wimpie007 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:32:
[...]
Min 5 meter maar ik heb maar 2 m nodig. Ik snap dat je het af kan knippen maar wat doen ik dan met de rest van de strip. kan je die controllers ook los kopen zodat je van die 5 meter meerdere units kan maken?
Als je het MiLight systeem gebruikt, kan je die controllers idd ook los kopen, en je systeem uitbreiden met de overblijvende meters. Aan 1 remote control (wifi of afstandbediening) kan je 4 controllers 'hangen' en deze besturen. Enige wat niet kan is RGB en single color aansturen vanop dezelfde remote, afaik.
Maar als je dan toch RGB en wit licht wil, pak dan een RGBW strip, dan heb je ze allebei
Beste prijzen hiervoor ben ik op eBay tegengekomen :
Monochrome controller voor €9,09
Color temperature controller voor €9,09
RGBW Controller voor €9,19
RGB Controller ga je zelf even achteraan moeten, heb ik niet geresearched.
En net nadat ik dit postte, belt mijn postbode aan met 2 pakketjes.
Daarin zat, vrij toepasselijk, het volgende :

2 controllers van Eachbuyer en een controller + remote van eBayer sun-au
Maar al dit geklets over RGBW doet 't hier kriebelen
Misschien bestel ik wel een rolletje (of twee, want ik heb 6m nodig) van
deze met zo 'n RGBW controller erbij, nog voor het slaapkamerproject ipv warm-wit (dat gebruik ik dan wel weer ergens anders voor)
Ik ben trouwens ook voor het maken van een dedicated led-strip-topic, al heb ik zelf niet de tijd (en zin, geef ik eerlijk toe) om dit op poten te zetten. Maar mijn know-how en ervaring (als daar al sprake van kan zijn na een maand spelen met dat spul) staan tot de dienst van diegene(n) die het wel willen in mekaar steken.
[
Voor 30% gewijzigd door
dodge_911 op 02-10-2014 13:00
]