[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
paulus_01 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:48:
Geheugenkaartjes fake en AC adapter haalt opgegeven 2A niet.
.......
Nu heb ik ook nog een ultrafire met batterijen en oplader onderweg
Dit zijn net DE dingen die je niet uit China moet halen. Geheugenkaartjes van een B-merk, AC adapter van de kringloopwinkel en de 18650's van een goed merk als Samsung, LG of Panasonic (eventueel uit oude (laptop)accu's).

Dit ligt trouwens niet aan AliExpress zelf, maar aan de verkopers. Ali biedt alleen de connectie tussen koper en verkoper.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

lutkeveld schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:54:
[...]

Dit zijn net DE dingen die je niet uit China moet halen. Geheugenkaartjes van een B-merk, AC adapter van de kringloopwinkel en de 18650's van een goed merk als Samsung, LG of Panasonic (eventueel uit oude (laptop)accu's).

Dit ligt trouwens niet aan AliExpress zelf, maar aan de verkopers. Ali biedt alleen de connectie tussen koper en verkoper.
Of je besteld de oplader en batterijen van een bekend merk en goede shop.
Fasttech doet het op dat gebied wel goed.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Dusche schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:10:
Op DX zie ik deze en deze welke moet ik hebben?
Ik heb ze op verschillende sites gezien en ik weet dat Dodge_911 ze van eBay had gehaald. Op Fok! zag ik nog dat RoberTowNL ze ook bij eBay heeft besteld (1 x Soshine $3) van eBay.

Ik heb even gezocht en uiteindelijk toch voor de 5 x Soshine 1W gegaan, zijn dezelfde als die van Dodge en Robert, ivm de (5%) aanbieding - 5 voor $8.08 :)
http://www.ebay.com/itm/281421083327

Waarom heb ik ze besteld? Leuk hebbeding - handig om mee te nemen - handig voor noodgevallen - klein - veel licht - laag verbruik - kan het zo tussen de opening van de powerbank en hoes doen. B)
Rdegoede schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:10:
Als meer shops die dingen gaan aanbieden zal de prijs snel zakken...

Ik heb deze net binnen : http://www.banggood.com/M...rgency-Lamp-p-943868.html
vergeleken met zo'n soshine printplaatje heb je veel zachter licht, is alleen niet dimbaar... best leuk ding voor op een powerbank
Dat zal ook zeker gebeuren :) Alleen voor nu, ben ik niet van plan om 3x zoveel geld uit te geven aan iets wat ik zelf via een Agent voor nog minder bij de officiële Tmall winkel kan halen, en als ik dan toch een agent gebruik bestel ik nog een en ander erbij.
Met betrekking tot je BG lamp, zou je daar het verbruik van kunnen melden, mAh? :)

[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 30-09-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
EN-IS schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:59:
Waarom heb ik ze besteld? Leuk hebbeding
Is dat niet waar het hele chinashoppen op gebaseerd is?
Als iedereen slechts bestelde wat ze nodig hebben zal de verkoop flink omlaag gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
lutkeveld schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:02:
Is dat niet waar het hele chinashoppen op gebaseerd is?
Als iedereen slechts bestelde wat ze nodig hebben zal de verkoop flink omlaag gaan :*)
Zover zou ik niet gaan maar het telt wel voor een groot gedeelte van mijn aankopen ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Mijn lijstje met spullen die ik onderweg heb hier (ook) maar even delen:Gewoon benieuwd naar de kwaliteit, gaan zo de container in als het niets is. We gaan het zien *O*

Heb eerder $1.70 betaald voor een aantal lampen (prijs was fout bleek achteraf, met wat gezeur en iets bijbetalen alsnog verzonden) en die zijn wel zeer goed. Niet super warm licht maar voor in de hal/overloop geweldig. Zien er van binnen ook goed uit (circuit).Al bijna 2 maand onderweg, gekocht met coupon. Nu aanvraag voor refund lopen ;).
Nu dus maar een nieuwe besteld op EbayZoals hier boven dus al vermeld. Maar ik had er maar 1 nodig, geen 5 :+Staat natuurlijk op de lijst met gevaarlijk om te importeren goederen. Maar goed, soms neem je een gok ;)
  • Glazen protectors
Voor de Nexus 5 en Iphone 4S.Besteld bij DX ivm een tegoedbon. Is verzonden met PostNL dus met wat geluk eind volgende week binnenOmdat men nooit genoeg tablets kan hebben O-)
Gekocht bij BIC icm wat coins die ik nog had staan.

Daarnaast nog onderweg:
- 1 en 10 cent deals van Gearbest
- Hoes voor Pipo W2

Ook wel eens benieuwd naar de rest van de mensen hier, lijstjes?

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 30-09-2014 22:36 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:24:
[...]

De volgende producten/bestellingen zijn onderweg :)
Ben benieuwd naar die tablet en tablet houder. Leuk voor in de keuken die laatste :D
Waarom ben je voor een Escam gegaan? Of gewoon op de gok 1 genomen?
Zelf heb ik nog altijd mijn Wansview NCH536 waar ik niets mee doe. Die doet het wel aardig op 720P.

[ Voor 33% gewijzigd door RobertowNL op 30-09-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07
Luke-san schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:07:
[...]

Waren die dingen zonder tracking?
Ik heb wel een tracking code maar met al weken aan een stuk "in transaction" weet ik ook niet wanneer het hier zal arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
>:) Ik post mijn 'onderweg-zijnde' lijstje niet.... nope.... veels te lang :p
En ik kan het verantwoorden : het zijn benodigdheden, geen hebbedingen :D

*update*
Okay, 'n paar dan :
  • Matek DC-DC 4 USB Port Charger Voltage Converter 5.3V 6A
  • 10x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White
Voor de rest maar saai : ledstrips, ledstripmeuk, ledstrippowersupplies, connectors, splitters, remotes en controllers

[ Voor 82% gewijzigd door dodge_911 op 30-09-2014 23:27 . Reden: Okay, paar hebbedingen dan :) ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Chocoball schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:47:
Zo te zien gaat Xiaomi ook in de USB LED lampjes voor hun power bank.
[afbeelding]
Ze kosten bijna 20 RMB (2,50 Euro) maar ibuygou verkoopt verkoopt ze voor het 3-voudige.
Waar zijn ze te koop voor 20 rmb? Zien er hip uit :))

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

freestyler2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:52:
[...]

Waar zijn ze te koop voor 20 rmb? Zien er hip uit :))
Waarschijnlijk alleen bij Xiaomi voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cube U27GT is ook naar mij onderweg, al duurt het nu wel al bijna drie weken. Maar ik ben juist erg benieuwd naar deze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

dodge_911 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:52:
Pak alleen de leukste dingen er uit. Daar is het topic voor: Elkaar helpen aan hebbedingen benodigdheden.

Hier afgelopen week mijn laptoptassen binnen gehad:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l3EsCLIt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5XB4ctdt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/REYDSuBt.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YosHbTdt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0wZT2LJt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a5tkjust.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aDxxlzHt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4yckcukt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DpjSbOMt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qYYNQXwt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xb4qCgqt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5WIQSW6t.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vCyLnDkt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3VOG941t.jpg

Gekocht op de Senbo Tmall store met een combo deal.
Uiteindelijke prijs met shipping was wel iets hoger dan verwacht*, maar goed de tassen zien er wel echt zeer goed uit. Stevig en ruim genoeg om ook nog wat boeken mee te nemen.
Heb eerder een Senbo tas gehad maar die was officieel voor maximaal 15'' laptops. Mijn 15.6'' laptop paste dus maar met moeite. Uiteindelijk is de rits daarvan geknapt :'(

* met deze zin ga ik de onvermijdelijke vraag toch krijgen. Maar denk er nog even over of ik ook antwoord ga geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Hoe kwam het dat het hoger was dan verwacht?

:P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
lutkeveld schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:54:
[...]

Uiteraard en die discussie is hier nu wel genoeg geweest....het ging mij om de ervaring met aliexpress, de geheugenkaartjes heb ik het grootste deel refund voor gehad, maar was een boel gedoe.
De oplader gewoon direct refund voor gehad en mbt de zaklamp, waar de batterij bij zat (ging me dus niet zozeer om de batterij) een refund gehad terwijl het product nog steeds binnen zou kunnen komen.
Als ik goede 18650 batterijen zou willen, sloop ik zel wel uit 1 van mijn XPBs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:06:
Hoe kwam het dat het hoger was dan verwacht?

:P
Iets met een gewicht van 2.3KG ;).
Dus op laten splitsen in 2 pakketjes maar goed nog steeds vrij prijzig dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
RobertowNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:32:
Ben benieuwd naar die tablet en tablet houder. Leuk voor in de keuken die laatste :D
Waarom ben je voor een Escam gegaan? Of gewoon op de gok 1 genomen?
Zelf heb ik nog altijd mijn Wansview NCH536 waar ik niets mee doe. Die doet het wel aardig op 720P.
Om eerlijk te zijn, geen idee, gewoon de gok genomen :D ik heb absoluut 0% kennis van (beveiligings-)camera's alleen lijken de Escam camera's volledig (heel veel functies en opties - draadloos) en ze zijn bang for buck (als ik de camera eigenschappen vergelijk met andere soortgelijke camera's). Tevens ben ik nog niet echt iets negatiefs over de camera's van Escam gekomen. Ook zijn de camera's redelijke goed geprijsd. :9

Ik heb de camera en tablet gekocht voor een 'project', het is (relatief) goedkoper om een draadloze camera en goedkope tablet te nemen (uit China) dan (in Nederland) een bedrade camera en kleine scherm te kopen. De tablet zal vooral dienen voor het weergeven van de cam feed :)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:05:
De Cube U27GT is ook naar mij onderweg, al duurt het nu wel al bijna drie weken. Maar ik ben juist erg benieuwd naar deze tablet.
Jij hebt het voor mij nog besteld - ik heb die van mij 16 september besteld en is het sinds (eer)gisteren op het vliegtuig gezet(? departure from outward office of exchange) :) Heb je de Wifi versie of de 3G versie? Wifi versie heeft namelijk een nieuwe soc/gpu (meen ik mij te herinneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:10:
[...]
Jij hebt het voor mij nog besteld - ik heb die van mij 16 september besteld en is het sinds (eer)gisteren op het vliegtuig gezet(? departure from outward office of exchange) :) Heb je de Wifi versie of de 3G versie? Wifi versie heeft namelijk een nieuwe soc/gpu (meen ik mij te herinneren).
Ja ik heb op 11 September, maar ik heb ook de WiFi versie gekocht en zover ik gelezen heb heeft die een beter GPU maar de 3G versie zou weer een betere backcamera hebben. Mijne heeft overigens sinds 23-09 de status: Departure from outward office of exchange.

Ik hoop hem dus binnenkort te ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 06:40:
[...]

Ja ik heb op 11 September, maar ik heb ook de WiFi versie gekocht en zover ik gelezen heb heeft die een beter GPU maar de 3G versie zou weer een betere backcamera hebben. Mijne heeft overigens sinds 23-09 de status: Departure from outward office of exchange.

Ik hoop hem dus binnenkort te ontvangen.
@ Jigy-Yong, EN-IS en RobertowNL. Welke verzendoptie hebben jullie voor de tablet genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:49
EN-IS schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:01:
Helaas mij ook niet meer alleen of je het er over voor hebt is een ander verhaal. Ik in ieder geval niet en houd de prijzen daarom dan ook goed in de gaten.

Ik begrijp natuurlijk waarom de prijzen 3x zijn - vanuit commercieel oogpunt is het bijna gratis geld - hoge marges alleen denk ik dat je juist minder zal verkopen dan wanneer iets 2x zoveel is geprijsd (ipv 3x).

De Led lamp bijvoorbeeld, verkoopprijs: $3.33, laten we zeggen dat IB het niet kan inkopen voor de inkoopprijs maar de volledige $3.33 moet betalen. Vervolgens verkopen ze het voor $9.00. :/ :X Een betere prijs is in mijn ogen $6.
Niet helemaal. Verkopers in China lopen veel meer risico dan een gemiddelde webshop in NL. Als je de berichten hier soms leest, wordt een paypal claim al snel aangemaakt. Zulke verliezen moeten ook gecompenseerd worden.
En mensen kopen het toch wel, wat dus betekent dat ze nog steeds erg concurrerend zijn qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:52:

*update*
Okay, 'n paar dan :
  • Matek DC-DC 4 USB Port Charger Voltage Converter 5.3V 6A
  • 10x Soshine Mini USB Power 6LED Night Light Lamp 1W 5V Touch Dimmer Warm White
Voor de rest maar saai : ledstrips, ledstripmeuk, ledstrippowersupplies, connectors, splitters, remotes en controllers
Waar heb je de ledstrips gekocht en welke? :) En powersupplies ook uit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:10:
[...]

Om eerlijk te zijn, geen idee, gewoon de gok genomen :D ik heb absoluut 0% kennis van (beveiligings-)camera's alleen lijken de Escam camera's volledig (heel veel functies en opties - draadloos) en ze zijn bang for buck (als ik de camera eigenschappen vergelijk met andere soortgelijke camera's). Tevens ben ik nog niet echt iets negatiefs over de camera's van Escam gekomen. Ook zijn de camera's redelijke goed geprijsd. :9

Ik heb de camera en tablet gekocht voor een 'project', het is (relatief) goedkoper om een draadloze camera en goedkope tablet te nemen (uit China) dan (in Nederland) een bedrade camera en kleine scherm te kopen. De tablet zal vooral dienen voor het weergeven van de cam feed :)
Ah zo. Je kan dat soort camera's overigens beter wel met een draadje aansluiten is de ervaring hier. Vooral op wat afstand kan de framerate hard dalen (zeker 720P op hoogste bitrate).
Heb wel eens 2-4FPS gehad waar bekabeld een goede 25-30 FPS wel aankan.
Chocoball schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:55:
[...]

@ Jigy-Yong, EN-IS en RobertowNL. Welke verzendoptie hebben jullie voor de tablet genomen?
De Pipo P4 komt met PostNL (via DX even in chat gevraagd) en de Pipo W2 komt met singapore post denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:55:
[...]

@ Jigu-Yong, EN-IS en RobertowNL. Welke verzendoptie hebben jullie voor de tablet genomen?
Ik neem altijd gewoon de gratis verzendoptie en dat heb ik bij de tablet ook gedaan.

Maar goed ik weet dat die track en trace sowieso achterloopt, dus ik heb zo'n vermoeden dat ik de tablet wellicht deze week ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Majesty schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Waar heb je de ledstrips gekocht en welke? :) En powersupplies ook uit China?
5M 6803 IC 5050 Dream Color Magic RGB LED IP65 Strip Lamp + 133 Changing Control
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1CgGXhw.jpg
Was een veiling die vrij laag wegging :)
Enige waar ik over twijfel is of ik deze ook kan aansturen via dat 2.4G systeem dat ik al gebruik.
Maar deze kan meer 'animaties'...

3X 5M 300 SMD 5630 Warm White LED Strip Light DC 12V Waterproof IP65
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1La3TIf.jpg
Nog wat extra meters voor in m'n slaapkamer :)

En yep, de PSU's komen ook uit China (en als er iemand over gaat miepen, kom ik ze aansluiten op je testikels!) :)

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 01-10-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:04

KennyPlox

feest vierende banaan

Hmm, 2 bestellingen van mij die ik met de MVP actie van DX heb besteld zijn nog steeds niet binnen. Ticket aangemaakt, en krijg op beide het antwoord of ik nog even wil wachten.

Inmiddels al weer 33 dagen sinds 28 augustus. Denk dat ik over een week maar een dispute aanmaak als ik niks ontvangen heb...

Items waren trouwens een weegschaal en van die pennen in de vorm van een injectie spuit

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 22:41

silverball

De wagen voor moderne mensen

Supertip schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:48:
[...]

Ik weet toevallig dat er gek genoeg een dropshipper in Schiedam zit, dus het kan nog goed komen.
Vreemd genoeg kwamen daar ook mijn 2 laatste zendingen vandaan, 1x DX 1x Banggood.

Vraag me niet naar het nut van deze verzendwijze 8)7 het duurt alleen veel langer
Nee, dat zal het niet zijn.
De mijne wordt namelijk morgen opnieuw verzonden, fijn dat ze eindelijk reageren :)

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Had een dispute geopend op alliexpress en die loopt binnen 4 dagen af maar bedenkt met net dat dat ze een week vakantie hebben. Eens kijken hoe dit af loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 22:41

silverball

De wagen voor moderne mensen

lennardd21 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:18:
Had een dispute geopend op alliexpress en die loopt binnen 4 dagen af maar bedenkt met net dat dat ze een week vakantie hebben. Eens kijken hoe dit af loopt
O dat is helemaal gaar, idd! :P

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

lennardd21 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:18:
Een dispute die afloopt bij ali is altijd in het voordeel van de koper als er geen reactie is gegeven :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1116
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 11:57
Hallo,

Wat zouden jullie doen, Ik heb een hoesje bij dx gekocht op 20-8 en een dag later verstuurd.
Hij is vandaag nog niet binnen, heb ik net een mailtje gehad dat ik nog een week moest wachten omdat er iets met de douane was. Wat zal ik doen, een PayPal claim want de 45 dagen zitten er bijna op of nog een week wachten?

Gr. sander1116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Paypal claim doen nu je nog kan imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Wednesday
Mi Band IP67

Heb er 1, maar is ie het waard?

Heb zelf niets met sportmetingen e.d. Daarnaast een G4s, geen android 4.4 of MUIU dus.

[ Voor 30% gewijzigd door remcoboy1479 op 01-10-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
remcoboy1479 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:01:
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Wednesday
Mi Band IP67

Heb er 1, maar is ie het waard?

Heb zelf niets met sportmetingen e.d. Daarnaast een G4s, geen android 4.4 of MUIU dus.
Dank voor de tip, ik heb even gekeken of ie werkt met een Nexus 5, blijkbaar wel..
Je kan em tijdens zwemmen/hardlopen gebruiken en daarna weer syncen met je telefoon, gebruiken als wekker en je slaap meten...
Is mij wel 2 tientjes waard :) als ik em binnen heb zal ik wel een kleine review plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Rdegoede schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:13:
[...]

Dank voor de tip, ik heb even gekeken of ie werkt met een Nexus 5, blijkbaar wel..
Je kan em tijdens zwemmen/hardlopen gebruiken en daarna weer syncen met je telefoon, gebruiken als wekker en je slaap meten...
Is mij wel 2 tientjes waard :) als ik em binnen heb zal ik wel een kleine review plaatsen
let op dat je voor sommige functies (wekker bijv) Miui nodig hebt (en voor sommige functies een Mi4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
Kenzi schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

let op dat je voor sommige functies (wekker bijv) Miui nodig hebt (en voor sommige functies een Mi4
Ik lees net hier dat de wekker prima werkt icm een G2 : http://forum.xda-develope...aomi-mi-band-ama-t2883725
Unlocken van je telefoon hebben inderdaad ze nog niet aan de praat gekregen... maar tot nu toe werkt bijna alles, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:51
als jullie de earson speaker laden met hoeveel ampere gaat dat dan?
Mijne laad namelijk maar met 0,15a tot 0,20a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
rik schreef:
Heeft iemand ervaring met bluetooth oordopjes zoals http://www.everbuying.com/product570209.html?
Eventuele betere suggesties?
Afbeeldingslocatie: http://img.everbuying.com/E/2014/201408/goods-img/1408656463327-P-1950906.jpg
Kees_B schreef:
Heb 'm zojuist besteld. Dus als je even wacht wil ik wel zeggen of het wat is ;)
Vandaag bezorgd. Duurde dus een maandje.
Voordelen:
- werkt intuïtief (net als de meeste andere headphones)
- koppelen/pairen geen probleem
- leuk gadget
- acceptabel geluid

Nadelen
- echt niet bedoeld om te joggen. Bij mij vallen ze met traplopen al uit m'n oor
- afdekker van USB-poort is niet heel strak. Zeg maar geen 'Apple-kwaliteit' ;)

Bereik is ook heel acceptabel. Zodra er een betonnen verdiepingsvloer tussenkomt gaat het signaal wel snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
KennyPlox schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:05:
Hmm, 2 bestellingen van mij die ik met de MVP actie van DX heb besteld zijn nog steeds niet binnen. Ticket aangemaakt, en krijg op beide het antwoord of ik nog even wil wachten.

Inmiddels al weer 33 dagen sinds 28 augustus. Denk dat ik over een week maar een dispute aanmaak als ik niks ontvangen heb...

Items waren trouwens een weegschaal en van die pennen in de vorm van een injectie spuit
Ik dacht ook waar blijven die pakketjes nou. Lagen er gister twee gele enveloppen op de deurmat. Ze waren verzonden met Swiss post misschien duurt dat wat langer.
Ik wacht nu nog op een mvp pakketje maar die was ook een week later verzonden.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Bedoel je niet Swedish post?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Nee, volgens mij was het Swiss post. :)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik wil in de tuin een ledstrip plaatsen. Ben benieuwd of dat niet erg sjonnie zal zijn, maar wil het wel proberen. In de schuur zitten stopcontacten. Is er een veilige manier om een ledstrip in de tuin over de grond te plaatsen? Als ik een ledstrip van 3 meter heb (ik noem maar wat) kan ik dan hem ook inkorten zodat het goed past over de lengte?

Er is zo ontzettend veel op LEDstrip gebied te kopen bij zoveel verschillende shops. Ik zoek iets wat gedimt kan worden en verschillende kleuren heeft. Wie kan mij hierin adviseren wat ik nodig heb inclusief linkjes naar spul wat niet me huis/tuin/schuur in de fik zet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Damocles.NL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:31:
Ik wil in de tuin een ledstrip plaatsen. Ben benieuwd of dat niet erg sjonnie zal zijn, maar wil het wel proberen. In de schuur zitten stopcontacten. Is er een veilige manier om een ledstrip in de tuin over de grond te plaatsen? Als ik een ledstrip van 3 meter heb (ik noem maar wat) kan ik dan hem ook inkorten zodat het goed past over de lengte?

Er is zo ontzettend veel op LEDstrip gebied te kopen bij zoveel verschillende shops. Ik zoek iets wat gedimt kan worden en verschillende kleuren heeft. Wie kan mij hierin adviseren wat ik nodig heb inclusief linkjes naar spul wat niet me huis/tuin/schuur in de fik zet. :)
Ledstrips kun je om de paar centimeter afknippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier staat wat uitleg over waterdichtheid.
Je zou dus moeten zoeken voor minimaal IP65
http://www.ledstekoop.nl/uitleg-ledstrips.html

En hier staat nog wat meer info over IP-waarden:
http://ledworld.nl/ip-waarden/

[ Voor 45% gewijzigd door Cheesy op 01-10-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Je zou 'm voor alle zekerheid nog in een transparante tuinslang kunnen trekken.
De strips die ik tot nu toe heb gebruikt waren allemaal waterproof (IP65), al was dat voor mijn gebruik niet vereist. In dit geval was de waterproofing een laag silicone over de hele pcb aan 1 kant.
De achterkant van de pcb is bezet met een lijmlaag, maar if ik dat waterproof durf noemen?
Al mijn ervaringen tot nu toe zijn met de eerder geposte 5630 Warm White strips van Banggood.

[ Voor 24% gewijzigd door dodge_911 op 01-10-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik pleit nog steeds voor een (China) LED-strip topic :D.
Ben zelf te weinig ervaren met de strips om er één te starten, maar ik zal er zeker aan bij dragen.

Mijn LED strip ligt helaas nog steeds in "Custom Control Warehouse" vanaf de 23e, op de 11e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Ik ben ook voor een China ledstrip topic :) Mijn strip ligt nu al een weekje in het vliegtuig, ben erg benieuwd naar mij eerste ervaringen met zn strip.

[ Voor 15% gewijzigd door Frank!in op 02-10-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Frank!in schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:56:
Ik ben ook voor een China ledstrip topic :) Mijn strip ligt nu al een weekje in het vliegtuig, ben erg benieuwd naar mij eerste ervaringen met zn strip.
Ik ben er ook voor zie door de bomen het bos niet meer ;-)

http://www.aliexpress.com...Value=200000831-200004007

Min 5 meter maar ik heb maar 2 m nodig. Ik snap dat je het af kan knippen maar wat doen ik dan met de rest van de strip. kan je die controllers ook los kopen zodat je van die 5 meter meerdere units kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
gaat niet goed bij dhl denk ik...
weet iemand hoe dit komt?

Thursday, October 02, 2014 Location Time Pieces
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:23
1 Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:10
1 Pieces
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:08
1 Pieces
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:21
1 Pieces
Wednesday, October 01, 2014 Location Time Pieces
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:22
1 Pieces
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 23:14
1 Pieces
Hide Details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Yup, 100% normaal...

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
wimpie007 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:32:
[...]
Min 5 meter maar ik heb maar 2 m nodig. Ik snap dat je het af kan knippen maar wat doen ik dan met de rest van de strip. kan je die controllers ook los kopen zodat je van die 5 meter meerdere units kan maken?
Als je het MiLight systeem gebruikt, kan je die controllers idd ook los kopen, en je systeem uitbreiden met de overblijvende meters. Aan 1 remote control (wifi of afstandbediening) kan je 4 controllers 'hangen' en deze besturen. Enige wat niet kan is RGB en single color aansturen vanop dezelfde remote, afaik.
Maar als je dan toch RGB en wit licht wil, pak dan een RGBW strip, dan heb je ze allebei :)

Beste prijzen hiervoor ben ik op eBay tegengekomen :

Monochrome controller voor €9,09
Color temperature controller voor €9,09
RGBW Controller voor €9,19
RGB Controller ga je zelf even achteraan moeten, heb ik niet geresearched.

En net nadat ik dit postte, belt mijn postbode aan met 2 pakketjes.
Daarin zat, vrij toepasselijk, het volgende :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gnWxcBc.jpg
2 controllers van Eachbuyer en een controller + remote van eBayer sun-au :)

Maar al dit geklets over RGBW doet 't hier kriebelen :9
Misschien bestel ik wel een rolletje (of twee, want ik heb 6m nodig) van deze met zo 'n RGBW controller erbij, nog voor het slaapkamerproject ipv warm-wit (dat gebruik ik dan wel weer ergens anders voor)

Ik ben trouwens ook voor het maken van een dedicated led-strip-topic, al heb ik zelf niet de tijd (en zin, geef ik eerlijk toe) om dit op poten te zetten. Maar mijn know-how en ervaring (als daar al sprake van kan zijn na een maand spelen met dat spul) staan tot de dienst van diegene(n) die het wel willen in mekaar steken.

[ Voor 30% gewijzigd door dodge_911 op 02-10-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Hallo Iedereen,

Had een vraagje, ik wil graag een setje Xiaomi Earphone v2 (pistons) gold kopen naar aanleiding van de zeer lovende kritieken hier op het board.
Als er betere zijn dan hoor ik het graag.

waar kan ik die nou het goedkoopst bestellen en dat ik de echte binnen krijg, lees namelijk regelmatig dat er weer iemand is die een neppe heeft gekregen.
Graag wel een website waar ik met Paypal kan betalen CC heb ik niet en Ideal vind ik te riskant omdat je dan niet verzekerd bent.

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door michael3 op 02-10-2014 13:48 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 18:18
zijn er meer mensen die, net als mij, al 2 dagen moeite hebben om bij DX te bestellen?
Ik hang steeds op error 504 of Service not available of een time out.
net na de cart, bij de DX Checkout, ik kom maar niet op de Paypal betaal pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:20

IkWilbert

Het is mij!

Mijn eerste ervaring met bestellen uit China is meteen een slechte. Twee horloge bandjes besteld. Komt net de postbode met de bandjes... Twee compleet verschillende kleuren dan wat ik besteld heb... Heb een dispute geopend. Benieuwd of dat wat oplevert.

Besteld via aliexpress trouwens

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
michael3 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:46:
Hallo Iedereen,

Had een vraagje, ik wil graag een setje Xiaomi Earphone v2 (pistons) gold kopen naar aanleiding van de zeer lovende kritieken hier op het board.

waar kan ik die nou het goedkoopst bestellen en dat ik de echte binnen krijg, lees namelijk regelmatig dat er weer iemand is die een neppe heeft gekregen.
Graag wel een website waar ik met Paypal kan betalen CC heb ik niet en Ideal vind ik te riskant omdat je dan niet verzekerd bent.

Alvast bedankt!
Ik heb mijne net binnen via pandawill, zover ik kan checken zijn ze echt, en het geluid is inderdaad top.
http://www.pandawill.com/...-control-talk-p84667.html
Ik had ze met een aanbieding voor 17 dollar, nu helaas weer normale prijs

Iemand trouwens een idee wat de chinese keywords zijn voor LED profielen ? ik kan verdacht weinig vinden op ebay... zoiets zoek ik :
Afbeeldingslocatie: http://www.ledstripwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/e/led_strips_aluminium_profiel_hoek_45.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Rdegoede op 02-10-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 09:22
Rdegoede schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Iemand trouwens een idee wat de chinese keywords zijn voor LED profielen ? ik kan verdacht weinig vinden op ebay... zoiets zoek ik :
[afbeelding]
Als je weet waar , mag je de link altijd delen!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dhgate.com/#hp1403-logo

Ik heb vorig jaar een begin dit jaar in totaal een stuk of 10 keer iets bij DHgate besteld. Op 1 keer na zijn mijn bestellingen altijd binnengekomen maar die ene keer heb ik wel zonder problemen mijn geld terug gekregen. Bij de producten die wel bezorgd waren ontbrak een paar keer een Engelstalige handleiding, of een kabeltje. In de meeste gevallen hoefde ik niks aan de douane te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:42:
http://www.dhgate.com/#hp1403-logo

Ik heb vorig jaar een begin dit jaar in totaal een stuk of 10 keer iets bij DHgate besteld. Op 1 keer na zijn mijn bestellingen altijd binnengekomen maar die ene keer heb ik wel zonder problemen mijn geld terug gekregen. Bij de producten die wel bezorgd waren ontbrak een paar keer een Engelstalige handleiding, of een kabeltje. In de meeste gevallen hoefde ik niks aan de douane te betalen.
http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20141002051359

Zoiets? Of zoek je echt op taobao/tmall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 15:48
Banggood pakketje in 17track na vertrek eerst op "opening" en daarna "Departure from outward office of exchange "

Geopend in China... iemand vaker gehad? Het is de earson speaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:59
Opening betekent wat anders :) kijk maar op de eerste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 15:48
:F Oeh... sorry....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Gisteren na 12 dagen de Xiaomi Mi Pistons binnen gekregen van Pandawill, blij verrast door de kwaliteit voor maar 12 euro :D

De Earson speaker staat helaas al 20 dagen op Departure from outward office of exchange, ik vrees dat die niet meer aan gaat komen, zou de eerste keer zijn.

[quote]Mrtje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:28:
Banggood pakketje in 17track na vertrek eerst op "opening" en daarna "Departure from outward office of exchange "

[/quote]

Volgens mij betekent dat niet dat ze hem open aan het maken zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door LFA op 02-10-2014 15:34 . Reden: Ronald was me voor :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
M'n magnetische balletjes zijn binnen :) tot nu toe niet helemaal wat ik ervan verwachtte maar misschien moet ik ff leren om ermee om te gaan. Straks maak ik ff een tabelletje met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:21
LFA schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:34:
Gisteren na 12 dagen de Xiaomi Mi Pistons binnen gekregen van Pandawill, blij verrast door de kwaliteit voor maar 12 euro :D

De Earson speaker staat helaas al 20 dagen op Departure from outward office of exchange, ik vrees dat die niet meer aan gaat komen, zou de eerste keer zijn.

[quote]Mrtje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:28:

[/quote]

Volgens mij betekent dat niet dat ze hem open aan het maken zijn.
Die komt heus nog wel, gewoon geduld. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ronald8 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:16:
M'n magnetische balletjes zijn binnen :)
Ik heb geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Dusche schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:09:
[...]

Ik heb geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ohh, zoiets. Veel succes ik heb ooit eens ook zoiets gehad en vind het nog altijd best moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
michael3 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:46:
Hallo Iedereen,

Alvast bedankt!
http://www.pandawill.com/...-control-talk-p84667.html
Met couponcode PANDA2014: totaalprijs $16,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb dit topic doorzocht en ook het oude topic, maar ik kan zo niks vinden.
Ik ben op zoek naar bang for buck oordopjes waar een redeljik muziekje uitkomt.
Ik zoek niet de in-ear doppen, maar degene waar je ook het omgevingsgeluid nog gewoon kan horen zeg maar. Heeft iemand enig idee welke daarvan redelijk goed zijn en 10 dollar of minder kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
murfie121 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:02:
Ik heb dit topic doorzocht en ook het oude topic, maar ik kan zo niks vinden.
Ik ben op zoek naar bang for buck oordopjes waar een redeljik muziekje uitkomt.
Ik zoek niet de in-ear doppen, maar degene waar je ook het omgevingsgeluid nog gewoon kan horen zeg maar. Heeft iemand enig idee welke daarvan redelijk goed zijn en 10 dollar of minder kosten?
Over het algemeen zijn die dingen nooit goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik koop altijd de goedkoopste van Sony of Philips... Die doen het prima en kosten ook niet veel. Laatst met een coupon code bij de Dixons 3 stuks gekocht voor 18 euro, dus ik kan er weer 2 jaar tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Kanen KM92, geweldige dingen voor slechts 5 dollar. Vele dopjes gehad, altijd mijn go-to dopjes gebleven. Voelt goed, klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:56:
Kanen KM92, geweldige dingen voor slechts 5 dollar. Vele dopjes gehad, altijd mijn go-to dopjes gebleven. Voelt goed, klinkt goed.
Dat zijn in-ears...
Ben het wel eens met de voorganger, over het algemeen komt muziek beter tot z'n recht met in-ears.
Je hebt wel de oude Bose dopjes met "halve" in-ears of Sony bass booster (goeie oude tijd), maar die zijn wel meer dan 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:56:
Waar koop je die voor 5 dollar? Ik vind ze alleen voor 8+
Wil ze wel eens vergelijken niet me xiaomi pistons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:51:
[...]

Waar koop je die voor 5 dollar? Ik vind ze alleen voor 8+
Wil ze wel eens vergelijken niet me xiaomi pistons.
http://www.dx.com/nl/p/km...-cable-36338#.VC2fFKh_s9U

$5.54

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:29
paar maanden terug deze gekocht.
Zijn wel in-ears maar geluid verbaast me nog elke dag. Heb ze oa in op de motor en hoor de rest ook nog gewoon.
En 2e set liggen als spare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
slommer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:00:
paar maanden terug deze gekocht.
Zijn wel in-ears maar geluid verbaast me nog elke dag. Heb ze oa in op de motor en hoor de rest ook nog gewoon.
En 2e set liggen als spare :)
Al gehad, Kanen zijn veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:36
Chocoball schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:47:
Zo te zien gaat Xiaomi ook in de USB LED lampjes voor hun power bank.
[afbeelding]
Ze kosten bijna 20 RMB (2,50 Euro) maar ibuygou verkoopt verkoopt ze voor het 3-voudige.
Waar kan ik deze voor 2,50 vinden. Of doel je op andere uitvoeringen van led usb lampjes? Ik vind deze er wel goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Ok, ik had al gezien dat de Kanen KM92 vaker genoemd is in het vorige topic net als de AWEI ES-Q3.
Ik heb dan toch maar de Kanen KM92 besteld op de ebay link die hier net gegeven is bedankt hiervoor.
Als ik niet genoeg hoor kan ik altijd een oortje uit doen of de muziek gewoon zacht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Nog een vraagje, zie dat iemand het heeft over het doormeten van usb kabels, waarmee kun je dat doen?
Is zoiets ook te bestellen in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
murfie121 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:33:
Nog een vraagje, zie dat iemand het heeft over het doormeten van usb kabels, waarmee kun je dat doen?
Is zoiets ook te bestellen in China?
Leesvoer :
dodge_911 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
dodge_911 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Ik weet dat spammen niet mag, ik doe 't bij deze ter lering })

Best bang for your buck is imho nog steeds de KCX-017, maar waar die 't goedkoopst is mag je lekker zelf uitzoeken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door dodge_911 op 02-10-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Jezus, wat is dat ding op de foto slecht afgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:17:
[...]

Jezus, wat is dat ding op de foto slecht afgewerkt :)
Display is gewoon scheef op de foto, kan je mooi een dispute openen als je een rechte ontvangt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Gelijk even eentje besteld de KCX-017 bij fasttech $6,27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 18:21
Plaatje is er gewoon in gephotoshopped, hij kan toch niks weer geven als ie niet ingeplugged is. Bij de laatste foto staat de tekst wel gewoon recht ten opzichte van de behuizing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
Ik probeer een bestelling bij DX te plaatsen, €101/$128
Maar als ik druk op Paypal bij de checkout en ik op de PayPal pagina kom, dan kan ik alleen betalen met CreditCard.
Terwijl ik een geverifieerde IBAN bankrekening van de ING als primaire rekening heb staan.
(De rekening is geverifieerd via het invoeren van die 2 bedragen die door paypal worden gestort)

Er staat dan de melding "Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen."

Ik kan nergens kiezen voor andere opties...
Zie; http://oi62.tinypic.com/24yzqlj.jpg

Enig idee waarom ik niet gewoon kan betalen?
Als ik geld overmaak naar de Paypal, werkt het dan wel?
Of is een CC verplicht tegenwoordig bij DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 10-09 17:17
Heb ik ook. Je moet gewoon geld storten op paypal. Ik gok dat het ligt aan het feit dat je met je zichtrekening niet onder 0 kan gaan en het dus betalingen zou kunnen annuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 03-10-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
BigWillem89 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:13:
[...]

Ik heb nu deze besteld.

Ik laat wel weten hoeveel die van de beloofde 2A haalt.
Kabel deze week ontvangen. Helaas heeft mijn 2A lader het vorige week begeven. Op mij. 1A haalt de kabel 900mA. Volgende week heb ik weer een betere lader, dan test ik de kabel opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
THX voor de tip, heb hem besteld.
Heb er uiteindelijk €13.84 ervoor betaald.

Ben benieuwd hoe die gaat klinken.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft iemand ervaring met portofoons /walkie talkies uit china? In Nederland is de kwaliteit van 'goedkope' portofoons +/- 50eu troep, ik ben er best bereid normaal voor te betalen maar kwaliteit (grote afstand) is een pre

En uiteraard moet deze wel vergunning vrij zijn... Hehe of is de kans klein dat ze je op kunnen sporen??

Wil hem met name in buitenland (wintersport) gebruiken

[ Voor 27% gewijzigd door freestyler2 op 03-10-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Iemand ervaring met "ghdeal.de"?
Ze versturen met DHL.

Wil m(tablet) in Duitsland laten bezorgen. Zal er dan nog belasting overheen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
bottom line schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:34:
Heb ik ook. Je moet gewoon geld storten op paypal. Ik gok dat het ligt aan het feit dat je met je zichtrekening niet onder 0 kan gaan en het dus betalingen zou kunnen annuleren.
Geld gestort via Money2 met iDeal naar Paypal, staat er dan direct al op.
En inderdaad nu kan het wel, en kreeg ik ook keuze's in betaal wijze.
En dan staat er wél dat "deze webwinkel betalen via uitgestelde betaling" niet accepteert.
Nu wordt het wachtten tot het geleverd wordt....

[ Voor 4% gewijzigd door Medic op 03-10-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
freestyler2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:57:
Heeft iemand ervaring met portofoons /walkie talkies uit china? In Nederland is de kwaliteit van 'goedkope' portofoons +/- 50eu troep, ik ben er best bereid normaal voor te betalen maar kwaliteit (grote afstand) is een pre

En uiteraard moet deze wel vergunning vrij zijn... Hehe of is de kans klein dat ze je op kunnen sporen??

Wil hem met name in buitenland (wintersport) gebruiken
die vergunningvrije bende is maar 0.5 watt, kom je in de bergen met wintersport niet ver mee.
We hadden vroeger met het groepje wintersporters altijd Midland GXT, vorig jaar overgestapt op chinese walkies met een andere antenne, en die zijn toch stukken beter.

Wij hebben de BAOFENG UV5R met een high gain antenne en deze : http://www.dx.com/p/baofe...black-297300#.VC5rUPl_s4A

Walkie mooi in de rugtas en die speaker aan de voorkant, prima oplossing voor de wintersport.
die dingen zenden met 5 watt, mag eigenlijk niet, maar in 10 jaar nog nooit controle op gehad.

Wil je het iets goedkoper dan is de BAOFENG BF-888S ook een prima ding...

[ Voor 8% gewijzigd door Rdegoede op 03-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Rdegoede schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

die vergunningvrije bende is maar 0.5 watt, kom je in de bergen met wintersport niet ver mee.
We hadden vroeger met het groepje wintersporters altijd Midland GXT, vorig jaar overgestapt op chinese walkies met een andere antenne, en die zijn toch stukken beter.

Wij hebben de BAOFENG UV5R met een high gain antenne en deze : http://www.dx.com/p/baofe...black-297300#.VC5rUPl_s4A

Walkie mooi in de rugtas en die speaker aan de voorkant, prima oplossing voor de wintersport.
die dingen zenden met 5 watt, mag eigenlijk niet, maar in 10 jaar nog nooit controle op gehad.

Wil je het iets goedkoper dan is de BAOFENG BF-888S ook een prima ding...
Dat klinkt precies naar waar ik op zoek ben...! Welke shop heb jij deze uv5r besteld?

Ik zie hen bijv. Ook op banggood staan http://m.banggood.com/Who...alkie-Talkie-p-61066.html

Moet je hier dam 2 exemplaren aanschaffen? Of wordt deze standaard met 2 handsets geleverd

Ik zie alleen nergens de high gain antanne...

[ Voor 13% gewijzigd door freestyler2 op 03-10-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb weer wat leuke USB-spulletjes ge-eBayed vannacht (ik kon niet slapen)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZCNve8y.jpg
Ledstrip met USB voeding, 2 meter 5050 leds :D
Dit wordt waarschijnlijk verlichting in m'n fototrolley :D Moet ik alleen nog even brede velcro hook strips vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XL1s4he.png
Na een tip van een tweaker, nog even op zoek gegaan naar zo'n ding, beste voorstel gedaan van AU$10 en dat werd geaccepteerd *O*

Kan 'k weer wat XPB's aan het werk houden :D

Verder ook nog 2 PIR lampjes van bij Banggood :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C1O5Kp1.jpg
voor in de bak van m'n pickup. Daar zit al wel licht in, maar dat werkt alleen als ik m'n koplampen aan heb 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mjmxJpi.jpg
voor in m'n wapenkasten als backup lighting naast de ledstrips :)

[ Voor 41% gewijzigd door dodge_911 op 03-10-2014 12:22 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.