[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 79 Laatste
Acties:
  • 48.856 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Enes_81 schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:12:
Leuk hoor dat Banggood zogenaamd de moeite neemt om eens zo'n roze ES-151M uit de schappen te halen en te testen. De ES-151M wordt door Earson geadverteerd als handsfree-versie, dus ga er maar vanuit dat er wél een microfoon in zit:
http://www.earson-audio.c...mages/20131017_163219.jpg
https://translate.google....com%2Fnews%2Fnews479.html
https://translate.google....com%2Fnews%2Fnews470.html
https://translate.google....com%2Fnews%2Fnews478.html
Waarom zouden ze het niet doen? :)
En je hebt gelijk, ik zie het, dan heb ik op escam.tmall.com http://earson.tmall.com er overheen gekeken, excuus. Het staat er duidelijk in de afbeelding (1ste link), in de rest zie ik microfoon niet staan.

Afbeelding (2e regel van de roze earson) vertaald met Google Translate:
151 Pink version of the built-in hands-free voice microphone, support phone calls...

[ Voor 1% gewijzigd door EN-IS op 28-09-2014 19:27 . Reden: escam - typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
f.v.b schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:08:
Twee speakers aan één kant, een batterij in de vorm van een ouderwetse platte kauwgum (het zilveren / rode ding op de foto) aan de tweede kant en aan de derde kant een "passive radiator" (weer wat geleerd), want er lopen geen draadjes naar de "subwoofer".
Dat noem je een 'pouch-cel' ;) Een passive radiator word vaak gebruikt in kleine speakers in plaats van een basreflexpoort. Bespaart ruimte en zorgt er voor dat hij waterdicht kan zijn. Laat even weten of je hem weer fatsoenlijk kan afsluiten, dan ga ik zelf ook een teardown plus wat metingen doen :)

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
lutkeveld schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:25:
[...]

Dat noem je een 'pouch-cel' ;) Een passive radiator word vaak gebruikt in kleine speakers in plaats van een basreflexpoort. Bespaart ruimte en zorgt er voor dat hij waterdicht kan zijn. Laat even weten of je hem weer fatsoenlijk kan afsluiten, dan ga ik zelf ook een teardown plus wat metingen doen :)
Het leek er even op dat ik 'm niet meer goed in elkaar kreeg. Maar de driehoekige vorm is blijkbaar net niet helemaal een gelijkzijdige driehoek. Even 120 graden draaien en alles zat weer in elkaar.

Ik ben niet echt een goede maatstaf als het om het beoordelen van geluidskwaliteit gaat. Ik heb een paar jaar geleden bij het duiken gehoorbeschadiging opgelopen en sindsdien loop ik met een continue piep in mijn oren. Als de zijkant van de speaker open ligt, dan komt er pijnlijk schel geluid uit het ding. Dat hoor ik zelfs nog wel. Met de zijkant erop klinkt het weer prima.

@bashoogers: Kan het zijn dat de slechte speaker van jouw test ergens niet helemaal goed afgesloten is, en dus daar wat hoog frequentie geluid lekt? Het kan dus ook gewoon pech zijn dat de ene Earson slechter klinkt dan de andere.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44
f.v.b schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:09:
[...]

@bashoogers: Kan het zijn dat de slechte speaker van jouw test ergens niet helemaal goed afgesloten is, en dus daar wat hoog frequentie geluid lekt? Het kan dus ook gewoon pech zijn dat de ene Earson slechter klinkt dan de andere.
Dat vermoeden heb ik ook als ik de reviews lees. De ene is er behoorlijk enthousiast over en andere dan weer niet.
Die passive speaker is al iets wat al decennia wordt gebruikt. De Castle speakers van mijn ouders anno 198x hebben er ook een speaker zonder draden inzitten.
Als je de wand achteraan opent klinken de speakers voor geen meter, ook niet als er maar het minste lucht tussenkan.

Trouwens dit is de reden waarom ik nooit in een winkel ga luisteren met een ruimte vol met speakers. Onbewust spelen ze eigenlijk allemaal een beetje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

bottom line schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:08:
[...]

Ik gok Ebay. Was een tijdje terug een 'hot' topic.
Maar je kan het even goed bij Ali vinden. :)

Edit: gevonden geloof ik!

[...]
Bij DX is ie goedkoper, komt ook niet vaak voor..Heb ook zo'n tasje besteld. Handig voor alle kabeltjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_gadget op 28-09-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Mr_gadget schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:10:
[...]

Bij DX is ie goedkoper, komt ook niet vaak voor..Heb ook zo'n tasje besteld. Handig voor alle kabeltjes :)
Op ebay heb ik er 9 euro nog iets voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Enes_81 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:18:
[...]

Kan best een tijdje duren gezien de reactie van Kenzi:

[...]
Zou dit ook gelden als je UK ipv China als warehouse pakt?

Je krijgt nu ook nog een gratis laadkabeltje bij de earson
Het gaat om deze kabel

Op de pagina van de earson kun je vanonder dat kabeltje aanvinken, als je ze dan samen in je winkelmandje legt, wordt de prijs van de kabel 0 euro.

Edit:
Dinah schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:50:
In 10 dagen ontvangen: Bluetooth in-ear hoofdtelefoon Bluedio S2, gekocht via AliExpress voor $16.
Vandaag wat mee gespeeld en ben goed te spreken over het geluid, zit veel laag in.
Zou 5 uur mee moeten gaan voor muziek af te spelen, moet nog blijken.

Bewust voor de hoofdtelefoon gekozen en niet zo'n ontvanger met 3.5mm socket om wirwar van kabels te voorkomen. Ook wel prettig is de standaard micro-usb aansluiting zodat je hem overal kunt opladen zonder een kabeltje bij te hebben.
Denk je dat ze gebruikt kunnen worden om hard te lopen?
Blijven ze goed zitten? Heb je last van de knopjes die dan in je nek hangen?

[ Voor 40% gewijzigd door Anton.net op 28-09-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Dusche schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:53:
[...]

Sorry voor de trage reactie, ik heb een blauwe. [afbeelding]
Ziet er strak uit. Ik heb een groene besteld die hopelijk een beetje hetzelfde groen is als mijn MiPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:15

ViezeVis

Sample Text

Luke-san schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:08:
[...]

Cool, hij is dus uit elkaar te halen. Hopelijk heeft de persoon die hier ook op het forum was met de slechte batt er ook iets aan.

Enig idee wat voor batt er inzit, kwa capaciteit etc en of er plaats is om er een iets grotere in te steken?

Heb je zin om het stickertje van dat ic te prutsen om te kijken welke ze gebruiken?

Trouwens iemand al getest hoe lang hij op een batt meegaat?
Met "batt" ga ik er vanuit dat je batterij bedoelt...
De batterij/accu die erin zit is 1500mAh, maar waarom zou je er een grotere in willen steken als ie al meer dan 8 uur mee kan gaan. Snap ook niet wat je bedoelt met "ic".
f.v.b schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:08:
[...]

Ik had ook twee Earsons in huis. Beiden via Banggood besteld. Een op 5 maart 2014, de tweede op 17 augustus 2014.

@bashoogers : In de geluidssample die je gemaakt hebt hoor ik inderdaad verschil, maar heb je de Earson van de eerste geluidssample of die van de tweede sample opengemaakt?

2e post naar mij:
//
Nee, in beide gevallen zat de Earson dicht vóórdat ik er 1 ging openmaken. Echter: als je de speaker op een andere manier neerzet lijkt het zo te zijn dat 'ie een minder schel geluid maakt. Heel vaag maar zeker niet storend. Beide Earsons die ik hier heb klinken zoals het moet. Ik denk ook niet dat 'ie ergens een mogelijkheid heeft om ergens geluid te lekken, lijkt mij sterk eigenlijk. Denk dat het pech is, maar de speakers klinken wel hetzelfde wanneer ik een nummer luister.

Op een reactie van iemand anders:
De Earson is echt een goor klote ding om weer in elkaar te zetten, zonder gein. Het klinkt grof, maar in feite is het zo. Het aluminium raster is niet helemaal 'recht' waardoor je veel moet buigen om het raster precies op de plek te krijgen. Nadat je de plastic kant met de 3 buttons daarop weer op het geheel plaatst kun je die plastic kant er wel sneller afhalen dan eerst.

[ Voor 53% gewijzigd door ViezeVis op 28-09-2014 22:45 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34
Lfshiu schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:53:
[...]
Even door Google translate gegooid te hebben: The security code for the original authentic product belongs Nile Gold Technology Co., Ltd. of Shenzhen City, and welcome to buy, thank you.
Mooi, dank voor het testen, ik heb 'm besteld, in het blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Weet iemand een goede retractable micro usb kabel ? Ik gebruik het altijd voor in de auto. Maar ze gaan allemaal na een tijdje gebruiken steeds minder goed laden. Totdat de telefoon eigenlijk sneller leeg gaat dan hij oplaadt. Heb er al een aantal van Dx gehad en 1 van de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
psvunited schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:41:
[...]

Heb er zelf ook een, alleen nog niet uitgeprobeerd..
Had miniinthebox nog gemaild en gevraagd of ze de link wouden verwijderen. Alleen tot mijn verbazing kreeg ik 10$ coupon die geldig is van af 10$. niet eens ongevraagd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

xileS schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:55:
Weet iemand een goede retractable micro usb kabel ? Ik gebruik het altijd voor in de auto. Maar ze gaan allemaal na een tijdje gebruiken steeds minder goed laden. Totdat de telefoon eigenlijk sneller leeg gaat dan hij oplaadt. Heb er al een aantal van Dx gehad en 1 van de Action.
Idem hier, ik heb nu 2 originele HTC laders waarvan de gekrulde kabels beide stuk zijn/gaan. Zoek dus een losse kabel (die voldoende door kan geven) voor in de auto, geen complete charger.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Tommyboy_1908 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:34:
Ik weet dat er al voldoende discussies zijn gevoerd over de echtheid van de Xiaomi powerbank.

De rede dat ik deze foto's toch post is omdat ik Banggood er niet zomaar van wil beschuldigen dat ze weer een slechte batch hebben en omdat ik volgens mij nog niet eerder ben tegengekomen dat een neppe Xiaomi pass trough charging wel ondersteund.

Hier komen de foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]

In mijn ogen
- Is de coating van de rechter veel groffer.
- Weerkaatst het logo van de rechter heel anders, niet eigenlijk.
- Zijn de specificaties er veel donkerder op gedrukt.
- De bovenste kabel (bijhorende bij de rechter) is merkloos en veel hoekiger.

Zijn jullie het er mee eens dat Banggood hier weer een keer een neppe heeft verstuurd?

P.s. de code kwam wel door de test. Maar ik begreep eerder dat deze vrij gemakkelijk na te maken zijn.
Ik heb deze ook een, op zich wel tevreden over maar de afwerking van de metalen rand vind ik erg slecht en laat mij twijfelen over de echtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Dusche schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:53:
[...]

Sorry voor de trage reactie, ik heb een blauwe. [afbeelding]
Ik wil zo'n ding voor kantoor kopen. Zit met allerei stekkers en kabeltjes die ik ergens veilig wil houden i.p.v. los in mijn tas. Ik heb ook een draadloze muis, past die er bij in denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie. Kom er net achter dat die verrekte Chinezen vakantie hebben tot 7 oktober. :( moet ik nog langer wachten op me nieuwe gadgets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:32:
Verdorie. Kom er net achter dat die verrekte Chinezen vakantie hebben tot 7 oktober. :( moet ik nog langer wachten op me nieuwe gadgets. :P
Ik heb vanochtend 2 mails gehad van banggood dat de boel was verzonden. Dus blijkbaar hebben ze niet overal vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:53:
[...]

Ik heb vanochtend 2 mails gehad van banggood dat de boel was verzonden. Dus blijkbaar hebben ze niet overal vrij :)
In dat geval hoop Ik dat ze bij BIC ook werken. :)

Trouwens ik moet vanavond maar ff een paypal dispute openen voor mijn bestelling bij Tinydeal. Morgen is dag 45 en ze vragen me om nog langer te wachten (wat natuurlijk niet gaat gebeuren want dan is het dag dag geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Is het jullie ook al opgevallen dat een aantal Chinese webshops sinds kort voornamelijk gebruik maken van PostNL. Ik had gezien dat DX hier mee sinds kort is begonnen maar ik zie in een mailing dat TinyDeal ook via PostNL verstuurd.

Zie het alleen niet terug in de winkelwagen - afreken gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:04
EN-IS schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:04:
Is het jullie ook al opgevallen dat een aantal Chinese webshops sinds kort voornamelijk gebruik maken van PostNL. Ik had gezien dat DX hier mee sinds kort is begonnen maar ik zie in een mailing dat TinyDeal ook via PostNL verstuurd.

Yep, "Netherlands Direct Mail". Banggood bied het ook in shipping opties aan naast de gratis china post shipping, nu ook Netherlands direct mail gratis shipping optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
EN-IS schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:04:

Mijn pakketjes komen meestal aan met NLPost stikker erop ja. Alleen doen ze er wel verrekte lang over. Ik heb nu 10 pakketjes van DX die al op 30+ verzenddagen zitten, terwijl die van Banggood binnen 12 dagen allemaal arriveren. Volgens mij maken die ook gebruik van NLPost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
FunFair schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:
Mijn pakketjes komen meestal aan met NLPost stikker erop ja. Alleen doen ze er wel verrekte lang over. Ik heb nu 10 pakketjes van DX die al op 30+ verzenddagen zitten, terwijl die van Banggood binnen 12 dagen allemaal arriveren. Volgens mij maken die ook gebruik van NLPost.
tokko1 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:
Yep, "Netherlands Direct Mail". Banggood bied het ook in shipping opties aan naast de gratis china post shipping, nu ook Netherlands direct mail gratis shipping optie.
Die van Banggood ken ik ja, daar kun je het zelf selecteren :) Begrijp ik het nu goed dat bij DX en TinyDeal.com zij zelf deze optie kiezen bij het verzenden? Bij TinyDeal heb je bijvoorbeeld:
- Registered Air Mail
- Singapore Post Registered Air Mail (ook erg fijn en betrouwbaar)
- DHL Worldwide Express
- EMS

en bij DX zie ik alleen
- Normaal Trackingnummer Ingesloten
- Expedited

[ Voor 20% gewijzigd door EN-IS op 29-09-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik heb een DOA gekregen en een claim aangemaakt bij PayPal (na maanden overleg met de betreffende webshop, welke ik niet ga noemen).

PayPal wil dat ik de items terugstuur aangetekend maar de verzendkosten staan niet in verhouding met de waarde van het product (product €100,- retourkosten +/- €30).

Ben je verplicht het retour te sturen? Of doet PayPal moeilijk als dit niet gebeurd?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
freestyler2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:27:
Ik heb een DOA gekregen en een claim aangemaakt bij PayPal (na maanden overleg met de betreffende webshop, welke ik niet ga noemen).

PayPal wil dat ik de items terugstuur aangetekend maar de verzendkosten staan niet in verhouding met de waarde van het product (product €100,- retourkosten +/- €30).

Ben je verplicht het retour te sturen? Of doet PayPal moeilijk als dit niet gebeurd?
Mijn ervaring is; als dat is overeengekomen, dat je het product terug dient te worden verstuurd en jij er kiest voor om dit niet te doen, zal PayPal na een bepaalde tijd een besluit maken in het voordeel van de webshops.

In het geschil - claim gedeelte staat er nu ook waarschijnlijk het volgende (of iets in deze richting):
'PayPal wacht op een actie van u'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

EN-IS schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:29:
[...]

Mijn ervaring is; als dat is overeengekomen, dat je het product terug dient te worden verstuurd en jij er kiest voor om dit niet te doen, zal PayPal na een bepaalde tijd een besluit maken in het voordeel van de webshops.

In het geschil - claim gedeelte staat er nu ook waarschijnlijk het volgende (of iets in deze richting):
'PayPal wacht op een actie van u'
Klopt inderdaad jou laatste zin...

ik heb dus gewoon pech... de webshop geeft enkel een refund van € 30 te kunnen doen, tenzij ik product retour stuur..

Als ik product terugstuur kan ik 70eu "krijgen" (100 - 30) maar er is een risico dat pakket niet aankomt op bestemming...

Ik kan dus beter met webshop aanbod akkoord gaan om geen risico te lopen...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is de verzending niet aangetekend? Dan komt het wss wel toe hoor.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:53:
[...]

De vakantie periode loopt vanaf 1 october t/m 7 october.
Er zullen wel wat mensen blijven werken (zo'n 2% ofzo blijft werken, de rest gaat naar huis / vakantie)
alhoewel dit jaar er aardig wat mensen in Shenzhen blijven die een vakantie hadden gepland in HK (en die door de protesten daar in het water valt, thx #occupycentral :( :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
freestyler2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:34:
Klopt inderdaad jou laatste zin...
ik heb dus gewoon pech... de webshop geeft enkel een refund van € 30 te kunnen doen, tenzij ik product retour stuur..
Als ik product terugstuur kan ik 70eu "krijgen" (100 - 30) maar er is een risico dat pakket niet aankomt op bestemming...

Ik kan dus beter met webshop aanbod akkoord gaan om geen risico te lopen...
Er is ergens op GOT een uitleg hoe je voor 21euro een pakket kan sturen naar China, ik had die ook in het vorige deel gepost. Kan zo 123 niet zoeken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:35:
[...]

DAt is goed nieuws. Welke testjes heb je gedaan voor het onderscheid? Ik kan er niet veel over vinden voor de 5200 i.t.t. de 10400 versie.
De afwerking ziet er bij een counterfeit in ieder geval best slecht uit
YouTube: Unboxing original xiaomi power bank 5200 and comparison with fake
http://en.miui.com/thread-40304-1-1.html
Ik heb mijne van coolicool ook binnen 5200 mAh xpb.

- Code gechecked, was de eerste
- pass through test: lampjes knipperen een keer of 6 en gaan dan uit. Bij mijn 10400 mAh xpb gingen de lampjes na 1 a 2 keer knipperen al uit.
- De geprinte tekst is in de zelfde tint als mijn 10400 mAh versie

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Ik heb de Xiaomi Pistons V2 even uitgeprobeerd, en inderdaad is het geluid werkelijk verbluffend voor wat ze kosten. De verpakking is zeer luxe, ze ruiken naar pure chocolade en de bass is nadrukkelijk aanwezig. Wellicht een blijvertje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

lennardd21 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:17:
Had toevallig deze besteld tijdens de miniinthe box actie http://www.miniinthebox.c...ennes-white_p1226351.html nu kom ik er achter dat een backdoor in de drivers zit. Ik weet niet of een van jullie hem toevallig ook heeft zou hem in ieder geval niet gebruiken.

en straks komt me android stickie binnen :)

[afbeelding]

Edit: foto's toegevoegd
Hoe bevalt de hotpsot functie van dat ding? lijkt me best interessant om als simpele hotspot functie te gebruiken. Zo kan ik bijvoorbeeld ook makkelijk met telefoon op internet als er alleen een bekabelde verbinding is door via pc door te verbinden.

Hij is in ieder geval besteld voor die paar euro, we gaan het merken en plaats de ervaring hier wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Rubman op 29-09-2014 15:09 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 08:54
Bedankt voor de TIP "prepaid creditcard" ik zat me al tijden te ergeren dat ik bij bepaalde webwinkels niets kon bestellen, omdat ik geen Creditkaart had, en ook mijn bank er geen wilt verstrekken.

Skrill voorheen moneybookers is een uitkomst ik heb deze gisteren een Skrill account geopend en de creditkaart aangevraagd, ik hoop deze volgende week binnen te hebben.

Ik heb nog twee vragen.

Ik las net op dit topic dat je een creditkaart kan koppelen aan een Paypal account geld dit ook voor de Skrill prepaid creditcard?

Brengt een gecombineerde betaal systeem nog extra kosten met zich mee?

Lex

[ Voor 16% gewijzigd door LEX63 op 29-09-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
LEX63 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:57:
-knip-

Ik heb nog twee vragen.
Ik las net op dit topic dat je een creditkaart kan koppelen aan een Paypal account geld dit ook voor de Skrill prepaid creditcard?
You are welcome! d:)b

Antwoord op je vraag, Ja, kun je koppelen, en nee dit brengt geen extra kosten met zich mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEX63 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:57:
Bedankt voor de TIP "prepaid creditcard" ik zat me al tijden te ergeren dat ik bij bepaalde webwinkels niets kon bestellen, omdat ik geen Creditkaart had, en ook mijn bank er geen wilt verstrekken.

Skrill voorheen moneybookers is een uitkomst ik heb deze gisteren een Skrill account geopend en de creditkaart aangevraagd, ik hoop deze volgende week binnen te hebben.

Ik heb nog twee vragen.

Lex
Waarom wil je bank je geen CC verstrekken dan? Mijn bank heeft me niets eens naar mijn inkomen gevraagd toen ik mijn CC heb aangevraagd. Aangevraagd via internet bankieren en binnen enkele dagen was die er.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 22:41

silverball

De wagen voor moderne mensen

silverball schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:15:
Hallo allemaal,
ik heb in Augustus een telefoon (THL T6S) gekocht bij DX, die op de 29e verzonden is. Hier wacht ik nu bijna een maand op. Ik heb regelmatig 'getracked' maar er staat al sinds 6 september dat het pakketje successvol is afgeleverd, maar er is nog niets binnen gekomen, en ook bij het lokale postkantoor kunnen ze me niet helpen. Dat terwijl de andere items uit de bestelling die later verzonden zijn al 2 weken binnen zijn. Ik heb vorige week een ticket aangemaakt maar ook hierop krijg ik geen antwoord.

Iemand ervaring of tips :?
Even een update, volgens PostNL is mijn pakketje gestuurd naar een postbus in Rotterdam. :o
Lijkt me niet heel erg realistisch, ik woon daar niet eens in de buurt, en ik ben absuluut geen nieuwe klant bij Dealextreme. PostNL stuurt me naar DX en die sturen me terug.

Nogmaals iemand ervaring of tips? Ik ben radeloos :'(

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverball schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:21:
[...]

Even een update, volgens PostNL is mijn pakketje gestuurd naar een postbus in Rotterdam. :o
Lijkt me niet heel erg realistisch, ik woon daar niet eens in de buurt, en ik ben absuluut geen nieuwe klant bij Dealextreme. PostNL stuurt me naar DX en die sturen me terug.

PayPal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 22:41

silverball

De wagen voor moderne mensen

Ja, ga ik de volgende keer zeker doen ;) Maar heeft iemand een idee of er nog hoop voor me is :+
edit: ik ga binnenkort mijn aankoopverzekering claimen idd ;)

[ Voor 11% gewijzigd door silverball op 29-09-2014 17:21 ]

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverball schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:24:
[...]

Ja, ga ik de volgende keer zeker doen ;) Maar heeft iemand een idee of er nog hoop voor me is :+
Oh je hebt niet met PayPal betaald? Ik bedoelde namelijk, dien een dispute bij paypal in. Hoe heb je dan betaald? cc? Dan heb je ook 180 dagen aankoopgarantie. Als je niet met CC of PayPal hebt betaald dan ben je volgens mij gewoon de lul. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.shopkorting.nl/winkel/DealeXtreme

Kom ik nu pas achter :')

Banggood zit ook aangesloten bij andere cashback sites, shopbuddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
silverball schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:21:
[...]

Ik weet toevallig dat er gek genoeg een dropshipper in Schiedam zit, dus het kan nog goed komen.
Vreemd genoeg kwamen daar ook mijn 2 laatste zendingen vandaan, 1x DX 1x Banggood.

Vraag me niet naar het nut van deze verzendwijze 8)7 het duurt alleen veel langer

[ Voor 6% gewijzigd door Supertip op 29-09-2014 19:09 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:09:
[...]

Hoe bevalt de hotpsot functie van dat ding? lijkt me best interessant om als simpele hotspot functie te gebruiken. Zo kan ik bijvoorbeeld ook makkelijk met telefoon op internet als er alleen een bekabelde verbinding is door via pc door te verbinden.

Hij is in ieder geval besteld voor die paar euro, we gaan het merken en plaats de ervaring hier wel.
heb je zijn bericht wel gelezen? Ik hoop niet dat je die dingen in een computer van je werk gaat steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Kenzi schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:05:
Er zullen wel wat mensen blijven werken (zo'n 2% ofzo blijft werken, de rest gaat naar huis / vakantie)
alhoewel dit jaar er aardig wat mensen in Shenzhen blijven die een vakantie hadden gepland in HK (en die door de protesten daar in het water valt, thx #occupycentral :( :( )
??? Die demonstranten in Hongkong protesteren anders voor een behoorlijk fundamentele zaak, nl. democratie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Quad schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:55:
Ik heb de Xiaomi Pistons V2 even uitgeprobeerd, en inderdaad is het geluid werkelijk verbluffend voor wat ze kosten. De verpakking is zeer luxe, ze ruiken naar pure chocolade en de bass is nadrukkelijk aanwezig. Wellicht een blijvertje.
Bij welke shop had jij ze besteld?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eastman schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:57:
[...]

Bij welke shop had jij ze besteld?
Pandawill, had ze zeer snel binnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Voor alle iphone6 bestellers, een groen hoesje voor $0.01 op tinydeal:
http://www.tinydeal.com/p...or-iphone-6-p-135612.html
De groene bestellen, inloggen, naar checkout gaan (niet direct via paypal) en dan couponcode iphone6sale gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

NSG

Je weet niks!

Ook op Gearbest weer een $0,01 deal, een "Multi-function Outdoor Knife Saber Card Multi Tool."
http://www.gearbest.com/s...rgency-gear/pp_16234.html

Coupon: tightarse1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:30:
Ook op Gearbest weer een $0,01 deal, een "Multi-function Outdoor Knife Saber Card Multi Tool."

tight arse? Nice...
Meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Toch weer in de 50$ gratis coupons getrapt van Gearbest, geldig bij minimale bestelling van 50$ (weet niet zeker of ze ook op andere accounts werken):
pocond09 Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
2nuxsxdr Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
quos4dgx Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
5xhnvsev Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
ex177ci1 Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
x9scojv5 Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
p21j00o9 Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
6b2qq0dd Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
lfdu42ao Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration
9itq8lzl Common promotion code 5 USD Subtotal over 50 USD 2015-09-25 New Registration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

musicfreak schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:23:
[...]

??? Die demonstranten in Hongkong protesteren anders voor een behoorlijk fundamentele zaak, nl. democratie...
en mag ik het irritant vinden dat ze het precies doen in de grootste vakantie op nieuwjaar na?

of het een goede zaak is of niet, daar ga ik me niet mee bemoeien, de situatie is veel complexer dan de meeste denken. maar precies deze periode wanneer half zuid-china naar HK zou gaan voor vakantie uit kiezen voor protest gaat heel veel geld kosten. er is nu al paniek dat mensen hun vluchten gaan missen omdat veel bussen plat liggen en de rest van het verkeer via HK island vast zit. dit doet HK echt geen goed (zakelijk gezien). en grote kans ook dat als meer beroepsgroepen meegaan doen, de pakketjes voor jullie wat langer onderweg zijn.

ik merk hier (of op de frontpage) dat dit soort zaken weer een heel erg anti-China sentiment boven brengt. China is leuk om goedkoop spullen te kopen maar voor de rest is China 'evil'. Voor die mensen zou ik zeggen, kom hier een tijdje leven en mix met de locals. dan leer je China op een heel andere manier kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Nu snap ik beter wat je bedoeld, vond je eerste reactie nogal ongenuanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Enes_81 schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:30:

Als je een email adres hebt met een + er in hebt kun je je account niet activeren.. bug denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik ben eigenlijk helemaal afgestapt van DX, Banggood, etc.
Ik koop bijna alles via Aliexpress, veelal goedkoper, veel groter aanbod en kopersbescherming via Aliexpres en niet de shop.

Nadeel is alleen dat je niet kunt betalen met Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Bender schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:50:
Ik koop bijna alles via Aliexpress, veelal goedkoper, veel groter aanbod en kopersbescherming via Aliexpres en niet de shop.

De kans op een fake product is alleen vele malen groter. Tevens is de kans dat je wacht op een product dat je nooit gaat krijgen (uiteraard krijg je geld wel terug via Aliexpress) is stukken groter. Ik blijf gewoon op meerdere Chinese sites shoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Hoe selecteer je je aanbieders? want je kan ook fake binnenkrijgen. (dat houd mij tegen om te werken met Alieexpress)
Bender schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:59
M'n magnetic putty is binnen :D besteld op 21/9, verzonden op de 22e en nu (30e) al binnen. Leuk speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ondertussen blijft het wachten op de MVP bestellingen van dx.com
Moet nog ontvangen:

5x RGB Seven Color LED Light Up Balloon
2x CR2032 3V Lithium Cell Button Battery (5-Pack)
Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included)
ACCELL Replacement 1.5V 26mAh AG4/LR626/377/SR626/177 Button Batteries (10 PCS)
CR2032 3V Lithium Cell Button Battery (5-Pack)-34712

Hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen omdat ze knoopcellen bevatten. Maar ik krijg ook nog 3 bestellingen zonder batterijen... duurt wel lang zo

Invisible Ink Pen
Car Windshield Mini Holder Swivel Mount for Cell Phone (5.0~7.5cm)
2.5" SATA USB 2.0 HDD Enclosure with Leather Pouch - Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
FunFair schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:10:
Moet nog ontvangen:

Hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen omdat ze knoopcellen bevatten. Maar ik krijg ook nog 3 bestellingen zonder batterijen... duurt wel lang zo

Invisible Ink Pen
Ik wacht ook nog op de helft van mijn MVP bestellingen.

Het rare (in vergelijking met jouw bestellingen) is dat ik wel al alle knoopcel/3V batterijen binnen heb (zowel los als icm een ander item).

Ik wacht nog op o.a. een aantal fietscomputers, paar kabeltjes, invisble pen, scheerapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Lfshiu schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:53:
[...]

De kans op een fake product is alleen vele malen groter. Tevens is de kans dat je wacht op een product dat je nooit gaat krijgen (uiteraard krijg je geld wel terug via Aliexpress) is stukken groter. Ik blijf gewoon op meerdere Chinese sites shoppen ;)
Er zijn altijd wel verkopers met veel reviews, daar kun je wel iets uit opm,aken vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
silmaril8 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:18:
[...]

Ik wacht ook nog op de helft van mijn MVP bestellingen.

Het rare (in vergelijking met jouw bestellingen) is dat ik wel al alle knoopcel/3V batterijen binnen heb (zowel los als icm een ander item).

Ik wacht nog op o.a. een aantal fietscomputers, paar kabeltjes, invisble pen, scheerapparaat.
Hier hetzelfde, de meeste dingen met batterijen zijn al een paar weken binnen.

Ik wacht nog op een paar sleutelhangers, muismatten en 2 horloges(Welke volgens postNL wel al in Nederland zijn, maar op track en trace staat al een week dat de postbode onderweg is :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
Batterij niet doen.Ze worden onderschept.( shipping policy brandgevaarlijk)
Ik heb mijn batch al geannuleerd en refunded gekregen.
Vooral lithium ion batterijen,laptop accu en powerbank.weet niet met nicd
het duurt lang of worden nooit geleverd.

Moet nog ontvangen:

Invisible Ink Pen
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
jovael schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:23:
Hier hetzelfde, de meeste dingen met batterijen zijn al een paar weken binnen.

Ik wacht nog op een paar sleutelhangers, muismatten en 2 horloges(Welke volgens postNL wel al in Nederland zijn, maar op track en trace staat al een week dat de postbode onderweg is :S)
Ik had hetzelfde met grotere/duurdere bestellingen: PostNL zei dat ze al in NL waren. En dat ze de volgende dag zouden worden bezorgd. En daarna de dag daarna. En dan dag daarna... En dat ging zo'n 10 dagen door totdat het product eindelijk in NL was en het bij me thuis werd bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
silmaril8 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:27:
[...]

Ik had hetzelfde met grotere/duurdere bestellingen: PostNL zei dat ze al in NL waren. En dat ze de volgende dag zouden worden bezorgd. En daarna de dag daarna. En dan dag daarna... En dat ging zo'n 10 dagen door totdat het product eindelijk in NL was en het bij me thuis werd bezorgd.
Bij mij staat er geeneens een dag bij, alleen dat hij onderweg is.
Maar als ik ook op andere trackingsites kijk dan staat er dat het echt al sinds 6 september bezorgt is :P
Maar dit klopte volgens postNL niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
jovael schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:29:
Bij mij staat er geeneens een dag bij, alleen dat hij onderweg is.
Maar als ik ook op andere trackingsites kijk dan staat er dat het echt al sinds 6 september bezorgt is :P
Maar dit klopte volgens postNL niet.
Ja, 1 van die bestellingen had dat ook: er stond geen dag bij, maar wel dat de bezorger onderweg was. Het rare was, dat die 2 bestellingen ook nog op "onderweg" bleven staan nadat ze uiteindelijk werden bezorgd. Op de 2 pakketjes stond ook een 3S nummer welke dus niet (correct) was gelinkt aan het DX tracktrace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
tang14 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:25:
Batterij niet doen.Ze worden onderschept.( shipping policy brandgevaarlijk)
Ik heb mijn batch al geannuleerd en refunded gekregen.
Vooral lithium ion batterijen,laptop accu en powerbank.weet niet met nicd
het duurt lang of worden nooit geleverd.
Betere shop en/of shipper gebruiken dan. Heb in de afgelopen 3 maanden in totaal 13 powerbanks binnengekregen, zonder problemen. Dus ik zou 't niet gaan veralgemenen :p

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd dit. BIC geeft in mijn account aan dat ze 3 dagen terug mijn bestelling al ingepakt hebben maar ze hebben hem nog niet verstuurd. Vorige keren werd het op dezelfde dag van het inpakken nog verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Misschien vanwege de feestweek? ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik zoek een goede powerbank, ca 20000 mah of iets dergelijks, welke zijn goed in de china shops?
er is zoveel te koop, waaronder ook fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:36:
Misschien vanwege de feestweek? ;)
Die begint 1 oktober toch pas? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:34:
Heel vreemd dit. BIC geeft in mijn account aan dat ze 3 dagen terug mijn bestelling al ingepakt hebben maar ze hebben hem nog niet verstuurd. Vorige keren werd het op dezelfde dag van het inpakken nog verstuurd.
Same here, maar dan bij Banggood. Paar orders die al 'n week op processing staan :/
sander817 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:41:
ik zoek een goede powerbank, ca 20000 mah of iets dergelijks, welke zijn goed in de china shops?
er is zoveel te koop, waaronder ook fake
Twee XPB's zijn geen optie? Desnoods met een streep Tec7 ertussen ? :9

[ Voor 38% gewijzigd door dodge_911 op 30-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:
[...]

Same here, maar dan bij Banggood. Paar orders die al 'n week op processing staan :/

[...]

Zou de vakantie dan toch al begonnen zijn? Heeft opzich geen haast hoor wat ik besteld heb, maar vraag me af waarom die ineens al een paar dagen blijft haken terwijl volgens mij die vakantie morgen pas begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

[...]

Volgens mij heeft dat er mee te maken vanwege die vakantie in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Volgens mij mixen ze de tracking nummers, en niet anders.

Ze zijn niet in staat het goede tracking nummer aan de goede order te hangen.

En wij maar loeren op al die tracking sites B)

[ Voor 53% gewijzigd door Supertip op 30-09-2014 13:37 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

[...]

[...]

kan ook, ik zoek alleen een goede en geen nepperds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Supertip schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:34:

Heb er hier ook 1. Besteld bij Banggood in augustus als zijnde 'in stock'.
Staat via 17track geleverd aan China mail op 3 september en verstuurd op 9 september. Dan na 9 september helemaal niets meer. Via Bpost komt er zelfs niets tevoorschijn op dit nummer.

Bij BG krijg ik de bekende 'can you wait another week' maar het einde van de 45 dagen beginnen er aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Supertip schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:34:

Tot nu toe heb ik op 1 order na wel altijd het juiste trackingnummer gekregen, is ook wel geinig als je de nummers van je afgelopen 3 maanden aan orders effe in 17track pleurt :)

17track heeft trouwens een redesign gekregen, zag ik vandaag...

[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 30-09-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:29:
[...]

Tot nu toe heb ik op 1 order na wel altijd het juiste trackingnummer gekregen, is ook wel geinig als je de nummers van je afgelopen 3 maanden aan orders effe in 17track pleurt :)

17track heeft trouwens een redesign gekregen, zag ik vandaag...
Bij eBay gaat het meestal wel goed, maar al die grote warehouse s. Maken er vaak zomaar wat van.
Wel per besteld land goed, maar onderling gemixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Zo net ook die earson besteld dank voor de tip ;-)
Maar helaas niet Netherlands direct gekozen. Hopelijk komt ie gewoon netjes aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Hoe is de bass van die earson eigenlijk?

Ik heb nu een Difrnce Portable Speaker, maar de bass is een beetje verdrietig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:21
Heeft iemand ervaring met lightning-kabels? Ik ben namelijk op zoek naar een van twee meter lang, alleen wat is nou een goede? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Doe maar luxe, de website van 17Track is erg mooi geworden zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
dmstr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:54:
Heeft iemand ervaring met lightning-kabels? Ik ben namelijk op zoek naar een van twee meter lang, alleen wat is nou een goede? :P
Op aliexpress zoeken naar de belkin kabels. Ik heb de 3 meter versie en die zijn dik en laden me ipad air en iphone 5s net zo snel als de originele kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 09:22
Eastman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:37:
[...]

Op aliexpress zoeken naar de belkin kabels. Ik heb de 3 meter versie en die zijn dik en laden me ipad air en iphone 5s net zo snel als de originele kabel.
Linkje toevallig?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
De verkoper waar ik het had gekocht, is er blijkbaar mee gestopt. Maar je kan gewoon zoeken en kiezen voor een verkoper met diamantjes en goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

NSG

Je weet niks!

Eastman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:37:
[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat er op Aliexpress originele Belkin kabels. Belkin is een Amerikaans merk, totaal onlogisch dat je het uit China voor een factor 10 minder kan halen. Daarnaast zie ik in de tientallen advertenties waar ik doorheen ben gelopen, niks over MFI staan.

Maar aan de andere kant heb ik op sites als banggood, DX niet eens een no-brand kabel voor zulke prijzen gezien, dus is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hebben jullie ook onlangs een email gekregen van LITB/MITB met de vraag om een review te schijven op resellerratings.com?
Aangezien ik best tevreden met hun service was, heb ik dat maar gedaan.
Om mij te bedanken, kon ik uit 3 'cadeautjes' kiezen, allemaal onnuttige dingen (een zaklamp, een muismat, ...)
Tot mijn verbazing kwam DHL vandaag langs om mijn gratis zaklamp af te leveren (levering in 3 werkdagen). Waarom zenden ze die waardeloze dingen met DHL?
Nu ja, het zat in een gigantische zak, met een grote doos erin en een klein lampje in de doos.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/245dhxu.jpg
De lamp heeft verschillende ledjes en is hierdoor erg fel.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/317io1k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Heeft iemand toevallig ervaring met een shop waar ze de gekleurde powerbanks (10400) van xiaomi verkopen? Me zusje wil er graag een hebben nu ik de mijne heb, maar in het paars als het kan. De webshops waarvan ik weet dat ze echte verkopen hebben de paarse niet. Iemand die mij (uit ervaring) een shop kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 23:07
Pfff. Op 19 augustus 2 dingen besteld op AliExpress bij verschillende verkopers maar nog niks die aangekomen is. Ik had het eigenlijk al halverwege september willen hebben. Ik wist dat er een kans bestond dat het iets langer was maar normaal duurt het geen 30 dagen. En eigenaardig dat het van beide zo lang duurt, zijn er hier nog die zo lang moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

De laatste tijd toch niet zo aangename ervaringen met Aliexpress. Eerst de namaak Xiaomi Piston (50% voor teruggekregen, wat fair is en eigenlijk zijn ze nog zo slecht nog niet.)
Nu een namaak Nillkin tempered glass screen protector. Vraag me af hoe dat gaat verlopen.

In het vervolg hou ik het gewoon bij bekendere webshops voor namaakgevoelige dingen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
D-Three schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:25:
Pfff. Op 19 augustus 2 dingen besteld op AliExpress bij verschillende verkopers maar nog niks die aangekomen is. Ik had het eigenlijk al halverwege september willen hebben. Ik wist dat er een kans bestond dat het iets langer was maar normaal duurt het geen 30 dagen. En eigenaardig dat het van beide zo lang duurt, zijn er hier nog die zo lang moeten wachten?
Waren die dingen zonder tracking?

Heb nu al 2 weken geleden een geschil geescalleerd naar Alliexpress ivm de usb kabels die ik had besteld maar die helemaal niet voldoen.
Nu die escallatie staat al 2 weken onaangeroerd open en blijkbaar is er nergens vermeld hoelang dit gaat duren wanneer men beslist.
Voortaan blijf ik daar ook weg vermits een andere seller met 99,2% positieve feedback mij nu ook negeerd en belogen heeft ivm een garantie geval.
Met 2 van de 3 aankopen daar die mislopen hou ik het daar wel voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een leuk gadget gevonden voor de hondenhaters onder ons, ik weet niet hoe goed het werkt maar het klinkt wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:20:
Ik heb een leuk gadget gevonden voor de hondenhaters onder ons, ik weet niet hoe goed het werkt maar het klinkt wel erg handig.
Leuk? Arme hondjes :'(

Anyways, ik heb net volledige FPV-gear besteld voor mijn quadcopter. Camera en receiver van eBay, transmitter van BangGood. Videobril van HobbyKing. Ik ben eens benieuwd hoe snel/traag alles dit keer gaat aankomen. Hoe sneller je iets wil, hoe trager alles aankomt, lijkt wel :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Enes_81 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:44:
[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat er op Aliexpress originele Belkin kabels. Belkin is een Amerikaans merk, totaal onlogisch dat je het uit China voor een factor 10 minder kan halen. Daarnaast zie ik in de tientallen advertenties waar ik doorheen ben gelopen, niks over MFI staan.

Maar aan de andere kant heb ik op sites als banggood, DX niet eens een no-brand kabel voor zulke prijzen gezien, dus is het proberen waard.
Ik heb er tussen de 5 en 6 euro per stuk voor betaald. In NL kosten ze 30 euro per stuk. Verpakking enzo zien er best origineel uit. Ze werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Zo te zien gaat Xiaomi ook in de USB LED lampjes voor hun power bank.
Afbeeldingslocatie: http://s.siliconimg.com/kb/content_images/2014/09/28/602830/1411918228_13.jpg
Ze kosten bijna 20 RMB (2,50 Euro) maar ibuygou verkoopt verkoopt ze voor het 3-voudige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche

Dusche

Tja.

TD ligt er bij mij uit, server too busy please return in 2 minutes.

Doet t weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Dusche op 30-09-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja bij een andere hobby van mij gaan geïmporteerd producten ook voor het drievoudige over de toonbank ;) Dus mij verbazen die prijzen niet zoveel.

Het is dat ik niet meer in China geweest ben, want anders had ik ook wel wat van die Chinese gadgets gekocht van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Mavamaarten schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:26:
[...]

Leuk? Arme hondjes :'(

Anyways, ik heb net volledige FPV-gear besteld voor mijn quadcopter. Camera en receiver van eBay, transmitter van BangGood. Videobril van HobbyKing. Ik ben eens benieuwd hoe snel/traag alles dit keer gaat aankomen. Hoe sneller je iets wil, hoe trager alles aankomt, lijkt wel :+
heb net gisteren de Fatshark Predator 2 binnen via HK, verstuurd met Fedex.
heeft er 5 dagen over gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Chocoball schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:47:
Zo te zien gaat Xiaomi ook in de USB LED lampjes voor hun power bank.
[afbeelding]
Ze kosten bijna 20 RMB (2,50 Euro) maar ibuygou verkoopt verkoopt ze voor het 3-voudige.
Ik heb net een uur of twee geleden die Soshine USB Led ding gekocht :P Nou ja, een andere keer dan weer.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:50:
Ohja bij een andere hobby van mij gaan geïmporteerd producten ook voor het drievoudige over de toonbank ;) Dus mij verbazen die prijzen niet zoveel.

Het is dat ik niet meer in China geweest ben, want anders had ik ook wel wat van die Chinese gadgets gekocht van Xiaomi.
Helaas mij ook niet meer alleen of je het er over voor hebt is een ander verhaal. Ik in ieder geval niet en houd de prijzen daarom dan ook goed in de gaten.

Ik begrijp natuurlijk waarom de prijzen 3x zijn - vanuit commercieel oogpunt is het bijna gratis geld - hoge marges alleen denk ik dat je juist minder zal verkopen dan wanneer iets 2x zoveel is geprijsd (ipv 3x).

De Led lamp bijvoorbeeld, verkoopprijs: $3.33, laten we zeggen dat IB het niet kan inkopen voor de inkoopprijs maar de volledige $3.33 moet betalen. Vervolgens verkopen ze het voor $9.00. :/ :X Een betere prijs is in mijn ogen $6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche

Dusche

Tja.

EN-IS schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:01:
[...]

Ik heb net een uur of twee geleden die Soshine USB Led ding gekocht :P Nou ja, een andere keer dan weer.
Op DX zie ik deze en deze welke moet ik hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
EN-IS schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:01:
[...]
Ik begrijp natuurlijk waarom de prijzen 3x zijn - vanuit commercieel oogpunt is het bijna gratis geld - hoge marges alleen denk ik dat je juist minder zal verkopen dan wanneer iets 2x zoveel is geprijsd (ipv 3x).

De Led lamp bijvoorbeeld, verkoopprijs: $3.33, laten we zeggen dat IB het niet kan inkopen voor de inkoopprijs maar de volledige $3.33 moet betalen. Vervolgens verkopen ze het voor $9.00. :/ :X Een betere prijs is in mijn ogen $6.
Als meer shops die dingen gaan aanbieden zal de prijs snel zakken...

Ik heb deze net binnen : http://www.banggood.com/M...rgency-Lamp-p-943868.html
vergeleken met zo'n soshine printplaatje heb je veel zachter licht, is alleen niet dimbaar... best leuk ding voor op een powerbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Dima_2005 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:01:
De laatste tijd toch niet zo aangename ervaringen met Aliexpress.
Mijn ervaringen zijn wisselend.
Geheugenkaartjes fake en AC adapter haalt opgegeven 2A niet.
Bij de 1e deels refund gehad en bij de 2e volledige refund zonder moeilijk te doen.

Nu heb ik ook nog een ultrafire met batterijen en oplader onderweg en die is nu al bijna 40 dagen onderweg.
Ik heb de verkoper hier alvast van op de hoogte gesteld, zonder een dispuut aan te maken en de letterlijke reactie van de verkoper was: die zal waarschijnlijk in beslag genomen zijn, batterijen zijn moeilijk nu, maak maar een dispuut aan voor een volledige refund, dan accepteer ik die direct. Mocht het toch binnenkomen, zou ik het fijn vinden als je het geld terug stort.

Daarop dispuut geopend en inderdaad binnen een uur geaccepteerd.
Uiteraard ga ik het geld terugstorten, mocht het alsnog binnen komen, want dit vind ik echt zeer netjes.
Pagina: 1 ... 17 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.