[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
De Baofeng UV-B5 / B6 is nieuwer dan de UV5 serie. Toen ik op zoek was, vond ik daar betere reviews van. Ook te koop bij DX en andere China webshops.

http://www.dx.com/p/baofe...w-flashlight-black-190614

Ik geloof dat de B6 een zaklamp heeft, die de B5 niet heeft, verder identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Wat is een goede oplossing voor een kleine LED strip (RGB) onder een keukenkastje wanneer je daar geen stroombron hebt?

Ik zie deze voorbijkomen net: http://www.banggood.com/L...Night-Light-p-945508.html

Maar hoelang zou zoiets meegaan met die 4 batterijen? Ik zie het niet direct staan bij het product. Iemand ervaring mee?

En als ik deze Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZCNve8y.jpg aansluit op een Xiaomi 5200 MaH powerbank en dat gewoon in een keukenkastje leg. Hoelang zou het werken dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Damocles.NL op 03-10-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44
mmrizio schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:26:
De Baofeng UV-B5 / B6 is nieuwer dan de UV5 serie. Toen ik op zoek was, vond ik daar betere reviews van. Ook te koop bij DX en andere China webshops.

http://www.dx.com/p/baofe...w-flashlight-black-190614

Ik geloof dat de B6 een zaklamp heeft, die de B5 niet heeft, verder identiek.
En zonder zendamateur vergunning compleet illegaal met als gevolg hoge boetes!

Trouwens komen die dingen er niet door bij de Belgische douane, en niet geheel onterecht, wegens dat ze niet gekeurd zijn en sommige versies/reeksen de eindtrap nog vol harmonischen doorlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:56:
Kanen KM92, geweldige dingen voor slechts 5 dollar. Vele dopjes gehad, altijd mijn go-to dopjes gebleven. Voelt goed, klinkt goed.
Ik heb ze geloof ik ook gehad, dat zijn toch die in-ears met een houten look? Persoonlijk vind ik de Awei in-ears nog steeds het meeste waar voor geld bieden, want die Kanen KM92 had een overheersend bass kan ik me herinneren en dat vind ik niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
De Awei ES-Q3 bedoel je? Die gebruik ik momenteel erg vaak maar ze gaan lang niet zo diep qua bas. Op zich wel goed geluid. De Kanen hebben inderdaad wel behoorlijk wat bas, wat ik bij mijn soort muziek (rap/hiphop/top40) wel fijn vindt. Overheersend wil ik het niet noemen, maar het is inderdaad wel nadrukkelijk aanwezig.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Zojuist deze tablet binnen gekregen. In een doosje met oplader en usb kabel (lader is geen usb mr een ronde plug). Eens kijken of het wat is, ziet er qua opbouw iig hetzelfde uit als elke andere Chinese 7" tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:31:
Zojuist deze tablet binnen gekregen. In een doosje met oplader en usb kabel (lader is geen usb mr een ronde plug). Eens kijken of het wat is, ziet er qua opbouw iig hetzelfde uit als elke andere Chinese 7" tablet.
Ik zou in ieder geval met Antutu o.i.d. even kijken of de specs overeenkomen met wat je gekocht hebt, bij mijn 7" tablet was dit niet helemaal het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

paulus_01 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Ik zou in ieder geval met Antutu o.i.d. even kijken of de specs overeenkomen met wat je gekocht hebt, bij mijn 7" tablet was dit niet helemaal het geval.
Ben idd al een hardware info app aan het installeren haha. Het lijkt er in elk geval wel op, alle tekens en typenummers etc komen overeen met de site van de manufacturer.

Wel valt me op dat ik maar 1GB intern geheugen heb, en dan nog een 5.XXGB internal SDcard, en dan nog een keer een slot voor een andere SD kaart. Redelijk aparte constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Heeft iemand nog een tip voor mooie horloges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Iemand al ervaring met dit product: http://www.ebay.com/itm/C...Sumsung-HTC-/221482965381

Ziet er handig uit voor als je iets stabiel wilt filmen ( als je iig een tripod hebt staan thuis )

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Voor de geinteresseerden, hier de analyse van HardwareInfo. Er is dus wel iets verschil, android 4.2.2 ipv 4.1, 1.2GHz ipv 1.3GHz, en dat vage geheugen dan, maar verder lijkt het ok. Ga uiteraard wel een mailtje sturen over de 0.1GHz die ik mis :P Edit: ook geen G-sensor trouwens.

Heeft iemand een idee met welke tag ik het vak expandeerbaar kan maken zodat je niet de hele tijd met deze lap tekst zit?

Modbreak:Zet svp een link neer of iets vergelijkbaar, dit soort paginavullende copy-paste acties zijn niet de bedoeling

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 03-10-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
freestyler2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Dat klinkt precies naar waar ik op zoek ben...! Welke shop heb jij deze uv5r besteld?

Ik zie hen bijv. Ook op banggood staan http://m.banggood.com/Who...alkie-Talkie-p-61066.html

Moet je hier dam 2 exemplaren aanschaffen? Of wordt deze standaard met 2 handsets geleverd

Ik zie alleen nergens de high gain antanne...
Ik had em toen via DX.
Maar wat mmrizio net zegt, de UV-B5 / B6 is nieuwer dan de UV5 serie. en als ik zo rondlees bij de reviews dan hebben ze flink wat verbeteringen doorgevoerd, een betere antenne is niet meer nodig.

Ik zou deze nemen : http://www.banggood.com/B...lkie-Talkie-p-907421.html ( prijs is per stuk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Rdegoede schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Ik had em toen via DX.
Maar wat mmrizio net zegt, de UV-B5 / B6 is nieuwer dan de UV5 serie. en als ik zo rondlees bij de reviews dan hebben ze flink wat verbeteringen doorgevoerd, een betere antenne is niet meer nodig.

Ik zou deze nemen : http://www.banggood.com/B...lkie-Talkie-p-907421.html ( prijs is per stuk )
Hmm ik zie het inderdaad ook in verschillende reviews, ben positief :)) nu nog een speaker/mic vinden bij banggood die hiermee functioneerd.. (zo 1 als in jou vorige post van dx) Kan zo snel de originele niet vinden daar...

Voor die prijs ga ik het gewoon proberen, 80usd is prima te doen hehe ik heb al heel wat troep in huis gehad wat betreft walkie talkies die hier in Nederland zijn gekocht die zelfs meer dan 80eu hebben gekost fingers crossed dat dit wel aan mijn verwachtingen voldoed

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Damocles.NL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:06:
Wat is een goede oplossing voor een kleine LED strip (RGB) onder een keukenkastje wanneer je daar geen stroombron hebt?
http://www.benl.ebay.be/i...&var=&hash=item27e5a59d37
Ik zie deze voorbijkomen net: http://www.banggood.com/L...Night-Light-p-945508.html

Maar hoelang zou zoiets meegaan met die 4 batterijen? Ik zie het niet direct staan bij het product. Iemand ervaring mee?
Dat zal ik je weten te vertellen als ik ze binnen heb :p
En als ik deze [afbeelding] aansluit op een Xiaomi 5200 MaH powerbank en dat gewoon in een keukenkastje leg. Hoelang zou het werken dan?
Ff wat nattevingerwerk uitgaande van mijn runtime test met de Soshine USB-leddingen, 13,5 uur brandtijd voor 1W led's. Van wat ik kan vinden heeft 'n 5050 strip per meter 0,6A nodig, maar da's op 12V, hoe dat zit bij 5V weet ik niet. Ben ook niet zeker of er ergens iets gestepupt wordt, of dat dit specifiek leds zijn die geschikt zijn voor 5V. Ik kan me behelpen, maar ben geen genius in electronica/electriciteit. Wellicht dat 'n andere tweaker wat met deze data kan :D
Ik heb nog even gechecked wat de Soshine trekt : 0,228A op full power bij 5V

Ik zal beide gewoon ff testen als ik ze heb, meten is weten :D

[ Voor 14% gewijzigd door dodge_911 op 03-10-2014 17:09 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:17:
De Awei ES-Q3 bedoel je? Die gebruik ik momenteel erg vaak maar ze gaan lang niet zo diep qua bas. Op zich wel goed geluid. De Kanen hebben inderdaad wel behoorlijk wat bas, wat ik bij mijn soort muziek (rap/hiphop/top40) wel fijn vindt. Overheersend wil ik het niet noemen, maar het is inderdaad wel nadrukkelijk aanwezig.
Ja onder andere de Awei ES-Q3 bedoel ik, naar mijn mening is het geluid beter gebalanceerd in vergelijking met de Kanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:31:
Heb deze ook in bestelling. Nog niet verstuurd. :( (stomme vakantie) een korte review zou ik zeer waarderen! :) moest je trouwens nog bijkomende kosten betalen? Want dan word hij ineens in verhouding een stuk duurder.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Ja onder andere de Awei ES-Q3 bedoel ik, naar mijn mening is het geluid beter gebalanceerd in vergelijking met de Kanen.
Heb bovenstaande oordoppen net besteld bij DX, ben benieuwd. Heb naar aanleiding van de post over een kleine mp3 speler voor de sportschool ook onderstaande player besteld. Voordat dat geld wil ik wel proberen of het wat is.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_234153_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 17:25
Rdegoede schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

die vergunningvrije bende is maar 0.5 watt, kom je in de bergen met wintersport niet ver mee.
We hadden vroeger met het groepje wintersporters altijd Midland GXT, vorig jaar overgestapt op chinese walkies met een andere antenne, en die zijn toch stukken beter.

Walkie mooi in de rugtas en die speaker aan de voorkant, prima oplossing voor de wintersport.
die dingen zenden met 5 watt, mag eigenlijk niet, maar in 10 jaar nog nooit controle op gehad.
Ik ben van dit idee afgestapt. Het lijkt vooral interessant bij grotere groepen.
Het idee bij ons binnen de groep is dat iedereen een abonnement voor een week neemt. Ongeveer 10 - 14 euro in de week (p.p) vervolgens kun je (voor die data) onbeperkt whatsappen met elkaar in een groepsapp. Voice berichten kan ook daarbij. Nadeel is wel dat je je handschoen uit moet doen. Maar het overgrote deel sta ik toch te boarden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:33:
[...]

Heb deze ook in bestelling. Nog niet verstuurd. :( (stomme vakantie) een korte review zou ik zeer waarderen! :) moest je trouwens nog bijkomende kosten betalen? Want dan word hij ineens in verhouding een stuk duurder.
Ik moest hem wel bij het postkantoor (ofja, de Plus) ophalen, na 1 bezorgpoging, en moest tekenen. Geen bijbetaling nodig, op het pakketje stond 'computer stand' en '17.50 usd'.

Zo op het eerste oog ziet het er uit als een standaard loempiatablet. De behuizing is hetzelfde als alle andere 16:9 7" tablets van daar. Ik weet niet of je het hardware info stukje gezien had voordat het verwijderd werd door een mod (is er geen expand-field optie waarbij je alles kunt verbergen?), anders kan ik je die nog wel doorsturen.

De tablet werd bij mij netjes in piepschuim verpakt in een zak geleverd. de tablet zelf zat trouwens wel ook nog gewoon in een doosje, met bubbeltjesfolie eromheen. De usb kabel en de lader zitten daar ook bij, ook wat papiertjes hoe je m aan moet zetten maar verder geen info.

Hardware klopt ongeveer, 0.1GHz minder, geen G-sensor, iets minder opslag (kan door systeem komen?)
Touchscreen heb ik wel al getest, kan tot 10 punten tegelijk herkennen (meer vingers om te testen had ik niet :P ), batterytest is hij nu aan het doen.

Meer info weet ik even niet, als je iets wilt weten moet je maar even vragen dan check ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

Ik moest hem wel bij het postkantoor (ofja, de Plus) ophalen, na 1 bezorgpoging, en moest tekenen. Geen bijbetaling nodig, op het pakketje stond 'computer stand' en '17.50 usd'.

Zo op het eerste oog ziet het er uit als een standaard loempiatablet. De behuizing is hetzelfde als alle andere 16:9 7" tablets van daar. Ik weet niet of je het hardware info stukje gezien had voordat het verwijderd werd door een mod (is er geen expand-field optie waarbij je alles kunt verbergen?), anders kan ik je die nog wel doorsturen.

De tablet werd bij mij netjes in piepschuim verpakt in een zak geleverd. de tablet zelf zat trouwens wel ook nog gewoon in een doosje, met bubbeltjesfolie eromheen. De usb kabel en de lader zitten daar ook bij, ook wat papiertjes hoe je m aan moet zetten maar verder geen info.

Hardware klopt ongeveer, 0.1GHz minder, geen G-sensor, iets minder opslag (kan door systeem komen?)
Touchscreen heb ik wel al getest, kan tot 10 punten tegelijk herkennen (meer vingers om te testen had ik niet :P ), batterytest is hij nu aan het doen.

Meer info weet ik even niet, als je iets wilt weten moet je maar even vragen dan check ik het wel ;)
Had het niet gezien helaas. Zou je met dat ff in een DM willen sturen? :) en achja is voor mij een tweede tablet, wil gewoon eens kijken hoe het voor zo'n bedrag kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
sander817 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:46:
Wat is je smaak? Automatisch of quartz? Budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

Werkt het allemaal een beetje 'smooth' voor dit bedrag?
Erg nieuwsgierig voor dit bedrag ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
sander817 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:46:
http://www.creationwatches.com

Zelf de Citizen Eco-Drive Global Radio Controlled gekocht daar, zeer tevreden.

Of Parnis/ Garton, verzamel merken van allerlei Chinese horloge fabrikanten. Vaak automaten (homages) voor leuk geld(50-120e). Let er wel op dat je er een met saffier glas uitzoekt.
Heb er een paar van liggen, zeer leuke klokjes!
http://www.ebay.com/sch/i...TRS0&_nkw=parnis&_sacat=0

[ Voor 40% gewijzigd door sven666pwnd op 03-10-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Heb zelf de baofeng uv-5ra die ik ook voor vakanties gebruik. Zeer goed apparaat op vlak open gebied met alleen wat bomen kon ik er 10 km mee halen.in de bergen kan dit in dal/berg situaties wel oplopen tot 50 km dat is mijn eigen ervaring. Heb wel een andere antenne gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

De Awei ES-Q3 en de AWEI ES-Q35 zijn beiden zeker aan te raden. Komt een super geluid uit, vooral voor die prijs kan ik er geen nadelen over vertellen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ttje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:56:
[...]

Werkt het allemaal een beetje 'smooth' voor dit bedrag?
Erg nieuwsgierig voor dit bedrag ;D
De wifi snelheid is tot nu toe wel belabberd. Qua snelheid van het apparaat zal ik zo de Antutu benchmark eens runnen (als ik m gedownload krijg haha).

Edit: Router ff gereset, 2 meter dichterbij gaan staan dan eerst en nu doet de wifi het wel prima.

Heb de AnTuTu bench gedraaid en die wilde niet heel erg stabiel (het menu van de bench dan, de benchmark zelf ging prima), hieronder de uitslag:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/Screenshot_2014-10-03-22-07-45.jpeg

Totale score ~18.5k, ietsje onder de Nexus4, dus best netjes.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/Screenshot_2014-10-03-22-15-41.jpeg

[ Voor 42% gewijzigd door mark-k op 03-10-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Kasj schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:53:
[...]

Wat is je smaak? Automatisch of quartz? Budget?
Ik zag die Shark in dit topic, alleen zijn die nu een stuk duurder. Maar in die trant zoek ik, dus lagere prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

tokko1 schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:03:
Shopervaring met Banggood.com is laatste tijd best prima.

Dit keer een Lightbox voor foto en een Video Dolly gekocht. Waren prima snel in nederland en hier thuis.

Heb een kleine review gemaakt:

[...]
Zoek ook een lightbox, maar dan incl lampen
Deze heeft geen kampen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:35:
[...]

De wifi snelheid is tot nu toe wel belabberd. Qua snelheid van het apparaat zal ik zo de Antutu benchmark eens runnen (als ik m gedownload krijg haha).

Edit: Router ff gereset, 2 meter dichterbij gaan staan dan eerst en nu doet de wifi het wel prima.

Heb de AnTuTu bench gedraaid en die wilde niet heel erg stabiel (het menu van de bench dan, de benchmark zelf ging prima), hieronder de uitslag:

[afbeelding]

Totale score ~18.5k, ietsje onder de Nexus4, dus best netjes.

[afbeelding]
Draai eens andere benchmarks, zoals CF-Bench daar meet je de presentaties van de CPU mee, en met GFXBench kun je de presentaties van de GPU goed meten.

Dit zijn benchmarks die de professionals van de redactie van Tweakers.net ook gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
sander817 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:05:
[...]

Ik zag die Shark in dit topic, alleen zijn die nu een stuk duurder. Maar in die trant zoek ik, dus lagere prijsklasse
Als de shark te duur Is dan misschien eens naar Weide kijken.
http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:53
Zeer lang geleden heb ik wat accesoires besteld op DX.com van een totale waarde van $12 inclusief verzenden. Inmiddels is dat al bijna twee maanden geleden en heb ik nog niets ontvangen. De producten werden verzonden zonder tracking number via briefpost (want lage totale aankoopwaarde).
Inmiddels werd ik een beetje wantrouwend en heb ik contact opgenomen met DX.com. Die vertelden me dat het maximaal 2 maanden kan duren, voordat ze over gaan op reshipment. Niet leuk, maar goed. Nog iets langer wachten dan maar.

Totdat ik gisteren tussen de post een factuur van TNT Express vind. Pick up date is 07/08/2014 (hoezo zit daar bijna een maand tussen?) en het gaat over een pakketje afkomstig van DEALEXDREAM (dat klopt niet, het is namelijk Dealextreme, zonder hoofdletters). Ook staat alleen mijn achternaam erop als ontvanger, zonder initialen.

De totale kosten aan TNT bedragen €49,44, terwijl de totale waarde van de producten slechts iets meer dan €9 is. Het gaat om een paar screen protectors, een noname siliconen telefoonhoesje, een anti-dust pinnetje voor in de hoofdtelefoonaansluiting en elcheapo noname oordopjes. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat dit kan resulteren in een dergelijk hoog bedrag dat TNT vraagt?

Naast het extreem hoge bedrag klopt de naam van de afzender dus niet en staat er als rekeningnummer er een van Bank of Scotland op. Ook de vervaldatum van de factuur is slechts 7 dagen, terwijl dit normaal altijd 14 dagen is zover ik weet.

Kortom: ik vertrouw het voor geen meter, vooral gezien het bedrag. De telefoonnummers van TNT op de brief blijken wel te kloppen als ik ze google. Verder lees ik niets over oplichtingsbrieven van TNT.

En als de brief wel echt is: kan ik de spullen dan weigeren? De waarde van de producten staat namelijk totaal niet in verhouding tot het gevraagde bedrag, vind ik.Afbeeldingslocatie: https://p1nqta.dm2302.livefilestore.com/y2p7hRSP0eU49ZeYjQowKTRKRQRuWu3fgC8wrNp9GyhnV_w_uo6r0kToUEgpcZLDmfVfv5Ib87jVSWXcCtvf062C7wgE4WtqfNT8NKBX8SSpMM/tnt%20brief.jpeg?psid=1

[ Voor 4% gewijzigd door Lord Bendtner op 04-10-2014 11:31 ]

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Te duur niet, maar als ik lees dat ze voor 22$ in de aanbieding zijn...
Die weide, is dat een Shark copy? Op AE zijn ook veel aanbieders maar of dat dan echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 20:59
Onder de 22 euro hoef je sowieso niks te betalen qua invoerrechten of inklaringskosten. Heb je TNT al gebeld of gemaild om te vragen wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Ronald8 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:25:
Onder de 22 euro hoef je sowieso niks te betalen qua invoerrechten of inklaringskosten. Heb je TNT al gebeld of gemaild om te vragen wat er aan de hand is?
Je img doet het niet, maar dit ziet er ontzettend uit als scam.
Ik heb bij PostNL ook eens inklaringskosten moeten betalen, maar dat moest ik direct bij afleveren betalen en kreeg daar een nette factuur bij. (Het ging hierom een LCD scherm voor laptop uit Amerika).
Bij FedEx krijg je de factuur pas achteraf. Ik vind dit nogal raar. Ik zou maar eens bellen en gaan navragen, want ik vertrouw dit niet!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Nee, het nummer dat er op staat van TNT is nu niet bereikbaar (alleen doordeweeks). Maar daarom vind ik het ook zo raar, een dergelijk bedrag dat een factor 6 hoger is dan het totale aankoopbedrag inclusief verzendkosten, dat kan toch helemaal niet? 8)7

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Niet waar. Inklaringskosten zou je altijd moeten betalen, alleen hebben de vervoerders vaak geen zin om daar achter aan te gaan bij zulke lage bedragen.
Die 22 euro geldt alleen voor de invoerrechten etc (douane / belastingdienst). Inklaringskosten komen bij de vervoerder vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Kenzi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Niet waar. Inklaringskosten zou je altijd moeten betalen, alleen hebben de vervoerders vaak geen zin om daar achter aan te gaan bij zulke lage bedragen.
Die 22 euro geldt alleen voor de invoerrechten etc (douane / belastingdienst). Inklaringskosten komen bij de vervoerder vandaan.
Maar ik lees op invoercalculator dat alles onder de €22 vrij is van invoerrechten en btw? Tevens heb ik werkelijk waar nog nooit inklaringskosten betaald over briefpost. Ik vertrouw dit hele zaakje voor geen meter en het ruikt echt naar een scam.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jantje88 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

Maar ik lees op invoercalculator dat alles onder de €22 vrij is van invoerrechten en btw? Tevens heb ik werkelijk waar nog nooit inklaringskosten betaald over briefpost. Ik vertrouw dit hele zaakje voor geen meter en het ruikt echt naar een scam.
Invoerrechten etc, ja. Maar dat zijn kosten die de belastingdienst / douane in rekening zou brengen.

Inklaringskosten zijn de kosten die de vervoerder maakt om het pakket voor jou in te voeren. Die kosten mogen ze altijd rekenen, ook onder de 22 euro. Alleen doen ze dit 9 vd 10 keer niet omdat het meer kost om te innen dan opbrengt.

Of jouw geval scam is, geen idee. Dealextreme zit idd. in Shenzhen, Nanshan.
Die 15 euro kloppen (tarief wat TNT rekend)
En die belasting, het ligt eraan welke waarde de douane er aan gegeven heeft. Dat er 22e op de envelop staat wil niet zeggen dat de douane die waarde ook gebruikt. Dat trucje kent de douane langer dan vandaag. Als zij er een hogere waarde aan koppelen kan deze factuur best waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

In elk geval moet je eens contact opnemen met TNT, ik ben benieuwd wat zij ervan kunnen zeggen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Kenzi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Invoerrechten etc, ja. Maar dat zijn kosten die de belastingdienst / douane in rekening zou brengen.

Inklaringskosten zijn de kosten die de vervoerder maakt om het pakket voor jou in te voeren. Die kosten mogen ze altijd rekenen, ook onder de 22 euro. Alleen doen ze dit 9 vd 10 keer niet omdat het meer kost om te innen dan opbrengt.

Of jouw geval scam is, geen idee. Dealextreme zit idd. in Shenzhen, Nanshan.
Die 15 euro kloppen (tarief wat TNT rekend)
En die belasting, het ligt eraan welke waarde de douane er aan gegeven heeft. Dat er 22e op de envelop staat wil niet zeggen dat de douane die waarde ook gebruikt. Dat trucje kent de douane langer dan vandaag. Als zij er een hogere waarde aan koppelen kan deze factuur best waar zijn.
Maar de vraag blijft hoe ze dan in hemelsnaam bij een BTW-bedrag komen van €34,44. Dat kan toch niet bij producten die verkocht worden voor €9.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Iemand wellicht ervaring met onderstaande?
sattertje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:03:
Iemand ervaring met "ghdeal.de"?
Ze versturen met DHL.

Wil m(tablet) in Duitsland laten bezorgen. Zal er dan nog belasting overheen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BIC tablet is ook verstuurd hoor. :) gisteren al maar geen mail over gekregen, logde net toevallig in op me account en toen zag ik het. Vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jantje88 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:30:
Nee, het nummer dat er op staat van TNT
Bij verdenking van fraude nooit bellen met het nummer dat op het papiertje staat. Ga naar de website en zoek zelf het nummer (of de webcare) op. Als het fraude is, dan is er geen enkele reden om een echt nummer op het form te zetten ;)
Al klopt het nummer in dit geval zo te zien wel, want staat ook op https://common.tnt.com/re...tlocale.html?locale=nl_NL
Dus idd even bellen.
Kenzi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:50:
Inklaringskosten zijn de kosten die de vervoerder maakt om het pakket voor jou in te voeren. Die kosten mogen ze altijd rekenen, ook onder de 22 euro.
Niet als de afzender al heeft gezorgd voor belastingbetalingen, maar dat is bij de goedkope Chinese shops onwaarschijnlijk :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Heeft er iemand ervaring met deze usb kabel tester van DX? Hij ziet er wel netjes uit en het is een "staff picks" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
TNT is bijna zeker weten een scam, had er mails over gehad.

Bij twijfel maandag 0800-1234 bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Zondag had ik de earson op banggood uk warehouse besteld.
Hij is nog niet binnengekomen, zal voor volgende week zijn, jammer!
Ik had de normale shipping gekozen, dat was dacht ik 3-7 dagen. Weet iemand hoe ze in Belgie leveren? Gewoon met de post?

Het kabeltje dat je er nu gratis bijkrijgt is overigens apart verzonden, via China warehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 11:01
Jantje88 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:33:
verzonden zonder tracking number via briefpost
Dat wijst op een scam, wat het komt dan nooit bij TNT Express terecht. Je zou eens met het connote nummer wat op de factuur staat de zending kunnen tracken
edit:
uw referentie 140805001035380321
ophaaldatum 07 Aug 2014
bestemming APELDOORN
afleverdatum 11:37, 11 Aug 2014
getekend door pelgrim
datum tijd TNT-lokatie status
11 Aug 2014 11:37:00 Arnhem Shipment Delivered In Good Condition.

De zending is afgeleverd :)

[ Voor 30% gewijzigd door eggda op 04-10-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Kan iemand me een apple ipad /iphone kabel (non lighting) kabel aanbevelen? In de TS staat een mooi lijstje voor micro usb, vermoed dat Apple kabels dezelfde problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Frank!in schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:44:
Heeft er iemand ervaring met deze usb kabel tester van DX? Hij ziet er wel netjes uit en het is een "staff picks" :P
Ben je serieus :P ?

Deze is door dodge_911 als beste tester gekozen en heb ik naar aanleiding van zijn goede ervaringen er zelf een 1 besteld, een maand terug. Deze heb ik een dag of twee terug ontvangen :) Erg fijne tester, duidelijk, helder beeld, solide.

Zoek (vorige deel) maar eens op modelnaam KCX-017 (nieuwe deel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 21:30
EN-IS schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:24:
[...]

Deze is door dodge_911 als beste tester gekozen en heb ik naar aanleiding van zijn goede ervaringen er zelf een 1 besteld, een maand terug. Deze heb ik een dag of twee terug ontvangen :) Erg fijne tester, duidelijk, helder beeld, solide.

Ik heb hem hier liggen. Heeft me geholpen om te zoeken waardoor mijn tablet niet snel genoeg oplaad (batterij laad niet op als scherm aanstaat, zelfs met originele adapter).
Raar maar waar: het verschilt van kabel tot kabel. De ene kabel van dx.com gaf maximum 20mA. Een andere kabel van dx.com gaf maximum 1.7A. Dus die ene kabel was het probleem. Door de "meter" weet ik nu ook dat de batterij van men tablet nog maar voor 85% van de originele capaciteit gevuld kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hebben meer mensen problemen met het track en trace systeem van Singapore Post?

Ik blijf de melding krijgen: Sorry, the track item service is currently having some issue, please try again later.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
MrMilco schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:49:
Iemand al ervaring met dit product: http://www.ebay.com/itm/C...Sumsung-HTC-/221482965381

Ziet er handig uit voor als je iets stabiel wilt filmen ( als je iig een tripod hebt staan thuis )
Heb zelf deze besteld (geen 1,11 CAD verzendkosten). Ik verwacht weinig problemen, aangezien het in principe niet veel meer dan een klem is, maar ik kan eventueel wel even laten weten hoe goed het werkt als ik 'm ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb ook een Earson speaker besteld naar alle lovende opmerkingen.
Ik ben erg benieuwd, ik heb al een speaker de bluetooth s10 speaker vaak ook als rip off beats s10 speaker verkocht. Ik was erg onder de indruk van het geluid toen ik hem kreeg iemand een idee of de Earson beter is hoe vergelijkbaar zijn deze twee speaker kwa geluid?
Waar ik een beetje tegen aanliep is dat de speelduur bij de s10 maar een uurtje of twee is op bluetooth en dat vind ik echt te weinig. Dat is ook de reden dat ik de Earson besteld heb die zou minimaal 5 uur meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
sander817 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:00:
Te duur niet, maar als ik lees dat ze voor 22$ in de aanbieding zijn...
Die weide, is dat een Shark copy? Op AE zijn ook veel aanbieders maar of dat dan echt is?
De Weide lijkt inderdaad een kopie. Verder Is het op AE een kwestie van kijken naar het aantal orders en feedback.

Zelf heb ik meer met een merk als pagani. http://m.aliexpress.com/item/996329804.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Joriizzz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Heb zelf deze besteld (geen 1,11 CAD verzendkosten). Ik verwacht weinig problemen, aangezien het in principe niet veel meer dan een klem is, maar ik kan eventueel wel even laten weten hoe goed het werkt als ik 'm ontvangen heb.
Die is inderdaad goedkoper.
Laat maar even weten of t een beetje goede kwaliteit is ( niet zo uit elkaar valt) dan bestel ik er waarschijnlijk ook wel 1 voor op de tripod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb zo eentje bij een selfiestick-set van DX.
Op zich best goede kwaliteit. Telefoon blijft er stevig in zitten. Omdat de veer nogal sterk is het zelfs wat lastig om je telefoon er in en er uit te krijgen. Als er geen telefoon in geklemd zit vind ik het plastic lipje bovenaan wel wat los zitten. Je schuift het althans makkelijk uit het gebogen ijzer, maar met telefoon er in blijft het prima zitten.
Ik gebruik het alleen zelden aangezien ik de monopod vooral voor mijn normale fotocamera heb gekocht. Dat is handig bij foto's schieten vanuit de hoogte op feestjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Joen schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:53:
Ik heb zo eentje bij een selfiestick-set van DX.
Op zich best goede kwaliteit. Telefoon blijft er stevig in zitten. Omdat de veer nogal sterk is het zelfs wat lastig om je telefoon er in en er uit te krijgen. Als er geen telefoon in geklemd zit vind ik het plastic lipje bovenaan wel wat los zitten. Je schuift het althans makkelijk uit het gebogen ijzer, maar met telefoon er in blijft het prima zitten.
Ik gebruik het alleen zelden aangezien ik de monopod vooral voor mijn normale fotocamera heb gekocht. Dat is handig bij foto's schieten vanuit de hoogte op feestjes. :)
Thnx. Dan bestel ik er straks 1

Edit: Besteld, €0.80 moeten afrekenen aan paypal

[ Voor 3% gewijzigd door MrMilco op 04-10-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:15

ViezeVis

Sample Text

Misschien een vraag waar ik wellicht zelf het antwoord al van weet, maar: voor mijn website geef ik diverse gadgets weg variërend van kabeltjes tot lampjes: nu ben ik eigenlijk heel nieuwsgierig of er ook webshops of verkopers zijn die pakketten hebben samengesteld met heel veel soorten gadgets voor een lage prijs.

Bijvoorbeeld:
een pakket van €10 bevat zo'n 15 verschillende soorten spullen.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Iemand onderstaande al ergens tegengekomen bij onze Chinese vrienden?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NEL8aEO.jpg?1

Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
En 9,5 euro vind ik te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 08:58
dodge_911 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:33:
[afbeelding]

Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
Ik heb hem nergens goedkoper gevonden maar eventueel toch de goedkopere micro usb kabel kopen en dan deze female usb eraan? http://www.ebay.com/itm/1...ain_0&hash=item19ecedeb38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:53:
[...]

Ik heb hem nergens goedkoper gevonden maar eventueel toch de goedkopere micro usb kabel kopen en dan deze female usb eraan? http://www.ebay.com/itm/1...ain_0&hash=item19ecedeb38
Ik ga d'r denk ik gewoon zelf een powerswitch opfrotten, is voor de 2M USB ledstrip :)
To quote Clarkson : "How hard can it be?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
dodge_911 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:34:
[...]

Ik ga d'r denk ik gewoon zelf een powerswitch opfrotten, is voor de 2M USB ledstrip :)
To quote Clarkson : "How hard can it be?"
Waarop hij een hamer pakt en begint te meppen ;)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Snuffelke schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:53:
[...]

Idd gewoon zelf maken. Als je dat kabeltje al bekijkt van die Chinees kan je raden wat voor koper erin zit.
Ik ga nu zelf charging cables maken. Ben het beu om crap of fakes binnen te krijgen, het is echt gewoon gokken, maar de slaagkans is enorm klein.
De micro usb connectors zijn al binnen, 10 voor 2€, en ik heb hier massa's tulp/cinch connector kabels liggen die serieus wat koper bevatten dus die kabels gaan eraan.
Data overzetten doe ik in 99% van de gevallen met airdroid.
Wel heb ik een test scenario gemaakt met een defect toestel om toch maar de polariteit eerst te meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
eggda schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

Dat wijst op een scam, wat het komt dan nooit bij TNT Express terecht. Je zou eens met het connote nummer wat op de factuur staat de zending kunnen tracken
edit:
uw referentie 140805001035380321
ophaaldatum 07 Aug 2014
bestemming APELDOORN
afleverdatum 11:37, 11 Aug 2014
getekend door pelgrim
datum tijd TNT-lokatie status
11 Aug 2014 11:37:00 Arnhem Shipment Delivered In Good Condition.

De zending is afgeleverd :)
Op verkeerd adres, want ik woon daar niet en heb nog niks ontvangen.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:44:
[...]

Draai eens andere benchmarks, zoals CF-Bench daar meet je de presentaties van de CPU mee, en met GFXBench kun je de presentaties van de GPU goed meten.

Dit zijn benchmarks die de professionals van de redactie van Tweakers.net ook gebruiken :+
U vraagt, wij draaien:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/CF-Bench%20tablet%20BIC.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/GFXBench-BIC-tablet.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/GFXBench-BIC-Tablet-Info.png

De Info van GFXBench klopt alleen niet helemaal gok, ik, want voor zover ik weet heeft de tablet geen GPS (nog nergens kunnen vinden iig), ook geen rear camera. Wel zie ik hier nu dat het een A5 processor is en geen A9, dus daar ook maar over klagen (Geen idee wat het verschil is trouwens).

Edit: Over GPS gesproken, iemand een idee of je die nog kan toevoegen, bijvoorbeeld als losse module met bluetooth ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door mark-k op 05-10-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Luke-san schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:25:
[...]

Idd gewoon zelf maken. Als je dat kabeltje al bekijkt van die Chinees kan je raden wat voor koper erin zit.
Ik ga nu zelf charging cables maken. Ben het beu om crap of fakes binnen te krijgen, het is echt gewoon gokken, maar de slaagkans is enorm klein.
De micro usb connectors zijn al binnen, 10 voor 2€, en ik heb hier massa's tulp/cinch connector kabels liggen die serieus wat koper bevatten dus die kabels gaan eraan.
Data overzetten doe ik in 99% van de gevallen met airdroid.
Wel heb ik een test scenario gemaakt met een defect toestel om toch maar de polariteit eerst te meten.
Mogelijk een handige tip, je zou ook met deze kunnen testen, kan je nog switchen tussen 1 en 2a.
http://www.dx.com/p/usb-c...green-344478#.VDFFwPmSxrU
dodge_911 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:33:
[afbeelding]

Deze heeft een data/charge switch, maar ik weet niet of ie de charge uitzet als je em op data zet... anders zelf wat tweaken : http://www.dx.com/p/usb-2...black-258964#.VDFGU_mSxrV

en anders die micro usb versie met deze ? http://www.dx.com/p/usb-f...black-175368#.VDFG8PmSxrU

[ Voor 32% gewijzigd door Rdegoede op 05-10-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Rdegoede schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

Mogelijk een handige tip, je zou ook met deze kunnen testen, kan je nog switchen tussen 1 en 2a.
http://www.dx.com/p/usb-c...green-344478#.VDFFwPmSxrU
Aha, bedankt die had ik nog niet gezien. Kant en klare dingen zijn soms leuker!

Is een betere en objectievere manier om kabels en laders te testen ... maar verdorie ... het ding heeft een full size usb en zou eigenlijk een female micro usb moeten hebben :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Luke-san schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:26:
[...]

Aha, bedankt die had ik nog niet gezien. Kant en klare dingen zijn soms leuker!

Is een betere en objectievere manier om kabels en laders te testen ... maar verdorie ... het ding heeft een full size usb en zou eigenlijk een female micro usb moeten hebben :-(
Ik edit em er net bij voor dodge_911 :*)
http://www.dx.com/p/usb-f...black-175368#.VDFG8PmSxrU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
De Info van GFXBench klopt alleen niet helemaal gok, ik, want voor zover ik weet heeft de tablet geen GPS (nog nergens kunnen vinden iig), ook geen rear camera. Wel zie ik hier nu dat het een A5 processor is en geen A9, dus daar ook maar over klagen (Geen idee wat het verschil is trouwens).
Dit zijn volgens mij de cores. A9 is volgens mij een stuk sterker dan A5. Je hebt dus 4x (toch?) A5 cores (correct me if i'm wrong :+).

[ Voor 3% gewijzigd door Ttje op 05-10-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

U vraagt, wij draaien:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: Over GPS gesproken, iemand een idee of je die nog kan toevoegen, bijvoorbeeld als losse module met bluetooth ofzo?
Hier wat meer info over het verschil tussen A5 en A9 (het lijkt erop dat al bekend was dat de ATM7029 een A5 was, maar BIC adverteert met A9 dus je kan misschien nog 10 dollar terug krijgen aangezien de snelheid ook niet blijkt te kloppen, maar reken er maar niet op voor zo'n prijs :P)

http://www.slatedroid.com...9-an-arm-cortex-a9-or-a5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Hier wat meer info over het verschil tussen A5 en A9 (het lijkt erop dat al bekend was dat de ATM7029 een A5 was, maar BIC adverteert met A9 dus je kan misschien nog 10 dollar terug krijgen aangezien de snelheid ook niet blijkt te kloppen, maar reken er maar niet op voor zo'n prijs :P)

Ja de tablet is gewoon langzamer dan je eigenlijk zou hebben dus? Aangezien je 100MHz mist en ook nog een trager type hebt. Die Chinezen hebben nu nog vakantie, dus zodra ze op mijn eerste bericht reageren verblijdt ik ze wel met mijn claim omdat er nog meer niet klopt :P
Ttje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Dit zijn volgens mij de cores. A9 is volgens mij een stuk sterker dan A5. Je hebt dus 4x (toch?) A5 cores (correct me if i'm wrong :+).
Dat ja idd, niet heel netjes van BIC. ga dus mooi een paar dollars terugclaimen.

[ Voor 18% gewijzigd door mark-k op 05-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Dat heb ik een paar ( veel ) pagina's terug al verteld dat het geen Cortex Arm A9 is maar een A5 ;) Maar goed die benchmarks zie er aardig uit. Belangrijker is eigenlijk de praktijk ervaring lijkt mij.
mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:32:
[...]
Dat ja idd, niet heel netjes van BIC. ga dus mooi een paar dollars terugclaimen.
Doe je aub geen moeite, want niet BIC liegt over de chipset specificaties maar de chipset fabrikant zelf ;) En ga je serieus geld proberen terug te claimen voor een tablet van een paar tientjes? Dat dient werkt toch of niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Ttje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Dat komt niet (alleen) door BIC. Maar door de fabrikant van de processor die in alle marketing de processor blij Cortex A9 family blijft noemen.

A5 deelt een heel aantal dingen met A5 maar A5 is merkbaar trager. Overigens hebben 90% van de sites deze fout op de site staan. Dit is overigens al heel lang bekend en had met een beetje research direct wel gevonden kunnen worden. Maar goed ;)

Zie oa: http://www.slatedroid.com...9-an-arm-cortex-a9-or-a5/

Hoop dat hij ondertussen al firmware draait op een later versie van de Android die ATM leverde bij Anoil. Want echt de versie die eerst bij de Anoil novo hero II zat was echt een ramp :/

[ Voor 23% gewijzigd door RobertowNL op 05-10-2014 15:50 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies ;) Dat is wat ik net ook in mijn edit schreef, je kunt gewoon niet BIC de schuld gegeven want zij nemen de informatie van de fabrikant over en de chipset maker zegt gewoon dat het een A9 is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

[...]

Voor 40 euro lijkt het een prima tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:48:
Precies ;) Dat is wat ik net ook in mijn edit schreef, je kunt gewoon niet BIC de schuld gegeven want zij nemen de informatie van de fabrikant over en de chipset maker zegt gewoon dat het een A9 is :+
Mwah, ze hebben wel een QC gedaan erop (aangezien er een BIC sticker en een QC passed sticker op de tablet zitten), dan neem ik toch aan dat als je honderden van die dingen verkoopje je ook wel een keertje een benchmark erop loslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ttje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Voor 40 euro lijkt het een prima tablet?
Mee eens. Ik zie nog wel even wat ik doe, in principe kun je een claim indienen maar denk dat ik het zelf niet ga doen voor deze prijs. Ben echter wel benieuwd of mark-k nog wat geld eruit kan slepen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Het gaat me er niet om of het nog steeds een goede tablet is voor het geld, maar gewoon om het principe. Van een grote tent als BIC mag je toch wel verwachten dat ze de zooi wel even checken, zeker aangezien het algemeen bekend is dat specs vaak niet overeenkomen. Ze checken toch elke tab (of ze plakken gewoon een QC sticker erop en hopen dat hij werkt), niet zoveel moeite om dan ene te checken en te adverteren met de juiste specs.

Even in een ander perspectief zetten, als je een BMW 325i koopt voor een goede prijs, maar je komt er bij levering achter dat het een 320i is dan ga je toch ook klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:47:
Het gaat me er niet om of het nog steeds een goede tablet is voor het geld, maar gewoon om het principe. Van een grote tent als BIC mag je toch wel verwachten dat ze de zooi wel even checken, zeker aangezien het algemeen bekend is dat specs vaak niet overeenkomen. Ze checken toch elke tab (of ze plakken gewoon een QC sticker erop en hopen dat hij werkt), niet zoveel moeite om dan ene te checken en te adverteren met de juiste specs.

Even in een ander perspectief zetten, als je een BMW 325i koopt voor een goede prijs, maar je komt er bij levering achter dat het een 320i is dan ga je toch ook klagen?
BIC is een dozenschuiver. En dan nog komen die dozen vaak niet eens bij BIC langs. Veel producten worden direct van de fabriek / leverancier naar de klanten gestuurd. BIC gaat echt niet op elk tablet een QC stickertje plakken. En zeker niet voor die prijs.

En een Chinese budgetwebshop vergelijken met BMW? :+ _/-\o_

"het gaat om het principe" .. nee, niet "principe" maar Nederlandse mentaliteit. Dubbeltje en iets met 1e rang. :P

In Wechat hier in China zit een functie "Dutch", met die functie kan je bijv een restaurant bill delen met je tafelgenoten. Moet vaak genoeg uitleggen hier dat niet iedere NL'er dat doet :+

[ Voor 8% gewijzigd door Kenzi op 05-10-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Kenzi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

BIC is een dozenschuiver. En dan nog komen die dozen vaak niet eens bij BIC langs. Veel producten worden direct van de fabriek / leverancier naar de klanten gestuurd. BIC gaat echt niet op elk tablet een QC stickertje plakken. En zeker niet voor die prijs.

En een Chinese budgetwebshop vergelijken met BMW? :+ _/-\o_

"het gaat om het principe" .. nee, niet "principe" maar Nederlandse mentaliteit. Dubbeltje en iets met 1e rang. :P

In Wechat hier in China zit een functie "Dutch", met die functie kan je bijv een restaurant bill delen met je tafelgenoten. Moet vaak genoeg uitleggen hier dat niet iedere NL'er dat doet :+
Nou bij mij gaat het dus wel om het principe, heb al te vaak gezeik gehad met Chinezen die het niet boeit of het product het doet of de specs wel kloppen, zolang ze maar verkopen. Dan heb je bij mij dus de verkeerde en ik wil op zijn minst excuses van BIC. Als mij iets wordt aangeboden moet je niet aankomen met iets anders onder het motto "de prijs is hiervoor ook nog steeds prima".

Btw, dat BMW voorbeeld had ook best Dacia kunnen zijn hoor (of wat dan ook), BMW is gewoon makkelijk met de cijfertjes in het type ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Nou bij mij gaat het dus wel om het principe, heb al te vaak gezeik gehad met Chinezen die het niet boeit of het product het doet of de specs wel kloppen, zolang ze maar verkopen. Dan heb je bij mij dus de verkeerde en ik wil op zijn minst excuses van BIC. Als mij iets wordt aangeboden moet je niet aankomen met iets anders onder het motto "de prijs is hiervoor ook nog steeds prima".

Btw, dat BMW voorbeeld had ook best Dacia kunnen zijn hoor (of wat dan ook), BMW is gewoon makkelijk met de cijfertjes in het type ;)
Ik denk dat als je zo gaat beginnen je gewoon niet uit China moet kopen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Anton.net schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:20:
[...]

Ik denk dat als je zo gaat beginnen je gewoon niet uit China moet kopen... :/
Wat een onzin, genoeg spullen die netjes omvatten waarmee ze geadverteerd worden hoor.

Als je een kabeltje koopt voor een euro en er zit geen koper in, kun je inderdaad denken "voor die prijs nog best een leuke waslijn" of "dit heb ik niet besteld dus doe er maar wat aan".

Als je nooit klaagt over dit soort dingen zal het ook nooit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Als je de posts boven je had gelezen, dat had je kunnen lezen dat BIC hier vrij weinig aan kan doen maar dat het de fabrikant is die er een andere interpretatie op na houdt. En dan nog is zo'n klein verschil dat het uberhaupt bijna niet merkbaar is.

En sorry, het gaat je om het principe. Je wil excuses van BIC. Nou als je die al gaat krijgen, dan weet ik 100% zeker dat ze het niet menen. (maar gewoon een copy & paste uit hun excel sheet met standaard antwoorden pakken). En BIC gaat gewoon vrolijk verder.

Als je goede service wil, 100% betrouwbare informatie zonder zelf uit te zoeken, koop dan niet bij een budgetshop in China _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Misschien mis ik hier iets, maar zo op het 1e gezicht heeft mark-k een punt, tablet met geadverteerde cortex A9 processor, blijkt een A5 te hebben en dat is, wat mij betreft, een valide reden voor een claim.

Ik heb een soortgelijk geval gehad, een vergelijkbare tablet (7", 1024*600, 8gb, 512 ram) zou een rk3188 processor (cortext a9) hebben, maar had een cortex a7.
Dit is ook direct het verschil met mark-k, mijn processor was anders dan geadverteerd, mt8127 ipv rk3188, hij had, theoretisch, kunnen zien op internet dat die processor nooit a9 is.

Ik heb voor mijn tablet bij ali 7 seas sale 35$ betaald, stuk goedkoper dus, en met een betere processor denk ik, maar wel minder geheugen.
Ik heb ook een claim ingediend, 6$ teruggehad.

Ik ben van mening, maakt niet uit hoe goedkoop, etc dan ook, als het niet als geadverteerd is en de specs zijn in totaal minder dan wat je aankoopbeslissing heeft bepaald = claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
EN-IS schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:24:
[...]

Oei zitten slapen denk ik toen ik het topic doorzocht naar links van een tester. Thanks voor je links. Gelijk maar dat ding besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:47:

Behalve dat de fabrikant van de tablet en processor fabrikant ook cortex a9 doorgeven.
Ik snap je punt ook, maar met minimale research had je er wel achter kunnen komen dat deze tablets (met ATM chipset) allemaal cortex A5 zijn.

Daarnaast denk ik niet dat veel andere webwinkels wel testen doen op hun tablets.
BIC test alleen even --> aan, werkt WIFI, camera = klaar.

Maar goed het probleem is naar mijn mening zeker niet (geheel) op BIC terug te brengen.
paulus_01 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:14:
Misschien mis ik hier iets, maar zo op het 1e gezicht heeft mark-k een punt, tablet met geadverteerde cortex A9 processor, blijkt een A5 te hebben en dat is, wat mij betreft, een valide reden voor een claim.
Goed en daar zit nu juist het probleem. De fabrikant van de tablet en processor claimen beiden dat het Cortex a9 is. Moet iemand bij BIC daar achter komen als ze hem alleen even aan zetten?

Maar goed het staat vrij Mark natuurlijk vrij om er een claim voor aan te maken. Volgens iemand terecht of onterecht.
__

Heb overigens een keer een tablet van BIC gehad die ook zo was getest. Stonden nog een aantal foto's op van het warehouse van BIC (waarschijnlijk). Allemaal pakketjes op de achtergrond en een Chinees die op de shutterknop drukte _/-\o_.

Hier afgelopen week een laptop accu binnen gekregen. Lijkt zoals geadverteerd gewoon 5200mAh te zijn en werkt prima met mijn laptop. Kwaliteit uitstraling etc. van de behuizing is ook exact het zelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 05-10-2014 19:08 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Likwit_Snake
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-08 11:55
Wil een kabel (USB naar micro USB) kopen voor mijn playstation controller, wel een vrij lange: 3 meter. Iemand die een goede shop / kabel weet, die ook goed laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Likwit_Snake schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:19:
Wil een kabel (USB naar micro USB) kopen voor mijn playstation controller, wel een vrij lange: 3 meter. Iemand die een goede shop / kabel weet, die ook goed laadt?
Nope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
RobertowNL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:04:
[...]

Behalve dat de fabrikant van de tablet en processor fabrikant ook cortex a9 doorgeven.
Ik snap je punt ook, maar met minimale research had je er wel achter kunnen komen dat deze tablets (met ATM chipset) allemaal cortex A5 zijn.

Daarnaast denk ik niet dat veel andere webwinkels wel testen doen op hun tablets.
BIC test alleen even --> aan, werkt WIFI, camera = klaar.

Maar goed het probleem is naar mijn mening zeker niet (geheel) op BIC terug te brengen.

[...]

Goed en daar zit nu juist het probleem. De fabrikant van de tablet en processor claimen beiden dat het Cortex a9 is. Moet iemand bij BIC daar achter komen als ze hem alleen even aan zetten?

Maar goed het staat vrij Mark natuurlijk vrij om er een claim voor aan te maken. Volgens iemand terecht of onterecht.
__

Heb overigens een keer een tablet van BIC gehad die ook zo was getest. Stonden nog een aantal foto's op van het warehouse van BIC (waarschijnlijk). Allemaal pakketjes op de achtergrond en een Chinees die op de shutterknop drukte _/-\o_.

Hier afgelopen week een laptop accu binnen gekregen. Lijkt zoals geadverteerd gewoon 5200mAh te zijn en werkt prima met mijn laptop. Kwaliteit uitstraling etc. van de behuizing is ook exact het zelfde.
Naar mijn inzien wordt van de verkopende partij geacht te weten wat ze verkopen, ook al is het een dozen schuiver of een Chinese reseller. Ofwel aanspraak maken op compensatie. Vraag is hoe BIC gaat reageren.
Een Nederlandse shop zou vragen om te retourneren. Gezien opsturen naar China niet rendabel is heeft BIC hier wel het voordeel. Ik weet niet wat paypal in een situatie als deze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Likwit_Snake schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:19:
Lange kabels laden vaak niet goed op vanwege hun... lengte... :P
Is anders een korte kabel icm een USB powerpack geen oplossing?

[ Voor 52% gewijzigd door Joen op 05-10-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Naar mijn inzien wordt van de verkopende partij geacht te weten wat ze verkopen, ook al is het een dozen schuiver of een Chinese reseller. Ofwel aanspraak maken op compensatie. Vraag is hoe BIC gaat reageren.
Een Nederlandse shop zou vragen om te retourneren. Gezien opsturen naar China niet rendabel is heeft BIC hier wel het voordeel. Ik weet niet wat paypal in een situatie als deze doet.
Waarschijnlijk ook vragen om terug sturen waarna de koper zegt laat dan maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Je kan niet Nederlands consumentenrecht (of dat wat je verwacht van een Nederlandse winkel) toepassen op goedkoop shoppen in China.

Denk je echt dat een winkel zoals BIC, DX of welk een ander ebay-seller weet van elk van de 1000en producten die hij / zij verkoopt weet wat het is? Ik weet wel zeker van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs de gemiddelde verkoper in Nederland zou dat niet geweten hebben, want er zijn maar weinig webwinkels die zelf reviews en dergelijk doen. En inderdaad je kunt niet het Nederlands consumentenrecht toepassen op Chinese webwinkels.

Als de tablet overigens prima werkt waarom dan de moeite doen om geld te claimen? Je zit immers al voor een dubbeltje op de eerste rij, en het is niet zo dat ze je een andere tablet opgestuurd hebben dan je gekocht heb. En je neemt ook de informatie van een benchmark programma als waarheid aan, want de fabrikant beweert gewoon dat het een A9 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ergens dus een claim wil neerleggen moet je (in principe) bij de fabrikant zijn (die is de leugenaar in dit geval, BIC neemt enkel over wat zij als specs van de fabrikant krijgen) maar bij beiden (zowel actions als BIC) zul je weinig geluk hebben verwacht ik, want er zal gezegd worden stuur dan maar terug verwacht ik en daar heb je geen zin in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bij Ali is 1 van de dispute opties "Item not as described". Ik zou dan ook niet weten waarom je niet gewoon een dispuut of claim kunt starten, als er een andere processor dan geadverteerd in zit.
Dat de verkoper dit ook niet weet / kan weten is wat mij betreft ook niet echt relevant.
Wil niet zeggen dat je het hoeft te doen uiteraard, als je verder gewoon tevreden bent met de tablet.

Ik heb voor een soortgelijk verhaal wel een claim gestart en een deel terug gehad, al was dat ook een beetje eigen schuld van de verkoper, die allerlei rare acties uitvoerde toen het product nog moest komen (ineens zat er geen lader en kabel bij, moest ik goed kijken of het scherm wel heel was, zou de stroom poort misschien niet ok zijn,etc, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulus_01 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:15:
Bij Ali is 1 van de dispute opties "Item not as described". Ik zou dan ook niet weten waarom je niet gewoon een dispuut of claim kunt starten, als er een andere processor dan geadverteerd in zit.
Dat de verkoper dit ook niet weet / kan weten is wat mij betreft ook niet echt relevant.
Wil niet zeggen dat je het hoeft te doen uiteraard, als je verder gewoon tevreden bent met de tablet.

Ik heb voor een soortgelijk verhaal wel een claim gestart en een deel terug gehad, al was dat ook een beetje eigen schuld van de verkoper, die allerlei rare acties uitvoerde toen het product nog moest komen (ineens zat er geen lader en kabel bij, moest ik goed kijken of het scherm wel heel was, zou de stroom poort misschien niet ok zijn,etc, etc).
Diezelfde claim optie zit ook wel bij paypal. Dus de optie is er wel, of je van die optie gebruik maakt is aan jezelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Chinezen reageren gewoon om mijn dispute ondanks dat ze vakantie hebben. Alleen hebben ze er volgens mij niet veel zin in om het op te lossen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:04
lennardd21 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:18:
Chinezen reageren gewoon om mijn dispute ondanks dat ze vakantie hebben. Alleen hebben ze er volgens mij niet veel zin in om het op te lossen :(
Vakantie is alweer voorbij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
tokko1 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:35:
Vakantie is alweer voorbij hoor ;)
Ik zag dat het tot en met 4 oktober duurde en sommige webshops meldden 7 oktober - niet dat het veel uitmaakt, de aanbiedingen en coupon codes beginnen langzaam ook weer binnen te stromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Ik zag dat het tot en met 4 oktober duurde en sommige webshops meldden 7 oktober - niet dat het veel uitmaakt, de aanbiedingen en coupon codes beginnen langzaam ook weer binnen te stromen :)
Het ligt eraan, als je het weekend voor 1 october gewerkt hebt, krijg je vakantie t/m 7 october. Heb je dat weekend niet gewerkt, is werk weer begonnen vandaag. (overigens hebben de meeste mensen hier een 6-daagse werkweek)
Pagina: 1 ... 19 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.