ritje Luijksgestel.

Alles bij elkaar in euro's : €11,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
FunFair schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:38:
Banggood doet het echt goed bij mij de laatste tijd. Al 5 bestellingen achter elkaar met 6-7 dagen verzendtijd... ik ben elke keer verbaasd als de postbode er weer is :)

[...]
Met standaard verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Zo ff 15 bestellingen net geplaatst op miniiinthebox. Rond de 2 euro kwijt goeie deal.

Tot mijn verbazing zijn er al een paar verzonden en heb ze letterlijk 2 uur geleden besteld. Nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-07 11:04
LFA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:53:
Mijn Earson speaker van Banggood is eindelijk binnen :D
Sinds 13 september stond de status op Departure from outward office of exchange, maar na meer dan een maand is die dus wel aangekomen. Had de hoop eigenlijk al opgegeven. Het geluid dat ie produceert voor dit geld is echt prima!
Status niet veranderd??
Zelfde bestelling bij BG openstaan deze status al vanaf 1.10 en op 23.9 al besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Mrtje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:53:
[...]

Status niet veranderd??
Zelfde bestelling bij BG openstaan deze status al vanaf 1.10 en op 23.9 al besteld...
Nee, de status staat nog steeds op Departure from outward office of exchange terwijl hij dus al wel binnen is.
tang14 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:17:
[...]

blauwe tand aanzetten en pairen ?
Pairen gaat wel, krijg alleen het geluid niet verstuurd, zal het dit weekend nog eens proberen. Windows geeft ook aan dat er geen drivers zijn geïnstalleerd (en niet kunnen worden gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07 09:34

Dima_2005

T.net-verslaafde

Dan moet je drivers voor je bluetooth zoeken, niet voor de earson..

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
LFA schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Nee, de status staat nog steeds op Departure from outward office of exchange terwijl hij dus al wel binnen is.
Ook in/op Urumqi International?
Bij 17track kan je kiezen voor 'n vertaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:46
Hallo,

Naar aanleiding van het laatste mailtje en het advies van jullie heb ik gestuurd dat ik op de 21 een claim zal openen en dat ze daarvoor een antwoord/oplossing moesten sturen, nu heb ik een reactie gehad, zal ik hier op antwoorden of zal ik wachten tot hun iets sturen en anders de 21 ste een claim sturen:

sorry to hear that .

you can contactus to get the result of the investigation after 7 more days.

Please do not worry, your purchase with DX is guaranteed. If the package is lost on the way or returned to us after further investigation, we will arrange for a refund or replacement for you.

Thanks for your understanding !

Gr. Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Op de 21ste dus gewoon een claim gaan openen als er niks is ondernomen voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
sander1116 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:55:
Hallo,

Naar aanleiding van het laatste mailtje en het advies van jullie heb ik gestuurd dat ik op de 21 een claim zal openen en dat ze daarvoor een antwoord/oplossing moesten sturen, nu heb ik een reactie gehad, zal ik hier op antwoorden of zal ik wachten tot hun iets sturen en anders de 21 ste een claim sturen:

sorry to hear that .

you can contactus to get the result of the investigation after 7 more days.

Please do not worry, your purchase with DX is guaranteed. If the package is lost on the way or returned to us after further investigation, we will arrange for a refund or replacement for you.

Thanks for your understanding !

Gr. Sander
Ik krijg precies die antwoorden op al mijn tickets bij DX.
Helaas zijn het allemaal producten gekocht met de gift cards van de MVP actie, dus er valt niet zoveel te claimen via paypal.
Ik wacht maar gewoon en ga er vanuit dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-07 11:04
dodge_911 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Ja, bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

dodge_911 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Zo te zien wel ja:
item No Year Status Location Destination Date
RC254006038CN 2014 Received by China Post Urumuqi Netherlands 20140906 1701
RC254006038CN 2014 Export Security Scan Urumuqi Netherlands 20140913 1647
RC254006038CN 2014 Export Customs Scan Urumuqi Netherlands 20140913 1650
Dima_2005 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:47:
Dan moet je drivers voor je bluetooth zoeken, niet voor de earson..
Thanks, zal het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 20:14

RobertowNL

For your gear!

paulus_01 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Ik krijg precies die antwoorden op al mijn tickets bij DX.
Helaas zijn het allemaal producten gekocht met de gift cards van de MVP actie, dus er valt niet zoveel te claimen via paypal.
Ik wacht maar gewoon en ga er vanuit dat ze het oplossen.
Hier hebben ze het met een pakketje wel netjes opgelost. Maar goed die was dan ook al 68 dagen onderweg :F

Nu wil het geval dat ik het item gisteren binnen heb gekregen maar ik had het ook via Ebay (opnieuw) besteld dus welke het nu was weet ik niet :P (envelop is al weg).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
RobertowNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Hier hebben ze het met een pakketje wel netjes opgelost. Maar goed die was dan ook al 68 dagen onderweg :F

Nu wil het geval dat ik het item gisteren binnen heb gekregen maar ik had het ook via Ebay (opnieuw) besteld dus welke het nu was weet ik niet :P (envelop is al weg).
Hoe hebben ze het bij jou opgelost?
Mijn pakketje is ook al 58 dagen onderweg.

[ Voor 71% gewijzigd door sander1116 op 17-10-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 20:14

RobertowNL

For your gear!

sander1116 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Hoe hebben ze het bij jou opgelost?
Mijn pakketje is ook al 58 dagen onderweg.
Refund. Ze hebben 1 keer gevraagd om 7 dagen te wachten en daarna een refund gegeven. Wellicht helpt het een klein item $6.44 was.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
RobertowNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Refund. Ze hebben 1 keer gevraagd om 7 dagen te wachten en daarna een refund gegeven. Wellicht helpt het een klein item $6.44 was.
Heb je toen je het binnen heb gehad, het geld teruggestuurd naar DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-07 19:54
Die Xiaomi Powerbank is icm. de kortingscode bij MIITB zeer aantrekkelijk nu. Iemand een idee of ie ook echt is bij hun? :)

http://istroep.miitb.com

[ Voor 28% gewijzigd door Kees Klaassen op 17-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58
Kees Klaassen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:05:
Die Xiaomi Powerbank is icm. de kortingscode bij MIITB zeer aantrekkelijk nu. Iemand een idee of ie ook echt is bij hun? :)

-link-verwijderd-neppe-troep-
Die is al vaker langsgekomen, is nep :) En graag de volgende keer gebruik maken van de zoekfunctie, niet gevonden wat je zoekt, Google is je vriend...

Zie huishoudelijke mededeling...
Wat we graag willen zien in dit topic:
  • Voordat je een vraag stelt dat je de zoekfunctie gebruikt.
  • Niet gevonden wat je zoekt, Google is je vriend.
  • Houd het constructief.
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 17-10-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
InsertFunnyText schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:50:
[...]

Nou, ik heb een reactie gekregen, maar niet een reactie die ik had verwacht. Op dit moment bieden ze me $10 retour aan.Dit vind ik niet echt redelijk voor een product dat defect is, waar ik ze ook bewijs van heb meegestuurd. Heb een reactie terug gestuurd met de vraag of ik niet gewoon dit product terug kan sturen en dan van hun een nieuwe kan ontvangen.
Normaal heb ik altijd goed contact met de klantenservice gehad en hebben ze alles perfect opgelost. Zou jammer zijn als er juist nu verandering in komt. :/
Eindelijk nog een update gehad. Ze hebben me eerst nieuwe firmware gegeven om de Sj4000 te updaten, dit heb ik gedaan waarna de 'OK'-knop het niet meer deed. Kon niets mee bevestigen in het menu en kon er niet meer mee opnemen. Al deze functies waren overgenomen door de zoom uit knop. Ook was de ruis nog steeds aanwezig.
Heb er een filmpje van moeten maken en naar Banggood opgestuurd. Kreeg een reactie terug of ik akkoord ging met een nieuwe camera zonder accessoires. Accessoires werken nog allemaal dus dat is zeker geen probleem. Gevraagd wat ik met de oude camera moet doen, of ik die terug kon sturen en de helft van de verzendkosten op me kan nemen.
Heb gezegd dat ik dat niet echt redelijk vind, aangezien ik een product opgestuurd heb gekregen dat niet 100% werkt en er dan ook nog voor moet betalen om het terug te sturen. Het is dan maar de helft van de verzendkosten, maar voor mij is het meer een principekwestie. Het heeft nu al zo lang geduurd, bijna twee maanden, en heb de camera nog niet eens 1 keer goed kunnen gebruiken. :-(

Kijken wat de reactie is volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24
Aangezien ik zelf vrij veel tijd kwijt was aan het zoeken voor dingen ter waarde van 3,84 bij Miniinthebox, hier wat suggesties:

4xAA oplaadbare batterijen: http://www.miniinthebox.c...rijen-4-pack-_p76416.html
4xAAA oplaadbare batterijen: http://www.miniinthebox.c...en-bty-ni-mh_p193933.html
MicroUSB naar female USB: http://www.miniinthebox.c...-m-v-adapter_p598842.html
Multitool: http://www.miniinthebox.c...ijs-review_p181592?page=4
Fietslampjes (voor): http://www.miniinthebox.c...tted-kleuren_p515809.html

En ik zag later deze "Buy one, get one free" actie: http://www.miniinthebox.c...a-free-gift_c6747?sort=4a
Hiermee kun je je bestelling ook nog verdubbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:27

Eboman

Ondertitel

Ietsjes off-topic, maar weet iemand waar je in china of hong kong zelf deze xbp's fysiek kan kopen? Zijn er bepaalde winkels waar ik dan naar moet zoeken ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Yep, untracked en free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Volgens mij betekent Urumqi in het Chinees 'zwart gat' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dodge_911 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:
Volgens mij betekent Urumqi in het Chinees 'zwart gat' :'(
Daar vallen alle pakjes in en dus komen ze nooit aan, misschien in de hel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
krissie100 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Daar vallen alle pakjes in en dus komen ze nooit aan, misschien in de hel? ;)
Van die hel weet ik het niet, misschien vagevuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
oheng schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:40:
Aangezien ik zelf vrij veel tijd kwijt was aan het zoeken voor dingen ter waarde van 3,84 bij Miniinthebox, hier wat suggesties:

4xAA oplaadbare batterijen: http://www.miniinthebox.c...rijen-4-pack-_p76416.html
4xAAA oplaadbare batterijen: http://www.miniinthebox.c...en-bty-ni-mh_p193933.html
MicroUSB naar female USB: http://www.miniinthebox.c...-m-v-adapter_p598842.html
Multitool: http://www.miniinthebox.c...ijs-review_p181592?page=4
Fietslampjes (voor): http://www.miniinthebox.c...tted-kleuren_p515809.html

En ik zag later deze "Buy one, get one free" actie: http://www.miniinthebox.c...a-free-gift_c6747?sort=4a
Hiermee kun je je bestelling ook nog verdubbelen?
Die Multitool ziet er geinig uit. Deze komt net op €3.83. Net 0.01 cent te weinig. Hoe heb je dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eboman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:48:
Ietsjes off-topic, maar weet iemand waar je in china of hong kong zelf deze xbp's fysiek kan kopen? Zijn er bepaalde winkels waar ik dan naar moet zoeken ?
Xiaomi heeft maar 1 officiele store, in Shanghai. Maar verder worden ze overal verkocht, in 'nep' Xiaomi stores, vage electronic stores en op straat. Het blijft wel oppassen voor nepperds.
Overigens betaal je in HK de hoofdprijs voor Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24
walterworld schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Die Multitool ziet er geinig uit. Deze komt net op €3.83. Net 0.01 cent te weinig. Hoe heb je dit gedaan?
Minimum bestelbedrag is € 3,85, niet 3,84. En niet uitchecken met Paypal, maar een gewone bestelling doen, en later pas betalen met Paypal.
Als je de multitool bestelt, moet je er iets kleins bijdoen. Bovenaan heb je een link naar de produkten "Onder $ 1,99".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
oheng schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Minimum bestelbedrag is € 3,85, niet 3,84. En niet uitchecken met Paypal, maar een gewone bestelling doen, en later pas betalen met Paypal.
Als je de multitool bestelt, moet je er iets kleins bijdoen. Bovenaan heb je een link naar de produkten "Onder $ 1,99".
Bedankt voor je bericht :) . Dit maakt het meteen een stuk minder interessant ;) .
Ga hem niet kopen, anders moet ik minimaal 0.45 cent bij lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
walterworld schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Bedankt voor je bericht :) . Dit maakt het meteen een stuk minder interessant ;) .
Ga hem niet kopen, anders moet ik minimaal 0.45 cent bij lappen.
45 cent :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Ik ben en blijf een Nederlander :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
walterworld schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Ik ben en blijf een Nederlander :)F
Ik ken het hoor, ik was gister ook aan het twijfelen of ik wel 30 cent moest investeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Tip voor mensen die een goede USB kabel zoeken. De Orico (die heel goed uit de test komt) is met die actiecode voor 3 dollar te kopen in plaats van 7! Dat heb ik wel over voor een goede kabel :)

http://www.miniinthebox.c...t-1m-lengte_p1711697.html

Ik heb inmiddels besteld:
- Mini Microfiber Glasses Eyeglasses Cleaner Cleaning Clip
- BG CREE XPE-Q5 600 Lumen 7W Zoomable LED Flashlight
- Herenhorloge militaire waterafstotende stof riem
- USB3 verlengkabel
- LED spot E27 4watt
- 90 Degree Left Angled Micro USB 2.0 Male to USB Male Cable
- Vrouwen Style Small Dots Fase pu band quartz horloge
- USB2 verlengkabel
- 360 mini draagbare wifi dongle draadloze router
- Orico cmr2-10 usb2.0 een man naar micro usb2.0 ronde
- herenhorloge touchscreen kalender rode led digitale
- Single-Mode 6xLED koplamp (3 AAA, zwart + wit)

En dit voor 10,34 dollar in totaal.

[ Voor 49% gewijzigd door FunFair op 17-10-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik kon 46 cent wel missen voor een hoesje van mijn xpb. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Annoying-Orange op 17-10-2014 12:30 ]

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:33
Als je een PayPal claim wint, komt dat dan uit de portomonee van PayPal of uit de portomonee van de webwinkel?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

walterworld schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Met de combinaties 0.95+0.95+0.95+1.00 (1 cent zelf betalen) en 1.91+1.00+0.95 (2 cent zelf betalen) kom je het goedkoopst uit volgens mij :P
Producten van 95 cent en van 1.91 zijn best makkelijk te vinden, omdat deze prijzen het meest voorkomen. Je kunt je order dan aanvullen met producten van 99 cent of 1 euro, die je hier kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50

ManiacsHouse

Scheisse!

Euhm maar meerdere bestellingen? Ik heb 1 keer iets besteld en de code is dan niet meer geldig...

Oh deze zijn pure rotzooi: http://www.miniinthebox.c...en-bty-ni-mh_p193933.html
Heb ik ook eens op gegokt. Dingen zijn binnen 5 minuten opgeladen. En binnen 10 seconden weer leeg. Of je lader geeft meteen een error...

[ Voor 55% gewijzigd door ManiacsHouse op 17-10-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-06 07:36
ManiacsHouse schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:48:
Euhm maar meerdere bestellingen? Ik heb 1 keer iets besteld en de code is dan niet meer geldig...
FunFair schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:26:
Heb inmiddels 5 bestellingen gedaan met die code.. elke keer ander mail adres. Krijg geen foutmelding dat het van dezelfde paypal komt...

- zaklampje
- usb 3 verlengkabel van 30cm
- usb 2 verlengkabel van 90cm
- microusb kabeltje met zo'n gekruld snoer voor in de auto
- LED spotje van 4 watt om te testen

Heeft me ongeveer 2 dollar gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50

ManiacsHouse

Scheisse!

Ghehehe dat bedacht ik me net. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:22

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hoe shoppen jullie precies?
Want ik zet alles bij MITB en DX altijd op USD, om goedkoper uit te zijn, i.v.m. de wisselkoersen.

Of is het handiger om het op EUR te laten staan?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
ManiacsHouse schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:48:

Oh deze zijn pure rotzooi: http://www.miniinthebox.c...en-bty-ni-mh_p193933.html
Heb ik ook eens op gegokt. Dingen zijn binnen 5 minuten opgeladen. En binnen 10 seconden weer leeg. Of je lader geeft meteen een error...
Steeds een nieuwe account aanmaken.
Ik heb een account bij e4ward.com waarbij ik een domein heb die emails kan doorsturen naar Gmail.

Zo heb ik nu al 11 accounts aangemaakt die hun email forwarden, zodat ik wel netjes de bevestigingen ontvang. Je kunt ook gewoon een willekeurig mail adres gebruiken, maar dan heb je er geen controle meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
rikdegraaff schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:52:
Hoe shoppen jullie precies?
Want ik zet alles bij MITB en DX altijd op USD, om goedkoper uit te zijn, i.v.m. de wisselkoersen.

Of is het handiger om het op EUR te laten staan?
MITB heeft aanzienlijk betere prijzen in dollar dan in Euro heb ik de indruk.

http://www.miniinthebox.c...ac-220-240v_p1556154.html

Deze is 12,99 dollar versus 12,46 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Zojuist nog 2 bestellingen geplaats.

Eerste bestelling
pasjes map groen
brillen poester
13 cent moeten betalen

Tweede bestelling
wintersport wind masker
hoofd masage
uil ring
1 cent moeten betalen

Tips met wat ik kan bestllen bij MITB waardoor ik niet veel kwijt ben zijn altijd welkom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik ook nog 2 bestellingen

- 2-in-1 RJ45 RJ11 Network and Telephone Cable Tester
- E27 9W 36x5630SMD 760LM 2500-3500K Warm White Light LED Corn Bulb

Voor beide wel 2 dollar bijbetalen.

Heb gelijk 4 van die lampen gekocht, handig voor in de schuur waar je direct licht wilt. Daar hangen nu nog spaarlampen. En voor de buitenlamp die met sensor werkt. Lichtkleur is daar niet zo belangrijk.

Inmiddels zijn er 3 bestellingen verstuurd. Allemaal met tracking nummer.
Postbezorger gaat het druk krijgen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door FunFair op 17-10-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

edit: oke duidelijk

[ Voor 99% gewijzigd door Markos op 17-10-2014 20:39 . Reden: Zzz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Je gaat mij niet vertellen dat je 20 accounts hebt? Toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 15-07 23:44
Hoop ook dat het slechts suggesties zijn....

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
krissie100 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:26:
Je gaat mij niet vertellen dat je 20 accounts hebt? Toch....
Ik heb inmiddels 12 accounts...
Misschien nu maar eens stoppen met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
12 accounts en 20 bestelling? Dus je hebt toch meerdere met 1 account gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 15-07 23:44
Hahaha, dit gaat gewoon te ver

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
timmert26 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:29:
12 accounts en 20 bestelling? Dus je hebt toch meerdere met 1 account gedaan.
Nee, ik ben niet diegene met 20 bestellingen. Ik heb nu 12 bestellingen gedaan. Maar zou me niet verbazen als hij al 20 accounts heeft gemaakt.
Pagina: 1 ... 24 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.